Ja, er is een simulator. Alleen de SDK en Simulator werkt ook alleen maar op Windows Vista Business 32-bit
Dus voor hem op Windows 7 te laten installeren moet je de installer patchen, en om hem op 64-bit te laten werken moet je iedere assembly patchen, lekker handig. Maar dat is wel gelukt.
Het enige probleem waar ik wel mee zit, twee projectleden hebben een laptop met een verticale resolutie van kleiner 800 pixels dus daar weigert de simulator op te starten. Ben ik blij dat ik een 15,6" laptop met 1680x1050 pixels heb
Ik kan echter de Simulator niet patchen, ik weet bij decompilatie wel welk stuk code wordt gebruikt, maar ik krijg de Simulator niet meer gecompileerd na decompilatie, waarschijnlijk omdat het in managed C++ is geschreven. Voorlopig moeten die projectleden maar zonder simulator testen of een vga-kabel meenemen...
Het enige probleem waar ik wel mee zit, twee projectleden hebben een laptop met een verticale resolutie van kleiner 800 pixels dus daar weigert de simulator op te starten. Ben ik blij dat ik een 15,6" laptop met 1680x1050 pixels heb
[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]