Je hebt deels gelijk, maar bijv. de nieuwe Resident Evil, Darkside Chronicles ziet er wel heel erg goed uit, een van de spellen met de beste graphics tot nog toe..Deddiekoel schreef op donderdag 03 december 2009 @ 16:02:
Wat ik met name niet begrijp is dat ze zo koppig lijken en totaal de ontwikkeling op platform missen. Kijk bijvoorbeeld naar FPS games. Er zijn nu 3 (!) games met goede controls, Metroid, MoH Heroes 2 en Conduit. Metorid is al 2 jaar uit dus zou je denken dat men nu doorheeft hoe het moet. Maar nee.
Ook qua graphics zou men toch wel beter moeten weten.
Verwijderd
Dat wel maar het is een on-rails shooter wat veel gemakkelijker te ontwikkelen is.rscheper schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 10:07:
[...]
Je hebt deels gelijk, maar bijv. de nieuwe Resident Evil, Darkside Chronicles ziet er wel heel erg goed uit, een van de spellen met de beste graphics tot nog toe..
In mijn omgeving hebben heel veel mensen een Wii. Maar wij zelf nog niet. Vraag me niet waarom het is gewoon niet zo 
Pas had ik bij een maat van me Rockband gespeeld. Na een beetje zoeken op internet kom ik veel versies tegen en andere merken e.d.
Ook de drumkit en gitaren verschillen.
Wie kan bij mij de bomen weghalen zodat ik het bos weer kan zien?
Pas had ik bij een maat van me Rockband gespeeld. Na een beetje zoeken op internet kom ik veel versies tegen en andere merken e.d.
Zijn er al online shops die de BigBen Cyberbike aanbieden?
Ik kan het zo snel niet vinden.
Ik had destijds het nieuws artikel al gezien: nieuws: Big Ben komt met fietscontroller voor de Wii
Nu zag ik 'm vandaag bij de lokale bartsmit staan voor 130,- ( http://www.bartsmit.com/s...59f%26fh_refview%3Dsearch ) maar dat moet online vast goedkoper kunnen
Wel jammer dat hij tot max 95 kilo aan kan (al zit ik daar wel onder
). Als ik 'm zo rond de 99,- kan kopen denk ik er echt serieus over om 'm aan te schaffen
Ik had destijds het nieuws artikel al gezien: nieuws: Big Ben komt met fietscontroller voor de Wii
Nu zag ik 'm vandaag bij de lokale bartsmit staan voor 130,- ( http://www.bartsmit.com/s...59f%26fh_refview%3Dsearch ) maar dat moet online vast goedkoper kunnen
Wel jammer dat hij tot max 95 kilo aan kan (al zit ik daar wel onder
Tijd voor een nieuwe sig..
Misschien dat deze vergelijkingstabel meer duidelijkheid verschaft?the-edge schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 12:32:
In mijn omgeving hebben heel veel mensen een Wii. Maar wij zelf nog niet. Vraag me niet waarom het is gewoon niet zo
Ik vind het maar een raar ding. Ik zie ook absoluut de fun er niet van in, maar goed, Wii Fit (en andere fitnessgames) spreekt me dan ook absoluut niet aan. Voor €100 kun je ook gewoon een echte hometrainer aanschaffen, waar je een stuk serieuzer op kan fietsen/trainen.Koffie schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 12:44:
Zijn er al online shops die de BigBen Cyberbike aanbieden?
Wel jammer dat hij tot max 95 kilo aan kan (al zit ik daar wel onder). Als ik 'm zo rond de 99,- kan kopen denk ik er echt serieus over om 'm aan te schaffen
Ben benieuwd wat jouw beweegredenen zijn om zo'n fietscontroller aan te schaffen? Waarvoor ga je het gebruiken?
Ik heb gisteren een zwarte Wii gekocht en zoek er nu een mooi oplaadstation voor de Wiimotes bij. Ik kwam deze tegen, wat me de mooiste oplossing lijkt: zwart en contactloos dmv inductie. Alleen denk ik dat er nog geen ervaringen met deze te vinden zijn, aangezien hij overal alleen nog als pre-order te krijgen is. Heeft iemand wellicht toch wat te zeggen over dat merk (Gameron)?
Graphics zijn niet het enige punt waar ze geen aandacht aan besteden. Hoewel ze daar wel extreem laks mee zijn. Controls zijn voor mij belangrijker. Die zouden inmiddels het "useless waggle' stadium voorbij moeten zijn.rscheper schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 10:07:
[...]
Je hebt deels gelijk, maar bijv. de nieuwe Resident Evil, Darkside Chronicles ziet er wel heel erg goed uit, een van de spellen met de beste graphics tot nog toe..
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
Wouw, das wel een van de mooiste laders (zover het plaatje het weergeeft) die ik gezien heb. Ik zou deze zelfs in het wit wel willen hebben..
Er is echter 1 probleem wat ik tot nu toe bij alle inductie laders tegenkom. Ze hebben een polymeer accu van 'maar' 800mAh.
Dat vergelijkbaar bij de meeste andere gangbare laders van 2200 tot 2800 mAh of gewone gewone lith-ion penlite accu's die je al van 3500mAh hebt, vind ik het niet veel en ik ben dan ook bang dat ze erg snel leegraken. Daar komt nog bij dat de oplaadtijd vrij lang is in verhouding (lees: voor 800mAh net zo lang als voor gemiddeld 2800mAh) dus voor de fanatieke gamer betwijfel ik of het een goede oplossing is.
Hoe dan ook, hoop ik dat de reviews het tegendeel bewijzen.
Er is echter 1 probleem wat ik tot nu toe bij alle inductie laders tegenkom. Ze hebben een polymeer accu van 'maar' 800mAh.
Dat vergelijkbaar bij de meeste andere gangbare laders van 2200 tot 2800 mAh of gewone gewone lith-ion penlite accu's die je al van 3500mAh hebt, vind ik het niet veel en ik ben dan ook bang dat ze erg snel leegraken. Daar komt nog bij dat de oplaadtijd vrij lang is in verhouding (lees: voor 800mAh net zo lang als voor gemiddeld 2800mAh) dus voor de fanatieke gamer betwijfel ik of het een goede oplossing is.
[ Voor 170% gewijzigd door DukeBox op 04-12-2009 19:45 ]
Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.
1 ding.... W T F
If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
Hij zou ook in het wit leverbaar moeten wordenDukeBox schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 17:52:
[...]
Wouw, das wel een van de mooiste laders (zover het plaatje het weergeeft) die ik gezien heb. Ik zou deze zelfs in het wit wel willen hebben..
M.a.w. voor intensief gamen zijn dit soort dingen wellicht minder geschikt? Nu was ik dat toch niet echt van plan met m'n Wii, dus wellicht voldoet dit ding dan wel. Zal er wel eens eentje bestellen, dan zie ik wel of 't wat is.Er is echter 1 probleem wat ik tot nu toe bij alle inductie laders tegenkom. Ze hebben een polymeer accu van 'maar' 800mAh.
W T FTourniquet schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 18:03:
1 ding.... W T F

Soort hole in the wall maar dan met een wel heel byzonder jasje er omheen..
Nou ja.. puur op specs heb ik er niet zo'n vertrouwen in.jasjenl schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 18:11:
M.a.w. voor intensief gamen zijn dit soort dingen wellicht minder geschikt? Nu was ik dat toch niet echt van plan met m'n Wii, dus wellicht voldoet dit ding dan wel. Zal er wel eens eentje bestellen, dan zie ik wel of 't wat is.
Wil je weten of het voor jou voldoende is, probeer eens een setje NiCd accu's (als je die nog hebt), die zijn meestal ook rond de 750 a 850 mAh. Anders pak je lith-ion accu's en kijk je hoe lang je daar mee kan spelen, kan je het zelf uitrekenen a.d.h.v. de capaciteit van die jij gebruikt.
Ik heb vanmiddag een Wii overgenomen van een vriend. Twee controllers dus ik kan lekker Super Smash Brossen en ik ben even begonnen aan Mario Galaxy.
Tot nu toe is het best leuk maar heel veel games ga ik er denk ik niet op spelen. De beeldkwaliteit is uiteraard pure bagger. Vooral op m'n Dell UltraSharp LCD maar goed, het werkt ten minste en voor de graphics heb ik toch een 360.
🦅 U.S. ETFs kopen in Europa? https://europoor.com/ 📈 ARKK, 📈 UPRO, 📈 TECL, 📈 QQQJ, ...
Overigens nog iets heel anders, er zijn natuurlijk een paar musthaves voor de wii zoals ook in de SP staat..ik vroeg me af of daar wat gamecube titels tussen missen ? Een soort van must have cube collectors lijst..
Ik zelf speel nog regelmatig Mario Sunshine, MKDD, Wario World, Zelda WW, Luigi's Mansion, Donkey Konga, Smash Bros.
Pikmin 1+2 en Metroid 1+2 zijn al opnieuw uitgebracht dus die zijn gelukkig al beschikbaar voor de wii only spelers.. zouden er van de cube titels nog wii versies uitkomen ?
Ik zelf speel nog regelmatig Mario Sunshine, MKDD, Wario World, Zelda WW, Luigi's Mansion, Donkey Konga, Smash Bros.
Pikmin 1+2 en Metroid 1+2 zijn al opnieuw uitgebracht dus die zijn gelukkig al beschikbaar voor de wii only spelers.. zouden er van de cube titels nog wii versies uitkomen ?
Met component kabels is het prima te doen toch. Het zal de graphics van een 360 of PS3 uiteraard nooit halen. Heb de Wii hier aan een 37inch LCD scherm hangen dmv component en ziet er voor de Wii met bijvoorbeeld mario bros nog behoorlijk uit hoor. met composiet is het anders idd. Dat is echt huilen, zeker op een (groot) LCD scherm.i7x schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 19:36:
Ik heb vanmiddag een Wii overgenomen van een vriend. Twee controllers dus ik kan lekker Super Smash Brossen en ik ben even begonnen aan Mario Galaxy.Tot nu toe is het best leuk maar heel veel games ga ik er denk ik niet op spelen. De beeldkwaliteit is uiteraard pure bagger. Vooral op m'n Dell UltraSharp LCD maar goed, het werkt ten minste en voor de graphics heb ik toch een 360.
''Choose your enemies carefully because they will define you. Make them interesting, cos in some ways they will find you. They're not there in the beginning but when your story ends. Gonna last with you longer than your friends.''
Ik heb 'm nu via composite aangesloten omdat mijn scherm nog zo'n aansluiting over had. Ik kan niet nog iets via component aansluiten. Ik ben echter ook nog van plan een 3008WFP te kopen en daar zit wel een component aansluiting op. Gaat dat echt zo veel verschil maken? Het is beide 480p dus waar zit het verschil dan in?
🦅 U.S. ETFs kopen in Europa? https://europoor.com/ 📈 ARKK, 📈 UPRO, 📈 TECL, 📈 QQQJ, ...
Wii Balance Board word hier ook redelijk veel gebruikt. En absoluut niet voor het fitness gedoe, daar doen we niets mee.Muse schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 13:59:
[...]
Ik vind het maar een raar ding. Ik zie ook absoluut de fun er niet van in, maar goed, Wii Fit (en andere fitnessgames) spreekt me dan ook absoluut niet aan. Voor €100 kun je ook gewoon een echte hometrainer aanschaffen, waar je een stuk serieuzer op kan fietsen/trainen.
Ben benieuwd wat jouw beweegredenen zijn om zo'n fietscontroller aan te schaffen? Waarvoor ga je het gebruiken?
Gewoon puur voor de fun en lekker interactief bezig zijn.
Euh .. 480P ?i7x schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 19:51:
Ik heb 'm nu via composite aangesloten omdat mijn scherm nog zo'n aansluiting over had. Ik kan niet nog iets via component aansluiten. Ik ben echter ook nog van plan een 3008WFP te kopen en daar zit wel een component aansluiting op. Gaat dat echt zo veel verschil maken? Het is beide 480p dus waar zit het verschil dan in?
Hoe wil je Progressive door een composiet kabel sturen? Het grootste verschil met Component is idd dat je progressive kunt uitsturen + de hogere kwaliteit van component zelf.
[ Voor 31% gewijzigd door Koffie op 04-12-2009 20:00 ]
Volgens mij ondersteunt composite geen 480P, dacht dat het alleen met component mogelijk is maar dat weet ik niet helemaal zeker. Maar het scheelt zeker. Kleuren zijn stukken mooier en alles is wel scherper en duidelijker.i7x schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 19:51:
Exact. Vandaar dat ik ook overgestapt ben van composite naar component. Scheelt echt veel.Koffie schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 19:54:
[...]
Euh .. 480P ?
Hoe wil je Progressive door een composiet kabel sturen? Het grootste verschil met Component is idd dat je progressive kunt uitsturen + de hogere kwaliteit van component zelf.
[ Voor 27% gewijzigd door JKratos op 04-12-2009 20:04 ]
''Choose your enemies carefully because they will define you. Make them interesting, cos in some ways they will find you. They're not there in the beginning but when your story ends. Gonna last with you longer than your friends.''
Nee, alleen 480i (60hz) en 576i (50hz) kan je over composite sturen.JKratos schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 19:57:
[...]
Volgens mij ondersteunt composite geen 480P, dacht dat het alleen met component mogelijk is maar dat weet ik niet helemaal zeker. Maar het scheelt zeker. Kleuren zijn stukken mooier en alles is wel scherper en duidelijker.
RGB en Component kunnen 480p aan, en laat ik nou een RGB Scart kabel aan m'n Wii hebben hangen
M'n Wii ziet wel dat het een beeldbuis is, schijnbaar, want 480p kan ik niet kiezen. Op de LCD in de huiskamer kan het wel.
Leesvoer:
Wikipedia: Interlace
Wikipedia: Progressive scan
Edit:
480i/60hz betekent 480 beeldlijnen met een verversing van 60hz. Iets lagere resolutie met een iets hogere refreshrate (30 frames per second).
Logischerwijs is 576i/50hz een iets hogere resolutie met een iets lagere framerate (25fps).
576i/50hz is in princiepe de PAL standaard, en 480i/60hz is NTSC, maar de meeste TV's lusten tegenwoordig beide signalen.
Afhankelijk van de beeldbuis kan het rustiger aan de ogen zijn om 480i/60hz te kiezen.
Voor een LCD/plasma/alles-anders-wat-het-beeld-in-één-keer-opbouwt is 480p de beste keuze.
Ik weet verder niet of de Wii intern ook daadwerkelijk schakelt of dat er een conversieslag wordt gemaakt, maar sommige games op de Wii raden vanzelf 480i/60hz mode aan bij het starten.
[ Voor 49% gewijzigd door McKaamos op 04-12-2009 20:17 ]
Ah ik heb het al gevonden. Ik heb de keuze tussen 576i/50Hz of 480i/60Hz. 480p is inderdaad onklikbaar met deze kabel. Ik heb hem nu op 576i (nog nooit van gehoord trouwens) staan. Is dit dan de beste keuze voor deze situatie?
EDIT: Te laat, zie ik
.
EDIT: Te laat, zie ik
[ Voor 6% gewijzigd door i7x op 04-12-2009 20:08 ]
Wel grappig hoe dat Hole in the Wall nu hier best popi is. In Japan bestaat het al jaren, inclusief die zilveren pakjes. Dit spel is overigens ook al weer een tijdje uit op via Wii Ware.DukeBox schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 18:23:
[...]
W T F![]()
Soort hole in the wall maar dan met een wel heel byzonder jasje er omheen..
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
Misschien ben ik gek, maar hoe sluit je een dansmat van Konami aan op de Wii? Dit is de enige stekker die er aan zit en de Wii heeft geen aansluitmogelijkheid die hierop lijkt. En uiteraard staat in het vodje dat erbij zit niks over het aansluiten:

Deze dansmat bedoel ik:

Deze dansmat bedoel ik:

Die kun je op één van de Gamecube controller aansluitingen op de Wii aansluiten.atjong schreef op zaterdag 05 december 2009 @ 19:08:
Misschien ben ik gek, maar hoe sluit je een dansmat van Konami aan op de Wii? Dit is de enige stekker die er aan zit en de Wii heeft geen aansluitmogelijkheid die hierop lijkt. En uiteraard staat in het vodje dat erbij zit niks over het aansluiten:
[afbeelding]
Deze dansmat bedoel ik:
[afbeelding]
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Verwijderd
Open het voorste witte klepje aan de bovenkant van de Wiiatjong schreef op zaterdag 05 december 2009 @ 19:08:
[afbeelding]
Deze dansmat bedoel ik:
[afbeelding]

Die dus.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 05-12-2009 19:32 ]
Haha, atjong zal zichzelf nu wel voor zijn kop slaan denk ik
Kan gebeuren hoor, maar wel grappig voor mensen die de wii al tijden hebben en er wel van weten
This space is occupied
Ik herkende ook gelijk de gamecube stekker
Inderdaad.
En voor degenen die dan uiteindelijk die aansluitingen vinden en waarbij de dansmat wel werkt voor het wandelen door het menu, maar niet tijdens het spel zelf (DanceDanceRevolution): hij moet op de voorste poort aangesloten worden (en niet op de achterste zoals ik had gedaan
).
Maar nu swingen mijn kids als een gek
.
En voor degenen die dan uiteindelijk die aansluitingen vinden en waarbij de dansmat wel werkt voor het wandelen door het menu, maar niet tijdens het spel zelf (DanceDanceRevolution): hij moet op de voorste poort aangesloten worden (en niet op de achterste zoals ik had gedaan

Maar nu swingen mijn kids als een gek
Jij krijgt 480p over de RGB scart kabel? Dat kan toch alleen dmv de component kabel?McKaamos schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 20:04:
[...]
Nee, alleen 480i (60hz) en 576i (50hz) kan je over composite sturen.
RGB en Component kunnen 480p aan, en laat ik nou een RGB Scart kabel aan m'n Wii hebben hangenSuper strak beeld, iig het strakste wat je kan krijgen op een beeldbuis TV
M'n Wii ziet wel dat het een beeldbuis is, schijnbaar, want 480p kan ik niet kiezen. Op de LCD in de huiskamer kan het wel.
[...]
(mijn RGB scart kabel wil het in ieder geval niet)
[ Voor 4% gewijzigd door Sabbi op 05-12-2009 22:47 ]
Toevallig heb ik in de aanloop naar de multiplayer in New Super Mario Bros. het oude Zelda four sword adventures weer eens opgezocht. Na het vergaren van 2 Gameboy Advance SP's, 1 Gameboy Advance en de nodige kabels was er weer eens op en top vermaak. In tegen stelling tot Mario moedigt Zelda meer aan tot elkaar helpen. Maar ook het elkaar zieken werkt aardig met een toorts of zwaard in je handDukeBox schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 19:46:
Overigens nog iets heel anders, er zijn natuurlijk een paar musthaves voor de wii zoals ook in de SP staat..ik vroeg me af of daar wat gamecube titels tussen missen ? Een soort van must have cube collectors lijst..
Ik ben nu op zoek naar een extra Gameboy Advance SP omdat een verlicht schermpje toch lekkerder speelt. Alles werkt trouwens perfect op de Wii (wanneer je de poortjes weet te vinden
offtopic
De DS (niet DSi) heeft toch een gameboy adapter ingebouwd en verlichte schermpjes?boshar schreef op zondag 06 december 2009 @ 01:22:
[...]
ik ben nu op zoek naar een extra Gameboy Advance SP omdat een verlicht schermpje toch lekkerder speelt. Alles werkt trouwens perfect op de Wii (wanneer je de poortjes weet te vinden)
Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.
^ nee, alleen gba. Oudere versies worden alleen op de gba of gb player (gc) ondersteund.
Sterker nog, ik heb zelfs ddr op mijn gc
[ Voor 18% gewijzigd door DukeBox op 06-12-2009 12:51 ]
De DS heeft geen GBA poort. Je koppelt de GBA met de GameCube / Wii met een speciaal hiervoor gemaakte kabel. Ik heb me laten vertellen dat zelfs de Gameboy Micro poort te veel afwijkt om het werkend te krijgen.leuk_he schreef op zondag 06 december 2009 @ 10:31:
offtopic
[...]
De DS (niet DSi) heeft toch een gameboy adapter ingebouwd en verlichte schermpjes?
Maar goed games met GBA connectiviteit werken dus perfect op de Wii. Met de Wii component kabel heb je dus het meest perfecte beeld dat je maar kan krijgen voor die games (progressive scan op PAL GameCubes is er nooit geweest). Ik ben bezig om 4 GBA SPS en 4 link kabels te verzamelen. Het zal in de toekomst vrij zeldzaam worden dat je de GameCube versies van Final Fantasy Crystal Chronicals en Zelda 4 swords kunt spelen zoals ze echt bedoelt zijn.
Huh, ik kan toch echt gba spellen spelen op mijn oude silveren DS ( the big one ).
Anyways, ik heb gelukkig beide spellen, ffcc en zelda 4 swords en 4 link kabels. Helaas geen 4 gba's maar de meesten hebben wel 1 of 2 thuis liggen..
Anyways, ik heb gelukkig beide spellen, ffcc en zelda 4 swords en 4 link kabels. Helaas geen 4 gba's maar de meesten hebben wel 1 of 2 thuis liggen..
Vliegtuigjes bouwer - i.o.
Is de co-op mode van Anno wat? Ik zoek een spel wat leuk is samen met m'n vriendin te spelen, en NSMB leen ik nog wel een keer van m'n broertje om te kijken of het echt wat is.
De spellen wel, maar er zit geen poort op de DS om de GBA->Gamecube-linkkabel aan te kunnen sluiten.FikkieHo schreef op zondag 06 december 2009 @ 12:57:
Huh, ik kan toch echt gba spellen spelen op mijn oude silveren DS ( the big one ).
Helaas wel ja. Je hebt een Nintendo-linkkabel nodig, die moet je doormidden knippen, en dan die aan je GC/GBA-kabel solderen. De third-party-linkkabels hebben niet alle aders. Ik heb NoE er nog een keer over gemaild, maar kreeg weinig respons.boshar schreef op zondag 06 december 2009 @ 12:52:
[...]
Ik heb me laten vertellen dat zelfs de Gameboy Micro poort te veel afwijkt om het werkend te krijgen.
[...]
[ Voor 68% gewijzigd door Tarin op 06-12-2009 13:52 ]
Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN
Ja, maar geen gb/gbc games.FikkieHo schreef op zondag 06 december 2009 @ 12:57:
Overigens, als iemand nog op zoek is naar een gba, voor een paar euro zag ik ze op mariods.nl staan.
Misschien wel leuk om te weten, je kan ook de gba poort gc player gebruiken voor zelda 4 swords, je hebt dan wel een extra scherm nodig natuurlijk.. maar het werkt wel.
Verwijderd
Nintendo DS - Deel 20 ..er is zelfs een heel apart topic voor de DS
[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2009 15:04 ]
Nu we het er toch over hebben, zijn er nog spelen met een goede link tussen de wii en DS uitgekomen? Die werden in het begin wel aangekondigd, maar enige wat ik nu geizne hen is spelen waarbij je het profiel 1x kon inlezen van de DS naar de Wii. En niet eens van dingen die ik graag speel.Verwijderd schreef op zondag 06 december 2009 @ 15:04:
Nintendo DS - Deel 20 ..er is zelfs een heel apart topic voor de DS
Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
Op dit moment is dat ook het enige (walk with me) zover ik weet. Daarnaast nog de mogelijkheid om wat demo's te downloaden naar de DS..leuk_he schreef op zondag 06 december 2009 @ 17:06:
..enige wat ik nu geizne hen is spelen waarbij je het profiel 1x kon inlezen van de DS naar de Wii...
Een zelda 4 swords remake op de wii met de DS zou wel stoer zijn
Hoi. Wij hebben nu ook een Wii gekregen van de sint.
Wat is eigenlijk de snelste manier (lees snelste winkel) om aan die Wii punten te komen?
We zouden vanavond graag zo'n WiiWare snowboard spel willen kopen.
Wat is eigenlijk de snelste manier (lees snelste winkel) om aan die Wii punten te komen?
Naar de winkel gaan en ze kopen.marco.meijer schreef op zondag 06 december 2009 @ 17:34:
Hoi. Wij hebben nu ook een Wii gekregen van de sint.
Dat is net echt de snelste manier..
@marco.meijer,
De snelste manier is om met credit card ze te kopen.
Verder kun je alle sterren kaarten om te zetten in wii points en die toe te voegen.
- account aanmaken op nintendo.nl
- account koppelen met de wii
- sterren punten ingeven
- wii punten kopen van sterren punten (400 sterren is 100 wii punten)
Dan is er nog een mogelijkheid om aan 500 wii points te komen middels online hulp.
@danielkraak
Ik kan natuurlijk vanavond ook moeilijk naar de winkel gaan.
@DukeBox
Goed dat je dat zegt over die sterren. Had het woord voorbij zien komen maar er geen aandacht aan besteed.
Het zal echter nog steeds nodig zijn om ook die Wii Punten zelf te kopen.
Dat kan dus bijvoorbeeld gewoon op de Nintendo site?
Krijg je ze dan bijna meteen?
Ik kan natuurlijk vanavond ook moeilijk naar de winkel gaan.
@DukeBox
Goed dat je dat zegt over die sterren. Had het woord voorbij zien komen maar er geen aandacht aan besteed.
Het zal echter nog steeds nodig zijn om ook die Wii Punten zelf te kopen.
Dat kan dus bijvoorbeeld gewoon op de Nintendo site?
Krijg je ze dan bijna meteen?
Je kunt die Wii punten toch gewoon vanuit het Wiiware winkelkanaal kopen, met een creditcard? Lijkt me allemaal redelijk voor zichzelf te spreken...
[ Voor 7% gewijzigd door jasjenl op 06-12-2009 22:04 ]
boshar schreef op zondag 06 december 2009 @ 12:52:
[...]
De DS heeft geen GBA poort. Je koppelt de GBA met de GameCube / Wii met een speciaal hiervoor gemaakte kabel. Ik heb me laten vertellen dat zelfs de Gameboy Micro poort te veel afwijkt om het werkend te krijgen.
Maar goed games met GBA connectiviteit werken dus perfect op de Wii. Met de Wii component kabel heb je dus het meest perfecte beeld dat je maar kan krijgen voor die games (progressive scan op PAL GameCubes is er nooit geweest). Ik ben bezig om 4 GBA SPS en 4 link kabels te verzamelen. Het zal in de toekomst vrij zeldzaam worden dat je de GameCube versies van Final Fantasy Crystal Chronicals en Zelda 4 swords kunt spelen zoals ze echt bedoelt zijn.
offtopic:
Ik heb nog wel ergens een GBA SP en GBA link kabel liggen. Heb er maar een dus als je interesse hebt stuur me een DM!
Ik heb nog wel ergens een GBA SP en GBA link kabel liggen. Heb er maar een dus als je interesse hebt stuur me een DM!
Ga morgen trouwens nog veen achter die sterren aan. Omdat ik graag twee vliegen in één klap wil slaan, (heb bijna genoeg sterren om in te wisselen voor 500 punten + nog 500 punten omdat ik ben geholpen door DukeBox) wil ik als het kan een spel waarbij je bij activatie minstens 150 sterren krijgt. Hoeveel krijg je er bij Super Mario Galaxy en hoeveel bij Super Mario Kart Wii?
Toen ik ze registreerden 250 per game.. kan zijn dat dat veranderd is maar denk het niet.:
17/04/2008
Product-registratie Mario Kart Wii 250
09/02/2008
Product-registratie Super Mario Galaxy 250
Tegenwoordig krijg je ook 1000 punten voor je Wii, toen ik hem registreerde waren dat er nog 500.
De meeste punten die ik ooit voor een game heb gekregen was 400 voor mario kart dd.
17/04/2008
Product-registratie Mario Kart Wii 250
09/02/2008
Product-registratie Super Mario Galaxy 250
Tegenwoordig krijg je ook 1000 punten voor je Wii, toen ik hem registreerde waren dat er nog 500.
De meeste punten die ik ooit voor een game heb gekregen was 400 voor mario kart dd.
[ Voor 31% gewijzigd door DukeBox op 06-12-2009 23:35 ]
Hah, wat toevallig. Wilde net gaan vertellen over het spel geometry wars wii wat de sint me kado gedaan heeft. Dit spel heeft connectivity (idd als een van de weinigen afaik), maar heel boeiend is het ook weer niet. Niet in de stijl van zelda four swords of crystal cronicles iig.leuk_he schreef op zondag 06 december 2009 @ 17:06:
[...]
Nu we het er toch over hebben, zijn er nog spelen met een goede link tussen de wii en DS uitgekomen? Die werden in het begin wel aangekondigd, maar enige wat ik nu geizne hen is spelen waarbij je het profiel 1x kon inlezen van de DS naar de Wii. En niet eens van dingen die ik graag speel.
Maar even raven, ik ben behoorlijk fan van de eerste 2 geometry wars op de 360, en deze versie is ook super. Het is echt een hardcore gamer spel, de gfx zijn een mega simpel, maar de gameplay is reuze verslavend als je van score challenges houdt. Het spel is vrij goedkoop te vinden dus als je nog iets zoekt om je even bezig te houden en het bovenstaande spreekt je aan, DOEN.
Daarnaast ook nsmb wii gekregen en helaas alleen maar heel even kunnen spelen samen met mevrouw Sagat, maar toen we bij het eerste kasteel waren en haar levens sneller verdwenen dan een sneeuwbal in de Sahara was de lol er voor haar snel af. Binnenkort maar is kijken hoe de verdere levels zijn.
Ik was trouwens bang dat het zwaaien van de helicopter plant behoorlijk irritant zou zijn maar dat viel me reuze mee, net zoals de platformen besturen met de wiimote. De unieke mogelijk heden van de wii zijn inderdaad een meerwaarde en niet toegevoegd als moetje zoals in veel games.
10 second ninja DONE
Balance board voor bijvoorbeeld snowboarding/skate games kan ik inkomen. Maar wat voor spellen moet ik me voorstellen waarbij je die fiets kunt gebruiken?Koffie schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 19:54:
[...]
Wii Balance Board word hier ook redelijk veel gebruikt. En absoluut niet voor het fitness gedoe, daar doen we niets mee.
Gewoon puur voor de fun en lekker interactief bezig zijn.
Verwijderd
Mario Kart is bevestigd.Muse schreef op maandag 07 december 2009 @ 10:20:
[...]
Balance board voor bijvoorbeeld snowboarding/skate games kan ik inkomen. Maar wat voor spellen moet ik me voorstellen waarbij je die fiets kunt gebruiken?
New Super Mario Bros. is erg leuk om met zn tweetjes te doen..
Gisteren met mn vriendin uurtje zitten spelen, en we hadden echt lol. Normaal gesproken is het enige dat we samen qua games spelen Mario Party/Singstar/Buzz, niet echt een spel-spel zeg maar.
NSMB beviel op de DS ook al goed. Het geld weer dubbel en dwars waard
Gisteren met mn vriendin uurtje zitten spelen, en we hadden echt lol. Normaal gesproken is het enige dat we samen qua games spelen Mario Party/Singstar/Buzz, niet echt een spel-spel zeg maar.
NSMB beviel op de DS ook al goed. Het geld weer dubbel en dwars waard
Verwijderd
De verdere levels worden alleen maar erger qua "het verdwijnen van levens"Sagat schreef op maandag 07 december 2009 @ 09:57:
[...]
Daarnaast ook nsmb wii gekregen en helaas alleen maar heel even kunnen spelen samen met mevrouw Sagat, maar toen we bij het eerste kasteel waren en haar levens sneller verdwenen dan een sneeuwbal in de Sahara was de lol er voor haar snel af. Binnenkort maar is kijken hoe de verdere levels zijn.
Ik was trouwens bang dat het zwaaien van de helicopter plant behoorlijk irritant zou zijn maar dat viel me reuze mee, net zoals de platformen besturen met de wiimote. De unieke mogelijk heden van de wii zijn inderdaad een meerwaarde en niet toegevoegd als moetje zoals in veel games.
Maar je kan haar natuurlijk ook oppakken en over moeilijkere stukken helpen.. of het even voordoen enz..
@oppakken, voordoen etc.
Haha, ik had haar voor de lol al even 'opgegeten' met een yoshi. Toen ik haar weer losliet ging ze precies tegen een koopa aan de net het beeld inliep, dus dat is al een fijne associatie.
Verder probeerde ik haar af en toe al wat te coachen, maar op een gegeven moment kwam er al een nogal dringende 'vertel me niet wat ik moet doen' uit.....eh tsja....vrees dat het geen vervolg gaat krijgen. Maar wie weet.
Het feit dat ze het vrijwillig wilde spelen was al een positieve verassing. Want normaal speelt ze eigenlijk alleen op de pc (facebook games). Gelukkig vinden we wii sports wel samen leuk, en dat speel ik ook bewust niet alleen om de skills en beetje gelijk te houden
Haha, ik had haar voor de lol al even 'opgegeten' met een yoshi. Toen ik haar weer losliet ging ze precies tegen een koopa aan de net het beeld inliep, dus dat is al een fijne associatie.
Verder probeerde ik haar af en toe al wat te coachen, maar op een gegeven moment kwam er al een nogal dringende 'vertel me niet wat ik moet doen' uit.....eh tsja....vrees dat het geen vervolg gaat krijgen. Maar wie weet.
Het feit dat ze het vrijwillig wilde spelen was al een positieve verassing. Want normaal speelt ze eigenlijk alleen op de pc (facebook games). Gelukkig vinden we wii sports wel samen leuk, en dat speel ik ook bewust niet alleen om de skills en beetje gelijk te houden
10 second ninja DONE
Haha... zo herkenbaarSagat schreef op maandag 07 december 2009 @ 13:13:
Verder probeerde ik haar af en toe al wat te coachen, maar op een gegeven moment kwam er al een nogal dringende 'vertel me niet wat ik moet doen' uit.....
Maar andersom is het ook zo.. als ik dood ga of zo komen er van die opmerkingen uit als 'waarom ga je daar nou staan, je ziet toch dat je ruimte moet maken' o.i.d...
Nu spelen we gewoon onze eigen savegame om en om.
NSMB lijkt me ook erg leuk om met mijn vriendin te spelen, maar ik ben bang dat we vergelijkbare situaties gaan krijgen als die ik hier lees, haha! Maar ze speelt ook SMG e.d. dus dat scheelt maar weer (en ik lig altijd dubbel, hoeveel ze niet ziet is echt ongelofelijk!).
Maar goed, NSMB toch maar eens gaan proberen want daar kunnen we vast wel met zijn tweeën om lachen. Is dat spel een beetje normaal te spelen met Mote (+ Nunchuck evt)? Ik heb geen Classic Controller en vind het eigenlijk een beetje zonde van mijn geld..
Wat ik dan wel weer leuk vind is Karaoke, ik heb even gezocht maar in Nederland zijn er eigenlijk niet zoveel boeiende spellen daarin (We Sing en U Sing is net uit). Wat erg leuk is, als je Wii ook Amerikaanse spellen kan spelen, is American Idol. De liedjes zijn dan wel niet in de originele uitvoering qua zang, maar er zijn dan ook veel meer (leuke!) liedjes..!
Extra microfoon konden we nergens in de winkelstraat vinden, uiteindelijk maar 1 bij de MediaMarkt gekocht voor 30 euro. Ik vind het overigens wel raar dat iedereen de spellen aanbiedt zoals Boogiestar (wat volgens mij echt een slecht spel is..), maar de extra microfoon om samen te spelen, dat is erg lastig..
Maar goed, NSMB toch maar eens gaan proberen want daar kunnen we vast wel met zijn tweeën om lachen. Is dat spel een beetje normaal te spelen met Mote (+ Nunchuck evt)? Ik heb geen Classic Controller en vind het eigenlijk een beetje zonde van mijn geld..
Wat ik dan wel weer leuk vind is Karaoke, ik heb even gezocht maar in Nederland zijn er eigenlijk niet zoveel boeiende spellen daarin (We Sing en U Sing is net uit). Wat erg leuk is, als je Wii ook Amerikaanse spellen kan spelen, is American Idol. De liedjes zijn dan wel niet in de originele uitvoering qua zang, maar er zijn dan ook veel meer (leuke!) liedjes..!
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Verwijderd
Hallo allemaal,
Mijn vraag is:
Ik heb een Wii die op firmware 4.2e draait. Nu is er dit gebeurt: Na het (perongeluk) updaten ging hij uit en daarna ging hij niet meer aan. Het beeld blijft zwart. Mijn bluetooth doet het nog wel dus het kan dus niet daar aan liggen. Hebben jullie enig idee wat dit kan zijn?
Met vriendelijke groet,
Jan
Mijn vraag is:
Ik heb een Wii die op firmware 4.2e draait. Nu is er dit gebeurt: Na het (perongeluk) updaten ging hij uit en daarna ging hij niet meer aan. Het beeld blijft zwart. Mijn bluetooth doet het nog wel dus het kan dus niet daar aan liggen. Hebben jullie enig idee wat dit kan zijn?
Met vriendelijke groet,
Jan
Verwijderd
Je kan 'm alleen maar met een WiiMote of een WiiMote+Nunchuck spelen. En dat werkt heel goed. Met alleen een WiiMote speel je het als de NES Mario games + motion, met de WiiMote+Nunchuck is het meer als in SMG. (Niet helemaal hetzelfde, zie het boekje voor de precieze controlsSp!tF!re schreef op maandag 07 december 2009 @ 15:40:
NSMB lijkt me ook erg leuk om met mijn vriendin te spelen, maar ik ben bang dat we vergelijkbare situaties gaan krijgen als die ik hier lees, haha! Maar ze speelt ook SMG e.d. dus dat scheelt maar weer (en ik lig altijd dubbel, hoeveel ze niet ziet is echt ongelofelijk!).
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 08-12-2009 10:29 ]
lol@NSMB ervaringen.
Eerste wat je je vrouw/vriendin moet leren, als het bijna fout gaat snel op A duwen, kan ze in dat belletje naar je toe zweven
Op moeilijkere stukken (bijvoorbeeld een level waar snelheid handig is) kan het ook handig zijn om 1 van beide in een belletje te stoppen
Eerste wat je je vrouw/vriendin moet leren, als het bijna fout gaat snel op A duwen, kan ze in dat belletje naar je toe zweven
Op moeilijkere stukken (bijvoorbeeld een level waar snelheid handig is) kan het ook handig zijn om 1 van beide in een belletje te stoppen
Nothing to see here
Verwijderd
Ja koffie eigenlijk wel ja. Ik had hem geupdate met save firmware ding en daarna alleen maar zwart scherm. Ik heb nu wel een modchip en z'n controller dus denk jij dat er nog een mogelijkheid is dat ik hem kan unbricken?
Is er hier iemand die Muramasa in de winkels heeft gezien? Meeste (web)shops hebben hem niet op voorraad namelijk terwijl het mij een interessante game lijkt. Heb hem uiteindelijk bij Amazon UK besteld.
Ben wel heel benieuwd!
Ben wel heel benieuwd!
Een "bannerbrick" (zoek deze term) kun je alleen verhelpen als je dit scherm hebt:Verwijderd schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 10:40:
....denk jij dat er nog een mogelijkheid is dat ik hem kan unbricken?

En nog iets kunt opstarten. Aangezien jij helemaal niks meer kunt opstarten kun je niet verder hobbien.
Verwijderd
Het lijkt mij dat hij een corrupte Boot2 / systeem menu heeft, een unbrick zal enkel mogelijk zijn als je je NAND kan overschrijven.Dus.. Wii opsturen naar Nintendo ziet er uit als je enige oplossing. En omdat je gehacked hebt, is je garantie vervallen.
Voor 90 euro krijg je van nintendo buiten de garantie een nieuwe wii. Unbricken kan alleen in speciale situaties. Ik heb het zelf helaas ook al gehad.
Het nu bootmii geinstalleerd om eventuele fouten op te vangen.
Het nu bootmii geinstalleerd om eventuele fouten op te vangen.
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
Verwijderd
Idd als je gaat hacken is Bootmii wel een must. (En maak dan ook een NAND backup)
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 08-12-2009 14:56 ]
Mee eens en Priiloader is ook erg handig!Verwijderd schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 14:55:
Idd als je gaat hacken is Bootmii wel een must. (En maak dan ook een NAND backup)
Wanneer komt mijn schat Ninty nou eens met een Kid Icarus remake in de stijl van Zelda / Metroid. De originele Kid Icarus was trouwens afgeleid van Metroid (zelfde engine en metroids in kid icarus) Misschien maar eens wachten tot de volgende E3.
Verwijderd
Dat is dus niet zo mooi. Ik heb hier nog wel 2 wii's staan. Zou ik niet de NAND opnieuw kunnen flashen?
Als je een NAND backup hebt kun je de flash soldereren, flashen op een andere en weer terugsolderen. .... in theorie. . Als je geen (bootmii) backup hebt vraag ik het met sterk af, want flash geheugen is beschermd met wat keys.Verwijderd schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 16:25:
Dat is dus niet zo mooi. Ik heb hier nog wel 2 wii's staan. Zou ik niet de NAND opnieuw kunnen flashen?
Elke nand is gelinked aan de Wii vanwaar hij komt, dus zomaar overzetten gaat niet, dan moet je hem eerst nog aanpassen...
GRMBL
Heb de Nintendo newsletter van Nintendo niet goed gelezen met als gevolg dat ik gemist had dat er op 1 december sterren gingen vervallen. Nu ben ik dus 7835 sterren armer. Had dan toch liever 2000 wii points gehad...
Heb de Nintendo newsletter van Nintendo niet goed gelezen met als gevolg dat ik gemist had dat er op 1 december sterren gingen vervallen. Nu ben ik dus 7835 sterren armer. Had dan toch liever 2000 wii points gehad...
Tsja, ik ben het hele sterren gebeuren eigenlijk toch al redelijk beu, de shop heeft voor mij buiten de gameboy player (die zo vaak uitverkocht was dat ik uiteindelijk maar naar de fysieke winkel gegaan ben) en zelda collection nooit iets boeiends gehad, prulletjes als stickers en keychains, en zelf print posters
word ik echt niet vrolijk van.
2000 wiipoints is leuk maar door de conversie kost het eigenlijk belachelijk veel geld om dit te verdienen. Ja ik weet het, ze zijn een commerciële instelling, ze hoeven het niet te doen etc etc. Maar als fan geef ik eigenlijk geen reet meer om het hele sterren systeem.

2000 wiipoints is leuk maar door de conversie kost het eigenlijk belachelijk veel geld om dit te verdienen. Ja ik weet het, ze zijn een commerciële instelling, ze hoeven het niet te doen etc etc. Maar als fan geef ik eigenlijk geen reet meer om het hele sterren systeem.
10 second ninja DONE
Hoe zit dat dan met vervallen van sterren? Ik heb er 2000 wegens aanschaf van die meuk, maar ze staan er nog steeds ?
Lijkt me ook wel erg vreemde actie als ze passief via een newsletter vertellen dat ze zoude vervallen, ik ben iig niet lid van die newsletter meuk.
Mis ik misschien iets?
Lijkt me ook wel erg vreemde actie als ze passief via een newsletter vertellen dat ze zoude vervallen, ik ben iig niet lid van die newsletter meuk.
Mis ik misschien iets?
Verwijderd
Als je op je profielpagina kijkt http://www.nintendo.nl/NO..._nintendo/myAccount_p3.do Zie je hoeveel sterren je aan het einde van deze maand gaat verliezen.
Waarom wissel je ze dan niet in voor wii points ? Zijn er dan 500 (NES spel) en die kan je wel bewaren. Je kan ze zelfs kado doen aan iemand anders.Koffie schreef op woensdag 09 december 2009 @ 13:50:
Hoe zit dat dan met vervallen van sterren? Ik heb er 2000 wegens aanschaf van die meuk, maar ze staan er nog steeds ?
Iemand al dit gezien? Nintendo verbindingshulp
Als iemand nog niet zijn/haar Wii met het internet heeft verbonden, laat het me weten, dan help ik je welDe campagne ‘Verbindingshulp’ beloont gebruikers die iemand anders helpen zijn of haar Wii-systeem te verbinden met het internet. Beiden ontvangen 500 Wii Points wanneer ze elkaars Wii-nummer registreren.
Wanneer je tien mensen hebt geholpen verbinding met internet te maken, ontvang je de Gold-status en mag je naast de al verdiende 5.000 Wii Points alle door Nintendo uitgegeven NES-spellen voor de Virtual Console gratis downloaden. Als je het maximum van 20 personen hebt geholpen hun Wii-systemen met internet te verbinden, mag je naast het totaal van 10.000 verdiende Wii Points ook alle NES-, Super Nintendo- en Nintendo 64-games voor de Virtual Console gratis downloaden.
Wii FC: 2129-2099-1796-3776
Verwijderd
Alleen duurt het wel even voordat je 20 mensen vind die een Wii hebben die nog niet online is, maar ze dat wel willen.
Inderdaad. Ik dacht eerst dat het een soort van helpdesk was, waar je als hulp kunt 'werken'. Maar je moet dus zelf mensen gaan zoeken die problemen hebben.
Ik verwacht ook niet dat er veel mensen zullen zijn op T.net die dit probleem hebben. En als ze die problemen hebben, dan zullen ze hier waarschijnlijk ook niet durven te vragen
Ik verwacht ook niet dat er veel mensen zullen zijn op T.net die dit probleem hebben. En als ze die problemen hebben, dan zullen ze hier waarschijnlijk ook niet durven te vragen
Wii FC: 2129-2099-1796-3776
Verwijderd
Idd van Tweakers kan je verwachten dat ze dat zelf kunnen
Feitelijk kan je het wel doen als je je vrienden aanzet om een Wii te kopen, zolang zij jouw Wii nummer in de shop invoert (en jij die van hun) krijg je per keer 500 wii punten (zij ook trouwens). Dit moet natuurlijk in minder dan 30 dagen nadat ze voor het eerst de shop ingegaan zijn.
[ Voor 76% gewijzigd door Verwijderd op 09-12-2009 21:37 ]
^ ik heb zo toch al een aantal mensen hier in dit topic kunnen helpen (en vice versa natuurlijk). 500 Wii punten zijn toch 5€ waard.
wat zijn eigenlijk de voordelen van je Wii aan het internet te hangen?? Daar heb ik toch een pc voor.... Die Wii is om te gamen.... toch.....
Zo kun je meer games krijgen? Zoals alle games uit de Virtual Console en natuurlijk WiiWare.
Signature
En natuurlijk Mario Kart online tegen elkaar spelen.
Wat is dat 'aan het internet hangen' dan?
Ik heb 'm gewoon aan mijn AP geknoopt en kan prima daarmee bijv. Mario Kart online spelen. Is dat waar ze 500 punten voor geven
Gisteren eens even serieus voor NSMB gaan zitten met een maat. Erg leuk maar soms ook lastig en irritant om met zijn 2en te gebruiken. Het 'belltje' kan handig zijn, maar kan ook zeer zeker tegen je werken.
Wel erg verslafend goede mario
Ik heb 'm gewoon aan mijn AP geknoopt en kan prima daarmee bijv. Mario Kart online spelen. Is dat waar ze 500 punten voor geven
Gisteren eens even serieus voor NSMB gaan zitten met een maat. Erg leuk maar soms ook lastig en irritant om met zijn 2en te gebruiken. Het 'belltje' kan handig zijn, maar kan ook zeer zeker tegen je werken.
Wel erg verslafend goede mario
Verwijderd
Ja dat is precies wat je moet doen, voor sommige mensen is dat nogal lastigKoffie schreef op donderdag 10 december 2009 @ 09:36:
Wat is dat 'aan het internet hangen' dan?
Wat is nu echt een leuke game voor de wii?
Ik heb alleen sports en resort...
Maar spellen als call of duty, werkt dat nu echt goed op een Wii? Zijn de graphics niet slecht?
Maar spellen als call of duty, werkt dat nu echt goed op een Wii? Zijn de graphics niet slecht?
[ Voor 9% gewijzigd door BlakHawk op 10-12-2009 10:40 ]
Verwijderd
De graphics zijn niet slecht maar niet zo goed als ps3/X360, meer met de Ps2 te vergelijken.dfrenner schreef op donderdag 10 december 2009 @ 10:40:
Wat is nu echt een leuke game voor de wii?
Leuke games voor de Wii zijn oa Mario Kart en Warioware al zal je op de 2e snel uitgekeken zijn.
Verwijderd
New Super Mario Bros. Wii, WarioLand, Resident Evil 4, Monster Hunter 3 (nog niet uit hier), SSBB, Super Mario Galaxy, MarioKart, en nog wat anderen.
Verwijderd
Nou die heb ik laatst geprobeerd...
Ik kon er niets mee worden, zowel qua gameplay als qua graphics.
Op Metacritic zijn de reviews echter gewoon goed te noemen, dus misschien ben ik een noob

Op Metacritic zijn de reviews echter gewoon goed te noemen, dus misschien ben ik een noob
[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 10-12-2009 11:41 ]
Over F1 2009
Is echt een top F1 game maar dan wel spelen met een Classic Controller. Met de classic controller kun je vloeiend gas geven en remmen (bij de andere besturings combo's heb je dat niet). Vervolgens zet je alle hulpmiddelen uit behalve de race lijn tonen. Daarna kun je heerlijk vrij racen terwijl je alleen de optimale lijn in de gaten houd voor het sturen en remmen. Nog nooit een F1 game gehad die zo lekker weg raced.Verwijderd schreef op donderdag 10 december 2009 @ 11:40:
Nou die heb ik laatst geprobeerd...![]()
De mediamarkt in Rotterdam Centrum heeft hem. Kost 50 euro waarvan je nu 5 Euro terug krijgt als vrij besteedbare kado kaart. Heb er gisteren even mee zitten spelen. Het ziet er mooi uit maar ik moet even wennen aan al die hectiek op het scherm.Deddiekoel schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 12:11:
Is er hier iemand die Muramasa in de winkels heeft gezien? Meeste (web)shops hebben hem niet op voorraad namelijk terwijl het mij een interessante game lijkt. Heb hem uiteindelijk bij Amazon UK besteld.
Ben wel heel benieuwd!
Hmm, ligt dat aan mij of zit er een ietspietsie lag op de besturing van New super mario bros.
Als ik druk op springen, dan duurt dat precies toch een fractie van een seconde eer mario echt springt...
Als ik druk op springen, dan duurt dat precies toch een fractie van een seconde eer mario echt springt...
Mwah, F1 2009 heb ik een paar minuutjes gespeeld. Vond er echt niets aan. Totaal niet realistisch en (kan ook aan mijn skills liggen) je zwalkt alleen maar over de weg.
Echt verre van realistisch te noemen.
Echt verre van realistisch te noemen.
Verwijderd
Dat is normaal, ga maar eens rennen en dan springen, zul je zien dat dat sneller gaat. Dit moet de besturing realistischer maken.Deetje schreef op donderdag 10 december 2009 @ 13:45:
Hmm, ligt dat aan mij of zit er een ietspietsie lag op de besturing van New super mario bros.
Weet je zeker dat het niet aan je TV ligt ? Ik moest op mijn tv alle beeldbewerking dingen uitzetten anders had ik bijna 385ms vertraging. Ik ervaar nu helemaal geen vertraging (vergelijkbaar alsof ik op de DS speel).Deetje schreef op donderdag 10 december 2009 @ 13:45:
Dit topic is gesloten.