Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het duurt zoooooo lang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xentor
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 29-09 17:09
Staat je status wel op gereserveerd dan?

- iRacing profiel | Ryzen 7700x | 4070 | 32GB DDR5 | -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emo
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13-01-2022

Emo

heeft iemand nog meer bij typhone besteld? en hebbe ze jullie ook vermeld dat het in 1ste week van januari zou komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragon
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 25-09 11:06
Emo schreef op maandag 04 januari 2010 @ 15:07:
heeft iemand nog meer bij typhone besteld? en hebbe ze jullie ook vermeld dat het in 1ste week van januari zou komen?
Wel besteld maar ik heb geen datum gehoord. Behalve dan dat het nageleverd zou worden (icm met abo).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSim1986
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23-06 14:47
ik ben ook gereserveerd. Wanneer levert nokia nou eens wat meer apparaten uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emo

Emo

jellekamma23 schreef op maandag 04 januari 2010 @ 15:38:
ik ben ook gereserveerd. Wanneer levert nokia nou eens wat meer apparaten uit
Dat is dan afwachten. had wel te horen gekregen dat ze deze week op voorraad kregen. en deze week ook gelijk zouden leveren. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atoombom
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 28-05 14:49
Emo schreef op maandag 04 januari 2010 @ 15:07:
ik krijg steeds bericht dat ze niet weten wanneer die binnenkomt, heb meerdere keren een mail gestuurd en krijg steeds exact dezelfde mail terug.

er werd mij gezegd werd dat de n900 9 december in voorraad zou zijn voordat ik besteld had... Yeah right 8)7

klantenservice bellen blijf je minuten lang wachten..

maar ik heb mijn bestelling dan ook 4 weken geleden besteld en mijn abbo is 25 december ingegaan :( .

[ Voor 18% gewijzigd door atoombom op 04-01-2010 17:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zit ook nog steeds te wachten, 25 nov besteld bij Belnu.nl. Hopelijk gaat het er binnen 2 weken eens van komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xentor
Morgen middag dan maar eens bellen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Krijg hem morgen binnen:)
besteld bij the Phonehouse met een Vodafone 22,50 abonnement + zorgeloos internet blox (1e halfjaar 50% korting).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSim1986
wanneer had je hem besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xentor
Beste Luuk,

Naar aanleiding van uw email, kunnen wij u meedelen dat wij een grote lading van dit toestel deze week en volgende week verwachten.
Het is een nieuw toestel en is in heel Nederland niet te verkrijgen.
Onze excuses voor het ongemak.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice Studentmobiel.nl

..
Jaja :/ nog een week dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fdeveth
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 29-09-2023
Nog eventjes wachten. Staat op gereserveerd en zou deze of volgende week binnen moeten komen bij studentenmobiel. het mag ook wel eens. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• citruspers
  • Laatst online: 21:13
Netjes dat ze het zeggen, maar dat niet "verkrijgbaar in nederland" is toch best wel onzin ;)

I'm a photographer, not a terrorist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xentor
citruspers schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 10:43:
Netjes dat ze het zeggen, maar dat niet "verkrijgbaar in nederland" is toch best wel onzin ;)
agree ga maar eens naar nokia.nl :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thoom89
  • Laatst online: 31-03-2023
Beste Thomas ,

Naar aanleiding van uw email, kunnen wij u meedelen dat wij een grote
lading van dit toestel deze week en volgende week verwachten. Zodra het
toestel hier binnen is, zullen wij het abonnement gaan aanvragen.
Het is een nieuw toestel en is in heel Nederland niet te verkrijgen.
Onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice Studentmobiel.nl

Ik had hem ook al :P. Heb hem half december besteld. Ik hoop dat hem nog deze maand krijg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joke0704
  • Laatst online: 15-01-2010
heb vandaag 2call aan de telefoon gehad.wordt volgende week geleverd en ik zit bij de uitlever batch. dus volgende week kunnen we er (hopelijk) mee aan de slag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 28-05-2010 18:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thoom89 schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 11:09:

Ik had hem ook al :P. Heb hem half december besteld. Ik hoop dat hem nog deze maand krijg
Toch typisch.. Ik bestelde m ergens begin oktober en heb nog steeds 'contract ontvangen' als status.
Ik heb mn order dan ook maar gecancelled en bij pdashop gedaan voor 50 euro meer.. Wordt morgen geleverd..

Wim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xentor
thoom jij staat ookal op gereserveerd??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thoom89
Xentor schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 12:09:
thoom jij staat ookal op gereserveerd??
mijn status is nu "Contract ontvangen". Dus als ze een toestel voor mij hebben, Regel ze een contract bij HI voor me met nummer behoud.

Vreemde is alleen, dat mij is verteld aan de telefoon dat ze het contract in een paar dagen al geregeld zouden hebben. Zodat als het 7 januari is me oude abonnement kan aflopen.
Heb ze ook gemaild daar over, maar ze reageren erg traag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xentor
Thoom89 schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 12:18:
[...]

mijn status is nu "Contract ontvangen". Dus als ze een toestel voor mij hebben, Regel ze een contract bij HI voor me met nummer behoud.

