• The Zep Man
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07:00

The Zep Man

🏴‍☠️

Uitgespeeld met zijn tweeën in co-op. Te kort (ondanks de belachelijk lange afstanden welke gelopen moeten worden met de Rookie), geen Halo-gevoel (ondanks de monsters, de wapens en de voertuigen), slap eindgevecht, slappe bijverzinsels voor het verhaal (zoals het cheesy en cliché liefdesverhaal, audio-logs uit het verleden die voor mijn gevoel niet veel toevoegen terwijl ik dit in veel andere spellen wel apprecieer)...

Ben een redelijke fan van de Halo spelserie en de boeken, maar dit kon niet echt bekoren. Als gemiddelde shooter is de campaign misschien wel leuk als je de cutscenes en het verhaal negeert.

Next.

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

• VeeGee
  • Registratie: December 2005
  • Nu online
Mij mag je ook wel toevoegen op Live, ik speel firefight, maar ook de gewone halo 3 multiplayer weet me nog steeds te boeien :)
Gamertag: The Mac NL

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

The Zep Man schreef op zaterdag 26 september 2009 @ 10:39:
Uitgespeeld met zijn tweeën in co-op. Te kort (ondanks de belachelijk lange afstanden welke gelopen moeten worden met de Rookie), geen Halo-gevoel (ondanks de monsters, de wapens en de voertuigen), slap eindgevecht, slappe bijverzinsels voor het verhaal (zoals het cheesy en cliché liefdesverhaal, audio-logs uit het verleden die voor mijn gevoel niet veel toevoegen terwijl ik dit in veel andere spellen wel apprecieer)...

Ben een redelijke fan van de Halo spelserie en de boeken, maar dit kon niet echt bekoren. Als gemiddelde shooter is de campaign misschien wel leuk als je de cutscenes en het verhaal negeert.
Kunt ook een banshee jatten en erheen zweven gaat stuk sneller. Maar ben het verder echt met je eens, vondt er ook weinig nieuws aan. Kon je beter Halo 3 gewoon nog een keer opnieuw spelen. Vondt er veel meer sfeer inzitten. In plaats van die 'dode' stad, en dat je naar de 'levels' moet lopen.

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 20-09 17:33

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Iemand zin om morgenmiddag (vanaf een uurtje of 2 oid) FireFight te spelen?

Zal vast wel online zijn, AngeloonieNL

Ben vandaag en gisteren wezen achievementhoeren in Halo Wars en ODST :P

[ Voor 45% gewijzigd door Angeloonie op 26-09-2009 22:48 ]

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThatsHollywood
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
hollywood xl is deze avond weer online voor firefight!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hfdvero
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 11-08 20:51
HfdVero gaat ook online zijn vanavond..!

[ Voor 8% gewijzigd door hfdvero op 27-09-2009 19:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• equationunequal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:59
Ik heb vanochtend even gekeken of de firefight achievements ook solo te halen zijn. In Crater, op easy, is het me gelukt. Duurde wel ontiegelijk lang, na iets van 4 uur had ik de benodigde 200.000 punten :P. Niet echt aan te raden dus, aangezien het enorm veel tijd kost om zo alle achievements te halen. Met 3 a 4 man op normal of heroic moet het een stuk sneller kunnen...

[ equationunequal.nl - portret & model fotografie ] [ newskin.nl - socials ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• painkill
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 16:02

painkill

Pain(k)(ill)

Hankey schreef op zondag 27 september 2009 @ 22:39:
Ik heb vanochtend even gekeken of de firefight achievements ook solo te halen zijn. In Crater, op easy, is het me gelukt. Duurde wel ontiegelijk lang, na iets van 4 uur had ik de benodigde 200.000 punten :P. Niet echt aan te raden dus, aangezien het enorm veel tijd kost om zo alle achievements te halen. Met 3 a 4 man op normal of heroic moet het een stuk sneller kunnen...
Ik heb met 2 man op legendary het in 50 minuten gehaald.

Met 4 man gaat het absoluut niet veel sneller, hoogstens 10 minuten sneller. Aangezien er evenveel vijanden komen ;)

En nog een goede tip voor punten, haal zoveel mogelijk kills achter elkaar, bij 100 kills krijg je zo 4000 punten.

