Het Nintendo Wii Ervaringen Topic Deel 106 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 12 Laatste
Acties:
  • 91.613 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

klaasjanb schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 11:06:
[...]

Prima game, maar ik vond zelf de Wii controls daar niet zoveel aan toevoegen. Het blijft toch stickje + springen voor het grootste gedeelte...
Tja, het blijft wel een Super Mario spel. Wat hadden ze er anders aan moition controls in kunnen doen? Het spel is perfect zoals het is.
Verwijderd schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 11:15:
[...]

Deels mee eens al vind ik het schudden met de Wii-controller wel erg leuk om te doen als je in een warpster zit. Dat schudje verveelt nooit en maakt de game voor mij zoveel beter :)
+1 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muse
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 11:15:
[...]
Deels mee eens al vind ik het schudden met de Wii-controller wel erg leuk om te doen als je in een warpster zit. Dat schudje verveelt nooit en maakt de game voor mij zoveel beter :)
Vijanden omgooien, schilden en andere items gooien, starbits verzamelen. Genoeg toevoegingen aan deze game zonder dat het geforceerd overkomt. Dat vind ik toch wel een groot pluspunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

klaasjanb schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 10:33:
[...]

Het probleem met de grote lading crap games voor de Wii is dat mensen ze nog kopen ook ;)
Lees je wel eens een game review voordat je 50 euro aan een spel uitgeeft? Dat de Tomb Raider Wii controls niet lekker zijn is een bekend probleem.

Als je dan toch voor de "unieke" controls gaat probeer dan - naast Sports - eens een shooter of lightgun game zoals Metroid, Resident Evil of the Conduit of partygame als Warioware of Raving Rabbids of iets platform-achtigs als Lost Winds uit. Er zijn zat spellen waarin de controls wel op een interessante nieuwe manier gebruikt worden.
Nee lees amper reviews, als ik eerst 3 avonden moet gaan lezen of een game wel leuk is kan ik hem beter meteen kopen en als tie niet bevalt verkopen/wegmikken. :-)

En ik ken de TR reeks al vanaf de eerste versie, en ik vond het wel een vermakelijk spel, ik heb dan ook de anni . ed. gekocht, maar ja dat de besturing een spel zou ontzettend saai kon maken (vaak zelfde stukkie overnieuw doen omdat je er net ff naast grijpt) had ik niet snel verwacht.

En ik heb inmiddels ook 15 jaar pc games achter de kiezen, dus ik ben bang dat een FPS mij helemaal gek laat worden als ik vanaf doom/DN3d al met toetsenbord en muis rondren en nu met een wii-mote aan de slag zou moeten. ;) Dus die vallen ook af, daar heb je pc's voor.

Denk dat het weer een impuls aankoop is geweest die weer teruggedraaid gaat worden binnen enkele weken, ik koop nog wel een paar spelletjes, en als het niets wordt gaat ie weer. :-)

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SOCO_cola
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-02-2024
Flagg schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 13:25:
[...]

Nee lees amper reviews, als ik eerst 3 avonden moet gaan lezen of een game wel leuk is kan ik hem beter meteen kopen en als tie niet bevalt verkopen/wegmikken. :-)

En ik ken de TR reeks al vanaf de eerste versie, en ik vond het wel een vermakelijk spel, ik heb dan ook de anni . ed. gekocht, maar ja dat de besturing een spel zou ontzettend saai kon maken (vaak zelfde stukkie overnieuw doen omdat je er net ff naast grijpt) had ik niet snel verwacht.

En ik heb inmiddels ook 15 jaar pc games achter de kiezen, dus ik ben bang dat een FPS mij helemaal gek laat worden als ik vanaf doom/DN3d al met toetsenbord en muis rondren en nu met een wii-mote aan de slag zou moeten. ;) Dus die vallen ook af, daar heb je pc's voor.

Denk dat het weer een impuls aankoop is geweest die weer teruggedraaid gaat worden binnen enkele weken, ik koop nog wel een paar spelletjes, en als het niets wordt gaat ie weer. :-)
probeer is Zelda Twilight Princess toch wel de Nintendo Franchise voor mij, een spel wat je niet op een andere console of pc tegenkomt

Nintendo SWITCH! FTW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SOCO_cola schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 13:34:
[...]

probeer is Zelda Twilight Princess toch wel de Nintendo Franchise voor mij, een spel wat je niet op een andere console of pc tegenkomt
Fout: Zelda TP is ook op de GameCube :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07:35
Ik ben ook van de FPSen op de pc, maar ik moet zeggen dat Metroid prime (sinds kort 1, 2 en 3) voor de Wii heel erg goed zijn om te spelen. Het vervangt het niet hoor, ik grijp nog steeds naar de PC voor een FPS welke voor zowel de Wii of de pc uit komt.
Maar Wii only FPSen zijn daar zeker heel erg goed op. Ik vind zelf een FPS op een andere console een ramp om te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 13:48:
[...]

Fout: Zelda TP is ook op de GameCube :p
Dat is ook een Nintendo console.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48
Arunia schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 13:59:
Ik ben ook van de FPSen op de pc, maar ik moet zeggen dat Metroid prime (sinds kort 1, 2 en 3) voor de Wii heel erg goed zijn om te spelen. Het vervangt het niet hoor, ik grijp nog steeds naar de PC voor een FPS welke voor zowel de Wii of de pc uit komt.
Maar Wii only FPSen zijn daar zeker heel erg goed op. Ik vind zelf een FPS op een andere console een ramp om te doen.
Ik vind console FPS games alleen speelbaar op de Wii. Het is dan ook een doodzonde dat er praktisch geen fatsoenlijke FPS games op de Wii uitkomen.
In dit licht, The Conduit zag ik vandaag in Rijswijk bij e-plaza voor 15eu. Dat is zeker de moeite!

