Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.

[ Voor 100% gewijzigd door Verwijderd op 28-05-2010 18:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• citruspers
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23:11
Verwijderd schreef op maandag 21 december 2009 @ 11:10:
[...]

Ook nog mensen met positieve ervaringen over Vodafone zorgeloos internet (i.p.v. extra snel bundels kpn/hi)? haha ;)
Het bereik was niet slecht, en als het werkte werkte het wel aardig, met uitzondering van al die geblokkeerde dingen....

I'm a photographer, not a terrorist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharkey1802
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 30-08 23:14
Cactusjack schreef op maandag 21 december 2009 @ 08:22:
[...]

Nee heb er netjes een belcompany rekening etc bij...
Vreemd, op de factuur staat telefoonkopen.nl maar op alle andere papieren staat wel belcompany. Misschien hadden ze het verkeerde briefpapier in de printer liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 28-05-2010 18:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xentor
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 29-09 17:09
Iemand al iets vernomen van studentmobiel?

//
offtopic, Leuke kerst sfeer in forum :+

[ Voor 36% gewijzigd door Xentor op 22-12-2009 12:29 ]

- iRacing profiel | Ryzen 7700x | 4070 | 32GB DDR5 | -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• citruspers
Verwijderd schreef op maandag 21 december 2009 @ 18:51:
[...]

Welke dingen werden er dan geblokkeerd? toch niet dingen zoals youtube, msn, hyves etc.
Voip, internetradio, web materialen worden gecomprimeerd, podcasts downloaden ging niet, om maar een paar dingen te noemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag ontvangen:

Beste P. de Groot,

Wij verwachten volgende week een kleine hoeveelheid Nokia N900 binnen te krijgen. Wij kunnen u alleen niet garanderen dat u van deze lading een toestel krijgt opgestuurd.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice Studentmobiel.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Patrick wanneer heb je hem besteld?
En kreeg je vorige week ook een email van studentmobiel (dat er in week 52 een levering zou komen)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nas T
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 02-10 10:09
Xentor schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 12:28:
Iemand al iets vernomen van studentmobiel?

//
offtopic, Leuke kerst sfeer in forum :+
En kreeg je vorige week ook een email van studentmobiel (dat er in week 52 een levering zou komen)?
Ik heb meerdere keren iets vernomen van studentmobiel. Eerst mail was halverwege december 1e levering (heeft plaatsgevonden. Daarna gevraagd naar wanneer ik mijn mobiel kan verwachten:
Mail 1: week 52 nieuwe voorraad
Mail 2: 1e week januari, teruggemaild wanneer het nou is
mail 3: begin januari
Conclusie/vermoedens: Ze verwachten deze week weer een lading telefoons, die ze dan volgende week verzenden. Ze zijn voorzichtig met uitspraken, maar ik denk dat de volgende lading dus de komende 2 weken verzonden is. Er is mij verteld dat ze verwachten dat ik begin januari mijn toestel ontvang (besteld 1 december), maar ik weet niet hoeveel waarde ik daar aan moet hechten (voordat anderen concluderen die hun toestel eerder hebben besteld hun toestel dan ook ontvangen).

vrede in rust

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 21:11:
Patrick wanneer heb je hem besteld?
Ja dat klopt, maar die hebben ze volgens mij niet binnengekregen :).
Anyways ik heb de mobiel op 5 december besteld.

Vanmiddag heb ik heel utrecht afgewandeld, ruim 7 telefoon winkels die em zouden moeten hebben. Maar alleen belcompany had de mobiel en belcompany is met KPN veel duurder. Ik wil gewoon HI Student.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb 'm ook 5 dec besteld (studentmobiel ivm hi abbo), ga ervan uit begin januari in bezit te zijn van een n900, ik heb 'm vandaag voor 't eerst gezien in een telefoonwinkel in noorwegen, en shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiitttttt wat ziet dat ding er lelijk uit!!......................... not! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem begin november besteld bij studentmobiel ook,
wordt echt beetje moe van die lui. Me oude mobiel is het behoorlijk aan het begeven, en inderdaad het enige wat hun zeggen is "Ja we kunnen niet met zekerheid zeggen dat u mobiel dan ook geleverd wordt"
Ze mogen dan de goedkoopste zijn (Voor mijn abbo), maar vind het tot nu toe wel een prut service.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Libbz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 09-06 23:30
"kleine lading" jajaja, als het een lading was dan was 't niet klein geweest :-)

Het gaat gewoon gebeuren dat ik pas na 3 maanden geleverd krijg bij studentmobiel, nog twee weekjes en de backorder staat 3 maanden open :x.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joke0704
  • Laatst online: 15-01-2010
Heb gisteren 2call weer gebeld. Toen ik begin november bestelde zou hij de 1e week van dec geleverd worden. Toen was het rond de 15e. Gisteren gebeld en nu zeggen ze over 2 weken. Er zijn al zoveel bedrijven en mensen die de n900 hebben waaron 2call niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerSponge
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 27-05 20:16
2Call heeft ook al blij mijn abo in laten gaan en mijn nummer overgezet zonder mij de simkaart op te sturen... Hoe handig :D

Maargoed, bij vodafone winkel een simkaart gekregen voor mn abo (kan ik in ieder geval weer bellen) en krijg het abonnementsgeld voor mn internetbundel vergoed van 2Call. Das dan weer redelijk netjes.

Ik had eigenlijk liever gehad dat ze gewoon op zouden schieten met die telefoon! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zelf nu een abo die pas verloopt in 2011... Weet iemand of het mogelijk is om bijv je abo nog eens 2 jaar te verlengen op dit tijdstip?