En maak streaks, een shotgun spree is ook al zo 3000 punten. zelfde voor splatter en sniper etc... :)

Mijn SNES verzameling!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hankey schreef op zondag 27 september 2009 @ 22:39:
Ik heb deze game ook sinds enkele dagen en heb de singleplayer reeds uitgespeeld. Persoonlijk vond ik die leuker dan de singleplayer van Halo 3 overigens, maar smaken verschillen. Vandaag heb ik een gokje gewaagd met Firefight op Lost Platoon, in m'n eentje, moeilijkheidsgraad op Heroic. Uiteindelijk was ik net geen twee uur bezig en verloor m'n laatste leven bij 196.000 punten :( Net voor de finishlijn dus.

Ik vind het wel een gemis overigens dat je niet uit meerdere startlocaties kunt kiezen. Meerdere malen gebeurde het dat de startlocatie was vergeven van de Brutes/ Chieftains/ Jackals, etc, waardoor ik binnen een minuut weer opnieuw kon beginnen. Lekker frustrerend. Afgezien daarvan vind ik Firefight ook in je eentje erg leuk en verslavend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb deze game nooit echt goed in de gaten gehouden, maar door dat ik tijdje geleden weer Halo 3 in me Xbox heb gepropt ontdek ik me het plezier van Halo weer.
En dan ben ik ook vrijdag maar even langs bart geweest om em te kopen (geen MM in de buurt :| ).
Heb het spel net uitgespeeld en het heeft me zeker zo 10 uren gekost, doordat ik het spel eerst op Heroic speelde maar halverwege me save weg was :? en ik dus geen zin had om nog twee missies extra over te doen heb ik maar besloten om gewoon gelijk opnieuw op Legendary te spelen.
Wat mij opviel tijdens me singleplay op Legendary is dat de moeilijkheidsgraad best wel meeviel als je redelijk bekend bent met Halo en is vergelijkt met Halo 3 niet zo moeilijk.
Voor andere hier is de level met Rookie saai, maar ik vind em best wel apart. Het geeft een andere kijk op de Halo universum. Al duurt het lopen soms wel lang maar als je bepaalde shelter hebt gevonden dan kun je ook gewoon met Mongoose heen rijden.
En die audiologs zijn wel leuk maar voegt niet echt wat aan de gameplay (moet ze alleen nog vinden voor 75G).
Verder nog geen Firefight gespeeld maar gaat het zeker nu wel doen, alleen jammer dat ze geen matchmaking in hebt gebouwd, nu ben je dus afhankelijk van je online vrienden. Verder maakt de tweede disc het helemaal weer goed door dat alle maps erop staan _/-\o_

Is het eigenlijk wel aangeraden om Halo ODST en Multiplayer Disc te installeren op je harddrive? Aangezien bij Halo 3 dat niet wordt aangeraden omdat anders de boel langzaam wordt?

Ohjah ben nu dus prepare to drop in firefight: KiraYoma

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimmy_
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 13-09 14:45
H3: ODST is aan te bevelen om op je HD te installeren
De H3 multiplayer wordt afgeraden, het is nog steeds H3, gecodeerd om gerund te worden van je DVD :p.

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16:39
Gister spel maar gekocht omdat ie zulke goeie reviews kreeg en omdat ik Halo 3 vet vond. Stiekem vind ik dit spel vetter. Muziek past perfect bij de situaties en omgevingen, omgevingen zelf hebben zoveel sfeer dat je niet kijkt naar de graphics zelf.

Audiologs vind ik leuk gedaan zodat je meer over de stad zelf te weten krijgt voordat je daar landde.

Alleen ik vind het spel moeilijk :P Althans het kost me meer moeite dan H3, en dan met name grote groepen, waarbij je in H3 makkelijk ertussen kon springen, terwijl je hier toch wel iets meer tactiek moet gebruiken.

