Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://i27.tinypic.com/2cejm91.jpg

Halo 3 ODST ( Orbital Drop Shock Trooper )

Ontwikkelaar : Bungie
Uitgever : Microsoft
Genre : shooter
Release : 22-09-2009

Website : http://www.bungie.net/Projects/ODST/default.aspx

Pre-order bonus : Halo Reach multiplayer beta uitnodiging bij alle pre-orders
Pre-order bonus : Unlockable Sgt Johnson character, zover bekend aleen bij de volgende winkels:

Xboxhome
Consoleshop

In Halo 3: ODST kunnen spelers de gebeurtenissen ervaren door de ogen van ODST (Orbital Drop Shock Trooper) die leiden tot het epische verhaal uit Halo 3. ODST bevat, in aanvulling op een nieuwe campagne, drie nieuwe Halo 3 multiplayer maps en de complete, stand-alone Halo 3 multiplayer experience.

De game introduceert ook Firefight, een interessante nieuwe instelling waarmee maximaal vier spelers het op kunnen nemen tegen steeds gevaarlijker wordende vijanden. Als speciale bonus bevat Halo 3: ODST een uitnodiging voor de Halo: Reach multiplayer beta op Xbox LIVE.

Inhoud

Disc 1 Campaign Disc

- Nieuwe single player campagne
- Nieuwe ODST co-op mode: Firefight
- Code voor de Halo: Reach multiplayer beta

Disc 2 Multiplayer Disc

- Complete stand-alone Halo 3 multiplayer experience (11 maps)
- Alle reeds uitgebrachte PDLC (Heroic, Legendary and Mythic)
- Drie exclusieve multiplayer maps.

Trailer HD : http://www.youtube.com/watch?v=HlZ7ukjHuwI

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 11-07-2009 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haijo
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 21-09-2024
Lijkt mij ook een leuke uitbreiding op Halo 3. Vooral de combo night vision en silencer was een gemis in Halo 3. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimmy_
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 13-09 14:45
Weet je zeker dat er 2 Pre-order bonussen zijn? Volgens mij zit de Halo : Reach beta sowieso bij H3:ODST inbegrepen, onafhankelijk van of je pre-ordert of niet :o.

Ik heb ook aardig wat over de game gelezen, ik zal zoveel mogelijk proberen te delen :p :

Campaign
Het verhaal speelt zich af in de verwoeste stad New Mombasa. In plaats van een super soldaat neem je dit keer een rol aan als een ODST (Orbital Drop Shock Trooper). Je zult als "The Rookie" door de ruines van de verwoeste stad zoeken naar sporen van jouw teamgenoten. Tijdens het spel zul je verschillende cutscenes door de ogen van deze teamgenoten zien, tevens zijn er momenten waar je als een van hen zult spelen. Het spel brengt een innoverende speelstijl wat compleet verschilt van Halo 3. Waar je in Halo 3 als supersoldaat over Brutes heen kon springen, heel snel kon lopen en een schild had ben je nu een gewone soldaat. Maar wel een van de meest badass soldaten ;). De ODSTs zijn de meest gedurfde, elite troepen op de genetisch gemanipuleerde Spartans na. Dit zijn de momenten waar de sterke, stille typen domineren. Je zult een tactische speelstijl aannemen. Met een trouwe silenced SMG, de geliefde Magnum (die wel >:) ownt) in hand laat je aan de Covenant zien wie de baas is 8).

Het spel zul je niet alleen doorlopen, in plaats van Cortana heb je nu een ander AI die jou letterlijk de weg wijst: The Superintendent. Dit geadvanceerde AI dat oorspronkelijk is ontworpen voor de regulatie van de systemen in de stad, zal jou vanaf het begin van het spel aanwijzingen geven. In de trailer is een goed voorbeeld van dit te vinden, waar hij op een reclame bord pijlen tekent om The Rookie de weg te wijzen, en wanneer hij op het bord aangeeft dat er vijandelijke troepen patrouilleert.

Afbeeldingslocatie: http://images2.wikia.nocookie.net/bungie/images/3/38/C33811e30582.gif
"Keep it clean!"

Een ander innovatieve verandering, is de toevoeging van de "Visual Intelligence System, Reconnaissance" of kortweg de "VISR". Je kunt deze "zicht" als het ware activeren door op de X knop te drukken. Donker? Geen probleem. De VISR omlijnt alle interessante dingen, vijanden, vrienden, wapens en objecten.

Afbeeldingslocatie: http://images2.wikia.nocookie.net/halo/images/f/fe/H3ODST_Campaign_1stPersonVISR02.jpgVisual Intelligence System, Reconnaissance

Wapens
* United Nations Space Command
o AIE-486H Heavy Machine Gun
o M6C/SOCOM
o MA5C Individual Combat Weapon System
o M7S Caseless Submachine Gun
o M9 HE-DP Fragmentation Grenade
o M165 Demolition Charge
o M41 SSR MAV/AW Rocket Launcher
o M68 Gauss Cannon
o M90A Close Assault Weapon System
o SRS99D-S2AM Sniper Rifle
o W/AV M6 Nonlinear Rifle

* Covenant
o Type-1 Antipersonnel Grenade
o Type-2 Antipersonnel Fragmentation Grenade
o Type-2 Energy Weapon/Hammer [27]
o Type-3 Antipersonnel/Antimatériel Incendiary Grenade
o Type-25 Carbine
o Type-25 Directed Energy Pistol
o Type-25 Directed Energy Rifle/Jiralhanae
o Type-25 Grenade Launcher [28]
o Type-33 Guided Munitions Launcher
o Type-33 Light Anti-Armor Weapon
o Type-51 Carbine
o Type-50 Sniper Rifle System
o Type-52 Pistol

Personages
* United Nations Space Command
o Lance Corporal "Rookie" - De hoofpersoon van het spel.
o Captain Veronica "Dare" - The Rookie's bazin :>, ze werkt voor de Naval Intelligence. Ze wordt ingesproken door de acteur Tricia Helfer
o Gunnery Sergeant Edward Buck - De ex-leider van de groep. Ingesproken door Nathan Fillion.
o Corporal Taylor "Dutch" Miles - De man met de zware wapens. Ingesproken door Adam Baldwin.
o Lance Corporal Kojo "Romeo" Agu - De sluipschutter van de team, die ook bekend staat als de "wijsneus".
o Private First Class Michael "Mickey" Crespo - De explosieven expert. Ingesproken door Alan Tudyk.
o Superintendent - New Mombasa's Urban Infrastructure A.I. construct. (mja vertaal dat maar 8)7)

* Covenant
o Prophet of Regret - Een van de drie Hiërarchieën van de Covenant, zijn enige bekende rol in het spel is op het begin, waar zijn Assault Carrier schip door de ruimteportaal vliegt boven New Mambosa.

