Ik heb Mercury Meltdown Revolution liggen. Wordt nog steeds verkocht. Waarom heet dat geen Mercury Meltdown Wii?
Even een korte vraag:
zijn er packs te kopen met twee (evt motion^plus) controllers en twee nanchucks?
zijn er packs te kopen met twee (evt motion^plus) controllers en twee nanchucks?
Hey, dat Muramasa... Die zou toch eigenlijk begin Oktober uitkomen? Nu zie ik 'm ineens overal op November? Heb ik iets gemist?
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Vandaag is LostWinds2 uitgekomen op WiiWare. Maar als ik die wil downloaden dan moet ik toch eerst upgraden naar system 4.2?
Is er hier ondertussen al iemand die dit heeft gedaan met HBC 1.05?
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
ik heb gisteren m'n nintendo moeten terugsturen... bricked! k*t
even voor de duidelijkheid, ik wilde updaten met wiiscu, had ik niet moeten doen en helaas had ik bootmii niet als boot2 geinstalleerd. SaveMii mocht niet helpen
Eens kijken wat dit geintje me gaat kosten
even voor de duidelijkheid, ik wilde updaten met wiiscu, had ik niet moeten doen en helaas had ik bootmii niet als boot2 geinstalleerd. SaveMii mocht niet helpen
Eens kijken wat dit geintje me gaat kosten
Mensen, Mario is in nood. Zoals de stand nu is, gaat hij verliezen van Gordon Freeman in de finale van All-Time Greatest Video Game Hero op Gamespot.
Help hem nu!
Tevens is het mij een raadsel dat Link ook al van Gordon Freeman heeft verloren.
Help hem nu!
Tevens is het mij een raadsel dat Link ook al van Gordon Freeman heeft verloren.

[ Voor 16% gewijzigd door Zeror op 10-10-2009 12:30 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Je loopt achter, HBC 1.06 is alweer een paar dagen geleden uitgebracht.Deddiekoel schreef op vrijdag 09 oktober 2009 @ 14:30:
Vandaag is LostWinds2 uitgekomen op WiiWare. Maar als ik die wil downloaden dan moet ik toch eerst upgraden naar system 4.2?
Nee, ik heb de upgrade naar 4.2 nog niet gedaan. Enerzijds omdat ik m'n Wii niet wil bricken. Maar nog belangrijker: op dit moment kun je Bootmii onder menu 4.2 niet meer als boot2 installeren. Nintendo heeft de bug in boot2 die dit mogelijk maakte gefixed.
Verwijderd
AHEM! BootMii als boot2 wordt door een bug in Boot1 gedaan! Nintendo kan deze onmogelijk in bestaande consoles fixen! Met 4.2 kan je dus gewoon BootMii als Boot2 installeren, ik weet het want ik heb het al gedaan.
(Nieuwere consoles hebben een nieuwere versie van Boot1 en op die kan je dus geen BootMii installeren)
Als je geen vreemde Illegale pakketten (homebrew kanaal, DVDx en BootMii zijn niet illegaal, de rest wel) op je Wii geïnstalleerd hebt en op deze niet een regiochange gedaan hebt is de kans dat je Wii bricked minimaal (zolang je je Wii tijdens het updaten niet uitzet gaat er niks verkeerd)
Ik draai nu BootMii, DVDx, HBC (1.06) op 4.2 zonder enige problemen.
(Nieuwere consoles hebben een nieuwere versie van Boot1 en op die kan je dus geen BootMii installeren)
Als je geen vreemde Illegale pakketten (homebrew kanaal, DVDx en BootMii zijn niet illegaal, de rest wel) op je Wii geïnstalleerd hebt en op deze niet een regiochange gedaan hebt is de kans dat je Wii bricked minimaal (zolang je je Wii tijdens het updaten niet uitzet gaat er niks verkeerd)
[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 10-10-2009 21:42 ]
Bij mij wilde BootMii niet installeren als Boot2 omdat ik weinig blocks beschikbaar had oid?
Kan ik daar wat aan doen? Mijn Wii heb ik sinds launch dus hij lijkt me oud genoeg...
Ben trouwens van plan om eerst naar 4.2 te gaan en dan HBC te updaten naar 1.6. Lijkt me de makkelijkste manier om alles wat mogelijk weg is terug te zetten!
Kan ik daar wat aan doen? Mijn Wii heb ik sinds launch dus hij lijkt me oud genoeg...
Ben trouwens van plan om eerst naar 4.2 te gaan en dan HBC te updaten naar 1.6. Lijkt me de makkelijkste manier om alles wat mogelijk weg is terug te zetten!
Spellen uit je nand verwijderen.Deddiekoel schreef op zondag 11 oktober 2009 @ 08:57:
Bij mij wilde BootMii niet installeren als Boot2 omdat ik weinig blocks beschikbaar had oid?
Maar ik heb daar meer dan genoeg blocks vrij... Ik heb alleen de niet-game channels draaien. Al het andere staat op SD... Dit is denk ik andere ruimte...
