_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Normaal via de UPC verbinding hier werkt het niet iig
geen probleem hierPriyantha Bleeker schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 21:01:
Kunnen jullie Gmail ook niet bereiken op het moment ?
Het leven is te kort om geduld te hebben!
Als ik een bericht arhiveer, dan springt m'n vieuw terug naar de Inbox. Echter, ik wil gewoon automatisch de volgende mail laten openen, en niet terug naar de inbox gestuurd worden.
Mogelijk?
Anoniem: 140896
Op de site van google staat uitleg waar het aan kan liggen, maar daar helpt ook niet zo veel bij.
Ik gebruik 'slechts' 18% van de 7+GB. En ik gebruik chrome onder ubuntu 9.10, en bij firefox doet ie het net zo langzaam.
edit: switchen naar old version en weer terug naar newer version heeft het voor mij weer snel gemaakt! Neemt niet weg dat het vreemd is
Edit2: Wat nog vreemder is, is dat ik vandaag weer heen en terug heb moeten switchen naar oud en nieuwe versie, omdat hij weer langzaam ging laden. iemand een idee?
[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 140896 op 21-04-2010 17:53 ]
Geen ervaringen mee, gaat gewoon lekker vlot hier. Heb je het al op verschillende pc's geprobeerd ?Anoniem: 140896 schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 14:45:
Hebben jullie ook dat gmail sinds enige tijd erg langzaam laadt? Ik heb al geprobeerd om verschillende labs features uit te schakelen, maar het gaat juist langzaam bij het klikken op refresh, schakelen tussen labels en verzenden en terugkeren naar inbox. Ik heb het dan over ~30 seconden voordat een label geladen is.
Op de site van google staat uitleg waar het aan kan liggen, maar daar helpt ook niet zo veel bij.
Ik gebruik 'slechts' 18% van de 7+GB. En ik gebruik chrome onder ubuntu 9.10, en bij firefox doet ie het net zo langzaam.
edit: switchen naar old version en weer terug naar newer version heeft het voor mij weer snel gemaakt! Neemt niet weg dat het vreemd is
Edit2: Wat nog vreemder is, is dat ik vandaag weer heen en terug heb moeten switchen naar oud en nieuwe versie, omdat hij weer langzaam ging laden. iemand een idee?
Een ander antivirusprogramma kan natuurlijk net zo goed.Anoniem: 140896 schreef op maandag 26 april 2010 @ 13:25:
Op internet staan meerdere threads over langzaam gmail en daar lijkt het vaak te komen door norton antivirus. Maar die draai ik dus nietOp andere computers is hij niet traag. En na meerdere malen de cookies verwijderd te hebben, valt het hier nu ook wel mee. 3sec voor een ander label en bijna instant een bericht openen. yeey!
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Als het weer traag gaat, probeer dan eens een andere browser. Voor soortgelijke issues gebruik ik altijd Firefox portable (hoef je tenminste niet te installeren enzo),Anoniem: 140896 schreef op maandag 26 april 2010 @ 14:05:
Het gekke is gewoon, dat hij pas na een tijdje raar gaat doen. Direct na het switchen van nieuwe versie gmail naar oud en dan weer naar nieuw, is er niks aan de hand, doet hij het gewoon.
www.file-hunter.com | www.arnauddeklerk.com | Mijn zonnepaneeltjes LIVE: http://pvoutput.org/list.jsp?sid=40939
Onderaan staat wel dat ik 7% van de opslagruimte gebruikt heb, wat afgelope dagen ook zo was.
Nog iemand dit probleem? of een mogelijke oplossing?
Edit: als ik een bericht naar mijzelf stuur vanaf mijn gmail account komt dit wel aan en ook in de inbox te staan, maar al mijn andere berichten zijn dus weg. Een uurtje geleden had ik ze nog.
[ Voor 20% gewijzigd door timofp op 09-05-2010 23:06 ]
Dat ga ik nu ook maar weer eens doen
[ Voor 22% gewijzigd door Marzman op 09-05-2010 23:10 ]
/▌
Lijkt goed te werken, hij connect via imap en slaat alle mails op als eml.
In een txt bestand zet hij alle labels en de combinatie tussen email en label
Van hieruit mailde ik dan via mijn pop3 accounts. Maar bij Outlook en Hotmail kwam er dan 'namens/on behave of [insert hoofdaccount]' te staan. Nu dus geen beschamend adres meer.