Firefight
Een nieuwe multiplayer toevoeging. Neem met 3 andere vrienden de strijd in eigen handen en strijdt tegen de Covenant! Je zult een systeem treffen waarbij vijandelijke troepen na elke 'wave' opnieuw, sterker en met dikkere guns zullen naderen (denk aan Horde mode van GoW o.d.). Om het natuurlijk interessanter te maken, zullen de muren waarachter jij staat te schuilen kapot kunnen gaan. Meer vijanden, krachtigere vijanden, vijandelijke voertuigen en dergelijke zullen steeds sterker en met grotere aantallen jouw team aanvallen. Maar dat was nog niet alles, na elke ronde zal er een 'Skull' geactiveerd worden. Jawel, dit zijn dezelfde skulls als die uit Halo 3. Elke skull heeft een ander effect, zo zal er een Skull zijn die de HUD verwijdert, een Skull die vijanden behendiger maakt in het duiken van jullie talloze granaten enzovoorts. Ahja, en er is geen tijd limiet of cap op het aantal waves. Het spel zal doorgaan totdat jouw hele team van de wereld is afgeveegd. Hoelang houdt jouw team het uit? :*)

Afbeeldingslocatie: http://www.bungie.net/images/News/Inline09/odst/hud_color.jpgFirefight

Afbeeldingslocatie: http://www.bungie.net/images/News/Inline09/odst/lobby.jpgFirefight Lobby

Verder nog een aantal weetjes:
  • De magnum is veel krachtiger geworden, denk aan de loyale Magnum uit de eerste Halo.
  • De voice actor van Buck is ook een grote Halo fan, hij speelde het spel voordat hij werd gevraagd om de stem in te spreken. Hij is ook te horen in de Bungie Podcast show, en is best wel een coole dude 8).
  • Je kunt voortaan 3 grenades van elk dragen.
  • Je activeert The Superintendant in verschillende gebieden door daar bepaalde terminals o.d. aan te zetten.
  • Het wordt aanbevolen om de vijanden 'low' te maken met de silenced SMG, en vervolgens af te maken met één enkele headshot van de Magnum.
  • Maps en moeilijkheidsgraad van Firefight is te kiezen in de Lobby. (Het wordt aanbevolen om met normal te beginnen, het blijkt vrij moeilijk te zijn >:) )
  • Sgt. Johnson is met een pre-order (let wel op dat je bij een winkel bestelt die dit aanbiedt!) te unlocken voor gebruik in Firefight.
*Afkoel geluid: Tshhhh*
Zo, dat is af. Ik hoop dat ik mijn tijd nuttig heb besteedt :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt Jimmy_ goede toevoeging :)
het klopt dat halo reach overal bij zit, maar zover ik weet wel alleen bij de eerste druk die met pre-orders wordt geleverd. Die sgt Johnson code is maar zeer beperkt en elk land heeft maar een paar winkels die ze krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kijk erg uit naar deze titel, elke Halo titel btw.
Ben benieuwd naar het stealth gebeuren, met uitzondering van een scripted level in Halo 1 heb ik het nog niet meegemaakt.
Ben ook blij met Fillion, Baldwin en Tudyk als stem acteurs. (Firefly O+)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ze hebben Fillion (en anderen?) niet alleen als stemacteur, zijn gezicht word ook gebruikt..
geinig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mudi
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 12-09 00:54
Ik heb een vraag i.v.m met de 2de cd, deze bevat alle maps van halo 3. Ik was van plan om de maps van Halo 3 te bestellen via xbox live, maar kan ik deze cd ook gebruiken als ik de maps wil gebruiken voor halo 3.
Verder is er geen multiplayer zoals bij halo 3 als ik me niet vergis, het is dus gewoon een uitbreiding van halo 3 met nieuwe verhaal en gewoon de mappack bijheen zodat je deze niet hoeft te kopen via xbox live ???

• Syn3rgi
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20-05 19:57
De 2e disc is de Halo 3 MP Met de extra mappen + 3 mappen die je bij ODST krijgt. Er zit geen verschil tussen dit en Halo 3 disc, alleen de Singleplayer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09:03
Ik hoorde dat hij helaas al gelekt is. Ongeloofelijk, een maand van te voren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VorteXLP
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 08-12-2024
Dit wordt denk ik mijn lievelingsspel tot nu toe. Halo, precies zoals ik het wil, lekker in New Mombasa rondsluipen, allemaal lekker futuristisch :) Ik zal me ook zeker weken gaan vermaken met de Firefight modus!

Ik denk dat ik de campaign meteen op Legendary ga spelen, heb je meteen een stuk of 3 Achievements, plus de Achievements die je krijgt per uitgespeeld level. :P

De graphics zijn geloof ik iets opgepoetst, en de engine van Halo 3 is lekker getweakt; je ziet bijv. echt de bewegingen van de persoon die je speelt, wat nog meer een first person gevoel geeft :)

Bol.com kan trouwens ook bij het lijstje toegevoegd worden waarbij je Sgt. Johnson krijgt ;)

[ Voor 16% gewijzigd door VorteXLP op 06-09-2009 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Trailers kunnen ze bij Bungie in elk geval maken. Dacht eerst dat dit over een Halo film ging ofzo _/-\o_

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=kzkL-vg8MHE]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

DarkShadow schreef op vrijdag 04 september 2009 @ 13:58:
Ik hoorde dat hij helaas al gelekt is. Ongeloofelijk, een maand van te voren...
Klopt zeer jammer. Vraag me wel af of deze niet expres gelekt is. Namelijk net als bij Halo 3 beweert Microsoft de omgebouwde consoles te kunnen detecteren. Dus weer een ban golf (Gelukkig maar).

http://www.xbox-scene.com...ep/EkVkpkkFVVDrqNhwGl.php

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mudi
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 12-09 00:54
pff wat een trailer. Je hebt direct zin om het spel te spelen. En geniale achtergrond muziek.
Die spel heb ik onmiddelijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crell
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 05-03 16:21
Bij de freerecordshop kan je hem overigens ook pre-orderen. Daar hebben ze gratis verzending en 5 euro korting op pre-orders. Er staat dat je bij hun ook Sgt. Johnson krijgt. Je moet dan niet zoeken op ODST, maar gewoon in hun lijst met pre-orders kijken en dan ODST aanklikken.

