Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

2 Februari online besteld bij de Belcompany, morgen wordt hij afgeleverd :-)
Het lange wachten (5 dagen) was op de overname van het nummer van Hi naar Vodafone.
Bestelling van GSMWijzer heb ik gecancelled.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atoombom
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 28-05 14:49
Verwijderd schreef op maandag 08 februari 2010 @ 15:04:
2 Februari online besteld bij de Belcompany, morgen wordt hij afgeleverd :-)
Het lange wachten (5 dagen) was op de overname van het nummer van Hi naar Vodafone.
Bestelling van GSMWijzer heb ik gecancelled.
lekker lang zeg 5 dagen :+ , sommige wachten al 3 maanden hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deze mail krijg ik net van Nokia zelf.

Geachte heer Dolfing,

Bedankt voor het contacteren van Nokia Care.

De Nokia N900 zal in Nederland enkel en alleen via de Belcompany verkrijgbaar zijn. U kan het toestel wel via onze Nokia Online Shop aankopen, waar ik net een bevestiging van heb ontvangen dat hij wel nog in voorraad is.
Ik verneem dat u al 3 maand wacht op de Nokia N900. Kan u even bevestigen of u het toestel soms al via onze website heeft besteld? Heeft u soms een CNL nummer van de bestelling?

Indien u verdere informatie wenst, aarzel dan niet om ons opnieuw te contacteren.

Ik zou het ook persoonlijk van harte appreciëren wanneer u de tijd nam om een kleine vragenlijst in te vullen aangaande mijn antwoord op uw vraag.
Deze vragenlijst wordt u in een aparte e-mail toegezonden.

Met vriendelijke groeten,

Michael
Nokia Care klantendienst
0900 202 60 55 NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 08 februari 2010 @ 16:19:

De Nokia N900 zal in Nederland enkel en alleen via de Belcompany verkrijgbaar zijn.
Dit lijkt me heel sterk, ik heb wel eerder een vraag gesteld via de Nokia site en toen kreeg ik ook een raar antwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Belcompany was wel de eerste in Nederland die ze zou leveren, aldus een medewerkster daar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor diegene die de N900 hebben besteld bij HI:
Had em 12 januari besteld (voorinschrijving) ze zouden em begin februari leveren maar aangezien ik dit forum al een tijdje in de gaten hou had ik al mijn twijfels.
Nu heb ik net contact opgenomen met de klantenservice en die zeggen na hevig overleg dat ze de N900 niet eerder uitleveren dan maart hij kon me niet vertellen of dat begin/midden of eind maart was dus ik zei in de HI winkels zijn ze niet overtuigd dat ze em binnen een paar maanden binnen krijgen jullie wel dan? Nou zei hij als ik jou was zou ik em maar ergens anders bestellen want ik kan je niets garanderen...
Daar ben ik dus lekker mee!
We gaan dus weer vrolijk door met wachten en internet in de gaten houden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoover
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 03-09 13:32
Verwijderd schreef op zondag 07 februari 2010 @ 22:49:
@ Hoover;

Wanneer heb jij hem besteld?
27 december

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nooxx
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 30-06 14:13
Ik heb de N900 besteld bij Gsmwijzer.nl , op 2 februari.
Heb nog niets ontvangen.

Weet iemand hoe de levering tot nu toe is bij gsmwijzer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GSMwijzer is het zelfde als alle anderen, ze kunnen weinig tot geen indicatie geven v.w.b. levertijden.
Ik heb hem zelf 17/1 daar besteld, gisteren gecancelled omdat de Belcompany ze gewoonweg wel kan leveren...
Een medewerker van GSMwijzer raadde mij het ook aan om hem elders te halen, dat was sneller, zo gezegd zo gedaan dus.
Tip: afzeggen en eens kijken bij de Belcompany.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nooxx
Maar belcompany is ook wel 3x zo duur. En waarom kan belcompany ze wel leveren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanno
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 06-09-2020
Nooxx schreef op maandag 08 februari 2010 @ 20:39:
Maar belcompany is ook wel 3x zo duur. En waarom kan belcompany ze wel leveren?
Ik heb hem zelf 3 feb. besteld bij Belcompany met exact hetzelfde abbo als bij GSMwijzer.nl en voor exact dezelfde prijs.
Ben blij dat ik voor Belcompany heb gekozen.

"Logics will get you from A to B, imagination will take you everywhere"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nooxx
Sanno schreef op maandag 08 februari 2010 @ 20:58:
[...]

Ik heb hem zelf 3 feb. besteld bij Belcompany met exact hetzelfde abbo als bij GSMwijzer.nl en voor exact dezelfde prijs.
Ben blij dat ik voor Belcompany heb gekozen.
Het is niet dezelfde, Gsmwijzer is HI en belcompany is Vodafone ;(
Bij Gsmwijzer krijg je korting op je internet abonnement bij Belcompany niet.

Maar ik wacht nog een weekje, als ik dan nog niks heb gehoord dan annuleer ik hem en bestel ik hem bij Belcompany.

Hoelang doet Belcompany over de levering?

[ Voor 3% gewijzigd door Nooxx op 08-02-2010 21:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanno
Inderdaad, ik heb een 2 jarig Vodafone Bel+SMS+Web 275 abonnement voor 34,56 per maand Bij Belcompany krijg ik het toestel gratis en bij GSMwijzer moet ik nog 21 euro betalen voor het toestel.

Wat betreft de levering, ik heb hem 3 feb. besteld en de dag erna een bevestiging gekregen dat mijn contract goedgekeurd is. Heb nog niks gehoord wat betreft de levering. Mijn nummerbehoud moet nog goedgekeurd worden (Van Hi naar Vodafone) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Levertijd die ik heb is een weekje en dat is afwachten tot Vodafone goedkeuring van KPN krijgt om mijn nummer over te nemen, dat duurt 1 - 5 dagen.
Ook Belcompany heeft ook aanbiedingen, kijk maar eens goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nooxx
Maar mijn bestaande abonnement is ook Vodafone. Geeft dit geen problemen?
Abonnement is wel opgezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Denk het dan niet he, kijk eens op de site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanno
Sorry, ik heb hem inderdaad ook bij Belcompany online besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

atoombom schreef op maandag 08 februari 2010 @ 15:36:
[...]

lekker lang zeg 5 dagen :+ , sommige wachten al 3 maanden hier.
waarom gaan die dan niet naar een belcompany, ik had hem daar ook binnen 2 dagen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het was al lang bekend dat Belcompany ze in eerste instantie zou leveren al enige in Nederland.

