Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingsenol
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 07-03-2022
maardein schreef op zaterdag 09 januari 2010 @ 01:28:
[...]

Tsjah, maar wat kan ik dan er tegen doen? Ik kan de bestelling annuleren, maar dan kom ik weer achteraan de wachtrij ergens anders. Ik wil namelijk overstappen van provider (dus niet een geheel nieuw abonnement), en anders gaat mijn opzegtermijn enzo ook weer opnieuw in volgens mij. En ik kan wel heel boos worden ofso, maar ik heb niet het idee dat Nokia daardoor sneller gaat leveren:(
Ik denk dat bellen of mailen altijd beter is dan helemaal niks doen. Ik heb studentmobiel nog 2 weken terug gemaild en zeer duidelijk gevraagd wanneer ik het toestel kan verwachten (hoeveelste ik op de wachtlijst sta). Ze verzekerden mij dat ze deze week dus een levering binnen zouden krijgen en er waarschijnlijk een voor mij tussen zat. En dan krijg ik deze onzin te lezen dat ze het toestel leveren aan mensen die het later besteld hebben. Dit is de eerste keer dat ik online een toestel bestel en gelijk ook de laatste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weten jullie ook of het toevallig mogelijk is om een bestelling van de N900 met Hi abonnement online bij the Phonehouse te annuleren? Toen ik het toestel wilde bestellen waren er nog 18 op voorraad maar een dag later krijg ik een email dat de levertijd inmiddels +/- 4 weken is..

Alvast bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yes: We got him!!!!

Een iets wat verlate reactie, maar ja... je wil toch even spelen...
Eergisteren kwam dan toch het lang verwachte pakketje aan.
18 oktober besteld bij GSMWijzer.nl

Abo: KPN Flex 265 , Eindeloos internet totaal.
Kosten : 27,50 /24mnd + 2,50 /12mnd + 9,95 /12mnd (2 jarig contract)

Was dit de moeite waard om bijna 3 maanden op te wachten?
Jawel!

Ik heb wat ervaring met een Samsung Omnia... (Windows Mobile 6.5)
Maar dat is het toch net niet... Hoewel het aanbod aan software wel wat groter is...

Maak je ook vooral geen zorgen over het restitieve scherm, je hoeft bijna alleen maar te blazen of je wisselt je schermen. Multitasking is ook vergeleken met win mobile een mega stap vooruit. Volhouden dus!

De wachtlijsten worden steeds korter. Bestelde je hem 3 maanden terug, dan wachte je drie maanden... Bestelde je hem 2 weken terug... Dan wacht je vast niet meer dan een maand...

Hij is gewoon erg HOT!

MVG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Overigens over defecten, ik heb toch 3 dode pixels op mijn toestel, maar die vallen bijna niet op dus ik laat het er maar bij zitten. Maar er zijn dus nog steeds wel problemen met het toestel blijkbaar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@t ehalmans!

Yes: We got him!!!! X ==> No: You got him!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xentor
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 29-09 17:09
Verwijderd schreef op zondag 10 januari 2010 @ 14:55:
Overigens over defecten, ik heb toch 3 dode pixels op mijn toestel, maar die vallen bijna niet op dus ik laat het er maar bij zitten. Maar er zijn dus nog steeds wel problemen met het toestel blijkbaar..
Hier geen defecten in het toestel zelf mic doet het geen pixels. alleen je merkt soms wel kinderziektes. Maar ben er zeer tevreden mee :)

- iRacing profiel | Ryzen 7700x | 4070 | 32GB DDR5 | -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerSponge
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 27-05 20:16
Krijg net een mailtje van 2call dat het toestel voor me klaar ligt! Nu wachten op het telefoontje van de koerier :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emo
  • Laatst online: 13-01-2022

Emo

Ik kreeg te horen van typhone dat ze afgelopen vrijdag een lading zoude binne krijge.. ?
niks van vernome

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook nog steeds wachtende op studentmobiel.nl. 14 november besteld O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanmorgen nog nagevraagd bij smartphonestunts.nl en kreeg daar te horen dat ze hem zeer binnenkort verwachten. Deze of volgende week maar nog geen datum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atoombom
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 28-05 14:49
Emo schreef op maandag 11 januari 2010 @ 11:38:
Ik kreeg te horen van typhone dat ze afgelopen vrijdag een lading zoude binne krijge.. ?
niks van vernome
is weer verschoven naar aanstaande vrijdag volgens mij, en dat is dan nog niet eens zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste mensen,

Ik heb vandaag Hi gebeld en geïnformeerd of hun deze mobiele telefoon zelf gaan verkopen echter kon de persoon die ik aan de lijn had enkel zeggen dat het momenteel nog niet verkocht zou worden en ik de website in de gaten moest houden. Wanneer het verkocht zou worden zou het direct op de website vermeld worden. En dat ze nog moesten wachten op de kwartaal cijfers of de telefoon in hun budget zou zitten.
Daarop heb ik toen maar KPN gebeld en me voor gedaan als zijnde klant van KPN ook daar vertelde ze me precies het zelfde dat ik maar in afwachting moest kijken op de website.
En omdat ik dit toestel erg graag zou willen hebben vraag ik me af of er iemand hier is die iets meer informatie misschien hiermee heeft?

Natuurlijk kan ik hem ook bij een externe partij bestellen zoals hierboven staat aangegeven maar huisvestig toch liever bij de provider direct dan dat er een partij tussen zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emo

Emo

atoombom schreef op maandag 11 januari 2010 @ 15:46:
[...]

is weer verschoven naar aanstaande vrijdag volgens mij, en dat is dan nog niet eens zeker.
Sjonge jonge ik word er echt niet goed van.. mensen zo lang late wachte , maak dan geen beloftes dat je hem binne 3 werkdagen krijgt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thoom89
  • Laatst online: 31-03-2023
Verwijderd schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 00:26:
Beste mensen,

Ik heb vandaag Hi gebeld en geïnformeerd of hun deze mobiele telefoon zelf gaan verkopen echter kon de persoon die ik aan de lijn had enkel zeggen dat het momenteel nog niet verkocht zou worden en ik de website in de gaten moest houden. Wanneer het verkocht zou worden zou het direct op de website vermeld worden. En dat ze nog moesten wachten op de kwartaal cijfers of de telefoon in hun budget zou zitten.
Daarop heb ik toen maar KPN gebeld en me voor gedaan als zijnde klant van KPN ook daar vertelde ze me precies het zelfde dat ik maar in afwachting moest kijken op de website.
En omdat ik dit toestel erg graag zou willen hebben vraag ik me af of er iemand hier is die iets meer informatie misschien hiermee heeft?

Natuurlijk kan ik hem ook bij een externe partij bestellen zoals hierboven staat aangegeven maar huisvestig toch liever bij de provider direct dan dat er een partij tussen zit.
Pas als dit toestel goed te leveren is, zullen ze hem in de winkel ook gaan verkopen denk ik. En sinds merendeels van dit topic zit te wachten (zelfs die gene die hem besteld heeft in oktober), kan dat nog wel even duren.

Ik wilde hem ten eerste ook in de winkel kopen (begin december), maar dat zou veel te lang duren.

Ik denk dat je nog geduld moet hebben, Of op internet bestellen. Waar je vervelogens ook nog moet wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 29-09 20:49

Alexo

groots met een zachte o

Hier ook besteld bij studentmobiel (icm Hi Student 30 2 jaar + Eindeloos online) maar zo te lezen zal het wel begin februari worden aangezien ik wat later heb besteld -O-

🖥️ i5 3550/GTX960/16GB 📱Xiaomi Mi Mix 2S 128GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Revres
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 02:55
Beste heer xxxxx,

Helaas zijn vorige week alle N900 die nog niet uitgeleverd waren vanaf onze leveransiers door een onbekende reken door Nokia terug getrokken. Wij verwachten deze week een kleine levering te ontvangen.

Wanneer de toestellen hier zijn ontvangen proberen wij zo spoedig mogelijk alle telefoons uit te leveren aan de klanten. Wij hopen uw toestel dus zo spoedig mogelijk te kunnen uitleveren.

Wanneer het toestel voor u op voorraad is zullen wij uw order verder in behandeling nemen. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Met vriendelijke groet,
Klantenservice GSMwijzer.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerSponge
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 27-05 20:16
Ik heb m binnen van 2call :D

En hij is, zoals de mensen hiervoor al zeiden, zeker het wachten waard :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Revres,
Wanneer had je hem besteld, ik zelf heb hem 12 dec bij GSMwijzer besteld.
Ik kreeg zo ongeveer hetzelfde antwoord, alleen met het bericht dat er veel wachtenden voor me zijn...

Beste heer,

Helaas zijn vorige week alle N900 die nog niet uitgeleverd waren vanaf
onze leveransiers in heel Nederland door een onbekende reken door Nokia
terug getrokken. Wij verwachten deze week weer een kleine levering te
ontvangen.

Wanneer de toestellen hier zijn ontvangen proberen wij zo spoedig
mogelijk alle telefoons uit te leveren aan de klanten. Wij hopen uw
toestel dus zo spoedig mogelijk te kunnen uitleveren.

Wanneer het toestel voor u op voorraad is zullen wij uw order verder in
behandeling nemen.

Helaas staan er nog veel bestellingen voor u te wachten op een toestel.
Wij durven u dus nog niet te zeggen wanneer uw toestel wordt uitgeleverd.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice GSMwijzer.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emo

Emo

Net even typhone gebelt krijg hem zeker vrijdag binne :D:D!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Revres
@Wesz91:

Ik heb hem besteld op 8 December.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Emo schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 15:37:
En nou maar hopen dat smartphonestunts dezelfde leverancier heeft als typhone! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nas T
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 02-10 10:09
Hier ook bericht van studentmobiel dat ze hun levering niet hebben ontvangen (zelf besteld 1 december).

Ik heb gevraagd of ze een indicatie kunnen geven naar besteldatum: Welke besteldatum is er bij hun de deur uit? Op die manier hebben we een indicatie wanneer er dicht bij onze besteldata zitten...

Maar ik denk niet dat ik daar antwoord op krijg. Ik vind hun mails overigens niet bevredigend, maar wel afdoende.

vrede in rust

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maardein
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 23-11-2021
Wat betreft studentmobiel, ik heb dus 11oktober besteld. Het enige wat ze me konden zeggen was dat ik bovenaan de wachtlijst stond, en dat ik 100% zeker bij de volgende levering toestellen er een zou krijgen.

Ik heb vorige week maandag met ze gebeld, en toen vertelden ze me dat ze donderdag of uiterlijk vrijdag een levering zouden krijgen. Zoals jullie weten is dit dus niet door gegaan. Nu heb ik gisteren met ze gebeld, en ze hoopten gisteren van hun leverancier te horen wanneer die weer toestellen verwachtte. Ze hadden wel een soort van datum van 'halverwege deze week' gekregen, maar om de medewerker van de klantenservice te quoten "Ik geloof niet meer dat we een levering krijgen, totdat ik de toestellen in mijn handen heb". Zij zijn het dus ook goed zat:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atoombom
Emo schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 15:37:
wanneer heb je besteld als ik vragen mag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oraclexxx
  • Laatst online: 22-12-2024
Hallo mensen,

Ook ik ben 1 persoon die in de rij staat te wachten voor de N900...

Ik heb hem eind november besteld bij GSMwijzer en verwacht hem eerlijk gezegt deze week niet meer te ontvangen. Wat ik mij afvroeg is wat jullie status is (voor die gene die de n900 bij studenten mobiel of GSMwijzer hebben besteld). Verleden week was mijn status veranderd naar gereseveerd en dacht dus echt dat ik hem die week ook opgestuurd zou krijgen..helaas

Ook vroeg ik mij af hoe het met jullie abbonement staat. Ik kreeg verleden week wel een simkaartje, helaas zonder phone..

besteld: 28 november
status: gereserveerd
abbo: simkaart ontvangen

Ik hoop dat we niet meer zolang hoeven te wachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Revres
Ik heb vandaag een brief van KPN ontvangen waarin staat dat mijn nieuwe abbo op 1 februari in zou gaan.

Hopelijk is de telefoon tegen die tijd wel gearriveerd.

[ Voor 22% gewijzigd door Revres op 12-01-2010 19:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nas T
oraclexxx schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 18:50:
Ook vroeg ik mij af hoe het met jullie abbonement staat. Ik kreeg verleden week wel een simkaartje, helaas zonder phone..
Mijn status: contract ontvangen.
Besteldatum: 1 december
Officieel zou mijn oude abonnement aflopen per 1 januari (T-mobile relax), en zou mijn Hi abonnement dus het nummer overnemen. Ik heb geen Hi-simkaart gekregen en ben nog steeds verbonden via het T-mobiel netwerk.

Jammer voor studentmobiel/gsmwijzer (zijn dezelfde) dat hun leverancier zo verschrikkelijk beroerd is. Ze worden overspoeld met vragen, zitten zelf ook te wachten op antwoord van hun leveranciers en kunnen alleen maar met lede ogen toekijken hoe hun klanten vertrekken en negatieve informatie verspreiden.
Ik kan ze niks verwijten, ze mailen altijd terug, al is het na enkele dagen (maar goed, het is druk). Het enige wat ik ze kan verwijten is dat ik geen antwoord krijg "hoe ver" ze zijn met de bestellingen (zodat ik een indicatie heb).

vrede in rust

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingsenol
  • Laatst online: 07-03-2022
^Dit dacht ik eerst ook tot ik erachter kwam dat Xentor zijn toestel gewoon eerder binnen heeft gekregen dan ik terwijl hij later heeft bestelt. Na ze hierover gemaild te hebben kreeg ik een vaag antwoord: wij zullen uw bestelling zo snel mogelijk opsturen zodra die binnen is. Nou daarmee beantwoorden jullie mijn vraag. Echt vage troep.

