Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing.
Precies. De 8 variant heb ik al, maar daar weet ik al van dat sommige informatie niet klopt. Bijv. minimale schermresolutieTheVMaster schreef op maandag 24 februari 2014 @ 08:09:
[...]
Hij bedoelt de Nuggets voor de 8.1 variant....
Het leven is te kort om te testen
http://social.microsoft.c...e/70647?forum=CertGeneral
Ik kon hem nog selecteren in Prometric ook.
Netjes, gefeliciteerd!qwasd schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 22:54:
Gisteren 74-409 behaald. 912 punten.
PC 2x27", 9850X3D, x870, 5070TI, 64GB | Sonos one overal | Samsung TV's & mobiel | Speciaalbier, wijn & likeur | doet Hardlopen & Fitness | kijkt Voetbal, F1 | Koken & BBQ | Kamperen & vliegvakantie | informatieanalist in ziekenhuis | EHBO'er Rode Kruis
Ik zit nu aan het einde van mijn opleiding en wil gaan beginnen met certificering. Mijn idee was om te beginnen met 70-410, 70-411 & 70-412.
Nu zag ik dat er inmiddels met R2 gecertificeerd wordt. Nu komen de exam-ref boeken deze week of volgende week uit, alleen de training guides nog niet. Wat raden jullie aan, het exam-ref boek kopen en een hoop "spelen" met server 2012R2 of wachten tot de training guide uit is, en dan beide boeken kopen en daarnaast nog een hoop "spelen"?
Of is een ander traject beter? ideeën zijn welkom
Bedankt alvast!
No production networks were harmed during this posting
Spelen is sowieso goed! Ik heb nog nooit een examen Microsoft gedaan, maar wel stukken uit boeken gelezen (heb 2003 en 2008 hier op de plank liggen), en vind de exam refs erg duidelijk. De training guide heb ik geen ervaring mee.MrBrownie12 schreef op maandag 03 maart 2014 @ 22:17:
goedenavond iedereen,
Ik zit nu aan het einde van mijn opleiding en wil gaan beginnen met certificering. Mijn idee was om te beginnen met 70-410, 70-411 & 70-412.
Nu zag ik dat er inmiddels met R2 gecertificeerd wordt. Nu komen de exam-ref boeken deze week of volgende week uit, alleen de training guides nog niet. Wat raden jullie aan, het exam-ref boek kopen en een hoop "spelen" met server 2012R2 of wachten tot de training guide uit is, en dan beide boeken kopen en daarnaast nog een hoop "spelen"?
Bedankt alvast!
PC 2x27", 9850X3D, x870, 5070TI, 64GB | Sonos one overal | Samsung TV's & mobiel | Speciaalbier, wijn & likeur | doet Hardlopen & Fitness | kijkt Voetbal, F1 | Koken & BBQ | Kamperen & vliegvakantie | informatieanalist in ziekenhuis | EHBO'er Rode Kruis
quote:
Earn a Microsoft Virtualization Certification for FREE
Request a free voucher to take exam 74-409, which gets you a certification in Server Virtualization with Windows Server Hyper-V and System Center. Earn this certification if you are an IT professional who is responsible for designing, implementing, managing, and maintaining a virtualization infrastructure and/or want proof of your skills on current Microsoft virtualization technologies.
The number of free exams is limited, so be sure to schedule your appointment to lock-in your free exam. Vouchers expire and all exams must be taken by June 30, 2014. To register for your exam, go to http://www.register.prometric.com and, when prompted, use your voucher code to schedule your exam.
http://www.microsoftvirtu...irtualizationsquaredoffer
[ Voor 7% gewijzigd door tering-jantje op 10-03-2014 13:28 ]
Kun je dat examen nu nog steeds gratis doen. Tijdens een MS Virtual Academy event ergens eind vorig jaar kreeg je ook vouchers....wel netjes! Ik moet hem nog steeds inplannentering-jantje schreef op maandag 10 maart 2014 @ 13:27:
Verkregen vanuit Microsoft nieuwsbrief: Gratis Microsoft Examen.
quote:
Earn a Microsoft Virtualization Certification for FREE
Request a free voucher to take exam 74-409, which gets you a certification in Server Virtualization with Windows Server Hyper-V and System Center. Earn this certification if you are an IT professional who is responsible for designing, implementing, managing, and maintaining a virtualization infrastructure and/or want proof of your skills on current Microsoft virtualization technologies.
The number of free exams is limited, so be sure to schedule your appointment to lock-in your free exam. Vouchers expire and all exams must be taken by June 30, 2014. To register for your exam, go to http://www.register.prometric.com and, when prompted, use your voucher code to schedule your exam.
http://www.microsoftvirtu...irtualizationsquaredoffer
Nieuwsbrief vandaag in de mail gekregen dus ga er vanuit dat het examen nog steeds gratis te doen is.TheVMaster schreef op maandag 10 maart 2014 @ 13:34:
[...]
Kun je dat examen nu nog steeds gratis doen. Tijdens een MS Virtual Academy event ergens eind vorig jaar kreeg je ook vouchers....wel netjes! Ik moet hem nog steeds inplannen
De exam ref boeken zijn bedoelt om jou te doen slagen voor het examen, hou dat in gedachte. Ze zijn niet direct bedoelt om jou echt veel kennis te geven over het product. Ik heb zelf het exam ref boek gebruikt voor de 70-417 (wat een samenvatting is van bovengenoemde examens) en daarin werd gewoon heel kort verteld wat er nieuw is en hoe dat dan werkt. Als ik jou was zou ik vooral veel spelen met R2, de boeken lezen, uitproberen wat ze uitleggen in de boeken, en dan kom je een heel eind.MrBrownie12 schreef op maandag 03 maart 2014 @ 22:17:
goedenavond iedereen,
Bedankt alvast!
Niet alleen op het examen, maar ook in de praktijk. In boeken worden dingen altijd heel mooi omschreven als "klik hier, klik daar, klik zus en klik zo en je hebt product X geinstalleerd en geconfigureerd". In de praktijk loop je tegen een aantal foutmeldingen aan, en daar leer je ontzettend veel van wat in de praktijk heel erg belangrijk is. Je kan trouwens ook de CBT Nuggets of Trainsignal video's bekijken voor die examens, leer je ook veel van
https://mcp.microsoft.com/Anonymous//Transcript/Validate
Transcript ID: 796479
Wachtwoord: bleumer1
Jurist in zijn vrije tijd, IT'er van beroep.
Staat ook al gelijk netjes op m'n transscript toen ik checkte
[ Voor 17% gewijzigd door Turdie op 19-03-2014 18:53 ]
Gaaf hoor...wat was je score toen (je hem niet gehaald had)?SkiFan schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 20:48:
Grappig, ik heb 74-409 een paar maanden terug gedaan, destijds was t net een fail. Blijkbaar hebben ze de sleutel aangepast, want vandaag een brief van Prometric gekregen, en hij staat ook op mn transcript.
https://mcp.microsoft.com/Anonymous//Transcript/Validate
Transcript ID: 796479
Wachtwoord: bleumer1
Grappige is: ik studeer ook aan de OU zoals sommigen wellicht weten, en daar had ik begin februari een tentamen staatsrecht gedaan. Ook daar twijfelde ik of ik m gehaald had, omdat ik het puur op basis van de MC vragen niet had. We hebben toen diverse vragen ter discussie gesteld, en in plaats van een mogelijke onvoldoende had ik toen een 8 :-) Dit kwam me dus bekend voor.
Ja, Liberty Munson zal wel veel comments op de vragen gehad hebbenSkiFan schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 16:41:
Ik meen dat ik zo rond de 670 zat, dus erg ver zat ik er niet vanaf, meen dat ik nu rond de 740 had.
Grappige is: ik studeer ook aan de OU zoals sommigen wellicht weten, en daar had ik begin februari een tentamen staatsrecht gedaan. Ook daar twijfelde ik of ik m gehaald had, omdat ik het puur op basis van de MC vragen niet had. We hebben toen diverse vragen ter discussie gesteld, en in plaats van een mogelijke onvoldoende had ik toen een 8 :-) Dit kwam me dus bekend voor.
[ Voor 12% gewijzigd door Turdie op 19-03-2014 18:58 ]
Nu voor de upgrade naar Server 2012 (70-417)
Iemand ervaring met deze upgrade variant?
Even terug lezen en je vind genoeg over de 417qwasd schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 16:11:
70-686 behaald met 781 punten, 70-680 had ik al behaald dus ik heb nu MCSA: Windows 7 + MCITP: Enterprise Desktop Administrator on Windows 7.
Nu voor de upgrade naar Server 2012 (70-417)
Iemand ervaring met deze upgrade variant?
