musiman schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 15:39:
Zojuist heeft een cursist van mij het AZ-103 examen gemaakt (of een poging gedaan tot...). Het resultaat heeft hij nog niet (moet even wachten).
Op het MCT forum hoor ik één en al klachten over dit examen en ook deze man vond dit het vreselijkste examen ooit. Eén van de labs liep vast en de vraagstelling van de reguliere vragen was vaak zeer vaag. Dus wat ik daar straks al aangaf: de praktijk labs hebben regelmatig storingen. Helaas bij hem dus ook.

Ik heb toevallig gisteren het AZ-103 examen gedaan (en gehaald

).
Mijn trainer had eerst ook aangegeven dat het alleen multiple choice, blokken verslepen etc. zou zijn.
Dus tot mijn verbazing zaten er ook twee labs in.
Nou moet ik zeggen dat het bij mij allemaal vlekkeloos liep. Ik wordt wel vrolijk van zo'n lab. Als je een beetje hebt opgelet met de cursus klik je daar vrij vlot doorheen. Al vond ik ze wel redelijk pittig.
De vragen heb ik geen klachten over. Alleen de Case-studies vond ik wat onhandig, omdat je constant moet zoeken op welk onderdeel van de case studie de bewuste vraag van toepassing is.
Zo zie je maar dat de ervaringen kunnen verschillen blijkbaar. Ik heb hem overigens in Zwolle in die Engie toren gemaakt.
Al met al heb ik bijna 2,5 uur gezeten voor 61 vragen, 2 case-studies met elk 4 vragen en 2 labs met elk 8 taken.
wel een beetje duf is dat de dame aan de balie aanbood me de uitslag te printen en dat je dan een briefje krijgt met "kijk op microsoft.com/learning/blabla voor de uitslag".
Maar binnen een uur stond de uitslag er wel op voor me.