Heb het spel ook even getest, de besturing is best goed, niet te snel of te traag als je wilt draaien.
Alleen toch jammer dat het verhaal identiek is, daar hadden ze wel iets aan mogen veranderen. Ik heb het spel al lang geleden uitgespeeld op de PC, waardoor ik niet de neiging heb om het spel nog een keer te spelen.
Verder heb ik Need for Speed Nitro ook even getest. De besturing is daarvan anders als andere racegames. ipv de wiimote houden als een stuurtje, houd je deze in 1 hand, met de sensor naar de tv gemikt. Door je pols te draaien kun je vervolgens sturen. Grappig idee, spel ziet er goed uit (beter dan drift2), maar het gevoel hebben dat je de auto ook daarwerkelijk bestuurd is er niet. Je kunt de classic controller gebruiken, maar omdat het sturen is afgesteld voor de wiimote, voelt dat sturen ook niet helemaal lekker.
Ik zit overigens met smart te wachten op nieuwe homebrew. Gebruik nu MplayerCE, maar ze zijn bezig om het programma een verbeterde interface te geven, dat lijkt me echt geweldig
[
Voor 25% gewijzigd door
FunFair op 08-11-2009 08:45
]