Het Nintendo Wii Ervaringen Topic Deel 106 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 12 Laatste
Acties:
  • 91.619 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48
NSMBW geeft toch weer aan hoe goed Nintendo (en de Wii) kan zijn.
Laten we wel wezen. NSMBW is niet de nieuwe grote Mario game, maar het is wel weer een (letterlijk) ouderwets goede Mario game en zijn sellpoint, de multiplayer, werkt enorm goed.
Op zich heeft Nintendo op de Wii ook goed werk geleverd. Alle grote franchises hebben (erg) goede games op de Wii gekregen. Ik blijf het dan ook zo enorm jammer vinden dan de Wii nog altijd niet de benodigde aandacht krijgt.

Silent Hill lijkt hierop een uitzondering te zijn en ik kijk behoorlijk uit naar deze game. Weet iemand wanneer deze in NL uitkomt?

Dan een heel ander iets. De zwarte Wii is nu ook uit in NL en dus ook zwarte accessoires. Maar wat me opvalt is dat de zwarte Wiimote altijd icm WM+ wordt verkocht. Wat ik me nu afvraag is of er uberhaubt zwarte Wiimote sleaves bestaan zonder ruimte voor WM+. Volgens mij niet nl.! Ik gebruik ze niet maar toch best opvallend...

[ Voor 21% gewijzigd door Deddiekoel op 23-11-2009 17:20 ]

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnS72
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online
Deddiekoel schreef op maandag 23 november 2009 @ 17:08:
Dan een heel ander iets. De zwarte Wii is nu ook uit in NL en dus ook zwarte accessoires. Maar wat me opvalt is dat de zwarte Wiimote altijd icm WM+ wordt verkocht. Wat ik me nu afvraag is of er uberhaubt zwarte Wiimote sleaves bestaan zonder ruimte voor WM+. Volgens mij niet nl.! Ik gebruik ze niet maar toch best opvallend...
In Japan (of bijvoorbeeld via Play-Asia) kun je de zwarte wiimote los kopen, met een korte zwarte sleeve. Binnenkort komen daar zelfs blauwe en roze wiimotes bij, maar die hebben de gewone transparante sleeve.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 31-08 11:49
Gisteren kwam ik toevallig heel veel goedkope zwarte Wiimotes + nunchucks (16 euro incl. verzenden) tegen op ebay. Ik had al gehoord dat ze niet echt waren, maar als ze fatsoenlijk (niet zo goed als origineel natuurlijk) werken, kun je er niet voor tobben vind ik.

Iemand ervaring met deze? Als ze goed zijn, hoop ik dat er ook blauwe en roze van komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 13:35
Ik heb zo eentje gekocht voor mijn zwager.
Persoonlijk zou ik je niet kunnen zeggen of ze fake zijn, je ziet absoluut niet of ze van Nintendo zijn of niet.
En ze werken perfect goed. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
Fire69 schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 09:04:
Ik heb zo eentje gekocht voor mijn zwager.
Persoonlijk zou ik je niet kunnen zeggen of ze fake zijn, je ziet absoluut niet of ze van Nintendo zijn of niet.
En ze werken perfect goed. :)
Klinkt goed dus. Als ze bevallen koop ik er nog een paar. Dan doe ik mijn originele gewoon weer in de verpakking voor in de verzameling. :P

Iemand enig idee of ze van dezelfde fabriek komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NSMBW geeft toch weer aan hoe goed Nintendo (en de Wii) kan zijn.
Laten we wel wezen. NSMBW is niet de nieuwe grote Mario game, maar het is wel weer een (letterlijk) ouderwets goede Mario game en zijn sellpoint, de multiplayer, werkt enorm goed.
Op zich heeft Nintendo op de Wii ook goed werk geleverd. Alle grote franchises hebben (erg) goede games op de Wii gekregen. Ik blijf het dan ook zo enorm jammer vinden dan de Wii nog altijd niet de benodigde aandacht krijgt.

Silent Hill lijkt hierop een uitzondering te zijn en ik kijk behoorlijk uit naar deze game. Weet iemand wanneer deze in NL uitkomt?

In het doosje zit een gewone WiiMote jacket zonder MotionPlus ;) naast de WiiMote + MotionPlus in een MotionPlus jacket, natuurlijk.

Zie ook dit filmpje:

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 24-11-2009 09:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18:14

Tarin

Just plain weird.

Ik zou graag NSMBW aanschaffen, maar volgens mij gaat dat geen succes worden.
New Super Mario Brothers Wii is marriage poison.

I wouldn't play this game with any person you want to see again. In its multiplayer interpretation, which I suggest be referred to as "Divorce Mode," choreographing your platform jumps in a way that does not interfere with another person's basic game interactions can be quite difficult - particularly in portions where player movement itself can kill teammates while you progress the level, or when the natural scroll of the camera can kill those who lag behind. One of these two things is almost always happening, though. So hm.
Ik ken m'n vriendin inmiddels goed genoeg om te weten dat het frustratieniveau van een Mario-platformer al hoog genoeg is zonder dat er iemand mee kijkt (laat staan speelt).

Ze zit wel met plezier Mario vs Donkey Kong te spelen op het moment, trouwens.

