Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supertip
  • Registratie: November 2006
  • Niet online
supercop7373 schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 14:38:
Ik ben even de weg kwijt met het Joe Mobile verhaal. Volgende week vrijdag vertrekken we naar Frankrijk(Mornas nabij de plaats Orange) De ipad2 gaat mee. Nu zie ik op marktplaats een gozer die simkaartjes aanbiedt van Joe Mobile. Wel handig evt voor wat internet. Bellen doen we amper, dus is bijvangst.

Wat moet ik allemaal nog doen om de boel in Frankrijk aan de gang de krijgen en evt op te waarderen en hoe?
Lees eventjes terug er staat al best veel over beschreven, kies je voor de optie 20€ bij Joe dan gaan de 30 dgn in op het moment dat je verbindt met 3g of gsm van Joe.
Kies je voor de goedkoopste 5€ met mb's bijkopen eerste optie, dan gaat het meteen lopen.

Maar effe terug lezen, geeft ook al een hoop info, en het leven blijft een gok. ;)

12X Rec peak energy 275 WP pal Zuid platdak 20° Growatt 3000 MTL-S /bj. Half mei 2018

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pino112
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 10:44
Zo, Mifi is binnen. Klein ding joh :D

Alles mooi op tijd voor elkaar. Nu alleen nog activeren vlak voordat ik wegga en goan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennetjee
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 00:32
Ik heb het topic al even doorgespit maar heb toch nog een vraag over de Orange Pass Let's Go.

Binnenkort drie weken Frankrijk, en dat lijkt me de beste optie voor de grootverbruiker (€8,- kaartje + €20 2GB upgrade). Nu ben ik op zoek naar iemand die daar ervaring mee heeft en mij dus kan vertellen wat er daadwerkelijk gebeurt / zou moeten gebeuren in de Orange winkel. Mijn Frans is namelijk slecht en ik ben daar graag zo snel mogelijk de deur uit met een werkende SIM.

Koekje van eigen deeg natuurlijk, die Fransen spreken ook geen woord Engels.

Wat ik tot nu toe heb opgestoken:
  • Neem een uitdraai van de website mee waar de Pass Let's Go en de upgrade/recharge op staat zodat ze zich niet van den domme kunnen houden en je iets duurders aan proberen te smeren
  • Registreren kan met een Nederlands ID en (slechts) een Frans adres.
  • Het kan even duren voor het kaartje geactiveerd is.
Klopt dit alles en kan iemand daar wellicht nog iets aan toevoegen?

Bij voorbaat dank! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadioAir
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 21-06 21:17
Je doet het bijzonder verkeerd ;)

Je kan beter een Joe Mobile kaartje nemen. Dan heb je voor 20 euro 3GB data en je kan onbeperkt bellen naar vaste nummers in Nederland/België :)

Voordeel: Je kan dan alles op voorhand regelen en hoeft niet te gaan klooien in Frankrijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supertip
  • Niet online
Svennetjee schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 17:49:
Ik heb het topic al even doorgespit maar heb toch nog een vraag over de Orange Pass Let's Go.

Binnenkort drie weken Frankrijk, en dat lijkt me de beste optie voor de grootverbruiker (€8,- kaartje + €20 2GB upgrade). Nu ben ik op zoek naar iemand die daar ervaring mee heeft en mij dus kan vertellen wat er daadwerkelijk gebeurt / zou moeten gebeuren in de Orange winkel. Mijn Frans is namelijk slecht en ik ben daar graag zo snel mogelijk de deur uit met een werkende SIM.

Koekje van eigen deeg natuurlijk, die Fransen spreken ook geen woord Engels.

Wat ik tot nu toe heb opgestoken:
  • Neem een uitdraai van de website mee waar de Pass Let's Go en de upgrade/recharge op staat zodat ze zich niet van den domme kunnen houden en je iets duurders aan proberen te smeren
  • Registreren kan met een Nederlands ID en (slechts) een Frans adres.
  • Het kan even duren voor het kaartje geactiveerd is.
Klopt dit alles en kan iemand daar wellicht nog iets aan toevoegen?

Bij voorbaat dank! _/-\o_
Ik dacht even dat Sven een zeroday user was niet dus( lid vanaf 2007), maar als Sven even de laatste 2-3 pagina's terug leest zal hij zien dat Joe Mobile de beste optie is.
Tenzij er een andere goede reden is om voor de veel duurde en veel moeilijkere Orange methode te kiezen.

Wij zijn benieuwd.

12X Rec peak energy 275 WP pal Zuid platdak 20° Growatt 3000 MTL-S /bj. Half mei 2018

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P. vd Loo
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-05 00:05
Iemand ervaring met Fon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11-05 07:00
Niet moeilijk doen. Goedkoopste en veruit makkelijkste optie is JoeMobile..
€6 per GB. Zit al op bijna 6GB nu.. :P
Vergeet ook niet dat telefoons zich met een wifi verbinding anders gaan gedragen dan met cellular. Zoals:
- photostream
- iCloud backup
- Soms in Apps hogere bitrates/resoluties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supertip
  • Niet online
Fonera? , vrij WiFi netwerk.
Daar is een topic van hier op tweakers. KLIK

[ Voor 16% gewijzigd door Supertip op 12-07-2013 23:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mpx200_05
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17-06 20:56
Voorheen gebruikte ik Orange Max Internet, maar nu blijkt dat dat niet meer werkt zullen we over moeten gaan naar JoeMobile.
Kan ik vanuit Nederland bestellen en het kaartje laten afleveren op het vakantieadres? Dus als adres tweemaal vakantieadres invullen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ad patat
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 00:15
Ik heb een vraag,

over 2 weken moet ik 5 maanden op stage. Ik kom op een zeesleper waar echter geen internet aanboord is. Wat is de goedkoopste oplossing? Ik kom zowel in europa als rest van de wereld. Het is alleen bedoeld om mail, nieuws en whatsapp te checken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadioAir
Dat is een lastige. Goedkoop gaat het niet worden, vrees dat je dan naar een oplossing als KeepGo moet kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennetjee
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 00:32
Supertip schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 20:43:
[...]

Ik dacht even dat Sven een zeroday user was niet dus( lid vanaf 2007), maar als Sven even de laatste 2-3 pagina's terug leest zal hij zien dat Joe Mobile de beste optie is.
Tenzij er een andere goede reden is om voor de veel duurde en veel moeilijkere Orange methode te kiezen.

Wij zijn benieuwd.
Ja, de reden is een betere dekking op de vakantiebestemming :)
Zit vrij ver in het buitengebied en Orange heeft redelijk wat 3G dekking daar (give of take, geen idee hoe nauwkeurig die coverage maps zijn zodra je wat verder inzoomt). SFR is ook een geen verkeerde optie hoor.
[..] de laatste 2-3 pagina's terug leest zal hij zien dat Joe Mobile de beste optie is [..]
Misschien keek ik iets te veel door een Orange bril want ik heb vooral in dit topic gezocht op de termen Frankrijk, Orange en Pass Let's Go. In ieder geval bedankt voor de adviezen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJustin
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 09:04
Ik ben ook in de boot gestapt bij JoeMobile en ben er tot nu toe heel tevreden over.

Geregistreerd met een Nederlands Rijbewijs en laten bezorgen op een camping (wel van vrienden)
Het idee is dat je gewoon vanuit Nederland je "kaartje" kunt laten bezorgen op de camping.
Vanaf registratie op de website totdat je het sim-kaartje hebt is 3-4 dagen.

Vergeet niet de telefoon opnieuw te starten. In eerste instantie werkte het simkaartje niet. :)

Speedtest. 3,5mb/s(down). Stond wel redelijk dichtbij een telefoonmast :D

JoeMobile heeft ook een prima app in de appstore/playstore waar je je verbruik "actueel" kunt zien, zonder vertraging! Erg duidelijk allemaal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P. vd Loo
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-05 00:05
tha_bulldog schreef op zaterdag 13 juli 2013 @ 11:09:
Dat is een lastige. Goedkoop gaat het niet worden, vrees dat je dan naar een oplossing als KeepGo moet kijken.
Tanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mpx200_05
Heb ik eigenlijk nog iets aan mijn Mobicarte van Orange? Ik heb namelijk nog beltegoed bonnetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11:57
Klein voordeeltje van orange is het iets betere bereik.....heb hier op de camping in de Dordogne redelijke 3g ontvangst met het Joe(sfr) simmetje....maar mijn simyo(orange) sim heeft maximaal 3g ontvangst..maar die gebruik ik natuurlijk niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndRo555
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 20-06 21:58
Gisteren een sim van Tre gekocht in Zweden, voor 99sek~ 11€ krijg je een sim en een week unlimited data. Bijladen kan daarna voor 99sek voor 5GB of gewoon een nieuwe sim nemen.
Tre is een 3G only netwerk, dus geen edge gezever. Snelheden tussen de 1 en 14Mbit down, als ik een LTE telefoon had, was dat waarschijnlijk wat meer geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pino112
Door miscommunicatie heb ik een Joe SIM-kaartje over. Geïnteresseerde mag PM'en.

Reeds vergeven.

[ Voor 13% gewijzigd door Pino112 op 17-07-2013 22:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mpx200_05
Internet max op de sim van de afgelopen 2 jaar werkt weer nadat ik er tegoed op had gezet. ;)
inclusief tethering.
tot nu toe dan...
En bevestiging gekregen dat de joesim onderweg is naar vakantieadres.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Terug van vakantie. Teller is gestopt op 6,1GB via JM/SFR. Geweldig. Met de app super makkelijk op te waarderen, en top bereik (vol 3G, of vol HSDPA). 5-10Mbps down, 3 up. Tevreden man.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11:46

knakworst

Get more sats!

Iemand die een Joe simkaart wil voor een geringe vergoeding (2 euro) moet even een DM sturen. Heb er 5 ontvangen op mijn Franse adres. Als ik ze morgen op de bus doe, zijn ze er denk ik zaterdag.

Edit: inmiddels alle 5 vergeven!

[ Voor 26% gewijzigd door knakworst op 18-07-2013 09:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fredkroket
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
@Pino112: Zowel de site http://agsfo.free.fr/ als de site http://http://joemobile-foreigners.fr/ lijken niet meer te werken. Ben je op de hoogte of er nog een alternatief is waar ik de SIM-kaart en de MiFi kan bestellen? Of ben je op de hoogte wat er gaande is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 14-06 21:30

Mattie112

3780wP (18x 210wP EC Solar)

Ik ga in september een maandje op vakantie naar Florida en ik zoek ook een "goedkope" manier om een beetje te kunnen internetten daaro. Via sites als http://www.wereldwijdwifi.nl kom je vaak toch op zo'n 100~200 euro uit en dat vind ik best een hoop om iets alleen te huren.

Nou heb ik gezien dat je bij T-mobile USA al 1.5GB data hebt voor 25dollar (3,5GB voor 35) een stuk gunstiger dus. Ik zie het alleen niet zitten om die simkaart in mn telefoon te stoppen want dan kan ik mn telefoon niet gebruiken :) http://www.t-mobile.com/s...bile-broadband-plans.aspx

Heb nog wel een oud Android toestel maar die kan geen WiFi hotspot maken (naja Ad-hoc wel maar telefoons detecteren die niet) dus ik zit toch naar een andere oplossing te kijken.

Welke mobiele router zou daar het beste geschikt voor zijn? De prijzen lopen uiteen van 50 euro (ebay) tot 200 euro!

Deze ruimte is te huur!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aloysxda
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 11:27
Mattie112 schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 13:42:
Ik ga in september een maandje op vakantie naar Florida en ik zoek ook een "goedkope" manier om een beetje te kunnen internetten daaro. Via sites als http://www.wereldwijdwifi.nl kom je vaak toch op zo'n 100~200 euro uit en dat vind ik best een hoop om iets alleen te huren.

Nou heb ik gezien dat je bij T-mobile USA al 1.5GB data hebt voor 25dollar (3,5GB voor 35) een stuk gunstiger dus. Ik zie het alleen niet zitten om die simkaart in mn telefoon te stoppen want dan kan ik mn telefoon niet gebruiken :) http://www.t-mobile.com/s...bile-broadband-plans.aspx

Heb nog wel een oud Android toestel maar die kan geen WiFi hotspot maken (naja Ad-hoc wel maar telefoons detecteren die niet) dus ik zit toch naar een andere oplossing te kijken.

Welke mobiele router zou daar het beste geschikt voor zijn? De prijzen lopen uiteen van 50 euro (ebay) tot 200 euro!
Sinds een paar weken heb ik zelf een chinese android gekocht waar 2 simkaarten in kunnen.
kijk hier maar eens : Het topic voor onbekende Chinese smartphones

Hier heb ik een kpn sim, een een e-plus (DE) sim in zitten. Werkt perfect en je kunt heel eenvoudig switcher, van welke provider je internet wilt gebruiken. ook 3G is op beide in te stellen. Zo kun jij in Florida je hotspot gebruiken.

[ Voor 3% gewijzigd door Aloysxda op 17-07-2013 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijnec1
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20-06 12:47
hou er wel rekening mee dat T Mobile USA haar 3/4G netwerk nog vooral op 1700mhz heeft zitten, welke niet door europese telefoons wordt ondersteund. Ze zijn bezig met de uitrol van 3g op 1900 mhz, maar dit is nog niet overal beschikbaar. Heb zelf een simkaart bij tmobile gekocht tijdens mn laatste bezoek aan Florida, puur om te kijken hoe het met de 3g staat. In de steden was het wel ok, daarbuiten vooral 2g. Je betaalt $10 (dacht ik) voor de sim, en dan $3 per dag voor onbeperkt bellen/sms en 200mb 4g internet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pino112
fredkroket schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 08:15:
@Pino112: Zowel de site http://agsfo.free.fr/ als de site http://http://joemobile-foreigners.fr/ lijken niet meer te werken. Ben je op de hoogte of er nog een alternatief is waar ik de SIM-kaart en de MiFi kan bestellen? Of ben je op de hoogte wat er gaande is?
http://agsfo.free.fr/domino.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112

Mattie112

@Aloysxda

Ik heb een prima toestel dus (of de prijs moet zo laag zijn) eigenlijk ben ik opzoek naar een wifi router.

@stijnec1

Hm dat is idd een goeie daar zou ik niet zo 123 aan denken. Die $3 per dag is dat ook incl bellen naar NL? of alleen binnen de USA?

@Pino112

Hm 50 euro is niet duur alleen jammer dat die niet de 1700mhz frequentie ondersteunt ;(
Hoewel volgens Wikipedia: T-Mobile US Tmobile de 1900mhz band gebruikt voor 3G wat qua snelheid voldoende moet zijn....

Deze ruimte is te huur!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denemio
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 11-05 14:49

denemio

derpdennis

Iemand toevallig nog een JOEmobile kaartje over?

Danku (:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijnec1
Mattie112 schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 20:29:

@stijnec1

Hm dat is idd een goeie daar zou ik niet zo 123 aan denken. Die $3 per dag is dat ook incl bellen naar NL? of alleen binnen de USA?
alleen binnen USA, wat ik heb gedaan is het local accessnumber gebeld van voipcheap, en kon zo toch voor 2 cent per minuut naar NL bellen (vaste lijn)

[ Voor 19% gewijzigd door stijnec1 op 18-07-2013 08:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112

Mattie112

Hm dat is ook een idee ja. Ach ik hoop dat er vaak wifi beschikbaar is dan kan ik gewoon ff via skype oid contact hebben :) (kan ook via 3G maar dan gaat er wel een hoop data doorheen vrees ik)

Deze ruimte is te huur!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koesie
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
ik heb via een BE Marktplaats site een joemobile simkaart bemachtigd:
http://www.2dehands.be/li...3596194/?p=all&locale=all
2,- en ik had hem binnen no time

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .CoUk
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12-01 20:56
Ik ben eens op speurtocht gegaan naar een vervanging voor mijn TIM simkaart voor Italie. Ieder jaar heb ik hetzelfde probleem, wil ik mijn klantportal openen om een plan te activeren en dan werkt mijn login niet meer. Ik kan een SMS laten sturen maar de SIM werkt niet in Nederland. Het is dus iedere keer maar afwachten of ik de kaart nog kan gebruiken en ik wil het liefst op de grens het kaartje wisselen en aan de slag. In Duitsland heb ik al een SIM en alleen is Oostenrijk heb ik geen lokaal internet (ja ik weet het deze drang naar een verbinding is niet helemaal gezond....)

Nu ben ik na lang speuren de aanbieder Drei uit Oostenrijk tegengekomen. Zij bieden het 3 Super Sim prepaidplan aan. Hiermee zou je dezelfde data als in Oostenrijk kunnen gebruiken op partner-netwerken (3LikeHome) in jawel: Italie, UK, Denemarken, Hong Kong, Ierland en Zweden! _/-\o_ Ook worden er geen roamingkosten in rekening gebracht voor het ontvangen van een inkomend gesprek.

De prijzen voor data EUR 20 = 6GB / EUR 15 = 4GB / EUR 10 = 2GB / EUR 7 = 100MB.

Voor de tweakers die Duits wat minder leuk vinden heb ik ook nog een Engelstalige instructie gevonden. waarin oa dit staat;

We have discontinued roaming charges in our 3 networks in Italy, the UK, Ireland, Sweden, Denmark and Hong Kong. You can therefore enjoy the same conditions there as you do at home, as long as you are in a 3UMTS network. 3LikeHome is available to all 3 customers free of charge and no registration is necessary.

Ik heb ook eens gekeken bij Three Ierland en die bieden een vergelijkbaar pakket. Zij hebben zelfs All You Can Eat Data for just €20. Als ik het dus goed begrijp zou je daarmee zelfs zonder limiet kunnen roamen op de partnernetwerken. :9~

Ik ga het binnenkort eens proberen maar kan iemand misschien al bevestigen dat ik het goed begrijp? Lijkt bijna te mooi om waar te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadioAir
Nee, dit is echt zo. Vlak voor de roaming tarieven gereguleerd werden door Neelie Kroes en haar kornuiten heette dit 3LikeHome. Heb er toen ook wel eens gebruik van gemaakt :)

Hou er wel rekening mee dat zeker in Zweden het Tre netwerk echt heel slecht is qua dekking. In Denemarken daarintegen is het netwerk weer echt perfect. Italië heb ik het nooit geprobeerd, in Oostenrijk had ik in de steden volle bak 3G via Drei. Dorpjes wisselend, redelijk vaak 3G maar even vaak ook 2G :)

[ Voor 47% gewijzigd door RadioAir op 19-07-2013 21:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .CoUk
Nice!

De dekking is inderdaad wel een stuk minder dan het netwerk van TIM maar in het gebied waar ik zit is het zo te zien nog goed te doen.

Zit wel een heel minimale fair use aan zie ik nu; Bei einer Überschreitung der Nutzung im 3LikeHome Land von 15 GB/Monat oder einer durchgehenden Nutzung über einen Zeitraum von m ehr als 3 Monaten in einem 3LikeHome Land ist 3 nach einer schriftlichen Vorwarnung berechtigt, den Vertrag bei erneuter Überschreitung außerordentlich gemäß Pkt. 25 der Service-AGB zu kündigen.

Dus blijf onder de 15 GB per maand en de 3 maanden aaneengesloten in een roaming-land.

Update:

Inmiddels contact gehad met Alex van prepaid-abroad.com. Voor €19,90 all in krijg ik een simkaart van Drei Oostenrijk in de bus geactiveerd en wel. Na betaling via paypal binnen 3 uur de login gegevens ontvangen voor www.drei.at/selfcare en het bijbehorende telefoonnummer.

De gekozen bundel, in mijn geval 10gb voor 9 euro (supersim surfen), is actief maar lijkt alleen niet meer gewijzigd te kunnen worden. Je kunt de bundel na 1 maand weer opnieuw activeren maar ogenschijnlijk niet zelf up- of downgraden. Deze bundels werken wederom ook in alle 3LikeHome landen. De kaart blijft een jaar actief na de laatste opwaardering.

Er zit een zeer eenvoudig Duitstalig menu achter waarin je ook met je Nederlandse creditcard (Mastercard en Visa) €10,- €20,- of €40,- kunt opladen.

Jede Aufladung von mind. Euro 10 verlängert die Gültigkeit auf 12 Monate, das alte Guthaben bleibt bestehen. (Aufladen geht unter www.drei.at (Kunden - Guthaben laden) bzw. www.onlineaufladen.at aber nur mit Mastercard Secure Code oder verified by Visa oder sofortüberweisung.de.

[ Voor 78% gewijzigd door .CoUk op 20-07-2013 19:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mpx200_05
joesim met €11 heeft als beperking dat er alleen binnen Frankrijk naar Franse nummers kan worden gebeld en gesmst. Toen ik daar achter kwam wilde ik het 'forfait' veranderen maar dan speel je ook het resterend tegoed kwijt. je bent dan dus €31 kwijt.

Wil je dus ook kunnen bellen naar andere dan Franse nummers kies dan meteen voor de €20 optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .CoUk
Three Ireland is voor ons niet goed te gebruiken zo te zien.

Thanks for your email.

It’s great to hear that you’re interested in joining Three.

All You Can Eat internet data is available on prepay when you top up with a single voucher of €20 or more. This data is valid for 30 days from the date of the top up is done. You can use the internet in countries where we have the Three network. They are: UK, Italy, Austria, Sweden and Denmark. You can activate a prepay SIM card by topping up. You can top up with an Irish or a UK card. Other cards are not accepted. Your SIM card will not expire

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ener103
  • Laatst online: 11:59
Mattie112 schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 20:29:
@Aloysxda

Ik heb een prima toestel dus (of de prijs moet zo laag zijn) eigenlijk ben ik opzoek naar een wifi router.

@stijnec1

@Pino112

Hm 50 euro is niet duur alleen jammer dat die niet de 1700mhz frequentie ondersteunt ;(
Hoewel volgens Wikipedia: T-Mobile US Tmobile de 1900mhz band gebruikt voor 3G wat qua snelheid voldoende moet zijn....
Heb $30 plan gekocht. Tmobile heeft volgens meerde forums al veel omgezet vd 1700 naar 1900. Alleen ik heb er nog niks van gemerkt. Zit momenteel in Florida. Heb nog geen 3G verbinding gehad. Zit nu wel aan de kust op wat meer afgelegen. Vd week naar Orlando. Ben benieuwd of het daar beter is. Tot op heden slecht. In Nederland is tmobile niet echt top maar in de USA ook niet (qua data)
Beter om $10 of 20 meer uit te geven en voor ATT te gaan. Deze had ik 2 jaar geleden en toen 95% 3G. Nu 100% 2g.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 21-06 01:28
*weg* dit is hier niet de bedoeling.

[ Voor 88% gewijzigd door RoD op 22-07-2013 10:33 ]

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ener103
  • Laatst online: 11:59
Kzit nu in Orlando. Nog steeds alleen EDGE.

Mijn advies als je geen 1700 mhztoestel hebt en je wilt meer dan whappen en mailen blijf ver weg van tmobile. Geldt dus ook voor andere carriers die op het netwerk van tmobile zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supertip
  • Niet online
*weg*

[ Voor 98% gewijzigd door RoD op 22-07-2013 10:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koesie
  • Niet online
*weg*

[ Voor 96% gewijzigd door RoD op 22-07-2013 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijnec1
Vrijdag mijn joe mobile kaart geactiveerd, duurde een aantal uur voor deze actief werd, hou daar rekening mee en wacht niet met activeren tot het laatste moment. Overigens is eea prima te volgen via de site. Vertrek vanavond naar Frankrijk, joe kaartje zit in oude smartphone die dienst doet als access point. Ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadioAir
Vergeet niet de APN in te stellen op sl2sfr :) Goede vakantie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .CoUk
Deze week vertrek familie van mij met een kaartje van Joe (thanx Knakworst!) richting Frankrijk. Heb het kaartje online geactiveerd etc. maar kent het netwerk geen push voor die APN settings?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Toen ik laatst in China was, bleek Unicom absoluut een betere optie te zijn dan China Mobile. Voor mobiel internet in ieder geval.

In Indonesië is Indosat een goede keuze. Ik had een ander netwerk geprobeerd (naam kwijt), daar ging het internet tergend traag mee.

In Australië heeft Telstra de beste dekking. Vodafone is daar niet zo goed. Optus zal er tussen zitten.

Gewoon ter plekke regelen. Beetje onzinnig om het vooraf te doen.

[ Voor 7% gewijzigd door kamerplant op 22-07-2013 17:03 ]

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadioAir
.CoUk schreef op maandag 22 juli 2013 @ 16:39:
Deze week vertrek familie van mij met een kaartje van Joe (thanx Knakworst!) richting Frankrijk. Heb het kaartje online geactiveerd etc. maar kent het netwerk geen push voor die APN settings?
Met mijn iPhone ging het automatisch, maar met sommige Android toestellen moest ik met de hand de APN aanpassen.. Hangt er maar net vanaf welk toestel je hebt dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11:57
.CoUk schreef op maandag 22 juli 2013 @ 16:39:
Bij mijn Nexus 4 en bij een aldi Wolfgang ging het automatisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denemio

denemio

derpdennis

Michel242186 schreef op maandag 22 juli 2013 @ 18:11:
[...]

Bij mijn Nexus 4 en bij een aldi Wolfgang ging het automatisch.
En anders zouden dit de apn settings moeten zijn:

Naam : Internet Joe
APN : sl2sfr of websfr
MMS Protocol : WAP2.0 (sur HTC)
MCC : 208
MNC : 10
Authenticatie type : geen
APN type : standaard / geen
APN Protocol : IPv4

[ Voor 3% gewijzigd door denemio op 22-07-2013 23:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koesie
  • Niet online
in dit document staat uigelegd hoe de joe mobile sim te activeren en de APN instelingen te doen:
Http://agsfo.free.fr/courrier.pdf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pino112
Zo, SIM geactiveerd.
Hebben jullie daadwerkelijk een factuur gekregen op het ingevulde adres?

Ik heb daar gewoon een willekeurige camping ingevuld, omdat wij nog geen idee hebben naar welke camping we toe gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .CoUk
Krijgt iemand de app Pilotez Joe voor IOS (van ene Kevin Ring) nog aan de praat? Vanuit NL gaat dit niet met mijn login gegevens. Ik wilde 'm gebruiken om mijn auto-recharge uit te zetten en het verloop te volgen maar helaas.

[ Voor 3% gewijzigd door .CoUk op 24-07-2013 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Werkt hier gewoon hoor.. Zelfs in iOS7 beta 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .CoUk
Vanuit NL of Frankrijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadioAir
Hier werkt het niet, maar met de browser naar joemobile.fr gaan werkt even goed vanaf de iPhone :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .CoUk
Thanx mobiele site is een mooie oplossing!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijnec1
Joe mobile werkt prima tot dusver. Apn was automatisch ingeguld op de galaxy s plus die dienst doet als mobile hotspot .morgen ga ik richting Spanje, iemand nog een tip voor een data sim voor ca 1 week?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadioAir
Simyo ES geen optie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijnec1
Vast wel :) waar kan ik een sim krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• driel24
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08:26
Volgens mij zijn de GB's bij symio weg. Je betaalt nu (na 100MB) per MB.
http://www.simyo.es/telefonia-movil.html

Ben wel benieuwd naar tuenti. (volgens anderen verkrijgbaar bij Worten)
http://www.tuenti.com/movil/tarifas

@stijnec1 lees graag je bevindingen.... ga over twee weken naar Spanje

Wie nooit van mening is veranderd, heeft zelden iets geleerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supertip
  • Niet online
Pino112 schreef op dinsdag 23 juli 2013 @ 11:38:
Zo, SIM geactiveerd.
Hebben jullie daadwerkelijk een factuur gekregen op het ingevulde adres?

Ik heb daar gewoon een willekeurige camping ingevuld, omdat wij nog geen idee hebben naar welke camping we toe gaan.
Ik neem aan dat je het over Joe Mobile hebt?

Ik heb geactiveerd vreemd vond ik wel dat ik een mobiel nr. moest kiezen, wel dat in nl deze al in de simkaart ingebakken zit.
En in al mijn euforie de 20€ 3GB optie genomen er vanuit gaande dat de 30 dagen zouden gaan tellen als ik pas met de sim contact zou maken.
Dus niet, de 20€ optie gaat direct lopen bij betaling.
Ik heb gewoon mijn huisadres opgegeven, maar nog geen rekening ontvangen.

Let op als je de sim 6 maanden niet oplaad dan vervalt hij, op mijn vraag naar Joe hoe ik dit moest aanpakken kreeg ik een mooie oplossing.

Docteur.X heeft 5€ tegoed in mijn spaarvarken(cagnotte) gestort, over 6 maanden krijg.ik een mail dat mijn sim verloopt, dan kan ik de 5€ (gratis gekregen) optie gebruiken om mijn sim op te laden.
Zodat ik mijn sim in de vakantie2014 weer kan gebruiken.

Gewoonweg een super nette oplossing van hét Joe Mobile team _/-\o_

Ps. De Joe Mobile app lijkt ontwikkeld aangeboden door een derde partij, daar zou ik persoonlijk voorzichtig mee zijn, dat.omdat je de inlog gegevens zo te grabbel kunt gooien.

Gebruik daarom hét webportaal van Joe Mobile.

[ Voor 8% gewijzigd door Supertip op 24-07-2013 12:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pino112
Supertip schreef op woensdag 24 juli 2013 @ 11:11:
[...]

Ik neem aan dat je het over Joe Mobile hebt?

Ik heb geactiveerd vreemd vond ik wel dat ik een mobiel nr. moest kiezen, wel dat in nl deze al in de simkaart ingebakken zit.
En in al mijn euforie de 20€ 3GB optie genomen er vanuit gaande dat de 30 dagen zouden gaan tellen als ik pas met de sim contact zou maken.
Dus niet, de 20€ optie gaat direct lopen bij betaling.
Ik heb gewoon mijn huisadres opgegeven, maar nog geen rekening ontvangen.

Let op als je de sim 6 maanden niet oplaad dan vervalt hij, op mijn vraag naar Joe hoe ik dit moest aanpakken kreeg ik een mooie oplossing.

Docteur.X heeft 5€ tegoed in mijn spaarvarken(cagnotte) gestort, over 6 maanden krijg.ik een mail dat mijn sim verloopt, dan kan ik de 5€ (gratis gekregen) optie gebruiken om mijn sim op te laden.
Zodat ik mijn sim in de vakantie2014 weer kan gebruiken.

Gewoonweg een super nette oplossing van hét Joe Mobile team _/-\o_

Ps. De Joe Mobile app lijkt ontwikkeld aangeboden door een derde partij, daar zou ik persoonlijk voorzichtig mee zijn, dat.omdat je de inlog gegevens zo te grabbel kunt gooien.

Gebruik daarom hét webportaal van Joe Mobile.
Ja, Joe bedoel ik.
Ik kon geen Nederlands adres invoeren, alleen maar een Franse.
Een nummer kon ik ook uitkiezen.

Oh dat is wel een goede tip ja. Ik heb ook tegoed gekregen van een een of ander iets.

Werkt perfect trouwens, heb nu vanaf dat ik in Frankrijk ben onderweg continu snel internet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supertip
  • Niet online
Pino112 schreef op woensdag 24 juli 2013 @ 17:13:
[...]

Ja, Joe bedoel ik.
Ik kon geen Nederlands adres invoeren, alleen maar een Franse.
Een nummer kon ik ook uitkiezen.

Oh dat is wel een goede tip ja. Ik heb ook tegoed gekregen van een een of ander iets.

Werkt perfect trouwens, heb nu vanaf dat ik in Frankrijk ben onderweg continu snel internet.
En lol ik heb een 07-7 nr. Bijna Iedereen bericht me terug, hé een 07- nr. Is dat wel goed?
Jaaaaaaaa helemaal goed 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijnec1
Ben vandaag bij Worten geweest voor een Tuenti simkaart, het contact verliep enigszins stroef aangezien ik slechts een paar woorden Spaans spreek en de verkoper nul woorden engels. Na 20 minuten wachten kreeg ik de mededeling dat het feest niet door kon gaan, aangezien ik 'slechts' een identiteitskaart bij me had en geen paspoort. Pogingen om de verkoper uit te leggen dat beide documenten in de EU dezelfde waarde hebben liepen op niets uit, waardoor ik oververichter zake weer ben vertrokken. Wordt dus 6 dagen behelpen met de 40mb per dag die ik van mijn zakelijke Vodafone abbo mag gebruiken. Doe in ieder geval je voordeel met mijn ervaring!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pino112
Supertip schreef op woensdag 24 juli 2013 @ 19:02:
[...]

En lol ik heb een 07-7 nr. Bijna Iedereen bericht me terug, hé een 07- nr. Is dat wel goed?
Jaaaaaaaa helemaal goed 8)
Ja ik ook :D Tis me nog niet gelukt om te bellen of sms'en. Bij sms krijg ik terug dat saldo te laag is (raaaar) en bij bellen een Frans bandje wat ik niet echt versta.
Morgen maar verder proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• driel24
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08:26
stijnec1 schreef op woensdag 24 juli 2013 @ 22:28:
Ben vandaag bij Worten geweest voor een Tuenti simkaart, het contact verliep enigszins stroef aangezien ik slechts een paar woorden Spaans spreek en de verkoper nul woorden engels. Na 20 minuten wachten kreeg ik de mededeling dat het feest niet door kon gaan, aangezien ik 'slechts' een identiteitskaart bij me had en geen paspoort. Pogingen om de verkoper uit te leggen dat beide documenten in de EU dezelfde waarde hebben liepen op niets uit, waardoor ik oververichter zake weer ben vertrokken. Wordt dus 6 dagen behelpen met de 40mb per dag die ik van mijn zakelijke Vodafone abbo mag gebruiken. Doe in ieder geval je voordeel met mijn ervaring!
Bedankt! Neem mijn paspoort mee. Ze willen ook vaak een adres hebben. Ook meenemen.
Ik heb precies dezelfde ervaring. Je krijgt geen voet aan de grond.
In Worten staan allemaal bv-tjes die de sims verkopen. Ze zijn ook niet in dienst van worten.
(Vorig jaar dan). Dit keer ga ik als eerste naar Madrid. Misschien gaat het daar beter dan aan de kust.

Wie nooit van mening is veranderd, heeft zelden iets geleerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Pino112 schreef op woensdag 24 juli 2013 @ 23:17:
[...]

Ja ik ook :D Tis me nog niet gelukt om te bellen of sms'en. Bij sms krijg ik terug dat saldo te laag is (raaaar) en bij bellen een Frans bandje wat ik niet echt versta.
Morgen maar verder proberen.
Je moet ook tegoed in je "extra" gooien, als je naar nummers wilt bellen en SMS'en die niet onder je tegoed vallen.

btw: ik ga weer 5 Joe simkaartjes ontvangen dus als er een liefhebbers zijn, stuur een PM. Reken op een / anderhalve week omdat ik de simkaartjes nog moet ontvangen, en een bijdrage van 2 euro voor de verzendkosten zou ik ook waarderen.

edit: kaartjes inmiddels vergeven...

[ Voor 7% gewijzigd door knakworst op 02-08-2013 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geerten
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 03-06 20:57
Ik had bij een Worten in Portugal juist een hele goede ervaring. Meisje sprak goed engels, hielp me met activeren en liet me pas gaan toen alles werkte. YMMV blijkbaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pino112
knakworst schreef op donderdag 25 juli 2013 @ 11:50:
[...]

Je moet ook tegoed in je "extra" gooien, als je naar nummers wilt bellen en SMS'en die niet onder je tegoed vallen.

btw: ik ga weer 5 Joe simkaartjes ontvangen dus als er een liefhebbers zijn, stuur een PM. Reken op een / anderhalve week omdat ik de simkaartjes nog moet ontvangen, en een bijdrage van 2 euro voor de verzendkosten zou ik ook waarderen.
Ohja dat is natuurlijk alleen voor Franse nummers. Dankje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denemio

denemio

derpdennis

Hoe lang duurt de activatie van Joe Mobile ongeveer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

een uurtje of twee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denemio

denemio

derpdennis

wauw, snelle reactie. danku (:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pino112
Bij mij was het volgens mij binnen het kwartier al gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadioAir
Scheelt een beetje. De ene keer is het 10 minuten, mijn max is een uur tot nu toe na een simkaart of 30 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadioAir
Is Alexander met de noorderzon vertrokken? Z'n website is compleet plat en ook de Domino Mifi's zijn niet meer te bestellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue_Guy
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Iemand ervaring met prepaid kaartje in Oostenrijk? Ik heb zelf Yesss.at gevonden wat weer onderdeel is van Hofer, de Oostenrijkse Aldi als ik het goed heb.

Dat is in principe toch gewoon NL sim eruit, Oostenrijkse prepaid erin, opwaarderen en klaar toch? En thuis weer het NL kaartje erin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadioAir
Klopt als een bus! 3G is in Oostenrijk heel goed te betalen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

tha_bulldog schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 11:49:
Is Alexander met de noorderzon vertrokken? Z'n website is compleet plat en ook de Domino Mifi's zijn niet meer te bestellen?
Op Joe Mobile forum is hij wel actief. Misschien zijn zijn sim kaartjes op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .CoUk
Blue_Guy schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 12:23:
Iemand ervaring met prepaid kaartje in Oostenrijk? Ik heb zelf Yesss.at gevonden wat weer onderdeel is van Hofer, de Oostenrijkse Aldi als ik het goed heb.

Dat is in principe toch gewoon NL sim eruit, Oostenrijkse prepaid erin, opwaarderen en klaar toch? En thuis weer het NL kaartje erin?
Een drie jaar geleden heb ik een Yesss kaartje gekocht maar de activatie was toen heel lastig. Moest een kopie ID opsturen en het hele verhaal zou een paar dagen duren (langer dan mijn verblijf). Heb nu zelf mijn Drei kaartje ontvangen met 10gb voor €10,-.

Heb hierover eea gepost op 19 juli in dit forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue_Guy
  • Niet online
.CoUk schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 16:38:
[...]

Een drie jaar geleden heb ik een Yesss kaartje gekocht maar de activatie was toen heel lastig. Moest een kopie ID opsturen en het hele verhaal zou een paar dagen duren (langer dan mijn verblijf). Heb nu zelf mijn Drei kaartje ontvangen met 10gb voor €10,-.

Heb hierover eea gepost op 19 juli in dit forum.
Dang, ik had jouw post niet gezien (Luiheid :P). Dat is toch tikkeltje moeilijker dan ik dacht dan. Ik wist niet dat nog een activatie aan een prepaid kaart vast zat.
Drei kaart besteld bij die prepaid abroad site waar je het over had op 19 juli?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cnsmr
  • Registratie: November 2003
  • Nu online
Je kunt gewoon een Yesss Complete simkaart kopen bij Hofer. Voor 10 euro krijg je dan 1GB en nog wat bel/sms credits. Het pakket is al geactiveerd, dus sim in je telefoon en het werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue_Guy
  • Niet online
cnsmr schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 18:02:
Je kunt gewoon een Yesss Complete simkaart kopen bij Hofer. Voor 10 euro krijg je dan 1GB en nog wat bel/sms credits. Het pakket is al geactiveerd, dus sim in je telefoon en het werkt.
Dat dacht ik dus ook gewoon. Aangezien het volledig prepaid en dergelijke is. Maar . CoUk deed er moeilijker over dus ik dacht dat ik iets miste!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .CoUk
Het is mijn ervaring van 3 jaar geleden dus dan neem ik aan dat het gelukkig wat makkelijker is geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue_Guy
  • Niet online
Lijkt er wel op ja. Ben alleen nu aan het kijken, Yesss, is via het Orange netwerk, wat nogal matig blijkt te zijn. Ik ga richting 2 gebieden en juist het gebied waar ik het langste ben, geen mobiel internet. Dat is nogal useless.

Dus nu ook maar eens naar drei.at aan het kijken, maar daar kom je volgens mij echt niet onder activatie enzo uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .CoUk
Ik heb hier nog een drei (nano) sim. Ik kreeg er per ongeluk twee van prepaid abroad. Ik heb afgesproken om deze terug te sturen maar voor €20,- mag ik 'm zeker aan je doorsturen. Kaartje is al actief met login credentials voor drie.at. Mocht je 'm willen stuur maar een DM.

Edit: kaartje is weg

[ Voor 4% gewijzigd door .CoUk op 03-08-2013 10:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cnsmr
  • Registratie: November 2003
  • Nu online
Yesss, is via het Orange netwerk
Dat is niet meer zo, Yesss gaat nu via netwerk van A1. De dekking was afgelopen weken in Karinthië iig prima :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImpaileR
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ImpaileR

The Obsidian Order

Wij gaan binnenkort met het gezin naar Duitsland. Heeft er iemand nog tips voor een betaalbare prepaid sim?
Het gaat mij in principe alleen om data. Hoe meer hoe beter. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub147
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11:48
ImpaileR schreef op zondag 04 augustus 2013 @ 09:22:
Wij gaan binnenkort met het gezin naar Duitsland. Heeft er iemand nog tips voor een betaalbare prepaid sim?
Blau.de is goedkoop, gewoon even een bundel activeren, ga je eroverheen: dan wordt de snelheid 64kbps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supertip
  • Niet online
Grrrr de dekkingskaart van JoE nog zo goed nagezien of de dekking op mijn vakantieadres goed zou zijn, yep volgens de kaart ok.
Zit ik hier met een waardeloos signaal van 1 puntje op E soms heel even 3G maar bellen onmogelijk.
Echt jammer, dáárom hebben de meeste hier Orange, die hier wel een goede dekking heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Modbreak:Het is hier geen Marktplaats; handelen in simkaarten is dus ook niet de bedoeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadioAir
Supertip, ben je online met een Chinese smartphone (even snel je posthistory bekeken)?

Die ondersteunt vaak geen UMTS900, alleen maar 2100 zoals we in NL kennen. En eigenlijk al het rurale gebied in Frankrijk wordt gedekt met UMTS900 ipv 2100. Hoeft dus helemaal niet aan SFR te liggen (die heeft waarschijnlijk ook UMTS900 daar) :) Dus test de sim even in een ander (westers) toestel. Eigenlijk alle in NL verkochte Android toestellen hebben wel UMTS900 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supertip
  • Niet online
Nee speciaal voor dit doel gebruik ik mijn HTC sensation, om niet tegen het UMTS 900 probleem aan te lopen.
Het is echt een netwerk dekkings probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadioAir
Apart, normaal klopt de SFR kaart eigenlijk altijd wel.. Misschien is er een lokale mast kaduuk, dat kan ook nog :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denemio

denemio

derpdennis

Ik ben nu heerlijk op vakantie in frankrijk, lekkker goed 3g bereik met Joe Mobile op de camping.

Maar, ik wou een wifi hotspot (android 4.1) aanzetten voor de rest van de familie. Ze kunnen verbinden met het wifi netwerk, maar krijgen geen internet verbinding..

Heeft iemand dit probleem gehad en opgelost? Ik heb meerdere apn's geprobeerd, niks lijkt te werken. Iemand nog ideeën?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .CoUk
ImpaileR schreef op zondag 04 augustus 2013 @ 09:22:
Ik heb in 2010 een t-mobile prepaid SIM gekocht in Duitsland. Hiermee kan je voor 4.95 gedurende 24u onbeperkt internetten in heel Duitsland. Ik heb op sommige dagen 3 tot 4 gb gebruikt zonder enige beperking. Dit wordt gemeten van moment van activatie tot 12u 's nachts. Lijkt mij een aardige in het kader "hoe meer hoe beter". Ik heb er al jaren plezier van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
denemio schreef op dinsdag 06 augustus 2013 @ 12:15:
Ik ben nu heerlijk op vakantie in frankrijk, lekkker goed 3g bereik met Joe Mobile op de camping.

Maar, ik wou een wifi hotspot (android 4.1) aanzetten voor de rest van de familie. Ze kunnen verbinden met het wifi netwerk, maar krijgen geen internet verbinding..

Heeft iemand dit probleem gehad en opgelost? Ik heb meerdere apn's geprobeerd, niks lijkt te werken. Iemand nog ideeën?
Dat ligt toch echt aan je hotspot. Want met een mifi werkt het perfect. Niks met apn's hoeven kloten, gewoon die wat het moet zijn volgens normale instellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadioAir
Met ˆˆ. De APN sl2sfr moet voldoende zijn. Kom je er echt niet uit kan je in een Orange shop een Domino (Huawei E5331 Mifi) kopen voor 30 euro en die kan je via eBay voor 3 euro unlocken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superericje
  • Laatst online: 18-06 18:42
hmmm net even gekeken, maar iemand een idee...
Goedkoop internet in tsjechie? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pino112
Mijn APN is websfr en die werkt ook perfect. Alleen toen ik in Parijs kwam deed ie moeilijk, kreeg geen verbinding. Paar keer rebooten en toen werkte het wel..
Verder dus top _O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denemio

denemio

derpdennis

Bleek aan mijn rom te liggen, nu met een andere werkt het wel (: in ieder geval bedankt ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koesie
  • Niet online
superericje schreef op dinsdag 06 augustus 2013 @ 16:47:
hmmm net even gekeken, maar iemand een idee...
Goedkoop internet in tsjechie? :)
check hier eens http://prepaidwithdata.wikia.com/wiki/Czech_Republic
Pagina: 1 ... 10 ... 55 Laatste

Let op:
Informatie over buitenlandse data abonnementen: http://prepaid-data-sim-c...iki/Prepaid_SIM_with_data.