[Gmail] Email dienst van Google - deel 5 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeerbartje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 06-08 17:56
Ik ben het ook niet helemaal met die zoekfunctie in Gmail eens. Stel, ik ben op zoek naar deze post (die ik NU dus type). Als ik als keyword 'functie' gebruik, dan vindt Gmail niets, terwijl 'functie' wel degelijk in de tekst voorkomt, echter geconcateneerd met 'zoek'. Waarom zoekt Gmail niet middels de 'like' functie ofzo?

[ Voor 10% gewijzigd door smeerbartje op 11-11-2009 11:52 ]

Verwijderd

Je zou inderdaad niet zeggen dat Gmail, GoogleMail betekend, want dan zou je een veel betere zoekfunctie verwachten.

Lijkt me eerder dat die G staat voor G-spot. Want daar heb ik ook altijd zoveel moeite mee om die te vinden...

• DeZzL
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 06-08 09:48

DeZzL

Rocket surgeon

Verwijderd schreef op woensdag 11 november 2009 @ 09:27:
[...]
80 GB ($20.00USD per jaar)
Alles verdubbeld dus.
Verachtvoudigd zelfs ;-)
Voorheen had je voor $20.00 maar 10GB

• Stephan11117
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 05-08 08:34
Verwijderd schreef op donderdag 12 november 2009 @ 00:20:
Lijkt me eerder dat die G staat voor G-spot. Want daar heb ik ook altijd zoveel moeite mee om die te vinden...
Je hebt er zelf dan ook geen een 8)7

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Verwijderd schreef op woensdag 11 november 2009 @ 09:51:
[...]

Wat ik zoek heb ik inmiddels gevonden.
Het lijkt er op alsof ik inmiddels al 2 bugs gevonden heb?

Ten eerste, ik zie duidelijk een hoop berichten ertussen staan zonder het paperclip-teken, terwijl ik duidelijk aangeef dat ik alleen berichten wil zien met attachment?
Ik vermoed dat ook de berichten weergegeven worden met een incredimailplaatje ofzo, animatie.

Verder, bij de datum zie je als voorbeeld staan:
[...]

dus wat doe ik, ik geef een datum op met puntjes ertussen, en dat lijkt dus niet goed te gaan, want schijnbaar moet je streepjes gebruiken!
In mijn voorbeeld gaf ik op, 1 jaar marge, met datum 1.6.2008 ofzo.. de puntjes worden dan niet herkend, en hij neemt alleen het jaartal, 2008 over, 1 jaar marge, is dus geheel 2009, 2008 en 2007. Dus natuurlijk zie ik dan ook de emails van vandaag staan!

Ik vind het wel heel knullige fouten, zeker als de beta al 5 jaar bestaat ofzo?

Een andere browser proberen? Zou het daar aan liggen?
Zou het kunnen proberen.
toon volledige bericht
Er staat toch bij hoe je moet zoeken? Je kan bij "Date within" een aantal dagen opgeven en dan een datum in de vorm: " today, Friday, Mar 26, 3/26/04"
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/Gk9h6onKph1FXE7s1MbEy0DO/full.png

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Verwijderd

Als ik van een nieuw adres iets binnenkrijg maak ik daar altijd een filter voor die er voortaan een label aanhangt :)

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Verwijderd schreef op donderdag 12 november 2009 @ 08:24:
Als ik van een nieuw adres iets binnenkrijg maak ik daar altijd een filter voor die er voortaan een label aanhangt :)
Dat doe ik ook, maar als je labels hebt waar 25000 mails onder staan dan moet je nog steeds zoeken ;)

/▌

• Stoffel
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 02-08 09:03

Stoffel

Engineering the impossible

Verwijderd schreef op donderdag 12 november 2009 @ 08:24:
Heb je dan voor ieder contact een eigen label? Wat is het nut er dan nog van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomsma
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Ik heb ook een extra ruimte gekocht bij google voor back-up van mijn foto´s.
Via Gmail-drive upload ik dagelijks zo´n 1 á 2 mappen met ca. 100 foto´s (bij meer krijg ik een ban van 24 uur)

Nu zie ik alleen als ik gewoon via documenten kijk mijn mappen/foto´s niet die ik via gmail-drive heb verstuurd.

Ik zie ze wel in de verkenner onder gmail-drive

Welke manier is er nog meer om complete mappen te versturen en te zien in documenten ??

P.S. via de upload van google krijg ik regelmatig serverfout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stoffel schreef op donderdag 12 november 2009 @ 09:11:
[...]

Heb je dan voor ieder contact een eigen label? Wat is het nut er dan nog van?
Nee. Adressen die niet zo vaak voorkomen komen in de label overige (maak ik meestal geen filter voor).