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Jimmy_ schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 16:05:
H3: ODST is aan te bevelen om op je HD te installeren
De H3 multiplayer wordt afgeraden, het is nog steeds H3, gecodeerd om gerund te worden van je DVD :p.
Ik heb hem wel op mijn HD gezet :) Ik heb nooit verschil ondervonden in performance, en mijn 360 word er fluisterstil door. Dat heeft meer prio bij mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandman I
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 17:38
Van het weekend maar eens naar de stad! Ik heb nog wel wat oude spellen liggen die ik totaal niet meer speel! :) (Winkel is trouwens Game Mania)

Afbeeldingslocatie: http://i38.tinypic.com/2py9emf.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Ik heb vandaag in een impuls aankoop gedaan en Halo ODST gekocht. Shame on me, maar ik had nog _nooit_ eerder een Halo game gespeeld of gezien. Maar ik had veel geld, en het spel krijgt hoge cijfers dus ik dachtL die koop ik :)

Maar ik ben nu ongeveer 1,5 uur bezig met de campaign maar het weet me niet ech te boeien. Het voelt aan als een 12-in-een-dozijn shooter, niet heel bijzonder. Beetje op die aliens knallen. Graphics vind ik echt dramatisch voor een spel anno 2009, maar dat zal wel aan mij liggen.
Muziek is wel erg mooi trouwens :) Multiplayer nog niet opgestart, maar ik denk dat ik die maar laat voor wat het is, CoD Modern Warfare (en 2 binnenkort) zijn toch meer mijn ding.

Wat maakt Halo voor jullie zo bijzonder, wat zijn de sterke punten van Halo? ;)

Ik gooi hem denk ik maar weer in de verkoop (35 euro, met gewoon Halo Reach beta key erbij, PM me voor interesse).

[ Voor 4% gewijzigd door monnick op 01-10-2009 23:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

monnick schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 23:23:
Wat maakt Halo voor jullie zo bijzonder, wat zijn de sterke punten van Halo? ;)
Het sterke punt van Halo is juist de multiplayer ;) De SP valt inderdaad een beetje tegen, maar is nog wel redelijk spannend als je het spel op Legendary zet. Firefight is een leuke uitdaging met wat vrienden, maar als het om de echte Halo feeling gaat moet je eens online gaan spelen :). Er hangen wel relatief veel kinderen rond voor mijn gevoel, heb je misschien wel wat last van als je nog op een redelijk beginners niveau zit.

Een aantal grote voordelen van Halo tegenover COD (ik vind beide games zeer goed): 4 player splitscreen met guests op Xbox Live (snap niet waarom COD dat niet heeft, echt erg jammer) en een heel goed matchmaking systeem, je true skill wordt bepaald en gaat soms even snel omlaag als omhoog (ligt eraan hoe constant je speelt). Waar je bij COD nergens aan kan zien hoe goed iemand is kan dat bij Halo dus wel en is het vaak ook een stuk spannender :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024

Captain N

Back in NL. T_T

Kan je highest skill dalen dan, in Halo?

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adamvansanten
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-07 16:38

adamvansanten

Appletje voor de dorst

Zo, wat is firefight vet zeg :) Nu al zoveel lol mee gehad! Als mede-ODST bezitters zin hebben in een potje, voeg me toe, gamertag = adamvansanten :) (weinig mensen op mijn friendlist hebben het spel en het heeft geen matchmaking dus...)

Battle.net: adamvsan#2784 | Steam: adamvansanten | PSN: adamvansanten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haijo
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 21-09-2024
Voeg mij maar ook toe, ik heb vanavond wel tijd en wil wel wat achievements halen in Firefight. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hfdvero
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 11-08 20:51
En mij mag je ook toevoegen..zit ff zonder werk so tijd zat:P :Hfdvero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThatsHollywood
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
adamvansanten schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 10:20:
Zo, wat is firefight vet zeg :) Nu al zoveel lol mee gehad! Als mede-ODST bezitters zin hebben in een potje, voeg me toe, gamertag = adamvansanten :) (weinig mensen op mijn friendlist hebben het spel en het heeft geen matchmaking dus...)
Haijo schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 10:34:
Voeg mij maar ook toe, ik heb vanavond wel tijd en wil wel wat achievements halen in Firefight. :)
hfdvero schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 13:36:
En mij mag je ook toevoegen..zit ff zonder werk so tijd zat:P :Hfdvero
Als jullie 3-en Hollywood xl toevoegen gaan we vanaaf ff firefight spelen ;) ik kom tussen 20.00 en 21.00 uur online 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als iemand vanavond zin heeft om te Firefighten, voeg me dan eff toe: KiraYoma. Ben na 10 uur wel online en kan tot diep in de nacht spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoundWave729
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15-09 21:59
Wel jammer dat er geen matchmaking in Firefight zit... Maarja, als iemand zin heeft in FF dan kan je mij ook toevoegen Dnous.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Ben nu de missies opnieuw aan het spelen op Legendary. Damn wat is dat soms moeilijk, maar wel heel uitdagend :D Veel moeilijker dan Halo 3 in ieder geval (mis het dual-wielden best veel). Maar wel erg belonend als je het eindelijk haalt, en een "Untouchable" medaille haalt :) (50 kills in a row without dying)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• painkill
  • Laatst online: 16:02

