@atoombom: ik zit in dezelfde situatie, ik betaal al vanaf november en ik zit nog steeds op m'n telefoon te wachten. Word er helemaal gek van

misschien toch maar even een klacht indienen, dit kan toch nietMrCreep schreef op maandag 22 februari 2010 @ 17:31:
@atoombom: ik zit in dezelfde situatie, ik betaal al vanaf november en ik zit nog steeds op m'n telefoon te wachten. Word er helemaal gek van
Kan niet? Je ziet toch dat hij het hier neertyptatoombom schreef op maandag 22 februari 2010 @ 18:33:
[...]
misschien toch maar even een klacht indienen, dit kan toch niet![]()
vrede in rust
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
geen idee, zover ik weet gaat hij normaal van contract ontvangen naar gereserveerd naar verstuurd ong.kingsenol schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 18:05:
Ik zit bij studentmobiel en mijn status is veranderd naar Aansluiting in toekomst. Wie heeft dit eerder gehad en kan me vertellen hoelang ik nog ongeveer moet wachten?
🖥️ i5 3550/GTX960/16GB 📱Xiaomi Mi Mix 2S 128GB
Verwijderd
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 24-02-2010 14:01 ]
Greetings by de force under Linux and one realy powerfull 386 SX 4 MB RAM
nee hoorDragon schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 19:13:
Typhone zegt morgen een grote lading binnen te krijgen. Niet genoeg voor alle openstaande orders, maar de eerderen (zoals ik @ 16dec) wel. Krijg ook restitutie van abonnementsgeld.
Ik belde ze om 18:15 en ze gaven aan dat ze het eigenlijk niet wilden doorgeven omdat het niet alle klanten tevreden kon stellen maar dat ik zeer waarschijnlijk wel een van de gelukkigen was. MAAR geen garanties
[ Voor 33% gewijzigd door Dragon op 25-02-2010 00:09 ]
ik zou er niet zo zeker van zijn aangezien er veel mensen rond 1-3 december al besteld hadden.Dragon schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 23:48:
[...]
Ik belde ze om 18:15 en ze gaven aan dat ze het eigenlijk niet wilden doorgeven omdat het niet alle klanten tevreden kon stellen maar dat ik zeer waarschijnlijk wel een van de gelukkigen was. MAAR geen garanties
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Hij heeft een tijdje op de site van KPN gestaan echter nu niet meer. Voorinschrijven lukte mij toen niet en nou zeker niet meerVerwijderd schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 14:30:
In een KPN winkel hier in het zuiden wisten ze nog niets van de levering van de N900. Bij telefoonkopen.nl zouden ze vandaag een levering binnen krijgen en in de winkel van BC zou ik achter op de stapel komen te liggen, dus daar zou het volgens de medewerker nog zo een 2 á 3 weken duren voordat ik hem zou krijgen.
En bij een andere BC meldde ze dat er pas tegen het einde van maart een lading zou binnen komen.
Verwijderd
Dragon schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 23:48:
[...]
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Thnx voor de tip.. Vandaag besteld en als het goed is ligt er een voor me klaarVerwijderd schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 13:14:
pdashop heeft een flinke lading binnengekregen... zojuist gebeld voor de zekerheid en besteld
http://www.pdashop.nl/product/79544/nokia-n900-qwerty.html
Zat zelf ook te wachten op het moment dat de PDAshop weer voorraad zou hebben. Zag de valentijns aanbieding bij Nokia maar was te laat met een beslissing nemen.Verwijderd schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 13:14:
pdashop heeft een flinke lading binnengekregen... zojuist gebeld voor de zekerheid en besteld
[ Voor 19% gewijzigd door silentsnake op 26-02-2010 14:04 ]
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Ja, telefonisch dat ze deze en volgende week beginnen met het leveren van de telefoons die in Januari zijn besteld... via de mail krijg ik een heel ander antwoord: dat m'n order is doorgeschoven naar de afd. Inkoop... wat dat ook mag betekenen...atoombom schreef op vrijdag 26 februari 2010 @ 17:05:
iemand nog wat gehoord van typhone ? volgens dragon zouden ze gisteren ontvangen hebben.
Verwijderd
Bedank me maar nietVerwijderd schreef op vrijdag 26 februari 2010 @ 18:22:
Dat is mooi hoop dat ik daar bij zit
4 jan besteld dus denk het wel.
Bedankt jeffcapes
dit is namelijk de de zoveelste keer dat ze hem verwachten en keer op keer krijgen ze toch niets binnen hoor..Verwijderd schreef op vrijdag 26 februari 2010 @ 19:51:
[...]
Bedank me maar niet...ik geloof er namelijk geen ene K van
Ik heb ook niks gehoord, mocht ik wat horen/ontvangen zal ik het zeker asap laten weten. Abonnement is ingegaan dus ik kan er ook niks meer aan doen...atoombom schreef op vrijdag 26 februari 2010 @ 20:50:
[...]
dit is namelijk de de zoveelste keer dat ze hem verwachten en keer op keer krijgen ze toch niets binnen hoor..
Verwijderd
kreeg je een bericht van te voren van typhone ?Verwijderd schreef op zaterdag 27 februari 2010 @ 11:27:
de gene die bij typhone hebben besteld.
de tel komt zeker naar jullie toe vanmorgen werdt eraan gebeld tnt en daar is mijn tel dan.
Verwijderd
Ik kreeg geen bericht van te voren.atoombom schreef op zaterdag 27 februari 2010 @ 11:35:
[...]
kreeg je een bericht van te voren van typhone ?
normaal krijg je toch een track en trace code, maar niet altijd.
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 27-02-2010 12:32 ]
Verwijderd
WP: Alpha Innotec MSW2-6S | PV: 20 x 300 Wp AEG | ACCU: 2x16x280Ah LiFePO4 3 x Multiplus II 48/3000 | DYN: Tibber | Gasloos | Day Ahead Optimizer
Ik doe ze wat als ze mij niet leveren... nog niks en dat zal al de tweede keer zijn dat mensen die later besteld hebben hem eerder krijgen. Gefeliciteerd overigensVerwijderd schreef op zaterdag 27 februari 2010 @ 13:52:
Ik heb 'm ook, net gekregen zonder enige aankondiging... boekje idd in een vage taal (pools ofzo)
Typhone @ 06 Jan
Toestellen afkomstig uit landen van de Europese Unie hebben hier gewoon twee jaar garantie.KC27 schreef op zaterdag 27 februari 2010 @ 17:30:
Die handleiding boekjes in een vage taal bevestigen dat de meeste web-shops de N900 inkopen via grijze import. Hoe zit je daar straks met garantie?
Verwijderd
Verwijderd
Dank je! Dit was trouwens de laatste keer dat ik ooit online een gsm bestelDragon schreef op zaterdag 27 februari 2010 @ 17:40:
[...]
Ik doe ze wat als ze mij niet leveren... nog niks en dat zal al de tweede keer zijn dat mensen die later besteld hebben hem eerder krijgen. Gefeliciteerd overigens
Verwijderd
Verwijderd
dinsdag binnen, maandag bezorgen ze dacht ik niet... ik heb zelfdeVerwijderd schreef op zaterdag 27 februari 2010 @ 22:52:
Bericht gekregen van studentmobiel! Pakket verzonden, maandag waarschijnlijk binnen. Ik volg dit forum al maanden, en de N900 sinds Augustus. Had de N900 eind November besteld... hoera
lol...Verwijderd schreef op zondag 28 februari 2010 @ 13:48:
[...]
dinsdag binnen, maandag bezorgen ze dacht ik niet... ik heb zelfdehoopte dat hij zaterdag nog kwam maar jammer genoeg was dat niet het geval
Verwijderd
Postpakketten, waarbij voor ontvangst getekend moet worden, worden 's zaterdags niet uitgeleverd (evenals zendingen onder rembours, trouwens).Dragon schreef op maandag 01 maart 2010 @ 11:59:
Goed, ik heb gebeld met Typhone en die zeggen en dat het verstuurd is afgelopen vrijdag. Ik heb gevraagd om een track&trace nummer en daar zie ik: 27/2 Zending ontvangen op distributievestiging. Lijkt er dus op dat TNT nu traag is.
Verwijderd
Verwijderd
Onzin, ik heb hem afgelopen zaterdag ook gekregen en moest wel tekenen voor ontvangstMarly schreef op maandag 01 maart 2010 @ 14:27:
[...]
Postpakketten, waarbij voor ontvangst getekend moet worden, worden 's zaterdags niet uitgeleverd (evenals zendingen onder rembours, trouwens).
Mogelijk krijg je hem vandaag
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2010 15:13 ]
Verwijderd
eindelijk *zucht*Verwijderd schreef op maandag 01 maart 2010 @ 15:16:
klopt ... zaterdag worden alleen geen rembourstukken besteld. Handtekening voor ontvangst wel.
Zijn alle Typhone-wachtenden nu voorzien?
[ Voor 7% gewijzigd door atoombom op 01-03-2010 16:35 ]
Ik heb hem wel binnen, 16 december besteld. Bel ze anders even, ik kreeg een track & trace nummer toen.Verwijderd schreef op maandag 01 maart 2010 @ 17:05:
Ik wacht nog steeds op Typhone, 23 december besteld
Verwijderd
Misschien een hele domme vraag, maar hoe heb jij msn erop gekregen? via ovi of amazon? Heb het toestel nu sinds vrijdag maar al 2x de batterij moeten opladen ... Hebben meer mensen het idee dat ie heel snel leeg is of loop ik overdreven veel te kloten op mijn mooie n900Verwijderd schreef op maandag 01 maart 2010 @ 15:11:
[...]
Onzin, ik heb hem afgelopen zaterdag ook gekregen en moest wel tekenen voor ontvangst
Maar wat een fijn toestel zeg! Vooral de MSN functie is schitterend en werkt als een trein! (moet je wel eerst ff het protocol downloaden)
WP: Alpha Innotec MSW2-6S | PV: 20 x 300 Wp AEG | ACCU: 2x16x280Ah LiFePO4 3 x Multiplus II 48/3000 | DYN: Tibber | Gasloos | Day Ahead Optimizer
Verwijderd
Verwijderd
Mail ontvangen van Smartphonestunts:MrCreep schreef op maandag 01 maart 2010 @ 17:14:
iemand enig idee hoe het zit bij smartphonestunts over de levering??
heeft iemand hem daarvan al binnen?
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 02-03-2010 14:50 ]
Verwijderd
Verwijderd
MSN functie erop zetten?Verwijderd schreef op maandag 01 maart 2010 @ 23:13:
[...]
Misschien een hele domme vraag, maar hoe heb jij msn erop gekregen? via ovi of amazon? Heb het toestel nu sinds vrijdag maar al 2x de batterij moeten opladen ... Hebben meer mensen het idee dat ie heel snel leeg is of loop ik overdreven veel te kloten op mijn mooie n900
aai, ik heb juist gisteren een mailtje naar gsmwijzer gestuurd met de vraag of ze hem op voorraad hebben.Verwijderd schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 13:23:
Ik heb weer een mail ontvangen van GSMWijzer, met de boodschap dat bij de lading van morgen mijn telefoon inderdaad gegarandeerd bijzit. Dat is mooi, eindelijkEn zo te zien worden er dus inderdaad onderhand grotere leveringen gedaan. Ik denk dat echt het enige wat jammer is aan deze telefoon het getouwtrek met webshops e.d. is om er eentje in je bezit te krijgen.
Dank voor je email. Wij hadden vandaag de N900 verwacht. Dit is helaas uitgesteld. De levertijd van de Nokia N900 is momenteel nog onduidelijk.
Wij hopen het toestel volgende week weer te kunnen leveren.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice GSMwijzer.nl
Verwijderd
Nooxx schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 17:10:
Ik heb hem binnen!wat een super ding, hij kan alles.
Ik kan alleen niet met mijn iphone oordopjes muziek luisteren dat komt er hele harde ruis uit, hebben meer mensen dit?
waar hebben jullie hem besteld? en hoe lang duurde het totaal?LittleKiller schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 17:43:
ik heb hem ook binnen, sinds vandaag, en @ hierboven, waarom wil je uit iphone doppen luisteren?
Omdat ik het lengte verschil van telefoon dopjes irritand vind , en omdat ik wit mooier vindLittleKiller schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 17:43:
ik heb hem ook binnen, sinds vandaag, en @ hierboven, waarom wil je uit iphone doppen luisteren?
Verwijderd
Ja, die heb ik dus vanochtend ook gehad, hard balen weer. Dit zijn 2 achtereenvolgende mailtjes met één dag ertussen:oddish2211 schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 09:35:
[...]
aai, ik heb juist gisteren een mailtje naar gsmwijzer gestuurd met de vraag of ze hem op voorraad hebben.
vanochtend kreeg ik deze reactie;
[...]
[ Voor 58% gewijzigd door maikel_rox op 05-03-2010 14:52 ]
Verwijderd
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq