Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.
Misschien mag ik dit niet belachelijk vinden maar dan kan ik het nog wel belachelijk vinden dat Nintendo geen officiële VGA/DVI/HDMI kabels heeft uitgebracht waardoor het leven een stuk makkelijker wordt voor sommige mensen.
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Dan hebben ze dus geen beeld meer en zitten ze sloot
Trouwens, ze hebben een component-kabel en ik denk niet dat er heel veel mensen hun Wii via vga op een monitor willen aansluiten, dus da's niet winstgevend voor Nintendo
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
En dan komt die Wii, die alleen via Component op 480p kan worden aangesloten.... gemiste kans, totaal NIET speciaal, en niet gericht op deze moderne HD tijden!
The Legend Will Never Die
Natuurlijk zal ik wel moeten wennen, maar sommige dingen lijken niet te kloppen.
1. Ik zie tijdens practice geen pijltjes boven het net.
2. Soms reageerd de speler vreemd, dan lijkt het wel of ie backhand en forehand niet goed doet, of hij is te laat of hij reageerd helemaal niet als ik te snel speel.
Terwijl bij een simpel spel als tafeltennis bij wii-resort de bewegingen goed worden uitgevoerd en ook zoals ik verwacht.
Is er iemand die wat meer kan vertellen wat ik fout doe of andere tips.
www.casarodriguillo.com
Beetje jammer dat de Wii alle gamecube en vitual console games terug gooit naar 480i waardoor ik weer dat zwarte beeld krijgMrVegeta schreef op zaterdag 02 januari 2010 @ 19:19:
4:3 of 16:9 maakt niet uit, ik vind de Wii prima hoor op mijn oude tv'tje maar op een mijn Samsung monitor is het heel erg blurry en niet full screen maar ja goed, maandag kijken of ik Zelda Ocarina of Time kan spelen dan is mijn doel gehaald.
Heb je bij de Virtual Console en sommige Gamecube spellen trouwens ook niet het probleem dat VGA geen 50 Hz aankan en er vrij veel VC en GC spellen zijn die juist alleen in 50Hz te draaien zijn?MrVegeta schreef op zondag 03 januari 2010 @ 02:13:
[...]
Beetje jammer dat de Wii alle gamecube en vitual console games terug gooit naar 480i waardoor ik weer dat zwarte beeld krijg.
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
//edit, hé fucking hé. Ik heb mijn Wii op NTSC gekregen en nu kan ik die gamecube disc wel draaien en ook Zelda Masters Quest spelen. Full screen, fuck die andere zooi.
Nou nu eindelijk maar naar bed
[ Voor 50% gewijzigd door MrVegeta op 03-01-2010 05:09 ]
Pinin schreef op zaterdag 02 januari 2010 @ 22:04:
Hmmm, ik heb nu EA Grandslam tennis........ maar ik vind het vreemd reageren.
Natuurlijk zal ik wel moeten wennen, maar sommige dingen lijken niet te kloppen.
1. Soms reageerd de speler vreemd, bijv. hij reageerd soms helemaal niet (als ik te snel speel?)
2. maakt opeens een rare onverwachte beweging
Is er iemand die wat meer kan vertellen wat ik fout doe of andere tips.
www.casarodriguillo.com
Alleen de GC games die geen 480p kunnen, maar dat was ook als zo met de GC zelf als je deze op component aansloot.Beetje jammer dat de Wii alle gamecube en vitual console games terug gooit naar 480i
@pinin, hoezo vorige pagina ? Die staat gewoon een paar posts er boven bij mij.. dat is volledig afhankelijk van je persoonlijk instellingen.
[ Voor 24% gewijzigd door DukeBox op 03-01-2010 22:07 ]
Baal er erg van als een spel het best goed doet maar opeens uit zichzelf een compleet verkeerde move doet of gewoon voorbij de bal rent met gevolg dat je de bal nooit meer kan halen.
www.casarodriguillo.com
Anoniem: 338511
Zolang ze maar eens vernieuwing aanbringen in deze verouderde spelreeks. Ik wil wel eens wat meer dan:Anoniem: 136075 schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 13:12:
Zelda Wii nog dit jaar?! LET IT BE!
http://wiids.nl/article.php?id=31968
-een eendimensionale held die geen karakter heeft
-blokjes verschuiven
-Formalisch verhaal
Heiden! ;-)Anoniem: 338511 schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 13:19:
[...]
Zolang ze maar eens vernieuwing aanbringen in deze verouderde spelreeks. Ik wil wel eens wat meer dan:
-blokjes verschuiven
-Formalisch verhaal
Ik ben het wel eens dat Zelda wat innovatie kan gebruiken. Volgens Nintendo gaat dat ook komen. Twilight Princess was more of the same Ocarina gameplay. Maar daar hebben de fans ook om gevraagd. Ik ben heel benieuwd wat deze Zelda gaat brengen. Gaat een interessante E3 worden denk ik...
Maar als Zelda idd dit jaar komt dan komen er twee klappers dit jaar. Hopelijk heeft Nintendo zijn ogen geopend en genoeg geld binnen geharkt om weer ouderwets goede games te maken!
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
Je mag er niet over klagen want dit doen ze al vanaf de n64 (op de snes waren er ook vervolgen, maar was er ook zat anders te spelen) maar toch is het jammer dat ze met de meest innovatieve console geen nieuwe games/ip's maken.
10 second ninja DONE
En waarom zou je een totaal afwijkend spel "Zelda" noemen dan? Het zal toch enigszins overeen moeten komen met de verwachtingen die de meeste mensen van zo'n game hebben.Anoniem: 338511 schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 13:19:
[...]
Zolang ze maar eens vernieuwing aanbringen in deze verouderde spelreeks. Ik wil wel eens wat meer dan:
-blokjes verschuiven
-Formalisch verhaal
Bovendien verplicht niemand je Zelda te kopen als je iets totaal anders wil

"There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors."
Onofficieel dus wel, maar daarvoor zit je op het verkeerde forum.
Ok.. weet niet of het mag dat iemand mij in een DM dan een linkje stuurt waar ik kan kijken?Fire69 schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 22:18:
Officieel kan het niet.
Onofficieel dus wel, maar daarvoor zit je op het verkeerde forum.
"There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors."
Er waren wat geruchten dat een 120 GB fat32 USB hd herkend zou worden als een SD kaart als er geen SD kaart in zat. Maar volgens mij is het gewoon onzin. Een FAT 32 partitie is wel bruikaar voor homebrew zoals MPlayer_CE.Murk schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 21:31:
Ik wil graag een usb schijf gebruiken als opslag medium voor content en saves in plaats van een SD kaart. Kan dit? Heb wel het 1 en ander geprobeerd maar tot nu toe weinig succes. Als jullie het niet weten dan geef ik het op
Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.
Ik weet niet meer waar, maar ik had ergens gelezen dat ze al ergens heel ver in de ontwikkeling van de nieuwe Zelda zitten. Hij dus zomaar sneller kunnen verschijnen dan je zou verwachten. Zelda maakt tevens gebruik van Motion Plus, maar omdat al een redelijke ontwikkeltijd gehad hadden toen Motion Plus uitkwam en daardoor Motion Plus compatibiliteit er nog even bij moeten maken, verwacht ik eerlijk gezegd weinig van Motion Plus in de nieuwe Zelda.Anoniem: 136075 schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 13:12:
Zelda Wii nog dit jaar?! LET IT BE!
http://wiids.nl/article.php?id=31968
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
Waarom eigenlijk ? Ik heb er een 16GB kaartje in zitten en heel wat content er op staan, maar nog niet eens voor de helft vol.Murk schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 21:31:
Ik wil graag een usb schijf gebruiken als opslag medium voor content en saves in plaats van een SD kaart.
Daarnaast scheelt het geluid, energie en warmte..
Anoniem: 107960
Vroeger kon de Wii geen SDHC kaartjes lezen en was je inderdaad dus gebonden aan een kaartje van max 2 GB. Sinds (volgens mij) firmware 4.0 heeft de Wii echter wel ondersteuning voor dit soort kaartjes en kun je dus veel grotere kaartjes (16/32 GB etc) gebruiken.Murk schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 00:08:
Wat de heck... ik had ergens gelezen dat het kaartje niet groter mag zijn dan 2GB... was dit dan nog van een oude firmware of zo? Anders kan ik idd net zo goed zo'n 16 gig ding (of meer) halen.
Zelda boomerang:Rakkerzero schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 23:07:
[...]
Ik weet niet meer waar, maar ik had ergens gelezen dat ze al ergens heel ver in de ontwikkeling van de nieuwe Zelda zitten. Hij dus zomaar sneller kunnen verschijnen dan je zou verwachten. Zelda maakt tevens gebruik van Motion Plus, maar omdat al een redelijke ontwikkeltijd gehad hadden toen Motion Plus uitkwam en daardoor Motion Plus compatibiliteit er nog even bij moeten maken, verwacht ik eerlijk gezegd weinig van Motion Plus in de nieuwe Zelda.

Zelda boogschieten

Paard rijden

Misschien zelfs wel wat

Zelda in space?
Snap er nog steeds niets van, waarom kan je wel je Wii resetten naar 480i maar niet naar 480p. Kut nintendo dat in 1980 is blijven hangen. /rant.
Maar blijkbaar als je je Wii boot met een component kabel er in dat ie zichzelf op 480p zet. Dus morgen scoor ik ergens goedkoop zo een kabel, boot de Wii met die kabel er in en verwissel de kabel terwijl die aanstaat met mijn VGA kabel. Ben benieuwd.
[ Voor 142% gewijzigd door MrVegeta op 07-01-2010 01:52 ]
Dat betekent niet dat je niet kritisch mag zijn.klaasjanb schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 21:20:
[...]
Bovendien verplicht niemand je Zelda te kopen als je iets totaal anders wil
Zelda is grotendeels hetzelfde gebleven sinds de snes, paar uitzonderingen daargelaten. OoT was grotendeels een remake van LttP!
Eerst 3 tempels in, daarna verder in de volgende tempels.
Maar goed, ik heb Twilight Prinses speciaal voor de GC gekocht omdat ik geen zin had in de Wii controls.
Ik vind het leuk als ze een toevoeging hebben dat het kan, maar dat het niet verplicht wordt.
Dus zoals Mario Kart. Je kunt gewoon kiezen hoe je wilt spelen.
Overigens speel ik Zelda ook voor de sfeer die het met zich mee brengt. De puzzels (vaak dezelfde, maar ook vaak nieuwe) vind ik ook wel leuk in zo'n spel.
Klopt maar bij LttP waren de overeenkomsten wel erg duidelijk:Arunia schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 08:19:
In principe zitten alle zelda's hetzelfde in elkaar.
Eerst 3 tempels in, daarna verder in de volgende tempels.
-Je ontmoet zelda in het begin en belooft haar te helpen het land te redden
-Je moet eerst 3 voorwerpen uit 3 tempels halen voordat vervolgens alles mis gaat in het kasteel en je er naartoe moet.
-En je vervolgens terecht komt in een Dark world waar Ganon de baas is en alles 'twisted' is.
-Rond die tijd krijg je ook het Master Sword in de spellen.
-Met behulp van een item (spiegel/ocarina) kan je door beide werelden reizen, wat je nodig hebt voor sommige puzzels.
Dat is niet zo! Ik heb vaak genoeg de Wii bij mensen op 480P moeten zetten, ondanks dat ze de Compenent kabel hadden aangesloten!Maar blijkbaar als je je Wii boot met een component kabel er in dat ie zichzelf op 480p zet.
[ Voor 34% gewijzigd door MrVegeta op 07-01-2010 12:39 ]
Ik heb er echt nooit problemen mee gehad op mijn lcd, component kabel erin, tv op component ingang zetten en vervolgens gewoon 480p selecteren in het menu. Het probleem wat jij beschrijft is imho net zo goed een gebrek van de tv.
[ Voor 41% gewijzigd door sjekneck op 07-01-2010 12:55 ]
Nou had ik een VGA kabel gekocht, de Wii bij Nedgames op 480p gezet. Thuis de VGA kabel er in en presto, het werkt. Maar blijkbaar toen ik Zelda OOT resette (gamecube disc) is mijn Wii terug gegaan naar 480i, of ik heb de kabel er te vroeg/laat uitgehaald. Hoe het is gebeurd maakt niet uit.
Sander, leg mij eens uit hoe dat moet met bootmii? Ben wel benieuwd namelijk!90710 schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 12:37:
Misschien kan je proberen om dmv bootmii de 480p stand te forceren?
Ik heb daar wel goede ervaringen mee. Alleen die accu die ik heb zit op de onderkant ook een knopje waarmee je de remote's kan synchroniseren met de Wii, en als je daar per ongelukt op drukt tijdens het spelen verlies je de verbinding met de console. Niet onoverkomelijk maar als je er op let dan is er niets aan de hand.HamburgerHenk schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 09:05:
Heeft er iemand ervaring met die oplaaddocks die je kan kopen? Werkt het een beetje over kan je gewoon beter de batterijen vervangen(wiimote+ btw)
Elect a clown, expect a circus.
90710
Volgens mij kan je dat met het configuratiebestand (zie de bootmii map) instellen.GOUDSBS schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 14:16:
[...]
Sander, leg mij eens uit hoe dat moet met bootmii? Ben wel benieuwd namelijk!
Ok mooi thanksSlasher schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 09:10:
[...]
Ik heb daar wel goede ervaringen mee. Alleen die accu die ik heb zit op de onderkant ook een knopje waarmee je de remote's kan synchroniseren met de Wii, en als je daar per ongelukt op drukt tijdens het spelen verlies je de verbinding met de console. Niet onoverkomelijk maar als je er op let dan is er niets aan de hand.
D'r zijn 2 Zelda's die echt behoorlijk afweken van de standaard Zelda gameplay: The Adventure of Link en Majora's Mask. Beiden niet echt een denderend succes.Anoniem: 338511 schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 07:01:
Dat betekent niet dat je niet kritisch mag zijn.
Zelda is grotendeels hetzelfde gebleven sinds de snes, paar uitzonderingen daargelaten. OoT was grotendeels een remake van LttP!
Overigens is OoT imo juist wel een van de meest vooruitstrevende Zelda's geweest. Tuurlijk, het idee is gewoon weer hetzelfde, maar om zoiets even om te zetten naar 3D (zowel graphics, gameplay, als besturing) is niet zomaar iets. Zeker niet in die tijd, waarin dat nog allemaal nieuw was. Het Z-targeting systeem uit OoT wordt overigens nu nog steeds veelvuldig toegepast. In Assassin's Creed bijvoorbeeld.
Zelda en Metroid (hoewel die wat later) zijn toch wel 2 franchises waar ze dat verdomde goed hebben gedaan. Mario ook (zeker 64 voor die tijd), maar ik blijf toch nog de voorkeur geven aan SMB3 en SMW eigenlijk. Kijk je naar andere populaire franchises zoals Megaman, dan zie je dat het nog vies tegenvalt om van een succesvolle 2D-reeks even een 3D-reeks te maken.
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
Ik zou het echt vet vinden als ze de nieuwe super mario bros voor de Wii in dezelfde grafische stijl maken als SMW, SMB3 en dan nog beter. Met de huidige technieken zou je echt een pareltje qua 2d graphics kunnen laten zien. Daardoor zou SMBW nog beter tot zijn recht komen, ipv de lege 3D graphics die ze nu gebruiken.Captain N schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 11:40:
[...]
Zelda en Metroid (hoewel die wat later) zijn toch wel 2 franchises waar ze dat verdomde goed hebben gedaan. Mario ook (zeker 64 voor die tijd), maar ik blijf toch nog de voorkeur geven aan SMB3 en SMW eigenlijk. Kijk je naar andere populaire franchises zoals Megaman, dan zie je dat het nog vies tegenvalt om van een succesvolle 2D-reeks even een 3D-reeks te maken.
[ Voor 105% gewijzigd door MrVegeta op 08-01-2010 13:53 ]
Mwah, vergelijk het even als je iets hebt uitgeleend aan iemand en je krijgt het stuk terug......maakt toch wel uitMrVegeta schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 13:00:
Hoe het is gebeurd maakt niet uit.
Je gaf zelf al aan dat je op een of andere onverwachte manier de wii gereset hebt. Wellicht dat met die actie de resolutie terugschiet.
En zoals je ook al zei, dit specifieke punt is iets waar de meeste spelers geen last van zal hebben (zeker gezien de wii doelgroep die zal vrijwel altijd in de huiskamer op tv spelen...wsl ook nog via composiet op een hd flatscreen

Maar ik ben het zeker met je eens dat het altijd nintendo is die niet (goed genoeg) nadenkt over deze zaken.
Hoewel ps3 op een monitor zonder hdmi of scart/composiet ook makkelijker gezegd dan gedaan is volgens mij.
10 second ninja DONE
Ik vind persoonlijk die stijl maar niks. Ik heb NSMB Wii nog niet gespeeld, maar de DS versie vond ik leuk, maar jammer dus van de looks.Magic6399 schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 13:03:
Bedoel je dan niet zoiets als 'New Super Mario Bros Wii'??
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
Dat schrijf ik toch ook dat ze het vervolg op New Super Mario Bros Wii in 2d sprites moeten doen:D a la Super Mario World. Zou vele malen beter zijn.Magic6399 schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 13:03:
Bedoel je dan niet zoiets als 'New Super Mario Bros Wii'??
Niet dat ik NSMBW niet leuk vind, integendeel, het is een heel erg leuk spel. Alleen de graphics ogen zo zielloos.
You can take a picture of something you see. In the future, where will I be?
Ik heb zowel de Grand slam tennis als de resort als de Tiger woods 2010. Welke toch optimised zouden moeten zijn voor de controller.
Ik kan hem in de lokale gameboer voor 19€ aanschaffen maar twijfel of het enig extra speelplezier gaat brengen.
Ervaringen altijd welkom
Ik vind het, het geld zeker waard. Zoals je zegt is het maar 20 euri dus niet veel, vind ik. Heb hier zelf ook Grand Slam Tennis en Sports Resort (Tiger Woods niet) en ik moet zeggen dat vooral Tennis erg vet is en is uitstekend werkt. Aan het begin erg lastig omdat dat ding exact doet wat ik doe (dus ook de fouten dingensleepwalkerbe schreef op maandag 11 januari 2010 @ 13:29:
Is de Wii Motion plus de aankoop ondertussen al waard? Ik weet dat het persoonlijke keuze is , maar heb het nog nergens kunnen testen.
Ik heb zowel de Grand slam tennis als de resort als de Tiger woods 2010. Welke toch optimised zouden moeten zijn voor de controller.
Ik kan hem in de lokale gameboer voor 19€ aanschaffen maar twijfel of het enig extra speelplezier gaat brengen.
Ervaringen altijd welkom
''Choose your enemies carefully because they will define you. Make them interesting, cos in some ways they will find you. They're not there in the beginning but when your story ends. Gonna last with you longer than your friends.''
90710
Nee dus. Je kan WiiSports Resort alleen met WiiMote+MotionPlus spelen (en sommige spellen heb je ook nog een nunchuck nodig) Maar er zit wel een Motion+ controller bij het spel in het doosje. Dus zo erg is het niet.SithWarrior schreef op maandag 11 januari 2010 @ 13:26:
Kan ook zonder
[ Voor 15% gewijzigd door 90710 op 11-01-2010 14:25 ]
Volgens mij kan het idd niet nee. Je hebt dacht ik echt die Motion Plus nodig.90710 schreef op maandag 11 januari 2010 @ 14:23:
[...]
Nee dus. Je kan WiiSports Resort alleen met WiiMote+MotionPlus spelen (en sommige spellen heb je ook nog een nunchuck nodig) Maar er zit wel een Motion+ controller bij het spel in het doosje. Dus zo erg is het niet.
''Choose your enemies carefully because they will define you. Make them interesting, cos in some ways they will find you. They're not there in the beginning but when your story ends. Gonna last with you longer than your friends.''
Resort is zonder WM+ niet te kopen en Grans Slam ook bijna niet. Dus die 19eu kan er toch wel af aangezien je al bespaard hebt op je gamekosten...sleepwalkerbe schreef op maandag 11 januari 2010 @ 13:29:
Is de Wii Motion plus de aankoop ondertussen al waard? Ik weet dat het persoonlijke keuze is , maar heb het nog nergens kunnen testen.
Ervaringen altijd welkom
BIj Tiger 2010 is overigens echt een must.
Hoi, ik heb vraag over grand slam:JKratos schreef op maandag 11 januari 2010 @ 13:36:
[...]
Ik vind het, het geld zeker waard. Zoals je zegt is het maar 20 euri dus niet veel, vind ik. Heb hier zelf ook Grand Slam Tennis en Sports Resort (Tiger Woods niet) en ik moet zeggen dat vooral Tennis erg vet is en is uitstekend werkt. Aan het begin erg lastig omdat dat ding exact doet wat ik doe (dus ook de fouten dingen). Maar vooral online doubles is erg cool vind ik, zeker omdat het erg goed werkt met de Motion plus.
Veel dingen werken goed, maar sommige moves snap ik niet waar ze vandaan komen. Bijv. dat ie te ver doorloopt en dus een bal niet kan raken, maar vooral als ie naar voren loopt maakt ie ineens een slag omdat ik bijv. van forehand naar backhand moet. Of speel jij met nunchuck?
www.casarodriguillo.com
90710
Voor wie van een beetje grindhouse films houdt een aanrader. Alles in zwart wit met rood bloed er door heen. Volgens mij een echt onderschatte game die vooral door het zwart-wit beeld veel Wii-gamers afschrikt. Maar als je de recencies leest dan zie je dat iedereen er enthousiast over is.
Klopt, althans, het klopt natuurlijk niet. Maar ik zit er ook nog regelmatig mee te klote. Ik merk wel dat je de motion rustig moet bewegen (behalve met slaan uiteraard) maar met je arm naar achter bewegen vlak voordat je slaat bijvoorbeeld. Je moet zo min mogelijk plotse en schrikkerige bewegingen maken want denk hij vrij snel dat je een slag probeert te maken. Zeker, wat je zegt, van forehand naar backhand moet je rustig doen en niet ineens keihard uithalen. maar veel is gewoon kneiter veel oefenen en potjes spelen en feelling krijgen met de game.Pinin schreef op maandag 11 januari 2010 @ 18:44:
[...]
Hoi, ik heb vraag over grand slam:
Veel dingen werken goed, maar sommige moves snap ik niet waar ze vandaan komen. Bijv. dat ie te ver doorloopt en dus een bal niet kan raken, maar vooral als ie naar voren loopt maakt ie ineens een slag omdat ik bijv. van forehand naar backhand moet. Of speel jij met nunchuck?
Speel trouwens zonder nunchuck (dan moet je zelf het veld over gaan sprinten, dat is al helemaal niet te doen. dan ben je sowieso altijd en overal te laat bij.)
NB Ik ken deze shop verder niet.
Ik speel GST altijd met Nunchuck & WM+ of alleen met de Wiimote. Ik wil of totale controle of "Wii Sports" controle (so to speak). Met nunchuck is mijn favoriete manier trouwens. Zelf lopen is lang zo lastig niet.JKratos schreef op maandag 11 januari 2010 @ 22:14:
[...]
Klopt, althans, het klopt natuurlijk niet. Maar ik zit er ook nog regelmatig mee te klote. Ik merk wel dat je de motion rustig moet bewegen (behalve met slaan uiteraard) maar met je arm naar achter bewegen vlak voordat je slaat bijvoorbeeld. Je moet zo min mogelijk plotse en schrikkerige bewegingen maken want denk hij vrij snel dat je een slag probeert te maken. Zeker, wat je zegt, van forehand naar backhand moet je rustig doen en niet ineens keihard uithalen. maar veel is gewoon kneiter veel oefenen en potjes spelen en feelling krijgen met de game.
Speel trouwens zonder nunchuck (dan moet je zelf het veld over gaan sprinten, dat is al helemaal niet te doen. dan ben je sowieso altijd en overal te laat bij.)
o.k dan ligt het dus niet aan mij (tenminste... in zekere zin wel) Ik heb ook wel eens online gespeeld en daar viel mij op dat de tegenstander zo hard kunnen serveren, ook al sla ik mijn arm uit de kom harder gaat ie niet. Jammer dat alles moeizaam gaat want het is een tof spel, maar een goede leermodus zit er niet in.JKratos schreef op maandag 11 januari 2010 @ 22:14:
[...]
Klopt, althans, het klopt natuurlijk niet. Maar ik zit er ook nog regelmatig mee te klote. Ik merk wel dat je de motion rustig moet bewegen (behalve met slaan uiteraard) maar met je arm naar achter bewegen vlak voordat je slaat bijvoorbeeld. Je moet zo min mogelijk plotse en schrikkerige bewegingen maken want denk hij vrij snel dat je een slag probeert te maken. Zeker, wat je zegt, van forehand naar backhand moet je rustig doen en niet ineens keihard uithalen. maar veel is gewoon kneiter veel oefenen en potjes spelen en feelling krijgen met de game.
www.casarodriguillo.com
Haha, ja dat herken ik ook. Mij lukt het regelmatig om behoorlijk hard te slaan door de bal de lucht in te gooien en dan voordat je de motion plus naar benden beweegt (om te slaan dus) naar links of rechts te drukken en in te houden. Links of rechts van de 'pijltjesknoppen' dus. Hiermee stuur je de bal ook en slaat die heel vaak een stuk harder.Pinin schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 17:55:
[...]
o.k dan ligt het dus niet aan mij (tenminste... in zekere zin wel) Ik heb ook wel eens online gespeeld en daar viel mij op dat de tegenstander zo hard kunnen serveren, ook al sla ik mijn arm uit de kom harder gaat ie niet. Jammer dat alles moeizaam gaat want het is een tof spel, maar een goede leermodus zit er niet in.
Het blijft veel oefenen en spelen maar er zitten toch wel tips in dacht ik. Hoe je je handen moet bewegen en hoe de verschillende slagen maakt.. Hier heb ik wel wat aan gehad. Maar het blijft zoals gezegd veel oefenen en goed timen.
[ Voor 33% gewijzigd door Pinin op 12-01-2010 18:45 ]
www.casarodriguillo.com
http://www.youtube.com/watch?v=j0fuPzbBpNQ
Succes met spelen. Als het eenmaal wat beter gaat en het lukt vaker en je gaat vaker winnen wordt het vanzelf stukken leuker. (Geldt trouwens voor elke game
Je kunt ook "upgrades" verdienen door bekende tennissers te verslaan. Ik meen dat Roddick of zo de beste service geeft. Dat maakt ook een verschil.Pinin schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 18:45:
nou ik ga het weer proberen, debadnkt voor de adviezen
Anoniem: 16963
Blijft leuk om elkaars records te verbreken, dus de 20 euro was hij zeker wel waard.
Wel jammer dat in multi-player de 3 overige spelers niet onder eigen naam kunnen spelen maar Gast1, 2 of 3. Verder vind ik het pittig om te levelen. Je moet echt scherp rijden en dus vaak een game opnieuw spelen om sterren te verdienen.
~
Misschien is een nieuwe iCarly

Net zoals Ghostbusters, een vrijwel dode franchise die na zo'n 17 jaar weer tot leven is geroepen kan dit ook. Een goede aktiegame scoort altijd. Desnoods maak je een Wiiware-contra-achtige titel. Wat ook interessant is is een game rondom de Expendables.boshar schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 10:10:
Voor de huidige doelgroep is Arnold Schwarzenegger die gouverneur ergens in Amerika land. Dat ie ook nog films heeft gemaakt enzo staat ze niet meer zo op het netvlies.
Misschien is een nieuwe iCarly, Zack & Cody
of Hanna Montana
game meer iets voor de huidige doelgroep.
Diabolik: The Original Sin voor € 17,50
Ken iemand die game?
Is t wat, de moeite van 17,50 waard?
Leeg - Sinds 20180907
Nu bij Dailymania DJ hero voor de Wii inclusief draaitafel voor 69 euro.
* Chillz gaat overigens van 't weekend Wii Fit + Balance Board kopen voor 40€
Overkopen van iemand die m nieuw had gekocht, en sindsdiens ongebruikt in de kast heeft staan.
Best een aardige deal dacht ik zelf
Leeg - Sinds 20180907
Was the Running man niet die film over die gast in een ultra-gewelddadige TV show? Zeg maar, zoiets als Madworld?Anoniem: 338511 schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 08:41:
Nintendo zou moeten laten zien dat ze ballen hebben en een game over Commando/the Running man maken. Zoiets spreekt de doelgroep meer aan.
Anoniem: 292789
Wilde daar de component kabel op aansluiten, alleen: rood,groen,blauw prima, maar de wit rode tulp voor geluid kan ik bij die ingang niet gebruiken. (zit alleen een coax op die ingang)
Zijn er kabels die dit ook hebben ? Dus rood groen blauw en dan een coax ?
90710
Volgens deze PDF namenlijk wel: http://download.p4c.phili...0/32pf9830_10_pss_nld.pdf

[ Voor 13% gewijzigd door 90710 op 14-01-2010 23:12 ]
90710
Ik heb het heel even bekeken maar vond er helemaa niets aan. Probeer anders even een review te vinden.Chillz schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 13:07:
Vandaag dagaanbieding bij Buy This Today:
Diabolik: The Original Sin voor € 17,50
Ken iemand die game?
Is t wat, de moeite van 17,50 waard?
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1389073
Nog even wachten tot TheZeroorez de nieuwe plaatjes in de Must Have lijst heeft upgeload en voor de rest is die klaar voor gebruik.
And I'm the only one and I walk alone.
Dit topic is gesloten.