Ook ik heb een Ci+ cammodule aangeschaft, heb het volgende toestel 42pfl9664 van Philips, heb de nieuwste firmware er op gezet,tv opnieuw alle zenders opnieuw laten zoeken, cammodule geplaatst, met tv uit, dwz geheel stroomloos,toen tv weer aangezet,authenticatie werdt toen gestart ging in 4of 5 stappen,gaf na deze stappen aan,authenticatie proces sucsefull,had toen alle zenders via mijn cam, inclusief teletekst,en de EPG,tot zover geen probleem, maar kan iemand me helpen met het volgende,NED1 HD +NED2 HD +NED3 HD, ontvang ik met storing,(BLOKJES) ik heb een ziggo kaart in mijn cammodule met een extra HD pakket er op, signaal via mijn cam ontvang ik de andere HD kanalen storingsloos, dus snap niet, dat NED123 in HD storing geven,heb mijn antenne kabel aangesloten op mijn Humax 5050, en vandaar met uitgaande kabel aan tv aangesloten,heb mijn antenne kabel uit humax in gehaald, en rechtstreeks angesloten op tv, nu heb ik geen storing op mijn cam, ontvangt ook NED1+2+3 HDperfect,als ik alles weer terugzet naar mijn Humax, heb ik weer storing op NED123 HD kanalen, rest mij nog op te merken,dat als ik mijn humax uitzet, ik op alle zenders via de cam beeld heb, maar op NED123HD de melding krijg geen signaal,conclusie is dus, krijg signaal verlies,door, doorlussen antenne signaal via Humax 5050, wie weet hoe ik dit kan oplossen.
Via mijn 5050, geen enkel probleem met ontvangst, alle zenders komen perfect door, moet tot mijn spijt constateren, dat ik het beeld via mijn Humax 5050,mooier en rustiger vindt als met CAM.
Het was mijn bedoeling, om met aanschaf cammodule normaal met 1 afstandsbediening tv te kijken, en wanneer ik iets wil opnemen, of terug wil kijken mijn humax 5050 te gebruiken, iemand een oplossing, voor dit probleem