Goed lezen is een vak hoor....
Als je alle 97 pages leest kan je je conclussie trekken :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nooxx
Verwijderd schreef op maandag 08 februari 2010 @ 21:42:
Denk het dan niet he, kijk eens op de site.
Ik heb gekeken , ik krijg dan een nieuw nummer.
Je kan niet van vodafone naar vodafone met nummer behoud. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie op de site staan dat je ook kan verlengen hoor
of zit je nog niet binnen je 3 maanden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nooxx
Verwijderd schreef op maandag 08 februari 2010 @ 22:03:
Ik zie op de site staan dat je ook kan verlengen hoor
of zit je nog niet binnen je 3 maanden?
Ja klopt. Mijn abonnement is 3 maart afgelopen.
Maar dan krijg ik me 5 euro korting niet bij verlengen :9
Maar nieuw nummer is ook niet zon probleem.
Even iedereen smsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus one-happy-cookie nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nooxx
Jaaaa 8)7
Alleen hoop nog steeds dat gsmwijzer ze snel heeft.
Maarja ik ga slapen.
Ciao

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na eerst besteld te hebben bij studentmobiel kwam ik op dit forum terecht. Studentmobiel heeft geen enkel idee waar ze mee bezig zijn en moeten ophouden met loze beloften doen. Zo snel mogelijk opgebeld en de bestelling geannuleerd. Toch maar naar Belcompany gegaan en daar hadden ze nog 2 stuks op voorraad liggen. Top telefoon!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Hoover

Heb jij veel met Typhone gemaild/gebeld zodat jij je N900 sneller kreeg ofzo?
Ik heb namelijk op 23 december (4 dagen eerder) bij Typhone besteld, maar nog steeds geen N900 ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atoombom
Verwijderd schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 13:48:
@ Hoover

Heb jij veel met Typhone gemaild/gebeld zodat jij je N900 sneller kreeg ofzo?
Ik heb namelijk op 23 december (4 dagen eerder) bij Typhone besteld, maar nog steeds geen N900 ontvangen.
ik 8 december :( nog niets gehad...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haaiee
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 29-01-2014
Nooxx schreef op maandag 08 februari 2010 @ 19:33:
Ik heb de N900 besteld bij Gsmwijzer.nl , op 2 februari.
Heb nog niets ontvangen.

Weet iemand hoe de levering tot nu toe is bij gsmwijzer?
Ik had hem daar op 5 december besteld (voor 527,-) en tot vorige week nog niets ontvangen. Zaterdag bij nokia zelf besteld en overmorgen in huis (nog goedkoper ook als je direct de 16 GB sdhc kaart erbij neemt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net een mailtje gekregen van Typhone. Mijn vraag was of ik deze week de telefoon kan ontvangen zoals beloofd in een mail een maand geleden...
Geachte heer/ mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Onze excuses voor het wachten. Het toestel dat u hebt besteld is helaas niet direct leverbaar vanuit onze leverancier op dit moment. Wanneer het toestel wordt verwacht is helaas onbekend. Zodra het toestel bij ons zal arriveren, wordt deze dezelfde dag aan u verzonden. Indien u niet langer wenst te wachten zou u kunnen kiezen voor een andere GSM. Derhalve vragen wij nog even om uw geduld.
...niet dus... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vorige week dinsdag besteld, vanmiddag om half 2 was ie binnen :-)
Ik raad iedereen aan gewoon naar Belcompany te gaan, die komen hun beloften wel na en de thuisbrengservice was ook prima geregeld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nooxx
Ik heb net een mail gekregen van Gsmwijzer.

De datum wij de N900 is onbekend.
Wij krijgen wel kleine leveringen binnen. Deze worden echter eerst
gegeven aan de oudste orders, welke van november zijn.
Het kan nog wel een paar weken duren voordat u het toestel zal
ontvangen. Als u vindt dat u te lang moet wachten, kunt u de order
inderdaad annuleren.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice GSMwijzer.nl

Ik ga mijn order annuleren en hem indd bestellen bij Belcompany.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr. koos
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22-06 13:04
Ik heb hem binnen! 26 januari gemaild, 27 januari besteld, 9 februari keurig bezorgd via bestelmaar.nl (het kan dus wel!) en oooh wat is dit een supernokia, niet te vergelijken met geen van alle voorgangers!
dames en heeren, succes met wachten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 08 februari 2010 @ 14:57:
iemand nog iets gehoord van studentmobiel? phonehouse, typhone etc. geven beperkte aantallen weg zie ik. alleen studentmobiel dan. ze houden zich erg stil vind ik. 5 dec besteld. zijn er nog mensen die voor mij besteld hebben en nog niets hun bestelling ontvangen hebben?
29 oktober ;X en ook nog niks.
Het is echt vage zooi bij die lui, sommige mensen die in november hebben besteld hebben hem al wel gewoon.
En als ik er dan naar vraag zeggen ze telkens "Ja alles gaat op datum en volgende levering zit u er hoogst waarschijnlijk gewoon bij"

Maar ja heb nog steeds niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net besteld bij Nokia, inclusief Valentijnskorting, 16Gb kaart en verzendkosten 539 euro.
Levertijd 3-5 dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net een mail ontvangen van smartphonestunts:

Beste mevrouw, mijnheer,

U heeft bij smartphonestunts.nl een Nokia N900 besteld.
Momenteel is de Nokia N900 helaas nog slechts zeer beperkt verkrijgbaar waardoor de levertijden oplopen.
Nokia heeft problemen met de productie en het is niet exact duidelijk wanneer de N900 goed leverbaar wordt. De verschillende groothandels in binnen- en buitenland verwachten dat dit in maart zal zijn.

Wanneer er meer duidelijk wordt omtrent wanneer de Nokia N900 beter leverbaar wordt, zullen wij u daarover informeren.

Met vriendelijke groet,
Het team van Smartphonestunts.nl

We wachten weer af... ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yeahh ik heb em eindelijk binnen! Gister was ik in Zwolle en zag de N900 in de vitrine staan bij Telefoonkopen.nl en ze hadden er nog meerderen op voorraad!

