Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 331071

Anoniem: 305802 schreef op zondag 06 december 2009 @ 11:02:
@Jeroen61
Welk sim-only abonnement heb jij dan gekozen?
Ik kan namelijk geen betere deal bedenken dan die op de BC site..
http://www.belcompany.nl/NL/Alle_Toestellen/Nokia%20N900.htm
Je betaalt 6 maanden 22,25 euro per maand
Daarna 18 maanden 44,50 euro per maand
Totaal betaal je 934,50 euro voor het toestel, internet op je mobiel en elke maand 300 belminuten of Sms'jes.
Als bonus nog twee waardebonnen van 15 euro maar daar baseer ik m'n keuze niet op xD
Dus bij dat abonnement betaal je dus eigenlijk 934,50 / 24 = 38,94 euro per maand.

Als je iets goedkopers vind moet dat dus onder die 38,94 zitten.
Heb je het toestel voor 600 euro los gekocht?
Daar ga ik dan iig even vanuit.
Daarna nog een sim only abonnement voor 1 of 2 jaar.
We gaan uit van 1 jaar, dus om het te vergelijken met de aanbieding van BC doen we de telefoon door de helft (je hebt tenslotte een jaar minder om deze af te betalen)
In 1 jaar moet je dus 300 euro af betalen, dat is 25 euro per maand.
Om goedkoper uit te zijn moet je dan nog een sim-only abonnement van 38,94 - 25 = 13,94 euro hebben.
Ik kan nergens een sim-only abonnement vinden voor dat geld met 300 minuten/smsjes én mobiel internet.
Ditzelfde geld wanneer je de telefoon voor 500 euro gekocht zou hebben, dan zou je op 18,11 euro per maand uit komen voor ene sim-only abonnement.
Zelf zou ik graag bij vodafone zitten, zit ik nu ook bij en vodafone heeft toch wel het snelste mobiel internet: 3600 Kb/s (iig op papier).

Ik zeg dit niet om je te dissen maar alleen maar om te laten zien hoe ik er over na gedacht heb.. en dat ik er zo niet uit kom xD

Daarbij heb ik nog een probleem.. ik ben 17 jaar en mn ouders vinden het belachelijk voor mij om zo'n grote maandelijkse kostenpost te hebben. Ze verbieden het me niet, maar willen niet aan zo iets mee werken dus zetten ze geen handtekening op het abonnement. Waardoor ik dus geen N900 kan kopen :S
Ik ben niet volledig geweest. Ik moest me tot T-Mobile beperken omdat mijn iPhone T-M locked is. Dan kom ik bij BC en Studentmobiel rond de 1300 euro voor twee jaar: 200min, 1000 SMS, onbeperkt internet.
Vodafone heeft momenteel goede abo-aanbiedingen en is dan inderdaad goedkoper, maar daar kwam ik dus niet voor in aanmerking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 305802

Jeroen61, bedankt voor de opheldering :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hooglander1
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

Voor de mensen die bij gsmweb.nl willen bestellen.

Als je verlengt wordt direct je verlenging in orde gemaakt en dan sturen ze de telefoon later op. De verwachting is daar nog steeds 10 december, zoals al enige tijd op hun website staat.

Houdt er dus wel rekening mee dat je dan waarschijnlijk de bestelling lastig ongedaan krijgt, omdat je verlenging sowieso al doorgestuurd is.

Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 311969

Eindelijk een datum gehad van 2call.

Geachte heer/mevrouw,

Vanaf 10 december kan het toestel geleverd worden.

Met vriendelijke groet,

Nu heb ik hem wel al besteld in september dus ik weet niet of dit op basis van een wachtrij is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atoombom
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 28-05 14:49
nieuwe lid :)

ik heb vandaag nog een mail gekregen van typhone.nl dat ze op 9 december beginnen met leveren goed nieuws voor mij dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 60914

Had nog telefonisch contact met gsmwijzer.nl/studentenmobiel.nl

Ik heb 24 november besteld en vroeg of ik mijn bestelling nog voor de kerst kon verwachten....
Het antwoord was dat ze dit niet konden vertellen.

Daarnaast kwam ook nog de opmerking "Maar u kunt ook annuleren!"

Vond het wel een aparte opmerking....waarschijnlijk hebben veel mensen hun bestelling geannuleerd dat ze hier nu automatisch vanuit gaan....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 309443

Chanq schreef op maandag 07 december 2009 @ 12:51:
Yeah man!

Net bestelmaar.nl gebeld ( a 30 cent per minuut)

toestel is op voorraad en wordt vanmiddag verstuurd WAAARSCHIJNLIJK morgen binnen.
Huh? En ik kreeg vandaag een mailtje van bestelmaar.nl dat ze m waarschijnlijk deze week verwachten? 8)7 Wordt die van jou met een koerier bezorgd, of per post? Want bij mij moet een koerier komen, misschien is dat het verschil? Nou, ja, ik zorg in ieder geval dat ik telefonisch bereikbaar ben de komende dagen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 328403

Telefoontje naar Studentmobiel: wanneer kan ik mijn pokkie verwachten? Telefoniste: Aha ha.. de N900 toch? vanaf volgende week maar pin me er niet aan vast :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 332835

Anoniem: 328403 schreef op maandag 07 december 2009 @ 20:00:
Telefoontje naar Studentmobiel: wanneer kan ik mijn pokkie verwachten? Telefoniste: Aha ha.. de N900 toch? vanaf volgende week maar pin me er niet aan vast :?
Ik zou zoiezo even wachten met een abbo afsluiten bij studentmobiel, ze zouden gelijk met een aantal aanbiedingen komen zodra de N900 voorradig is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperium
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Anoniem: 332835 schreef op maandag 07 december 2009 @ 22:41:
[...]

Ik zou zoiezo even wachten met een abbo afsluiten bij studentmobiel, ze zouden gelijk met een aantal aanbiedingen komen zodra de N900 voorradig is!
Dat lijkt me sterk.. ze zijn nu al zowat de goedkoopste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edotje
  • Laatst online: 06-04 11:00
Ik heb hem!!!
Gewoon telefoonkopen.nl ingelopen met de vraag, ik kom me abbo verlengen heben jullie de nokia n900 "ja hoor" nog 3:)

verlengd met kpn jaar 100 25 plus extra snel inet. moest 35 bij betalen:)

heerlijk :)

Op de site staat die als groen, dat betekend voor 15:00 bestellen volgendewerkdag in huis.

bij verlengen en/of nieuw abbo is goedkoper in de winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chanq
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 19-08-2021
Anoniem: 309443 schreef op maandag 07 december 2009 @ 19:20:
[...]

Huh? En ik kreeg vandaag een mailtje van bestelmaar.nl dat ze m waarschijnlijk deze week verwachten? 8)7 Wordt die van jou met een koerier bezorgd, of per post? Want bij mij moet een koerier komen, misschien is dat het verschil? Nou, ja, ik zorg in ieder geval dat ik telefonisch bereikbaar ben de komende dagen!
Mij was verteld dat mijn pakketje gewoon door TNT post werd bezorgd.?????
Is dit apart anders ga ik morgen weer bellen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Imperium schreef op maandag 07 december 2009 @ 22:46:
[...]

Dat lijkt me sterk.. ze zijn nu al zowat de goedkoopste.
Des te meer reden om te wachten toch? ze hadden in november met een N97 gratis hij kpn flex 190 (21,50) voor 2 jaar met surf en mail totaal, dus ik was zo slim om te vragen (studentmobiel) of er ook zo'n actie komt voor de N900, en jaa ik kreeg nog een reactie terug ook, met dat dit waarschijnlijk in december zal gaan komen! dus vandaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 234133

Zie net op studentmobiel.nl dat ie met een 2jarig Student 30 abbotje nu gratis is...
Ik ben destijds op de 'aanbieding' van oktober ingegaan, en moet officieel 51E bijbetalen.
Kheb dan wel het contract getekend, maar ik zou het wel erg lelijk van ze vinden als ze me gewoon 51E extra laten betalen, als beloning voor het 1,5 maand geduld hebben! Dat ben ik dus echt niet van plan hoor!
Heb ze erover gemaild, ik ben eens benieuwd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 320340

Gisteren een telefoontje gepleegd richting HI die vertelde mij dat de N900 eind januari leverbaar wordt voor mensen die direct bij HI hun abbonement hebben.

Nou dan maar 1,5 maanden wachten want mijn contract loopt dat toch af :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 326059

Anoniem: 234133 schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 02:52:
Zie net op studentmobiel.nl dat ie met een 2jarig Student 30 abbotje nu gratis is...
Ik ben destijds op de 'aanbieding' van oktober ingegaan, en moet officieel 51E bijbetalen.
Kheb dan wel het contract getekend, maar ik zou het wel erg lelijk van ze vinden als ze me gewoon 51E extra laten betalen, als beloning voor het 1,5 maand geduld hebben! Dat ben ik dus echt niet van plan hoor!
Heb ze erover gemaild, ik ben eens benieuwd...
goede tip ga gelijk ff kijken
22-10 heb ik een Hi30 met N900 genomen voor 2 jaar via GSMwijzer
abo is €24,95 + 1e 12 maanden €2,50 Hi eindeloos online daarna €9,95 (deze gaat in 04-02-2010)
aansluitkosten €24,95
kosten toestel €19,00 8)7
komt er ook nog €9,95 verzendkosten bij
dus totaal kost toestel dus €53,90
soms willen ze aansluitkosten gratis doen, ga ook nu ff kijken :)
toesten zou vrijdag bij hen binnen zijn, ben benieuwd

ps dit soort dingen mag je hiet toch wel melden??
ps2 het is wel ineens rustig hier, iedereen zit met smacht voor de brievenbus te wachten zeker, want hier is tot vrijdag geen exstra HOT News denk....

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 326059 op 08-12-2009 10:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xentor
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16-06 22:36
Zojuist email terug gehad van student mobiel,

Ze hebben nog steeds geen leverdatum voor de n900, en dit gaat om de eerste levering dus alleen voor de mensen die op gereserveerd staan (oktober). Bestelling die ik begin november heb geplaatst zal pas bij de 2e levering zijn..

Dat zal dus wel januari worden :x.

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
Beste Luuk,

Helaas hebben wij nog geen exacte leverdatum van de N900.
De eerste levering is voor de oudste orders, deze zijn vanaf oktober.
Daarna worden de volgende uitgeleverd.
Uw order staat nog op contract ontvangen en zal zsm na de tweede 
levering verlengd worden.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice Studentmobiel.nl

edit:
Edotje schreef op maandag 07 december 2009 @ 22:55:
Ik heb hem!!!
Gewoon telefoonkopen.nl ingelopen met de vraag, ik kom me abbo verlengen heben jullie de nokia n900 "ja hoor" nog 3:)

verlengd met kpn jaar 100 25 plus extra snel inet. moest 35 bij betalen:)

heerlijk :)

Op de site staat die als groen, dat betekend voor 15:00 bestellen volgendewerkdag in huis.

bij verlengen en/of nieuw abbo is goedkoper in de winkel.
Laten we hier ook maar even proberen. even naar de winkel zo :p

[ Voor 28% gewijzigd door Xentor op 08-12-2009 11:33 ]

- iRacing profiel | Ryzen 7700x | 4070 | 32GB DDR5 | -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 329828

:| Ze weten nog niet wanneer de eerste lading komt?! Ze hadden gezegd eind deze week... dus het kan ook rustig nog tot januari duren... en da's fijn ahum ahum want ik kan al niet meer annuleren aangezien mijn nieuwe abo al ingegaan is.

Hij kan er maar beter zijn binnen nu en een week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• njh
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16-06 16:37

njh

Hmm ik had het toestel gratis met Hi30 2jaar plus internet.
Eerste jaar is internet 2,50 daarna 10euro in de maand. Door het toevoegen van internet kreeg ik in ieder geval een mooie extra korting op het toestel waarna hij gratis was.

Moet zeggen dat ik erg tevreden ben over het toestel, wel jammer dat skype niet meer werkt zodra je over gaat naar de dataverbinding van de provider, maar dit zal wel zo zijn omdat anders iedereen via data gaat bellen (wat min of meer gratis is :P)

Minpunt blijft wel de accu, hopelijk dat er nog iets aan winst te halen valt bij een eventuele update...

Pluspunten:
-Zeer mooi scherm
-Te bedienen met de vingers maar voor meer precisie ook met stylus
-Oneindig veel mogelijkheden
-Terminal!
-FM Zender, echt geweldige toevoeging

Minpunten:
-Korte accuduur
-Toetsenbord is echt wennen, beetje klein allemaal. Zal wel (hopelijk) wennen
-Skype werkt alleen via wifi
-Verbinding is eigenlijk altijd wel actief, ook als googletalk/skype op offline staat. Mail ophalen zal wel de schuldige zijn...

Verder heb ik de desktops teruggebracht naar 1, vond het toch niet zo prettig om steeds naar een andere workspace te moeten switchen om iets te doen. Screen zoals het nu is staat HIER.

edit:
@hieronder: bedankt, aangepast :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• graceful
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
Beetje offtopic, maar de Wifi interval uitzetten ('nooit') en GPS uitschakelen zorgt voor een veel langere accu. Mijne draait sinds gister 6 uur tot nu en heeft 2 'streepjes' minder op de indicator. (constant internet gebruik, en af en te bellen/sms'n). Dag ervoor was hij al leeg na 5/6 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@njh: ook kan je aanpassen hoe de telefoon met internet omgaat, maar het is zo'n beetje een internet tablet dus ík zou hem op altijd aan laten staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hooglander1
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

Zullen we het on-topic houden en alsjeblieft niet _weer_ verzanden in offtopic gezeik, daar is het tech-topic voor in NBM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 154292

Al een hoop gelezen over levertijden e.d.
Vandaag bij de BC geweest (te Utrecht & Zeist) en wil het eenieder aanraden, grote voorraad van de N900.