W00t! Dan ben ik verkeerd geinformeerd!Verwijderd schreef op zaterdag 10 oktober 2009 @ 21:36:
AHEM! BootMii als boot2 wordt door een bug in Boot1 gedaan! Nintendo kan deze onmogelijk in bestaande consoles fixen! Met 4.2 kan je dus gewoon BootMii als Boot2 installeren, ik weet het want ik heb het al gedaan.
Heb je wel genoeg ruimte vrij op je SD?Deddiekoel schreef op zondag 11 oktober 2009 @ 12:52:
Maar ik heb daar meer dan genoeg blocks vrij... Ik heb alleen de niet-game channels draaien. Al het andere staat op SD... Dit is denk ik andere ruimte...
[ Voor 13% gewijzigd door BamSlam_ op 11-10-2009 17:01 ]
ik was te eager om te updaten naar 4.2, met gevolg dat m'n wii is gebrickt. blijf er dus lekker vanaf als je 4.2 niet nodig hebt 
hopelijk krijg ik volgende week bericht over m'n arme wii... iemand enig idee wat het zou moeten kosten om een gebrickte wii te fixen?
hopelijk krijg ik volgende week bericht over m'n arme wii... iemand enig idee wat het zou moeten kosten om een gebrickte wii te fixen?
Dat zal je ongeveer 92 euro kosten, tenzij Nintendo aan kan tonen dat jij hem ge-soft-mod hebt. In het ergste geval willen ze je dan 230 euro laten betalen.
@ hieronder: idd, ik ga meteen uit van het slechtste.
@ hieronder: idd, ik ga meteen uit van het slechtste.
[ Voor 16% gewijzigd door pven op 12-10-2009 07:52 ]
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Verwijderd
Als je je Wii niet gesoftmod hebt zullen ze het gratis fixen als je je Wii bricked door de 4.2 update. Anders moet je gewoon de reperatie kosten buiten gerantie betalen. Dat kan in het ergste geval 180 euro zijn (de Wii is nu iets goedkoperpven schreef op zondag 11 oktober 2009 @ 18:33:
Dat zal je ongeveer 92 euro kosten, tenzij Nintendo aan kan tonen dat jij hem ge-soft-mod hebt. In het ergste geval willen ze je dan 230 euro laten betalen.
Net een Wii gekocht, heeft versie 4.0E. Ik wil evt iets gaan doen met HBC, maar heb nog niks geinstalleerd tot zover. Om in het winkelkanaal te komen moet ik echter de systeemsoftware updaten, wat is wijsheid? Updaten en daarna kijken of ik HBC er nog op krijg, of eerst HBC erop en dan afwachten hoe ik naar 4.2 kan updaten?
Homebrewchannel er met 4.0E op zetten kan wel maar dan moet je wel de nieuwste versie gebruiken.
4.2E verwijdert alles wat met het Homebrewchannel te maken heeft.
Of je moet eerst updaten naar 4.2E en daarna de nieuwe versie van het Homebrewchannel er op zetten.
Alle software om het Homebrewchannel te installeren is inmiddels geupdate om dit zonder problemen op een 4.2E Wii te doen.
4.2E verwijdert alles wat met het Homebrewchannel te maken heeft.
Of je moet eerst updaten naar 4.2E en daarna de nieuwe versie van het Homebrewchannel er op zetten.
Alle software om het Homebrewchannel te installeren is inmiddels geupdate om dit zonder problemen op een 4.2E Wii te doen.
"When you grow up your heart dies"
Het handigst is om eerst je Wii geheugen eerst helemaal te wissen.Deddiekoel schreef op zondag 11 oktober 2009 @ 08:57:
Hierna kun je BootMii installeren en dan meteen een backup van je Nand geheugen maken.
Als je eenmaal een backup van je Nand geheugen hebt is een brick veroorzaken bijna niet meer mogelijk of je moet wel iets heel geks doen.
Bijna overal wordt een Virgin Wii aangeraden wil je gaan experimenteren en updaten naar 4.2E.
"When you grow up your heart dies"
Behalve dus als de Nintendo 4.2 update de brick veroorzaakt: dan is immers je Bootmii/Boot2 overschreven en kun je je mooie Nand-backup niet meer terugzetten.sjaool schreef op zondag 11 oktober 2009 @ 21:39:
[...]
Als je eenmaal een backup van je Nand geheugen hebt is een brick veroorzaken bijna niet meer mogelijk of je moet wel iets heel geks doen.
Gisteren 4.2 update gedaan en HBC 1.05 heft het keurig overleefd. HBC is nu dan ook geupdate naar 1.06. Blijf me verbazen over de kwaliteit van HBC. Het voelt en oogt gewoon als een 'echt' channel, top gedaan!
BootMii kreeg ik er niet op als Boot2, alleen als IOS. Maar wat kan ik nu voor moois met BootMii? Kun je daar ook niet je Wii regiovrij mee laten booten?
