.
[ Voor 100% gewijzigd door Verwijderd op 28-05-2010 18:19 ]
Het bereik was niet slecht, en als het werkte werkte het wel aardig, met uitzondering van al die geblokkeerde dingen....Verwijderd schreef op maandag 21 december 2009 @ 11:10:
[...]
Ook nog mensen met positieve ervaringen over Vodafone zorgeloos internet (i.p.v. extra snel bundels kpn/hi)? haha
Vreemd, op de factuur staat telefoonkopen.nl maar op alle andere papieren staat wel belcompany. Misschien hadden ze het verkeerde briefpapier in de printer liggen.Cactusjack schreef op maandag 21 december 2009 @ 08:22:
[...]
Nee heb er netjes een belcompany rekening etc bij...
[ Voor 36% gewijzigd door Xentor op 22-12-2009 12:29 ]
- iRacing profiel | Ryzen 7700x | 4070 | 32GB DDR5 | -
Voip, internetradio, web materialen worden gecomprimeerd, podcasts downloaden ging niet, om maar een paar dingen te noemen.Verwijderd schreef op maandag 21 december 2009 @ 18:51:
[...]
Welke dingen werden er dan geblokkeerd? toch niet dingen zoals youtube, msn, hyves etc.
Verwijderd
Verwijderd
Xentor schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 12:28:
Iemand al iets vernomen van studentmobiel?
//
offtopic, Leuke kerst sfeer in forum
Ik heb meerdere keren iets vernomen van studentmobiel. Eerst mail was halverwege december 1e levering (heeft plaatsgevonden. Daarna gevraagd naar wanneer ik mijn mobiel kan verwachten:En kreeg je vorige week ook een email van studentmobiel (dat er in week 52 een levering zou komen)?
vrede in rust
Verwijderd
Ja dat klopt, maar die hebben ze volgens mij niet binnengekregenVerwijderd schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 21:11:
Patrick wanneer heb je hem besteld?
En kreeg je vorige week ook een email van studentmobiel (dat er in week 52 een levering zou komen)?
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Ik heb vrijwel meteen een nieuw toestel gekregen van smartphoneshop, vorige week dinsdag kreeg ik een bericht dat ze mijn kapot toestel ontvangen hadden, die woensdagavond nog kreeg ik een sms dat mijn order was ingepakt. TNT heeft er wel een week over gedaan om het pakketje te leveren...Verwijderd schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 17:21:
[...]
Heb je al bericht gehad van smartphoneshop?
Dan ligt het eerder aan de interne postverwerking van smartphoneshop, want als je een pakje aanbied bij TNT ter verzending is het de volgende dag over... Bedrijven verschuilen zich echter vaal achter de post om hun eigen tekortkomingen in de organisatie te verbloemen...woussie schreef op woensdag 23 december 2009 @ 13:53:
[...]
TNT heeft er wel een week over gedaan om het pakketje te leveren...
Goodgoan!
Verwijderd
Thx! De eerste dag had ik 4 reboots in korte tijd. Ik wist ook van het bestaan van de reboots dus heb ik de volgende dag de telefoon teruggestuurd. Ik heb wel een mail gehad dat ze de telefoon hebben ontvangen maar nu hoor ik helemaal niks meer. Maar in ieder geval gefeliciteerd dat je een goede telefoon hebt ontvangen! Btw dit was bij PDAshop.nl maar is volgens mij hetzelfde als Smartphoneshop.nlwoussie schreef op woensdag 23 december 2009 @ 13:53:
[...]
Ik heb vrijwel meteen een nieuw toestel gekregen van smartphoneshop, vorige week dinsdag kreeg ik een bericht dat ze mijn kapot toestel ontvangen hadden, die woensdagavond nog kreeg ik een sms dat mijn order was ingepakt. TNT heeft er wel een week over gedaan om het pakketje te leveren...
Deze werkt heel vlotjes, al een hele voormiddag mee aan het spelen en nog maar één reboot gehad (en dit was wanneer mijn browser crashtte na iets te hevig ge-multitask)
PS Sorry voor het late antwoord, maar ik wou eerst zeker weten of ze me daadwerkelijk een nieuw toestel stuurden, om misverstanden te vermijden
Verwijderd
Persoonlijk denk ik dat als je een telefoon terug stuurd met een klacht dat deze word verstuurd naar Nokia. Deze zal een vervangend toestel sturen en Smartphoneshop zal deze weer versturen naar de klant. Dat zou de vertraging kunnen verklaren.Eastside schreef op woensdag 23 december 2009 @ 15:47:
[...]
Dan ligt het eerder aan de interne postverwerking van smartphoneshop, want als je een pakje aanbied bij TNT ter verzending is het de volgende dag over... Bedrijven verschuilen zich echter vaal achter de post om hun eigen tekortkomingen in de organisatie te verbloemen...
[ Voor 5% gewijzigd door Xentor op 24-12-2009 12:18 ]
ook mijn bestelling bij Belnu.nlVerwijderd schreef op donderdag 24 december 2009 @ 16:46:
Update status belnu.nl: uw bestelling is verzonden
op de site staat nog steeds januariFelix303 schreef op donderdag 24 december 2009 @ 17:32:
[...]
ook mijn bestelling bij Belnu.nl
De status van uw bestelling bij www.belnu.nl is op 24 december 2009 15:47 uur
gewijzigd naar:
Uw bestelling is verzonden.
eindelijk na 2,5 maand!!!![]()
Verwijderd
Verwijderd
Dat had ik ook bij belcompany. Kwam die verkoper aanzetten met vodafone. En daar zit ik nu bij en dat vind ik verschrikkelijk. Maar hij bleef maar vodafone aandringen. Toen ben ik weggelopen.Xentor schreef op donderdag 24 december 2009 @ 12:16:
Was net bij de belcompany in oldenzaal. Wat een slechte service niet normaal.. bij belcompany stond niet web only dus ging ik er van uit dat hij ong zelfde koste in winkel. Maar mevrouw wist mij te vertellen 240 euro ipv ong 120. Gewoon het dubbele, en ze wou niet echt verder, dus heb ik het maar opgegeven daar.
Nouja.. Dan toch maar wachten op studentmobiel in januari?
9 oktober besteld.Verwijderd schreef op donderdag 24 december 2009 @ 17:57:
Wanneer hebben jullie bij belnu.nl besteld? Ik heb niks gekregen, dus zal wel eerder zijn dan ik. Damn.
Verwijderd
Had daar inderdaad een mail over gehad, was benieuwd hoe ver ik op de wachtlijst stond. Heb pas eind november besteld, zal wel januari worden dan. Helaas! Bedankt in ieder gevalFelix303 schreef op donderdag 24 december 2009 @ 23:18:
[...]
9 oktober besteld.
vorige week navraag gedaan en toen werd aangegeven dat het toestel pas in januari goed leverbaar zou zijn. Als er in december toestellen zouden binnenkomen zou dat in kleine aantallen zijn.
Verwijderd
Iemand?Verwijderd schreef op woensdag 23 december 2009 @ 11:53:
Ik heb zelf nu een abo die pas verloopt in 2011... Weet iemand of het mogelijk is om bijv je abo nog eens 2 jaar te verlengen op dit tijdstip?
Wil zo graag de n900! En heb geen zin om te wachten tot half julieOf om de 500+ euro te betalen, ben maar een studentje zonder bijbaan atm
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 25-12-2009 22:06 ]
[ Voor 23% gewijzigd door James RB op 25-12-2009 23:07 ]
lijkt me sterk.. bij mijn vorige tmobile abbo(t-mobile shop) betaalde ik ook per minuut.lpdv74 schreef op vrijdag 25 december 2009 @ 23:02:
Ik had de N900 eerst ook besteld bij Studentmobiel, maar omdat het wachten mij te lang duurde, ben ik ca. twee weken geleden eens bij de BelCompany binnengestapt. Ik heb mijn KPN Flexibel 265 abbo verlengd en daarbij Surf&Mail Extra Snel genomen. Aangezien KPN met "klantwaarden" werkt en ik klantwaarde D had, kon ik het toestel meenemen voor 40 euro. Vervolgens mijn bestelling bij Studentmobiel geannuleerd...
Daarbij vertelde de verkoper mij het volgende verhaal: De reden dat webshops vaak aantrekkelijkere aanbiedingen hebben dan de "gewone" winkels, is dat als je een abbo afsluit/verlengt bij een webshop je je gesprekkosten per minuut betaalt en bij gewone winkels per seconde. Dit geldt overigens niet als je een abbo verlengt of bestelt via de site van de betreffende provider zelf, dan betaal je ook gewoon per seconde. Vond het al vreemd dat Studentmobiel het toestel gratis kan aanbieden bij mijn abbo terwijl ze niet eens mijn klantwaarde checken...