Toch kwam ik, mede door de verkoper, weer op iets wat voor mij onduidelijk is.. :$

Ik heb een huidig abbo bij Vodafone (42,50 incl zorgeloos sms+internet). Ik heb een brief ontvangen dat ik mijn abbo kan verlengen (en een aantal telefoons waar ik uit kan kiezen). Nu is mij bekend dat de Vodafone winkels zelf dit toestel niet niet leveren?!

Is het bij BC mogelijk om mijn abbo te verlengen in combinatie met de N900? (Tevens wil ik graag een iets goedkoper abbo, gezien ik iedere maand veel over hou).

mvg
do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23:58
Normaal gesproken moet dit gewoon mogelijk zijn zolang je niet op een andere aanbieding in bent gegaan.

Een goedkoper abonnement zal ongetwijfeld ook kunnen, maar de prijs van het toestel zal dan waarschijnlijk wel weer hoger worden ;) Maar dit ligt ook aan je eigen keuze qua welk abonnement je wil natuurlijk! Succes ermee ;) De verkoper kan je hier waarschijnlijk het beste mee helpen omdat hij de prijzen ook kan opzoeken

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cactusjack
  • Laatst online: 15-05-2023
Nou vandaag via Belcompany online m'n abo verlengd. Als het goed is morgen de telefoon in huis. Heb iig nog geen tegenbericht gehad van BC dat het verlaat gaat worden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rmg
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 17:14

Rmg

Cactusjack schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 13:03:
Nou vandaag via Belcompany online m'n abo verlengd. Als het goed is morgen de telefoon in huis. Heb iig nog geen tegenbericht gehad van BC dat het verlaat gaat worden..
Vandaag ben ik eerst naar de BC winkel geweest, daar konden ze mij niet de aanbieding geven die online geld zou 220 euro kosten ipv 75.

Heb hem dus online besteld anderhalf uur, net een mailtje gekregen dat het verlaat gaat worden, aan de telefoon gehangen, heb te horen gekregen dat het deze week verstuurt zou worden, heb ook geen optie gehad om via koerier te verzenden, dus gaat via tnt en volgens de mevrouw aan de telefoon kan dat ook nog een dag of 2 extra duren :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eastside
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-05 10:34

Eastside

It's me, TP!!

Raz- schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 13:47:
[...]heb ook geen optie gehad om via koerier te verzenden, dus gaat via tnt en volgens de mevrouw aan de telefoon kan dat ook nog een dag of 2 extra duren :/
Dat is onzin, als je vandaag een pakket verstuurt via TNT is hij gewoon morgen over... Dan ligt het eerder aan de verzending intern bij BC...

Goodgoan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cactusjack
Raz- schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 13:47:
[...]

Vandaag ben ik eerst naar de BC winkel geweest, daar konden ze mij niet de aanbieding geven die online geld zou 220 euro kosten ipv 75.

Heb hem dus online besteld anderhalf uur, net een mailtje gekregen dat het verlaat gaat worden, aan de telefoon gehangen, heb te horen gekregen dat het deze week verstuurt zou worden, heb ook geen optie gehad om via koerier te verzenden, dus gaat via tnt en volgens de mevrouw aan de telefoon kan dat ook nog een dag of 2 extra duren :/
Hmmm Ik heb nog niets ontvangen, en ik heb hem vanmorgen besteld... Misschien heb ik geluk...

Heb je hem onder rembours besteld of van te voren betaald ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rmg
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 17:14

Rmg

Cactusjack schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 13:58:
[...]

Hmmm Ik heb nog niets ontvangen, en ik heb hem vanmorgen besteld... Misschien heb ik geluk...

Heb je hem onder rembours besteld of van te voren betaald ???
Online betalen had ik gekozen, maar heb geen betaalscherm gehad, dus ik denk dat ze me of nog gaan bellen of rembours wordt. oid. mja ik zie het wel :') anders hang ik weer aan de telefoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cactusjack
Raz- schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 14:10:
[...]

Online betalen had ik gekozen, maar heb geen betaalscherm gehad, dus ik denk dat ze me of nog gaan bellen of rembours wordt. oid. mja ik zie het wel :') anders hang ik weer aan de telefoon
Dat had ik ook wanneer ik Chrome gebruikte... Heb daarna met IExplorer geprobeerd en daar werd ik zo verder geleid naar Ideal....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Chanq schreef op maandag 07 december 2009 @ 22:59:
[...]

Mij was verteld dat mijn pakketje gewoon door TNT post werd bezorgd.?????
Is dit apart anders ga ik morgen weer bellen!
Hoeft niet apart te zijn, maar ik moet ter plekke mijn contract tekenen.... dus wellicht dat het daarom iets langer duurt voor mij... Als jij m los hebt besteld kan t wel gewoon door tnt bezorgd worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizzy
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06-05 13:34
Voor geinteresseerd die nog niet besteld hebben. Ik kreeg een mailtje van Typhone dat zij sinds vandaag blijkbaar ook de N900 voeren icm abonnementen. Ik weet niet of de n900 daar misschien al langer leverbaar was, maar ik kreeg dus een reclame mail van hun met die melding.

flickr - WOT Profile - Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaxDark
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 13-06 22:02
Gouden tip van telefoonkopen.nl winkels - Ik belde die van Eindhoven Woensel op en die hadden ze gewoon nog liggen :) Hebbes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chanq
Yeah baby was de gekut helemaal zat. ben gewoon de BC binnengelopen en 600 pleuris neergeteld meteen binnen.
KLAAR PUNT UIT!!!
Amsterdam bijlmerplein nog 7 over, gaan niet echt snel daar.

moet echt zeggen heb dat ding en ben op hjet werk ermee aan het klooien.
SUPERSOEPEL SUPERSMOOTH...........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Net door KPN gebeld of ik mijn abonnement wou verlengen, en een nieuw toestel wou uitzoeken.
Ik vragen naar de N900 maar die krijgen hun ook pas half januari binnen
(het lijkt me trouwens goedkoper om via internet te verlengen dan telefonisch bij KPN zelf, iemand ervaringen mee? ben namelijk wel al aantal jaartjes klant daar)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperium
  • Niet online
Ik wacht lekker even af bij GSMWijzer. 1 jaar KPN Flexibel 265 + Internet 15 eu = 230 voor toestel.