Hoi!
[ Voor 12% gewijzigd door Marzman op 10-05-2010 09:51 ]
/▌
Hoi!
Had ik eerst ook, bij al mijn extra mail adressen die in gmail kwamen. Moet je je eigen mail server daar instellen (ipv google) dan staat dat er niet meer bij.Marzman schreef op maandag 10 mei 2010 @ 09:50:
Dat heb ik een paar maanden terug ook gedaan omdat ik het beu was dat er "Namens Marzman" bij al mijn mails stond terwijl ik die naam helemaal niet wilde gebruiken. Nog best een gedoe met 7 GB aan mail
Dat wil ik niet (laptop die niet altijd op dezelfde verbinding zit) en ik ben de webinterface gaan gebruiken omdat die eigenlijk fijner werkt (zoeken gaat veel sneller, filters worden bij Google zelf in de server ingesteld).JackPoint schreef op maandag 10 mei 2010 @ 11:09:
[...]
Had ik eerst ook, bij al mijn extra mail adressen die in gmail kwamen. Moet je je eigen mail server daar instellen (ipv google) dan staat dat er niet meer bij.
Probeer tet eens met een gemiddelde snelheid van 3 kbps (volgens Google Backup)
[ Voor 19% gewijzigd door Marzman op 10-05-2010 11:18 ]
/▌
Nu wil ik deze beide adressen ontvangen op mijn gmail. Heb bij de g-mail instellingen, emailberichten bekijken via pop3, beide emailadressen toegevoegd. Nu zie ik in mijn gmail een gedeelte van alle emails maar niet alle. Op mijn hotmail en live account zijn echter alle e-mails verplaats naar deleted items? iemand enig idee hoe ik dit kan fixen? (heb al geprobeerd ze terug te zetten naar postvak in maar verdwijnen steeds weer naar deleted items)
als 1 e-mail aders fatsoenlijk werkt zou ik al happy zijn....
[ Voor 5% gewijzigd door SquareOne op 10-05-2010 19:07 ]
Kopie achterlaten op de server should do the trick, dan markeert ie alles als gelezen. Dat nog niet alles er staat kan zijn omdat Gmail nog bezig is met het importeren.Brm-G schreef op maandag 10 mei 2010 @ 19:01:
Op mijn hotmail en live account zijn echter alle e-mails verplaats naar deleted items? iemand enig idee hoe ik dit kan fixen? (heb al geprobeerd ze terug te zetten naar postvak in maar verdwijnen steeds weer naar deleted items)
Er word vanuit de webinterface contact gemaakt met de smtp server. Dit kan vast niet altijd die van je adsl provider zijn. Ik heb zelf die smtp server van mijn eigen domein ingesteld. Dat werkt prima, en locatie onafhankelijk.Marzman schreef op maandag 10 mei 2010 @ 11:15:
[...]
Dat wil ik niet (laptop die niet altijd op dezelfde verbinding zit)
[...]
thanx maar het heeft helaas niet geholpen..:(Wiethoofd schreef op maandag 10 mei 2010 @ 19:05:
[...]
Kopie achterlaten op de server should do the trick, dan markeert ie alles als gelezen. Dat nog niet alles er staat kan zijn omdat Gmail nog bezig is met het importeren.
Hele middag al rare kreten op mn telefoon over e-mail. Geen verbinding of wachtwoord fout. Net maar eens geprobeerd in te loggen op gmail...verkeerd wachtwoord. Ik vreesde al het ergste en probeerde het op te vragen via de secundaire e-mail box. Alles goed gechecked, het was echt www.gmail.com. Toch nog even geprobeerd in te loggen, dit keer foutlous

Ik wil bijvoorbeeld al mijn werkmail, die ik het label ''Werk'' heb gegeven, verbergen in mijn Postvak in.
Dan moet je in het filter aangeven dat je het bericht gelijk wil archiveren. (Skip the Inbox (Archive it)) Dat is de bovenste optie.RnB schreef op zaterdag 15 mei 2010 @ 15:04:
Is er een mogelijkheid om bepaalde labels te verbergen in Postvak IN?
