Het Nintendo Wii Ervaringen Topic Deel 106 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 11 12 Laatste
Acties:
  • 91.383 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15:38

DukeBox

Voor je 't weet wist je 't nie

[b][message=33194552,noline]MrVegeta schreef op donderdag 31 december 2009 @ 21:34...Ik kan de settings van de Wii niet op 480p zetten zonder een tv die HD is en een component ingang heeft. Wat belachelijk zeg.
Das helemaal niet belachelijk, je kan nou eenmaal geen progressive scan over composiet en rgb sturen. Pas vanaf component zit die mogelijkheid er in.

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 27-05 17:54

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Het is toch debiel dat je die optie pas aan kan zetten als je de "juiste" kabel hebt. Mijn VGA kabel perst er een p signaal door maar die kan ik niet selecteren omdat...? Nou ja, ik ga morgen wel langs een gamezaak in de hoop dat ik een component kabel mag lenen, misschien hebben ze daar ook wel een mooie HD tv staan.

Misschien mag ik dit niet belachelijk vinden maar dan kan ik het nog wel belachelijk vinden dat Nintendo geen officiële VGA/DVI/HDMI kabels heeft uitgebracht waardoor het leven een stuk makkelijker wordt voor sommige mensen.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-05 14:43
Tja, waarschijnlijk is dat om idioten te beschermen die die optie in het menu verzetten zonder te weten waarvoor het dient en dan met een Wii zitten die op 480p staat terwijl hij aangesloten zit via composite.
Dan hebben ze dus geen beeld meer en zitten ze sloot :P

Trouwens, ze hebben een component-kabel en ik denk niet dat er heel veel mensen hun Wii via vga op een monitor willen aansluiten, dus da's niet winstgevend voor Nintendo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Winstgevend, alsof het miljoenen kost om zo een kabel te ontwikkelen. En ja, de optie zit er in zodat mensen niet zomaar dingen aan klikken, een vriend van me had het op de PS3, die stond ook op HD nadat 'ie hem aan een vriend had geleend. Op google stond mooi hoe je dat terug kan zetten, helaas kan dat dus niet met de Wii. Bagger media apparaat ;).

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Je bent gewoon 'een speciaal geval' en daar gaat Nintendo geen rekening mee houden. Pech voor jou. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DLX
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10-03-2024

DLX

@Fire69; Zo speciaal is MrVegeta niet. Ik wil niet klagen/flamen of wat dan ook, maar ik had (heb) een Xbox die ik gewoon via VGA op mijn (nu) Full HD 23 inch monitor heb aangesloten. Een maatje van mij kan zijn Xbox of PS3 gewoon via HDMI naar DVI aansluiten op mijn andere 22 inch monitor.

En dan komt die Wii, die alleen via Component op 480p kan worden aangesloten.... gemiste kans, totaal NIET speciaal, en niet gericht op deze moderne HD tijden!

The Legend Will Never Die

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Heb het nu wel voor elkaar, net even bij een gamezaak geweest en ze hebben daar even de Wii op 480p gezet en het werkt. Ziet er niet uit op mijn beeldscherm maar goed dat maakt mij weinig uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DLX

DLX

@MrVegeta; Je hebt de Wii wel op breedbeeld ingesteld staan (of 4:3 als je een zo'n monitor hebt)? Dat het er niet uitziet, tja, niet iedereen is het daar mee eens ;) Veel plezier in iedergeval met je Wii!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

4:3 of 16:9 maakt niet uit, ik vind de Wii prima hoor op mijn oude tv'tje maar op een mijn Samsung monitor is het heel erg blurry en niet full screen maar ja goed, maandag kijken of ik Zelda Ocarina of Time kan spelen dan is mijn doel gehaald ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21-05 13:27

Pinin

Historie | Luxe | Duurzaam

Hmmm, ik heb nu EA Grandslam tennis........ maar ik vind het vreemd reageren.
Natuurlijk zal ik wel moeten wennen, maar sommige dingen lijken niet te kloppen.

1. Ik zie tijdens practice geen pijltjes boven het net.
2. Soms reageerd de speler vreemd, dan lijkt het wel of ie backhand en forehand niet goed doet, of hij is te laat of hij reageerd helemaal niet als ik te snel speel.

Terwijl bij een simpel spel als tafeltennis bij wii-resort de bewegingen goed worden uitgevoerd en ook zoals ik verwacht.

Is er iemand die wat meer kan vertellen wat ik fout doe of andere tips.

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

MrVegeta schreef op zaterdag 02 januari 2010 @ 19:19:
4:3 of 16:9 maakt niet uit, ik vind de Wii prima hoor op mijn oude tv'tje maar op een mijn Samsung monitor is het heel erg blurry en niet full screen maar ja goed, maandag kijken of ik Zelda Ocarina of Time kan spelen dan is mijn doel gehaald ;).
Beetje jammer dat de Wii alle gamecube en vitual console games terug gooit naar 480i waardoor ik weer dat zwarte beeld krijg :').

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 29-05 23:10

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

MrVegeta schreef op zondag 03 januari 2010 @ 02:13:
[...]