[ Voor 4% gewijzigd door kingsenol op 13-01-2010 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb dus 11 november bij Studentmobiel besteld.
Ik heb vandaag ook een mail ontvangen dat de leveringen van Nokia landelijk zijn teruggetrokken.

Ik baal er echt van dat het allemaal zo lang moet duren.
Zou je de hele boel nog kunnen annuleren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja mij werd verteld dat je kon annuleren tot dat ze het abonnement verder verwerken, en dat gebeurt in de meeste gevallen pas wanneer je toestel binnen is. Maarja, ik zelf denk er zo over: ik wil sowieso dit toestel, en der zijn weinig andere manieren om het toestel sneller te krijgen, dus m'n bestelling annuleren zou het alleen maar langer laten duren, en we wachten al zo lang....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij studentmobiel op 14 november een n900 besteld. Heb het gevoel aan het lijntje gehouden te worden.
Heb een aantal mailtjes gestuurd en in de ene krijg lees je dat de uitlevering van mijn telefoon aan het einde van deze week is, daarna krijg je een mailtje met "de levertijd is onbekend".
Beetje jammer.
Ben er nu echt goed flauw van. Een collega loopt de Belcompany binnen en komt doodleuk naar buiten met een nieuwe n900 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem gister ontvangen van 2call :) Besteld had ik eind November.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragon
  • Laatst online: 25-09 11:06
Ik heb zonet nog even gebeld met Typhone en die stellen dat ze hem morgen binnenkrijgen en dat ik hem dan vrijdag heb. (Besteld op 16 december)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nas T
Studentmobiel vandaag (ik heb hem besteld op 1 december):
Geachte Dhr. ###,

Hierbij laten we u weten dat we de onderstaande artikelen uit uw bestelling helaas niet binnen de aangegeven levertijd kunnen leveren.

Artikel: Nokia N900 (verwacht: De levering van begin januari is helaas landelijk terug getrokken door Nokia. Vanaf volgende week verwachten wij weer voorraden binnen te krijgen)
Abonnement: ##

Wij doen onze uiterste best om de bovenstaande artikelen alsnog zo spoedig mogelijk op het door u opgegeven adres te laten bezorgen.

Onze excuses voor het ongemak en bij voorbaat dank voor uw geduld.

Met vriendelijke groet,
Klantenservice Studentmobiel.nl

vrede in rust

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MELKpak
  • Laatst online: 16-03-2024
Dragon schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 18:28:
Ik heb zonet nog even gebeld met Typhone en die stellen dat ze hem morgen binnenkrijgen en dat ik hem dan vrijdag heb. (Besteld op 16 december)
Ik heb hem ook bij typhone besteld op 18 december en zij hebben mij hetzelfde beloofd.
Ze beloofden mij echter ook al vorige week donderdag mijn mobieltje, en daarvoor in de 1e week van januari.
Dus we zullen het zien.

Weet iemand hoe het zit met betalen van je abbonoment, sinds ik nu al 40 euro heb betaald voor een halve maand (22 december tot en met 31 december) en waarschijnlijk ook 31 december tot en met 15 januari moet betalen , terwijl ik in die periode geen gebruik heb gemaakt van mijn simkaart. Want ik heb geen mobiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atoombom
besteld 7 december ik sta zeker bij de eerste levering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Besteld: 04 januari @ Typhone.

Vorige week vrijdag gebeld wanneer ik mijn telefoon kon verwachten. Helpdesk-medewerker zei dat ze genoeg op voorraad hadden liggen, dus maandag uiterlijk dinsdag (j.l.) moet ontvangen.... niet dus.

Vanmorgen weer ff een mail gestuurd, omdat ik inmiddels wel m'n simkaart heb ontvangen, maar zonder telefoon (nalevering)....

Mail retour van Typhone:
woensdag, januari 13, 2010 13:33

Het toestel dat u hebt besteld is helaas niet direct leverbaar vanuit onze leverancier op dit moment. Wanneer het toestel wordt verwacht is helaas onbekend. Zodra het toestel bij ons zal arriveren, wordt deze dezelfde dag aan u verzonden. Indien u niet langer wenst te wachten zou u kunnen kiezen voor een andere GSM. Derhalve vragen wij nog even om uw geduld.
|:( |:( |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragon
Verwijderd schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 20:59:

Vorige week vrijdag gebeld wanneer ik mijn telefoon kon verwachten. Helpdesk-medewerker zei dat ze genoeg op voorraad hadden liggen, dus maandag uiterlijk dinsdag (j.l.) moet ontvangen.... niet dus.

Vanmorgen weer ff een mail gestuurd, omdat ik inmiddels wel m'n simkaart heb ontvangen, maar zonder telefoon (nalevering)....

Mail retour van Typhone:

[...]

Ik heb gebeld nadat jij dat mailtje ontvangen hebt (17:45 ongeveer), en toen zeiden ze morgen.

[ Voor 4% gewijzigd door Dragon op 13-01-2010 22:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atoombom
Verwijderd schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 20:59:

Mail retour van Typhone:

[...]

hetzelfde bij mij, toen ik begin december bestelde.

vies zooitje daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhizZRinaldo
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 23-07 20:50
Gister abbo besteld bij Smartphonestunts.nl.

Geweldige actie hebben ze daar:

Netwerk acties
Geen aansluitkosten ter waarde van € 52,50
De eerste 6 maanden betaalt u € 17,50 per maand aan abonnementskosten in plaats van € 35,00
De eerste 6 maanden 50% korting op Zorgeloos Mobiel Internet
Geen verzendkosten ter waarde van € 7,50
de einddatum van deze aanbieding is 30-01-2010

En dan zit je bij Vodafone.

Contract etc kan je gewoon ondertekenen en terugsturen via mail! inscannen en gaan.
binnen 24 uur reactie. ( gister avond rond 8 uur verstuurd vanochtend om 10 uur reactie )

Nu wachten op dat mooie toestel! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net weer gebeld met smartphonestunts.nl omdat de Voorraadstatus is veranderd van "Verwacht begin januari 2010" naar "Binnenkort leverbaar". De medewerker vertelde mij dat het niet duidelijk is wanneer de telefoon verwacht wordt. Ze hopen eind januari begin februari.

Er zit niets anders op dan te wachten... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thoom89
Net een telefoontje gehad van Bestelmaar.nl, Morgen kon hij geleverd worden maar helaas werk ik dan.
Dus dan maar zaterdag :D

7jan besteld.

Meer informatie volgt, maar moet nu weer werken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atoombom
iemand al bericht van typhone ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragon
Nee, maar over het algemeen sturen ze pas ergens in de avond. Rond half acht, ik heb nog hoop ;)

Ze willen ook nog wel eens versturen zonder enig bericht te sturen...