Ik wil bijvoorbeeld al mijn werkmail, die ik het label ''Werk'' heb gegeven, verbergen in mijn Postvak in.
even in je searchbox intypen: "label:Werk", die vervolgens allemaal selecteren met de 'alles selecteren' bovenaan en dan de dropdown Verplaatsen naar: Werk, dan verwijdert ie het 'Postvak In' label.RnB schreef op zaterdag 15 mei 2010 @ 15:04:
Is er een mogelijkheid om bepaalde labels te verbergen in Postvak IN?
Als je d'r een filter voor heb moet je vinkje neerzetten bij 'postvak in overslaan'
Hm.. Nu heb ik wel weer last van het feit dat ik mijn werkmail niet meer op mijn Blackberry ontvang.
Althans, dat denk ik, aangezien mijn hele Postvak IN op mijn Blackberry is leeggehaald sinds ik al mijn werkmail heb gearchiveerd.
Is hier een work-around voor?
[ Voor 80% gewijzigd door RnB op 15-05-2010 18:09 ]
Welke?Gunner schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 21:13:
Is die Captcha nieuw bij Gmail?
[ Voor 37% gewijzigd door Gunner op 19-05-2010 21:16 ]
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
IMDB vote history | Next-gen OS, audio en video player, search engine en Movie DB
when the Darkness fell upon us
when the Evil Ones came!
Creatures from the darkest pits of hell they were.
Trinsec's Journal
Dat is het denk ik ja. Nu heb ik geen problemen meer nadat ik uitgelogd was. Ben wat aan het rommelen met m'n internetverbinding en verschillende IP-adressen en misschien gooide m'n Gmail Gadget in Windows 7 wel roet in het eten.Trinsec schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 21:32:
Volgens mij kreeg je een captcha als je te vaak mislukte inlogs hebt.
Opgelost in ieder geval.
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
De bedoeling is om zowel m'n prive als zakelijke mail binnen te laten komen op gmail, om gemakkelijk alle nieuwe mail te kunnen bekijken. Maar ik wil niet dat m'n zakelijke mail in m'n account blijft staan, die staat immers al opgeslagen bij de zaak.
Alternatief is natuurlijk zo nu en dan alle mail met label 'werk' verwijderen, maar als het automatische kan....
Thanks!
Ook een Live verbonden met Gmail voor mijn Smartphone...
Al een oplossing?
Bij mij werkt het prima, wel maak ik wat meer backups na jullie verhalen
/▌
Dit verliep uitstekend, en al me mail kwam netjes aan, máár!
Als ik nu mijn mail wil bekijken (Hotmail) staan alle nieuwe (ongelezen) mailtjes in de prullenbak.
Iemand een oplossing? (ik heb alle opties, zowel hotmail als gmail) bekeken, maar niets gevonden

Volgens mij moet je dan aanvinken dat je een copy wilt bewaren op de server. Bij gmail ga je dus naar settings-->accounts&Import--> klik op edit info achter de betreffende account en vink aan: "Leave a copy of retrieved message on the server"Overlegne schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 08:57:
Ik had een @live.nl email adres, maar aangezien ik wat makkelijker me mail wou checken/versturen, heb ik hem gelinkt met een nieuw aangemaakt Gmail account.
Dit verliep uitstekend, en al me mail kwam netjes aan, máár!
Als ik nu mijn mail wil bekijken (Hotmail) staan alle nieuwe (ongelezen) mailtjes in de prullenbak.
Iemand een oplossing? (ik heb alle opties, zowel hotmail als gmail) bekeken, maar niets gevonden
Dan zou het moeten werken!
Nee dit kan niet. Je kan wel werken met label: X AND before:'datum'Tano schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 20:00:
Is het mogelijk om mail die een label krijgt automatisch te laten verwijderen na X aantal dagen.
De bedoeling is om zowel m'n prive als zakelijke mail binnen te laten komen op gmail, om gemakkelijk alle nieuwe mail te kunnen bekijken. Maar ik wil niet dat m'n zakelijke mail in m'n account blijft staan, die staat immers al opgeslagen bij de zaak.
Alternatief is natuurlijk zo nu en dan alle mail met label 'werk' verwijderen, maar als het automatische kan....
Thanks!
Maar dan is de datum vast en niet een lopende zoals ouder dan een maand ofzo! Wat wel kan is alle mails met label: work AND marked as read move to trash.
Dat zou wel moeten lukken. Maar dan is elke mail die je leest direct verdwenen.
[ Voor 35% gewijzigd door LtMarx op 01-06-2010 10:30 ]

Dat ik dat over het hoofd zag... ¬¬
Label 1. "Kamer"
Label 2. "Kamer/reacties"
Hij geeft de tweede echter nog steeds weer als een aparte label, terwijl ik die dus genest wil hebben.
Ah thanksWiethoofd schreef op maandag 07 juni 2010 @ 19:45:
Je moet niet je labels verborgen hebben of laten autohiden. Als label in het overzicht zelf staat er wel altijd de 'foo/bar'
Maar als er een nieuwe mail hiervan binnenkomt dan staat deze als gelezen is hier iets aan te doen?
Heb zelf al gekeken naar filters maar hier kun je ze alleen als gelezen laten markeren maar dat zijn ze al.
/▌
Hoe goed je ook blurt, we kunnen het al zien doordat we je naam kennenWiethoofd schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 12:01:
Ik heb de mijne als volgt ingesteld en ik houd 1. alles ongelezen in Gmail, 2. de mail op hotmail wordt naar de prullenbak verplaatst, 3. automatisch label
[afbeelding]
RetroTycoon schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 17:07:
Hoe goed je ook blurt, we kunnen het al zien doordat we je naam kennenMisschien maar gewoon witmaken?
De gegevens staan ook in m'n myreact
/▌
/▌
(driverss naar jezelf toemailen, staat ie er dus dubbel in, verzonden items en postvak in, toch?, en .exe's bounced ie niet, of verpak je ze in password protected rars)
Google doet niet aan dubbel omdat ze labels hebben in plaats van mappen. Send en inbox bijvoorbeeld is gewoon 1 mailtje met twee labels.
[ Voor 53% gewijzigd door Marzman op 18-06-2010 20:19 ]
/▌
Dat heb ik me ook wel eens afgevraagd; toch denk ik dat Google wel iets slimmer is dan om deze gegevens dubbel op te slaan. Ik neem aan dat op 1 van de twee locaties een 'slimme verwijzing' wordt gebruikt naar het originele bestand. M.a.w. een mailtje van 20 mb in je 'sent' items houdt niet in dat het NOG eens 20 mb kost in je 'all mail'. Kan iemand dit bevestigen?Wiethoofd schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 20:10:
(driverss naar jezelf toemailen, staat ie er dus dubbel in, verzonden items en postvak in, toch?
ja.smeerbartje schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 20:23:
[...]
Dat heb ik me ook wel eens afgevraagd; toch denk ik dat Google wel iets slimmer is dan om deze gegevens dubbel op te slaan. Ik neem aan dat op 1 van de twee locaties een 'slimme verwijzing' wordt gebruikt naar het originele bestand. M.a.w. een mailtje van 20 mb in je 'sent' items houdt niet in dat het NOG eens 20 mb kost in je 'all mail'. Kan iemand dit bevestigen?
/▌
/▌
Snap niet waarom Google niet gewoon een fatsoenlijk systeem maakt om te synchroniseren met je desktop. Je kan wel je agenda synchroniseren maar niet je contacten. Met telefoon kan het dan weer wel prima maar ik wil ook m'n contacten gewoon op m'n desktop hebben, wat is daar nu zo moeilijk aan? Dan moet je allemaal zuigende third party plugins zoeken. Google liep mijlen ver voor op Hotmail maar ze worden nu aan alle kanten ingehaald.
[ Voor 47% gewijzigd door Tsurany op 19-06-2010 20:20 ]
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Syncen met je Desktop kan ook, maar dan zul je een betaald account moeten nemen. Dan krijg je volledige synchronisatie met Outlook. Voor mij lopen ze nog steeds mijlen voor op Hotmail, al zal Microsoft binnenkort wel een flinke stap vooruit gaan zetten met hun nieuwe Live omgeving. En dan nog halen ze Gmail niet in maar hebben ze een betere integratie met hun eigen Microsoft producten (wat logisch is, in Android of Chrome OS zal de gmail integratie weer beter zijn).
[ Voor 17% gewijzigd door Marzman op 20-06-2010 13:49 ]
/▌
Maar wat was er eerstsmeerbartje schreef op zondag 20 juni 2010 @ 13:43:
Waarom zou je ze op je desktop willen hebben als je verder alle online diensten gebruikt?
Hoi!
/▌
In mijn geval download Mail alles naar de schijf. Voordeel is dat ik een soort van backup heb en ik de berichten ook offline kan benaderen. Dat laatste is handig als je snel een mailtje tevoorschijn wil kunnen halen op een plek waar je geen internetconnectie hebt. Alleen maar online werkt gewoonweg niet.smeerbartje schreef op zondag 20 juni 2010 @ 13:43:
Waarom zou je ze op je desktop willen hebben als je verder alle online diensten gebruikt?
Omdat de Gmail interface gigantisch traag is en vrij zuigend is.smeerbartje schreef op zondag 20 juni 2010 @ 13:43:
Iemand een idee hoe het zit met contacten? Want ik krijg enkel een naam veld in Gmail, dus geen optie om onderscheid te maken tussen voor- en achternaam.
Microsoft heeft gewoon een gratis mail programma wat perfect met Live samenwerkt en zeer eenvoudig mail ophaalt en agenda en contactpersonen synchroniseert. Gmail blijft maar vasthouden aan hun webinterface. Ja ze bieden imap aan en een plugin voor Outlook voor agenda, maar meer ook niet.Marzman schreef op zondag 20 juni 2010 @ 13:48:
Syncen met je Desktop kan ook, maar dan zul je een betaald account moeten nemen. Dan krijg je volledige synchronisatie met Outlook. Voor mij lopen ze nog steeds mijlen voor op Hotmail, al zal Microsoft binnenkort wel een flinke stap vooruit gaan zetten met hun nieuwe Live omgeving. En dan nog halen ze Gmail niet in maar hebben ze een betere integratie met hun eigen Microsoft producten (wat logisch is, in Android of Chrome OS zal de gmail integratie weer beter zijn).
[ Voor 50% gewijzigd door Tsurany op 20-06-2010 18:36 ]
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Bestaan die plekken nog?ppl schreef op zondag 20 juni 2010 @ 18:32:
[...]
Dat laatste is handig als je snel een mailtje tevoorschijn wil kunnen halen op een plek waar je geen internetconnectie hebt.
Dat hebben ze wel, maar dan moet je er voor betalen. Maar als je Microsoft beter vind sta je vrij dat te gebruikenTsurany schreef op zondag 20 juni 2010 @ 18:34:
Microsoft heeft gewoon een gratis mail programma wat perfect met Live samenwerkt en zeer eenvoudig mail ophaalt en agenda en contactpersonen synchroniseert. Gmail blijft maar vasthouden aan hun webinterface. Ja ze bieden imap aan en een plugin voor Outlook voor agenda, maar meer ook niet.
/▌
Maar nog steeds mijn vraag: Hoe vul je nu correct namen in?
Dat ligt aan je verbinding of browser. Ik vind het heel goed werken en het laad binnen een seconde. Eventueel kan je nog Gears gebruiken zodat je het ook offline kan benaderen.Tsurany schreef op zondag 20 juni 2010 @ 18:34:
[...]
Omdat de Gmail interface gigantisch traag is en vrij zuigend is.
Wauw, en imap en pop3 dat werkt met alles! Dat is niet goed nee[...]
Microsoft heeft gewoon een gratis mail programma wat perfect met Live samenwerkt en zeer eenvoudig mail ophaalt en agenda en contactpersonen synchroniseert.
Ja ze bieden imap aan en een plugin voor Outlook voor agenda, maar meer ook niet.

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

Een of andere chinees dus mijn Gmail account gehackt.
Heb meteen mijn wachtwoord veranderd en nu geen last meer van gehad gelukkig.
Wel zijn er 1 of 2 spam mails verzonden naar mijn hele e-mail lijst helaas...
[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]
inderdaad is mij ook een groot raadsel en vind het ook eigenlijk echt niet kunnen zoiets, zeker als ik hoor dat er meerdere zijn met een dergelijk probleem maar goed dat is natuurlijk makkelijk gezegd. Ik heb dan wel op andere pc's ingelogd maar ja dan nog..Sebazzz schreef op zondag 20 juni 2010 @ 22:10:
Ik had het ook laatst, zoals je misschien toevallig in het GKMT hebt gelezen. Ik heb ook de wachtwoorden van mijn belangrijkste accounts reset. Ik weet alleen nog steeds niet hoe iemand erin is gekomen, mijn systeem is schoon anders was het al vaker gebeurd en ik heb niet op andere PC's op Gmail ingelogd.
[ Voor 5% gewijzigd door P-aul op 20-06-2010 22:19 ]
Verbinding is prima, daar ligt het niet aan. En browser lijkt me ook niet, of is Firefox niet meer voldoende?Sebazzz schreef op zondag 20 juni 2010 @ 19:21:
[...]
Dat ligt aan je verbinding of browser. Ik vind het heel goed werken en het laad binnen een seconde. Eventueel kan je nog Gears gebruiken zodat je het ook offline kan benaderen.
Jezus zit ik hier met Gmail zeloten? Ik wil gewoon dat ik mijn contacten ook kan synchroniseren zonder zuigende third party software. Bij Microsoft kan dat, waarom met dat bij Gmail zo verdomd moeilijk gaan?Wauw, en imap en pop3 dat werkt met alles! Dat is niet goed neeEen gesloten mailprogramma is veel beter.
Maar niemand die überhaupt iets kan vertellen over de Gmail contacten en hoe je een naam correct moet invoeren?
't is een gratis dienst hè, als het je niet bevalt, ga je toch lekker ergens anders je mail onderbrengen....
Ja, er zijn nog zat plekken waar een draadloze internetverbinding vrijwel onmogelijk zijn (kelders, parkeergarages, bepaalde gebouwen, vliegtuigen, etc.). Er zijn echter ook zat plekken waar het niet wenselijk is om gebruik te maken van de internetverbinding zoals bij klanten, op werk (waar het vaak ook niet mag), etc.
Sja, als jij je wachtwoorden iedere keer reset naar iets als geheim1, geheim2, geheim3, wachtwoord1234, mallepietje33, en ga zo maar door dan is het ook niet zo heel erg moeilijk om je account te hacken. Het wachtwoord steeds wijzigen is iets goeds maar het gaat uiteindelijk om welk wachtwoord je gebruikt. Het wachtwoord dient sterk te zijn en dat verkrijg je door het gebruik van letters, cijfers, hoofdletters, speciale tekens, etc. in een willekeurig patroon en in voldoende aantal (dus niet een wachtwoord van 3 karakters maar eerder eentje van tenminsteSebazzz schreef op zondag 20 juni 2010 @ 22:10:
Ik had het ook laatst, zoals je misschien toevallig in het GKMT hebt gelezen. Ik heb ook de wachtwoorden van mijn belangrijkste accounts reset. Ik weet alleen nog steeds niet hoe iemand erin is gekomen, mijn systeem is schoon anders was het al vaker gebeurd en ik heb niet op andere PC's op Gmail ingelogd.
Wat heb je aan een gratis dienst als het niet eens fatsoenlijk werkt? Gmail is prima voor mail maar je moet er echt niet je adressenboekje mee synchroniseren want dat is echt 300x niks. Zodra mensen hun adressen gaan syncen met Gmail begint de ellende pas. Lijkt me een zeer terecht punt van kritiek die Google eens moet aanpakken. Ik heb er echter meer belang bij dat ze zich eens richten op de security problemen die ze steeds lijken te plagen. Kan het wel gratis zijn maar zolang dat soort dingen niet opgelost worden is het geen bruikbare dienst en dat is iets wat Google wel zal merken. Als er niemand gebruik van maakt gebeurd er ook niets met hun ads. Geen ads, geen inkomsten maar wel uitgaven wat gelijk staat aan verlies en dus stopzetting van de dienst. Zeikerd? Hell no!SMulTiE schreef op zondag 20 juni 2010 @ 22:57:
Ik vind je een behoorlijke zeikerd....
't is een gratis dienst hè, als het je niet bevalt, ga je toch lekker ergens anders je mail onderbrengen....
Ik had niet zo'n wachtwoord. Pun intented?ppl schreef op zondag 20 juni 2010 @ 23:22:
[...]
Sja, als jij je wachtwoorden iedere keer reset naar iets als geheim1, geheim2, geheim3, wachtwoord1234, mallepietje33, en ga zo maar door dan is het ook niet zo heel erg moeilijk om je account te hacken.
Je kan alleen alles tegelijk invoeren (Erg slecht inderdaad). Een workaround is om de voornaam bij title oid in te vullenTsurany schreef op zondag 20 juni 2010 @ 23:29:
Maar ik neem aan dat het dus een groot geheim is hoe je contacten correct moet invoeren in Gmail?
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Thanks voor de waarschuwing! Dit lees ik vaker de laatste tijd, en ik heb ook meteen eens wat wachtwoorden veranderd. Iets wat ik eigenlijk niet vaak genoeg doeP-aul schreef op zondag 20 juni 2010 @ 22:08:
Een of andere chinees dus mijn Gmail account gehackt.
Heb meteen mijn wachtwoord veranderd en nu geen last meer van gehad gelukkig.

Je zou je af moeten vragen wat voor nut het heeft om voor en achternaam separaat op te slaan. Kijk, ik gebruik gewoon de zoekfunctie van Google (of Gestures) om een contact te vinden; het zal mij mijn bips oxideren of voor en achternaam apart staan, ALS ik de persoon maar snel vind.Tsurany schreef op zondag 20 juni 2010 @ 23:35:
Ah dat is heel vervelend. Ik snap dus niet dat zulke dingen niet gewoon in orde zijn, hoe lastig is het nu daar twee velden voor te maken? Praktisch alles heeft het behalve Gmail.
En ja, ik vind sneller een persoon in Google Contacts dan in Outlook...
Best wel vervelend want nu kan ik dus niet bij mijn mail, youtubeaccount, calendar, picassa etc. Ik geef de moed nog niet op maar ben wel een beetje bang dat ik mijn account kwijt ben.
Echt gehacked dus. Mijn twitter is al gedeactiveerd.
En mijn gmail account is ook door de hacker verwijderd. Gelukkig want dan kunnen daar geen wachtwoorden meer heen gestuurd worden.
[ Voor 28% gewijzigd door Hugo op 21-06-2010 22:27 ]
TREQ Formula Rig || Fanatec CSL DD 8NM || MCLaren GT3 V2 || CSL Elite Pedals || 3x LG 27GL63T Ultragear
Door het beveiligen van inlogpogingen met captcha na x pogingen en dat het helemaal niet meer werkt een tijdje later moet brute force toch niet kunnen. Ook dat het vaak Chinezen zijn is vreemd, zeker omdat Google eerder riep gehacked te zijn door China.
/▌
Nee je moet je afvragen waarom Google perse tegen de stroom in moet gaan wat enkel voor gezeik en problemen zorgt omdat zij zo nodig geen nut zien in voor en achternaam apart. Waarom wordt overal ter wereld dit apart opgeslagen behalve bij Google? Zelfs al is het idee van Google beter, wat naar mijn idee niet zo is, dan nog zorgen ze voor gigantische compatibiliteitsproblemen.smeerbartje schreef op maandag 21 juni 2010 @ 10:04:
[...]
Je zou je af moeten vragen wat voor nut het heeft om voor en achternaam separaat op te slaan. Kijk, ik gebruik gewoon de zoekfunctie van Google (of Gestures) om een contact te vinden; het zal mij mijn bips oxideren of voor en achternaam apart staan, ALS ik de persoon maar snel vind.
En ja, ik vind sneller een persoon in Google Contacts dan in Outlook...
/▌
Ja ik vind de contactpersonen nog wel maar staat zo gigantisch slordig.
Meid toch....Tsurany schreef op maandag 21 juni 2010 @ 23:10:
Nou het probleem is gewoon dat op mijn telefoon nu de achternaam bij de voornaam staat en andersom puur vanwege Google Sync. Dat vind ik vrij irritant.
Ja ik vind de contactpersonen nog wel maar staat zo gigantisch slordig.

Excusez-moi, maar ik vind 't nogal een mug->olifant verhaal.
[ Voor 8% gewijzigd door Smultie op 22-06-2010 07:59 ]
/▌
Misschen omdat Google helemaal niet WIL dat je 100% perfect kunt synchroniseren met Outlook? Stick to Gmail!Tsurany schreef op maandag 21 juni 2010 @ 23:04:
[...]
Nee je moet je afvragen waarom Google perse tegen de stroom in moet gaan wat enkel voor gezeik en problemen zorgt omdat zij zo nodig geen nut zien in voor en achternaam apart. Waarom wordt overal ter wereld dit apart opgeslagen behalve bij Google? Zelfs al is het idee van Google beter, wat naar mijn idee niet zo is, dan nog zorgen ze voor gigantische compatibiliteitsproblemen.
/▌
Een trace leidde naar Seoul in Korea overigens.
Gelukkig was er verder nog niets gedaan met mijn account, maar heb wel direct mijn wachtwoord veranderd...