Beetje jammer dat de Wii alle gamecube en vitual console games terug gooit naar 480i waardoor ik weer dat zwarte beeld krijg :').
Heb je bij de Virtual Console en sommige Gamecube spellen trouwens ook niet het probleem dat VGA geen 50 Hz aankan en er vrij veel VC en GC spellen zijn die juist alleen in 50Hz te draaien zijn?

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Ah dat wist ik niet, dat kan het ook zijn ja... helaas betekend dat dus dat mijn monitor gewoon geen NGC/VC games kan afspelen. *zucht*. Misschien maar ergens een oude dikke tv vandaan halen en gewoon via scart aansluiten dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12:49
NTSC versies en emulators behoren altijd nog tot de mogelijkheid ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Maar bij NTSC versies zegt 'ie "dit kanaal kan niet worden gebruikt". Ugh...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
Als je homebrew op je Wii hebt draaien kan je met Gecko OS de games starten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Is zo goed als helemaal blij :D, ik heb zelda eindelijk draaiend alleen mis ik een stuk van het beeld :p.

//edit, hé fucking hé. Ik heb mijn Wii op NTSC gekregen en nu kan ik die gamecube disc wel draaien en ook Zelda Masters Quest spelen. Full screen, fuck die andere zooi.

Nou nu eindelijk maar naar bed :D.

[ Voor 50% gewijzigd door MrVegeta op 03-01-2010 05:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin

Pinin

Nog even een vraag van de vorige page
Pinin schreef op zaterdag 02 januari 2010 @ 22:04:
Hmmm, ik heb nu EA Grandslam tennis........ maar ik vind het vreemd reageren.
Natuurlijk zal ik wel moeten wennen, maar sommige dingen lijken niet te kloppen.

1. Soms reageerd de speler vreemd, bijv. hij reageerd soms helemaal niet (als ik te snel speel?)
2. maakt opeens een rare onverwachte beweging

Is er iemand die wat meer kan vertellen wat ik fout doe of andere tips.

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
Oefenen en niet verwachten dat het 1:1 tennis is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox

DukeBox

Beetje jammer dat de Wii alle gamecube en vitual console games terug gooit naar 480i
Alleen de GC games die geen 480p kunnen, maar dat was ook als zo met de GC zelf als je deze op component aansloot.

@pinin, hoezo vorige pagina ? Die staat gewoon een paar posts er boven bij mij.. dat is volledig afhankelijk van je persoonlijk instellingen.

[ Voor 24% gewijzigd door DukeBox op 03-01-2010 22:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin

Pinin

o.k, idd zal ie ook wel te zien zijn bij last page, beetje ongeduldig :)
Baal er erg van als een spel het best goed doet maar opeens uit zichzelf een compleet verkeerde move doet of gewoon voorbij de bal rent met gevolg dat je de bal nooit meer kan halen.

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 136075

Zelda Wii nog dit jaar?! LET IT BE!
http://wiids.nl/article.php?id=31968

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 338511

Zolang ze maar eens vernieuwing aanbringen in deze verouderde spelreeks. Ik wil wel eens wat meer dan:
-een eendimensionale held die geen karakter heeft
-blokjes verschuiven
-Formalisch verhaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48
Anoniem: 338511 schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 13:19:
[...]

Zolang ze maar eens vernieuwing aanbringen in deze verouderde spelreeks. Ik wil wel eens wat meer dan:
-blokjes verschuiven
-Formalisch verhaal
Heiden! ;-)
Ik ben het wel eens dat Zelda wat innovatie kan gebruiken. Volgens Nintendo gaat dat ook komen. Twilight Princess was more of the same Ocarina gameplay. Maar daar hebben de fans ook om gevraagd. Ik ben heel benieuwd wat deze Zelda gaat brengen. Gaat een interessante E3 worden denk ik...

Maar als Zelda idd dit jaar komt dan komen er twee klappers dit jaar. Hopelijk heeft Nintendo zijn ogen geopend en genoeg geld binnen geharkt om weer ouderwets goede games te maken!

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10:10
De andere is dan galaxy 2? Moet haast wel.
Je mag er niet over klagen want dit doen ze al vanaf de n64 (op de snes waren er ook vervolgen, maar was er ook zat anders te spelen) maar toch is het jammer dat ze met de meest innovatieve console geen nieuwe games/ip's maken.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klaasjanb
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 01-05-2021
Anoniem: 338511 schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 13:19:
[...]
-blokjes verschuiven
-Formalisch verhaal
En waarom zou je een totaal afwijkend spel "Zelda" noemen dan? Het zal toch enigszins overeen moeten komen met de verwachtingen die de meeste mensen van zo'n game hebben.
Bovendien verplicht niemand je Zelda te kopen als je iets totaal anders wil :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murk
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 22-05 21:00

Murk

Is this thing on?

Ik wil graag een usb schijf gebruiken als opslag medium voor content en saves in plaats van een SD kaart. Kan dit? Heb wel het 1 en ander geprobeerd maar tot nu toe weinig succes. Als jullie het niet weten dan geef ik het op :w

"There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Officieel kan het niet.
Onofficieel dus wel, maar daarvoor zit je op het verkeerde forum. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murk

Murk

Is this thing on?

Fire69 schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 22:18:
Officieel kan het niet.
Onofficieel dus wel, maar daarvoor zit je op het verkeerde forum. ;)
Ok.. weet niet of het mag dat iemand mij in een DM dan een linkje stuurt waar ik kan kijken?