Wil zo graag de n900! En heb geen zin om te wachten tot half julie :( Of om de 500+ euro te betalen, ben maar een studentje zonder bijbaan atm :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woussie
  • Laatst online: 18-10-2022
Verwijderd schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 17:21:
[...]

Heb je al bericht gehad van smartphoneshop?
Ik heb vrijwel meteen een nieuw toestel gekregen van smartphoneshop, vorige week dinsdag kreeg ik een bericht dat ze mijn kapot toestel ontvangen hadden, die woensdagavond nog kreeg ik een sms dat mijn order was ingepakt. TNT heeft er wel een week over gedaan om het pakketje te leveren...

Deze werkt heel vlotjes, al een hele voormiddag mee aan het spelen en nog maar één reboot gehad (en dit was wanneer mijn browser crashtte na iets te hevig ge-multitask)

PS Sorry voor het late antwoord, maar ik wou eerst zeker weten of ze me daadwerkelijk een nieuw toestel stuurden, om misverstanden te vermijden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eastside
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-05 10:34

Eastside

It's me, TP!!

woussie schreef op woensdag 23 december 2009 @ 13:53:
[...]
TNT heeft er wel een week over gedaan om het pakketje te leveren...
Dan ligt het eerder aan de interne postverwerking van smartphoneshop, want als je een pakje aanbied bij TNT ter verzending is het de volgende dag over... Bedrijven verschuilen zich echter vaal achter de post om hun eigen tekortkomingen in de organisatie te verbloemen...

Goodgoan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

woussie schreef op woensdag 23 december 2009 @ 13:53:
[...]

Ik heb vrijwel meteen een nieuw toestel gekregen van smartphoneshop, vorige week dinsdag kreeg ik een bericht dat ze mijn kapot toestel ontvangen hadden, die woensdagavond nog kreeg ik een sms dat mijn order was ingepakt. TNT heeft er wel een week over gedaan om het pakketje te leveren...

Deze werkt heel vlotjes, al een hele voormiddag mee aan het spelen en nog maar één reboot gehad (en dit was wanneer mijn browser crashtte na iets te hevig ge-multitask)

PS Sorry voor het late antwoord, maar ik wou eerst zeker weten of ze me daadwerkelijk een nieuw toestel stuurden, om misverstanden te vermijden :)
Thx! De eerste dag had ik 4 reboots in korte tijd. Ik wist ook van het bestaan van de reboots dus heb ik de volgende dag de telefoon teruggestuurd. Ik heb wel een mail gehad dat ze de telefoon hebben ontvangen maar nu hoor ik helemaal niks meer. Maar in ieder geval gefeliciteerd dat je een goede telefoon hebt ontvangen! Btw dit was bij PDAshop.nl maar is volgens mij hetzelfde als Smartphoneshop.nl

We wachten maar weer af ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eastside schreef op woensdag 23 december 2009 @ 15:47:
[...]

Dan ligt het eerder aan de interne postverwerking van smartphoneshop, want als je een pakje aanbied bij TNT ter verzending is het de volgende dag over... Bedrijven verschuilen zich echter vaal achter de post om hun eigen tekortkomingen in de organisatie te verbloemen...
Persoonlijk denk ik dat als je een telefoon terug stuurd met een klacht dat deze word verstuurd naar Nokia. Deze zal een vervangend toestel sturen en Smartphoneshop zal deze weer versturen naar de klant. Dat zou de vertraging kunnen verklaren.

Als deze theorie klopt zou ik as dinsdag / woensdag een bericht moeten krijgen.
Laat wel weten of dit klopt....

• Xentor
Was net bij de belcompany in oldenzaal. Wat een slechte service niet normaal.. bij belcompany stond niet web only dus ging ik er van uit dat hij ong zelfde koste in winkel. Maar mevrouw wist mij te vertellen 240 euro ipv ong 120. Gewoon het dubbele, en ze wou niet echt verder, dus heb ik het maar opgegeven daar.
Nouja.. Dan toch maar wachten op studentmobiel in januari?

[ Voor 5% gewijzigd door Xentor op 24-12-2009 12:18 ]

Verwijderd

Update status belnu.nl: uw bestelling is verzonden

• Felix303
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 05-04 16:00
Verwijderd schreef op donderdag 24 december 2009 @ 16:46:
Update status belnu.nl: uw bestelling is verzonden
ook mijn bestelling bij Belnu.nl

De status van uw bestelling bij www.belnu.nl is op 24 december 2009 15:47 uur
gewijzigd naar:

Uw bestelling is verzonden.

eindelijk na 2,5 maand!!! 8) :P

• Xentor
Felix303 schreef op donderdag 24 december 2009 @ 17:32:
[...]

ook mijn bestelling bij Belnu.nl

De status van uw bestelling bij www.belnu.nl is op 24 december 2009 15:47 uur
gewijzigd naar:

Uw bestelling is verzonden.

eindelijk na 2,5 maand!!! 8) :P
op de site staat nog steeds januari :p

Verwijderd

Wanneer hebben jullie bij belnu.nl besteld? Ik heb niks gekregen, dus zal wel eerder zijn dan ik. Damn :P.

