Als dat de reden zou zijn dan wil ik er ook langer op wachten. Jammer dat er geen officiele verklaring komt van nokia. Toch iets waar je je klanten mee gerust kunt stellen. Of je ze ermee kunt behoeden om over te stappen naar een andere telefoon die direct leverbaar is zonder technische problemen, is niet zeker.
-knip, was mijn fout
-

[ Voor 108% gewijzigd door laropo op 20-01-2010 12:27 ]
Wanneer men honderden mails binnen krijgt is het niet verwonderlijk dat je niet altijd binnen 2 dagen antwoord krijgt.
Verwijderd
Wow. Er zijn nog steeds zat mensen die wachten zie ik.
Sterkte iedereen!! Toestel is het wachten meer dan waard
Sterkte iedereen!! Toestel is het wachten meer dan waard
Das niet duurVerwijderd schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 15:44:
Centralpoint heeft er 36 op voorraad voor 540 euri
€15/stuk...
vrede in rust
Weet iemand waarom deze telefoon niet meer te verkrijgen is bij Hi.nl
EV rijder, Home automation, verduurzamen en Gamen
Vanwege leverings problemen, hij heeft er bij hi nog nooit opgestaan en het is nog maar de vraag of hij erop komt.Braaaii schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 20:23:
Weet iemand waarom deze telefoon niet meer te verkrijgen is bij Hi.nl
- iRacing profiel | Ryzen 7700x | 4070 | 32GB DDR5 | -
Hij heeft er wel degelijk op gestaan, 2 dagen om precies te zijn en dat was in het weekeind. Daarom vraag ik het ookXentor schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 21:25:
[...]
Vanwege leverings problemen, hij heeft er bij hi nog nooit opgestaan en het is nog maar de vraag of hij erop komt.
EV rijder, Home automation, verduurzamen en Gamen
Verwijderd
Hij heeft er inderdaad opgestaan.. In deze periode heb ik hem ook besteld en er een bevestigingsmail over gekregen.Braaaii schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 22:21:
[...]
Hij heeft er wel degelijk op gestaan, 2 dagen om precies te zijn en dat was in het weekeind. Daarom vraag ik het ook
Heb er daarna helaas niets meer over gehoord.
Ik heb hem toen ook besteld. Kreeg vanavond een sms dat de bestelling was ontvangen, nog geen bevestegingsmail ontvangen.
Ben benieuwd of ik hem nu begin februari krijg, half maart of toch later.
Ben benieuwd of ik hem nu begin februari krijg, half maart of toch later.
Verwijderd
Het toestel is in zo'n beetje de hele wereld uitverkocht... de 1e batch wel te verstaan... en wij wachten op de 2e batch...
donderdag 26 november 2009:
De Nokia flagship store in New York is helemaal door zijn voorraad heen en dat is een unicum voor die winkel, het is nog niet eerder voorgekomen dat een toestel uitverkocht was. Ook in Engeland lopen klanten warm voor de N900 en inmiddels is duidelijk dat het toestel niet aan te slepen is. Nokia heeft aan winkels laten weten dat de levering aan retailers later zal beginnen doordat de eerste batch in zijn geheel online op is gegaan. De tweede batch wordt in de eerste week van december verwacht zodat mensen alsnog een mooi kerstcadeautje hebben.
[Bron: klik-er-de-klik-hier]
...2e batch dus eerste week van december? Verhaal hieronder gaat hierop verder...
En tevens een bevestiging mbt het defect van de mic (zie mijn vorige post):
zaterdag, 26 december 2009 13:40
Nokia zou begin november de Nokia N900 lanceren bij alle BelCompany filialen. BelCompany heeft als enige een goede levering. Bij andere telecomshops wachten ze met smart op de N900, maar krijgen elke week te horen dat de leveringsdatum is uitgesteld. Wegens defecte microfoontjes in de eerste weken loopt de levering van Nokia iets uit. Nu bijna 1,5 maand later staat een grote wachtrij bij elke internetshop.
Nokia loopt dus 1,5 maand achter qua levering @ 26 december 2009.... nu zijn we weer een maand verder en lopen we inmiddels 2,5 maand achter...
...en zoals beschreven kunnen de online shops hier ook niets aan doen...

@Smartphonestunt: heb jij ook gelijk je verhaal, hoe triest het ook is...
donderdag 26 november 2009:
De Nokia flagship store in New York is helemaal door zijn voorraad heen en dat is een unicum voor die winkel, het is nog niet eerder voorgekomen dat een toestel uitverkocht was. Ook in Engeland lopen klanten warm voor de N900 en inmiddels is duidelijk dat het toestel niet aan te slepen is. Nokia heeft aan winkels laten weten dat de levering aan retailers later zal beginnen doordat de eerste batch in zijn geheel online op is gegaan. De tweede batch wordt in de eerste week van december verwacht zodat mensen alsnog een mooi kerstcadeautje hebben.
...2e batch dus eerste week van december? Verhaal hieronder gaat hierop verder...
En tevens een bevestiging mbt het defect van de mic (zie mijn vorige post):
zaterdag, 26 december 2009 13:40
Nokia zou begin november de Nokia N900 lanceren bij alle BelCompany filialen. BelCompany heeft als enige een goede levering. Bij andere telecomshops wachten ze met smart op de N900, maar krijgen elke week te horen dat de leveringsdatum is uitgesteld. Wegens defecte microfoontjes in de eerste weken loopt de levering van Nokia iets uit. Nu bijna 1,5 maand later staat een grote wachtrij bij elke internetshop.
Nokia loopt dus 1,5 maand achter qua levering @ 26 december 2009.... nu zijn we weer een maand verder en lopen we inmiddels 2,5 maand achter...

@Smartphonestunt: heb jij ook gelijk je verhaal, hoe triest het ook is...
[ Voor 59% gewijzigd door Verwijderd op 21-01-2010 03:16 ]
Had ze al gebeld, maar de informatie klopt niet. Sowieso heeft central point 0 stuks op voorraad, maar was er één van hun leveranciers die claimde voorrraad te hebben. Dit was niet correct.Verwijderd schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 15:44:
Centralpoint heeft er 36 op voorraad voor 540 euri per stuk
O/T: Of denk je echt dat Centralpoint haar eigen voorraad weergeeft? Dan nemen ze wel wat risico met een voorraad van ruim 3300 op een monitor die voor ruim 200 euro wordt verkocht:) (oftwel 600.000 aan apparatuur als dit 180 euro in aanschaf is) (deze).
Ik ben trouwens recordhouder (gok ik), want ik wacht nu sinds begin oktober al op levering van studen.tmobiel.
Ik moet toegeven dat er een klein foutje was gemaakt door mij waardoor hun contract incompleet was, maar er even één reserveren voor mij tot ik de boel op orde had (1 dag na melding vanuit hun) was teveel gevraagd...
[ Voor 4% gewijzigd door Libbz op 21-01-2010 05:25 ]
Ik ben overgestapt van studentmobiel naar bestelmaar. Volgens bestelmaar krijg ik mijn telefoon 1 februari. Dat zie ik bij studentmobiel zeker niet gebeuren. Maar ja, als je de eerste bent straks...Libbz schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 05:24:
[...]