Verwijderd
Dit is echt pure onzin. Want je krijgt gewoon een contract van HI (of netwerk provider wat je kiest). Dus je betaald gewoon volgens het abonnement van de netwerk provider. De netwerk provider gaat echt niet voor elke webshop een verschillend abonnement qua minuten en seconden afronding aanbieden.lpdv74 schreef op vrijdag 25 december 2009 @ 23:02:
Ik had de N900 eerst ook besteld bij Studentmobiel, maar omdat het wachten mij te lang duurde, ben ik ca. twee weken geleden eens bij de BelCompany binnengestapt. Ik heb mijn KPN Flexibel 265 abbo verlengd en daarbij Surf&Mail Extra Snel genomen. Aangezien KPN met "klantwaarden" werkt en ik klantwaarde D had, kon ik het toestel meenemen voor 40 euro. Vervolgens mijn bestelling bij Studentmobiel geannuleerd...
Daarbij vertelde de verkoper mij het volgende verhaal: De reden dat webshops vaak aantrekkelijkere aanbiedingen hebben dan de "gewone" winkels, is dat als je een abbo afsluit/verlengt bij een webshop je je gesprekkosten per minuut betaalt en bij gewone winkels per seconde. Dit geldt overigens niet als je een abbo verlengt of bestelt via de site van de betreffende provider zelf, dan betaal je ook gewoon per seconde. Vond het al vreemd dat Studentmobiel het toestel gratis kan aanbieden bij mijn abbo terwijl ze niet eens mijn klantwaarde checken...
[ Voor 4% gewijzigd door nubcaek op 27-12-2009 11:38 ]
Ik heb Hi. misschien idd maar is addblock downloaden enzo
Ik had rondgekeken om over te stappen naar HI, maar juist vanwege de onduidelijkheid in FUP bij VF geblevenvan_doorn schreef op zondag 27 december 2009 @ 17:21:
[...]
Ik heb Hi. misschien idd maar is addblock downloaden enzo
Verwijderd
Dat schijnt het rare te zijn als je de fup overtreed nemen ze je niet mee in de gemiddelde berekeningVerwijderd schreef op zondag 27 december 2009 @ 18:58:
Ik zit ook bij telfort, en heb ook van die belachelijke minimale FUP gehoort. Ben er toch maar mee in zee gegaan, aangezien ik er al een abbo had lopen. Was al bang voor overschrijding, maar nu ik het van jullie zo lees, houd ik mijn hart vast.- mijnabbo moet nog ingaan-
Zal dus ook maar alvast de adblocker installeren..
Ben nog steeds happy met mijn kestkadootje. Alleen denk ik dat de accu 1 dag gebruik niet gaat redden..
Surf nu via wifi..maar heb begrepen dat fup bepaalt wordt door alle gebruikers, maw als we allemaal fiks meer mb's laden, gaat fup toch omhoog????
[ Voor 33% gewijzigd door janzeeschuimers op 27-12-2009 19:40 ]
Verwijderd
ik heb nooit problemen gehad met Telfort, ik verstookte maandelijks ongeveer 150-250mb aan data. Nu ik een N900 heb, heb ik in 4 dagen ongeveer 40mb verstookt aan surfen en een beetje streamen.janzeeschuimers schreef op zondag 27 december 2009 @ 19:20:
[...]
En dan zou het gemiddelde verbruik 25 MB zijn, dit was misschien 2 of 3 jaar geleden zo maar met de huidige smartphones met meer ram/rom en een snellere processor dan de gemiddelde computer van een jaar of 5 terug.
Geen idee, maar zij konden ergens in een systeem van KPN kijken waar ze mijn klantwaarde konden zien.nubcaek schreef op zondag 27 december 2009 @ 11:33:
Hoe is het mogelijk dat je in de winkel je 'klantwaarde' kan gebruiken? Belcompany is toch geen KPN winkel ?
Zou dit dan ook mogelijk zijn met Hi ?
Bunny scientific facts: Bunnies can't assimilate. BUT THEY CAN DANCE!