Verwijderd

Xentor schreef op donderdag 24 december 2009 @ 12:16:
Was net bij de belcompany in oldenzaal. Wat een slechte service niet normaal.. bij belcompany stond niet web only dus ging ik er van uit dat hij ong zelfde koste in winkel. Maar mevrouw wist mij te vertellen 240 euro ipv ong 120. Gewoon het dubbele, en ze wou niet echt verder, dus heb ik het maar opgegeven daar.
Nouja.. Dan toch maar wachten op studentmobiel in januari?
Dat had ik ook bij belcompany. Kwam die verkoper aanzetten met vodafone. En daar zit ik nu bij en dat vind ik verschrikkelijk. Maar hij bleef maar vodafone aandringen. Toen ben ik weggelopen.

• Felix303
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 05-04 16:00
Verwijderd schreef op donderdag 24 december 2009 @ 17:57:
Wanneer hebben jullie bij belnu.nl besteld? Ik heb niks gekregen, dus zal wel eerder zijn dan ik. Damn :P.
9 oktober besteld.

vorige week navraag gedaan en toen werd aangegeven dat het toestel pas in januari goed leverbaar zou zijn. Als er in december toestellen zouden binnenkomen zou dat in kleine aantallen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.

[ Voor 107% gewijzigd door Verwijderd op 28-05-2010 18:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• citruspers
@lil_art

Maak je daar maar geen zorgen over. Met mijn dikke vingers is het inderdaad niet mogelijk om een linkje in 1 keer goed aan te klikken als ik met de browser volledig ben uitgezoomd, maar als je met dat soort logica werkt zou je het ook een teleurstelling vinden als je in je nieuwe huis niet door het kattenluikje in de deur past.

Webbrowsen gaat iets lekkerder met de stylus, maar is zeker goed te doen met je vingers. Je moet ietsje harder drukken dan met een capacitief scherm...maar dat is in mijn ogen niet echt een probleem.

Ter referentie: typen werkt bij mij voor geen meter op het (capacitieve) iphone scherm, terwijl het me bij de n900 in 1 keer foutloos lukte (probeerde het gisteren even voor de lol)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Felix303 schreef op donderdag 24 december 2009 @ 23:18:
[...]
9 oktober besteld.

vorige week navraag gedaan en toen werd aangegeven dat het toestel pas in januari goed leverbaar zou zijn. Als er in december toestellen zouden binnenkomen zou dat in kleine aantallen zijn.
Had daar inderdaad een mail over gehad, was benieuwd hoe ver ik op de wachtlijst stond. Heb pas eind november besteld, zal wel januari worden dan. Helaas! Bedankt in ieder geval :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 23 december 2009 @ 11:53:
Ik heb zelf nu een abo die pas verloopt in 2011... Weet iemand of het mogelijk is om bijv je abo nog eens 2 jaar te verlengen op dit tijdstip?

Wil zo graag de n900! En heb geen zin om te wachten tot half julie :( Of om de 500+ euro te betalen, ben maar een studentje zonder bijbaan atm :(
Iemand? :(
Oh heb vodafone trouwens

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 25-12-2009 22:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• James RB
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 11-02-2024
Ik had de N900 eerst ook besteld bij Studentmobiel, maar omdat het wachten mij te lang duurde, ben ik ca. twee weken geleden eens bij de BelCompany binnengestapt. Ik heb mijn KPN Flexibel 265 abbo verlengd en daarbij Surf&Mail Extra Snel genomen. Aangezien KPN met "klantwaarden" werkt en ik klantwaarde D had, kon ik het toestel meenemen voor 40 euro. Vervolgens mijn bestelling bij Studentmobiel geannuleerd...

Daarbij vertelde de verkoper mij het volgende verhaal: De reden dat webshops vaak aantrekkelijkere aanbiedingen hebben dan de "gewone" winkels, is dat als je een abbo afsluit/verlengt bij een webshop je je gesprekkosten per minuut betaalt en bij gewone winkels per seconde. Dit geldt overigens niet als je een abbo verlengt of bestelt via de site van de betreffende provider zelf, dan betaal je ook gewoon per seconde. Vond het al vreemd dat Studentmobiel het toestel gratis kan aanbieden bij mijn abbo terwijl ze niet eens mijn klantwaarde checken...

[ Voor 23% gewijzigd door James RB op 25-12-2009 23:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atoombom
  • Laatst online: 28-05 14:49
lpdv74 schreef op vrijdag 25 december 2009 @ 23:02:
Ik had de N900 eerst ook besteld bij Studentmobiel, maar omdat het wachten mij te lang duurde, ben ik ca. twee weken geleden eens bij de BelCompany binnengestapt. Ik heb mijn KPN Flexibel 265 abbo verlengd en daarbij Surf&Mail Extra Snel genomen. Aangezien KPN met "klantwaarden" werkt en ik klantwaarde D had, kon ik het toestel meenemen voor 40 euro. Vervolgens mijn bestelling bij Studentmobiel geannuleerd...

Daarbij vertelde de verkoper mij het volgende verhaal: De reden dat webshops vaak aantrekkelijkere aanbiedingen hebben dan de "gewone" winkels, is dat als je een abbo afsluit/verlengt bij een webshop je je gesprekkosten per minuut betaalt en bij gewone winkels per seconde. Dit geldt overigens niet als je een abbo verlengt of bestelt via de site van de betreffende provider zelf, dan betaal je ook gewoon per seconde. Vond het al vreemd dat Studentmobiel het toestel gratis kan aanbieden bij mijn abbo terwijl ze niet eens mijn klantwaarde checken...
lijkt me sterk.. bij mijn vorige tmobile abbo(t-mobile shop) betaalde ik ook per minuut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lpdv74 schreef op vrijdag 25 december 2009 @ 23:02:

Dit is echt pure onzin. Want je krijgt gewoon een contract van HI (of netwerk provider wat je kiest). Dus je betaald gewoon volgens het abonnement van de netwerk provider. De netwerk provider gaat echt niet voor elke webshop een verschillend abonnement qua minuten en seconden afronding aanbieden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerSponge
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 27-05 20:16
Ik heb het contract dat ik bij 2call kreeg doorgelezen, en daar stond toch echt in dat ik gewoon per seconde betaalde. Leek me sowieso zeer sterk, vraag me af of dat überhaupt mag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 28-05-2010 18:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nubcaek
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 04-10 00:44
Hoe is het mogelijk dat je in de winkel je 'klantwaarde' kan gebruiken? Belcompany is toch geen KPN winkel ?

