nog steeds aan het wachten op de levering van mijn N900, al besteld op 9 oktober. Studentmobiel heeft toegezegd morgen te zullen bellen over de status van de levering. Inmiddels is de orderstatus op de website veranderd naar "Gereserveerd" maar dat mag na ruim 3,5 maand wachten volgens mij ook wel.
Heb dinsdag gemaild met bestelmaar over de beschikbaarheid van de N900. Ik kreeg de volgende reactie:
Ik wacht af... maar heb er na het lezen van bovenstaande posts weinig vertrouwen meer in
woensdag bij bestelmaar de N900 besteld icm een verlenging voor T-Mobile. Werd diezelfde dag gebeld voor het maken van een leveringsafspraak. I.v.m. de verlenging zou dit echter minstens tien dagen moeten duren. Mijn N900 zou 8 februari worden geleverd. Volgens bestelmaar zouden ze de N900 op voorraad hebben en zeker de 8e. Ik heb nog geen bericht gehad dat dit zal veranderen.Geachte dr. Koos.
Bedankt voor uw interesse in onze aanbieding! Op dit moment is de Nokia N900 goed leverbaar. Wanneer u een bestelling doet op onze website www.bestelmaar.nl kunt u dit toestel binnen een week thuis verwachten.
we kijken uit naar uw bestelling (etc)
Ik wacht af... maar heb er na het lezen van bovenstaande posts weinig vertrouwen meer in
[ Voor 4% gewijzigd door dr. koos op 28-01-2010 13:40 ]
Verwijderd
Wij hebben de KPN abonnementen tot een bepaalde datum aan moeten sluitenNas T schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 13:44:
[...]
Ik lees dat je aangesloten bent vanwege de tijdelijke actie, dan iets over vorige week en besteldatum, het enige duidelijke wat ik daaruit kan opmaken is dat er vorige week geleverd is. Daarna vertellen ze dat je bij de volgende levering zit.
Tsja...aan het lijntje houden...dat zijn standaard mails die verzonden worden. Onder aan het lijntje houden versta ik dan dat ze zeggen dat hun leverancier beloofd heeft dat er deze week een flinke lading binnen komt. Maar ze noemen geen data. Dat ze dan zeggen dat er vorige week geleverd is, dat zou je nog kunnen zien als aan het lijntje houden (omdat er vertrouwen gewekt probeert te worden).
Ik heb bij studentmobiel 1 december besteld, een week terug geannuleerd en besteld bij bestelmaar (uiteindelijk alle kosten even hoog). Als het goed is krijg ik dinsdag mijn N900. Eindelijk
om de actie te kunnen behouden, deze zijn met de eerste levering
uitgeleverd. De levering van vorige week is echt volgens besteld datum
uitgeleverd. Wij zullen ervoor zorgen dat wanneer de toestellen weer op
voorraad komen er ook 1 naar u toe wordt gezonden.
Dat staat er.
Dat betekent dat ze alle KPN abonnementen EERST hebben gedaan, omdat ze anders de actie verloren.
Dit betekent dus ook dat ik GEEN kpn abo heb.... (Anders zou ik hem al wel hebben he
Snap je het nu?
Ik begrijp het. Maar dat is dus bullshit van studentmobiel. Stel dat dat zo is:Verwijderd schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 14:45:
[...]
Wij hebben de KPN abonnementen tot een bepaalde datum aan moeten sluiten
om de actie te kunnen behouden, deze zijn met de eerste levering
uitgeleverd. De levering van vorige week is echt volgens besteld datum
uitgeleverd. Wij zullen ervoor zorgen dat wanneer de toestellen weer op
voorraad komen er ook 1 naar u toe wordt gezonden.
Dat staat er.
Dat betekent dat ze alle KPN abonnementen EERST hebben gedaan, omdat ze anders de actie verloren.
Dit betekent dus ook dat ik GEEN kpn abo heb.... (Anders zou ik hem al wel hebben he)
Snap je het nu?
Studentmobiel MOET iedereen die een KPN abbo had moeten aansluiten, en ze hadden op dat moment minder telefoons dan openstaande aansluitingen van KPN? Wat dan? Hadden ze dan mensen gebeld/gemaild om te zeggen: sorry, je contract gaat niet door?
En daarbij: aansluiten betekent niet meer of minder dan een werkende simkaart hebben. Dus waarom krijgen ze hun telefoon eerder?
Mijn excuses dat ik zo traag van begrip ben

vrede in rust
Verwijderd
De foon was klokgaaf mankeerde helemaal niks aan.Verwijderd schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 22:58:
Konden jullie wel bellen!? Bedoel; hadden jullie ook problemen met de mic zoals heel veel mensen al hebben gehad???
Na de update liep hij vast

Verwijderd
Krijg morgen eindelijk mn phone... Had em eerst bij GSMwijzer in bestelling op de hoop dat ik em togh nog redelijk snel zou krijgen.. Helaas duurde et me te lang
. Heb de bestelling maar geannuleerd en togh maar via de BCwebshop besteld, voor €98,99 (verlenging hi 35 + internet Xtra Snel)
Afgelopen vrijdag bij BCwebshop besteld kreeg eerst keurig een mailtje dat zoals op de site van BC staat aangegeven, de N900 niet direct kon worden uitgeleverd..Tot mijn verbazing kreeg ik gelukkig vandaag al een telefoontje dat ze de tel morgen komen brengen.. Vin dit allemaal een stuk netter dan hoe GSMwijzer met zijn klanten omgaat. Het scheelt dan wel ong. €50,-, maar dat bedrag ben ik vast snel weer vergeten.. Ben iig blij dat ik niet nog meer uren hoef te besteden in dit topic voor een inschatting van de mogelijke levertijd
Het mooie is dat ik mijn tel nu eerder heb dan mn pa welke hem voor de kerst al bij GSMwijzer bestelde en die ik hopelijk nog blijer kan maken als in de onderstaande mailwisseling
:
Hallo medewerker van de klantenservice,
Zijn de N900 toestellen nu nog steeds niet binnen? Vind u dat zelf ook niet vreemd als je weet dat BelCompany wel uitlevert?
Groet,
Beste,
de nieuwe levering van Nokia is helaas nog steeds niet gearriveerd.
Belcompany heeft de toestellen inderdaad af en toe op voorraad, het
betreft hier dan een voorraad van 2009 met een mogelijke productiefout.
Echter u bent uiteraard vrij om uw order te annuleren en uw toestel bij de
Belcompany aan te schaffen.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice GSMwijzer.nl
We zullen dus zien of ik daadwerkelijk een 2009 model ontvang..Ik laat morgen wel ff weten of het de moeite waard is of niet..
Afgelopen vrijdag bij BCwebshop besteld kreeg eerst keurig een mailtje dat zoals op de site van BC staat aangegeven, de N900 niet direct kon worden uitgeleverd..Tot mijn verbazing kreeg ik gelukkig vandaag al een telefoontje dat ze de tel morgen komen brengen.. Vin dit allemaal een stuk netter dan hoe GSMwijzer met zijn klanten omgaat. Het scheelt dan wel ong. €50,-, maar dat bedrag ben ik vast snel weer vergeten.. Ben iig blij dat ik niet nog meer uren hoef te besteden in dit topic voor een inschatting van de mogelijke levertijd
Het mooie is dat ik mijn tel nu eerder heb dan mn pa welke hem voor de kerst al bij GSMwijzer bestelde en die ik hopelijk nog blijer kan maken als in de onderstaande mailwisseling
Hallo medewerker van de klantenservice,
Zijn de N900 toestellen nu nog steeds niet binnen? Vind u dat zelf ook niet vreemd als je weet dat BelCompany wel uitlevert?
Groet,
Beste,
de nieuwe levering van Nokia is helaas nog steeds niet gearriveerd.
Belcompany heeft de toestellen inderdaad af en toe op voorraad, het
betreft hier dan een voorraad van 2009 met een mogelijke productiefout.
