Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 330339

Vanavond gebeld! Eerst door iemand van BC en toen door een bezorg bedrijf!

Bevestigingsmailtjes ook al ontvangen!

Morgen word mijn N900 afgeleverd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 329828

Als jullie me willen excuseren, opgekruld in mijn bed liggen met m'n duim in m'n mond terwijl de tranen van mijn wangen rollen. Langzaam mijzelf in slaap neuriend.

Tot volgende week! dan heb ik ook een n900 dan kan ik weer meepraten :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperium
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Bij Amazom.com issie 331 euro..

http://www.amazon.com/gp/...7&creativeASIN=B002OB49SW

Weet iemand een goede reden om daar NIET te bestellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@Imperium:

1. Ik lees 499 ( Price After Rebate: $499.99 )
2. Amazon verzend geen electronica buiten de US als ik me niet vergis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lexi1986
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 08-03-2021
Anoniem: 329828 schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 00:06:
@Imperium:

1. Ik lees 499 ( Price After Rebate: $499.99 )
2. Amazon verzend geen electronica buiten de US als ik me niet vergis.
En zo wel kun je extra kosten verwachten, je moet belasting betalen over het product en inklaringskosten

Ow ja en de dollar is geen euro Imperium :p

[ Voor 6% gewijzigd door lexi1986 op 04-12-2009 00:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R_W
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

R_W

Ik ben nu de bestelprocedure op belcompany.nl aan het doorlopen en ik heb een korte vraag: als ik mijn abonnement verleng (ik heb nu Vodafone 2jr 22,50 die in januari afloopt en ik ga Vodafone 1jr 27,50 nemen) heb ik niks met nummerbehoud te maken, correct? Daar vul ik dus "Nee" in...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperium
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
lexi1986 schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 00:11:
[...]

En zo wel kun je extra kosten verwachten, je moet belasting betalen over het product en inklaringskosten

Ow ja en de dollar is geen euro Imperium :p
499 dollar = 331 euro ;)

Maarja.. 331 euro + 19% BTW = 393 euro. alsnog niet duur ;)
Op de site van Amazon staat daat ze wel naar de NL versturen...
Additionally, some consumer electronics, health and personal care, home and garden, jewelry, pet supplies, shoes, software, sporting goods, tools, video games, and watches can be shipped to the following countries:

Australia, Austria, Belgium, Brazil, Canada, Chile, Czech Republic, Denmark, Finland, France, Germany, Hong Kong, Hungary, India, Ireland, Italy, Japan, Luxembourg, Malaysia, Mexico, Netherlands, New Zealand, Norway, Philippines, Portugal, Poland, Saudi Arabia, Singapore, South Africa, Spain, Sweden, Switzerland, Taiwan, Thailand, United Arab Emirates, United Kingdom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lexi1986
Imperium schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 00:24:
[...]

499 dollar = 331 euro ;)

[...]
Zie link je betaald meer: http://www.douane.nl/particulier/internetaankopen/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 321398

Heb mijn abonnement verlengd op studentmobiel, maar geen bevestiging van de verlenging ontvangen. Schijnbaar is dit echter wel verwerkt door hi. Op de hi site trof ik - ingelogd - dit bericht aan:

Het is op dit moment nog niet mogelijk om je contract te verlengen, omdat je huidige contract nog loopt.
Vanaf 30 september 2011 kan je je contract verlengen op Hi.nl. Je kunt dan een nieuwe telefoon uitzoeken in de online shop.

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 321398 op 04-12-2009 02:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paquito
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Imperium schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 00:24:
[...]

499 dollar = 331 euro ;)

[...]
+ inklaringskosten + btw over verzend bedrag + eventueel verkeerde calculatie + eventueel extra douane kosten via carrier (UPS bv)

Daarnaast kun je problemen krijgen met de garantie. Het risico zou ik wel nemen voor 331 euro, maar incl alle belastingen is het niet echt meer de moeite waard. Voor dit soort producten is USA eigenlijk alleen leuk als je er echt heen gaat. Dan kun je het in je koffer wegmoffelen. Ik heb met de post in het verleden echt teveel gezeik meegemaakt.

Wat je wel kunt doen is aanbiedingen in de UK via Ebay in de gaten houden. Dat wil nog wel eens leuk uitpakken en is vrij van rechten. En je hebt gewoon Europese garantie.

Maar nog even wachten en de N900 ligt hier vast voor 499 euro. :) Ik hoop op aanbiedingen voor de kerstdagen.

[ Voor 26% gewijzigd door Paquito op 04-12-2009 03:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philos31
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15-06 21:04
Het is 9 uur geweest, eens kijken welke mensen vandaag verblijd gaan worden door BC.