Als ik alles zo lees is het examen zeer pittig, misschien toch maar de 3 examens apart doen?
Je mag het upgrade examen ook alleen doen als je MCSA 2008 bent he.. Anders moet je ze sowieso allemaal apart doen.qwasd schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 20:55:
Ik heb al het één en andere bekeken, ik heb al wel ervaring met Server 2008 R2 echter niet met 2012.
Als ik alles zo lees is het examen zeer pittig, misschien toch maar de 3 examens apart doen?
MCSA: Windows Server 2008
MCITP: Server Administrator on Windows Server 2008
MCITP: Enterprise Administrator on Windows Server 2008
MCITP: Virtualization Administrator on Windows Server 2008 R2
MCITP: Enterprise Messaging Administrator 2010
MCITP: Lync Server Administrator 2010
MCITP: SharePoint Administrator 2010
MCITP: Enterprise Desktop Administrator on Windows 7 = 70-680 + 70-686
Het examen is inmiddels geupdate naar 8.1.
Moet ik nu het geupdate boek kopen met 8.1 of is er op internet een mooi overzicht met wat er is aangepast?
Hebben meerdere mensen hier last van? Ik heb al een mail gestuurd.
Bedanktpaella schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 11:51:
http://download.microsoft...D61/70-687_OD-changes.pdf
Voor de veranderingen.
Ik zou op 10 april mijn examen willen doen voor 70-410.
Maar hoewel ik alles al meerdere keren uitvoerde en gelezen heb, voel ik me helemaal niet zo zeker van mijn kunnen. Bij de vorige examens (mcsa windows 7) had ik wel een beter gevoel! :-)
Stres dus :-)
Voor eind mei moet ik de examens hebben dan zeker? Inclusief re-take?
Anyway, het slechte gevoel blijft :d
Een hele rij microsoft certificeringen.
MCSA Windows 2012 & MCSE Windows 8 - VMware VCP6-DCV - Digium Certified Asterisk Administrator (dCAA)
Welke boeken heb je hiervoor gebruikt ? ik zelf wil dit examen gaan doen, alleen alle R2 boeken zijn nog niet beschikbaar (in R2) en dat duur nog zon 3 maanden...cptjack schreef op woensdag 09 april 2014 @ 16:32:
Gisteren geslaagd voor 70-411 Administering Windows Server 2012 R2 met een score van 740. Da's tot nog toe mijn laagste score op een MS examen en vond het best lastig. Hopelijk gaat 70-412 vlotter, dan ik ben MSCA Server 2012

Neem ook een kijkje op deze post van Born To Learn, die geeft nog wat nuttige tips. En natuurlijk deze PDF met de nieuwe topics.
Met het 'oude' materiaal kom je al ver, omdat dit nog steeds geldig. Ik was ook onzeker over het R2 stuk, maar gelukkig toch geslaagd. Dat is het enige wat telt.
MCSA Windows 2012 & MCSE Windows 8 - VMware VCP6-DCV - Digium Certified Asterisk Administrator (dCAA)
Ein volgende week ga ik opnieuw een poging ondernemen. Alles kwam wel bekend voor, maar twijfel sloeg te hard toe...
There are 10 kinds of people on the planet. Those who understand binary, and those who don't. | http://twitch.tv/jaapGoose || AMD Ryzen 5 3600, Asus RX 6650 XT OC-Edition, 16GB, MSI B450 Gaming X
[ Voor 106% gewijzigd door hanzer op 12-04-2014 17:24 ]
Net geslaagd is ook geslaagd.. Certificaat is het enige dat telt..DigitalExcorcist schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 15:45:
Ben druk bezig met MCSA 2012 .. heb 70-410 en 70-411 gehaald (70-410 na een herkansing, 70-411 in 1x met hakken over de sloot op exact genoeg punten). Nu halverwege m'n boek voor 70-412 .. het boek is echter gebaseerd op de 'gewone' 2012 Server, niet op R2 ... hoop dat eea niet teveel gewijzigd is!
Ik ben bezig met Windows Server 2012 (70-410). Nu dat ik het boek helemaal heb uitgelezen wilde ik wat examen vragen van het internet downloaden. Eenmaal op de site www.disney.com aangekomen, zie ik dat er vanaf deze website geen examens meer gedownload kunnen worden. Dan moet je hiervoor betalen.
*knip* Dit is niet de bedoeling. Die examen websites zijn niet legaal.
Ik hoor graag van jullie en alvast bedankt.
Mvg,
Léo
[ Voor 19% gewijzigd door TheVMaster op 16-04-2014 23:07 . Reden: Niet meer doen ]
PSN ID: Klungeltjee
70-695: Enterprise Apps and Device Deployment
Verwijderd
Nou ja als je de helft maar weet en het toch net haalt, heb je toch niet alle kennis. Ik ga er in ieder geval altijd voor om 100% te halen. Dat gaat me steeds wat beter af.frankwopereis schreef op zaterdag 12 april 2014 @ 22:01:
[...]
Net geslaagd is ook geslaagd.. Certificaat is het enige dat telt..
Zelfde als vragen uit je hoofd leren. Leuk dat je dan je diploma hebt, maar je hebt er verder niks aan.
Los daarvan is de minimale 70% eis dan wel weer prima, wat in mijn ogen ook genoeg is.
Ik heb hem ook binnenshadowman12 schreef op donderdag 17 april 2014 @ 16:49:
Zojuist weer een blueprinting ingevuld voor een nieuw IT-Pro examen:
Was toch wel een stukje moeilijker dan het Windows 7 examen naar mijn idee.
Ik kan er weinig info over vinden, waar gaat dat examen over? Toch niet wéér een examen wat voor de helft over SCCM gaatshadowman12 schreef op donderdag 17 april 2014 @ 16:49:
Zojuist weer een blueprinting ingevuld voor een nieuw IT-Pro examen:
Ik ga trouwens volgende week de 70-416 opnieuw doen. De laatste keer kwam ik op 620-nogwat uit, op App-V gebied scoorde ik niet al te hoog. Ik dacht dat het van 4.6 -> 5.0 wel meeviel, kennelijk niet dus

Gaat over Windows Intune, SCCM, (Mobile) App Deployment en de verschillende clients.Widow schreef op donderdag 24 april 2014 @ 20:38:
[...]
Ik kan er weinig info over vinden, waar gaat dat examen over? Toch niet wéér een examen wat voor de helft over SCCM gaat?
Ik ga trouwens volgende week de 70-416 opnieuw doen. De laatste keer kwam ik op 620-nogwat uit, op App-V gebied scoorde ik niet al te hoog. Ik dacht dat het van 4.6 -> 5.0 wel meeviel, kennelijk niet dus
Verwijderd
Vertel? Ik zit eraan te denken om mijn Windows 7 certificering op een gegeven moment te verversen.died_laughing schreef op donderdag 24 april 2014 @ 10:09:
Deze week de 70-687 Windows 8.1 gehaald.
Was toch wel een stukje moeilijker dan het Windows 7 examen naar mijn idee.
Gisteren trouwens 411 gehaald.
Eh....wat heeft dit specifieke probleem met Microsoft certificeringen te maken?Widow schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 14:41:
https://technet.microsoft...security/2963983#ID0EUFAC
Krijg dit bij jullie nog veel aandacht?
Duh... dacht dat ik in het sysadmin topic zat, nevermindTheVMaster schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 14:42:
[...]
Eh....wat heeft dit specifieke probleem met Microsoft certificeringen te maken?

[ Voor 3% gewijzigd door Turdie op 30-04-2014 14:37 ]
Succes, ik vond hem erg pittig! Maar dat is goed, want dat houdt de waarde van je certificering hoog!Mandera schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 22:27:
Morgen maar eens de 74-409 maken. Ben benieuwd.
Vond het op een paar vragen na meer een cursus begrijpend lezen. Maarja, 937/1000 in the pocket.shadowman12 schreef op zondag 04 mei 2014 @ 17:55:
[...]
Succes, ik vond hem erg pittig! Maar dat is goed, want dat houdt de waarde van je certificering hoog!
Verwijderd
De MS site toont spijtig genoeg geen studie materiaal zoals bij andere examens.
Technet + CBT Nuggets + testomgeving...ik kan je vrijdagmiddag laten weten of dat voldoende isVerwijderd schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 12:24:
Heeft er iemand aanraders voor studie materiaal voor het Exchange 2013 Core 70-341 examen?
De MS site toont spijtig genoeg geen studie materiaal zoals bij andere examens.
Any errors in spelling, tact, or fact are transmission errors.
Verwijderd
Thanks en succes vrijdag!Oogje schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 13:30:
[...]
Technet + CBT Nuggets + testomgeving...ik kan je vrijdagmiddag laten weten of dat voldoende is
Nu hoorde ik van een collega van mij dat in zijn dashboard van Windows waar je inlogt (dacht mcp.microsoft.com) nog steeds geen certificering ziet van Windows 7. Hij heeft de examen 3 weken geleden al gedaan. Nu hebben we beide het gedaan via Prometric. Daar werd ook niet vraagt voor een MC ID toen we ons aanmelden voor de examen (Hij was grijs)
Nu heb ik gelezen dat je dus wel bij prometric je MC ID moest opgeven bij de examen zodat ze de examen kunnen linken aan elkaar. Nu heb ik dat dus niet gedaan en ik moet ook heletijd als ik inlog bij de mcp.microsoft.com webpagina me MC ID en Access code (For the first time) invullen. Alleen ik heb in de 2 Mails die ik heb gekregen na het behalen van de certificaat alleen de MC ID gekregen (Die stond half vaag in de mail verstopt). Ook stond een linkje "On your first visit, click on this link and use your Microsoft Account to log into the MCP Member Site"
Maar als ik naar de mcp.microsoft.com ga krijg ik nog steeds de vraag van first time.
Zit ik nou te overstressen of? Want ik wil graag die certificaat binnen hebben
Bij voorbaat dank!!!
De Microsoft Second Shot actie loopt tot en met 31 mei aanstaande, als ik het goed begrepen heb. Het examen en de herkansing moeten dan afgelegd zijn. Ik weet niet of ik dat nog ga redden.
Weten jullie misschien of deze actie nog verlengd wordt, er een nieuwe vergelijkbare promotie komt, of er een andere manier is om na 31 mei een gratis herkansing te krijgen?
Verwijderd
Dat is spijtig, ik ga er de boek Exchange Unleashed 2013 bijnemen. Misschien even wat oefenen met een examen op examcollection.com?
Met vragen uit je hoofd leren kan iedereen het examen halen, gebruik die site niet. Je zou eerder een oefenen examen kunnen proberen op MeasureUp of Self Test Software, daar leer je meer van. En daarnaast is de site waar jij naar verwijst illegaal, als Microsoft Learning erachter komt dan kun je ze voor het leven bannen uit het certificering programma en kun je dag met je handje zeggen naar je certificatenVerwijderd schreef op zondag 18 mei 2014 @ 12:49:
[...]
Dat is spijtig, ik ga er het boek Exchange Unleashed 2013 bijnemen. Misschien even wat oefenen met een examen op *************************?

[ Voor 19% gewijzigd door Turdie op 18-05-2014 17:50 ]
Naar mijn inziens betekend dat ook niet direct dat je de stof niet beheerst. Het ligt er natuurlijk hoe je daar zelf mee om gaat.
Second shot is net een beetje als bouwmarkt aanbiedingen, om de paar maanden zijn dezelfde artikelen weer in de aanbieding. Als je effe wacht komt MS straks met een persbericht dat Second Shot weer tot een bepaalde datum actief isPazzie schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 19:25:
Momenteel ben ik aan het leren voor het 70-410 examen.
De Microsoft Second Shot actie loopt tot en met 31 mei aanstaande, als ik het goed begrepen heb. Het examen en de herkansing moeten dan afgelegd zijn. Ik weet niet of ik dat nog ga redden.
Weten jullie misschien of deze actie nog verlengd wordt, er een nieuwe vergelijkbare promotie komt, of er een andere manier is om na 31 mei een gratis herkansing te krijgen?
Daar gaat het niet om, die sites bevatten niet legale content en de regels zijn daarover vrij duidelijk.dude88 schreef op maandag 19 mei 2014 @ 09:04:
Dan kunnen ze volgens mij wel 80% of wellicht nog meer van de mensen bannen...
Naar mijn inziens betekend dat ook niet direct dat je de stof niet beheerst. Het ligt er natuurlijk hoe je daar zelf mee om gaat.
Nu is R2 uit en kun je R2 alleen nog maar doen. ff gezocht in dit deel maar niet duidelijk. Welke boeken kan ik nu het beste nemen. Voor R2 zie ik nog niet alles beschikbaar. Kun je het ook met het oude boek doen of scheelt R2 veel?
Wil 70-410, 70-411 en 70-412 doen.
We're machines just like everything else in nature. (gasloos sinds 01-10-2020, WP: SW75YAA/ERSD-VM2D, DJG WPS 300, 18 hp CPC, 8820 wp)
Verwijderd
Ik gebruik de site dan ook niet om de vragen uit het hoofd te leren, een certificate leg je af om bepaalde kennis te bewijzen. Ik zal dan even kijken naar de MeasureUP test examens want MS examens afleggen zonder een test examen staat gelijk aan een zeker falen.shadowman12 schreef op zondag 18 mei 2014 @ 17:45:
[...]
Met vragen uit je hoofd leren kan iedereen het examen halen, gebruik die site niet. Je zou eerder een oefenen examen kunnen proberen op MeasureUp of Self Test Software, daar leer je meer van. En daarnaast is de site waar jij naar verwijst illegaal, als Microsoft Learning erachter komt dan kun je ze voor het leven bannen uit het certificering programma en kun je dag met je handje zeggen naar je certificaten
Ik heb wel al gemerkt dat alle boeken / cursussen slaan op Exchange 2013 en niet op de SP1, want edge wordt niet behandeld (zit er opnieuw in vanaf SP1), alsook bied de trainsignal cursus niet de voorbereiding die je nodig hebt want MS gaat er vanuit dat je bijna alle PS cmdlets kent en ook alle command line arguments.
Verwijderd
Weet niet hoe het met 410 zit, maar voor 411 was het maar 1 a4tje of zo qua veranderingen? Je kunt gewoon op Google vinden wat je precies moet weten voor het geüpdatet examen.ThaDude schreef op maandag 19 mei 2014 @ 11:45:
ik wil ook een certificaat gaan halen. Vorig jaar Exam ref 70-410 van Craig Zacker bij bol gekocht
Nu is R2 uit en kun je R2 alleen nog maar doen. ff gezocht in dit deel maar niet duidelijk. Welke boeken kan ik nu het beste nemen. Voor R2 zie ik nog niet alles beschikbaar. Kun je het ook met het oude boek doen of scheelt R2 veel?
Voor 410 zie ik o.a. http://www.bol.com/nl/p/7...2012-r2/9200000022687878/ beschikbaar. Ik had de 411 variant hiervan, die was best uitgebreid en ik heb het in 1x gehaald.
Vragen waren redelijk makkelijk. Alleen het gedeelte met betrekking op AD LDS en certificate is mij nog niet helemaal duidelijk.
Weten jullie of het officiële boek 70-689 (upgrading to Windows 8 ) ergens te koop is? Ik kan deze nergens vinden.
@mannetje19 , gefeliciteerd. Voor wat betreft een boek over 70-680 ... normaal staat dit dan vermeld bij de examen website, maar dit is hier niet het geval. Er is wel een cursus "20689 Upgrading Your Skills to MCSA Windows 8" dus wellicht dat je het kan lenen van iemand die deze cursus heeft gevolgd?
Even voor de goede orde, ik promoot de site. In mijn post ook bewust de naam e.d. niet genoemd.TheVMaster schreef op maandag 19 mei 2014 @ 11:37:
[...]
Daar gaat het niet om, die sites bevatten niet legale content en de regels zijn daarover vrij duidelijk.
Ik reageerde alleen op het bannen van mensen. Iets wat me niet waarschijnlijk lijkt dat op grote schaal gaat gebeuren.
Jups, geen idee of Microsoft dat ook op grote schaal doet. Wat ik wel weet is dat MS Learning er in ieder geval niet blij mee is en er werk van maakt als ze iets vermoeden, neemt niet weg we die linkjes hier ook niet willen zien. Tja..het blijft Copyright Microsoftdude88 schreef op maandag 19 mei 2014 @ 15:00:
[...]
Even voor de goede orde, ik promoot de site. In mijn post ook bewust de naam e.d. niet genoemd.
Ik reageerde alleen op het bannen van mensen. Iets wat me niet waarschijnlijk lijkt dat op grote schaal gaat gebeuren.
Jammer dat er een paar maanden tussen zit. Ik vermoed dat deze actie dan weer in Augustus begint. Voor die tijd hoop ik het examen al gehaald te hebben.Widow schreef op maandag 19 mei 2014 @ 09:11:
[...]
Second shot is net een beetje als bouwmarkt aanbiedingen, om de paar maanden zijn dezelfde artikelen weer in de aanbieding. Als je effe wacht komt MS straks met een persbericht dat Second Shot weer tot een bepaalde datum actief is
Gisteren heb ik het MeasureUp oefenexamen aangeschaft. Ik denk dat ik ga kijken hoe het maken van deze vragen gaat. Als dat echt goed gaat, ga ik het misschien voor de 31e proberen. Anders leer ik liever nog even door totdat ik de stof goed beheers (en in 1x slaag, zodat ik die Second Shot ook niet nodig heb
De R2 versie van de Exam Ref heb ik een aantal weken terug gepreorderd bij een Nederlands bedrijf. Doordat de uitgever van dit boek met een andere distributeur werkt, duurde dit behoorlijk lang (ik zie dat hij inmiddels nog niet beschikbaar is). Ik heb daarom destijds maar besloten om de order te annuleren.ThaDude schreef op maandag 19 mei 2014 @ 11:45:
ik wil ook een certificaat gaan halen. Vorig jaar Exam ref 70-410 van Craig Zacker bij bol gekocht
Via InformIT (http://www.informit.com/s...ing-windows-9780735684249) heb ik toen maar het ebook besteld. Misschien is dat nog een optie voor je. Er zijn coupons te vinden, waarmee je 45% korting krijgt.
Verwijderd
Verwijderd
NopesVerwijderd schreef op maandag 19 mei 2014 @ 16:06:
Over frauderen gesproken, ik werd pas voor de eerste keer "gefouilleerd" voordat ik een examen mocht maken. Jullie dat ook wel eens meegemaakt?
Verwijderd
Ik vind het ook prima, snap ook niet waarom mensen dat soort dingen via braindumps gaan leren. Je leert er niets van, en beschikt niet over aantoonbare kennis. Maar goed, het overviel me toch een beetje!Verwijderd schreef op maandag 19 mei 2014 @ 16:35:
[...]
NopesMaar opzich wel logisch, met al die examcollection stuff
In bepaalde landen heb je ook een tijdje geen examen meer kunnen doen.punisher007 schreef op maandag 19 mei 2014 @ 17:27:
Dan nog helpen dit soort acties nauwelijks ... tenzij het overal gedaan wordt. En in bepaalde landen is men toch een stuk minder streng
Pakistan en zulk soort grapjes.shadowman12 schreef op maandag 19 mei 2014 @ 17:43:
[...]
In bepaalde landen heb je ook een tijdje geen examen meer kunnen doen.
Je bedoelt dat ze gingen kijken of je geen "spiekbriefje" bij je had? Nog nooit meegemaakt.Verwijderd schreef op maandag 19 mei 2014 @ 16:06:
Over frauderen gesproken, ik werd pas voor de eerste keer "gefouilleerd" voordat ik een examen mocht maken. Jullie dat ook wel eens meegemaakt?
Ik had altijd een erg relaxed examencentrum, vlakbij m'n werk. Even boeken vantevoren, op komen dagen en een uur later weer uit het gebouw lopen. Helaas zijn ze daar mee gestopt, nu moet ik weer naar dat waardeloos bereikbare Zwolle rijden .. zucht.
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Verwijderd
Klopt ja, moest o.a. broekspijpen omhoog doen, mouwen om te late zien dat ik geen smartwatch had etc.Arfman schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 12:49:
[...]
Je bedoelt dat ze gingen kijken of je geen "spiekbriefje" bij je had? Nog nooit meegemaakt.
Ik had altijd een erg relaxed examencentrum, vlakbij m'n werk. Even boeken vantevoren, op komen dagen en een uur later weer uit het gebouw lopen. Helaas zijn ze daar mee gestopt, nu moet ik weer naar dat waardeloos bereikbare Zwolle rijden .. zucht.
Verwijderd
Er wordt tot op het bot gevraagd, je moet met name diepgaande powershell-kennis hebben.
Dat ga je dus niet redden als je een theorieboek doorleest.... ook niet als je op je testservertje wat commando's uitprobeert,
conclusie: je moet wel via vce werken, maar controleer wel de antwoorden op technet etc, want er zit veel rotzooi tussen. (foute antwoorden). Dan bereid je je goed voor op het examen.
Eventuele aanvullingen en wijzigingen voor de TS kunnen vanaf zowel via DM of e-mail naar TheVMaster.
Het praten over of het verwijzen/linken naar VCE/ETE bestanden en/of braindump sites is niet toegestaan. Deze reacties worden dan ook zonder pardon verwijderd.