Verwijderd
Verwijderd
Kun je dit ook doen pas als je abbo verloopt in Jan 2011? Ik probeer hier al enkele dagen achter te komen.BorgMan schreef op maandag 28 december 2009 @ 17:33:
@ Jelle: Ja, je kan bij een extern bedrijf gewoon een abbo verlengen met de N900, ook al heeft de betreffende provider het toestel zelf niet in het assortiment zitten. Daar hebben ze gewoon lijsten voor, waarbij precies afgelezen kan worden hoeveel het toestel kost in combinatie met een bepaald abbo en bepaalde extra's (zoals een internetabbo er bovenop).
Je probeert er nu al dagen achter te komen zeg je. Waarom bel je die gasten bij Vodafone niet even op dan? Vertel ze dat je huidige telefoon niet meer bevalt en dat je alvast een verlengingscontract wilt tekenen en daarbij graag een nieuwe telefoon 'krijgt'.Verwijderd schreef op maandag 28 december 2009 @ 19:28:
[...]
Kun je dit ook doen pas als je abbo verloopt in Jan 2011? Ik probeer hier al enkele dagen achter te komen.
Ik heb vodafone, met internet en al er op. Ik weet dat je bij vf 6 maanden van te voren je abbo kan verlengen en wat niet. Maar ik wil weten of ik nu al kan verlengen met nog eens 2 jaar dat boeit mij niet zo heel erg veel.
Wil de n900 maar al te graag, ben mijn Samsung i900 meer dan zat
maart? denk eerder decemberjellekamma23 schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 09:20:
toch maar 1 besteld. Ben benieuwd wanneer ik hem krijg, zal wel maart worden oid ...
[ Voor 25% gewijzigd door Xentor op 29-12-2009 11:22 ]
[ Voor 31% gewijzigd door warhamstr op 29-12-2009 12:27 ]
P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K
er waren nog 250 tot 300 wachtende voor meXentor schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 11:21:
[...]
maart? denk eerder december/sarcasm
Ik denk dat ze overal in januari grote aantallen binnenkrijgen. dus nog even wachten, helaas nog steeds niks van studentmobiel gehoord met hun week 52
waar heb je hem besteldjellekamma23 schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 12:52:
[...]
er waren nog 250 tot 300 wachtende voor me![]()
![]()
Verwijderd
Ik heb gister (28/12/09) via the Phone House besteld ook met een Hi abbo, was niet op voorraad. Dus ben benieuwd wanneer hij er is.. Ik heb de tijdVerwijderd schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 15:27:
Ik heb de 23e december besteld icm met een Hi abbo.
studentmobiel hield nu eerste week van januari aan denk dat dan de meesten geleverd worden.Treggats schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 15:51:
Ik gok dat het zowiezo pas in het nieuwe jaar is. Aangezien het toestel niet op voorraad is en ik er niet vannuit ga dat ze tijdens de jaarwisseling ook maar iets gaan versturen
ik, alweer 3 weken geleden nog steeds niets ontvangen noch gehoord.Verwijderd schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 15:27:
Iemand al bij Typhone besteld en al geleverd gekregen?
Ik heb de 23e december besteld icm met een Hi abbo.
Verwijderd
Verwijderd schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 19:22:
Ik weet niet echt of ik de vraag hier moet stellen maarja....komt ie:
Wie heeft zijn N900 besteld bij PDAshop.nl / Smartphoneshop.nl en heeft deze moeten / willen terug sturen omdat er een defect aan was?!
Verwijderd
Verwijderd
Ik heb gehoord dat dat ongeveer één maand kan duren met een beetje pech. Vandaar dat ik de mijne niet teruggestuurd heb. Ik had een á twee zééér kleine luie pixels ( die ik inmiddels niet meer zieVerwijderd schreef op woensdag 30 december 2009 @ 20:11:
heeft er al iemand een herstelde N900 teruggekregen van pdashop ?
de mijne zit er nu al meer dan 2 weken binnen, zonder enig teken van leven...
[...]
