Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrCreep
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 12-03-2010
@atoombom: ik zit in dezelfde situatie, ik betaal al vanaf november en ik zit nog steeds op m'n telefoon te wachten. Word er helemaal gek van 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atoombom
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 28-05 14:49
MrCreep schreef op maandag 22 februari 2010 @ 17:31:
@atoombom: ik zit in dezelfde situatie, ik betaal al vanaf november en ik zit nog steeds op m'n telefoon te wachten. Word er helemaal gek van 8)7
misschien toch maar even een klacht indienen, dit kan toch niet 8)7 |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nas T
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 05:33
atoombom schreef op maandag 22 februari 2010 @ 18:33:
[...]

misschien toch maar even een klacht indienen, dit kan toch niet 8)7 |:(
Kan niet? Je ziet toch dat hij het hier neertypt :p

Maar serieus: Aan iedereen die nog steeds wacht bij studentmobiel:
Ze doen heus hun best, maar ze moeten gewoon meer leveranciers nemen. Kijk of je tweedehands een toestel kunt vinden en annuleer je order als je er een tweedehands hebt gekocht. Wel je telefoon (uiteraard) ophalen, even vragen waarom ze de telefoon weg doen, en checken op de volgende punten:
Microfoon (werkt ie?)
Pixel-problemen (zwarte/witte pagina en in een hoek op het scherm kijken ,dan komt er veel aan het licht)
Reboots (Als de verkoper hier problemen mee heeft gehad, zal hij de telefoon zo kort mogelijk aan proberen te laten als je langs komt).

Ik wens jullie veel succes!

vrede in rust

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@atoombom: ik wacht sinds 6 januari... krijg verder ook geen statusmeldingen van hun via mail... zal ze deze week nog eens mailen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb em vandaag besteld bij belcompany(in de winkel)volgende week krijgen ze er weer een paar en 1 is van mij _/-\o_ ik moest een aanbetaling doen van 60euro en ik sta 1ste op de lijst.

ik had em eerst bij smartphonestunts.nl besteld maar die weten niet wanneer ze een nieuwe lading krijgen, en ik heb geen zin om nog een maand te wachten.

ik houd jullie wel op de hoogte ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingsenol
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 07-03-2022
Ik zit bij studentmobiel en mijn status is veranderd naar Aansluiting in toekomst. Wie heeft dit eerder gehad en kan me vertellen hoelang ik nog ongeveer moet wachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kingsenol schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 18:05:
Ik zit bij studentmobiel en mijn status is veranderd naar Aansluiting in toekomst. Wie heeft dit eerder gehad en kan me vertellen hoelang ik nog ongeveer moet wachten?
geen idee, zover ik weet gaat hij normaal van contract ontvangen naar gereserveerd naar verstuurd ong.
Mijn status staat al 2 maanden op "contract ontvangen" :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dispie
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 01-12-2024
Na vorige week deze mail gestuurd te hebben na het verzoek van de gsm wijzer om te bevestigen dat ik niet meer kon annuleren, als hun de procedure in gang zetten van mijn nummer behoud en mijn nieuwe contract aanvragen en dus ook het opzeggen van mijn huidige.

kreeg ik na om bevestiging vragen of ze het nu werkelijk in werking hadden gesteld dit terug.

Beste D. Koorevaar,

de papieren zijn voldoende. Het wachten is nu op het toestel. Deze
verwachten wij volgende week woensdag te ontvangen van onze leverancier.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice GSMwijzer.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badmilo08
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 25-05 17:28
hmm, ik had online via BC 13 februari de bestelling gedaan en heb ondertussen een drietal keren gebeld.
Vorige week vertelden zij mij dat er afgelopen maandag een levering zou aan komen. Dus ik afgelopen maandag gebeld en de medewerkster vertelde mij dat zij op de lijst gezien had dat ik de eerste was welke de telefoon geleverd zou krijgen. A.s. vrijdag zou de levering plaatsvinden.
Er zouden meerdere toestellen teruggestuurd zijn omdat er een "netwerkbug" in zou zitten. Deze toestellen zouden nu een update krijgen.

Ik ben benieuwd of ironlionx hem eerder krijgt dan ik..... ;)

keep you posted...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12-07 11:56

Alexo

groots met een zachte o

nounou, al 11 dagen aan het wachten en 3 keer gebeld ;) sommigen wachten hier meer dan 3 maanden

🖥️ i5 3550/GTX960/16GB 📱Xiaomi Mi Mix 2S 128GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb wel 5 dagen moeten wachten :s
Maar voor een ieder die al zo lang wacht, het is zeer zeker de moeite waard!
Als mijn vrouw dat nu ook eens inzag...... :D

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 24-02-2010 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badmilo08
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 25-05 17:28
@Alexo,

ja man, ik kan niet meer wachten... Zoals iedereen die aan het wachten is. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stevendefeij
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-01 15:48
18e besteld, 19e contract verstuurd, 22ste (na weekend) bevestiging), vandaag 24-02 bericht dat hij verzonden is.

Dus morgen of overmorgen binnen.

Netjes van GSMWEB.nl vind ik zelf.

Greetings by de force under Linux and one realy powerfull 386 SX 4 MB RAM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragon
  • Laatst online: 25-06 00:46
Typhone zegt morgen een grote lading binnen te krijgen. Niet genoeg voor alle openstaande orders, maar de eerderen (zoals ik @ 16dec) wel. Krijg ook restitutie van abonnementsgeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atoombom
Dragon schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 19:13:
Typhone zegt morgen een grote lading binnen te krijgen. Niet genoeg voor alle openstaande orders, maar de eerderen (zoals ik @ 16dec) wel. Krijg ook restitutie van abonnementsgeld.
nee hoor 8)7 , eind maart weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragon
Ik belde ze om 18:15 en ze gaven aan dat ze het eigenlijk niet wilden doorgeven omdat het niet alle klanten tevreden kon stellen maar dat ik zeer waarschijnlijk wel een van de gelukkigen was. MAAR geen garanties

[ Voor 33% gewijzigd door Dragon op 25-02-2010 00:09 ]

Verwijderd

Iemand een idee wanneer KPN (KPN.com) de telefoon weer op de site plaatst?

• atoombom
Dragon schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 23:48:
[...]

Ik belde ze om 18:15 en ze gaven aan dat ze het eigenlijk niet wilden doorgeven omdat het niet alle klanten tevreden kon stellen maar dat ik zeer waarschijnlijk wel een van de gelukkigen was. MAAR geen garanties
ik zou er niet zo zeker van zijn aangezien er veel mensen rond 1-3 december al besteld hadden.

• Nooxx
  • Laatst online: 30-06 14:13
Wie bij belcompany heeft besteld en het toestel nog niet heeft, zal hem volgende week binnen krijgen, BC krijg vandaag of morgen grote lading binnen.

Verwijderd

Weet iemand al iets van The Phone House? Wanneer krijgen die eens een grote partij binnen? Voor mij is het nu al zo'n 2 maand geleden dat ik m heb besteld bij de Phone House te Emmen... en nog steeds geen nieuws...

Verwijderd

pdashop heeft een flinke lading binnengekregen... zojuist gebeld voor de zekerheid en besteld :)

http://www.pdashop.nl/product/79544/nokia-n900-qwerty.html

Verwijderd

Ik ben zojuist ook gebeld door The Phone House en heb m ondertussen opgehaald... nu ff spelen met dat ding!

Verwijderd

In een KPN winkel hier in het zuiden wisten ze nog niets van de levering van de N900. Bij telefoonkopen.nl zouden ze vandaag een levering binnen krijgen en in de winkel van BC zou ik achter op de stapel komen te liggen, dus daar zou het volgens de medewerker nog zo een 2 á 3 weken duren voordat ik hem zou krijgen.
En bij een andere BC meldde ze dat er pas tegen het einde van maart een lading zou binnen komen.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 14:30:
In een KPN winkel hier in het zuiden wisten ze nog niets van de levering van de N900. Bij telefoonkopen.nl zouden ze vandaag een levering binnen krijgen en in de winkel van BC zou ik achter op de stapel komen te liggen, dus daar zou het volgens de medewerker nog zo een 2 á 3 weken duren voordat ik hem zou krijgen.
En bij een andere BC meldde ze dat er pas tegen het einde van maart een lading zou binnen komen.
Hij heeft een tijdje op de site van KPN gestaan echter nu niet meer. Voorinschrijven lukte mij toen niet en nou zeker niet meer :(

Wil hem niet bij BC halen omdat hij daat €80 gaat kosten bij verlengen, bij KPN zelf krijg ik altijd alle telefoons voor niets (grootverbruiker).

Verwijderd

Studentmobiel heeft >beloofd< dat ze woensdag mijn telefoon binnen krijgen.

Ben benieuwd, zal ook is tijdworden (eind oktober besteld)

• atoombom
Dragon schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 23:48:
[...]

8)7 en ? :P

• Drawer
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
BelNu mailde me vanmiddag dat m'n telefoon verzonden is. Nice nice, alleen nu nog ff wat knaken pinnen... Bedrijven die alleen rembours doen... :/

Verwijderd

4 jan tel besteld en nog steeds niks.
Heb al meer gelezen over typhone.nl.
Heb gisteren een mail ge stuurd en is nog steeds niet bekend wanneer de tel binnen komt.
maar goed ik hoop dat mijn wachten wordt goed gemaakt.
Even een vraag voor de n900 gebruikers met OVI MAPS
Werkt dit goed op de n900?

Verwijderd

Beter laat je je abo ingaan als je je toestel bij gsmwijzer hebt besteld!! Ik heb namelijk net een mailtje van tnt ontvangen dat mijn n900 onderweg is =D Heb eerst bijna 3 maanden moeten wachten, tot dat ik een slimme ingeving kreeg en mn abo maar is in liet gaan en nu binnen 1 week is mn status van "contract ontvangen" naar "gereserveerd" gegaan en nu mn colli nummer van de tnt muahahaha! Eindelijk!!! En nu bestel ik never nooit meer een toestel online

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 13:14:
pdashop heeft een flinke lading binnengekregen... zojuist gebeld voor de zekerheid en besteld :)

http://www.pdashop.nl/product/79544/nokia-n900-qwerty.html
Thnx voor de tip.. Vandaag besteld en als het goed is ligt er een voor me klaar :) Morgen ophalen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoMoreMusic
  • Laatst online: 06-09 16:38
Hoi,
Verwijderd schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 13:14:
Zat zelf ook te wachten op het moment dat de PDAshop weer voorraad zou hebben. Zag de valentijns aanbieding bij Nokia maar was te laat met een beslissing nemen. :)

Alleen zie ik nu dat de PDAShop 20 Euro in prijs omhoog is gegaan (vorige batch koste 549,00 nu 579,00). En bij de Nokia shop is de N900 dan wel 20 Euro duurder (599,00) maar daar krijg je er een 16GB kaart bij. Bij de PDAshop komt er dan nog eens zo'n 69 Euro bij (goedkoopste die op voorraad is op het moment van schrijven).

Ook de verzending is op het moment gratis bij Nokia net als bij de PDASHop. Dus je bent op het moment goedkoper uit bij Nokia online. Ga vanavond dan maar de knoop doorhakken en hem direct bij de Finnen bestellen.

Daar komt bij dat een paar posts eerder werd gezegd dat alleen nokia en BC direct geleverd kregen. Qua garantie afhandeling vind ik dat prettiger. Mijn N770 heb ik tenslotte ook direct bij Nokia besteld dus vertrouw wel dat het goed gaat.

Ooh ja, eerste post, de N900 heeft me ook wat tweakers.net betreft over de streep getrokken. :D

Groet

Ign0r3Me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaulThai
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 26-12-2024
Net besteld bij de pdashop. 2 stuks met verlenging abo bij kpn. Toestel was nog beperkt op voorraad.

Ik kan ze morgen afhalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silentsnake
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 07:04
Goed, net een mailtje van Belcompany gekregen met de volgende melding:

Wij hopen in de loop van volgende week het toestel binnen te krijgen maar kunnen dit helaas niet met zekerheid zeggen. Nokia heeft ons al meerdere malen toegezegd het toestel te leveren, maar helaas hebben we ze nog steeds niet mogen ontvangen.

Kortom, je hebt er niks aan. Dat gaat zelfs bij BC dus nog wel even duren ...

[ Voor 19% gewijzigd door silentsnake op 26-02-2010 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste XXXX,

Uw orderstatus is gewijzigd naar Pakket verzonden.

Uw order (Ordernummer: XXXXXX) is per TNT Post aan u verzonden. U ontvangt later vandaag de barcode van uw zending per e-mail. Indien u uw zending niet binnen 4 werkdagen heeft ontvangen, kunt u contact met ons opnemen op tel: 070 - 358 50 64.

Juistems! Gaan we het dan eindelijk mee maken.. word al dat wachtten dan toch beloont :9

Besteld: 12 Dec (GSMwijzer)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij hebben bijna alle webshops nu een voorraad.
Heb hem vanmorgen gekregen maar geen bevestiging gehad dat die verzonden zou zijn, is dus totale verrassing. Het is echt een super mooi toestel. Wel is alles even wennen. Maar zeker het wachten waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben vandaag gebeld door BC......MN N900 is binnen,

dus ik met volle moed naar de shop, kan ik pas vanaf 4 maart verlengen 8)7 8)7 8)7

ik moet dus nog een kleine week wachten :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nooxx
Net even gebeld naar BC, toestel is binnen :D Mijne wordt maandag verzonden dan neemt de koerier contact met me op. dus heb ik hem volgende week :D:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atoombom
iemand nog wat gehoord van typhone ? volgens dragon zouden ze gisteren ontvangen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

atoombom schreef op vrijdag 26 februari 2010 @ 17:05:
iemand nog wat gehoord van typhone ? volgens dragon zouden ze gisteren ontvangen hebben.
Ja, telefonisch dat ze deze en volgende week beginnen met het leveren van de telefoons die in Januari zijn besteld... via de mail krijg ik een heel ander antwoord: dat m'n order is doorgeschoven naar de afd. Inkoop... wat dat ook mag betekenen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is mooi hoop dat ik daar bij zit :)
4 jan besteld dus denk het wel.
Bedankt jeffcapes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 26 februari 2010 @ 18:22:
Dat is mooi hoop dat ik daar bij zit :)
4 jan besteld dus denk het wel.
Bedankt jeffcapes
Bedank me maar niet :N ...ik geloof er namelijk geen ene K van }:|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atoombom
Verwijderd schreef op vrijdag 26 februari 2010 @ 19:51:
[...]

Bedank me maar niet :N ...ik geloof er namelijk geen ene K van }:|
dit is namelijk de de zoveelste keer dat ze hem verwachten en keer op keer krijgen ze toch niets binnen hoor..

:/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragon
atoombom schreef op vrijdag 26 februari 2010 @ 20:50:
[...]

dit is namelijk de de zoveelste keer dat ze hem verwachten en keer op keer krijgen ze toch niets binnen hoor..

:/
Ik heb ook niks gehoord, mocht ik wat horen/ontvangen zal ik het zeker asap laten weten. Abonnement is ingegaan dus ik kan er ook niks meer aan doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de gene die bij typhone hebben besteld.
de tel komt zeker naar jullie toe vanmorgen werdt eraan gebeld tnt en daar is mijn tel dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atoombom
Verwijderd schreef op zaterdag 27 februari 2010 @ 11:27:
de gene die bij typhone hebben besteld.
de tel komt zeker naar jullie toe vanmorgen werdt eraan gebeld tnt en daar is mijn tel dan.
kreeg je een bericht van te voren van typhone ?

normaal krijg je toch een track en trace code, maar niet altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dispie
  • Laatst online: 01-12-2024
GSM wijzer heeft vrijdag mijn status als verzonden gezet en ik heb ook al een track& trace op het pakketje dus maandag zal ik de gelukkige eigenaar zijn van mijn N900 :) na ca 2 maanden wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

atoombom schreef op zaterdag 27 februari 2010 @ 11:35:
[...]

kreeg je een bericht van te voren van typhone ?

normaal krijg je toch een track en trace code, maar niet altijd.
Ik kreeg geen bericht van te voren.
Maar letop Beschrijvings boekje is bij mij een andere taal.
Ik wil wel eens weten is dat bij iedereen zo ?

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 27-02-2010 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drawer
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
Ik had een Nederlandse en een Franse volgens mij. :) Dus heb je echt goed gekeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb 'm ook, net gekregen zonder enige aankondiging... boekje idd in een vage taal (pools ofzo)

Typhone @ 06 Jan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KC27
  • Niet online
Die handleiding boekjes in een vage taal bevestigen dat de meeste web-shops de N900 inkopen via grijze import. Hoe zit je daar straks met garantie?
Ik heb de mijne gisteren gereserveerd bij een lokale BC winkel. Daar ligt hij te wachten tot maandag. Vanaf 1 maart (en da's toevallig ook maandag) kan ik mijn abo verlengen.

WP: Alpha Innotec MSW2-6S | PV: 20 x 300 Wp AEG | ACCU: 2x16x280Ah LiFePO4 3 x Multiplus II 48/3000 | DYN: Tibber | Gasloos | Day Ahead Optimizer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragon
Verwijderd schreef op zaterdag 27 februari 2010 @ 13:52:
Ik heb 'm ook, net gekregen zonder enige aankondiging... boekje idd in een vage taal (pools ofzo)

Typhone @ 06 Jan
Ik doe ze wat als ze mij niet leveren... nog niks en dat zal al de tweede keer zijn dat mensen die later besteld hebben hem eerder krijgen. Gefeliciteerd overigens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marly
  • Laatst online: 29-05-2021
KC27 schreef op zaterdag 27 februari 2010 @ 17:30:
Die handleiding boekjes in een vage taal bevestigen dat de meeste web-shops de N900 inkopen via grijze import. Hoe zit je daar straks met garantie?
Toestellen afkomstig uit landen van de Europese Unie hebben hier gewoon twee jaar garantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hem em _/-\o_ Gisteren stond er dan eindelijk een tnt medewerker voor mijn deur.. Bedankt voor het lange wachten [b]KUT[/b] gsmwijzer! Iedereen die hem nog niet heeft... Het is een retevet ding en cker de moeite waard om nog ff te wachten...Succes ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atoombom
bij typhone is het sowieso een grote tering zooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dragon schreef op zaterdag 27 februari 2010 @ 17:40:
[...]

Ik doe ze wat als ze mij niet leveren... nog niks en dat zal al de tweede keer zijn dat mensen die later besteld hebben hem eerder krijgen. Gefeliciteerd overigens
Dank je! Dit was trouwens de laatste keer dat ik ooit online een gsm bestel :(

PS: heel erg mooi toestel :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bericht gekregen van studentmobiel! Pakket verzonden, maandag waarschijnlijk binnen. Ik volg dit forum al maanden, en de N900 sinds Augustus. Had de N900 eind November besteld... hoera :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 27 februari 2010 @ 22:52:
Bericht gekregen van studentmobiel! Pakket verzonden, maandag waarschijnlijk binnen. Ik volg dit forum al maanden, en de N900 sinds Augustus. Had de N900 eind November besteld... hoera :D
dinsdag binnen, maandag bezorgen ze dacht ik niet... ik heb zelfde :P hoopte dat hij zaterdag nog kwam maar jammer genoeg was dat niet het geval

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 28 februari 2010 @ 13:48:
[...]

dinsdag binnen, maandag bezorgen ze dacht ik niet... ik heb zelfde :P hoopte dat hij zaterdag nog kwam maar jammer genoeg was dat niet het geval
lol...
ik heb hem 8 december besteld, en 9 december ontvangen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomato
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Afgelopen vrijdag bij pdashop.nl besteld, zaterdag opgehaald. Toestel is prima, handleiding is ook gewoon nederlands.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KPN gaat zelf niet de N900 leveren

#####################################

Geachte heer,

Bedankt voor uw e-mail, waarin u een vraag stelt omtrent de Nokia N900.

Helaas kunnen wij niet zeggen waarom KPN de Nokia N900 niet meer gaat aanbieden. Het is in ieder geval zeker dat wij dit toestel momenteel niet gaan aanbieden. KPN heeft waarschijnlijk het toestel niet goed genoeg bevonden om het toestel te gaan verkopen. Helaas kan ik u dan momenteel ook niet helpen aan de Nokia N900.

Mijn excuses voor het ongemak.

Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice KPN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragon
Goed, ik heb gebeld met Typhone en die zeggen en dat het verstuurd is afgelopen vrijdag. Ik heb gevraagd om een track&trace nummer en daar zie ik: 27/2 Zending ontvangen op distributievestiging. Lijkt er dus op dat TNT nu traag is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maikel_rox
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 08:45
Weet iemand hoe het hier zit met de levertijden bij Femmefone.nl?
gister besteld en contract toegestuurd. vandaag mail gekregen dat me contract is ontvangen.
verder geven ze de info dat ze het contract gaan beoordelen en als ik niets hoor, zou ie verzonden worden.

maar vind het wat vaagjes.. iemand ervaringen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marly
  • Laatst online: 29-05-2021
Dragon schreef op maandag 01 maart 2010 @ 11:59:
Goed, ik heb gebeld met Typhone en die zeggen en dat het verstuurd is afgelopen vrijdag. Ik heb gevraagd om een track&trace nummer en daar zie ik: 27/2 Zending ontvangen op distributievestiging. Lijkt er dus op dat TNT nu traag is.
Postpakketten, waarbij voor ontvangst getekend moet worden, worden 's zaterdags niet uitgeleverd (evenals zendingen onder rembours, trouwens).
Mogelijk krijg je hem vandaag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

net als een bezetene terug naar huis gefietst (7e uur ook nog gespijbeld) want ik zag op track & trace dat de chauffeur onder weg was, kom ik thuis aan vind ik zo'n lullig briefje op de mat dat ze morgen weer komen. iig is er morgen iemand thuis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Marly schreef op maandag 01 maart 2010 @ 14:27:
[...]

Postpakketten, waarbij voor ontvangst getekend moet worden, worden 's zaterdags niet uitgeleverd (evenals zendingen onder rembours, trouwens).
Mogelijk krijg je hem vandaag :)
Onzin, ik heb hem afgelopen zaterdag ook gekregen en moest wel tekenen voor ontvangst :Y

Maar wat een fijn toestel zeg! Vooral de MSN functie is schitterend en werkt als een trein! (moet je wel eerst ff het protocol downloaden ;) )

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2010 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

klopt ... zaterdag worden alleen geen rembourstukken besteld. Handtekening voor ontvangst wel.

Zijn alle Typhone-wachtenden nu voorzien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atoombom
Verwijderd schreef op maandag 01 maart 2010 @ 15:16:
klopt ... zaterdag worden alleen geen rembourstukken besteld. Handtekening voor ontvangst wel.

Zijn alle Typhone-wachtenden nu voorzien?
eindelijk *zucht* :9

mooi toestel alleen beetje te dik ..

[ Voor 7% gewijzigd door atoombom op 01-03-2010 16:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wacht nog steeds op Typhone, 23 december besteld :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrCreep
  • Laatst online: 12-03-2010
iemand enig idee hoe het zit bij smartphonestunts over de levering??
heeft iemand hem daarvan al binnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nooxx
Net gebeld door koerier:D
Woensdag ben ik de eigenaar van splinter nieuwe N900 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragon
Verwijderd schreef op maandag 01 maart 2010 @ 17:05:
Ik wacht nog steeds op Typhone, 23 december besteld :s
Ik heb hem wel binnen, 16 december besteld. Bel ze anders even, ik kreeg een track & trace nummer toen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rammen
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 26-03-2015
Mensen de willen kopen ik heb een website kost €499
Ik heb hier gekocht www.gigavolt.nl
Ze hebben genoeg voorraad met English handleiding.
Binnen een werkdag word bezorg of je kan ook net als mij naar winkel rijen in Hoofddorp.

Phonehouse meteen geannuleerd. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 01 maart 2010 @ 15:11:
[...]

Onzin, ik heb hem afgelopen zaterdag ook gekregen en moest wel tekenen voor ontvangst :Y

Maar wat een fijn toestel zeg! Vooral de MSN functie is schitterend en werkt als een trein! (moet je wel eerst ff het protocol downloaden ;) )
Misschien een hele domme vraag, maar hoe heb jij msn erop gekregen? via ovi of amazon? Heb het toestel nu sinds vrijdag maar al 2x de batterij moeten opladen ... Hebben meer mensen het idee dat ie heel snel leeg is of loop ik overdreven veel te kloten op mijn mooie n900 :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KC27
  • Niet online
Vandaag m'n feun opgehaald bij de local BC. Omdat ik vanaf vandaag kon verlengen heb ik gelijk er een mooi abo bij afgesloten (KPN bel en sms 210). Ik betaalde nu uiteindelijk maar € 110 ineens en kan over drie maanden kosteloos mijn abo downsizen.
De verkoper wist nog te melden dat er een tekort is geweest omdat Nokia een aantal kleine tekortkomingen (dode pixels, mic) heeft verholpen en nu hebben ze een flinke batch nieuwe geproduceerd zonder deze kinderziektes. Tot nu toe heb ik geen van de gemelde problemen in mijn foon geconstateerd dus het lijkt erop dat ie gelijk heeft.
Conclusie: heb je nog problemen: ga naar je shop of een Nokia Service Punt en maak gebruik van je garantie!
Ik ga nu dit forum verlaten en volg vanaf nu alleen nog het algemene N900 forum: Nokia N900 Smartphone Internet tablet
Iedereen veel succes met het binnenharken van je N900!

WP: Alpha Innotec MSW2-6S | PV: 20 x 300 Wp AEG | ACCU: 2x16x280Ah LiFePO4 3 x Multiplus II 48/3000 | DYN: Tibber | Gasloos | Day Ahead Optimizer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kreeg vandaag deze mail toegestuurd van GSMWijzer, ze vertellen me dat ze hem morgen binnenkrijgen.
Meteen maar teruggemaild om te vragen of daar dan ook gegarandeerd mijn toestel bijzit, want ik heb onderhand wel door hoe het werkt bij de meeste webshops.

Van: Klantenservice GSMwijzer.nl (info@gsmwijzer.nl)
Verzonden: dinsdag 2 maart 2010 9:19:50

Beste Sjoerd

Naar aanleiding van uw email, kunnen wij u meedelen dat wij morgen het
toestel binnen krijgen.

Met vriendelijke groet,

Sjoerd Poppelaars schreef:
> Goedendag,
>
> ik wilde nog voor een laatste keer informeren naar de status van mijn
> order, want ik heb de mogelijkheid om hem woensdag in een lokale
> telefoonwinkel op te gaan halen?
>
> Met vriendelijke groet,
>
> Sjoerd

Jullie nog advies wat ik zal doen, gsmwijzer annuleren en morgen ophalen(mogelijk met een duurder abbonement wat voor mij lastig is) of er toch maar weer heeel even afwachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n41r0j
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 08:07
Als ik dit zo lees, komt er nu pas echt een beetje voorraad bij de winkels. Ik had hier ook tussen kunnen staan, eind november besteld bij studentmobiel, maar ik kon niet wachten, en 4 december toch maar de BC ingelopen, en em daar meegenomen. Nog steeds helemaal gelukkig met de N900, prachtding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrCreep schreef op maandag 01 maart 2010 @ 17:14:
iemand enig idee hoe het zit bij smartphonestunts over de levering??
heeft iemand hem daarvan al binnen?
Mail ontvangen van Smartphonestunts:

Bedankt voor uw mail.

Helaas hebben wij nog geen specifieke datum wanneer de Nokia N900 op voorraad zal zijn. Zodra het toestel op voorraad is wordt u hierover direct geïnformeerd.

Wij hopen u voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,
Het team van Smartphonestunts.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexo

Alexo

groots met een zachte o

Heb net met studentmobiel.nl aan de lijn gehangen. De medewerker zei dat hij eindelijk duidelijkheid kon verschaffen: eind deze week moeten de meeste mensen hun track&trace ontvangen! & anders volgende week. Ze kregen (nu echt) een grote levering binnen.

Nu maar afwachten O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb weer een mail ontvangen van GSMWijzer, met de boodschap dat bij de lading van morgen mijn telefoon inderdaad gegarandeerd bijzit. Dat is mooi, eindelijk :P En zo te zien worden er dus inderdaad onderhand grotere leveringen gedaan. Ik denk dat echt het enige wat jammer is aan deze telefoon het getouwtrek met webshops e.d. is om er eentje in je bezit te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toch nog even KPN lastig gevallen en eind maart gaan ze hem TOCH leveren aan hun vaste klanten. KPN melde mij dat ik hem dan voor €0,- bijbetalen geleverd krijg (abbo PS430 & internet(normaal))

BC, Phonehouse, PDAshop enz. verlenging zou mij €60 gaan kosten dus ben wel gelukkig man nu.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 02-03-2010 14:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een abonnement bij Typhone sinds 16 december, maar ik heb de telefoon ook nog steeds niet.
Zijn er mensen die nóg langer wachten, of is de achterstand inmiddels een beetje bijgewerkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 01 maart 2010 @ 23:13:
[...]

Misschien een hele domme vraag, maar hoe heb jij msn erop gekregen? via ovi of amazon? Heb het toestel nu sinds vrijdag maar al 2x de batterij moeten opladen ... Hebben meer mensen het idee dat ie heel snel leeg is of loop ik overdreven veel te kloten op mijn mooie n900 :*)
MSN functie erop zetten?
  1. Menu -> Meer... -> Toepassingsbeheer -> Downloaden -> Netwerk -> "MSN protocol plugin for Conversations and Contacts" downloaden ***
  2. Menu -> Instellingen -> VoIP- en Chataccounts -> Nieuw -> je gegevens invoeren
*** Als deze er standaard niet tussen staat een nieuwe server invoeren via de catalogus (menubalk aantikken) met de volgende server settings:
Naam van Catalogus: Maemo Extras Testing
Webadres: http://repository.maemo.org/extras-testing/
Distibutie: fremantle
Onderdelen: free non-free

Nu een contactpersoon in je adr.boek voorzien van een MSN mail adres... en je eigen status is te zien naast de batterij-indicator (groen stipje als je online bent en deze is ook te zien in je adresboek)

Hier ook een linkje: http://www.youtube.com/watch?v=mS0_eA2foTI of deze http://www.youtube.com/watch?v=5OoyVNZxiIo

Succes!

En die batterij zuigt idd zwaar... na een halve dag is ie al bijna leeg :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oddish2211
  • Laatst online: 02-09 18:07
Verwijderd schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 13:23:
Ik heb weer een mail ontvangen van GSMWijzer, met de boodschap dat bij de lading van morgen mijn telefoon inderdaad gegarandeerd bijzit. Dat is mooi, eindelijk :P En zo te zien worden er dus inderdaad onderhand grotere leveringen gedaan. Ik denk dat echt het enige wat jammer is aan deze telefoon het getouwtrek met webshops e.d. is om er eentje in je bezit te krijgen.
aai, ik heb juist gisteren een mailtje naar gsmwijzer gestuurd met de vraag of ze hem op voorraad hebben.
vanochtend kreeg ik deze reactie;
Dank voor je email. Wij hadden vandaag de N900 verwacht. Dit is helaas uitgesteld. De levertijd van de Nokia N900 is momenteel nog onduidelijk.
Wij hopen het toestel volgende week weer te kunnen leveren.

Met vriendelijke groet,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanmorgen (3 maart 2010) binnen gekregen:

Geachte Dhr. ,

Hierbij laten we u weten dat we de onderstaande artikelen uit uw bestelling helaas niet binnen de aangegeven levertijd kunnen leveren.

Artikel: Nokia N900 (verwacht: Tot onze spijt is een grote partij Nokia N900 toestellen die deze week door Nokia geleverd zou worden, uitgesteld. Exacte levertijd is op dit moment helaas onbekend. Wij krijgen iedere week een beperkt aantal toestellen binnen. Wij zullen u per e-mail op)
Abonnement: 24 maanden Hi 35 2 jaar

Wij doen onze uiterste best om de bovenstaande artikelen alsnog zo spoedig mogelijk op het door u opgegeven adres te laten bezorgen.

Onze excuses voor het ongemak en bij voorbaat dank voor uw geduld.

Met vriendelijke groet,
Klantenservice Studentmobiel.nl

http://www.studentmobiel.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maikel_rox
bij femmefone vertelde ze mij dat je begin volgende week een grote lading krijgen
en ik hem dus voor het einde van volgende week binne heb.

ben benieuwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nooxx
Ik heb hem binnen! :D wat een super ding, hij kan alles.

Ik kan alleen niet met mijn iphone oordopjes muziek luisteren dat komt er hele harde ruis uit, hebben meer mensen dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LittleKiller
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 10-09 11:08
ik heb hem ook binnen, sinds vandaag, en @ hierboven, waarom wil je uit iphone doppen luisteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oddish2211
Nooxx schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 17:10:
Ik heb hem binnen! :D wat een super ding, hij kan alles.

Ik kan alleen niet met mijn iphone oordopjes muziek luisteren dat komt er hele harde ruis uit, hebben meer mensen dit?
LittleKiller schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 17:43:
ik heb hem ook binnen, sinds vandaag, en @ hierboven, waarom wil je uit iphone doppen luisteren?
waar hebben jullie hem besteld? en hoe lang duurde het totaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nooxx
LittleKiller schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 17:43:
Omdat ik het lengte verschil van telefoon dopjes irritand vind , en omdat ik wit mooier vind :P
Maar hij geeft hele harde irritante ruis.

Ik heb hem 18 feb besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oddish2211 schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 09:35:
[...]

aai, ik heb juist gisteren een mailtje naar gsmwijzer gestuurd met de vraag of ze hem op voorraad hebben.
vanochtend kreeg ik deze reactie;

[...]
Ja, die heb ik dus vanochtend ook gehad, hard balen weer. Dit zijn 2 achtereenvolgende mailtjes met één dag ertussen:
dinsdag 2 maart:
> > Date: Tue, 2 Mar 2010 12:49:36 +0100
> > From: info@gsmwijzer.nl

> >
> > Beste Sjoerd Poppelaars,
> >
> > Uw toestel zit daar dan inderdaad gegarandeerd bij.
> >
> > Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.
> >
> > Met vriendelijke groet,
> >
> > Klantenservice GSMwijzer.nl

Dit ging er dus over dat ze woensdag(vandaag) de levering zouden krijgen en dat mijn toestel daarbij zou zitten.

Vandaag, Woensdag 3 maart:

Geachte Dhr.

Hierbij laten we u weten dat we de onderstaande artikelen uit uw bestelling helaas niet binnen de aangegeven levertijd kunnen leveren.

Toch knap dat ze het aandurven. Daarbij komt nog dat ik bij een telefoonkopen filiaal in de buurt er eentje apart had laten leggen, en deze dus daar maar heb laten verkopen, want hij zou er gegarandeerd vanaf woensdag binnen 1 à 2 werkdagen zijn. Dubbel genaaid. Zodra ik daar nu nogmaals een toestel beschikbaar vind, is het dagdag GSMWijzer, en koop ik hem bij telefoonkopen, die gasten bieden tenminste service(in de winkels dan tenminste).

Ik ga weer verder wachten :( 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kanseleur
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 10-09 20:53
Ik heb 'em 25/2 bij Phoneplaza besteld i.c.m. KPN-abbo. Vandaag Track&Trace-nummer gekregen, morgen is-ie binnen!
Ik heb het idee dat die shops zelf ook niet zo goed weten wanneer ze kunnen leveren. Phoneplaza berichtte me in eerste instantie dat het 2 weken zou duren, daarna een maand en dat bleef de status tot ik vandaag opeens een Track&Trace-nummer kreeg. Ook hierboven lees ik dat de ene shop zegt dat ze een grote levering krijgen en de andere shop zegt dat de levering niet gekomen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maikel_rox
dat idee heb ik inderdaad ook. shop's zijn allemaal erg vaagjes in berichtgeving.
maarja ze moeten de meeste wel aan n touwtje houden anders zijn ze bang klanten kwijt te raken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thomasdebans
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-09 20:59
Eergistermiddag besteld.
Volgens tracktrace wordt de N900 vanmiddag nog afgeleverd.

via Gsmweb.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maikel_rox
lucky basterd! mijn werd verteld dat het volgende week werd, zo eens ff bellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PDAshop mailt mij net dat ze voorraad hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oddish2211
ik ben gewoon even langs de belcompany hier in de buurt gelopen en ze hadden er 1 op voorraad, dus meteen meegenomen ;)

icm met een kpn abo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trestry
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12-09 17:49
Iemand ondertussen al weer iets van GSMwijzer/Studententmobiel gehoord? Echt klote dat ze hun beloftes weer niet nakomen. Bijna alle webshops krijgen ondertussen de N900 op voorraad maar GSMwijzer nog niet...

Ik ga ze maar weer 's mailen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maikel_rox
nja ik vind het iig fijn om te lezen dat de bevoorading weer wat op gang komt.
des te sneller heeft iedereen 'm in bezit!

morgen maar ff bellen, hoop m toch wel ergens volgende week te hebben.
EDIT: hmmm, net gebelt. ze weten niet wanneer ze kunnen leveren..

toch maar eens kijken bij andere webshops. weet iemand waar ze nu weer wel beetje normaal kunnen leveren?

2de EDIT: pdashop belletje gegeven en daar hebben ze inmiddels al weer een goede voorraad.
met andere woorden; bestelling bij femmefone direct geannuleerd, bestelling bij pdashop gedaan
en morgen tussen 8 en 1 word ie bezorgt! thank god, niet echt zin om 1,5 maand te wachten op me tel :P

[ Voor 58% gewijzigd door maikel_rox op 05-03-2010 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gister had ik ook als paar anderen deze mail binnen:

Geachte Dhr. ,

Artikel: Nokia N900 (verwacht: Tot onze spijt is een grote partij Nokia N900 toestellen die deze week door Nokia geleverd zou worden, uitgesteld. Exacte levertijd is op dit moment helaas onbekend. Wij krijgen iedere week een beperkt aantal toestellen binnen. Wij zullen u per e-mail op)
Abonnement: 24 maanden Hi 35 2 jaar
Wij doen onze uiterste best om de bovenstaande artikelen alsnog zo spoedig mogelijk op het door u opgegeven adres te laten bezorgen.
Onze excuses voor het ongemak en bij voorbaat dank voor uw geduld.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice Studentmobiel.nl

http://www.studentmobiel.nl

EN vandaaggggggggg is order status gewijzigd naar pakket verzonden(half uurtje geleden.

5 dec had ik besteld.
track&trace zou ik vandaag nog krijgen per sms

we shall see

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexo

Alexo

groots met een zachte o

Net weer met Studentmobiel.nl aan de lijn gehangen (hou ik van). Ik had begin januari besteld, er zouden ongeveer nog 50 wachtenden voor me zijn uit de maanden november en december. Ze hadden deze week een grote levering verwacht maar niet gekregen, dus nu krijgen ze weer mondjesmaat toestellen binnen.

We wachten af :>

Pagina: 1 ... 26 27 Laatste