Vreemde is alleen, dat mij is verteld aan de telefoon dat ze het contract in een paar dagen al geregeld zouden hebben. Zodat als het 7 januari is me oude abonnement kan aflopen.
hmm hebk ook gehad toen contract onvolledig was, even gebeld en stond goed.. zijn noga lui daar, en had eigenlijk ook vandaag wel gehoopt dat ze binnenkwamen en opgestuurd werden :/ Word gek van die w810i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atoombom
typhone reageert niet op mijn mails en klantenservice stond ik 12 minuten te wachten zonder antwoord ... :(

bestelling annuleren gaat toch niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emo

Emo

atoombom schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 14:09:
typhone reageert niet op mijn mails en klantenservice stond ik 12 minuten te wachten zonder antwoord ... :(

bestelling annuleren gaat toch niet meer.
Jaa jammer genoeg niet meer nee..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thoom89
Xentor schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 13:22:
[...]

hmm hebk ook gehad toen contract onvolledig was, even gebeld en stond goed.. zijn noga lui daar, en had eigenlijk ook vandaag wel gehoopt dat ze binnenkwamen en opgestuurd werden :/ Word gek van die w810i
Krijg geen duidelijk antwoord op mijn vragen daar, alleen maar van die standaard mailtjes. Word ook helemaal gek van me N73, is zeer langzaam geworden(komt misschien een beetje door de 2700 smsjes in mijn inbox).

Hoop niet dat als ze een toestel voor me klaar hebben liggen, me contract nog niet in orde hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fox-Racing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-10 16:10
Heb hem vanmiddag (12:30uur) besteld bij smartphoneshop.nl vestiging rotterdam
en kan hem vanmiddag voor 18:00uur ophalen.

gekozen met Hi 35 abbo + xtrasnel internet

staat overigens nu op de site niet leverbaar in rotterdam.. zullen ze er niet veel geweest zijn..
centraal magazijn schijnt ze wel te hebben.. vandaag bestellen morgen in huis.

RichardVos.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSim1986
GSMwijzer:

Beste heer Kamma, Wij krijgen deze en volgende week 2 grote leveringen van dit toestel hier binnen. Wij proberen dan zo spoedig mogelijk alle telefoons uit te leveren aan de klanten. Wij hopen uw toestel dus zo spoedig mogelijk te kunnen uitleveren. Wanneer het toestel op voorraad is zullen wij uw order verder in behandeling nemen. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thoom89 schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 12:18:
[...]

Dat mogen ze niet doen, pas als het telefoontje binnenkomt dan gaan ze met de procedure van nummerbehoud beginnen. Mijn contract loopt nu ook al een maand door :S zelfde reden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Belnu besteld op 25 nov:
Status: Uw bestelling is verzonden. op: 05 januari 2010 16:24 uur
Yeah baby! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xentor
Verwijderd schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 16:40:
[...]

Dat mogen ze niet doen, pas als het telefoontje binnenkomt dan gaan ze met de procedure van nummerbehoud beginnen. Mijn contract loopt nu ook al een maand door :S zelfde reden
raar, die van mij is al ingegaan en ik heb hem nog niet :S was een gewone contractverlenging btw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Revres
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 02:55
Bij welke leverancier/provider?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xentor
Besteld bij studentmobiel. en zit maar te wachten.
en van hi naar kpn

[ Voor 16% gewijzigd door Xentor op 05-01-2010 18:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Revres
Ik bij gsmwijzer. Ik ga van T-moblie naar KPN. Maar het nieuwe abbo is nog niet ingegaan.
Heb ook nog geen bericht gekregen dat tels binnen gekomen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joke0704
keek net op mijn mail en hij is verzonden morgen in huis hiep hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xentor
joke0704 schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 19:02:
keek net op mijn mail en hij is verzonden morgen in huis hiep hoi
waar besteld :O?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joke0704
2call vanmorgen nog gebeld en toen werd er volgende week gezegd maar wonder oh wonder stond net op de mail dat hij verzonden is en binnen 1 dag geleverd wordt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 28-05-2010 18:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BorgMan
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 30-09 21:26
Fascinating. Waar ik eerder meldde dat bestelmaar.nl (die eigenlijk alles bij GSM.nl doet) mij pas vanaf de 11e mijn toestel kon leveren, kreeg ik diezelfde dag nog een telefoontje dat het vanaf de 6e kon. Ik natuurlijk wat sceptisch, maar ziedaar: een telefoontje vanmiddag met de vraag wanneer het uit kwam. Kon vanaf de 6e! "Mooi, doe dan maar morgen..." Was allemaal geen probleem, 's avonds braaf een smsje gehad. Vanaf max 13:00 ben ik in bezit van mijn nieuwste speeltje, met wat geluk al eerder want ze komen tussen 10:00 en 13:00; vorige keer met mijn 5800 waren ze er ook al retevroeg 8) Wederom erg fijn zaken doen met bestelmaar.nl :)

[ Voor 4% gewijzigd door BorgMan op 06-01-2010 00:25 ]

Bunny scientific facts: Bunnies can't assimilate. BUT THEY CAN DANCE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Memphisto
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online
Zojuist ook een antwoord van de Phone House gekregen op de vraag wat de levertijd van de N900 is.