Een label als werk kan ook heel veel onder, hoeft niet perse hetzelfde mailadres te zijn. Of een label familie. Ik heb wel meer filters dan labels, is trouwens nog best een kutwerk als je alles filters bij langs moet gaan. Daar mag google nog wel eens naar kijken :P

Ik heb momenteel 36 labels en 5841 mails. Alles heeft een label :)

En voor het zoeken hoeft het vaak niet eens, search van gmail is imo vrij goed. Meestal weet ik wel een trefwoord wat in de mail moet staan en wanneer het ongeveer is gekomen. Ik gebruik de labels meer als een visueel steuntje om in 1 oogopslag de belangrijkere mail te herkennen.
En soms willen labels toch nog wel eens handig zijn om in 1 klik een overzicht te krijgen wat de geschiedenis is geweest. Moet je het uiteraard wel netjes bijhouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-06 23:17

Wiethoofd

Broadcast TOM

Topicstarter
Kom ik aanzetten met 42 filters, 56 labels en 3,5k mailtjes :Y) Maar de nodige filters moeten nog met terugwerkende kracht aangemaakt worden :P

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 31-07 17:51
apNia schreef op woensdag 11 november 2009 @ 10:33:
Iemand nog tips voor het backuppen van Gmail? Na 5 jaar tijd zou ik dat graag eens doen.
Ik gebruik zelf fetchmail maar op deze pagina staan wel meer opties.
boomsma schreef op woensdag 25 november 2009 @ 16:58:
Via Gmail-drive upload ik dagelijks zo´n 1 á 2 mappen met ca. 100 foto´s (bij meer krijg ik een ban van 24 uur)

Nu zie ik alleen als ik gewoon via documenten kijk mijn mappen/foto´s niet die ik via gmail-drive heb verstuurd.

Welke manier is er nog meer om complete mappen te versturen en te zien in documenten ??

Daar is een Flickr Pro account toch veel handiger voor?

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomsma
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
[...]
Daar is een Flickr Pro account toch veel handiger voor?

Klopt, maar dat is :

A. duurder
B. ik wil ook wat Word, Excel en andere bestanden back-up

En ik wil mijn account overzichtelijk houden. Verder heb ik er meer vertrouwen in dat Google over 5 jaar nog bestaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoffel
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 02-08 09:03

Stoffel

Engineering the impossible

boomsma schreef op woensdag 25 november 2009 @ 16:58:

AFAIK werkt Gmail-drive door middel van het opsplitsen van je documenten in stukken van 10mb, en die als attachment aan mailtjes te plakken in je Gmail. Niet in Google Docs. Aangezien die Gmail-drive een extra conversielaag tussen je mailtjes en fysieke bestanden is kan dat ook helemaal niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 06-08 15:57
Zo, question.

Voor vader lief zijn @hetnet mail in gmail aan het opvragen. Ben het eeuwig zat met het gedoe van lokaal email opslaan vanaf pop in een emailcliënt zoals Live mail of outlook.

Afijn.
Alles werkt behalve de smtp gebruiken van hetnet ipv Gmail.

De smtp van gmail gebruiken werkt prima, alleen dan zie je dit:
sjaak@gmail.com namens Sjaak (jschie@hetnet.nl)
Dit dus omdat het via smtp van gmail gaat.

Wil ik echter die van hetnet gebruiker krijg ik errors..
Alles netjes invullen..
smtp.hetnet.nl
"gebruikersnaam"
"wachtwoord"

Of ik krijg met poort 587
Je andere e-mailprovider reageert te traag. Probeer het later opnieuw of neem contact op met de beheerder van je andere domein voor meer informatie.
Met poort 25 krijg ik
Verificatie is mislukt. Controleer je gebruikersnaam/wachtwoord.
[Serverreactie: Remote server does not support TLS code(500) ]
anybody? Googlen op die foutmelding geeft aan dat dit aan hetnet ligt, maar ik kan me niet voorstellen dat ik de enige ben die gmail wil gebruiken....?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-08 08:45

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

^^ het is nogal lastig je hierbij te helpen eigenlijk. Weet je zeker dat je alles goed hebt ingevuld? Moet de username met of zonder @hetnet.nl? Heb je de juiste SMTP server? Mag de hetnet smtp ook gebruikt worden via andere ip adressen dan alleen hetnet ip's?

Zet met beveiligd wachtwoord aanmelden eens uit bij smtp, of zet met wachtwoord aanmelden helemaal uit, wellicht hoeft dat helemaal niet.

en aangezien hetnet eruit gaat als naam probeer eens de mail server van kpn, meer info hier:
http://kpn-customer.custh...std_adp.php?p_faqid=10710

[ Voor 19% gewijzigd door LtMarx op 28-11-2009 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
Thnx voor je reply.
Kzal editten met hoe en wat. Maar met of zonder wachtwoord kan ik al beantwoorden.
Wachtwoord moet ingevuld worden.

De rest zoek ik atm uit!
Lt. Marx schreef op zaterdag 28 november 2009 @ 16:47:
^^ het is nogal lastig je hierbij te helpen eigenlijk. Weet je zeker dat je alles goed hebt ingevuld? Moet de username met of zonder @hetnet.nl?
Met of zonder hetnet geeft zelfde melding.
Heb je de juiste SMTP server? Mag de hetnet smtp ook gebruikt worden via andere ip adressen dan alleen hetnet ip's?
Nog niet kunnen vinden of dit wel of niet mag.
Zet met beveiligd wachtwoord aanmelden eens uit bij smtp, of zet met wachtwoord aanmelden helemaal uit, wellicht hoeft dat helemaal niet.
Die keuze heb ik simpelweg niet. Het moet met!
en aangezien hetnet eruit gaat als naam probeer eens de mail server van kpn, meer info hier:
http://kpn-customer.custh...std_adp.php?p_faqid=10710
Hmm, moet nog niet uitmaken. Mail wordt nu lokaal met de oude gegevens opgehaald..

