[Gmail] Email dienst van Google - deel 5 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brons
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-09 21:55

Brons

Fail!

Misschien moet je een ander thema uitkiezen. Ik heb geen enkel probleem om de e-mails in een conversatie te onderscheiden. Ik vind het zelfs handig dat je niet meer zo'n groot kader om de e-mails hebt hangen.

Maar goed, smaken verschillen natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ondanks negatieve geluiden hier een tevreden gebruiker van de nieuwe interface. Ietwat aan de grote kant out of the box, maar das een beetje een modefenomeen. Werkt beter op touchscreens ofzo zeggen ze dan. :')
Maargoed, ondanks dat, toch een mooie minimalistische interface die ik wel blief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cheesy schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 23:21:
Oude layout was inderdaad efficienter.
Nieuwe kleuren zijn ook niet optimaal. Mogen wel thema's komen met wat meer contrast.

Ik zag een leuke lab-instelling die ik gelijk maar even aangezet heb. Compenseert die lege ruimtes een beetje ;)

[afbeelding]
Dit vind ik dus echt konings. _/-\o_ Dit mag van mij afgewerkt worden en direct als functie er in.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 07-11-2011 22:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aham brahmasmi
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 27-08-2021
"Konings"? Zo werkte het al 15 jaar ofzo in het simpelste emailprogramma (Outlook Express e.d.). :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16:46

Zeror

Ik Henk 'm!

Om een of andere vage reden worden mijn emails niet meer weergegeven in G-mail. Of ik nu kies voor de nieuwe of oude layout, het maakt niet uit. refresh en hard refresh helpen niet. Ik draaide tot net nog Firefox 6.0.x. Een update naar Firefox 8.0 brengt mij geen oplossing. In IE laat ie het bericht wel gewoon zien evenals op mijn android telefoon.

Iemand enig idee wat het probleem zou kunnen zijn?

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie-
  • Registratie: December 2008
  • Niet online
Een plugin die loopt te muiten, heb je firefox in safemode geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 09-08 18:30

MeltedForest

Lenny-t

Rakkerzero schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 12:54:
Om een of andere vage reden worden mijn emails niet meer weergegeven in G-mail. Of ik nu kies voor de nieuwe of oude layout, het maakt niet uit. refresh en hard refresh helpen niet. Ik draaide tot net nog Firefox 6.0.x. Een update naar Firefox 8.0 brengt mij geen oplossing. In IE laat ie het bericht wel gewoon zien evenals op mijn android telefoon.

Iemand enig idee wat het probleem zou kunnen zijn?
Hetzelfde probleem hier. Draai FF8.0, ik hoop niet dat het adblock plus is :+

Edit: Yup, adblock plus uit en de mails doen het weer prima. Ze hebben hun blacklist geupdate waarschijnlijk.
Edit2: https://adblockplus.org/forum/viewtopic.php?f=1&t=8702

[ Voor 13% gewijzigd door MeltedForest op 12-11-2011 16:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16:46

Zeror

Ik Henk 'm!

Ah thanks. Dat was hem inderdaad. gmail staat op de whitelist nu. Nu draait ie weer.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ad de Jong
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-09 23:08
Ik vindt de nieuwe look een verbetering tov de oude.

Ik wordt wel gek van de melding (Over de nieuwe look | Feedback verzenden) rechts onderin die steeds terug blijft komen.
Is dat ook ergens uit te zetten.
Ik krijg die melding op de pc en op de laptop (Firefox)

Mijn profiel op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15:24

SeatRider

Hips don't lie

VieSix schreef op zondag 13 november 2011 @ 21:57:
Ik vindt de nieuwe look een verbetering tov de oude.

Ik wordt wel gek van de melding (Over de nieuwe look | Feedback verzenden) rechts onderin die steeds terug blijft komen.
Is dat ook ergens uit te zetten.
Ik krijg die melding op de pc en op de laptop (Firefox)
Ja, ik zocht net dit topic om dezelfde vraag te stellen. Superirritant. Hij doet het op al mijn laptops, icm Chrome.

Nederlands is makkelijker als je denkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aham brahmasmi
  • Laatst online: 27-08-2021
Je kunt het niet uitzetten maar vast wel weghalen met Adblock Element Hiding Helper, als je Firefox gebruikt tenminste. Moet ook makkelijk zat te doen zijn met een userscriptje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaero
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11-09 07:44
Wat ik eigenlijk wel een nadeel vind van Gmail a.t.m. is dat er veel verticale ruimte is gebruikt. Hierdoor valt er toch wel een heel groot deel weg die ik liever gebruikt zie worden voor de inhoud van een e-mail zodat ik minder hoef te scrollen :+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 42dpi
  • Registratie: September 2007
  • Nu online

42dpi

ლ(ಠ益ಠლ)

Ik heb geen idee hoe ik dit probleem moet duidelijk moet uitleggen here it goes:

Als ik met iemand meerderen mailen heb gemaild krijg je dus een conversatie die zet netjes in een mail in de inbox met meerderen mails ingesloten erg handig, maar dan als iemand mij een paar dagen later nog een mail stuurt staat die conversatie ergens onderaan of midden krijg in de tussen tijd meer mails dus die wordt na beneden gedrukt en dan als iemand dus mailt staat die nieuwe mail daar dus onderin en ik krijg geen melding op mijn telefoon of een unread notificatie in Gmail zelf, dit is al twee keer gebeurd en zo loop ik dingen mis.

Iemand anders zit probleem ook gehad en opgelost ik heb de settings nagekeken maar kan niks vinden.