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 14:53:
[...]

Dat is ook een Nintendo console.
duh. First party Nintendo spellen komen niet op non-Nintendo systemen. Soms wel jammer, een PC versie van Metroid Prime lijkt me wel leuk :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-07 10:28

Pinin

Historie | Luxe | Duurzaam

Hoi, Is er iets wat wat lijkt op tekken en goed te bedienen is?

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFair
  • Laatst online: 09-09 15:51
Pinin schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 19:43:
Hoi, Is er iets wat wat lijkt op tekken en goed te bedienen is?
mortal combat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-09 17:18
De castevania fighting game misschien? Denk dat er buiten dat geen echte serieuze 3d fighting games zijn voor de wii.

Wel is er natuurlijk smash bros, en ook wat 2d spul. (capcom vs tatsanuki((sp?)),samurai showdown anthology, guilty gear, en ook vc klassiekers......etc)

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10:43

DukeBox

loves wheat smoothies

@Pinin,
Het hangt een beetje vanaf wat je zoekt in een fighting game.. persoonlijk vind ik:
Smash Bros is eigenlijk superieur qua taktieken en verdeling van skills..zeker als je met 4 man speeld.
Mortal Kombat is gewoon een hack en slash game waar nostalgie het spel nog enigsinds leuk maakt maar diepgang zit er toch wel beperkt in. MK vind je wel in de 20€ bak, SSBB volgens mij ook.

Overigens zie ik Wii The Conduit S.E. ook regelmatig voor 15€ liggen. Over het algemeen krijgt deze niet zulke hoge review scores maar voor 15€ laten liggen ?

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin

Pinin

Tja wat ik zoek weet ik niet precies.
Ik heb niet echt ervaring met games en ik ben ook niet zo'n kunstenaar met knopcombinaties. Gewoon wat leuke karakters en een beetje eenvoudige bediening is het belangrijkste. Gewoon met een maat wat knokken.

Mk ken ik nog wel van een jaar of 16 geleden van de pc

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pinin schreef op zaterdag 31 oktober 2009 @ 13:37:
Tja wat ik zoek weet ik niet precies.
Ik heb niet echt ervaring met games en ik ben ook niet zo'n kunstenaar met knopcombinaties. Gewoon wat leuke karakters en een beetje eenvoudige bediening is het belangrijkste. Gewoon met een maat wat knokken.

Mk ken ik nog wel van een jaar of 16 geleden van de pc
Persoonlijk vind ik SSBB geweldig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SSBB is zeker weten de beste fighting game op de Wii. En je moet héél ver bij Castlevania Judgement uit de buurt blijven.. die is echt niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Casturan
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 01-09 21:17
Verwijderd schreef op zaterdag 31 oktober 2009 @ 14:34:
SSBB is zeker weten de beste fighting game op de Wii.
Idd. Maar de besturing met de wii-mote en nunchick vind ik zelf niks voor SSBB, dus ik gebruik de classic controller :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox

DukeBox

loves wheat smoothies

En gelukkig zijn die nog steeds te krijgen http://www.play-asia.com/paOS-13-71-113-49-en-70-2ola.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er wordt veel reclame gemaakt voor je Wii unlocken. Is dat tegenwoordig al goed mogelijk?

Ik wens namelijk geen hardware aanpassingen te maken. Liever alleen een software unlock, die bij voorkeur ook nog ongedaan te maken is.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2009 18:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox

DukeBox

loves wheat smoothies

offtopic:
Misschien gewoon eens google gebruiken ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, maar val niet in de reclames. Ga er geen geld aan uitgeven.
http://hackmii.com/2009/02/scam-homebreware-and-wiiunlocker/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn89
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 11-09 22:45
@flagg; je hoeft niet 3 avonden reviews te checken. Gewoon even de startpost doorscrollen naar de must-have lijst en daar een game van uitkiezen. Klaar! Scheelt je een miskoop en het gehannes daarmee. Lijkt mij makkelijker...

Over FPS op de Wii, er is nog steeds geen goede gekomen (ik hoop dat Retro Studios met een shooter bezig is). Maar de Metroids spelen in FPS en die zijn zeer goed te doen (ik speel op pc shooters als CoD, HL2 en Team Fortress)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Ik kijk zeker wel uit naar Modern Warfare 1 op de Wii. Ik weet dat het een oude game is, maar wel een van de beste FPS games van de laatste tijd die ik nog niet heb gespeeld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Nu online

Zeror

Ik Henk 'm!

Ik ben benieuwd. Vooral de gegeven om je oude wii in te ruilen voor een nieuwe klinkt erg interessant. Maar een blueray speler en 1080p resoluties is sowieso wel nice :)

[ Voor 11% gewijzigd door Zeror op 01-11-2009 13:45 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rakkerzero schreef op zondag 01 november 2009 @ 13:44:
[...]

Ik ben benieuwd. Vooral de gegeven om je oude wii in te ruilen voor een nieuwe klinkt erg interessant. Maar een blueray speler en 1080p resoluties is sowieso wel nice :)
Klinkt als onzin in mijn oren. Waarom zou Nintendo verkochte consoles terug nemen en daarmee korting geven op de aanschaf van een nieuwe? Dat kost ze alleen maar geld..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Casturan
Ik bedoelde eigenlijk deze :P
Afbeeldingslocatie: http://www.scubb.com/images/products/Wii%20Classic%20Controller.jpg

En het lijkt me idd ook sterk dat Nintendo oude wii's laat inruilen. Maar het zou wel leuk zijn als ze het zouden doen.

[ Voor 15% gewijzigd door Casturan op 01-11-2009 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Had toch maar Excite Bots gekocht via Play Asia, omdat ik Excite Trucks echt helemaal grijs gespeeld heb, wat een topspel is dat. Excite Bots valt toch wel een beetje tegen. Vind Excite Trucks persoonlijk veel beter. Naar mijn idee hebben ze met Excite Bots geprobeerd Mario Kart achtige elementen (muziek, bowling pin's omver rijden, dingen afschieten etc.) toe te voegen en doen die af aan wat Excite Trucks neerzette.

Kortom, ik ga hem wel spelen, maar zal toch af en toe weer ff Excite Truck in de Wii stoppen om te ervaren hoe het eigenlijk had gemoeten.... jammer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 01 november 2009 @ 13:48:
[...]
Klinkt als onzin in mijn oren. Waarom zou Nintendo verkochte consoles terug nemen en daarmee korting geven op de aanschaf van een nieuwe? Dat kost ze alleen maar geld..
Het lijkt mij juist de perfecte marketing strategie > je roeit piracy (gedeeltelijk) uit, doordat early adopters toch graag de nieuwe hardware willen en zorgt voor maximale penetratie van de nieuwe hardware door Wii gebruikers gemakkelijker te laten overstappen. Uiteraard zal de korting bij inruil niet zoveel zijn dat Nintendo er geen winst meer op maakt, zo dom zijn ze niet.

Ik ga er trouwens wel van uit dat Wiimotes, Wiimotion Plus, Balance Boards, Classic Controllers en games gewoon op de nieuwe hardware te spelen zullen zijn (zoals gamecube op Wii), anders is een overstap alsnog behoorlijk prijzig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 01 november 2009 @ 15:56:
Had toch maar Excite Bots gekocht via Play Asia, omdat ik Excite Trucks echt helemaal grijs gespeeld heb, wat een topspel is dat. Excite Bots valt toch wel een beetje tegen. Vind Excite Trucks persoonlijk veel beter. Naar mijn idee hebben ze met Excite Bots geprobeerd Mario Kart achtige elementen (muziek, bowling pin's omver rijden, dingen afschieten etc.) toe te voegen en doen die af aan wat Excite Trucks neerzette.

Kortom, ik ga hem wel spelen, maar zal toch af en toe weer ff Excite Truck in de Wii stoppen om te ervaren hoe het eigenlijk had gemoeten.... jammer!
Zo zo zie je maar weer, smaken verschillen. De Mario Kart-achtige elementen maken Excite Bots voor mij juist zo leuk. Excite Trucks heb ik ook ooit gekocht, maar al snel weer op Marktplaats gezet. Ben op dit moment bezig om Wii Fit Plus te verkennen, trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox

DukeBox

loves wheat smoothies

Helaas werkt die niet met MKDD.. of eigenlijk werkt die in zijn geheel niet in GC-mode daar deze aan de Wii-mote is aangesloten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 01 november 2009 @ 15:59:
[...]

Het lijkt mij juist de perfecte marketing strategie > je roeit piracy (gedeeltelijk) uit, doordat early adopters toch graag de nieuwe hardware willen en zorgt voor maximale penetratie van de nieuwe hardware door Wii gebruikers gemakkelijker te laten overstappen. Uiteraard zal de korting bij inruil niet zoveel zijn dat Nintendo er geen winst meer op maakt, zo dom zijn ze niet.

Ik ga er trouwens wel van uit dat Wiimotes, Wiimotion Plus, Balance Boards, Classic Controllers en games gewoon op de nieuwe hardware te spelen zullen zijn (zoals gamecube op Wii), anders is een overstap alsnog behoorlijk prijzig.
Idd, dat moet trouwens haast wel want bijna iedere console heeft dat (PS1 op PS2, PS2 op PS3, Xbox 1 op Xbox 360, GC op Wii). :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bianca
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Slamdance schreef op zondag 25 oktober 2009 @ 18:31:
[...]

Mijn wii is 2 keer vervangen en beide keren waren al mijn saves weg.
De 2e keer waren ze m alleen wel vergeten te resetten dus stonden er nog mii's en saves van een ander op.

Weet iemand ook wanneer tales of symphonia - dawn of a new world precies uit komt in europa ?

Op http://www.talesofsymphonia.eu staat 13 november, maar dat is op de namco bandai site weer nergens terug te vinden.
Bol.com houdt ook 13 november aan. Ik heb het spel gepre-ordered daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Hhhhm, ik ben er achter gekomen dat wanneer je op 3 meter afstand op een 32" tv aan het gamen ben het verre van ideaal is.

En op een scherm van 2 meter gaat het aanzienlijk beter >:) , maw aangesloten op de projector... kwaliteit is wel iets minder, maar tis wel een stuk leuker.
Het was gisteravond uiteindelijk 03:30 geworden eer ik het genoeg vond, zo'n beetje hele avond Mario Kart gedaan. Toch wel leuk dus.

heb de 50cc klasse iig allemaal met 1 of 2 sterren gehaald, gaat toch best redelijk met zo'n stuurtje.

TR ook nog maar eens proberen tzt ws is het mikken een stuk makkelijk als je scherm iets groter is.

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06:53

Tarin

Just plain weird.