Echter u bent uiteraard vrij om uw order te annuleren en uw toestel bij de
Belcompany aan te schaffen.
Met vriendelijke groet,
We zullen dus zien of ik daadwerkelijk een 2009 model ontvang..Ik laat morgen wel ff weten of het de moeite waard is of niet..
Begrijp ik goed dat jij afgelopen zaterdag je bestelling bij BelCompany (de online webwinkel van hun site belcompany.nl?) hebt gedaan en deze morgen binnen krijgt? Ik heb vorige week woensdag mijn bestelling bij hun gedaan en heb nog niets binnen of gehoord, terwijl tegen mij op die dag nog werd gezegd dat de telefoon gewoon op voorraad was. Als ik jou goed begrijp zijn ze nu dus gewoon telefoons aan het uitleveren aan mensen die later besteld hebben en laten ze anderen gewoon wachten. Het moet niet veel gekker worden!Verwijderd schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 21:36:
Afgelopen zaterdag bij BCwebshop besteld kreeg eerst keurig een mailtje dat zoals op de site van BC staat aangegeven, de N900 niet direct kon worden uitgeleverd..Tot mijn verbazing kreeg ik gelukkig vandaag al een telefoontje dat ze de tel morgen komen brengen..
Als dit echt zo is krijgt Belcompany morgen van mij zijn eerste slechte beoordeling hier op tweakers...
[ Voor 3% gewijzigd door kwee op 28-01-2010 22:07 ]
Verwijderd
Wel via Belcompany webshop, maar het was op vrijdag ipv zaterdag (heb niet zo'n goed tijdsbesefkwee schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 22:06:
[...]
Begrijp ik goed dat jij afgelopen zaterdag je bestelling bij BelCompany (de online webwinkel van hun site belcompany.nl?) hebt gedaan en deze morgen binnen krijgt? Ik heb vorige week woensdag mijn bestelling bij hun gedaan en heb nog niets binnen of gehoord, terwijl tegen mij op die dag nog werd gezegd dat de telefoon gewoon op voorraad was. Als ik jou goed begrijp zijn ze nu dus gewoon telefoons aan het uitleveren aan mensen die later besteld hebben en laten ze anderen gewoon wachten. Het moet niet veel gekker worden!
Als dit echt zo is krijgt Belcompany morgen van mij zijn eerste slechte beoordeling hier op tweakers...
Ik zal ze morgen even bellen... Bedankt voor al je info! Dat maakt het voor mij duidelijker hoe twijfelachtig ze daar zaken doen.
woendag avond (27.1) via webshop van Belcompany besteld (met abbo van vodafone)
donderdag (28.1) telefoon om te bevestigen en afspraak met koerier te maken
vrijdag (vandaag) (29.1) zal ie geleverd worden tussen 13.20 en 17.20 .. ben zeer benieuwd...
donderdag (28.1) telefoon om te bevestigen en afspraak met koerier te maken
vrijdag (vandaag) (29.1) zal ie geleverd worden tussen 13.20 en 17.20 .. ben zeer benieuwd...
cd /pub && more beer
Verwijderd
vanmorgen studentmobiel aan de lijn gehad ze konden me onder voorbehoud vertellen dat ze komende week een levering krijgen en dat mijn telefoon hier zeker bij zit
aangezien ik degene ben die het langste aan het wachten is bij hun. Contract ontvangen door SM 9 okt.
Heb hem gistermiddag bij the Phone House besteld, in de winkel. Verlenging van Hi35 eindeloos online abonnement..
Vandaag is ie bezorgd. Mooi snel dus.
Vandaag is ie bezorgd. Mooi snel dus.
Insured by MAFIA - You hit me, we hit you!!!
Verwijderd
Dan heb jij ongelofelijk veel geluk volgens mij....
Ik heb m ook bij The Phone House besteld (winkel), al poosje terug... Gisteren langs geweest en ze konden niet vertellen wanneer het nou eindelijk zover zou zijn...
Ik heb m ook bij The Phone House besteld (winkel), al poosje terug... Gisteren langs geweest en ze konden niet vertellen wanneer het nou eindelijk zover zou zijn...
The Phonehouse is niet veel beter dan die anderen..
Had 'm bij studentmobiel.nl besteld, maar toch geannuleerd om nu toch wel duidelijke redenen.
Ben dus een beetje rond gaan lopen, en in de winkel van The Phonehouse zeiden ze dat er online nog 3 op voorraad waren. Dus ik heb meteen online besteld... en krijg ik meteen erna een mailtje dat ze niet meer op voorraad zijn. Geloof er geen zak van.
Nu al twee keer 't contact formulier op de site ingevuld, maar ze reageren gewoon niet. Hoezo aan het lijntje houden...
Snap niet dat bedrijven dit doen... Dat ie meteen weg was ok, maar dan ook gewoon helemaal niet op mails e.d. reageren. Zo moeilijk is het niet hoor, gewoon even een fatsoenlijke nette mail terug sturen... zou je denken.
Had 'm bij studentmobiel.nl besteld, maar toch geannuleerd om nu toch wel duidelijke redenen.
Ben dus een beetje rond gaan lopen, en in de winkel van The Phonehouse zeiden ze dat er online nog 3 op voorraad waren. Dus ik heb meteen online besteld... en krijg ik meteen erna een mailtje dat ze niet meer op voorraad zijn. Geloof er geen zak van.
Nu al twee keer 't contact formulier op de site ingevuld, maar ze reageren gewoon niet. Hoezo aan het lijntje houden...
Snap niet dat bedrijven dit doen... Dat ie meteen weg was ok, maar dan ook gewoon helemaal niet op mails e.d. reageren. Zo moeilijk is het niet hoor, gewoon even een fatsoenlijke nette mail terug sturen... zou je denken.
Zojuist nog iemand van the phonehouse aan de lijn gehad, vertelde me dat er van de week een aantal verzonden zijn en vandaag zouden er meer binnenkomen. Lariepenarie.
Ik denk dat uit de hele topic we nu wel de conclusie kunnen trekken dat telefoonwinkels geen wachtlijsten op datum kunnen sorteren (mochten er uberhaupt lijsten zijn)
Ik denk dat uit de hele topic we nu wel de conclusie kunnen trekken dat telefoonwinkels geen wachtlijsten op datum kunnen sorteren (mochten er uberhaupt lijsten zijn)
Verwijderd
vandaag zouden er meer binnenkomen... maar goed, is dat ook gebeurd? Dat kunnen ze toch checken? Ik gok toch dat ze om 15.00 niet meer wachten op een nieuwe batch om het weer her te verdelen.
Zou het trouwens een lading zijn voor de online bestelde toestellen, of voor de winkels?
Zou het trouwens een lading zijn voor de online bestelde toestellen, of voor de winkels?
Verwijderd
Ik heb zojuist naar Hi gebeld om te vragen hoe het nou precies zit.
Ik kreeg een dame aan de lijn die er volgens mij vrij weinig over wist. Ze zei dat het toestel misschien pas over 'maanden' binnen zou komen ALS hij nog uberhaupt binnen ZOU KOMEN. Deze conclusie trok zij uit het feit dat de N900 niet meer aangeboden werd op de site.
Daarna kwam de vraag of ik misschien mijn bestelling wou annuleren en mijn contractverlenging door wilde laten gaan i.c.m een ander toestel..
Ik kreeg een dame aan de lijn die er volgens mij vrij weinig over wist. Ze zei dat het toestel misschien pas over 'maanden' binnen zou komen ALS hij nog uberhaupt binnen ZOU KOMEN. Deze conclusie trok zij uit het feit dat de N900 niet meer aangeboden werd op de site.
Daarna kwam de vraag of ik misschien mijn bestelling wou annuleren en mijn contractverlenging door wilde laten gaan i.c.m een ander toestel..
Verwijderd schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 14:18:
Dan heb jij ongelofelijk veel geluk volgens mij....
Ik ben naar the Phone House in Oldenzaal gegaan, ik was er namelijk woensdag ff met een vriend van me, die zijn abo kon verlengen (andere foon). Ik had hier zelf gelezen dat ie pas ongeveer februari er zou zijn. Dus ik vraag in Oldenzaal ff na, zegt de filiaalmanager daar: ik heb ze in ons warehouse wel liggen. Vandaag bestellen, morgen binnen. Toen heb ik er nog een nachtje over geslapen, en de volgende dag (donderdags) gebeld. Hij zou mij er over terug bellen, dat heeft ie gedaan. Moest ik wel liefst diezelfde dag even komen om het te ondertekenen. Zo gezegd, zo gedaan. Toen ik 's middags in de winkel de boel ondertekend, toen meldden ze wel dat ik de laatste uit de centrale voorraad had...laropo schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 14:43:
The Phonehouse is niet veel beter dan die anderen..
Ik heb 18 januari besteld bij bestelmaar, kreeg eergister te horen dat mijn telefoon dinsdag niet zou komen, 2 boze mails teruggedaan met 1 waarin ik de leverdatum vroeg. Net gebeld en te horen gekregen dat 15 februari er weer een nieuwe lading komt.
Maar ja...informatie is tegenwoordig op niks gebaseerd....
Ow ja...dan zit ik op stage en kan de hele week niks aannemen. Dan moet ik een vrije dag vragen.
Ow ja...dan zit ik op stage en kan de hele week niks aannemen. Dan moet ik een vrije dag vragen.
[ Voor 13% gewijzigd door Nas T op 29-01-2010 17:00 ]
vrede in rust
Vandaag gebeld met de klantenservice van Belcompany. Blijkbaar hadden ze mijn rekening nummer niet goed in hun systeem staan waardoor de telefoon niet werd uitgeleverd. Hier zouden ze een mail over gestuurd hebben (die ik nooit ontvangen heb) waardoor ze mijn telefoon niet hebben kunnen versturen. Ze hebben hier alleen nooit iets van gezegd tijdens een van de 4 andere keren dat ik na heb gebeld over deze telefoon...
Al met al is alles nu als het goed is in orde en ligt de telefoon nu bij de vervoerder die hem maandag komt afleveren. Nog een weekendje wachten dus voor mij.
Al met al is alles nu als het goed is in orde en ligt de telefoon nu bij de vervoerder die hem maandag komt afleveren. Nog een weekendje wachten dus voor mij.
Verwijderd
Hoe zijn jullie ervaringen met gsmwijzer.nl?
Ik heb hem 17-1 besteld, ben benieuwd
Gelukkig heb ik tot nu toe een bug-loze 2 jaar achter de rug met mijn fijne N82
Ik heb hem 17-1 besteld, ben benieuwd
Gelukkig heb ik tot nu toe een bug-loze 2 jaar achter de rug met mijn fijne N82
na 1,5 week al 2 boze mailtjes gestuurd??Nas T schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 16:59:
Ik heb 18 januari besteld bij bestelmaar, kreeg eergister te horen dat mijn telefoon dinsdag niet zou komen, 2 boze mails teruggedaan met 1 waarin ik de leverdatum vroeg. Net gebeld en te horen gekregen dat 15 februari er weer een nieuwe lading komt.
moet je nagaan als je er al een maand op wacht
Verwijderd
...en da's nog kort voor sommigen hierHoover schreef op zaterdag 30 januari 2010 @ 13:55:
[...]
na 1,5 week al 2 boze mailtjes gestuurd??

Iemand nog iets vernomen van Typhone?!
Alleen dat mn leentoestel klaar ligt bij het postkantoor.... maar verder niets.Verwijderd schreef op zaterdag 30 januari 2010 @ 15:09:
[...]
...en da's nog kort voor sommigen hier![]()
Iemand nog iets vernomen van Typhone?!
Ik hoop ergens midden februari.
Verwijderd
Gister mijn tel van BelCompany ontvangen.. Helemaal niets mis mee, inclusief nieuwste firmware.
Ik heb m'n bestelling bij SM geannuleerd en besteld bij bestelmaar.nl (als ik toch moet wachter dan maar €50 minder betalen he
) ze hebben me verteld dat ik hem in week 5 zou krijgen. Ik verwacht het eerlijk gezegd niet, maar kijken wat er gebeurt
Ik wacht al 2 maandenHoover schreef op zaterdag 30 januari 2010 @ 13:55:
[...]
na 1,5 week al 2 boze mailtjes gestuurd??
Maar ik kreeg dus donderdag een mail: "sorry", we kunnen niet leveren. Dan voel je je genaaid.
Nu lees ik hier 15 februari nieuwe levering, week 5, en ik heb een mail "vanaf week 6". Ik heb een mail teruggestuurd of dat dus al in week 6 kan plaatsvinden of na week 6. Erg duidelijk weer...
vrede in rust
Verwijderd
Was vanmorgen bij de BC in Muiden, die hadden er nog 1.
Vergeleken bij online bestellen moest ik wel veel meer bijbetalen.
Wacht gsmwijzer nog ff af en anders toch naar de BC, die krijgen er druppelsgewijs elke week wat binnen...
Vergeleken bij online bestellen moest ik wel veel meer bijbetalen.
Wacht gsmwijzer nog ff af en anders toch naar de BC, die krijgen er druppelsgewijs elke week wat binnen...
Verwijderd
Durf het bijna niet te vragen, zeker alles hierboven, maar is er iemand die weet OF KPN (dus niet Hi) N900 toestellen uitleverd en zo ja hoe lang dat duurt bij ze? Mijn abbo KPN Flexibel (heet nu Personal Sim) loopt namelijk deze maand af en ik wil graag de N900 bestellen bij ze.
Mocht KPN niet uitleveren weet iemand hoe het dan zit met abbo verlenging? Gaat dat dan pas in als je je nieuwe telefoon hebt of al eerder?
Mocht KPN niet uitleveren weet iemand hoe het dan zit met abbo verlenging? Gaat dat dan pas in als je je nieuwe telefoon hebt of al eerder?
Verwijderd
Volgens mij gaat de verlenging pas in op het moment dat je huidige abo afloopt.
Aan de telefoon zeiden ze net van GSMwijzer.nl dat als je je telefoon elders kan vinden, dat je dat ook maar meteen moet doen
Op zich weer n staaltje klantenbinding.
Tot op heden is de Belcompany een van de weinige die ze goed kan leveren.
Aan de telefoon zeiden ze net van GSMwijzer.nl dat als je je telefoon elders kan vinden, dat je dat ook maar meteen moet doen
Op zich weer n staaltje klantenbinding.
Tot op heden is de Belcompany een van de weinige die ze goed kan leveren.
Vandaag mijn telefoon binnen gekregen. Het apparaat is zeker alle frustratie waard. 
Meteen een super goedkope (18 stuks voor 3 euro ofzo op ebay) screenprotector erop geplakt om meteen iets van bescherming te hebben. Mocht nog iemand zo'n protector nodig hebben, dan kan je die gratis ophalen (omgeving Eindhoven). Ik heb namelijk geen 17 stuks reserve nodig.
Meteen een super goedkope (18 stuks voor 3 euro ofzo op ebay) screenprotector erop geplakt om meteen iets van bescherming te hebben. Mocht nog iemand zo'n protector nodig hebben, dan kan je die gratis ophalen (omgeving Eindhoven). Ik heb namelijk geen 17 stuks reserve nodig.
wat is thephonehouse K*t zeg, zeggen dat iedereen die voor 25 had besteld hem vandaag zou krijgen, nou niets 
of ging dat alleen over internet? ik heb hem bij een winkel gehaald. besteld bedoel ik : D
of ging dat alleen over internet? ik heb hem bij een winkel gehaald. besteld bedoel ik : D
[ Voor 7% gewijzigd door LittleKiller op 01-02-2010 20:28 ]
Verwijderd
ik wil er wel eenkwee schreef op maandag 01 februari 2010 @ 19:37:
Vandaag mijn telefoon binnen gekregen. Het apparaat is zeker alle frustratie waard.
Zo. Hij is binnen. Ik heb hem vandaag 2ehands gekocht, in plaats van wie weet hoe lang nog te wachten Dit bericht is uiteraard verstuurd vanaf de N900. Ter indicatie: ik heb er €400 voor betaald.
vrede in rust
Ik heb hem donderdag de 28e besteld bij the Phone House in de winkel, vrijdag de 29e binnen per post...LittleKiller schreef op maandag 01 februari 2010 @ 20:24:
wat is thephonehouse K*t zeg, zeggen dat iedereen die voor 25 had besteld hem vandaag zou krijgen, nou niets
[ Voor 3% gewijzigd door DaRoot op 01-02-2010 23:18 ]
Stuur maar een mailtje naar n900screenprotector@gmail.com dan kan ik je mijn gevens geven en dan komen we er vast wel uit. Van mij mag je er ook meer dan 1 hebben (bijvoorbeeld 8 stuks) als je die dan eventueel weer door kan geven aan iemand anders. (En voor alle spammers die mailadressen verzamelen: waarschijnlijk kijk ik na volgende week nooit meer naar dat adres.Verwijderd schreef op maandag 01 februari 2010 @ 20:24:
[...]
ik wil er wel eenheb mijn n900 nog niet binnen maar als ik een screenprotector al zou hebben zou ik erg op prijs stellen? een of andere manier om contact te leggen?
Verwijderd
Net nog even gebeld met Smartphonestunts.nl en die wisten helaas ook niet meer. Hun leverancier stelt de levering iedere keer weer een week uit. De medewerkster gaf aan wellicht as donderdag meer te weten.
Besteld 2 december 2009. 2 maanden verder en nog geen telefoon...
Besteld 2 december 2009. 2 maanden verder en nog geen telefoon...
Ik heb 'm de 18e besteld (toen er volgens iemand in de winkel nog een aantal op voorraad waren online!), maar nog helemaal niks gehoord...DaRoot schreef op maandag 01 februari 2010 @ 23:16:
[...]
Ik heb hem donderdag de 28e besteld bij the Phone House in de winkel, vrijdag de 29e binnen per post...
Oja toch wel.. ze hadden problemen met de server waardoor de emails verloren zijn gegaan, of ik mijn vraag opnieuw wou stellen. Op gereageerd, maar nog steeds geen reactie van ze gehad..
heb em op de 18e besteld via internet bij de phonehouse en nog niks gezien anders.LittleKiller schreef op maandag 01 februari 2010 @ 20:24:
laropo schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 16:12:
[...]
Ik heb 'm de 18e besteld (toen er volgens iemand in de winkel nog een aantal op voorraad waren online!), maar nog helemaal niks gehoord...
Oja toch wel.. ze hadden problemen met de server waardoor de emails verloren zijn gegaan, of ik mijn vraag opnieuw wou stellen. Op gereageerd, maar nog steeds geen reactie van ze gehad..
GrrrrrrrGeachte heer ,
De Nokia N900 kunnen wij weer uitleveren vanaf eind Februari.
Hetgeen wat er toen mogelijk nog beschikbaar was.
Was al gereserveerd voor klanten die hem al hadden besteld.
Met vriendelijke groet,
Team Customer Care
The Phonehouse Nederland
Verwijderd
Snap niet dat er mensen zijn die een maand geleden hebben besteld en dan nu toch gaan zeuren dat ze geen telefoon hebben. Als je je een beetje had georienteerd dan wist je van de lever problemen. Ik ga tog ook niet iedere keer zeuren dat het al bijna 4 maanden duurt. Als je zeurt moet je wel een reden hebben en niet van na een maand nog geen telefoon want dan ben je toch echt zelf de bosdoener.
Peace.
Peace.
Verwijderd
IMO is dat op zich prima argument niet doorslaggevend -want de degelijke leveringsindicaties wat je mag hopen zijn er ten enenmale niet- al oriënteert de enkele consument zich tot Tokyo. De vraag blijft zo wie nou eigenlijk de onzekerheid van levering weg zou kunnen nemen.Verwijderd schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 17:03:
Als je je een beetje had georienteerd dan wist je van de lever problemen.
- Ik krijg niet de indruk dat de detaillisten nou zoveel meekrijgen van het grotere distributieplan (wat ze geen vrijbrief geeft om ruis te veroorzaken trouwens). Dat brengt ze in de verleiding om de distributie rooskleuriger te schetsen dan zij is, wat ze vooral niet motte doen want daarmee beschadigen ze zichzelf, en de consument erbij. Als die laatste erachter komt dat e.e.a. tegenvalt wordt 'ie niet blij. Terwijl als ze de klant weten te boeien met info over accesoires oid kunnen ze een klant misschien toch tevreden stemmen.
- Ik zou wel willen weten wat Nokia ervan weerhoudt om uit te leggen waarom het aanbod van de N900 kennelijk klein is ingefaseerd. Komt dat door onhandige marketing, komt dat door veel RMA returns, reclamedoeleinden... wat is er nou eigenlijk aan de hand? Een run op een artikel is leuk maar zeg er dan ook wat over. De informatie die de gemiddelde klant over dat toestel zoekt op de Nokiasite verandert ook wel wat naarmate die weken/maanden zit te wachten; wat ik daar nu aantref vind ik teleurstellend.
Verwijderd
in Saturn hoofddorp hebben ze er genoeg op voorraad, als je binnen loopt kan je het zo meenemen
Verwijderd
Wat betekent dat mbt levertijden? Is dat een aanbeveling, of denk je dat de leveranciers het allemaal dus maar moeten regelen (zoals ordernummers sorteren/ vervangend nakomen, leentoestel etc.)?Verwijderd schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 22:55:
in Saturn hoofddorp hebben ze er genoeg op voorraad, als je binnen loopt kan je het zo meenemen
Mijn Vodafone abbo loopt af op 6 Juni. Ik wil nu een nieuw abbo bij T-mobile met nummerberbehoud via GSMwijzer.nl bestellen. Dat kan dan vanaf 6 Maart (3 maanden van tevoren, opzegtermijn) Ik wil dat mijn nieuwe T-mobile abbo ingaat wanneer de oude stopt om dubbele kosten te voorkomen. Mijn vraag is nu krijg je meteen het toestel opgestuurd van GSMwijzer.nl of moet je 3 maanden wachten.
Bij typhone is het zo dat je de volledige prijs van de n900 vooraf betaalt (rond de 600 euro) (een soort borg dus) En als het abonnement ingaat je het geld teruggestort krijgt.
Bij typhone is het zo dat je de volledige prijs van de n900 vooraf betaalt (rond de 600 euro) (een soort borg dus) En als het abonnement ingaat je het geld teruggestort krijgt.
Verwijderd
-Tegenwoordig is de opzegtermijn 1 maand (wettelijk bepaald).fox-hound schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 00:23:
Mijn Vodafone abbo loopt af op 6 Juni. Ik wil nu een nieuw abbo bij T-mobile met nummerberbehoud via GSMwijzer.nl bestellen. Dat kan dan vanaf 6 Maart (3 maanden van tevoren, opzegtermijn) Ik wil dat mijn nieuwe T-mobile abbo ingaat wanneer de oude stopt om dubbele kosten te voorkomen. Mijn vraag is nu krijg je meteen het toestel opgestuurd van GSMwijzer.nl of moet je 3 maanden wachten.
-je gaat het contract aan op de datum van tekenen, maar met een vertraagde activering (het moment waarop je nummer wordt overgezet).
-Vroeger was 4 maanden de maximale "vertraging", maar misschien is dat veranderd nu de opzegtermijn ook is verlaagd.
-Bij alle webwinkels waar ik heb gekocht kreeg ik altijd de telefoon direct na ondertekening toegestuurd. Ik zou ook niets anders accepteren, en uitwijken naar een andere winkel als ze je 3 maanden laten wachten of een borg willen laten betalen.