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
Geachte heer, mevrouw,

De levertijd van de Nokia N900 is momenteel 4 weken.
Dit ivm algemene leveringsproblemen vanuit Nokia.
Ons excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Team Customer Care

The Phonehouse Nederland

Ik had gehoopt dat ze inmiddels wel wat buffer hadden gecreëerd en dus wat sneller konden leveren...

Deep into that darkness peering, long I stood there, wondering, fearing, doubting, dreaming dreams no mortal ever dreamed before.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thoom89
Ik heb mijn N900 op studentenmobiel.nl besteld. maar ik zie dat als ik hem op bestelmaar.nl bestel, hij maar 2 euro duurder is. Zou het de moeite waard zijn om te ruilen van winkel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 22:46:
Ik heb de N900 binnen, en het is het wachten waard geweest!
Na wat speurwerk (bespaard jullie de moeite) is de speciaal voor de N900 gemaakte case van Nokia op www.shop4gsm.nl het goedkoopst, namelijk 18 eu incl. verzendkosten. bij zoeken moet je dan CP-321 intypen.

Ik hoop dat iedereen maar snel van zijn eigen N900 kan gaan genieten!
Die case is in UK nog goedkoper. Zelfs inclusief shipping. Ik heb daar iets van 15 euri voor betaald en had hem binnen dag of 2. Is echter niet veel bijzonders. Heb nu een andere laten maken op maat via Ebay. Had hier goede reviews over gelezen. Die krijg ik binnenkort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nas T
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 02-10 10:09
Thoom89 schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 09:45:
Ik heb mijn N900 op studentenmobiel.nl besteld. maar ik zie dat als ik hem op bestelmaar.nl bestel, hij maar 2 euro duurder is. Zou het de moeite waard zijn om te ruilen van winkel?
ja, want de levertijd bij studentmobiel is erg hoog. Ik heb mijn telefoon ruim een maand geleden besteld en ik verwacht hem eerlijk gezegd de komende 2, 3 weken nog niet.
Mensen die in oktober hebben besteld, hebben de telefoon nog niet, zie verderop in dit topic.

vrede in rust

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Revres
Volgens alle berichten zouden er wel grote leveringen komen. En zouden veel mensen de telefoon geleverd kunnen krijgen. Ik heb hem nu ook een maand geleden besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BorgMan
Ik denk dat het wel de moeite loont. De koerier is welliswaar wat traag vergeleken met de vorige keer, maar hij heeft nog ruim een uur om aan te komen en ik heb het toestel pak m beet een week ofzo bestelt. Als ik hoor dat er mensen zijn die al meer dan twee maanden aan het wachten zijn... damn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murphsy
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-09 17:05

murphsy

Product Monkey

Ondanks het duidelijke standaard bericht van de Phonehouse vrees ik dat ze wel gelijk hebben, het bestellen van de N900 is echt een puinhoop.

Blijkbaar heeft Nokia of inschattingsproblemen of productieproblemen. Want ook de N97 was tijden lang lastig te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BorgMan
>:) 12:00 rond en ik heb hem binnen! Gezien het feit dat ik internetproblemen heb met Telfort en ik via mijn telefoon tether kan ik dus niet on the fly mijn ervaringen delen, maar ik zal proberen zo schnell mogelijk weer online te zijn!

[ Voor 99% gewijzigd door BorgMan op 06-01-2010 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eric1988
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18-09 20:15
Wat een drama zeg!

Ik ben gelukkig 3 weken geleden voorzien van een N900 door studentmobiel (12-10 besteld).
Helaas begint mijn touchscreen iets los te laten aan de bovenkant, ik durf mijn n900 nog niet terug te brengen ivm de lange levertijden.

Hopen voor jullie dat bedrijven de N900 binnenkort toch masaal uit kunnen gaan leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BorgMan
Mijn eerste indruk: super dik! Het is wel even wennen met de spatiebalk en het gebruik van je symbol en shift knoppen, maar hij is echt uber. Bij deze zal ik draadje dus helaas moeten verlaten. Aan zij die m nog niet binnen hebben: veel sterkte met wachten; het is het zeker waard!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Helaas zijn er grote leveringsproblemen bij Nokia. Hierdoor is de N900 vrijwel niet te krijgen. Onze leverancier geeft nu aan dat het januari/februari is.

Ook voor ons, en ik denk dat dit ook voor een groot aantal concullega's, is dit erg frustrerend, naast dat je niet weet vanaf wanneer je je op het toestel kunt focussen komt dit ook niet ten goede van de klanttevredenheid.

Helaas passen fabrikanten en providers dit soort trucjes steeds vaker toe, waardoor klanten gefrustreerd raken en winkels minder klanten hebben die tevreden zijn. Hierdoor heb je zelfs als je een pre-order plaatst niet de garantie dat je hem op de dag van release in huis hebt en zit er niets anders op dan dit op het risico van een pre-order te gooien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nas T
Verwijderd schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 12:52:
Helaas zijn er grote leveringsproblemen bij Nokia. Hierdoor is de N900 vrijwel niet te krijgen. Onze leverancier geeft nu aan dat het januari/februari is.

Ook voor ons, en ik denk dat dit ook voor een groot aantal concullega's, is dit erg frustrerend, naast dat je niet weet vanaf wanneer je je op het toestel kunt focussen komt dit ook niet ten goede van de klanttevredenheid.

Helaas passen fabrikanten en providers dit soort trucjes steeds vaker toe, waardoor klanten gefrustreerd raken en winkels minder klanten hebben die tevreden zijn. Hierdoor heb je zelfs als je een pre-order plaatst niet de garantie dat je hem op de dag van release in huis hebt en zit er niets anders op dan dit op het risico van een pre-order te gooien...
Hoe kunnen we als consument hier iets aan doen? We zijn de dupe doordat Nokia niet genoeg heeft geïnvesteerd in machines. Ook vraag ik me af wat de kwaliteitcontrole inhoudt. Ik lees kapotte microfoons, vele reboots en loslatende schermpjes. Daarnaast ook slechte constructies. Is dit het topje van de ijsberg (waarvan het gedeelte onder water wel tevreden is), of is dit de realiteit?

vrede in rust

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xentor
Verwijderd schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 12:52:

Is dit ook voor de bedrijven die deze week grote aantallen verwacht?

hoopt dat studentmobiel hier niet onder valt ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Nas T: Wat je je (helaas) moet afvragen, is of de slechte leverbaarheid komt door te weinig machines, of dat het een stukje marketing is. Ik weet het antwoord helaas niet. Met de iPhone en de Wii is hetzelfde gebeurt. Helaas hebben wij geen enkele N900 ontvangen, dus hebben wij ook geen terug gehad met defect. Maar als er veel defecten zijn... Dan zou het kunnen dat dit een rede is.

@Xentor: Dat durf ik niet te zeggen. Het zou best kunnen dat er nog wel aantallen verzonden worden, als hun via andere kanalen hebben ingekocht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xentor
Verwijderd schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 14:09:
@ Nas T: Wat je je (helaas) moet afvragen, is of de slechte leverbaarheid komt door te weinig machines, of dat het een stukje marketing is. Ik weet het antwoord helaas niet. Met de iPhone en de Wii is hetzelfde gebeurt. Helaas hebben wij geen enkele N900 ontvangen, dus hebben wij ook geen terug gehad met defect. Maar als er veel defecten zijn... Dan zou het kunnen dat dit een rede is.

@Xentor: Dat durf ik niet te zeggen. Het zou best kunnen dat er nog wel aantallen verzonden worden, als hun via andere kanalen hebben ingekocht...
Komt toch allemaal via nokia zelf? of zie ik dit verkeerd?
Nokia > leveranciers > Webshop

Lijkt het me raar dat de een het wel kan en de ander niet ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nas T
Verwijderd schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 14:09:
@ Nas T: Wat je je (helaas) moet afvragen, is of de slechte leverbaarheid komt door te weinig machines, of dat het een stukje marketing is.
Misschien beiden. Door schaarste te creëren kan de prijs langer hoog blijven en er hoeft minder geïnvesteerd te worden in machines en personeel.

Als dat zo is, is dat waardeloos. Echt heel erg triest. Het is sowieso al triest dat tegenwoordig er een trend is dat interessante producten onbekende levertijden hebben.

vrede in rust

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Woei! hij ligt morgen voor me klaar bij de belcompany! Vertelden me dat ze er nog een aantal onuitgepakt hadden liggen.

ik verstond in een soort gemompel dat ze er nog 23 hadden liggen. maar het zou ook 3 kunnen zijn. Was heel veel ruis op de achtergrond. Maar ja.. zolang die van mij maar gereserveerd is :)

Er is nog hoop! mensen. ik zeg bellen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb m vandaag echt binnengekregen, dus het kan wel! Danku belnu. Ga ik nu weer verder met instellen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In ieder geval goed om te horen dat er nog mensen blij worden gemaakt met dit toestel!
@Xentor
Je hebt het bijna goed. De goede weg is:
Nokia >> Nokia Benelux >> Leverancier >> Webshop
Nokia >> Nokia Europa >> Leverancier >> Webhop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Revres
Hmm, ik had even een goed gevoel voor komende twee weken maar dat is ook weg nu :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murphsy

murphsy

Product Monkey

Uiteindelijk komen ze allemaal bij Nokia vandaan. Dat klopt.

Voor zover ik weet werkt Nokia in 'batches', het kan dus best zijn dat bepaalde distributiekanalen wel en andere niet deel uitmaken van de eerste batch n900's. Dit is heel vervelend voor winkels die via een andere distributeur bestellen.

Extra vervelend is wel dat we dit steeds vaker zien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lucas321
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 04-10 18:58
joke0704 schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 19:33:
2call vanmorgen nog gebeld en toen werd er volgende week gezegd maar wonder oh wonder stond net op de mail dat hij verzonden is en binnen 1 dag geleverd wordt
Als het goed is ligt mijn N900 vanaf 13u. op het postkantoor. Wel vreemd de N900 is afkomstig van CoolBlue / Laptopshop. Misschien dat 2Call de levertijd kwestie op deze manier heeft opgelost. Als dat zo is vind ik dat een goeie actie. Ik zal straks een update geven of het daadwerkelijk de N900 is, je weet maar nooit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xentor
Als ze dat hebben gedaan is het wel heel netjes. Willen denk ik ook wel hun imago groot houden, ipv steeds uitstellen (ookal kunnen ze er niks aan doen).