Ik ga verhuizen, en aangezien onze Wii momenteel een gezamelijke aankoop is/was, kan ik alleen een stapel spellen en 2 remotes/nunchucks meenemen. De rest uitkopen is niet interessant, want het ding is 3 jaar oud en dan zou ik er een aantal spellen bij moeten kopen waar ik toch nauwelijks wat mee doe.

Enig idee voor wat voor bedrag ze momenteel tweedehands van eigenaar verwisselen? Als dat richting €150 gaat (voor een Sports Pack), koop ik liever een nieuwe..

Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Casturan
[b][message=32847365,noline]Enig idee voor wat voor bedrag ze momenteel tweedehands van eigenaar verwisselen? Als dat richting €150 gaat (voor een Sports Pack), koop ik liever een nieuwe..
Ik heb ook pas een weekje een wii nu, en ik zocht ook voor een tweedehands wii, maar ze zijn allemaal rond de 150 euro wat ik tegen kwam. Dus ik had hem bij Media Markt voor 179 euro gekocht (wii sports pack).

Waarschijnlijk kun je dan gewoon een nieuwe kopen, tenzij je met geluk een goedkope ergens vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Tarin schreef op maandag 02 november 2009 @ 10:59:
Ik ga verhuizen, en aangezien onze Wii momenteel een gezamelijke aankoop is/was, kan ik alleen een stapel spellen en 2 remotes/nunchucks meenemen. De rest uitkopen is niet interessant, want het ding is 3 jaar oud en dan zou ik er een aantal spellen bij moeten kopen waar ik toch nauwelijks wat mee doe.

Enig idee voor wat voor bedrag ze momenteel tweedehands van eigenaar verwisselen? Als dat richting €150 gaat (voor een Sports Pack), koop ik liever een nieuwe..
Ik heb een sportspack (met drie nunchucks :? ) gekocht voor 130€

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Ik moet ook een vervangende Wii hebben maar ik ben voor de zwarte Wii gegaan. Zoveel bespaar je niet met een 2e hands en ik vind volledige garantie wel fijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin

Tarin

Just plain weird.

Flagg schreef op maandag 02 november 2009 @ 15:04:
[...]

Ik heb een sportspack (met drie nunchucks :? ) gekocht voor 130€
Da's dan wel weer een goeie deal.

Wat mij ook tegenhoudt is de kans dat je een Wii krijgt waar aan geklooid is. Ik wil geen spullen waar iemand met een soldeerbout in heeft gehangen, en qua garantie is een nieuwe idd gewoon handiger.. nou ja, momenteel toch geen tijd, maar als we dalijk uitgeklust zijn ga ik wel weer op jacht.

[ Voor 22% gewijzigd door Tarin op 02-11-2009 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox

DukeBox

loves wheat smoothies

BloBkop schreef op maandag 02 november 2009 @ 14:32:
Dus ik had hem bij Media Markt voor 179 euro gekocht (wii sports pack).
Vorige week zelfs bij de MM voor 169 kunnen scoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Casturan
DukeBox schreef op maandag 02 november 2009 @ 19:11:
[...]

De prijzen van MM verschilt natuurlijk per regio, maar das nice idd. Ik vind 179 euro ook wel een goede deal voor een nieuwe wii.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
  • Laatst online: 11-09 13:35
Tarin schreef op maandag 02 november 2009 @ 15:18:
[...]

Da's dan wel weer een goeie deal.

Wat mij ook tegenhoudt is de kans dat je een Wii krijgt waar aan geklooid is. Ik wil geen spullen waar iemand met een soldeerbout in heeft gehangen, en qua garantie is een nieuwe idd gewoon handiger.. nou ja, momenteel toch geen tijd, maar als we dalijk uitgeklust zijn ga ik wel weer op jacht.
Volgens mij zit er op minstens 1 van de schroeven een security-seal, dus zo kan je gewoon checken of er aan gesoldeerd is of zo.
Maar ja, softwarematig kan er ook nog genoeg aan geklooid zijn natuurlijk. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik las dat Wii-gebruikers weer aan het kortste eind trekken bij een multiplatform game. Deze keer Beatles Rovk Band waarbij je elk nummer van de Abbey Road Medley los moet kopen en je het vervolgens niet als medley kan spelen. Helemaal feest bij Her Majesty wat bij drum en bas slechts uit 1 aanslag bestaat maar dan wel 1,50 kost.

Ik ben blij dat ik destijds de PS3 versie kocht maar blijf het toch lullig vinden dat bij bijna elke multiplatform titel de Wii-versie op de een of andere manier inferieur is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin

Tarin

Just plain weird.

Fire69 schreef op maandag 02 november 2009 @ 22:12:
[...]

Volgens mij zit er op minstens 1 van de schroeven een security-seal, dus zo kan je gewoon checken of er aan gesoldeerd is of zo.
Maar ja, softwarematig kan er ook nog genoeg aan geklooid zijn natuurlijk. :P
Softwarematig aan geklooid.. dat kan idd ook nog. Had ik nog niet eens bij stil gestaan.. kan je Wii daardoor ook gebricked worden met een update?

Het valt me op dat er veel Wii's aangeboden worden op Marktplaats met >20 games, die duidelijk niet allemaal legaal zijn (zitten in een zwart hoesje, of een cd-map). Wekt ook niet echt vertrouwen..
DukeBox schreef op maandag 02 november 2009 @ 19:11:
[...]

