Ik heb zelf een jaar of drie terug de 346 en 347 gedaan en was daarmee MCSA O365. Dat verdween opeens en werd de MS-100 en MS-101, maar omdat dat meer is dan alleen O365 was er geen transitie examen. Ik moest dus opnieuw beginnen, heb de MS-100 en MS-101 gedaan (die laatste een maandje of anderhalf geleden) en kwam er toen pas achter dat ik nóg een examen moet doen
Binnenkort die MS-500 of MS-700 maar ff plannen denk ik, even kijken wat het handigst / makkelijkst is. Ik zou beiden gewoon op ervaring moeten kunnen halen.
Op dit moment doe ik een (vanuit het werk georganiseerde) AZ-500 (klassikaal, maar dus wel online momenteel) en daarna maar eens kijken welke MS ik nog pak. Ik heb eigenlijk geen idee hoeveel overlap er is tussen AZ-500 en MS-500, dat zou een mooi 1-2-tje kunnen zijn
Binnenkort die MS-500 of MS-700 maar ff plannen denk ik, even kijken wat het handigst / makkelijkst is. Ik zou beiden gewoon op ervaring moeten kunnen halen.
Op dit moment doe ik een (vanuit het werk georganiseerde) AZ-500 (klassikaal, maar dus wel online momenteel) en daarna maar eens kijken welke MS ik nog pak. Ik heb eigenlijk geen idee hoeveel overlap er is tussen AZ-500 en MS-500, dat zou een mooi 1-2-tje kunnen zijn
Freelance (Microsoft) Cloud Consultant & Microsoft Certified Trainer