Het Nintendo Wii Ervaringen Topic Deel 106 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 11 12 Laatste
Acties:
  • 91.250 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024

Captain N

Back in NL. T_T

Magic6399 schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 13:03:
Bedoel je dan niet zoiets als 'New Super Mario Bros Wii'??
Ik vind persoonlijk die stijl maar niks. Ik heb NSMB Wii nog niet gespeeld, maar de DS versie vond ik leuk, maar jammer dus van de looks.

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninc
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20:04
Magic6399 schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 13:03:
Bedoel je dan niet zoiets als 'New Super Mario Bros Wii'??
Dat schrijf ik toch ook dat ze het vervolg op New Super Mario Bros Wii in 2d sprites moeten doen:D a la Super Mario World. Zou vele malen beter zijn.

Niet dat ik NSMBW niet leuk vind, integendeel, het is een heel erg leuk spel. Alleen de graphics ogen zo zielloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyman85
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 25-04 20:57
Klein vraagje: heb je voor de wii sport resort een motion plus nodig? Of is het ook mogelijk zonder Motion plus te spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SithWarrior
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-01 21:49

SithWarrior

Ik ben uniek, net als iedereen

Kan ook zonder

You can take a picture of something you see. In the future, where will I be?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sleepwalkerbe
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 28-11-2024
Is de Wii Motion plus de aankoop ondertussen al waard? Ik weet dat het persoonlijke keuze is , maar heb het nog nergens kunnen testen.
Ik heb zowel de Grand slam tennis als de resort als de Tiger woods 2010. Welke toch optimised zouden moeten zijn voor de controller.

Ik kan hem in de lokale gameboer voor 19€ aanschaffen maar twijfel of het enig extra speelplezier gaat brengen.
Ervaringen altijd welkom :)

<SG> Sleepwalkerbe - Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JKratos
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 14:41
sleepwalkerbe schreef op maandag 11 januari 2010 @ 13:29:
Is de Wii Motion plus de aankoop ondertussen al waard? Ik weet dat het persoonlijke keuze is , maar heb het nog nergens kunnen testen.
Ik heb zowel de Grand slam tennis als de resort als de Tiger woods 2010. Welke toch optimised zouden moeten zijn voor de controller.

Ik kan hem in de lokale gameboer voor 19€ aanschaffen maar twijfel of het enig extra speelplezier gaat brengen.
Ik vind het, het geld zeker waard. Zoals je zegt is het maar 20 euri dus niet veel, vind ik. Heb hier zelf ook Grand Slam Tennis en Sports Resort (Tiger Woods niet) en ik moet zeggen dat vooral Tennis erg vet is en is uitstekend werkt. Aan het begin erg lastig omdat dat ding exact doet wat ik doe (dus ook de fouten dingen ;)). Maar vooral online doubles is erg cool vind ik, zeker omdat het erg goed werkt met de Motion plus.

''Choose your enemies carefully because they will define you. Make them interesting, cos in some ways they will find you. They're not there in the beginning but when your story ends. Gonna last with you longer than your friends.''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

90710

Nee dus. Je kan WiiSports Resort alleen met WiiMote+MotionPlus spelen (en sommige spellen heb je ook nog een nunchuck nodig) Maar er zit wel een Motion+ controller bij het spel in het doosje. Dus zo erg is het niet.

[ Voor 15% gewijzigd door 90710 op 11-01-2010 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyman85
Oke, dankjewel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JKratos
90710 schreef op maandag 11 januari 2010 @ 14:23:
[...]

Nee dus. Je kan WiiSports Resort alleen met WiiMote+MotionPlus spelen (en sommige spellen heb je ook nog een nunchuck nodig) Maar er zit wel een Motion+ controller bij het spel in het doosje. Dus zo erg is het niet.
Volgens mij kan het idd niet nee. Je hebt dacht ik echt die Motion Plus nodig.

''Choose your enemies carefully because they will define you. Make them interesting, cos in some ways they will find you. They're not there in the beginning but when your story ends. Gonna last with you longer than your friends.''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48
sleepwalkerbe schreef op maandag 11 januari 2010 @ 13:29:

Resort is zonder WM+ niet te kopen en Grans Slam ook bijna niet. Dus die 19eu kan er toch wel af aangezien je al bespaard hebt op je gamekosten...
BIj Tiger 2010 is overigens echt een must.

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23-04 16:25

Pinin

Historie | Luxe | Duurzaam

JKratos schreef op maandag 11 januari 2010 @ 13:36:
[...]

Ik vind het, het geld zeker waard. Zoals je zegt is het maar 20 euri dus niet veel, vind ik. Heb hier zelf ook Grand Slam Tennis en Sports Resort (Tiger Woods niet) en ik moet zeggen dat vooral Tennis erg vet is en is uitstekend werkt. Aan het begin erg lastig omdat dat ding exact doet wat ik doe (dus ook de fouten dingen ;)). Maar vooral online doubles is erg cool vind ik, zeker omdat het erg goed werkt met de Motion plus.
Hoi, ik heb vraag over grand slam:
Veel dingen werken goed, maar sommige moves snap ik niet waar ze vandaan komen. Bijv. dat ie te ver doorloopt en dus een bal niet kan raken, maar vooral als ie naar voren loopt maakt ie ineens een slag omdat ik bijv. van forehand naar backhand moet. Of speel jij met nunchuck?

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

90710

Je kan natuurlijk ook een zwarte Wiimote kopen, daar zit een M+ controller standaard bij (en is maar 10 euro duurder dan een gewone witte controller, zonder M+)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tsjech@
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 06-04 19:11
Deze week voor € 20,- bij de Saturn "Mad World" gehaald. Ongelovelijk wat een wijs hardcore spel. Lijkt wel alsof je in een Quentin Tarantino film zit. Niet alleen de over de top actie, maar ook de begeleidende teksten, muziek en humor.

Voor wie van een beetje grindhouse films houdt een aanrader. Alles in zwart wit met rood bloed er door heen. Volgens mij een echt onderschatte game die vooral door het zwart-wit beeld veel Wii-gamers afschrikt. Maar als je de recencies leest dan zie je dat iedereen er enthousiast over is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

90710

Ik vond 'm een beetje te smakeloos voor mn smaak :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JKratos
Pinin schreef op maandag 11 januari 2010 @ 18:44:
[...]

Hoi, ik heb vraag over grand slam:
Veel dingen werken goed, maar sommige moves snap ik niet waar ze vandaan komen. Bijv. dat ie te ver doorloopt en dus een bal niet kan raken, maar vooral als ie naar voren loopt maakt ie ineens een slag omdat ik bijv. van forehand naar backhand moet. Of speel jij met nunchuck?
Klopt, althans, het klopt natuurlijk niet. Maar ik zit er ook nog regelmatig mee te klote. Ik merk wel dat je de motion rustig moet bewegen (behalve met slaan uiteraard) maar met je arm naar achter bewegen vlak voordat je slaat bijvoorbeeld. Je moet zo min mogelijk plotse en schrikkerige bewegingen maken want denk hij vrij snel dat je een slag probeert te maken. Zeker, wat je zegt, van forehand naar backhand moet je rustig doen en niet ineens keihard uithalen. maar veel is gewoon kneiter veel oefenen en potjes spelen en feelling krijgen met de game.

Speel trouwens zonder nunchuck (dan moet je zelf het veld over gaan sprinten, dat is al helemaal niet te doen. dan ben je sowieso altijd en overal te laat bij.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26457

...wordt het geen tijd voor een verse deeltje wellicht ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurk738
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Misschien interessant voor sommigen: bij http://www.gaveaktie.nl/ is op dit moment Nintendo Wii Grand Slam Tennis + MotionPlus Pack te koop voor 34,95.
NB Ik ken deze shop verder niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
JKratos schreef op maandag 11 januari 2010 @ 22:14:
[...]

Klopt, althans, het klopt natuurlijk niet. Maar ik zit er ook nog regelmatig mee te klote. Ik merk wel dat je de motion rustig moet bewegen (behalve met slaan uiteraard) maar met je arm naar achter bewegen vlak voordat je slaat bijvoorbeeld. Je moet zo min mogelijk plotse en schrikkerige bewegingen maken want denk hij vrij snel dat je een slag probeert te maken. Zeker, wat je zegt, van forehand naar backhand moet je rustig doen en niet ineens keihard uithalen. maar veel is gewoon kneiter veel oefenen en potjes spelen en feelling krijgen met de game.