Nooit een brog betalen ! je kunt gewoon je oude abbo opzeggen, en nieuw abbo met nummerbehoud aanvragen. Ook 6 maanden van te vore, en je krijg je fone opgestuurd zodara er goedkeuring is van je nieuwe provider. Als de N900 dan tenminste in voorraadig is ....fox-hound schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 00:23:
Verwijderd
@hetnet
Helaas is dat niet waar.
Als je naar een andere provider gaat en nummerbehoud aanvraagt zal de nieuwe provider je niet accepteren als je nog langer dan 3 maanden bij een andere provider zit.
@fox-hound
De manier van borg is een mogelijkheid, maar elke maand kunnen provider wijzigingen in abonnement en provisie voor de dealer doen. Als je nu bijvoorbeeld een N900 gratis krijgt bij een T-Mobile Relax 35, moet je misschien in maart € 100,- bij betalen. Als ik jou was zou ik gewoon wachten tot 6 maart. En dan je bestelling plaatsen. Dit voorkomt eventueel gedoe met borg terugkrijgen en ook mag je er vanuit gaan dat de N900 tegen die tijd wel goed (of beter) leverbaar is.
Helaas is dat niet waar.
Als je naar een andere provider gaat en nummerbehoud aanvraagt zal de nieuwe provider je niet accepteren als je nog langer dan 3 maanden bij een andere provider zit.
@fox-hound
De manier van borg is een mogelijkheid, maar elke maand kunnen provider wijzigingen in abonnement en provisie voor de dealer doen. Als je nu bijvoorbeeld een N900 gratis krijgt bij een T-Mobile Relax 35, moet je misschien in maart € 100,- bij betalen. Als ik jou was zou ik gewoon wachten tot 6 maart. En dan je bestelling plaatsen. Dit voorkomt eventueel gedoe met borg terugkrijgen en ook mag je er vanuit gaan dat de N900 tegen die tijd wel goed (of beter) leverbaar is.
nieuwe mail van bestelmaar:
Toch goed nieuws van Bestelmaar?!!Geachte dr. Koos,
Uw nieuwe orderstatus:De koerier belt u ter bevestiging van de gemaakte afspraak. Zoals telefonisch besproken, bevestigen wij hierbij de afleverafspraak van uw bestelling met ordernummer ######. De koerier belt u ter bevestiging van de gemaakte afspraak. Tijdens de aflevering dient u uw opgegeven legitimatiebewijs en bankpas te tonen. Ter controle van uw rekeningnummer dient u € 0,01 te pinnen bij de chauffeur. Indien u aan de deur geen bankpas kunt tonen vragen wij u een recent bankafschrift te laten zien. De chauffeur heeft uw contract mee en na ondertekening hiervan kunt u het pakket in ontvangst nemen.U krijgt van de koerier tevens een welkomstbrief met hierin alle informatie die voor u belangrijk is.Wij gaan er vanuit u middels deze e-mail voldoende te hebben geïnformeerd en wensen u alvast veel plezier met uw bestelling.
Met vriendelijke groet,
bestelmaar.nl Klantenservice
Verwijderd
Heeft er al iemand goed nieuws van The Phone House? Ik heb net die reactie van customer service wel gelezen, dat ze eind februari pas kunnen leveren... Maar ook iemand die een wat hoopvoller bericht heeft?
Verwijderd
*weg* daar hebben we http://tweakers.net/aanbod voor
[ Voor 69% gewijzigd door pven op 04-02-2010 09:44 ]
Niet als ze aangeven dat ze op voorraad zijn, en ik er eentje mag verwachten te ontvangen.Verwijderd schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 17:03:
Snap niet dat er mensen zijn die een maand geleden hebben besteld en dan nu toch gaan zeuren dat ze geen telefoon hebben. Als je je een beetje had georienteerd dan wist je van de lever problemen. Ik ga tog ook niet iedere keer zeuren dat het al bijna 4 maanden duurt. Als je zeurt moet je wel een reden hebben en niet van na een maand nog geen telefoon want dan ben je toch echt zelf de bosdoener.
Peace.
Snap heel goed dat er leveringsproblemen zijn. Maar geef dat dan aan, ipv dat ie gewoon leverbaar is.
Juist. Ik heb niet graag dat ik blij wordt gemaakt met een dode mus. Ik vind het niet erg om te wachten, wel om onjuiste informatie te krijgen.laropo schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 14:41:
[...]
Niet als ze aangeven dat ze op voorraad zijn, en ik er eentje mag verwachten te ontvangen.
Snap heel goed dat er leveringsproblemen zijn. Maar geef dat dan aan, ipv dat ie gewoon leverbaar is.
Daarom heb ik mijn bestelling geannuleerd en een 2ehands gekocht. Helaas lukte het me niet om smsjes terug te zetten (vanuit een csv-bestand), noch op het netwerk van Fontys te komen. Het is ondertussen wel gelukt om op het netwerk van Fontys te komen, via eduroam.
Als je annuleert vanuit bestelmaar, dan moet je wel nog even wachten totdat die wijziging is doorgevoerd.
[ Voor 10% gewijzigd door Nas T op 03-02-2010 20:28 ]
vrede in rust
Geachte Dhr. Alexo,
Hierbij laten we u weten dat we de onderstaande artikelen uit uw bestelling helaas niet binnen de aangegeven levertijd kunnen leveren.
Artikel: Nokia N900 (verwacht: Vanaf week 4 krijgen wij beperkte aantallen binnen. Wij hopen z.s.m. nieuwe voorraad binnen te krijgen.)
Abonnement: 24 maanden Hi Student 30 2 jaar
Wij doen onze uiterste best om de bovenstaande artikelen alsnog zo spoedig mogelijk op het door u opgegeven adres te laten bezorgen.
Onze excuses voor het ongemak en bij voorbaat dank voor uw geduld.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice Studentmobiel.nl
http://www.studentmobiel.nl
Hierbij laten we u weten dat we de onderstaande artikelen uit uw bestelling helaas niet binnen de aangegeven levertijd kunnen leveren.
Artikel: Nokia N900 (verwacht: Vanaf week 4 krijgen wij beperkte aantallen binnen. Wij hopen z.s.m. nieuwe voorraad binnen te krijgen.)
Abonnement: 24 maanden Hi Student 30 2 jaar
Wij doen onze uiterste best om de bovenstaande artikelen alsnog zo spoedig mogelijk op het door u opgegeven adres te laten bezorgen.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice Studentmobiel.nl
http://www.studentmobiel.nl

🖥️ i5 3550/GTX960/16GB 📱Xiaomi Mi Mix 2S 128GB
Mja ik ben het ook een beetje beu geworden...
Stuur je mailtjes naar BelNu.nl enzo, krijg je er weer geen antwoord op...
Misschien toch maar annuleren daar, de prijs zal namelijk in die 2 maanden ook wel gezakt zijn?
Stuur je mailtjes naar BelNu.nl enzo, krijg je er weer geen antwoord op...
Misschien toch maar annuleren daar, de prijs zal namelijk in die 2 maanden ook wel gezakt zijn?
27 januari besteld bij bestelmaar, vandaag werd ik gebeld om de leveringsafspraak te bevestigen.
Dinsdag komt ie!!
Oo, Ik zal ze morgen eens lastigvallen waarom ik niets krijg...:Ddr. koos schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 21:57:
27 januari besteld bij bestelmaar, vandaag werd ik gebeld om de leveringsafspraak te bevestigen.Dinsdag komt ie!!