Ik moet toegeven dat er een klein foutje was gemaakt door mij waardoor hun contract incompleet was, maar er even één reserveren voor mij tot ik de boel op orde had (1 dag na melding vanuit hun) was teveel gevraagd...
vrede in rust
heeren van het goede leven 
goed nieuws, gsmwijzer heeft hem verstuurd. 23 dec besteld
Beste J. Kamma,
Uw orderstatus is gewijzigd naar Pakket verzonden.
Uw order (Ordernummer: *******) is per TNT Post aan u verzonden. U ontvangt later vandaag de barcode van uw zending per e-mail. Indien u uw zending niet binnen 4 werkdagen heeft ontvangen, kunt u contact met ons opnemen op tel: 070 - 358 50 64.
Beste J. Kamma,
Uw order (Ordernummer: *******) is per TNT Post aan u verzonden. U ontvangt later vandaag de barcode van uw zending per e-mail. Indien u uw zending niet binnen 4 werkdagen heeft ontvangen, kunt u contact met ons opnemen op tel: 070 - 358 50 64.
Verwijderd
Wat the hell is dat, ik heb hem eind oktober besteld, en gewoon nog niks.Verwijderd schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 13:05:
Uw orderstatus is gewijzigd naar Pakket verzonden. Studentmobiel, ergens mid november besteld.
Ik wordt hier echt moe van.
Hmmm,jellekamma23 schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 12:56:
heeren van het goede leven
Beste J. Kamma,
Uw order (Ordernummer: 342236) is per TNT Post aan u verzonden. U ontvangt later vandaag de barcode van uw zending per e-mail. Indien u uw zending niet binnen 4 werkdagen heeft ontvangen, kunt u contact met ons opnemen op tel: 070 - 358 50 64.
Jammer dit, heb 8 December besteld.
Gelijk even mailen.
YES. Mrs. TwoR belde net dat ie er was.
8 jan besteld bij gsmweb
* TwoR moet alleen nog wel een poosje werken dus moet nog even wachten voordat ik hem in mijn handen heb
8 jan besteld bij gsmweb
* TwoR moet alleen nog wel een poosje werken dus moet nog even wachten voordat ik hem in mijn handen heb
gaat goed hierzo 
nu allemaal bidden dat we geen dode pixels mogen aantreffen
nu allemaal bidden dat we geen dode pixels mogen aantreffen
Verwijderd
Inderdaad beetje raar weer, 23 dec besteld en nu verzonden, ik heb hem anderhalve week eerder besteld en nog steeds niks vernomen van GSMwijzer... en ik ben zeker niet de enigste die 'm eerder dan 23dec heeft besteld..
Ook ik heb het goede nieuws gekregen 
nu duimen dat we geen defecten treffen!
edit:
Beste heer,
Vandaag hebben wij u tot ons groot genoegen een van de schaarse Nokia N900's kunnen toesturen. Te laat bleek dat de door Nokia meegeleverde lader type AC3E in bepaalde gevallen onvoldoende laadvermogen heeft om de Nokia N900 vlot op te laden. Wij zullen ervoor zorgen dat u op korte termijn (binnen een week) een tweede, juiste, lader nagezonden krijgt. In de tussentijd is het opladen van de Nokia N900 via de datakabel aan uw PC wellicht een werkbaar alternatief.
Onze excuses voor het eventuele ongemak, heel veel plezier met uw nieuwe telefoon!
Met vriendelijke groet,
Klantenservice Studentmobiel.nl
edit:
Beste heer,
Vandaag hebben wij u tot ons groot genoegen een van de schaarse Nokia N900's kunnen toesturen. Te laat bleek dat de door Nokia meegeleverde lader type AC3E in bepaalde gevallen onvoldoende laadvermogen heeft om de Nokia N900 vlot op te laden. Wij zullen ervoor zorgen dat u op korte termijn (binnen een week) een tweede, juiste, lader nagezonden krijgt. In de tussentijd is het opladen van de Nokia N900 via de datakabel aan uw PC wellicht een werkbaar alternatief.
Onze excuses voor het eventuele ongemak, heel veel plezier met uw nieuwe telefoon!
Met vriendelijke groet,
[ Voor 79% gewijzigd door oraclexxx op 21-01-2010 18:56 ]
Beste ,
Met vriendelijke groet,
Met vriendelijke groet,
Verwijderd
Ik heb hem 29 november besteld bij Studentmobiel, 3 december status gewijzigd in: contract ontvangen, sindsdien heb ik nog geen statuswijziging gehad. En ik heb vandaag ook geen bericht ontvangen.
Beetje jammer dat ze zo chaotisch werken bij Studentmobiel! Bestellingen op volgorde zetten in een excelbestandje was wel het minste wat ze hadden kunnen doen in al die maanden.. Ik ga morgenochtend nog even afwachten, en anders ga ik maar weer voor de zoveelste keer bellen!
Verwijderd
Ik denk dat ik morgen maar eens even een heel onaardig telefoontje ga plegen naar dat bedrijf.
Want nu ben ik het echt zat.
Want nu ben ik het echt zat.
Verwijderd
Revres schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 19:13:
Beste ,
Vandaag hebben wij u tot ons groot genoegen een van de schaarse Nokia N900's kunnen toesturen........
wanneer hebben jullie hem besteld als ik vragen mag?oraclexxx schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 17:58:
Ook ik heb het goede nieuws gekregen
edit:
Beste heer,
Vandaag hebben wij u tot ons groot genoegen een van de schaarse Nokia N900's kunnen toesturen..........
gelukkig heb ik de track en trace nu. Dus hij komt echt 
zal wel laten weten of er dooie pixels zijn. Ook ik krijg nog een andere lader toegestuurd.
zal wel laten weten of er dooie pixels zijn. Ook ik krijg nog een andere lader toegestuurd.
Ik heb hem op 8 December besteld.
Anderhalve week erna is de status verandert naar gereserveerd.
Tracktrace is ook al beschikbaar voor mij, hij in in sortering.
Anderhalve week erna is de status verandert naar gereserveerd.
Tracktrace is ook al beschikbaar voor mij, hij in in sortering.
[ Voor 25% gewijzigd door Revres op 22-01-2010 09:08 ]
oh hopelijk kan thephonehouse dan ook binnenkort leveren.
Toch niet... heb al tientalle mailtjes gestuurd, maar ze komen allemaal niet aan ofzo.. en ook telefonisch is studentmobiel niet bereikbaar.
Vage boel daar zo hoor. Ik stuur m'n contract iig niet meer in!
Chauffeur is onderweg 22-01-2010 Zwaag , pakkettendistributie
ik heb trouwens 29-12-2009 mijn bestelling geplaatst
wat voor verklaring geven ze daar dan voor?
edit: 2009 natuurlijk
edit: 2009 natuurlijk
[ Voor 43% gewijzigd door DarkSim1986 op 22-01-2010 12:24 ]
Verwijderd
Vrij schandalig dit dat orders van december al uitgeleverd worden als Tappos het toestel eind oktober heeft besteld. Zelf heb ik hem begin november besteld en ook nog geen enkel bericht.
Ik denk dat ik weer even aan de klanten service ga hangen.
Laatste keer dat ik daar iets bestel, ik hoop dat ze dit lezen.
Edit: t is natuurlijk niet dat ik jullie het toestel niet gun.
Ik denk dat ik weer even aan de klanten service ga hangen.
Laatste keer dat ik daar iets bestel, ik hoop dat ze dit lezen.
Edit: t is natuurlijk niet dat ik jullie het toestel niet gun.
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 22-01-2010 12:18 ]
Dan kun je nog wel even wachten denk ikjellekamma23 schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 12:04:
ik heb trouwens 29-12-2010 mijn bestelling geplaatst
Vind het zelf ook wel raar dat de mensen uit November nog geen bericht hebben gekregen. Ik zou het er niet mee eens zijn iig. Maar dan zit er ook iets in de planning/organisatie niet 100% lekker daar.
Ok, dit is echt belachelijk. Als mensen die begin december hebben besteld nu al een toestel hebben, en mij blijven ze maar beloven dat ik de eerste ben die in aanmerking komt. Ik heb notabene 11oktober besteld!!!
Dan bel ik ze net, krijg ik te horen dat het te druk is, en dat ik word opgehangen...
[edit]
Nog een keer gebeld, nu wel iemand aan de telefoon. Ze hadden gisteren 50 toestellen binnen gekregen. Het ordersysteem werkt blijkbaar inderdaad niet lekker m.b.t. volgorde. Ze hadden nog een paar toestellen over gehouden voor rma's enzo, en daar krijg ik er nu een van. Als het goed is krijg ik hem maandag of dinsdag binnen. Ze moesten me abbo nog in orde maken (overstappen met nummerbehoud), dus daarom duurt het nog even.
Ik wacht het nog even af tot ik hem echt in mijn handen heb, maar het lijkt er nu zowaar van te komen!
Dan bel ik ze net, krijg ik te horen dat het te druk is, en dat ik word opgehangen...
[edit]
Nog een keer gebeld, nu wel iemand aan de telefoon. Ze hadden gisteren 50 toestellen binnen gekregen. Het ordersysteem werkt blijkbaar inderdaad niet lekker m.b.t. volgorde. Ze hadden nog een paar toestellen over gehouden voor rma's enzo, en daar krijg ik er nu een van. Als het goed is krijg ik hem maandag of dinsdag binnen. Ze moesten me abbo nog in orde maken (overstappen met nummerbehoud), dus daarom duurt het nog even.
Ik wacht het nog even af tot ik hem echt in mijn handen heb, maar het lijkt er nu zowaar van te komen!
[ Voor 47% gewijzigd door maardein op 22-01-2010 12:55 ]
Fijn om te horen want jij liep gewoon al langer dan mij te wachten inderdaad gekken werk. Super dat ze het zo regelen (Y)maardein schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 12:40:
Ok, dit is echt belachelijk. Als mensen die begin december hebben besteld nu al een toestel hebben, en mij blijven ze maar beloven dat ik de eerste ben die in aanmerking komt. Ik heb notabene 11oktober besteld!!!
[edit]
- iRacing profiel | Ryzen 7700x | 4070 | 32GB DDR5 | -
me 1ste kans om de N900 te ontvangen gemist...
die TNT gast weer naar onze buren gegaan (nr 6a ipv 6) en die hebben vervolgens de bel niet gehoord.
Vervolgens zie ik hem met pakketje in handen, terug lopen naar zijn busje en vroooom weg is hij...
man nu moet ik opletten de gehele dag want mijn buren zijn van middag afwezig..
Zuur, zo lang moeten wachten, en dan nu dit er ook nog bij.
maar ja, ik mag eigenlijk niet klagen gezien er genoeg mensen zijn die nog lang moeten wachten op de n900..
EDIT:
ben bang dat er geen 2de levering komt.... altans dat dacht de gast van de plaatselijke postwinkel... hij dacht de dinsdag
die TNT gast weer naar onze buren gegaan (nr 6a ipv 6) en die hebben vervolgens de bel niet gehoord.
Vervolgens zie ik hem met pakketje in handen, terug lopen naar zijn busje en vroooom weg is hij...
man nu moet ik opletten de gehele dag want mijn buren zijn van middag afwezig..
Zuur, zo lang moeten wachten, en dan nu dit er ook nog bij.
maar ja, ik mag eigenlijk niet klagen gezien er genoeg mensen zijn die nog lang moeten wachten op de n900..
EDIT:
ben bang dat er geen 2de levering komt.... altans dat dacht de gast van de plaatselijke postwinkel... hij dacht de dinsdag
[ Voor 11% gewijzigd door oraclexxx op 23-01-2010 14:20 ]
Iemand nog wat vernomen van Typhone?
Het is nogal stil
Het is nogal stil
Verwijderd
Hier ook nog niets gehoord van Smartphonestunts. Waarom laat Nokia ons niet weten wat er aan de hand is met het toestel en wanneer we ze kunnen verwachten bij de webshops?
Best frustrerend om te lezen dat er al mensen zijn die het toestel gekregen hebben en dat ik nog steeds moet wachten.
Best frustrerend om te lezen dat er al mensen zijn die het toestel gekregen hebben en dat ik nog steeds moet wachten.
Verwijderd
Ik ben ook nog steeds aan het wachten op studentmobiel. 14 November besteld en de status staat nog steeds op contract ontvangen. Ik heb wel een abonnementverlenging genomen. Hopelijk is dat de reden dat het vanwege administratieve redenen deze dagen iets langer duurt en ik de n900 deze week wel ontvang.
Wat voor abonnement heb je? als het niet om een student abonnement gaan kan je beter overstappen naar bestelmaar.nl. Dat heb ik gedaan, daar duurde het 9 dagen tot dat ik hem binnen kreeg. En het scheelde maar 2 euro in totaal vergeleken met studentmobiel.Verwijderd schreef op maandag 25 januari 2010 @ 11:51:
Ik ben ook nog steeds aan het wachten op studentmobiel. 14 November besteld en de status staat nog steeds op contract ontvangen. Ik heb wel een abonnementverlenging genomen. Hopelijk is dat de reden dat het vanwege administratieve redenen deze dagen iets langer duurt en ik de n900 deze week wel ontvang.
Ik probeer geen reclame te maken
Ik heb Typhone weer eens een mail gestuurd.
Hopelijk krijg ik vandaag nog een reactie
Verwijderd
Hey Thoom thanks voor de tip.
Ik heb even gekeken en er zitten inderdaad ook mooie aanbiedingen bij voor de N900. Maar ben nu toch al zo lang aan het wachten op studentmobiel dan kan ik net zo goed nog even wat langer wachten. Kan nu toch niet zo heel lang meer duren dacht ik:P
Ik heb even gekeken en er zitten inderdaad ook mooie aanbiedingen bij voor de N900. Maar ben nu toch al zo lang aan het wachten op studentmobiel dan kan ik net zo goed nog even wat langer wachten. Kan nu toch niet zo heel lang meer duren dacht ik:P
Verwijderd
Ik heb vanmiddag mijn N900 besteld bij gsmwijzer.nl
Contract en alles over de mail gegooid, en de orderstatus was dan ook binnen een paar uur verandert van order ontvangen in contract ontvangen
. Ben benieuwd of het op schiet bij gsmwijzer. Iemand al (positieve) ervaringen met de levertijden van gsmwijzer m.b.t. de N900?
Contract en alles over de mail gegooid, en de orderstatus was dan ook binnen een paar uur verandert van order ontvangen in contract ontvangen
haha join the club mateVerwijderd schreef op maandag 25 januari 2010 @ 14:55:
Contract en alles over de mail gegooid, en de orderstatus was dan ook binnen een paar uur verandert van order ontvangen in contract ontvangen. Ben benieuwd of het op schiet bij gsmwijzer. Iemand al (positieve) ervaringen met de levertijden van gsmwijzer m.b.t. de N900?
Verwijderd
Ben benieuwd! 100% zeker krijg je hetzelfde antwoord als in het mailtje van vorige week: 2e week van Februari.Hoover schreef op maandag 25 januari 2010 @ 13:28:
Ik heb Typhone weer eens een mail gestuurd.
Jij hebt ook al dit hele topic braaf doorgelezen zeker?Verwijderd schreef op maandag 25 januari 2010 @ 14:55:
Contract en alles over de mail gegooid, en de orderstatus was dan ook binnen een paar uur verandert van order ontvangen in contract ontvangen. Ben benieuwd of het op schiet bij gsmwijzer. Iemand al (positieve) ervaringen met de levertijden van gsmwijzer m.b.t. de N900?

Tip: Annuleren, want ik denk dat je de komende maand(en) je telefoon niet zal zien.
Nokia heeft flinke leveringsproblemen en daarbij is gsmwijzer extra traag.
vrede in rust
Het is niet alleen het wachten op het toestel, maar mijn abonnement is nu al ruim een maand in werking zonder telefoon.Verwijderd schreef op maandag 25 januari 2010 @ 18:59:
[...]
Ben benieuwd! 100% zeker krijg je hetzelfde antwoord als in het mailtje van vorige week: 2e week van Februari....mijn handen kriebelen ook iedere dag om weer een mail te sturen, maar ik denk dat we er helemaal niets mee opschieten
Heb ze ook gemaild dat ik, of een leentoestel ,of een vergoeding wil hebben..
Ik laat wel weten wat ze hier van zeggen.
Maar als ik de 2e week van februari niets heb, dan denk ik dat ik eens een aangetekende brief ga sturen.
Verwijderd
Snap ik... mijn abo is afgelopen vrijdag ingegaan en ik heb nu een andere telefoon (had ik nog over) waar ik mee kan bellen... ik verwacht de n900 ook gewoon de 2e of hooguit de 3e week van februari... dan loop ik nog niet eens zover achter als jij. Dat vind ik nog het kwalijkst: alles beloven op de site, vervolgens de boel ook nog verkopen met op de bon een melding van 'Nalevering'... de telefoon nota bene! Stuur dan de SIM een maand later incl de start van het abonnement... heel frustrerend dit wachten... wachten opzich al maar wachten op een 'tot nader te bepalen datum' is heel ergHoover schreef op maandag 25 januari 2010 @ 19:41:
[...]
Het is niet alleen het wachten op het toestel, maar mijn abonnement is nu al ruim een maand in werking zonder telefoon.
Heb ze ook gemaild dat ik, of een leentoestel ,of een vergoeding wil hebben..
Ik laat wel weten wat ze hier van zeggen.
Maar als ik de 2e week van februari niets heb, dan denk ik dat ik eens een aangetekende brief ga sturen.
Vandaag (ma 25-01) bij Mediamarkt A'dam Arena geweest, daar hebben ze de Nokia N900 op voorraad met volgens de verkoper de laatste firmware. Prijs simlock vrij €599. Helaas was er geen toestel voorhanden waarop ik een blik kon werpen op de werking van Maemo (heb er veel over gelezen en veel films gezien op internet, maar zou graag eens zelf willen kijken alvorens ik alsnog tot aankoop overga).
/edit 'volop op voorraad' gewijzigd in 'op voorraad'; heb de nodige dozen zien staan en gesproken met verkoper, maar hoeveel ze precies op voorraad hebben en wat verstaan wordt met 'volop', tsja...
/edit 'volop op voorraad' gewijzigd in 'op voorraad'; heb de nodige dozen zien staan en gesproken met verkoper, maar hoeveel ze precies op voorraad hebben en wat verstaan wordt met 'volop', tsja...
[ Voor 20% gewijzigd door rosce op 25-01-2010 22:31 ]
Phonehouse zegt dat ik moet nog 4 weken wachten. 
Klant vragen (Klantvragen@cpwplc.com)
Verzonden: maandag 25 januari 2010 14:42:38
Geachte heer, mevrouw,
De levertijd van de Nokia N900 is momenteel 4 weken.
Dit ivm algemene leveringsproblemen vanuit Nokia.
Ons excuses voor het ongemak.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.
Met vriendelijke groet,
Team Customer Care
The Phonehouse Nederland
Ik heb dus ook bij The Phonehouse besteld, begin van januari en vorige week via het webform waarschijnlijk dezelfde vraag gesteld, maar nog geen respons...rammen schreef op maandag 25 januari 2010 @ 22:41:
Phonehouse zegt dat ik moet nog 4 weken wachten.![]()
[...]
Nu maar hopen dat de volgende lichting van Nokia, 2e week van feb?, geen wishful thinking is.
Vandaag zowaar een track en trace code gehad! Als het goed is morgen rond 11:00 dus mijn N900 binnen (zo laat is de pakketbezorger er meestal)
Verwijderd
Eind december liep ik de Phonehouse binnen met de vraag waarom er geen N900 lag. De medewerker achter de balie keek me een beetje scheef aan en lachte wat (ik wist toen nog niets van de levertijden en de problemen)... hij keek "ff" in z'n computer en zei dat ze er nog 16 op voorraad hadden liggen, maar dat die misschien al weg waren binnen een half uur(???)... bla bla bla; na een lang verhaal had ik dus (vrijblijvend) een veel te duur abonnement afgesloten om die N900 te krijgen (en moest 189 bijleggen) met de hoop die toch nog de volgende dag in mijn bezit te hebben... 2 weken terug heb ik het afgebeld... het was idd vrijblijvend maar het vreemde ervan was die die m'neer die ik aan de lijn had precies wist wie ik was. Ik vroeg nog of ie wist wie hij aan de lijn had... "ja dat weet ik wel m'neer JeffCapes, hahahaha (?!!!??), het is geregeld en geannuleerd bij deze"rammen schreef op maandag 25 januari 2010 @ 22:41:
Phonehouse zegt dat ik moet nog 4 weken wachten.
[...]
MF-ers hebben geen enkel idee wanneer de N900 geleverd wordt... loop maar es als een n00b een winkel binnen met dezelfde vraag als mij een paar weken geleden... wedden dat ze je aan het lijntje houden net als wij allemaal aan het lijntje worden gehouden... heb het dit weekend nog een keer gevraagd bij een andere shop; precies hetzelfde verhaal... loop je lachend naar buiten met je middelvinger in de lucht

Wel apart dat gsmweb het dan wel zo 'snel' kon leveren. 8 jan besteld, 2 dagen later kreeg ik mijn simkaart thuis gestuurd met de mededeling dat de telefoon nog wel een week kon duren maar dan had ik wel vast mijn abo. En de 21ste had ik de telefoon thuis.
Waarom kan gsmwijzer en studentmobiel dan niet aan die telefoon komen, heeft iemand een idee hoe de wereld van mobiele telefoons in elkaar steekt
Waarom kan gsmwijzer en studentmobiel dan niet aan die telefoon komen, heeft iemand een idee hoe de wereld van mobiele telefoons in elkaar steekt
Ik werk in dat wereldje[b][message=33347307,noline]
De meeste bedrijven halen het bij 1 leverancier. En dan ben je daar dus ook volledig van afhankelijk.
Ik heb de telefoon ook niet bij onze klanten besteld aangezien zij ze niet aanbieden of ook niet op voorraad hadden.
Had ik het maar wel gedaan, want dan had ik nog wel wat kunnen regelen
Verwijderd
Net Studentmobiel gesproken.
Aangegeven dat er dus mensen zijn die later hebben besteld en de Nokia al hebben.
Dit had hij de afgelopen dagen meer gehoord en dit was doorgegeven aan de leidinggevenden.
Hij gaf aan dat dit bijna onmogelijk is tenzij er uitzonderingen zijn gemaakt.
Hij heeft met meerdere mensen nu een afspraak gemaakt dat hij elke vrijdag belt over de status.
Zo ook met mij.
Als het nu nog een keer gebeurt dat er mensen een N900 binnen krijgen en later dan 11 november hebben besteld dan ben ik er klaar mee....
Aangegeven dat er dus mensen zijn die later hebben besteld en de Nokia al hebben.
Dit had hij de afgelopen dagen meer gehoord en dit was doorgegeven aan de leidinggevenden.
Hij gaf aan dat dit bijna onmogelijk is tenzij er uitzonderingen zijn gemaakt.
Hij heeft met meerdere mensen nu een afspraak gemaakt dat hij elke vrijdag belt over de status.
Zo ook met mij.
Als het nu nog een keer gebeurt dat er mensen een N900 binnen krijgen en later dan 11 november hebben besteld dan ben ik er klaar mee....
Zojuist met de helpdesk van de Phonehouse gesproken en zij gaven aan dat a.s. vrijdag de Nokia N900's binnenkomen en dat hierna alle orders worden uitgeleverd welke voor maandag 25.01.2010 zijn geplaatst.
Dus als het klopt is het eindelijk goed nieuws voor iedereen die zit te wachten op hun bestelling bij de Phonehouse!!
Dus als het klopt is het eindelijk goed nieuws voor iedereen die zit te wachten op hun bestelling bij de Phonehouse!!
Deep into that darkness peering, long I stood there, wondering, fearing, doubting, dreaming dreams no mortal ever dreamed before.
WOHOO!

Nu nog verder uitpakken, en een middagje ermee spelen:)

Nu nog verder uitpakken, en een middagje ermee spelen:)
Verwijderd
Ik heb net met Belnu.nl gebeld, en zij zijden dat ze er boven op zaten.
Zij verwachten de telefoons eind januari begin februari.
Nou op hoop van zegen dan maar.
Zij verwachten de telefoons eind januari begin februari.
Nou op hoop van zegen dan maar.
Verwijderd
Ik zou de mededeling met een korrel zout nemen.Memphisto schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 10:46:
Zojuist met de helpdesk van de Phonehouse gesproken en zij gaven aan dat a.s. vrijdag de Nokia N900's binnenkomen en dat hierna alle orders worden uitgeleverd welke voor maandag 25.01.2010 zijn geplaatst.
Volgens de medewerker van Studentmobiel verstuurt Nokia elke week berichten naar de shops dat ze een nieuwe voorraad krijgen, maar vervolgens niets leveren en hetzelfde bericht nogmaals versturen (dat ze die week daarop weer toestellen krijgen)
Verwijderd
Ja dat kun je wel zeggen Nokia N900 de 21-12-09 besteld bij de phonehouse
5 januari kreeg ik een bericht het ging nog 4 weken duren. ong 4 weken later stuur opnieuw een mail
en kreeg precies het zelfde antwoord haha dus heb niet zo heel veel vertrouwen in dat nu aanstaande vrijdag van jou
5 januari kreeg ik een bericht het ging nog 4 weken duren. ong 4 weken later stuur opnieuw een mail
en kreeg precies het zelfde antwoord haha dus heb niet zo heel veel vertrouwen in dat nu aanstaande vrijdag van jou

Verwijderd
Beste heer,
Wij hebben de KPN abonnementen tot een bepaalde datum aan moeten sluiten
om de actie te kunnen behouden, deze zijn met de eerste levering
uitgeleverd. De levering van vorige week is echt volgens besteld datum
uitgeleverd. Wij zullen ervoor zorgen dat wanneer de toestellen weer op
voorraad komen er ook 1 naar u toe wordt gezonden.
Met vriendelijke groet,
Volgens mij het volgende blabla klant te vreden houden verhaal.
Met vriendelijke groet,
Er staat in dat je bent aangesloten bij KPN. Wordt jij daar blij van?Verwijderd schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 13:26:
Beste heer,
Met vriendelijke groet,
Dit lijkt me gewoon een service-mail.
vrede in rust
Verwijderd
ik heb de n900 in december besteld en na ontvangst bleek de scherm niet goed te functioneren. gelijk terug gestuurd naar de webshop waar ik hem aangeschaft heb, na verschilde keren contact, werd het me toegezegd dat het als reparatie of omruiling terug zou verzonden worden naar nokia. later bleek dat dat het niet het gevalt te zijn. ik heb net contact opgenomen met nokia en die vertelde mij dat de webshop niet bij nokia Nederland bestellen, maar uit Arabië of andere landen hun voorraden bestellen. en hierdoor kan het ook zijn dat ze geen doa regel hanteren. verder als je via webshop shop besteld moet je ook rekening houden dat het lang gaat duren voor je de product krijgt als het niet in voorraad is, maar het kan ook zijn als je het toestel ontvangt met schade, dat je geen nieuwe krijgt, maar dat het opgestuurd wordt. en dat is de nadeel van de webshop. dat de webshop nokia de schuld geven klopt ook niet. het ligt bij hen zelf omdat ze veel geld op het toestellen willen verdienen en niet naar een leverancier zoeken die het direct op stock heeft ( bijv. nokia nederland ) . advies als je het toestel binnen krijgt met dode pixel of iets anders dat er niet goed aan is stuur het terug. want er kunnen meerdere problemen in het toestel zitten die niet zicht baar zijn. om te controleren of je geen dode pixels hebt in je n900 moet je de volgende link gebruiken
http://www.topflashers.com/etc/screenfix/
als je puntjes en stippen op je scherm ziet zijn de pixels niet goed
verder terinfo voor iemand die het toestel graag en snel wilt hebben, mediamarkt en saturn hebben deze toestel op verschillende locatie gewoon op voorraad, en omdat zij gewoon bij nokia nederland bestellen kun ze jouw bestelling binnen te korte termijn binnen krijgen
verder terinfo voor iemand die het toestel graag en snel wilt hebben, mediamarkt en saturn hebben deze toestel op verschillende locatie gewoon op voorraad, en omdat zij gewoon bij nokia nederland bestellen kun ze jouw bestelling binnen te korte termijn binnen krijgen
Verwijderd
Ik kreeg vorige week exact t zelfde te horen aan de telefoon.Verwijderd schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 13:26:
Beste heer,
Met vriendelijke groet,
Omdat KPN actietarieven had waren ze verplicht om die meteen uit te leveren? Daar ontgaat de logica mij enigzins. Het wachten vind ik opzichzelf nog niet eens zo erg, t is het oneerlijk handelen dat aan mij knaagt.