Dus ik heb bij studentmobiel meteen geannuleerd (wachtte al vanaf 14 november) en heb hier m'n abonnement afgesloten. Ben nog goedkoper uit ook!

Ik heb wel T-mobile genomen i.p.v. Hi en betaal het eerste jaar €26,90 p/m en het tweede jaar €34,90 p/m. 260 sms/260 belminuten inclusief internet natuurlijk. Daarnaast heb ik het toestel er gratis bij gekregen :9

Echt een toptoestel en heb tot nu toe nog een problemen. Mic doet het, geen dode pixels etc etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Hoover

Volgens Typhone spreek jij niet de waarheid over de besteldatum van 27 december.
Zij leveren de telefoons die ze binnenkrijgen (en dat zijn er niet veel heb ik het idee) uit aan diegene die het langst erop wachten. Volgens hen kan het systeem niet liegen, dus lieg jij.

Klopt de besteldatum van 27 december? Dan zijn er in ieder geval al een aantal mensen langer aan het wachten dan jij deed.

Ben benieuwd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragon
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 25-09 11:06
Verwijderd schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 10:41:
@ Hoover

Volgens Typhone spreek jij niet de waarheid over de besteldatum van 27 december.
Zij leveren de telefoons die ze binnenkrijgen (en dat zijn er niet veel heb ik het idee) uit aan diegene die het langst erop wachten. Volgens hen kan het systeem niet liegen, dus lieg jij.

Klopt de besteldatum van 27 december? Dan zijn er in ieder geval al een aantal mensen langer aan het wachten dan jij deed.

Ben benieuwd...
Tsja ik hem hem op 16 december besteld en nog niks gekregen terwijl mn pa op 20 december en hij heeft hem wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atoombom
Verwijderd schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 10:41:
@ Hoover

Ben benieuwd...
wat 8)7 ik wacht al sinds 8 december.. en nog heb ik hem niet. mijn abbo is 2 maanden lang al in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hetnet
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 03-12-2021
dr. koos schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 20:16:
Ik heb hem binnen! 26 januari gemaild, 27 januari besteld, 9 februari keurig bezorgd via bestelmaar.nl (het kan dus wel!) en oooh wat is dit een supernokia, niet te vergelijken met geen van alle voorgangers!
dames en heeren, succes met wachten!
Gefeliciteerd !! Jij ook weer blij :) Ik heb ook nieuwe foon en dat al binnen 2 dagen ik ook blij :)
Ben door de lervering prerikelen van de N900 overstapt naar de N97 besteld http://www.2call.nl/
hetnet in "[ABO] Nokia N97 levertijden- en abonneme..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Helaas is de levertijd van de Nokia N900 nog onbekend. Wij ontvangen iedere week nieuwe indicaties vanuit leveranciers, helaas tot op heden telkens onbetrouwbaar. Verschrikkelijk vervelend, er wachten heel veel mensen al heel lang op dit toestel. Laatste indicatie is dat er eind februari meer helderheid komt over beschikbaarheden. Een leverdatum hebben we helaas dus niet, maar wij doen er alles aan om uw order zo snel mogelijk te verwerken.

Onze excuses voor dit ongemak.

Met vriendelijke groet, Klantenservice Studentmobiel.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nooxx
Ik heb vraagje voor bestelling bij Belcompany!

Ik kan bij extra opties kiezen voor Gprs (internet) voor 9,50 per maand, maar dat zit toch al in het abonnement inbegrepen? moet ik die optie dan nog aanvinken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 09:57:
Net besteld bij Nokia, inclusief Valentijnskorting, 16Gb kaart en verzendkosten 539 euro.
Levertijd 3-5 dagen.
Bericht gehad. Toestel is verzonden.
Tussen bestelling en verzenden zit 7 uur :)

Hoezo leveringsproblemen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net bericht gehad van Typhone:

Geachte heer/ mevrouw,

Hartelijk dank voor uw bericht. Onze excuses voor het wachten. Het product dat u hebt besteld is momenteel niet direct uit voorraad leverbaar. Hierbij kan ik u melden dat uw bericht intern is doorgezet naar onze afdeling inkoop. Zodra wij meer informatie hebben ontvangen over de levering van het product zullen wij u hierover berichten. Wij vragen u vriendelijk om uw geduld.

Kortom we weten nog niks en blijven wachten.

In het begin van dit topic gingen mensen hopen dat ze de nokia n900 voor de kerst 2009 binnen zouden krijgen. Gaan we nu dan alvast maar hopen dat hij voor de kerst 2010 er is....... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nooxx schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 15:24:
Ik heb vraagje voor bestelling bij Belcompany!

Ik kan bij extra opties kiezen voor Gprs (internet) voor 9,50 per maand, maar dat zit toch al in het abonnement inbegrepen? moet ik die optie dan nog aanvinken?
Om diezelfde reden ben ik persoonlijk langs de belcompany gelopen vandaag, internet zit er inderdaad gewoon bij, dit staat ook bij de beschrijving van het abonnement op de site van vodafone.Ik had de laatste n900 te pakken die ze nog hadden liggen (Roermond)
Ik schrok wel toen het abbonement 40 euro per maand moest kosten (35 euro per maand op hun site) maar ik heb de eerste 6 maanden 50% korting, en dus gewoon gemiddeld 35 euro.
Wel moest ik even rebooten voordat 3g werkte, maar ook dat draait prima nu :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nooxx
Verwijderd schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 19:32:
[...]

Om diezelfde reden ben ik persoonlijk langs de belcompany gelopen vandaag, internet zit er inderdaad gewoon bij, dit staat ook bij de beschrijving van het abonnement op de site van vodafone.Ik had de laatste n900 te pakken die ze nog hadden liggen (Roermond)
Ik schrok wel toen het abbonement 40 euro per maand moest kosten (35 euro per maand op hun site) maar ik heb de eerste 6 maanden 50% korting, en dus gewoon gemiddeld 35 euro.
Wel moest ik even rebooten voordat 3g werkte, maar ook dat draait prima nu :)
Oh oke ;)
Ik heb het er niet bij gedaan, het is blox kon het er anders altijd nog bij doen.
Mijne is 45 euro permaand ongeveer met zorgeloos sms.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

voor mensen die hem snel willen hebben: de Phoneshop op Schiphol heeft er nog liggen, vanmiddag nog gezien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronnomeister
  • Laatst online: 21-07-2020
2 Maanden geleden bestelt bij the Phonehouse, tot gisteren nog niks gehoord, heb mijn bestelling maar geannuleert en gelijk bestelt bij de Belcompany.
Iemand ervaring op dit moment bij Belcompany hoe de levertijden zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand ervaring met gsmeasy.nl?

• Nooxx
Net een mail gekregen dat de nokia tijdelijk niet voorradig is bij Belcompany.
Ik hoop dat hij er snel weer is ;)

Verwijderd

srry voor de late reactie, nou ik zie de webshop wel als boeven, want de doa regeling wat in europese wetgeving staat en ook bij de fabrikanten als garatien regeling, houden de meeste webshop zich niet hier aan. ik werk zelf ook in de winkel, als wij de n900 bestellen, hebben we deze binnen 5 werkdagen gewoon binnen. en ook als je op de meeste website kijkt staan er nergens dat jullie buitenlandse producten verkopen. wat ook het geval is, als je naar de wachtlijst van de n900 kijkt. zou ik zeggen dan ga je naar een andere leverancier zoeken die het sneller kan leveren en of de webshops dat doen betwijfel ik. misschien dat smartshop beter zijn best doet dan de andere gsmwebshop kan zo zijn. maar van gsmweb.nl weet ik zeker dat je geen service hoeft te verwachten of een feedback op je mails. en vooral als je een kapote product onvangt wordt het ten reparatie gestuurt dynafix.

en als ik goed heb is dat ook het geval van jullie. als je echt een goed webshop was en niet alleen op geld verdienen uit was. zouden al webshop zicht houden op artikle vertien van de wet boek kopen op afstand. want toestellen komen van jullie en de abo van telfort ( of andere provider). deze twee worden gekoppelt en zijn niet afhankelijk van elkaar, dus zich houden aan de doa regeling. verder wat ik op veel topic gezien heb, zijn er mensen die al van december op deze toestel zitten te wachten. als deze mensen het willen kunnen ze de abo en besteliing afzeggen , want in de wetboek staat er ook, wanneer je iets besteld dat na een maand van de besteld datum binnen moet krijgen.

als mensen echt niet kunnen wachten, loop mediamarkt, saturn of een belcompany binnen de meeste hebben deze toestel gewoon op voorraad liggen. soms kunnen ze ook een mooie deal voor je maken
Verwijderd schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 09:45:
@freegohan
Interessante conclusie van jou. Als wij alles in Nederland zouden kopen zouden de prijzen ook hoger zijn, wat dus aan de consument wordt doorgerekend, en dat werkt niet, want meestal wil de consument de laagste prijs. De marges bij webshops in de telecom zijn echt niet onredelijk. In een competitieve markt als de telecom zijn hoge marges gewoon niet mogelijk. Dus webshops als boeven bestempelen... Ik ben niet onafhankelijk, maar ik zie geen rede waarom 'wij' boeven zijn.

Tevens wil de consument toestellen zo snel mogelijk geleverd hebben. Waar normaliter Europees eerst geleverd kan worden was dit in het geval van de N900 niet het geval. Benelux inkopen is dus zeker niet sneller. Tevens kost het bij toestellen die overal goed leverbaar zijn misschien 1 werkdag extra als wij in Duitsland inkopen.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 11-02-2010 10:04 ]

• MrHarry
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 02-10 16:07
wat een debiel gedoe met die N900 zeg, ik prijs mezelf gellukig als ik al die berichten hier zo lees. Heb hem in December besteld en m de week daarop gekregen voor een normale prijs.
Succes nog even met wachten! hij is het wel waard, ben er na 2 maanden nog erg tevreden over!

• NL-RaVeR
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 03-10 14:37
Ik kan vanaf vandaag ook een nieuw abbo uitzoeken met een Tel en jullie raden het al, ik wil een N900. Nu vraag ik mij af of ik nu gewoon mijn Hi 30 moet verlengen of iets anders moet nemen? (Geen T-Mobile, want die heeft slecht bereik in de achterhoek). Nu zit ik al beetje dit topic door te lezen en wordt er niet echt vrolijk van. Naar verwachting zal het dus nog wel maandje of 2 duren voordat ik er 1 heb als ik hem nu bestel. Wat bevelen jullie aan?!

• MrHarry
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 02-10 16:07
gewoon goed zieken NL-RAVER want ik had ook flink lopen zoeken en toen bij de smartphoneshop de mijne gekocht had m paar dagen daarna. studentenmobiel etc.. zijn gewoon een ramp die leveren gewoon erg slecht.
Dus gewoon bellen hebben jullie m op vooraad ja/nee? zo niet lekker doorzoeken en hun verhaaltjes van volgende week gewoon niet geloven want dat hoorde ik ook elke keer echter ben ik een beetje paranoia ( niet geheel zonder reden ) en ging ik door met zoeken, en het blijkt dat 2 maanden later het nog steeds ja volgende week verhaal is...

• NL-RaVeR
  • Laatst online: 03-10 14:37
MrHarry schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 10:50:
gewoon goed zieken NL-RAVER want ik had ook flink lopen zoeken en toen bij de smartphoneshop de mijne gekocht had m paar dagen daarna. studentenmobiel etc.. zijn gewoon een ramp die leveren gewoon erg slecht.
Dus gewoon bellen hebben jullie m op vooraad ja/nee? zo niet lekker doorzoeken en hun verhaaltjes van volgende week gewoon niet geloven want dat hoorde ik ook elke keer echter ben ik een beetje paranoia ( niet geheel zonder reden ) en ging ik door met zoeken, en het blijkt dat 2 maanden later het nog steeds ja volgende week verhaal is...
Oke, kzal dan wel gewoon wat shops afbellen en hopen dat er 1 hem op vooraad heeft en kan leveren met een mooi abbo. In ieder geval bedankt !!

