Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D3sm0dr0mic
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-01 10:59
Als je ff door rijdt naar Muiden (maxxis) daar hebben ze er nog 2. Heb ik de mijne ook net gehaald, stond 1e op de lijst en als je wat verder wilt rijden, in Den Helder hebben ze er 3!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D3sm0dr0mic
  • Laatst online: 26-01 10:59
Heb er nu een paar uurtje mee zitten spelen, moet natuurlijk alles nog instellen, wat me echt tegen valt zijn de erg goedkoop ogende oordoppen. Valt me erg tegen voor een toestel van 600 Euro! Dit hoort denk ik alleen in het andere topic thuis. Verder top toestel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• van_doorn
  • Laatst online: 17-02 15:10
D3sm0dr0mic schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 18:32:
[...]

Als je ff door rijdt naar Muiden (maxxis) daar hebben ze er nog 2. Heb ik de mijne ook net gehaald, stond 1e op de lijst en als je wat verder wilt rijden, in Den Helder hebben ze er 3!
Kheb em nu besteld bij studentmobiel. Geduld is een schone zaak. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander-B
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17-06 08:33
Ik heb mijn exemplaar vanmiddag bij Belcompany in Bussum gehaald, denk voor de zekerheid maar even de microfoon testen.
En jawel, zowel bij het opnemen van filmpjes als bij het bellen geen enkel geluid.

Gelukkig lag de laatste nog in de vitrine dus heb ik die gekregen. Daar is gelukkig niks mee aan de hand.

Het probleem met de defecte mics is dus nog niet verholpen, let goed op!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 324128

Ik heb net gelezen dat de mensen die het het langste volhouden met wachten een superspeciale versie van Maemo 5 op het toestel krijgen.

Of ben ik nu aan het dromen door al dat wachten en F5en??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phr34k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17-06 13:30
Heb hem net opgehaald bij BC Nieuwegein. Wat een schitterend speelgoed!

5520 Wp op WZW PVOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n41r0j
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 01-05 16:49
Zo, mijn N900 is ook binnen:) Heb em geannulleerd bij studentmobiel nadat ik vanmiddag rond half 5 op goed geluk de BC inliep in Apeldoorn. Als er iemand in de buurt van Apeldoorn woont, zou ik zeker even langswippen bij de BC. Er werd mij verteld dat ze nog ruim op voorraad lagen. Grijp je kans dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 210572

Sander-B schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 19:23:
Ik heb mijn exemplaar vanmiddag bij Belcompany in Bussum gehaald, denk voor de zekerheid maar even de microfoon testen.
En jawel, zowel bij het opnemen van filmpjes als bij het bellen geen enkel geluid.

Gelukkig lag de laatste nog in de vitrine dus heb ik die gekregen. Daar is gelukkig niks mee aan de hand.

Het probleem met de defecte mics is dus nog niet verholpen, let goed op!
Ik heb hetzelfde probleem, ook in Bussum gehaald! Volgens de verkoper was het de laatste... Balen dus en opnieuw wachten. En ik heb niet jou kapotte want de seal was nog heel :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 329828

Als ik volgende week een toestel krijg met een kapotte mic dan kunnen ze dat ding in hun hol schuiven dan ben ik er écht helemaal klaar mee. Eerst twee maanden wachten en dan een toestel met fabricage fout voor m'n neus krijgen.

Achja we gaan er gewoon vanuit dat dat niet het geval is hè :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 234189

Ik heb net in de Belcompany mijn N900 gehaald.
Er was er in Eindhoven nog 1 over die niet gereserveerd was dus heb die meteen opgehaald.
Deze werkt prima, heb nokia in een mail vriendelijk verzocht mijn geld per direct terug te boeken naar mijn credit card

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperium
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Anoniem: 210572 schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 22:28:
[...]

Ik heb hetzelfde probleem, ook in Bussum gehaald! Volgens de verkoper was het de laatste... Balen dus en opnieuw wachten. En ik heb niet jou kapotte want de seal was nog heel :-)
Dat denk ik niet. Volgende week is de zogenaamde 2e lichting en ik mag aannemen dat de fout daar dan is uit gehaald want vandaar dat er ook een vertraging was vorige week toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• James RB
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 11-02-2024
Anoniem: 324128 schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 20:02:
Ik heb net gelezen dat de mensen die het het langste volhouden met wachten een superspeciale versie van Maemo 5 op het toestel krijgen.

Of ben ik nu aan het dromen door al dat wachten en F5en??
Jij hebt al langere tijd last van hallucinaties... vrachtwagens met N900jes die je gewoon voorbij laat rijden... Heb je ook last van slaapwandelen? :) Hopeloos geval... :P

Ik moet nog een tijdje wachten vrees ik... het laatste beetje geloof in Sinterklaas is nu wel verdwenen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hallucinaties worden steeds erger joh. Als ik nu niet in slaap val ga ik N900tjes tellen in plaats van schaapjes.

Ach ja, nog 6 nachtjes slapen en dan heb ik hem als het goed is. Tenminste als 11-12 op de site betekent dat ik hem dan heb. Ik hoop niet dat het betekent dat Smartphoneshop hem dan krijgt. Dan moet ik weer een dag langer wachten. De 50 euri die hij daar goedkoper was dan bij BC heb ik inmiddels uitgegeven aan 2 tasjes en 2 screenprotector. De invisible shield en nog eentje. Stukken goedkoper dan hier. Heb zelfs maar 3$ shipping betaald. Las hier ergens dat iemand 40 moest betalen voor shipping. Missclick lijkt me lol

[ Voor 29% gewijzigd door Anoniem: 324128 op 05-12-2009 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __BlackEyed__
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Ik heb er gisteren 1 gekocht bij de Belcompany in Amstelveen. Is niet aan mij besteed. Inclusief uiteraard de aankoopbon voor € 575.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Waarom heb je hem niet eerst wat getest dan??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adam76
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08-07-2024
__BlackEyed__ schreef op zaterdag 05 december 2009 @ 11:21:
Ik heb er gisteren 1 gekocht bij de Belcompany in Amstelveen. Is niet aan mij besteed. Inclusief uiteraard de aankoopbon voor € 575.
kom maar op met die n900 voor 575