Fact is, ik ben toch niet de enige die zijn email van hetnet volledig door gmail wil laten beheren..?
Kwam dit nog tegen. Iemand die het ook probeerd en er achter komt dat het niet lukt. Wil er bij mij niet in...
http://forums.zita.be/int...mail-e-mail-via-smtp.html

[ Voor 89% gewijzigd door Tomino op 28-11-2009 17:06 ]

• afraca
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 21-03 16:17

afraca

Open Source!

*bumpje*

Zit met een redelijk unieke situatie, denk ik....... Heb in Evolution (ubuntu (9.10) email client) emails gefetched, en die knikkerde hij van de server af (hotmail). Nu is het doel die lokale emails weer naar gmail te krijgen......... Is daar een fancy truc voor, of is het onmogelijk?

Heb trouwens zelf al wat geprobeerd met GMailLoader, maar die stamt uit de middeleeuwen en gaf foutmeldingen....

IMDB vote history | Next-gen OS, audio en video player, search engine en Movie DB

• LtMarx

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

^^ is enorm makkelijk. Voeg je gmail account toe als IMAP. Maak een mapje aan in je IMAP gmail (hoeft niet, wel zo netjes). Sleep de lokale mails in je mailprogramma naar die map. Wachten... Klaar!

• afraca
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 21-03 16:17

afraca

Open Source!

Lt. Marx schreef op donderdag 10 december 2009 @ 12:35:
^^ is enorm makkelijk. Voeg je gmail account toe als IMAP. Maak een mapje aan in je IMAP gmail (hoeft niet, wel zo netjes). Sleep de lokale mails in je mailprogramma naar die map. Wachten... Klaar!
Komisch :/ Dat krijg je ervan als Microsoft je jaren dwingt POP te gebruiken, snap je geen hol van de features van IMAP.....

Hij is nu vrolijk bezig, kijken wat het word. Mijn dank.

IMDB vote history | Next-gen OS, audio en video player, search engine en Movie DB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21:38
Zojuist (na het een lange tijd niet gebruikt te hebben) Gmail notifier geïnstalleerd.

Krijg echter constant de volgende melding:
Cannot connect to your mailbox
Service temporarily unavailable
Iemand die weet hoe ik dit op kan lossen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

Topicstarter
Eens opnieuw inloggen in de app? En anders eens je Firefox opnieuw starten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21:38
Wiethoofd schreef op zondag 20 december 2009 @ 18:16:
Eens opnieuw inloggen in de app? En anders eens je Firefox opnieuw starten.
Al geprobeerd. Als ik kies voor "View Inbox" dan werkt het prima. Aan de login-gegevens ligt het dus niet.

Edit: hoe weet je trouwens dat ik firefox gebruik ? ;)

[ Voor 8% gewijzigd door daanNL op 20-12-2009 18:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

Topicstarter
daanNL schreef op zondag 20 december 2009 @ 18:25:
Edit: hoe weet je trouwens dat ik firefox gebruik ? ;)
Gmail Notifier is een Firefox plugin, gebruik em zelf ook ;)

Mijn instelingen:
GMail Notifier instellingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fab1Man
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 04-08 10:09

Fab1Man

Live life to the fullest

Wiethoofd schreef op zondag 20 december 2009 @ 18:27:
[...]

Gmail Notifier is een Firefox plugin, gebruik em zelf ook ;)

Mijn instelingen:
Gmail Notifier is helemaal geen plugin per definitie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 29-12-2020

Joopieboy

No smoke, no poke

Fab1Man schreef op zondag 20 december 2009 @ 18:30:
[...]

Hoezo dat dan weer niet? Staat toch ook bij plugins of heb ik het mis? :P

Maar ik gebruik de notifier ook al een hele tijd met firefox, werkt gewoon goed. :)

Het leven is te kort om geduld te hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

Topicstarter
Fab1Man schreef op zondag 20 december 2009 @ 18:30:
De Google versie is voor 2000/XP/Mac: http://toolbar.google.com/gmail-helper/notifier_windows.html
De Firefox versie is universeler: https://addons.mozilla.org/nl/firefox/addon/173

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pino112
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 06:46
Anders moet je Gmail Manager proberen. Werkt hier perfect, ook onder Firefox 3.6b5 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fab1Man
  • Laatst online: 04-08 10:09

Fab1Man

Live life to the fullest

Joopieboy schreef op zondag 20 december 2009 @ 18:32:
[...]

Hoezo dat dan weer niet? Staat toch ook bij plugins of heb ik het mis? :P

Maar ik gebruik de notifier ook al een hele tijd met firefox, werkt gewoon goed. :)
Dat klopt, maar het is niet zo dat als iemand Gmail Notifier heeft, dat dat per definitie de Firefox plugin is. Kan wel.

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

Topicstarter
Ik kan het mis hebben, maar er was een Labs feature waarmee je je 'Beantwoorden' knop automatisch in een 'Allen beantwoorden' veranderde qua actie, die is er niet meer dus in een groepsmail gaat het af en toe eens fout.

Standaard 'Allen beantwoorden' staat dus gewoon aan, maar veranderd de knop rechtsbovenin de mail naar 'allen beantwoorden', moet ik die ook wel aanklikken ipv die onderaan de mails :X

[ Voor 32% gewijzigd door Wiethoofd op 24-12-2009 13:08 ]

• LtMarx

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

Gmail werkt de laatste raar onder chrome. Na het traag laden van chat krijg ik deze error:
Some Gmail features have failed to load due to an Internet connectivity problem. If this problem persists, try reloading the page, using the older version, or using basic HTML mode. Learn More.
In firefox en IE doet hij het prima op hetzelfde moment. Dus het kan niet aan mijn internet connectivity liggen.