painkill

Pain(k)(ill)

Angeloonie schreef op zaterdag 03 oktober 2009 @ 20:19:
Ben nu de missies opnieuw aan het spelen op Legendary. Damn wat is dat soms moeilijk, maar wel heel uitdagend :D Veel moeilijker dan Halo 3 in ieder geval (mis het dual-wielden best veel). Maar wel erg belonend als je het eindelijk haalt, en een "Untouchable" medaille haalt :) (50 kills in a row without dying)
Het is makkelijker dan Halo 3 op legendary hoor ;)

Ik had met deze legendary weinig moeite, toegegeven, ik ben zeer goed in Halo.
Maar toch had ik 1 keer echt het gevoel dat ik het op wou geven omdat ik gek werd van 1 stuk.

Als je het trouwens wilt halen zonder dat je goed bent, dan moet je zoveel mogelijk met voertuigen er langs gaan en zo snel mogelijk langs de vijanden gaan, zelfs voordat ze op positie zijn, dan kun je er meestal zo langs rijden ;)

Mijn SNES verzameling!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Captain N schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 23:55:
Kan je highest skill dalen dan, in Halo?
Je highest skill blijft natuurlijk behouden. Je huidige skill daalt echter gewoon als je slecht speelt, het systeem zit vrij ingewikkeld in elkaar (wanneer je daalt of stijgt). Als je constant speelt is het heel moeilijk om van je level af te komen, of je moet extreem veel winnen of verliezen achter elkaar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

painkill schreef op zondag 04 oktober 2009 @ 01:24:
[...]

Het is makkelijker dan Halo 3 op legendary hoor ;)

Ik had met deze legendary weinig moeite, toegegeven, ik ben zeer goed in Halo.
Maar toch had ik 1 keer echt het gevoel dat ik het op wou geven omdat ik gek werd van 1 stuk.
Nou, ik heb Halo 3 tig keer uitgespeeld op Legendary, en dat was echt een piece of cake. Het is echt niet zo dat ik voor het eerst Halo speel ofzo, trust me.
Hier ben je na 2 schoten van een Plasma Carbine al aan het piepen, en kan je alweer dekking zoeken, bij Halo 3 kon je vrolijk door. Ik mis ook de sterke van je melee bash, met de Master Chief was een Jackal in 1x omver meestal, maar hier kost het nog wel wat meer moeite. Laat staan een Brute neerknuppelen. Misschien moet ik m'n speelstijl aanpassen, want ik hou van up close & personal :+

[ Voor 7% gewijzigd door Angeloonie op 04-10-2009 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MochiGohan
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-09 16:15
Vorig weekend coop 4 missies gedaan en dit weekend ben ik verder gegaan met solo..Wat blijkt, dat moet je niet doen, want het fucked je hele account!

