Heb ook last van de toestel certificaat 17 melding. Firmware is geupgraded, hoefde niks aan de instellingen te veranderen (staan std op 372MHZ 5555), vind 256 kanalen, NL1 HD is perfect.
Betreft een Samsung LE32B650T2PXXN. Voor de grap de smartcard omgedraaid, naast de 17 melding ook smartcard defect melding. Andere kaart werkt ook niet. Beide kaarten doen het perfect in STB en binnen 5 seconden.
Hartelijk dank aan media markt overigens. Ze hebben de TV omgeruild. Heb in mei expliciet gevraagd of de TV een CI+ CAM had en dit werd ook bevestigd door de helpdesk van Samsung. Had dus een LE32B650T2WXXN. Nu zegt Samsung doodleuk dat het een CI is en wouden er niks aan doen. Gelukkig werkte de man waarvan ik hem gekocht had er nog. Ben voor de verandering een keer blij dat ik de meerprijs t.o.v. internetwinkels betaald heb anders had ik deze service waarschijnlijk wel kunnen vergeten.
Morgen maar eens bellen met Panasonic, hun helpdesk meldde ook dat de TX-P46G15 over een CI+ module beschikt. Mooi genaaid daar dus. Tevens weigeren ze iedere vorm van ondersteuning met mijn DVI-HDMI connectie terwijl alleen de overscan (beeldscan optie diep in menu als formaat hard op 16:9 staat, niet beschikbaar in auto modus) uitgezet hoeft te worden. Heb terug gebeld de dag erna met de vraag hoe overscan uitgeschakeld wordt, ook dit was onmogelijk volgens ze terwijl ik toen ik probeerde uit te leggen waar het zat in het menu doodleuk te horen kreeg dat ze dat wisten, maar niet ondersteunen.
Indien er meer mensen zijn die te horen kregen dat de TX-P46G15 over CI+ beschikt (bij voorkeur van panasonic zelf) verneem ik graag wat. Alleen sta je ook nergens. Met alleen CI was de kans op ondersteuning sowieso 0.0 en dan had ik toch voor wat anders gekozen.
[
Voor 3% gewijzigd door
freaky op 22-09-2009 23:28
]