* Arif begint zich te vervelen zonder nieuw speeltje en is al een paar dagen niet meer bereikbaar zonder telefoon

Na hem al sins begin januari in bestelling te hebben en telkens te horen dat het weer een week uitgesteld word,kreeg ik nu het zelfde mailtje als alexo alleen dan van Gsmwijzer.nl
Geachte Dhr. Koorevaar,
Abonnement: 24 maanden KPN Flexibel 190 2 jaar
Met vriendelijke groet,
ik heb hem nu dus bij een andere website bestelmaar besteld bijna het zelfde abo besteld KPN 210 min 24 maanden van 28.50 voor 23.25 + web surf extra snel 12maand halve prijs van 15 voor 7.50 + 40 euro bij betalen voor toestel.
kijken of die wel kunnen leveren
Geachte Dhr. Koorevaar,
Abonnement: 24 maanden KPN Flexibel 190 2 jaar
Met vriendelijke groet,
ik heb hem nu dus bij een andere website bestelmaar besteld bijna het zelfde abo besteld KPN 210 min 24 maanden van 28.50 voor 23.25 + web surf extra snel 12maand halve prijs van 15 voor 7.50 + 40 euro bij betalen voor toestel.
kijken of die wel kunnen leveren
Verwijderd
nou als de toestel goed ingekocht wordt bij een leverancier die bij nokia nederland komt zou je het zo hebben,Verwijderd schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 23:48:
[...]
Wat betekent dat mbt levertijden? Is dat een aanbeveling, of denk je dat de leveranciers het allemaal dus maar moeten regelen (zoals ordernummers sorteren/ vervangend nakomen, leentoestel etc.)?
maar de webshops zijn gewoon boeven en willen gewoon veel verdienen en kopen het buiten benelux in en daarom duurt het zo lang
Verwijderd
@freegohan
Interessante conclusie van jou. Als wij alles in Nederland zouden kopen zouden de prijzen ook hoger zijn, wat dus aan de consument wordt doorgerekend, en dat werkt niet, want meestal wil de consument de laagste prijs. De marges bij webshops in de telecom zijn echt niet onredelijk. In een competitieve markt als de telecom zijn hoge marges gewoon niet mogelijk. Dus webshops als boeven bestempelen... Ik ben niet onafhankelijk, maar ik zie geen rede waarom 'wij' boeven zijn.
Tevens wil de consument toestellen zo snel mogelijk geleverd hebben. Waar normaliter Europees eerst geleverd kan worden was dit in het geval van de N900 niet het geval. Benelux inkopen is dus zeker niet sneller. Tevens kost het bij toestellen die overal goed leverbaar zijn misschien 1 werkdag extra als wij in Duitsland inkopen.
Interessante conclusie van jou. Als wij alles in Nederland zouden kopen zouden de prijzen ook hoger zijn, wat dus aan de consument wordt doorgerekend, en dat werkt niet, want meestal wil de consument de laagste prijs. De marges bij webshops in de telecom zijn echt niet onredelijk. In een competitieve markt als de telecom zijn hoge marges gewoon niet mogelijk. Dus webshops als boeven bestempelen... Ik ben niet onafhankelijk, maar ik zie geen rede waarom 'wij' boeven zijn.
Tevens wil de consument toestellen zo snel mogelijk geleverd hebben. Waar normaliter Europees eerst geleverd kan worden was dit in het geval van de N900 niet het geval. Benelux inkopen is dus zeker niet sneller. Tevens kost het bij toestellen die overal goed leverbaar zijn misschien 1 werkdag extra als wij in Duitsland inkopen.
Verwijderd
@Smartphonestunt
Hartstikke leuk allemaal dat verhaaltje van je... prijzen boeien mij niet, aangezien ik het abo uitkies en dan de telefoon. Ik snap zijn verhaal heel goed; ik heb een N900 met abo besteld @ 06 jan '10 (niet bij 'jullie') door de mooie banner die ik zag. Prima allemaal; gsm wordt de volgende dag geleverd staat erbij... niet dus, ik kreeg m'n simkaart met op de bon: Nalevering; Nokia N900... inmiddels wacht ik al een maand en is m'n abo ook al ingegaan... kun je als verkoper wel steeds wachten tot je leverancier eindelijk iets levert, maar dat stond niet onder de banner
Op deze pagina staat onderaan ook elke keer zo'n mooie banner....
Hartstikke leuk allemaal dat verhaaltje van je... prijzen boeien mij niet, aangezien ik het abo uitkies en dan de telefoon. Ik snap zijn verhaal heel goed; ik heb een N900 met abo besteld @ 06 jan '10 (niet bij 'jullie') door de mooie banner die ik zag. Prima allemaal; gsm wordt de volgende dag geleverd staat erbij... niet dus, ik kreeg m'n simkaart met op de bon: Nalevering; Nokia N900... inmiddels wacht ik al een maand en is m'n abo ook al ingegaan... kun je als verkoper wel steeds wachten tot je leverancier eindelijk iets levert, maar dat stond niet onder de banner
Op deze pagina staat onderaan ook elke keer zo'n mooie banner....
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 04-02-2010 10:33 ]
Verwijderd
@jeffcapes
Misschien ben jij een veelgebruiker en kies je een hoog abonnement waarbij elk toestel gratis is. Maar de meeste consumenten kiezen eerst hun telefoon en kijken dan bij welk abonnement deze gratis is of met kleine bijbetaling. Om deze rede maakt de prijs wel degelijk uit.
De uiting van de winkel met de 'mooie banner' is hun eigen keuze om dit te doen, hier ga ik geen uitspraak over doen.
Mocht je er verder over willen discussiëren, stuur dan maar een PM, aangezien dit topic anders wel erg off-topic gaat.
Misschien ben jij een veelgebruiker en kies je een hoog abonnement waarbij elk toestel gratis is. Maar de meeste consumenten kiezen eerst hun telefoon en kijken dan bij welk abonnement deze gratis is of met kleine bijbetaling. Om deze rede maakt de prijs wel degelijk uit.
De uiting van de winkel met de 'mooie banner' is hun eigen keuze om dit te doen, hier ga ik geen uitspraak over doen.
Mocht je er verder over willen discussiëren, stuur dan maar een PM, aangezien dit topic anders wel erg off-topic gaat.
ik volg deze topic al tijden, eerste bestelling bij studentmobiel gemaakt op 23-11-09, geanuleerd op 17-12-09, en toen nieuwe bestelling geplaatst bij Phonehouse. Ik ben vandaag gebeld en hij wordt morgen geleverd
Verwijderd
@Smartphonestunts
Eerder heb ik gebeld met jullie helpdesk en werd mij verteld dat jullie mogelijk vandaag meer weten. Kan jij misschien aangeven of er al meer bekend is?
Het is fijn dat jullie dit forum in de gaten houden, bij mijn weten zijn jullie een van de weinige die dat doen. Wat ik wel mis is een communicatie (mail ed.) naar jullie klanten die de N900 besteld hebben. Ik zelf pak al snel de telefoon maar er zullen meer klanten zijn die al een tijd wachten en niks horen.
Eerder heb ik gebeld met jullie helpdesk en werd mij verteld dat jullie mogelijk vandaag meer weten. Kan jij misschien aangeven of er al meer bekend is?
Het is fijn dat jullie dit forum in de gaten houden, bij mijn weten zijn jullie een van de weinige die dat doen. Wat ik wel mis is een communicatie (mail ed.) naar jullie klanten die de N900 besteld hebben. Ik zelf pak al snel de telefoon maar er zullen meer klanten zijn die al een tijd wachten en niks horen.
Verwijderd
Sorry ..... heb hem daar geplaatsVerwijderd schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 12:49:
[mbr]*weg* daar hebben we http://tweakers.net/aanbod voor[/]
Ik heb de N900 net in de mediamarkt in Utrecht even vastgehouden en hij is kleiner dan mijn E90.
Ben wel vergeten te vragen of ze hem op ook op voorraad hebben aangezien de mijne als het goed is toch al dinsdag wordt geleverd, maar hij staat in ieder geval ter display en dat heb ik in nog vrijwel geen enkele winkel gezien. Je zou bijna denken dat ze hem op voorraad hebben. Mocht iemand desparate zijn en in de buurt, dan is dit misschien een alternatief? (volgens mij was de prijs circa 568 EUR)
[ Voor 30% gewijzigd door dr. koos op 04-02-2010 16:13 . Reden: aanvulling, prijs ]
Verwijderd
Damn lekker weer hoor.. Voordat iedereen daar nu gaat bestellen; denk niet dat je er beter af bent.dr. koos schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 21:57:
27 januari besteld bij bestelmaar, vandaag werd ik gebeld om de leveringsafspraak te bevestigen.Dinsdag komt ie!!