Daarnaast kan je bij de freerecordshop ook betalen met addiscount. Even reclame kijken 7 minuten en je hebt 7 euro korting, voor wie dat wat lijkt. Heb hem daar dus voor 37.99 besteld nu. Goh, voel me net een reclame :+

Geniaal filmpje overigens. Ik hoop dat ze alle cutscenes in het spel zelf ook zo hebben gemaakt!

[ Voor 9% gewijzigd door Crell op 09-09-2009 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ebborazor
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-09-2022
Nog niet echt een actief topic dit. Ik heb wel weer zin in een nieuwe Halo, valt me alleen een beetje tegen dat er zo weinig nieuwe MP maps bij zijn gekomen. Degene die voor Halo 3 in de vorm van DLCs zijn gereleased vond ik op een paar na eerlijk gezegd allemaal een beetje tegenvallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10:48
Volgens mij toch wel een van de mooiste trailers die ik ooit gezien heb zeg _/-\o_ _/-\o_ Leek wel alsof het een trailer was voor de Halo film. Zo zouden ze gewoon die film moeten maken.

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 00:03

MaDLiVe

.-Observer-.

Ik weet niet og je de HALO3 cinematic trailers ooit hebt gezien maar die zijn ook geweldig. Moet je maar eens op live zoeken.

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VeeGee
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 10:19
Met dank aan de tip van Crell heb ik hem net ook bij FRS besteld met addisdiscount, toch makkelijk verdiend die 7 euro!
Hopelijk bezorgen ze hem wel gelijk volgende week dinsdag! Ik kan in ieder geval niet wachten, de trailers zien er heel veelbelovend uit!

• Magnetic_Man
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Ad-discount? Nog nooit van gehoord, maar klinkt interessant (heb hem helaas al bij andere winkel in pre-order staan)

Valt me verder tegen, de discussie hier, al zal die wel loskomen zodra het spel in de winkel ligt. Ben zelf ook erg onder de indruk van die trailer.

Heb zelf ook nog geen DLC van Halo3, dus wat dat betreft is dit natuurlijk wel een mooie deal! Vind het sowieso tof dat ze geen nieuwe multiplayer maken, maar gewoon die van Halo3 gebruiken. Op die manier houd je natuurlijk een zo groot mogelijke spelersaantal.

Verwijderd

Topicstarter
woohoo kreeg net een mailtje van xboxhome dat ze ODST op voorraad hebben. morgen wordt hij verzonden dus zaterdag al spelen :)

• HADES2001
  • Niet online
Vanavond maar even mijn internet stekker eruit trekken HALO ODST binnen maar ben bang dat mijn legale CD mischien toch als pirate word gezien gezien de releasedate en harde verkoop restricties maar vanavond lekker HALO spelen :)

• NeSs
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 21-01 11:25
HADES2001 schreef op zaterdag 19 september 2009 @ 11:29:
Vanavond maar even mijn internet stekker eruit trekken HALO ODST binnen maar ben bang dat mijn legale CD mischien toch als pirate word gezien gezien de releasedate en harde verkoop restricties maar vanavond lekker HALO spelen :)
iedereen die hem legaal heeft kan gewoon op live spelen ook al is het voor de release het is tenslotte niet jou schuld dat shops hem eerder verkopen dan de release datum.

• Jimmy_
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 13-09 14:45
HADES2001 schreef op zaterdag 19 september 2009 @ 11:29:
Je hoeft je geen zorgen te maken over eerder spelen. Xbox zal mensen met een legale kopie die eerder op live spelen niet bannen. Zie hier voor de officiële bron, de tweet is van de 'Head of Policy and Enforcement for Xbox LIVE'. http://twitter.com/Stepto/status/3591340634

Vuile mazzelaars :p, het ziet ernaar uit dat ik gewoon op de 22e moet wachten, als het niet later is :'(.

• NeoMe
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Ik weet het niet, de stekker eruit halen maakt volgens mij sowieso niet uit. Want de xbox zet Halo dan tussen jou games met datum en tijd. Zodra de stekker er weer ingaat, worden die gegevens verzonden. Dus of je wacht netjes of je gaat gewoon lekker spelen. Zolang je een legale versie hebt, zijn er volgens mij geen problemen.

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Verwijderd

Er zijn al winkels die de game verkopen ving ik op.
Voila:
ODST
Maar:
Streetdate

Wat gaat er nu gebeuren :P

Edit: Ah, Dimension Plus onder andere...

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 19-09-2009 15:11 ]

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 21:41

Wiebbe

<none />

Ik heb Halo 3 niet gespeeld maar wil ODST wel halen. Moet ik de campaign van Halo 3 gespeeld hebben om deze ook te kunnen spelen?

Ik heb dat bij Crysis ook gedaan en daar mistte ik echt de helft van het verhaal ofzo :P

Oh noes.. No more TreinTijden :(

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Dubbel met 360 topic, zal vanaf nu gewoon hier verder gaan :)

Het valt me niks tegen

Het is wennen. De sfeer is Halo, maar het spelen is wel anders. Je bent niet meer de Master Chief, maar gewoon een mens van vlees en bloed. Je moet dus tactischer spelen dan je wellicht gewend bent, puur om het feit dat je eerder doodgaat. Je kan bijvoorbeeld ook niet meer zomaar naar beneden springen. De HUD is uitgebreider, en de manier van opdrachten word ook anders gegeven.

Het geluid lijkt opgepoetst, en dat was altijd al prima. Bekende wapens hebben een ander geluid, beter zelfs. Standaard wapen wat je meedraagt is ook wel vet

Er verschijnt af en toe een meter in beeld die toont hoe ver je bent met een achievement, handig.

Enige minpunt tot nu toe is het Grafische gedeelte. Het ziet er goed uit, en is verzorgd, maar het is geen Modern Warfare (2) of Killzone. Het is de laatste Halo met deze engine, Halo Reach zal een nieuwe krijgen.

Je krijgt voor 39,95 best waar voor je geld. Een Single Player, nieuwe Multiplayer en ook nog eens de complete Halo 3 multiplayer met alle maps + de nieuwe maps. Prima prijs kwaliteit in ieder geval.

Tip: Evaren Halo spelers moeten zeker op Heroic beginnen, anders is het echt te makkelijk.

