Ik heb ook onmiddelijk halo 3 gekocht en in het eerst was het verhaal me ook een raadsel, maar dan ga je dan toch eens zien wat het verhaal van 1 en 2 was en ga die ook eens snel uitspelen en dan is het toch niet zo onduidelijk.
Verder moet ik zeggen dat ik begin juli 6 spellen heb gekocht. GTA 4, Saints Row 2, Gears of War 2, Grid, Fifa en Halo 3. Ik wou alles eens snel eerst proberen, maar nadat ik als eerste halo had gespeeld, dan was ik al verkocht. De rest heb ik amper of niet gespeeld tot nu toe. Een goede raad van me, speel onmiddelijk multiplayer, want in begin ga je campaign echt niet fijn vinden. Ik begon custom games te spelen tegen mijn broertje, neefjes en het was gewoon lachen.
Dan werd het eens online proberen en we konden geen vuist maken

We speelden echt als n00bs maar het was weer lachen en nu kan ik steeds nog altijd lachen met deze spel.
Ik zal eens een paar situaties schetsen waar het enorm grappig kan zijn:
1. Je vriend heeft de sniper en is met de scoop aan het spelen. Als je dan hem de beat down geeft, dan moet je eens zien hoe hij reageerd, altijd lachen
2. Je stuckt je vijand en die vijand loopt naar zijn medespeler. Easy double kill
3. Je staat met de shotgun bij hun base en je killt iemand. Dan moet je eens opletten hoe vaak deze speler naar je toe komt om steeds vermoord te worden. Ze leren het nooit
4. Als je tegen wat mindere tegenstanders speelt, dan spelen ze nooit met de BR, dan moet je eens zien hoevaak dat ze opkomen en dood gaan.
5. Als iemand aan de Machine gun staat en je stilletjes achter hem komt, dan kun je gewoon langs hem staan zonder dat ie dat door heeft. En dan wanneer hij je ziet, moet je eens zien hoe hij reageert
Waar ik me wel aan erger is wanneer ik online speel:
1. Je speelt vaak met spelers die niet je rang zijn. Ik ben op dit moment colonel en soms heb ik in de team een luitenant en captain en moet ik het opnemen tegen brigadiers en generals. Ook al heb ik die spellekes +5, dan nog zijn mijn teamspelers zo slecht dat we met veel verschil verliezen. Natuurlijk is dit wel erg fijn als dit bij je tegenstander het geval is, maar toch moeten ze hierop iets vinden.
2. Als je Skirmish of Battle Squad speelt en iemand van je team speelt niet, dan ben je zowiezo verloren, hoe goed je ook bent, het maakt niet uit. Dit moeten ze toch anders aanpakken want vooral als ik battle squad (ranked) speel, dan is dit iritant aangezien mijn skill steeds lager gaat omdat hij vrij kansloos is met zijn 4'en tegen 6 man te winnen als het gaat om vlaggen stelen.
3. Er is nooit een teamspel als je niet met je eigen kameraden speelt. Ieder gaat voor zijn eigen succes en dat is wat jammer want meestal komen ze dood terug. Ik moet wel zeggen dat dit bijna enkel het geval is bij social slayer. Bij ranked is er wat meer teamspel, maar nog altijd heb je eigenwijze die denken dat ze iedereen aankunnen. Ook heb je dan van die personen die steeds granaten naar je eigen spelers gooien. Ze kijken, kijk een vijand gezien, gooien die granaat, maar wie is natuurlijk ook de dupe van die granaten. Natuurlijk je medespeler, maar dat maakt hun toch niet uit. Zij hebben een easy kill en dat is genoeg voor hun terwijl je team gewoon verliest.
Maar goed, besluit?
Iemand die wel in een team wilt spelen en graag wat exp wil verdienen door alles te winnen moet mij maar joinen

Gamertag: Mudiii
[
Voor 5% gewijzigd door
Mudi op 22-09-2009 03:13
]