Ik had mijn bestelling bij studentmobiel (hi) geanuleerd en via bestelmaar t-mobile genomen. Had bestelmaar van te voren gebeld; ik zou hem zeker begin februari krijgen. Het mooie is dat heb een week eerder bij bestelmaar besteld dan dr. koos (22e). Vervolgens kreeg ik geen info; geen update over vertraging, geen belletje voor levering, niets... Dus maar even een mailtje gestuurd en voila: we zijn nog wel even bezig... Bedankt Nokia voor deze top levering, bedankt webwinkels voor het domweg verkopen zonder klanten te informeren.
Geachte heer / mevrouw,
Wij vinden het erg vervelend dat u niet of onjuist ingelicht bent.
Helaas hebben wij de N900 niet uit voorraad leverbaar. De verwachten wij vanaf
beging maart weer geleverd te krijgen.
Onze excuses voor het ongemak.
Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Sandra ***
Verwijderd
Heb net telefonisch contact gehad met Typhone en deze gaan er toch echt vanuit dat ze volgende week het toestel aangeleverd krijgen...
Nou laten we het hopen
Nou laten we het hopen
hoe vaak hebben ze dat wel niet gezegd... denk ongeveer 5 keer tegen mij.Verwijderd schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 16:32:
Heb net telefonisch contact gehad met Typhone en deze gaan er toch echt vanuit dat ze volgende week het toestel aangeleverd krijgen...
Nou laten we het hopen
toch is er geen zekerheid.
Ik heb zo even bij bestelmaar.nl gevraagd waarneer hun kunnen leveren daarop kreeg ik dit terug ik heb zo vermoeden dat de andere sites ze niet veel sneller krijgen. ik heb nu bij gsmwijzer en bij bestelmaar een aanvraag lopen.
bestelmaar is teminste wel eerlijk met wat ze zeggen want alle andere zeggen volgende week misschien en de volgende week krijg je weer te horen dat het volgende week wordt.
Geachte heer
Helaas is de levering van de N900 vertraagd naar half maart. Uiteraard vinden
wij dit ook erg vervelend.
Met vriendelijke groet,
Sandra Galenkamp-Vlot
e-mail: info@bestelmaar.nl
bestelmaar is teminste wel eerlijk met wat ze zeggen want alle andere zeggen volgende week misschien en de volgende week krijg je weer te horen dat het volgende week wordt.
Geachte heer
Met vriendelijke groet,
Sandra Galenkamp-Vlot
Ben erg benieuwd. Anders gaan we maar weer eens een mail sturen.Verwijderd schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 16:32:
Nou laten we het hopen
Mij is verteld dat ze de 2e week van februari weer toestellen kregen en dat was alweer een maandje geleden. Dus ik hoop het ook! Heb nu een leentoestel en vergoeding van de eerste maand.Hoover schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 18:32:
[...]
Ben erg benieuwd. Anders gaan we maar weer eens een mail sturen.
M'n pa, die hem 4 dagen later dan ik besteld heeft bij Typhone heeft om half acht bericht gekregen dat zijn telefoon is verstuurd. Ik heb niks vernomen...Verwijderd schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 16:32:
Nou laten we het hopen
Dat is nieuw voor mij. En het verbaasd me ook wel eigenlijk, uiteraard zal ik m'n contract moeten afkopen als ik eerder weg wil, maar dat hoeft toch niets met nummerbehoud van doen te hebben?Verwijderd schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 10:08:
@hetnet
Helaas is dat niet waar.
Vodafone [url=]zegt[/]:
Als dat gebeurt is dan moet het nummer toch gewoon beschikbaar komen voor portering, of ik nou 2 of 20 maanden moet afkopen lijkt me niet erg relevant (zeker niet voor de ontvangende partij).Wil je je abonnement opzeggen en is je contract nog niet afgelopen? Dan betaal je het abonnementsgeld voor de maanden dat het contract nog loopt.
Verwijderd
Precies. Ik lees de emails niet eens meer, ik zie hem wel verschijnen.atoombom schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 16:45:
[...]
hoe vaak hebben ze dat wel niet gezegd... denk ongeveer 5 keer tegen mij.
toch is er geen zekerheid.
Enige dat er bij die lui uitkomt is onzin.
Ze moeten gewoon is kappen met die zooi en gewoon de waarheid zeggen.
Verwijderd
weet ik ook niet. Hoe belangrijk is het voor de cijfers dat jouw toestelletje herstel nummertje bij hen geregistreerd blijft staan? Geen idee, maar het lijkt me redelijk dat dat geen issue mag zijn tav wel/ niet de portering.AVee schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 23:09:
Als dat gebeurt is dan moet het nummer toch gewoon beschikbaar komen voor portering, of ik nou 2 of 20 maanden moet afkopen lijkt me niet erg relevant (zeker niet voor de ontvangende partij).
Intussen, in het jaarverslag van Nokia kijkt Nokia terug op het jaar 2009
Nou dácht ik dat wij wel over een paar havens beschikten dus waar blijven die shipments nu toch? Ik vind 't logisch genoeg dat Nokia daarover dan uitleg verschaft, o.a. omdat de levering niet echt op een gezonde manier verloopt. Maar goed het is dan ook wel een bloedmooi toestel, ook al vind ik 't jammer dat je er niet zonder meer stereo mee kan filmen.– Nokia commenced shipments of the Nokia N900, a handset that delivers computer-grade performance in a compact QWERTY and touch form factor. The Nokia N900 runs on Maemo, a desktop PC-like software architecture based on open source Linux, and which Nokia is continuing to develop.
Verwijderd
Pff in twee dagen tijd is de status bij Belnu.nl verandert in verwacht januari, week 6 tot levering onbekend. Word er gewoons stront ziek van. Heb nu ook maar een pissig mailtje gestuurd naar Nokia waarom zij totaal geen feedback geven over de vertraging van de levering. En wanneer zij verwachten voluit te gaan leveren.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 05-02-2010 15:57 ]
Verwijderd
@maxvandijk
De leverancier dacht gister inderdaad bericht te krijgen over de vermoedelijke leverdatum, maar nu weten ze het weer niet... Om gek van te worden in ieder geval! Voor ons is het al frustrerend, maar voor onze klanten natuurlijk nog meer.
Bedankt voor de tip over communicatie, ik zal er zeker iets mee doen!
@AVee
Misschien was ik niet duidelijk genoeg. Wat ik bedoelde is dat als je bijvoorbeeld je abonnement over 5 maanden wil in laten gaan niet geaccepteerd wordt. Uiteraard maakt het niet uit of dit nou met of zonder nummerbehoud is. Wat wel kan is je abonnement over 3 maanden of minder in te laten gaan en over 5 maanden pas nummerbehoud laten plaatsvinden.
De leverancier dacht gister inderdaad bericht te krijgen over de vermoedelijke leverdatum, maar nu weten ze het weer niet... Om gek van te worden in ieder geval! Voor ons is het al frustrerend, maar voor onze klanten natuurlijk nog meer.
Bedankt voor de tip over communicatie, ik zal er zeker iets mee doen!
@AVee
Misschien was ik niet duidelijk genoeg. Wat ik bedoelde is dat als je bijvoorbeeld je abonnement over 5 maanden wil in laten gaan niet geaccepteerd wordt. Uiteraard maakt het niet uit of dit nou met of zonder nummerbehoud is. Wat wel kan is je abonnement over 3 maanden of minder in te laten gaan en over 5 maanden pas nummerbehoud laten plaatsvinden.