"There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Geen idee, en ik ga het me niet meer riskeren. 1 weekban is genoeg geweest! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-05 20:21

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Murk schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 21:31:
Ik wil graag een usb schijf gebruiken als opslag medium voor content en saves in plaats van een SD kaart. Kan dit? Heb wel het 1 en ander geprobeerd maar tot nu toe weinig succes. Als jullie het niet weten dan geef ik het op :w
Er waren wat geruchten dat een 120 GB fat32 USB hd herkend zou worden als een SD kaart als er geen SD kaart in zat. Maar volgens mij is het gewoon onzin. Een FAT 32 partitie is wel bruikaar voor homebrew zoals MPlayer_CE.

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 30-05 22:42

Zeror

Ik Henk 'm!

Ik weet niet meer waar, maar ik had ergens gelezen dat ze al ergens heel ver in de ontwikkeling van de nieuwe Zelda zitten. Hij dus zomaar sneller kunnen verschijnen dan je zou verwachten. Zelda maakt tevens gebruik van Motion Plus, maar omdat al een redelijke ontwikkeltijd gehad hadden toen Motion Plus uitkwam en daardoor Motion Plus compatibiliteit er nog even bij moeten maken, verwacht ik eerlijk gezegd weinig van Motion Plus in de nieuwe Zelda.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox

DukeBox

Murk schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 21:31:
Ik wil graag een usb schijf gebruiken als opslag medium voor content en saves in plaats van een SD kaart.
Waarom eigenlijk ? Ik heb er een 16GB kaartje in zitten en heel wat content er op staan, maar nog niet eens voor de helft vol.
Daarnaast scheelt het geluid, energie en warmte..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murk

Murk

Is this thing on?

Wat de heck... ik had ergens gelezen dat het kaartje niet groter mag zijn dan 2GB... was dit dan nog van een oude firmware of zo? Anders kan ik idd net zo goed zo'n 16 gig ding (of meer) halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107960

Murk schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 00:08:
Wat de heck... ik had ergens gelezen dat het kaartje niet groter mag zijn dan 2GB... was dit dan nog van een oude firmware of zo? Anders kan ik idd net zo goed zo'n 16 gig ding (of meer) halen.
Vroeger kon de Wii geen SDHC kaartjes lezen en was je inderdaad dus gebonden aan een kaartje van max 2 GB. Sinds (volgens mij) firmware 4.0 heeft de Wii echter wel ondersteuning voor dit soort kaartjes en kun je dus veel grotere kaartjes (16/32 GB etc) gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
Rakkerzero schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 23:07:
[...]

Ik weet niet meer waar, maar ik had ergens gelezen dat ze al ergens heel ver in de ontwikkeling van de nieuwe Zelda zitten. Hij dus zomaar sneller kunnen verschijnen dan je zou verwachten. Zelda maakt tevens gebruik van Motion Plus, maar omdat al een redelijke ontwikkeltijd gehad hadden toen Motion Plus uitkwam en daardoor Motion Plus compatibiliteit er nog even bij moeten maken, verwacht ik eerlijk gezegd weinig van Motion Plus in de nieuwe Zelda.
Zelda boomerang:
Afbeeldingslocatie: http://i.neoseeker.com/p/Games/Nintendo_Wii/Sports/Other/wii_sports_resort_profilelarge.png

Zelda boogschieten
Afbeeldingslocatie: http://www.endsights.com/wp-content/uploads/2009/06/wii-sports-resort-archery.jpg

Paard rijden
Afbeeldingslocatie: http://wiimedia.ign.com/wii/image/article/889/889728/wii-sports-resort-20080715110329295_640w.jpg

Misschien zelfs wel wat
Afbeeldingslocatie: http://static.arstechnica.com/Gaming/SportsResortSword.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

/care. Ik speel liever Zelda met de oude GC controller dan met wii motion stuff. Vernieuwing maakt me ook niet uit, ik speel Zelda om de sfeer die het heeft. En er zitten toch vele leuke game mechanics in. Ik zou niet weten wat ze zouden kunnen/willen veranderen.

Zelda in space?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
Ik speel eigenlijk helemaal geen Zelda's. Het ziet er leuk uit enz. Maar om een of andere reden speel ik ze nooit uit. Heb altijd het gevoel dat ik continu hetzelfde aan het doen ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Doe je eigenlijk ook ;). Hm beetje jammer dat mij Wii gerest is naar 480i waardoor ik dus weer geen beeld heb :'). Weet niet precies wat er gebeurd is... zucht. Kan ik weer naar aan gamezaak om dat ding op 480p te zetten. Dubbel zucht. En geen Zelda, triple zucht.

Snap er nog steeds niets van, waarom kan je wel je Wii resetten naar 480i maar niet naar 480p. Kut nintendo dat in 1980 is blijven hangen. /rant.

Maar blijkbaar als je je Wii boot met een component kabel er in dat ie zichzelf op 480p zet. Dus morgen scoor ik ergens goedkoop zo een kabel, boot de Wii met die kabel er in en verwissel de kabel terwijl die aanstaat met mijn VGA kabel. Ben benieuwd.

[ Voor 142% gewijzigd door MrVegeta op 07-01-2010 01:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

klaasjanb schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 21:20:
[...]

Bovendien verplicht niemand je Zelda te kopen als je iets totaal anders wil :)
Dat betekent niet dat je niet kritisch mag zijn.

Zelda is grotendeels hetzelfde gebleven sinds de snes, paar uitzonderingen daargelaten. OoT was grotendeels een remake van LttP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12:52
In principe zitten alle zelda's hetzelfde in elkaar.
Eerst 3 tempels in, daarna verder in de volgende tempels. :P

Maar goed, ik heb Twilight Prinses speciaal voor de GC gekocht omdat ik geen zin had in de Wii controls.
Ik vind het leuk als ze een toevoeging hebben dat het kan, maar dat het niet verplicht wordt.
Dus zoals Mario Kart. Je kunt gewoon kiezen hoe je wilt spelen.

Overigens speel ik Zelda ook voor de sfeer die het met zich mee brengt. De puzzels (vaak dezelfde, maar ook vaak nieuwe) vind ik ook wel leuk in zo'n spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Arunia schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 08:19:
In principe zitten alle zelda's hetzelfde in elkaar.
Eerst 3 tempels in, daarna verder in de volgende tempels. :P
Klopt maar bij LttP waren de overeenkomsten wel erg duidelijk:

-Je ontmoet zelda in het begin en belooft haar te helpen het land te redden
-Je moet eerst 3 voorwerpen uit 3 tempels halen voordat vervolgens alles mis gaat in het kasteel en je er naartoe moet.
-En je vervolgens terecht komt in een Dark world waar Ganon de baas is en alles 'twisted' is.
-Rond die tijd krijg je ook het Master Sword in de spellen.
-Met behulp van een item (spiegel/ocarina) kan je door beide werelden reizen, wat je nodig hebt voor sommige puzzels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

90710

Toch is dat in Spirit Tracks (DS) wel erg anders. Daar gaat het in het begin al mis :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DLX

DLX

Maar blijkbaar als je je Wii boot met een component kabel er in dat ie zichzelf op 480p zet.
Dat is niet zo! Ik heb vaak genoeg de Wii bij mensen op 480P moeten zetten, ondanks dat ze de Compenent kabel hadden aangesloten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Ugh, dat was ook te mooi geweest om waar te zijn hm, maar goed dan wordt het blind door de settings worstelen. Leuk man, die Wii.
spoiler:
Ik vind de Wii wel een tof ding hoor maar word wat gek van het feit dat ie slecht overweg kan met "nieuwe" dingen.

[ Voor 34% gewijzigd door MrVegeta op 07-01-2010 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

90710

Misschien kan je proberen om dmv bootmii de 480p stand te forceren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjekneck
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-05 08:17
@ MrVegeta
Ik heb er echt nooit problemen mee gehad op mijn lcd, component kabel erin, tv op component ingang zetten en vervolgens gewoon 480p selecteren in het menu. Het probleem wat jij beschrijft is imho net zo goed een gebrek van de tv.

[ Voor 41% gewijzigd door sjekneck op 07-01-2010 12:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Nah het ligt een beetje anders. 99% van de Wii gebruikers zal dit specifieke probleem niet hebben maar ja als je in die ene % zit... ik heb hier alleen een monitor staan, dus geen tv. Zonder component en scart aansluiting, en Nintendo brengt zelf geen VGA kabels op de markt omdat de Wii gemaakt is voor tv's.

Nou had ik een VGA kabel gekocht, de Wii bij Nedgames op 480p gezet. Thuis de VGA kabel er in en presto, het werkt. Maar blijkbaar toen ik Zelda OOT resette (gamecube disc) is mijn Wii terug gegaan naar 480i, of ik heb de kabel er te vroeg/laat uitgehaald. Hoe het is gebeurd maakt niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DLX

DLX

90710 schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 12:37:
Misschien kan je proberen om dmv bootmii de 480p stand te forceren?
Sander, leg mij eens uit hoe dat moet met bootmii? Ben wel benieuwd namelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Vanavond component kabel gekocht (2e hands), ding er op aangesloten en blind door de Wii menu heen vliegen maar ik heb het voor elkaar :D. Wel een gedoe zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 30-05 20:28
Heeft er iemand ervaring met die oplaaddocks die je kan kopen? Werkt het een beetje over kan je gewoon beter de batterijen vervangen(wiimote+ btw)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

HamburgerHenk schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 09:05:
Heeft er iemand ervaring met die oplaaddocks die je kan kopen? Werkt het een beetje over kan je gewoon beter de batterijen vervangen(wiimote+ btw)
Ik heb daar wel goede ervaringen mee. Alleen die accu die ik heb zit op de onderkant ook een knopje waarmee je de remote's kan synchroniseren met de Wii, en als je daar per ongelukt op drukt tijdens het spelen verlies je de verbinding met de console. Niet onoverkomelijk maar als je er op let dan is er niets aan de hand.

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

90710

GOUDSBS schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 14:16:
[...]

Sander, leg mij eens uit hoe dat moet met bootmii? Ben wel benieuwd namelijk!
Volgens mij kan je dat met het configuratiebestand (zie de bootmii map) instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 30-05 20:28
Slasher schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 09:10:
[...]