Maarja nog steeds niks vernomen van studentmobiel (gister gemailed met wat hier iets boven staat over jan/feb).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerSponge
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 27-05 20:16
Gister nog met 2call gebeld, daar zeiden dat ze nog steeds geen voorraad hadden. Helpdesk is dus weer goed geinformeerd blijkbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xentor
Feest? op studentmobiel.nl staat hij nu op voorraad dus denk dat hij net binnen is gekomen LATEN WE HOPEN (Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fdeveth
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 29-09-2023
Hoera, die van mij is verzonden door GSMwijzer. Besteld eind oktober.

Uw orderstatus is gewijzigd naar Pakket verzonden.
Uw order (Ordernummer: 326691) is per TNT Post aan u verzonden. U ontvangt later vandaag de barcode van uw zending per e-mail. Indien u uw zending niet binnen 4 werkdagen heeft ontvangen, kunt u contact met ons opnemen op tel: 070 - 358 50 64.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xentor
fdeveth schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 14:00:
Hoera, die van mij is verzonden door GSMwijzer. Besteld eind oktober.

Uw order (Ordernummer: 326691) is per TNT Post aan u verzonden. U ontvangt later vandaag de barcode van uw zending per e-mail. Indien u uw zending niet binnen 4 werkdagen heeft ontvangen, kunt u contact met ons opnemen op tel: 070 - 358 50 64.
zelfde hier nu :) behalve dan studentmobiel

Uw order (Ordernummer: 329***) is per TNT Post aan u verzonden. U ontvangt later vandaag de barcode van uw zending per e-mail. Indien u uw zending niet binnen 4 werkdagen heeft ontvangen, kunt u contact met ons opnemen op tel: 070 - 301 03 01.

morgen dan wel even zorgen dat ik thuis ben ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Xentor op 07-01-2010 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragon
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 25-09 11:06
Xentor schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 13:59:
Feest? op studentmobiel.nl staat hij nu op voorraad dus denk dat hij net binnen is gekomen LATEN WE HOPEN (Y)
En al niet meer op voorraad. Maar goed ik heb hem bij Typhone, laten we hopen dat daar dan vandaag ook wat binnenkomt. Iemand nog iets gehoord van typhone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emo

Emo

Dragon schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 14:30:
[...]

En al niet meer op voorraad. Maar goed ik heb hem bij Typhone, laten we hopen dat daar dan vandaag ook wat binnenkomt. Iemand nog iets gehoord van typhone?
Ik had ze afgelopen maandag gebelt en ze zeiden dat ze vrijdag waarschijnlijk toegeleverd kregen.
Dus hopen dat er morgen '' uw bestelling is verzonden staat '' .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thoom89
Ik heb zojuist mijn bestelling opgezegd bij studentmobiel en bij bestelmaar.nl besteld.
Daar vertelde ze mij in week 3 een levering te hebben. En ze hebben geen wachtrij van mensen die hem dan nog eerder krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atoombom
Dragon schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 14:30:
[...]

ik heb van de week gehoord dat die vandaag binnen zou komen, maar zou me niets verbazen als die toch volgende week komt.
Emo schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 14:42:
[...]

Ik had ze afgelopen maandag gebelt en ze zeiden dat ze vrijdag waarschijnlijk toegeleverd kregen.
Dus hopen dat er morgen '' uw bestelling is verzonden staat '' .
ik heb een voorgevoel dat er niets van komt.

[ Voor 30% gewijzigd door atoombom op 07-01-2010 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Revres
Xentor schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 14:19:
[...]

zelfde hier nu :) behalve dan studentmobiel

Uw order (Ordernummer: 329***) is per TNT Post aan u verzonden. U ontvangt later vandaag de barcode van uw zending per e-mail. Indien u uw zending niet binnen 4 werkdagen heeft ontvangen, kunt u contact met ons opnemen op tel: 070 - 301 03 01.

morgen dan wel even zorgen dat ik thuis ben ;)
Bij gsmwijzer staat hij nu nog steeds op "in bestelling". Besteld 7 December.
Dan zit ik hopelijk bij de tweede lichting die zou komen volgende week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem ook besteld op Studentmobiel.
Bestelling geplaatst op 28 december. Telefoon was toen nog voorradig,
maar sinds enkele tijd niet meer.

Divers mail-contact gehad met de klantenservice.
Eerst werd mij verteld dat er deze week en volgende week een grote
levering zou komen, maar toe net kreeg ik een mail waarin stond:

Helaas zijn alle leveringen van dit toestel aan heel Nederland terug
getrokken. Waarom dit is op dit moment nog onduidelijk. Wij wachten op
dit moment op een nieuwe leverdatum, dit is misschien begin volgende
week. Helaas is dit nog niet bevestigd door de leverancier en dus nog
niet zeker.

Dus afwachten maar!
Hopen dat hij snel komt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

^^ Ik ben vandaag bij telefoonkopen.nl naar binnen gewandeld, gratis n900 met hi 30 abonnement.
Ik werd het wachten bij studentmobiel helemaal zat. Dus ik heb nu eindelijk de N900 zelfde abonnement nog voordeliger ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xentor
Verwijderd schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 16:48:
Ik heb hem ook besteld op Studentmobiel.
Bestelling geplaatst op 28 december. Telefoon was toen nog voorradig,
maar sinds enkele tijd niet meer.

Divers mail-contact gehad met de klantenservice.
Eerst werd mij verteld dat er deze week en volgende week een grote
levering zou komen, maar toe net kreeg ik een mail waarin stond:

Helaas zijn alle leveringen van dit toestel aan heel Nederland terug
getrokken. Waarom dit is op dit moment nog onduidelijk. Wij wachten op
dit moment op een nieuwe leverdatum, dit is misschien begin volgende
week. Helaas is dit nog niet bevestigd door de leverancier en dus nog
niet zeker.

Dus afwachten maar!
Hopen dat hij snel komt!
Ja ze hebben vandaag wel een lading gekregen, maar de lading van volgende week lijkt dus terug geroepen te zijn. khad dezelfde mail gekregen (terwijl ze hem al op hadden gestuurd..)
Ik laat me morgen verassen :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Revres
Mooi is dat. Is er ergens anders nog info te vinden waarom deze leveringen ingetrokken zouden zijn? Komt er geen bericht van Nokia zelf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xentor schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 18:46:
[...]

Ja ze hebben vandaag wel een lading gekregen, maar de lading van volgende week lijkt dus terug geroepen te zijn. khad dezelfde mail gekregen (terwijl ze hem al op hadden gestuurd..)
Ik laat me morgen verassen :O
Wanneer had jij hem besteld bij Studentmobiel?
Ik vind het maar een kutzaak om eerlijk te zijn, krijg nooit normaal antwoord van die lui.
En zit nu al 2 maanden + te wachten en heb nog geen leverings datum te horen gekregen.

Echt once but never again bij die lui

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xentor
Verwijderd schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 00:29:
[...]

Wanneer had jij hem besteld bij Studentmobiel?
Ik vind het maar een kutzaak om eerlijk te zijn, krijg nooit normaal antwoord van die lui.
En zit nu al 2 maanden + te wachten en heb nog geen leverings datum te horen gekregen.

Echt once but never again bij die lui
8/9 November heb ik hem besteld. zit sinds die datum ook te wachten pff, maar studentmobiel kan er weinig aan doen dat er zo slecht gelevert word maar vind het wel slecht dat ze zo kut communiceren! en geen informatie geven over leverdata alleen dat hij in bestelling is :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BiLo
  • Laatst online: 03-10 15:26

BiLo

PSN: toiletcleaner

Verschillende Belcompany's hebben de N900 op voorraad, ik heb die van mij gister gehaald zonder wachtlijst of reservering. Bel belcompany centraal, voor een n900 bij jou in de buurt!

ik heb um in comb. met hi30, HI eindeloos, <--gratis

| Voron V2 | Fanatec Podium DD1 | Porsche Podium Wheel | APM | PDME | CSP V3 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xentor schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 10:05:
[...]

8/9 November heb ik hem besteld. zit sinds die datum ook te wachten pff, maar studentmobiel kan er weinig aan doen dat er zo slecht gelevert word maar vind het wel slecht dat ze zo kut communiceren! en geen informatie geven over leverdata alleen dat hij in bestelling is :S
Ja inderdaad.
Maar heb je hem nu eindelijk binnen (dacht ik te lezen dat je vandaag zou krijgen)
Of nog steeds te wachten ook ;( !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xentor
Verwijderd schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 12:56:
[...]

Ja inderdaad.
Maar heb je hem nu eindelijk binnen (dacht ik te lezen dat je vandaag zou krijgen)
Of nog steeds te wachten ook ;( !
Zit te wachten op de pakket bezorger normaal is hij hier rond half 1 / 1 dus verwacht hem ieder moment ;p bij track n trace staat er chauffeur onderweg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xentor
nou ik heb hem binnen hij is net langs geweest even testen op defecten ...:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een vriend van mij heeft de Nokia N900 opgehaald bij telefoonkopen.nl winkel. Er is tegen hem gezegd dat hij de telefoon nog voorradig hadden liggen. Toen hij de contract van Studentmobiel liet zien zei de verkoper dat hij dezelfde abonnement had liggen. Op de bonnetje en de contract staat echter niet de naam van de abonnement of de bundel er staat:

Hi 30 2jr Actie

en

Hi Eindeloos Internet

Mijn vraag is nu betekent dit dat hij 24,95 euro per maand gaat moeten betalen of 30,- euro per maand?

en als het de 24,95 per maand is.. is dit dan de Hi 30 Online abonnement..

Want ik zou graag dezelfde abonnement willen afsluiten.

Alvast bedankt.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 08-01-2010 14:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nas T
Verwijderd schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 14:48:
Een vriend van mij heeft de Nokia N900 opgehaald bij telefoonkopen.nl winkel. Er is tegen hem gezegd dat hij de telefoon nog voorradig hadden liggen. Toen hij de contract van Studentmobiel liet zien zei de verkoper dat hij dezelfde abonnement had liggen. Op de bonnetje en de contract staat echter niet de naam van de abonnement of de bundel er staat:

Hi 30 2jr Actie

en

Hi Eindeloos Internet

Mijn vraag is nu betekent dit dat hij 24,95 euro per maand gaat moeten betalen of 30,- euro per maand?

Alvast bedankt.
Ik heb eerlijk gezegd geen idee. Hetzelfde abonnement betekent nog niet dat je hetzelfde betaald, denk ik. Ik heb de telefoon juist bij studentmobiel besteld omdat de kosten van het internet(12x €2,50 +12x€9,95) allemaal van de prijs af gaan als korting. Ik zou zeggen, luisterend naar je verhaal: Laat goed op papier ALLE kosten zetten en wat je er voor terug krijgt.

vrede in rust

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lucas321
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 04-10 18:58
lucas321 schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 10:50:
[...]

Als het goed is ligt mijn N900 vanaf 13u. op het postkantoor. Wel vreemd de N900 is afkomstig van CoolBlue / Laptopshop. Misschien dat 2Call de levertijd kwestie op deze manier heeft opgelost. Als dat zo is vind ik dat een goeie actie. Ik zal straks een update geven of het daadwerkelijk de N900 is, je weet maar nooit ;)
N900 gisteren op het postkantoor opgehaald. Na 3+ maanden eindelijk in huis. Uiteindelijk netjes opgelost van 2Call.nl door hem bij CoolBlue (Laptopshop.nl) te bestellen. Alleen de communicatie bij dit bedrijf.....slecht. Jammer!.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, ok maar aangezien belcompany ze ook heeft voor zelfde prijs als studentmobiel en dezelfde acties. Hij heeft de Internetbundel ook de 1ste jaar 2,50 daarna 2de jaar 9,95. Hem maakt het opzich niet zoveel uit maar mij wel daarom vroeg ik het me af. Bij zijn bonnetje staat er Hi 30 Aktie 2jr dus neem ik aan dat het een Hi online 30 abonnement is.
Nas T schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 15:18:
[...]

Ik heb eerlijk gezegd geen idee. Hetzelfde abonnement betekent nog niet dat je hetzelfde betaald, denk ik. Ik heb de telefoon juist bij studentmobiel besteld omdat de kosten van het internet(12x €2,50 +12x€9,95) allemaal van de prijs af gaan als korting. Ik zou zeggen, luisterend naar je verhaal: Laat goed op papier ALLE kosten zetten en wat je er voor terug krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nas T
Verwijderd schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 15:31:
Nee, ok maar aangezien belcompany ze ook heeft voor zelfde prijs als studentmobiel en dezelfde acties.
[...]
Ik heb bij studentmobiel een N900 met Hi student online 25 met 2 jaar mobiel internet.
Ik ga er van uit dat de (werkelijke) abonnementskosten bij studentmobiel en belcompany gelijk zijn.
Bij studentmobiel betaal ik €85 los, bij belcompany €440, maar dan met Hi online, niet Hi student online.
Dan zijn de prijzen toch niet gelijk?

vrede in rust

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atoombom
bij typhone zou die vandaag binnenkomen.. tot heden nog niets vernomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anunit
  • Laatst online: 07-09 14:26
vandaag via e- mail van typhone.

Geachte heer/ mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Onze excuses voor het wachten. Het toestel dat u heeft besteld is helaas niet direct leverbaar vanuit onze leverancier op dit moment. Het toestel wordt 14-1-2010. Zodra het toestel bij ons zal arriveren, wordt deze dezelfde dag aan u verzonden. Derhalve vragen wij nog even om uw geduld. Via onderstaande link kunt u met uw ordernummer en e-mailadres uw bestelling volgen zodra deze is verzonden.

http://www.typhone.nl/index.php?go=orderstatus

Wij wensen u veel plezier toe met uw bestelling.

Vragen? Belt u dan op werkdagen tussen 9.00 en 18.00 uur naar 045 - 400 77 66.

Hopende u hierbij voldoende geïnformeerd te hebben, verblijven wij,

Met vriendelijke groet,
Typhone E-Concepts B.V.

14-01 dus (laten we het hopen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xentor schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 13:30:
nou ik heb hem binnen hij is net langs geweest even testen op defecten ...:)
Nice dat die er is. Hoop geen defecten voor je, zou toch fock up zijn dat je hem na zolang wachten weer terug kan sturen...
Hoop dat ik nu ook eindelijk is snel wat van die lui hoor, heb hem iets na jou besteld dus...
We'll see :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atoombom
anunit schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 17:20:
vandaag via e- mail van typhone.

Geachte heer/ mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Onze excuses voor het wachten. Het toestel dat u heeft besteld is helaas niet direct leverbaar vanuit onze leverancier op dit moment. Het toestel wordt 14-1-2010. Zodra het toestel bij ons zal arriveren, wordt deze dezelfde dag aan u verzonden. Derhalve vragen wij nog even om uw geduld. Via onderstaande link kunt u met uw ordernummer en e-mailadres uw bestelling volgen zodra deze is verzonden.

http://www.typhone.nl/index.php?go=orderstatus

Wij wensen u veel plezier toe met uw bestelling.

Vragen? Belt u dan op werkdagen tussen 9.00 en 18.00 uur naar 045 - 400 77 66.

Hopende u hierbij voldoende geïnformeerd te hebben, verblijven wij,

Met vriendelijke groet,
Typhone E-Concepts B.V.

14-01 dus (laten we het hopen)
wanneer had jij besteld

:/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anunit
  • Laatst online: 07-09 14:26
wanneer had jij besteld
23 December

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maardein
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 23-11-2021
Grr, ik heb maandag met studentmobiel gebeld, en ze zeiden dat ze donderdag of vrijdag (vandaag dus) nieuwe zouden krijgen. Ik stond ongeveer bovenaan de wachtlijst (besteld op 11 oktober). Ik zou dus ZEKER bij die levering zitten. Nu staat hij echter nogsteeds op 'contract ontvangen' en ik heb nog niks over verzending gehoord...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingsenol
  • Laatst online: 07-03-2022
Het is toch ronduit belachelijk dat Xentor die zijn toestel pas 8/9 november heeft bestelt hem eerder binnen krijgt dan maardein en ik die de n900 in oktober hebben besteld! Ik heb em de 23ste besteld dus kan ik het nog wel een beetje hebben dat ze zo'n kromme fout maken, maar maardein die het toestel al 11 oktober heeft besteld (bijna 1 maand eerder dan Xentor!!!!!). Wat een krompoten zeg bij studentmobiel.
Wees er maar gerust op dat studentmobiel maandag van mij een boos telefoontje kan verwachten en als ik jou was maardein zou ik het ook niet hierbij laten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 14:48:

Hi 30 2jr Actie

en

Hi Eindeloos Internet

Alvast bedankt.
Ik heb hetzelfde abonnement bij telefoonkopen, je moet hem wel in de winkel halen want op de website is die duurder :). 24,95 HI 30 abonnement (online betaal je per minuut en HI 30 van de winkel per seconde:))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maardein
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 23-11-2021
kingsenol schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 23:03:
Het is toch ronduit belachelijk dat Xentor die zijn toestel pas 8/9 november heeft bestelt hem eerder binnen krijgt dan maardein en ik die de n900 in oktober hebben besteld! Ik heb em de 23ste besteld dus kan ik het nog wel een beetje hebben dat ze zo'n kromme fout maken, maar maardein die het toestel al 11 oktober heeft besteld (bijna 1 maand eerder dan Xentor!!!!!). Wat een krompoten zeg bij studentmobiel.
Wees er maar gerust op dat studentmobiel maandag van mij een boos telefoontje kan verwachten en als ik jou was maardein zou ik het ook niet hierbij laten.
Tsjah, maar wat kan ik dan er tegen doen? Ik kan de bestelling annuleren, maar dan kom ik weer achteraan de wachtrij ergens anders. Ik wil namelijk overstappen van provider (dus niet een geheel nieuw abonnement), en anders gaat mijn opzegtermijn enzo ook weer opnieuw in volgens mij. En ik kan wel heel boos worden ofso, maar ik heb niet het idee dat Nokia daardoor sneller gaat leveren:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maardein schreef op zaterdag 09 januari 2010 @ 01:28:
[...]

Tsjah, maar wat kan ik dan er tegen doen? Ik kan de bestelling annuleren, maar dan kom ik weer achteraan de wachtrij ergens anders. Ik wil namelijk overstappen van provider (dus niet een geheel nieuw abonnement), en anders gaat mijn opzegtermijn enzo ook weer opnieuw in volgens mij. En ik kan wel heel boos worden ofso, maar ik heb niet het idee dat Nokia daardoor sneller gaat leveren:(
Je hebt 100% gelijk, het is echt te belachelijk voor woorden.
Ik vind het echt een kut bedrijf.
Laten niks van zich horen, dan dit.
Misschien de goedkoopste, maar ook een kut service....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murphsy

murphsy

Product Monkey

Ook bij Belsimpel verwachten we pas laat de Nokia N900's binnen te krijgen. Dus echt aan de webwinkel kan je dit niet toewijzen, er wordt gewoon erg slecht uitgeleverd. Er is betreft de N900 veel beloofd maar nog weinig waargemaakt, dit is jammer want het is echt een superleuk toestel.

Ik hou een oogje in het zeil voor jullie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xentor
dat is inderdaad gewoon belachelijk. terwijl ik een maand later besteld heb en dan nog eerder heb dan jou.
wel zeer slecht. maar kan er weinig aan doen. maar wel een vette mobiel :P , heb ook het zagg shield erop geplakt maar heb ik 1 raar bobbeltje inzitten. maar goed, mensen die nog wachten, heel veel sterkte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OOhh wat ben ik blij dat ik gewoon 500 heb afgetikt en gelijk onder de kerstboom gelegt...mmmmmmm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
  • Laatst online: 20:19
Verwijderd schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 23:04:
[...]

Ik heb hetzelfde abonnement bij telefoonkopen, je moet hem wel in de winkel halen want op de website is die duurder :). 24,95 HI 30 abonnement (online betaal je per minuut en HI 30 van de winkel per seconde:))
met een hi online abonnement heb je idd wel een korting op je maandbedrag.
alleen er zitten ook nadelen aan, 1 daarvan staat hierboven: betalen per hele minuten.
als 2e zijn de minuten 1 maand geldig.
Mocht je dus een keer meer bellen dan normaal dan bel je sneller buiten de bundel (0.30 p.m.)

bij een hi abo in de winkel betaal je dus per seconde 1e min wel volledig
en minuten zijn max 2 maanden houdbaar.

Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.

Pagina: 1 ... 21 ... 27 Laatste