Had alle ODST squadmembers gevonden behalve de eerste (die pod). De pod was al open, dus die missie was glitched.
Toen de eerste missie nog een keer gespeeld met "replay mission". Wat blijkt.. nu moet ik alle andere squad members weer gaan zoeken 8)7

Het is wel een gaaf spel, maar om alles nou 3x te gaan spelen... naja, straks maar weer opnieuw beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Je hebt 2 aparte medailles voor Solo en Co-op bij alle missies, dus ja, je speelt hem apart :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MochiGohan
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-09 16:15
Angeloonie schreef op zondag 04 oktober 2009 @ 11:57:
Je hebt 2 aparte medailles voor Solo en Co-op bij alle missies, dus ja, je speelt hem apart :)
Ja, dat begrijp ik maar als je begint bij missie 2 (omdat je die al hebt gehaald in coop) kun je alle missies doen, behalve missie 1. Als je daarna missie 1 doet moet je ook 2 t/m 6 opnieuw doen, terwijl je die al wel hebt gehaald in solo 8)7

edit: Blijkbaar zijn er nog een hoop andere mensen die deze bug hebben: http://www.gamespot.com/x...1477407&pid=954261&page=0

[ Voor 17% gewijzigd door MochiGohan op 04-10-2009 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gyrolion
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 16:01
Ik ga binnekort eens firefight proberen.. maar niemand om het mee te spelen dus voeg me toe!
Xbox-gamertag: Gyrolionn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

_O-

spoiler:
Net even Coastal Highway op Legendary gespeeld, aan het einde een rocket launcher gegeven aan Dare (= unlimited ammo), en die heeft in d'r eentje het hele laatste stuk gedaan, want ze kan toch niet dood _O-

[ Voor 15% gewijzigd door Angeloonie op 04-10-2009 14:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand vanavond zin om wat firefight te doen? Ben rond 10 uur online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adamvansanten
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-07 16:38

adamvansanten

Appletje voor de dorst

Als er mensen vanavond rond een uur of 10 zin hebben om ODST te spelen (misschien wel de Vidmaster Endure achievement halen), voeg me toe: adamvansanten. KiraYoma komt als het goed is ook en ik heb ook wel wat huisgenoten die mee willen doen denk ik. Kijken of we set 4 kunnen uitspelen op heroic!

Battle.net: adamvsan#2784 | Steam: adamvansanten | PSN: adamvansanten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Angeloonie schreef op zondag 04 oktober 2009 @ 14:52:
_O-

spoiler:
Net even Coastal Highway op Legendary gespeeld, aan het einde een rocket launcher gegeven aan Dare (= unlimited ammo), en die heeft in d'r eentje het hele laatste stuk gedaan, want ze kan toch niet dood _O-
spoiler:
Dat had ik ook gedaan plus een fuel rod aan de ander :+ Werd alleen een beetje tricky toen 2 hunters dat gebouw in kwamen en ze alleen melee aanval deden :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Koempert
  • Laatst online: 12-06-2021

De Koempert

BuYaKasha!!

Ik zie dat dit board vrijwel dood is, maar ik vroeg me af of mensen zin hadden om de vidmaster challenges van halo 3 en ODST te halen?

Voeg me maar toe: Endless Zeo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mensen wat is verstandiger om te kopen??? Halo 3 of Halo: ODST
ik heb halo 2 en 1 niet gespeeld dus ik weet niks van het verhaal, welke heeft dan de interesantste SP ODST of halo 3?? en hoe zit dat met MP bij halo 3 moet je dan nog 1001 map packs kopen en bij odst niet??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R_W
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

R_W

Verwijderd schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 20:03:
ik heb halo 2 en 1 niet gespeeld dus ik weet niks van het verhaal, welke heeft dan de interesantste SP ODST of halo 3?? en hoe zit dat met MP bij halo 3 moet je dan nog 1001 map packs kopen en bij odst niet??
Ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Verwijderd schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 20:03:
Nee

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-09 13:57
Als ik Halo 3 ODST 2e hands koop.
Kan ik dan met de Multiplayer cd van HALO 3 ODST online spelen?
Want mijn orginele Halo 3 cd is een beetje dood

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

Mars18 schreef op maandag 06 september 2010 @ 11:52:
Als ik Halo 3 ODST 2e hands koop.
Kan ik dan met de Multiplayer cd van HALO 3 ODST online spelen?
Want mijn orginele Halo 3 cd is een beetje dood
De ODST multiplayer disc is gewoon de complete halo 3 multiplayer waarmee je gewoon hetzelfde kan als Halo 3. Plus alle uitbreidingen zitten erbij.

This space is occupied

Pagina: 1 2 Laatste