Zou dit dan ook mogelijk zijn met Hi ?

[ Voor 4% gewijzigd door nubcaek op 27-12-2009 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xentor
Aankomende week denken jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• van_doorn
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-02 15:10
_bjorn schreef op zondag 27 december 2009 @ 14:10:
[...]

Welke provider gebruik je?
Ik heb Hi. misschien idd maar is addblock downloaden enzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
van_doorn schreef op zondag 27 december 2009 @ 17:21:
[...]
Ik heb Hi. misschien idd maar is addblock downloaden enzo
Ik had rondgekeken om over te stappen naar HI, maar juist vanwege de onduidelijkheid in FUP bij VF gebleven
Maar goed ook, de eerste 2 dagen had ik al 500Mb aan verbruik ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• van_doorn
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-02 15:10
Ik had met me nokia 5800 nooit problemen en mijn internet verbruik was een stuk meer dan de N900. Vind het maar vaag. Je zou zeggen onbeperkt is onbeperkt en niet dit soort crap...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc_K84
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 03-09 07:49
Ik overweeg ook de aanschaf van dit toestel, daarom ook bij Telfort informatie ingewonnen over hun FUP. Hier bleek onbeperkt gebruik ongeveer 25 MB per maand te betekenen. Waardeloos dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit ook bij telfort, en heb ook van die belachelijke minimale FUP gehoort. Ben er toch maar mee in zee gegaan, aangezien ik er al een abbo had lopen. Was al bang voor overschrijding, maar nu ik het van jullie zo lees, houd ik mijn hart vast.- mijnabbo moet nog ingaan-
Zal dus ook maar alvast de adblocker installeren..
Ben nog steeds happy met mijn kestkadootje. Alleen denk ik dat de accu 1 dag gebruik niet gaat redden..
Surf nu via wifi..maar heb begrepen dat fup bepaalt wordt door alle gebruikers, maw als we allemaal fiks meer mb's laden, gaat fup toch omhoog????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoop echt zooo dat ik morgen een mail krijg met: BESTELLING VERZONDEN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janzeeschuimers
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 08-11-2024
Verwijderd schreef op zondag 27 december 2009 @ 18:58:
Ik zit ook bij telfort, en heb ook van die belachelijke minimale FUP gehoort. Ben er toch maar mee in zee gegaan, aangezien ik er al een abbo had lopen. Was al bang voor overschrijding, maar nu ik het van jullie zo lees, houd ik mijn hart vast.- mijnabbo moet nog ingaan-
Zal dus ook maar alvast de adblocker installeren..
Ben nog steeds happy met mijn kestkadootje. Alleen denk ik dat de accu 1 dag gebruik niet gaat redden..
Surf nu via wifi..maar heb begrepen dat fup bepaalt wordt door alle gebruikers, maw als we allemaal fiks meer mb's laden, gaat fup toch omhoog????
Dat schijnt het rare te zijn als je de fup overtreed nemen ze je niet mee in de gemiddelde berekening ;) , toch ?
Want anders was dit gemiddelde toch al giga gestegen lijkt me , of we worden bewust genept ?

Want het kan toch niet zo zijn dat er gemiddeld maar 25 MB per maand wordt verstookt.Zeker niet als je ziet wat een beetje "spelen" met je smartphone aan data er doorheen jaagt:

- YouTube in de browser /desktop versie: 30 MB per 10 minuten.
- YouTube via programma / toepassing: 10 MB per 10 minuten.
- Voice over ip /Skype: 2 MB per 10 minuten.
- Uitzending gemist via programma / toepassing: 15 MB per 10 minuten.
- Radio streamen via Nokia internetradio: 7 MB per 10 minuten.

De hierboven genoemde zaken kosten samen al 64 MB en verstook je dus in 50 minuten.
Zou je dit iedere dag 50 minuutjes doen kom ik aan:
30 dagen X 64 MB = 1920 MB dus al bijna 2 GB.

En dan zou het gemiddelde verbruik 25 MB zijn |:( , dit was misschien 2 of 3 jaar geleden zo maar met de huidige smartphones met meer ram/rom en een snellere processor dan de gemiddelde computer van een jaar of 5 terug.

[ Voor 33% gewijzigd door janzeeschuimers op 27-12-2009 19:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil Warhamstr niet tegen de haren instrijken om abo-related posts te doen ..maar ja..het betreft data consumptie van de n900..dus.misschien?
Stel jeje voor dat we genept worden?, ik denk zeker dat we genept worden! Maar de meningen lopen uiteen. de een krijgt een sms bij het 'aanzetten van zijn N900" de ander surft zich suf en hoort nooit wat.wie weet meer??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcell
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19:14
janzeeschuimers schreef op zondag 27 december 2009 @ 19:20:
[...]