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 330966

Welke provider kan ik het beste nemen bij de N900? Dan doel ik voornamelijk op het internet..
Ik woon in Twente..

bvd,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaxDark
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 13-06 22:02
Anoniem: 234189 schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 22:37:
Ik heb net in de Belcompany mijn N900 gehaald.
Er was er in Eindhoven nog 1 over die niet gereserveerd was dus heb die meteen opgehaald.
Deze werkt prima, heb nokia in een mail vriendelijk verzocht mijn geld per direct terug te boeken naar mijn credit card
Ben ik zeer benieuwd bij welke BC en hoe laat, ik heb gister ze allemaal gebeld en ze waren direct uitverkocht aan mensen met reservering werd mij verteld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 324128 schreef op zaterdag 05 december 2009 @ 10:54:
Hallucinaties worden steeds erger joh. Als ik nu niet in slaap val ga ik N900tjes tellen in plaats van schaapjes.

Ach ja, nog 6 nachtjes slapen en dan heb ik hem als het goed is. Tenminste als 11-12 op de site betekent dat ik hem dan heb. Ik hoop niet dat het betekent dat Smartphoneshop hem dan krijgt. Dan moet ik weer een dag langer wachten. De 50 euri die hij daar goedkoper was dan bij BC heb ik inmiddels uitgegeven aan 2 tasjes en 2 screenprotector. De invisible shield en nog eentje. Stukken goedkoper dan hier. Heb zelfs maar 3$ shipping betaald. Las hier ergens dat iemand 40 moest betalen voor shipping. Missclick lijkt me lol
Hehe dat was ik, heb ik uiteraard niet gedaan. Ik ga ook een invisible shield bestellen maar ik moet wachten op mijn paypal acct aangezien ik geen CC heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Die invisible shields moeten te gek zijn. Ik ben alleen niet zo handig met plakken lol. HELLUP

Stel je voor: 3 maanden wachten op je phone. Uitpakken en kedengedeng op de vloer,lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@marc: zomg dat zou echt een ramp zijn.. ik knijp m toch al een beetje want dat ding heb ik nooit eerder dan mijn telefoon.. tenzij de trend van de afgelopen 2 maanden zich vrolijk voortzet natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@Manipuls: pak de telefoon niet uit dan lol :) Dat zou sick zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Haha ja dan wacht ik nog ff een weekje met uitpakken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AVee
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 16-06 00:48
Weet iemand hier er bij BC verschil zit tussen de prijzen in de winkel en die online?
Bij het afsluiten van een nieuw abo zijn ze (online in elk geval) zeker niet de duurste. En dan is het net zo makkelijk om in de winkel langs te gaan, scheelt een hoop gehannes met contracten opsturen enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17-06 20:49

robertwebbe

Robert Webbe

Volgens mij zijn de prijzen van de BC website gelijk aan die van de BC winkels tenzij er WEB-ONLY bij staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mqrk
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 28-05 22:09
AVee schreef op zaterdag 05 december 2009 @ 14:21:
Weet iemand hier er bij BC verschil zit tussen de prijzen in de winkel en die online?
Bij het afsluiten van een nieuw abo zijn ze (online in elk geval) zeker niet de duurste. En dan is het net zo makkelijk om in de winkel langs te gaan, scheelt een hoop gehannes met contracten opsturen enzo.
Prijzen zijn voor zover ik weet hetzelfde, alleen op de BC site zag ik een aanbieding staan met 2 jarig vodafone, en in de winkel had de verkoper over een aanbieding icm Hi 30 ofzoiets.. Heb hem zelf met T-Mobile genomen., prijs hetzelfde als op de site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarco1984
  • Laatst online: 08-03-2024
gisteren ook mijn speeltje opgehaald bij het BC
daar werd mij verteld dat alleen BC ze mag verkopen tot 1 januari 2010..

dus ben blij dat ik ze geannuleerd heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 55758

robertwebbe schreef op zaterdag 05 december 2009 @ 15:14:
Volgens mij zijn de prijzen van de website gelijk aan die van de winkels tenzij er WEB-ONLY bij staat.
Winkel was bij mij 24 euro duurder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@jarco. Dat geldt dan alleen voor de gewone reguliere winkels.

[ Voor 46% gewijzigd door Anoniem: 324128 op 05-12-2009 17:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 85730

Weet iemand toevallig wanneer de 2e levering aan de BC winkels is? Ik sta daar nl. nu op 1. Of heeft iemand z'n N900 niet opgehaald in filiaal Venlo? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe
  • Laatst online: 17-06 20:49

robertwebbe

Robert Webbe

Je kunt ze ook vragen of ze even voor je willen kijken of naburige filialen nog beschikbare voorraad hebben. Lang niet iedereen zal het gereserveerde toestel binnen de gestelde termijn hebben opgehaald en komt die weer beschikbaar.

Via deze link kun je je postcode invoeren en zien hoe ver de winkels van je zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickt35
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 06:47
In Roosendaal werd mij verteld dat ze de tweede zending vandaag hadden binnen gekregen.
Ook maar gelijk eentje meegenomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

En het wordt stiller en stiller in dit draadje... Ik moet nog een week wachten.. Who's with me?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Bij de Telefoonkopen.nl winkels zijn de N900's ook beschikbaar, en op voorraad. Valt onder hetzelfde moederbedrijf van Belcompany. Tarieven zijn ook nagenoeg gelijk.

Er zijn 30 filialen in Nederland, dus grijp je kans.

[ Voor 17% gewijzigd door W00fer op 06-12-2009 00:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 331071

Heeft iemand al ervaring met invisible sheeld of screenprotector?
Ik vind het scherm niet zo goed als van de iPhone, maar die werkt dan ook wel erg smooth en consequent.
Hoor je in de BC-store niet twee waardebonnen van 15 euri te krijgen bij een losse foon of SIM-only? Ik heb niets gehad. Toch maandag even langs gaan.
Genoeg gespeeld nu, bedtijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PradaBrada
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 31-07-2024
Anoniem: 329828 schreef op zondag 06 december 2009 @ 00:46:
En het wordt stiller en stiller in dit draadje... Ik moet nog een week wachten.. Who's with me?
Ikke! Ook studentmobiel of niet? :P

Lenovo Yoga Book Windows | Samsung Galaxy S8 Arctic Silver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Libbz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 09-06 23:30
ik zit ook nog te wachten, bij studentmobiel besteld :)

maakt mij verder niet uit, maar als blijkt dat ze de telefoon ook pas vanaf 1 januari mogen leveren (en dit dus allang de bedoeling was) ga ik mijn bestelling direct annuleren. Dan voel ik me wel zwaar genaaid.

Dan verleng ik wel bij belzaak ofzo (waar mijn vorige telefoon ook vandaan komt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 07:43
Anoniem: 331071 schreef op zondag 06 december 2009 @ 01:33:
Heeft iemand al ervaring met invisible sheeld of screenprotector?
Ik vind het scherm niet zo goed als van de iPhone, maar die werkt dan ook wel erg smooth en consequent.
Hoor je in de BC-store niet twee waardebonnen van 15 euri te krijgen bij een losse foon of SIM-only? Ik heb niets gehad. Toch maandag even langs gaan.
Genoeg gespeeld nu, bedtijd.
Deze actie geldt enkel icm een Vodafone abonnement, dus enkel als je een Vodafone abonnement hebt aangeschaft krijg je twee keer een waardebon van 15 euro.

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Volgens mij geld januari alleen voor gewone shops.
Ik ben ook nog aan het wachten via smartphoneshop.

Ik weet vrijwel zeker dat het online niet alleen BC is want er is nog een nederlandse shop die hem online in voorraad heeft (niet BC gerelateerd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hetnet
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 03-12-2021
Libbz schreef op zondag 06 december 2009 @ 08:42:
ik zit ook nog te wachten, bij studentmobiel besteld :)

maakt mij verder niet uit, maar als blijkt dat ze de telefoon ook pas vanaf 1 januari mogen leveren (en dit dus allang de bedoeling was) ga ik mijn bestelling direct annuleren. Dan voel ik me wel zwaar genaaid.

Dan verleng ik wel bij belzaak ofzo (waar mijn vorige telefoon ook vandaan komt)
Zou daar nog maar ff over na denken...... bij student krijg je um gratis bij abbo en belzaak moet je bij betalen. en ga je nu nog overstappen, dan heb je um zeker veel later, als dat je nu nog ff geduldt hebt >:)
En dat foon later is legt niet aan de site maar aan nokia zelf dit hadden ze nooit verwacht en toestel was gewoon niet op tijd klaar |:( maar ja dat heeft nokia wel vaker :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hetnet schreef op zondag 06 december 2009 @ 09:25:
[...]

Zou daar nog maar ff over na denken...... bij student krijg je um gratis bij abbo en belzaak moet je bij betalen. en ga je nu nog overstappen, dan heb je um zeker veel later, als dat je nu nog ff geduldt hebt >:)
En dat foon later is legt niet aan de site maar aan nokia zelf dit hadden ze nooit verwacht en toestel was gewoon niet op tijd klaar |:( maar ja dat heeft nokia wel vaker :O
Staar je niet blind op de prijs van de foon bij een abo. Je betaald ervoor via het verschil tussen sim-only en een abo met foon.
Ik heb uitgerekend dat een losse N900 en een sim-only gedurende twee jaar even duur is als een abo met foon (in absolute zin, dus zonder renteverrekening etc. maar dat betreft maar enkele tientjes). Het voordeel is dat je er maar één jaar aan vast zit.
Dus mijn abo+foon bestellingen geannuleerd en een losse N900 met sim-only gehaald, nog sneller ook!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hetnet
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 03-12-2021
Anoniem: 331071 schreef op zondag 06 december 2009 @ 10:03:
[...]

Staar je niet blind op de prijs van de foon bij een abo. Je betaald ervoor via het verschil tussen sim-only en een abo met foon.
Ik heb uitgerekend dat een losse N900 en een sim-only gedurende twee jaar even duur is als een abo met foon (in absolute zin, dus zonder renteverrekening etc. maar dat betreft maar enkele tientjes). Het voordeel is dat je er maar één jaar aan vast zit.
Dus mijn abo+foon bestellingen geannuleerd en een losse N900 met sim-only gehaald, nog sneller ook!
Okee is ook optie.
Mijn idee was, waarom 100 of meer uit te geven aan site, terwijl je hem ergens anders wel zonder bij te betalen krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hetnet schreef op zondag 06 december 2009 @ 10:21:
[...]

Okee is ook optie.
Mijn idee was, waarom 100 of meer uit te geven aan site, terwijl je hem ergens anders wel zonder bij te betalen krijgt.
Dat is alleen vergelijkbaar als de andere factoren (abo, levertijd) gelijk blijven, dan is het puur prijsverschil.
Anders moet je de factoren waarin de deals verschillen, meenemen in je waardering: of de abo prijzen vergelijkbaar zijn (denk aan acties) en of je er langer op moet wachten (oftewel hoe hoog je nood is). Hier kan je ook een prijskaartje aan hangen: is twee weken wachten mij 100 euro waard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 217295

Ik ben ook nog aan het wachten,dit via expansys,en dan krijg je altijd zo een vage uitleg,ik ben er helemaal klaar mee.Dit is toch niet meer normaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 305802

@Jeroen61
Welk sim-only abonnement heb jij dan gekozen?
Ik kan namelijk geen betere deal bedenken dan die op de BC site..
http://www.belcompany.nl/NL/Alle_Toestellen/Nokia%20N900.htm
Je betaalt 6 maanden 22,25 euro per maand
Daarna 18 maanden 44,50 euro per maand
Totaal betaal je 934,50 euro voor het toestel, internet op je mobiel en elke maand 300 belminuten of Sms'jes.
Als bonus nog twee waardebonnen van 15 euro maar daar baseer ik m'n keuze niet op xD
Dus bij dat abonnement betaal je dus eigenlijk 934,50 / 24 = 38,94 euro per maand.

Als je iets goedkopers vind moet dat dus onder die 38,94 zitten.
Heb je het toestel voor 600 euro los gekocht?
Daar ga ik dan iig even vanuit.
Daarna nog een sim only abonnement voor 1 of 2 jaar.
We gaan uit van 1 jaar, dus om het te vergelijken met de aanbieding van BC doen we de telefoon door de helft (je hebt tenslotte een jaar minder om deze af te betalen)
In 1 jaar moet je dus 300 euro af betalen, dat is 25 euro per maand.
Om goedkoper uit te zijn moet je dan nog een sim-only abonnement van 38,94 - 25 = 13,94 euro hebben.
Ik kan nergens een sim-only abonnement vinden voor dat geld met 300 minuten/smsjes én mobiel internet.
Ditzelfde geld wanneer je de telefoon voor 500 euro gekocht zou hebben, dan zou je op 18,11 euro per maand uit komen voor ene sim-only abonnement.
Zelf zou ik graag bij vodafone zitten, zit ik nu ook bij en vodafone heeft toch wel het snelste mobiel internet: 3600 Kb/s (iig op papier).

Ik zeg dit niet om je te dissen maar alleen maar om te laten zien hoe ik er over na gedacht heb.. en dat ik er zo niet uit kom xD

Daarbij heb ik nog een probleem.. ik ben 17 jaar en mn ouders vinden het belachelijk voor mij om zo'n grote maandelijkse kostenpost te hebben. Ze verbieden het me niet, maar willen niet aan zo iets mee werken dus zetten ze geen handtekening op het abonnement. Waardoor ik dus geen N900 kan kopen :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 309443

Anoniem: 329828 schreef op zondag 06 december 2009 @ 00:46:
ik ben er ook nog.... wacht op mijn bestelling via bestelmaar.nl. Heb ze gisteren gemaild of er al wat meer bekend is.. dus we wachten maar rustig af...! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adam76
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08-07-2024
Anoniem: 309443 schreef op zondag 06 december 2009 @ 11:22:
[...]

ik ben er ook nog.... wacht op mijn bestelling via bestelmaar.nl. Heb ze gisteren gemaild of er al wat meer bekend is.. dus we wachten maar rustig af...! ;)
En ook ik. Ik wacht geduldig af op de volgende lichting.. ik heb iedere keer naast de boot gepist bij de BC winkels. dus heb me maar rustig gehouden om gewoon geduld op te bouwen.

[ Voor 15% gewijzigd door adam76 op 06-12-2009 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nou goed om te horen dat ik niet de enige ben :P Ik ben bij studentmobiel.. Kwestie van afwachten dan hè.. ik moet nog tot eind deze week (hoop ik).

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 329828 op 06-12-2009 12:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lucas321
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 17-06 12:27
Heeft iemand al de bestelling binnen van 2Call? Ik heb vernomen dat daar zo'n 35 mensen op de N900 wachten. Ik heb de bestelling al in september ingeschoten. Hopenlijk dat ze binnenkort gaan uitleveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quacka
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 03-09-2020
Anoniem: 305802 schreef op zondag 06 december 2009 @ 11:02:
@Jeroen61
Welk sim-only abonnement heb jij dan gekozen?
Ik kan namelijk geen betere deal bedenken dan die op de BC site..
http://www.belcompany.nl/NL/Alle_Toestellen/Nokia%20N900.htm
Je betaalt 6 maanden 22,25 euro per maand
Daarna 18 maanden 44,50 euro per maand
Totaal betaal je 934,50 euro voor het toestel, internet op je mobiel en elke maand 300 belminuten of Sms'jes.
Als bonus nog twee waardebonnen van 15 euro maar daar baseer ik m'n keuze niet op xD
Dus bij dat abonnement betaal je dus eigenlijk 934,50 / 24 = 38,94 euro per maand.

Als je iets goedkopers vind moet dat dus onder die 38,94 zitten.
2call.nl:
86 euro voor het toestel
27,50 + 9,50 voor het 2 jarig abonnement (6 mnd 50%)
= 863 euro
71 euro goedkoper.

312 voor toestel
12,50 + 9,50 2 jarig abonnement (6 mnd 50%)
= 774 euro
160 euro goedkoper.
Om goedkoper uit te zijn moet je dan nog een sim-only abonnement van 38,94 - 25 = 13,94 euro hebben.
Ik kan nergens een sim-only abonnement vinden voor dat geld met 300 minuten/smsjes én mobiel internet.
Het kan dus makkelijk goedkoper, maar niet als je 300 minuten en internet wil.
Los toestel en sim only is volgens mij niet goedkoper. Want als je al uit gaat van een 12,5 abonnement (7,50 met 3 mnd 50%), dan ben je al 698,50 kwijt na 1 jaar. En dan moet je dus nog een abonnement voor een jaar regelen, waardoor je echt ver boven de 774 euro uit gaat komen. En waarschijnlijk ook boven de 818 euro (datr kost een 22,5 abonnement).

Hulp wordt niet gewaardeerd. Zoek het dus zelf uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Thanks voor je reactie Quacka,
ik zie dat het goedkoper kan.
Maar dan krijg je er in verhouding ook minder smsjes of belminuten voor.
Maar je bevestigt wel wat ik dus al dacht, bij los toestel met sim-only ben je niet goedkoper uit.
Quacka schreef op zondag 06 december 2009 @ 13:07:
[...]

