Ik heb deze game nooit echt goed in de gaten gehouden, maar door dat ik tijdje geleden weer Halo 3 in me Xbox heb gepropt ontdek ik me het plezier van Halo weer.
En dan ben ik ook vrijdag maar even langs bart geweest om em te kopen (geen MM in de buurt

).
Heb het spel net uitgespeeld en het heeft me zeker zo 10 uren gekost, doordat ik het spel eerst op Heroic speelde maar halverwege me save weg was

en ik dus geen zin had om nog twee missies extra over te doen heb ik maar besloten om gewoon gelijk opnieuw op Legendary te spelen.
Wat mij opviel tijdens me singleplay op Legendary is dat de moeilijkheidsgraad best wel meeviel als je redelijk bekend bent met Halo en is vergelijkt met Halo 3 niet zo moeilijk.
Voor andere hier is de level met Rookie saai, maar ik vind em best wel apart. Het geeft een andere kijk op de Halo universum. Al duurt het lopen soms wel lang maar als je bepaalde shelter hebt gevonden dan kun je ook gewoon met Mongoose heen rijden.
En die audiologs zijn wel leuk maar voegt niet echt wat aan de gameplay (moet ze alleen nog vinden voor 75G).
Verder nog geen Firefight gespeeld maar gaat het zeker nu wel doen, alleen jammer dat ze geen matchmaking in hebt gebouwd, nu ben je dus afhankelijk van je online vrienden. Verder maakt de tweede disc het helemaal weer goed door dat alle maps erop staan
Is het eigenlijk wel aangeraden om Halo ODST en Multiplayer Disc te installeren op je harddrive? Aangezien bij Halo 3 dat niet wordt aangeraden omdat anders de boel langzaam wordt?
Ohjah ben nu dus prepare to drop in firefight: KiraYoma