Bij de eerstvolgende €297,-.. nogal een verschil om 2 weken te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 324128

Nog drie nachtjes slapen als het goed is. Als er nog een keer uitstel komt trek ik het niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperium
  • Niet online
Mwah ik geloof er niet meer zo in dat hij deze week uitgeleverd wordt. Al helemaal niet aan mij want ik sta nog op "Contract ontvangen"

Beetje jammer weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb besteld bij studentmobiel.nl en ik heb dus vandaag een mailtje met aanbiedingen ontvangen. Nu kan ik me echt niet herinneren dat ik ooit heb aangevinkt dat ik spam wil ontvangen, en mijzelf kennende zet ik die altijd uit als ze aangevinkt zíjn. Dit is dus gewoon ongewenste email.

Los daar van staat er in: Nieuw: Nokia N900. Ik heb ze een heel aardig mailtje teruggestuurd met daarin de mededeling dat ik liever mijn telefoon ontvang of minstens een mailtje met wanneer hij voor de deur staat in plaats van een mailtje met aanbiedingen. Vóór afgelopen weekend wist studentmobiel mee te delen dat ze de telefoon eind deze week verwachtten en hoopten hem verzonden te hebben. Je zou verwachten dat ze nu dan toch wel onderhand wisten wanneer hij precies binnen komt... Guess again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johras
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 30-01-2020
Studentmobiel zegt al sinds week 42 dat ze hem volgende week verwachten... ben blij dat ik hem daar geannuleerd heb. (ik heb hem afgelopen vrijdag gewoon bij de BC gehaald, 25 euro duurder bij mij)

Ook wist Studentmobiel me vorige week nog te vertellen dat het zeker niet zo was dat als je op status "contract ontvangen" staat je niet bij de eerste levering zit. Ik krijg toch sterk het idee dat ze niet weten wanneer ze geleverd krijgen en ook niet hoeveel ze geleverd krijgen.

Maar goed, ze proberen natuurlijk te voorkomen dat mensen toch ergens anders naartoe gaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eastside

Eastside

It's me, TP!!

Het BC filiaal in Enschede verwacht morgen of donderdag de tweede batch... ff wachten nog... telefoonkopen.nl in Enschede heeft het toestel wel op voorraad...

Goodgoan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PradaBrada
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 31-07-2024
Anoniem: 329828 schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 17:53:
Ik heb besteld bij studentmobiel.nl en ik heb dus vandaag een mailtje met aanbiedingen ontvangen. Nu kan ik me echt niet herinneren dat ik ooit heb aangevinkt dat ik spam wil ontvangen, en mijzelf kennende zet ik die altijd uit als ze aangevinkt zíjn. Dit is dus gewoon ongewenste email.

Los daar van staat er in: Nieuw: Nokia N900. Ik heb ze een heel aardig mailtje teruggestuurd met daarin de mededeling dat ik liever mijn telefoon ontvang of minstens een mailtje met wanneer hij voor de deur staat in plaats van een mailtje met aanbiedingen. Vóór afgelopen weekend wist studentmobiel mee te delen dat ze de telefoon eind deze week verwachtten en hoopten hem verzonden te hebben. Je zou verwachten dat ze nu dan toch wel onderhand wisten wanneer hij precies binnen komt... Guess again.
Ik heb hem gisteren weer besteld bij typhone.net en vanmiddag ff studentmobiel.nl geannuleerd, kreeg binnen een paar minuten het annuleringsbevestiging-mailtje en wat later ook dat mailtje.

Nou maar weer afwachten.

Lenovo Yoga Book Windows | Samsung Galaxy S8 Arctic Silver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeff[NL]
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 31-12-2023
lady's and gentlemen... i've got him ! Vandaag opgehaald in Delft... Totaaaaal niet verwacht dat in deze studentenstad er nog gewoon 1 op mij lag te wachten !. Was gereserveerd maar diegene wilde hem niet meer :) Had ondertussen alle andere filialen in Den Haag al gebeld.

Ohja bij BelCompany overigens... Top service tot zover !

Internetbestelling annuleer ik wel.. Ik ga nu verder prutsen ermee.

[ Voor 8% gewijzigd door Jeff[NL] op 08-12-2009 19:19 ]

Diagnose Specialist Ford

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bij mij staat hij dus op "Gereserveerd" (studentmobiel) én ze hebben mijn abonnement al in laten gaan dus annuleren zit er niet meer in denk ik...

Ik ga er maar gewoon nog vanuit dat ik hem rond komend weekend heb anders weet ik niet wat ik moet doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayMotix
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07-06 14:37
Eastside schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 18:31:
Het BC filiaal in Enschede verwacht morgen of donderdag de tweede batch... ff wachten nog... telefoonkopen.nl in Enschede heeft het toestel wel op voorraad...
Waarschijnlijk donderdag. Als het morgen is dan krijgt elke BC hem morgen, dat zou ik wel fijn vinden. Kan ik mijn N900 gaan ruilen voor een nieuw exemplaar die hopelijk geen pixel, microfoon of camera probleem heeft. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 306639

Kreeg net een mailtje van Belnu.nl zij hebben hem "met een beetje geluk eind deze week". Fingers crossed dus :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lexi1986
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 08-03-2021
Wel apart dat eerst door alle belshops werd ontkent dat Belcompany eerder zou gaan uitleveren en nu is BC zeker al een week bezig met de verkoop van dit toestel. Hoop voor jullie dat ze snel binnen komen, verder heb ik het mailtje van studentmobiel ook gehad terwijl ik nergens iets aangevinkt heb en ze adverteren met nu weer met de N900 terwijl ze al vanaf oktober niet kunnen leveren beetje vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felix303
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 05-04 16:00
Anoniem: 306639 schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 19:48:
Kreeg net een mailtje van Belnu.nl zij hebben hem "met een beetje geluk eind deze week". Fingers crossed dus :).
heb hem hier ook in bestelling en dezelfde mededeling gekregen...hij was nu echt onderweg:) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xentor
Felix303 schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 20:59:
[...]

heb hem hier ook in bestelling en dezelfde mededeling gekregen...hij was nu echt onderweg:) :P
Enkele winkels langs geweest, Phonehouse / Belcompany / Hi winkel.
Bij de phonehouse wisten ze me te vertellen dat er bedrijven zijn die wachten op de 2e batch met nieuwere firmware vanwege de kinderziektes daarom is hij bij veel nog niet leverbaar. Belcompany daar integen heeft de eerste uitvoering. Vind het alleen persoonlijk vreemd, je kunt toch ook gewoon zelf je firmware upgraden? (phonehouse had dit met medere telefoons gedaan van nokia van daar.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cactusjack
Xentor schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 23:07:
[...]

Enkele winkels langs geweest, Phonehouse / Belcompany / Hi winkel.
Bij de phonehouse wisten ze me te vertellen dat er bedrijven zijn die wachten op de 2e batch met nieuwere firmware vanwege de kinderziektes daarom is hij bij veel nog niet leverbaar. Belcompany daar integen heeft de eerste uitvoering. Vind het alleen persoonlijk vreemd, je kunt toch ook gewoon zelf je firmware upgraden? (phonehouse had dit met medere telefoons gedaan van nokia van daar.)
Vind ik ook vreemd idd. Mijn vorige foon de n95 ook regelmatig van nieuwe firmware voorzien. Was ook nodig trouwens ;-)

Heb nog steeds geen bericht dat de levering vertraagd is. Als ik belcompany moet geloven dan krijg ik hem dus vandaag thuis bezorgd ...

Ben benieuwd.

Dat is iig een grote verbetering ten opzichte van studentmobiel.nl, heb hem daar geannuleerd. Volgens mij ben ik nummer 150 ofzo ... haha 8) prutsers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het is niet alleen firmware maar ook hardware gerelateerd. Displayverlichting, display zelf, keyboard, speakers en mic en nog wat zaakjes
Ik wacht wel op batch 2 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

.

[ Voor 99% gewijzigd door Anoniem: 332835 op 28-05-2010 18:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eric1988
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23:19
Anoniem: 332835 schreef op woensdag 09 december 2009 @ 11:13:
GOED NIEUWS VOOR MENSEN DIE NOG GEEN N900 HEBBEN:

Studentmobiel had gister een aanbieding gelanceerd voor een nieuw Hi abonnement met de N900, ik had gemaild of dit ook voor de kpn flexibel en hi student geld.

Beste ########,
Naar aanleiding van uw email, kunnen wij u meedelen dat wij de N900 ook aanbieden met een HI student en een KPN flexibel.Zie onderstaande link voor de aanbiedingen. http://www.studentmobiel....internet=29&provider_id=2 Wij hopen u
hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Met vriendelijke groet,

studentmobiel is op dit moment dus echt wel een van de goedkoopste!
Ja, en daar wachten veel mensen hier nu al 2 maanden op :)
Je kunt namelijk al 2 maanden dat abonnement daar bestellen.

[ Voor 3% gewijzigd door eric1988 op 09-12-2009 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kosj
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 29-11-2024
eric1988 schreef op woensdag 09 december 2009 @ 11:20:
[...]

Ja, en daar wachten veel mensen hier nu al 2 maanden op :)
Je kunt namelijk al 2 maanden dat abonnement daar bestellen.
Om deze reden heb ik het ook opgegeven bij studentmobiel. Afgelopen maandag online bij Belcompany besteld en als het goed is komen ze het toestel vandaag tussen 11 en 14u langsbrengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

.

[ Voor 130% gewijzigd door Anoniem: 332835 op 28-05-2010 18:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nas T
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 14-06 19:09
Cactusjack schreef op woensdag 09 december 2009 @ 08:47:
[...]

Vind ik ook vreemd idd. Mijn vorige foon de n95 ook regelmatig van nieuwe firmware voorzien. Was ook nodig trouwens ;-)
Is niet vreemd, die bedrijven zien het gevolg al dat er huilende klantjes terugkomen waarna hun de firmware updaten om ze daarna terug te sturen. In de tijd dat de klantjes huilden, vertelden ze hun vriendjes over hun k*t-telefoon.

Ok, dom verhaal, maar dat gebeurd dus wel. Ik volg al lange tijd het N900 topic en daar is iemand geweest die het onbegrijpelijk vond dat de 2e camera "niet werkte" (hij werkt wel, alleen levert Nokia geen software die er gebruik van maakt). Zoiets is bekend en geaccepteerd door degenen die wel de moeite in steken om een gefundeerde uitspraak te doen. En een groot deel van de mensen blijft schreeuwen en huilen...al jaren ;)

@lil_art:
€114 eerst en €84 nu, om precies te zijn. Ik heb hem 8 dagen terug besteld en voel me nu dus nogal bekocht (want ik heb geen telefoon en geen uitzicht wanneer deze wel in mijn handen is). Ik ga dus ook klagen.

[ Voor 10% gewijzigd door Nas T op 09-12-2009 11:58 ]

vrede in rust

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nas T schreef op woensdag 09 december 2009 @ 11:57:
[...]

@lil_art:
€114 eerst en €84 nu, om precies te zijn. Ik heb hem 8 dagen terug besteld en voel me nu dus nogal bekocht (want ik heb geen telefoon en geen uitzicht wanneer deze wel in mijn handen is). Ik ga dus ook klagen.
Ja dat snap ik, wel raar dat ze lopen te stunten terwijl ze hem nog geeneens kunnen leveren. Wat ook zo vreemd is is dat als je eindeloos online extra snel wilt, opeens meer moet bijbetalen ;) (zelf werk ik bij phonehouse maar daar krijg je toch echt meer korting als je een hogere internetbundel neemt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nas T
Anoniem: 332835 schreef op woensdag 09 december 2009 @ 12:02:
[...]

Ja dat snap ik, wel raar dat ze lopen te stunten terwijl ze hem nog geeneens kunnen leveren. Wat ook zo vreemd is is dat als je eindeloos online extra snel wilt, opeens meer moet bijbetalen ;) (zelf werk ik bij phonehouse maar daar krijg je toch echt meer korting als je een hogere internetbundel neemt)
Ik heb zojuist bericht van studentmobiel dat mijn order is aangepast. Ik betaal straks €84 in plaats van €114 en ze melden het toestel medio december te ontvangen.

Dus ondanks alle negatieve publiciteit toch nog een positieve noot...

vrede in rust

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 99515

Tja ik heb lang genoeg gewacht, en media december ben ik niet meer in nederland. Dus ben ik maar zelf buiten de deur geweest naar belcompany hier in de buurt en maar gekocht. Ze hadden nog 1 liggen in de kluis lol.
En wou liever in de winkel halen kon in de mic. meteen testen.

Super ding trouwens, ik wens nog veel geduld hier nog met wachten. Je zult niet teleurgesteld zijn!
Mijn bestelling heb ik net bij studentmobiel geannuleerd. Prima klantenservice! Wel jammer dat het allemaal zo lang moest duren (wachte al 2 mnd.)

Peace, I'm out,

O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hooglander1
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

De status is op de homepage van gsmweb.nl gewijzigd van "leverbaar vanaf 10 december" naar "beperkt leverbaar levertijd 2 weken"

Bel ik ze op, wat daar nu precies mee wordt bedoelt, maar die sjap had ook echt geen flauw benul van hoe het nu precies zat, want hij vroeg aan mij waar ik dat gelezen had.

gsmweb.nl kost niets, heb je ook niets :P

Dus tjah, als iemand een idee heeft hoe het daar nu precies zit, is die informatie meer dan welkom.

[ Voor 12% gewijzigd door Hooglander1 op 09-12-2009 14:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maurizio
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19-04 07:33
vanmorgen de n900 maar eens besteld na veel lezen over de levertijden enzo...
ben ik net gebeld door smartphoneshop dat ze hem morgen gaan bezorgen! haha

ben ik blij dat ik hem niet 2 maanden geleden heb besteld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xandje
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 21-05-2024
Damn, ik wil hem nu ook wel echt graag. :( Ik houd deze telefoon ook al sinds Oktober in de gaten, maar ik dacht, ik bestel hem gewoon op het moment dat hij uit is bij de eerste de beste die hem beschikbaar heeft, dan heb ik hem sowieso op releasedag binnen (of enkele dagen erna), denkend dat hij niet zo populair zou zijn.

Toen toch maar bij GSMWijzer besteld, achteraf had ik hem beter gewoon fysiek bij een Belcompany kunnen halen, maar goed. Hoop hem nu toch wel echt deze of volgende week binnen te krijgen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Daar heb ik hem ook besteld een maandje terug

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dbzokphp
  • Laatst online: 23:57
Vandaag door smartphoneshop gebeld dat ze m morgenochtend komen afleveren! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 332835 schreef op woensdag 09 december 2009 @ 11:13:
GOED NIEUWS VOOR MENSEN DIE NOG GEEN N900 HEBBEN:
Studentmobiel had gister een aanbieding gelanceerd voor een nieuw Hi abonnement met de N900, ik had gemaild of dit ook voor de kpn flexibel en hi student geld.
Beste ########,
Naar aanleiding van uw email, kunnen wij u meedelen dat wij de N900 ook aanbieden met een HI student en een KPN flexibel.Zie onderstaande link voor de aanbiedingen. http://www.studentmobiel....internet=29&provider_id=2 Wij hopen u
hiermee voldoende te hebben geinformeerd.
Met vriendelijke groet,
studentmobiel is op dit moment dus echt wel een van de goedkoopste!
:( :( :(
als ik hem vrijdag niet binnen heb
ga ik GSMwijzer bellen, dat ik voor die €19,00 een auto-oplader en extra geheugen er bij wil,
want nu is hij gratis :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xentor
Anoniem: 326059 schreef op woensdag 09 december 2009 @ 15:13:
[...]

:( :( :(
als ik hem vrijdag niet binnen heb
ga ik GSMwijzer bellen, dat ik voor die €19,00 een auto-oplader en extra geheugen er bij wil,
want nu is hij gratis :( :(
mail gewoon omdat je hem ook nog steeds niet hebt ook gratis wilt? ps waar staat joun status op dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Synthaxx R-or
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08-06 20:41

Synthaxx R-or

*Insert smartass remark here*

Had ook een bestelling bij gsmwijzer lopen, maar met alle onduidelijkheid rond levering was het het wachten niet meer waard. Omdat ik eind november besteld had zou ik nog niet eens bij de eerste lichting zitten.

Net besteld bij smartphoneshop, en het vrouwtje verwachtte dat 'ie morgen afgeleverd word.

30 euro duurder, maar wel een HEEL stuk duidelijker!

/edit 20:00: net sms gekregen dat het pakje klaar staat en rond 22:30 verstuurd gaat worden.
Da's pas snel!

[ Voor 13% gewijzigd door Synthaxx R-or op 09-12-2009 20:04 ]

If engineers had named Kentucky Fried Chicken, it would have been called "Hot Dead Birds".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Xentor schreef op woensdag 09 december 2009 @ 15:24:
[...]

mail gewoon omdat je hem ook nog steeds niet hebt ook gratis wilt? ps waar staat joun status op dan?
mijn status is gereseveerd
heb ook al een bevestiging van Hi/KPN dat per 4 jan 2010 mijn huidige nummer overgaat
anders had ik ook naar BC gegaan ;) maarja zou ik wel duurde uit zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nas T
xandje schreef op woensdag 09 december 2009 @ 14:47:
Hoop hem nu toch wel echt deze of volgende week binnen te krijgen!
Geduld is een schone zaak...
Over 2 jaar ben ik in totaal aan N900 plus abonnement zo'n €700~€750 kwijt.
Haal ik heb bij de BC, betaal ik €600. Dan heb ik 2 jaar lang een abo van €13/maand nodig.
Dat kost uiteindelijk iets meer dan €900.

Misschien heb ik dan een maand later mijn telefoon, maar dus wel €150~€200 in die maand "verdient"!
Dus ik wacht wel, geeeen probleem. Wie het laatst lacht, is het rijkst 8)7

vrede in rust

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 234189

En het toestel is op vooraad bij pdashop.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Chanq schreef op maandag 07 december 2009 @ 12:51:
Yeah man!

Net bestelmaar.nl gebeld ( a 30 cent per minuut)

toestel is op voorraad en wordt vanmiddag verstuurd WAAARSCHIJNLIJK morgen binnen.

ik heb een speciale leren hoes voor de n900 al binnen.

zeer mooi afgewerkt dus geen bulky ding zoals je vaak ziet.
uit portugal.
En??!! Heb je m al binnen?? Ik heb nl nog niets gehoord. Anders moet ik ook maar ns bellen ipv mailen.. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M289
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 08-05 00:04
Anoniem: 234189 schreef op woensdag 09 december 2009 @ 18:26:
En het toestel is op vooraad bij pdashop.nl
Beter gezegd; De N900 is op voorraad bij Coolblue. (Dus zowel pdashop als smartphoneshop e.d.)

Ik was het zelf zat om te wachten op Nokia zelf, vooral omdat ik steeds "geen idee" antwoorden kreeg op mijn leveringsvragen.
Alsnog bij Coolblue gekocht, dus hopelijk morgen op kantoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik krijg hem ook morgen. Nu maar hopen dat er geen defecten mee zijn, en dan op naar het volgende topic ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xentor
Anoniem: 324128 schreef op woensdag 09 december 2009 @ 20:29:
Ik krijg hem ook morgen. Nu maar hopen dat er geen defecten mee zijn, en dan op naar het volgende topic ;)
studentmobiel? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groever
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 11-06 22:17
Ik begin me vrij erg te irriteren aan de levertijd bij Studentmobiel, omdat ik toch voor een andere provider heb gekozen heb ik vandaag mijn contract pas opgestuurd terwijl de geannuleerde bestelling van begin november is. Zal wel weer de tweede levering worden ook.Loop nu bij andere winkels te kijken, maar het is toch niet normaal dat ik bij Studentmobiel niks hoef te betalen met 2jr Flexibel 325 en Surf&Mail Extra Snel, maar bij bijvoorbeeld Smartphoneshop 84 euro? Dan wacht ik wel. Tot januari ofzo :X.

Hier trouwens een tip: Neem gewoon Flexibel 325 of 425 en verander het na drie maanden in een abonnement dat je eigenlijk nodig hebt (dat mag). In mijn geval Flexibel 135 en de 1000 SMS-bundel. Heb je korting op je toestel, en genoeg berichten :).

