Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zero_cool89
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 18-09-2024
Ok, en opladen via Neteller ? Moet je dan een credit card aanmaken met frans adres ? Of kan het gewoon met NL adres ?

En ik zie op de website van Joe mobile alleen een optie voor 11 euro per maand:
https://www.joemobile.fr/...forfait-SMS-MMS-illimites

5 euro starttarief + 6 euro voor 1gb. Is dit nieuw of hoe werkt dit ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online
zero_cool89 schreef op maandag 17 juni 2013 @ 00:24:
[...]

Hoe lang heeft het geduurd tussen bestellen en ontvangen via die website ?
Wat heb jij in dat veld "remarks" ingevuld ? Iets van een username ?
Ik heb het vandaag via de site aangevraagd, in de remarks gezet dat het voor vakantie is, had binnen een uur een mail terug van Joe met antwoord, simkaart wordt woensdag verstuurd, ik heb em dan zaterdag. Netjes hoor.

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arene
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20-06 23:12
Kassad schreef op maandag 17 juni 2013 @ 10:26:
[...]

Ik heb het vandaag via de site aangevraagd, in de remarks gezet dat het voor vakantie is, had binnen een uur een mail terug van Joe met antwoord, simkaart wordt woensdag verstuurd, ik heb em dan zaterdag. Netjes hoor.
Inderdaad erg netjes. Dit klinkt bijna te mooi om waar te zijn.
Is zoiets ook niet beschikbaar voor Italie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:15
Kent er iemand een site waar ze prepaid PINS verkopen aan niet Amerikanen? Ik heb een sim kaart gekocht, maar kan nu nergens een pin kopen omdat ik zonder Amerikaans vast nummer geen order goedgekeurd krijg. Daarnaast hebben heel veel sites niet de refill die ik wil.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijnec1
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20-06 12:47
ik heb nu een sim besteld bij readysim ($25 voor 7 dagen ongelimiteerd bellen en sms binnde de VS en 500mb internet), wordt rechtstreeks naar Nederland verzonden. Heb hiervoor altijd AT&T gehad, maar die zijn, zeker voor korte vakanties, niet aantrekkelijk meer met $65 per maand, exclusief kosten voor de sim. Ben benieuwd hoe readysim bevalt, ga pas in oktober maar zal hier verslag doen van mijn ervaringen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennvho
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 19-06 08:47
Ik ga in september op vakantie naar Frankrijk, nu heb ik van mijn provider (proximus) 100mb roaming, maar dat zal er uiteraard zo doorvliegen met wat opzoeken/surfen.

Ik was dus aan het denken om een simkaartje daar te kopen (liefst op voorhand), in de topicstart las ik het volgende:
Frankrijk

Twee mogelijkheden in dit land. De eerste is op voorhand te regelen, de tweede is makkelijker als je al in Frankrijk bent. LET OP: Check op voorhand de dekking op je vakantielocatie! Google op Couverture reseau SFR (voor Joe Mobile) of Orange (voor Let's Go)

Provider: Joe Mobile
Netwerk: GPRS/EDGE/UMTS/HSDPA (UMTS900, dus anders dan in NL/BE!)
Kosten: 5 euro voor gebruik van de sim en 5 euro per GB
Bundellimiet: geen
Omschrijving:
Simkaartje te koop op Marktplaats voor 5 euro. Opwaarderen met een BE creditcard of in NL via een Neteller kaartje. Je kan kiezen voor 3GB voor 20 euro/maand met dual carrier HSDPA of 1GB voor 5 euro. Netwerkverkeer verloopt via het SFR netwerk, het is aan te bevelen om een toestel/Mifi te gebruiken die UMTS900 ondersteunt, omdat je dan op het platteland heel vaak ook 3G hebt en niet terug hoeft te vallen op het veel langzamere EDGE. LET OP: Als je activeert gebruik dan de postcode 99135 Les Pays-Bas.

Andere mogelijkheid is Orange. Bij elke Orange winkel kan je een Let's Go 3G+ SIM kopen voor 8 euro. Hier zit 100MB bij met een geldigheid van 15 dagen. Voor 10 euro heb je 1GB (geldig 2 weken) of voor 20 euro 2GB (geldig 30 dagen). Ook hier geld dat Orange gebruik maakt van het UMTS900 netwerk.
Nu heb ik dus al eens gekeken op marktplaats en ebay maar ik kan daar nergens een sim vinden voor joe mobile.

Is het niet meer mogelijk om die sims op voorhand te kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
  • Nu online
glennvho schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 15:01:
Ik ga in september op vakantie naar Frankrijk, nu heb ik van mijn provider (proximus) 100mb roaming, maar dat zal er uiteraard zo doorvliegen met wat opzoeken/surfen.

Ik was dus aan het denken om een simkaartje daar te kopen (liefst op voorhand), in de topicstart las ik het volgende:

[...]

Nu heb ik dus al eens gekeken op marktplaats en ebay maar ik kan daar nergens een sim vinden voor joe mobile.

Als je even zoekt in dit topic zie je dat deze vraag net beantwoord is :-)

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennvho
Kassad schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 15:17:
[...]

Als je even zoekt in dit topic zie je dat deze vraag net beantwoord is :-)
Inderdaad, ik was nog wat verder aan het opzoeken op google en ik kwam terug in dit topic. :-)

Ik heb dan ook een Joe Mobile sim besteld via de link van Knakworst. Wat zijn de ervaringen daarmee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

glennvho schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 15:01:
I
Kijk eens naar mijn post van zondag. Gratis en voor niets binnen een week bezorgd.
Oeps te laat gerefreshed :)
Anyway, ik ga op 6 juli opwaarderen, eerst kijken of een Nederlandse credit card werkt, anders met een Franse.

[ Voor 21% gewijzigd door knakworst op 18-06-2013 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
  • Nu online
glennvho schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 15:20:
[...]

Inderdaad, ik was nog wat verder aan het opzoeken op google en ik kwam terug in dit topic. :-)

Ik heb dan ook een Joe Mobile sim besteld via de link van Knakworst. Wat zijn de ervaringen daarmee?
Dat zal ik je in augustus uitgebreid vertellen, dan kom ik terug uit Frankrijk :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xabre16v
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
Ik wil deze zomer een rondreis maken rond de Baltische Zee (Denemarken, Noorwegen, Zweden, Finland,, Estland, Litouwen, Letland)..
Nu kwam ik deze data-only sim tegen op ebay: http://www.ebay.nl/itm/DA...Cards&hash=item43bb080361

Zou moeten werken in alle genoemde landen. Iemand toevallig ervaring hiermee?

Moet dan alleen nog een hebben voor Rusland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadioAir
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13:28
Klein gokje dat dit een Three simkaart is. Daarmee had ik in Zweden amper bereik, dus ik zou dit even uitzoeken. Telia/Tele2 hebben een prima 3G netwerk, Telenor is drama.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennvho
knakworst schreef op zondag 16 juni 2013 @ 19:14:
Ik heb inmiddels een gratis bestelde sim kaart ontvangen op mijn Nederlandse adres.
Hier gratis besteld: http://parrainagejoemobile.perso.sfr.fr/

De 1 GB bundel is inmiddels EUR 6.
Ik ga denk ik voor het EUR 20 abonnement. Ook onbeperkt bellen naar Franse (mobiele en vaste), en naar Nederlandse vaste nummers is praktisch. Ik ga iets langer dan 30 dagen op vakantie, maar voor de resterende dagen gebruik ik dan de b-and-you prepaid kaart.
Krijg je ook nog een bevestiging via mail of is het gewoon afwachten totdat de sim in de brievenbus zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wian_gn
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13:47
xabre16v schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 15:37:
Ik wil deze zomer een rondreis maken rond de Baltische Zee (Denemarken, Noorwegen, Zweden, Finland,, Estland, Litouwen, Letland)..
Nu kwam ik deze data-only sim tegen op ebay: http://www.ebay.nl/itm/DA...Cards&hash=item43bb080361
Je betaalt voor het gemak, in alle landen die je noemt heb je voor minder als een tientje een prepaid kaartje met veel meer data tot je beschikking, uit mijn hoofd overal zonder te registreren (behalve in Rusland, maar daar vind je ze vaak voorgeregistreerd bij kiosken).

Een quotum van 450 MB is naar mijn idee genoeg voor 2 of 3 dagen, maar niet voor veel meer dan dat, of je moet jezelf erg beperken in het gebruik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snifrrr
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 09-04 10:52
Ik wil voor langere tijd gaan reizen en dan via een lokale provider een simkaart kopen en daar evt ook internet tegoed op zetten. Echter ik snap niet helemaal hoe dat moet gaan werken. Uiteraard kan ik mijn smartphone hier voor gaan gebruiken, maar is er ook niet zoiets als een kastje waar je een simkaart in kan doen wat ik hier in Nederland al kan kopen en dat ik dat signaal dan kan oppikken? De providers daar verkopen wel van die USB sticks, maar ik weeet niet of die netwerk afhankelijk zijn of dat je zo'n stick hier ook gewoon in NL kan kopen en daar een simkaart in kan doen en voila je hebt internet.

Hoor het graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Android Wuppy
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 02-02-2021
Ik heb de optie SIM voor Joe France via marktplaats gedaan. Sim was snel binnen, maar activeren is wel lastig hoor.
Afgezien van franse taal bij Joe lijkt vooral de betaling door Neteller het probleem nu.
Ik kan wel geld storten (helaas niet 11 euro, moet minimaal 20 euro zijn). Dan heb ik een opdracht van 11 euro gegeven voor de betaling van Joe, maar die wordt nu geweigerd. Ik zie wel 9 euro als saldo staan, maar wordt gevraagd mezelf te verifieren.
De uitleg van Netteler nu is dat de transactie "pending" is en dat ik aan Joe Mobile moet vragen, met een rijtje van 7 criteria, of Joe Mobile de transactie wil annuleren. Dan pas zou ik de transactie opnieuw aan kunnen bieden.

Ik lijk de enige te zijn die dit probleem heeft, ik zie het niet terug in deze thread. Heeft iemand een andere suggestie voor betalingen, want heb weinig vertrouwen in Neteller?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11-05 07:00
Neteller werkt goed. Stort er geld op, en daarna werkt het als een normale credit card...
Had je er te weinig op staan? Of stond het geld nog niet er op, maar nog pending?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Android Wuppy
UltraSub schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 23:08:
Neteller werkt goed. Stort er geld op, en daarna werkt het als een normale credit card...
Had je er te weinig op staan? Of stond het geld nog niet er op, maar nog pending?
Als ik de procedure doorlopen heb zal ik een overzicht maken, want voor mij gaat het helemaal niet zo simpel.
Ik heb geld overgemaakt, heb een tijdelijke mastercard aangemaakt en doorgegeven aan Joe. Daarna is mijn account gedeblokkeerd omdat ik geverifieerd moet worden. Mn dit laatste vergt veel stappen.
Ik ben ondertussen teruggebeld, heb een rijbewijs geupload, heb via het afschrift van mijn creditcard een code toegevoegd, maar als ik in log blijft mijn account geblokkeerd.

Heb jij een verificatieprocedure doorgelopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Yup. Heb ze geld laten storten op mijn bankrekening en na een paar dagen geverifieerd middels het gestorte bedrag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snifrrr
Iemand een idee wat ik nodig heb in afrika, wat het handigste is. Moet draagbaar zijn en liefst delen onder meerdere users.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zero_cool89
  • Laatst online: 18-09-2024
Afgelopen zaterdag gratis sim van Joe mobile besteld bij http://parrainagejoemobile.perso.sfr.fr/

Nu aangekomen.
Zit een engelse brief in met de aanhef: Hello Foreigner, thanks for joining Joe Mobile :D

Best wel tof.

Iedereen die naar Frankrijk gaat kan hier kijken:
http://joemobile-foreigners.fr/
Als je geen zin hebt om zelf te moeten opladen:
http://joemobile-foreigners.fr/preloaded.html
hier de FAQ over activeren:
http://joemobile-foreigners.fr/help.html

Ik ga hem pas een paar dagen voor ik naar frankrijk ga activeren. Ik hoop dat mijn NL mastercard van ABN werkt. Anders via neteller maar daar zou ik graag een step by step guide van iemand van hebben.
(Ik heb nu account bij Neteller maar hoe nu verder ??, ik zag wel dat je kon opladen via Ideal.)

EDIT:

Ik denk nu dat ik het snap, hier een kleine guide:

Maak een account aan bij Neteller. Log in met je nieuwe account en druk op account. Druk op Verify en kies 1 van de 3 mogelijkheden (Bij optie 2 sturen ze bijvoorbeeld 13 ct en 15 ct naar je bank account en dan kan je dat invoeren op de website, dit kan een paar dagen duren. Bij optie 3 moet je bijvoorbeeld je paspoort uploaden.) Ik had nog tijd en ben voor optie 2 gegaan.

Nu kan je via bijvoorbeeld Ideal of een Credit card geld toevoegen aan Neteller.

Daarna ga je naar Net+ cards en den wil je de Virtual Net+

Deze gegevens kan je nu gebruiken om joe mobile op te laden.

[ Voor 48% gewijzigd door zero_cool89 op 21-06-2013 14:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• abaart
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online

abaart

lolbroek

Heb zojuist ook besteld via http://joemobile-foreigners.fr/

Tot nu toe perfect geholpen! Ik had iets overhaast een simkaart besteld via de site van Joe zelf, waarna ik pas las dat ze niet buiten Frankrijk verzenden. Heb een Netteller account gemaakt en gebruikt hiervoor, dat werkte prima om te betalen!

Toen stradivarius op het forum van Joe een berichtje gestuurd, en hij bleek achter de site te zitten. Hij gaat nu de bestelde simkaart voor me annuleren en me eentje toesturen. Perfecte service!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannenkoek14
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11-12-2023
Wij vertrekken volgende week naar Italie en ik wil graag ook daar een data abbo hebben.
Zover ik overall lees is het niet mogelijk om een kaartje van, oftewel TIM/WIND, online tebestellen als "buitenlander" zonder een italiaans tel. nummer.

Of weet iemand daar een andere manier voor?

Ik heb eigenlijk niet zoveel zin om naar een winkel tegaan waar ze me niet verstaan en daar dan een sim probeer te activeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wian_gn
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13:47
snifrrr schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 16:42:
Uiteraard kan ik mijn smartphone hier voor gaan gebruiken, maar is er ook niet zoiets als een kastje waar je een simkaart in kan doen wat ik hier in Nederland al kan kopen en dat ik dat signaal dan kan oppikken? De providers daar verkopen wel van die USB sticks, maar ik weeet niet of die netwerk afhankelijk zijn of dat je zo'n stick hier ook gewoon in NL kan kopen en daar een simkaart in kan doen en voila je hebt internet.
snifrrr schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 11:38:
Iemand een idee wat ik nodig heb in afrika, wat het handigste is. Moet draagbaar zijn en liefst delen onder meerdere users.
Wat jullie zoeken heet een MiFi en je kunt hier natuurlijk ook een simlock vrije dongle kopen, die zal het prima voor alle GSM-netwerken doen (over het algemeen gesproken).
Pannenkoek14 schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 18:36:
Zover ik overall lees is het niet mogelijk om een kaartje van, oftewel TIM/WIND, online tebestellen als "buitenlander" zonder een italiaans tel. nummer.

Ik heb eigenlijk niet zoveel zin om naar een winkel tegaan waar ze me niet verstaan en daar dan een sim probeer te activeren.
Ik denk dat je een telefoonnummer verwart met een codice fiscale en ik zie niet in waarom ze je niet zouden verstaan. Spreek je geen Engels?

Er zijn wat aanbieders uit Süd-Tirol (het noordelijkste puntje van Italië) waar Duits de voertaal is, maar ook daar betaal je wederom voor gemak. Als gemak het belangrijkste criterium is, zou je eens kunnen kijken naar de buitenland pakketten van T-Mobile NL en Vodafone NL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndRo555
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 14:15
Wij vertrekken volgende week naar Italie en ik wil graag ook daar een data abbo hebben.

Paar jaar geleden een 1GB WIND bundel met simkaart gekocht. Breng je paspoort/id wel mee, voor de rest het blijven Italianen, die gaan echt niet moeilijk doen over een tel nummer. En in het Engels raak je daar (relatief) ver. :)

Iemand ervaring met internet in Griekenland en Zweden?
Voor griekenland had ik gezien dat een F2G sim op Wind mogelijk is met 14€ voor 12GB voor een week. Voor twee weken is dat bijna dertig euro, maar de limiet is er ook naar. (En met 5 studenten is dat nodig)

Voor Zweden had ik Three (Tre) in het oog, 199kr (22eur) voor een 3G stick + 5GB voor een week, een additionele 5GB kost 99kr (11eur). Ook zouden ze voor 99kr een nieuwe sim geven met ongelimiteerd (geen FUP) voor een week. Beter om twee sim kaarten te kopen precies.

Iemand (met ervaring in de landen) die nog suggesties heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadioAir
Zweden is een drama. De enige die ik daar kon kopen was van Comviq, voor alle anderen had je een persoonsnummer nodig. En in tegenstelling tot die van Italië kan je hier helemaal niet aan komen als niet-inwoner :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndRo555
tha_bulldog schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 21:27:
Zweden is een drama. De enige die ik daar kon kopen was van Comviq, voor alle anderen had je een persoonsnummer nodig. En in tegenstelling tot die van Italië kan je hier helemaal niet aan komen als niet-inwoner :(
Dat is minder. Comviq heeft nu ook niet direct heel interessante tarieven (3GB voor 90kr/maanden, sim kaart kost nog eens 99kr.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadioAir
Dat valt toch wel mee? 90kr is 9 euro, hoe veel data wou je verstoken dan?

Wat je ook nog kan kijken is of je een Thee UK of 3 AG Österreich sim te pakken kan krijgen. Dit moet je zelf even uitzoeken, maar vroeger had je zoiets als 3LikeHome waarmee je op de buitenlandse Three netwerken zonder meerkosten van dezelfde bundel gebruik kon maken, misschien kan je daar nog iets mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rambocus
  • Laatst online: 12:44
Staan van de zomer in Spanje op een camping met wifi, die niet de hele camping trekt qua bereik, Nu heb ik een asus tablet TF300tg waar een simkaartje in kan en zit ik er over te denken om die als wifi hotspot te gebruiken voor vrouw en kids. ( whatsapp etc)

We staan er 3 weken. Lees hier dat je in een supermarkt in Spanje een simkaart kan kopen en die gebruiken. Wat is jullie ervaringen met welke provider komen je dan qua bereik en kosten het beste uit.

Houten ZZW 2755 NNW 3050 Growatt 3600 dakhelling 45

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snifrrr
Zijn 2g/3g/4g devices die ook gebruikt kunnen worden als wifi adapter en daarbij het signaal versterken.

Ik ga naar Uganda en zoek een apparaat die het netwerk daar aankan. MTN bied bijv. 3G+ plus over een groot gedeelte van het land. Zij zitten op 7.2Mbps, 14.4Mbps, 21.6Mbps en nu ook 42.Mbps.
Ze hebben ook al plekken met 4G LTE beschikbaar, alleen die apparaten zijn volgens mij veel duurder, en aangezien het aanbod vrij beperkt is, vind ik 3G+ voldoende.

Het beste werkt volgens mij iets met een externe attenne zodat het bereik verder reikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

Zoek op "Mifi" in google.

Bijvoorbeeld: http://www.amazon.co.uk/H...6342&sr=8-1&keywords=mifi

Ik heb verder geen onderzoek gedaan of dit een goede is, het is gewoon een voorbeeld.

edit: Je (zelfde) vraag was al beantwoord. Kijk anders hier het informatieve filmpje voor je weer gaat vragen.
https://www.mifiwinkel.nl/huawei-e5331

[ Voor 22% gewijzigd door knakworst op 22-06-2013 12:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snifrrr
Die huawei kan niet wifi aan volgens mij, geen externe attenne en ondersteund geen 42Mbps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jobr
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 18-05 18:57
snifrrr schreef op zaterdag 22 juni 2013 @ 15:49:
Die huawei kan niet wifi aan volgens mij, geen externe attenne en ondersteund geen 42Mbps
Die huawei e5331 kan zeker wel wifi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jobr
zero_cool89 schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 14:15:

Maak een account aan bij Neteller. Log in met je nieuwe account en druk op account. Druk op Verify en kies 1 van de 3 mogelijkheden (Bij optie 2 sturen ze bijvoorbeeld 13 ct en 15 ct naar je bank account en dan kan je dat invoeren op de website, dit kan een paar dagen duren. Bij optie 3 moet je bijvoorbeeld je paspoort uploaden.) Ik had nog tijd en ben voor optie 2 gegaan.

Nu kan je via bijvoorbeeld Ideal of een Credit card geld toevoegen aan Neteller.

Daarna ga je naar Net+ cards en den wil je de Virtual Net+

Deze gegevens kan je nu gebruiken om joe mobile op te laden.
Ik vraag me trouwens af of dat verify wel nodig is voor een Virtual Net+.
Volgens mij is dat alleen nodig voor de Net+ plastic.
Iemand dat al gebruikt voor Joe zonder verify ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snifrrr
Weet iemand of de Huawei 5332 ook ergens in Nederland verkrijgbaar is. HIer is namelijk een externe antenne op aan te sluiten.
Of misschien dat er een alternatief is voor een vergelijkbaar model, uiteraard wel met de mogelijkheid om een externe antenne aan te sluiten.

[ Voor 36% gewijzigd door snifrrr op 22-06-2013 19:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

Ik ben vorig jaar in Oeganda geweest. Overal perfect bereik. Dus waarom zo graag een antenne?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snifrrr
Ok, wat had jij voor iets bij als ik vragen mag. Routertje, modem. Welk netwerk?
Zat je door heel Uganda of alleen de hoofdstad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Android Wuppy
jobr schreef op zaterdag 22 juni 2013 @ 16:53:
[...]

Ik vraag me trouwens af of dat verify wel nodig is voor een Virtual Net+.
Volgens mij is dat alleen nodig voor de Net+ plastic.
Iemand dat al gebruikt voor Joe zonder verify ?
Ik heb zelfs de plastic Net+ card laten verifiëren, ik wacht nog op het akkoord van de kopie legitimatie (2-5 werkdagen wachttijd). Ik heb ook maar de verificatie via de bank opgestart.

Dus lijkt niet zonder verificatie te kunnen. Misschien is er iets in de procedure verandert, want heb voor aanmelding twee handleidingen gevolgd, maar dit kwam er niet in voor.

Belangrijkste boodschap: begin op tijd, want kan enkele dagen tot een week duren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

snifrrr schreef op zaterdag 22 juni 2013 @ 20:02:
Ok, wat had jij voor iets bij als ik vragen mag. Routertje, modem. Welk netwerk?
Zat je door heel Uganda of alleen de hoofdstad?
Ik heb uitsluitend een android smartphone mee. Verder laptop op werk waar ik redelijk internet had, en wifi in het hotel. Sim was van orange. Ben alleen in omgeving Kamapala Entebbe geweest. Ga je verder dan moet je het met edge stellen, wat op een smartphone wel te doen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinokkioTV
  • Laatst online: 14-08-2024
snifrrr schreef op zaterdag 22 juni 2013 @ 19:26:
Weet iemand of de Huawei 5332 ook ergens in Nederland verkrijgbaar is. HIer is namelijk een externe antenne op aan te sluiten.
Of misschien dat er een alternatief is voor een vergelijkbaar model, uiteraard wel met de mogelijkheid om een externe antenne aan te sluiten.
http://www.mifi-hotspot.n...g-mifi-router-21-mbps-wit

Eerste nl hit op Google ... :O

iPad Air2 Nokia 5/6/7+/8/7.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snifrrr
Die had ik al gevonden, maar helaas heeft hem die niet meer. Een andere aanbieder in NL krijg ik niet gevonden, staat ook niet op een pricewatch of iets dergelijks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Laatst online: 10:29

Nitai

Live the life you love.

Had de mijne van Ebay, werkt prima.
http://www.ebay.nl/sch/i....s=1&_trksid=p3286.c0.m359

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vern
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-04 12:51

Vern

technoob

abaart schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 15:49:
Heb zojuist ook besteld via http://joemobile-foreigners.fr/

Tot nu toe perfect geholpen! Ik had iets overhaast een simkaart besteld via de site van Joe zelf, waarna ik pas las dat ze niet buiten Frankrijk verzenden. Heb een Netteller account gemaakt en gebruikt hiervoor, dat werkte prima om te betalen!

Toen stradivarius op het forum van Joe een berichtje gestuurd, en hij bleek achter de site te zitten. Hij gaat nu de bestelde simkaart voor me annuleren en me eentje toesturen. Perfecte service!
Hier dezelfde ervaringen met Alexander/Stradivarius. Prima kerel, snel antwoord. Via de site Joemobile-foreigners nu even geen nano-sims te bestellen, alleen preloaded (1 of 2 Gb). Daarom Stradivarius via het forum van Joemobile benaderd. Blijkt dat hij idd achter de site zit.

Met hem volgende gedaan:
- ingelogd onder mijn eigen account bij Joe
- via een invitatielink van hem nano-simcard aangevraagd
- als ID Nederlands paspoortnummer ingevuld
- als adres mijn vakantieadres ingevuld
- als verzendadres simcard het adres van Alexander /Stradivarius opgegeven
- hij stuurt 'm naar mij op
- ik kan 'm vlak voor mijn vakantie activeren

Betaald met Neteller. Die kon ik meteen gebruiken. € 22,50 gestort, virtual prepaid card aangemaakt en betalen. Wachten op verificatie was niet nodig.

Ben dus voor € 11,00 met 1Gb klaar. Ben benieuwd of ik de € 5,00 refund daar voor kan gebruiken.
:P

- of je stopt de stekker er in -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chris2140
  • Laatst online: 14:31
Hey allemaal,

Als ik geen zin heb om via Neteller te betalen kan ik toch ook gewoon via PayPall dit kopen. http://joemobile-foreigners.fr/preloaded.html . Het gaat om de eerste optie.
Opgeladen en al. Of zie ik wat over het hoofd?

Zou fijn zijn om via de hotspot in de cellular ipad te kunnen internetten tijdens de vakantie hehe. 8)

[ Voor 4% gewijzigd door chris2140 op 25-06-2013 22:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jobr
chris2140 schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 22:26:
Hey allemaal,

Als ik geen zin heb om via Neteller te betalen kan ik toch ook gewoon via PayPall dit kopen. http://joemobile-foreigners.fr/preloaded.html . Het gaat om de eerste optie.
Opgeladen en al. Of zie ik wat over het hoofd?

Zou fijn zijn om via de hotspot in de cellular ipad te kunnen internetten tijdens de vakantie hehe. 8)
Dat kan. Je moet wel bij aankoop opgeven wanneer deze geactiveerd moet worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vern

Vern

technoob

jobr schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 19:45:
[...]

Dat kan. Je moet wel bij aankoop opgeven wanneer deze geactiveerd moet worden.
Een preloaded had ik ook overwogen. Maar dan kan je 'm wss niet zelf activeren, of deactiveren, of tussentijds opwaarderen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadioAir
Denk het niet, want de Carte Bancaire van de verkoper is er dan aan gekoppeld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pino112
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 10:44
JoeMobile ondersteunt sinds gisteren betalingen uit Nederland, aldus het Twitteraccount.

Tevens kan je binnenkort een Huawei E5331 voor 50 euro bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iChaos
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13:08

iChaos

It's Lupus.

Ik zat in april in Rome/Florence/Venetie. Een TIM zaak binnengestapt, kon voor 25 euro een SIM meekrijgen met 1GB dataverkeer en 15 euro tegoed voor bel/SMS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcell
  • Laatst online: 13:07
stijnec1 schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 10:18:
ik heb nu een sim besteld bij readysim ($25 voor 7 dagen ongelimiteerd bellen en sms binnde de VS en 500mb internet), wordt rechtstreeks naar Nederland verzonden. Heb hiervoor altijd AT&T gehad, maar die zijn, zeker voor korte vakanties, niet aantrekkelijk meer met $65 per maand, exclusief kosten voor de sim. Ben benieuwd hoe readysim bevalt, ga pas in oktober maar zal hier verslag doen van mijn ervaringen
bedankt voor tip. Ik heb er ook 1 besteld (via hun Amazonwinkel), er kwamen nog wel 10$ verzendkosten bij maar razendsnel al verzonden, binnen een paar uur na bestelling. Ik ga in september een week naar San Francisco dus ik zal mijn ervaringen tegen die tijd ook wel delen.

Ik moet hem nog wel naar nano-sim formaat knippen, hopelijk gaat het goed want ik heb weleens een micro-sim naar nano-sim gesloopt met knippen :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Android Wuppy
Pino112 schreef op vrijdag 28 juni 2013 @ 20:55:
JoeMobile ondersteunt sinds gisteren betalingen uit Nederland, aldus het Twitteraccount.

Grappig :)
Het is me uiteindelijk gelukt met neteller , hoewel het me nog duister is waarom ik zo veel problemen had. Heb hier op de camping fijn internet.
Eerste twee dagen wel gelijk 800 mb verstookt, dus maar gelijk een gig erbij. Ook 2 euro extra toegevoegd om buitenlandse nummers te kunnen bellen (wel fijn om ook vriendin te kunnen bellen)

groot voordeel van internet vind ik het gebruik van Google navigatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16:51
je moet er wel even op letten dat na 14 maanden niet gebruiken van je neteller kaart ze 30 dollar in rekening brengen volgens mij.

[ Voor 3% gewijzigd door Michel242186 op 01-07-2013 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadioAir
Kleine toevoeging, dat is na 14 maanden :) en alleen op het saldo wat nog op de Neteller rekening staat, dus niet op een eventuele gekoppelde creditcard :)

[ Voor 57% gewijzigd door RadioAir op 01-07-2013 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
tha_bulldog schreef op maandag 01 juli 2013 @ 10:55:
Kleine toevoeging, dat is na 14 maanden :) en alleen op het saldo wat nog op de Neteller rekening staat, dus niet op een eventuele gekoppelde creditcard :)
oke...dus stel er staat niks meer op de kaart...dan brengen ze niks in rekening?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadioAir
Nope, dan wordt simpelweg je account gedeactiveerd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• super_dirk
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 04-06 15:49
Pino112 schreef op vrijdag 28 juni 2013 @ 20:55:

Ik kon het bericht op twitter niet vinden maar vroeg mij nu af of ik direct op joe mobile een simkaart kan aanvragen cq prepaid kaart voor de vakantie. Of is de paypal oplossing sneller via http://joemobile-foreigners.fr/?

Ik zoek een simpele oplossing voor twee weekjes frankrijk met 1 a 2 gb data bundel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richard-96
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 19-06 17:09
Ik ga vrijdag op vakantie, dus ik denk niet dat ik nog op tijd een joe mobile kaartje kan bestellen.. Is het moeilijk om in frankrijk aan een Joe mobile kaartje te komen? Alvast bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jobr
super_dirk schreef op maandag 01 juli 2013 @ 16:28:
[...]

Ik kon het bericht op twitter niet vinden maar vroeg mij nu af of ik direct op joe mobile een simkaart kan aanvragen cq prepaid kaart voor de vakantie. Of is de paypal oplossing sneller via http://joemobile-foreigners.fr/?

Ik zoek een simpele oplossing voor twee weekjes frankrijk met 1 a 2 gb data bundel.
Je kan niet rechstreeks bestellen bij Joe Mobile. Die verzenden niet naar buitenland. Dus even via die andere site. Die van mij was woensdag verstuurd en zaterdag binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raanoniem
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 17-06 22:25
Hallo,

Voor Joe simkaarten kun je lezen en reageren op onderstaande site.

Het zijn belgen die per aanvraag vijf simkaarten krijgen en er vier willen weggeven. Elke simkaart die geactiveerd wordt levert hun 5 euro op. Zij zoeken dus mensen waarna zij een simkaart kunnen versturen. 8)7

http://userbase.be/forum/...hp?f=58&t=37368&start=140

Groet,

Raantje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supertip
  • Registratie: November 2006
  • Niet online
Duhh net ff simkaart besteld met PayPal 2€ zie ik dat JoE dus Orange tel. Is.
Daar had ik in het verleden niet zo'n beste dekking mee in Frankrijk.
We zullen zien, hoe het loopt.
Volgens mij kan ik via mijn JoE dashboard ook sim uitnodigingen sturen.

12X Rec peak energy 275 WP pal Zuid platdak 20° Growatt 3000 MTL-S /bj. Half mei 2018

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

Joe is SFR. Overigens is Orange in Frankrijk het beste netwerk. Gezien het oppervlak vind ik de dekking prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14:48

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Ik heb verschillende ervaringen... Orange is de afgelopen jaren een stuk beter geworden en doet echt niet onder voor andere netwerken.

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supertip
  • Niet online
:X
Michael Knight schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 17:24:
Ik heb verschillende ervaringen... Orange is de afgelopen jaren een stuk beter geworden en doet echt niet onder voor andere netwerken.
Dat is weer een geruststelling dan, want behalve 2 € ga ik straks ook nog 20€ in mijn JoE spaarvarken storten.
Maar ik blijf wel verbaasd over de PayPal Orange rek. Maarja hier heeft KPN ook veel dochters.

12X Rec peak energy 275 WP pal Zuid platdak 20° Growatt 3000 MTL-S /bj. Half mei 2018

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadioAir
Ik heb al meerdere Joe kaartjes verkocht en iedereen heeft tot nu toe zelfs in de kleinste gaatjes HSDPA rond de 5-6Mbit. Zorg gewoon dat je telefoon of Mifi UMTS900 ondersteunt en dan kom je echt een heel eind :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

Voor de duidelijkheid: Joe is SFR netwerk.
http://www.lepoint.fr/chr...6-11-2012-1533685_506.php

De dekking is heel nauwkeurig te beoordelen op http://assistance.sfr.fr/...erture-reseau/en-48-62267

[ Voor 23% gewijzigd door knakworst op 02-07-2013 21:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• super_dirk
jobr schreef op maandag 01 juli 2013 @ 18:59:
[...]

Je kan niet rechstreeks bestellen bij Joe Mobile. Die verzenden niet naar buitenland. Dus even via die andere site. Die van mij was woensdag verstuurd en zaterdag binnen.
Ik heb de simkaart kunnen bestellen op die andere site. Ondertussen had ik ook via marktplaats al een kaartje gekocht en hoop ik dat een van de twee op tijd is.

Begrijp ik goed dat het 20euro plan per maand (1ste van de maand) ingaat? Kan ik dus beter beter een eigen plan kan samenstellen maar mis ik het onbeperkt bellen naar vastelijnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14:48

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

super_dirk schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 15:58:
[...]

Ik heb de simkaart kunnen bestellen op die andere site. Ondertussen had ik ook via marktplaats al een kaartje gekocht en hoop ik dat een van de twee op tijd is.

Begrijp ik goed dat het 20euro plan per maand (1ste van de maand) ingaat? Kan ik dus beter beter een eigen plan kan samenstellen maar mis ik het onbeperkt bellen naar vastelijnen?
Nee, je dagen gaan tellen vanaf het moment dat je line op 'On' is gezet... dat bepaal je zelf, dus :)

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vern

Vern

technoob

richard-96 schreef op maandag 01 juli 2013 @ 17:14:
Ik ga vrijdag op vakantie, dus ik denk niet dat ik nog op tijd een joe mobile kaartje kan bestellen.. Is het moeilijk om in frankrijk aan een Joe mobile kaartje te komen? Alvast bedankt :)
Heb hier nog een Joe simcardje liggen (normaal/micro) die ik niet gebruik, ik krijg nog een nano toegestuurd. Allemaal geregeld via Alexander, die jongen die achter de site joe-foreigners zit. Hij doet echt heel veel werk voor je.

Als iemand dat kaartje wil, PM svp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supertip
  • Niet online
Vern schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 21:03:
[...]

Heb hier nog een Joe simcardje liggen (normaal/micro) die ik niet gebruik, ik krijg nog een nano toegestuurd. Allemaal geregeld via Alexander, die jongen die achter de site joe-foreigners zit. Hij doet echt heel veel werk voor je.

Als iemand dat kaartje wil, PM svp.
Pssst Vern ff je DM aanzetten, mijn sim was via PayPal gecanceld. Refund dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pino112
Vanaf morgen zijn de Huaweis te bestellen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
Michael Knight schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 16:09:
[...]

Nee, je dagen gaan tellen vanaf het moment dat je line op 'On' is gezet... dat bepaal je zelf, dus :)
ik heb inmiddels mijn simkaartje geladen met 1gb ga er vanuit dat dit een maand geldig is....maar moet ik dan mijn line ook weer op "on" zetten dit heeft te maken met automatisch opladen na een maand toch?

ik ga as maandag weg...dus laat wel even weten hoe het werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jobr
Michel242186 schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 16:23:
[...]

ik heb inmiddels mijn simkaartje geladen met 1gb ga er vanuit dat dit een maand geldig is....maar moet ik dan mijn line ook weer op "on" zetten dit heeft te maken met automatisch opladen na een maand toch?

ik ga as maandag weg...dus laat wel even weten hoe het werkt.
Dat heeft inderdaad met opladen te maken.
Als je bijvoorbeeld 1 juli de periode laat starten dan kan je bijv ook 20 juli deze weer op OFF zetten. Echter je kunt gewoon doorblijven gebruiken tot 31 juli. ON/OFF is puur voor auto opladen. Wel verloopt je simcard als deze langer dan 6 maanden op OFF staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vern

Vern

technoob

Supertip schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 22:55:
[...]

Pssst Vern ff je DM aanzetten, mijn sim was via PayPal gecanceld. Refund dus.
Kaartje dat ik heb is nog niet gekoppeld aan een account, nog geen betaling gedaan en uiteraard nog niet geactiveerd. Nog helemaal blanco, dus als iemand interesse heeft. OT: beetje forum noob, hoe zet ik DM aan, zie geen knopje o.i.d. en kan niks in de handleiding vinden :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21-06 18:45
Michael Knight schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 17:24:
In het verleden was Orange duidelijk het beste netwerk, met 2G, op de voet gevolgd door SFR. Bouygues liep wat achteraan te bungelen toen...

Met 3G lijken Orange en SFR ongeveer gelijkwaardig, hoewel SFR volgens de Franse telecomautoriteit de beste UMTS900-dekking had.

In de buitengebieden (bijv. in het massif-central) maakt het niet zo heel veel uit, daar geldt de zones blanches-regeling en ga je ineens roamen op netwerken met vage nummertjes. Daar kun je gewoon (ook met data) op een ander netwerk roamen. De overheid heeft zendlocaties vastgesteld en die zijn destijds door de 3 grote providers verdeeld; allemaal bouwen ze 1/3e van de masten op deze locaties en bieden ze roaming aan aan de andere providers.

Als je je mifi hebt ingesteld op vast netwerk kan het zijn dat je hier dekking kwijtraakt. Hij moet op automatisch netwerk zijn en dan kun je gewoon erop. Volgens mij is er nog bijna geen 3G in deze zones en moet je het met EDGE/GPRS doen:
Wikipedia: Zone blanche

Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pino112
Vern schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 18:46:
[...]

Kaartje dat ik heb is nog niet gekoppeld aan een account, nog geen betaling gedaan en uiteraard nog niet geactiveerd. Nog helemaal blanco, dus als iemand interesse heeft. OT: beetje forum noob, hoe zet ik DM aan, zie geen knopje o.i.d. en kan niks in de handleiding vinden :X
Was voor mij ook even zoeken.. Staat bij je Voorkeuren:
http://gathering.tweakers.net/forum/preferences

"Direct messages Ja - ik wil direct messages kunnen versturen en ontvangen"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eris
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20-05 14:56

Eris

-

Zweden.

Telia

Kosten simkaart 49 kr
500MB is een week gekdig, 39 kr
3GB is een maand geldig 149 kr
6 GB is een half jaar geldig 299 kr

Bereik is goed werkt zelfs midden op de Baltic met 3g bereik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vern

Vern

technoob

Pino112 schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 19:37:
[...]

Was voor mij ook even zoeken.. Staat bij je Voorkeuren:
http://gathering.tweakers.net/forum/preferences

"Direct messages Ja - ik wil direct messages kunnen versturen en ontvangen"
Thnx ! Toevallig Joe mobile kaartje nodig ;) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pino112
Vern schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 19:57:
[...]

Thnx ! Toevallig Joe mobile kaartje nodig ;) ?
Ik krijg er al eentje gratis toegestuurd van een Fransman. :Y)

Tevens net de Huawei besteld, 58 euro incl verzendkosten. Als ik de Pricewatch bekijk is dat een mooi prijsje :D.
Dinsdag in huis als het goed is.

Oh en Alexander is echt een baas _O_ Reageert zeer snel op emailtjes.

[ Voor 8% gewijzigd door Pino112 op 04-07-2013 20:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fredkroket
  • Niet online
Wilde een bestelling gaan doen bij de Joe Mobile Foreigners, maar de site is gesloten lijkt het:
The website is closed. Please send an email to joe-mobile@sfr.fr
I am truly sorry fot the inconvenience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pino112
fredkroket schreef op vrijdag 05 juli 2013 @ 21:01:
Wilde een bestelling gaan doen bij de Joe Mobile Foreigners, maar de site is gesloten lijkt het:
The website is closed. Please send an email to joe-mobile@sfr.fr
I am truly sorry fot the inconvenience.
Hij schijnt technische problemen te hebben.
Tot die tijd: http://agsfo.free.fr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
mmm..ik had mijn joe simkaartje geladen met 1GB maar dat is ineens weer verdwenen?
ik had de optie automatisch opladen gewoon uit staan...is dit het probleem?

nu kan ik ook alleen upgraden voor minimaal 11 euro..dan kan ik beter voor de 20 euro optie kiezen.
ik wacht eerst wel ff met upgraden tot ik in frankrijk ben

als ik inlog moet ik de simkaart reactiveren.

[ Voor 7% gewijzigd door Michel242186 op 07-07-2013 10:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Je tegoed is een maand geldig. Je kunt niets meenemen, dus resterend tegoed vervalt. Staat auto opladen uit, dan staat er dus niks meer op je kaart.

Zit nu zelf een beetje te wachten tot mijn volgende maand in gaat. Auto staat aan, maar heb nog maar 80MB over tot vanavond 1800-2000 als vernieuwd wordt. Al een paar keer 250 en 100 erbij gezet, maar ik had beter een gieg erbij kunnen zetten. Relatief goedkoper. Maar om dat zo kort voor auto renew te doen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
ja maar ik heb pas 27-6 opgeladen dus dat zou dan tot 27-7 geldig moeten zijn.

die alexander bied hulp aan maar dan wil hij mijn inlog gegevens hebben is hij te vertrouwen?

mmm..heb het toch even gedaan..bleek dat er een periode liep vanaf activatie...van 30 dagen die nu waren verlopen dus weg 1gb....nah jammer...heb al weer even geupgraden...maar toch jammer.

[ Voor 35% gewijzigd door Michel242186 op 07-07-2013 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndRo555
Eris schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 19:45:
Zweden.

Telia

Kosten simkaart 49 kr
500MB is een week gekdig, 39 kr
3GB is een maand geldig 149 kr
6 GB is een half jaar geldig 299 kr

Bereik is goed werkt zelfs midden op de Baltic met 3g bereik
Tevreden van Telia?
Ik ben geneigd om Tre te nemen, die hebben umts op 900MHz en zouden dus een pak beter bereik geven.
Zij bieden voor 99 SEK een sim aan met unlimited data voor 7 dagen, voor 7 dagen extra is het 99 SEK voor 5GB. Moet voldoen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 225428

Voor de spanjegangers

Prepay
Tuenti movil
Sim met 3 gig voor €20,-
Maand geldig, en gaat in op dag van activatie.
Verkrijgbaar bij 'Worten'. Is soort Mediamarkt van Spanje, dus genoeg te vinden, maar vooral in/bij de grote winkelcentra.
Vergeet je paspoort niet, anders gaat het feest niet door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• driel24
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08:26
Anoniem: 225428 schreef op zondag 07 juli 2013 @ 16:20:
Voor de spanjegangers

Prepay
Tuenti movil
Sim met 3 gig voor €20,-
Maand geldig, en gaat in op dag van activatie.
Verkrijgbaar bij 'Worten'. Is soort Mediamarkt van Spanje, dus genoeg te vinden, maar vooral in/bij de grote winkelcentra.
Vergeet je paspoort niet, anders gaat het feest niet door.
Hier staat wat anders.....
http://www.tuenti.com/movil/tarifas

Heb je een linkje ? :)
Is makkelijk als je er naartoe gaat !

Wie nooit van mening is veranderd, heeft zelden iets geleerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• driel24
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08:26
Aanvulling.....

Denk dat het wel klopt.
http://tiendamoviles.tuen...a-sim-prepago?t=0&d=0&s=0
1 gb voor 10 euro.
3 gb voor 20euro

1gb is voor velen misschien genoeg.

De vraag is alleen.... lukt het je om de sim te krijgen.
In de spaanse Worten staan (meestal) dames die niet van Worten zelf zijn.
De ene keer zijn ze niet aanwezig, dan andere keer willen ze je gewoon niet begrijpen...

Vorige keer is het me gewoon niet gelukt. :(

Wie nooit van mening is veranderd, heeft zelden iets geleerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majic
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21-03 01:14
Zojuist weer terug uit bangkok. Meteen bij aankomst op het vliegveld even naar het DTAC standje gelopen.

Daar bieden ze 1 week en 4 weken simcards aan met data en wat beltegoed. De exacte prijzen zijn me even ontschoten helaas. Maar de 1 week was behoorlijk prijzig, de 4 weken te lang (ik verbleef er maar 3 weken).

Uiteindelijk voor de 2 weken gegaan met het idee "dan koop ik wel paar losse 1-dag wanneer ik ze nodig heb". Wat schetst mijn verbazing - ik heb 3 weken kunnen internetten op m'n 2 weken prepaid kaart.

Geen idee waarom en hoe..maar hij was iig lekker goedkoop, 3G/HDSP heerlijk snel, dekking talloze malen beter dan in Nederland (Zelfs in de rimboe gewoon EDGE, en eigenlijk elk dorpje/stadje en 70% van de rest gewoon een H of H+ in beeld...).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supertip
  • Niet online
T-Mobile zegt ook dat in het buitenland je snelheid terug valt bij het maximaal verbruikte data.
Ik heb er nooit iets van gemerkt, en ik zat toch op het dubbele van 500mb.

Ik ben benieuwd hoe het allemaal gaat met joe Mobile.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJustin
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13:18
Ik heb zelf een kaartje via Joemobile.fr besteld voor mijn ouders. Het simkaartje wordt bezorgd op een adres waar ze langs komen.

Ik heb gekozen voor een identiteitsbewijs (buitenland) en daar het rijbewijsnummer ingevoerd. Hopelijk gaat dit goed.

Ik moest €1 aanbetalen. Via joemobile.fr kun je ook zien hoe het met de verzend status gesteld is.

Hopelijk gaat alles goed. We zullen zien.
Voor €21 euro heb je toch het volgende (wat relevant is voor mijn ouders)

- 3gb aan internet
- onbeperkt bellen naar NL-nummer (vaste telefonie)
- Realtime dataverbruik inzicht.
- Houdbaarheid van 30 dagen (precies goed :9 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
Aangekomen in Frankrijk werkt mijn Joe kaartje perfect...(omgeving Dordogne) wel even zoeken naar 3g ontvangst...maar als dat in orde is gaat het als een trein!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Mijn zakelijke iPhone (KPN) pakt Orange op Edge. Mijn prive iPhone (Voda) pakt SFR met 3G volle bak en mijn Huawei MiFi met de JM sim HSDPA volle bak. Iek nie snap waarom de zakelijke niet naar SFR gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troftnom
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 15-06 14:57
KPN heeft bij mijn weten een overeenkomst met Orange. SFR is weer gedeeltelijk van Vodafone, dus die zullen wel niet samenwerken met KPN....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadioAir
Kan je SFR wel handmatig selecteren? Het preferred netwerk van KPN is Bouygues maar SFR moet ook kunnen dacht ik..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Nog niet geprobeerd. Don't care about de zakelijke. Viel me gewoon op dat er een voorkeur leek te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• super_dirk
Pino112 schreef op vrijdag 05 juli 2013 @ 21:15:
[...]

Hij schijnt technische problemen te hebben.
Tot die tijd: http://agsfo.free.fr
Wat is jullie ervaring met de doorlooptijd vanaf het moment van verzenden? Ik heb vorige week woensdagochtend een bestelling gedaan (heb bevestiging via paypal ontvangen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pino112
super_dirk schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 17:05:
[...]

Wat is jullie ervaring met de doorlooptijd vanaf het moment van verzenden? Ik heb vorige week woensdagochtend een bestelling gedaan (heb bevestiging via paypal ontvangen).
Ik heb donderdagavond een Huawei-mifi besteld. Is vrijdag verzonden. De trackingcode heeft het bij Colissimo nooit gedaan, maar bij Sao.cn wel. Zie zojuist staan dat ie in NL is aangekomen, dus dan zal ik hem morgen ontvangen

Bij Sao.cn (http://www.sao.cn/en/index/manual.jsp) het Type op Autodetect zetten, en de From op France.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supertip
  • Niet online
super_dirk schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 17:05:
[...]

Als net alle nieuwe beschikbare Sims uitgegeven zijn op het moment van jouw bestelling dan is hij pas na dit weekeinde verstuurd, dus vandaag of morgen vrijdag zal hij binnen zijn.

Ps. Het is handiger om meteen een bericht te sturen aan Alexander of docteur.X dan is de sim gratis, en in drie werkdagen in huis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supercop7373
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 11:49
Ik ben even de weg kwijt met het Joe Mobile verhaal. Volgende week vrijdag vertrekken we naar Frankrijk(Mornas nabij de plaats Orange) De ipad2 gaat mee. Nu zie ik op marktplaats een gozer die simkaartjes aanbiedt van Joe Mobile. Wel handig evt voor wat internet. Bellen doen we amper, dus is bijvangst.

Wat moet ik allemaal nog doen om de boel in Frankrijk aan de gang de krijgen en evt op te waarderen en hoe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• super_dirk
Supertip schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 12:14:
[...]

Als net alle nieuwe beschikbare Sims uitgegeven zijn op het moment van jouw bestelling dan is hij pas na dit weekeinde verstuurd, dus vandaag of morgen vrijdag zal hij binnen zijn.

Ps. Het is handiger om meteen een bericht te sturen aan Alexander of docteur.X dan is de sim gratis, en in drie werkdagen in huis.
Ik jelde weer net even te vroeg.. vandaag twee simkaarten in de brievenbus..
Pagina: 1 ... 9 ... 55 Laatste

Let op:
Informatie over buitenlandse data abonnementen: http://prepaid-data-sim-c...iki/Prepaid_SIM_with_data.