Goed mijn pa heeft dus inderdaad de N900 binnen van Typhone, ik meteen gebeld over dat ik eerder had besteld: geen verklaring voor, wel op datum, etc. Maar volgens haar zit ik zeker bij de volgende lading na het weekend... (16 december besteld)
Vandaag eindelijk een bericht van de phonehouse over de mail gekregen, heb ze al eerder gebeld zonder een datum of ook maar iets wat erop lijkt te horen te krijgen.
online besteld begin januari, deze reply komt van een webform ingevuld ongeveer 2 weken terug
online besteld begin januari, deze reply komt van een webform ingevuld ongeveer 2 weken terug

Wij hebben uw email in goede orde ontvangen.
De verwachte levertijd voor de Nokia N900 is eind februari. Dit komt door grote leveringsproblemen vanuit Nokia.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Team Customer Care
The Phonehouse Nederland
Mag ik vragen wanneer je gemaild hebt?telius schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 17:41:
Vandaag eindelijk een bericht van de phonehouse over de mail gekregen, heb ze al eerder gebeld zonder een datum of ook maar iets wat erop lijkt te horen te krijgen.
online besteld begin januari, deze reply komt van een webform ingevuld ongeveer 2 weken terug![]()
[...]
Ja zo ver was ik gekomen.. maar ik heb ook ongeveer twee weken geleden gemaild en toen kreeg ik deze reactie:
Dus was benieuwd of je het precies wist.Door een serverstoring zijn er emailberichten verloren gegaan.
Graag ontvangen wij opnieuw uw vraag.
Eerlijk ? heb je hun shop info weleens gelezen.dispie schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 17:33:
Ik heb zo even bij bestelmaar.nl gevraagd waarneer hun kunnen leveren daarop kreeg ik dit terug ik heb zo vermoeden dat de andere sites ze niet veel sneller krijgen. ik heb nu bij gsmwijzer en bij bestelmaar een aanvraag lopen.
Geachte heer
Met vriendelijke groet,
Sandra Galenkamp-Vlot
http://tweakers.net/shopreview/3428#reacties
25 jan 2010 gebeld fone op voorraad, en we kunne volgende dag leveren, werd er gezegt, gelijk via webstie besteld.
26 jan werd ik gebeld, voor afspraak voor het leveren, 4 feb eerder kon niet
29 jan werd ik gebeld 4 feb gaat niet lukken 11 feb gaat wel lukken. ik zei 4 feb anders hou je hem maar. oke dan wordt het 4 feb werd gezegt.
3 en 4 feb geen belletje van bestelmaar, 5 feb zelf gebeld kunt U mij garanderen dat 11 feb geleverd gaat worden ?
Nee werd daarop gezegt. dan wil ik bij deze order anuleren, geen probleem fijn weekend nog.
Al met al ben ik twee weken aan het lijntje gehouden zoals zovelen door bestelmaar.nl
En totaal 60min op 0900 gehangen 30 euro kwijt !
Bij klein onderzoek via google naar bestelmaar.nl kwam ik op elderswebsales.nl uit in alkmaar
Je wil niet weten hoeveel negative ervaringen je vind op internet.
En jij denkt dat ze half maart gaan leveren ? nee ze verdienen aan het 0900 nummer en,
Koopt het maar elders zullen ze bedoelen
Voor de liefhebbers die er nog geen hebben en op zoek zijn naar een goede deal,
Nokia heeft op dit moment een valentijns-actie: 10% korting op elke aankoop, dit in combinatie met een extra 16GB SDHC kaart (MU-44) voor 599,-. Dus voor 539,10 euro heb je de N900 met 16 GB kaart. En ook nog eens tussen de 3-5 dagen geleverd! (Heb 'm net zelf besteld)
Nokia heeft op dit moment een valentijns-actie: 10% korting op elke aankoop, dit in combinatie met een extra 16GB SDHC kaart (MU-44) voor 599,-. Dus voor 539,10 euro heb je de N900 met 16 GB kaart. En ook nog eens tussen de 3-5 dagen geleverd! (Heb 'm net zelf besteld)
Verwijderd
Heb vanmorgen eindelijk mijn telefoon ontvangen, werd tijd! bestelling geplaatst op 9 oktober. Succes met wachten allemaal
Bestelmaar heeft mij gister verteld dat mijn bestelling ook was uitgesteld naar half maart. Ik heb de N900 maar tweedehands gekocht en de bestelling geannuleerd
Nee die had ik toevallig niet bekeken omdat ik hoorde van 2 mensen dat ze hem 4 dagen na het bestellen binnen hadden. dat was rond 25-29 jan.hetnet schreef op zaterdag 06 februari 2010 @ 11:01:
[...]
Eerlijk ? heb je hun shop info weleens gelezen.
http://tweakers.net/shopreview/3428#reacties
ze geven nu aan dat het 13maart wordt maar ik denk dat ik als nog de order annuleer bij bestelmaar.nl want dat ziet er niet echt lekker uit en ik heb geen zin om te hopen dat ik ook zoveel geluk heb bij ze.
Gister bij de phonehouse geweest, verkoper kon zien dat er 6 in het magazijn waren. Maar kon niet vertellen wanneer mijn bestelling werd geleverd. Moest ik maar bellen.
Verwijderd
studentmobiel waarom jij mij gek maken
[ Voor 87% gewijzigd door Verwijderd op 08-02-2010 14:58 ]
Eindelijk is hij binnen. Zonder een wijziging van status of een email stond zaterdag TNT voor de deur.
En ik wilde niet eens open doen omdat ik niemand had verwacht:P
Hij heeft de nieuwste firmware (51.1) maar alleen 1 dode pixel, maar die zit helemaal langs de rand boven bij de batterij indicator waardoor het niet opvalt.
Verder een toptoestel. Veel apps erop gezet en door SSH kan ik het toestel hier naast me zetten en zo alles installeren en configureren via mijn pc. Erg makkelijk
Kost een beetje tijd om hem in te richten naar je wens, maar het is het zeker waard.
Tip. probeer Angry Birds. geniaal spel
Voor degene die niet weten waar ik hem gehaald heb. Typhone
En ik wilde niet eens open doen omdat ik niemand had verwacht:P
Hij heeft de nieuwste firmware (51.1) maar alleen 1 dode pixel, maar die zit helemaal langs de rand boven bij de batterij indicator waardoor het niet opvalt.
Verder een toptoestel. Veel apps erop gezet en door SSH kan ik het toestel hier naast me zetten en zo alles installeren en configureren via mijn pc. Erg makkelijk
Kost een beetje tijd om hem in te richten naar je wens, maar het is het zeker waard.
Tip. probeer Angry Birds. geniaal spel
Voor degene die niet weten waar ik hem gehaald heb. Typhone
[ Voor 4% gewijzigd door Hoover op 07-02-2010 21:53 ]
heb 8-12-2009 besteld bij typhone en toch zijn veel mensen mij voor gegaan..
Werdt vandaag gebeld voor levering (28 dec bestel bij phonehouse.nl) blijkt dat ik mn nummer niet kan behouden. Op een of andere manier is mijn abbo pas in mei 2011 afgelopen terwijl ik eerst vanaf 16 januari 2010 kon verlengen.. Ze beweren nu dat dat het originele abonnement is zoals ik dat oorspronkelijk had afgesloten.
Mooi niet dus!
Nu is het vervelende dat ik het contract niet zo snel kan terugvinden
Mooi niet dus!
Nu is het vervelende dat ik het contract niet zo snel kan terugvinden
ik ben vandaag bij de phonehouse geweest waar ik hem heb besteld, 23ste pas... alleen, ik krijg dan wel compensatie, dus dan kost mijn n900 geen 500 meer, maar 285 ofzo 
daar kan ik mee leven : D
daar kan ik mee leven : D
Verwijderd
iemand nog iets gehoord van studentmobiel? phonehouse, typhone etc. geven beperkte aantallen weg zie ik. alleen studentmobiel dan. ze houden zich erg stil vind ik. 5 dec besteld. zijn er nog mensen die voor mij besteld hebben en nog niets hun bestelling ontvangen hebben?