Het kan dus makkelijk goedkoper, maar niet als je 300 minuten en internet wil.
Los toestel en sim only is volgens mij niet goedkoper. Want als je al uit gaat van een 12,5 abonnement (7,50 met 3 mnd 50%), dan ben je al 698,50 kwijt na 1 jaar. En dan moet je dus nog een abonnement voor een jaar regelen, waardoor je echt ver boven de 774 euro uit gaat komen. En waarschijnlijk ook boven de 818 euro (datr kost een 22,5 abonnement).
Van de belminuten kan nog wel wat af, maar voor zo'n toestel moet je natuurlijk wel een internet abonnement hebben.
Dat is een must have :P

(helaas zijn m'n ouders niet echt te overtuigen dat de nokia n900 voor mij ook een must have is xD)

Ben trouwens ook benieuwd wanneer die portrait mode nou eindelijk komt.
Heb ik nodig om met 1 hand smsjes te sturen, op de fiets bijvoorbeeld.
Ik dacht dat die ergens tegen kerst zou komen, dus we weten het over niet al te lange tijd.

[ Voor 0% gewijzigd door Anoniem: 305802 op 06-12-2009 13:27 . Reden: spelfoutje ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb ook flink zitten rekenen ik weet niet meer mijn preciese rekensommen maar ik ben zoals Quacka tot de conclusie gekomen dat de duurdere abo's goedkoper uitkomen icm toestel ipv los toestel en sim only. Daarom ben ik voor een combo gegaan.
lucas321 schreef op zondag 06 december 2009 @ 12:59:
Heeft iemand al de bestelling binnen van 2Call? Ik heb vernomen dat daar zo'n 35 mensen op de N900 wachten. Ik heb de bestelling al in september ingeschoten. Hopenlijk dat ze binnenkort gaan uitleveren.
Wow en ik dacht dat ik er vroeg bij was en lang moest wachten... O_o

Edit:
@Restap: ik heb ook gehoord dat die firmware eind deze maand beschikbaar zou zijn ja. Als ze met de firmware even duidelijk zijn als met de levering van de n900 kunnen we portrait mode ergens eind januari verwachten denk ik zo xD

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 329828 op 06-12-2009 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik ben nu toch wel erg benieuwd welk sim-only abonnement Jeroen61 gehaald heeft aangezien hij zegt dat hij goedkoper uit was door het kopen van een losse n900 en daarbij een sim-only abonnement af te sluiten.

@Manipuls
Heel fijn is dat :S ik wacht toch zeker met het halen van een n900 voordat ik zíe dat ik met één hand kan smse xD
Dat het beloofd wordt kan me gestolen worden O-)

Wat ik trouwens ook jammer vind, er zijn eigenlijk helemaal geen spelletjes voor de n900. Als je er 10 op kunt noemen vind ik het knap en ze zien er allemaal niet erg mooi uit heb ik het idee.. terwijl de demo van Bounce Evolution toch zeker laat zien dat de n900 veel aan kan qua graphics.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@Restap: Dit is het eerste ( en enige ) platform dat Maemo 5 draaid en deze mogelijkheden heeft. Even geduld er komen echt nog wel meer spellen voor de n900, maar deze moeten allemaal van de community komen dus dat kan nog even duren, maar geloof me ze komen er echt wel.
Ik heb me aangemeld op maemo.org en het is echt een levende community met een hoop enthousiaste developers dus het is een kwestie van tijd voor er meer apps en games komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb me niet aangemeld maar lees wel alles op het forum, zelf heb ik niet veel toe te voegen omdat ik toch niks kan testen ofzo zonder n900.

Waar ik ook echt op zit te wachtten is een goede remote desktop applicatie.
Ik heb nog niemand gezien die een filmpje van VNCviewer heeft gepost, ookal is die al te downloaden van Maemo select.
Het lijkt me zo chill om vanaf mn n900, waar ik ook ben, toegang te hebben tot mn pc thuis.
Ik heb dit al gezien op de iPhone en daar werkt het echt heel goed en mooi allemaal.
Het grote voordeel van de n900 is natuurlijk het toetsenbord, bij de iPhone neemt het virtuele toetsenbord veel ruimte in beslag.
Ik las ook ergens dat ze bezig waren met rDesktop te porten maar daar heb ik ook nog geen plaatjes of filmpjes van gezien op de n900.

Iemand met een n900 misschien zin om een filmpje van VNCviewer te maken?

Ik ga wel erg off-topic :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taygeta
  • Laatst online: 09:03

Taygeta

KTM 790 Adventure

lucas321 schreef op zondag 06 december 2009 @ 12:59:
Ik heb ook besteld bij 2call.nl op 15-09-09... nog steeds niets gehoord over de levertijden,helaas ze kunnen geen exacte leverdatum zeggen... vreet mezelf helemaal op >:)

Gisteren even bij BC gekeken en jah hoor... daar lag hij.. achter het raam... zo dichtbij maar ook zo ver weg :+

laatste mailtje van hun:
Geachte heer/mevrouw,

De verwachting is medio december.

Met vriendelijke groet,

2Call B.V.
Postbus 11539
2502 AM Den Haag
Tel : 070-363.53.43

Fax : 070-392.55.02
Helemaal niets dus... volgens mij worden zo ook behoorlijk gespammed daaro _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 147126

Taygeta schreef op zondag 06 december 2009 @ 15:23:
[...]

Ik heb ook besteld bij 2call.nl op 15-09-09... nog steeds niets gehoord over de levertijden,helaas ze kunnen geen exacte leverdatum zeggen... vreet mezelf helemaal op >:)

Gisteren even bij BC gekeken en jah hoor... daar lag hij.. achter het raam... zo dichtbij maar ook zo ver weg :+

laatste mailtje van hun:

[...]