[ Voor 12% gewijzigd door Dragon op 14-01-2010 20:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atoombom
Dragon schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 18:35:
[...]

Nee, maar over het algemeen sturen ze pas ergens in de avond. Rond half acht, ik heb nog hoop ;)

Ze willen ook nog wel eens versturen zonder enig bericht te sturen...
vorige week was het precies de zelfde geval en er werd niets verstuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alle N900 leveringen waren toch gecanceld en de toestellen teruggehaald, omdat er in sommige een hardware fout zat!? (mic ofzo) ...daarom moeten we zolang wachten volgens mij... ligt aan Nokia (productie) wanneer ze een hele massa gaan uitleveren... 2 winkels zeggen eind deze maand... we shall see...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem dus 23 november besteld en nog steeds niet binnen.
Heb hem besteld bij Belnu.nl en daar krijg ik ook de melding dat ze terug geroepen zijn.

En dan kijk ik op nokia.nl en daar kan je ze gewoon bestellen.
Beetje vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoover
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 03-09 13:32
Net Typhone gesproken.

Reden waarom het niet leverbaar is, is omdat Nokia moeite heeft om bepaalde onderdelen geleverd te krijgen.
Men mocht van nokia dit nog niet doorgeven, maar Nokia heeft toestemming gegeven om dit aan de klanten te vertellen.

Mensen die bij Typhone besteld hebben krijgen daar vandaag een mail over.

Ze verwachten het toestel volgende week binnen bij Typhone.
Al zijn we dus nu helemaal afhankelijk van Nokia.
Ik denk dat ze niet verwacht hadden dat het toestel zo goed zou lopen.

Of het wordt kunstmatig van de markt geweerd om meer vraag te creeeren.
Dat kan ook natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoover
Van Typhone:

Geachte heer / mevrouw,

Onlangs heeft u bij Typhone.nl een bestelling geplaatst met onder andere de Nokia N900. Zoals u waarschijnlijk reeds heeft gemerkt heeft de levering helaas vertraging opgelopen. Door Europese leveringsproblemen bij Nokia laat de introductie van het toestel helaas langer op zich wachten dan gepland. Wij verwachten het toestel in de tweede week van februari weer op voorraad te krijgen. Indien voorradig, zal deze uiteraard direct naar u verstuurd gaan worden.

Indien u hier niet op wenst te wachten, kunnen wij u het volgende alternatief aanbieden, wat wij direct kunnen uitleveren:
- Nokia N97 Mini Black of White

Wij zullen de Nokia N97 Mini leveren met een extra 16GB geheugenkaart zodat het totaal geheugen 24GB bedraagt (Standaard 8GB intern plus 16GB extern)

Indien u gebruik wenst te maken van bovenstaand aanbod, gelieve dit aan ons kenbaar te maken middels een reactie op deze mail. Onze oprechte excuses voor het ontstane ongemak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou lekker is dat, ik vind toch dat hier wel een schade vergoeding tegen over mag staan.
Er zijn mensen waarvan hun abonnement al is ingegaan, maar deze mensen nog geen telefoon hebben.
Heb zelf nu een aflopende abonnement waarvan het toestel stuk is, en ik nu dus nog een maand niet kan bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoover
Verwijderd schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 15:22:
Nou lekker is dat, ik vind toch dat hier wel een schade vergoeding tegen over mag staan.
Er zijn mensen waarvan hun abonnement al is ingegaan, maar deze mensen nog geen telefoon hebben.
Heb zelf nu een aflopende abonnement waarvan het toestel stuk is, en ik nu dus nog een maand niet kan bellen.
Heb ook een abbo die al ingegaan is.
Helaas
Gelukkig heb ik contacten met hoge mensen bij KPN.
Misschien kunnen die wat voor me betekenen.
Ruim 30,- per maand voor nop is niet niks.

En ik heb geen behoefte aan een N97.
Dus ik denk dat ik maar een oude tel uit de lade ga pakken zodat ik in ieder geval mn abo kan gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragon
Verwijderd schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 15:22:
Ik heb hierover reeds een e-mail gestuurd. Even wachten op reactie, ik zal die hier posten.
Geachte heer/mevrouw,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Naar aanleiding van uw e-mail bericht ik u dat wij op dit moment helaas
niets voor u kunnen betekenen. Mocht het zo zijn dat u abonnement een maand
al lopend is terwijl u geen toestel heeft dan kunnen wij u tegemoet komen in
de internetkosten van uw abonnement. Helaas is dat op dit moment nog niet
het geval. Onze excuses voor het ongemak.

Vragen? Belt u dan op werkdagen tussen 9.00 en 18.00 uur naar 045 - 400 77
66.

Hopende u hierbij voldoende geïnformeerd te hebben, verblijven wij,

Met vriendelijke groet,
Typhone E-Concepts B.V.
1,95 compensatie zeker, lekker veel...

[ Voor 39% gewijzigd door Dragon op 15-01-2010 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atoombom
Dragon schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 15:35:
[...]

Ik heb hierover reeds een e-mail gestuurd. Even wachten op reactie, ik zal die hier posten.

[...]

1,95 compensatie zeker, lekker veel...
een sim only abbonoment kost veel goedkoper 8)7 , je neemt een abbo met toestel dus ik vind dat er minimaal 20 euro gecompenseerd moet worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boyd
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 30-09 20:35
hmm.. bij Sygic kun je alleen "benelux" kiezen als kaart, niet heel (west) europa ofzo? Want als ik naar duitsland moet, wil ik niet zoals in de tomtom eerst naar de grens toe navigeren, dan weer kaarten gaan zitten wisselen, en dan door naar m'n bestemming, gigantisch onhandig.

Ik zie overigens dat de lak (denk ik) op het beweegbare lock-knopje een beetje los laat bij mij.. das best wel snel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoover schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 15:16:
Van Typhone:

Geachte heer / mevrouw,

Onlangs heeft u bij Typhone.nl een bestelling geplaatst met onder andere de Nokia N900. Zoals u waarschijnlijk reeds heeft gemerkt heeft de levering helaas vertraging opgelopen. Door Europese leveringsproblemen bij Nokia laat de introductie van het toestel helaas langer op zich wachten dan gepland. Wij verwachten het toestel in de tweede week van februari weer op voorraad te krijgen. Indien voorradig, zal deze uiteraard direct naar u verstuurd gaan worden.

Indien u hier niet op wenst te wachten, kunnen wij u het volgende alternatief aanbieden, wat wij direct kunnen uitleveren:
- Nokia N97 Mini Black of White

Wij zullen de Nokia N97 Mini leveren met een extra 16GB geheugenkaart zodat het totaal geheugen 24GB bedraagt (Standaard 8GB intern plus 16GB extern)

Indien u gebruik wenst te maken van bovenstaand aanbod, gelieve dit aan ons kenbaar te maken middels een reactie op deze mail. Onze oprechte excuses voor het ontstane ongemak.
:O

Hetzelfde mailtje ook bij mij binnen gekomen.... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _bjorn
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23-02-2019
Gamepie56 schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 17:42:
hmm.. bij Sygic kun je alleen "benelux" kiezen als kaart, niet heel (west) europa ofzo? Want als ik naar duitsland moet, wil ik niet zoals in de tomtom eerst naar de grens toe navigeren, dan weer kaarten gaan zitten wisselen, en dan door naar m'n bestemming, gigantisch onhandig.

Ik zie overigens dat de lak (denk ik) op het beweegbare lock-knopje een beetje los laat bij mij.. das best wel snel..
Verkeerde topic, maar Sygic heeft dat probleem niet. Kaarten kunnen apart geïnstalleerd worden, bij grensovergang merk je niks en kun je probleemloos doorgaan met navigeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSim1986
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23-06 14:47
Wat is het toch triest gesteld bij Nokia., Ik heb ook nog steeds niks ontvangen. Ook bij GSMwijzer besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emo

Emo

er werd mij beloofd dat ik op 14-1 mijn toestel kon verwachten ik heb het zwart op wit via mail gekregen en dan nog stellen ze het uit maak dan geen beloftes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thoom89
Ik had besteld bij Bestelmaar.nl
Heb de N900 nu al sinds zaterdag. mooi optijd geleverd.
7 januari besteld, 16 januarie binnen.

betaal voor 1 jarig abonnement: 24 euro p/m 240min/480sms + 15 p/m Hi internet Xtra snel
N900: 261 euro (met internet Xtra snel bespaarde ik 70euro op me telefoon koste dus komt goedkoper uit)

Ongeveer net zo duur als bij studentmobiel, alleen daar kreeg ik voor die prijs 300min/600sms.

Toestel bevalt goed, helaas zag ik wel een hele kleine witte (dode) pixel. Misschien dat daarom veel N900's zijn terug getrokken. Maar ik wilde hem perse zo snel mogelijk dus daar heb ik dan maar vrede mee.

Bestelmaar.nl vind ik wel een aanrader dus, verder wens iedereen veel succes met wachten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paquito
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Geachte heer/mevrouw,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Naar aanleiding van uw e-mail bericht ik u dat wij op dit moment helaas
niets voor u kunnen betekenen. Mocht het zo zijn dat u abonnement een maand
al lopend is terwijl u geen toestel heeft dan kunnen wij u tegemoet komen in
de internetkosten van uw abonnement. Helaas is dat op dit moment nog niet
het geval. Onze excuses voor het ongemak.

Vragen? Belt u dan op werkdagen tussen 9.00 en 18.00 uur naar 045 - 400 77
66.

Hopende u hierbij voldoende geïnformeerd te hebben, verblijven wij,

Met vriendelijke groet,
Typhone E-Concepts B.V.
Bestelling annuleren. Machtiging intrekken? Afboeking teruboeken?
Je laat het toch zeker niet doorlopen als men zich niet aan de afspraak houdt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexo
  • Laatst online: 29-09 20:49

Alexo

groots met een zachte o

Thoom89 schreef op maandag 18 januari 2010 @ 11:33:

betaal voor 1 jarig abonnement: 24 euro p/m 240min/480sms + 15 p/m Hi internet Xtra snel
N900: 261 euro (met internet Xtra snel bespaarde ik 70euro op me telefoon koste dus komt goedkoper uit)

Ongeveer net zo duur als bij studentmobiel, alleen daar kreeg ik voor die prijs 300min/600sms.
Maar bij Studentmobiel was het toestel icm 2-jarig Hi 30 (24 euro) + Internet maar 19 euro, daarom had ik daar maar besteld :+ Duurt idd lang.. M'n abo gaat 13 feb in dus hoop hem dan binnen te hebben

🖥️ i5 3550/GTX960/16GB 📱Xiaomi Mi Mix 2S 128GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoover
Paquito schreef op maandag 18 januari 2010 @ 12:06:
[...]

Bestelling annuleren. Machtiging intrekken? Afboeking teruboeken?
Je laat het toch zeker niet doorlopen als men zich niet aan de afspraak houdt?
Makkelijker gezegd dan gedaan omdat typhone alleen een tussenpartij is.
Hier gaat het om de telprovider waar je het abbo hebt afgesloten en niet typhone.
Vette pech voor de kabouter zoals Hans dat mooi gezegd heeft.
Eventueel het geld wat je bij het toestel bij hebt moeten leggen kun je misschien terug krijgen.

Heb er genoeg ervaring hiermee aangezien ik werk bij een van deze tussenpartijen/leveranciers.

Ik had hem dus ook bij ons kunnen bestellen, maar die hadden geen leuke aanbieding zoals bij Typhone
Maar dit toestel ligt ook niet in ons magazijn op voorraad en zie behoorlijk wat backorders, dus ik denk niet dat het veel uit zou hebben gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Treggats
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15-01-2024

Treggats

Koe'tje

Heb net met PhoneHouse gebeld, heb mn N900 27/12/09 besteld.
Werdt mij verteld dat hij eerste week van februari moet aankomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoover
Treggats schreef op maandag 18 januari 2010 @ 14:01:
Heb net met PhoneHouse gebeld, heb mn N900 27/12/09 besteld.
Werdt mij verteld dat hij eerste week van februari moet aankomen
Laten we het hopen.
hopelijk eerder.
Zal hier intern eens rondvragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thoom89
Thoom89 schreef op maandag 18 januari 2010 @ 11:33:

Toestel bevalt goed, helaas zag ik wel een hele kleine witte (dode) pixel. Misschien dat daarom veel N900's zijn terug getrokken. Maar ik wilde hem perse zo snel mogelijk dus daar heb ik dan maar vrede mee.

Bestelmaar.nl vind ik wel een aanrader dus, verder wens iedereen veel succes met wachten!
Bij Studentmobiel kreeg ik trouwens net zoveel belminuten, het gaat om een HI 30 abo.
Dus ik was bij Bestelmaar.nl 2euro duurder uit op het toestel, maar na een week al bezorgd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paquito
  • Niet online
Hoover schreef op maandag 18 januari 2010 @ 12:36:
[...]

Makkelijker gezegd dan gedaan omdat typhone alleen een tussenpartij is.
Hier gaat het om de telprovider waar je het abbo hebt afgesloten en niet typhone.
Vette pech voor de kabouter zoals Hans dat mooi gezegd heeft.
Eventueel het geld wat je bij het toestel bij hebt moeten leggen kun je misschien terug krijgen.

Heb er genoeg ervaring hiermee aangezien ik werk bij een van deze tussenpartijen/leveranciers.

Ik had hem dus ook bij ons kunnen bestellen, maar die hadden geen leuke aanbieding zoals bij Typhone
Maar dit toestel ligt ook niet in ons magazijn op voorraad en zie behoorlijk wat backorders, dus ik denk niet dat het veel uit zou hebben gemaakt.
Aangetekende brief sturen naar Typhone om de overeenkomst te beeindigen. Telecomprovider en Typhone nog eens melden dat je dit gedaan hebt. Vervolgens hen het laten uitvechten. Het lijkt me niet dat je als consument in de kou staat, doordat een of twee partijen hun belofte niet nakomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arif
  • Laatst online: 03-10 05:01
Studentmobiel heeft mijn contract ontvangen blijkbaar :) Kijken hoe lang het duurt voor ik de telefoon krijg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoover
Paquito schreef op maandag 18 januari 2010 @ 14:51:
[...]

Aangetekende brief sturen naar Typhone om de overeenkomst te beeindigen. Telecomprovider melden dat je dit gedaan hebt. Vervolgens hen het laten uitvechten. Het lijkt me niet dat je als consument in de kou staat, doordat een of twee partijen hun belofte niet nakomen.
Ben erg benieuwd aangezien het contract niet van de leverancier is maar van de telcom provider.
Jij bent dan dus de telprovider geld schuldig en hen maakt het niet uit of je een telefoon hebt of niet.

Mijn telefoon is een keer gestolen en ik had geen geld voor een nieuwe.
Toen heb ik 3 maanden geen toestel gehad, maar mocht wel mooi betalen.
Ik kon alleen het abbo afkopen.
Nu is stelen wel wat anders dan niet leveren van een toestel maar ik ben erg benieuwd of de provider je tegemoet komt.

Volgens mij ben je nu volledig afhankelijk van de leverancier over wat zij jou kunnen aanbieden.
In mijn geval dus een n97 en eventueel wat teruggave van het internetabbo :(

[ Voor 3% gewijzigd door Hoover op 18-01-2010 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwee
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 26-09 23:21
Heb je niet maar 1 contract ondertekend waar zowel het abonnement als het toestel op staat vermeld (dus 1 handtekening voor zowel het toestel als het abonnement)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nas T
Ik heb net mijn abonnement bij studentmobiel (1 december aangemaakt) geannuleerd (mail gestuurd alleen nog).
En besteld bij bestelmaar.nl. Ik heb telefonisch contact met hen gehad, ze vertelden me dat de bestellingen die tot 6 januari zijn geplaatst, uitgeleverd zijn. Er zijn wel problemen met leveringen. Maar goed, feit blijft dat bij studentmobiel mensen die in november hebben besteld nog niks hebben.

Ondertussen is bestelmaar.nl goedkoper geworden.

Bij studentmobiel had ik:
Hi student 25 (2 jaar) icm mobiel internet
Kosten:
€84
24 x €18,95 = €456
12 x €2,50 = €30
12 x €9,95 = €120
Totaal: €690

Nu bij bestelmaar:
T-mobile relax (verlenging) 25
Kosten:
€84
24 x €18,95 = €456
12 x €2,95 = €36
12 x €9,95 = €120
Totaal: €696.

Een nieuw abo is goedkoper. T-mobile is wat coulanter met de FUP. Ik heb nu T-mobile en ben er tevreden over. Al met al een goede overstap lijkt me.

En voor degenen die de telefoon los kopen (~€500): Je zult toch een abo moeten nemen, in mijn geval betaal ik nog geen €200 voor 2 jaar 190 min/sms en mobiel internet. Dat lukt je niet met sim-only denk ik...

vrede in rust

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LittleKiller
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 29-09 10:26
Ik heb de n900 bij the phone house besteld, ze zeggen dat ze hem eind deze week hebben. maar als ik dit lees twijfel ik, hoewel ze wel hebben gezegd dat ze hem uit duitsland kunnen importeren.
en zelfs met een qwerty toetsenbord niet eens een qwertz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trestry
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 04-10 21:22
@ Nas T

Bedankt voor de geweldige aanbieding van bestelmaar.nl Ik was al een tijdje studentmobiel/gsmwijzer aan het volgen, maar die zijn helaas duurder geworden. Ook betaal je daar €35,- verzend- en aansluitkosten terwijl dit bij bestelmaar slechts €10 is.

Als je nog geen T-mobile hebt is hij inderdaad nog € 15 goedkoper. Prima aanbieding :*)

EDIT: Volgens T-mobile zijn de aansluitkosten voor T-mobile Relax €52,50. Volgens bestelmaar is dit slechts €9,95. Iemand enig idee hoe dit zit?

[ Voor 17% gewijzigd door Trestry op 18-01-2010 20:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nas T
Palamedes schreef op maandag 18 januari 2010 @ 19:43:
EDIT: Volgens T-mobile zijn de aansluitkosten voor T-mobile Relax €52,50. Volgens bestelmaar is dit slechts €9,95. Iemand enig idee hoe dit zit?
Ja, waarschijnlijk is het €9,95. Vaak komen kosten niet helemaal overeen. Normaal is verlengen goedkoper dan een nieuw contract, maar dit is dus bij bestelmaar ook niet het geval.
Fijn om te horen dat het iemand helpt! :D

[ Voor 4% gewijzigd door Nas T op 18-01-2010 20:54 ]

vrede in rust

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo daar!

Ik heb mijn N900 vorige week bij Hi besteld.. Hij stond toen net op de site onder het kopje Coming Soon en zou begin februari beschikbaar zijn.. Ik heb besteld en ik kreeg een bevestigingsmail met de boodschap:

''Nog niet zo lang geleden heb je bij Hi een bestelling geplaatst.

Het bestelde artikel is helaas tijdelijk niet op voorraad. Het zal daarom langer duren, voordat we je bestelling kunnen afleveren.

We doen onze uiterste best om je bestelling alsnog snel bij je af te leveren. Zodra het artikel binnen is,ontvang je een sms.

Groeten van Hi''

Toen ik echter gisteren op de site keek (een week na mijn bestelling) stond er Leverbaar vanaf half maart (dit is niet naar mij gemaild of iets dergelijks). En nu ik vandaag naar de telefoon zoek.. staat hij niet eens meer bij coming soon. Toch ben ik via mijn geschiedenis terecht gekomen op de productpagina. die mij te melden had dat het product niet langer beschikbaar is.

Mijn vraag is nu.. Geld deze (NOG) latere levering ook voor mij? Aangezien ik besteld heb toen er stond dat hij begin februari geleverd zou worden.

Mvg

Leroy

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 18-01-2010 22:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nas T
Verwijderd schreef op maandag 18 januari 2010 @ 22:49:
Hallo daar!

Ik heb mijn N900 vorige week bij Hi besteld.. Hij stond toen net op de site onder het kopje Coming Soon en zou begin februari beschikbaar zijn.. Ik heb besteld en ik kreeg een bevestigingsmail met de boodschap:

''Nog niet zo lang geleden heb je bij Hi een bestelling geplaatst.

Het bestelde artikel is helaas tijdelijk niet op voorraad. Het zal daarom langer duren, voordat we je bestelling kunnen afleveren.

We doen onze uiterste best om je bestelling alsnog snel bij je af te leveren. Zodra het artikel binnen is,ontvang je een sms.

Groeten van Hi''

Toen ik echter gisteren op de site keek (een week na mijn bestelling)
Toen wat?
Waarom bestel je trouwens bij Hi zelf? Ik denk niet dat je daar de goedkoopste aanbiedingen zal treffen...

vrede in rust

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nas T schreef op maandag 18 januari 2010 @ 22:52:
[...]

Toen wat?
Waarom bestel je trouwens bij Hi zelf? Ik denk niet dat je daar de goedkoopste aanbiedingen zal treffen...
Post is aangepast.. Drukte perongeluk op verzenden :P

Ik heb mijn abonnement verlengt.. Met een abbo van 15 euro (13.95 na internetkorting), 1000 sms (9,95 p.m) en Eindeloos Online (eerste jaar 2,50 daarna 9.95 p.m) en ik heb mijn toestel voor 90 euro. Leek me nog redelijk goedkoop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paquito
  • Niet online
En voor degenen die de telefoon los kopen (~€500): Je zult toch een abo moeten nemen, in mijn geval betaal ik nog geen €200 voor 2 jaar 190 min/sms en mobiel internet. Dat lukt je niet met sim-only denk ik...
Op het eerste gezicht denk je. Ja, wel aardig. 8.x euro. Maar je zit er wel 2 jaar aan vast. 2 jaar is een lange tijd. Waarin veel kan gebeuren qua prijs en aanbod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nas T
Paquito schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 01:37:
[...]

Op het eerste gezicht denk je. Ja, wel aardig. 8.x euro. Maar je zit er wel 2 jaar aan vast. 2 jaar is een lange tijd. Waarin veel kan gebeuren qua prijs en aanbod.
Volgens mij is een "standaard" internetabo bij mobiel de laatste 5 jaar rond de €10 per maand. Ik heb niet veel minuten/smsjes nodig. En de prijzen zouden in 2 jaar moeten halveren, wil ik mezelf niet rijk rekenen.
De goedkoopste sim-only optie is €13 per maand (en dan heb ik wel héél weinig minuten/sms per maand).
€15 per maand is dan haalbaar.

En met €15 per maand kom ik uit op €360 na 2 jaar. Dan moeten de prijzen dus halveren zoals ik al zei...
Ik heb daarom eigenlijk altijd abo genomen. Enige nadeel kan zijn dat je ervaring met bepaalde aanbieders niet geweldig is. Maar daar heb ik eigenlijk nooit last van gehad, als ex ben,t-mobile,Hi, telfort gebruiker.
Het enige wat tricky is is de voorwaarden van mobiel internet, daar leg ik me 2 jaar aan vast, maar t-mobile is op het moment vrij soepel.

vrede in rust

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toen ik echter gisteren op de site keek (een week na mijn bestelling) stond er Leverbaar vanaf half maart (dit is niet naar mij gemaild of iets dergelijks). En nu ik vandaag naar de telefoon zoek.. staat hij niet eens meer bij coming soon.
Nou moeten ze ophoude... half maart!! dat duurt nog 2 maanden, als de winkels dan pas toestellen kunnen uitleveren, dat zou wel heel ernstig zijn, mijn geduld is in ieder geval in februari helemaal op!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Had een mail gestuurd naar Studentmobiel waarom mensen eerder geleverd krijgen terwijl ze later dan ik besteld hadden.

Kreeg een mail terug dat ik nu bovenaan sta.

Wanneer is de verwachting voor de volgende levering?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nas T
Verwijderd schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 12:19:
Had een mail gestuurd naar Studentmobiel waarom mensen eerder geleverd krijgen terwijl ze later dan ik besteld hadden.

Ik kreeg vorige week dinsdag een mail dat hun levering niet kwam en dat vorige week waarschijnlijk er weinig meer binnen komen. Ik zou rekenen op eind deze week of ergens in volgende week.
Berichten in het topic lijken er op te wijzen dat Nokia leveringsproblemen heeft. Studentmobiel heeft zelf een slechte leverancier want er wordt (te) weinig geleverd.

vrede in rust

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nas T schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 13:13:
[...]
Studentmobiel heeft zelf een slechte leverancier want er wordt (te) weinig geleverd.
Beter (te) weinig dan helemaal niets leveren! Smartphonestunts heeft nl. nog niets uitgeleverd... :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atoombom
typhone reageert niet meer terug nadat ik mijn bestelling wou annuleren.... vrijdag mail gestuurd nog niets gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nas T
Gister besteld bij bestelmaar, mijn bestelling bij studentmobiel geannuleerd. Vandaag via mail een annuleringsbevestiging gekregen en belde bestelmaar me op:
levering kan plaatsvinden op 1 februari, maar dan kan ik niet, dus 2 februari.
Das een stuk helderder dan bij studentmobiel. nu heb ik 2 weken levertijd in plaats van 2 maanden (als het niet langer wordt)!

Dus degenen met een abo bij studentmobiel: bestelmaar is ook goedkoop(al geldt dat niet voor elk abonnement) en heeft betere levertijden!

vrede in rust

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emo

Emo

bij typhone is het niet meer mogelijk om je bestelling te annuleren heb het zelf ook geprobeerd gebeld zelfs had eerst naar hi gebelt maar omdat er een tussepartij is kan het niet geannuleerd worden . bij typhone geldt dat je na je bestelling binnen 7 dagen kunt annuleren ander is het niet mogelijk .. dus zit je dan met de gebakke pere

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Had soort gelijke mail gestuurd zo'n 5-6 dagen terug, nog niks van gehoord.
Ben dat bedrijf echt zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 13:25:
[...]

Beter (te) weinig dan helemaal niets leveren! Smartphonestunts heeft nl. nog niets uitgeleverd... :|
Onze excuses! Helaas kunnen zowel wij, als onze leverancier hier weinig aan doen en ligt het probleem helaas bij Nokia...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arif
Ik heb studentmobiel aan de lijn gehad en zij verwachten mij een N900 te kunnen leveren in week 3. :) Na wat ik hier lees twijfel ik hier wel een beetje over :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Emo schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 15:52:
bij typhone is het niet meer mogelijk om je bestelling te annuleren heb het zelf ook geprobeerd gebeld zelfs had eerst naar hi gebelt maar omdat er een tussepartij is kan het niet geannuleerd worden . bij typhone geldt dat je na je bestelling binnen 7 dagen kunt annuleren ander is het niet mogelijk .. dus zit je dan met de gebakke pere
Je kan de bestelling na 30 dagen opzeggen als je de bestelling nog niet ontvangen hebt bij typhone. Zie de algemene voorwaarden:

Met inachtneming van hetgeen hierover in artikel 4 van deze algemene voorwaarden is vermeld, zal het bedrijf geaccepteerde bestellingen met bekwame spoed doch uiterlijk binnen 30 dagen uitvoeren tenzij een langere leveringstermijn is afgesproken. Indien de bezorging vertraging ondervindt, of indien een bestelling niet dan wel slechts gedeeltelijk kan worden uitgevoerd, ontvangt de consument hiervan uiterlijk één maand nadat hij de bestelling geplaatst heeft bericht. De consu m ent heeft in dat geval het recht om de overeenkomst zonder kosten te ontbinden en recht op eventuele schadevergoeding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nas T
Arif schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 16:31:
Ik heb studentmobiel aan de lijn gehad en zij verwachten mij een N900 te kunnen leveren in week 3. :) Na wat ik hier lees twijfel ik hier wel een beetje over :?
Ze krijgen een levering in week 3. Die levering zal waarschijnlijk klein zijn en dan zit je niet bij de levering. Als je half november hebt besteld, dan heb je kans dat je er bij zit. Eind november dan zou ik al niet meer hopen, gezien de ervaringen van de afgelopen weken en de vooruitzichten op korte termijn (kleine oplages).