En dan zou het gemiddelde verbruik 25 MB zijn |:( , dit was misschien 2 of 3 jaar geleden zo maar met de huidige smartphones met meer ram/rom en een snellere processor dan de gemiddelde computer van een jaar of 5 terug.
ik heb nooit problemen gehad met Telfort, ik verstookte maandelijks ongeveer 150-250mb aan data. Nu ik een N900 heb, heb ik in 4 dagen ongeveer 40mb verstookt aan surfen en een beetje streamen.

Als je mail binnentrekt en gaat browsen zou het geen probleem moeten zijn maar als je constant gaat streamen kan je een brief van Telfort op je deurmat verwachten ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• James RB
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 11-02-2024
nubcaek schreef op zondag 27 december 2009 @ 11:33:
Hoe is het mogelijk dat je in de winkel je 'klantwaarde' kan gebruiken? Belcompany is toch geen KPN winkel ?

Zou dit dan ook mogelijk zijn met Hi ?
Geen idee, maar zij konden ergens in een systeem van KPN kijken waar ze mijn klantwaarde konden zien.
Ik baalde overigens nog wel van het feit dat ik, toen ik bericht van KPN kreeg dat ik mijn abbo kon verlengen, nog op klantwaarde E zat, maar bij aanschaf van de N900 was het gedaald naar D... anders had ik slechts een tientje bij hoeven te betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSim1986
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23-06 14:47
KPN woensdag gebeld. De telefoon zou nog getest worden omdat er bugs in zaten. De technische dienst zou hem nog niet hebben vrijgegeven. (ging om een abbo verlenging)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BorgMan
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 30-09 21:26
Bummer, heb op 2e kerstdag bij Bestelmaar.nl bestelt, en heb vanochtend het gewraakte mailtje binnen gekregen dat ze hem niet op voorraad hebben; de 11e krijgt hun leverancier hem pas binnen. Met een beetje geluk heb ik hem de 18e binnen, ik ben de 17e jarig, maar da's op een zondag, dus op de 18e m'n cadeautje binnen zou erg nice zijn :)

Bunny scientific facts: Bunnies can't assimilate. BUT THEY CAN DANCE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSim1986
net met KPN weer gebeld, De N900 komt niet in het assortiment van KPN. Omdat het interne testteam ontevreden was over het apparaat.

Kan ik dan bv wel bij een phonehouse verlengen met de N900 (met kpn)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lekkere boel bij 2call/Vodafone. Loopt mijn telefoonabonnement vandaag af en heb ik nog nooit een simkaart of zelfs maar een bevestigingsbrief van mijn nieuwe Vodafone abonnement ontvangen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij welke shop is het beter om de n900 te bestellen?
phonehouse of belcompany?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BorgMan
@ Jelle: Ja, je kan bij een extern bedrijf gewoon een abbo verlengen met de N900, ook al heeft de betreffende provider het toestel zelf niet in het assortiment zitten. Daar hebben ze gewoon lijsten voor, waarbij precies afgelezen kan worden hoeveel het toestel kost in combinatie met een bepaald abbo en bepaalde extra's (zoals een internetabbo er bovenop).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 28-05-2010 18:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BorgMan schreef op maandag 28 december 2009 @ 17:33:
@ Jelle: Ja, je kan bij een extern bedrijf gewoon een abbo verlengen met de N900, ook al heeft de betreffende provider het toestel zelf niet in het assortiment zitten. Daar hebben ze gewoon lijsten voor, waarbij precies afgelezen kan worden hoeveel het toestel kost in combinatie met een bepaald abbo en bepaalde extra's (zoals een internetabbo er bovenop).
Kun je dit ook doen pas als je abbo verloopt in Jan 2011? Ik probeer hier al enkele dagen achter te komen.
Ik heb vodafone, met internet en al er op. Ik weet dat je bij vf 6 maanden van te voren je abbo kan verlengen en wat niet. Maar ik wil weten of ik nu al kan verlengen met nog eens 2 jaar dat boeit mij niet zo heel erg veel.

Wil de n900 maar al te graag, ben mijn Samsung i900 meer dan zat :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BorgMan
Voor zover ik weet doen ze dat alleen als het toestel kwijt is. Maat van me is zijn ikkeTelefoon 3G kwijtgeraakt, en die heeft toen zijn abbo verlengt zodat hij weer een telefoon had. Ik weet in ieder geval niet hoe Vodafone dat doet. Ben alleen bang van niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreddyFish
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 19:30
Verwijderd schreef op maandag 28 december 2009 @ 19:28:
[...]

Kun je dit ook doen pas als je abbo verloopt in Jan 2011? Ik probeer hier al enkele dagen achter te komen.
Ik heb vodafone, met internet en al er op. Ik weet dat je bij vf 6 maanden van te voren je abbo kan verlengen en wat niet. Maar ik wil weten of ik nu al kan verlengen met nog eens 2 jaar dat boeit mij niet zo heel erg veel.