Nog meer mensen dit probleem?

[ Voor 3% gewijzigd door LtMarx op 24-12-2009 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

^^ OK ik heb mijn eigen probleem opgelost. Het is een cache probleem van google chrome waardoor gmail niet meer lekker werkt. Je krijgt dan allemaal foutmeldingen. Het legen van je browserchache should do the trick.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
* Tomino vraagt zich af of dit kan.
Je hebt tegenwoordig de mogelijkheid om bijlages te openen in Docs. Gebruik ik aardig veel als ik snel iets wil zien en ik zit op een openbare pc.
Afijn. Nu komen al de documenten die opent vanuit gmail ook in het overzicht van je andere docs documenten. is er een functie die dat soort vanuit gmail geopende docjes in een aparte map zet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

Topicstarter
Ik heb heb de laatste tijd steeds vaker dat m'n Agenda in de linker zijbalk niet goed geladen wordt zodra ik inlog bij Gmail, laadt ik de pagina opnieuw dan is wederom 4 van de 5 keer er geen google agenda met de melding: "Sorry! 'Google Agenda' kan niet worden geladen. Probeer het opnieuw" waar dan probeer opnieuw het meestal wel doet, het blijft irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netiul
  • Laatst online: 26-07 13:25
Hm, ik heb wat problemen met het downloaden van de mail van school via pop3 in mijn gmail account.

Het downloaden in Outlook bijvoorbeeld gaat prima, ik moet dan het vinkje "aanmelden met beveiligd-wachtwoordverificatie" aanvinken, maar die optie vind ik in gmail niet terug. Vermoedelijk ligt daar het probleem. Iemand anders deze ervaring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Tomino schreef op zondag 27 december 2009 @ 14:19:
* Tomino vraagt zich af of dit kan.
Je hebt tegenwoordig de mogelijkheid om bijlages te openen in Docs. Gebruik ik aardig veel als ik snel iets wil zien en ik zit op een openbare pc.
Afijn. Nu komen al de documenten die opent vanuit gmail ook in het overzicht van je andere docs documenten. is er een functie die dat soort vanuit gmail geopende docjes in een aparte map zet?
Ik vind het wel handig, staan ze daar ook meteen. Dingen die ik normaal opsla geef ik wel een tag (of map).

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• repsaj
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 20-06 23:56
In windows 7, als je bij een bestand op rechtermuisknop klikt > kopieren naar > e-mailgeadresseerde wil ik Gmail ingesteld hebben. Maar dat uh, werkt niet. Is dat een trucje voor? :P

x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Jaspur schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 00:03:
In windows 7, als je bij een bestand op rechtermuisknop klikt > kopieren naar > e-mailgeadresseerde wil ik Gmail ingesteld hebben. Maar dat uh, werkt niet. Is dat een trucje voor? :P
Geen idee wat dat is, maar je kan wel mailto linkjes gmail laten openen.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• repsaj
  • Laatst online: 20-06 23:56
Marzman schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 00:24:
[...]

Geen idee wat dat is, maar je kan wel mailto linkjes gmail laten openen.
Uhu, dat had ik ook gezien. Dat staat dan ook al ingesteld hier :p

x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun
  • Laatst online: 20:26

TommyGun

Stik er maar in!

daanNL schreef op zondag 20 december 2009 @ 18:12:
Zojuist (na het een lange tijd niet gebruikt te hebben) Gmail notifier geïnstalleerd.

Krijg echter constant de volgende melding:

[...]

Iemand die weet hoe ik dit op kan lossen ?
Ik gebruik de Notifier al jaren, maar sinds vrijdag doet 'ie niks meer...

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Bij mij werkt hij nog steeds (Gmail uit GAFYD), wel loopt hij met een vertraging soms met de webinterface. Hetzelfde zie ik op mijn telefoon die synced (op de exchange manier), dat is ook niet realtime meer (wat het volgens mij wel was).

[ Voor 3% gewijzigd door Marzman op 17-01-2010 13:41 ]

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoTyce
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

GoTyce

B S U R

TommyGun schreef op zondag 17 januari 2010 @ 13:34:
[...]

Ik gebruik de Notifier al jaren, maar sinds vrijdag doet 'ie niks meer...
HTTPS is door Google nu standaard aangezet. (zie: http://gmailblog.blogspot...tps-access-for-gmail.html ). Je kunt een bestandje downloaden om notifier via HTTPS voortaan je e-mail te laten checken (zie: http://mail.google.com/support/bin/answer.py?answer=9429 ) of bij instellingen de verbinding op HTTP zetten (zie: https://mail.google.com/mail/?hl=nl&shva=1#settings ).

[ Voor 8% gewijzigd door GoTyce op 17-01-2010 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op mijn macbook pro gebruikte ik vroeger ook vaak van die Gmail Notifiers (stand-alone versies, maar ook Firefox plug-ins). Nu heb ik ontdekt dat Mail.app ontzettend goed met Gmail werkt. Daar heb ik een Grawl-notificator aan gekoppeld en op het moment is het voor mij een groot plezier om mijn Gmail-accounts voor nieuw mail te checken! Echt een aanrader dus! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun
  • Laatst online: 20:26

TommyGun

Stik er maar in!

Cloudje schreef op zondag 17 januari 2010 @ 14:45:
[...]