Eerste level is overigens even wennen. Ik raakte 2x de weg kwijt, daarna heb je het in de vingers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HADES2001
  • Niet online
Net uitgespeelt HALO ODST vind hem niet zo goed als deel 3.
Graphics zijn goed geluid is goed maar weet niet niet spelen met master chief haalt een beetje het effect weg.
Tevens geen dual wielding dat vind ik ook wel jammer was er net zo aan gewent.

En zoals hiervoor al gezegt het eerste level raak je de eerste keer gewoon de weg kwijt

@PWM
Irriteerde jij je ook zo bij de start aan de geforceerde uitleg van je navmap ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online
HADES2001 schreef op zondag 20 september 2009 @ 13:53:
@PWM
Irriteerde jij je ook zo bij de start aan de geforceerde uitleg van je navmap ?
Ja. Het begin is rommelig en je krijgt veel info, soms ook of je debiel bent. Eerste kwartier "voelde ik me ook niet thuis" in het spel. Daarna ging het gelukkig snel beter. Vanaf het eerste flashback moment zat ik er vol in.

Ik heb tot nu toe meer plezier met ODST dan Halo 3 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe

NeoMe

#Addict

Jullie hebben hem legaal of illegaal, ik wacht gewoon netjes tot morgen met spelen. Weinig zin in een ban op live...ga de gok niet wagen.

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb 'm legaal :)
Zodra MS mensen gaat bannen die hun games netjes kopen hoeven ze op mijn financiële steun niet meer te rekenen. Zo denken er vast meer mensen over, dus MS past wel op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe

NeoMe

#Addict

Een ban kan niet meer ongedaan worden gemaakt, vandaar...wacht wel netjes een dag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online
NeoMe schreef op maandag 21 september 2009 @ 10:59:
Jullie hebben hem legaal of illegaal, ik wacht gewoon netjes tot morgen met spelen. Weinig zin in een ban op live...ga de gok niet wagen.
Legaal natuurlijk. MS zelf heeft al aangegeven absoluut geen mensen te bannen die het spel eerder weten te bemachtigen op de legale manier. Vroeger niet, voor ODST niet, en in de toekomst niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ze kunnen en mogen gewoonweg niet verwachten dat de consument alles weet van releasedates.
Random-gamer loopt een gamestore in en ziet een leuk spel in het schap liggen, dan gaat hij toch niet vragen of hij 'm al mag spelen?
MS moet blij zijn dat het spel gekocht wordt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Wat ik me nog afvroeg, als je de Halo multiplayer gaat doen die bij ODST zit en haalt een achievement, komen er dan Gamerpoints bij Halo 3 bij of bij ODST :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online
kazuka schreef op maandag 21 september 2009 @ 14:09:
Wat ik me nog afvroeg, als je de Halo multiplayer gaat doen die bij ODST zit en haalt een achievement, komen er dan Gamerpoints bij Halo 3 bij of bij ODST :?
Dat is de vraag die ik mezelf net ook stelde. Ik ga er vanuit dat het gewoon onder Halo 3 komt te staan.

[ Voor 6% gewijzigd door PWM op 21-09-2009 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PWM schreef op maandag 21 september 2009 @ 14:54:
[...]

Dat is de vraag die ik mezelf net ook stelde. Ik ga er vanuit dat het gewoon onder Halo 3 komt te staan.
Die komen inderdaad onder Halo 3 te staan, zie ook de huidige achievement lijst, daar staan ze al tussen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HADES2001
  • Niet online
Ik heb hem ook legaal.
Heb alleen voor de zekerheid mijn internetstekker eruit getrokken.
Easy en normal het weekend uitgespeelt ben nu bezig met heroic.

Nou mis ik internet toch nog niet coop de verhaallijn is totaal niet leuk iedereen kan heroic doen op 4 man coop lijkt wel god mode met die respawn optie. (single player is gewoon dood dood stuk meer uitdaging.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VeeGee
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 10:19
Heeft iemand de bestelling van de FRS al binnen? Ik kreeg vrijdag nacht een mail dat hij verstuurd was, dus dan zou je toch zeggen dat hij er vandaag had moeten zijn..
Ik wacht nog maar geduldig af tot morgen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 09:59

FeaR

In GoT we trust

Net langs de MusicStore geweest waar de hele stapel Halo 3: ODST's lag te wachten om morgen pas verkocht te worden. Helaas bleef het morgen zelfs nadat ik had gezegd dat andere winkels de game ook al verkochten en dat er mensen waren die de game zelfs al hadden uitgespeeld. Al kan ik die ene dag ook wel wachten. Ben al lang blij dat ze nu al binnen zijn. Met GTA 4 werden de exemplaren pas om 14:00 's middags bij het filiaal geleverd. Daar ging dus een halve dag van mijn game-tijd |:(
VeeGee schreef op maandag 21 september 2009 @ 16:18:
Heeft iemand de bestelling van de FRS al binnen? Ik kreeg vrijdag nacht een mail dat hij verstuurd was, dus dan zou je toch zeggen dat hij er vandaag had moeten zijn..
Ik wacht nog maar geduldig af tot morgen :P
Ik heb al vele malen besteld via de FRS en nog nooit gehad dat ze op een maandag leveren. Dus heeft denk ik niet te maken met dat de release pas de 22e is, maar meer met het feit dat de postbode zulke pakketten niet op maandag doen.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wtam00
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-06 11:51
Ik heb hem vanmiddag in de bestelling gezet bij xboxhome, morgen vrij dus ff hele dag spelen.
Ik ben ook wel van plan om die Firefight modus te spelen, voel je vrij om mij toe te voegen
gamertag: Dominee Dimitri

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HADES2001
  • Niet online
BTW mensen ik heb hem orgineel maar niet gekocht trouwens dankzij een vriend via de importeur kunnen lenen totdat hij uitkomt.
Op die manier heb ik eigenlijk alle titels wel een X aantal dagen voor de release.
Houd niet weg dat ik hem net heb opgehaalt in een winkel de collectors edition die ik trouwens wel erg schraal vind. (geen eens een voorplaatje gewoon doorschijnent plastic)
Zal de winkel niet noemen gezien ik de mensen goed ken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online
Vergeet niet te wachten tot de aftiteling klaar is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-09 15:10

Willybubba

Nut up or shut up.

Voel je ook vrij om mij toe te voegen... Tag WillyBubba1976 :)

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

En toch mis ik het originele Halo-gevoel...
Niet dat de game tegen valt, want het speelt lekker weg en is vermakelijk. Maar op één of andere manier had dit naar mijn inziens ook een game op zich kunnen zijn zonder het hele Halo-sausje. Weet niet of dat wellicht nog meer komt verder in de game, maar ik had niet zo'n gevoel als toen ik met Halo 3 bezig was. Of wellicht had ik er gewoon te veel van verwacht en dat is nooit goed natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HADES2001
  • Niet online
Ik heb het nog niet voor elkaar gekregen om online te spelen met die nieuwe optie zonder vrienden dus als iemand zin heeft om die nieuwe multiplayer te testen voeg me gerust toe HADES2001.
Wil best wel graag de achievments halen op iedere map van 200K + score

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThatsHollywood
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Zijn er vanavond nog geïnteresseerden om online mee te gamen? heb vandaag vrij en odst ligt hier naast me in seal. Kan alleen nu nog niet checken omdat mn dochtertje van 8 maanden ziek is :'( voeg me toe onder: hollywood xl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grmbl, ik zit te twijfelen...begint weer te jeuken na het zien van die filmpjes.
Ik heb nog een coupon liggen voor play-asia en kan deze game dan bestellen voor 27 euro...maar ik heb ook al Dragon Rising en Modern Warfare 2 in de pre-order.

Zucht, waarom moet alles dan ook zo snel achter elkaar uitkomen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PWM schreef op maandag 21 september 2009 @ 23:08:
Vergeet niet te wachten tot de aftiteling klaar is :)
Damn, ik drukte per ongeluk op een random knop...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanCM
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 20-09 14:56
De Mediamarkt Cruqius verkoopt hem voor maar 33 euro, ik dacht eerst dat een vriend van mij een grapje maakte.. Niet dus :-)

Mooi spel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

FeaR1986 schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 14:05:
En toch mis ik het originele Halo-gevoel...
Niet dat de game tegen valt, want het speelt lekker weg en is vermakelijk. Maar op één of andere manier had dit naar mijn inziens ook een game op zich kunnen zijn zonder het hele Halo-sausje. Weet niet of dat wellicht nog meer komt verder in de game, maar ik had niet zo'n gevoel als toen ik met Halo 3 bezig was. Of wellicht had ik er gewoon te veel van verwacht en dat is nooit goed natuurlijk :)
Hij doet mij juist ontzettend denken aan Halo 1.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wtam00
Heb een aantal mensen toegevoegd voor ODST firefight modus.
Ben net zelf begonnen aan de Singeplayer op legendary, tot nu toe wel makkelijker als halo 3 op legendary

• Magnetic_Man
  • Niet online
Vind het spel echt enorm vet. Natuurlijk, het is anders dan de bekende Halo spellen omdat je master chief bent. Maar dat maakt het niet minder goed, vind ik zelf. Enorm gaaf hoe je tussen de 'verhalen' switched, en de speelstijl is ook enorm anders. Minder recht het gevecht inrennen, maar wat voorzichtiger.

En die visor is erg vet!

• HADES2001
  • Niet online
voor de mensen die fireflight willen doen voeg me gerust toe HADES2001 ben vanavond online en zaterdag de hele dag voor de rest heb ik nog geen game time geplant staan.
Het is ook alleen te doen alleen je bent dan zo enorm lang bezig om die scores te halen (afgelopen week ben ik 3 uur bezig geweest om 1 achievments te halen op fireflight)

• PWM
  • Niet online
Ik neem aan dat het gefixed word, maar voor nu een belangrijke waarschuwing:
Hey jij daar! Heb je ook Halo ODST gekocht? Vergeet dan niet straks tijdens een potje singleplayer om je voortgang definitief op te slaan voordat je een Firefight uitnodiging aanneemt! Volgens Game|Life hebben talloze game journalisten daardoor afgelopen weekend namelijk uren aan speeltijd in de singleplayer campagne verloren. Oorzaak: als je wordt uitgenodigd voor een potje Firefight terwijl je de single player aan het doorspelen bent en deze uitnodiging accepteert, slaat de game je singleplayer voortgang NIET op. Dit moet je dus zelf doen voordat je de uitnodiging aanvaard! At your service!

• 92458-37017-EB
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 04-09 10:04

92458-37017-EB

Bam! Said the lady.

Ik vind de singleplayer echt vet. De sweer van de Hub afgewisseld door de actie van de Clues. Ik heb net NMPD HQ gedaan, dus ik ben denk iets een stuk over de helft. Het doet mij een beetje denken aan Republic Commando, omdat de gesprekken en de chatter van de groep zo goed gedaan zijn.

• PWM
  • Niet online
Uit de aftiteling:

Afbeeldingslocatie: http://www.stepto.com/Lists/Posts/Attachments/585/ODSTCredits_2_44C61A4E.png

:P

• Freedom_Fighter
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18-09 13:00

Freedom_Fighter

If it aint broke tweak it!!!

Ben al en tijdje bezig met de game en was zo stom geweest om de console uit te doen naar een check point denkend dat ie dat wel saved... mag ik dus leuk weer 2 clues vinden en uitspelen...

Maar ik zoek eigenlijk spelers om eens de campaign in legendary mode te spelen. je kan me toevoegen GT: Wingedge0

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Euhm, waar kijk ik naar? :P

• PWM
  • Niet online
De laatste regel ;)

spoiler:
Special thanks to:

De makers van Shotgun munitie

[ Voor 16% gewijzigd door PWM op 23-09-2009 15:36 ]

• Haijo
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 21-09-2024
PWM schreef op woensdag 23 september 2009 @ 15:35:
[...]

De laatste regel ;)

spoiler:
Special thanks to:

De makers van Shotgun munitie
Gauss is toch geen shotgun? Gauss cannon(die op de warthog) schiet metalen slugs af door een magnetisch veld te creeeeren. Is ook een prachtig stukje in een van de Halo boeken waarin een complete Covenant vloot wordt weggevaagd door die dingen.

• PWM
  • Niet online
Haijo schreef op woensdag 23 september 2009 @ 18:27:
[...]

Gauss is toch geen shotgun? Gauss cannon(die op de warthog) schiet metalen slugs af door een magnetisch veld te creeeeren. Is ook een prachtig stukje in een van de Halo boeken waarin een complete Covenant vloot wordt weggevaagd door die dingen.
Ik heb zelf een Shotgun (pompgeweer) in bezit, met vergunning ja ;) Op de doosjes met kaliber 12 munitie staat het woordje Gaus, ik dacht het 1 op 1 te kunnen overnemen. Maar, de strekking van de grap blijft hetzelfde :P

• wtam00
Weet iemand waar ik die code kan invoeren voor Sgt. Johnson? Of is dat alleen mogelijk als je die hele campaign hebt uitgespeeld?

• Magnetic_Man
  • Niet online
wtam00 schreef op woensdag 23 september 2009 @ 18:59:
Weet iemand waar ik die code kan invoeren voor Sgt. Johnson? Of is dat alleen mogelijk als je die hele campaign hebt uitgespeeld?
Op je guide button drukken, in allerlinkste tabje staat 'Redeem Code'. Daar moet je hem invullen.

• Ekfad
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20-09 07:36
Help!

Krijgen jullie ook een foutcode als je de extra content wil downloaden? (in het hoofdmenu laatste optie).

• 92458-37017-EB

92458-37017-EB

Bam! Said the lady.

Ekfad schreef op woensdag 23 september 2009 @ 20:46:
Help!

Krijgen jullie ook een foutcode als je de extra content wil downloaden? (in het hoofdmenu laatste optie).
Ik heb de foutcode niet gehad, maar de extra content is gewoon de ViDoc die ook al een tijd op Bungie.net en Youtube staat. Je mist er dus weinig aan.
Ik heb net de campaign uitgespeeld en hij is inderdaad wat korter als Halo 3, maar ik denk dat ik er toch wel een uurtje of 6 over heb gedaan op Heroic. Ik heb ook best wat tijd gestoken in de hub, wat datatapes en supply caches ontdekken enzo.

spoiler:
De Engineer is trouwens wel schattig. :D

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Willybubba schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 17:23:
[...]
Hij doet mij juist ontzettend denken aan Halo 1.
Denk dat ik Halo 1 te lang niet meer heb gespeeld om die ervaring te kunnen linken aan ODST.

Had net wel wat aparts met het laden:
Ik had ODST gespeeld en doe gewoon "save and quit". Ga wat anders doen en na iets van 4 uur wil ik weer verder. XBox aan en er is een update, dus ik de update doen waarna ik ODST weer op start. Doe "resume solo campaign" en alles begint opnieuw... Nu kon ik wel skippen tot het level waar ik was door het level opnieuw te doen, maar vind het toch wel vreemd.

spoiler: Skulls
Overigens zijn die Skulls wel zeer makkelijk te doen in die "edit" mode. Al is Citadel nog de lastigste, maar dat is makkelijk op te lossen met een paar blocks en een gravity lift.

[ Voor 13% gewijzigd door FeaR op 23-09-2009 21:00 ]

• Ekfad
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20-09 07:36
92458-37017-EB schreef op woensdag 23 september 2009 @ 20:53:
[...]

Ik heb de foutcode niet gehad, maar de extra content is gewoon de ViDoc die ook al een tijd op Bungie.net en Youtube staat. Je mist er dus weinig aan.
Ik heb net de campaign uitgespeeld en hij is inderdaad wat korter als Halo 3, maar ik denk dat ik er toch wel een uurtje of 6 over heb gedaan op Heroic. Ik heb ook best wat tijd gestoken in de hub, wat datatapes en supply caches ontdekken enzo.

spoiler:
De Engineer is trouwens wel schattig. :D
Ah, bedankt. Moet ik mij niet opjagen om het opgelost te krijgen. Zal dit weekend wel even rondneuzen op het microsoft forum (is een 800xxxxxx foutcode bij de download).

• painkill
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 19-09 21:38

painkill

Pain(k)(ill)

Ik vind het een leuke toevoeging op de Halo Franchise, zeker met de multiplayer EN een DVD met alle multiplayer van Halo 3 is het zijn geld wel waard.

Al is het HEEL jammer dat je firefight alleen met vrienden kan doen, en ik heb niet zoveel mensen die met mij firefight kunnen en willen doen dus meestal heb ik gewoon niemand om het mee te doen, dit zou veel makkelijk zijn als je net zoals de multiplayer iemand op xbox live kan zoeken.

En daarom, iedereen die wil mag mij absoluut toevoegen op: PacificGasten

Mijn SNES verzameling!

• 92458-37017-EB

92458-37017-EB

Bam! Said the lady.

painkill schreef op woensdag 23 september 2009 @ 21:18:
Al is het HEEL jammer dat je firefight alleen met vrienden kan doen, en ik heb niet zoveel mensen die met mij firefight kunnen en willen doen dus meestal heb ik gewoon niemand om het mee te doen, dit zou veel makkelijk zijn als je net zoals de multiplayer iemand op xbox live kan zoeken.
Tja, het is wel jammer als je weinig mensen kent, maar gezien het gehalte schreeuwende rotkinderen op Xbox LIVE kan ik daar wel mee leven. :')

Verwijderd

PWM schreef op woensdag 23 september 2009 @ 18:40:
[...]

Ik heb zelf een Shotgun (pompgeweer) in bezit, met vergunning ja ;) Op de doosjes met kaliber 12 munitie staat het woordje Gaus, ik dacht het 1 op 1 te kunnen overnemen. Maar, de strekking van de grap blijft hetzelfde :P
is het niet gauge, als in diameter?

Gauss is een term dat electromagnetische veldsterkte aanduid volgens mij, en word vaak gebruikt in SciFi als wapen

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

painkill schreef op woensdag 23 september 2009 @ 21:18:
En daarom, iedereen die wil mag mij absoluut toevoegen op: PacificGasten
Lachen net heh :P

Firefight is wel vet vind ik. Sowieso de eerste keer dat ik me met een Halo game online waag (en dat was te merken :D) maar ging nog vrij Ok ook. Toch een middenmoter (Pacific was de beste volgens mij :P)

We kwamen elke keer maar tot halverwege ronde 2, mede omdat m'n teamleden iedere keer de big ass guns gebruikten op het gepeupel in plaats van wachten op de Hunters.

• icegodd
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-03 20:55
wanneer komt halo 3 op de pc uit???? kan ergens info over vinden?? 8)7

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20-09 18:22

PromoX

Flying solo

Redelijk offtopic: Als er wat over bekend zou zijn, had je het ongetwijfeld gevonden, dus ga er maar vanuit dat er weinig tot niets over bekend is.

And I'm the only one and I walk alone.

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 20-09 17:33

Angeloonie

Cheeseburger Addict

W-o-w

Heb nu ongeveer 5 uurtjes gespeeld, and I'm impressed! Wat een sfeer, echt heel gaaf gedaan. O+

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

• painkill

painkill

Pain(k)(ill)

Willybubba schreef op woensdag 23 september 2009 @ 22:52:
[...]