Hier onder dus een mail van 26nov dan heb ik voor laatst met die gene gemaild en dan zou die mij 5 dagen later een mail sturen dan komt die daar dus te staan als of Gmail alleen 26nov ziet en hem daarom niet boven aanzet...
Afbeeldingslocatie: http://lmgs.nl/Images/screen.jpg

[ Voor 16% gewijzigd door 42dpi op 04-12-2011 13:20 ]

Si vis pacem, para bellum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lulukai
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 08-09 12:07

Lulukai

God's gift to women

Sturen ze naar je rechtstreeks adres of haal je mails binnen via POP3/forward?

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 42dpi
  • Nu online

42dpi

ლ(ಠ益ಠლ)

ruyckske schreef op zondag 04 december 2011 @ 13:21:
Sturen ze naar je rechtstreeks adres of haal je mails binnen via POP3/forward?
De specifieke mails waar ik het mee heb is mijn standaard Gmail adres op dat account.
Mails die via pop3 worden binnengehaald gebeurd het niet mee of nog niet gebeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuHu
  • Registratie: Maart 2005
  • Niet online
Gmail sorteert op datum. Als de verzender een verkeerde datum instelt bij de mail, dan kan het dus gebeuren dat een nieuw bericht ergens ver onderaan verschijnt, omdat Gmail door de verkeerde datum denkt dat hij oud is. Bijvoorbeeld iemand die offline een mail typt en twee dagen later online gaat en hem dan verstuurt. Dat kan het gebeuren dat de datum van de mail dus 2 dagen voor de daadwerkelijke verzending en ontvangst is.

Dat kan ook gebeuren als je POP3 gebruikt (zoals ruyckske aan gaf), al is het dan meestal maximaal een uurtje vertraging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 42dpi
  • Nu online

42dpi

ლ(ಠ益ಠლ)

HuHu schreef op zondag 04 december 2011 @ 13:49:
Gmail sorteert op datum. Als de verzender een verkeerde datum instelt bij de mail, dan kan het dus gebeuren dat een nieuw bericht ergens ver onderaan verschijnt, omdat Gmail door de verkeerde datum denkt dat hij oud is. Bijvoorbeeld iemand die offline een mail typt en twee dagen later online gaat en hem dan verstuurt. Dat kan het gebeuren dat de datum van de mail dus 2 dagen voor de daadwerkelijke verzending en ontvangst is.

Dat kan ook gebeuren als je POP3 gebruikt (zoals ruyckske aan gaf), al is het dan meestal maximaal een uurtje vertraging.
Ik denk dat het ook iets maken heeft met de datum maar de mails zijn wel highlighted dus gemarked als ongelezen, en die zou die dus boven aan moeten komen staan kan zijn dus dat Gmail een conflict daar mee heeft en dan maar onderin zet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest
  • Laatst online: 09-08 18:30

MeltedForest

Lenny-t

Xaero schreef op woensdag 16 november 2011 @ 20:06:
Wat ik eigenlijk wel een nadeel vind van Gmail a.t.m. is dat er veel verticale ruimte is gebruikt. Hierdoor valt er toch wel een heel groot deel weg die ik liever gebruikt zie worden voor de inhoud van een e-mail zodat ik minder hoef te scrollen :+.
Zet hem op 'compact' ofzo, dan is het nagenoeg hetzelfde als het oude.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renevanh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 23-08 20:02
Zijn er mensen die de afgelopen maand last hebben gehad van emails die niet aankomen?

Meerdere personen alsmede bedrijven waar ik communiceer zeggen mails gestuurd te hebben die ik nooit gezien heb. De Spambox check en leeg ik dagelijks. Dat checken gebeurd absoluut zorgvuldig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 08:54

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Heb je echt een Gmail adres of gebruik je Google Apps?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Dat waren wel apparte platformen, maar tegenwoordig zit er geen verschil meer in. Met een Apps account kun je tegenwoordig ook gewoon op www.gmail.com inloggen.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X_lawl_X
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 11-09 16:13
renevanh schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 23:55:
Zijn er mensen die de afgelopen maand last hebben gehad van emails die niet aankomen?

Meerdere personen alsmede bedrijven waar ik communiceer zeggen mails gestuurd te hebben die ik nooit gezien heb. De Spambox check en leeg ik dagelijks. Dat checken gebeurd absoluut zorgvuldig.
Heb ik zelf niet meegemaakt, maar ik heb wel van iemand anders gehoord dat dit bij hem gebeurde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobswa
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 06-02-2022
Heb ff een vraagje betreffende contact afbeeldingen. Op mijn HTC Desire krijgen al mijn contacten een afbeelding van het gekoppelde FB account. Is er in Gmail een optie om die afbeelding op te halen en ook aan het e-mail adres te koppelen?

Arguing on the internet is like running the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RetroTycoon
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 11-09 22:48
Bobswa schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 15:09:
Heb ff een vraagje betreffende contact afbeeldingen. Op mijn HTC Desire krijgen al mijn contacten een afbeelding van het gekoppelde FB account. Is er in Gmail een optie om die afbeelding op te halen en ook aan het e-mail adres te koppelen?
Je kunt Syncmypix (voor Android) of Google Contact Sync voor Windows gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-aul
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 05-07 16:45
Wanneer wordt eigenlijk de nieuwe menubalk ingevoerd? Bij mij is er nog steeds niets veranderd. Zie nieuws: Google geeft menubalk een metamorfose

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 08:54

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Ik heb 'm op m'n eigen Gmail al, maar op m'n werk (Google Apps) mail niet. Blijkbaar gefaseerd dus.
Ik mis de oude alweer :|
Moet nu 2x klikken om te toggelen. First world problems right here!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iooryz
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 09-06 11:29

Iooryz

iooryz

ik had ergens begrepen dat die is teruggedraaid ivm problemen. Ik had hem wel, maar nu niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
P-aul schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 19:05:
Wanneer wordt eigenlijk de nieuwe menubalk ingevoerd? Bij mij is er nog steeds niets veranderd. Zie nieuws: Google geeft menubalk een metamorfose
Ik heb hem wel in Gmail. Misschien omdat ik de Engelstalige versie van Gmail gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endless90
  • Laatst online: 12:33
Is er hier iemand die ervaring heeft met Gmail exhange instellen op een iPhone. Push werkt prima maar het syncen van gemarkeerde/geflagde emails werkt niet. Dit is blijkbaar een bekend probleem.

Heeft iemand hier een workaround voor?
Nee, ik wil geen gebruik maken van fetch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Obvious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21-08 23:10
Heeft iemand het voor elkaar gekregen om de webmail fan Fontys hogescholen geïmporteerd te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endless90
  • Laatst online: 12:33
Mij is dat niet gelukt. Ik laat mijn Fontys mail doorsturen naar Gmail en haal het dus op die manier binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• u_nix_we_all
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
WTF !

Google heeft blijkbaar de spamfilters anders ingesteld. Voorheen werkte het feilloos, ik keek dus nooit in de spam map, maar sinds vandaag komen bijv. reguliere mailtjes van mijn Nagios monitoring in de spam map terecht. En omdat ik nooit in die spam map keek, ben ik eerst aan het zoeken gegaan waarom de uitgaande mail niet werkte...... |:(

Fijn. :( :F

Iemand een idee hoe ( /of ? ) ik de vorige instelling van het spamfilter weer kan activeren ?

You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaveHam
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

HaveHam

I've done worse

Je kan uiteraard wel het mail adres whitelisten maar als het goed is is de spam filter globaal ingesteld door google en valt er niet veel aan te passen.

Ik zou wel even kijken of in Nagios de uitgaande verbinding nog klopt.
Check ook meteen even de headers van die mail die kan je ook veel vertellen.

Suspect: Id like to see a warrant?
Vic Mackey: Id like to see Anna Kournikova naked on a waterbed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• u_nix_we_all
  • Niet online
HaveHam schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 13:40:
Je kan uiteraard wel het mail adres whitelisten maar als het goed is is de spam filter globaal ingesteld door google en valt er niet veel aan te passen.

Ik zou wel even kijken of in Nagios de uitgaande verbinding nog klopt.
Check ook meteen even de headers van die mail die kan je ook veel vertellen.
Ik heb gisteravond nog mailtjes gekregen van Nagios, gewoon in mijn inbox. Per vandaag komen diezelfde mailtjes in mijn spam terecht. Er is niets gewijzigd, de headers zijn identiek. Het is echt een wijziging bij Google geweest, een collega krijgt nu mailtjes van maillinglists opeens in zijn spam ipv zijn inbox.
Wat mij het meest stoort hieraan, is dat het voorheen goed werkte voor mij, en ze (volgens mij) een wijziging gedaan hebben, waar ze me niets van verteld hebben :(

You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaveHam
  • Niet online

HaveHam

I've done worse

Hoe vaak krijg je mail van Nagios op een dag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• u_nix_we_all
  • Niet online
HaveHam schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 13:48:
Hoe vaak krijg je mail van Nagios op een dag?
Hangt er van af. Op dit moment ben ik nog bezig met configuratie en baselining van Nagios, en de gemonitoorde omgeving is ook nog in testfase, dus er kan enkele dagen tussen zitten, maar soms meerdere meldingen binnen een uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaveHam
  • Niet online

HaveHam

I've done worse

Blijft toch moeilijk want je kan niet even die spam filer induiken om te kijken waarom die dat gedaan heeft.
Mijn ervaring leert wel dat als je de mail aanvinkt als geen spam dat er nog eens gekeken word of het wel gegrond was in de eerste instantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• u_nix_we_all
  • Niet online
Ja, ik heb de betreffende mail als "geen spam" gemarkeerd, en nieuwe mailtjes komen nu wel weer in mijn inbox, dus je kunt het filter wel een beetje trainen, gelukkig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Mein Google Calendar, was machst du!?

Google Calendar - weeknummers

Edit: de weeknummer-agenda opnieuw laden did the trick:

Google Calendar - weeknummers 2

Nothing to see here, move along... :P

En voor de geïnteresseerden: deze agenda staat bij Andere agenda's --> Door interessante agenda's bladeren --> Meer --> Weeknummers. :)

[ Voor 58% gewijzigd door CodeCaster op 14-02-2012 15:25 ]

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 14:24

Fiber

Beaches are for storming.

Handig, e-mail linkjes openen, als je er op klikt, vanaf nu direct een Gmail tabje in Google Chrome. :)

Aanzetten: Start Google Chrome, start Gmail in een tabje:

Afbeeldingslocatie: http://4.bp.blogspot.com/-HBpi4XcmES8/T0vsfagl45I/AAAAAAAAApc/ePGDvyqVySs/s1600/mailtolinks.png

Klik op: Use Gmail.

http://gmailblog.blogspot...ks-directly-in-gmail.html

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerOllie
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10-09 15:49

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

Fiber schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 22:30:
Handig, e-mail linkjes openen, als je er op klikt, vanaf nu direct een Gmail tabje in Google Chrome. :)

Aanzetten: Start Google Chrome, start Gmail in een tabje:

[afbeelding]

Klik op: Use Gmail.

http://gmailblog.blogspot...ks-directly-in-gmail.html
Dit kon toch al tijden in Firefox? Gewoon bij voorkeuren aangeven dat mailto linkjes in gmail geopend moeten worden...?

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Bij mij wordt het ook al tijden in Firefox geopend.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefyu
  • Registratie: November 2006
  • Niet online
Ik deze bug om de zoveel tijd tegen:

Ik heb een e-mail-adres, c.achternaam@gmail.com en ik krijg ongeveer eens in de twee maanden e-mail die niet aan c.achternaam@gmail.com is gericht, maar aan cachternaam@gmail.com (zonder punt). Dit is geen spam of bcc, maar echt privé-mail van andere mensen.
Hebben meer mensen dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brons

Brons

Fail!

Gmail doet niet aan punten. c.achter.naam@gmail.com zal ook bij cachternaam@gmail.com terecht komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefyu
  • Niet online
Lekker handig dan als het dus wel mogelijk is om beide adressen te registreren. Ik kan er eigenlijk dus ook op rekenen dat mijn mail bij anderen terechtkomt... Gelukkig dat het niet mijn hoofd-e-mail-adres is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brons

Brons

Fail!

Je kan dus niet c.achternaam@gmail.com en cachternaam@gmail.com registeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie
  • Nu online

franssie

Save the albatross

als het goed is kan je beide adressen niet registreren.
Wat wel veel gebeurd, is dat [veel voorkomende voornaam].[veel voorkomende achternaam]@yahoo.com oid niet goed onthouden wordt en dat je dus allelei mail van anderen krijgt omdat ze het email adres niet onthouden hebben of omdat ze gokken dat je wel gmail zult gebruiken.
Ik heb zo'n combinatie van veel voorkomende namen en krijg er elke 2 maanden wel eentje die ik dan even terug mail dat ze de verkeerde franssie gevonden hebben. Op mijn eigen domeinen komt het niet voor.

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheesy
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
cachternaam+vanalles@gmail.com hoort ook bij hetzelfde account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefyu
  • Niet online
Brons schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 22:23:
Je kan dus niet c.achternaam@gmail.com en cachternaam@gmail.com registeren.
franssie schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 22:24:
als het goed is kan je beide adressen niet registreren.
Wat wel veel gebeurd, is dat [veel voorkomende voornaam].[veel voorkomende achternaam]@yahoo.com oid niet goed onthouden wordt en dat je dus allelei mail van anderen krijgt omdat ze het email adres niet onthouden hebben of omdat ze gokken dat je wel gmail zult gebruiken.
Ik heb zo'n combinatie van veel voorkomende namen en krijg er elke 2 maanden wel eentje die ik dan even terug mail dat ze de verkeerde franssie gevonden hebben. Op mijn eigen domeinen komt het niet voor.
Ik hoop dat dit het dan is...
Als ik het internet mag geloven zijn er in de VS maar 299 mensen met dezelfde achternaam die ik heb.
Cheesy schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 22:25:
cachternaam+vanalles@gmail.com hoort ook bij hetzelfde account.
Alleen jammer dat er behoorlijk wat sites zijn die je e-mailadres gewoon niet accepteren als er een + in zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha_T
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09:15
Mijn vertrouwen in Google is danig gedaald. Nu heb ik persoonlijk al een paar keer mee mogen maken dat het account ineens leeg was (Was een grote storing) maar nu is ons groepaccount die we gebruiken voor Picasa ineens verwijderd. Out of nowhere ineens.
Niemand natuurlijk bereikbaar bij Google en dat forum van ze heeft ook echt 0 nut. Als het werkt is het goed maar verwacht aub geen support als "gratis" (We betalen wel voor extra ruimte in Picasa) gebruiker. Ben er echt ziek van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Frank
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 31-07 10:48

.Frank

Frank.

Ik werk tegenwoordig veel vanuit twee Gmail-accounts. Eén is privé en de andere is voor de NSSL. Er is tussen die accounts echter een frappant en bijzonder vervelend verschil!

Stel er komt een mail binnen en ik reageer daarop. Er is dan een 'thread' waarin mijn reactie onderaan staat. Wanneer ik nu opnieuw op 'reply' klik (of dat nu via de knop rechts bovenaan de mail of via het tekstveld onder de conversatie is) gebeurt er bij de verschillende accounts iets anders:

1. Mijn 'oude' account snapt dat ik niet op mezelf wil reageren, en vult netjes de oorspronkelijke afzender in als geadresseerde.
2. Het NSSL-account is dom: het denkt dat ik een mail naar mezelf wil sturen en vult mijn eigen adres in. Ik moet handmatig het goede adres invullen, of expliciet op 'reply' klikken bij de oorspronkelijk ontvangen mail (in welk geval mijn eerste reactie niet ingesloten wordt bij de tweede).

Ik heb beide accounts in verschillende browsers geprobeerd: geen verschil. Ik heb bij beide accounts de instellingen langsgelopen: geen verschil (allebei hotkeys aan, dezelfde labs-functies, etc.). Waarom dan dit vervelende verschil? Het heeft ertoe geleid dat ik meermalen mails naar mezelf heb gestuurd zonder het door te hebben!

Zie hier voor iemand met hetzelfde probleem (heb ook daar gepost).

Iemand een idee?