Ik heb daar wel goede ervaringen mee. Alleen die accu die ik heb zit op de onderkant ook een knopje waarmee je de remote's kan synchroniseren met de Wii, en als je daar per ongelukt op drukt tijdens het spelen verlies je de verbinding met de console. Niet onoverkomelijk maar als je er op let dan is er niets aan de hand.
Ok mooi thanks :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024

Captain N

Back in NL. T_T

Anoniem: 338511 schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 07:01:
Dat betekent niet dat je niet kritisch mag zijn.

Zelda is grotendeels hetzelfde gebleven sinds de snes, paar uitzonderingen daargelaten. OoT was grotendeels een remake van LttP!
D'r zijn 2 Zelda's die echt behoorlijk afweken van de standaard Zelda gameplay: The Adventure of Link en Majora's Mask. Beiden niet echt een denderend succes. ;) Persoonlijk zit ik ook helemáál niet te wachten op onwijze vernieuwingen. Geef mij maar gewoon weer een standaard Zelda die net weer ietsjes anders is als de vorige 20 Zelda's. ;)

Overigens is OoT imo juist wel een van de meest vooruitstrevende Zelda's geweest. Tuurlijk, het idee is gewoon weer hetzelfde, maar om zoiets even om te zetten naar 3D (zowel graphics, gameplay, als besturing) is niet zomaar iets. Zeker niet in die tijd, waarin dat nog allemaal nieuw was. Het Z-targeting systeem uit OoT wordt overigens nu nog steeds veelvuldig toegepast. In Assassin's Creed bijvoorbeeld.

Zelda en Metroid (hoewel die wat later) zijn toch wel 2 franchises waar ze dat verdomde goed hebben gedaan. Mario ook (zeker 64 voor die tijd), maar ik blijf toch nog de voorkeur geven aan SMB3 en SMW eigenlijk. Kijk je naar andere populaire franchises zoals Megaman, dan zie je dat het nog vies tegenvalt om van een succesvolle 2D-reeks even een 3D-reeks te maken.

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninc
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 30-05 14:26
Captain N schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 11:40:
[...]

Zelda en Metroid (hoewel die wat later) zijn toch wel 2 franchises waar ze dat verdomde goed hebben gedaan. Mario ook (zeker 64 voor die tijd), maar ik blijf toch nog de voorkeur geven aan SMB3 en SMW eigenlijk. Kijk je naar andere populaire franchises zoals Megaman, dan zie je dat het nog vies tegenvalt om van een succesvolle 2D-reeks even een 3D-reeks te maken.
Ik zou het echt vet vinden als ze de nieuwe super mario bros voor de Wii in dezelfde grafische stijl maken als SMW, SMB3 en dan nog beter. Met de huidige technieken zou je echt een pareltje qua 2d graphics kunnen laten zien. Daardoor zou SMBW nog beter tot zijn recht komen, ipv de lege 3D graphics die ze nu gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic6399
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
Bedoel je dan niet zoiets als 'New Super Mario Bros Wii'??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

... :D Ik vond persoonlijk Majora's Mask echt wel gaaf. Het idee was en is uniek. Ik ga deze ook zeker weer spelen wanneer ik OoT (weer) heb uitgespeeld. Gek dat ik WindWaker nog nooit heb aangeraakt...

[ Voor 105% gewijzigd door MrVegeta op 08-01-2010 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 155599

_/-\o_

edit: om nog maar wat toe te voegen n64 games wat een pareltjes zitten er tussen O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10:10
MrVegeta schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 13:00:
Hoe het is gebeurd maakt niet uit.
Mwah, vergelijk het even als je iets hebt uitgeleend aan iemand en je krijgt het stuk terug......maakt toch wel uit ;). Als die persoon zelfs iets gedaan heeft of dat het buiten zijn schuld gebeurd is maakt dan een whole world of difference.
Je gaf zelf al aan dat je op een of andere onverwachte manier de wii gereset hebt. Wellicht dat met die actie de resolutie terugschiet.

En zoals je ook al zei, dit specifieke punt is iets waar de meeste spelers geen last van zal hebben (zeker gezien de wii doelgroep die zal vrijwel altijd in de huiskamer op tv spelen...wsl ook nog via composiet op een hd flatscreen 8)7 ).

Maar ik ben het zeker met je eens dat het altijd nintendo is die niet (goed genoeg) nadenkt over deze zaken.

Hoewel ps3 op een monitor zonder hdmi of scart/composiet ook makkelijker gezegd dan gedaan is volgens mij.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Punt is dat eigenlijk elke monitor die sinds de PS3 is uitgekomen wel HDMI of DVI heeft, minimaal. Maar goed, het maakt niet uit. Ik heb alles weer werkende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024

Captain N

Back in NL. T_T

Magic6399 schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 13:03:
Ik vind persoonlijk die stijl maar niks. Ik heb NSMB Wii nog niet gespeeld, maar de DS versie vond ik leuk, maar jammer dus van de looks.

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninc
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 30-05 14:26
Magic6399 schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 13:03:
Dat schrijf ik toch ook dat ze het vervolg op New Super Mario Bros Wii in 2d sprites moeten doen:D a la Super Mario World. Zou vele malen beter zijn.

Niet dat ik NSMBW niet leuk vind, integendeel, het is een heel erg leuk spel. Alleen de graphics ogen zo zielloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyman85
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15:58
Klein vraagje: heb je voor de wii sport resort een motion plus nodig? Of is het ook mogelijk zonder Motion plus te spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SithWarrior
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 04-05 15:54

SithWarrior

Ik ben uniek, net als iedereen

Kan ook zonder

You can take a picture of something you see. In the future, where will I be?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sleepwalkerbe
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 24-05 04:28
Is de Wii Motion plus de aankoop ondertussen al waard? Ik weet dat het persoonlijke keuze is , maar heb het nog nergens kunnen testen.
Ik heb zowel de Grand slam tennis als de resort als de Tiger woods 2010. Welke toch optimised zouden moeten zijn voor de controller.

Ik kan hem in de lokale gameboer voor 19€ aanschaffen maar twijfel of het enig extra speelplezier gaat brengen.
Ervaringen altijd welkom :)

<SG> Sleepwalkerbe - Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JKratos
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 16:28
sleepwalkerbe schreef op maandag 11 januari 2010 @ 13:29:
Is de Wii Motion plus de aankoop ondertussen al waard? Ik weet dat het persoonlijke keuze is , maar heb het nog nergens kunnen testen.
Ik heb zowel de Grand slam tennis als de resort als de Tiger woods 2010. Welke toch optimised zouden moeten zijn voor de controller.

Ik kan hem in de lokale gameboer voor 19€ aanschaffen maar twijfel of het enig extra speelplezier gaat brengen.
Ik vind het, het geld zeker waard. Zoals je zegt is het maar 20 euri dus niet veel, vind ik. Heb hier zelf ook Grand Slam Tennis en Sports Resort (Tiger Woods niet) en ik moet zeggen dat vooral Tennis erg vet is en is uitstekend werkt. Aan het begin erg lastig omdat dat ding exact doet wat ik doe (dus ook de fouten dingen ;)). Maar vooral online doubles is erg cool vind ik, zeker omdat het erg goed werkt met de Motion plus.

''Choose your enemies carefully because they will define you. Make them interesting, cos in some ways they will find you. They're not there in the beginning but when your story ends. Gonna last with you longer than your friends.''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

90710

Nee dus. Je kan WiiSports Resort alleen met WiiMote+MotionPlus spelen (en sommige spellen heb je ook nog een nunchuck nodig) Maar er zit wel een Motion+ controller bij het spel in het doosje. Dus zo erg is het niet.

[ Voor 15% gewijzigd door 90710 op 11-01-2010 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyman85
Oke, dankjewel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JKratos
90710 schreef op maandag 11 januari 2010 @ 14:23:
[...]

Nee dus. Je kan WiiSports Resort alleen met WiiMote+MotionPlus spelen (en sommige spellen heb je ook nog een nunchuck nodig) Maar er zit wel een Motion+ controller bij het spel in het doosje. Dus zo erg is het niet.
Volgens mij kan het idd niet nee. Je hebt dacht ik echt die Motion Plus nodig.

''Choose your enemies carefully because they will define you. Make them interesting, cos in some ways they will find you. They're not there in the beginning but when your story ends. Gonna last with you longer than your friends.''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
sleepwalkerbe schreef op maandag 11 januari 2010 @ 13:29:

Resort is zonder WM+ niet te kopen en Grans Slam ook bijna niet. Dus die 19eu kan er toch wel af aangezien je al bespaard hebt op je gamekosten...
BIj Tiger 2010 is overigens echt een must.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin

Pinin

JKratos schreef op maandag 11 januari 2010 @ 13:36:
[...]

Ik vind het, het geld zeker waard. Zoals je zegt is het maar 20 euri dus niet veel, vind ik. Heb hier zelf ook Grand Slam Tennis en Sports Resort (Tiger Woods niet) en ik moet zeggen dat vooral Tennis erg vet is en is uitstekend werkt. Aan het begin erg lastig omdat dat ding exact doet wat ik doe (dus ook de fouten dingen ;)). Maar vooral online doubles is erg cool vind ik, zeker omdat het erg goed werkt met de Motion plus.
Hoi, ik heb vraag over grand slam:
Veel dingen werken goed, maar sommige moves snap ik niet waar ze vandaan komen. Bijv. dat ie te ver doorloopt en dus een bal niet kan raken, maar vooral als ie naar voren loopt maakt ie ineens een slag omdat ik bijv. van forehand naar backhand moet. Of speel jij met nunchuck?

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

90710

Je kan natuurlijk ook een zwarte Wiimote kopen, daar zit een M+ controller standaard bij (en is maar 10 euro duurder dan een gewone witte controller, zonder M+)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tsjech@
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-05 12:53
Deze week voor € 20,- bij de Saturn "Mad World" gehaald. Ongelovelijk wat een wijs hardcore spel. Lijkt wel alsof je in een Quentin Tarantino film zit. Niet alleen de over de top actie, maar ook de begeleidende teksten, muziek en humor.

Voor wie van een beetje grindhouse films houdt een aanrader. Alles in zwart wit met rood bloed er door heen. Volgens mij een echt onderschatte game die vooral door het zwart-wit beeld veel Wii-gamers afschrikt. Maar als je de recencies leest dan zie je dat iedereen er enthousiast over is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

90710

Ik vond 'm een beetje te smakeloos voor mn smaak :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JKratos
Pinin schreef op maandag 11 januari 2010 @ 18:44:
[...]

Hoi, ik heb vraag over grand slam:
Veel dingen werken goed, maar sommige moves snap ik niet waar ze vandaan komen. Bijv. dat ie te ver doorloopt en dus een bal niet kan raken, maar vooral als ie naar voren loopt maakt ie ineens een slag omdat ik bijv. van forehand naar backhand moet. Of speel jij met nunchuck?
Klopt, althans, het klopt natuurlijk niet. Maar ik zit er ook nog regelmatig mee te klote. Ik merk wel dat je de motion rustig moet bewegen (behalve met slaan uiteraard) maar met je arm naar achter bewegen vlak voordat je slaat bijvoorbeeld. Je moet zo min mogelijk plotse en schrikkerige bewegingen maken want denk hij vrij snel dat je een slag probeert te maken. Zeker, wat je zegt, van forehand naar backhand moet je rustig doen en niet ineens keihard uithalen. maar veel is gewoon kneiter veel oefenen en potjes spelen en feelling krijgen met de game.

Speel trouwens zonder nunchuck (dan moet je zelf het veld over gaan sprinten, dat is al helemaal niet te doen. dan ben je sowieso altijd en overal te laat bij.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26457

...wordt het geen tijd voor een verse deeltje wellicht ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurk738
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Misschien interessant voor sommigen: bij http://www.gaveaktie.nl/ is op dit moment Nintendo Wii Grand Slam Tennis + MotionPlus Pack te koop voor 34,95.
NB Ik ken deze shop verder niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
JKratos schreef op maandag 11 januari 2010 @ 22:14:
[...]

Klopt, althans, het klopt natuurlijk niet. Maar ik zit er ook nog regelmatig mee te klote. Ik merk wel dat je de motion rustig moet bewegen (behalve met slaan uiteraard) maar met je arm naar achter bewegen vlak voordat je slaat bijvoorbeeld. Je moet zo min mogelijk plotse en schrikkerige bewegingen maken want denk hij vrij snel dat je een slag probeert te maken. Zeker, wat je zegt, van forehand naar backhand moet je rustig doen en niet ineens keihard uithalen. maar veel is gewoon kneiter veel oefenen en potjes spelen en feelling krijgen met de game.

Speel trouwens zonder nunchuck (dan moet je zelf het veld over gaan sprinten, dat is al helemaal niet te doen. dan ben je sowieso altijd en overal te laat bij.)
Ik speel GST altijd met Nunchuck & WM+ of alleen met de Wiimote. Ik wil of totale controle of "Wii Sports" controle (so to speak). Met nunchuck is mijn favoriete manier trouwens. Zelf lopen is lang zo lastig niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin

Pinin

JKratos schreef op maandag 11 januari 2010 @ 22:14:
[...]

o.k dan ligt het dus niet aan mij (tenminste... in zekere zin wel) Ik heb ook wel eens online gespeeld en daar viel mij op dat de tegenstander zo hard kunnen serveren, ook al sla ik mijn arm uit de kom harder gaat ie niet. Jammer dat alles moeizaam gaat want het is een tof spel, maar een goede leermodus zit er niet in.

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JKratos
Pinin schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 17:55:
[...]

o.k dan ligt het dus niet aan mij (tenminste... in zekere zin wel) Ik heb ook wel eens online gespeeld en daar viel mij op dat de tegenstander zo hard kunnen serveren, ook al sla ik mijn arm uit de kom harder gaat ie niet. Jammer dat alles moeizaam gaat want het is een tof spel, maar een goede leermodus zit er niet in.
Haha, ja dat herken ik ook. Mij lukt het regelmatig om behoorlijk hard te slaan door de bal de lucht in te gooien en dan voordat je de motion plus naar benden beweegt (om te slaan dus) naar links of rechts te drukken en in te houden. Links of rechts van de 'pijltjesknoppen' dus. Hiermee stuur je de bal ook en slaat die heel vaak een stuk harder.

Het blijft veel oefenen en spelen maar er zitten toch wel tips in dacht ik. Hoe je je handen moet bewegen en hoe de verschillende slagen maakt.. Hier heb ik wel wat aan gehad. Maar het blijft zoals gezegd veel oefenen en goed timen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin

Pinin

nou ik ga het weer proberen, debadnkt voor de adviezen

[ Voor 33% gewijzigd door Pinin op 12-01-2010 18:45 ]

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JKratos
Misschien dat dit filmpje helpt:

http://www.youtube.com/watch?v=j0fuPzbBpNQ

Succes met spelen. Als het eenmaal wat beter gaat en het lukt vaker en je gaat vaker winnen wordt het vanzelf stukken leuker. (Geldt trouwens voor elke game ;) .)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Pinin schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 18:45:
nou ik ga het weer proberen, debadnkt voor de adviezen
Je kunt ook "upgrades" verdienen door bekende tennissers te verslaan. Ik meen dat Roddick of zo de beste service geeft. Dat maakt ook een verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 16963

Na maanden ergens in een hoek gestaan te hebben wordt onze Wii sinds een paar dagen weer gebruikt. De zus van mijn vriendin had wii fit plus gekocht en na een avondje spelen waren we beiden weer hooked.
Blijft leuk om elkaars records te verbreken, dus de 20 euro was hij zeker wel waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ Le Funk
  • Niet online
Ik speel sinds kort Need for Speed Nitro. Gameplay valt me 100% mee. Het is een snelle game en vereist daardoor goede beheersing van de besturing. Het is goed afgestemd op de capaciteiten van de Wii. Hierdoor neigen de graphics iets meer richting tekenfilm dan realistisch maar de auto's zijn netjes nagemodelleerd en goed herkenbaar.
Wel jammer dat in multi-player de 3 overige spelers niet onder eigen naam kunnen spelen maar Gast1, 2 of 3. Verder vind ik het pittig om te levelen. Je moet echt scherp rijden en dus vaak een game opnieuw spelen om sterren te verdienen.

~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nintendo zou moeten laten zien dat ze ballen hebben en een game over Commando/the Running man maken. Zoiets spreekt de doelgroep meer aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boshar
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 28-02 04:38
Voor de huidige doelgroep is Arnold Schwarzenegger die gouverneur ergens in Amerika land. Dat ie ook nog films heeft gemaakt enzo staat ze niet meer zo op het netvlies.

Misschien is een nieuwe iCarly :r , Zack & Cody :r of Hanna Montana :r game meer iets voor de huidige doelgroep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

boshar schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 10:10:
Voor de huidige doelgroep is Arnold Schwarzenegger die gouverneur ergens in Amerika land. Dat ie ook nog films heeft gemaakt enzo staat ze niet meer zo op het netvlies.

Misschien is een nieuwe iCarly :r , Zack & Cody :r of Hanna Montana :r game meer iets voor de huidige doelgroep.
Net zoals Ghostbusters, een vrijwel dode franchise die na zo'n 17 jaar weer tot leven is geroepen kan dit ook. Een goede aktiegame scoort altijd. Desnoods maak je een Wiiware-contra-achtige titel. Wat ook interessant is is een game rondom de Expendables.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 29-05 08:44
Vandaag dagaanbieding bij Buy This Today:
Diabolik: The Original Sin voor € 17,50

Ken iemand die game?
Is t wat, de moeite van 17,50 waard?

Leeg - Sinds 20180907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anjaniki
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 27-05 20:48
En als we dan toch aan het melden zijn :9

Nu bij Dailymania DJ hero voor de Wii inclusief draaitafel voor 69 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 29-05 08:44
Ja, maar voor beide geldt dan dus: Is het wat?

* Chillz gaat overigens van 't weekend Wii Fit + Balance Board kopen voor 40€
Overkopen van iemand die m nieuw had gekocht, en sindsdiens ongebruikt in de kast heeft staan.
Best een aardige deal dacht ik zelf

Leeg - Sinds 20180907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klaasjanb
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 01-05-2021
Anoniem: 338511 schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 08:41:
Nintendo zou moeten laten zien dat ze ballen hebben en een game over Commando/the Running man maken. Zoiets spreekt de doelgroep meer aan.
Was the Running man niet die film over die gast in een ultra-gewelddadige TV show? Zeg maar, zoiets als Madworld? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 292789

Ik heb een philips 32 pf 9830
Wilde daar de component kabel op aansluiten, alleen: rood,groen,blauw prima, maar de wit rode tulp voor geluid kan ik bij die ingang niet gebruiken. (zit alleen een coax op die ingang)
Zijn er kabels die dit ook hebben ? Dus rood groen blauw en dan een coax ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

90710

Coax is digitaal, de audio uitvoer van de Wii is analoog. Maar heb je die ingang er niet in de buurt van de Component aansluiting op je TV zitten?
Volgens deze PDF namenlijk wel: http://download.p4c.phili...0/32pf9830_10_pss_nld.pdf
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/ppBx6UL8132VEiUZcsbjYS2F/full.png

[ Voor 13% gewijzigd door 90710 op 14-01-2010 23:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyman85
Ik heb nog een vraagje over de Wii kanalen. Heb een Wii ware spel gedownload, en omdat ik te weinig blokken vrij heb op de Wii, kopieerd hij het wii ware spel naar de SD kaart. Is het ook mogelijk de kanalen van de SD kaart direct op de hoofd Wii kanelen te zetten? Is mij tot nu toe nog niet gelukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

90710

Jep. Dat is mogelijk: http://www.nintendo.nl/NO...tenservice_5251_8159.html (kies geheugenbeheer)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19-05 11:28

rajackar

Blood Minister

Chillz schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 13:07:
Vandaag dagaanbieding bij Buy This Today:
Diabolik: The Original Sin voor € 17,50

Ken iemand die game?
Is t wat, de moeite van 17,50 waard?
Ik heb het heel even bekeken maar vond er helemaa niets aan. Probeer anders even een review te vinden.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104593

Topicstarter
Er is overigens al een nieuw deeltje klaar
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1389073
Nog even wachten tot TheZeroorez de nieuwe plaatjes in de Must Have lijst heeft upgeload en voor de rest is die klaar voor gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-04 17:08

PromoX

Flying solo

And I'm the only one and I walk alone.

Pagina: 1 ... 11 12 Laatste

Dit topic is gesloten.