Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
Dat schrijf ik toch ook dat ze het vervolg op New Super Mario Bros Wii in 2d sprites moeten doen:D a la Super Mario World. Zou vele malen beter zijn.Magic6399 schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 13:03:
Bedoel je dan niet zoiets als 'New Super Mario Bros Wii'??
Niet dat ik NSMBW niet leuk vind, integendeel, het is een heel erg leuk spel. Alleen de graphics ogen zo zielloos.
You can take a picture of something you see. In the future, where will I be?
Ik heb zowel de Grand slam tennis als de resort als de Tiger woods 2010. Welke toch optimised zouden moeten zijn voor de controller.
Ik kan hem in de lokale gameboer voor 19€ aanschaffen maar twijfel of het enig extra speelplezier gaat brengen.
Ervaringen altijd welkom
Ik vind het, het geld zeker waard. Zoals je zegt is het maar 20 euri dus niet veel, vind ik. Heb hier zelf ook Grand Slam Tennis en Sports Resort (Tiger Woods niet) en ik moet zeggen dat vooral Tennis erg vet is en is uitstekend werkt. Aan het begin erg lastig omdat dat ding exact doet wat ik doe (dus ook de fouten dingensleepwalkerbe schreef op maandag 11 januari 2010 @ 13:29:
Is de Wii Motion plus de aankoop ondertussen al waard? Ik weet dat het persoonlijke keuze is , maar heb het nog nergens kunnen testen.
Ik heb zowel de Grand slam tennis als de resort als de Tiger woods 2010. Welke toch optimised zouden moeten zijn voor de controller.
Ik kan hem in de lokale gameboer voor 19€ aanschaffen maar twijfel of het enig extra speelplezier gaat brengen.
Ervaringen altijd welkom
''Choose your enemies carefully because they will define you. Make them interesting, cos in some ways they will find you. They're not there in the beginning but when your story ends. Gonna last with you longer than your friends.''
90710
Nee dus. Je kan WiiSports Resort alleen met WiiMote+MotionPlus spelen (en sommige spellen heb je ook nog een nunchuck nodig) Maar er zit wel een Motion+ controller bij het spel in het doosje. Dus zo erg is het niet.SithWarrior schreef op maandag 11 januari 2010 @ 13:26:
Kan ook zonder
[ Voor 15% gewijzigd door 90710 op 11-01-2010 14:25 ]
Volgens mij kan het idd niet nee. Je hebt dacht ik echt die Motion Plus nodig.90710 schreef op maandag 11 januari 2010 @ 14:23:
[...]
Nee dus. Je kan WiiSports Resort alleen met WiiMote+MotionPlus spelen (en sommige spellen heb je ook nog een nunchuck nodig) Maar er zit wel een Motion+ controller bij het spel in het doosje. Dus zo erg is het niet.
''Choose your enemies carefully because they will define you. Make them interesting, cos in some ways they will find you. They're not there in the beginning but when your story ends. Gonna last with you longer than your friends.''
Resort is zonder WM+ niet te kopen en Grans Slam ook bijna niet. Dus die 19eu kan er toch wel af aangezien je al bespaard hebt op je gamekosten...sleepwalkerbe schreef op maandag 11 januari 2010 @ 13:29:
Is de Wii Motion plus de aankoop ondertussen al waard? Ik weet dat het persoonlijke keuze is , maar heb het nog nergens kunnen testen.
Ervaringen altijd welkom
BIj Tiger 2010 is overigens echt een must.
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
Hoi, ik heb vraag over grand slam:JKratos schreef op maandag 11 januari 2010 @ 13:36:
[...]
Ik vind het, het geld zeker waard. Zoals je zegt is het maar 20 euri dus niet veel, vind ik. Heb hier zelf ook Grand Slam Tennis en Sports Resort (Tiger Woods niet) en ik moet zeggen dat vooral Tennis erg vet is en is uitstekend werkt. Aan het begin erg lastig omdat dat ding exact doet wat ik doe (dus ook de fouten dingen). Maar vooral online doubles is erg cool vind ik, zeker omdat het erg goed werkt met de Motion plus.
Veel dingen werken goed, maar sommige moves snap ik niet waar ze vandaan komen. Bijv. dat ie te ver doorloopt en dus een bal niet kan raken, maar vooral als ie naar voren loopt maakt ie ineens een slag omdat ik bijv. van forehand naar backhand moet. Of speel jij met nunchuck?
www.casarodriguillo.com
90710
Voor wie van een beetje grindhouse films houdt een aanrader. Alles in zwart wit met rood bloed er door heen. Volgens mij een echt onderschatte game die vooral door het zwart-wit beeld veel Wii-gamers afschrikt. Maar als je de recencies leest dan zie je dat iedereen er enthousiast over is.
Klopt, althans, het klopt natuurlijk niet. Maar ik zit er ook nog regelmatig mee te klote. Ik merk wel dat je de motion rustig moet bewegen (behalve met slaan uiteraard) maar met je arm naar achter bewegen vlak voordat je slaat bijvoorbeeld. Je moet zo min mogelijk plotse en schrikkerige bewegingen maken want denk hij vrij snel dat je een slag probeert te maken. Zeker, wat je zegt, van forehand naar backhand moet je rustig doen en niet ineens keihard uithalen. maar veel is gewoon kneiter veel oefenen en potjes spelen en feelling krijgen met de game.Pinin schreef op maandag 11 januari 2010 @ 18:44:
[...]
Hoi, ik heb vraag over grand slam:
Veel dingen werken goed, maar sommige moves snap ik niet waar ze vandaan komen. Bijv. dat ie te ver doorloopt en dus een bal niet kan raken, maar vooral als ie naar voren loopt maakt ie ineens een slag omdat ik bijv. van forehand naar backhand moet. Of speel jij met nunchuck?
Speel trouwens zonder nunchuck (dan moet je zelf het veld over gaan sprinten, dat is al helemaal niet te doen. dan ben je sowieso altijd en overal te laat bij.)
NB Ik ken deze shop verder niet.
Ik speel GST altijd met Nunchuck & WM+ of alleen met de Wiimote. Ik wil of totale controle of "Wii Sports" controle (so to speak). Met nunchuck is mijn favoriete manier trouwens. Zelf lopen is lang zo lastig niet.JKratos schreef op maandag 11 januari 2010 @ 22:14:
[...]
Klopt, althans, het klopt natuurlijk niet. Maar ik zit er ook nog regelmatig mee te klote. Ik merk wel dat je de motion rustig moet bewegen (behalve met slaan uiteraard) maar met je arm naar achter bewegen vlak voordat je slaat bijvoorbeeld. Je moet zo min mogelijk plotse en schrikkerige bewegingen maken want denk hij vrij snel dat je een slag probeert te maken. Zeker, wat je zegt, van forehand naar backhand moet je rustig doen en niet ineens keihard uithalen. maar veel is gewoon kneiter veel oefenen en potjes spelen en feelling krijgen met de game.
Speel trouwens zonder nunchuck (dan moet je zelf het veld over gaan sprinten, dat is al helemaal niet te doen. dan ben je sowieso altijd en overal te laat bij.)
o.k dan ligt het dus niet aan mij (tenminste... in zekere zin wel) Ik heb ook wel eens online gespeeld en daar viel mij op dat de tegenstander zo hard kunnen serveren, ook al sla ik mijn arm uit de kom harder gaat ie niet. Jammer dat alles moeizaam gaat want het is een tof spel, maar een goede leermodus zit er niet in.JKratos schreef op maandag 11 januari 2010 @ 22:14:
[...]
Klopt, althans, het klopt natuurlijk niet. Maar ik zit er ook nog regelmatig mee te klote. Ik merk wel dat je de motion rustig moet bewegen (behalve met slaan uiteraard) maar met je arm naar achter bewegen vlak voordat je slaat bijvoorbeeld. Je moet zo min mogelijk plotse en schrikkerige bewegingen maken want denk hij vrij snel dat je een slag probeert te maken. Zeker, wat je zegt, van forehand naar backhand moet je rustig doen en niet ineens keihard uithalen. maar veel is gewoon kneiter veel oefenen en potjes spelen en feelling krijgen met de game.
www.casarodriguillo.com
Haha, ja dat herken ik ook. Mij lukt het regelmatig om behoorlijk hard te slaan door de bal de lucht in te gooien en dan voordat je de motion plus naar benden beweegt (om te slaan dus) naar links of rechts te drukken en in te houden. Links of rechts van de 'pijltjesknoppen' dus. Hiermee stuur je de bal ook en slaat die heel vaak een stuk harder.Pinin schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 17:55:
[...]
o.k dan ligt het dus niet aan mij (tenminste... in zekere zin wel) Ik heb ook wel eens online gespeeld en daar viel mij op dat de tegenstander zo hard kunnen serveren, ook al sla ik mijn arm uit de kom harder gaat ie niet. Jammer dat alles moeizaam gaat want het is een tof spel, maar een goede leermodus zit er niet in.
Het blijft veel oefenen en spelen maar er zitten toch wel tips in dacht ik. Hoe je je handen moet bewegen en hoe de verschillende slagen maakt.. Hier heb ik wel wat aan gehad. Maar het blijft zoals gezegd veel oefenen en goed timen.
[ Voor 33% gewijzigd door Pinin op 12-01-2010 18:45 ]
www.casarodriguillo.com
http://www.youtube.com/watch?v=j0fuPzbBpNQ
Succes met spelen. Als het eenmaal wat beter gaat en het lukt vaker en je gaat vaker winnen wordt het vanzelf stukken leuker. (Geldt trouwens voor elke game
Je kunt ook "upgrades" verdienen door bekende tennissers te verslaan. Ik meen dat Roddick of zo de beste service geeft. Dat maakt ook een verschil.Pinin schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 18:45:
nou ik ga het weer proberen, debadnkt voor de adviezen
Anoniem: 16963
Blijft leuk om elkaars records te verbreken, dus de 20 euro was hij zeker wel waard.
Wel jammer dat in multi-player de 3 overige spelers niet onder eigen naam kunnen spelen maar Gast1, 2 of 3. Verder vind ik het pittig om te levelen. Je moet echt scherp rijden en dus vaak een game opnieuw spelen om sterren te verdienen.
~
Anoniem: 338511
Misschien is een nieuwe iCarly

Anoniem: 338511
Net zoals Ghostbusters, een vrijwel dode franchise die na zo'n 17 jaar weer tot leven is geroepen kan dit ook. Een goede aktiegame scoort altijd. Desnoods maak je een Wiiware-contra-achtige titel. Wat ook interessant is is een game rondom de Expendables.boshar schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 10:10:
Voor de huidige doelgroep is Arnold Schwarzenegger die gouverneur ergens in Amerika land. Dat ie ook nog films heeft gemaakt enzo staat ze niet meer zo op het netvlies.
Misschien is een nieuwe iCarly, Zack & Cody
of Hanna Montana
game meer iets voor de huidige doelgroep.
Diabolik: The Original Sin voor € 17,50
Ken iemand die game?
Is t wat, de moeite van 17,50 waard?
Leeg - Sinds 20180907
Nu bij Dailymania DJ hero voor de Wii inclusief draaitafel voor 69 euro.
* Chillz gaat overigens van 't weekend Wii Fit + Balance Board kopen voor 40€
Overkopen van iemand die m nieuw had gekocht, en sindsdiens ongebruikt in de kast heeft staan.
Best een aardige deal dacht ik zelf
Leeg - Sinds 20180907
Was the Running man niet die film over die gast in een ultra-gewelddadige TV show? Zeg maar, zoiets als Madworld?Anoniem: 338511 schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 08:41:
Nintendo zou moeten laten zien dat ze ballen hebben en een game over Commando/the Running man maken. Zoiets spreekt de doelgroep meer aan.
Anoniem: 292789
Wilde daar de component kabel op aansluiten, alleen: rood,groen,blauw prima, maar de wit rode tulp voor geluid kan ik bij die ingang niet gebruiken. (zit alleen een coax op die ingang)
Zijn er kabels die dit ook hebben ? Dus rood groen blauw en dan een coax ?
90710
Volgens deze PDF namenlijk wel: http://download.p4c.phili...0/32pf9830_10_pss_nld.pdf

[ Voor 13% gewijzigd door 90710 op 14-01-2010 23:12 ]
90710
Ik heb het heel even bekeken maar vond er helemaa niets aan. Probeer anders even een review te vinden.Chillz schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 13:07:
Vandaag dagaanbieding bij Buy This Today:
Diabolik: The Original Sin voor € 17,50
Ken iemand die game?
Is t wat, de moeite van 17,50 waard?
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1389073
Nog even wachten tot TheZeroorez de nieuwe plaatjes in de Must Have lijst heeft upgeload en voor de rest is die klaar voor gebruik.
And I'm the only one and I walk alone.
Dit topic is gesloten.