BMW C-Evolution LR, Skoda Enyaq iV80 Sportline, 7200Wp 27KwH thuisbatterij (zelfbouw) , 7x Daikin l/l warmtepomp, Homeautomation by Homey

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eastside
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-05 10:34

Eastside

It's me, TP!!

Worden de BC filialen dan ook vandaag bevoorraad? Ik heb hem besteld bij BC Enschede en daar gingen ze uit van zaterdag...

Goodgoan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarco1984
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08-03-2024
gefeli mensen van de BC!

sta op het punt mijn order bij expansys te annuleren.
en dan maar bij BC te bestellen als ik hem begin volgende week maar heb ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paquito
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Waarom dat ding samen met een abo aanschaffen als je uiteindelijk 100 - 200 euro rente betaald? En er 1 - 2 jaar aan vast zit.

[ Voor 14% gewijzigd door Paquito op 04-12-2009 09:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 324128

@Paquito. Zo denk ik ook. Ik koop alles zonder abo. Ook mijn N97

Heb gisteren Smartphoneshop gebeld. Het was echt niet de bedoeling dat BC als eerste zou uitleveren. Daar zou nog wat over gekletst gaan worden met de inkoopafdeling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarco1984
Anoniem: 324128 schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 09:20:
@Paquito. Zo denk ik ook. Ik koop alles zonder abo. Ook mijn N97

Heb gisteren Smartphoneshop gebeld. Het was echt niet de bedoeling dat BC als eerste zou uitleveren. Daar zou nog wat over gekletst gaan worden met de inkoopafdeling
geloof het wel dat is allemaal marketing talk...

zit met die sales senior van Expansys te mailen.. Hij ging het laten conmtroleren bij de BC..
maar mja als klant koop je daar niets voor en ben je er wel klaar mee..
het enige wat ons geluk hierdoor is is dat we steeds meer zeker weten dat we hem volgende week dan wel zouden krijgen...
maar ook dat is weer afwachten en omdat ik er scheit ziek van wordt... denk ik maar dat ik hem dan bij de BC bestel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik bestel hem niet bij BC. Ik wacht gewoon tot volgende week en verdien 50 euro daarmee. Heb al zolang gewacht, die paar dagen kunnen ook nog wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarco1984
Anoniem: 324128 schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 09:24:
Ik bestel hem niet bij BC. Ik wacht gewoon tot volgende week en verdien 50 euro daarmee. Heb al zolang gewacht, die paar dagen kunnen ook nog wel
goed punt!
en je zult zien als je nu overstapt moet je nog langer wachten omdat BC al zijn toestellen reeds verstuurd heeft ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 330249

Net een belletje gehad van de lokale Belcompany!

Hij is binnen en kan hem ophalen!!!

Helaas kan ik vandaag niet ivm werk dus morgenvroeg haal ik hem op ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D3sm0dr0mic
  • Laatst online: 26-01 10:59
Anoniem: 330249 schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 09:47:
Net een belletje gehad van de lokale Belcompany!

Hij is binnen en kan hem ophalen!!!

Helaas kan ik vandaag niet ivm werk dus morgenvroeg haal ik hem op ;-)
Mooi!, welk filiaal is dat? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarco1984
Goedendag,

Bij Belcompany hebben ze geen voorraad. Misschien de Simlock versie..

Met vriendelijke groet / best regards / cordialement / mit freundlichen grüssen

kreeg ik net van expansys ;)
hebben mensen de simlock vrije versie ook besteld bij de BC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• graceful
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
Jarco1984 schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 09:52:
Goedendag,

Bij Belcompany hebben ze geen voorraad. Misschien de Simlock versie..

Met vriendelijke groet / best regards / cordialement / mit freundlichen grüssen

kreeg ik net van expansys ;)
hebben mensen de simlock vrije versie ook besteld bij de BC?
"Goede middag met de concurrent, heeft u wel voorraad? Want wij ontvangen nog niks"
- "Nee hoor, nog niks binnen".

|:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarco1984
graceful schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 09:54:
[...]

"Goede middag met de concurrent, heeft u wel voorraad? Want wij ontvangen nog niks"
- "Nee hoor, nog niks binnen".

|:(
heb deze man de link van tweakers maar eens even gegeven ;)
kijken of ik hem stil krijg zo :)
mooie drol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12:36

robertwebbe

Robert Webbe

De N900's bij BelCompany zijn open markt versies dus geen SIM-lock of operator branding.
En ik denk dat de eerdere berichtgeving in dit topic wel overtuigend genoeg is om te zien dat gisteren de weborders verstuurd zijn en de winkels vandaag bevooraad worden.

[ Voor 49% gewijzigd door robertwebbe op 04-12-2009 10:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Voor hoeveel procent is het eigenlijk zeker dat de reguliere webwinkels deze phone volgende week binnenkrijgen??

Ik heb inmiddels al twee tasjes besteld en twee screenprotectors ( ik weet het, vraag aub niet waarom ;) ) maar ik heb nog steeds geen phone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lexi1986
Voor degene in de omgeveging Zeist ik weet dat bij Belcompany in Zeist geen reserveringslijst is aangelegd vanwege een fout en die vandaag ook de toestellen zou ontvangen. Denk dat die er wel wat op voorraad zullen hebben. En een simlock versie van de N900 bij Belcompany ?? :p ik ben benieuwd want dat zou betekenen dat ik mijn phone niet kan gaan gebruiken en dat er stond volgens mij echt simlock vrij bij :p hier komt de koerier binnen nu en 3 uur langs dus wacht met smart af :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BBoy01
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22-03 19:50
lexi1986 schreef op donderdag 03 december 2009 @ 23:15:
[...]

Vind het vreemd dat je niks ontvangen hebt en ook zeer l*llig voor je aangezien ik hem 2 dagen geleden besteld heb en jij al veel eerder.
Heb hetzelfde probleem, BC legde me uit dat het wachten was op kpn omdat ik van vodafoon met nummer behoud overstap naar HI/KPN.
Zodra men de gegevens terug krijgt nemen ze contact met me op, zal hem dan maandag wel krijgen omdat er op zaterdag geen koeriers dienst is. (toch?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarco1984
robertwebbe schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 10:11:
De N900's bij BelCompany zijn open markt versies dus geen SIM-lock of operator branding.
En ik denk dat de eerdere berichtgeving in dit topic wel overtuigend genoeg is om te zien dat gisteren de weborders verstuurd zijn en de winkels vandaag bevooraad worden.
dat is juist ook de reden dat ik hem maar de link van tweakers heb gegeven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lexi1986
BBoy01 schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 10:22:
[...]

Heb hetzelfde probleem, BC legde me uit dat het wachten was op kpn omdat ik van vodafoon met nummer behoud overstap naar HI/KPN.
Zodra men de gegevens terug krijgt nemen ze contact met me op, zal hem dan maandag wel krijgen omdat er op zaterdag geen koeriers dienst is. (toch?)
Ik heb t-mobile en ga nu naar KPN :p en was bij mij binnen 1 dag geregeld.

Zaterdags was inderdaad geen koeriersdienst

[ Voor 4% gewijzigd door lexi1986 op 04-12-2009 10:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BBoy01
lexi1986 schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 10:24:
[...]

Zaterdags was inderdaad geen koeriersdienst
Dan haal ik hem zelf wel op, woon praktisch naast het hoofdkantoor :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarco1984
RobertWebbe,
weet jij trouwens ook uit je hoofd of dfe BelCompany nu alles al verstuurd heeft? Of is het nog zo wanneer ik hem vandaag of morgen bestel dat ik hem begin volgende week heb ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marijnboon
  • Laatst online: 17-05 17:08
vind zo een naaiactie dat ik niks hoor , heb hem nog in oktober besteld,
grr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lexi1986
marijnboon schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 10:32:
vind zo een naaiactie dat ik niks hoor , heb hem nog in oktober besteld,
grr
Gewoon zelf bellen naar het hoofdkantoor en zeggen dat je op dit forum zit en iemand die hem 2 dagen geleden besteld heeft hem wel geleverd krijgt en jij niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 231825

10.29h Ik was zoals gewoonlijk ff aan t kijken of hier nog wat nieuws was... *telefoon*

>Goedenmorgen, met Belcompany
<Goedenmorgen :9~ :9~ :9~
>Wij zouden u bellen als de N900 binnen was...
< Oke, ik kom hem direct ophalen! :*) 8)

(BC Arnhem, Vijzelstraat, 4e op de lijst)

Maar nu ga ik hem dan snel ophalen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizzy
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06-05 13:34
Anoniem: 231825 schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 10:37:
>Goedenmorgen, met Belcompany
<Goedenmorgen :9~ :9~ :9~
>Wij zouden u bellen als de N900 binnen was...
< Oke, ik kom hem direct ophalen! :*) 8)
Let je wel op met waterschade je weet maar nooit met al dat :9~ :9~ :9~ ;)

[ Voor 63% gewijzigd door Gizzy op 04-12-2009 10:58 ]

flickr - WOT Profile - Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• graceful
  • Niet online
Telefoontje van BC, hij ligt klaar. Vanavond even ophalen. Hij melde wel direct dat hij ze niet te lang kan vasthouden, wegens de populariteit. ;)

[ Voor 5% gewijzigd door graceful op 04-12-2009 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 331029

Ik heb zojuist de laatste bij BC Leeuwarden kunnen reserveren. Ik zit met het volgende:

Bij gsmwijzer heb ik een contract getekend enzo, statut staat op contract ontvangen.

Op basis van welke rechtsgrond kan ik onder dit contract uitkomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philos31
Anoniem: 331029 schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 11:06:
Ik heb zojuist de laatste bij BC Leeuwarden kunnen reserveren. Ik zit met het volgende:

Bij gsmwijzer heb ik een contract getekend enzo, statut staat op contract ontvangen.

Onder basis van kopen op afstand? Je hebt nog niet eens geleverd gekregen, dus anuleren moet geen probleem zijn.

Edit:
De bedenktijd is een periode waarin u kunt beslissen dat u het product toch niet wilt kopen. U kunt het dan terugsturen. U hoeft niet te vertellen waarom u het product niet wilt. Een bedenktijd noemen we ook wel een zichttermijn of een bedenktermijn.
Hoelang is de bedenktijd?

Bij een koop of afstand is de bedenktijd zeven werkdagen. Zaterdag, zondag en feestdagen tellen dus niet mee.
Wanneer begint de bedenktijd?

* Koopt u een product? Dan begint de bedenktijd één dag nadat u het product hebt gekregen.

[ Voor 39% gewijzigd door Philos31 op 04-12-2009 11:09 ]

BMW C-Evolution LR, Skoda Enyaq iV80 Sportline, 7200Wp 27KwH thuisbatterij (zelfbouw) , 7x Daikin l/l warmtepomp, Homeautomation by Homey

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Philos31 schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 11:08:
[...]

Onder basis van kopen op afstand? Je hebt nog niet eens geleverd gekregen, dus anuleren moet geen probleem zijn.
Ik dacht dat je door de wet koop op afstand een langere bedenktijd kreeg?

Iig :9~ ik dacht dat er 15 geleverd werden bij BC, " zal ik er een reserveren voor u meneer, er is er nog 1 beschikbaar"

Ik :9~ :9~ , uuh, ja gaarne

----------edit-------
Aha, ik heb idd nog niets ontvangen, snel een mailtje eruit naar GSMwijzer, ze zullen blij zijn met die afzeggingen

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 331029 op 04-12-2009 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eMiz0r
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16-06 21:23
Telefoontje uit Drachten Belcompany, hij ligt voor me klaar!!!! :D Even denken aan mn rijbewijs...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lexi1986
Anoniem: 331029 schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 11:06:

Bij studentmobiel was het 1 mail en toen was ik er vanaf, denk dat dat bij jouw ook zo is. Gewoon een mailtje sturen en klaar. Je hebt immers nog niks ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 170544

Voorheen besteld bij Nokia. Gecancelled. Nu via BC. Arnhem en utrecht al binnen. Hopelijk volgt almere en Amsterdam snel :O

4e op de lijst bij Arnhem, en welke positie in utrecht?

Ik sta 4e en 5+ denk ik :S Hopend op een telefoontje ga ik maar alvast gereed zitten om t huis uit te sprinten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D3sm0dr0mic
  • Laatst online: 26-01 10:59
Anoniem: 170544 schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 11:16:
Voorheen besteld bij Nokia. Gecancelled. Nu via BC. Arnhem en utrecht al binnen. Hopelijk volgt almere en Amsterdam snel :O

4e op de lijst bij Arnhem, en welke positie in utrecht?

Ik sta 4e en 5+ denk ik :S Hopend op een telefoontje ga ik maar alvast gereed zitten om t huis uit te sprinten :P
Sta 1e in A'dam, net zelf maar ff gebeld, ze verwachten hem om 1 uur. ' Dan zorg ik ook dat ik er ben ' :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Leeuwarden ontvangt hem ook, op voorwaarde dat de koerier geen brokken maakt, rond 13:00 uur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJuul
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-05 22:54
Ik kreeg ook net een belletje van BC kon hem komen ophalen. Ze hadden er nog 1 en ik was eerste op de lijst.

Ben ik al maanden aan het wachten op dit apparaat en toch heb ik hem nu aan me voorbij laten gaan!?

Waarom?? 600 euro losse verkoop. Dan maar nog wat langer wachten tot ie leverbaar is via een webshop. Ik vind een verschil van 80 euro echt te veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

TheJuul schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 11:24:
Ik kreeg ook net een belletje van BC kon hem komen ophalen. Ze hadden er nog 1 en ik was eerste op de lijst.

Ben ik al maanden aan het wachten op dit apparaat en toch heb ik hem nu aan me voorbij laten gaan!?

Waarom?? 600 euro losse verkoop. Dan maar nog wat langer wachten tot ie leverbaar is via een webshop. Ik vind een verschil van 80 euro echt te veel.
En een abonnement nemen was geen optie?

80EU is niets voor een toestel van 600...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mensen mensen, de nokia N900 ís en zal niet verkrijgbaar zijn mét een simlock aangezien deze telefoons zoveel vrijheid bieden ( maemo ) dat het onmogelijk is een simlock er op te zetten en te behouden.

That said, ik ben vrolijk vandaag want het is me opgevallen dat mijn nieuwe abo ingegaan is zonder problemen en zonder verlenging. Het is gewoon overgezet dus mijn angsten waren ongegrond.

Ik feliciteer de mensen die hem vandaag ontvangen, veel plezier ermee en laat even weten wat je eerste indruk is :) Ik moet nog tot volgende week wachten.

p.s. Weet iemand een winkel in NL waar ik een goede screenprotector kan kopen voor de N900?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Voor hoeveel procent is het zeker dat de overige webshops hem volgende week krijgen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmtsjmftsch
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 07:36
graceful schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 11:04:
Telefoontje van BC, hij ligt klaar. Vanavond even ophalen. Hij melde wel direct dat hij ze niet te lang kan vasthouden, wegens de populariteit. ;)
Net eenzelfde telefoontje gehad. BC Utrecht.

No matter the age, never lose the Kramer inside

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eastside

Eastside

It's me, TP!!

Net een belletje gepleegd richting BC Enschede, ik was nr4 op de lijst en er zijn er 3 binnengekomen... ;(

Goodgoan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xentor
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 10:20
robert webbe, klopt het dan dat BC een bepaalde deal heeft met nokia of niet?

- iRacing profiel | Ryzen 7700x | 4070 | 32GB DDR5 | -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Eastside schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 11:33:
Net een belletje gepleegd richting BC Enschede, ik was nr4 op de lijst en er zijn er 3 binnengekomen... ;(
ach zielepiet,

zitten er niet meer winkels in de buurt van Enschede?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarco1984
gebeld met BC Hardenberg :D
ze houden er 1 achter :D als ze hem binnen krijgen
WHOPPA

ben dan wel klaar met expansys betaal wel 40 euro extra!
maar eerst even zijn telefoontje afwachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarco1984
Xentor schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 11:33:
robert webbe, klopt het dan dat BC een bepaalde deal heeft met nokia of niet?
lees een aantal posts van hem en ik denk dat je daar je antwoord hebt.
volgens mij is er wel een speciale afspraak gemaakt.
maar verder I don;t know

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xentor
Anoniem: 331029 schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 11:35:
[...]

ach zielepiet,

Oldenzaal kreeg hem vandaag ook binnen maar weet niet of er iemand gereserveerd heeft daar ;o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 331039

Net belletje gehad van BC Heerenveen, had er drie binnen gekregen en ik sta 1 op de lijst, denk dat ik hem binnenkort maar eens ga halen ..... of nu toch maar gelijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eastside

Eastside

It's me, TP!!

Anoniem: 331029 schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 11:35:
[...]

ach zielepiet,

Tja, maar heb in dit filiaal een contract afgesloten...

Goodgoan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philos31
Ik ben zojuist langs de BC gelopen en die hadden de bellijst al onder de toonbank liggen.
Hij zei dat de afgelopen week erg veel mensen hadden gereserveert en dat ze op volgorde van bestelling gebeld zouden worden. Mijn naam stond bovenaan, maar voor zover ik weet ben ik 2e en geen eerste. Maar goed, hij wist hoeveel hij er binnen zou krijgen en de meeste bestellingen konden uitgeleverd worden.

Ow, hij had ze nog niet, verwacht tussen nu en 13:30

[ Voor 6% gewijzigd door Philos31 op 04-12-2009 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarco1984
Eastside schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 11:39:
[...]

Tja, maar heb in dit filiaal een contract afgesloten...
lijkt mij geen probleem..

belcompany is belcompany lijkt me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lexi1986
Heb hem binnen en hij is simlock vrij :p dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarco1984
lexi1986 schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 11:44:
Heb hem binnen en hij is simlock vrij :p dus
ik baal zelfs dat ik moet werken ;)
haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• graceful
  • Niet online
Jarco1984 schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 11:52:
[...]

ik baal zelfs dat ik moet werken ;)
haha
Hahahahaha hier ook. Gelukkig is 'ie tot 9 open wegens sinterklaas weekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarco1984
graceful schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 11:53:
[...]

Hahahahaha hier ook. Gelukkig is 'ie tot 9 open wegens sinterklaas weekend.
ja :P
het gekke is nu je weet dat meer mensen hem zo makkelijk opahelen...
wil je hem zelf ook graag hebben haha :D en mooi voor het weekend!
hoop dat ik snel een positief telefoontje krijg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lexi1986
Jarco1984 schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 11:56:
[...]

ja :P
het gekke is nu je weet dat meer mensen hem zo makkelijk opahelen...
wil je hem zelf ook graag hebben haha :D en mooi voor het weekend!
hoop dat ik snel een positief telefoontje krijg!
Kan het me voorstellen :p pffff dat beeld van dit toestel is echt een verademing man echt gaaf en het keyboard voelt heerlijk ik ben weg ik ben spelen :P haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 326059

Heb Gsmwijzer maar ff gebelt, (reageren niet op me mail)
wanneer ze hem verwachten, waarschijnlijk over 2 weken, dat zou dus 18 december zijn maar kon geen harde datum zeggen, beetje jammer, is wel dicht richting de kerstdurkte, met al haar vertragende factoren :(
weet niet of ik hier onderuit kan want ik heb wel al een nieuw abo. die per 04012010 in gaat dus dat heeft GSMwijzer geregeld......

het is dan wel waar
eerst nokia online, die gasten hebben hem al 2 weken
dan BC, vanaf vandaag
over 2 weken de rest??
snap dat de rest het wel wist maar niet zegt want dan zou iedereen hem bij BC halen..
(ach BC is weer duurder, dus wachten spaart geld uit, is toch weer een paar maanden bellen :-)

heb nog niks van BC hier te lisse gehoord (ga me resevering anuleren)

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 326059 op 04-12-2009 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarco1984
lexi1986 schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 12:00:
[...]

Kan het me voorstellen :p pffff dat beeld van dit toestel is echt een verademing man echt gaaf en het keyboard voelt heerlijk ik ben weg ik ben spelen :P haha
haha kan mij het verrotten!
ga wel eerder weg vanmiddag van mijn werk!

MUST PLAYYYYY 8)7 8)7 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wokkelz
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 13:16
Ik ga mijn N900 dadelijk halen bij de BC te Rijswijk. Vriend van me werkt daar en die houdt mijne apart :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BBoy01
wokkelz schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 12:07:
Ik ga mijn N900 dadelijk halen bij de BC te Rijswijk. Vriend van me werkt daar en die houdt mijne apart :)
Ik heb geen vrienden :'( :'( :'( ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• died_laughing
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16-06 16:27
Net gebeld met de koerier van BC.
Mijn toestel word volgende week zaterdag afgeleverd, eerder kon ik helaas niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayMotix
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07-06 14:37
zo dit tik ik nu van mijn nieuwe n900 vandaag gekocht bij BC Maastricht. geweldig apparaat en ik ben zeer tevreden met het scherm en de respons ervan! tobo werkt ook fijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarco1984
nog geen mensen last van de microfoon tijdens bellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 326059 schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 12:01:
het is dan wel waar
eerst nokia online, die gasten hebben hem al 2 weken
dan BC, vanaf vandaag
over 2 weken de rest??
snap dat de rest het wel wist maar niet zegt want dan zou iedereen hem bij BC halen..
(ach BC is weer duurder, dus wachten spaart geld uit, is toch weer een paar maanden bellen :-)

heb nog niks van BC hier te lisse gehoord (ga me resevering anuleren)
Ik zit bij de eerste lading van studentmobiel. Mij is verteld dat ik hem eind volgende week kan verwachten, dus je zal niet bij de eerste lading zitten = nog een week langer vermoed ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarco1984
YEAH telefoon van BC gehad
mag hem ophalen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12:36

robertwebbe

Robert Webbe

Over 2 weken begint de kerstdrukte bij de post...

Afbeeldingslocatie: http://farm3.static.flickr.com/2517/4157870830_2b26133f44_m.jpg
^^^^ Robert met zijn speledingetje :)

[ Voor 8% gewijzigd door robertwebbe op 04-12-2009 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlmeloALi
  • Laatst online: 28-08-2024
Jahoor!!!!!!!!! Hij is binnen bij BC in Almelo :D toen ik daarheen ging om te vragen of ze de n900 binnen hadden gekregen was die man achter balie al aan het spelen met het toestel :P Ik heb hem laten reserveren en morgen vroeg ga ik hem ophalen (hij zei dat hij ze nog moest inboeken ofzo) :D

Ik mocht ook beetje spelen mat dat ding en lijkt me wennen.. van N73 naar N900 :P

[ Voor 12% gewijzigd door AlmeloALi op 04-12-2009 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Woah.. ik sta op het punt een screenprotector te kopen van 6 dollar 25, zie ik dat shipping 40 euro?! kost.. laat maar zitten dan xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xentor
robertwebbe schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 12:56:
Over 2 weken begint de kerstdrukte bij de post...

[afbeelding]
^^^^ Robert met zijn speledingetje :)
giev?, verwacht die van mij dan maar over 2 weken via studentmobiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrisjuh_15
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 12:13

Chrisjuh_15

Facta non verba

Oh wat is dit zuur voor Studentmobiel.nl :X

Net gebeld met BC Zoetermeer. Kan hem daar a.s. zondag gaan ophalen ivm werk morgen en vanavond. Net een mailtje naar Studentmobiel gestuurd met de mededeling dat ik hem annuleer. :D

:D EINDELIJK :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarco1984
heb mijn gegevens van expansys ook door gegeven. kunnen ze mijn geld weer terug gaan storten ;)
goeie zaak voor BC lijkt mij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• van_doorn
  • Laatst online: 17-02 15:10
Ik net ook naar de belcompany helaas alles al weg. Maar de man vertelde me dat belcompany 80% van de N900 toestellen krijgt. Het wordt dus lang wachten bij andere winkels :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boyd
  • Laatst online: 12:11
van_doorn schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 13:39:
Ik net ook naar de belcompany helaas alles al weg. Maar de man vertelde me dat belcompany 80% van de N900 toestellen krijgt. Het wordt dus lang wachten bij andere winkels :(
Welke BC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zojuist Smartphoneshop gebeld. Zij dachten het toestel als eerste te kunnen uitleveren. 100% zeker volgende week

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• van_doorn
  • Laatst online: 17-02 15:10
In Almere-stad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• njh
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16-06 16:37

njh

Zojuist even de BC in Heerlen (coriocenter) binnen gelopen, en ik was de eerste wonder boven wonder die voor de N900 kwam. Zonder reservering whatsoever :D

Eerste indruk: Wauw
In de winkel nog even de terminal geopend en na het uitvoeren van uptime was ik al overgehaald _/-\o_

Nu nog ff hopen dat Nokia de isync plugin update... want die ondersteund de N900 nog niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 170544

Heb hem zojuist opgehaald en tis echt super post er nu ook vanaf op de factory charge nog :p
was de eerste die hem kwam halen.

Ik zie dat ie overal langzaam begint binnen te druppelen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 331071

Vanmiddag 13:00 HEBBES !!!

Wat hieraan vooraf ging (min of meer chronologisch):
Ik kwam in juli in aanmerking voor verlenging en ging op zoek naar een waardige opvolger voor mijn N95. Het moest iets vernieuwends zijn, ik twijfelde tussen de iPhone 3GS, de HTC Hero en de N900.
De Hero bekeken in de winkel en op internet, wel leuk maar niet hét.
Vanwege de late release van de N900 heb ik toen voor de 3GS gekozen, kon ik mooi even kennismaken met dit nieuwe concept.
Leuk speeltje die 3GS, goede UI, maar teveel iPod. Geen multitasking, leuke apps maar niet de goeie die Nokia wel heeft (o.a. Sporttracker) en alles moet via iTunes. Je weet de locatie van je gegevens niet en foto's en ringtones synchroniseren is een verhaal apart.
Dus in oktober bij Studentmobiel de N900 besteld, hopelijk vóór mijn vakantie van 18 oktober geleverd.
Helaas, de levering liep niet op planning. Het verloop van de uitgestelde leveringen heb ik al die tijd op tweakers kunnen volgen, waarvoor jullie dank. Helaas werd ik er ook een beetje neuro van.
Uiteindelijk (eind november, terwijl Nokia-shop al leverde maar snel uitverkocht was) zegt Studentmobiel op 14 december te kunnen leveren. Dat is te laat want de iPhone is voor dochterlief maar daar moet wel een abootje bij met Sinterklaas. Toen duidelijk werd dat BC dit weekend al kon leveren heb ik snel via BC-internet een bestelling geplaatst op dinsdag 1 december. Voor de zekerheid heb ik me bij mijn local BC-store op de wachtlijst laten zetten op donderdag 3 dec, als 3e. Twijfelgevalletje, want ze verwachtten maar twee exemplaren.
Op vrijdag nog niets van mijn BC-order gehoord, bij nabellen bleek dat mijn bestelling pas op maandag geleverd zou kunnen worden. Dan maar annuleren en een sim-only voor dochterlief regelen. Bij de BC-store wisten ze me op vrijdagochtend te vertellen dat de koerier 3 stuks zou leveren: één voor mij dus!
Dan kon ik nog net een rondje hardlopen en daarna dóór naar de BC-store om mijn N900 te verwelkomen.
En aldus geschiedde. _/-\o_
En nu: PLAYTIME *O* *O* *O* *O* *O* *O* :w

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 331071 op 04-12-2009 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

zomg een 3gs voor sinterklaas... dochterlief moet wel héél lief zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 328714

hehe hier is die ook eindelijk binnen, ga hem meteen halen :D
Er zijn er volgens mij 3 per filiaal binnengekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Allerlaatste nieuws smartphoneshop:

De leverdatum van 11-12 heeft altijd al op onze website gestaan , de afspraak met de leverancier was dat wij en de BC de N900 als eerste binnen zouden krijgen. Onze inkoop afdeling onderzoek nu waarom dit niet is gebeurt. Wij verwachtten het toestel 11-12 zoals op onze website staat binnen te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 210572

Vandaag 12:00 weer met De BC internetshop gebeld te hebben met de vraag waarom ik nog niks gehoord had.
Daar hadden ze geen idee van en ze gingen het uitzoeken. levering zou op zijn vroegst maandag zijn omdat de koerier morgen niet bezorgd i.v.m sinterklaas.. (worden die dingen door zwarte pieten gebracht?)
Daarna bedacht ik me dat ik ook best een gokje kon wagen en heb de BelCompany in Bussum gebeld, deze hebben er een apart gehouden en ik heb hem zo juist opgehaald, was de laatste alweer werd mij verteld.
Nu alleen nog de internet bestelling annuleren hetgeen ik met veel plezier zal doen! En dan kan het spelen beginnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fevol
  • Laatst online: 01-02-2013
Net ook een telefoontje binnen van de BC al hier. (Emmeloord)
Heb ook een aanvraag (met abo) gedaan bij Bestelmaar maar nog geen contract getekend en kan niet meer wachten. Ze zeggen pas de 15e te kunnen leveren...

Gelet op het feit dat ik nog geen abo contract heb getekend en er nog niks is geleverd kan ik toch gewoon deze bestelling annuleren? Net gebeld met Bestelmaar maar ze hebben het te druk met het aannemen van alla annuleringen denk ik...

Graag jullie reactie...

[ Voor 3% gewijzigd door fevol op 04-12-2009 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kosj
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 29-11-2024
Net weer contact gehad met Studentmobiel. Zij zeggen het volgende:

De Nokia N900 wordt rond 14 december hier binnen verwacht en zal dan
direct uitgeleverd worden.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice Studentmobiel.nl

Deze reactie ligt dus in lijn met de informatie van de vorige poster.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kosj schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 15:44:

Met vriendelijke groet,

Deze reactie ligt dus in lijn met de informatie van de vorige poster.
Volgen de week dus, nou kan nog wel ff wachtem, doe ik al 6 weken, dus die 1e kan er ook wel bij

mannen bij BC lisse hebben ze ernog 1 over, heb de resevering geanuleerd daar:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boyd
  • Laatst online: 12:11
Vanmiddag ook 1tje opgehaald in de BC hoofddorp.

Vanochtend gebeld en gereserveerd, om half 2 werd ik gebeld dat ze binnen waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kosj schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 15:44:
Met vriendelijke groet,
Wat ik niet snap
Beste Hallokidoki,
Dank voor uw email. Wij hopen de eerste levering van de N900 eind volgende week te krijgen. U zal naar verwachting bij de eerste levering zitten. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice GSMwijzer.nl

GSMwijzer is toch ook studentenmobiel??
waarom zegt de ene geen datum, en houd het vaag, en de ander wel??
kijk 14 dec, is duidelijk, nog 10 nachtjes slapen, geen sinterklaas pakketje, maar een santaclaus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@Hallokidoki: In jou geval ( en mijn geval ) zit je hoogstwaarschijnlijk bij de eerste lading en die verwachten ze ergens eind volgende week, terwijl er ( ik neem aan ) zeker de 14e een lading komt.

Het is erg vaag ben ik met je eens, ik hoop gewoon dat ze nog niet zeker weten of ze de telefoons donderdag of vrijdag binnenkrijgen. In elk geval hoop ik hem uiterlijk zaterdag te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirr0r
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09-09-2024
Ik heb vandaag opgehaald bij BC Hengelo
stond op lijst nr 5, hadden er maar 3 geleverd gekregen en de 2 anderen hebben hem niet genomen die gereserveerd hebben dus ik gelukkig :D
anders had ik hem bij BC oldenzaal gehaald want daar staat er nog steeds 1 gereserveerd.

monsterlijk toestel :9 !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik ben erg blij voor jullie allemaal.. ik moet nog een weekje wachten :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 235542

Vanmiddag om 4 uur stond de bezorger voor de deur (besteld van Belcompany). Alle papieren netjes tekenen en klaar voor de transactie van 1 cent... dus niet. Probleem met het pinapparaat.
Laat ik nou ook net sinds 4 maanden geen afschriften meer krijgen (kopie van bankafschrift was ook goed geweest) dus toen had ik wel een probleem.
Gelukkiggg deed het apparaat het na een aantal keer proberen weer en heb ik nu ook mijn N900!
Nu hopen voor de rest dat de andere winkels ook een beetje snel zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philos31
Heb gelukkig vandaag mn N900 kunnen halen bij BC, stond 2e of 3e op de lijst daar, maar ze hadden er 7 binnen gekregen, maar allemaal gereserveerd, dus allemaal op natuurlijk. Er kwamen toen ik bezig was nog anderen binnen om ook hun N900 op te halen :)

Pagina: 1 ... 14 ... 27 Laatste