[ Voor 5% gewijzigd door Tarin op 24-11-2009 09:55 ]

Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaximusTG
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
(overleden)
Allebei los de singleplayer kan toch ook? Heb NSMBW ook zelf 1 keer met mn vriendin gespeeld. Geen succes. Instinct is toch om meteen op 1-ups en andere powerups af te springen. Dat is dan 'niet eerlijk'. En ik 'lag steeds zo ver voor'. En op het moment dat je dan per ongeluk op elkaar springt (ingame) gaat het al helemaal mis..

Zin in pizza? Probeer 'mijn' pizzarecept eens! Laatste versie pizzarecept Blog:KookKompas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oh maar daar is wel een oplossing voor hoor :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boshar
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 28-07 09:17
Heb ik weer. Naast NSMBW heb ik ook meteen F1 2009 gehaald. Nu krijgt F1 2009 niet al te beste reviews maar toch. Ik zat gisteravond tot een uur of 1:00 helemaal into F1 2009 (een 10% distance race op Spa Francorchamps).

Met de classic controller en van de hulpmiddelen alleen de racelijn ingeschakeld is het echt geweldig om te doen. Het race gevoel wordt echt goed weergegeven. Je krijgt helemaal het gevoel dat je met je auto de limiet opzoekt. De framerate is geweldig waardoor de baan beangstigend snel voorbij schiet.

Met de racelijn aan hoef je alleen nog maar op de baan te letten. Wanneer je af moet remmen zie je de racelijn dynamisch oplichten van groen, geel, oranje tot aan rood. Ik heb dat nog nooit zo gezien maar je kunt je lekker concentreren op het circuit en de ideale lijn en je hebt dan geen andere hulp settings nodig.

Nog nooit zo'n lekkere F1 game gespeelt. Echt top!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boshar
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 28-07 09:17
NSMBW samen spelen is inderdaad soms flink op elkaar mopperen. Maar in de heftiges stukjes kan je het de geoefende speler toch laten uitzoeken. Gewoon je medespelers even op de A knop laten drukken en zij vliegen achter je aan in hun zeepbel.

In de hele moelijke stukjes laat je het dan 1 van beiden het proberen wanneer het mis gaat mag de ander. Het spel wordt er zo juist makkelijker van.

Maar ja meestal wil iedereen tegelijk en blokeert de 1 de ander op juist dat ene platform waar er maar 1 tegelijk kan staan. Maar goed als je relatie daar niet tegen kan moet je zeker niet samen in je huis gaan klussen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18:14

Tarin

Just plain weird.

Och, onze relatie kan best tegen klussen, of een frustrerend spelletje (Mario Kart is best leuk), maar je moet het ook weer niet op gaan zoeken ;).

Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yeahbaby
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 19:00
boshar schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 10:01:
(...)
Nog nooit zo'n lekkere F1 game gespeelt. Echt top!
Ben ik helemaal met je eens, voor mij ook zeker een aanrader. Stuurtje vind ik wel een vereiste,omdat je de wiimote moet kantelen. Houd je hem rechtop (zoals bij Excite Truck) dan is het niet lekker sturren, hij wil dan bij een bocht of niet insturen of maximaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnS72
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 09:40:
In het doosje zit een gewone WiiMote jacket zonder MotionPlus ;) naast de WiiMote + MotionPlus in een MotionPlus jacket, natuurlijk.

Zie ook dit filmpje:
[...]
Maar blijkbaar zit er bij de Wii limited edition geen gewone jacket voor de wiimote?

Ik vind de zwarte jacket er overigens een stuk stoerder uitzien dan de transparante. Alleen jammer dat ze de wiimote niet gewoon helemaal matzwart hebben gemaakt. De MotionPlus is toch ook matzwart? (Maar ja, ik hou dan ook niet van glimmend zwart...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 17:16
Dat filmpje! Mijn God. Zelfs die luigi is niet een slecht als je goed oplet. Op sommige momenten wordt hij op vijanden gegooid en de laatste moet hij dan toch echt omhoog springen.

Binnenkort gaan wij ook Mario proberen met z'n tweëen. Overigens ben ik zelf heel erg ingesteld op het geven van powerups aan anderen. Dus dat zit wel goed bij ons.

Ben benieuwd hoe het zal gaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MartijnS72 schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 10:45:
[...]

[...]

Maar blijkbaar zit er bij de Wii limited edition geen gewone jacket voor de wiimote?
Dat weet ik niet.. Volgens de volgende video zit die er namelijk wél bij:
Ik vind de zwarte jacket er overigens een stuk stoerder uitzien dan de transparante. Alleen jammer dat ze de wiimote niet gewoon helemaal matzwart hebben gemaakt. De MotionPlus is toch ook matzwart? (Maar ja, ik hou dan ook niet van glimmend zwart...)
De remote is hetzelfde als de Witte versie, maar dan in het zwart.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 24-11-2009 11:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnS72
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 11:02:
Dat weet ik niet.. Volgens de volgende video zit die er namelijk wél bij:
[...]
Dan heeft Deddiekoel misschien niet goed opgelet bij het uitpakken, aangezien hij zelf zegt de jackets niet te gebruiken.
De remote is hetzelfde als de Witte versie, maar dan in het zwart.
Klopt, de witte is ook mat aan de onderkant, glimmend van boven. Maar ik heb het niet zo op glimmend zwart voor onderdelen die je aan moet raken (zoals de bedieningsknoppen van de radio/airco in mijn auto :( ). Op glimmend wit valt het niet zo op.
In het filmpje:
"Pretty shiny, I like that. [...] fingerprints already."
"O, ruined!" >:)

Voor de blauwe en roze wiimote schijnt overigens geen gekleurde nunchuk/motionplus te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Ik zal nog eens in mijn Black Wii doos kijken. Heb die namelijk niet helemaal uitgeplozen omdat ik merendeel al had staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
MartijnS72 schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 14:36:
[...]

Dan heeft Deddiekoel misschien niet goed opgelet bij het uitpakken, aangezien hij zelf zegt de jackets niet te gebruiken.

[...]

Klopt, de witte is ook mat aan de onderkant, glimmend van boven. Maar ik heb het niet zo op glimmend zwart voor onderdelen die je aan moet raken (zoals de bedieningsknoppen van de radio/airco in mijn auto :( ). Op glimmend wit valt het niet zo op.
In het filmpje:
"Pretty shiny, I like that. [...] fingerprints already."
"O, ruined!" >:)

Voor de blauwe en roze wiimote schijnt overigens geen gekleurde nunchuk/motionplus te komen.
Van de blauwe wel:
Afbeeldingslocatie: http://www.blogcdn.com/www.engadget.com/media/2009/06/blue-wii-remote-rm-eng.jpg

Overigens vind ik het wel echt een teringzooi geworden met al die addons voor de Wiimote en dan ook nog eens extra kleuren. Het is wel leuk hoor, maar sommige dingen worden ook gewoon weinig geproduceerd, dus ik zie het bijvoorbeeld al gebeuren dat mensen straks een rode Wii Mote hebben, maar dat de rode Wiimotionplus niet meer gemaakt worden of slecht te krijgen zijn.

Ook nog eens al die kleuren classic controllers en dan heb je ook nog een pro model.

[ Voor 3% gewijzigd door danielkraak op 24-11-2009 17:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFair
  • Laatst online: 15:17
Ik snap echt niet waarom mensen zo opgewonden zijn over die zwarte Wii?

Die unbox video vind ik ook heel sneu. Als het nou cutting edge technology was, maar dit is dezelfde Wii, met dezelfde functies als de originele Wii.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
FunFair schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 18:12:
Ik snap echt niet waarom mensen zo opgewonden zijn over die zwarte Wii?

Die unbox video vind ik ook heel sneu. Als het nou cutting edge technology was, maar dit is dezelfde Wii, met dezelfde functies als de originele Wii.
Black Wii FTW!!!

Het slaat ook nergens op, behalve dat ik het liefst een zwarte had gehad als deze bij de release er al was geweest. Nu heb ik dat min of meer recht getrokken. Wat ik nu wel mis is een zwart batterij klepje van mijn Nyko battery pack...
Verschillende kleuren vind ik wel cool. Had het liefst al mijn Wiimotes in andere kleuren gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
Deddiekoel schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 18:38:
[...]

Black Wii FTW!!!

Het slaat ook nergens op, behalve dat ik het liefst een zwarte had gehad als deze bij de release er al was geweest. Nu heb ik dat min of meer recht getrokken. Wat ik nu wel mis is een zwart batterij klepje van mijn Nyko battery pack...
Verschillende kleuren vind ik wel cool. Had het liefst al mijn Wiimotes in andere kleuren gehad.
Mee eens, ik herinner me nog uit de Nintendo 64-tijd al die kleuren controllers. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFair
Deddiekoel schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 18:38:
[...]

Black Wii FTW!!!

Volgens mij waren daar in het begin van de Wii al speciale covers voor. Ik kan me voorstellen dat je dat toen niet wilde doen ivm garantie, maar als je bij de release een Wii had gekocht is die toch al verlopen :P

of bijvoorbeeld dit

[ Voor 7% gewijzigd door FunFair op 24-11-2009 18:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-07 10:28

Pinin

Historie | Luxe | Duurzaam

@ Daddiekoell en de andere die het willen weten.

In mijn black wii lim.ed. box. (vandaag binnen) :P zat dus zo'n beschermhoes voor de wm+ als de gewone wm, bij mij zat hij helemaal in de hoek rechts onder/naast de staander/houder.
Wat ziet alles er goed uit, en wat een gewicht... :o dat had ik niet verwacht

Maar wat ik mij afvraag, als je een spel speelt zonder wm+ moet je dan ook zonder wm+ spelen? Ik heb net wat gebrobeerd en het lijkt goed te werken of is ie minder nauwkeurig? Oftwel: wanneer koppel je de + los?

Nog wat: Wanneer krijg je die 500 punten voor het connecten op het net? is dat enkel als iemand anders dat voor je doet?

oja > zojuist ontmaagde wii-er hier

[ Voor 13% gewijzigd door Pinin op 24-11-2009 20:38 ]

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19:53

DukeBox

loves wheat smoothies

Pinin schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 20:37:
Nog wat: Wanneer krijg je die 500 punten voor het connecten op het net? is dat enkel als iemand anders dat voor je doet?
Heb je net een DM gestuurd..
Veel plezier ermee..!
Die zwarte uitvoering is best wel stoer.. misschien komt het alleen om dat het weer 'iets anders' is, maar het heeft voor mij wel een grote 'hebben hebben' gehalte.

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin

Pinin

dm terug

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ganymedus
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 03-09-2023
Heeft een van jullie al geprobeerd de gratis game te downloaden? Dit als je al eerder het internet kanaal had gekocht. Ik heb de internet ding al ergens in 2007 gekocht, maar ik krijg nergens de optie tot gratis downloaden van een spel?

Díreach don la ínníu ná bíodh buaírt ort!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox

DukeBox

loves wheat smoothies

Weet je zeker dat je ervoor betaald hebt ? Vanaf 2006 tot april 2007 was de beta en daarna versie 1 tot begin juni 2007 gratis.. daarna is deze betaald geworden. Overigens als je hem al 'gratis' had kon je wel upgraden zonder kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ganymedus
Ah, goed punt. Ik heb geen idee of ik er daadwerkelijk voor betaald heb. Ik ging er eigenlijk blindelings vanuit dat ik ervoor betaald had. Het is zo lang geleden O-). Begon je nou standaard met 500 wii punten of? Want dan kan ik het daar misschien uit afleiden.
Het is me een beetje om het idee te doen of het werkt. :) Enfin ik heb hem inderdaad wel gratis kunnen updaten.

[ Voor 8% gewijzigd door Ganymedus op 24-11-2009 23:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox

DukeBox

loves wheat smoothies

Ganymedus schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 23:41:
Begon je nou standaard met 500 wii punten of?
Nope, helemaal 0.. de mogelijkheid voor het omwisselen van sterren naar wii points kwam ook pas veel later.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Zo, eindelijk weer is wat besteld voor de Wii..Resident Evil Darkside Chronicles. Pas mn 8ste spel voor de Wii, terwijl ik er 50 voor de 360 heb en 12 voor de PS3. Vind alleen weinig zo de moeite waard van het kopen..

Wil nog wel House of the Dead kopen, maar dan heb ik het weer even gehad. Heb het ding sinds mei (!) niet meer aangehad, hopelijk zaterdag weer! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ganymedus
DukeBox schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 23:45:
[...]
Nope, helemaal 0.. de mogelijkheid voor het omwisselen van sterren naar wii points kwam ook pas veel later.
okay thanx :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin

Pinin

wie weet welke vragen je krijgt bij het aanmelden voor het connection ambassador programme?

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Maar wat ik mij afvraag, als je een spel speelt zonder wm+ moet je dan ook zonder wm+ spelen? Ik heb net wat gebrobeerd en het lijkt goed te werken of is ie minder nauwkeurig? Oftwel: wanneer koppel je de + los?
Je hoeft de Motion+ er nooit af te halen. Ondersteund een spel het niet, dan zal het ook niets doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Pinin schreef op woensdag 25 november 2009 @ 09:28:
wie weet welke vragen je krijgt bij het aanmelden voor het connection ambassador programme?
Volgens mij moeten alleen je Wii's verbonden zijn en moet je aangeven wie je geholpen heeft!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin

Pinin

Arunia schreef op woensdag 25 november 2009 @ 09:35:
[...]

Je hoeft de Motion+ er nooit af te halen. Ondersteund een spel het niet, dan zal het ook niets doen.
O.k. hij wordt er dus niet bibberiger van? dat idee had ik.
Deddiekoel schreef op woensdag 25 november 2009 @ 09:50:
[...]

Volgens mij moeten alleen je Wii's verbonden zijn en moet je aangeven wie je geholpen heeft!
Ik kreeg echt de vraag wat de leeftijd is van degene die mij geholpen heeft, andere vragen heb ik niet gezien omdat ik geannuleerd heb

[ Voor 38% gewijzigd door Pinin op 25-11-2009 10:19 ]

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Daddiekoell en de andere die het willen weten.

In mijn black wii lim.ed. box. (vandaag binnen) :P zat dus zo'n beschermhoes voor de wm+ als de gewone wm, bij mij zat hij helemaal in de hoek rechts onder/naast de staander/houder.
Wat ziet alles er goed uit, en wat een gewicht... :o dat had ik niet verwacht

Je hoeft de WiiMotion plus er niet af te halen, maar dit is wel verstandiger. De Wiimotion+ controleert namelijk of hij ondersteund is, dit doet hij elke enkele seconden totdat hij software tegenkomt die het ondersteund. Hierdoor kan het zijn dat je batterijen / accu sneller leeg is ;) O wacht, de software doet deze controle :p

Technische details over de M+ controller: http://wiibrew.org/wiki/Motion_Plus#Wii_Motion_Plus

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2009 11:09 ]

Verwijderd

Wat is Mario Strikers Wii toch een leuk spel, wel lastig op een gegeven moment, (Ben nu bij Diddy) maar wat een kick als je je trapmeter helemaal opgeladen kan loslaten.

• Pierz
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 06-09 19:51

Op amazon UK staat hij gepland op 12 ferbruari, zal hier ook zoiets zijn denk ik. En anders bestel je em gewoon daar :)

• Deddiekoel
Pierz schreef op donderdag 26 november 2009 @ 10:35:
[...]
Op amazon UK staat hij gepland op 12 ferbruari, zal hier ook zoiets zijn denk ik. En anders bestel je em gewoon daar :)
Djeez, 12-feb. Is gewoon weer een paar maanden na de VS... Misschien maar weer eens importeren dan.

• Batsu
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 08-01-2022
Beste allemaal

ik heb gisteren een zwarte wii gekocht als kado voor familie in Brazilie.
Er natuurlijk niet bij stilgesytaan dat spellen regio-gecodeerd zijn. Dat klopt toch he dat de spellen een regio code hebben waardoor ze niet overal te gebruiken zijn?

Is er een simpele en eenvoudige methode om deze regio-code te omzeilen? De wii zal niet aan internet gehangen worden of geupdate worden. Gewoon aan de tv en spelen maar....

• Pierz
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 06-09 19:51
Deddiekoel schreef op donderdag 26 november 2009 @ 12:55:
[...]

Djeez, 12-feb. Is gewoon weer een paar maanden na de VS... Misschien maar weer eens importeren dan.
Zal wel vertaald moeten worden naar het Brits |:(

• leuk_he
  • Laatst online: 15-07 15:35

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Batsu schreef op donderdag 26 november 2009 @ 15:56:
Er natuurlijk niet bij stilgesytaan dat spellen regio-gecodeerd zijn. Dat klopt toch he dat de spellen een regio code hebben waardoor ze niet overal te gebruiken zijn?
Volgens mij enkel de tv standaard he? en die is hier en daar beide PAl he?

Afbeeldingslocatie: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/0/0d/PAL-NTSC-SECAM.svg

Afbeeldingslocatie: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/0/0d/PAL-NTSC-SECAM.svg/400px-PAL-NTSC-SECAM.svg.png

Verder is er niks aan te doen als je het zelf niet met een enkele google searrch kunt vinden, want t.net is geen uitwisselplatform voor omzeilen van beveiligingen. (even ongeacht of het legaal is )

/Edit: kijk ook effe welke google ads er bij dit topic staan ;)

[ Voor 28% gewijzigd door leuk_he op 26-11-2009 19:21 ]

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

• Deddiekoel
Batsu schreef op donderdag 26 november 2009 @ 15:56:
Beste allemaal

Is er een simpele en eenvoudige methode om deze regio-code te omzeilen? De wii zal niet aan internet gehangen worden of geupdate worden. Gewoon aan de tv en spelen maar....
Met een zwarte Wii is Gecko OS je enige legale optie.
Om dit te kunnen gebruiken heb je he homebrew channel nodig. Google eens op bannerbomb dan zou je genoeg moeten kunnen vinden.
Met Gecko OS kun je games uit alle regios afspelen!

• FunFair
Ga nou niet roepen dat homebrew channel legaal is... dat is het namelijk niet. Nintendo doet niet voor niets zoveel moeite om het te verwijderen m.b.v. updates.
Het lijkt me dat je met een mod-chip verder komt, is ook makkelijker voor je familie.

[ Voor 21% gewijzigd door FunFair op 26-11-2009 18:43 ]

• leuk_he
  • Laatst online: 15-07 15:35

leuk_he

1. Controleer de kabel!

FunFair schreef op donderdag 26 november 2009 @ 18:38:
Ga nou niet roepen dat homebrew channel legaal is... dat is het namelijk niet. Nintendo doet niet voor niets zoveel moeite om het te verwijderen m.b.v. updates.
Het lijkt me dat je met een mod-chip verder komt, is ook makkelijker voor je familie.
ZO FOUT.

-Wat Nintento vind heeft niks met de wet te maken, nintendo's updates bepalen niet of het legaal is of niet. (Je redenering is fout, of je conclusie fout is mag je een ander topic over openen)
-Mod of mod chip lijkt me niet nodig, regio codering zit hem in de televisie standaard (NTSC-U / NTSC -J of PAL en Brazilië gebruikt gewoon PAL!!!!!
-mocht je toch een mod willen is t.net niet het goede platform hiervoor. (zie beleid! niet opmdat het legaal of illegaal is is maar om andere redenen)

[ Voor 5% gewijzigd door leuk_he op 26-11-2009 19:04 ]

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

Verwijderd

FunFair schreef op donderdag 26 november 2009 @ 18:38:
Het Homebrew Kanaal is 100% legaal. Er is geen regel van Nintendo code gebruikt in de productie ervan (in tegenstelling tot de verschillende wads) dus is het geen copyright schending.

Er is maar één reden waarom Nintendo er tegen is, is omdat veel mensen het Homebrew kanaal gebruiken om illegale kopieën van Wii games te draaien. Maar zeggen dat het HBC illegaal is is hetzelfde als zeggen dat bittorrent illegaal is.

• FunFair
Oké goed, maar wil je daar je familie in brazilië mee opzadelen dan? zet je er homebrew op, komt er een ninty update, werkt de homebrew niet meer... ga dan maar tech-supporten over die afstand :P

Verwijderd

Tja, dat is het enige probleem ;) Bushing & co hebben daar nog geen oplossing op :p Maar ja, anders moet je een hard mod gaan gebruiken. En ook dat kan problemen gaan geven. (Zoals bij bv New. Super Mario Bros Wii)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffie
  • Laatst online: 14:06

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

FunFair schreef op donderdag 26 november 2009 @ 21:00:
Oké goed, maar wil je daar je familie in brazilië mee opzadelen dan? zet je er homebrew op, komt er een ninty update, werkt de homebrew niet meer... ga dan maar tech-supporten over die afstand :P
Valt an sich mee. Is juist makkelijker. Iemand die nog nooit een Wii heeft gezien, geef je een Softmodded Wii met uitleg hoe het werkt.
Ik meen dat er zelfs softmod pakketten zijn waarbij je niet meer de BUL nodig hebt om DVDr te gebruiken maar gewoon het normale disckanaal.
Vervolgens plemp je alles op een HDD met een USB Loader en drukt ze op het hard alle updates te weigeren.
Tadaa ... een softmodded Wii waar iedereen in brazilië mee uit de voeten kan :)
Verwijderd schreef op donderdag 26 november 2009 @ 21:58:
En ook dat kan problemen gaan geven. (Zoals bij bv New. Super Mario Bros Wii)
Softmodden betekend dan ook dat je dan maar niet met alles de eerste kan zijn. Aan de andere kant, NSMW was al speelbaar op een softmod voor hij officieel in de winkels lag :P

[ Voor 19% gewijzigd door Koffie op 27-11-2009 07:03 ]

Tijd voor een nieuwe sig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jarsiv
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 10-09 19:44
Vraagje, is er trouwens een acculader waar ik niet het beschermhoesje hoef te verwijderen(is makelijker met kinderen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Koffie schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 06:59:
[...]

Softmodden betekend dan ook dat je dan maar niet met alles de eerste kan zijn. Aan de andere kant, NSMW was al speelbaar op een softmod voor hij officieel in de winkels lag :P
De Hackers community is gewoonweg veel groter dan Nintendo kan overzien.
jarsiv schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 08:42:
Vraagje, is er trouwens een acculader waar ik niet het beschermhoesje hoef te verwijderen(is makelijker met kinderen)
Ja: herlaadbare batterijen.

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2009 09:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jarsiv
Maar dan moet ik de beschermhoes toch elke keer verwijderen als ik wil opladen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

O je bedoelt de jacket... dat ding gebruik niet eens meer, dus ik zal het niet weten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jarsiv
Is wel handig met een zoontje van 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
leuk_he schreef op donderdag 26 november 2009 @ 19:02:

-Mod of mod chip lijkt me niet nodig, regio codering zit hem in de televisie standaard (NTSC-U / NTSC -J of PAL en Brazilië gebruikt gewoon PAL!!!!!
De regiocodering zit hem in meer dan alleen de TV standaard. Nintendo blokkeert simpelweg games uit andere regios. Het is dus niet zo dat het uitgaande signaal niet klopt.
Volgens mij is het wel zo dat de onderlinge PAL regios compatible zijn. Games uit Australie werken volgens mij ook in europa dus dan zou Brazilie ook kunnen.
Volgens mij kent Nintendo nl. maar 3 'regios' NTSC-J (Japan), NTSC (Noord-Amerika) en PAL...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er zijn op de Wii in het totaal 4 regios: http://www.wiibrew.org/wiki/Wii_Disc#Region_setting

1 = Japans,
2 = VS,
3 = Europa,
4 = Korea.

(Australië valt onder "Europa")

En deze regiocodering heeft niets met de video-uitvoer te maken ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2009 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffie
  • Laatst online: 14:06

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

jarsiv schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 10:27:
Is wel handig met een zoontje van 5
Aanleren dat ze bij elk gebruik pertinent het polsbandje gebruiken.
Ik gebruik de rubberen hoesjes ook niet, en toch geen enkel probleem met 2 kinderen van 3 en 6.

Tijd voor een nieuwe sig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Er is een laadstation (joytech volgens mij) waar je gewoon de wii-mote op kunt leggen.
Gaat dmv inductie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
TechoCreation heeft er ook eentje, ziet er wel handig uit!
http://www.teknocreations.com/gaming_wii.html : 30$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jarsiv
Heb er een besteld ga hem vanmiddag halen. bijn overal uitverkocht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Zo'n Techno-ding?
Laat je dan even weten hoe hij bevalt? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jarsiv
Niet van techno geloof ik. Maar hoe die bevalkt moet nog even duren. Is sinterklaas kadootje voor mijn kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crack_en_hack
  • Laatst online: 22-06 22:42
Ik zit (misschien vele andere met mij) te twijfelen tussen een witte en een zwarte Wii |:(

Nou heb ik een beetje zitten zoeken of alle toebehoren wel in het zwart te krijgen zijn maar helaas kan ik nergens het officiele (nintendo merk) zwarte Wii wheel vinden.

Weet iemand of deze ook in het zwart verkrijgbaar is...?

Ik ben vrijgezel omdat mijn schoonouders geen kinderen konden krijgen!, Ook heb ik zovaak ergens schijt aan dat ik stront tekort kom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, die is er niet. Zo is er ook geen zwarte Wii Zapper van Nintendo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crack_en_hack
  • Laatst online: 22-06 22:42
Verwijderd schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 14:10:
Nee, die is er niet. Zo is er ook geen zwarte Wii Zapper van Nintendo.
Ah sh!t das jammer,Ik ga Nintendo maar even mailen of ze nog plannen hebben deze te gaan uitgeven.

Ik ben vrijgezel omdat mijn schoonouders geen kinderen konden krijgen!, Ook heb ik zovaak ergens schijt aan dat ik stront tekort kom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Er zijn uberhaubt weinig zwarte accessoires. Als er een maker van een laadstation komt met zwarte klepjes (of een batterij die het standaard klepje gebruikt) dan ben ik er zeker bij!
Enige zwarte add-on die er is is de Classic controller Pro. Maar buiten de batterij klepjes maakt het me niet zoveel uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er zijn ook zwarte nunchucks :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i7x
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 31-08 21:24

i7x

Emoji fan 👽🦑🦋🍓

Ik denk niet dat Nintendo ook nog eens alle accessoires in het zwart gaat uitbrengen. Koop anders gewoon een bus zwarte verf en doe het zelf. Dat heb ik ook met mijn Xbox 360 gedaan en het ziet er erg goed uit (al zeg ik het zelf ^^).

🦅 U.S. ETFs kopen in Europa? https://europoor.com/ 📈 ARKK, 📈 UPRO, 📈 TECL, 📈 QQQJ, ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox

DukeBox

loves wheat smoothies

Dat is ook de enige reden die mijn tegengehouden heeft om een zwarte wii te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFair
dat zwart is toch ook oersaai?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox

DukeBox

loves wheat smoothies

Wat is er saaier aan zwart dan wit :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 11-09 08:32
i7x schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 14:59:
Ik denk niet dat Nintendo ook nog eens alle accessoires in het zwart gaat uitbrengen. Koop anders gewoon een bus zwarte verf en doe het zelf. Dat heb ik ook met mijn Xbox 360 gedaan en het ziet er erg goed uit (al zeg ik het zelf ^^).
offtopic:
Foto? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17:27

Zeror

Ik Henk 'm!

Arunia schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 11:20:
Er is een laadstation (joytech volgens mij) waar je gewoon de wii-mote op kunt leggen.
Gaat dmv inductie.
Bigben heeft ook een mooie :)
Kan ook gebruik worden met Motionplus omdat de controller er gewoon op gelegd wordt.

Afbeeldingslocatie: http://www.redcoon.nl/res/shop/cataloge/product_450/B201663.jpg

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jarsiv
Heb hem vrijdag gekocht, €30 je kan de silicon sleeve en de motion er gewoon aan laten zitten. Nu even wachten tot sinterklaas is geweest :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
jarsiv schreef op maandag 30 november 2009 @ 10:38:
Heb hem vrijdag gekocht, €30 je kan de silicon sleeve en de motion er gewoon aan laten zitten. Nu even wachten tot sinterklaas is geweest :)
Heb je voor dit ding aparte batterijklepjes nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jarsiv
Ja maar die zitten erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kickasz
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
Voor iedereen die nog Super Smash Bros. Brawl Wii zoekt
Nu voor 27.50 €! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jarsiv
bij de eplaza en bartsmit hebben ze de komende dagen een inductio lader in de aanbieding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jarsiv schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 12:18:
bij de eplaza en bartsmit hebben ze de komende dagen een inductio lader in de aanbieding
...wat is die prijs ? want nu is ie vaste prijs voor 30.-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17:27

Zeror

Ik Henk 'm!

Verwijderd schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 18:48:
[...]
...wat is die prijs ? want nu is ie vaste prijs voor 30.-
29 euro volgens mij :P

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

...mmm, dan zit Jarsiv lekker mis met zijn aanbieding ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i7x
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 31-08 21:24

i7x

Emoji fan 👽🦑🦋🍓

EDIT: Voor de zekerheid maar gedelete. - Emulators vallen onder hacks zeker?

[ Voor 89% gewijzigd door i7x op 01-12-2009 21:11 ]

🦅 U.S. ETFs kopen in Europa? https://europoor.com/ 📈 ARKK, 📈 UPRO, 📈 TECL, 📈 QQQJ, ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox

DukeBox

loves wheat smoothies

Maar helaas niet zwart..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jarsiv
Ik snap niet dat ik lekker mis zit ????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jarsiv schreef op woensdag 02 december 2009 @ 08:59:
Ik snap niet dat ik lekker mis zit ????
...het is volgens mij geen aanbieding maar de normale reguliere prijs... vandaar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Laatst online: 09-08 17:57

rajackar

Blood Minister

Al iemand met Dead Space: Extraction bezig?
Net mijn eerste uurtje gehad en ik moet zeggen dat ik behoorlijk onder de indruk ben. Echt super goede actie; en dat voor een on rail shooter.
En eindelijk is ook eens het bewijs 100% geleverd: Mooie en vooral sfeervolle graphics (inclusief prachtige licht effecten) die absoluut nodig zijn voor zo'n soort game kunnen zeker op de wii.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

Ik moet em nog halen. Ik ben sowieso wel gecharmeerd van onrail shooters.
Ben ook helemaal gek op Resident Evil - Darkside Chronicles en Umbrella Chronicles :)
Nu House of the Dead Overkill en Conduit nog.

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Darkside Chronicals is ook vet. Had hem als pre order van game. Ik ben er nog niet over uit of dead space nou beter is maar ze zijn beide het spelen zeker waard.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik verbaas me de laatste tijd over de negatieve geluiden omtrent de Wii en de 'feiten' dat de Ps3 beter verkoopt. Ik heb de Wii sinds dag 1 en speel er nog steeds elke dag een paar uur op. Er zijn gewoon zoveel leuke originele spellen voor zoals Mario Galaxy, Cooking Mama en Kung Fu Panda.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Nou, ik vind de wii qua software nog echt wel achterlopen in kwaliteit. Natuurlijk zijn er absolute toppers maar ik maak veel meer uren met m'n xbox 360 dan met m'n wii.
Ik snap het ook niet helemaal want als ik nu dead space extraction zie dan vraag ik me echt af waarom ze daar geen spel van hebben gemaakt met gameplay zoals dead space op de xbox en ps3. De graphics zijn echt geen barriere imho. Maar kennelijk is het mantra voor wii developers nu dat het simpel en toegankelijk moet zijn en van dat stempel lijkt de wii maar niet af te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lol, ik heb precies het tegenovergestelde, ik zit echt dagen achter elkaar New Super Mario Bros. Wii, Another Code: R, SSBB, House of the Dead: Overkill, Swords & Soldiers, ea. te spelen, terwijl ik op de XBOX 360 maar heel af en toe even online een potje SF4 / SC4 / Tekken 6 doe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 03 december 2009 @ 09:52:
Lol, ik heb precies het tegenovergestelde, ik zit echt dagen achter elkaar New Super Mario Bros. Wii, Another Code: R, SSBB, House of the Dead: Overkill, Swords & Soldiers, ea. te spelen, terwijl ik op de XBOX 360 maar heel af en toe even online een potje SF4 / SC4 / Tekken 6 doe.
Dat herken ik heel erg. Heb zelf ook een Ps3 met een flink aantal games maar die wordt voornamelijk toch gebruikt als ik een Bluray-film wil kijken. Voor het echte gamen wordt de Wii meestal aangezet. De bewegingssensor voegtzoveel toe. Ps3 lijkt in mijn ogen een technisch achtergestelde console met iets mooiere beelden. Als ik ps3 en wii vergelijk op mijn HD-TV zie ik nauwelijks verschil in beelden ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Grappig is dat idd. Mijn tijd ging de laaste tijd toch in Silent Hill, Brutal Legend, Dead Space, Mass Effect, GTA4 enz zitten. Moet zeggen dat RE:DC, Dead Space en New Super Mario Bros mijn interesse in de wii wel hebben aangewakkerd. Die nieuwe mario is echt top en super verslavend.

@ getback:
Nauwelijks verschil? Ik vind dat de wii best mooie graphics kan tonen maar er is toch wel een wereld van verschil. Voornamelijk de resolutie vind ik een nadeel. Alleen de mogelijkheid om dezelfde content op een hogere resolutie te renderen zou imho al veel toevoegen aangezien ik dan niet continu al die kartels hoef te zien. Af en toe lijkt het echt of ieder spel zich in de wereld van zaag afspeelt ;) Maar dit probleem had ook niet toen ik nog een wat kleinere TV had.

[ Voor 46% gewijzigd door rajackar op 03-12-2009 09:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er komt ook een nieuwe Silent Hill voor de Wii, die lijkt mij ook érg goed.

http://wii.ign.com/objects/143/14325477.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Ja, die volg ik al een tijdje. Heb deel toendertijd gemist omdat ik geen ps had dus dit lijkt me een uitstekende manier om dat toch nog eens mee te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Ik vind dat de Wii qua software er ook bekaaid vanaf komt tegenwoordig. Er zijn inmiddels wel een paar 3rd parties die moeite willen doen maar het merendeel is nog steeds ruk.
Wat ik met name niet begrijp is dat ze zo koppig lijken en totaal de ontwikkeling op platform missen. Kijk bijvoorbeeld naar FPS games. Er zijn nu 3 (!) games met goede controls, Metroid, MoH Heroes 2 en Conduit. Metorid is al 2 jaar uit dus zou je denken dat men nu doorheeft hoe het moet. Maar nee.
Ook qua graphics zou men toch wel beter moeten weten.
Wat ik zou willen is meer dingen als PES. Een echt originele ervaring op de Wii.
Ik vermaak me nog steeds op de Wii maar het is ondertussen wel wachten en zoeken. WiiWare is nog het meest verrassende momenteel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tc-Chub
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 12-07 15:48
Ik vind Call of Duty Modern Warfare Reflex ook wel een zeer goede FPS op de wii moet ik zeggen. Volledige singplayer modus is echt supervet, dan nog een Arcade modus en dan nog een zeer uitgebreide Multiplayer modus 5 vs 5 met heel veel gamemodes. Hele dagen aan het spelen dus :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Tc-Chub schreef op donderdag 03 december 2009 @ 17:18:
Ik vind Call of Duty Modern Warfare Reflex ook wel een zeer goede FPS op de wii moet ik zeggen. Volledige singplayer modus is echt supervet, dan nog een Arcade modus en dan nog een zeer uitgebreide Multiplayer modus 5 vs 5 met heel veel gamemodes. Hele dagen aan het spelen dus :D
Recenties zijn niet goed. Controls zouden niet lekker werken etc.
Dit is dus niet jouw ervaring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tc-Chub
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 12-07 15:48
Nja je hebt heel veel mogelijkheden om alles in te stellen. Je kunt zelfs een custom maken dus ik geloof niet dat de controls niet lekker zouden zijn :p

Ik zelf speel altijd met de Zapper dat is toch net iets makkelijker richten.
Pagina: 1 ... 8 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.