Kan iemand me vertellen hoe ik precies die repo browser voor plugins en scripts kan installeren? Ik heb geprobeerd het bat bestandje te draaien op de xbox, maar dat doet niet zoveel.. zelfde geld voor het tbn bestandje
Daarin staan gewoon de series en films in aparte mapjes. Firefly bijvoorbeeld staat in F:\Series\Firefly
De afleveringen zijn als volgt benoemd: 01_serenity.avi, 02_The_Train_Job.avi etc...
Maar nogmaals, mijn probleem is nu even niet dat die afleveringen niet herkend worden, maar dat als ik een losse aflevering toevoeg aan de library dat die vervolgens bij movies terecht komt in m'n library en niet bij series.
Ik heb bij videos 2 sources: movies en series. Die verwijzen beide naar een aparte map op de F:\Fire69 schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 12:45:
Kan je even een overzichtje geven van je structuur en bestandsnamen en dan zeggen hoe je sources gedefiniëerd zijn en zo?
Daarin staan gewoon de series en films in aparte mapjes. Firefly bijvoorbeeld staat in F:\Series\Firefly
De afleveringen zijn als volgt benoemd: 01_serenity.avi, 02_The_Train_Job.avi etc...
Maar nogmaals, mijn probleem is nu even niet dat die afleveringen niet herkend worden, maar dat als ik een losse aflevering toevoeg aan de library dat die vervolgens bij movies terecht komt in m'n library en niet bij series.
[ Voor 12% gewijzigd door Pkunk op 26-12-2009 13:25 ]
Hallo met Tim