Speel trouwens zonder nunchuck (dan moet je zelf het veld over gaan sprinten, dat is al helemaal niet te doen. dan ben je sowieso altijd en overal te laat bij.)
Ik speel GST altijd met Nunchuck & WM+ of alleen met de Wiimote. Ik wil of totale controle of "Wii Sports" controle (so to speak). Met nunchuck is mijn favoriete manier trouwens. Zelf lopen is lang zo lastig niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin

Pinin

JKratos schreef op maandag 11 januari 2010 @ 22:14:
[...]

o.k dan ligt het dus niet aan mij (tenminste... in zekere zin wel) Ik heb ook wel eens online gespeeld en daar viel mij op dat de tegenstander zo hard kunnen serveren, ook al sla ik mijn arm uit de kom harder gaat ie niet. Jammer dat alles moeizaam gaat want het is een tof spel, maar een goede leermodus zit er niet in.

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JKratos
Pinin schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 17:55:
[...]

o.k dan ligt het dus niet aan mij (tenminste... in zekere zin wel) Ik heb ook wel eens online gespeeld en daar viel mij op dat de tegenstander zo hard kunnen serveren, ook al sla ik mijn arm uit de kom harder gaat ie niet. Jammer dat alles moeizaam gaat want het is een tof spel, maar een goede leermodus zit er niet in.
Haha, ja dat herken ik ook. Mij lukt het regelmatig om behoorlijk hard te slaan door de bal de lucht in te gooien en dan voordat je de motion plus naar benden beweegt (om te slaan dus) naar links of rechts te drukken en in te houden. Links of rechts van de 'pijltjesknoppen' dus. Hiermee stuur je de bal ook en slaat die heel vaak een stuk harder.

Het blijft veel oefenen en spelen maar er zitten toch wel tips in dacht ik. Hoe je je handen moet bewegen en hoe de verschillende slagen maakt.. Hier heb ik wel wat aan gehad. Maar het blijft zoals gezegd veel oefenen en goed timen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin

Pinin

nou ik ga het weer proberen, debadnkt voor de adviezen

[ Voor 33% gewijzigd door Pinin op 12-01-2010 18:45 ]

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JKratos
Misschien dat dit filmpje helpt:

http://www.youtube.com/watch?v=j0fuPzbBpNQ

Succes met spelen. Als het eenmaal wat beter gaat en het lukt vaker en je gaat vaker winnen wordt het vanzelf stukken leuker. (Geldt trouwens voor elke game ;) .)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Pinin schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 18:45:
nou ik ga het weer proberen, debadnkt voor de adviezen
Je kunt ook "upgrades" verdienen door bekende tennissers te verslaan. Ik meen dat Roddick of zo de beste service geeft. Dat maakt ook een verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 16963

Na maanden ergens in een hoek gestaan te hebben wordt onze Wii sinds een paar dagen weer gebruikt. De zus van mijn vriendin had wii fit plus gekocht en na een avondje spelen waren we beiden weer hooked.
Blijft leuk om elkaars records te verbreken, dus de 20 euro was hij zeker wel waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ Le Funk
  • Niet online
Ik speel sinds kort Need for Speed Nitro. Gameplay valt me 100% mee. Het is een snelle game en vereist daardoor goede beheersing van de besturing. Het is goed afgestemd op de capaciteiten van de Wii. Hierdoor neigen de graphics iets meer richting tekenfilm dan realistisch maar de auto's zijn netjes nagemodelleerd en goed herkenbaar.
Wel jammer dat in multi-player de 3 overige spelers niet onder eigen naam kunnen spelen maar Gast1, 2 of 3. Verder vind ik het pittig om te levelen. Je moet echt scherp rijden en dus vaak een game opnieuw spelen om sterren te verdienen.

~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 338511

Nintendo zou moeten laten zien dat ze ballen hebben en een game over Commando/the Running man maken. Zoiets spreekt de doelgroep meer aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boshar
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 28-02 04:38
Voor de huidige doelgroep is Arnold Schwarzenegger die gouverneur ergens in Amerika land. Dat ie ook nog films heeft gemaakt enzo staat ze niet meer zo op het netvlies.

Misschien is een nieuwe iCarly :r , Zack & Cody :r of Hanna Montana :r game meer iets voor de huidige doelgroep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 338511

boshar schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 10:10:
Voor de huidige doelgroep is Arnold Schwarzenegger die gouverneur ergens in Amerika land. Dat ie ook nog films heeft gemaakt enzo staat ze niet meer zo op het netvlies.

Misschien is een nieuwe iCarly :r , Zack & Cody :r of Hanna Montana :r game meer iets voor de huidige doelgroep.
Net zoals Ghostbusters, een vrijwel dode franchise die na zo'n 17 jaar weer tot leven is geroepen kan dit ook. Een goede aktiegame scoort altijd. Desnoods maak je een Wiiware-contra-achtige titel. Wat ook interessant is is een game rondom de Expendables.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 24-04 21:40
Vandaag dagaanbieding bij Buy This Today:
Diabolik: The Original Sin voor € 17,50

Ken iemand die game?
Is t wat, de moeite van 17,50 waard?

Leeg - Sinds 20180907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anjaniki
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 10-12-2024
En als we dan toch aan het melden zijn :9

Nu bij Dailymania DJ hero voor de Wii inclusief draaitafel voor 69 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 24-04 21:40
Ja, maar voor beide geldt dan dus: Is het wat?

* Chillz gaat overigens van 't weekend Wii Fit + Balance Board kopen voor 40€
Overkopen van iemand die m nieuw had gekocht, en sindsdiens ongebruikt in de kast heeft staan.
Best een aardige deal dacht ik zelf

Leeg - Sinds 20180907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klaasjanb
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 01-05-2021
Anoniem: 338511 schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 08:41:
Nintendo zou moeten laten zien dat ze ballen hebben en een game over Commando/the Running man maken. Zoiets spreekt de doelgroep meer aan.
Was the Running man niet die film over die gast in een ultra-gewelddadige TV show? Zeg maar, zoiets als Madworld? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 292789

Ik heb een philips 32 pf 9830
Wilde daar de component kabel op aansluiten, alleen: rood,groen,blauw prima, maar de wit rode tulp voor geluid kan ik bij die ingang niet gebruiken. (zit alleen een coax op die ingang)
Zijn er kabels die dit ook hebben ? Dus rood groen blauw en dan een coax ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

90710

Coax is digitaal, de audio uitvoer van de Wii is analoog. Maar heb je die ingang er niet in de buurt van de Component aansluiting op je TV zitten?
Volgens deze PDF namenlijk wel: http://download.p4c.phili...0/32pf9830_10_pss_nld.pdf
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/ppBx6UL8132VEiUZcsbjYS2F/full.png

[ Voor 13% gewijzigd door 90710 op 14-01-2010 23:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyman85
Ik heb nog een vraagje over de Wii kanalen. Heb een Wii ware spel gedownload, en omdat ik te weinig blokken vrij heb op de Wii, kopieerd hij het wii ware spel naar de SD kaart. Is het ook mogelijk de kanalen van de SD kaart direct op de hoofd Wii kanelen te zetten? Is mij tot nu toe nog niet gelukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

90710

Jep. Dat is mogelijk: http://www.nintendo.nl/NO...tenservice_5251_8159.html (kies geheugenbeheer)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23-04 13:33

rajackar

Blood Minister

Chillz schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 13:07:
Vandaag dagaanbieding bij Buy This Today:
Diabolik: The Original Sin voor € 17,50

Ken iemand die game?
Is t wat, de moeite van 17,50 waard?
Ik heb het heel even bekeken maar vond er helemaa niets aan. Probeer anders even een review te vinden.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104593

Topicstarter
Er is overigens al een nieuw deeltje klaar
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1389073
Nog even wachten tot TheZeroorez de nieuwe plaatjes in de Must Have lijst heeft upgeload en voor de rest is die klaar voor gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-04 17:08

PromoX

Flying solo

And I'm the only one and I walk alone.

Pagina: 1 ... 11 12 Laatste

Dit topic is gesloten.