[ Voor 17% gewijzigd door DarkSim1986 op 31-12-2009 08:14 ]
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
mid/eind oktober en heel november gaat nog voor december dusja, zit ook met smart te wachten zoals al eerder aangegeven begin november besteld.Verwijderd schreef op zaterdag 02 januari 2010 @ 13:08:
alvinpinoy!
wanneer heb je de bestelling geplaatst, ik heb zelf 5 dec besteld. maar ik zie dat sommigen al eind oktober besteld hebben maar nog niet hebben ontvangen. 5 januari is het voor mij alweer al langeer dan een maand dat ik besteld heb. heeft studentmobiel wel 't recht om langer dan een maand over te doen om een bestelling te leveren. terwijl 't op andere plekken alllang al geleverd is. ik word er gek van .
[ Voor 13% gewijzigd door Xentor op 02-01-2010 23:33 ]
Verwijderd
Verwijderd
Ik heb de mijne 17 december retour gestuurd. Op de 22 kreeg ik een bericht dat ze het toestel hadden ontvangen. Op 30 december belde ik met PDAshop waarom ik niets meer hoorde, daar werd mij verteld dat het toestel verstuurd was naar een extern reparatie bedrijf?! (waarschijnlijk Nokia). Ze vertelde ook dat ik as maandag kon bellen voor meer informatie. Reden van het langdurige wachten was ook de vakantieperiode volgens hun.Verwijderd schreef op woensdag 30 december 2009 @ 20:11:
heeft er al iemand een herstelde N900 teruggekregen van pdashop ?
de mijne zit er nu al meer dan 2 weken binnen, zonder enig teken van leven...
[...]
Ja dat is lullig want bij pda shop ben je wat duurder uit maar had je hem meteen maar als je dit dan hebt is het weer gewoon kloten geregeldVerwijderd schreef op zondag 03 januari 2010 @ 11:31:
[...]
Ik heb de mijne 17 december retour gestuurd. Op de 22 kreeg ik een bericht dat ze het toestel hadden ontvangen. Op 30 december belde ik met PDAshop waarom ik niets meer hoorde, daar werd mij verteld dat het toestel verstuurd was naar een extern reparatie bedrijf?! (waarschijnlijk Nokia). Ze vertelde ook dat ik as maandag kon bellen voor meer informatie. Reden van het langdurige wachten was ook de vakantieperiode volgens hun.
Dus met andere woorden.....ook ik zit nog steeds te wachten.
Hee, doe eens rustig! Het is ten eerste week 1 en ten tweede is studentmobiel eerlijk:Verwijderd schreef op zaterdag 02 januari 2010 @ 10:53:
Nou nou... het is alweer week 1 en ik heb nog niks vernomen van studentmobiel. Ik zag eerder in dit topic dat er in week 52 een nieuwe levering binnen zou komen. Ik heb een mailtje gekregen dat het begin januari werd, alweer heel vaag!
'Ik kan u helaas niet garanderen dat uw bestelling met deze
levering wordt verstuurd. Wij versturen de toestellen chronologisch (de
klanten die als eerste besteld hebben krijgen hun toestel als eerste).
omdat we nog niet exact weten hoeveel toestellen we binnen krijgen kan
ik dus geen garantie over verzending geven.'
Belachelijk!
vrede in rust
Verwijderd
Verwijderd
Besteld bij 2call.nl eind september en ook ik zit nog steeds te wachten.joke0704 schreef op woensdag 30 december 2009 @ 15:18:
ja begin november besteld nog niets. eerst befin dec, 15 dec week vd kerst, maar..................je raad het al nog niets. nu zeggen ze 1e week jan, moet het nog zien. Vraag me af hoeveel mensen al niet zitten te wachten en of de batch die afkomt genoeg is.
Bij 2call besteld
lijkt me sterk ze hebben de vorige keer ook de mensen op gereserveerd gezet die hem kregen, van mij staat daar nu ook op mn nieuwe abbo is ingegaan en had op 8/9 november besteld.maardein schreef op zondag 03 januari 2010 @ 18:19:
Ik heb hem 11 oktober bij studentmobiel besteld, en ook nog niets. Ik denk dus dat alle mensen die pas in november/december hebben besteld nog wel even moeten wachten. Tenzij ze opeens een gigantische levering binnen krijgen natuurlijk.
De site is nu down, dus ik kan mijn orderstatus niet checken.
[ Voor 11% gewijzigd door Xentor op 03-01-2010 19:19 ]
Verwijderd
heb gemaild naar ze maar nog niks vernomenVerwijderd schreef op maandag 04 januari 2010 @ 13:30:
Al iemand wat studentmobiel gehoord?
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq