Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 340062

Anoniem: 335284 schreef op maandag 01 maart 2010 @ 23:13:
[...]

Misschien een hele domme vraag, maar hoe heb jij msn erop gekregen? via ovi of amazon? Heb het toestel nu sinds vrijdag maar al 2x de batterij moeten opladen ... Hebben meer mensen het idee dat ie heel snel leeg is of loop ik overdreven veel te kloten op mijn mooie n900 :*)
MSN functie erop zetten?
  1. Menu -> Meer... -> Toepassingsbeheer -> Downloaden -> Netwerk -> "MSN protocol plugin for Conversations and Contacts" downloaden ***
  2. Menu -> Instellingen -> VoIP- en Chataccounts -> Nieuw -> je gegevens invoeren
*** Als deze er standaard niet tussen staat een nieuwe server invoeren via de catalogus (menubalk aantikken) met de volgende server settings:
Naam van Catalogus: Maemo Extras Testing
Webadres: http://repository.maemo.org/extras-testing/
Distibutie: fremantle
Onderdelen: free non-free

Nu een contactpersoon in je adr.boek voorzien van een MSN mail adres... en je eigen status is te zien naast de batterij-indicator (groen stipje als je online bent en deze is ook te zien in je adresboek)

Hier ook een linkje: http://www.youtube.com/watch?v=mS0_eA2foTI of deze http://www.youtube.com/watch?v=5OoyVNZxiIo

Succes!

En die batterij zuigt idd zwaar... na een halve dag is ie al bijna leeg :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oddish2211
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 14-06 07:28
Anoniem: 341899 schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 13:23:
Ik heb weer een mail ontvangen van GSMWijzer, met de boodschap dat bij de lading van morgen mijn telefoon inderdaad gegarandeerd bijzit. Dat is mooi, eindelijk :P En zo te zien worden er dus inderdaad onderhand grotere leveringen gedaan. Ik denk dat echt het enige wat jammer is aan deze telefoon het getouwtrek met webshops e.d. is om er eentje in je bezit te krijgen.
aai, ik heb juist gisteren een mailtje naar gsmwijzer gestuurd met de vraag of ze hem op voorraad hebben.
vanochtend kreeg ik deze reactie;
Dank voor je email. Wij hadden vandaag de N900 verwacht. Dit is helaas uitgesteld. De levertijd van de Nokia N900 is momenteel nog onduidelijk.
Wij hopen het toestel volgende week weer te kunnen leveren.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice GSMwijzer.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 348371

Vanmorgen (3 maart 2010) binnen gekregen:

Geachte Dhr. ,

Hierbij laten we u weten dat we de onderstaande artikelen uit uw bestelling helaas niet binnen de aangegeven levertijd kunnen leveren.

Artikel: Nokia N900 (verwacht: Tot onze spijt is een grote partij Nokia N900 toestellen die deze week door Nokia geleverd zou worden, uitgesteld. Exacte levertijd is op dit moment helaas onbekend. Wij krijgen iedere week een beperkt aantal toestellen binnen. Wij zullen u per e-mail op)
Abonnement: 24 maanden Hi 35 2 jaar

Wij doen onze uiterste best om de bovenstaande artikelen alsnog zo spoedig mogelijk op het door u opgegeven adres te laten bezorgen.

Onze excuses voor het ongemak en bij voorbaat dank voor uw geduld.

Met vriendelijke groet,
Klantenservice Studentmobiel.nl

http://www.studentmobiel.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maikel_rox
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 28-05 22:45
bij femmefone vertelde ze mij dat je begin volgende week een grote lading krijgen
en ik hem dus voor het einde van volgende week binne heb.

ben benieuwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nooxx
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08-06 20:47
Ik heb hem binnen! :D wat een super ding, hij kan alles.

Ik kan alleen niet met mijn iphone oordopjes muziek luisteren dat komt er hele harde ruis uit, hebben meer mensen dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LittleKiller
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 11-06 14:29
ik heb hem ook binnen, sinds vandaag, en @ hierboven, waarom wil je uit iphone doppen luisteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oddish2211
Nooxx schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 17:10:
Ik heb hem binnen! :D wat een super ding, hij kan alles.

Ik kan alleen niet met mijn iphone oordopjes muziek luisteren dat komt er hele harde ruis uit, hebben meer mensen dit?
LittleKiller schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 17:43:
ik heb hem ook binnen, sinds vandaag, en @ hierboven, waarom wil je uit iphone doppen luisteren?
waar hebben jullie hem besteld? en hoe lang duurde het totaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nooxx
  • Laatst online: 08-06 20:47
LittleKiller schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 17:43:
Omdat ik het lengte verschil van telefoon dopjes irritand vind , en omdat ik wit mooier vind :P
Maar hij geeft hele harde irritante ruis.

Ik heb hem 18 feb besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 341899

oddish2211 schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 09:35:
[...]

aai, ik heb juist gisteren een mailtje naar gsmwijzer gestuurd met de vraag of ze hem op voorraad hebben.
vanochtend kreeg ik deze reactie;

[...]
Ja, die heb ik dus vanochtend ook gehad, hard balen weer. Dit zijn 2 achtereenvolgende mailtjes met één dag ertussen:
dinsdag 2 maart:
> > Date: Tue, 2 Mar 2010 12:49:36 +0100
> > From: info@gsmwijzer.nl

> >
> > Beste Sjoerd Poppelaars,
> >
> > Uw toestel zit daar dan inderdaad gegarandeerd bij.
> >
> > Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.
> >
> > Met vriendelijke groet,
> >
> > Klantenservice GSMwijzer.nl

Dit ging er dus over dat ze woensdag(vandaag) de levering zouden krijgen en dat mijn toestel daarbij zou zitten.

Vandaag, Woensdag 3 maart:

Geachte Dhr.

Hierbij laten we u weten dat we de onderstaande artikelen uit uw bestelling helaas niet binnen de aangegeven levertijd kunnen leveren.

Toch knap dat ze het aandurven. Daarbij komt nog dat ik bij een telefoonkopen filiaal in de buurt er eentje apart had laten leggen, en deze dus daar maar heb laten verkopen, want hij zou er gegarandeerd vanaf woensdag binnen 1 à 2 werkdagen zijn. Dubbel genaaid. Zodra ik daar nu nogmaals een toestel beschikbaar vind, is het dagdag GSMWijzer, en koop ik hem bij telefoonkopen, die gasten bieden tenminste service(in de winkels dan tenminste).

Ik ga weer verder wachten :( 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kanseleur
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 07:53
Ik heb 'em 25/2 bij Phoneplaza besteld i.c.m. KPN-abbo. Vandaag Track&Trace-nummer gekregen, morgen is-ie binnen!
Ik heb het idee dat die shops zelf ook niet zo goed weten wanneer ze kunnen leveren. Phoneplaza berichtte me in eerste instantie dat het 2 weken zou duren, daarna een maand en dat bleef de status tot ik vandaag opeens een Track&Trace-nummer kreeg. Ook hierboven lees ik dat de ene shop zegt dat ze een grote levering krijgen en de andere shop zegt dat de levering niet gekomen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maikel_rox
dat idee heb ik inderdaad ook. shop's zijn allemaal erg vaagjes in berichtgeving.
maarja ze moeten de meeste wel aan n touwtje houden anders zijn ze bang klanten kwijt te raken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thomasdebans
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-06 08:57
Eergistermiddag besteld.
Volgens tracktrace wordt de N900 vanmiddag nog afgeleverd.

via Gsmweb.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maikel_rox
lucky basterd! mijn werd verteld dat het volgende week werd, zo eens ff bellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 24394

PDAshop mailt mij net dat ze voorraad hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oddish2211
ik ben gewoon even langs de belcompany hier in de buurt gelopen en ze hadden er 1 op voorraad, dus meteen meegenomen ;)

icm met een kpn abo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trestry
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14-06 21:55
Iemand ondertussen al weer iets van GSMwijzer/Studententmobiel gehoord? Echt klote dat ze hun beloftes weer niet nakomen. Bijna alle webshops krijgen ondertussen de N900 op voorraad maar GSMwijzer nog niet...

Ik ga ze maar weer 's mailen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maikel_rox
nja ik vind het iig fijn om te lezen dat de bevoorading weer wat op gang komt.
des te sneller heeft iedereen 'm in bezit!

morgen maar ff bellen, hoop m toch wel ergens volgende week te hebben.
EDIT: hmmm, net gebelt. ze weten niet wanneer ze kunnen leveren..

toch maar eens kijken bij andere webshops. weet iemand waar ze nu weer wel beetje normaal kunnen leveren?

2de EDIT: pdashop belletje gegeven en daar hebben ze inmiddels al weer een goede voorraad.
met andere woorden; bestelling bij femmefone direct geannuleerd, bestelling bij pdashop gedaan
en morgen tussen 8 en 1 word ie bezorgt! thank god, niet echt zin om 1,5 maand te wachten op me tel :P

[ Voor 58% gewijzigd door maikel_rox op 05-03-2010 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 335161

gister had ik ook als paar anderen deze mail binnen:

Geachte Dhr. ,

Artikel: Nokia N900 (verwacht: Tot onze spijt is een grote partij Nokia N900 toestellen die deze week door Nokia geleverd zou worden, uitgesteld. Exacte levertijd is op dit moment helaas onbekend. Wij krijgen iedere week een beperkt aantal toestellen binnen. Wij zullen u per e-mail op)
Wij doen onze uiterste best om de bovenstaande artikelen alsnog zo spoedig mogelijk op het door u opgegeven adres te laten bezorgen.
Met vriendelijke groet,

EN vandaaggggggggg is order status gewijzigd naar pakket verzonden(half uurtje geleden.

5 dec had ik besteld.
track&trace zou ik vandaag nog krijgen per sms

we shall see

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 28-05 10:51

Alexo

groots met een zachte o

Net weer met Studentmobiel.nl aan de lijn gehangen (hou ik van). Ik had begin januari besteld, er zouden ongeveer nog 50 wachtenden voor me zijn uit de maanden november en december. Ze hadden deze week een grote levering verwacht maar niet gekregen, dus nu krijgen ze weer mondjesmaat toestellen binnen.

We wachten af :>

🖥️ i5 3550/GTX960/16GB 📱Xiaomi Mi Mix 2S 128GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spiked
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 12-06 10:41
Een aardige mevrouw van de Hi klantenservice kon mij een uurtje geleden vertellen dat ze 9 maart orders kunnen verwerken. Op 10 maart gaat de eerste order batch de deur uit, en worden ze geleverd uit voorraad. 8 maart krijgen ze de 'pakketprijzen'.

Ik krijg 8 maart een mailtje met de prijs, kan hem per email bevestigen en zorgen dat ik 9 maart als een van de eersten hem kan bestellen bij Hi. Mocht je hem willen bij Hi, bel dan nu met Hi en hoop dat je dezelfde mevrouw aan de lijn krijgt. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

msschien niet de juiste topic, maar ik krijg bij TNT trac&trace als ik de barcode invoer: zending niet gevonden

iemand enig idee waarom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McDaBom
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 24-03 15:48
Anoniem: 335161 schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 14:59:
gister had ik ook als paar anderen deze mail binnen:

Geachte Dhr. ,

Met vriendelijke groet,

EN vandaaggggggggg is order status gewijzigd naar pakket verzonden(half uurtje geleden.

5 dec had ik besteld.
track&trace zou ik vandaag nog krijgen per sms

we shall see
WOW 4 maanden al! Het langst wat ik ooit heb moeten wachten is 3 weken. En het kwam helemaal van de andere kant van de wereld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marly
  • Laatst online: 29-05-2021
^^ Van 5 december tot 5 maart = 3 maanden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hartox
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 14-06 14:26
Spiked schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 17:02:
Een aardige mevrouw van de Hi klantenservice kon mij een uurtje geleden vertellen dat ze 9 maart orders kunnen verwerken. Op 10 maart gaat de eerste order batch de deur uit, en worden ze geleverd uit voorraad. 8 maart krijgen ze de 'pakketprijzen'.

Ik krijg 8 maart een mailtje met de prijs, kan hem per email bevestigen en zorgen dat ik 9 maart als een van de eersten hem kan bestellen bij Hi. Mocht je hem willen bij Hi, bel dan nu met Hi en hoop dat je dezelfde mevrouw aan de lijn krijgt. >:)
Kijk, dit zijn de berichten waar ik op wacht. Vanaf 8 maart toch maar eventjes de site van HI in de gaten houden..

òÓ - MHI SRK-35-ZSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rock-Y
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 07-03 14:16
Spiked schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 17:02:

Ik heb zo'n 2 a 3 weken geleden Hi gebeld, maar ze zouden hem niet gaan leveren werd mij verteld.
De verkoper rade aan om hem bij studentmobiel te kopen, daar had hij hem ook vandaan.

Maar aangezien ze daar geen voorraad hadden en bij vele shops ook niet maar bij de Belcompany besteld, op vrijdag avond.
Kreeg ik gisteren mail + telefoontje om afspraak te maken! Dat na 2 weken vind ik toch best netjes.

Kan niet wachten tot hij er is :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

geen 4 maanden maar 3 maanden, achja maandje erbij had mij niks uitgemaakt:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexo

Alexo

groots met een zachte o

ik kreeg van de plaatselijke BelCompany te horen dat ze een N900 voor me hadden liggen (ik stond op een lijst). Eerste jaar Hi 30 + internet voor €32.50, 2e jaar €40 (dus ong. 36 euro per maand over 2 jaar). Voor studentmobiel hoefde ik maar ± €30 euro te betalen.
Wat zeggen jullie, gewoon die 6 euro p.m. meer dokken, dan heb je 'm meteen én een 'tastbare' winkel als servicepunt, of nog wachten tot st juttemis en over 2 jaar 120 euro goedkoper uit zijn.. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R_W
  • Niet online

R_W

Ik kan je iig vertellen dat ik blij ben dat ik in december de knoop heb doorgehakt en 'm bij BelCompany heb besteld, ook al was 'ie daar wat duurder. Al helemaal als ik nu, ruim 3 maanden later, lees dat mensen NOG zitten te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111759

Alexo schreef op zondag 07 maart 2010 @ 15:50:
ik kreeg van de plaatselijke BelCompany te horen dat ze een N900 voor me hadden liggen (ik stond op een lijst). Eerste jaar Hi 30 + internet voor €32.50, 2e jaar €40 (dus ong. 36 euro per maand over 2 jaar). Voor studentmobiel hoefde ik maar ± €30 euro te betalen.
Wat zeggen jullie, gewoon die 6 euro p.m. meer dokken, dan heb je 'm meteen én een 'tastbare' winkel als servicepunt, of nog wachten tot st juttemis en over 2 jaar 120 euro goedkoper uit zijn.. :/
denk dat je dat beter zelf kunt beslissen, wij kunnen niet in jou portemonnee kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ophidian
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 09:51
Gister mijn toestel opgehaald na wat rondgebeld te hebben naar diverse Bel Company's. Utrecht krijgt ze als het goed is over een week weer. Amsterdam Leidsestraat had ze op voorraad dus daar heb ik hem opgehaald.

Hi 35 + eindeloos online voor 2 jaar verlenging en hoefde maar 40 euro bij te betalen.

Dus voor diegene die hem graag snel willen, gewoon rondbellen naar Bel Company's!

ZO SE - 5,76kWp - Shade: Low - PVoutput | NOZW APS QS1 - 3,84kWp - Shade: High - PVoutput | Volvo XC40 Pure Electric Ultimate | Volvo EX30 Plus SMSR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 174836

Mijn order na 3,5 maand geannuleerd bij smartphonestunts.nl en direct besteld (vanmorgen) bij 2call.nl die hadden hem nl. op voorraad.

Zojuist de volgende e-mail ontvangen:

Wij hebben uw bestelling met ordernummer ...... ontvangen en verwerkt.

De volgende producten zijn verzonden via TNT Post en zullen binnen 1 werkdag bij u afgeleverd worden:
- 1x Nokia N900 Black

Eindelijk! Morgen maar eens spelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

net tnt-gast aan de deur, kon niet gepast betalen:D ik kan zo ophalen bij postkantoor!
ik heb doosje gezien, maar niet aan geraakt:P

studentmobiel heeft na drie maanden eindelijk pakketje verstuurd.
ik weet niet of ik nog ooit weer bij hun bestel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webrazor
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 01-09-2023
Mijn nokia N900 komt deze week binnen, ben reeds gebeld door de phonehouse dat hij er is. Moest er helaas bijna 2,5 maand opwachten. Maar jah hij is er nu eindelijk. Veel succes mensen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexo

Alexo

groots met een zachte o

* Alexo heeft vanmiddag de n900 bij de BelCompany @ Tilburg opgehaald :)

zie jullie in het andere N900-topic!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• juari
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 21-12-2019
vandaag besteld bij telefoonkopen.nl
mooie aanbieiding relax 25 met web n walk standaard voor eerste jaar euro 21,xx

had gebeld naar de winkel in kalverstraat...daar was ie op voorraad, maar een verlenging kost via winkel meer dan 100 euro. via internet was het gratis...maar na de bestelling te hebben geplaatst bleek ie op via internetwinkel niet op voorraad te zijn:(. Gebeld, maar ze konden helaas geen datum geven. dus ff paar dagen afwachten of ie snel te bezorgen is). hou jullie op de hoogte van binnenkomst

was trouwens mooie aanbieding....de goedkoopste die ik kon vinden.

Overal was abbo minimaal 34 euro
via telefoonkopen.nl voor 21.xx!! (eerste jaar, daarna 28,xx)

[ Voor 10% gewijzigd door juari op 08-03-2010 20:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nas T
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 14-06 19:09
R_W schreef op zondag 07 maart 2010 @ 16:00:
Ik kan je iig vertellen dat ik blij ben dat ik in december de knoop heb doorgehakt en 'm bij BelCompany heb besteld, ook al was 'ie daar wat duurder. Al helemaal als ik nu, ruim 3 maanden later, lees dat mensen NOG zitten te wachten.
Triest hè...

Weet je, het kan nog triester. De naam is Sygic en/of Nokia.
Eind 2009 zou Sygic met navigatie komen. Dit werd eind januari. Toen was de software ook af en zou het verschijnen in de OVI store. Nu, zo'n anderhalve maand later, anderhalve maand nadat Nokia ook aankondigde dat Nokia Maps gratis zou worden, is er nog geen navigatie.
Of Nokia houdt de boel op, of Sygic brengt hun navigatie niet uit (wat ik betwijfel).
Iemand zit in ieder geval echt kei EN KEIHARD te falen.
De telefoon is nu een goede 3 maanden uit, er kon al anderhalve maand navigatie zijn, maar nee hoor. De consument mag gewoon de dupe zijn. Bedankt kl**tz*kken.

vrede in rust

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dewaterweg
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22-05 12:16
juari schreef op maandag 08 maart 2010 @ 20:18:
vandaag besteld bij telefoonkopen.nl
mooie aanbieiding relax 25 met web n walk standaard voor eerste jaar euro 21,xx

had gebeld naar de winkel in kalverstraat...daar was ie op voorraad, maar een verlenging kost via winkel meer dan 100 euro. via internet was het gratis...maar na de bestelling te hebben geplaatst bleek ie op via internetwinkel niet op voorraad te zijn:(. Gebeld, maar ze konden helaas geen datum geven. dus ff paar dagen afwachten of ie snel te bezorgen is). hou jullie op de hoogte van binnenkomst

was trouwens mooie aanbieding....de goedkoopste die ik kon vinden.

Overal was abbo minimaal 34 euro
via telefoonkopen.nl voor 21.xx!! (eerste jaar, daarna 28,xx)
Ik heb hem ook besteld. Is echt een great deal!

De telefoon zelf kost 518 euro in de goedkoopste webshop. Je betaald dus eigenlijk maar +/- 90e voor je abo :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 3671

Dewaterweg schreef op maandag 08 maart 2010 @ 21:37:
[...]

Ik heb hem ook besteld. Is echt een great deal!

De telefoon zelf kost 518 euro in de goedkoopste webshop. Je betaald dus eigenlijk maar +/- 90e voor je abo :D
Inderdaad, dit is echt een hele aardige deal. telefoonkopen

totaal ben je dus 619,55 euro kwijt, en daar krijg je dus voor:
-24 maanden 190 belminuten/SMS per maand (onbeperkt houdbaar)
-24 maanden onbeperkt mobiel internet 384kb downloaden en 65kb up
-een Nokia N900

Echt super nice, dan neem ik de beroerde dekking van t-mobile voor lief.
Echt een mooi voorbeeld waar een abo + toestel combi een stuk goedkoper is dan een los toestel + sim-only.

Als je binnen die 190 minuten per maand kan blijven en de 3G dekking van T-mobile geen bezwaar is, dan is dit echt een aanrader. Helemaal compleet 24 maanden genieten.

Iemand een vergelijkbaar aanbod op kpn net gevonden? (Telfort ofzo)

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 3671 op 08-03-2010 22:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

KPN had uiteindelijk 9 maart gemeld, maar wat blijkt TOCH NIET mogelijk. Hi zal dus ook wel niet gaan leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 344711

Zijn er nog Typhone wachtenden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Ik zie op marktplaats een aantal advertenties waar de N900 van 150-200 euro wordt aangeboden, afhankelijk van hoeveel je er koopt. Ze zeggen dat er garantie bij zit (fabrieksgarantie). Maar gezien de hoeveelheid die ze telkens verkopen en de lage prijs krijg ik bijna het idee dat het van de vrachtwagen gevallen is oid.
Iemand die hier meer over weet?

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marly
  • Laatst online: 29-05-2021
^^ Is dit een serieuze vraag ?

Ik kan je geruststellen, dit betreft geen van de vrachtwagen gevallen toestellen, je kunt er eentje (of ook meer) bestellen en het geld overmaken, dan ontvang je gewoon....... niets, of in het gunstigste geval een chinese nepperd ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Nouja was sowieso niet van plan het geld over te maken maar persoonlijk langs te gaan en het uitgebreid te controleren voor ik hem koop. Maar het leek mij al te goed om waar te zijn maar voor de zekerheid toch vragen he, misschien heeft iemand hem hier wel gekocht bij zo'n verkoper en is het gewoon the real deal maar dan gestolen, wat niet zo erg zou zijn.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Titanicfanatic
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-06 13:12
Afgelopen vrijdag een N900 i.c.m. de T-Mobile relax 25 besteld bij Telefoonkopen.nl en zojuist een belletje gehad om een bezorgafspraak te maken. Vrijdag heb ik hem!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• juari
Titanicfanatic schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 13:18:
Afgelopen vrijdag een N900 i.c.m. de T-Mobile relax 25 besteld bij Telefoonkopen.nl en zojuist een belletje gehad om een bezorgafspraak te maken. Vrijdag heb ik hem!
Dat is snel...ik heb de bestelling afgelopen maandag geplaatst. Ben benieuwd of ie bij mij ook zo snel binnen is.

thanks voor de info

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 348371

Vandaag ontvangen van Studentmobiel:

Helaas is de levertijd van de Nokia N900 nog onbekend. Wij ontvangen iedere week nieuwe indicaties vanuit leveranciers, helaas tot op heden telkens onbetrouwbaar. Verschrikkelijk vervelend, er wachten heel veel mensen al heel lang op dit toestel. Een leverdatum hebben we helaas dus niet, maar wij doen er alles aan om uw order zo snel mogelijk te verwerken. Onze excuses voor dit ongemak. Met vriendelijke groet, Klantenservice Studentmobiel.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zo, geannuleerd bij GSMWijzer, wat een opluchting :P Nu maar besteld bij telefoonkopen.nl, hier heb ik betere ervaringen mee. Het abbonement is hier ook scherper sinds deze week. Hoop dat ik 'm net zo snel binnen heb als ik hierboven heb gelezen, maar zo'n feest zal het wel niet zijn. Ik ga maar weer eens verder wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laropo
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 07-05 12:48
Maandag een belletje gekregen van The Phone House, ze hebben de mijne eindelijk! Ik mag 'm zo meteen in ontvangst nemen. :)

Voor de geïnteresseerde.. ik heb 'm half januari besteld, na 'm eerst bij studentmobiel besteld en geannuleerd te hebben. The Phone House is dus voorbij de half januari bestellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McDaBom
Iemand ervaring met belnu?
icm met tmobile relax 25 vr 19 euro pm en 71 bijbetalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 349644

Hallo,

Ik heb een Telefoon besteld by BC, binnen 2 weken ontvangen helemaal blij natuurlijk!
Maar nu ben ik er achtergekomen dat er een mapje MAC OS en een Mapje Tmp is de root staat.
Ook vond ik een telefoon nummer onder Instellingen -> Telefoon -> Doorschakelen. (dit nummer is niet van mij en heb ik ook nooit ingevoerd.)
Nu vroeg ik me af of het mapje Mac Os en Tmp standaard thuis horen in de standaard instellingen van de Phone.

Tmp okey, maar Mac Os vond ik toch opmerkelijk. Was is jullie opinie?

Excuus voor waarschijnlijk verkeerd posten, maar kon geen ander geschikt Topic vinden.

Mvg Willem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KC27
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
@willuum:
Kijk eens op: Nokia N900 Smartphone Internet tablet

WP: Alpha Innotec MSW2-6S | PV: 20 x 300 Wp AEG | ACCU: 2x16x280Ah LiFePO4 3 x Multiplus II 48/3000 | DYN: Tibber | Gasloos | Day Ahead Optimizer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 349644

@kc27. Bedankt voor de opmerking!
mijn fout.. k ben weer te lame om et normaal te vinden

Excuses!.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McDaBom
Iemand nog info over belnu ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• copteaser
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
Eindelijk is mijn n900 gister binnen gekomen, en ik heb absoluut geen spijt. Ik heb er al ffkes mee gespeeld en tot nu toe is het boven al m'n verwachtingen. software loopt lekker soepel, homescreens die je makkelijk zelf aan kunt passen heerlijk gewoon. Het wachten was zeker de moeite waard!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trestry
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14-06 21:55
@copteaser
Bij welke webshop heb je 'm besteld en wanneer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrCreep
  • Laatst online: 12-03-2010
zojuist mail gehad van smartphonestunts.
pakket wordt vandaag verzonden door tnt, dus binnenkort heb ik hem eindelijk in bezit
na bijna 4 maanden gewacht te hebben word ik eindelijk beloond O-) :)
en voor de rest hier succes met wachten, ik geloof dat jullie hem ook langzamerhand binnen zullen krijgen
gezien dat er steeds meer geleverd word

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McDaBom
McDaBom schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 18:37:
Iemand ervaring met belnu?
icm met tmobile relax 25 vr 19 euro pm en 71 bijbetalen?
Ik wou net ^ gaan bestellen, alleen is de site heel erg vaag.
Op het ene moment 71 bijbetalen, en op het andere moment 169 :?
Kan iemand dit bevestigen voor mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 346204

Afgelopen woensdag besteld bij smartphoneshop.nl, donderdag stond de koerier al aan de deur! Alleen ik was niet thuis... Dus maandag komt de koerier weer langs en dan zorg ik dat ik wel thuis ben!

En bij smartphoneshop.nl hebben ze hem op voorraad. (N900 Nederlands model)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb hem donderdag opgehaald bij telefoonkopen roosendaal (zij hadden nog 1 toestel op voorraad, en ik stond daar nog op de wachtlijst). Heerlijk toestel inderdaad, absoluut het wachten waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dewaterweg
McDaBom schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 21:29:
[...]

Ik wou net ^ gaan bestellen, alleen is de site heel erg vaag.
Op het ene moment 71 bijbetalen, en op het andere moment 169 :?
Kan iemand dit bevestigen voor mij?
bij telefoonkopen krijg je hem gratis !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 346204 schreef op zaterdag 13 maart 2010 @ 09:08:
Afgelopen woensdag besteld bij smartphoneshop.nl, donderdag stond de koerier al aan de deur! Alleen ik was niet thuis... Dus maandag komt de koerier weer langs en dan zorg ik dat ik wel thuis ben!

Vandaag heb ik de N900 ontvangen! Goede en snelle levering van smartphoneshop.nl! _/-\o_

heerlijk toestel is het!

zo en nu naar het 'grote' forum toe.. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 299571

Anoniem: 346204 schreef op zaterdag 13 maart 2010 @ 09:08:

Dankzij deze tip kan ik m'n N900 morgen ophalen in Rotterdam!

Thanx Jub _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 299571 schreef op maandag 15 maart 2010 @ 20:01:
[...]

Dankzij deze tip kan ik m'n N900 morgen ophalen in Rotterdam!

Thanx Jub _/-\o_ _/-\o_
;) Graag gedaan demisb!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

KPN levert hem nog steeds niet. Naar een ander gaan heeft geen zin omdat ik dan AANZIENLIJK meer ga betalen per maand.

KPN geeft mij €5 per maand abbo korting (PS 430), eerste jaar internet 2,50 ipv 7,50 en gratis toestel. Ik moet dus nog wel even wachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 299571

En vanmorgen idd opgehaald, het spelen kan beginnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

#%$$@#%#% KPN, gisteren contact gehad met ze, ze gaan hem waarschijnlijk NIET leveren.

Interne communicatie bij KPN is SLECHT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dewaterweg
Wat fijn zo een koerier die de kleinertjes iets te serieus neemt. Hij weigert mijn ID-kaart omdat er een scheurtje inzit. NOOIT problemen gehad met wat dan ook zelfs de politie accepteerd het maar onze koerier niet. Nou moet ik dus wachten tot maandag mijn gegevens omzetten naar dat van mijn rijbewijs wat een gedoe!

Eigelijk ben ik gewoon gefrustreerd natuurlijk ik wou gewoon lekker spelen dit weekend O-)

Trouwens telefoonkopen.nl heeft ze dus op voorraad want daar had ik hem dus besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• juari
gisteren binnen gekomen. Besteld bij telefoonkopen.nl op 8 maart. Geweldig toestel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pardonlul
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16-09-2022
Dewaterweg schreef op zaterdag 20 maart 2010 @ 09:10:
Trouwens telefoonkopen.nl heeft ze dus op voorraad want daar had ik hem dus besteld.
Ah mooi!
Vandaar dat ik gebeld werd door 'mijn' koerier dat die voor de deur stond (in plaats van volgende week zaterdag zoals afgesproken en bevestig in een e-mail).
Nog een week en dan heb ik hem ook samen met een T-mobile Relax 25 !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 337431

Helaas is de telefoon vrijwel nergens gratis te verkijgen bij een verlenging van een Hi online 35 abonnement.

Alleen bij een winkel genaamd GSM Easy maar die heeft de telefoon tot nu toe niet op voorraad.

Smartphoneshop wel maar daar moet ik 100 euro bijbetalen, lijkt me wel een betrouwbare winkel trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• citruspers
  • Laatst online: 12-06 08:02
Smartphoneshop is betrouwbaar, ik had hem met remboursverzending de volgende dag binnen. :)

I'm a photographer, not a terrorist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

smartphoneshop.nl kun je heel goed vertouwen. Ik heb daar ook mijn N900 gekocht. Ik heb hem ook bij een verlenging van HI besteld en ik had hem vooraf betaald. Als je hem besteld hebt dan krijg je een paar mailtjes met updates van je bestelling. Bij mij stonden ze de volgende dag al aan de deur!

Ik heb dus niks te klagen gehad over Smartphoneshop.nl!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tahomas
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 08-02 10:32
Heb hem 2 weken terug gekocht bij een filliaal van telefoonkopen.nl. Spotgoedkoop! Gratis toestel en ik betaal het eerste jaar 22 euro en volgend jaar 28 euro. Vraag me alleen af hoe de service is als hij stuk gaat. Verbaas me ook hoe het zo goedkoop kan, overal was het minimaal 40 euro per maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 3671

tahomas schreef op maandag 22 maart 2010 @ 21:57:
Heb hem 2 weken terug gekocht bij een filliaal van telefoonkopen.nl. Spotgoedkoop! Gratis toestel en ik betaal het eerste jaar 22 euro en volgend jaar 28 euro. Vraag me alleen af hoe de service is als hij stuk gaat. Verbaas me ook hoe het zo goedkoop kan, overal was het minimaal 40 euro per maand.
service van telefoonkopen is prima hoor. Het is gewoon belcompany namelijk.
Ze maken gewoon optimaal gebruik van toestelsubsidies van T-mobile (ik neem aan dat dat je aanbieder is tenminste).
maar kwa prijs is het redelijk vergelijkbaar met bijvoorbeel de iPhone deals bij T-mobile hoor, dus zo gek is die prijs niet.
bij andere aanbieders betaal je gewoon teveel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mastercard
  • Laatst online: 18-05 19:46
zojuist heb ik de N900 ook besteld bij telefoonkopen.nl, krijg helaas wel een mailtje dat hij niet op voorraad is...
hebben anderen dit ook gehad of betekend het dat ze nu toch echt door hun voorraad heen zijn en het een tijd gaat duren? :|

hopelijk komt de levering een beetje snel op gang dan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tahomas
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 08-02 10:32
mastercard schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 15:12:
zojuist heb ik de N900 ook besteld bij telefoonkopen.nl, krijg helaas wel een mailtje dat hij niet op voorraad is...
hebben anderen dit ook gehad of betekend het dat ze nu toch echt door hun voorraad heen zijn en het een tijd gaat duren? :|

hopelijk komt de levering een beetje snel op gang dan :P
Ik had datzelfde mailtje 2 weken geleden. Bij de winkel in Delft kreeg ik ook tweemaal te horen dat ze een kleine voorraad hebben die steeds snel wordt uitverkocht en afhankelijk zijn van Nokia wanneer er nog meer komen.

Uiteindelijk heb ik hem in de winkel in Venlo gehaald (student, lekker reizen met mijn OV, haha) en daar hadden ze er veel op voorraad. Zelfde prijs als op internet.

Misschien een ideetje om een telefoontje te plegen naar sommige filialen bij jou in de buurt? Dan kan je de doos daar ook openmaken en het toestel zien. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pardonlul
Die mail heb ik ook gekregen (15 maart), vlak nadat ik de telefoon besteld had. Aanstaande zaterdag wordt hij nu bezorgd.

Echter vraag ik mij af, waar ik terug kan vinden over wat ik ga betalen aan abonnement kosten.
Behalve op de website van telefoonkopen.nl vind ik dit nergens anders terug. Ook niet in de brief met 'contractbevesting' van T-Mobile met daarin mijn gegevens. Ik ga ervan uit dat het wel goed zit, maar blijf toch een beetje huiverig ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mastercard
  • Laatst online: 18-05 19:46
tahomas schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 21:21:
[...]

Ik had datzelfde mailtje 2 weken geleden. Bij de winkel in Delft kreeg ik ook tweemaal te horen dat ze een kleine voorraad hebben die steeds snel wordt uitverkocht en afhankelijk zijn van Nokia wanneer er nog meer komen.

Uiteindelijk heb ik hem in de winkel in Venlo gehaald (student, lekker reizen met mijn OV, haha) en daar hadden ze er veel op voorraad. Zelfde prijs als op internet.

Misschien een ideetje om een telefoontje te plegen naar sommige filialen bij jou in de buurt? Dan kan je de doos daar ook openmaken en het toestel zien. Succes!
bedankt voor de tip! ben net even aan het bellen geweest en in omgeving utrecht (filiaal in utrecht zelf had geen voorraad) hadden ze 1 in zeist, 1 in hilversum en een paar in amersfoort geloof ik. heb um net in hilversum opgehaald :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

KPN gaat hem zelf echt NIET leveren. Nu maar gekozen voor de SE XPERIA X10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pardonlul
Bah...Eerst de koerier van telefoonkopen.nl een week te vroeg aan mijn deur en ik aan het werk was. Is hij op afgesproken dag/tijdstip helemaal niet op komen dagen.

Nog geen N900 en moet maandag maar even bellen wanneer ze dan wél gaan leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bas007gsm
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 21-05 17:55
Gistermiddag tijdens koopzondag even kijken bij telefoonkopen.nl in Zwolle, lag 1 op voorraad, direct hi 35 incl sms bundel en internet afgesloten Telefoon gratis mee!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 337431

Telefoon uiteindelijk besteld bij Smartphoneshop.nl, morgen komen ze hem brengen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lawrentium
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 16-01 22:36
Ik heb een vraagje over die zogenaamde fabrieksfouten die zijn gevonden in de N900's. Bij iedere winkel krijg ik te horen, je kan beter een andere telefoon nemen dan de N900. Ook weet niemand iets over een leverdatum bij de winkels zelf.

Ik weet dat er modellen zijn met spontane reboots, maar is er verder nog wat aan de hand? Zijn die fouten nou echt zo erg?

Met 2 weken kan ik een nieuw toestel halen, en ik kijk heel erg uit naar de vrijheid en mogelijkheden van de N900.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warhamstr
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 26-12-2023
@law

Heb nu me tweede N900, alleen omdat de eerste drie doode pixels had. Werd overgens zonder gezeur omgeruild.

Het enige wat me opgevallen is is dat de tweede (mijn huidige) veel beter aanvoel qua bouwkwaliteit.

P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickt35
  • Registratie: Juni 2004
  • Nu online
Lawrentium schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 17:43:
Ik heb een vraagje over die zogenaamde fabrieksfouten die zijn gevonden in de N900's. Bij iedere winkel krijg ik te horen, je kan beter een andere telefoon nemen dan de N900. Ook weet niemand iets over een leverdatum bij de winkels zelf.

Ik weet dat er modellen zijn met spontane reboots, maar is er verder nog wat aan de hand? Zijn die fouten nou echt zo erg?

Met 2 weken kan ik een nieuw toestel halen, en ik kijk heel erg uit naar de vrijheid en mogelijkheden van de N900.
Logisch dat een winkel zegt dat je beter een ander toestel kan nemen wanneer ze de N900 niet in voorraad hebben.
Het enigste wat een winkel wilt, is het afsluiten van abbo's. Zal hun een zorg zijn welk toestel je neemt, zolang je maar met een contract de deur uitloopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickt35
  • Registratie: Juni 2004
  • Nu online
De N900 zou weer volop leverbaar moeten zijn. Via de volgende link een overzicht waar de N900 te verkrijgen is, en met welk abbo.

http://www.gsmacties.nl/a...alertleverbaar-Nokia-N900

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 354131

CLB schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 15:30:
Afbeeldingslocatie: http://www.wa.la/SAfbeeldingslocatie: http://www.wa.la/TAfbeeldingslocatie: http://www.wa.la/UAfbeeldingslocatie: http://www.wa.la/VAfbeeldingslocatie: http://www.wa.la/WAfbeeldingslocatie: http://www.wa.la/X
Net even gebeld met 0900 2026055 over de accesoires:

* Nokia Bluetooth Hoofdtelefoon (BH-905) = zo'n 200,- via webshops
* Nokia Bluetooth Hoofdtelefoon (BH-804) = 149,- via de Nokiashop
* Nokia 16 GB microSD-kaart (MU-44) = 55,- via de Nokiashop
* Nokia Bluetooth Luidsprekers (MD-7W) = 145,- via de Nokiashop
* Nokia Bluetooth Stereo Hoofdtelefoon (BH-214) = 55,- via de Nokiashop

Zat er allemaal niet bij volgens de Belgisch sprekende vrouw, was 'n grove fout..
Nu nog maar een mailtje sturen, maar 600,- betalen voor een toestel van 600,- en nog is 600,- accesoires haha ja vast

Wat er volgens haar in de doos zat en wat je er dus bij kreeg: N900 / Batterij / Oplader / Stereo Headset

Mailtje:

Beste,
Ik ben in de running voor de nieuwe Nokia N900. Via http://shop.nokia.nl/nokia-nl/product.aspx?sku=6958651 is deze al te pre-orderen voor 599,- en hij wordt dan aan huis afgeleverd (hier heb ik even over gebeld) Als ik op het kopje 'in de verpakking' klik (http://shop.nokia.nl/noki..._id=617&culture=nl-NL) zie ik dat deze accesoires genoemd staan:
- Nokia Bluetooth Hoofdtelefoon (BH-905)
- Nokia Bluetooth Hoofdtelefoon (BH-804)
- Nokia 16 GB microSD-kaart (MU-44)
- Nokia Bluetooth Luidsprekers (MD-7W)
- Nokia Bluetooth Stereo Hoofdtelefoon (BH-214)

Deze vertegenwoordigen een waarde van zo'n 500,- a 600,- (gebaseerd op prijzen via de Nokia Shop website)

Mijn vraag is dan ook:
Krijg ik voor 599,- de N900 + deze 3 BlueTooth Headsets + de luidsprekers + de 16GB geheugenkaart?

MvG

Antwoord, ook teringsnel zeg:

Geachte klant,

Bedankt voor het contacteren van Nokia Care.

Deze informatie klopt inderdaad maar is enkel van toepassing
op de toestellen die via onze online shop worden aangekocht.

Indien u verdere informatie wenst, aarzel dan niet om ons opnieuw te contacteren.

Met vriendelijke groeten,

Ik weer een mailtje:
Beste,

Dus als ik via de onlineshop 599,- afreken, krijg ik het toestel twv 600,- en nog eens 600,- accesoires..
Zo'n actie heb ik nog nooit van m'n leven meegemaakt.. Is dat ter introductie van de N900 ofzo? MvG

Met hun antwoord:
Deze actie is tijdelijk en enkel voor aankoop via de online shop.
De inhoud klopt wel degelijk.

Dus 600,- betalen en voor 1200,- muk krijgen... Nu word ik wel gek 8)
Hmm ik zou gek worden als je m straks zou hebben voor 600,- icm die accesoires..
Ik zou ook gek worden als je straks alleen de N900 krijg met 'n opladertje voor die 600,-

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 354131 op 08-04-2010 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 273764

Hee mensen.

Ik heb dus begrepen dat vodafone zelf de nokia n900 niet verkoopt. Wat ik best jammer vind. Ik heb helemaal geen ervaring met mobieltjes halen via internet. Maar ik zit nu te twijfelen tussen verlengen va mijn abbo bij vodafone (waarbij ik wrsl wel wat korting dus krijg ivm verlengen) of ergens anders een nokia n900 halen. Maar heb dus geen idee waar ik da tmoet gaan doen. Zag hierboven al een linkje staan. Kunnen mensen mij uitleggen wat ik het beste kan doen als ik de nokia n900 wil gaan halen. En ongeveer 30 euro per maand wil gaan betalen. Liefst daarbij nog korting ofzo:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lawrentium
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 16-01 22:36
Het maakt niet echt uit waar je een telefoon op het internet besteld. Uit dit topic lijken studentmobiel en gsmweb (van Belcompany geloof ik) betrouwbaar te zijn én heel goedkoop. Er is werkelijk niets anders aan dan gewoon spullen kopen van het internet. Mocht je echt bang zijn je geld te verliezen: bij de meeste abbonementen betaal je amper bij, dus je verliest ook niets.

Zorg er wel voor dat je even de voorwaarden etc leest, en hoe de bestelling gaat verlopen. Meestal moest je eerst een contract tekeken en opsturen voor de bestelling uberhaupt verzonden wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 273764 schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 10:35:
Hee mensen.

Ik heb dus begrepen dat vodafone zelf de nokia n900 niet verkoopt. Wat ik best jammer vind. Ik heb helemaal geen ervaring met mobieltjes halen via internet. Maar ik zit nu te twijfelen tussen verlengen va mijn abbo bij vodafone (waarbij ik wrsl wel wat korting dus krijg ivm verlengen) of ergens anders een nokia n900 halen. Maar heb dus geen idee waar ik da tmoet gaan doen. Zag hierboven al een linkje staan. Kunnen mensen mij uitleggen wat ik het beste kan doen als ik de nokia n900 wil gaan halen. En ongeveer 30 euro per maand wil gaan betalen. Liefst daarbij nog korting ofzo:P
Gewoon via een webshop bestellen. In de Pricewatch kun je zien waar je ze kunt kopen op het web en of de winkel ook betrouwbaar is. Lees de reviews. Ook kun je via de site van tweakers.net zoeken naar een abbonement en een N900. Eventjes zoeken en je zult zeker wat leuks vinden. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArmouredSPony
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12-06 16:17

ArmouredSPony

ArmouredSpacePony

Heb 'm bij Ritel.nl besteld, iemand daar ervaring mee? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 358912

Na enige tijd twijfelen heb ik mijn Nokia N900 toch bij studentmobiel.nl besteld.
Momenteel heb ik een Hi abonnement en ga overstappen op Vodafone( met nummerbehoud ).
Abonnement Bel+SMS+Web 150 2 jaar (€ 14,75 p.m.)
Looptijd actietarief 12 maanden
Daarna €29,50

Op 18 mei 2010 heb ik mijn contract ondertekend en met de bijgevoegde bankafschrift en ID naar studentmobiel.nl gestuurd. Later op de dag heb ik een email ontvangen, dat mijn aanvraag was ontvangen.

Op 19 mei 2010 kreeg ik van studentmobiel een status mailtje, hierin werd gezegd dat mijn aanvraag bij Vodafone was geaccepteerd. De vraag was nu of Hi(KPN) mijn nummer over wil dragen aan vodafone, dit kon 5 tot 10 werkdagen duren.

Vandaag heb ik weer een email van studentmobiel ontvangen, dat alles is geregeld en het pakket verzonden is.

Hopelijk mag ik het morgen in ontvangst nemen.

Ik houd jullie op de hoogte, als ik het pakketje ontvangen heb.

Trouwens ik had ergens gelezen, dat studentmobiel z'n inkopen in andere landen doet, waardoor je een zeer goedkope abonnement hebt. Alleen is het zo als je een kapotte N900 hebt ze het niet willen repareren, omdat het niet uit nederland afkomstig is. Klopt dit allemaal wat ik nu zeg? :? *heb het allemaal ergens gelezen en spookt streeds door m'n hoofd*

*Update:
Hij is binnen! Rond 13:00 kwam de postbode hem brengen. Ziet er echt tof uit!
Studentmobiel is een echte aanrader ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 358912 op 21-05-2010 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trucker Her
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 03-06 19:33

Trucker Her

Someone ate my cookie :(

Ben vandaag bij de belcompany geweest, ze hebben hem daar gewoon op voorraad, abbonement van Vodafone afgesloten, nu moet ik 6 dagen wachten op nummerbehoud. Tot die tijd ligt m'n toestel daar te niksen, mocht hem niet meenemen. Vreemd. Maar nu kan ik hem waarschijnlijk woensdag of donderdag halen. Kan niet wachten :D

Gestoord word je toch...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 282840

Bij telefoonkopen.nl hebben ze denk de beste deal
T-mobile relext 25
web and walk standaart

Eerste jaar 22,95
Tweede jaar 29,95

Telefoon gratis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GenjiBlade
  • Laatst online: 16-01 18:40
Had een HTC Desire op bestelling staan bij de Hi Webweinkel maar duurde me te lang en moest dit weekend een nieuwe telefoon hebben (Oude is zwaar aan het trippen en ga hele weekend weg)

Ben even mn lokale BelCompany binnen gelopen met het idee om een Desire te halen echter kwam ik dit toestel tegen.

Belcompany had het toestel ruim op voorraad, Vodafone Bel+SMS+Web abbo's zijn nu met 50% korting.
In 15 min tijd een gratis Nokia N900 gescoord met een Vodafone Bel+SMS+Web 275, normaal 40 p/m voor 20 p/m voor eerste 12 maanden en kon voor 1ct verificatie PIN gelijk alles meenemen, 30 min later werkte alles perfect.

Erg mooie deal, zeer mooie toestel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HJHiaatje
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08-09-2024

HJHiaatje

SV Goud op Hattrick.org

Met dank aan de antwoorden op dit forum bij de verschillende draadjes heb ik zojuist de N900 aangeschaft, nog wel ff wachten totdat ik ermee kan werken ivm. abbo zaakjes.

The Phonehouse, Vodaphone bel+sms+web 150 2jr.
Moest 159,95 bijbetalen
12 maanden half abbo geld. € 14,75 voor 12 maanden en € 29,50 voor de 12 maanden erna.
Aansluitkosten € 24,50 o.i.d.

Indien telefoon toch niet bevalt binnen 14 dagen te ruilen voor een ander :-)

HJHiaatje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArmouredSPony

ArmouredSPony

ArmouredSpacePony

Goed idee om bij dit toestel onbeperkt internet te nemen? Kost wel €10,- meer in de maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HJHiaatje
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08-09-2024

HJHiaatje

SV Goud op Hattrick.org

Als je geen onbeperkt internet neemt, waarom zou je dan dit toestel nemen?
Het is een must denk ik om de meerwaarde van het toestel te gaan ervaren en dat terwijl ik nog geen ervaren N900 gebruiker ben.

HJHiaatje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArmouredSPony

ArmouredSPony

ArmouredSpacePony

Ik heb op de locaties waar ik de telefoon het meest ga gebruiken toegang tot sneller internet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sando
  • Niet online

Sando

Sandoichi

Wat denken jullie? De N900 stond tot eind april een klein half jaar op ongeveer ~€500, en nu (augustus) op ~€400.

Afbeeldingslocatie: http://ic.tweakimg.net/ext/i/?ProduktID=244767

Ik koop niet zo vaak wat, doe vaak lang met een telefoon en dan een sim-only abonnement, maar deze N900 lijkt me echt supervet. Zijn er mensen die vaak op pricewatch zitten en dit beter kunnen inschatten? Kan ik die prijsdaling extrapoleren, zal de prijs spoedig stabiliseren of gaat het tegen de jaarwisseling meer bergafwaards (op een goede manier) met de prijs omdat de N9 (opvolger) er dan aan komt?

Over twee maanden kan ik mijn abbo verlengen, maar over 6 maanden is het pas noodzakelijk. (De meeste providers houden zo'n 4-maanden-van-te-voren regel aan.) Maar als de prijs stabiel blijft kan ik wellicht beter onafhankelijk van mijn abbo gewoon een losse N900 kopen en straks weer sim-only verlengen.

Op het moment kan ik geen (goede) acties vinden en lijkt losse koop goedkoper omdat je bij ThePhoneHouse, BelCompany enzo wel €200 - €300 moet bijbetalen als je geen al te royaal abo wilt. (Alleen gekeken naar HI provider).

offtopic:
Ik heb de Lees dit gelezen en ik vond deze post hier wel op zijn plaats. Als mods er anders over denken dan 'merk' ik dat wel. Afbeeldingslocatie: http://stuff.rednet.nl/rommel/smiles/fok2_nagelbijten.gif

🇪🇺 Buy from EU (GoT)

Pagina: 1 ... 26 27 Laatste