Wil de n900 maar al te graag, ben mijn Samsung i900 meer dan zat :(
Je probeert er nu al dagen achter te komen zeg je. Waarom bel je die gasten bij Vodafone niet even op dan? Vertel ze dat je huidige telefoon niet meer bevalt en dat je alvast een verlengingscontract wilt tekenen en daarbij graag een nieuwe telefoon 'krijgt'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSim1986
toch maar 1 besteld. Ben benieuwd wanneer ik hem krijg, zal wel maart worden oid ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schiplui
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21:12
Vandaag gebeld door Smartphoneshop ;)
Hij wordt morgen geleverd. Ik heb hem al op 2 december besteld maar me contractverlenging kon pas vandaag ingaan

Morgen lkkr spelen!! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xentor
jellekamma23 schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 09:20:
toch maar 1 besteld. Ben benieuwd wanneer ik hem krijg, zal wel maart worden oid ...
maart? denk eerder december :p /sarcasm

Ik denk dat ze overal in januari grote aantallen binnenkrijgen. dus nog even wachten, helaas nog steeds niks van studentmobiel gehoord met hun week 52

[ Voor 25% gewijzigd door Xentor op 29-12-2009 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warhamstr
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 26-12-2023
Dit abo heb ik nu bij mijn N900, en heb er in de winkel nog om gevraagd of onbeperkt ook echt onbeperkt was en dat werd mij verzekerd dat dat het geval was. Alleen twijfel ik daar nu een beetje aan:

Afbeeldingslocatie: http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2009/12/29/1262076289-860.png[/url]

Sjonge lekker duidelijk zo gaat m even opnieuw scannen!

Beter zo:

Afbeeldingslocatie: http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2009/12/29/1262077258-270.png

[ Voor 31% gewijzigd door warhamstr op 29-12-2009 12:27 ]

P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSim1986
Xentor schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 11:21:
[...]

maart? denk eerder december :p /sarcasm

Ik denk dat ze overal in januari grote aantallen binnenkrijgen. dus nog even wachten, helaas nog steeds niks van studentmobiel gehoord met hun week 52
er waren nog 250 tot 300 wachtende voor me :) :O :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xentor
jellekamma23 schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 12:52:
[...]

er waren nog 250 tot 300 wachtende voor me :) :O :O
waar heb je hem besteld :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSim1986
gsmwijzer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand al bij Typhone besteld en al geleverd gekregen?
Ik heb de 23e december besteld icm met een Hi abbo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• citruspers
Volgens mij is er nooit iets ongelimiteerd als het gaat om mobiele abbonementen. Zoals mijn sms bundel, ongelimiteerd, totdat je meer dan 1000 smsjes verzend. Zorgenloos mobiel internet...totdat je teveel zorgenloos internet....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Treggats
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15-01-2024

Treggats

Koe'tje

Verwijderd schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 15:27:
Ik heb gister (28/12/09) via the Phone House besteld ook met een Hi abbo, was niet op voorraad. Dus ben benieuwd wanneer hij er is.. Ik heb de tijd :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSim1986
ben benieuwd wie er eerder is, zal de phonehouse wel zijn denk ik zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Treggats
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15-01-2024

Treggats

Koe'tje

Ik gok dat het zowiezo pas in het nieuwe jaar is. Aangezien het toestel niet op voorraad is en ik er niet vannuit ga dat ze tijdens de jaarwisseling ook maar iets gaan versturen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xentor
Treggats schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 15:51:
Ik gok dat het zowiezo pas in het nieuwe jaar is. Aangezien het toestel niet op voorraad is en ik er niet vannuit ga dat ze tijdens de jaarwisseling ook maar iets gaan versturen ;)
studentmobiel hield nu eerste week van januari aan denk dat dan de meesten geleverd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atoombom
  • Laatst online: 28-05 14:49
Verwijderd schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 15:27:
Iemand al bij Typhone besteld en al geleverd gekregen?
ik, alweer 3 weken geleden nog steeds niets ontvangen noch gehoord.

terwijl ik vernomen had van Typhone dat ze begin december in voorraad zouden zijn... niet dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er nog steeds zoveel mensen aan het wachten op de N900?
Succes jongens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joke0704
  • Laatst online: 15-01-2010
ja begin november besteld nog niets. eerst befin dec, 15 dec week vd kerst, maar..................je raad het al nog niets. nu zeggen ze 1e week jan, moet het nog zien. Vraag me af hoeveel mensen al niet zitten te wachten en of de batch die afkomt genoeg is.
Bij 2call besteld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• citruspers
Het is echt jammer dat er zoveel mensen nog aan het wachten zijn.Ik heb hem eerst bij studentmobiel besteld, 2 weken gewacht, geannuleerd. Daarna bij een andere winkel waar mijn order niet eens verwerkt werd. Daarna op advies van een paar tweakers besteld bij smartphoneshop(coolblue), en had ik hem de volgende dag in huis.

Mocht er dus nog iemand kunnen annuleren (algemene voorwaarden of wet kopen op afstand), dan raad ik het zeker aan het bij hun te proberen.

En voor iedereen die nog wacht op zijn n900: het is het wachten waard. Volhouden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft er al iemand een herstelde N900 teruggekregen van pdashop ?
de mijne zit er nu al meer dan 2 weken binnen, zonder enig teken van leven...
Verwijderd schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 19:22:
Ik weet niet echt of ik de vraag hier moet stellen maarja....komt ie:

Wie heeft zijn N900 besteld bij PDAshop.nl / Smartphoneshop.nl en heeft deze moeten / willen terug sturen omdat er een defect aan was?!

Verwijderd

5 dec, besteld bij studentmobiel. mail gekregen dat zij week 52 nieuw voorraad binnen krijgen.
nog niets van gehoord. ik ga ervan uit begin januari, ik hoop dat 't w88 waard is:D

• anbu-kakashi
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 19-07 07:44
Ik heb de mijne 23 oktober besteld bij studentmobiel en nog steeds niks binnen. Ik hoopte voor 2010 eigenlijk, maar ja dat gaat volgens mij niet meer lukken.

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 30 december 2009 @ 20:11:

[...]
Ik heb gehoord dat dat ongeveer één maand kan duren met een beetje pech. Vandaar dat ik de mijne niet teruggestuurd heb. Ik had een á twee zééér kleine luie pixels ( die ik inmiddels niet meer zie ;) ) Dat was me geen maand wachten waard

• DarkSim1986
ja ik zit met een verlening anders had ik dat wel gedaan :)

besteld op 28-12-09

[ Voor 17% gewijzigd door DarkSim1986 op 31-12-2009 08:14 ]

Verwijderd

.

[ Voor 122% gewijzigd door Verwijderd op 28-05-2010 18:21 ]

• Xentor
Studentmobiel in november besteld 8 november dacht ik. Week 52 is in niks gelevert door studentmobiel. Dus ik hoop in januari!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trestry
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 04-10 21:22
Leuke aanbieding bij studentmobiel/gsmwijzer:

Hi 25 2 jaar, 175 belminuten of 350 sms voor 19,95 p/mnd
Hi eindeloos online 12 maanden 2,50 p/mnd en 12 maanden 9,95,-p/mnd
Je moet 117,- bijbetalen voor de N900 (inclusief verzendkosten en aansluitkosten)

Totaal: (19,95*24)+(12*2,50)+(12*9,95)+117=€742

Iemand ergens goedkoper gezien? Anders ga ik hem binnenkort maar bestellen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste mensen,

vanaf 28-12-2009 kan ik mijn hi 35 abo verlengen.
Al tijden zit ik te wachten op de N900, maar wat blijkt Hi verkoopt deze (nog) niet.

De meneer van Hi die ik aan de telefoon heb gehad vertelde mij dat ik in de 1 na hoogste kortingscategorie zat ( zit al jaren bij Hi en zit vaak over mijn bundel heen) en dat ik de duurste telefoon die ze hadden gratis kreeg inclusief eindeloos online en 3 maanden geen abonnementskosten.

Natuurlijk zou ik dit aanbod het liefste willen i.c.m. de N900 maar deze wordt dus niet geleverd door Hi.

Weet iemand of ik bij verlenging van mijn abo via belcompany of iets dergelijks ook deze korting kan meepikken? Anders zou dit namelijk erg zonde zijn.

Bij voorbaat dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou nou... het is alweer week 1 en ik heb nog niks vernomen van studentmobiel. Ik zag eerder in dit topic dat er in week 52 een nieuwe levering binnen zou komen. Ik heb een mailtje gekregen dat het begin januari werd, alweer heel vaag!

'Ik kan u helaas niet garanderen dat uw bestelling met deze
levering wordt verstuurd. Wij versturen de toestellen chronologisch (de
klanten die als eerste besteld hebben krijgen hun toestel als eerste).
omdat we nog niet exact weten hoeveel toestellen we binnen krijgen kan
ik dus geen garantie over verzending geven.'

Belachelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

alvinpinoy!

wanneer heb je de bestelling geplaatst, ik heb zelf 5 dec besteld. maar ik zie dat sommigen al eind oktober besteld hebben maar nog niet hebben ontvangen. 5 januari is het voor mij alweer al langeer dan een maand dat ik besteld heb. heeft studentmobiel wel 't recht om langer dan een maand over te doen om een bestelling te leveren. terwijl 't op andere plekken alllang al geleverd is. ik word er gek van .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xentor
Verwijderd schreef op zaterdag 02 januari 2010 @ 13:08:
alvinpinoy!

wanneer heb je de bestelling geplaatst, ik heb zelf 5 dec besteld. maar ik zie dat sommigen al eind oktober besteld hebben maar nog niet hebben ontvangen. 5 januari is het voor mij alweer al langeer dan een maand dat ik besteld heb. heeft studentmobiel wel 't recht om langer dan een maand over te doen om een bestelling te leveren. terwijl 't op andere plekken alllang al geleverd is. ik word er gek van .
mid/eind oktober en heel november gaat nog voor december dusja, zit ook met smart te wachten zoals al eerder aangegeven begin november besteld.

Ps wat ik ga betalen is:
24*12 + 31.45*12 = €665,40

En moet wel 51 euro voor mobiel zelf betalen. (met contract verlenging is dit! kpn flex 190 + surf mail totaal (is ondertussen +/- 70 euro voor mobiel zelf))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xentor
YAY! :D,
Uw order heeft de status: Gereserveerd
(Y) bij studentmobiel dus zit bij volgende levering ;)

edit//
Sorry voor dubbelpost

[ Voor 13% gewijzigd door Xentor op 02-01-2010 23:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de N900 al op 13 november besteld. Over een weekje is het alweer bijna 2 maand dat ik moet wachten. Ik vroeg me trouwens ook af of we als consument niet ergens recht op hebben met zo'n lange wachttijd?

Ik heb trouwens een Hi verlenging genomen en moet dit voor 2 jaar betalen

24,95*24 + 2,50*12 + 9,95*12 + 57 = 805,20 .

Op dit moment is de site van studentmobiel offline :+

Hopelijk is mijn status nu ook veranderd naar gereserveerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 30 december 2009 @ 20:11:

[...]
Ik heb de mijne 17 december retour gestuurd. Op de 22 kreeg ik een bericht dat ze het toestel hadden ontvangen. Op 30 december belde ik met PDAshop waarom ik niets meer hoorde, daar werd mij verteld dat het toestel verstuurd was naar een extern reparatie bedrijf?! (waarschijnlijk Nokia). Ze vertelde ook dat ik as maandag kon bellen voor meer informatie. Reden van het langdurige wachten was ook de vakantieperiode volgens hun.

Dus met andere woorden.....ook ik zit nog steeds te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xentor
Verwijderd schreef op zondag 03 januari 2010 @ 11:31:
[...]

Ik heb de mijne 17 december retour gestuurd. Op de 22 kreeg ik een bericht dat ze het toestel hadden ontvangen. Op 30 december belde ik met PDAshop waarom ik niets meer hoorde, daar werd mij verteld dat het toestel verstuurd was naar een extern reparatie bedrijf?! (waarschijnlijk Nokia). Ze vertelde ook dat ik as maandag kon bellen voor meer informatie. Reden van het langdurige wachten was ook de vakantieperiode volgens hun.

Dus met andere woorden.....ook ik zit nog steeds te wachten.
Ja dat is lullig want bij pda shop ben je wat duurder uit maar had je hem meteen maar als je dit dan hebt is het weer gewoon kloten geregeld :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nas T
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 02-10 10:09
Verwijderd schreef op zaterdag 02 januari 2010 @ 10:53:
Nou nou... het is alweer week 1 en ik heb nog niks vernomen van studentmobiel. Ik zag eerder in dit topic dat er in week 52 een nieuwe levering binnen zou komen. Ik heb een mailtje gekregen dat het begin januari werd, alweer heel vaag!

'Ik kan u helaas niet garanderen dat uw bestelling met deze
levering wordt verstuurd. Wij versturen de toestellen chronologisch (de
klanten die als eerste besteld hebben krijgen hun toestel als eerste).
omdat we nog niet exact weten hoeveel toestellen we binnen krijgen kan
ik dus geen garantie over verzending geven.'

Belachelijk!
Hee, doe eens rustig! Het is ten eerste week 1 en ten tweede is studentmobiel eerlijk:
Ze weten niet hoeveel ze zelf krijgen dus kunnen ze geen garanties geven. Blijft beter dan dat ze je iets beloven maar niet nakomen.

vrede in rust

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nas T..

Als je ergens een product besteld en je weet dat het product nog in bestelling is, is het dan aannemelijk dat er een wachttijd van 2 maanden is?

Daarnaast lijkt het mij volkomen logisch dat ze bij studentmobiel ons niet beloven wanneer we de N900 krijgen. Dan zouden ze hunzelf ermee hebben want dan hebben wij juridisch en feitelijk iets om hun aan te klagen.

Het lijkt me niet het juiste topic om een discussie te voeren maar dit topic gaat over levertijden en abonnementen en ik vertel gewoon mijn ervaring hierover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een geklaag allemaal..
Ik ben al sinds 4 juli bezig om een telefoon opgestuurd te krijgen. Ben na al dat gefaal (van vodafone uiteraard (wie anders...)) uiteindelijk ook maar overgestapt van de N97 naar de N900 aangezien het toch niet opschoot.

Als het goed is hebben ze nu bij de belcompany er ééntje voor mij klaar liggen.

Heb mijn abonnement geannuleerd. Moet nu wel eerst naar prepaid m'n nummer omzetten en daarna weer terug naar abonnement via de winkel, anders kon ik geen nummerbehoud krijgen.

Hoop hem dus morgen in huis te hebben.

Ik zou die bestelling dus gewoon annuleren (voor degene waar het abbonnement nog niet is ingegaan) want dan kun je gewoon lekker naar de winkel en heb je hem meteen! die eventuele benzine kosten om naar een winkel in de regio te rijden die er nog een paar heeft liggen geef ik liever uit dan dat ik nog langer zit te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lucas321
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 04-10 18:58
joke0704 schreef op woensdag 30 december 2009 @ 15:18:
ja begin november besteld nog niets. eerst befin dec, 15 dec week vd kerst, maar..................je raad het al nog niets. nu zeggen ze 1e week jan, moet het nog zien. Vraag me af hoeveel mensen al niet zitten te wachten en of de batch die afkomt genoeg is.
Bij 2call besteld
Besteld bij 2call.nl eind september en ook ik zit nog steeds te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maardein
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 23-11-2021
Ik heb hem 11 oktober bij studentmobiel besteld, en ook nog niets. Ik denk dus dat alle mensen die pas in november/december hebben besteld nog wel even moeten wachten. Tenzij ze opeens een gigantische levering binnen krijgen natuurlijk.

De site is nu down, dus ik kan mijn orderstatus niet checken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xentor
maardein schreef op zondag 03 januari 2010 @ 18:19:
Ik heb hem 11 oktober bij studentmobiel besteld, en ook nog niets. Ik denk dus dat alle mensen die pas in november/december hebben besteld nog wel even moeten wachten. Tenzij ze opeens een gigantische levering binnen krijgen natuurlijk.

De site is nu down, dus ik kan mijn orderstatus niet checken.
lijkt me sterk ze hebben de vorige keer ook de mensen op gereserveerd gezet die hem kregen, van mij staat daar nu ook op mn nieuwe abbo is ingegaan en had op 8/9 november besteld.

edit:
ook op de hi pagina staat nu (bij eigen gegevens):
Hi Abonnement:
KPN Flexibel Online 190
Voordeelbundel:
Surf&Mail Totaal 10 euro

[ Voor 11% gewijzigd door Xentor op 03-01-2010 19:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oh ja, voor ik het vergeet te melden, ik heb 'm al :p

Vorige week maandag opgehaald in de winkel -)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Al iemand wat studentmobiel gehoord?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xentor
Verwijderd schreef op maandag 04 januari 2010 @ 13:30:
Al iemand wat studentmobiel gehoord?
heb gemaild naar ze maar nog niks vernomen :(