Het Xbox 360 Ervaringen Topic Deel 63 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 53.015 views

Verwijderd

En via internet zoals KoffieNT zegt is dus verreweg het goedkoopst (ook als je Xbox Live Gold-member wilt worden).

@PWM Wauw...ik ben jaloers op jou! Ik heb hem besteld bij Gamehubs, maar daar hebben ze hem nog niet eens verstuurd. Naja...kan ik eerst even Batman nog completeren (1000/1000) :)

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024

Captain N

Back in NL. T_T

Ik wist niet dat die ook spellen verkochten? We hebben het allebei over de videotheek Videoland? :P

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

• cirediew
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 28-08 17:33
KoffieNT schreef op zaterdag 19 september 2009 @ 17:20:
Makkelijkste manier: Koop een Livepoints-card in de winkel of op een website, www.livecodes.nl bijvoorbeeld. Je krijgt dan een code, deze voer je in wanneer je het spel koopt of via de grote X-knop en dan staat ergens "Redeem code".

Klaar :)
Ja dat weet ik dat ik daar punten goedkoop kan krijgen, ik heb daar ook mijn gold abbo gekocht, maar het gaat mij dus om de games die in marketplace echt een prijs geven, zoals "bad company € 29,99" zijn die ook te kopen met punten of alleen met creditcard?

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Zo, ik ben even ODST op de HD aan het zetten, dus kline mini review tussendoor:

Het valt me niks tegen :)

Het is wennen. De sfeer is Halo, maar het spelen is wel anders. Je bent niet meer de Master Chief, maar gewoon een mens van vlees en bloed. Je moet dus tactischer spelen dan je wellicht gewend bent, puur om het feit dat je eerder doodgaat. Je kan bijvoorbeeld ook niet meer zomaar naar beneden springen. De HUD is uitgebreider, en de manier van opdrachten word ook anders gegeven.

Het geluid lijkt opgepoetst, en dat was altijd al prima. Bekende wapens hebben een ander geluid, beter zelfs. Standaard wapen wat je meedraagt is ook wel vet :)

Er verschijnt af en toe een meter in beeld die toont hoe ver je bent met een achievement, handig.

Enige minpunt tot nu toe is het Grafische gedeelte. Het ziet er goed uit, en is verzorgd, maar het is geen Modern Warfare (2) of Killzone. Het is de laatste Halo met deze engine, Halo Reach zal een nieuwe krijgen.

Je krijgt voor 39,95 best waar voor je geld. Een Single Player, nieuwe Multiplayer en ook nog eens de complete Halo 3 multiplayer met alle maps + de nieuwe maps. Prima prijs kwaliteit in ieder geval.

Tip: Evaren Halo spelers moeten zeker op Heroic beginnen, anders is het echt te makkelijk.

Eerste level is overigens even wennen. Ik raakte 2x de weg kwijt, daarna heb je het in de vingers ;)
Captain N schreef op zaterdag 19 september 2009 @ 17:28:
[...]

Ik wist niet dat die ook spellen verkochten? We hebben het allebei over de videotheek Videoland? :P
Zeker. Ze zijn niet de goedkoopste, maar leggen wel alles direct in de winkel :)

[ Voor 8% gewijzigd door PWM op 19-09-2009 17:50 ]

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-09 09:51

Willybubba

Nut up or shut up.

Ik heb ODST kunnen bemachtigen vanmiddag bij de Dixons. Alle andere winkels wilden 'm niet verkopen, de Dixons had 'm gewoon liggen.

Vet, so far. Goeie sfeer, de delen met de Rookie voelen echt heel eenzaam en desolaat aan vind ik. Morgen weer ff flink verder en daarna voor het eerst ever de Halo multiplayer checken :P

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Verwijderd

PWM schreef op zaterdag 19 september 2009 @ 17:40:
Tip: Evaren Halo spelers moeten zeker op Heroic beginnen, anders is het echt te makkelijk.
Hmmm, is Heroic net zo moeilijk als in Halo 3? Of is het moeilijker en vergelijkbaar met Legendary in Halo 3?

Ik kan in ieder geval niet wachten!!!

• HarmoniousVibe
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-09 14:18
Heeft iemand toevallig ervaring met de XFPS 3.0 Sniper Plus of de Max Shooter 2? Ik speel graag een shooter af en toe maar ik kan maar niet wennen aan de besturing met een controller. Ook spellen zonder locking met met free-aiming gaan niet zoals ik ze op de PC kan spelen. Zeker niet als ik de besturing niet op lefty kan instellen. Daarom wil ik graag zo'n adapter aanschaffen waarmee ik m'n muis en tobo kan aansluiten.

NB: ik besef me terdege dat deze apparaatjes door velen als cheaten worden beschouwd maar ik ben dan ook niet van plan deze op live te gebruiken.

12 × LG 330Wp (Enphase) | Daikin FTXM-N 3,5+2,0+2,0kW | Panasonic KIT-WC03J3E5 3kW

• Nikeau
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12-03-2021
Hallo tweakers!
Ik ben al een poosje aan het proberen om mijn XBOX360 de originele (oude) xbox spellen af te laten spelen. Dit gaat helaas niet al te goed.
Ik heb de update gedownload van de xbox site (default.xex) maar de gaf me meteen de melden dat mijn xbox al ge-update is, maar de spellen speelde hij nog steeds niet.

Ik ben hierop gaan googlelen, en kwam er via iemand met hetzelfde probleem achter dat ik de map : BackCompat_11-2007 moest hebben, die overigens niet te downloaden is op de xbox site (verkeerde link?)

Deze dvd begon toen wel met updaten, tot en met stap 3 (volgens het stappenplan op http://www.xbox.com/nl-NL...wardscompatibility.htm#CD). Maar stap 4 kwam bij mij helemaal niet! Gevolg: nog steeds niet ge-update.

Welke ik nu ook probeer, de xbox geeft steeds aan, net als in het begin, dat hij al ge-update is. Maar de spellen speelt hij nog steeds niet af.

Wie van jullie kan mij helpen!!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:54

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

staffordniko schreef op zaterdag 19 september 2009 @ 22:17:
Hallo tweakers!
Ik ben al een poosje aan het proberen om mijn XBOX360 de originele (oude) xbox spellen af te laten spelen. Dit gaat helaas niet al te goed.
Ik heb de update gedownload van de xbox site (default.xex) maar de gaf me meteen de melden dat mijn xbox al ge-update is, maar de spellen speelde hij nog steeds niet.

Ik ben hierop gaan googlelen, en kwam er via iemand met hetzelfde probleem achter dat ik de map : BackCompat_11-2007 moest hebben, die overigens niet te downloaden is op de xbox site (verkeerde link?)

Deze dvd begon toen wel met updaten, tot en met stap 3 (volgens het stappenplan op http://www.xbox.com/nl-NL...wardscompatibility.htm#CD). Maar stap 4 kwam bij mij helemaal niet! Gevolg: nog steeds niet ge-update.

Welke ik nu ook probeer, de xbox geeft steeds aan, net als in het begin, dat hij al ge-update is. Maar de spellen speelt hij nog steeds niet af.

Wie van jullie kan mij helpen!!
Wellicht een (enorm) overbodige vraag, maar worden de spellen die je probeert te spelen wel ondersteund op de Xbox 360?

Ik heb zelf geen ervaring met het installeren van de update vanaf CD of DVD, maar ik zie wel dat die guide nog op het oude dashboard gericht is, het zou dus zijn dat er dingen veranderd zijn. Kun je anders niet de update direct vanaf Xbox Live downloaden en installeren?

[ Voor 3% gewijzigd door MetroidPrime op 19-09-2009 22:32 ]

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

• Nikeau
MetroidPrime schreef op zaterdag 19 september 2009 @ 22:28:
[...]

Wellicht een (enorm) overbodige vraag, maar worden de spellen die je probeert te spelen wel ondersteund op de Xbox 360?

Ik heb zelf geen ervaring met het installeren van de update vanaf CD of DVD, maar ik zie wel dat die guide nog op het oude dashboard gericht is, het zou dus zijn dat er dingen veranderd zijn. Kun je anders niet de update direct vanaf Xbox Live downloaden en installeren?
Ja, ik probeerde GTA san andreas, deze zou moeten werken! En helaas heb ik nu geen beschikking over internet op mijn xbox, mischien volgende week wel ofzo.
Die update is gericht op het oude dashboard zeg je? maakt dat verschil dan denk je? en zou er dan niet al lang een nieuwe update moeten zijn voor het nieuwe dashboard...

Ik heb even de stroom van de xbox af gehaalt, dit zou de cache moeten wissen. Daarna even opnieuw proberen. Of probeer ik nu iets heel stoms?

Bedankt voor je snelle reaktie in ieder geval!!

[ Voor 10% gewijzigd door Nikeau op 19-09-2009 22:35 ]

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:54

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

staffordniko schreef op zaterdag 19 september 2009 @ 22:31:
[...]

Ja, ik probeerde GTA san andreas, deze zou moeten werken! En helaas heb ik nu geen beschikking over internet op mijn xbox, mischien volgende week wel ofzo.
Die update is gericht op het oude dashboard zeg je? maakt dat verschil dan denk je? en zou er dan niet al lang een nieuwe update moeten zijn voor het nieuwe dashboard...

Ik heb even de stroom van de xbox af gehaalt, dit zou de cache moeten wissen. Daarna even opnieuw proberen. Of probeer ik nu iets heel stoms?

Bedankt voor je snelle reaktie in ieder geval!!
San Andreas zou inderdaad gewoon moeten werken, ik heb het spel ook vaak genoeg gespeeld op de Xbox 360. Ik neem aan dat de update zelf nog op het nieuwe dashboard zou moeten werken, de instructies zijn alleen nog op het oude dashboard gericht. Een nieuwe update zal er waarschijnlijk niet meer komen omdat Microsoft in het verleden heeft aangegeven op een gegeven moment met het ontwikkelen van de backwards compatibility updates te willen stoppen en de laatste update al weer bijna 2 jaar oud is.

Het wissen van de cache zou je inderdaad nog kunnen proberen, maar ik dacht dat dat niet gaat door de stroom van de Xbox af te halen. Volgens mij is er een speciale menu-optie of toetsencombinatie om de cache te wissen.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

• Nikeau
MetroidPrime schreef op zaterdag 19 september 2009 @ 22:52:
[...]

San Andreas zou inderdaad gewoon moeten werken, ik heb het spel ook vaak genoeg gespeeld op de Xbox 360. Ik neem aan dat de update zelf nog op het nieuwe dashboard zou moeten werken, de instructies zijn alleen nog op het oude dashboard gericht. Een nieuwe update zal er waarschijnlijk niet meer komen omdat Microsoft in het verleden heeft aangegeven op een gegeven moment met het ontwikkelen van de backwards compatibility updates te willen stoppen en de laatste update al weer bijna 2 jaar oud is.

Het wissen van de cache zou je inderdaad nog kunnen proberen, maar ik dacht dat dat niet gaat door de stroom van de Xbox af te halen. Volgens mij is er een speciale menu-optie of toetsencombinatie om de cache te wissen.
Ik heb idd de toetsencombinatie gevonden ( bij memory : X,X,LB,RB,X,X), en ga het nu gelijk proberen! ik hoop dat het werkt!

• PWM
  • Niet online

PWM

Verwijderd schreef op zaterdag 19 september 2009 @ 21:34:
[...]

Hmmm, is Heroic net zo moeilijk als in Halo 3? Of is het moeilijker en vergelijkbaar met Legendary in Halo 3?

Ik kan in ieder geval niet wachten!!!
Ik heb het gevoel dat Heroic in ODST makkelijker is dan in Halo 3. Ik speel nu zonder Coop op Heroic en, heb behalve natuurlijk een paar lastige stukken, mij er redelijk doorheen weten te slaan.

• Nikeau
MetroidPrime schreef op zaterdag 19 september 2009 @ 22:52:
[...]

Ik heb het op deze manier geprobeert :

In het Xbox Dashboard ga je vanuit My Xbox naar System Settings en kies je voor Memory. Vervolgens selecteer je de HDD (of MU als je deze als primaire opslag gebruikt), druk je op Y voor Device Options en kies je voor Clear System Cache. Er wordt hierna gevraagd of je onderhoud wilt uitvoeren. Kies voor Yes. De cache wordt nu opgeschoond. Dit proces gaat meestal vrij snel, maar het kan ook wat langer duren. Verwijder tijdens dit proces nooit de HDD en/of MU en zet de console niet uit.

Maar bij memory kan ik alleen kiezen voor de hard drive. en als ik daarvoor kies kan ik geen Y drukken. wel als ik alleen naar memory ga, kan ik op Y drukken, maar daar staat Clear System Cache tussen. Alleen rename en format.
als ik daar deze code intyp: X X LB RB X X dan is hij echt na 2 seconden weer klaar, en kan ik nog steeds niet de update uitvoeren.

Ik weet echt niet meer wat ik nog kan proberen ...

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
cirediew schreef op zaterdag 19 september 2009 @ 17:32:
[...]

Ja dat weet ik dat ik daar punten goedkoop kan krijgen, ik heb daar ook mijn gold abbo gekocht, maar het gaat mij dus om de games die in marketplace echt een prijs geven, zoals "bad company € 29,99" zijn die ook te kopen met punten of alleen met creditcard?
Je kan veel geld besparen door ze op andere plekken te kopen, maar je mag het zelf weten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Ik denk dat ik halo 3 maar eens ga kopen en proberen, nu dat die hele halo hype terug is. Probleem is dat die overal nog 30 euro kost :|

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -d-
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22:33

-d-

Boeboe schreef op zondag 20 september 2009 @ 01:49:
Ik denk dat ik halo 3 maar eens ga kopen en proberen, nu dat die hele halo hype terug is. Probleem is dat die overal nog 30 euro kost :|
EUR 15.49 incl verzenden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe spelen mensen hier eigenlijk op Live? Puur voor het spel en in je eentje met onbekenden? Of met een vaste groep vrienden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 04-09 23:14

Armada

-Wat wil je weten?-

Is er zo'n hele Halo hype? Ik heb het gevoel dat het stukken minder is dan met Halo 3. Het kriebelt bij mij ook een stuk minder dan met Halo 3. Ik vond dat spel aardig totdat er weer zo'n verplicht Flood stuk kwam. Ik durf het bijna niet te vragen, maar zit dit ook weer in ODST? (kan bijna niet anders, maar goed)
Het verbaasde me trouwens dat de adviesprijs van ODST een stuk lager is dan Halo 3, ik zie overal in de reviews dat het juist die full retail price is en wat je er voor krijgt (korte campaign, een hoop oude multiplayermaps plus drie nieuwe), waardoor het een slechtere rating krijgt:
http://www.metacritic.com/games/platforms/xbox360/halo3odst
Ik denk dat Halo Reach pas echt weer interessant zal zijn en ik hoop dat ze daar de master chief weer inzetten.

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 09:44

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Verwijderd schreef op zondag 20 september 2009 @ 10:15:
Hoe spelen mensen hier eigenlijk op Live? Puur voor het spel en in je eentje met onbekenden? Of met een vaste groep vrienden?
Meestal met vrienden of 'bekenden' via Live. Het komt niet vaak voor dat ik zomaar ff online in mijn eentje speel.

Krijg ook gelijk game/party invite's als ik online kom.

[ Voor 7% gewijzigd door sekeroglan op 20-09-2009 10:50 ]

https://card.exophase.com/1/1116015.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01:11
Speel voornamelijk MW online en dan eigenlijk altijd wel tegen onbekenden :P Tegen wie ik speel maakt mij op zich niet echt veel uit als ik maar gewoon lol heb tijdens het spelen.

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PWM schreef op zaterdag 19 september 2009 @ 23:06:
[...]

Ik heb het gevoel dat Heroic in ODST makkelijker is dan in Halo 3. Ik speel nu zonder Coop op Heroic en, heb behalve natuurlijk een paar lastige stukken, mij er redelijk doorheen weten te slaan.
Ok, dan weet ik genoeg en ga ik samen met een vriend ODST gelijk op Legendary spelen :)

Nog steeds tevreden over het spel verder?

@fusion_ghost: Ik heb een aantal vrienden die ik in het echt ook ken met wie ik samen speel, maar de meeste vrienden ken ik door spellen te spelen op Xbox Live (voornamelijk Modern Warfare :) ). Verder vind ik het ook heel vermakelijk om met onbekenden te spelen hoor 8)

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 20-09-2009 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Verwijderd schreef op zondag 20 september 2009 @ 11:27:
Nog steeds tevreden over het spel verder?
Mijn zwager was hier gisteren. Ik zie hem vanavond ook, en heb vandaag toch weinig tijd, dus heb hem ODST meegegeven, zodat hij het even kon proberen. Ergens rond 21.00 was hij thuis. Vanochtend om 06.15 kreeg ik een SMS: "Uitgespeeld" :+

Het verhaal is best pakkend, je wil dus verder spelen. Bevalt dus nog erg goed ja ;)

Heb gisteren nog even in mijn eentje FireFight gedaan. Dat is ondoenlijk, je moet het met z'n vieren doen, maar het is wel erg vet :) Dat gaat nog wel een toppertje worden online.

[ Voor 15% gewijzigd door PWM op 20-09-2009 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02:33
@pwm, cool man. Heb hem bij gamehubs besteld, wel met snel verzenden dus hopelijk volgende week binnen.

Ik heb er zin in. Net de review gelezen bij eurogamer, die waren niet heel enthousiast en trokken er een punt af omdat het een full price game zou zijn. Vind ik vreemd omdat je hem overal toch voor iets goedkoper ziet, 50 eu ipv 60.

Wel blij dat met Reach er een nieuwe engine aan komt. Ik ben benieuwt wat Bungie ervan kan maken, hopelijk wordt dat echt een pareltje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

DarkShadow schreef op zondag 20 september 2009 @ 12:01:
Ik heb er zin in. Net de review gelezen bij eurogamer, die waren niet heel enthousiast en trokken er een punt af omdat het een full price game zou zijn. Vind ik vreemd omdat je hem overal toch voor iets goedkoper ziet, 50 eu ipv 60.
Adviesprijs is zelf 49,99. In de winkels te vinden voor 39,95-44,95. Tellen we die punt er weer bij op, is het dus een 9 :)

Videoreview van Gametrailers: http://www.gametrailers.c...alo-3-odst/56112?type=wmv

EDIT: De US prijs is inderdaad wel gewoon de standaard prijs. We hebben dus mazzel in de EU. Die punt van Eurogamer mag je er dus gewoon bij op tellen :)

[ Voor 16% gewijzigd door PWM op 20-09-2009 12:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 11-09 15:01

Blaat

Moderator Harde Waren / BBG'er

Hardware Fanaat

Heb gisteren Call of Juarez: Bound in Blood uitgespeeld. Ik vind echt dat dit spel te weinig aandacht krijgt.

De omgevingen zijn prachtig, de besturing intuitief, de sfeer ontzettend goed en het verhaal beter dan de gemiddelde western film.

Bij mij hoort dit spel zeker in de top10 beste games ooit. Maar ja deze titel wordt denk ik verdrongen door andere grote titels.

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Ik speel per definitie niet met onbekenden, snap daar ook de lol niet van in. Gelukkig hebben genoeg vrienden een 360, dus áls ik online speel (niet zo gek vaak, veelal Fifa) dan is het met maten. :)

En er gaats niet boven een avondje met je maten op de bank voor wat Fifa, Buzz en noem t maar op ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Ik speel wekelijks zo veel mogelijk online (lees: als mijn vriendin 's avonds niet thuis is :P) met vrienden. En bij hen geldt hetzelfde: vriendin niet thuis = online gamen met elkaar. Gelukkig is komt dat dus vaak genoeg voor. Die vrienden kennen weer vrienden en die joinen de groep weer, dus dat wordt langzamerhand iets groter.

Als ik met onbekenden speel heb ik mijn headset nieteens op. Ben niet veel mensen tegengekomen in CoD4 headquarters die echt tactisch spelen, dus dat heeft niet zo gek veel zin dan. Ben meestal ook de enige die captured of destroyed, dus dan is de lol er ook snel af. Met vrienden - al is het er maar één - kunnen we tenminste samen tegen elkaar vloeken dat de rest van het team niets doet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Wat ik overigens opvallend vind van Live is dat bijna alle spellen nog online worden gespeeld, in ieder geval de arcade games. Mijn vriendin speelt veel Uno, Carcassone en Catan, en zodra je het spel start zit je in een volle lobby.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada
  • Laatst online: 04-09 23:14

Armada

-Wat wil je weten?-

PWM schreef op zondag 20 september 2009 @ 11:49:
[...]
Mijn zwager was hier gisteren. Ik zie hem vanavond ook, en heb vandaag toch weinig tijd, dus heb hem ODST meegegeven, zodat hij het even kon proberen. Ergens rond 21.00 was hij thuis. Vanochtend om 06.15 kreeg ik een SMS: "Uitgespeeld" :+
Is er in dit deel ook weer een Flood-stuk?
De rest van de halo-delen kon je redelijk methodisch aanpakken, maar het flood-stuk is altijd ammo-tekort, niet precies weten welke kant je op moet, veel te veel tegenstanders en daarvoor wegrennen. Toen ik bij Halo 3 bij dat stuk aankwam herinnerde ik me weer hoezeer ik de library haatte...
En diezelfde avond was een vriend van mij op Legendary even met 3 collega's door de campaign heen gefietst... :+

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Uit de ODST Video review: ODST Might be the last game you'll need to buy this year

http://xbox360.ign.com/do.../haloodst_vdr_091909.html

Nou, dat zegt wel genoeg (ondanks dat komen AC2, Forza 3 en MW2 natuurlijk direct in huis)

"FireFight is the new definition of Awesomeness :P "

Wie wil vanaf maandag met mij FireFight spelen? Meldt me maar aan als friend :)
Armada schreef op zondag 20 september 2009 @ 13:15:
[...]

Is er in dit deel ook weer een Flood-stuk?
Durf ik niet te zeggen. Ik ben nog niet zover, en ik wil van hem helemaal niks horen. Eerst zelf uitspelen :)

Voor de niet Halo spelers: Het Halo verhaal in 5 minuten: http://xbox360.ign.com/do.../halo_in5_spc_091809.html

[ Voor 54% gewijzigd door PWM op 20-09-2009 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23:29
R420R schreef op zondag 20 september 2009 @ 12:23:
Heb gisteren Call of Juarez: Bound in Blood uitgespeeld. Ik vind echt dat dit spel te weinig aandacht krijgt.

De omgevingen zijn prachtig, de besturing intuitief, de sfeer ontzettend goed en het verhaal beter dan de gemiddelde western film.

Bij mij hoort dit spel zeker in de top10 beste games ooit. Maar ja deze titel wordt denk ik verdrongen door andere grote titels.
Hehe, nouja dat was bij mij wel het geval idd, maar nu heb jij er iig veel plezier aan gehad. Voor mij was Batman de onverwachte topper. Heb hem net uitgespeeld op normal maar over een tijdje ga ik gewoon weer opnieuw beginnen op hard. Het ziet er goed uit , een goed verhaal en op sommige momenten nog goed voor klamme handjes ook
Deze game heb ik nog hier leggen en maar 1 x gespeeld en het was niks voor mij dus als je interesse hebt moet je het me maar ff laten weten.

[ Voor 19% gewijzigd door Beakzz op 20-09-2009 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slurpgeit
  • Laatst online: 21:33
Alleen met idioten van één of ander forum. Schijnt dat ze ook nog weleens met z'n allen op vakantie gaan :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PWM schreef op zondag 20 september 2009 @ 13:24:
Wie wil vanaf maandag met mij FireFight spelen? Meldt me maar aan als friend :)
Ik zal je even een FR sturen, want zodra ik ODST heb zal ik ook wel Fierfight willen spelen (aangezien Horde ook 1 van mijn meest gespeelde gamemode is van Gears 2).

Maarruh...hij heeft het spel dus de hele nacht doorgespeeld? Dat zegt idd wel iets over het verhaal (waarvan ik hoor dat die het beste is tot nu toe :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Verwijderd schreef op zondag 20 september 2009 @ 14:28:
[...]

Ik zal je even een FR sturen, want zodra ik ODST heb zal ik ook wel Fierfight willen spelen (aangezien Horde ook 1 van mijn meest gespeelde gamemode is van Gears 2).

Maarruh...hij heeft het spel dus de hele nacht doorgespeeld? Dat zegt idd wel iets over het verhaal (waarvan ik hoor dat die het beste is tot nu toe :) )
Hij heeft doorgespeeld ja, maar dat doet die idioot wel vaker. Imho is het verhaal inderdaad de beste tot nu toe (zit denk ik op 30%)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Laatst online: 12-09 11:37

Nitai

Live the life you love.

Wel leuk om te horen PWM :), kan niet wachten tot ik heb in m'n bezit heb!

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Hmmm, ik moet misschien toch ook maar eens ODST kopen als ik dat zo allemaal lees hier. Ben nu wel benieuwd. Maar moet eerst Halo 3 maar eens uitspelen komt er ook maar niet van. Heb echt te veel games liggen.

@MeesterLuther: Jij heb helemaal geen tijd om te gamen nu je getrouwd ben en een burgelijk leven heb ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wtam00
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-06 11:51
Ik ga denk ik ook Halo ODST aanschaffen, als dat firefight me bevalt zal ik je even toevoegen op XBL :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada.
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 12-09 13:13
Is de Europrijs van de CoD MW2 consolebundel al bekend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoffieNT
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 11-09 16:41

KoffieNT

banaan

De Forza3-bundel gaat 280 euro kosten, dus ik denk dat de MW2-bundel ook wel zoiets zal kosten.

http://www.gamer.nl/doc/5...re-en-Forza-komen-naar-NL

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada.
KoffieNT schreef op zondag 20 september 2009 @ 17:44:
De Forza3-bundel gaat 280 euro kosten, dus ik denk dat de MW2-bundel ook wel zoiets zal kosten.

http://www.gamer.nl/doc/5...re-en-Forza-komen-naar-NL
Maar zal die prijs niet veel hoger uitvallen doordat het een MW2 thema console is, en een grotere harde schijf dan die van Forza?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
SpartanArmada schreef op zondag 20 september 2009 @ 19:16:
[...]
Maar zal die prijs niet veel hoger uitvallen doordat het een MW2 thema console is, en een grotere harde schijf dan die van Forza?
De MW2 bundel zal eerder richting de 400 euro/dollar gaan, al was het maar dat het een collectors item is/wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 31-08 11:49
SpartanArmada schreef op zondag 20 september 2009 @ 19:16:
[...]
Ja, en er zitten ook twee controllers bij (MW2). Ik houd altijd wel van die themaconsoles. Ook die rode elite vond ik ontzettend gaaf.

Wat me ook wel vet lijkt is een groene Xbox 360, zeg maar dezelfde kleur als de controller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoffieNT

KoffieNT

banaan

Oh, ik heb dat nieuwsartikel echt totaal verkeerd gelezen :P, ik dacht dat beide bundels dezelfde harde schijven hadden. Ik had nog niet eens nagedacht over het feit dat de MW2-console inderdaad met een thema is ingekleurd. xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada.
Roamor schreef op zondag 20 september 2009 @ 19:18:
[...]

De MW2 bundel zal eerder richting de 400 euro/dollar gaan, al was het maar dat het een collectors item is/wordt.
$400 was al bevestigd, maar dat wordt dan vast geen €400, toch..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
De geschiedenis leert dat men dit gewoon 1-op-1 converteerd. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Roamor schreef op zondag 20 september 2009 @ 19:39:
De geschiedenis leert dat men dit gewoon 1-op-1 converteerd. ;)
Dat is met de Xbox al heel lang niet meer hoor :) De Elite is in de US nu $299,- (Ex btw), in de EU 249,- (in de BTW). Zo geldt het met de consoles en opties :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WeAreLegion schreef op zondag 20 september 2009 @ 14:51:
Hmmm, ik moet misschien toch ook maar eens ODST kopen als ik dat zo allemaal lees hier. Ben nu wel benieuwd. Maar moet eerst Halo 3 maar eens uitspelen komt er ook maar niet van. Heb echt te veel games liggen.

@MeesterLuther: Jij heb helemaal geen tijd om te gamen nu je getrouwd ben en een burgelijk leven heb ;)
Koop jij dat maar en ik vind dat we hoognodig weer eens moeten gamen. De laatste game die hebben gespeeld is de 1e Unreal Tournament geloof ik ;)

En ik heb genoeg tijd om te gamen hoor; helemaal op dit moment. Moet trouwens kunnen vind ik (ook als je getrouwd bent) :)

Voor degene die Gears 2, Halo: ODST of Modern Warfare 2 wil spelen op Xbox Live; ook mij kunnen jullie toevoegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
DELAY SHIPMENT

We regret to inform all our customers that we are unable to ship your order on 21st Sep (Monday) & 22nd Sep (Tuesday) due to our public holidays. We are really sorry for any inconvenience caused.

klote gamehubs

jammer trouwens dat er voor firefight geen matchmaking is, ik voorspel daardoor een snelle dood. check gametrailers voor een vette review die niet zeurt over full price game (terwijl die overal goedkoper is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DarkShadow schreef op maandag 21 september 2009 @ 12:04:
DELAY SHIPMENT

We regret to inform all our customers that we are unable to ship your order on 21st Sep (Monday) & 22nd Sep (Tuesday) due to our public holidays. We are really sorry for any inconvenience caused.

klote gamehubs

jammer trouwens dat er voor firefight geen matchmaking is, ik voorspel daardoor een snelle dood. check gametrailers voor een vette review die niet zeurt over full price game (terwijl die overal goedkoper is).
Ik had het gelezen ja...dat is erg jammer van Gamehubs. Zorg dan dat je de games afgelopen zaterdag op de post hebt gedaan. Maar ja...het is niet anders.

Wat Firefight betreft moet je dus gewoon veel vrienden toevoegen die ODST hebben. Ik prefereer te spelen met Nederlanders. Dus mochten er nog mensen een Xbox Live-vriend nodig hebben; ik stel me geheel en gratis beschikbaar. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
voeg me maar toe: Metsadah

wordt veel firefight spelen de komende tijd. Ik heb sowieso rl veel vrienden die halo verslaafd zijn (alleen halo en een xbox, ongeloofelijk, je mist dan zoveel goeds).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel
  • Laatst online: 23:12

Spooksel

Spooksel!

D'r zal vanzelf wel een tijd komen dat ze meer games gaan krijgen. Toen ik mijn xbox kocht was het een combinatiepack met Gears of War (1)... dat is ook een heel erg lange tijd de enige game geweest die ik toen had :D Helemaal grijs gespeeld dat spel destijds...

Bevalt mijn schrijfsel je niet? www.korrelatie.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Ik zal hem van de week ook wel even halen anders woord MeesterLuther boos. Jullie mogen me ook toevoegen zo aardig ben ik dan weer wel. Nick is Korumera :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
Spooksel schreef op maandag 21 september 2009 @ 12:35:
D'r zal vanzelf wel een tijd komen dat ze meer games gaan krijgen. Toen ik mijn xbox kocht was het een combinatiepack met Gears of War (1)... dat is ook een heel erg lange tijd de enige game geweest die ik toen had :D Helemaal grijs gespeeld dat spel destijds...
ze houden het al vol sinds halo 3. Er komen wel meer games, halo odst en halo reach :/

Gelukkig zijn het er maar 2 die zo denken, de rest koopt en ruilt wel flink wat games. Maar toch is het blijkbaar zo dat halo echt een systemseller is en dat mensen daar dan ook nog eens een keer alleen bij blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

DarkShadow schreef op maandag 21 september 2009 @ 12:56:
[...]

ze houden het al vol sinds halo 3. Er komen wel meer games, halo odst en halo reach :/

Gelukkig zijn het er maar 2 die zo denken, de rest koopt en ruilt wel flink wat games. Maar toch is het blijkbaar zo dat halo echt een systemseller is en dat mensen daar dan ook nog eens een keer alleen bij blijven.
In mijn omgeving zijn er ook minstens 3 mensen die de Xbox 360 puur en alleen kopen en gebruiken voor Halo. Af en toe een XBLA voor de vrouw/vriendin, maar dat is het ook wel.

Elke dag spelen nog steeds 1 miljoen unieke mensen Halo 3. Ergens rond de 2.5 tot 3 miljoen unieke personen per week. Dat is dus 2 jaar(!) na de launch van Halo 3 8)7

Zonder iets of kwaliteit te zeggen, maar gewoon even perspectief: Elke week spelen, 2 jaar na launch, meer mensen Halo 3 online dan er uberhaupt Killzone 2 verkocht is wereldwijd.

Ik ga ook enorm veel MW2 spelen, dat weet ik nu ook wel. Maar elke keer naar MW1 gespeeld te hebben, en je starte Halo weer op, dacht je weer: Damn, wat is dit spel goed, leuk en vooral gebalanceerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qanar
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 21-05-2019
Net een wireless entertainment pack gekocht (bundle met Halo 3, Fable II en witte wireless controller)

Niet slecht om voor 5€ Halo 3 en Fable II te kopen, tis te zeggen dat ik Fable II al had, dus 5€ voor Halo 3 (verschil tussen pack en enkel de wireless controller)

Net al wat Halo 3 gespeeld (SP), en ook al ben ik geen shooters gewend op xbox 360, het valt me best wel mee.

Nu wachten op Brutal Legend en Fairytale fights (reden dat ik een tweede controller wou)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 13:22
wut?! voor dat geld, waar heb je dat gescored? Kan ik een vriend van me wel blij mee maken denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qanar
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 21-05-2019
Totale pak was 50eur (Fnac Leuven, Belgie)

De wireless controller alleen was 45€ :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DarkShadow schreef op maandag 21 september 2009 @ 12:22:
voeg me maar toe: Metsadah

wordt veel firefight spelen de komende tijd. Ik heb sowieso rl veel vrienden die halo verslaafd zijn (alleen halo en een xbox, ongeloofelijk, je mist dan zoveel goeds).
Ik vind gamen heel leuk hoor en ik doe het ook best veel, maar het blijft toch echt een hobby. Daarnaast zou ik de gesprekken met mijn vrouw, fotograferen, relaxen met vrienden en genieten van goede films/muziek niet willen missen. Maar goed..ik ben nu op een ander punt in mijn leven. Als ik nog op school had gezeten was het vast anders geweest :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Het is niet of-of, maar en-en hè ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 19:45

Snippertje

Light up your life

Ik heb op het moment een PS3 en een X-Box 360. Op de 360 heb ik net Halo 3 uitgespeeld en Halo wars geprobeerd. Halo 3 vond ik wel aardig, maar Halo wars is niks voor mij. Die doe ik dus beide in de verkoop. Maar na die 2 spellen houden de games een beetje op... Ik ga nu GOW1&2 kopen, maar zijn er nog meer 360 musthaves die exclusief zijn?

Ik kom op:
Fable 2, dat is niet mijn genre
Mass Effect, RPG maar misschien wel de moeite?
Forza 2, ik wacht dan liever op 3

En tot daar reikt mijn kennis. Iemand nog suggesties?

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crackh34d
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 22-12-2024
Snippertje schreef op maandag 21 september 2009 @ 23:06:
Ik heb op het moment een PS3 en een X-Box 360. Op de 360 heb ik net Halo 3 uitgespeeld en Halo wars geprobeerd. Halo 3 vond ik wel aardig, maar Halo wars is niks voor mij. Die doe ik dus beide in de verkoop. Maar na die 2 spellen houden de games een beetje op... Ik ga nu GOW1&2 kopen, maar zijn er nog meer 360 musthaves die exclusief zijn?

Ik kom op:
Fable 2, dat is niet mijn genre
Mass Effect, RPG maar misschien wel de moeite?
Forza 2, ik wacht dan liever op 3

En tot daar reikt mijn kennis. Iemand nog suggesties?
Mass Effect is zeker de moeite! Verder nog GTA4+uitbreidingen, Braid, Trials HD, Shadowrun, Halo ODST, The secret of monkey island, Splosion man, Defense Grid.

En goedkope leuke games zijn nog DOA4 en Crackdown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mass Effect is echt de moeite waard! Het is een RPG, maar speelt erg als een shooter.
Het verhaal achter de game vind ik zelf erg tof.

En inderdaad Crackdown en natuurlijk Dead Rising :)

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 21-09-2009 23:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Beetje eigen initiatief kan wellicht geen kwaad: trailers checken van games in de OP, demo's downloaden @ Live etc. (bijvoorbeeld filteren op most popular etc.) Gamesite checken op games met hoge scores in genres die jij leuk vindt om te spelen. Er zijn er méér dan genoeg in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Wat is er trouwens met alle Trials HD spelers gebeurd? Ik had hier een hele zooi mensen toegevoegd speciaal voor Trials HD: 3/4 heeft het zelfs niet uitgespeeld en de rest ligt niet echt wakker van highscores blijkbaar :|

* boe2 heeft wat competitie nodig

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij Mediamarkt kost ODST maar 37 euro! (Morgen dan toch misschien langs gaan)
Trouwens net de ''video''recensie van ODST gekeken op InsideGamer, en wat is het toch een bagger troep :r
http://www.insidegamer.nl...ideos/12049/?p=4#reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Laatst online: 12-09 09:51

Willybubba

Nut up or shut up.

Hier ook een Firefighter: Add me als je wilt: WillyBubba1976.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

Ken. schreef op maandag 21 september 2009 @ 23:37:
Beetje eigen initiatief kan wellicht geen kwaad: trailers checken van games in de OP, demo's downloaden @ Live etc. (bijvoorbeeld filteren op most popular etc.) Gamesite checken op games met hoge scores in genres die jij leuk vindt om te spelen. Er zijn er méér dan genoeg in ieder geval.
Ik weet dat er genoeg games zijn, maar specifiek voor de 360 zijn het er niet heel erg veel van top kwaliteit. Vandaar dat ik wat meningen vraag. Halo 3 krijgt ook lovende reviews, maar ik vind het maar een gekke game. Ik weet niet, het voelt allemaal heel plastic aan. Wel leuk hoor, maar niet echt super. In de OP staan er namelijk ook niet bijster veel. Ik hecht persoonlijk ook meer aan meningen van mensen hier dan aan meningen van reviews, die zijn vaak een beetje verkleurd.

Verder bedankt alvast iedereen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daandegoeiste
  • Niet online
Snippertje schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 00:19:
[...]

Ik weet dat er genoeg games zijn, maar specifiek voor de 360 zijn het er niet heel erg veel van top kwaliteit. Vandaar dat ik wat meningen vraag. Halo 3 krijgt ook lovende reviews, maar ik vind het maar een gekke game. Ik weet niet, het voelt allemaal heel plastic aan. Wel leuk hoor, maar niet echt super. In de OP staan er namelijk ook niet bijster veel. Ik hecht persoonlijk ook meer aan meningen van mensen hier dan aan meningen van reviews, die zijn vaak een beetje verkleurd.

Verder bedankt alvast iedereen :D
Jammer, Halo is wel een game waar je van moet houden inderdaad, anders zou ik je ODST ook aanraden.
Lijstje van verdere goede 360 only games die nog niet genoemd zijn:

Banjo Kazooie (althans, dat zeggen de reviews, zelf vind ik de N64 versies veel beter)
Dead or Alive 4
Saint's Row
Project Gotham Racing 3 + 4
Ninja Gaiden II

Veel games zijn al geport naar de PC; zie Mass Effect, die is ook leverbaar op de PC.

[ Voor 3% gewijzigd door daandegoeiste op 22-09-2009 00:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 00:04:
[...]
Trouwens net de ''video''recensie van ODST gekeken op InsideGamer, en wat is het toch een bagger troep :r
http://www.insidegamer.nl...ideos/12049/?p=4#reacties
Vreemde review...
Het verhaal zou niet overkomen? Ik vind het juist erg goed gedaan.
spoiler:
In het begin heb je geen idee wat er met iedereen gebeurd is en aan het eind breng je toch met z'n allen de missie tot een goed eind.
Graphics zouden slecht zijn? Ik geef toe dat er games zijn die er beter uit zien, maar slecht? Beter dan WET ;)

Het grappige is dat ik me vervolgens wel weer kan vinden in het cijfer.
Owja en Halo 1, 2 en 3 hebben geen verhaal volgens de review _O-

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 22-09-2009 00:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kheldar
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 29-08 08:47
Verwijderd schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 00:33:
[...]

Owja en Halo 1, 2 en 3 hebben geen verhaal volgens de review _O-
Nou heb ik nummer 1 en 2 niet gespeeld en ben meteen begonnen met 3, omdat ik die bij de xbox kreeg, maar ik snap echter nog steeds geen bal van het verhaal. Volgens mij zijn er vrij veel mensen waarvan halo 3 ook de eerste halo is die ze spelen en de enige intro is de master chief die uit de lucht komt lazeren... Ik vind het een erg groot gemis dat ze niet iets meer context geven.

De gameplay is dan wel weer lekker en ik moet zeggen dat de Covenant in een urban omgeving er ook wel gaaf uitziet, dus ODST komt er waarschijnlijk ook wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mudi
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 12-09 00:54
Ik heb ook onmiddelijk halo 3 gekocht en in het eerst was het verhaal me ook een raadsel, maar dan ga je dan toch eens zien wat het verhaal van 1 en 2 was en ga die ook eens snel uitspelen en dan is het toch niet zo onduidelijk.

Verder moet ik zeggen dat ik begin juli 6 spellen heb gekocht. GTA 4, Saints Row 2, Gears of War 2, Grid, Fifa en Halo 3. Ik wou alles eens snel eerst proberen, maar nadat ik als eerste halo had gespeeld, dan was ik al verkocht. De rest heb ik amper of niet gespeeld tot nu toe. Een goede raad van me, speel onmiddelijk multiplayer, want in begin ga je campaign echt niet fijn vinden. Ik begon custom games te spelen tegen mijn broertje, neefjes en het was gewoon lachen.
Dan werd het eens online proberen en we konden geen vuist maken :P We speelden echt als n00bs maar het was weer lachen en nu kan ik steeds nog altijd lachen met deze spel.

Ik zal eens een paar situaties schetsen waar het enorm grappig kan zijn:
1. Je vriend heeft de sniper en is met de scoop aan het spelen. Als je dan hem de beat down geeft, dan moet je eens zien hoe hij reageerd, altijd lachen :D
2. Je stuckt je vijand en die vijand loopt naar zijn medespeler. Easy double kill :9
3. Je staat met de shotgun bij hun base en je killt iemand. Dan moet je eens opletten hoe vaak deze speler naar je toe komt om steeds vermoord te worden. Ze leren het nooit ;)
4. Als je tegen wat mindere tegenstanders speelt, dan spelen ze nooit met de BR, dan moet je eens zien hoevaak dat ze opkomen en dood gaan. 8)7
5. Als iemand aan de Machine gun staat en je stilletjes achter hem komt, dan kun je gewoon langs hem staan zonder dat ie dat door heeft. En dan wanneer hij je ziet, moet je eens zien hoe hij reageert :*)

Waar ik me wel aan erger is wanneer ik online speel:
1. Je speelt vaak met spelers die niet je rang zijn. Ik ben op dit moment colonel en soms heb ik in de team een luitenant en captain en moet ik het opnemen tegen brigadiers en generals. Ook al heb ik die spellekes +5, dan nog zijn mijn teamspelers zo slecht dat we met veel verschil verliezen. Natuurlijk is dit wel erg fijn als dit bij je tegenstander het geval is, maar toch moeten ze hierop iets vinden.
2. Als je Skirmish of Battle Squad speelt en iemand van je team speelt niet, dan ben je zowiezo verloren, hoe goed je ook bent, het maakt niet uit. Dit moeten ze toch anders aanpakken want vooral als ik battle squad (ranked) speel, dan is dit iritant aangezien mijn skill steeds lager gaat omdat hij vrij kansloos is met zijn 4'en tegen 6 man te winnen als het gaat om vlaggen stelen.
3. Er is nooit een teamspel als je niet met je eigen kameraden speelt. Ieder gaat voor zijn eigen succes en dat is wat jammer want meestal komen ze dood terug. Ik moet wel zeggen dat dit bijna enkel het geval is bij social slayer. Bij ranked is er wat meer teamspel, maar nog altijd heb je eigenwijze die denken dat ze iedereen aankunnen. Ook heb je dan van die personen die steeds granaten naar je eigen spelers gooien. Ze kijken, kijk een vijand gezien, gooien die granaat, maar wie is natuurlijk ook de dupe van die granaten. Natuurlijk je medespeler, maar dat maakt hun toch niet uit. Zij hebben een easy kill en dat is genoeg voor hun terwijl je team gewoon verliest. |:(

Maar goed, besluit?
Iemand die wel in een team wilt spelen en graag wat exp wil verdienen door alles te winnen moet mij maar joinen 8) Gamertag: Mudiii

[ Voor 5% gewijzigd door Mudi op 22-09-2009 03:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 00:13

Vrijdag

De Zwarte

Ik speel eigenlijk nooit online, behalve dan co-op in Gears of War met een vriend ofzo. Verder ben ik het wel eens met Snippertje, dat Halo wat "plastic" aanvoelt. Voor mij komt dat vooral vanwege die kleurrijke aliens en wapens, een beetje cell-shaded gevoel zonder dikke lijnen. Kan het ook niet anders uitleggen :P

Ondanks dat ik Halo 1 en 2 ook heb snap ik nog steeds geen ruk van het verhaal. Maar ik heb Halo 1 en 2 dan ook nooit echt gespeeld. Qua verhaallijn vind ik Gears of War leuker en interessanter maar dat komt misschien ook omdat ik die twee boeken heb gelezen :)

Verder twijfel ik nog steeds over Need for Speed Shift :P

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

daandegoeiste schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 00:30:

Banjo Kazooie (althans, dat zeggen de reviews, zelf vind ik de N64 versies veel beter)
Dead or Alive 4
Saint's Row
Project Gotham Racing 3 + 4
Ninja Gaiden II

Veel games zijn al geport naar de PC; zie Mass Effect, die is ook leverbaar op de PC.
Ik heb de demo gespeeld van PGR, kan me alleen even niet herinneren of dit 3 of 4 was, maar die voelde nogal nep. Als in Arcade. Klopt dit ook? Want hij krijgt niet bepaald lage cijfers.

Saints Row lijkt mij ook nog wel leuk, maar die is er ook voor de PS3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• la_fusion
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 12-09 09:34
Een heel belangrijke exclusive is Forza Motorsport 2/3. Super realistisch :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TroonStaal schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 09:39:
Ik speel eigenlijk nooit online, behalve dan co-op in Gears of War met een vriend ofzo. Verder ben ik het wel eens met Snippertje, dat Halo wat "plastic" aanvoelt. Voor mij komt dat vooral vanwege die kleurrijke aliens en wapens, een beetje cell-shaded gevoel zonder dikke lijnen. Kan het ook niet anders uitleggen :P

Ondanks dat ik Halo 1 en 2 ook heb snap ik nog steeds geen ruk van het verhaal. Maar ik heb Halo 1 en 2 dan ook nooit echt gespeeld. Qua verhaallijn vind ik Gears of War leuker en interessanter maar dat komt misschien ook omdat ik die twee boeken heb gelezen :)

Heeft ook een slechte verhaallijn vermoed ik :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

la_fusion schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 09:58:
Een heel belangrijke exclusive is Forza Motorsport 2/3. Super realistisch :)
Ja die komt hier ook zeker weten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
TroonStaal schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 09:39:

Halo is misschien wat cartoony, maar dat is juist het vette aan die game. De sfeer en graphics vind ik fantastisch. Realisme hoeft niet altijd. Ik had ODST gisteren al, iemand bij de intertoys weten te overtuigen, dus gisteravond lekker lang doorgespeeld. Firefight is ook fantastisch, wel jammer dat je offline maar met zn 2en kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

DarkShadow schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 10:05:
[...]

Halo is misschien wat cartoony, maar dat is juist het vette aan die game. De sfeer en graphics vind ik fantastisch. Realisme hoeft niet altijd. Ik had ODST gisteren al, iemand bij de intertoys weten te overtuigen, dus gisteravond lekker lang doorgespeeld. Firefight is ook fantastisch, wel jammer dat je offline maar met zn 2en kan.
Ik vind het ook niet erg hoor :) Het speelt wel lekker weg maar ik bedoelde dus te omschrijven hoe het er voor mij uitziet :)
ODST wacht ik nog even mee, misschien kan ik die zaterdag bij een collega spelen. Als het bevalt, dan kan ik altijd nog overwegen.
Verwijderd schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 10:02:
[...]

Heeft ook een slechte verhaallijn vermoed ik :+
Als er maar wel een perfecte rijlijn inzit die je kan volgen :P

[ Voor 7% gewijzigd door Vrijdag op 22-09-2009 10:17 ]

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandman I
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19:49
Gisteren een Elite gehaald voor 234.- bij de Bart Smit (Oude Xbox is kapot en ik heb geen garantie meer. Repareren zou me 90.- kosten dus ik vond het wat logischer om een nieuwe te halen) maar ik merk toch wel wat verschillen. Ten eerste is de koeling een stuk minder aanwezig en ook de Dvd-speler maakt minder geluid. De voeding is een stuk minder groot. Al met al erg tevreden dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Ja, maar het beste is natuurlijk als ik het eerst zelf kan proberen van iemand :P

Misschien bevalt het (me en mijn collega's) wel, en dan gaan we zaterdag niet Halo 3 spelen maar ODST op de lan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Boeboe schreef op maandag 21 september 2009 @ 23:45:
Wat is er trouwens met alle Trials HD spelers gebeurd?
Defense Grid kwam uit :P

De Deal of the week (Pinball FX) is trouwens wel enorm aan te raden. Heb ik ook veel uren in gestoken. Erg leuk om te doen, en dat voor 5,- :)

[ Voor 27% gewijzigd door PWM op 22-09-2009 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Semper Fight
  • Laatst online: 27-08 23:53

Semper Fight

Xbox Live = Semper Fight

Boeboe schreef op maandag 21 september 2009 @ 23:45:
Wat is er trouwens met alle Trials HD spelers gebeurd? Ik had hier een hele zooi mensen toegevoegd speciaal voor Trials HD: 3/4 heeft het zelfs niet uitgespeeld en de rest ligt niet echt wakker van highscores blijkbaar :|

* Semper Fight heeft wat competitie nodig
Ben nog steeds bezig, echter zijn sommige tijden nu zo scherp gezet, dat ik uit frustratie mijn controller wel eens door de kamer gooi.... ;)

Oh en CoD WaW kwam er tussendoor voor 25 euro.......

[ Voor 5% gewijzigd door Semper Fight op 22-09-2009 11:30 ]

Hier had uw advertentie kunnen staan! DM me voor meer info over de prijzen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Semper Fight

Semper Fight

Xbox Live = Semper Fight

Hmmm voor de mensen die ook weer met HALO3 gaan beginnen, en het spel nog in co-op willen (uit)spelen, ik houd me aanbevolen.
Gamertag = Semper Fight

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cum Grano Salis
  • Laatst online: 12-09 12:55
Snippertje schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 09:49:
[...]

Ik heb de demo gespeeld van PGR, kan me alleen even niet herinneren of dit 3 of 4 was, maar die voelde nogal nep. Als in Arcade. Klopt dit ook? Want hij krijgt niet bepaald lage cijfers.

