redah schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 14:39:
[...]
Graag gedaan dan

Mijn blauwe module komt van CI-plus.nl (ofzoiets, vaker genoemd hier) en die was de dag erna binnen. Overigens heb ik met beide @Smit-CAM's nooit problemen gehad in mijn Samsung, dus ik kan ze aanraden.
Let er alleen wel op dat je de installatie precies volgt zoals beschreven: Als je alles meteen inprikt en dan de TV gaat installeren gaat het mis

Naja vanmiddag mailtje terug gekregen.
Als u bij ons een module bestelt, krijgt u als het goed is een module met een blauwe sticker. Mocht het onverhoopt zo zijn dat het een paarse is, kunt u deze uiteraard terugsturen en krijgt u uw geld terug.
Dus nou ja ik heb er één net besteld. Na hele tijd op internet te hebben gekeken las ik toch iets teveel klachten over Neotion. Ik heb geen zin in meldingen steeds in m'n beeld of andere problemen zoals zwart beeld.
Ik krijg hem morgen binnen volgens de site en de factuur dus ik laat morgen wel weten als TVstore.nl de module met de blauwe sticker levert of niet

(anders gaat hij gelijk weer terug en ga ik wel via ci-plus.nl de module kopen, prijs is bijna hetzelfde niet de moeite waard om te gokken)
Edit: Nou ik heb hem vandaag eindelijk binnen gekregen, duurde dus dag langer dan het beloofde "volgende dag binnen" maar goed ik ga vanuit dat dit probleem bij TNT/Postnl ligt.
TVStore.nl/CoolBlue levert dus ook de blauwe SMiT CAM module

, trouwens mijn puntjes zijn meer groenachtig dan oranje?
Edit2: Even foto genomen, hoop dat het duidelijk is heb even snel gemaakt met m'n S3

Die puntjes zien er toch groen uit en niet oranje. Morgen heb ik m'n TV en dan kan ik pas de gegevens bekijken.
(klik om te vergroten op ware resolutie)
[
Voor 21% gewijzigd door
V-rg op 27-09-2012 15:16
]