Nice :). Bij welke was dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07:35
Als er softwarematig iets aan gedaan is, dan kan hij bricken bij een update.
Alhoewel dat eigenlijk alleen bij de laatste update is geweest, maar daar brickten normale Wii's ook soms.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Arunia, dat maakt helemaal niets uit als je eens goed het volgende artikel leest:
http://hackmii.com/2009/11/updates-and-bricking/
quote: bushing
If we take this 1-in-1000 statistic of failed updates, and say that 1-in-100 of those failed updates will result in a bricked system, and then extrapolate that over the top two groups — you end up with maybe one or two homebrew-running people with bricked Wiis, and 550 unmodified, bricked Wiis. If you have one of those, go to Nintendo and ask them to fix it for free. If you haven’t updated, there’s no good reason to — other than to stop it nagging at you to update. If you do feel compelled to update, your chances of running into problems are no better and no worse than anyone else’s, and they wouldn’t be much different if we wrote the update code instead of Nintendo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox

DukeBox

loves wheat smoothies

Amsterdam ArenA, gold alleen tussen 21:00 en 22:00 vorige week donderdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Arunia schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 09:39:
Als er softwarematig iets aan gedaan is, dan kan hij bricken bij een update.
Alhoewel dat eigenlijk alleen bij de laatste update is geweest, maar daar brickten normale Wii's ook soms.
Ik heb iig mzl gehad, laatste update stond er nog niet op en is gelukkig goed gegaan. Ik had ook niet het idee dat die gozer waar ik hem van kocht eruit zag om uberhaupt ergens tijd in te steken dus laat staan in het modden van een Wii. Hoog lapzwans gehalte. :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
WOOHOO!!
MIjn zwarte Wii is zojuist verstuurd door Amazon UK!! Met een beetje (veel) geluk kan ik dit weekend op mijn zwarte Wii los gaan. Can't wait!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Nu online

Zeror

Ik Henk 'm!

* Zeror kan niet wachten op volgende week :D

Super Mario Bros Wii here i come :P

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi,

Ik krijg alleen een zwart scherm, na installatie van preloader 0.29.
De installatie gedaan volgens http://forums.afterdawn.com/thread_view.cfm/768414, zonder problemen.
Bij het installeren via homebrew van de preloader 0.29 kreeg ik de melding '‘install done, loading preloader... waiting 5s ..'
Op de site gekeken en ik moest de WII resetten.
Sindsdien een zwart scherm en niets anders dan een zwart scherm.
Iemand een oplossing?

(WII is net 2 dagen oud, versie 4.0)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 05-11-2009 21:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox

DukeBox

loves wheat smoothies

Zijn er overigens nog mensen die korter dan 30 dagen online zijn en mij willen opgeven als wii hulp ? (wil natuurlijk ook daadwerkelijk de hulp leveren als dat nodig is).. beiden krijgen we dan 500 wii points (zeg maar een gratis NES spel).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 05 november 2009 @ 21:55:
Hoi,

De installatie gedaan volgens http://forums.afterdawn.com/thread_view.cfm/768414, zonder problemen.
Bij het installeren via homebrew van de preloader 0.29 kreeg ik de melding '‘install done, loading preloader... waiting 5s ..'
Iemand een oplossing?

Dit soort zaken zijn vrij normaal in de moddingscene. Ik hoop dat je een les hebt getrokken en gewoon je volgende Wii gebruikt zoals hij gebruikt dient te worden dwz LEGAAL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
  • Laatst online: 11-09 13:35
:/
Zeg hem dan gewoon dat zo'n post/vragen hier niet mogen, maar ga niet de moraalridder uithangen...

hfvorsteveld: als preloader goed geinstalleerd is, kan je proberen booten met de reset-knop ingedrukt.

Verdere hulp zal je wel ergens anders moeten zoeken. Denk dat je beter een forum zoekt dat echt gespecialiseerd is in Wii-modding. Dat is voor Afterdawn niet echt het geval denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=n1orA__5sKI&feature=player_embedded]
Nieuwe trailer van RE:Darkside Chronicles, ziet er erg goed uit :)

En je moet niet Preloader .29 op Wii versies vanaf 4.0 gebruiken. En zoals op Wiibrew staat:
Warning!
This homebrew makes permanent changes to your Wii's flash memory (NAND) and should be used with caution.
Zeer hoogst waarschijnlijk is je Systeemmenu corrupt geraakt, als je geen BootMii (boot2) hebt (zal wel niet, daarvoor is de Wii te nieuw) kan je dit niet meer herstellen. Daarbij is je garantie vervallen wanneer je homebrew installeert (legaal of niet). Dus opsturen naar Nintendo en de rekening betalen is je enige oplossing, vrees ik.

[ Voor 65% gewijzigd door Verwijderd op 06-11-2009 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B2
  • Laatst online: 11-09 18:59

B2

wa' seggie?

Rakkerzero schreef op donderdag 05 november 2009 @ 21:17:
* B2 kan niet wachten op volgende week :D

Super Mario Bros Wii here i come :P
NSMB Wii komt toch pas eind november? Ik kan zelf overigens ook niet wachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

B2 schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 12:51:
[...]

NSMB Wii komt toch pas eind november? Ik kan zelf overigens ook niet wachten :)
15 november in Amerika, 20 november hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 12:47:
[video]
Nieuwe trailer van RE:Darkside Chronicles, ziet er erg goed uit :)

En je moet niet Preloader .29 op Wii versies vanaf 4.0 gebruiken. En zoals op Wiibrew staat:

[...]

Zeer hoogst waarschijnlijk is je Systeemmenu corrupt geraakt, als je geen BootMii (boot2) hebt (zal wel niet, daarvoor is de Wii te nieuw) kan je dit niet meer herstellen. Daarbij is je garantie vervallen wanneer je homebrew installeert (legaal of niet). Dus opsturen naar Nintendo en de rekening betalen is je enige oplossing, vrees ik.
De 1e RE:DC was erg goed op de Wii. Zeeeer vermakelijke shooter mits je een goede gun hebt en niet die belabberde van Nintendo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De eerste heette RE:Umbrella Chronicles (UC, dus) ;)

En ik heb de gun die bij House of the Dead: Overkill zat, dus dat zit wel goed :)

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 06-11-2009 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Grappig dat het onrail shooter genre een dergelijke opleving heeft op de Wii. Ik vind die games leuk maar ik had liever een goede FPS gehad. Ik hoop dan ook dat Modern Warfare (1) goed wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B2

B2

wa' seggie?

Deddiekoel schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 15:23:
Grappig dat het onrail shooter genre een dergelijke opleving heeft op de Wii. Ik vind die games leuk maar ik had liever een goede FPS gehad. Ik hoop dan ook dat Modern Warfare (1) goed wordt.
Modern Warfare heb ik gisteravond ff stukje gespeeld, besturing is ff wennen.. maar goed het is ook de eerste FPS die ik op de Wii speel. Ga straks nog ff verder proberen.
Voor de rest vond ik het er redelijk uit zien, maar ik ben geen PC/PS3 graphics gewend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 12:47:
En je moet niet Preloader .29 op Wii versies vanaf 4.0 gebruiken.
Quote van http://wiibrew.org/wiki/Preloader:
0.29:
...
  • The installer includes an IOS patcher which when found patches IOS60 so Preloader can fully work with System Menu 4.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Nu online

Zeror

Ik Henk 'm!

Verwijderd schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 12:57:
[...]

15 november in Amerika, 20 november hier.
Naja, ik zie wel wanneer ik die komt dan. Maar spelen zal ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deddiekoel schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 15:23:
On rail shooters is juist iets wat op de Wii perfect kan, omdat je de WiiMote heel goed als een lightgun kan gebruiken.
Ah ja, je hebt gelijk. Sorry ;) Ik dacht dat .30 voor Wii Menu 4.0 was. Maar ja, als je het Wii Menu gaat aanpassen (preloader, startpatch) moet je gewoon weten dat het fout kan gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFair
Verwijderd schreef op donderdag 05 november 2009 @ 21:55:
Hoi,

Iemand een oplossing?

kun je nog in recoverymode komen m.b.v. een gamecube controller?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 22:42:
Ah ja, je hebt gelijk. Sorry ;) Ik dacht dat .30 voor Wii Menu 4.0 was. Maar ja, als je het Wii Menu gaat aanpassen (preloader, startpatch) moet je gewoon weten dat het fout kan gaan.
Mee eens, dat is precies de reden dat ik slechts het Homebrewchannel en Bootmii heb geinstalleerd en preloader e.d. niet gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
WOOHOO!!!
Mijn zwarte Wii is er! En hij is enorm VET. Enige minpunt is dat Wii Sports (Resort) niet in een DVD hoesje zitten. Helemaal omdat ik WSR met hoesje net heb verkocht!

Ook staat er nog menu 4.1 op dus ik ga eerst even met banner bomb aan de slag!

Update1: Bannerbomb werkte als een dolle. Boot1 was te nieuw voor een boot2 installatie van BootMii, maar HBC draait! Nu even alles koppelen en WiiWare opnieuw downen. (Ben blij!)

[ Voor 26% gewijzigd door Deddiekoel op 07-11-2009 14:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox

DukeBox

loves wheat smoothies

Deddiekoel schreef op zaterdag 07 november 2009 @ 14:43:
Enige minpunt is dat Wii Sports (Resort) niet in een DVD hoesje zitten. Helemaal omdat ik WSR met hoesje net heb verkocht!
Toevallig viel mij laatst op dat bij de witte Wii Wii Sports ook niet in een hoesje zit. Bij mijn Wii was dat nog wel het geval.. vind het best wel een stomme aktie van Nintendo, juist een van de games die je zeer regelmatig gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizard
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-09 20:27
Dit zijn bezuinigingen van Nintendo geloof ik. de Wii Punten werden eerst ook in een DVD hoesje verkocht, nu zit het ook maar in een stukje karton. Voor Wii Sports kan je iig wel een cover downloaden en dan in een eigen hoesje stoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Heb net mijn Nintendo account gekoppeld. Maar volgens mijn Wii heb ik nog nooit iets gedownload...
Even een dagje wachten en kijken of het morgen beter is. Wel blij dat Internetkanaal ondertussen weer gratis is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SOCO_cola
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-02-2024
http://www.gamed.nl/view/68547

ziet er leuk uit dat filmpje, vind het er erg goed uitzien qua gameplay. Lekker vlot, iemand al hands on ervaring? Hoop dat dit weer wat golden eye momenten doet opleven

Nintendo SWITCH! FTW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFair
SOCO_cola schreef op zaterdag 07 november 2009 @ 15:25:
http://www.gamed.nl/view/68547

ziet er leuk uit dat filmpje, vind het er erg goed uitzien qua gameplay. Lekker vlot, iemand al hands on ervaring? Hoop dat dit weer wat golden eye momenten doet opleven
is het verhaal hetzelfde als op de pc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Niet online
Lizard schreef op zaterdag 07 november 2009 @ 14:59:
Dit zijn bezuinigingen van Nintendo geloof ik. de Wii Punten werden eerst ook in een DVD hoesje verkocht, nu zit het ook maar in een stukje karton. Voor Wii Sports kan je iig wel een cover downloaden en dan in een eigen hoesje stoppen.
Helemaal geen slechte ontwikkeling imho, een stukje karton is, naast winstgevender voor Nintendo, ook een stuk vriendelijker voor het milieu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Niet online
WOOHOO!!!
Mijn zwarte Wii is er! En hij is enorm VET. Enige minpunt is dat Wii Sports (Resort) niet in een DVD hoesje zitten. Helemaal omdat ik WSR met hoesje net heb verkocht!

Update1: Bannerbomb werkte als een dolle. Boot1 was te nieuw voor een boot2 installatie van BootMii, maar HBC draait! Nu even alles koppelen en WiiWare opnieuw downen. (Ben blij!)
Feli! :) Dan maar Bootmii als homebrew installeren. Als is een boot2 install natuurlijk 100x beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B2

B2

wa' seggie?

FunFair schreef op zaterdag 07 november 2009 @ 16:32:
[...]

is het verhaal hetzelfde als op de pc?
Jups volgens mij wel. Hoe die gene in het filmpje het voor elkaar krijgt om zo soepel te besturen is mij een raadsel :) Vind het nogal lastig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy669
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10-09 17:30
Deddiekoel schreef op zaterdag 07 november 2009 @ 14:43:Enige minpunt is dat Wii Sports (Resort) niet in een DVD hoesje zitten.
Dat is al sinds zo'n beetje een half jaar na de release van de Wii :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin

Pinin

WOOHOO!!!

#1 Mooi dat ie bevalt, ik hoop de mijne over een week of twee te krijgen. wat bedoel je precies met Banner bomb enz. Zijn dit legale praktijken en mogen we dus het hier over hebben op tweakers of is het iets hackerigs en gevaarlijk? Ik ben een uberNoob op wii gebied weet je.

#2. Wat is een goede/leuke braintrainer of andere leuke simpele games. Dat het een oudere titel is maakt mij niet zoveel uit.

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
BamSlam_ schreef op zaterdag 07 november 2009 @ 16:37:
[...]

Feli! :) Dan maar Bootmii als homebrew installeren. Als is een boot2 install natuurlijk 100x beter.
Vindt het niet zo heel erg. Op mijn oude Wii kon het ook niet dus ben er niet op achteruit gegaan.
Pinin schreef op zaterdag 07 november 2009 @ 19:36:
[...]

#1 Mooi dat ie bevalt, ik hoop de mijne over een week of twee te krijgen. wat bedoel je precies met Banner bomb enz. Zijn dit legale praktijken en mogen we dus het hier over hebben op tweakers of is het iets hackerigs en gevaarlijk? Ik ben een uberNoob op wii gebied weet je.
Bannerbomb is een softhack waarmee je het Homebrew channel kunt installeren. Dat is ook precies waar ik hem voor heb gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Ik heb trouwens mij nieuwe Wii nummer boven mijn avatar gezet. Voor degene die me in hun friendlist hadden staan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFair
Pinin schreef op zaterdag 07 november 2009 @ 19:36:
[...]
#2. Wat is een goede/leuke braintrainer of andere leuke simpele games. Dat het een oudere titel is maakt mij niet zoveel uit.
misschien is dit wat?

Afbeeldingslocatie: http://alteredconfusion.files.wordpress.com/2008/08/big_brain_academy_wii_degree.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFair
B2 schreef op zaterdag 07 november 2009 @ 17:05:
[...]

Jups volgens mij wel. Hoe die gene in het filmpje het voor elkaar krijgt om zo soepel te besturen is mij een raadsel :) Vind het nogal lastig.
Heb het spel ook even getest, de besturing is best goed, niet te snel of te traag als je wilt draaien.
Alleen toch jammer dat het verhaal identiek is, daar hadden ze wel iets aan mogen veranderen. Ik heb het spel al lang geleden uitgespeeld op de PC, waardoor ik niet de neiging heb om het spel nog een keer te spelen.

Verder heb ik Need for Speed Nitro ook even getest. De besturing is daarvan anders als andere racegames. ipv de wiimote houden als een stuurtje, houd je deze in 1 hand, met de sensor naar de tv gemikt. Door je pols te draaien kun je vervolgens sturen. Grappig idee, spel ziet er goed uit (beter dan drift2), maar het gevoel hebben dat je de auto ook daarwerkelijk bestuurd is er niet. Je kunt de classic controller gebruiken, maar omdat het sturen is afgesteld voor de wiimote, voelt dat sturen ook niet helemaal lekker.

Ik zit overigens met smart te wachten op nieuwe homebrew. Gebruik nu MplayerCE, maar ze zijn bezig om het programma een verbeterde interface te geven, dat lijkt me echt geweldig :)

[ Voor 25% gewijzigd door FunFair op 08-11-2009 08:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin

Pinin

Deze had ik gezien, maar er zijn toch heel veel van dit soort spellen dacht ik ook dr. hiritachi (ofzo) en een heleboel Big brain academy's. Dus welke is het leukste van deze series?
Of zijn er niet zo heel veel voor een wii?

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Nu online

Zeror

Ik Henk 'm!

Iemand hier al verbindingsexpert Platinum? :P

Lees net dat als je 20 andere mensen helpt met het op internet aansluiten van hun Wii je de status verbindingsexpert Platinum ontvangt. Je kunt dan alle NES, SNES en N64 games gratis downloaden van het winkelkanaal.
Je krijgt sowieso per persoon die je helpt met internet op de Wii 500 wii punten.

Interessante actie moet ik zeggen. Alleen jammer dat ik niemand in de buurt ken, die niet weet hoe zijn/haar aangesloten moeten worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox

DukeBox

loves wheat smoothies

Aangezien je beide 500 punten krijgt, ook voor mensen die al geconnect zijn is het hoe dan ook nuttig voor beiden om elkaar aan te melden. Enige punt is dat het binnen 30 dagen moet gebeuren na het 1e bezoek aan het winkelkanaal of een wii-update. Ik zit er nu op 9, dus moet er nog 1 voor gold.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin

Pinin

Heeft iemand ervaring met Moviemax Zoetermeer? bijna alle spellen kosten 21,- ipv 49,-
Verzendkosten zijn ook laag.
Waarom is deze prijs zoveel lager?

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsje66
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 09-09 15:07
B2 schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 15:39:
Modern Warfare heb ik gisteravond ff stukje gespeeld
Ik wist niet eens dat die er was. Die ga ik zeker kopen!

Ik heb geen leuke ondertitel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFair
Pinin schreef op zondag 08 november 2009 @ 15:26:
Heeft iemand ervaring met Moviemax Zoetermeer? bijna alle spellen kosten 21,- ipv 49,-
is het 2e hands?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin

Pinin

nee nieuw. ze hebben ook niet alle titels maar wel veel vlgs mij

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Niet online
Pinin schreef op zondag 08 november 2009 @ 15:26:
Import uit Engeland waardoor hun inkoopsprijs veel lager is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B2

B2

wa' seggie?

Pinin schreef op zondag 08 november 2009 @ 12:31:
[...]

Deze had ik gezien, maar er zijn toch heel veel van dit soort spellen dacht ik ook dr. hiritachi (ofzo) en een heleboel Big brain academy's. Dus welke is het leukste van deze series?
Of zijn er niet zo heel veel voor een wii?
Volgens mij is deze de enige braintraining game voor de wii. De rest is allemaal voor de DS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Hoe werkt dat verbinden dan? Is dat iets uit het kanaal zelf? Kan het nergens vinden nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10:13

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Deze is toch niet in het NL?
Voor dergelijke spellen (voor mij iig) een must.

Tijd voor een nieuwe sig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFair
Deddiekoel schreef op zondag 08 november 2009 @ 21:01:
Hoe werkt dat verbinden dan? Is dat iets uit het kanaal zelf? Kan het nergens vinden nl.
is in de shopchannel te vinden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Ben trouwens helemaal vergeten te melden dat ik behoorlijk onder de indruk ben van Amazon UK.
Donderdagavond verstuurd en zaterdagmiddag had ik hem al. Erg strakke service!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10:13

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Moet je dan niet de pakketservice complimenteren ? ;)

Tijd voor een nieuwe sig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er!k
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 10-09 13:58
Ik zat net even te kijken naar de nieuwe The New Super Mario Bros. for Wii, is dat spel alleen te spelen met de Wii Mote, of heeft iedere speler ook nog een nunchuck nodig?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Koffie schreef op maandag 09 november 2009 @ 08:21:
Moet je dan niet de pakketservice complimenteren ? ;)
Ik krijg dezelfde postbode aan de deur of het nu Play.com is of Amazon UK. Bij Play.com wil het alleen nog wel eens 5 tot 15 dagen duren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deddiekoel schreef op maandag 09 november 2009 @ 11:20:
[...]

Ik krijg dezelfde postbode aan de deur of het nu Play.com is of Amazon UK. Bij Play.com wil het alleen nog wel eens 5 tot 15 dagen duren...
Play.com ligt dan ook niet in Engeland, en zal het dus eerst naar het (Britse) vaste land versturen en dan pas gaat het van daar naar Nederland. En aangezien het van buiten de EU moet komen zal ook de Britse en Nederlandse douane er extra aandacht voor hebben, wat ook weer tijd kost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Ik heb net met Nintendo gebeld en alleen mijn Nintendo account koppelen aan mijn nieuwe Wii is blijkbaar niet voldoende. Ik moet met beide Wii's naar Nieuwegein om dit recht te zetten. Grootste probleem is dat ik van allebei een aankoopbon moet hebben. En van mijn oude Wii kan dat nog wel eens een probleem worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haas
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11-09 16:27
DukeBox schreef op zondag 08 november 2009 @ 13:06:
Aangezien je beide 500 punten krijgt, ook voor mensen die al geconnect zijn is het hoe dan ook nuttig voor beiden om elkaar aan te melden. Enige punt is dat het binnen 30 dagen moet gebeuren na het 1e bezoek aan het winkelkanaal of een wii-update. Ik zit er nu op 9, dus moet er nog 1 voor gold.
Zaterdag heb ik mijn Wii weer dus dan mag je me helpen! ;)

Apple MacBook Pro 14 (2021), Mac mini M4 (2024), iPhone 16 Pro Max (2024) & AirPods Pro 2 (2022) | Cambridge Audio CXA80 | Project-Audio X2 | BlueSound NODE ICON | Q Acoustics 5050 | LG C3 65” OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox

DukeBox

loves wheat smoothies

-roberth- schreef op maandag 09 november 2009 @ 19:29:
Zaterdag heb ik mijn Wii weer dus dan mag je me helpen! ;)
offtopic:
prima.. stuur anders maar een DM met je wii nummer e.d. dan reply ik daar op.

Ik heb toevallig bij een vriend met NSMBW (usa versie) mogen spelen.. echt heel erg leuk, kan bijna niet wachten tot de 20 om hem te halen. Het weer wordt er perfect voor (donkere gure avonden) om tot diep in de nacht de levels door te spitten :)

Pagina: 1 ... 6 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.