Lachen net heh :P

Firefight is wel vet vind ik. Sowieso de eerste keer dat ik me met een Halo game online waag (en dat was te merken :D) maar ging nog vrij Ok ook. Toch een middenmoter (Pacific was de beste volgens mij :P)

We kwamen elke keer maar tot halverwege ronde 2, mede omdat m'n teamleden iedere keer de big ass guns gebruikten op het gepeupel in plaats van wachten op de Hunters.
Ik was veruit de beste, maar later heb ik met iemand anders gedaan die net zo goed was als mij, en toen kwamen we op legendary, met 2 spelers, tot de 250.000 punten, en toen zijn we maar gestopt ;)

Maar wat mij wel opvalt is dat er soms lag momenten inzitten, en dat is raar aangezien ik dat nog nooit in een spel heb gehad. Ik gok er maar op dat de xbox360 servers er wat moeite mee hebben, want het is mij al 2 keer gebeurd dat de hele game verloren was. En al ontelbare keren dat er iemand uit mijn party gaat en ik ze weer moet uitnodigen om te chatten....
Allemaal sinds die rare update van vanmorgen waardoor ik uren niet meer op xbox live kon...

Mijn SNES verzameling!

• Captain N
  • Laatst online: 10-05-2024

Captain N

Back in NL. T_T

Ik vind het tot heden een tof spel met veel leuke elementen. De New Mombasa overworld is best cool (zeker als je eenmaal doorhebt dat het uberhaupt een overworld is) en de flashbacks zijn ook leuk gedaan. Ik heb nog een beetje m'n twijfels over de muziek. Op zich toffe muziek, maar ik mis toch een beetje het epische wat Halo 3 wel had. Niks cooler dan in een tank een groot slagveld op rijden met zo'n heerlijk pianodeuntje dat er dan inkomt. :)

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Hehe je was zeker veruit de beste :D

Maar je internet is wel brak op een of andere manier, toen je weg was hebben we nergens last meer van gehad :S

Verwijderd

ik vond de sp erg mooi maar ook kort
maar firefight maakt t goed want daar kan je echt uren mee bezig zijn(tot nu toe maar tot 1uur er map gekomen)
alleen je wel weten wara alles ligt want dat maakt t wat makkelijker

• Armada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 20-09 13:06

Armada

-Wat wil je weten?-

Nou, vooruit, ik heb ODST dan ook maar aangeschaft. Voor 27 EUR bij de MM in Den Haag is natuurlijk geen geld... :P

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id

• painkill

painkill

Pain(k)(ill)

Willybubba schreef op donderdag 24 september 2009 @ 09:02:
Hehe je was zeker veruit de beste :D

Maar je internet is wel brak op een of andere manier, toen je weg was hebben we nergens last meer van gehad :S
Dit word langzaam aan een chat, maar goed ik zal het even uitleggen:

Mijn internet valt nu elke 2 uur uit, met ontelbaar veel correctable errors op de modem, dus een probleem.
Mijn down connectie is soms maar 0.3 mb/s , terwijl ik altijd op 3 mb/s zit.

Woensdag komt er een monteur :)

Maar goed, over ODST, ik vind wel dat vooral met de firefight het niet goed gebalanceerd is tussen 1 en 4 spelers. Als je alleen bent heb je het ontelbaar veel moeilijker dan dat je met zijn 4'en bent. En er zijn nauwelijks een verschil tussen het aantal vijanden, of je nu alleen, of met zijn 4'en bent. En dat leid er toe dat het alleen niet te doen is, en dat het met zijn 4'en, zelfs op legendary eigenlijk (te) simpel word.

Mijn SNES verzameling!

• equationunequal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20-09 15:13
Yay, Legendary uitgespeeld, volledig solo :). Nu nog alle audio logs en een paar engineers afmaken en dan kan ik aan firefight gaan beginnen :)...

[ equationunequal.nl - portret & model fotografie ] [ newskin.nl - socials ]

• NeoMe

NeoMe

#Addict

Opzich ga je supersnel door de SP heen, ik wist in het begin niet dat je elke keer naar zo'n spot toe moest en dat je dan eigenlijk pas het 'level' starte. Was allemaal maar aan het rondlopen, vondt het al zo doods...nu weet ik hoe het moet en dat scheelt een hoop tijd. Deze middag alleen al vier levels gehaald, nu alleen nog de laatste. Speel hem hierna zeker nog een keer uit op wat moeilijker, want heb hem nu op normaal en dat is niet echt een uitdaging.

• lochtejans
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19-09 12:01
Ik zoek ook nog vrienden voor een potje firefight ;)

Voeg me maar toe:
KaBoooom NL

• painkill

painkill

Pain(k)(ill)

NeoMe schreef op donderdag 24 september 2009 @ 18:02:
Opzich ga je supersnel door de SP heen, ik wist in het begin niet dat je elke keer naar zo'n spot toe moest en dat je dan eigenlijk pas het 'level' starte. Was allemaal maar aan het rondlopen, vondt het al zo doods...nu weet ik hoe het moet en dat scheelt een hoop tijd. Deze middag alleen al vier levels gehaald, nu alleen nog de laatste. Speel hem hierna zeker nog een keer uit op wat moeilijker, want heb hem nu op normaal en dat is niet echt een uitdaging.
Heroic is te doen als je wat fouten maakt af en toe.
Legendary is alleen te doen als je weet wat je doet en absoluut al eerder Halo hebt gespeeld.

Mijn SNES verzameling!

• 92458-37017-EB

92458-37017-EB

Bam! Said the lady.

Captain N schreef op donderdag 24 september 2009 @ 09:01:
Ik vind het tot heden een tof spel met veel leuke elementen. De New Mombasa overworld is best cool (zeker als je eenmaal doorhebt dat het uberhaupt een overworld is) en de flashbacks zijn ook leuk gedaan. Ik heb nog een beetje m'n twijfels over de muziek. Op zich toffe muziek, maar ik mis toch een beetje het epische wat Halo 3 wel had. Niks cooler dan in een tank een groot slagveld op rijden met zo'n heerlijk pianodeuntje dat er dan inkomt. :)
Ik vind het kwetsbare gevoel van de Hub juist interessant, omdat het veel meer als special forces voelt. Alleen was het leuk geweest als er meer stealth-gameplay in had gezeten. En ik vond het wel jammer dat je als ODST nog wel gewoon jeeps overeind kan tillen. :')

Wat ik wel overwacht vet vond was het unlocken van de Supply Caches in de Hub. Na een paar Audio Logs stuurt de Superintendent je de locatie van een vooraadkas met Pistols, SMG's, Granaten en Sniper Rifles. Superfijn als je bijna door je munitie heen zit. Ik had het nóg vetter gevonden als er wat Farcry 2 achtige unlocks in hadden gezeten. (Extra munitie, scopes unlocken, misschien wat extra wapens, dat soort onzin.)

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Mocht je nog een kaart zoeken voor alle audio files:
http://www.msxbox-world.com/features/Halo-3-ODST/index.php

Beste die ik kon vinden, met duidelijke locaties dmv screenshots :)

Moet er nog 1 }:|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Die rustige haast Jazz-achtige muziek vind ik idd wel cool. Maar de rock-achtige stukjes hadden van mij niet zo gehoeven, want dat klinkt zo als een standaard shooter. Nu is dat gelukkig niet vaak. Over het algemeen vind ik de muziek dus gewoon best te pruimen. :)

Trouwens gisteren, ondanks de waarschuwing hier, ook in de Firefight invite bug getrapt. Had net de clue gevonden en het level gespeeld met Romeo. Kreeg een invite voor een potje Firefight van een vriend, en weg waren de vorderingen. Hopelijk fixen ze dat nog, want het is vrij irritant.

Wat betreft die audio files: hoeveel zijn er daar eigenlijk van (zonder verder wat te spoileren)? Ik heb er nu nog maar 5, maar heb er ook nog niet echt naar gezocht verder. En ze zitten alleen in de overworld lijkt het he?

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online
Ik heb vanavond tussen 19.00 en 20.00 niks te doen :) M.a.w.:

Zijn er 3 gasten hier die zin hebben in Firefight :) In een uur moeten we wel 200.000 punten halen, dus achievement unlocked :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

met 3man op normal is dat binnen een uurtje te doen dus met zijn 4e moet t makkelijk zijn jammer genoeg ben ik der vanaaf niet =[

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wtam00
Ik heb wel zin in een potje firefight vanavond, ik zal nu eerst nog ff de SP uitspele

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 92458-37017-EB

92458-37017-EB

Bam! Said the lady.

Captain N schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 10:17:
Wat betreft die audio files: hoeveel zijn er daar eigenlijk van (zonder verder wat te spoileren)? Ik heb er nu nog maar 5, maar heb er ook nog niet echt naar gezocht verder. En ze zitten alleen in de overworld lijkt het he?
Er zijn een totaal van 30 audio logs, alleen in de hub/overworld.

Gisteren even Firefight gespeeld met mijn kamergenoot. Het ging best goed totdat we een stel Hunters met Overshields kregen. (Ja, dat kan tegenwoordig.) Toen waren we vies aan de beurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Ik heb er eigenlijk nooit zo op gelet, maar door een van de achievements in ODST viel het me op dat sommige vijanden een shield hebben (dat glimmende als je ze raakt neem ik aan?). Nu las ik dat je met Covenant wapens, zoals een charged plasma pistol, dat schild makkelijk wegkrijgt, waarna je ze met een aards wapen verder af kunt schieten. Gebruiken jullie die tactiek regelmatig? Dat plasma pistooltje vond ik echt waardeloos altijd, maar als dit goed werkt is het wel een goeie gun om bij je te hebben voor het grotere geschut als Hunters.

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 92458-37017-EB

92458-37017-EB

Bam! Said the lady.

Captain N schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 14:59:
Ik heb er eigenlijk nooit zo op gelet, maar door een van de achievements in ODST viel het me op dat sommige vijanden een shield hebben (dat glimmende als je ze raakt neem ik aan?). Nu las ik dat je met Covenant wapens, zoals een charged plasma pistol, dat schild makkelijk wegkrijgt, waarna je ze met een aards wapen verder af kunt schieten. Gebruiken jullie die tactiek regelmatig? Dat plasma pistooltje vond ik echt waardeloos altijd, maar als dit goed werkt is het wel een goeie gun om bij je te hebben voor het grotere geschut als Hunters.
Klopt, Needlers en Plasma Rifles zijn geweldig tegen schilden. Als het geen schild heeft schiet je het met een Automag door het hoofd. :D Hunters hebben normaal gesproken geen schilden, maar als er een Engineer in de buurt is projecteerd hij een Overshield (Groene gloed I.P.V. witte gloed). Hunters probeer ik met Plasma Grenades op de rug te raken, maar Fuel Rod Guns en Spartan Lasers zijn ook prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 11:08

Vrijdag

De Zwarte

Armada schreef op donderdag 24 september 2009 @ 16:06:
Nou, vooruit, ik heb ODST dan ook maar aangeschaft. Voor 27 EUR bij de MM in Den Haag is natuurlijk geen geld... :P
Crap, had ik toch daar heen gemoeten :P Ik heb net ODST voor 33 betaald in Rijswijk :(

Nu lekker knallen :9

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

PWM schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 12:45:

Zijn er 3 gasten hier die zin hebben in Firefight :) In een uur moeten we wel 200.000 punten halen, dus achievement unlocked :)
Ik wil vanavond wel, maar dan wat later eigenlijk, of een andere dag mag ook.

Gamertag is AngeloonieNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThatsHollywood
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
PWM schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 12:45:

als je nog mensen zoek: Hollywood XL is online 8)

• painkill

painkill

Pain(k)(ill)

Angeloonie schreef op donderdag 24 september 2009 @ 23:48:
Mocht je nog een kaart zoeken voor alle audio files:
http://www.msxbox-world.com/features/Halo-3-ODST/index.php

Beste die ik kon vinden, met duidelijke locaties dmv screenshots :)

Moet er nog 1 }:|
Ben ze net "even" langsgegaan, bleek uiteindelijk soms wel goed verstopt te zitten, maar zoom je ver genoeg in op de kaart dan kun je zien dat deuren een stukje uit de muur zijn, en dan is de ingang snel gevonden, maar die site heeft ook wel goede plaatjes, al is het soms wat onduidelijk.

Best wel een grappig verhaal wat er nog achter die audiologs zit, daar hebben ze in ieder geval wel wat creativiteit op losgelaten. Het was ook gelijk het eerste moment dat ik echt door had dat we in Afrika zaten, omdat het met een afrikaans accent gesproken is :p

Mijn SNES verzameling!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Mombasa klinkt redelijk als Afrika, toch? ;)

Mijn foto's op Flickr.

Pagina: 1 2 Laatste