Saints Row lijkt mij ook nog wel leuk, maar die is er ook voor de PS3.
CoD:MW
Splinter Cell
GTA 4
Fifa
Gears
Batman

Gaude et aude

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22:27

Sagat

Is pappa x2!

Snippertje schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 09:49:
[...]
PGR is een arcade racer, ik vind het zelf heerlijk wegrijden (vooral 3, 4 light mij wat minder) maar het is zeker geen sim. Ook geen tuning op painting. Gewoon auto kiezen en proberen het doel te halen. Simpel maar i O+ it.

Verder is het voor ons natuurlijk moeilijk om toppers aan te raden als je niet aangeeft wat je genres zijn. Ik denk echter wel dat als je alleen exclusives wilt het sowieso wel een uitdaging is. De meeste games zijn (al dan niet met vertraging) multi consoles wat betreft ps3 en 360.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Semper Fight

Semper Fight

Xbox Live = Semper Fight

ik heb zojuist een mailtje gesturd naar GameHubs, aangezien mijn GH5 op 3 september verstuurd is, en ik de game nog niet binnen heb.

Dit is de 1e keer dat ik een "probleem" heb met GameHubs, to be continued....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Electra schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 11:33:
Hmmm voor de mensen die ook weer met HALO3 gaan beginnen, en het spel nog in co-op willen (uit)spelen, ik houd me aanbevolen.
Gamertag = Semper Fight
Zijn er achievements mee te winnen? Ik twijfel nog altjid om een van deze dagen Halo 3 eens te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Boeboe schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 13:10:
[...]

Zijn er achievements mee te winnen? Ik twijfel nog altjid om een van deze dagen Halo 3 eens te kopen.
En of :) Uitspelen coop op Legendary levert je al aardig wat op. In totaal is Halo 1750 punten waard :) Ik ben er nog lang niet:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/gaHQSF7e034JWi8wPiMaXMKw/full.png

Pff, het nieuwe Halo dashboard op bungie is wel erg mooi geworden: http://www.bungie.net/sta...ault.aspx?player=Peewee79

[ Voor 26% gewijzigd door PWM op 22-09-2009 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbinonline
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22:50
Dinsdag avond las mijn Xbox 360 geen dvd's/games meer.
Reparatie online aangemeld, dezelfde avond nog UPS labels gekregen.
Woensdag ochtend de Xbox oplaten halen door UPS.

En vandaag Di 22-09 de Xbox al gerepareerd retour !!
Gaat tegenwoordig dus best rap het repareren van je Xbox !!

Ga niet uit van het haalbare, maar van het denkbare

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Semper Fight

Semper Fight

Xbox Live = Semper Fight

Boeboe schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 13:10:
[...]

Wat ik begrepen heb kun je de Campaign achievements halen, met 4 man in totaal (2 kan ook)
Campaign Complete: Heroic
Finish the Campaign on Heroic (unlocks achievement for Normal, if not earned).
125
Vergrendeld
Campaign Complete: Legendary
Finish the Campaign on Legendary (unlocks achievements for Normal and Heroic, if not earned).
125
Vergrendeld
Dus misschien zijn er nog 2 mensen die deze achievements willen halen?
Uitspelen op Legendary levert 250 punten op voor mij en 375 voor jou Boeboe ;)

/edit PWM, heb jij de achievements al voor co-op?

/edit2 Wat een toeval, mijn vriendin belde net op dat de postbode mijn langverwachte Guitar Hero 5 heeft afgeleverd. Vanavond dus Guitar Hero 5 spelen.

[ Voor 16% gewijzigd door Semper Fight op 22-09-2009 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Electra schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 13:32:
[...]

Wat ik begrepen heb kun je de Campaign achievements halen, met 4 man in totaal (2 kan ook)

[...]

Dus misschien zijn er nog 2 mensen die deze achievements willen halen?
Uitspelen op Legendary levert 250 punten op voor mij en 375 voor jou Boeboe ;)

/edit PWM, heb jij de achievements al voor co-op?
Ik moet 'm ook nog uitspelen. Zit nu op Normal in deel 6 (toch?) is met een gecrashed ruimteschip en heb net de Flood gehad. Vind het niet erg om opnieuw te beginnen trouwens. Kan ik meteen een paar skulls pakken die ik vergeten ben :)

Ben vanavond denk ik wel online, GT is dezelfde als mijn GoT nickname trouwens.

[ Voor 4% gewijzigd door Vrijdag op 22-09-2009 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoffieNT

KoffieNT

banaan

Weet je wat irritant is: Als er een hele periode niet echt games uitkomen die ik gruwelijk vind, en dan opeens 2 tegelijk (en Halo, wat me wel aardig lijkt)

Forza 3, Insta-buy
COD: MW2, Must-have
Halo 3: ODST, lijkt me wel aardig

En volgend jaar Bioshock 2 en Mass Effect 2 :D.

Daar gaat mn geld :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandman I
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19:49
Dat is inderdaad altijd wat minder. Halo 3: ODST, Forza 3, Gta: The Ballad of Gay Tony, CoD MW2 & Assassins Creed 2 zijn toch allemaal wel spellen die (waarschijnlijk) allemaal het kopen waard zullen zijn. Gelukkig komen er ook de feestdagen aan dus het compenseert gelukkig wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Semper Fight

Semper Fight

Xbox Live = Semper Fight

TroonStaal schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 13:43:
[...]

Ik moet 'm ook nog uitspelen. Zit nu op Normal in deel 6 (toch?) is met een gecrashed ruimteschip en heb net de Flood gehad. Vind het niet erg om opnieuw te beginnen trouwens. Kan ik meteen een paar skulls pakken die ik vergeten ben :)

Ben vanavond denk ik wel online, GT is dezelfde als mijn GoT nickname trouwens.
Ik moet bijna alle skulls ook nog. Vanavond ben ik ook wel online, misschien dat ik je kan helpen met Normal mode. Mochten we 4 man hebben dan kunnen we Legendary proberen.
Ehhh Boeboe, kopen dus :P ;)

Troon, ik heb je uitgenodigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cum Grano Salis
  • Laatst online: 12-09 12:55
Gay Tony wordt de shit, kijk ik het meest naar uit, buiten CoD.

Gaude et aude

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoffieNT

KoffieNT

banaan

Ah ja, die was ik nog vergeten. Gay Tony behoort ook tot de Insta-buys :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

KoffieNT schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 13:49:
Weet je wat irritant is: Als er een hele periode niet echt games uitkomen die ik gruwelijk vind, en dan opeens 2 tegelijk (en Halo, wat me wel aardig lijkt)
Slechts 2? Rocktober wordt onmogelijk voor mij:
Lucidity
The Ballad of Gay Tony
FairyTale Fights
Cities XL
Brutal Legend
Dragon Age: Origins

En ondertussen blijven mensen maar ranten dat alle goede titels naar 2010 verplaatst zijn 8)7

*edit* ok ok, ik rij vanavond snel nog even langs de mediamarkt :p

[ Voor 6% gewijzigd door boe2 op 22-09-2009 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Electra schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 14:10:
[...]
Ik moet bijna alle skulls ook nog. Vanavond ben ik ook wel online, misschien dat ik je kan helpen met Normal mode. Mochten we 4 man hebben dan kunnen we Legendary proberen.
Ehhh Boeboe, kopen dus :P ;)

Troon, ik heb je uitgenodigd.
Okee tof, dan zie ik je vanavond (nu @ work)

Ja Boeboe, we rekenen op je :P *druk opvoert*

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.