Dutch StarCraft League | Campzone Tapijtrugby-kampioen (I've got the scars to prove it)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 14:51

HaTe

haat niet

De laatste tijd krijg ik enkele nieuwbrieven niet meer compleet binnen (met veel web content, plaatjes), er staat dan "
[Bericht is afgebroken] Hele bericht weergeven"

Dan opent een nieuwe tab zich met het hele bericht. Is dit een aanpassing in Gmail of een instelling? Kan ik dit weer veranderen naar hoe het eerst was?

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 15:44

Bob

.Frank schreef op zondag 01 april 2012 @ 20:03:
Ik werk tegenwoordig veel vanuit twee Gmail-accounts. Eén is privé en de andere is voor de NSSL. Er is tussen die accounts echter een frappant en bijzonder vervelend verschil!

Stel er komt een mail binnen en ik reageer daarop. Er is dan een 'thread' waarin mijn reactie onderaan staat. Wanneer ik nu opnieuw op 'reply' klik (of dat nu via de knop rechts bovenaan de mail of via het tekstveld onder de conversatie is) gebeurt er bij de verschillende accounts iets anders:

1. Mijn 'oude' account snapt dat ik niet op mezelf wil reageren, en vult netjes de oorspronkelijke afzender in als geadresseerde.
2. Het NSSL-account is dom: het denkt dat ik een mail naar mezelf wil sturen en vult mijn eigen adres in. Ik moet handmatig het goede adres invullen, of expliciet op 'reply' klikken bij de oorspronkelijk ontvangen mail (in welk geval mijn eerste reactie niet ingesloten wordt bij de tweede).

Ik heb beide accounts in verschillende browsers geprobeerd: geen verschil. Ik heb bij beide accounts de instellingen langsgelopen: geen verschil (allebei hotkeys aan, dezelfde labs-functies, etc.). Waarom dan dit vervelende verschil? Het heeft ertoe geleid dat ik meermalen mails naar mezelf heb gestuurd zonder het door te hebben!

Zie hier voor iemand met hetzelfde probleem (heb ook daar gepost).

Iemand een idee?
Op beide accounts stuur je ook vanaf <accountname>@gmail.com? Dus geen andere 'send mail as' adressen toegevoegd? En in dezelfde stijl: de mails zijn ook gericht naar <accountname>@gmail.com?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Frank
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 31-07 10:48

.Frank

Frank.

Bij beide adressen verstuur ik alleen mails op naam van andere adressen, en ontvang ik alleen mail op naam van andere adressen. Daarin zit dus ook geen verschil.

Dutch StarCraft League | Campzone Tapijtrugby-kampioen (I've got the scars to prove it)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 15:44

Bob

.Frank schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 21:09:
Bij beide adressen verstuur ik alleen mails op naam van andere adressen, en ontvang ik alleen mail op naam van andere adressen. Daarin zit dus ook geen verschil.
Probeer toch eens te rommelen met die instellingen, misschien de volgorde van extra adressen ofzo. Je weet nooit :) Verder zie ik geen instellingen die er invloed op kunnen hebben. Je kan ook wat experimenteren met mails naar het <accountnaam> te sturen, als het dan plots wel goed werkt weet je dat ook weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

HaTe schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 18:39:
De laatste tijd krijg ik enkele nieuwbrieven niet meer compleet binnen (met veel web content, plaatjes), er staat dan "
[Bericht is afgebroken] Hele bericht weergeven"

Dan opent een nieuwe tab zich met het hele bericht. Is dit een aanpassing in Gmail of een instelling? Kan ik dit weer veranderen naar hoe het eerst was?
Ik denk dat het in de manier van versturen zit. Google doet dit normaal gesproken met conversaties (gequote e-mails) wat dan wel fijn is. Als ik een mail stuur die terugkrijg met een foutmelding en nog eens forward met wat kleine aanpassingen zodat het een nieuwe mail lijkt heb ik ook wel eens dat het op die manier ingeklapt zit. En dat klopt ook, want het is ook gewoon een geforwarde mail dan waar ik fwd uit het onderwerp heb gehaald en de regels van, naar en onderwerp uit de tekst heb gehaald.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 06:50
Je kan met Tab tussen chatvensters wisselen! :D _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• notsonewbie
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14-05 10:12

notsonewbie

...---...---...---

Pas op kijk uit,

op mijn emailadres .PUNT naam@gmail.com krijg ik nu ook post gericht aan emailadresGEENPUNTnaam@gmail.com !!
(gmail ziet de punten al een paar weken niet of zo?)
Tevens kan ik dan gewoon op google doc's oid de kalender van een bijna gelijknamige familie zien, ik weet wanneer ze weg zijn, lekkere privacy.

Ik heb de persoon(en) in kwestie gmaild maar geen reactie, ook van mensen die aan die persoon sturen niet, dus misschien is de lang lopende error 1 kant op en dus geen 2 richtingsweg.

Google via mail en twitter geeft ook nog steeds , enkele weken al, 0,0 reactie.

De headers zijn ook kloppend, dus phising oid lijkt dit me geheel niet.

[ Voor 5% gewijzigd door notsonewbie op 10-04-2012 21:08 ]

http://tweakers.net/gallery/45440/sys | Als het in de manual staat is dat fout.... (Creative ZEN scherm perikelen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Erikje_
  • Laatst online: 10-09 20:55

_Erikje_

Tweaker in Spanje

notsonewbie schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 21:06:
Pas op kijk uit,

op mijn emailadres .PUNT naam@gmail.com krijg ik nu ook post gericht aan emailadresGEENPUNTnaam@gmail.com !!
(gmail ziet de punten al een paar weken niet of zo?)
google negeert deze punten al veeeel langer

Ook laatst achtergekomen door een support call. Gebruiker kreeg mail van een andere klant, terwijl zij toch echt een account met de punt had. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• notsonewbie

notsonewbie

...---...---...---

Ja leuk, maar wat hier http://support.google.com...er.py?hl=en&answer=10313# staat is in de praktijk nu dus dat je mail aan anderen gericht ziet. En wellicht krijgen anderen mail welke aan mij gericht is, maar wij kunnen ELKAAR niet mailen, noch de mensen om hen/ons heen.

Lekker dan..... google en privacy. Ik heb webwereld even op de hoogte gebracht, wellicht kan tweakers ook eens met ze bellen.

http://tweakers.net/gallery/45440/sys | Als het in de manual staat is dat fout.... (Creative ZEN scherm perikelen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefyu
  • Niet online
Zoals eerder aangegeven in dit topic:

b.achternaam@gmail.com en bachternaam@gmail.com kunnen niet beide geregistreerd worden. Dat jij (en ook ik soms) mail krijgt gericht aan b.achternaam@gmail.com terwijl je bachternaam@gmail.com geregistreerd hebt komt omdat iemand bijv. mail probeerde te sturen aan baachternaam@gmail.com, (niet bachternaam@gmail.com) maar een tikfoutje maakte.

Onschuldig dus.

[ Voor 3% gewijzigd door Sefyu op 10-04-2012 22:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Erikje_
  • Laatst online: 10-09 20:55

_Erikje_

Tweaker in Spanje

het kan niet meer. het kon wel. daar zit de crux...
notsonewbie schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 21:32:
[...]
Lekker dan..... google en privacy. Ik heb webwereld even op de hoogte gebracht, wellicht kan tweakers ook eens met ze bellen.
Denk je dat webwereld dit zelf niet weet, waarschijnlijk vinden ze de nieuwswaarde nihiel. Computertotaal heeft er ook al over geschreven maar dan wel als onderdeel van een groot opsomtopic..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoetjeF
  • Laatst online: 10-11-2012

JoetjeF

Mo Chuisneoir

_Erikje_ schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 22:10:
[...]
GMail heeft punten in een email adres altijd genegeerd, al vanaf het allereerste account. Het enige dat 'recentelijk' is veranderd is dat de punten nu ook bij het inloggen genegeerd worden, vroeger moest je de exacte email adres die je aangevraagd had bij registratie gebruiken, inclusief punten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• notsonewbie

notsonewbie

...---...---...---

JoetjeF schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 22:18:
Het enige dat 'recentelijk' is veranderd is dat de punten nu ook bij het inloggen genegeerd worden, vroeger moest je de exacte email adres die je aangevraagd had bij registratie gebruiken, inclusief punten.
Dan is dat wellicht waarom ik het sinds enige tijd pas heb en voorheen nooit, het account is pak m beet 4 jaar oud.
Raar verhaal ook van google: het maakt niet uit, maar het maakt wel uit, de tikfout is bij de verzender, want a.b@gmail en ab@gmail kan men niet registreren, want zijn eigenlijk identiek.
De praktijk laat anders zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joost1991
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 15:04
Ik heb het al sinds dat ik mijn Gmail account heb, een paar jaar inmiddels. Kan al ruim 2 jaar inloggen met mijn e-mailadres zonder punt.

Macbook Pro 16" 2021 -  iPhone 14 Pro Max Deep Purple 256GB -  Apple Watch Ultra 2 Black Titanium Case -  iPad Pro 11" M4 Space Gray 256GB -  Apple TV 4K 32GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• notsonewbie

notsonewbie

...---...---...---

_Erikje_ schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 22:10:

Denk je dat webwereld dit zelf niet weet, waarschijnlijk vinden ze de nieuwswaarde nihiel. Computertotaal heeft er ook al over geschreven maar dan wel als onderdeel van een groot opsomtopic..
Beste die.en.die,

Inderdaad, dit is een ‘probleem’ dat al bestaat sinds Gmail!

Ik ben hier enige tijd terug in gedoken omdat een andere Webwereld-lezer dacht dat zijn mailaccount en die van een ander waren verwisseld. Daar bleek deze punt-kwestie mee te spelen, náást nog tikfout door de afzender wat betreft het bestemmingsadres (VoornaamAchternaam1@gmail.com waarbij de afzender die 1 was vergeten waardoor de mail aankwam bij Voornaam.Achternaam@gmail.com).

Ik heb Google hier toen ook naar gevraagd, maar die verwijst naar de supportdocumenten waarin dit als feature wordt uitgelegd mét waarschuwing hoe (mail)verwarring te voorkomen.

Wánt 12.34 en 1234 zijn dus geen 2 verschillende mailboxen van verschillende mensen. Dus is er geen sprake van ‘weg privacy’, ténzij iemand per ongeluk 12345 ipv 1234 mailt. Maar zo’n fout kan altijd voorkomen natuurlijk.

http://support.google.com...wer.py?hl=en&answer=10313

Mvg,

Redactie Webwereld
---------------------------------------------------------------------------------------------------------

(Niet-)Genoemd email adres heb ik nu op non actief, zij die het gebruiken en wat webshop accounts heb ik veranderd.
Stel ik heb nu 1234@ergens.com en iemand maakt een tikfout, want bedoeld voor 1235@ergens.com, tja da's logisch allemaal, die mail krijg ik dan.

En dus is dat niet het punt.
Ik lees net dat er 'recent' wat veranderd is, zie enkele berichten hierboven een reactie van iemand.
Wederom logica: dan moeten we dit vaker gaan horen.

Het meest aparte is wel dat de mensen in kwestie mijn mail niet krijgen, niet met en niet zonder punt in hun email naam. Dat of ze zitten er stilzwijgende en al niet mee dat ik regelmatig voor hen bedoelde mail zie. En ik krijg die mail van mij aan hen dus zelf ook niet. om 'het allemaal nog duidelijker te maken'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• notsonewbie

notsonewbie

...---...---...---

Joost1991 schreef op woensdag 11 april 2012 @ 10:31:
Ik heb het al sinds dat ik mijn Gmail account heb, een paar jaar inmiddels. Kan al ruim 2 jaar inloggen met mijn e-mailadres zonder punt.
Mooi. Afgezien van inloggen (zal ik ook ff doen, ben benieuwd of ik op die ander diens account kom!)
Krijg je ook mail aan iemand anders bestemd die 'ook' 'jouw' email adres heeft maar die ergens wel/niet een punt daar in heeft staan?

Vraag aan allen: er zijn 2 mensen en die registreren uniek@gmail.com en uni.ek@gmail.com
Kan dat uberhaupt? Als ik het goed snap uit de google/webwereld/computertotaal, niet.

Edit en update: dAt lukt dan weer niet, en ik denk dat ik wel snap waarom: de andere persoon heeft een ander wachtwoord.

[ Voor 9% gewijzigd door notsonewbie op 11-04-2012 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuHu
  • Registratie: Maart 2005
  • Niet online
notsonewbie, haal eens even diep adem en denk rustig na.

Gmail negeert punten in mailadressen, altijd en overal. Bij registratie, bij ontvangen, bij verzenden, overal...

Dus nee, je kunt niet ab@gmail.com en a.b@gmail.com registreren. Ja, ab@gmail.com en a.b@gmail.com zijn hetzelfde adres. Dat je mail bedoelt voor andere mensen krijgt is de fout van de afzender. Als mensen in Google Docs documenten met je delen, dan hebben ze zelf een fout gemaakt.

Het heeft niets te maken met andere wachtwoorden, bugs, fouten van Gmail, bewuste privacyschendingen, of wat dan ook... Die andere mensen waar jij mail/documenten van krijgt zijn gewoon dom of maken een fout. Punt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeka
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09-09 09:23

jeka

Support your local club.

Haha HuHu.
Mooi om een discussie over punten te eindigen met punt. :+

FCG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ben iets vrij vervelends tegengekomen.
Schijnbaar is er iemand die een account heeft geregistreerd met mijn accountnaam, maar @gmail.nl ipv @gmail.com wat ik heb.

Bijzonder vreemd dat dat wel kan, dezelfde account naam met een andere landcode achter het apestaartje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie-
  • Niet online
Nou, gmail.nl is natuurlijk gewoon een ander domein dan gmail.com, zo vreemd is dat niet. Maar een e-mail dienst aanbieden onder de naam gmail is mogelijk wel een inbreuk op het merkenrecht. In die zin is het wel vreemd. Biedt Google dan ook de mogelijkheid om @gmail.nl te registreren of is het van een volledig andere organisatie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Arie- schreef op donderdag 12 april 2012 @ 11:16:
Nou, gmail.nl is natuurlijk gewoon een ander domein dan gmail.com, zo vreemd is dat niet. Maar een e-mail dienst aanbieden onder de naam gmail is mogelijk wel een inbreuk op het merkenrecht. In die zin is het wel vreemd. Biedt Google dan ook de mogelijkheid om @gmail.nl te registreren of is het van een volledig andere organisatie?
Dat vraag ik me dus ook af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geurt-kun
  • Laatst online: 06-08 22:03

Geurt-kun

8 Simax SM660-250, SMA 1600TL

Een beetje topic gerelateerd, maar van een andere orde.
Zo nu en dan gebruik ik Google bladwijzers (bookmarks). En hoewel de taalinstellingen van zowel gmail als bladwijzers altijd op Engels of Nederlands stond, staat nu mijn bladwijzers op Grieks of Russisch. Whatever, voor mij een onleesbare taal. Zet dat maar eens terug dan. En nog belangrijker, hoe komt het? Is het een algemene storing? Of heeft iemand mijn account gehackt?
Mijn gmail staat trouwens nog wel op NL.
Is dit bij meerdere mensen gebeurt?

Edit: Изменить Удалить waarschijnlijk Russisch.

Edit 2: Het staat weer goed, maar geen idee wat er nu aan de hand is.

[ Voor 17% gewijzigd door Geurt-kun op 12-04-2012 14:43 ]

2k op west bij Pv Output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingCrash
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15:43

KingCrash

Angry Rabbit

Ik ben bezig mijn contacts eindelijk eens up to date te maken.
Hierbij vul ik ook 'extra' datums in naast verjaardagen (bv jubilea & geboorte's van kinderen).
Deze data komen wel over naar mijn android toestel,maar worden niet weergegeven in mijn agenda.

Graag zou ik deze data in mijn 'verjaardagen' kalender opnemen. Echter dit lijkt niet te kunnen?

Angry Rabbit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie-
  • Niet online
Ik heb me dit zelf ook wel eens afgevraagd, in het Engels is het in ieder geval ook wazig, je hebt daar "Birthday's" en "Anniversary's". Als je vervolgens die speciale calender importeert krijg je één van de twee wel te zien in je agenda en de andere niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zapato
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 15:31
Geurt-kun schreef op donderdag 12 april 2012 @ 14:30:

Edit: Изменить Удалить waarschijnlijk Russisch.
Betekent in ieder geval Edit Delete

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carnager
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 01-09 17:52

carnager

AmsterdamVideo

Heb al bijna een uur afwissellend foutcodes 500 en 502 bij gmail. Gedetailleerd probleem geeft dan code 93.
Alle andere google diensten werken gewoon en ik heb steekproefgewijs nog twee andere google accounts geprobeerd, waarvan één hetzelfde euvel heeft en de ander het gewoon doet. Browser maakt niet uit.

Enige overeenkomst die ik kan bedenken is dat de twee accounts waarbij het niet werkt
- labs geactiveerd hebben
- de oude layout terug gezet is

Zijn er meer mensen die momenteel problemen met gmail ondervinden? Zou het ook met de ddos bij xs4all te maken kunnen hebben of host google geen data bij xs4all voor Nederlandse gebruikers?

Al meer dan 2000 dagelijkse videos op AmsterdamVideo ||| Bier geeft plezier! Untappd je mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toryu
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-05 09:57
Ja ik. Ik ben net een formulier aan het invullen hier:
http://support.google.com...&contact_type=gtag_server

Mijn eigen email werkt nog normaal, maar mijn pa belde net dat hij hetzelfde probleem heeft.
Tijdelijke fout (500)
Numerieke code: 93

AFAIK gebruikt mijn pa geen Labs, wat betreft layout weet ik niet. Outlook (IMAP) en mail op smartphone werkt in elk geval ook niet meer.

[ Voor 55% gewijzigd door Toryu op 17-04-2012 18:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarrean
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-08 07:38
carnager schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 18:51:
Heb al bijna een uur afwissellend foutcodes 500 en 502 bij gmail. Gedetailleerd probleem geeft dan code 93.
Alle andere google diensten werken gewoon en ik heb steekproefgewijs nog twee andere google accounts geprobeerd, waarvan één hetzelfde euvel heeft en de ander het gewoon doet. Browser maakt niet uit.

Enige overeenkomst die ik kan bedenken is dat de twee accounts waarbij het niet werkt
- labs geactiveerd hebben
- de oude layout terug gezet is

Zijn er meer mensen die momenteel problemen met gmail ondervinden? Zou het ook met de ddos bij xs4all te maken kunnen hebben of host google geen data bij xs4all voor Nederlandse gebruikers?
Ik heb er ook last van, maar ik heb de nieuwe layout (wel labs)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16:38
Storing staat inmiddels al op het Apps dashboard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M66B
  • Niet online
Google voert vandaag? OpenFlow in, wellicht heeft het daarmee te maken.
Het licht in de Google Groups is ook langzaam aan het uitgaan.
Hopelijk is het allemaal snel opgelost ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weebl
  • Laatst online: 14:26

weebl

YARR!

Hier ook Temporary Error (500) - Numeric Code: 93

Gmail is altijd zo stabiel, nooit gedoe mee :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pino112
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11:50
Account van mij werkt wel, die van mijn vriendin niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hier werkt het ook niet

maar aleen mail werkt niet de rest wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerOllie

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

Ah mooi hier werken ook al 2 accounts niet, GMAIL heeft een storinkje blijkbaar... :S

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoetjeF
  • Laatst online: 10-11-2012

JoetjeF

Mo Chuisneoir

Er is een storing bevestigd met gmail maar het is nog niet bekend wat het probleem is, over 30 minuten zou er een update komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henrid
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 27-08 20:56
Hier ook uit! Het is wel schering en inslag met storingen de laatste tijd op allerlei terreinen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vochtige
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 03-07 20:18
de ganse dag geen gmail probleem, enkel wnr ik hem nodig heb!! Al een geluk dat er sites bestaan isgmaildown.com en twitter om te horen dat er meer mensen 'invalide' zijn zonder gmail.

gmail via KHK werkt wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie78
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11-09 17:11
Hier ligt gmail er sinds ca. 1/2 uurtje ook uit. Tijdelijke fout (500) Numerieke code: 93 -> serverfout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerOllie

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gmail gewoon up, probeer het anders eens met andere DNS servers :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Niet online
Die van mij werkt ook niet. Gelukkig dat ik niet de enige ben. Bij zulk soort momentjes vrees ik altijd even dat Gmail mijn account om wat voor reden dan ook verwijderd heeft en dat alles weg is :P

Realisatiemoment om een keer weer een backup te maken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 19:12:
Gmail gewoon up, probeer het anders eens met andere DNS servers :)
Dat zou toch alleen van toepassing moeten zijn als Gmail helemaal niet bereikbaar is? De pagina laadt nl. wel, maar met een foutpagina van Gmail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat dacht ik ook.. maar bij mij werkt GMail wel gewoon en ik gebruik de dns servers van OpenDNS zie http://208.69.38.205/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farid_A
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 13:46
Bij mij werkt GMail ook niet, maar bij mijn broer werkt hij wel. Heel apart, want ik log gewoon in op dezelfde computer.

Ik heb trouwens ook al geprobeerd via het t-mobile netwerk in te loggen, maar daar doet hij het ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerOllie

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

Hier doet ie het weer!

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 19:15:
Dat dacht ik ook.. maar bij mij werkt GMail wel gewoon en ik gebruik de dns servers van OpenDNS zie http://208.69.38.205/
je hebt gelijk idd. Nu werkt ie wel weer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perkouw
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09 18:40

Perkouw

Moderator General Chat
hier werkt het helaas ook niet, was al bang dat het lokaal was ''gelukkig'' meer mensen last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmsch
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10-09 09:54
Had er een half uurtje geleden last van. Uitloggen-inloggen en het werkte weer prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weebl
  • Laatst online: 14:26

weebl

YARR!

Hij doet het nu weer hier, gewoon om de zoveel minuten F5en en duimen :P
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste