We are shaping the future
Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8
Iets in dit verhaal komt me bekend voor... Het wordt toch wel opgelost voor de laatste sprint heYopY schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 21:07:
Je hebt een treinreis en je wilt je inschrijven bij de push notificatie server voor updates. Versie één had een model waarbij voor elke notificatie (voor vertrek, aankomst en tussentijdse notificaties) een request naar de server werd verstuurd en een record werd opgeslagen en ingepland, etc.
Gaarne, ik vrees alleen dat geen enkele hoeveelheid koffie is opgewassen tegen dit ochtendgevoel

Nothing to see here!
Nothing to see here!
Nothing to see here!
Nothing to see here!
Map onder source contol even gekopieerd om wat te rommelen (ja, ik had ook een branch kunnen maken). Gerommeld. Verder gewerkt op het 'echte' project. Blijkt na een tijdje dat de bindings nog op de kopie-map stonden, dus nu mag ik offline gaan mergen. Fan-tas-tisch product ook af en toe, dat TFS.
En waarom kun je geen "undo check out" doen zonder dat de lokale files overschreven worden met de serverversie?
[ Voor 15% gewijzigd door CodeCaster op 12-09-2011 10:57 ]
https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...
CodeCaster schreef op maandag 12 september 2011 @ 10:57:
Map onder source contol even gekopieerd om wat te rommelen (ja, ik had ook een branch kunnen maken). Gerommeld. Verder gewerkt op het 'echte' project. Blijkt na een tijdje dat de bindings nog op de kopie-map stonden, dus nu mag ik offline gaan mergen. Fan-tas-tisch product ook af en toe, dat TFS.
En waarom kun je geen "undo check out" doen zonder dat de lokale files overschreven worden met de serverversie?
Kater? Eerst water, de rest komt later
Al gedaan en ookal reboot enzo >.>. Werkt gewoon niet. De pagina laad wel maar microsoft geeft geen een error "Unable to Service Request" lijkt wel of ze me firefox rejecten. Nouja ben nu druk dus cba om het uit te zoeken.SoaDmaggot schreef op maandag 12 september 2011 @ 10:55:
Firefox cache en sessies even legen?
Nothing to see here!
Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden
Ik moest echt 2x lezen.... scary
01101000 01100101 01101100 01110000
Met hun SEO url implementatie kan je ook gewoon dit er van maken:
http://www.marktplaats.nl/ziektes/479618974-balkankers.html

{signature}
Verwijderd
Misschien toch maar even een mailtje sturen naar de poster van de veiling en/of de mensen van Marktplaats zelf?Voutloos schreef op maandag 12 september 2011 @ 13:12:
[...]
Met hun SEO url implementatie kan je ook gewoon dit er van maken:
http://www.marktplaats.nl/ziektes/479618974-balkankers.html
Just a thought.
Dat kan volgens mij serieus met iedere site. Je plukt enkel het numerieke ID eruit. die tekst staat er gewoon voor de funVerwijderd schreef op maandag 12 september 2011 @ 13:14:
[...]
Misschien toch maar even een mailtje sturen naar de poster van de veiling en/of de mensen van Marktplaats zelf?
Just a thought.
zie ook t.net:
http://tweakers.net/nieuws/76712/marktplaats-verkoopt-steeds-meer-balkankers.html
[ Voor 26% gewijzigd door Gamebuster op 12-09-2011 14:02 ]
Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden
En kijk nadat je op die link klikt eens naar de URL? Juist...
Verwijderd
Ik doelde meer op het feit dat de veiling sowieso die naam heeft dus.Gamebuster schreef op maandag 12 september 2011 @ 14:00:
[...]
Dat kan volgens mij serieus met iedere site. Je plukt enkel het numerieke ID eruit. die tekst staat er gewoon voor de fun
zie ook t.net:
http://tweakers.net/nieuws/76712/marktplaats-verkoopt-steeds-meer-balkankers.html
Ik zal aan de hand ervan een leuk dubbelzinning verhaaltje voor jullie maken.
Goochelaars hebben mijn betovergrootvader altijd geïnspireerd. Hij haalde van alles uit zijn pijpetuitje en liet het ene meesterstukje na het andere zien. Hij hield echter niet van feesten, elk jaar zei hij weer: "Wat is dat toch met die carnavalshit?" Andere feestdagen bevielen hem beter, zo was de oude snoeperd dol op kerstomaatjes. Hij nam ook altijd trouw deel aan de nieuwjaarsloop in Veen. Niet dat hij erg religieus was; een massagebed vond hij niks, noch een gospel. In het café stond hij bekend als pilslikker, bisschopsmijter en tabaksteler. En iedereen die hem daar bezig heeft gezien, kan dat beamen.
Verwijderd
PrachtigDavio schreef op maandag 12 september 2011 @ 14:31:
Mooi voorbeeldje van een bommelding.
Ik zal aan de hand ervan een leuk dubbelzinning verhaaltje voor jullie maken.
Goochelaars hebben mijn betovergrootvader altijd geïnspireerd. Hij haalde van alles uit zijn pijpetuitje en liet het ene meesterstukje na het andere zien. Hij hield echter niet van feesten, elk jaar zei hij weer: "Wat is dat toch met die carnavalshit?" Andere feestdagen bevielen hem beter, zo was de oude snoeperd dol op kerstomaatjes. Hij nam ook altijd trouw deel aan de nieuwjaarsloop in Veen. Niet dat hij erg religieus was; een massagebed vond hij niks, noch een gospel. In het café stond hij bekend als pilslikker, bisschopsmijter en tabaksteler. En iedereen die hem daar bezig heeft gezien, kan dat beamen.
En dan durft ie er vast nog een rekening voor te sturen
[ Voor 0% gewijzigd door alienfruit op 12-09-2011 19:01 . Reden: typo ]
Tfu, zemel, wat is met jou?!
[ Voor 20% gewijzigd door .oisyn op 12-09-2011 16:14 ]
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
No trees were harmed in creating this message. However, a large number of electrons were terribly inconvenienced.
Verwijderd
Ben benieuwd naar de toekomst van Flash.
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 12-09-2011 22:34 ]
Hello World:As it's based on Brainfuck, it's fairly simple (lol?) to understand and use. The eight operators from Brainfuck are simply replaced with TrollScript trigraphs. Also TrollScript scripts can optionally begin with tro and end with ll..
> is ooo - increment the data pointer (to point to the next cell to the right).
< is ool - decrement the data pointer (to point to the next cell to the left).
+ is olo - increment (increase by one) the byte at the data pointer.
- is oll - decrement (decrease by one) the byte at the data pointer.
. is loo - output a character, the ASCII value of which being the byte at the data pointer.
, is lol - accept one byte of input, storing its value in the byte at the data pointer.
[ is llo - if the byte at the data pointer is zero, then instead of moving the instruction pointer forward to the next command, jump it forward to the command after the matching ] command.
] is lll - if the byte at the data pointer is nonzero, then instead of moving the instruction pointer forward to the next command, jump it back to the command after the matching [.
1
2
3
4
5
6
| Trooloolooloolooloolooloolooloololloooooloolooloolooloolool ooooolooloolooloolooloolooloolooloooooloolooloooooloooloolo oloololllllooooloololoooooololooolooloolooloolooloololooloo olooloololooooooloololooooloololooloolooloolooloolooloolool oolooloolooloololooooolooolooloololooollollollollollolllooo lollollollollollollollloooooololooooolooll. |
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8
Verwijderd
Verwijderd schreef op maandag 12 september 2011 @ 22:34:
Ben benieuwd naar de toekomst van Flash.

Sommige mensen hebben echt gewoon teveel vrije tijd...
"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)
Ow my... Nu heb ik dat liedje, inclusief gluiperd, weer in mijn hoofd.oisyn schreef op maandag 12 september 2011 @ 23:09:
TrollScript
[...]
Hello World:
code:
1 2 3 4 5 6 Trooloolooloolooloolooloolooloololloooooloolooloolooloolool ooooolooloolooloolooloolooloolooloooooloolooloooooloooloolo oloololllllooooloololoooooololooolooloolooloolooloololooloo olooloololooooooloololooooloololooloolooloolooloolooloolool oolooloolooloololooooolooolooloololooollollollollollolllooo lollollollollollollollloooooololooooolooll.
The #1 programmer excuse for legitimately slacking off: "My code's compiling"
Firesphere: Sommige mensen verdienen gewoon een High Five. In the Face. With a chair.
Better to remain silent and be thought a fool then to speak out and remove all doubt.
Dat worden lange dagen
Nja, de maandag was dan wel heel erg gaaf, met de GP van Roggel. Jenson Button in een McLaren F1 wagen door ons dorp
Er zijn dagen waarop ik 8 uur al lang vindHoogie2004 schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 07:57:
4 x 10 uur deze week, ipv 5 x 8.
Dat worden lange dagen![]()
Nja, de maandag was dan wel heel erg gaaf, met de GP van Roggel. Jenson Button in een McLaren F1 wagen door ons dorp
Firesphere: Sommige mensen verdienen gewoon een High Five. In the Face. With a chair.
Nja, om dit te zien:.Gertjan. schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 07:59:
[...]
Er zijn dagen waarop ik 8 uur al lang vindZoals vandaag, echt zo gaar als boter en totaal geen energie. Is niet tof om dik een uur achter het stuur te zitten als je je een zombie voelt...

Vind ik het voor een keer wel prima
Hoogie2004 schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 08:02:
[...]
Nja, om dit te zien:
[afbeelding]
Fijn, van die klanten waar je ook met de trein kunt/mag komen. Uurtje over de HSL scheuren, koffie, broodje, laptop. Heerlijk!.Gertjan. schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 07:59:
[...]
Is niet tof om dik een uur achter het stuur te zitten als je je een zombie voelt...
Als ik met de trein ga kost het me 1:47Alex) schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 08:33:
[...]
Fijn, van die klanten waar je ook met de trein kunt/mag komen. Uurtje over de HSL scheuren, koffie, broodje, laptop. Heerlijk!
Tja dan maar de auto...
Jij woont in, euh, Roggel?Hoogie2004 schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 08:02:
[...]
Nja, om dit te zien:
[afbeelding]
* CodeCaster checkt profiel.
Jup.
Profiel loopt beetje achterCodeCaster schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 08:48:
[...]
Jij woont in, euh, Roggel?
* CodeCaster checkt profiel.
Jup.Nice.
Hmja, begrijpelijk. Ik doe nu 1u10 over vertrekstation naar klant. Ik woon zelf in de buurt van een intercitystation (Breda), dus dat is makkelijk..Gertjan. schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 08:45:
[...]
Als ik met de trein ga kost het me 1:47En dan is dat niet eens van deur-tot-deur... Komt er nog +/- 2x een kwartier bij en dan ben ik 2:15 uur enkele reis onderweg... Vertraging niet meegeteld...
Tja dan maar de auto...

GIT!Alex) schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 10:32:
Ik moet me echt eens een keer gaan verdiepen in Git... mijn gevoel zegt me dat het een stuk beter is dan (traag) TFS.
Aunt bunny is coming to get me!
Stel niet uit tot morgen wat je vandaag nog tot morgen kunt uitstellen...
Ochja, je zal maar wonen waar die die berg van paar kilometer willen bouwen, en ze bouwen die midden op je nu nog vlakke fietspadalienfruit schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 10:49:
Echt devers komen toch gewoon op de fiets naar het werkAlleen die berg met 10% stijgingspercentage op de route is wat vervelend
QFT. Moet ook een helling op, en ga op de fiets naar werk.alienfruit schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 10:49:
Echt devers komen toch gewoon op de fiets naar het werkAlleen die berg met 10% stijgingspercentage op de route is wat vervelend
Intel i7-12700KF/Giga-Byte B760I Aorus Pro DDR4/MSI Geforce 1080Ti 11Gb/Corsair 2x16.384MB DDR4-3200/Samsung SSD 980 Pro 1 Tb/Crucial MX500 1 Tb/Seagate 1 Tb
.Gertjan.: Er is maar een goede Mac en dat is die gele M langs de snelweg :D
Same. Maximale helling ongeveer 15%, totale stijging van 100 meter. Dat is niet iedere dag even leuk.ValHallen schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 10:51:
[...]
QFT. Moet ook een helling op, en ga op de fiets naar werk.
Ik heb ook een paar flinke hellingen, maar mijn 112 paardjes hebben daar geen moeite meeValHallen schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 10:51:
[...]
QFT. Moet ook een helling op, en ga op de fiets naar werk.
Daarnaast hoeft ik niet te investeren in een regenpak
Ben ik dan geen echte devver omdat ik weiger om op de snelweg te gaan fietsen?alienfruit schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 10:49:
iH8 schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 10:57:
Ik ben gek op bultjes!
Niet in de bultjes...
[/niveau]
Niveau moet er langs..
[ Voor 30% gewijzigd door PeterSelie op 13-09-2011 11:05 ]
Man, ik fiets eerst tien minuten naar het station, dan 45 minuutjes werken in de trein, dan vijf minuten fietsen naar m'n werk, even werken en dan alles reverse.alienfruit schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 10:49:
Ik moet er niet aan denken om met de auto naar m'n werk te moeten. Autorijden is echt 100% verloren tijd voor mij. Fietsen is nog een tamelijk plezierige maar vooral ook gezonde bezigheid. Treinreizen tussen grote IC stations is ook prima te doen. Maar autorijden

Maarja, genoeg situaties waar autorijden helaas de enige fatsoenlijke manier is om op je werk te komen
[ Voor 7% gewijzigd door eamelink op 13-09-2011 11:07 ]
Niks mis met 'm tussen de bultjes fietsen, mits ze er natuurlijk groot genoeg voor zijn.
Ben blij dat ik geen koffie aan het drinken was toen ik refresh drukteAlex) schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 11:08:
[...]
Niks mis met 'm tussen de bultjes fietsen, mits ze er natuurlijk groot genoeg voor zijn.
* .Gertjan. checkt de kalender, nope het is toch echt nog geen vrijdag...
GIT is nice en een andere manier van denkenAlex) schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 10:32:
Ik moet me echt eens een keer gaan verdiepen in Git... mijn gevoel zegt me dat het een stuk beter is dan (traag) TFS.
Nothing to see here!
Heb je koffie in je mond nodig om te spetteren, dan?.Gertjan. schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 11:10:
[...]
Ben blij dat ik geen koffie aan het drinken was toen ik refresh drukteHad ik mijn scherm weer onder gespettert.
* .Gertjan. checkt de kalender, nope het is toch echt nog geen vrijdag...
Pas nog gezien die filmjip_86 schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 11:15:
Op de fiets naar het werk
Moet gelijk weer hier aan denken
[afbeelding]
imdb
Sowieso: Steve Carell ==
Ik heb altijd het gevoel alsof ik te neerbuigend ben in mijn commentaar!
Dat moet ook. Als ze commentaar nodig hebben om je code te snappen zijn het prutsersGoTCoast schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 12:49:
...
Ik heb altijd het gevoel alsof ik te neerbuigend ben in mijn commentaar!
1
| i++; // Increment i by 1 |
Dit is gewoon zinloos commentaar.
1
2
3
4
5
6
| /// <summary> /// This script conquers the world by replacing all world leaders with highly trained monkeys. /// </summary> void ConquerTheWorld() { } |
Dit is kort maar krachtig.
SSDStyxxy schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 13:32:
Zow, straks eens laptop herinstalleren. Kwestie van het academiejaar (mijn laatste) met een propere HDD te beginnen.
If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time
Zit niet in mijn laptop
Vind ik eerlijk gezegd al meer richting documentatie gaan.Alex) schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 12:57:
C#:
1 2 3 4 5 6 /// <summary> /// This script conquers the world by replacing all world leaders with highly trained monkeys. /// </summary> void ConquerTheWorld() { }
Dit is kort maar krachtig.
"Installing Windows 7 SP1... This might take an hour or more."

[ Voor 23% gewijzigd door Styxxy op 13-09-2011 15:19 ]
Nietus, comments zijn versiebeheer. Je knalt je oude code gewoon tussen comments en je hebt al je versies bij de hand.oisyn schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 14:58:
Comments *zijn* documentatie.
Of voor debugging doeleinden: "Console.WriteLine(...);".Gertjan. schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 15:23:
[...]
Nietus, comments zijn versiebeheer. Je knalt je oude code gewoon tussen comments en je hebt al je versies bij de hand
Overigens, gelukkige verjaardag

Iedereen waarvan de MD5 hash van het wachtwoord makkelijk om te keren viel heeft een mailtje gehad met de vraag om 'm misschien maar aan te passen. De nieuwe eisen zijn dat ie minstens 8 tekens moet zijn en dat er een cijfer een hoofdletter in voorkomt. Maar ondertussen is er een nieuw hash algoritme gebruikt dat helemaal niet zo snel uit te rekenen is, waardoor al die eisen ineens obsolete zijn. Waarvoor stel je ze dan nog?!
Misschien maar beter in het slechtste programmeervoorbeeld plaatsen

[ Voor 74% gewijzigd door .oisyn op 13-09-2011 22:42 ]
Dan moet je het opschrijven op een briefje, dat is veiliger.oisyn schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 15:47:
Wat een stel mongolen zeg bij t.net. Die nieuwe wachtwoord-eisen gaan echt he-le-maal nergens over.
[ Voor 4% gewijzigd door st0p op 13-09-2011 15:54 ]
Op het moment dat de gebruiker zich aanmeldt sla je de nieuwe hash op, vanaf dan kan de user niet meer inloggen via de oude hash. Zoiets denk ik?st0p schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 15:53:
Sowieso vind ik het raar dat er een nieuw wachtwoord systeem in gebruik zou zijn genomen zonder dat iedereen nieuw wachtwoord heeft moeten ingeven. Lijkt me dat ze niet zomaar die hashes kunnen terugherleiden tot een plain text wacthtwoord als het een sterk wachtoowrd betreft (tenzij ze alles hebben kunnen kraken met die rainbow tables). Tenzij er vanaf het begin af aan ook een omkeeerbare encryptie op heeft gezeten, begrijp ik niet hoe dat ooit heeft kunen werken...
Edit: net te laat
De eisen zijn wel wat streng; mijn wachtwoord voldoet niet aan de eisen (bevat alleen geen hoofdletter), toch heb ik geen mail gehad, dus blijkbaar wel sterk genoeg.
Ik heb nog niet opnieuw hoeven inloggen...SoaDmaggot schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 15:55:
st0p: bij opnieuw inloggen checken ze of je wachtwoord correct is via het oude systeem, daarna wordt dit ingevoerde wachtwoord gebruikt om het via het nieuwe systeem op te slaan.
[ Voor 30% gewijzigd door OkkE op 13-09-2011 15:57 ]
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Duh.SoaDmaggot schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 15:55:
st0p: bij opnieuw inloggen checken ze of je wachtwoord correct is via het oude systeem, daarna wordt dit ingevoerde wachtwoord gebruikt om het via het nieuwe systeem op te slaan.
1,5 uur met het openbaar vervoer of 45min. met de auto? Doe mij de auto dan maar.eamelink schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 11:07:
[...]
Man, ik fiets eerst tien minuten naar het station, dan 45 minuutjes werken in de trein, dan vijf minuten fietsen naar m'n werk, even werken en dan alles reverse.
Ik moet er niet aan denken om met de auto naar m'n werk te moeten. Autorijden is echt 100% verloren tijd voor mij. Fietsen is nog een tamelijk plezierige maar vooral ook gezonde bezigheid. Treinreizen tussen grote IC stations is ook prima te doen. Maar autorijden
Maarja, genoeg situaties waar autorijden helaas de enige fatsoenlijke manier is om op je werk te komen
Wel jammer dat de terugweg 1u duurt door de standaardfile voor Hooipolder.
Maar ik carpool met een collega dus ik hoef in principe niet alle dagen te rijden, dat is wel fijn.
Verwijderd

Serieus, wat is dat voor onzin

Of het nieuwe algoritme over de oude (md5) heengooien. Oftewel voorheen md5(pass) en nu algo2(md5(pass)). Dit hoeft je slechts één keer toe te passen op de bestaande wachtwoorden, en vervolgens hoef je nooit meer te controleren of er bij iemand nog de oude of nieuwe methode wordt gebruikt.SoaDmaggot schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 15:55:
Die methode heeft nog wel nadelen zoals een vaste lengte tijdens de tussenstap, maar het is enkel om aan te tonen dat je niet constant hoeft te controleren.
[ Voor 11% gewijzigd door Ram0n op 13-09-2011 16:27 ]
Eigenaar/brouwer Milky Road Brewery
VCL vs pascal types denk ik dan zo.Verwijderd schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 16:07:
Een delphi TStringList begint met tellen bij 0. Wil je echter het eerste karakter van een zo'n string hebben moet je string\[1] gebruiken, string\[0] geeft niets terug...
[afbeelding]
Serieus, wat is dat voor onzin
https://fgheysels.github.io/
Dit is precies wat er gedaan wordt. Alleen wordt er nog wel opgeslagen welk algo wordt gebruikt - zowel om voorbereid te zijn op andere veranderingen in de toekomst, en om de MD5 helemaal weg te werken op het moment dat jij een nieuw wachtwoord opgeeft.Ram0n schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 16:26:
[...]
Of het nieuwe algoritme over de oude (md5) heengooien. Oftewel voorheen md5(pass) en nu algo2(md5(pass)). Dit hoeft je slechts één keer toe te passen op de bestaande wachtwoorden, en vervolgens hoef je nooit meer te controleren of er bij iemand nog de oude of nieuwe methode wordt gebruikt.
plan: Development-round-up augustus 2011 - iteratie #4
Maar MD5 heeft wel een keyspace van 2128, wat ruim voldoende is om het geen probleem te laten zijn (een 8-teken wachtwoord van alle typbare tekens op een 101 keyboard (96 stuks) geeft maar een keyspace van 968 =~ 253)Die methode heeft nog wel nadelen zoals een vaste lengte tijdens de tussenstap
[ Voor 6% gewijzigd door .oisyn op 13-09-2011 16:41 ]
De kans dat twee verschillende karakterreeksen dan dezelfde hash hebben neemt toe, wat bruteforcen makkelijker maakt. Die toename is echter verwaarloosbaar en zal in de praktijk waarschijnlijk nooit voorkomen.st0p schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 17:22:
ik heb altijd begrepen dat hashes maken van hashes niet zo'n goed idee was. blijkbaar is dat niet zo.
En waarom zou je opnieuw moeten inloggen om je sessie actief te houden? Pas áls je opnieuw inlogt wordt je wachtwoord op de nieuwe manier opgeslagen.
Dit topic is gesloten.
Dit topic is niet de plaats om te lopen helpdesken. De Coffee Corner is primair bedoeld als uitlaatklep, niet als vraagbaak