• TwoR
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 03-10 12:13

TwoR

Gekleurde stippen

NL-RaVeR schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 10:36:
Ik kan vanaf vandaag ook een nieuw abbo uitzoeken met een Tel en jullie raden het al, ik wil een N900. Nu vraag ik mij af of ik nu gewoon mijn Hi 30 moet verlengen of iets anders moet nemen? (Geen T-Mobile, want die heeft slecht bereik in de achterhoek). Nu zit ik al beetje dit topic door te lezen en wordt er niet echt vrolijk van. Naar verwachting zal het dus nog wel maandje of 2 duren voordat ik er 1 heb als ik hem nu bestel. Wat bevelen jullie aan?!
ik heb hem bij gsmweb vandaan, ze hadden hem niet op voorraad. Uiteindelijk moest ik er 1.5 week op wachten, maar ze hadden al wel vast mijn simkaart opgestuurd dat vond ik erg netjes

Verwijderd

Voor diegene die niet kunnen wachten, 2call heeft momenteel een voorraad van Nokia N900 Black QWERTZ.

Let op! Geen QWERTY maar QWERTZ (duits)

Verwijderd

De N900 is binnen. Gisteren besteld bij Nokia. Vandaag binnen.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 16:02:
De N900 is binnen. Gisteren besteld bij Nokia. Vandaag binnen.
Dit is echt niet normaal! Binnen 1 dag terwijl ik (en vele met mij) al 2 maanden wachten. Jammer dat geen van de leveranciers (of Nokia zelf) duidelijk maakt waarom de N900 zo slecht te leveren is.

Verwijderd

Ik heb hem op 3 dec.2009 bij gsmwijzer besteld.
Vele mailtjes verstuurd over evt. lever data maar elke keer had ik als respons van die smoesjes over slechte leveranciers etc. zoals zovelen hier. Omdat mensen waarvan hun abbonement al was bevestigd wegens aflopende aktie van hi.. En die bastards opeens eerder geleverd krgen dan de rest... Heb ik mijn abonnement vanaf vandaag ook bevestigd en kan ik dus niet de order cancellen, maar dat maakt niet uit want ik wil geen veel duurder abonnement bij Belcompany. Nu krijg ik de nokia n900 heel snel in mijn kriebelende handjes =P Uh is dat niet slim voor een blondje....

• Nooxx
Verwijderd schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 20:56:
Vele mailtjes verstuurd over evt. lever data maar elke keer had ik als respons van die smoesjes over slechte leveranciers etc. zoals zovelen hier. Omdat mensen waarvan hun abbonement al was bevestigd wegens aflopende aktie van hi.. En die bastards opeens eerder geleverd krgen dan de rest... Heb ik mijn abonnement vanaf vandaag ook bevestigd en kan ik dus niet de order cancellen, maar dat maakt niet uit want ik wil geen veel duurder abonnement bij Belcompany. Nu krijg ik de nokia n900 heel snel in mijn kriebelende handjes =P Uh is dat niet slim voor een blondje....
Het abonnement bij Belcompany is niet veel duurder paar euro's.

Verwijderd

Nooxx schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 21:38:
[...]

Het abonnement bij Belcompany is niet veel duurder paar euro's.
Voor mij scheeld het in 2 jaar 456,- abonnements kosten en krijg het toestel bij gsmwijzer ook gratis. Daarbij het eerste jaar 2,50 internet pm. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dispie
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 01-12-2024
Verwijderd schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 20:56:
en hoe heb je dat gedaan, je abonement in laten gaan??

zit ook al paar maanden te wachte en naar excuses te luisteren..

ik heb een kpn abo bij gsmwijzer van net 23 euro per maand en 50 euro bij betalen voor de n900 + 4Gb mirco sd dus voor mij is belcompany ook geen optie veelte duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KC27
  • Niet online
Vanmorgen een mailtje gestuurd naar GSM-wijzer over levertijden.
Ik kreeg dit antwoord:

Als u nu een nieuwe bestelling plaatst, kunt u uitgaan van zeker een maand levertijd. Het toestel is zeer moeilijk leverbaar en wij hebben nog oudere orders die we eerst gaan verwerken.

Met vriendelijke groet,

Conclusie:
Hoe aantrekkelijk hun prijzen ook zijn: voorlopig sta je daar wel in de wacht(rij)!!
Het vinkje op hun website is niet groen, maar geel. Dat betekent "in bestelling".

[ Voor 8% gewijzigd door KC27 op 12-02-2010 13:03 ]

WP: Alpha Innotec MSW2-6S | PV: 20 x 300 Wp AEG | ACCU: 2x16x280Ah LiFePO4 3 x Multiplus II 48/3000 | DYN: Tibber | Gasloos | Day Ahead Optimizer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laropo
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 04-10 10:06
Ze zijn tenminste eerlijk over de wachttijd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou mensen, ik ga jullie verlaten. Naar eerst bij studentmobiel te hebben besteld (december) en bestelmaar (januari) ben ik terrecht gekomen bij telefoonkopen.nl in delft. Ze hadden er nog 1 (ter info: zaterdag krijgen ze er weer iets van 7). Ben nog goedkoper uit ook; voor 740 ben ik klaar met 2 jaar t-mobile 30 en internet. Prima service daar en een geniaal toestel!

Succes allemaal, blijf hopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dispie schreef op vrijdag 12 februari 2010 @ 00:32:
[...]

en hoe heb je dat gedaan, je abonement in laten gaan??

zit ook al paar maanden te wachte en naar excuses te luisteren..

ik heb een kpn abo bij gsmwijzer van net 23 euro per maand en 50 euro bij betalen voor de n900 + 4Gb mirco sd dus voor mij is belcompany ook geen optie veelte duur.
Ik heb voor hi 30 gekozen. Ja heb een bevestigings mail gestuurd en mijn nieuwe abonnement is vandaag in gegaan, waardoor gsmwijzer mijn backorder wel moet verwerken naar geleverd. :*) Ik belder vanaf november al zonder abbo waardoor ik telkens buiten mn bundel zat, mijn bel gedrag is bekroond als "c klant" :D Dus ben echt blij dat ik nu weer een vas bedrag pm kwijt ben en nu hopen dat het toestel ook snel gaat aankomen!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexo
  • Laatst online: 29-09 20:49

Alexo

groots met een zachte o

Okeeee achterlijke Studentmobiel.. Mijn abo zou vandaag ingaan, nu hebben ze mn nummer blijkbaar omgezet (van T-mobile naar Hi) maar hebben ze me geen simkaart gestuurd :< Geen N900, geen sim, geen 06nummer. Kan ik een tijdelijke prepaid-kaart kopen! En ze zijn alleen ma t/m vr telefonisch bereikbaar.. Goed-koop blijkt maar weer duur-koop

🖥️ i5 3550/GTX960/16GB 📱Xiaomi Mi Mix 2S 128GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mijn nieuwe abonnement is vandaag in gegaan, waardoor gsmwijzer mijn backorder wel moet verwerken naar geleverd. :*)
Ik heb ook Hi30 en mijn abo is al een maand ingegaan, echter nog geen N900 te zien hier....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste mensen,

Ik heb drie weken geleden besteld bij GSMwijzer.nl maar ook van hen mails dat het zeker nog tot eind Februari gaat duren. Vandaag gebeld naar de winkel van telefoonkopen.nl in Amersfoort, die hadden er nog 4 op voorraad. Dus meteen daar naar toe geraced. Ik heb hem met een nog beter abonnement dan ik in eerste instantie besteld had bij GSMwijzer. Tevens heb ik de voorraad gezien van alle 30 winkels van telefoonkopen.nl en op een enkele winkel na (hooguit drie) hebben ze overal nog voorraad, gemiddeld per winkel 4 stuks. In Amersfoort in ieder geval nog drie, in Zwolle nog 5!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Tevens een prima service aldaar! Ik kreeg van hen te horen dat veel andere aanbieders het toestel niet krijgen omdat ze de N900 niet simlock vrij willen verkopen, Nokia vind dat een vereiste en levert daarom niet.
Ik heb hem nu en ik kan je nu al vertellen dat het echt een waanzinnig toestel is. Even wennen maar dat komt wel goed. Veel succes

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 13-02-2010 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is de reactie die ik krijg van nokia, betreft het leverprobleem. Ik snap er echt niks van, waar krijgen al die anderen (typhone, studentenmobiel etc) dan van geleverd?

Geachte mevrouw de ...,
De Nokia N900 is sinds korte tijd enkel en alleen beschikbaar via onze Online Shop en via de Belcompany.
Bij Nokia zijn er geen leveringsproblemen vastgesteld.
Indien u verdere informatie wenst, aarzel dan niet om ons opnieuw te contacteren.
Ik zou het ook persoonlijk van harte appreciëren wanneer u de tijd nam om een kleine vragenlijst in te vullen aangaande mijn antwoord op uw vraag.
Deze vragenlijst wordt u in een aparte e-mail toegezonden.

Met vriendelijke groeten,
Michael
Nokia Care klantendienst 0900 202 60 55 NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 14 februari 2010 @ 17:23:
Dit is de reactie die ik krijg van nokia, betreft het leverprobleem. Ik snap er echt niks van, waar krijgen al die anderen (typhone, studentenmobiel etc) dan van geleverd?

Geachte mevrouw de ...,
....
Dat is inderdaad interessante vraag. En waarop is hun vertrouwen dat ze ze wél tijdig geleverd zouden krijgen dan gebaseerd? Op het wachten op restpartijen? Lekkere binnenkomer is dat dan als je nieuwe klant-in spe bent en ze laten het op hun site open of het spulletje een beetje rap kan geleverd worden (zoals bij mij ronduit het geval blijkt te zijn). Dan moet je gaan nadenken of de overeenkomst nou is wat 'ie lijkt te zijn (bijv. max 30 dagen-levering).
Tegelijk durf ik er mijn hand niet voor in het vuur te steken dat wat Nokia hier aangeeft wil zeggen dat zij geen distributieproblemen hebben vastgesteld. Oftewel problemen met de levering aan de detaillisten.
In ieder geval is vast te stellen dat de Nokiamedewerker de verlate release kennelijk niet als leveringsprobleem beschouwt.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 15-02-2010 00:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KC27
  • Niet online
@mega
Of ze leveren idd alleen aan zichzelf en BC en kunnen daarmee die vraag goed aan. De andere leveranciers doen het voorkomen dat ze ooit kunnen leveren (lees: houden potentiële klanten aan het lijntje) met de hoop dat je dan maar in arre moede een ander toestel kiest of aan de telefoon blijft hangen voor € 0,10 per minuut. Zij komen dus alleen via grijze import aan toestellen.
Mijn vraag is dan: wat is het doel en voordeel van Nokia voor deze strategie? Zij lopen op deze manier toch een hoop omzet mis??

WP: Alpha Innotec MSW2-6S | PV: 20 x 300 Wp AEG | ACCU: 2x16x280Ah LiFePO4 3 x Multiplus II 48/3000 | DYN: Tibber | Gasloos | Day Ahead Optimizer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb van de week van HI (de HI-shop op internet) telefoon gehad dat ze mijn bestelling van 12 januari moesten cancellen aangezien ze de N900 niet uit gaan leveren.... Nu niet en ze konden niet vertellen of ze em ooit in hun assortiment zouden krijgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste ,

Uw orderstatus is gewijzigd naar Gereserveerd.

De order staat op gereserveerd. De producten worden apart gehouden in de voorraad.

Met vriendelijke groet,

Nu kan het blijkbaar opeens wel nadat ik mn abonnement heb in laten gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wou vragen wanneer je hem besteld had,
maar na even terug lezen las ik dat het op 3 dec was,
zelf heb ik een week later besteld.
Ik word het wachtten echt zat (ik ben niet de enige waarschijnlijk)
Ik zit ook te overwegen om de Motorola Milestone te bestellen.
Maar dan zal je net zien, dat ik hem anders binnen 2 weken had gekregen.
Ik wil duidelijkheid! *en we wachten, en wachten, en wachten*

[ Voor 198% gewijzigd door Verwijderd op 15-02-2010 17:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag weer een mail gestuurd naar typhone met daarin mijn antwoordt die ik van Nokia heb ontvangen. Ik ben benieuwd of ik een reactie terug krijg van ze. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag weer een mail gestuurd naar typhone met daarin mijn antwoordt die ik van Nokia heb ontvangen. Ik ben benieuwd of ik een reactie terug krijg van ze...
Had ze een paar weken terug ook een mail gestuurd met de woorden dat ik me o.a. opgelicht voel... nog steeds geen reactie retour... stel je een simpele vraag dan krijg je wel een reactie }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom wachten jullie allemaal zo lang?
Ik had mijn N900 bij GSMwijzer besteld, toen las ik dit forum, meteen afbesteld en bij de Belcompany online besteld, ik had hem binnen een week binnen :-)
Het is zeker het wachten waard, maar voor de meesten hier 3 maanden??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nas T
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 02-10 10:09
Verwijderd schreef op maandag 15 februari 2010 @ 21:57:
Waarom wachten jullie allemaal zo lang?
Ik had mijn N900 bij GSMwijzer besteld, toen las ik dit forum, meteen afbesteld en bij de Belcompany online besteld, ik had hem binnen een week binnen :-)
Het is zeker het wachten waard, maar voor de meesten hier 3 maanden??
Omdat niet iedereen gecharmeerd is van een hogere totaalprijs. Ik wil gewoon duidelijkheid/betrouwbaarheid over levertijd (al is het meer dan een maand). Ik heb het geluk het toestel tweedehands voor €400 te kunnen kopen in de buurt (en niet van een wantrouwig persoon). Ben ik ook gelijk vrij in mijn keuze van een provider.

vrede in rust

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo allemaal!

Heb vandaag email gestuurd naar studentmobiel over de levertijd van de N900. Aangegeven wordt dat rekening gehouden moet worden met een levertijd van minimaal 2 tot 3 weken. Bij GSMwijzer zal de levertijd ook wel minimaal 2 tot 3 weken bedragen aangezien studentmobiel van dezelfde firma. Als ik voorgaande reacties lees zullen het ook zeker wel meer dan 3 weken worden. Misschien dat het dan toch maar beter is om te wachten op het eerste Symian 3 toestel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien dat het dan toch maar beter is om te wachten op het eerste Symian 3 toestel :P
Is er al een toestel bekend dan, dat met symbian 3 gereleased gaat worden..?!

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 16-02-2010 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee dat niet het was ook maar een grapje:P.

Op het forum (http://developer.symbian.org/wiki/index.php/Symbian%5E3) over symbian 3 staat een schema, volledige versie moet dit kwartaal (eind maart) af zijn. In de tweede helft van 2010 zouden de eerste toestellen op de markt komen.

Maar hiervoor is dit forum niet bedoeld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drawer
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
Vandaag mail gestuurd naar Belnu dat ik mn bestelling wil annuleren. Het duurt me echt veel te lang, zeker nu ik heb gemerkt dat belcompany wel aardig toestellen uit kan leveren. Ik ga daar nu voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een contract-technische vraag, kun je bij GSMwijzer.nl je order annuleren ook al is het contract al ontvangen en goedgekeurd?(maar heb ik nog niks ontvangen en daar is uiteraard ook geen enkele duidelijkheid over) Want dan wil ik hem toch maar ergens anders gaan bestellen, dit is ook een verloren zaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 17 februari 2010 @ 15:24:
Even een contract-technische vraag, kun je bij GSMwijzer.nl je order annuleren ook al is het contract al ontvangen en goedgekeurd?(maar heb ik nog niks ontvangen en daar is uiteraard ook geen enkele duidelijkheid over) Want dan wil ik hem toch maar ergens anders gaan bestellen, dit is ook een verloren zaak.
Mij werd verteld dat het mogelijk te annuleren totdat het abonnement ingaat, dus volgens mij is het nou nog mogelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drawer
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 17 februari 2010 @ 15:24:
Nou bij BelNu.nl niet vinden ze...

Ben het daar niet mee eens, eens zien hoe ik er toch vanaf ga komen. Of ze moeten erg snel zijn met die telefoon nu...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vandaag belcompany gebeld en die zeggen dat de n900 op dit moment uitverkocht is in de webshop. 8)7
eind volgende week zal er weer een nieuwe levering binnenkomen.

ik heb de mijne bij smartphonestunts besteld....ik hoop dat ik volgende week eindelijk eens kan spelen

maarja we wachten wel af. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexo

Alexo

groots met een zachte o

Ik heb vanmiddag gebeld met het callcenter van studentmobiel.nl. Ze krijgen naar eigen zeggen 10-20 N900s per week, en moeten nog orders van november leveren. Ik confronteerde de telefoniste met het feit dat BelCompany de enige officiële aanbieder vanuit Nederland is (naast Nokia Nederland zelf) en ze bevestigde dit. Toen ik zei dat ik 'net zo goed' via Nokia.nl een N900 kon bestellen zei ze dat ik dat inderdaad ook kon doen, aangezien ik nog wel 'enkele weken' op de N900 zou moeten wachten. Niet zo erg, maar mijn huidige abo is 4 dagen geleden verlopen en mijn nieuwe Hi-abonnement is nog niet ingegaan (ze zei dat StudentMobiel.nl de optie aan klanten voorlegden om al eerder het abonnement in te laten gaan, maar mij is niks aangeboden) dus nu heb ik nog geen werkend nummer (besteld begin januari).

• dispie
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 01-12-2024
Drawer schreef op woensdag 17 februari 2010 @ 16:41:
[...]

Nou bij BelNu.nl niet vinden ze...

Ben het daar niet mee eens, eens zien hoe ik er toch vanaf ga komen. Of ze moeten erg snel zijn met die telefoon nu...
Bij gsmwijzer kan je tot je contract echt ingaat dat is zodra je bevestiging krijgt dat het toestel er is of je als je een maand voor je oude contract einde zit nog annuleren.

Of je moet uitdrukkelijk verzoeken of ze je aanvraag vast leggen bijvoorbeeld omdat je opzeg termijn 2 maanden bij je oude provider zoals bij mij.

daar willen ze dan wel een extra bevestiging over van je dat je zeker weet en dat je dan ook weet dat je niet meer kan annuleren en dus aan hun vast zit.

Let op: Vodafone (mijn oude provider) zegt aan de telefoon dat ze een opzeg termijn van 1 maand hebben op de website als ik inlog staat 2 maanden en in me contract ook dus zorg dat als je vodafone hebt je het tijdig op laat zeggen en niet 1 maand van te voren want dan ben je simpel weg te laat!!

• Nooxx
Ik ben vanochtend gebeld door de koerier van Belcompany, die zei dat ik vanavond een sms zou krijgen met hoelaat ze morgen de N900 komen leveren, Ik helemaal blij natuurlijk:D

Werd ik paar uur later gebeld door Belcompany zelf, die zeiden dat het een misverstand was en dat de N900 nu weer uitverkocht is.
Als het goed is komen er volgende week vrijdag nieuwe binnen dus ik hoop dat ik mijne dan ook krijg :D

We wachten maar weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laropo
Geachte heer -,

De levertijd van de Nokia N900 is wederom uitgesteld naar eind Maart.

Mocht u uw bestelling willen annuleren dan is dit mogelijk.

De aanvraag van nummerbehoud word pas gedaan zodra het toestel binnen is.

Met vriendelijke groet,

Team Customer Care

The Phonehouse Nederland
:'(

Ik dacht laat ik nog eens gaan peilen... ik weet ook echt niet meer wat ik hier mee moet.. pff!

[ Voor 11% gewijzigd door laropo op 19-02-2010 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HEy mensen,

Ik heb de afgelopen 3 weken de berichten hier gevolgd.
Ik was toen van plan om een n900 te bestellen.

kort samengevat: Ik heb m'n n900 binnen twee dagen gekregen!!!

Ik heb 29 jan. eerst bij studentmobiel de n900 besteld. ik wou een nieuw abo. bij Hi.
1 feb. kreeg ik van hun een bevestiging dat ze al m'n gegevens hebben gekregen.

1feb. s'avonds zag ik dat belcompany een betere abonement heeft, waardoor ik mijn huidige abonement gewoon kan verlengen (ik wou graag bij vodafone blijven).

Ik heb rond een uur of 20:00 mijn bestelling bij studentmobiel geannuleerd. en daarna meteen bij belcompany besteld.

2feb. heb ik om 12 uur studentmobiel gebeld, zodat ze het contract meteen kunnen annuleren.
Om 14 uur, dezelfde dag nog word ik door belcompany gebeld, om een afspraak te maken voor de levering.

En jah hoor, 3feb. netjes op tijd was ik om half 1 de trotse eigenaar van een N900.

Ik denk dat ik echt onwijs veel geluk heb gehad.
Ik stuur dit bericht niet om in te vrijven, maar kvind het gewoon raar dat sommige mensen drie maanden moeten wachten en dat andere maar twee dagen.

Groetjes
(ps: geen haat mail please(A)!:P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laropo
Verwijderd schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 12:45:
HEy mensen,

Ik heb de afgelopen 3 weken de berichten hier gevolgd.
Ik was toen van plan om een n900 te bestellen.

kort samengevat: Ik heb m'n n900 binnen twee dagen gekregen!!!

Ik heb 29 jan. eerst bij studentmobiel de n900 besteld. ik wou een nieuw abo. bij Hi.
1 feb. kreeg ik van hun een bevestiging dat ze al m'n gegevens hebben gekregen.

1feb. s'avonds zag ik dat belcompany een betere abonement heeft, waardoor ik mijn huidige abonement gewoon kan verlengen (ik wou graag bij vodafone blijven).

Ik heb rond een uur of 20:00 mijn bestelling bij studentmobiel geannuleerd. en daarna meteen bij belcompany besteld.

2feb. heb ik om 12 uur studentmobiel gebeld, zodat ze het contract meteen kunnen annuleren.
Om 14 uur, dezelfde dag nog word ik door belcompany gebeld, om een afspraak te maken voor de levering.

En jah hoor, 3feb. netjes op tijd was ik om half 1 de trotse eigenaar van een N900.

Ik denk dat ik echt onwijs veel geluk heb gehad.
Ik stuur dit bericht niet om in te vrijven, maar kvind het gewoon raar dat sommige mensen drie maanden moeten wachten en dat andere maar twee dagen.

Groetjes
(ps: geen haat mail please(A)!:P)
Daar is niks raars aan.. belcompany is de enige officiele (de rest is grijze import) verkoper van de N900 hier in NL. Zij hebben geen leverings problemen, dat is al lang bekend.

Helaas hebben ze ook geen goeie deals imo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexo

Alexo

groots met een zachte o

@darji89: ik doe nu ook hetzelfde. Was vanmiddag de Belcompany (in Tilburg) binnengelopen omdat ik het bij studentmobiel.nl te lang vond duren! Onduidelijkheid, geen goede service, kon wsl nog 'enkele weken wachten' (zie een paar posts boven voor mijn beklag) etc..

Ik had bij de Belcompany mn verhaal gedaan, sta nu op een wachtrij met nog 4 voor me, ze hopen volgende week enkele toestellen binnen te krijgen. Als het zo ver is bellen ze me en kan ik meteen een contract afsluiten en met de N900 naar buiten lopen :) (N900 gratis bij Hi 30, eerste jaar Hi 30 + Internet voor €32.50, 2e jaar €40, gemiddeld €36.25 over 2 jaar)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nooxx
Ja we wachten maar tot volgende week, dan krijgt Belcompany nieuwe lading, hopelijk zit mijne er ook bij :D vast wel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LittleKiller
  • Laatst online: 29-09 10:26
Thephonehouse heeft mij gemeld dat ik mijn mobiel dinsdag krijg, ze hebben me het vezekert dat ik hem volgende week heb. nou, ik moet maar zien. afwachten, zoals gewoonlijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atoombom
typhone verwacht eind maart een lading. :(

wat kan ik hier tegen aan doen ? 4 maanden betalen zonder toestel :X

[ Voor 47% gewijzigd door atoombom op 22-02-2010 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nooxx
atoombom schreef op maandag 22 februari 2010 @ 16:08:
typhone verwacht eind maart een lading. :(

wat kan ik hier tegen aan doen ? 4 maanden betalen zonder toestel :X
Dat is gewoon een naaistreek, kunnen ze je geen nieuw leentoestel geven? (hd2 ofzo?)
En anders vergoeding vragen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atoombom
Nooxx schreef op maandag 22 februari 2010 @ 16:21:
[...]

Dat is gewoon een naaistreek, kunnen ze je geen nieuw leentoestel geven? (hd2 ofzo?)
En anders vergoeding vragen?
op mails reageren ze nooit terug, mochten ze dit keer ook niet reageren dan betaal ik gewoon niet meer.
Pagina: 1 ... 25 ... 27 Laatste