[ Voor 24% gewijzigd door Groever op 09-12-2009 21:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@Xentor. Nee helaas ;) Smartphoneshop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xentor
Groever schreef op woensdag 09 december 2009 @ 20:59:
Ik begin me vrij erg te irriteren aan de levertijd bij Studentmobiel, omdat ik toch voor een andere provider heb gekozen heb ik vandaag mijn contract pas opgestuurd terwijl de geannuleerde bestelling van begin november is. Zal wel weer de tweede levering worden ook.Loop nu bij andere winkels te kijken, maar het is toch niet normaal dat ik bij Studentmobiel niks hoef te betalen met 2jr Flexibel 325 en Surf&Mail Extra Snel, maar bij bijvoorbeeld Smartphoneshop 84 euro? Dan wacht ik wel. Tot januari ofzo :X.

Hier trouwens een tip: Neem gewoon Flexibel 325 of 425 en verander het na drie maanden in een abonnement dat je eigenlijk nodig hebt (dat mag). In mijn geval Flexibel 135 en de 1000 SMS-bundel. Heb je korting op je toestel, en genoeg berichten :).
Je kunt dus bijv eerste 3 maand een duur abbonoment nemen en dan overstappen op een cheap one? nooit geweten ;o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hooglander1
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

Al zijn de minimale abo-kosten bij KPN flexibel hoger dan dat ik nu heb bij mijn telfort verlenging waar ik maar 99 euro hoef bij te betalen.

De standaard kosten zijn dus wel significant hoger dan bij de rest. Dus het is ff narekenen of je dan wel goedkoper uit bent voor de N900

[ Voor 33% gewijzigd door Hooglander1 op 09-12-2009 21:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Xentor schreef op woensdag 09 december 2009 @ 21:24:
[...]

Je kunt dus bijv eerste 3 maand een duur abbonoment nemen en dan overstappen op een cheap one? nooit geweten ;o
Of gewoon een Kpn Hi student abbonement nemen 18,95 p.m. (175 belminuten/350 smsjes), jammer dat het toestel hier nog 105 euro bijbetalen is:(in combinatie met eindeloos online extra snel)

Meer mensen die voor de Extra snel bundel hebben gekozen i.p.v. de standaard bundel van €9,95? (de vodafone gebruikers even buiten beschouwing gelaten), is wel aan te raden voor de N900 toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groever
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 11-06 22:17
Ja, maar 175 belminuten is voor mij niet genoeg. Ik verstuur per maand zo'n 600 smsjes en bel 120 minuten, dus dan is KPN met een sms-bundel wel een goede optie. Ik heb nu ook voor de Extra Snel bundel gekozen, hoop dat het het extra geld waard is. Vind 15 euro per maand aan internet op je mobiel terwijl het abo zelf al duur is wel erg veel geld eigenlijk, maar met het gewone abo kun je niet fatsoenlijk internetten. Het schijnt dat je daarmee per maand maar ongeveer 250MB mag verbruiken, en de snelheid stelt ook weinig voor..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Groever schreef op woensdag 09 december 2009 @ 20:59:

Vergis je niet volgens mij kan je hem niet zomaar ónder je gekozen abonnement aanpassen. Zo kan je bijvoorbeeld internet niet uitzetten als je daar korting op krijgt. Dus als je nu extra snel neemt dan moet je die 2 jaar behouden, je kan niet terug naar de gewone van 10 eur per maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperium
  • Niet online
Anoniem: 329828 schreef op woensdag 09 december 2009 @ 23:37:
[...]

Vergis je niet volgens mij kan je hem niet zomaar ónder je gekozen abonnement aanpassen. Zo kan je bijvoorbeeld internet niet uitzetten als je daar korting op krijgt. Dus als je nu extra snel neemt dan moet je die 2 jaar behouden, je kan niet terug naar de gewone van 10 eur per maand.
Je belbundel wel, je internet niet volgens mij.

Staat duidelijk in de voorwaarden van GSMWijzer.
* Vermelde tarieven zijn inclusief 19% BTW
* Voor bellen en sms'en in het buitenland gelden andere tarieven
* De vrije belminuten gelden alleen voor nationale gesprekken naar vast, mobiele toestellen van Hi of KPN, andere mobiele operators en VoiceMail. Alle overige bestemmingen vallen buiten de belminutenbundel
* Het vrije sms-tegoed kan alleen gebruikt worden in Nederland en alleen voor standaard sms'en. Speciale sms-diensten kunnen niet met het bundeltegoed worden afgerekend. Dat geldt ook voor dataverkeer, servicenummers, 090*-nummers en internationale gesprekken en ook WAP valt niet binnen de bundel
* Na 3 maanden kan uw belbundel gratis worden omgezet naar een andere Flexibel bundel (zowel omhoog als omlaag)
* Voor meer informatie over KPN, klik hier

• xandje
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 21-05-2024
Ook maar bij GSMWijzer gecancelled en bij Smartphoneshop besteld. Was om 21.30, toen ook betaald (niet via iDEAL), maar dat zullen ze dus vandaag niet meer behandeld hebben ("voor 22.00 besteld, morgen in huis"). Ik hoop stiekem dat ik hem morgen nog heb.

• adam76
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08-07-2024
en ja. heb hem bij coolblue besteld. netjes sms gehad dat hij verzonden is om 22:01

dus hopelijk doet TNT zijn werk en heb ik hem morgen op het kantoor... wahoooo

Mja als ik het goed begrijp is studentmobiel dus één van de laatste met uitleveren.. als ik dát had geweten had ik gewoon meteen bij nokia besteld. Ipv 2 maanden wachten en dan als één van de laatsten mijn telefoon ontvangen. Jammer dat ik er nu niet meer onderuit kan mijn nieuwe abo is al ingegaan...

• Eastside

Eastside

It's me, TP!!

Eastside schreef op maandag 07 december 2009 @ 12:45:
[...]

Ik heb ondanks de langere levertijd toch maar een Zagg besteld. Schijnt beter te passen dan de 3M variant van protectionfilms24. laat wel weten wanneer ie binnen is.
Maandag een Zagg screenprotector besteld, gisteravond al de melding dat deze verzonden is, dit ondanks de melding op de website dat het 2-3 weken kon duren...

Goodgoan!

• dbzokphp
  • Laatst online: 23:57
De mijne is nu al afgeleverd! Van smartphoneshop :D

Nu al?? Dat is vroeg.
Busje komt zo ;)

(hoop ik)

• adam76
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08-07-2024
Anoniem: 324128 schreef op donderdag 10 december 2009 @ 09:24:
Nu al?? Dat is vroeg.
Busje komt zo ;)

(hoop ik)
bij mij meestal rond 4 a 5 uur... busje komt straks in mijn geval.

Anoniem: 334180

En ja hoor tijdelijk uitverkocht bij pdashop.nl ;)

• robertwebbe
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20:49

robertwebbe

Robert Webbe

Het hoort eigenlijk niet in dit topic maar ik doe het toch omdat het toch relevant is bij het aankopen.
Als je microfoon niet werkt, doe dan een reset. Zover mij bekend is heeft dat alle problemen opgelost.
Het lijkt dus meer een softwareprobleem dan een hardware probleem.

Reset methode Nokia N900:
Menu > Instellingen > klik bovenaan op Instellingen > Oorspronkelijke instellingen herstellen > Ja > 12345 > Voltooid
Wacht totdat het toestel zichzelf uitschakeld (kan een halve minuut duren) en weer inschakeld.

[ Voor 8% gewijzigd door robertwebbe op 10-12-2009 10:17 ]

• Chanq
Anoniem: 309443 schreef op woensdag 09 december 2009 @ 19:18:
[...]

En??!! Heb je m al binnen?? Ik heb nl nog niets gehoord. Anders moet ik ook maar ns bellen ipv mailen.. :?
Nee, ze hebben gewoon gelogen, ik had eerst gebeld en toen had het vrouwtje gezged ja hij is binneN!! ik zet hem meteen door naar logistiek dat ie verstuurd kan worden, dit kon ik ook terugvinden bij bestelstatus.

Belde ik de volgende dag terug met de vraag waar mijn trackingnummer bleef?
"hm meneer de telefoon is nog niet binnen we hebben hem nog nooit in voorraad gehad....."

genoeg was genoeg ben de BC binnengelopen en de volle mep maar betaald en het geschenk is goddelijk....
wacht alleen nog ff nog op mijn screenprotector want ik zit nog met het bij de verpakking horende screenprotectortje dat knudde is.

Heb hem wel verzekerd voor 7 kneuros per maand egen ALLES. haha

[ Voor 1% gewijzigd door pven op 10-12-2009 17:53 . Reden: overdreven krachtterm aangepast ]

• robertwebbe

robertwebbe

Robert Webbe

Chanq schreef op donderdag 10 december 2009 @ 10:56:
[...]
Heb hem wel verzekerd voor 7 kneuros per maand egen ALLES.
Als ik jou was zou ik dan zeker even de voorwaarden even doorlezen om je de illusie te besparen dat je tegen alles verzekerd bent.

offtopic:
Misschien zou hun betiteling kunnen vervangen voor "vervelende gasten" ofzo?
Ondanks dat je het maskeert vind ik dergelijk taalgebruik toch storend.

[ Voor 3% gewijzigd door robertwebbe op 10-12-2009 11:12 ]

• Chanq
Het is inderdaad niet tegen ALLES verzekerd maar grotendeels wel,

schade vocht en verlies vind ik toch wel het belangrijkst bij zo een dure toestel.

en het spijt me als mijn taalgebruik je heeft gekwetst maar ik meende het toch echt.

*weg*

[ Voor 26% gewijzigd door pven op 10-12-2009 17:54 . Reden: overdreven krachtterm aangepast ]

Anoniem: 40990

Cactusjack schreef op woensdag 09 december 2009 @ 08:47:
[...]

...

Heb nog steeds geen bericht dat de levering vertraagd is. Als ik belcompany moet geloven dan krijg ik hem dus vandaag thuis bezorgd ...

Ben benieuwd.

...
Heb jij de telefoon al binnen? Ik heb de telefoon op dezelfde dag bij Belcompany besteld en ook niks te horen gekregen over vertraging, maar ze hebben ook nog geen contact opgenomen voor het leveren dus ben bang dat het wel weer even zal duren voor de telefoon op voorraad is. Had eerst bij gsmwijzer besteld, die geannuleerd omdat hij bij belcompany wel leverbaar was maar dat blijkt dus ook niet zo te zijn :'(

• Cactusjack
Anoniem: 40990 schreef op donderdag 10 december 2009 @ 11:16:
[...]

Heb jij de telefoon al binnen? Ik heb de telefoon op dezelfde dag bij Belcompany besteld en ook niks te horen gekregen over vertraging, maar ze hebben ook nog geen contact opgenomen voor het leveren dus ben bang dat het wel weer even zal duren voor de telefoon op voorraad is. Had eerst bij gsmwijzer besteld, die geannuleerd omdat hij bij belcompany wel leverbaar was maar dat blijkt dus ook niet zo te zijn :'(
Heb vanmorgen maar eens gebeld, de volgende reactie :"Omdat het een schaarse telefoon is, kan ik u niet zeggen wanneer uw telefoon uitgeleverd wordt, alleen dat dit zo snel mogelijk gebeurd..."

Zit dus bij de 2e batch... :(

Voordeel is wel weer dat dan de hardware en software weer ietsie verbeterd zijn.

Maar ja, geduld hebben dus maar ! }:O

• robertwebbe

robertwebbe

Robert Webbe

Anoniem: 40990 schreef op donderdag 10 december 2009 @ 11:16:
[...]
BC Valkenswaard heeft er nog een liggen... En daarnaast is er ook nog redelijk wat voorraad in de fysieke winkels van telefoonkopen.nl.
Cactusjack schreef op donderdag 10 december 2009 @ 11:36:
[...]
Zit dus bij de 2e batch... :(
Voordeel is wel weer dat dan de hardware en software weer ietsie verbeterd zijn.
Waar haal je vandaan dat de 2e batch andere hardware en software heeft? Zover mij bekend is, is dat niet het geval.

[ Voor 27% gewijzigd door robertwebbe op 10-12-2009 11:40 ]

• Philos31
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15-06 21:04
Kreeg net een telefoontje van BC Almere, ze hebben weer voorraad en ik stond nog op de lijst. Dus als jullie nog zoeken.... Ze zouden ze nog moeten hebben daar.

BMW C-Evolution LR, Skoda Enyaq iV80 Sportline, 7200Wp 27KwH thuisbatterij (zelfbouw) , 7x Daikin l/l warmtepomp, Homeautomation by Homey

• Cactusjack
robertwebbe schreef op donderdag 10 december 2009 @ 11:38:
[...]

BC Valkenswaard heeft er nog een liggen... En daarnaast is er ook nog redelijk wat voorraad in de fysieke winkels van telefoonkopen.nl.

[...]

Waar haal je vandaan dat de 2e batch andere hardware en software heeft? Zover mij bekend is, is dat niet het geval.
Een stuk of wat posts terug, werd dat door een collega forum bezoeker vermeld...

of het waar is weet ik niet...

Anoniem: 40990

robertwebbe schreef op donderdag 10 december 2009 @ 11:38:

Bedankt voor de tip, maar ik weet niet of ik de order nog kan annuleren, en dan blijf ik aan de gang haha...
Maar ik woon in de buurt van Eindhoven dus Valkenswaard is te doen, schijnbaar is de N900 ook verkrijgbaar bij telefoonkopen.nl in Woensel dus de verleiding om daar even langs te gaan is wel groot :)
Pagina: 1 ... 16 ... 27 Laatste