Vorige week werd beloofd dat ik hem deze week weleens zou kunnen ontvangen, maar ik blijf uiterst sceptisch. (13 november besteld.)
Verwijderd
Beste,
Het blijkt dat Nokia alle toestellen terug gehaald zou hebben i.v.m. een waarschijnlijke productiefout
zie begevoegd emailtje.
En ja ik wacht al sinds 9 november op mijn N900 van studentmobiel zoals zovelen.
Ben ook erg benieuwd wie hun leverancier is. Toch nog tevreden dat ik in ieder geval nog antwoord krijg op mijn vragen naar studentmobiel toe.
In ieder geval sterkte met het wachten.
Beste Dhr.
Naar aanleiding van uw email, kunnen wij u meedelen dat dit toestel nog steeds niet op voorraad is. Helaas is dit toestel in heel Nederland niet te leveren. Waarschijnlijk is er een productie fout, waardoor ze alle toestellen hebben terug genomen.
Wij zijn afhankelijk van de leverancier, en kunnen hier dus niets aan doen.
Nogmaals onze excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groet,
Het blijkt dat Nokia alle toestellen terug gehaald zou hebben i.v.m. een waarschijnlijke productiefout
zie begevoegd emailtje.
En ja ik wacht al sinds 9 november op mijn N900 van studentmobiel zoals zovelen.
Ben ook erg benieuwd wie hun leverancier is. Toch nog tevreden dat ik in ieder geval nog antwoord krijg op mijn vragen naar studentmobiel toe.
In ieder geval sterkte met het wachten.
Beste Dhr.
Naar aanleiding van uw email, kunnen wij u meedelen dat dit toestel nog steeds niet op voorraad is. Helaas is dit toestel in heel Nederland niet te leveren. Waarschijnlijk is er een productie fout, waardoor ze alle toestellen hebben terug genomen.
Wij zijn afhankelijk van de leverancier, en kunnen hier dus niets aan doen.
Nogmaals onze excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groet,
Verwijderd
Mag ik vragen om welke webshop het hier specifiek gaat?Verwijderd schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 15:08:
ik heb de n900 in december besteld en na ontvangst bleek de scherm niet goed te functioneren. gelijk terug gestuurd naar de webshop waar ik hem aangeschaft heb, na verschilde keren contact, werd het me toegezegd dat het als reparatie of omruiling terug zou verzonden worden naar nokia. later bleek dat dat het niet het gevalt te zijn. ik heb net contact opgenomen met nokia en die vertelde mij dat de webshop niet bij nokia Nederland bestellen, maar uit Arabië of andere landen hun voorraden bestellen. en hierdoor kan het ook zijn dat ze geen doa regel hanteren. verder als je via webshop shop besteld moet je ook rekening houden dat het lang gaat duren voor je de product krijgt als het niet in voorraad is, maar het kan ook zijn als je het toestel ontvangt met schade, dat je geen nieuwe krijgt, maar dat het opgestuurd wordt. en dat is de nadeel van de webshop. dat de webshop nokia de schuld geven klopt ook niet. het ligt bij hen zelf omdat ze veel geld op het toestellen willen verdienen en niet naar een leverancier zoeken die het direct op stock heeft ( bijv. nokia nederland ) . advies als je het toestel binnen krijgt met dode pixel of iets anders dat er niet goed aan is stuur het terug. want er kunnen meerdere problemen in het toestel zitten die niet zicht baar zijn. om te controleren of je geen dode pixels hebt in je n900 moet je de volgende link gebruiken
Verwijderd
het gaat om gsmweb.nlVerwijderd schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 17:18:
[...]
Mag ik vragen om welke webshop het hier specifiek gaat?
maar ik denk dat andere webwinkels dit ook doen.
de doa regeling geldt bij geen een gsm webshop, ze sturen het allemaal als reparatie zijnde op naar dynafix en richting de klant wordt gezegd dat dynafix het moet behoordelen. wat ik vernomen heb van dynafix, dat ze toestellen nooit omruilen ten zij het echt niet kan. dat willen zeggen dode pixels wordt gewoon gemaakt en het toestel wordt niet omgeruilt, harde schijf stuk wordt niet omgeruild maar gemaakt.
verder terinfo mijn toestel was nooit gebruikt en nooit mee gebeld en ik heb hem in originele staat binnen 7 dagen na contact met klantenservice terug verzonden. en toch is het na afspraken als reparatie verzonden naar dynafix
verder alle webshops kopen hun toestellen via de buitenlandse markt in, de voordeel hiervan isr dat de prijzen veel lager liggen, ze kunnen het ook voor lagere prijzen aanbieden en toch genoeg marges maken.
meestal kopen de goedkoopste webshops hun toestellen via buitenlandse markt in.
Verwijderd
De mijne is ook naar dynafix via gsmwijzer,daar beoordeeld en verstuurdt naar een externe partij.Verwijderd schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 18:39:
[...]
het gaat om gsmweb.nl
maar ik denk dat andere webwinkels dit ook doen.
de doa regeling geldt bij geen een gsm webshop, ze sturen het allemaal als reparatie zijnde op naar dynafix en richting de klant wordt gezegd dat dynafix het moet behoordelen. wat ik vernomen heb van dynafix, dat ze toestellen nooit omruilen ten zij het echt niet kan. dat willen zeggen dode pixels wordt gewoon gemaakt en het toestel wordt niet omgeruilt, harde schijf stuk wordt niet omgeruild maar gemaakt.
verder terinfo mijn toestel was nooit gebruikt en nooit mee gebeld en ik heb hem in originele staat binnen 7 dagen na contact met klantenservice terug verzonden. en toch is het na afspraken als reparatie verzonden naar dynafix
verder alle webshops kopen hun toestellen via de buitenlandse markt in, de voordeel hiervan isr dat de prijzen veel lager liggen, ze kunnen het ook voor lagere prijzen aanbieden en toch genoeg marges maken.
meestal kopen de goedkoopste webshops hun toestellen via buitenlandse markt in.
Dit na de eerste maemo update, toestel starte niet meer op,en ik denk de harde schijf.
Maar wat voor externe partij bedoelen ze dan vraag ik me af?
Verwijderd
wat ik vernomen heb van dynafix is, dat het naar de fabrikant toe verzonden wordt, bij mij waren er alleen dode pixels en dat het naar dynafix gegaan is, is er daar gebleken dat ook er problemen zijn met de harde schijf. ik denk dat ze de update uitgevoerd hebben en dat het daar veroorzaakt is. de externe reparatie dienst waar ze naar toe versturen is nokia repair care. daar wordt de toestel gemaakt en uitvoerig getest. ik denk ook dat niet alleen jouw harde schijf vervangen maar waarschijnlijk net als mij de moederbord.Verwijderd schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 21:00:
[...]
De mijne is ook naar dynafix via gsmwijzer,daar beoordeeld en verstuurdt naar een externe partij.
Dit na de eerste maemo update, toestel starte niet meer op,en ik denk de harde schijf.
Maar wat voor externe partij bedoelen ze dan vraag ik me af?
Verwijderd
Thnx voor de info.Verwijderd schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 21:29:
[...]
wat ik vernomen heb van nokia is, dat het naar de fabrikant toe verzonden wordt, bij mij waren er alleen dode pixels en dat het naar dynafix gegaan is, is er daar gebleken dat ook er problemen zijn met de harde schijf. ik denk dat ze de update uitgevoerd hebben en dat het daar veroorzaakt is. de externe reparatie dienst waar ze naar toe versturen is nokia repair care. daar wordt de toestel gemaakt en uitvoerig getest. ik denk ook dat niet alleen jouw harde schijf vervangen maar waarschijnlijk net als mij de moederbord.
Ik had de update zelf gedaan via het netwerk van kpn,gedownload en geinstalleerdt waarna het toestel niet meer opstartte
Morgen is hij 10 dagen weg,en net een mail naar dynafix gestuurdt van hoe het er voor staat want ik wil hem terug.
Verwijderd
na contact met nokia heb ik begrepen dat ik beter kan wachten en dat raad ik jouw ook aan, de enige wat je kan doen is gewoon wachten en als ik jouw was zou ik dat ook gewoon doen. want de procedure kan je toch niet versnellen of veranderen, de probleem is dat de webshop de probleem veroorzaken door het niet als doa op te sturen, je telefoon is in ieder geval nu in betere handen bij nokia zelf. en na verschilde keren contact heb ik begrepen dat nokia zijn best doet om je telefoon te maken. als het niet kan, sturen ze een nieuwe. als ik jouw was zou ik gewoon daarop wachten, want stel dat je een nieuwe toestel krijgt met dode pixels, ben je verder van huis. je toestel wordt nu als het goed is grondig gecheckt en gecontroleerd, en je toestel wordt ook gelijk met een betere moederbord of hardschijf voorzien ( als ze deze in later productie hebben toegepast in de n900)Verwijderd schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 21:42:
[...]
Thnx voor de info.
Ik had de update zelf gedaan via het netwerk van kpn,gedownload en geinstalleerdt waarna het toestel niet meer opstarttezooi.
Morgen is hij 10 dagen weg,en net een mail naar dynafix gestuurdt van hoe het er voor staat want ik wil hem terug.
ik zit nu ook reeds meer dan 10 dagen te wachten
verder terinfo je toestel kan dynafix niet meer terug halen want het zit nu in de processen bij nokia om het probleem te repareren.
Verwijderd
Oke man,meer kunnen we ook niet doen idd.Verwijderd schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 22:34:
[...]
na contact met nokia heb ik begrepen dat ik beter kan wachten en dat raad ik jouw ook aan, de enige wat je kan doen is gewoon wachten en als ik jouw was zou ik dat ook gewoon doen. want de procedure kan je toch niet versnellen of veranderen, de probleem is dat de webshop de probleem veroorzaken door het niet als doa op te sturen, je telefoon is in ieder geval nu in betere handen bij nokia zelf. en na verschilde keren contact heb ik begrepen dat nokia zijn best doet om je telefoon te maken. als het niet kan, sturen ze een nieuwe. als ik jouw was zou ik gewoon daarop wachten, want stel dat je een nieuwe toestel krijgt met dode pixels, ben je verder van huis. je toestel wordt nu als het goed is grondig gecheckt en gecontroleerd, en je toestel wordt ook gelijk met een betere moederbord of hardschijf voorzien ( als ze deze in later productie hebben toegepast in de n900)
ik zit nu ook reeds meer dan 10 dagen te wachtenen de enige verstorende er van is, dat je van kasje naar de muur gestuurd wordt. wat je nu alleen kan doen is gewoon wachten wat nokia beslist
verder terinfo je toestel kan dynafix niet meer terug halen want het zit nu in de processen bij nokia om het probleem te repareren.
Hoop dat ik niet

Verwijderd
Konden jullie wel bellen!? Bedoel; hadden jullie ook problemen met de mic zoals heel veel mensen al hebben gehad???
Verwijderd
de mic problemen zijn al reeds verholpen door nokia, dus daar hoef je op dit moment geen zorgen te maken. wat nu vooral veel voorkomt is dat er dode pixels in de toestel zitten of na de uodate dat de hardeschijf niet naar behoren werkt. als je via normale winkel komt, dan kan je het binnen viertien dagen omruilen, alleen bij webshops wordt het als reparatie zijnde opgestuurd en wordt dan gemaakt door dynafix (mits ze het kunnen, want nu niet het geval isVerwijderd schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 22:58:
Konden jullie wel bellen!? Bedoel; hadden jullie ook problemen met de mic zoals heel veel mensen al hebben gehad???
Verwijderd
Lees is goed want dat staat er niet.Nas T schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 15:05:
[...]
Er staat in dat je bent aangesloten bij KPN. Wordt jij daar blij van?
Dit lijkt me gewoon een service-mail.
Ik lees dat je aangesloten bent vanwege de tijdelijke actie, dan iets over vorige week en besteldatum, het enige duidelijke wat ik daaruit kan opmaken is dat er vorige week geleverd is. Daarna vertellen ze dat je bij de volgende levering zit.
Tsja...aan het lijntje houden...dat zijn standaard mails die verzonden worden. Onder aan het lijntje houden versta ik dan dat ze zeggen dat hun leverancier beloofd heeft dat er deze week een flinke lading binnen komt. Maar ze noemen geen data. Dat ze dan zeggen dat er vorige week geleverd is, dat zou je nog kunnen zien als aan het lijntje houden (omdat er vertrouwen gewekt probeert te worden).
Ik heb bij studentmobiel 1 december besteld, een week terug geannuleerd en besteld bij bestelmaar (uiteindelijk alle kosten even hoog). Als het goed is krijg ik dinsdag mijn N900. Eindelijk
vrede in rust
Ik heb Studentmobıel weer eens gebeld en ze verwachten deze EN volgende week geen levering 
Misschien kan ik beter mijn bestelling annuleren en ergens anders bestellen?
No shit sherlockArif schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 16:03:
Ik heb Studentmobıel weer eens gebeld en ze verwachten deze EN volgende week geen levering
Ja. Ik had al zo'n vermoeden dat bij studentmobiel voorlopig niks binnen zou komen.
Nokia levert zelf al bijna niks uit, vermoedelijk door de hardwareproblemen, en studentmobiel heeft een slechte leverancier. en 1 + 1 maakt 2. Min 2 in dit geval.
Bij bestelmaar heb ik 2 weken levertijd.
vrede in rust
Bestelmaar kon mij vertellen dat het ook wel een paar weken zou duren.....Dat wordt dan maar wachten op SM dan
Ik zag dat je op/rond 18 januari besteld hebt (want toen hadden ze je contract ontvangen, heb je gepost).Arif schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 16:12:
Bestelmaar kon mij vertellen dat het ook wel een paar weken zou duren.....Dat wordt dan maar wachten op SM dan
Als dat zo is, dan zou ik alsnog ergens anders bestellen. Ik heb namelijk begin december besteld en het zag er naar uit dat een week geleden ik niet bij de eerstvolgende levering zou zitten (die volgens mij nog niet eens is verzonden). Dus ik denk dat je dan nog wel een aantal leveringen zou moeten wachten...
Maar dat is eigenlijk ook alleen maar gebaseerd op de info die ik op GoT lees.
vrede in rust
Uit de laatste paar pagina's begrijp ik dat mensen hem ''willekeurig'' krijgen. Mensen die hem later bestellen krijgen hem eerder dan mensen die hem bijvoorbeeld in oktober hadden besteld.
Als ze volgende week niets positiefs weten te vertellen bestel ik hem wel bij bestelmaar
Ik heb toch niet zo'n haast dus het wachten is niet zo'n groot probleem
Als ze volgende week niets positiefs weten te vertellen bestel ik hem wel bij bestelmaar
Verwijderd
Heeft iemand toevallig besteld bij smartphoneshop.nl? Op de site staat namelijk dat 'ie daar op voorraad is, en voor 22.00 uur besteld=morgen in huis.
http://www.smartphoneshop...44/nokia-n900-qwerty.html
Ben benieuwd of dit ook echt het geval is.
Smartphoneshop heeft hem idd op voorraad (althans, mijn ervaring is dat ze een live voorraad weergave hebben)Verwijderd schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 18:34:
Heeft iemand toevallig besteld bij smartphoneshop.nl? Op de site staat namelijk dat 'ie daar op voorraad is, en voor 22.00 uur besteld=morgen in huis.
[ Voor 7% gewijzigd door Imperium op 27-01-2010 19:39 ]
Ik heb een reactie gekregen van Typhone na mijn mail.
Ik had gevraagd wat de verwachting is en of dat ik een leentoestel of vergoeding kon krijgen ivm met een abo wat ik niet kan gebruiken.
Ze weten niet wanneer de N900 precies binnen komt en om dat te compenseren hebben ze een leentoestel opgestuurd. track en trace daarvan heb ik binnen. Ben benieuwd wat voor iets het is
Ik hoop dat ze de datum van de voorgaande mail kunnen waarmaken.
Ander ga ik over 2 weken maar weer eens een mail sturen.
Ben in ieder geval blij dat ik iets krijg om mee te bellen
Ik had gevraagd wat de verwachting is en of dat ik een leentoestel of vergoeding kon krijgen ivm met een abo wat ik niet kan gebruiken.
Ze weten niet wanneer de N900 precies binnen komt en om dat te compenseren hebben ze een leentoestel opgestuurd. track en trace daarvan heb ik binnen. Ben benieuwd wat voor iets het is
Ik hoop dat ze de datum van de voorgaande mail kunnen waarmaken.
Ander ga ik over 2 weken maar weer eens een mail sturen.
Ben in ieder geval blij dat ik iets krijg om mee te bellen
Verwijderd
Ik heb de 25e een bestelling geplaatst bij bestelmaar.nl, en kreeg vandaag deze reactie:
Vervelend, maar als de 15e geleverd kan worden dan is mij dat ook primaGeachte klant,
Allereerst willen wij u hartelijk bedanken voor de bestelling die bij onze webshop heeft gedaan. Wij hebben echter, bij het in behandeling nemen van uw bestelling, moeten constateren dat het product:
Nokia N900 Black with Maemo niet direct leverbaar is.
Onze leverancier heeft aangegeven dat hij het product op: 15-2-2010 zal komen leveren.
ik ook mail bestelmaar:
Ik heb een mail teruggedaan dat ik dat niet begrijp. Er is een afspraak gemaakt. Ik wist dat er leveringsproblemen zijn bij Nokia, maar bestelmaar heeft me niet laten weten dat er dus een risico is dat het toestel later komt. Ik heb 18 januari mijn bestelling geplaatst daar en 5 dagen van tevoren komt dit bericht dus. Lekker in de ... genaa*t dus. En zonder nieuwe vooruitzicht wanneer het product er wel is. Bestelmaar, bedankt! Ik zie trouwens dat bij een ander er wel een datum is (de 15e).Betreft ordernummer: ######
Geachte Nas,
Uw nieuwe orderstatus: Toestel niet aanwezig, wij willen graag een nieuwe aflever-afspraak met u maken.
Bij het completeren van uw bestelling is gebleken dat het door u bestelde toestel nog niet bij ons is binnen gekomen. Hierdoor kunnen wij de bestelling niet versturen en zullen wij contact met u opnemen voor het maken van een nieuwe afleverafspraak.
Wij vragen uw begrip en bieden onze excuses aan voor het ongemak!
Wij gaan er vanuit u middels deze e-mail voldoende te hebben geīnformeerd. Met vriendelijke groet,
vrede in rust
Verwijderd
Ik lees dat er bij mensen een update mislukt waarna ze het toestel opsturen? het is niet nodig, je kan de n900 thuis flashen.
over welk probleem met de "harde schijf" heeft men het hier? dat niet alle geheugen wordt gezien of dat de telefoon zegt dat zijn geheugen vol is terwijl het bij lange na niet zo is? daar is ook een oplossing voor.
over welk probleem met de "harde schijf" heeft men het hier? dat niet alle geheugen wordt gezien of dat de telefoon zegt dat zijn geheugen vol is terwijl het bij lange na niet zo is? daar is ook een oplossing voor.
Verwijderd
Heel eerlijk gezegd verbaast me dit totaal niet!Nas T schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 20:34:
ik ook mail bestelmaar:
[...]
Ik heb een mail teruggedaan dat ik dat niet begrijp. Er is een afspraak gemaakt. Ik wist dat er leveringsproblemen zijn bij Nokia, maar bestelmaar heeft me niet laten weten dat er dus een risico is dat het toestel later komt. Ik heb 18 januari mijn bestelling geplaatst daar en 5 dagen van tevoren komt dit bericht dus. Lekker in de ... genaa*t dus. En zonder nieuwe vooruitzicht wanneer het product er wel is. Bestelmaar, bedankt! Ik zie trouwens dat bij een ander er wel een datum is (de 15e).
Zolang mijn abo niet is ingegaan wacht ik wel gewoon... Ik ben er een beetje klaar mee
Ik ook. Na mijn mail terug kreeg ik NOG geen info over levertijd. Stelletjes lutsers!Verwijderd schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 10:34:
[...]
Heel eerlijk gezegd verbaast me dit totaal niet!
Zolang mijn abo niet is ingegaan wacht ik wel gewoon... Ik ben er een beetje klaar mee
Dus maar wéér een mail teruggedaan en gevraagd om een leverdatum.
vrede in rust
Ik heb vanmorgen gebeld met the phone house hier in de buurt.. Hij bestelt er 1 voor mij, komt morgen binnen.. naar keuze in de winkel op te halen, of thuis te laten bezorgen. Valt me niet tegen na alle verhalen die je hier leest
Edit: is als verlenging bij een Hi35 eindeloos online abo
Edit: is als verlenging bij een Hi35 eindeloos online abo
[ Voor 11% gewijzigd door DaRoot op 28-01-2010 12:03 ]
Insured by MAFIA - You hit me, we hit you!!!
heeft er iemand al een oplader gehad van GSMwijzer? ik nog steeds niet..