@Smartphonestunt:
De leveringsproblemen zijn pas sinds een week. Daarvoor hebben verschillende webshops al leveringen uitgegeven. Kunt u dat misschien uitleggen? Ik vind het wel goed dat jullie hier een bericht plaatsen, netjes!

vrede in rust

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oraclexxx
  • Laatst online: 22-12-2024
een bericht van GSMwijzer
__________________________________________________________________________________________
Beste heer,

Helaas zijn begin januari alle N900 die nog niet uitgeleverd waren vanaf onze leveranciers door een onbekende reden door Nokia terug getrokken. Wij verwachten deze week een nieuwe leverdatum te ontvangen vanuit de leveranciers.

Wanneer de toestellen hier zijn ontvangen proberen wij zo spoedig mogelijk alle telefoons uit te leveren aan de klanten. Wij hopen uw toestel dus zo spoedig mogelijk te kunnen uitleveren. Wanneer het toestel voor u op voorraad is zullen wij uw order verder in behandeling nemen. Helaas staan er nog veel bestellingen voor u te wachten op een toestel. Wij durven u dus nog niet te zeggen wanneer uw toestel wordt uitgeleverd.

Uw vraag over tegmoetkoming in de abonnementskosten is doorgestuurd naar de afdeling die hierover gaat. Deze nemen uw aanvraag in behandeling. U hoort hier zo spoedig mogelijk meer over. Wij hopen u voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,Klantenservice GSMwijzer.nl
__________________________________________________________________________________________

en we blijven wachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nas T schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 17:24:

@Smartphonestunt:
De leveringsproblemen zijn pas sinds een week. Daarvoor hebben verschillende webshops al leveringen uitgegeven. Kunt u dat misschien uitleggen? Ik vind het wel goed dat jullie hier een bericht plaatsen, netjes!
De webshops die al uitgeleverd hebben, hebben deze hoogstwaarschijnlijk Benelux ingekocht. In tegenstelling tot wat meestal gebeurt, is dat het toestel eerder Benelux geleverd werd dan Europees. Onze Benelux pre-order was zo klein, dat we hierbij helaas naast het net hebben gevist. Europees zijn de leveringsproblemen er al vanaf het begin.

Overigens zijn er naast ons nog meer webshops die hem nog nooit hebben kunnen uitleveren. Hiernaast zijn de Benelux leveringsproblemen er ook al vanaf het begin, omdat alleen Coolblue het toestel echt op voorraad heeft gehad en verder waren het voornamelijk kleine leveringen.

Op het gebied van smartphones is het in de gaten houden van fora erg nuttig, hiernaast is af en toe een reactie plaatsen een kleine moeite :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 15:46
Bij telefoonkopen waren ze gewoon nog op voorraad in de winkel. (kon afgelopen vrijdag beide meenemen) Ik twijfel nog steeds tussen de nokia N900 of de Iphone 32GB.

Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arif
Nas T schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 17:24:
[...]

Ze krijgen een levering in week 3. Die levering zal waarschijnlijk klein zijn en dan zit je niet bij de levering. Als je half november hebt besteld, dan heb je kans dat je er bij zit. Eind november dan zou ik al niet meer hopen, gezien de ervaringen van de afgelopen weken en de vooruitzichten op korte termijn (kleine oplages).

@Smartphonestunt:
Ze zeiden dat er deze week ook een levering zou zijn en dat ik daar niet bij zat, maar volgende week er wel bij zou zitten. Als ik hem volgende week vrijdag niet heb dan bestel ik hem wel bij bestelmaar, daar is hij immers goedkoper geworden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Helaas zijn begin januari alle N900 die nog niet uitgeleverd waren vanaf onze leveranciers door een onbekende reden door Nokia terug getrokken.
Iemand enig idee waarom ze zijn terug getrokken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Arif schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 16:31:
Wanneer had je ze aan de lijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arif
Verwijderd schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 21:50:
[...]

Wanneer had je ze aan de lijn?
Maandag middag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nas T
Verwijderd schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 19:28:
[...]

De webshops die al uitgeleverd hebben, hebben deze hoogstwaarschijnlijk Benelux ingekocht. In tegenstelling tot wat meestal gebeurt, is dat het toestel eerder Benelux geleverd werd dan Europees. Onze Benelux pre-order was zo klein, dat we hierbij helaas naast het net hebben gevist. Europees zijn de leveringsproblemen er al vanaf het begin.

Overigens zijn er naast ons nog meer webshops die hem nog nooit hebben kunnen uitleveren. Hiernaast zijn de Benelux leveringsproblemen er ook al vanaf het begin, omdat alleen Coolblue het toestel echt op voorraad heeft gehad en verder waren het voornamelijk kleine leveringen.

Op het gebied van smartphones is het in de gaten houden van fora erg nuttig, hiernaast is af en toe een reactie plaatsen een kleine moeite :).
Dat laatste hebben jullie goed gezien. Goed om dit te weten...

vrede in rust

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 20:56:
[...]

Iemand enig idee waarom ze zijn terug getrokken?
...microphone fails..Maybe Nokia rushed on the production line to get the devices shipped..

mic problems are in random calls......am calling anyone and talkin for 7-8 min ..no problem..in other calls ....like in any random time in the call...suddenley.. am talkin to myself...i uninstalled the fm radio app....any other solutions will be appreciated.!!??

Well, I have one dead pixel on the lower left side. Got a replacement device but I haven't received it yet. The rest was fine. Battery was great. I had no reboots and no mic problems.

I'm in the same boat. Got my N900 delivered on Dec 10th, got it activated on the 11th. The mic doesn't work, and hasn't worked since moment one. I never installed the FM radio app.

No microphone...
And a reboot do not solve it

Etc etc etc

Bron: -> klik hier

[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 19-01-2010 23:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thanks!

Ik zit ook niet te wachten op een toestel waar ik niet mee kan bellen.. Dan maar wat langer wachten :(
Pagina: 1 ... 22 ... 27 Laatste