Ik ben niet volledig geweest. Ik moest me tot T-Mobile beperken omdat mijn iPhone T-M locked is. Dan kom ik bij BC en Studentmobiel rond de 1300 euro voor twee jaar: 200min, 1000 SMS, onbeperkt internet.Anoniem: 305802 schreef op zondag 06 december 2009 @ 11:02:
@Jeroen61
Welk sim-only abonnement heb jij dan gekozen?
Ik kan namelijk geen betere deal bedenken dan die op de BC site..
http://www.belcompany.nl/NL/Alle_Toestellen/Nokia%20N900.htm
Je betaalt 6 maanden 22,25 euro per maand
Daarna 18 maanden 44,50 euro per maand
Totaal betaal je 934,50 euro voor het toestel, internet op je mobiel en elke maand 300 belminuten of Sms'jes.
Als bonus nog twee waardebonnen van 15 euro maar daar baseer ik m'n keuze niet op xD
Dus bij dat abonnement betaal je dus eigenlijk 934,50 / 24 = 38,94 euro per maand.
Als je iets goedkopers vind moet dat dus onder die 38,94 zitten.
Heb je het toestel voor 600 euro los gekocht?
Daar ga ik dan iig even vanuit.
Daarna nog een sim only abonnement voor 1 of 2 jaar.
We gaan uit van 1 jaar, dus om het te vergelijken met de aanbieding van BC doen we de telefoon door de helft (je hebt tenslotte een jaar minder om deze af te betalen)
In 1 jaar moet je dus 300 euro af betalen, dat is 25 euro per maand.
Om goedkoper uit te zijn moet je dan nog een sim-only abonnement van 38,94 - 25 = 13,94 euro hebben.
Ik kan nergens een sim-only abonnement vinden voor dat geld met 300 minuten/smsjes én mobiel internet.
Ditzelfde geld wanneer je de telefoon voor 500 euro gekocht zou hebben, dan zou je op 18,11 euro per maand uit komen voor ene sim-only abonnement.
Zelf zou ik graag bij vodafone zitten, zit ik nu ook bij en vodafone heeft toch wel het snelste mobiel internet: 3600 Kb/s (iig op papier).
Ik zeg dit niet om je te dissen maar alleen maar om te laten zien hoe ik er over na gedacht heb.. en dat ik er zo niet uit kom xD
Daarbij heb ik nog een probleem.. ik ben 17 jaar en mn ouders vinden het belachelijk voor mij om zo'n grote maandelijkse kostenpost te hebben. Ze verbieden het me niet, maar willen niet aan zo iets mee werken dus zetten ze geen handtekening op het abonnement. Waardoor ik dus geen N900 kan kopen
Vodafone heeft momenteel goede abo-aanbiedingen en is dan inderdaad goedkoper, maar daar kwam ik dus niet voor in aanmerking.