Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 329828

Anoniem: 328628 schreef op woensdag 02 december 2009 @ 21:05:
Weet iemand misschien welke provider er geen extra kosten in rekening brengt voor Audio/Video-streaming?

Bij Telfort zeggen ze:
onbeperkt datagebruik op mobiele telefoon, uitgezonderd audio/video-streaming en VOIP toepassingen.

Zijn er andere providers waar je voor streaming geen extra kosten hoeft te betalen?
Hi / KPN rekent sinds begin dit jaar geen extra kosten meer voor streaming. VOIP weet ik niet zeker, kán nog steeds niet toegestaan zijn, maar ik heb ook op meerder plaatsen gelezen dat ze er eigenlijk helemaal niet naar kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 328628

@Manipuls

thnx, dan bestel ik hem(N900) met een Hi abonnement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nas T
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 14:57
Anoniem: 330249 schreef op woensdag 02 december 2009 @ 21:20:
[...]

Laat ons toch lekker ongeduldig zijn. Jij maakt je juist weer druk om ons terwijl,.........in welk forum onderwerp zitten we? ;) :X

Ik baal er gewoon van en hoop datie zaterdag binnen is bij de BC!
Tot die tijd zal het "kwartje"dan wel niet vallen.....en kan jij je lekker druk blijven maken om ons 8)7
Heerlijk, zelfsarcasme. Je hebt gelijk, ik moet eens in de spiegel kijken. :| en schrikt :|

vrede in rust

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreddyFish
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 16-06 14:11
Anoniem: 328628 schreef op woensdag 02 december 2009 @ 22:33:
@Manipuls

thnx, dan bestel ik hem(N900) met een Hi abonnement.
Volgens mij rekenen Vodafone, T-Mobile, Telfort, Hi en KPN allemaal geen extra kosten voor audio- en videostreamen. Allen (behalve misschien T-mobile) "verbieden" dit wel in de voorwaarden, maar het is gewoon mogelijk en er worden geen extra kosten gerekend.

Dus mocht je bij een andere provider een aantrekkelijker aanbod zien, laat je dan niet tegenhouden door die voorwaarden. Bij Hi mag het officieel ook niet. Ook heeft Hi samen met KPN het traagste mobiele internet, en als je voor een apparaat gaat waarbij internet toch redelijk centraal staat is het wellicht slim om voor een andere aanbieder dan Hi te kiezen.

Vodafone is overigens het snelst met mobiel internet. Daarna komt geloof ik Telfort, en dan T-Mobile. KPN en Hi staan met afstand onderaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@FreddyFish: In de fair use policy van Hi staat dat je wél mag streamen, alleen VOIP is niet toegestaan, maar je krijgt eerst een waarschuwing, volgens mij controleren ze toch niet dus dat kan.

Ik heb overigens nooit gezegd dat KPN / Hi de beste keuze was, ik zei alleen dat het wél kon, en toegestaan was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperium
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
KPN/HI/Telfort hebben daarentegen wel veel beter 3G bereik dan Vodafone.

[ Voor 3% gewijzigd door Imperium op 03-12-2009 00:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarco1984
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08-03-2024
Levert nokia nog steeds direct uit?
want dan bestel ik hem daar wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarco1984
laat maar heb al gezien dat hij op reserveren stond :S
stomme nokia :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mistral2
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17-06 22:10
FreddyFish schreef op donderdag 03 december 2009 @ 00:39:
[...]
Vodafone is overigens het snelst met mobiel internet. Daarna komt geloof ik Telfort, en dan T-Mobile. KPN en Hi staan met afstand onderaan.
waarop basseer je dat? Als ik zo de snelhjeden van de internet abbos bekijk zie ik overal 1M/384kb. Alleen vodafone kan ik niet zo snel vinden.

ik wil de n900 waarschijnlijk los kopen en een simonly eraan koppelen, omdat ik hem waarschijnlijk toch langer dan een paar jaar ga gebruiken.
De n900 is eindelijk een toestel wat mijn 7710 kan vervangen, die ik ook al vele jaren heb. Daar had ik dus eigenlijk ook alang een simonly aan moeten koppelen, maar je, nooit aan gedacht. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johras
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 30-01-2020
denuz schreef op woensdag 02 december 2009 @ 17:03:
[...]

Ik heb net nog even contact gehad met studentmobiel. Mijn status stond ook al paar dagen op Gereserveerd.
De persoon aan de andere kant vertelde mij dat de oude orders(en dus de personen die de telefoon als 1e gaan krijgen) doorgezet zijn naar gereserveerd. Dit houdt onder andere in dat nummerbehoud aangevraagd wordt. Zij zouden de telefoon waarschijnlijk in de loop van de volgende week ergens krijgen.
Ik krijg net te horen van Studentmobiel dat dit niet het geval is en ze nog niet weten hoeveel toestellen ze krijgen. Ze hopen er genoeg te krijgen maar weten het dus niet zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 18:18

robertwebbe

Robert Webbe

Ik heb zojuist gesproken met verschillende mensen van het BelCompany hoofdkantoor en die hebben mij het volgende verteld:

Online bestellingen
Vandaag ontvangt men de eerste levering voor de mensen die gereserveerd hadden. Men is nu bezig met de contractsverwerking en de toestellen gaan ook vandaag de deur uit. Morgen (vrijdag) worden deze dan afgeleverd.

Winkels
Morgen (vrijdag) worden ze geleverd aan de filialen. Dit kan 's morgens vroeg zijn of pas aan het einde van de middag. Uit veiligheid communiceert men daarom zaterdag maar vrijdags komen ze al binnen. Als je op een reserveringslijst staat word je dus zeer waarschijnlijk morgen al gebeld.

@FreddyFish;
Houdt er rekening mee dat bepaalde diensten zoals VoIP, Messenger en streaming bij Vodafone tegenwoordig geblokkeerd worden bij de Onbeperkt Internet Blox van 9,50.
Zie [Vodafone] sinds Dé Storing geen connectie met MSN via UMTS.

[ Voor 17% gewijzigd door robertwebbe op 03-12-2009 10:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• graceful
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
FreddyFish schreef op donderdag 03 december 2009 @ 00:39:
[...]

Op papier het snelste ;) Praktijk.. hele andere ervaringen. Zelf ga ik voor KPN wegens de betere 3G dekking.

Vind het dan ook jammer dat we op gebied van mobiel internet een limiet hebben, zoals de belgen dat bij het kabel internetten kennen. Onbeperkt is in de mobiele wereld totaal niet onbeperkt. Vind dat voor zo'n klein land als Nederland toch wel slecht moet ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• acemoo
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 09:03
robertwebbe schreef op donderdag 03 december 2009 @ 10:08:
Ik heb zojuist gesproken met verschillende mensen van het BelCompany hoofdkantoor en die hebben mij het volgende verteld:

Online bestellingen
Vandaag ontvangt men de eerste levering voor de mensen die gereserveerd hadden. Men is nu bezig met de contractsverwerking en de toestellen gaan ook vandaag de deur uit. Morgen (vrijdag) worden deze dan afgeleverd.

Winkels
Morgen (vrijdag) worden ze geleverd aan de filialen. Dit kan 's morgens vroeg zijn of pas aan het einde van de middag. Uit veiligheid communiceert men daarom zaterdag maar vrijdags komen ze al binnen. Als je op een reserveringslijst staat word je dus zeer waarschijnlijk morgen al gebeld.
Ik hoop dat je gelijk hebt, Mijn huidige sony ericson z550i kan geen enkele pagina fatsoenlijk laden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 99515

Ik zit de laatste paar weken net zo intensief als de meeste van jullie op de F5 knop te rammen voor informatie!
Ik heb de mijne voor mijn verjaardag besteld en dat is al een dikke maand geleden al.

Twee dagen terug een mail van studentm. gekregen dat ze hem z.s.m. gaan leveren.
Iemand heeft al een opmerking gemaakt van wat wij dadelijk met ons vrije tijd gaan doen nadat wij allemaal ons magic box hebben ontvangen?!?! 8-)

Ik wens iedereen nog veel geduld met wachten erg frustrerend (1 maand lang al) ik weet, maar misschien in de tussen tijd informatie zoeken hoe je met Gmail calendar/contacts kan synchen? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 324128

Ik denk dat we ons kunnen bezighouden met alle problemen die het toestel heeft lol.
Nu boeit me dat eigenlijk niet zo want ik ben wel wat gewend van de N97

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarco1984

Online bestellingen

Winkels

@FreddyFish;
Houdt er rekening mee dat bepaalde diensten zoals VoIP, Messenger en streaming bij Vodafone tegenwoordig geblokkeerd worden bij de Onbeperkt Internet Blox van 9,50.
Zie [Vodafone] sinds Dé Storing geen connectie met MSN via UMTS.
Geld dit ook voor overige organisaties (bijv. Expansys?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarco1984
Laat maar is al duidelijk!

Geachte Heer,

Het is helaas weer uitgestelt naar volgende week. Wij werken er veel aan om het te bespoedigen, u kunt het proberen via Nokia zoals u zegt, ik kan niet garanderen dat het dan ook werkelijk komt. U staat bij ons in de wachtlijst, het zou jammer zijn om uw plaatst te verliezen.

DUSSSS VOLGENDE WEER !!
hoppa gaat goed bij neukia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Van welk bedrijf is die reactie? Belcompany??

[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 324128 op 03-12-2009 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• graceful
  • Niet online
Anoniem: 324128 schreef op donderdag 03 december 2009 @ 11:10:
Van welk bedrijf is die reactie? Belcompany??
Expansys neem ik aan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Crap. Klopt. Sorry ff slecht gelezen ;)
Maar expansys stond sowieso toch op 12 december of zoiets?

Smartphoneshop blijft zeggen: 11 december bij mij

[ Voor 59% gewijzigd door Anoniem: 324128 op 03-12-2009 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BBoy01
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22-03 19:50
Jarco1984 schreef op donderdag 03 december 2009 @ 11:05:

DUSSSS VOLGENDE WEER !!
hoppa gaat goed bij neukia
Lijkt me sterk dat ze 1 dag voor het uitleveren gaan zeggen dat het weer 1 week gaan uitstellen.
Maar als het toch waar mocht zijn zal er wel een aardige claim van belcompany richting nokia gaan.

Edit: Ach ik zie het al Expansys , die zijn toch al zo traag met hun bericht geving ;)

[ Voor 10% gewijzigd door BBoy01 op 03-12-2009 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarco1984
reactie is van expansys ;)
maar ondanks dat hun lever datum op 12 dec ofzo staat, zeiden ze mij wel toe dat het deze week binnen kwam (gisteren al )

mocht hij ergens anders eerder verkrijgbaar zijn, annuleer ik en ga ik daar wel bestellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• acemoo
Anoniem: 324128 schreef op donderdag 03 december 2009 @ 11:13:
Crap. Klopt. Sorry ff slecht gelezen ;)
Maar expansys stond sowieso toch op 12 december of zoiets?

Smartphoneshop blijft zeggen: 11 december bij mij
Algebeld.nl is ook overgegaan op 11 december verwachte verzend datum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teddebraak
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 12-01-2024
ik ben blij dat ik van studentmobiel ben overgestapt op belcompany! nu maar hopen dat er daadwerkelijk geleverd gaat worden! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 330249

Anoniem: 99515 schreef op donderdag 03 december 2009 @ 10:24:
Ik zit de laatste paar weken net zo intensief als de meeste van jullie op de F5 knop te rammen voor informatie!
Ik heb de mijne voor mijn verjaardag besteld en dat is al een dikke maand geleden al.

Twee dagen terug een mail van studentm. gekregen dat ze hem z.s.m. gaan leveren.
Iemand heeft al een opmerking gemaakt van wat wij dadelijk met ons vrije tijd gaan doen nadat wij allemaal ons magic box hebben ontvangen?!?! 8-)

Ik wens iedereen nog veel geduld met wachten erg frustrerend (1 maand lang al) ik weet, maar misschien in de tussen tijd informatie zoeken hoe je met Gmail calendar/contacts kan synchen? :9
Een hele dikke, vette kans dat als wij allemaal ons toestel binnen hebben, gaan verhuizen naar een ander forum onderwerp omdat we balen van de sofware en dat er veel fouten in zitten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lexi1986
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 08-03-2021
teddebraak schreef op donderdag 03 december 2009 @ 11:36:
ik ben blij dat ik van studentmobiel ben overgestapt op belcompany! nu maar hopen dat er daadwerkelijk geleverd gaat worden! :)
Same here hoop idd dat hij snel geleverd gaat worden, wil het nieuwe speeltje nu wel een keer in handen hebben haha :P ben zeer benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hooglander1
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

Laten we de slowchat even achterwege en zullen we gewoon relevante informatie posten? Scheelt de moderators weer een hoop werk als we dat doen :)

Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teddebraak
relevante informatie? dan kun je het topic net zo goed helemaal sluiten. 50pagina's met misinformatie.:) Nu het er op lijkt dat belcompany wel degelijk een soort van voorkeursbehandeling krijgt bij nokia vraag ik me af hoeveel hun dat kost en oplevert?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 328029

Bestaat niet dat ze een voorkeursbehandeling krijgen van Nokia. Ook BC zal hun toestellen geleverd krijgen via een importeur lijkt me zo.

MCC / Copaco geven aan eind deze week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe

robertwebbe

Robert Webbe

Ze zijn er echt hoor, zie maar. Ik mocht even komen kijken in het magazijn.

Afbeeldingslocatie: http://farm3.static.flickr.com/2795/4154728859_ab55a1b161.jpg

En hier staan een karretje met reeds ingepakte die vandaag de deur uit gaan:
Afbeeldingslocatie: http://farm3.static.flickr.com/2678/4155488882_d2d05da5cc.jpg

[ Voor 161% gewijzigd door robertwebbe op 03-12-2009 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rmg
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13:10

Rmg

lexi1986 schreef op donderdag 03 december 2009 @ 12:00:
[...]

Same here hoop idd dat hij snel geleverd gaat worden, wil het nieuwe speeltje nu wel een keer in handen hebben haha :P ben zeer benieuwd.
Van ergens begin/midden van de lijst bij Studentmobiel naar het einde van de lijst bij BC.... 8)7

Het blijkt maar weer dat de exclusiviteits deals van BC niet echt kloppen aangezien hun ook het toestel nog steeds niet binnen hebben dus of je hem daadwerkelijk veel eerder krijgt :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teddebraak
vreemde conclusie trek jij Raz, hoezo klopt de exclusiviteit van BC niet in jou ogen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teddebraak
hebbe hebbe hebbe!! stuur de eerste maar gelijk door naar mij! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• acemoo
robertwebbe schreef op donderdag 03 december 2009 @ 13:05:
Ze zijn er echt hoor, zie maar...

[afbeelding]

[afbeelding]
Probeer ze niet allemaal onder te kwijlen a.u.b. Graag hebben we onze N900 zonder water schade.
Waar werk je eigenlijk robbertwebbe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rmg
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13:10

Rmg

teddebraak schreef op donderdag 03 december 2009 @ 13:13:
vreemde conclusie trek jij Raz, hoezo klopt de exclusiviteit van BC niet in jou ogen?
Omdat BC vziw net zo hard blijft uitstellen zoals de rest van de bedrijven/sites

Eigk zeggen ze allemaal eind deze week/volgende week

[ Voor 8% gewijzigd door Rmg op 03-12-2009 13:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Precies wat ik ( en smartphoneshop) ook al zeiden van zogenaamde exclusiviteitsdeals van BC

Ik vermoed dat Robert Webbe bij BC werkt aangezien er een link naar BC intranet staat op zijn persoonlijke site ;)

[ Voor 39% gewijzigd door Anoniem: 324128 op 03-12-2009 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe

robertwebbe

Robert Webbe

Onder andere... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• acemoo
DOORWERKEN, VERSTUUR DIE TELEFOONS!
Als de telefoons weg zijn mag je pauze houden.

[ Voor 12% gewijzigd door acemoo op 03-12-2009 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Toch best lame dat het allemaal zo lang duurt toch?
Die N900 werd bij mij vorige week donderdag al geleverd, en bij anderen zelfs 2 dagen eerder..

Mja ben blij voor de mensen die 'm besteld hebben, hebben ze in ieder geval een leuke Sinterklaas / Kerst =)

EDIT @ Hieronder: Beter bij Nokia zelf, had je 'm zee waarschijnlijk al gehad namelijk ;)

[ Voor 16% gewijzigd door CLB op 03-12-2009 14:06 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 311969

Vraag me af hoe lang het voor mij duurt 2call :( in september besteld had beter via BC kunnen doen denk ik nu :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lexi1986
Raz- schreef op donderdag 03 december 2009 @ 13:09:
[...]

Van ergens begin/midden van de lijst bij Studentmobiel naar het einde van de lijst bij BC.... 8)7

Het blijkt maar weer dat de exclusiviteits deals van BC niet echt kloppen aangezien hun ook het toestel nog steeds niet binnen hebben dus of je hem daadwerkelijk veel eerder krijgt :S
Klopt maar was het gewoon zat dat ik begin oktober een toestel bij ze bestel waarop staat dat ze eind oktober hem geleverd krijgen prima. Maar om dan vervolgens meer als 2 maand te moeten wachten op je toestel vind ik iets te gek. Ik krijg van Nokia zowieso een review toestel geleverd dus het maakt me nu niet zoveel uit wanneer ik hem krijg en betaal bij Belcompany precies hetzelfde als bij Studentmobiel.

en mocht die niet goed zijn wat sommige mensen hebben dan kan ik terug naar belcompany en hoef ik hem niet op te sturen.

[ Voor 7% gewijzigd door lexi1986 op 03-12-2009 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Inderdaad. Als ik hem maar voor de kerst heb. Die ene week (hoop ik) kan ik ook nog wel wachten lijkt me.
Ach ja, binnenkort kunnen we weer een nieuw topic starten i.v.m. de release van o.a. Maemo 6. Dan begint het wachten weer van voor af aan.

Ik was net aan het denken: in 2 maanden tijd voor 1200euro 2 Nokia's gekocht. Sick ;) Iemand interesse in een gebruikte Experia X1 lol. 3 Toestellen praat wat lastig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lexi1986
Weet jij ook of de toestellen eerst naar de mensen worden gestuurd die via internet besteld hebben en dan pas naar de winkels?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hooglander1
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

Online bestellingen

Winkels
Lezen is moeilijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• acemoo
Ik zie in jou quote niet of de online bestellingen voorrang krijgen of niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lexi1986
Hieruit maak ik op dat de internet aankopen verzonden worden maar meer ook niet. Ik zie nergens staan dat ze daadwerkelijk voorrang krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 326059

[afbeelding]

[afbeelding]
Foto's zijn net ff te slecht, het kan dus ieder NOKIA zijn :(

moeten we de rest dan maar ff gaan spammen of ze ook al spullen binnen hebben :o :o :o :o

gaat het nu eindelijk gebeuren?? _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

dan kunnen we hier verder gaan :-)
Nokia N900 Smartphone Internet tablet
:) :) :) :) :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86761

[afbeelding]

[afbeelding]
Damnn..dat is zo sexy!!! :P

@robertwebbe
Weet je ook hoeveel er ongeveer geleverd gaan worden naar BC, A en B fillialen?? ik sta namelijk op de 5de van de reserveringslijst bij een A en 3de bij een B.

Ga zo dan toch maar bij gsmwijzer annuleren.. het vertrouwen dat ik hem voor volgende week binnen heb is toch weer terug :D!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zijn er niet alleen maar B en C filialen? O-)
jaja flauwe woordgrap :P

Ondanks dat ik weet wanneer ik hem kan verwachten ( als één van de laatste dus, ondanks dat ik 12 oktober mijn telefoon al besteld heb... erg frustrerend ). Begin ik zo langzamerhand er een beetje de pest in te krijgen. Ik denk echt dat het vies tegen gaat vallen als ik straks m'n telefoon heb want het moet wel een verdomd goede telefoon zijn wil het twee maanden wachten ( lees F5'en ) waard zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• graceful
  • Niet online
Anoniem: 329828 schreef op donderdag 03 december 2009 @ 14:56:
Ondanks dat ik weet wanneer ik hem kan verwachten ( als één van de laatste dus, ondanks dat ik 12 oktober mijn telefoon al besteld heb... erg frustrerend ). Begin ik zo langzamerhand er een beetje de pest in te krijgen. Ik denk echt dat het vies tegen gaat vallen als ik straks m'n telefoon heb want het moet wel een verdomd goede telefoon zijn wil het twee maanden wachten ( lees F5'en ) waard zijn.
Vervolgens stijgt de toetsenborden verkoop gigantisch. De arme F5 knoppen :+

Achja, morgen of overmorgen kan ik dus een telefoontje verwachten? 2e op de lijst. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nienix
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17-06 08:37
Anoniem: 86761 schreef op donderdag 03 december 2009 @ 14:41:
[...]

Damnn..dat is zo sexy!!! :P

@robertwebbe
Weet je ook hoeveel er ongeveer geleverd gaan worden naar BC, A en B fillialen?? ik sta namelijk op de 5de van de reserveringslijst bij een A en 3de bij een B.

Ga zo dan toch maar bij gsmwijzer annuleren.. het vertrouwen dat ik hem voor volgende week binnen heb is toch weer terug :D!!!
Waar haal je de gegevens vandaan of een filiaal a b of c is ?
Is daar een lijst van?

Ampera-E, 252x375Wp Pv Systeem, 22kWZappi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nienix schreef op donderdag 03 december 2009 @ 15:29:
[...]

Waar haal je de gegevens vandaan of een filiaal a b of c is ?
Is daar een lijst van?
Weet niet als er een lijst van is, maar in de stad gron heb je er maar 2.. 1 grote (dus neem aan een A filliaal) en een kleinere buiten het centrum.. Heb me trouwens ook op een paar andere lijsten laten zetten in omgeving gron (gehuchtjes) ..weet niet wat voor fillialen dat zijn, ik denk C..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lexi1986
Net mail gehad dat ik hem in Zeist gewoon kon reserveren. De toestellen worden morgen geleverd in de filialen van de Belcompany echter weten ze nog niet in welke hoeveelheden. Ik heb alleen weer pech me pinpas is kapot gegaan en als ze daadwerkelijk morgen komen kan ik de pintransactie niet doen :S dus heb al snel gemaild of er een andere oplossing is.

Heb een erg nette reactie gehad van de Belcompany

[ Voor 6% gewijzigd door lexi1986 op 03-12-2009 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• acemoo
lexi1986 schreef op donderdag 03 december 2009 @ 16:37:
Net mail gehad dat ik hem in Zeist gewoon kon reserveren. De toestellen worden morgen geleverd in de filialen van de Belcompany echter weten ze nog niet in welke hoeveelheden. Ik heb alleen weer pech me pinpas is kapot gegaan en als ze daadwerkelijk morgen komen kan ik de pintransactie niet doen :S dus heb al snel gemaild of er een andere oplossing is.

Heb een erg nette reactie gehad van de Belcompany
Naar de bank gaan om geld op te halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lexi1986
br men schreef op donderdag 03 december 2009 @ 16:38:
[...]

Naar de bank gaan om geld op te halen?
Ja was idd niet slim neergezet van mij, je moet een pintransactie van 0,01 cent doen daarmee controleren ze of je gegevens kloppen of niet. Ik heb het geld wel :p maar de pas niet en dat duurt weer een week voordat ik die krijg van de bank heb hem al aangevraagd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• acemoo
Okay. Dat is wel beetje onhandig ja.
Hoe willen ze het met je oplossen nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe

robertwebbe

Robert Webbe

Ik heb even voor jullie geinformeerd en de internet bestellingen hebben inderdaad voorrang gehad.
Over de exacte hoeveelheden per filiaal wordt uit concurrentie overweging geen uitspraak gedaan.

@lexi1986; Misschien accepteren ze (het voorblad van) een bankafschrift die niet ouder is dan 4 weken? Vroeger voldeed dat maar aangezien niet iedereen een bankafschrift bij zich heeft tijdens het winkelen is dat veranderd naar de pin transactie van 1 cent.

[ Voor 70% gewijzigd door robertwebbe op 03-12-2009 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lexi1986
br men schreef op donderdag 03 december 2009 @ 16:41:
Okay. Dat is wel beetje onhandig ja.
Hoe willen ze het met je oplossen nu?
Geen idee, heb een mail terug gekregen dat ze het naar de internet afdeling gestuurd hebben omdat die over de webshop gaan. De reactie die ik had gekregen op mijn mail met de vraag waarom iedereen kon reserveren bij de BC en ik niet hier in Zeist. Ik vond dit erg vreemd en het blijkt inderdaad ook niet te kloppen. De medewerker heeft mij verkeerd geinformeerd. Ze hebben hiervoor gebeld met de bedrijfsleider.

Maar goed we gaan volgens mij offtopic :p maar de winkels zouden morgen/zaterdag dus de levering krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lexi1986
robertwebbe schreef op donderdag 03 december 2009 @ 16:44:
Ik heb even voor jullie geinformeerd en de internet bestellingen hebben inderdaad voorrang gehad.
Over de exacte hoeveelheden per filiaal wordt uit concurrentie overweging geen uitspraak gedaan.
Kijk super :) toch blij dat ik hem via internet gekocht heb dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• acemoo
Bedankt namens alle Bel Company klanten!
Dit is goed nieuws.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

gadverdamme en ik moet nog wachten tot eind volgende week... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johras
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 30-01-2020
Ik heb mijn order bij Studentmobiel geannuleerd, 9 oktober besteld en ze gaven me geen garantie dat ik bij de eerste lading zou zitten. Sta nu 2e op de lijst bij de lokale BC en kan hem volgens de medewerker daar morgen ophalen.

Iets duurder maar heb het helemaal gehad met "eind volgende week" :| (gaat al zo vanaf week 43)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
  • Laatst online: 11-06 18:42
Het maakt dus niet uit wanneer je de internetbestelling bij BC hebt gedaan, je krijgt hem dan toch morgen?
Want ik heb hem 24 November besteld via internet en me telefoon is nu na 7 jaar echt op het randje van dood, werken nog maar 5 knoppen en ik heb geen ophangknop meer :9, dus dan zou het handig zijn als ik hem morgen krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Pompi schreef op donderdag 03 december 2009 @ 17:11:
[...]

Het maakt dus niet uit wanneer je de internetbestelling bij BC hebt gedaan, je krijgt hem dan toch morgen?
Want ik heb hem 24 November besteld via internet en me telefoon is nu na 7 jaar echt op het randje van dood, werken nog maar 5 knoppen en ik heb geen ophangknop meer :9, dus dan zou het handig zijn als ik hem morgen krijg.
Ga je je oude telefoon niet missen?
Afbeeldingslocatie: http://netdna.webdesignerdepot.com/uploads/cellphone_design/dkmb86g_487pr55s2hc_b.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lexi1986
Beste XXXXXX

Je aanvraag met ordernummer XXXXXX is goedgekeurd. Onze koeriersdienst heeft reeds contact met je opgenomen over levering van jouw order, of zal dat zeer snel doen.

Je hebt gekozen voor een telefoon met een abonnement of een simonly.
Jouw bestelling wordt op de afgesproken tijd en plaats afgeleverd. Zorg dat je de papieren bij de hand hebt, die ook gebruikt zijn bij het aanvragen van het contract.
De papieren zijn;
- Rijbewijs, paspoort of Europese ID kaart
- Bankpas.

Er dient €0,01 gepind te worden op een mobiele pinterminal. Deze terminal heeft de koerier bij zich. Onze koerier zal jouw papieren scannen en het contract aan je overhandigen, deze dien je te controleren en te ondertekenen.

Je hebt een los product besteld (GSM, accessoires) zonder een abonnement:
Jouw bestelling wordt op de afgesproken tijd en plaats afgeleverd. Het enige wat je hoeft te doen is tekenen voor het in ontvangst nemen van de bestelling.

Neem bij vragen direct contact op met onze klantenservice via:
- Email: ecommerce@belcompany.nl
- Telefonisch: 0318-569 808

Met vriendelijke groet,

Belcompany.nl

Yeahhh eergister besteld, of is dit een standaard mail ????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wjwubs
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 13:34
Niet eerlijk eigenlijk. Heb hem halverwege oktober al in de winkel besteld. Nouja als het goed is sta ik toch boven aan de lijst bij de winkel waar ik het besteld heb. Ik verwacht een telefoontje morgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
  • Laatst online: 11-06 18:42
haha, zo oud ook weer niet was een nokia 3510 i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 328714

hey robertwebb, kun je wel zeggen of er sowieso minimaal 2 exemplaren per filiaal worden geleverd?

Ik sta namelijk op 2 bij een filiaal hier in een klein dorpje (vermoedelijk C filiaal dan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lexi1986
Woooott net gebeld morgen komen ze hem afleveren van Bel Company

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marijnboon
  • Laatst online: 17-05 17:08
@lexi1986

Ik heb deze mail helemaal niet gehad.
alleen een bevestigings email.
ik twijfel of alles bij mij nou wel goed is gegaan.
heb voor de rest helemaal niks meer van ze gehoord...
krijg geen mailtjes terug etc.

ben ik de enigste bij wie dit zo lijkt of heeft iedereen nog een mailtje of iets gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xentor
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 10:20
Inderdaad bij de belcompany morgen, net in de stad geweest om te bevestigen ze konden mij helaas geen studenten contract van hi aanbieden dus heb hem bij student mobiel laten staan!

- iRacing profiel | Ryzen 7700x | 4070 | 32GB DDR5 | -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lexi1986
marijnboon schreef op donderdag 03 december 2009 @ 17:54:
@lexi1986

Ik heb deze mail helemaal niet gehad.
alleen een bevestigings email.
ik twijfel of alles bij mij nou wel goed is gegaan.
heb voor de rest helemaal niks meer van ze gehoord...
krijg geen mailtjes terug etc.

ben ik de enigste bij wie dit zo lijkt of heeft iedereen nog een mailtje of iets gehad?
Ik weet het niet ik heb hem eergister besteld bij Bel Company via de internet site kreeg net een mail dat mijn contract akkoord was en werd nu net gebeld dat hij morgen geleverd gaat worden :*). Ik mag een recente kopie van een bankafschrift afgeven en dit moet voldoende zijn i.p.v die 0,01 cent pinnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Modbreak:Kan het iets minder slowchat en zinloze posts? De regels staan in de topicstart, hou je daar aub aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marijnboon
heb hem een maand geleden al besteld bij de internet site ,
en geen telefoontje gehad hoor..
grrr
als het waar is dat ik hem niet krijg word ik geaaak!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayMotix
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07-06 14:37
Anoniem: 328714 schreef op donderdag 03 december 2009 @ 17:42:
hey robertwebb, kun je wel zeggen of er sowieso minimaal 2 exemplaren per filiaal worden geleverd?

Ik sta namelijk op 2 bij een filiaal hier in een klein dorpje (vermoedelijk C filiaal dan).
Hier ben ik ook wel zeer benieuwd naar.. Bij BC in Heerlen werd mij verteld dat ik sowieso niet meer dan 2 exemplaren per filiaal hoefde te verwachten. Ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 326059

levering N900??
het zal toch niet waar zijn
krijg ik een brief van KPN dat per 4 januari 2010 mijn Vo naar Hi gaat

dus dat betekend dat 1, de N900 binnen is bij GSMwijzer
of 2 dat hij nog niet binnen is maar dat ze hem binnen hopen te hebben voor 4 januari 2010

denk de 1e want er word geen provider swits gedaan voordat ze de hardware binnen hebben dacht ik..

ga ze gelijk ff mailen

wilde dit ff met jullie delen

weet niet of er meer mensen zijn van GSMwijzer/studentenmobiel die een brief hebben ontvangen van hun nieuwe (of gewijzigde) provider

dus de def levering N900 hangt nog aan een zijde draadje :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 235542

Eergister mijn bestelling bij studentmobiel geannuleerd, gister een nieuwe bestelling geplaatst bij Belcompany.
Uurtje geleden werd ik gebeld dat hij morgen bezorgd wordt! Hoe relaxt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb net een telefoontje gehad van een vriend die bij bc werkt en was 95 procent zeker dat ik morgen mijn nieuwe schatje in mijn handen heb :) :)...
Ik heb echt blij dat ik toch ben overgestapt naar bc, omdat ik dan toch de voordeel heb van een fysieke winkel (mocht bijv mijn mic kapot zijn ;)) en krijg ook nog 2 x 15 eu aan waardenbonnen van bc toch weer goed voor een memcard ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayMotix
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07-06 14:37
Anoniem: 86761 schreef op donderdag 03 december 2009 @ 19:35:
en krijg ook nog 2 x 15 eu aan waardenbonnen van bc.
Geldt dit alleen bij een contractverlenging / icm contract of ook als je het toestel los koopt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wat gebeurd nu met de leveringen van de reguliere webshops? Een garantie dat dat volgende week gebeurd??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

RayMotix schreef op donderdag 03 december 2009 @ 19:40:
[...]

Geldt dit alleen bij een contractverlenging / icm contract of ook als je het toestel los koopt?
Op de website/folder staat het wel ivm een contract...maar ik denk als je em los koopt er daar wel over valt te praten ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrisjuh_15
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 12:13

Chrisjuh_15

Facta non verba

Ik ga morgen toch echt even bellen met BC of ze nog wat voorraad hebben om er mij ook eentje te kunnen bezorgen voor het einde van 2010 ;) :/

Grmbl |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marijnboon
@Splec

Ben jij al gebeld door een de chauf?
ik namelijk niet..
ben daarom beetje bang dat ik hem morgen niet krijg..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

marijnboon schreef op donderdag 03 december 2009 @ 20:01:
@Splec

ik namelijk niet..
Nee niet door een chauffeur, maar door een kameraad die bij bc werkt..
Een collega houdt morgen eentje voor mij achter.. Volgens hem hadden ze contact gehad met de leveranciers, dus heb er wel vertrouwen in.. Hij wist alleen niet hoe laat of hoeveel hij binnen kreeg.. Maar ik ben alang blij dat ik niet tot eind dec hoef te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lexi1986
marijnboon schreef op donderdag 03 december 2009 @ 20:01:
@Splec

ik namelijk niet..
Heb je al een mail gehad dat je contract geaccepteerd is die kreeg ik namelijk eerst en daarin stond dat je gebeld zou worden. Ik werd daarna ook binnen een uur gebeld en was alles geregeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BBoy01
Nou, ik denk dat er morgen een aantal mensen gaan bellen met belcompany ( waar onder ik )
waarom sommige mensen eerder hun telefoontje krijgen ( die hem net 2 dagen in bestelling hebben ) dan andere mensen die hem al zeker een maand geleden besteld hebben...

Begrijp me niet verkeerd, ik gun een ieder zijn N900 hoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lexi1986
BBoy01 schreef op donderdag 03 december 2009 @ 20:40:
Nou, ik denk dat er morgen een aantal mensen gaan bellen met belcompany ( waar onder ik )
waarom sommige mensen eerder hun telefoontje krijgen ( die hem net 2 dagen in bestelling hebben ) dan andere mensen die hem al zeker een maand geleden besteld hebben...

Ik zou zelf ook boos zijn dus kan je goed begrijpen hoor. Ik ben uiteindelijk blij dat ik hem bij de BC besteld heb. Hoop voor iedereen dat die morgen gewoon word afgeleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hooglander1
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

Heeft de ene hem niet besteld bij een winkel en de ander online? Want dan is het logisch dat de online nog mee wordt gepikt met de 1e verzending en de ander er morgen of zaterdag pas wat van hoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

BBoy01 schreef op donderdag 03 december 2009 @ 20:40:

Dan snap je dat ik hier ook gemengde gevoelens over heb. Ik heb op 12 oktober m'n foon al besteld bij studentmobiel, ben ik nog één van de laatste die hem binnen heeft... achja kan niemand iets aan veranderen i guess

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrisjuh_15

Chrisjuh_15

Facta non verba

Anoniem: 329828 schreef op donderdag 03 december 2009 @ 21:39:
[...]

Dan snap je dat ik hier ook gemengde gevoelens over heb. Ik heb op 12 oktober m'n foon al besteld bij studentmobiel, ben ik nog één van de laatste die hem binnen heeft... achja kan niemand iets aan veranderen i guess
Om gek van te worden.... Morgen zal Belcompany een hete dag te gemoed gaan verwacht ik zo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paquito
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
.

[ Voor 99% gewijzigd door Paquito op 03-12-2009 21:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@Paquito: Good point.

Ik hoop echt dat de mensen die hem bij BC hebben besteld hem gewoon morgen in de bus hebben, ik hoop persoonlijk dat ik hem volgende vrijdag/zaterdag voor de deur heb ( studentmobiel ). Dat is de bedoeling in elk geval.

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 329828 op 03-12-2009 22:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BBoy01
Hooglander1 schreef op donderdag 03 december 2009 @ 20:52:
Heeft de ene hem niet besteld bij een winkel en de ander online? Want dan is het logisch dat de online nog mee wordt gepikt met de 1e verzending en de ander er morgen of zaterdag pas wat van hoort.
Heb hem zelf online besteld begin november, het enige wat ik kan verzinnen dat ik hem wat later krijg is dat ik overstap met nummerbehoud, als dat het niet is dan ben ik behoorlijk pissed. ( understatement ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrisjuh_15

Chrisjuh_15

Facta non verba

Misschien niet relevant - of dit staat al veel langer op de site - maar bij Studentmobiel.nl kwam ik deze banner tegen:
Afbeeldingslocatie: http://www.studentmobiel.nl/system/acties/12/original_nokia_N97_nokia_n900.jpg?1255943777

Ze adverteren er nu nadrukkelijk mee. Goed nieuws...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n41r0j
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 01-05 16:49
Ben ik nou de enige die een mail van GSMweb heeft gehad?

Nokia N900

Bestel nu
We leveren vanaf 10 december

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hooglander1
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

Jorian29 schreef op donderdag 03 december 2009 @ 22:35:
Ben ik nou de enige die een mail van GSMweb heeft gehad?

Nokia N900

Bestel nu
We leveren vanaf 10 december
Nee, die heb ik ook gehad.

De N900 stond al een tijdje op hun site, ondertussen ook al een contract ongvangen en die teruggestuurd. Wel een mooi stukje tekst: vanaf 10 december.

Afwachten dus, al heb ik aardig wat geduld opgebouwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kosj
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 29-11-2024
Chrisjuh_15 schreef op donderdag 03 december 2009 @ 22:31:
Misschien niet relevant - of dit staat al veel langer op de site - maar bij Studentmobiel.nl kwam ik deze banner tegen:
[afbeelding]

Ze adverteren er nu nadrukkelijk mee. Goed nieuws...?
Naar mijn idee staat deze banner er toch al langer op. Alleen vraag ik me af of de tekst NIEUW er ook al bij stond. Op hoop van zegen dan maar _/-\o_ :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marijnboon
@lexi1986

ik heb alleen een bevestigings mail gehad met een contract erin,
begint met :
Beste klant,

Bedankt voor je bestelling op BelCompany.nl

De bestelling is aangemaakt met ordernummer /////
Wij hebben de volgende bestelling geregistreerd.
Wanneer je een abonnement hebt besteld, wordt er aan de deur om een €0,01 pintransactie gevraagd. De koerier heeft hiervoor alle benodigde apparatuur bij zich.

het is toch niet de bedoeling dat ik het contract uit deze mail opstuur ?

voor de rest echt nog niks gehoord van bc..
hoop echt dat ik hem morgen ook krijg :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lexi1986
marijnboon schreef op donderdag 03 december 2009 @ 23:05:
@lexi1986

ik heb alleen een bevestigings mail gehad met een contract erin,
begint met :
Beste klant,

Bedankt voor je bestelling op BelCompany.nl

De bestelling is aangemaakt met ordernummer /////
Wij hebben de volgende bestelling geregistreerd.
Wanneer je een abonnement hebt besteld, wordt er aan de deur om een €0,01 pintransactie gevraagd. De koerier heeft hiervoor alle benodigde apparatuur bij zich.

het is toch niet de bedoeling dat ik het contract uit deze mail opstuur ?

voor de rest echt nog niks gehoord van bc..
hoop echt dat ik hem morgen ook krijg :(
Nee dat contract is gewoon voor jezelf, de koerier regelt je kopie van je id en bankpas en je moet bij de koerier een betaling van 0.01 cent doen zodat deze gegevens overeen komen met je contract. Ik kreeg een 2e mail van belcompany dat het koeriersbedrijf contact met me zou opnemen en dit hebben ze gedaan morgen tussen 10.15 en 13.15 kan ik mijn N900 verwachten. Vind het vreemd dat je niks ontvangen hebt en ook zeer l*llig voor je aangezien ik hem 2 dagen geleden besteld heb en jij al veel eerder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paquito
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Hmm jammer van die Hi abo's. Te weinig belminuten, veel te veel SMS.
Pagina: 1 ... 13 ... 27 Laatste