BootMii kreeg ik er niet op als Boot2, alleen als IOS. Maar wat kan ik nu voor moois met BootMii? Kun je daar ook niet je Wii regiovrij mee laten booten?
Verwijderd
HBC is idd een stuk beter dan meeste WiiWare games 
En als je bootmii niet als boot2 kon installeren is je Wii simpelweg te nieuw
Je kan het gebruiken om programma's direct op de PPC cpu te draaien ipv door het IOS systeem van de Wii. Ook kan je het gebruiken om backups te maken. Maar let wel dat je BootMii/IOS enkel via HBC kan starten 
Regiovrij kan je doen met GeckoOS of met StartPatch / preloader.
En als je bootmii niet als boot2 kon installeren is je Wii simpelweg te nieuw
Regiovrij kan je doen met GeckoOS of met StartPatch / preloader.
Hoe kan ik op dit moment mijn gamecube (met digital av out) het beste aansluiten. Ik zie overal dat de kabel die voor digital av out is bedoeld alleen in japan en de usa is uitgebracht en amper is te krijgen tegenwoordig. Wat is nu een goed alternatief?
[ Voor 69% gewijzigd door Ronwiel op 12-10-2009 13:47 ]
Ik heb toen ik mijn LCD-tv kocht, meteen de originele component videokabel via ebay gekocht. Met de composietkabel aangesloten zag het beeld - met name tekst/HUDs - er echt niet uit.ronwiel schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 13:00:
Hoe kan ik op dit moment mijn gamecube (met digital av out) het beste aansluiten. Ik zie overal dat de kabel die voor digital av out is bedoeld alleen in japan en de usa is uitgebracht en amper is te krijgen tegenwoordig. Wat is nu een goed alternatief?
Alternatieven:
- originele component videokabel via ebay kopen, maar dat is geen goedkope oplossing (op dit moment zo'n 60/70 euro).
- officiele Nintendo RGB-scartkabel: misschien nog ergens verkrijgbaar, en geeft allicht beter beeld dan de meegeleverde composietkabel - maar dan moet je wel een RGB-ingang op je tv vrij hebben. Overigens, ik heb hier zelf geen ervaring mee!
- speel je gamecube games op een Wii, dat werkt namelijk ook (maar gezien je vraag, waarschijnlijk niet wat je wilt).
Ik heb ook de digitale AV kabel voor de GC, maar moet zeggen dat de Wii toch beter beeld geeft (via component). Ook heb het idee dat GC spellen net ff beter lopen op de Wii, zo heb ik geen enkele hapering meer bij MKDD en NFS. Het enige nadee is dat je geen gebruik kan maken van de netwerk mogelijkheden.MartijnS72 schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 16:15:
- speel je gamecube games op een Wii, dat werkt namelijk ook (maar gezien je vraag, waarschijnlijk niet wat je wilt).
Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.
Verwijderd
Iemand interesse in een Club Nintendo code van MarioKart ? Gratiesj en voor niekjsch !
De eerste die mij PM't krijgt de code toegestuurd.
... Geen animo ?
Nog steeds beschikbaar ! Get them while they're still hot !
Te laat, opperdepop
... Geen animo ?
Te laat, opperdepop
[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 12-10-2009 18:13 ]
Wat heb je daar aan? Heb hem zelf ook, maar nog niet opengekrastVerwijderd schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 16:34:
Iemand interesse in een Club Nintendo code van MarioKart ? Gratiesj en voor niekjsch !
... Geen animo ?Nog steeds beschikbaar ! Get them while they're still hot !
Zou ik ook deze kunnen gebruiken? http://dixons.nl/De_onlin...abel.7081957/default.aspx
Als het goed is de video out aansluiting op Nintendo console al vanaf de Snes hetzelfde?
Jammer, is dus niet zo.
[ Voor 4% gewijzigd door Ronwiel op 12-10-2009 17:27 ]
Nee, die is niet bruikbaar op de Gamecube. De Gamecube had een aparte aansluiting voor component video, maar de Wii heeft een nieuwe aansluiting die composiet, scart-RGB en component video in één aansluiting combineert.ronwiel schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 17:24:
[...]
Zou ik ook deze kunnen gebruiken? http://dixons.nl/De_onlin...abel.7081957/default.aspx
Als het goed is de video out aansluiting op Nintendo console al vanaf de Snes hetzelfde?
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Verwijderd
CyBeRSPiN schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 17:14:
[...]
Wat heb je daar aan? Heb hem zelf ook, maar nog niet opengekrast

http://www.nintendo.nl/NO...stars_catalogue_5823.html
Of omwisselen voor punten voor in de Wii winkel geloof ik.
Vroegah was ik er nog wel actief mee bezig, maar ik heb er nu zelf niks meer mee.
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 12-10-2009 18:01 ]
Ach, sommige mensen geven liever 'gratis geld' weg en kopen het daarna gewoon weer opnieuw..;)Verwijderd schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 18:00:
Of omwisselen voor punten voor in de Wii winkel geloof ik.
Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.
Verwijderd
Die fietsontroller icm met Mario Kart lijkt me wel lachen eigenlijk, vooral in multiplay.
bron evilgamerz
ben benieuwd, misschien toch Kid Icarus?14 oktober 2009 - De laatste IGN Nintendo Voice Chat podcast heeft onthuld dat het Nintendo team een nieuwe game in ontwikkeling heeft. Craig Harris wilde helaas nog niet al te veel erover vertellen, maar volgens de man gaat het niet om een B-titel, wat wel duidelijk mogen maken dat het gaat om een klasse A game. Volgens de man is het tevens een game die uit het niets is gekomen. Fans zullen er nog nooit van gehoord hebben, in ieder geval in de eerste dagen niet, zoals ook bij Trilogy. In ieder geval doet Nintendo er aardig mysterieus over. De onthulling zal hopelijk snel plaats gaan vinden.
[ Voor 3% gewijzigd door SOCO_cola op 14-10-2009 09:24 ]
Nintendo SWITCH! FTW
Verwijderd
Kid Icarus is te bekendSOCO_cola schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 09:18:
bron evilgamerz
[...]
ben benieuwd, misschien toch Kid Icarus?
...
...
F-Zero
Verwijderd
Ik zou niet inzien hoe Nintendo F-Zero GX kan verbeteren. De graphics zullen niet veel bter zijn (Hoeft van mij ook niet, ziet er prima uit, vooral met die framerate), motion controlls lijkt me niks dus enige wat ze kunnen toevoegen is online play. (Had de GC versie dit ook al niet?)Verwijderd schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 09:40:
[...]
Kid Icarus is te bekendZelf denk ik aan..
...
...
F-Zero
Verwijderd
GC F-Zero had niet eens lan-play 
En let wel, de Wii is dan niet zo goed als een PS3/XBOX 360, maar tov. de GameCube wint de Wii het zeker een behoorlijk stuk qua graphics (De Wii is ongeveer 2x zo goed qua graphics en cpu)
Maar ik zit te denken aan dingen als meer banen, meer hovercrafts, baan editor, WFC ondersteuning, etc.En natuurlijk ondersteuning voor klassieke controls en motion controls voor de mensen die dat willen. (Zoals bv Mario Kart Wii ook beiden ondersteund)
En let wel, de Wii is dan niet zo goed als een PS3/XBOX 360, maar tov. de GameCube wint de Wii het zeker een behoorlijk stuk qua graphics (De Wii is ongeveer 2x zo goed qua graphics en cpu)
Maar ik zit te denken aan dingen als meer banen, meer hovercrafts, baan editor, WFC ondersteuning, etc.En natuurlijk ondersteuning voor klassieke controls en motion controls voor de mensen die dat willen. (Zoals bv Mario Kart Wii ook beiden ondersteund)
alleen jammer dat dit er nagenoeg niet uit komt, ben laatst weer met the wind waker begonnen, en zie zelden zulke gfx terug bij de Wii spellenVerwijderd schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 11:20:
Nintendo SWITCH! FTW
Wel slecht dat als normale wii's gebricked raken door de 4.2e udpate, repareerd nintendo deze ook kosteloos als je wii geen garantie meer heeft?
Verwijderd
Naast Mario Galaxy en Metroid zijn er vrijwel geen games die in de buurt van jouw claim komen dus reken maar nergens op, vooral niet gezien FZero een van de grafisch sterkere GC-games was.Verwijderd schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 11:20:
Als het een ongemodde Wii is die echt door de update gebricked is, dan repareert Nintendo alles volgens mij inderdaad kosteloos. Het schijnt echter maar om enkele honderden gevallen te gaan van de ruim 50 miljoen verkochte Wii's te gaan.GranCanaria schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 12:14:
Wel slecht dat als normale wii's gebricked raken door de 4.2e udpate, repareerd nintendo deze ook kosteloos als je wii geen garantie meer heeft?
[ Voor 12% gewijzigd door MetroidPrime op 14-10-2009 13:52 ]
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
To be honest, wat heeft Nintendo eigenlijk aan B-titels? Ik kan me zo niets voor de geest halen.SOCO_cola schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 09:18:
bron evilgamerz
[...]
ben benieuwd, misschien toch Kid Icarus?
Signature
Snap zelf niet goed waarom (heb het spel wel is via emu geprobeerd) maar Kid Icarus was vroeger een vrij populaire game.
Ik denk dat als ninty hier een vervolg/remake van maakt dat het dan wel een goed spel zou moeten worden.
Althans dat het niet aan een of andere b ontwikkelaar word gegegeven, maar aan mensen met een track record. (dit garandeerd geen top product snap ik, maar meer kans op een a game dan op een b game imho)
Ik denk dat als ninty hier een vervolg/remake van maakt dat het dan wel een goed spel zou moeten worden.
Althans dat het niet aan een of andere b ontwikkelaar word gegegeven, maar aan mensen met een track record. (dit garandeerd geen top product snap ik, maar meer kans op een a game dan op een b game imho)
10 second ninja DONE
Kid Icarus geruchten doen al hele tijd de ronde bij IGN. Ik meen dat steeds of Retro of Factor 5 wordt genoemd. Kid Icarus zou dus niet echt uit het niets komen...
Nou ik vind Doshin the Giant toch wel een B-titel van Nintendo.pasta schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 14:28:
[...]
To be honest, wat heeft Nintendo eigenlijk aan B-titels? Ik kan me zo niets voor de geest halen.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Doshin the giant is volgens mij alleen uitgegeven door nintendo, maar gemaakt door Param.
Ps4/switch gamer
Verwijderd
Enige leuke daan Kid Icarus was de Eggplant Wizard zoals die in Captain N voorkwam. Voor de rest was het vrij saai.Sagat schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 14:31:
Snap zelf niet goed waarom (heb het spel wel is via emu geprobeerd) maar Kid Icarus was vroeger een vrij populaire game.
Trouwens voor Tatsunoko vs Capcom zijn de laatste 2 karakters aangekondigd:
-Een of ander vaag figuur en Zero van MMX. Die laatste is wel tof maar toch is het spijtig dat Bob van Bob in the Bottle er niet in zit. Blijf dus gewoon lekker de Japanse versie spelen.
weet iemand wanneer de Nintendo Business Top gaat plaats vinden waar volgens de geruchten een trailer van de nieuwe zelda zou worden getoont? kan helemaal nergens op internet vinden wanneer die top plaats vind
Nintendo SWITCH! FTW
Verwijderd
Ik zou de geruchten niet geloven. Nintendo heeft voor de komende tijd al een aantal toppers in petto voor de kerstperiode en 2010 kent ook al een aantal games die ik (en vele andere N-fans) zullen kopen zoals Metroid en Super Mario Galaxy 2. Een Zelda-trailer zou een beetje voor overkill en de aandacht voor deze toptitels zorgen mijns inziens. Gelukkig kan je op de DS binnenkort wel sowieso van een nieuw avontuur van Link rekenen.SOCO_cola schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 10:58:
weet iemand wanneer de Nintendo Business Top gaat plaats vinden waar volgens de geruchten een trailer van de nieuwe zelda zou worden getoont? kan helemaal nergens op internet vinden wanneer die top plaats vind
Verwijderd
Ik mis een beetje nieuwe releases op de Wii, veel zijn vervolg titels maar niets echt origineels. Of komt er iets aan?
Verwijderd
Binnenkort komt er een nieuwe Mario game uit, lekker 2D en met de Koopa kids. Ik hoop dat deze goed verkocht wordt zodat we een vervolg kunnen verwachten. Gelukkig is een groot deel van de gemodde consoles kapot gegaan door de laatste update dus die geniepigerds zullen het spel dan moeten kopen willen ze hem spelen, zoals het hoort.
Verwijderd
In welke wereld leef jij, GetBack? Je kan zelfs op Wii 4.2 gewoon de USB loader / backup launchers gebruiken. Ook werken Modchips nog steeds. Alleen iemand die niet goed oplet tijdens de update krijgt een gebrickte Wii.
Verwijderd
Hmmm kan je dat toelichten? Laatst was toch in het nieuws dat gemodde Wii's kapot gingen door de update?Verwijderd schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 13:03:
In welke wereld leef jij, GetBack? Je kan zelfs op Wii 4.2 gewoon de USB loader / backup launchers gebruiken. Ook werken Modchips nog steeds. Alleen iemand die niet goed oplet tijdens de update krijgt een gebrickte Wii.
Verwijderd
Dat gold alleen voor Wiis waar je een regio change op gedaan hebt. Het is echter allang en breed mogelijk om je Wii te modden op versie 4.2.
Het beste is en blijft een hardware mod, dan heb je echt nooit een probleem met een Nintendo update. Maar voor zo ongeveer alle software mods is er nu al weer wat voor 4.2.
(Disclaimer: ik speel geen illegale games op mn Wii, alleen legale software als MPlayer en homebrew games)
Het beste is en blijft een hardware mod, dan heb je echt nooit een probleem met een Nintendo update. Maar voor zo ongeveer alle software mods is er nu al weer wat voor 4.2.
(Disclaimer: ik speel geen illegale games op mn Wii, alleen legale software als MPlayer en homebrew games)
[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 16-10-2009 14:45 ]
Er was een kans dat een gemodde Wii kapot kon gaan. Dat is wat anders dan alle gemodde Wii's kapot gaan door die update.
Signature
Verwijderd
Er is ook een kans dat niet-gemodde Wiis kapot gaan..
Officiële Wii tech support forum: (Amerika)
http://techforums.nintend...=wii_tech&thread.id=29992
Officiële Wii tech support forum: (Amerika)
http://techforums.nintend...=wii_tech&thread.id=29992
[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 16-10-2009 15:04 ]
Die zat er op de N64 al in in de F-Zero X Expansion Kit.Verwijderd schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 11:20:
Maar ik zit te denken aan dingen als meer banen, meer hovercrafts, baan editor, WFC ondersteuning, etc.
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
Hoe zijn de ervaringen met 3rd party (Gamecube) RGB kabels? Ik heb eigenlijk niet zo'n zin om €20 voor een officiële kabel te betalen
.
Met name voor de CUbe kabels was het verschil tussen Nintendo's eigen kabel en de rest groot. Komt volgens mij omdat de kabel ook iets van conversie deed oid.ronwiel schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 19:26:
Hoe zijn de ervaringen met 3rd party (Gamecube) RGB kabels? Ik heb eigenlijk niet zo'n zin om €20 voor een officiële kabel te betalen.
Verwijderd
Deddiekoel schreef op vrijdag 09 oktober 2009 @ 14:30:
In mijn ogen een van de beste spellen van WiiWare, sowieso de beste die ik zelf heb gespeeld. Jammer dat ze er niet een volledig spel van hebben gemaakt, maar het toch vrij beperkt hebben gehouden, vooral qua speelduur. Dit hele spel zit zo enorm goed in elkaar, overal lijkt over nagedacht te zijn en het gebruik van de aanwijsfunctie is briljant. Daar heb ik wel 1000 punten voor over
Verwijderd
Heb sinds gisteren ook een Wii uit de Makro ( samen met extra controller, een oplader, en mario kart + wheel ). De prijsdaling naar 199 euro heeft mij over de streep getrokken.
Ik zou ook graag homebrew draaien om die ontwikkelde games ervoor te spelen... Wanneer ik deze softmod heb ik dan nog garantie ?
Ik zou ook graag homebrew draaien om die ontwikkelde games ervoor te spelen... Wanneer ik deze softmod heb ik dan nog garantie ?
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 17-10-2009 23:57 ]
BEn hem nu ook aan het spelen en hij is weer enorm goed. Een werkelijk prachtige game. Qua graphics, sfeer, gameplay, alles! Maar ik vrees dat deze, net als deel 1, veel te kort is. Maar ja dat kan ook voor 10eu.Verwijderd schreef op zaterdag 17 oktober 2009 @ 16:07:
[...]
In mijn ogen een van de beste spellen van WiiWare, sowieso de beste die ik zelf heb gespeeld. Jammer dat ze er niet een volledig spel van hebben gemaakt, maar het toch vrij beperkt hebben gehouden, vooral qua speelduur. Dit hele spel zit zo enorm goed in elkaar, overal lijkt over nagedacht te zijn en het gebruik van de aanwijsfunctie is briljant. Daar heb ik wel 1000 punten voor over
iemand ervaring met tweedehands wii's kopen (ebay/marktplaats)
mijn vriendin wil er perse een voor haar verjaardag, maar ik weet dat na een maand die al niet meer gebruikt zal worden ...
mijn vriendin wil er perse een voor haar verjaardag, maar ik weet dat na een maand die al niet meer gebruikt zal worden ...
Hoi,
Mijn plasma TV is kapot en is weg voor reparatie. Ik heb tijdelijk een oude TV geleend om toch met de Wii te kunnen spelen, alleen heeft deze TV geen component aansluiting.
Wordt er standaard bij de Wii geen composiet kabel meegeleverd? Ik kan het nergens vinden?
Thanks
Mijn plasma TV is kapot en is weg voor reparatie. Ik heb tijdelijk een oude TV geleend om toch met de Wii te kunnen spelen, alleen heeft deze TV geen component aansluiting.
Wordt er standaard bij de Wii geen composiet kabel meegeleverd? Ik kan het nergens vinden?
Thanks
Canon 5D Mark II, Canon 35 f/1.4L
Die zit er bij, even doorzoeken dus
Hier iemand toevallig Dead Space Extraction al gespeeld? Ben eenbeetje aan het twijfelen of ik hem ga halen en daarna Dead Space op de 360 ga spelen of gelijk voor de orginele dead space ga.
Waarom zou je 'm dan kopen?-SafaN- schreef op zondag 18 oktober 2009 @ 16:14:
Er staat trouwens op de Nintendo site een nieuwe trailer van New Super Mario Bros., spel ziet er steeds leuker uit!
Omdat vriendinnetjes niet voor rede vatbaar zijn?
Een kennis vroeg me dit weekend hoe hij op zijn EU-Wii games kan spelen die hij in de US koopt.
Moet dat nu gewoon via GeckoOS? Is het dan 'gewoon' kwestie van HBC erop of moet ik verder de grijze zone in?
Moet dat nu gewoon via GeckoOS? Is het dan 'gewoon' kwestie van HBC erop of moet ik verder de grijze zone in?
Jeps. Zo speel in m'n PAL games op m'n JAP Wii.Fire69 schreef op maandag 19 oktober 2009 @ 10:28:
Een kennis vroeg me dit weekend hoe hij op zijn EU-Wii games kan spelen die hij in de US koopt.
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
Als je HBC hebt draaien dan heb je voldoende. Maar als je systeem 4.2 al hebt draaien is HBC installeren niet meer zo heel makkelijk vrees ik.Fire69 schreef op maandag 19 oktober 2009 @ 10:28:
Bannerbomb werkt toch ook voor 4.2 tegenwoordig?Deddiekoel schreef op maandag 19 oktober 2009 @ 12:38:
[...]
Als je HBC hebt draaien dan heb je voldoende. Maar als je systeem 4.2 al hebt draaien is HBC installeren niet meer zo heel makkelijk vrees ik.
Bannerbomb kende ik nog niet maar dat ziet er idd makkelijk uit. I stand corrected!Blackbird-ce schreef op maandag 19 oktober 2009 @ 12:49:
[...]
Bannerbomb werkt toch ook voor 4.2 tegenwoordig?
Ok, thanks. Ik vreesde al dat ik dat ding helemaal zou moeten softmodden, enkel om zijn originele games te kunnen spelen.
Verwijderd
Ook kan je Indiana Pwnz (Lego Indiana Jones) of Smash Stack (US versie SSBB) gebruiken. Maar ja, Bannerbomb is het makkelijkstDeddiekoel schreef op maandag 19 oktober 2009 @ 13:24:
[...]
Bannerbomb kende ik nog niet maar dat ziet er idd makkelijk uit. I stand corrected!
Ben ook al een weekje aan het kijken op MP, maar denk dat een nieuwe kopen beter is. mensen willen minimaal 150€ hebben voor een 2de hands Wii sportspack terwijl je die nieuw voor 185€ kan kopen.-SafaN- schreef op zondag 18 oktober 2009 @ 16:14:
Aangezien ik geen haast heb met de Wii wacht ik wel ffies tot de prijsdaling doorgedrongen is bij de mensen, en dan waag ik nog wel een poging.
Ik zit namelijk met hetzelfde dilemma, ws is na een week of 2 de lol er wel vanaf en om er dan 100€ op toe te moeten leggen vinnik een beetje te ver gaan.
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Heb gisteren LostWinds 2 uitgespeeld. Wederom veel te kort, maar wel een fabelhafte game. En als er nog 3 delen komen dan biedt het zeker een retail-waardige ervaring.
De game is net als deel een een feest om te spelen en om te zien. Als dit al op WiiWare kan snap ik nog steeds niet waarom grote devs niet wat beters kunnen produceren op de Wii! Dit soort games laten zien waarom de Wii uniek is en ik baal dan ook enorm dat er nog steeds veel te weinig van dit soort kaliber games zijn.
Zucht, nu maar wachten op deel 3...
De game is net als deel een een feest om te spelen en om te zien. Als dit al op WiiWare kan snap ik nog steeds niet waarom grote devs niet wat beters kunnen produceren op de Wii! Dit soort games laten zien waarom de Wii uniek is en ik baal dan ook enorm dat er nog steeds veel te weinig van dit soort kaliber games zijn.
Zucht, nu maar wachten op deel 3...
Ik zag vanmorgen dat er een update was voor het shopchannel. Iemand enig idee wat de aanpassingen zijn?
Lang verwacht, eindelijk te koop: de zwarte Wii!
Verwijderd
Over een jaar de rode, groene, blauwe varianten. Standaard console-praktijken.Ik zit er wel aan te denken om een nieuwe Wii te kopen. Mijn huidige Wii is bevuild met troep zoals de Bannerbomb en daar doe ik liever afstand van, het voelt gewoon niet lekker.Magic6399 schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 09:01:
Lang verwacht, eindelijk te koop: de zwarte Wii!
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 21-10-2009 09:44 ]
Ik twijfel ook een beetje. Alleen jammer dat er in die pack meteen weer Wii Sports Resort zit. Reden voor mij om er nog een te kopen is het lawaai van de huidige.Verwijderd schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 09:41:
[...]
Over een jaar de rode, groene, blauwe varianten. Standaard console-praktijken.Ik zit er wel aan te denken om een nieuwe Wii te kopen. Mijn huidige Wii is bevuild met troep zoals de Bannerbomb en daar doe ik liever afstand van, het voelt gewoon niet lekker.
Verwijderd
Bannerbomb zet je op je SD kaartVerwijderd schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 09:41:
[...]
Over een jaar de rode, groene, blauwe varianten. Standaard console-praktijken.Ik zit er wel aan te denken om een nieuwe Wii te kopen. Mijn huidige Wii is bevuild met troep zoals de Bannerbomb en daar doe ik liever afstand van, het voelt gewoon niet lekker.
En als je Wii lawaai maakt moet je eens proberen om de lens schoon te maken (met een Wii Lens Cleaning kit die je bij de MediaMarkt kan kopen) dat helpt al heel veel.
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 21-10-2009 10:05 ]
Update gewoon naar 4.2, dan zal de meeste troep wel automagisch verdwijnenVerwijderd schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 09:41:
[...]
Verwijderd
Het vervelende bij mij is dat de Wii geen (legale) discs leest. Als ik echter een spelleke opstart via bijvoorbeeld een Gamma loader dan doet hij het wel. Dit heeft mijns inziens niet te maken met beveiliging ofzo aangezien de Wii aangeeft dat hij de LEGALE disc niet kan lezen.Verwijderd schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 10:04:
[...]
Bannerbomb zet je op je SD kaartEn het is zeker geen troep. HBC, BootMii en DVDx zijn dat ook niet. Plus kan je dit allemaal gewoon weer verwijderen.
En als je Wii lawaai maakt moet je eens proberen om de lens schoon te maken (met een Wii Lens Cleaning kit die je bij de MediaMarkt kan kopen) dat helpt al heel veel.
Verwijderd
Nouja misschien juist wel want daarmee leest de WII WEL legale discs.Verwijderd schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 10:44:
Moraal: gebruik geen illegale USB/HD/Disc loaders.
Ik heb dit weekend de Wii van mijn zwager gesoftmod.
Halverwege de procedure moest ik de Wii even resetten en toen viel me op dat de originele disc die er nog inzat, niet meer herkend werd.
Later (enkele IOS'en verder
) ging de originele disc gewoon terug.
Dus er is wel een kans op dat er ergens iets mis gegaan is hoor
Maar genoeg over dit onderwerp denk ik
Dit weekend puur per toeval ontdekt dat ik mijn taal naar NL moet zetten om enkele spellen voor mijn kinderen in het Nederlands te krijgen. Dat ik daar niet vroeger aan gedacht had!
Halverwege de procedure moest ik de Wii even resetten en toen viel me op dat de originele disc die er nog inzat, niet meer herkend werd.
Later (enkele IOS'en verder
Dus er is wel een kans op dat er ergens iets mis gegaan is hoor
Maar genoeg over dit onderwerp denk ik
Dit weekend puur per toeval ontdekt dat ik mijn taal naar NL moet zetten om enkele spellen voor mijn kinderen in het Nederlands te krijgen. Dat ik daar niet vroeger aan gedacht had!

Hmm alweer een system update, gaat hard. Al is die nu geen versie omhoog gegaan. (nog steeds 4.2)
You can take a picture of something you see. In the future, where will I be?
4.2b is het nu..SithWarrior schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 10:56:
Hmm alweer een system update, gaat hard. Al is die nu geen versie omhoog gegaan. (nog steeds 4.2)
Verwijderd
http://wiibrew.org/wiki/Main_Page
21 October 09: Nintendo have released an update to the Wii Shop Channel. This allows users who have purchased the Internet Channel for 500 points to get a free NES virtual console title.
Verwijderd
Deze vlieger gaat zeker niet op voor mensen die toendertijd het Internetkanaal gratis binnenhaalden?
Wel netjes dat mensen die het internet kanaal gekocht hebben, er nu iets voor terug krijgen.
Had niet gehoeven, maar wel erg netjes!
Had niet gehoeven, maar wel erg netjes!
Verwijderd
Wat denkt u zelf?Verwijderd schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 11:17:
[...]
Deze vlieger gaat zeker niet op voor mensen die toendertijd het Internetkanaal gratis binnenhaalden?
Verwijderd
Inderdaad als je het Internet kanaal al gratis had, hoeft Nintendo ook geen 500 punten te vergoeden
(Wat zo sowieso al niet hoefden te doen).
Verwijderd
Nouja het zou een leuke geste zijn naar de early adopters die voor een consolemaker oh zo belangrijk zijn, daarnaast een advertentie voor de VC shop.Verwijderd schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 12:29:
Inderdaad als je het Internet kanaal al gratis had, hoeft Nintendo ook geen 500 punten te vergoeden(Wat zo sowieso al niet hoefden te doen).
Ja maar nu voel ik me niet gefucked omdat ik wel 500 punten betaald had voor die half gare opera. Dat warme gevoel is ook wat waard.
You can take a picture of something you see. In the future, where will I be?
Ohw is dat dat warme fuzzy feeling? Ik dacht dat de eitje van vanmiddag niet goed gekookt wat!SithWarrior schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 14:34:
Ja maar nu voel ik me niet gefucked omdat ik wel 500 punten betaald had voor die half gare opera. Dat warme gevoel is ook wat waard.
[ Voor 28% gewijzigd door Wreckage1980 op 21-10-2009 14:43 ]
En dat valt niet onder de garantie?Verwijderd schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 10:45:
[...]
Nouja misschien juist wel want daarmee leest de WII WEL legale discs.
Signature
Verwijderd
Ik Heb hem al een tijdje dus denk dat die vlieger niet opgaat. Ik koop denk ik wel een nieuwe. Nintendo verdient het met hun fantastische producten.
Dit topic is gesloten.