Helemaal niets dus... volgens mij worden zo ook behoorlijk gespammed daaro _/-\o_
Ik kreeg ook een mailtje van 2call.
Geachte heer,

Voor uw order is momenteel de Nokia N900 Black niet leverbaar. Naar verwachting zal dit toestel met een ca 2 - 3 weken binnenkomen, waarna we uw order kunnen afhandelen.

Excuses voor de vertraging en het ongemak.

Met vriendelijke groeten,
Dat mailtje kreeg ik op 2 december, en 3 weken dus ik hoop dat ik hem nog voor het eind van het jaar binnen heb :P

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 147126 op 06-12-2009 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wow... en ik maar denken dat ik het slecht had. Ik heb 12 oktober besteld en krijg hem vermoedelijk ( als ik studentmobiel mag geloven ) eind deze week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lucas321
Anoniem: 147126 schreef op zondag 06 december 2009 @ 15:34:
[...]

Ik kreeg ook een mailtje van 2call.

[...]

Dat mailtje kreeg ik op 2 december, en 3 weken dus ik hoop dat ik hem nog voor het eind van het jaar binnen heb :P
Ze hebben vanaf het begin wel netjes vermeldt, 4e kwartaal, dus dan hebben ze nog tot eind december, maar concreet kun je het niet noemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lucas321
Taygeta schreef op zondag 06 december 2009 @ 15:23:
[...]

Jij zit nog in de gedichten modus van gisteren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wishmaster1986
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23:32
Wie stond er op de lijst bij de BC in Ede? Bedankt he nu moet ik nog langer wachten :P Maar als alles goed gaat dan 11-12 binnen :) Kan....niet...wachten... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 321398

[b][message=33052994,noline]
Wat ik trouwens ook jammer vind, er zijn eigenlijk helemaal geen spelletjes voor de n900. Als je er 10 op kunt noemen vind ik het knap en ze zien er allemaal niet erg mooi uit heb ik het idee.. terwijl de demo van Bounce Evolution toch zeker laat zien dat de n900 veel aan kan qua graphics.
Integendeel, er zijn goed werkende emulators voor NES, SNES & GBA! En er is zeker ook het een en ander gemaakt voor maemo 1 t/m 4 die direct speelbaar of makkel te porten zijn. Houd vooral www.maemo.org bij, daar komen af en toe lache features voobij, zoals de remote app voor bij de infrarood port of SNES emulator met tv-out in de huiskamer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mygawd de 2e lading van bc is er nog (bijna) eerder dan mijn telefoon :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@ ewoudpons
Ik zou (zeker zonder n900) niet weten waar ik die Emulators vandaan moet halen.
Ik las namelijk op maemo.org dat die uit de repositories gehaald zijn wegens klachten van Nintendo.
Beetje jammer.. en dingen die gemaakt zijn voor maemo 1 t/m 4 die gemakkelijk te porten zijn, zijn niet speelbaar door mij :p zou niet weten hoe ik die dingen moet porten hoor. Daarbij zijn die qua graphics niet te vergelijken met Bounce Evolution of games op de iPhone.

Het komt er op neer dat ik, zoals iedereen, geduldig moet wachtten..
totdat ik de n900 kan kopen en totdat de apps gemaakt of geport zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Aha dus dáár zijn die apps naartoe.. ik wist wel dat ik een gba emulator gezien had... hopelijk kunnen we die toch nog ergens vinden.. het zou zo cool zijn als we pokemon konden spelen op de n900 xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 145581

hebben jullie ook last van een stuck white pixel ???

[ Voor 30% gewijzigd door Anoniem: 145581 op 06-12-2009 18:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

O_o dead pixel? dat zuigt .. was dat al toen je hem kreeg? anders weet ik niet of je er garantie over hebt ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

yep kwam zo uit de doos, maar het schijnt dat het niet een dode pixel is, een dat vast zit. (pixel is wit en niet zwart)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Naja hij is in zekere zin wel dood want hij kan geen andere kleuren aannemen. Wss geeft hij op volle sterkte rgb licht en dat is even nuttig als een pixel die helemaal geen licht geeft. Ik zou contact op nemen met de winkel waar je hem vandaan hebt en kijken wat je opties zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Stuck pixels zijn echt vervelend.
Heb er een in mn nieuwe LG display, erger me er aan kapot.
Deden ze niks aan toen ik de service opbelde dus ik vrees het ergste voor jouw telefoon.
Tenzij Nokia een heel goed pixelbeleid heeft natuurlijk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 329828 schreef op zondag 06 december 2009 @ 19:05:
Naja hij is in zekere zin wel dood want hij kan geen andere kleuren aannemen. Wss geeft hij op volle sterkte rgb licht en dat is even nuttig als een pixel die helemaal geen licht geeft. Ik zou contact op nemen met de winkel waar je hem vandaan hebt en kijken wat je opties zijn.
weet je dat zeker, want de meeste zeggen dat rood, blauw, groen en wit meestal vastzitten en dat zwart dood is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 89260

Dit word ook wel een active pixel genoemd, zou misschien na een tijdje weg kunnen trekken maar ik zou hem wel terug sturen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hij is stuck, zit dus vast en is niet dood.. Manipuls zegt dat het niet uit maakt of hij dood is of vast zit, in beide gevallen is je pixel niet te gebruiken.
En das kut

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hmm ik had nog nooit gehoord van een stuck pixel maar als dat zo heet dan is het zo. In elk geval is het balen en inderdaad onbruikbaar dus ik hoop het beste voor je. In elk geval hoe sneller je er bij bent hoe beter dus ik zou first thing tomorrow bellen en zorgen dat je een nieuwe krijgt.

Edit: En vergeet vooral niet te zeggen dat hij DoA ( Dead on Arrival ) was. Dat scheelt een hoop. Bij sommige ( al dan niet meeste ) bedrijven maakt het een groot verschil of het al kapot was toen je hem kreeg of dat het later gebeurde. Als het later gebeurd valt het nl onder garantie en krijg je een dode ( of stuck ) pixel meestal niet vergoed.

[ Voor 37% gewijzigd door Anoniem: 329828 op 06-12-2009 19:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 330745

ik had hem besteld bij smartphonestunts.nl i.c.m. een vodafone 45,- abo en moest alsnog 159.00 voor toestel betalen. maar wanneer ik ze vraag om levertijden, zeggen ze zelf nog niet eens te weten wanneer ze hem kunnen bestellen bij nokia. dus schiet niet echt op heh???

vrijdagmiddag geannulleerd en bij BC besteld (online) i.c.m. een hi 25 + 9.95 online(toestel nog gratis ook).
krijg na een kwartier een mail en 5 min. daarna een telefoontje van BC dat ik hem maandag tussen 13.35 en 15.35 kan verwachten.
dus eh LANG LEVE DE BC!!!

P.S. Nog bedankt voor de link maemo.org gelijk aangemeld en kan hopelijk maandag beginnen te knutselen

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 330745 op 06-12-2009 19:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meijeh
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08-06 14:29
Anoniem: 330745 schreef op zondag 06 december 2009 @ 19:36:
ik had hem besteld bij smartphonestunts.nl i.c.m. een vodafone 45,- abo en moest alsnog 159.00 voor toestel betalen. maar wanneer ik ze vraag om levertijden, zeggen ze zelf nog niet eens te weten wanneer ze hem kunnen bestellen bij nokia. dus schiet niet echt op heh???

vrijdagmiddag geannulleerd en bij BC besteld (online) i.c.m. een hi 25 + 9.95 online(toestel nog gratis ook).
krijg na een kwartier een mail en 5 min. daarna een telefoontje van BC dat ik hem maandag tussen 13.35 en 15.35 kan verwachten.
dus eh LANG LEVE DE BC!!!

P.S. Nog bedankt voor de link maemo.org gelijk aangemeld en kan hopelijk maandag beginnen te knutselen
Een vraagje he... hoe krijg je het voor elkaar om met een hi 25 + eindeloos online je toestel gratis te krijgen?
Als ik kijk moet ik steeds 108 euro bij betalen. Ik heb nu gereserveerd bij studentmobiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

heb je even gekeken op belcompany.nl
en ik moet er wel bij zeggen dat het een 2-jarig abo is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meijeh
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08-06 14:29
Ja daar heb ik gekeken, als ik hi 25 of 30 kies met eindeloos online moet ik nog steeds een bedrag van 100 euro of meer betalen? kan je miss een link posten waar je het toestel gratis hebt?

bvd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

mijn fout heren kijk nu ff mijn mail door en zie het volgende:

Wij hebben de volgende bestelling geregistreerd.

Aantal Omschrijving Prijs
1 Nokia N900 € 599,99
1 Hi Online 35 2jr Actie € 0,00
1 Hi eindeloos online € 0,00
1 Express levering € 0,00
1 Kpn Simkaart Hi € 0,00
Totaal te betalen (na aftrek abonnementskorting) incl. BTW € 0,00

dus was zo geobsedeerd door die tel. dat ik niet eens ff keek of het 25 of 35 was
excuses

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Modbreak:Een aantal offtopicreacties is getrashed. Die topicwaarschuwing staat er niet voor niets. Als er nou binnenkort weer gewaarschuwd moet worden gaat dit topic op slot.

[ Voor 26% gewijzigd door RoD op 06-12-2009 21:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Have a break! have a... n900

Okay ontopic:
Fun fact #1
Een 265 abo ( kpn ) + onbeperkt internet icm een n900 is... Gratis! ( maar wel 25 euro aansluitkosten )
Wil je verlengen dan kost het je 21 euro!

Ik bespaar dus 4 hele euro's bij studentmobiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marijnboon
  • Laatst online: 17-05 17:08
Probeer je er nou expres voor te zorgen dat dit topic dichtgaat? Lees de modbreak hierboven en de topicwaarschuwing nou eens :|

[ Voor 79% gewijzigd door RoD op 07-12-2009 00:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xentor
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16-06 22:36
*knip*

[ Voor 96% gewijzigd door RoD op 07-12-2009 00:45 ]

- iRacing profiel | Ryzen 7700x | 4070 | 32GB DDR5 | -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperium
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Ik had ze nu hier gepost
Imperium in "Nokia N900 Smartphone Internet tablet"

Laten we nu weer ontopic gaan dan en verder ouwehoeren in bovenstaand topic anders wordt deze thread gesloten en dat zou niet zo leuk zijn... toch? :P

[ Voor 21% gewijzigd door RoD op 07-12-2009 00:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeRRudi
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 27-03 09:27
:)

Vrijdag maar even bij de BC in groningen langs gelopen.

ik: Hebben jullie de Nokia N900
hij: Ik heb er 4 binnen gekregen, maar er staan 6 op de wachtlijst. Ik kan je erop zetten. Dan ben je 3e voor de volgende levering.
ik: Prima.

En vertrok naar huis. Sta met jas aan in huis, telefoon.

ik: hallo?
tel: met ** van BC Groningen. Ik heb een N900 voor je!
ik: HUH?
hij: er zijn wat mensen afgevallen die hem al via een andere weg hebben gekregen.
ik: Ik ben er met 5 minuten! :+ :+ :+ :+

Conclusie! Alle mensen die hem daar niet meer wilden hebben BEDANKT! Dit was een erg leuk Sinterklaas kadootje! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 332835

Ik neem een flexibel 190 abonnement 21,50 in de maand, + surf en mail totaal Xtra snel,
betaal ik 1e jaar: 29 euro
2e jaar: 36,50

Leek me wel een mooie aanbieding! voor het toestel moest ik nog 27 euro bijbetalen.
Aanbieding gevonden op www.studentmobiel.nl

Ik heb nu ook al een flexibel abonnement dus het wordt een verlenging, net een speedtest gedaan bleek ik maar 128 kbs down te hebben(bij de gewone surf en mail totaal), dus nog niet overal zijn de nieuwe internetsnelheden van kpn doorgevoerd! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik hoop dat dit onder de N900 levertijden valt

Wie heeft allemaal een ZAGG invisibleSHIELD besteld? Ik moest dit weekend wachten op paypal voor bankrekening confirmatie en nu wil ik zo'n ding bestellen en is er 2-3 weken backorder omdat er teveel van die dingen besteld zijn... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xentor
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16-06 22:36
Anoniem: 329828 schreef op maandag 07 december 2009 @ 11:44:

Wie heeft allemaal een ZAGG invisibleSHIELD besteld? Ik moest dit weekend wachten op paypal voor bankrekening confirmatie en nu wil ik zo'n ding bestellen en is er 2-3 weken backorder omdat er teveel van die dingen besteld zijn... |:(
ik zit te denken of ik er 1 zal halen, of toch voor een goedkopere versie ga.

edit//
Weet iemand wanneer de orders van studentmobiel nou binnenkomen? :p zit toch wel met smart te wachten :)

[ Voor 10% gewijzigd door Xentor op 07-12-2009 12:09 ]

- iRacing profiel | Ryzen 7700x | 4070 | 32GB DDR5 | -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wacht met een hoesje tot Noreve hun case afhebben voor de N900 die zijn altijd supergoed afgewerkt, kost wel wat maar een betere berscherming is er niet, je haalt de kosten er zo uit als je geen verzekering bij je N900 heb, is dit een zeer goed alternatief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb de invisible shield besteld via Zagg. Die hebben ze zaterdag verstuurd.

@Xentor: ik heb geruchten gehoord dat andere websites echt pas vanaf januari gaan leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• van_doorn
  • Laatst online: 17-02 15:10
Ik heb ook bij studentmobiel besteld. Zij verwachten hem 14 december. Khoop dat ze iedereen gelijk kunnen leveren aangezien ik pas vorige week besteld heb anders zou het wel zuur zijn :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skndd
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 08-06 19:46

skndd

aka skeej

Anoniem: 332835 schreef op maandag 07 december 2009 @ 10:42:
Ik neem een flexibel 190 abonnement 21,50 in de maand, + surf en mail totaal Xtra snel,
betaal ik 1e jaar: 29 euro
2e jaar: 36,50

Leek me wel een mooie aanbieding! voor het toestel moest ik nog 27 euro bijbetalen.
Aanbieding gevonden op www.studentmobiel.nl
Hoe doe je dit? Als ik die abonnementskeuze invoer bij Studentmobiel kost het toestel 63 euro. Dezelfde abo combo levert een toestelprijs van 32,99 euro op bij BC trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 311969

Mijn bestelling bij 2call geannuleerd en gelijk aangekocht via BC. Kan hem morgen waarschijnlijk al verwachten. Krijg ik nu nog wel het aankoopbedrag terug van 99€ ? Of zijn ze dit niet verplicht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eastside
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-05 10:34

Eastside

It's me, TP!!

Anoniem: 329828 schreef op maandag 07 december 2009 @ 11:44:

Ik heb ondanks de langere levertijd toch maar een Zagg besteld. Schijnt beter te passen dan de 3M variant van protectionfilms24. laat wel weten wanneer ie binnen is.

Iemand al info over de tweede levering aan Belcompany? (onze undercover robertwebbe misschien?)

Goodgoan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

skndd schreef op maandag 07 december 2009 @ 12:37:
[...]

Hoe doe je dit? Als ik die abonnementskeuze invoer bij Studentmobiel kost het toestel 63 euro. Dezelfde abo combo levert een toestelprijs van 32,99 euro op bij BC trouwens.
Kijk je wel bij contractsverlenging? kpn flexibel 190 2 jaar surf en mail totaal EXTRA SNEL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chanq
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 19-08-2021
Yeah man!

Net bestelmaar.nl gebeld ( a 30 cent per minuut)

toestel is op voorraad en wordt vanmiddag verstuurd WAAARSCHIJNLIJK morgen binnen.

ik heb een speciale leren hoes voor de n900 al binnen.

zeer mooi afgewerkt dus geen bulky ding zoals je vaak ziet.
uit portugal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 330966

Als ik de nokia n900 koop via nokia.com, Zit er dan een erg lange levertijd op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 309443

Vandaag mail terug ontvangen van Bestelmaar.nl. Ze verwachten de N900 deze week... _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 311969

Anoniem: 311969 schreef op maandag 07 december 2009 @ 12:41:
Mijn bestelling bij 2call geannuleerd en gelijk aangekocht via BC. Kan hem morgen waarschijnlijk al verwachten. Krijg ik nu nog wel het aankoopbedrag terug van 99€ ? Of zijn ze dit niet verplicht?
Mooi *** kon dus niet annuleren omdat het volgens 2call een abbonement verlenging betreft. En deze enkel binnen 48 uur ontbonden kan worden. Werd net gebeld door BelCompanyl wanneer ik hem wilde ontvangen. Heb deze nu dus moeten cancellen |:( Mijn hart kan niet meer veel hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Eastside schreef op maandag 07 december 2009 @ 12:45:
[...]

Ik heb ondanks de langere levertijd toch maar een Zagg besteld. Schijnt beter te passen dan de 3M variant van protectionfilms24. laat wel weten wanneer ie binnen is.
Ik heb hem ook besteld... eerste maand maar erg voorzichtig zijn dan met het scherm :P

Over de levering bij studentmobiel: Ze verwachten de telefoon eind deze week, en hopen hem dan verzonden te hebben. Wát dat precies inhoudt weet geen mens, het komt er in elk geval op neer dat dit de eerste lading is voor de mensen die hem gereserveerd hebben ( waaronder ik ).

Ik kan alleen maar hopen dat eind deze week verzonden niet inhoudt dat ik hem maandag pas heb. Van de andere kant.. ik wacht al 2 maanden, dan kunnen 2 dagen er ook nog wel bij.
Pagina: 1 ... 15 ... 27 Laatste