HTTPS is door Google nu standaard aangezet. (zie: http://gmailblog.blogspot...tps-access-for-gmail.html ). Je kunt een bestandje downloaden om notifier via HTTPS voortaan je e-mail te laten checken (zie: http://mail.google.com/support/bin/answer.py?answer=9429 ) of bij instellingen de verbinding op HTTP zetten (zie: https://mail.google.com/mail/?hl=nl&shva=1#settings ).
Held _/-\o_

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• user109731
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
*kick*

Google heeft een nieuw product, Google Buzz, aan Gmail gekoppeld. Het wordt de komende dagen uitgerold. Heeft iemand het al in z'n Gmail? :)

Dit kan best populair worden, mail, facebook, twitter, alles op dezelfde website...

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=yi50KlsCBio]

[ Voor 23% gewijzigd door user109731 op 09-02-2010 20:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Misschien dat ik het leuker ga vinden als ik het concept zie, maar eigenlijk vind ik het vrij iritant dat tegenwoordig overal "social software" in zit. Mail, messengers, torrentsoftware en zelfs hele besturingssystemen, alles is opeens social software. Laat die dingen gewoon doen waar ze voor bedoeld zijn.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pino112
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 06:46
Hij doet het nog niet, maar het lijkt me wel interessant!
En omdat het ín Gmail zit, lijkt het me beter aan te slaan dan Google Wave..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Marzman schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 20:32:
Misschien dat ik het leuker ga vinden als ik het concept zie, maar eigenlijk vind ik het vrij iritant dat tegenwoordig overal "social software" in zit. Mail, messengers, torrentsoftware en zelfs hele besturingssystemen, alles is opeens social software. Laat die dingen gewoon doen waar ze voor bedoeld zijn.
Hehe inderdaad ja.

Was je vroeger sociaal achtergesteld als je constant bezig was met dat rotding van een PC. Tegenwoordig ben je dat als je er niet mee bezig bent :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikmattie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:23
Bij mij staat hij in mijn gmail...

Mijn Flickr; Sony A7iii

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Buzz? Als ik die video goed begrijp is dat gewoon Twitter in je Gmail maar dan met afbeeldingen / video's in het bericht zelf? Snap niet dat Google dit implementeert want ik denk dat weinig mensen dit gaan gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikmattie
Afbeeldingslocatie: http://farm3.static.flickr.com/2754/4343815571_8978bf6637.jpg

[ Voor 10% gewijzigd door ikmattie op 09-02-2010 22:11 ]

Mijn Flickr; Sony A7iii

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alles in het kader van informatie vergaren :P

Google weet al precies welke sites aan mijn persoon/email verbonden zijn zonder dat ik dat ooit ergens hebt ingevuld behalve in conversaties in email.

Het is niet zozeer dat ik Google niet vertrouw maar meer de mensen die je profiel (profielen, want buzz is volgens mij weer een extra mogelijkheid bij Google om persoonlijke info te delen met de wereld) kunnen zien. Gelukkig is dat allemaal redelijk afgeschermd of kun je afschermen. En dan heeft Buzz weinig nut voor mij als ik dat zo zie (dat Wave trouwens ook).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikmattie
monnick schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 21:53:
Buzz? Als ik die video goed begrijp is dat gewoon Twitter in je Gmail maar dan met afbeeldingen / video's in het bericht zelf? Snap niet dat Google dit implementeert want ik denk dat weinig mensen dit gaan gebruiken.
Ik kan me nog herinneren dat veel mensen jaren geleden zeiden:
"Google? maar we hebben Altavista toch al om het wereld wijde web te doorzoeken?"

Mijn Flickr; Sony A7iii

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ad de Jong
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06:12
Bij de contactpersonen info kan je ook de geboortedatum van de contactpersoon instellen.
Is het ook mogelijk om die datum meteen in je agenda te plaatsen?

Mijn profiel op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06-08 13:11

Ace

Happy Happy Joy Joy

monnick schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 21:53:
Het is meer de locatie implentatie die het interessant maakt.

Je kan bijvoorbeeld een buzz posten over een restaurant, iemand die in de buurt is kan die buzz dan vervolgens zien. Je hoeft dus niet iemand perse te volgen om iets handigs of informatiefs te vinden (bv 'prima restaurant' of 'hier is het niet te eten').

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kavorka
  • Laatst online: 28-05 10:53
theBandit schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 22:44:
Bij de contactpersonen info kan je ook de geboortedatum van de contactpersoon instellen.
Is het ook mogelijk om die datum meteen in je agenda te plaatsen?
Zie http://www.google.com/sup...in/answer.py?answer=37098

Onder "more".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ad de Jong
Thnx,

Voor die personen die het ook zoeken, zoek bij die URL in het engels dan kom je "more"wel tegen.
In het NL niet.

Mijn profiel op Discogs

• Keypunchie
  • Niet online
Let er wel goed op dat bij Google Buzz mensen default kunnen zien wij jij followt. En dat hij automatisch je "most used" contacts toevoegt aan mensen die jij volgt.

Dit betekent dus dat als je gewoon de default instellingen gebruikt, je eigenlijk een kijkje in de keuken geeft van met wie jij veel e-mailt. Kan handig zijn, maar ook minder handig als je vriendin en je vrouw niet van elkaars bestaan wisten.

Of mogelijk wat genant als je je prive-mail gebruikt hebt om met je baas te mailen en om uitgebreid te solliciteren bij de concurrent.

Zelf heb ik het uitgezet (doe je door naar beneden te scrollen en op het miniscule "Buzz uitschakelen" linkje te klikken.).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ad de Jong
theBandit schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 22:39:
[...]

Thnx,

Voor die personen die het ook zoeken, zoek bij die URL in het engels dan kom je "more"wel tegen.
In het NL niet.
Nu wel een volgende optie die ik zoek, de verjaardagen staan nu in de agenda maar ze komen niet in mijn Nokia waarmee ik de agenda synchroniseer. De andere afspraken die ik maak (zowel op de pc als op de gsm) worden wel netjes meegenomen.

Mijn profiel op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
  • Laatst online: 31-07 17:51
theBandit schreef op vrijdag 12 februari 2010 @ 08:22:
[...]

Nu wel een volgende optie die ik zoek, de verjaardagen staan nu in de agenda maar ze komen niet in mijn Nokia waarmee ik de agenda synchroniseer. De andere afspraken die ik maak (zowel op de pc als op de gsm) worden wel netjes meegenomen.
Je kunt maar één agenda syncen (je main agenda) geloof ik en je verjaardagen staan in een tweede agenda.

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nordlys
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Graham schreef op vrijdag 12 februari 2010 @ 12:44:
[...]

Je kunt maar één agenda syncen (je main agenda) geloof ik en je verjaardagen staan in een tweede agenda.
Het is wel mogelijk om meerdere kalenders te synchroniseren. Surf met je mobiel naar m.google.com/sync en stel vervolgens in welke kalenders je wilt syncen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ad de Jong
jvdgeest schreef op vrijdag 12 februari 2010 @ 14:46:
[...]

Het is wel mogelijk om meerdere kalenders te synchroniseren. Surf met je mobiel naar m.google.com/sync en stel vervolgens in welke kalenders je wilt syncen.
Mijn Nokia 5800 wordt niet ondersteund :(
Is er een andere manier?

Mijn profiel op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoReseth
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 05-08 20:39
Google verwijderd standaard alle opmaak van een email bericht zodra je hierop een "reply" gaat sturen.
Maar als ik een mail krijg met bepaalde opmaak, of een bepaald font, wil ik dit graag behouden.

Is er een manier om dit voor elkaar te krijgen of is dit echt niet mogelijk ?
Ik vind het namelijk nogal vreemd dat ik wel kan reply'en in Rich Text Format, terwijl dan nog steeds het originele bericht gestript is van elke opmaak :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBS
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

JBS

Ben ik de enige waarbij Gmail de laatste dagen erg traag is? Op meerdere computers op meerdere locatie overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Ik heb er geen last van.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RetroTycoon
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 06:38
Nee, hier doet hij het prima :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 06:43

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

theBandit schreef op zaterdag 27 februari 2010 @ 23:25:
[...]

Mijn Nokia 5800 wordt niet ondersteund :(
Is er een andere manier?
JA!

Ik heb sinds enkele dagen een Nokia E61i

Heb op dit moment contacts, calender en mail gesynced met google :) Maar het kost een omweg en google bied geen ondersteuning.

Daarentegen bied Nokia wel ondersteuning voor Gmail!

Als het goed is staat er in de Ovistore een app voor mail van nokia zelf. Installeer die en je kan daarmee je mail instellen. Nadeel is dat je 2 verschillende programma's hebt voor dingen van Google (in mijn geval dan) Maar het werkt wel :)

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Touchdomex schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 16:43:
[...]

JA!

Ik heb sinds enkele dagen een Nokia E61i

Heb op dit moment contacts, calender en mail gesynced met google :) Maar het kost een omweg en google bied geen ondersteuning.

Daarentegen bied Nokia wel ondersteuning voor Gmail!

Als het goed is staat er in de Ovistore een app voor mail van nokia zelf. Installeer die en je kan daarmee je mail instellen. Nadeel is dat je 2 verschillende programma's hebt voor dingen van Google (in mijn geval dan) Maar het werkt wel :)
En hoe geef je daarin aan welke kalenders je wilt syncen? Want dat was zijn vraag ;)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 06:43

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Marzman schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 16:51:
[...]
En hoe geef je daarin aan welke kalenders je wilt syncen? Want dat was zijn vraag ;)
Ik gebruik geen meerdere calenders in Calender... :X Vind 1 al lastig genoeg :/

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApexAlpha
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 01-08 16:35
Weet iemand hoe ik een exchange account email kan importeren op Google, het gaat om die van mijn school(fontys).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20:10

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Jullie ook last van mails die VEEL later worden afgeleverd de laatste dagen? Ik had het vrijdag getest vanuit mijn Gmail naar meerdere accounts (chello, google apps adres, hotmail) en niks kwam aan. Pas gisteravond kwamen ze aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Ik heb het wel een paar keer gehad ja vorige week. Ook loopt de mail in imap op mijn telefoon soms achter op de mail die ik zie in de webinterface. Maar ik mis verder geen mail dus ik geloof het wel. Elke e-mailprovider heeft wel eens problemen en bij Google vind ik het nog steeds erg weinig voorkomen voor een gratis dienst.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeerbartje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 06-08 17:56
ApexAlpha schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 17:35:
Weet iemand hoe ik een exchange account email kan importeren op Google, het gaat om die van mijn school(fontys).
Ben ik ook zeer benieuwd naar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingCrash
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20:48

KingCrash

Angry Rabbit

apNia schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 12:32:
Jullie ook last van mails die VEEL later worden afgeleverd de laatste dagen? Ik had het vrijdag getest vanuit mijn Gmail naar meerdere accounts (chello, google apps adres, hotmail) en niks kwam aan. Pas gisteravond kwamen ze aan.
*meld.
Mijn accounts welke worden gesynct naar gmail (ziggo & hotmail accounts) kwamen pas gisteravond binnen op mijn android-mob.

Angry Rabbit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

smeerbartje schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 15:32:
[...]

Ben ik ook zeer benieuwd naar...
Niet. Je kan de mail wel importeren door het over te zetten met Imap maar Gmail kan geen exchangeservers uitlezen.

Misschien kun je de mail copyforwarden naar je gmailadres vanaf de exchangeserver.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pennywiser
  • Laatst online: 05-08 21:14
Ik kreeg net een dergelijke melding in mijn account. Ik vroeg me af of meer mensen deze melding hebben gehad. Mijn account zou in Japan geaccessed zijn op 31-3. Meteen pw gewijzigd natuurlijk, maar je schrikt wel. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanx
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 01-08 20:34
Hmm, ik was net ook even aan het mailen. Toen er ineens een raar ip actief was, op mijn account. Ook de Wave-addon van firefox gaf ineens een error en ik kon daar ook handmatig niet meer inloggen. Ergo, die Chinees had mijn wachtwoord veranderd.

Snel alle sessies gestopt (ik was gelukkig nog ingelogd in Gmail, dus kon daar verder), wachtwoord reset etc.

Nu heb ik dus wel de IP van die Chinees. Bij Google kan ik 'm nergens aangeven, lijkt het.

Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/2858989/chinaman.jpg

Gewoon laten of actie ondernemen? Ik weet vrij zeker dat er geen virussen actief zijn, mijn wachtwoord is ook geen woordenboekwoord en is website afhankelijk.

[ Voor 4% gewijzigd door Vanx op 07-04-2010 19:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RetroTycoon
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 06:38
Misschien zit je in zo'n dns-fout als dat toen bij de Brazilianen was (die toen ook via China surfden)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanx
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 01-08 20:34
RetroTycoon schreef op woensdag 07 april 2010 @ 19:58:
Misschien zit je in zo'n dns-fout als dat toen bij de Brazilianen was (die toen ook via China surfden)?
Toeval dat mijn wachtwoord dan ook ineens veranderd was :P

Ik kon niet meer in Wave / Gmail / Google settings, zijn ook allemaal zelfde password (gewoon Google account). Zijn ook allemaal autologin via addon :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
  • Laatst online: 30-06 11:16
Weet iemand of het mogelijk is om threats te mergen? Ik heb via google of de gmail help functie helaas de optie nog niet kunnen vinden dus ik ben bang dat het niet bestaat.
Ik heb m'n smsjes gebackupped vanaf m'n Android toestel, en hij ordent ze per 100 maar ik zou ze het liefst mergen zodat het 1 grote threat wordt per persoon ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mickjuh
  • Laatst online: 20-06 21:16

mickjuh

Good news everyone!

Ik heb in Gmail mijn agenda gekoppeld met mijn HTC telefoon via Activesync. Nu heb ik in mijn Gmail agenda naast mijn eigen afspraken ook "andere agenda's" toegevoegd zoals Nederlandse feestdagen. Deze feestdagen worden dan ook in mijn Gmail agenda weergegeven alleen worden niet gesynct naar mijn mobiele telefoon.

Iemand enig idee hoe dit kan of wat ik verkeerd doe?

De koppeling met Activesync en Gmail heb ik als volgt gedaan:
http://www.google.com/support/mobile/bin/answer.py?answer=138636&topic=14299

Alvast bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Rooster schreef op woensdag 07 april 2010 @ 21:03:
Weet iemand of het mogelijk is om threats te mergen? Ik heb via google of de gmail help functie helaas de optie nog niet kunnen vinden dus ik ben bang dat het niet bestaat.
Ik heb m'n smsjes gebackupped vanaf m'n Android toestel, en hij ordent ze per 100 maar ik zou ze het liefst mergen zodat het 1 grote threat wordt per persoon ;)
Het gaat hier niet over Android en smsjes maar over Gmail. Gmail maakt threads op onderwerp, dat gaat automatisch en kun je niet handmatig bijstellen.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
Marzman schreef op donderdag 08 april 2010 @ 09:14:
[...]

Het gaat hier niet over Android en smsjes maar over Gmail. Gmail maakt threads op onderwerp, dat gaat automatisch en kun je niet handmatig bijstellen.
Omdat het hier over Gmail vraag stel ik ook een vraag over hoe je threads kan mergen. Waar stel ik een vraag over Android of sms? Ik licht alleen even toe hoe ik erop kom. In ieder geval bedankt dat je ook het antwoord op de vraag geeft ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Rooster schreef op donderdag 08 april 2010 @ 10:39:
[...]
Omdat het hier over Gmail vraag stel ik ook een vraag over hoe je threads kan mergen. Waar stel ik een vraag over Android of sms? Ik licht alleen even toe hoe ik erop kom. In ieder geval bedankt dat je ook het antwoord op de vraag geeft ;)
Dit gaf me de indruk dat je smsjes anders wilde groeperen :)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob1106
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-04-2024
mickjuh schreef op donderdag 08 april 2010 @ 09:08:
Ik heb in Gmail mijn agenda gekoppeld met mijn HTC telefoon via Activesync. Nu heb ik in mijn Gmail agenda naast mijn eigen afspraken ook "andere agenda's" toegevoegd zoals Nederlandse feestdagen. Deze feestdagen worden dan ook in mijn Gmail agenda weergegeven alleen worden niet gesynct naar mijn mobiele telefoon.

Iemand enig idee hoe dit kan of wat ik verkeerd doe?

De koppeling met Activesync en Gmail heb ik als volgt gedaan:
http://www.google.com/support/mobile/bin/answer.py?answer=138636&topic=14299

Alvast bedankt :)
Dit is iets waar ik me ook al een jaar aan irriteer... Hoe moeilijk kan het zijn? Volgens mij is hier nog steeds niks aan te doen...

Sowieso irriteer ik me ook aan het feit dat elke keer als ik via de browser een nieuwe afspraak maak, ik de melding krijg: uw afspraak kon niet worden genoteerd, probeer het over enkele minuten nog eens...

Ik heb echt het idee dat Google zoiets heeft van dat Gmail werkt wel aardig, niks meer aan doen. Van mij mag er nog wel het eea aan gesleuteld worden...

Core i7 920 | Asus P6T Deluxe V2 | OCZ 6GB | EVGA 260GT 216c | OCZ Vertex 3 60GB | WD vRaptor 150GB | Adaptec 5805 - RAID5: 5,4TB | Lian-Li PC-A7110

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Dat schijnt met sommige telefoons wel te kunnen via een weblinkje dat ergens in dit topic staat. Bij mij werkte het niet (Windows Mobile Standard) en ik heb ook geen tijd om hem op te zoeken momenteel in deze thread.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mickjuh

mickjuh

Good news everyone!

Rob1106 schreef op donderdag 08 april 2010 @ 12:02:
[...]

Dit is iets waar ik me ook al een jaar aan irriteer... Hoe moeilijk kan het zijn? Volgens mij is hier nog steeds niks aan te doen...

Sowieso irriteer ik me ook aan het feit dat elke keer als ik via de browser een nieuwe afspraak maak, ik de melding krijg: uw afspraak kon niet worden genoteerd, probeer het over enkele minuten nog eens...

Ik heb echt het idee dat Google zoiets heeft van dat Gmail werkt wel aardig, niks meer aan doen. Van mij mag er nog wel het eea aan gesleuteld worden...
Las vandaag inderdaad ergens dat het momenteel niet mogelijk is om een secondary agenda mee te syncen. Had gisteren al wat gezocht en wellicht dat het met GooSync werkt. Heb dit nog niet geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mickjuh

mickjuh

Good news everyone!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pickboy
  • Laatst online: 11-07 13:34
mickjuh schreef op donderdag 08 april 2010 @ 14:52:
[...]

Las vandaag inderdaad ergens dat het momenteel niet mogelijk is om een secondary agenda mee te syncen. Had gisteren al wat gezocht en wellicht dat het met GooSync werkt. Heb dit nog niet geprobeerd.
GooSync ondersteunt wel meerdere calenders, ik gebruik het zelf ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
Marzman schreef op donderdag 08 april 2010 @ 10:48:
[...]

Dit gaf me de indruk dat je smsjes anders wilde groeperen :)

[...]
Excuses voor mn wat onaardige reactie. Het woord 'hij' lijkt idd te slaan op het toestel terwijl ik Gmail bedoelde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesh
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-08-2024

Mesh

Use the FAQing SEARCH!

Iemand de Geneste labels Labs service al werkend gekregen? Hij staat ingeschakeld, maar zie niets veranderen in Labels menu?

EDIT: Oplossing gevonden

[ Voor 49% gewijzigd door Mesh op 09-04-2010 11:30 ]

Signature?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob1106
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-04-2024
mickjuh schreef op donderdag 08 april 2010 @ 15:46:
[...]

Thanks! Maar mijn HTC wordt niet ondersteund.
mijne ook niet :(

Core i7 920 | Asus P6T Deluxe V2 | OCZ 6GB | EVGA 260GT 216c | OCZ Vertex 3 60GB | WD vRaptor 150GB | Adaptec 5805 - RAID5: 5,4TB | Lian-Li PC-A7110

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Wat is dit nou weer voor onzin :S
Het spijt ons, maar je Gmail-account is tijdelijk niet beschikbaar. Onze excuses voor het ongemak; probeer het over een paar minuten nog eens opnieuw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Een storing? Shit happens en het is gratis :p

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 29-12-2020

Joopieboy

No smoke, no poke

monnick schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 21:59:
Wat is dit nou weer voor onzin :S

[...]
Ik kan het gewoon met live mail binnen halen hoor. :)

Het leven is te kort om geduld te hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• user109731
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Een tip, in Firefox 3.6 en Chrome kun je nu bestanden slepen om ze toe te voegen als attachment :)

Dit werkt dankzij de HTML5 drag-and-drop api.

[ Voor 12% gewijzigd door user109731 op 16-04-2010 13:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
Ja, ik deed het toevallig vandaag om te kijken of het al werkte. En dat deed het! Werkt prima!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --Niels--
  • Laatst online: 06-08 07:45
He dat is handig, maakt de extensie dragdropupload overbodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Priyantha Bleeker
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06-08 09:59

Priyantha Bleeker

Out and proud \o/ :D \o/

Kunnen jullie Gmail ook niet bereiken op het moment ?
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste