srry voor de late reactie, nou ik zie de webshop wel als boeven, want de doa regeling wat in europese wetgeving staat en ook bij de fabrikanten als garatien regeling, houden de meeste webshop zich niet hier aan. ik werk zelf ook in de winkel, als wij de n900 bestellen, hebben we deze binnen 5 werkdagen gewoon binnen. en ook als je op de meeste website kijkt staan er nergens dat jullie buitenlandse producten verkopen. wat ook het geval is, als je naar de wachtlijst van de n900 kijkt. zou ik zeggen dan ga je naar een andere leverancier zoeken die het sneller kan leveren en of de webshops dat doen betwijfel ik. misschien dat smartshop beter zijn best doet dan de andere gsmwebshop kan zo zijn. maar van gsmweb.nl weet ik zeker dat je geen service hoeft te verwachten of een feedback op je mails. en vooral als je een kapote product onvangt wordt het ten reparatie gestuurt dynafix.
en als ik goed heb is dat ook het geval van jullie. als je echt een goed webshop was en niet alleen op geld verdienen uit was. zouden al webshop zicht houden op artikle vertien van de wet boek kopen op afstand. want toestellen komen van jullie en de abo van telfort ( of andere provider). deze twee worden gekoppelt en zijn niet afhankelijk van elkaar, dus zich houden aan de doa regeling. verder wat ik op veel topic gezien heb, zijn er mensen die al van december op deze toestel zitten te wachten. als deze mensen het willen kunnen ze de abo en besteliing afzeggen , want in de wetboek staat er ook, wanneer je iets besteld dat na een maand van de besteld datum binnen moet krijgen.
als mensen echt niet kunnen wachten, loop mediamarkt, saturn of een belcompany binnen de meeste hebben deze toestel gewoon op voorraad liggen. soms kunnen ze ook een mooie deal voor je maken
Verwijderd schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 09:45:
@freegohan
Interessante conclusie van jou. Als wij alles in Nederland zouden kopen zouden de prijzen ook hoger zijn, wat dus aan de consument wordt doorgerekend, en dat werkt niet, want meestal wil de consument de laagste prijs. De marges bij webshops in de telecom zijn echt niet onredelijk. In een competitieve markt als de telecom zijn hoge marges gewoon niet mogelijk. Dus webshops als boeven bestempelen... Ik ben niet onafhankelijk, maar ik zie geen rede waarom 'wij' boeven zijn.
Tevens wil de consument toestellen zo snel mogelijk geleverd hebben. Waar normaliter Europees eerst geleverd kan worden was dit in het geval van de N900 niet het geval. Benelux inkopen is dus zeker niet sneller. Tevens kost het bij toestellen die overal goed leverbaar zijn misschien 1 werkdag extra als wij in Duitsland inkopen.
[
Voor 3% gewijzigd door
Verwijderd op 11-02-2010 10:04
]