If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time
Vriendin was vergeten brood te halen dus heb nog maar de helft mee en het is nog droog ook

Goed excuus voor de snackbar, McD of BurgerKingAndurin schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 08:53:
* Andurin is flink gekort op de lunch vandaag.
Vriendin was vergeten brood te halen dus heb nog maar de helft mee en het is nog droog ook
The #1 programmer excuse for legitimately slacking off: "My code's compiling"
Firesphere: Sommige mensen verdienen gewoon een High Five. In the Face. With a chair.
Absoluut, jammer dat ik dan alleen drie kwart van mijn pauze kwijt ben voor ik bij een van die drie ben.Gertjan. schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 08:54:
[...]
Goed excuus voor de snackbar, McD of BurgerKing
Subway.Gertjan. schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 08:54:
[...]
Goed excuus voor de snackbar, McD of BurgerKing
Hoe kunnen er dingen omvallen als je niet pushed? Dan zitten je spullen toch juist niet in de centrale repository?Matis schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 08:33:
Fuuuuuuuuuuuu,
Gisteren vergeten een git push te doen. Ik had alles al wel gecomitted, maar niet gepusht
Vannacht zijn er dus wat dingen omgevallen in de nightly builds
* Matis zorgt voor gebak vandaag
“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”
De enige die bij mij klaagt als ik dat doe is mijn vrouw (damn ik moet als recent gehuwd man wennen dat ik haar geen vriendin meer mag noemen). Dan gaat ze allicht klagen dat ik vadsig wordt en dat we zo aan het einde van het geld een stukje maand gaan overhoudenStyxxy schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 08:56:
[...]
Subway. Had vanochtend ruzie met mijn vader dat ik geen brood meenam, maar ik had geen zin om een 4de dag achtereen hetzelfde mee te nemen (al had ik hem gezegd wat ik moest hebben van de slager...). Ach ja
Subway
.
Firesphere: Sommige mensen verdienen gewoon een High Five. In the Face. With a chair.
True, het is iets duurder dan boterhammetjes meenemen. In de buurt van mijn werk is er spijtig geen Subway, maar wel een goede lokale broodjesbar. Ik neem daar altijd een gezond broodje, smos kaas/heps/kaas-heps.Gertjan. schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 08:59:
[...]
Dan gaat ze allicht klagen dat ik vadsig wordt en dat we zo aan het einde van het geld een stukje maand gaan overhouden
Edit: Oh en wat hou ik van Nederlandse foutmeldingen >.< "De objectverwijzing is niet op een exemplaar van een object ingesteld."

[ Voor 38% gewijzigd door Andurin op 25-08-2011 09:10 ]
Met een collega afgesproken om een extra argument mee te geven in een functie-aanroep. Eerst had ik zijn wijzigingen lokaal gesynct, waardoor het lokaal gewoon compileerde.Woy schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 08:57:
Hoe kunnen er dingen omvallen als je niet pushed? Dan zitten je spullen toch juist niet in de centrale repository?
Echter heeft hij gisteren wel zijn gedeelte gepushed, maar ik dus niet. Daardoor flikkerde het om.
[ Voor 3% gewijzigd door Gamebuster op 25-08-2011 09:49 ]
Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden
ninja-edit to the rescue
[ Voor 32% gewijzigd door Gamebuster op 25-08-2011 09:49 ]

Even aangekaart bij mijn baas. Nu mag ik een upgrade in goede banen leiden: unit tests voor alle rapporten (zijn er 50) maken en dan nieuwe JAR inladen en kijken of de resultaten goed zijn. Daar gaat mijn "paar rapportjes aanmaken, is maar 1 dag werk". Dat zal nu wel stukken meer werk worden.
EDIT:
Grr, blijkbaar nergens links naar de oude DTD versies of documentatie van vorige versies. Nice.....

Dan maar oude sources compilen om de DTD te verkrijgen, jej.
[ Voor 10% gewijzigd door Styxxy op 25-08-2011 10:03 ]
Zou verboden moeten worden...Phoenix1337 schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 09:57:
Wij hebben niet eens een echte kantine. Eten moet ik ook zelf regelen en dat eet ik dan terwijl ik aan het programmeren ben op.
Matis schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 08:33:
Fuuuuuuuuuuuu,
Gisteren vergeten een git push te doen. Ik had alles al wel gecomitted, maar niet gepusht
Dan heeft hij juist de build stukgemaakt en mag hij het fixen,Echter heeft hij gisteren wel zijn gedeelte gepushed, maar ik dus niet. Daardoor flikkerde het om.
Maar er is niet een versie waarbij het probleem is opgelost.
1
| $obj =& new $class($rules); |
Ik neem aan dat ik gewoon die & kan halen?
Matis schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 08:33:
Fuuuuuuuuuuuu,
Ben het met YopY eens: je collega heeft de build gebrokenEchter heeft hij gisteren wel zijn gedeelte gepushed, maar ik dus niet. Daardoor flikkerde het om.
Ik vind het vreemd dat 1 wijziging in 2 keer zou gepushed worden: jullie hadden dan beter onderling afgesproken dat er 1 iemand de andere zijn wijzigingen lokaal ging binnenhalen, mergen en dan alles samen pushen, of niet?
@alienfruit: ofwel 1 voor gebak en de ander koffie voor er bij? (Ik zou de koffie kiezen
[ Voor 6% gewijzigd door Otherside1982 op 25-08-2011 10:26 ]
Ja, kan wegalienfruit schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 10:13:
code:
1 $obj =& new $class($rules);
Ik neem aan dat ik gewoon die & kan halen?
Lang leve broodautomaten en diepvriezers!Andurin schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 08:53:
When you talk to God it's called prayer, but when God talks to you it's called schizophrenia
[ Voor 20% gewijzigd door OkkE op 25-08-2011 10:33 ]
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
First world painsAndurin schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 08:53:
We zijn nog niet zo lang aan het samen wonen, en ben nog maar net student af dus we hebben nog geen diepvriesBig Womly schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 10:31:
[...]
Lang leve broodautomaten en diepvriezers!
Als je wilt bezuinigen zou ik juist eerst voor die diepvries gaan, kan je een stuk handiger inkopen doen ;-)Andurin schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 10:43:
[...]
We zijn nog niet zo lang aan het samen wonen, en ben nog maar net student af dus we hebben nog geen diepvriesNou zou ik die kunnen gaan halen... Maar aangezien mijn laptop ook nog steeds erg dood is wil ik die ook eigenlijk nog wel vervangen... prioriteiten...

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...
¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸<º)))><¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸
https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...
10 euro in een supermarkt voor een lunch voor 1 persoon? Dat vind ik vrij duur, mag ik vragen wat je dan zoals eet (en drinkt)alienfruit schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 09:57:
Lekker goeiekoop. Ik betaal 10-20euro per lunch. Afhankelijk of we naar de supermarkt gaan (10euro) of in een restaurant gaan eten. Maar goed, komende week op vakantie in Nederland. Lekker goeiekoop eten. Mjam.
Wij hebben hier een meer dan prima kantine overigens, alleen neem ik zo af en toe toch zelf wat brood mee.
[ Voor 12% gewijzigd door Ram0n op 25-08-2011 12:13 ]
Eigenaar/brouwer Milky Road Brewery
Probeer voor de lol de site van het Microsoft Partner Network. Die werkt de helft van de tijd niet eens in IE, laat staan in andere browsers.CodeCaster schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 11:08:
Wat is MSDN toch een fijne site in Firefox.
Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.
Dat is inderdaad wel zo'n verschrikkelijke !@#$%^& site.MueR schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 12:27:
[...]
Probeer voor de lol de site van het Microsoft Partner Network. Die werkt de helft van de tijd niet eens in IE, laat staan in andere browsers.
“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”

https://fgheysels.github.io/
Sowieso is de logica en consistentie op die site ver te zoeken. Iedere keer als ik iets moet regelen of opzoeken op die site eindigt het in pure frustratie... Je moet maar eens proberen om de boel goed te krijgen als je 2x ingeschreven staat, 1x als werknemer van bedrijf A en de andere keer als zelfstandig partnerWoy schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 12:31:
[...]
Dat is inderdaad wel zo'n verschrikkelijke !@#$%^& site.
Het zit nu nog niet helemaal lekker, ik moet/kan met de LiveID die bij bedrijf A hoort de partner registratie voor account B verlengen.... Gevalletje van, het werkt dus niet meer aan zitten...
Het is maar goed dat men daar een goede helpdesk heeft zitten... Daar heb ik al menigmaal gebruik van moeten maken omdat er iets mis ging...
Een paar maanden geleden zat er een bakkerij in hetzelfde pand als waar wij zaten. Wij hadden de bovenverdieping.
Inmiddels verhuisd en zit ik op een industrieterrein. Geen bakkerij of wat ook in de buurt dus moet ik zelf brood meenemen. Behoorlijk goedkoper.
Gewoon een half brood kopen bij de bakker en langs de Aldi of Lidl voor beleg; kost me ook vrij weinig.dev10 schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 13:45:
Inmiddels verhuisd en zit ik op een industrieterrein. Geen bakkerij of wat ook in de buurt dus moet ik zelf brood meenemen. Behoorlijk goedkoper.
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Edit: net te horen gekregen dat men er aan aan het werken is en om 4u zou het terug moeten in werking treden. Waarom doet men dat nu toch net in de namiddag?
[ Voor 42% gewijzigd door Hipska op 25-08-2011 15:52 ]
En nog een uurtje werken, en dan weer weekend. Zijn er al mensen jaloersch?
Professioneel Heftruck Syndroom
Ik woon nog thuis, dus m'n moeder haalt beleg en ik neem iedere ochtend vers brood mee.OkkE schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 15:02:
[...]
Gewoon een half brood kopen bij de bakker en langs de Aldi of Lidl voor beleg; kost me ook vrij weinig.
Nope.NeFoRcE schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 15:52:
* Matis heeft morgen en maandag vrij

Nop, ook eerder weekendNeFoRcE schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 15:52:
Mijn brood is ook vers ingevroren...dev10 schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 16:11:
[...]
Ik woon nog thuis, dus m'n moeder haalt beleg en ik neem iedere ochtend vers brood mee.Kost me helemaal niets.
Vind beleg alleen altijd een lastige keuze, veel beleg is nadat het een anderhalf uur in de auto heeft gelegen en vervolgens nog wat tijd op kantoor niet meer te vreten. Dan smeer je braaf een bammetje met hagelslag en dan is de hagelslag tegen de tijd dat je gaat eten helemaal gemerged met het bammetje er omheen. Vooral vruchtenhagel wordt een ramp.
Vaak mik ik er dan maar een hammetje tussen ofzo. Maar over het algemeen komt mijn lunchtrommel niet verder dan een uurtje of 9:00
Pindakaas heeft dat probleem niet.Gertjan. schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 16:26:
[...]
Vind beleg alleen altijd een lastige keuze, veel beleg is nadat het een anderhalf uur in de auto heeft gelegen en vervolgens nog wat tijd op kantoor niet meer te vreten. Dan smeer je braaf een bammetje met hagelslag en dan is de hagelslag tegen de tijd dat je gaat eten helemaal gemerged met het bammetje er omheen. Vooral vruchtenhagel wordt een ramp.
Ja. Ik heb nog niet eens vakantie gehadNeFoRcE schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 15:52:
Dat is toch juist mooi, dan heb je het nog tegoedPhoenix1337 schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 16:46:
[...]
Ja. Ik heb nog niet eens vakantie gehad
Ik ook niet, heb pas over een half jaar vakantie.Phoenix1337 schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 16:46:
[...]
Ja. Ik heb nog niet eens vakantie gehad
Wat doe jij tegenwoordig eigelijk?Hipska schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 15:50:
Pfft, hier is het echt heet geworden het laatste uur.. Passieve koeling lijkt toch niet altijd even effectief.
Edit: net te horen gekregen dat men er aan aan het werken is en om 4u zou het terug moeten in werking treden. Waarom doet men dat nu toch net in de namiddag?
De Airco mensen hebben blijkbaar onderhoud gedaan en zijn nu weg zonder te controlleren, maar ondertussen blijft de temperatuur stijgen. collega's hebben het al ge-escaleerd, daar zijn ze sinds de laatste tijd wel goed in

Na onze laatste onderhoudsbeurt doen ze het weer veel te goed, de lucht die er uit komt is ijkoud, dus óf je hebt het te heet, óf je zit op de tocht
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
We hebben hier nu na jarenlang soebatten veel airco's aan het plafond hangen
Gevolgd door een keer goed bier zuipen in de stad. Vind ik leuk.
* YopY zou ook wel graag airco op kantoor willen. Tot nu toe is het goed uit te houden, echter.
* YopY zou ook graag airco thuis willen hebben, maar die krengen kosten een paar honderd euro
Vergeet niet daarbij de electriciteitskosten op te tellen, om het ding van prik te voorzien.YopY schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 22:35:
* YopY zou ook graag airco thuis willen hebben, maar die krengen kosten een paar honderd euro.
Wel na de demonstratie?YopY schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 22:35:
lulz. 3 uur demo van de app bij de NS in Utrecht. één keer raden wat er gebeurt? Inderdaad, stroomstoring bij de NSProRail, trein rijdt niet verder.[/me]
We are shaping the future
Morgen thuis werken en dan 3 weken vakantie! Waarvan 11 dagen in Portugal en hopen op 11 dagen zon en in Nederland 11 dagen regen/onweerMatis schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 16:15:
[...]
Nope.
* Matis heeft morgen en maandag vrij

Had voor vandaag alleen ingeplanned om samen met een tester de 1e testen van een nieuw systeem te gaan doen. Woensdag de boel opgeleverd, installers gemaakt, installatiescripts, installatiehandleidingen, ticket aangemaakt.... en toen niks meer. Ticket is goedgekeurd, maar de de boel is nog niet geinstalleerd.
Nahja, jammer dan. Heb m'n best gedaan, nu rest me niet veel meer dan mijn vervanger er veel succes mee te wensen
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Join the clubOkkE schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 08:19:
Oef. Gister toch een biertje (of 3) te veel op... Koffie!
Geheel tegen de verwachting in duurde de film dik 2 uur, 1 cappuccino en 4 flessen bier
We hadden al bewust besloten niet voor Harry Potter (nu de hype is gaan liggen heb ik, na het lezen van het eerste boek, ook maar besloten een poging te wagen) te gaan omdat ze zo lang duren, maar na 1 uur in de andere film vroegen we ons af hoe lang hij eigenlijk was en kwamen tot de ontdekking dat deze ook vrij lang was, normaal is een comedy na 1:20 ~ 1:30 wel afgelopen, maar hier wisten ze nog een uurtje achter te plakken
Vanochtend had ik pas door dat het misschien niet zo slim was wat ik gedaan heb

Hangt ook wel erg van je wektijden afdev10 schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 09:06:
Ach, gisteravond had ik een verjaardag van een vriendin. Vijf bier weggedronken, maar vanmorgen nergens last van.
Maar goed, in de avond een vent, dan ook in de ochtend een vent. Kan nu lekker een beetje bijkomen achter mijn PC, zit lekker thuis en de opdracht die ik vandaag doe kan ik met 2 vingers in mijn neus.
Alleen begint hier mijn verbinding te bokken... Is niet leuk als je online radio wilt luisteren...
Nog geen 10 minuten fietsendev10 schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 09:18:
Dat scheelt inderdaad behoorlijk. Gisteravond lag ik niet al te vroeg in bed (1.30 uur) en vanmorgen om 7.30 uur stond ik er naast. Scheelt ook behoorlijk dat ik met 35 minuten op m'n werk ben op vrijdagochtend.

5 Minuten van werk fietsen
(hoewel dat te compenseren valt met koffie)
Intel i7-12700KF/Giga-Byte B760I Aorus Pro DDR4/MSI Geforce 1080Ti 11Gb/Corsair 2x16.384MB DDR4-3200/Samsung SSD 980 Pro 1 Tb/Crucial MX500 1 Tb/Seagate 1 Tb
.Gertjan.: Er is maar een goede Mac en dat is die gele M langs de snelweg :D
1 minuut fietsen of 5 min lopenValHallen schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 09:25:
[...]
5 Minuten van werk fietsenOpzich wel lekker zo dicht bij het werk wonen. Geeft wat meer slaap ruimte
![]()
(hoewel dat te compenseren valt met koffie)

Dus 25 min langer blijven liggen, heerlijk
<rant>
Waarom plakken mensen afbeeldingen in Word en sturen dat op?? Stuurt toch gewoon de afbeelding op.

</rant>
Valt niet mee hoor, afbeelding is 3 keer zo groot buiten Word. En die grootte is nodig om alles goed te kunnen zien / lezen. In Word zag je bij wijze van spreke enkel zwarte lijntjes waar de tekst staat... Niet bepaald praktisch.Otherside1982 schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 09:40:
@Styxxy: ah, valt wel mee toch?
Vaak kun je het plaatje gewoon nog oprekken binnen Word. Word maakt hem kleiner qua display, maar zover ik weet staat het plaatje er gewoon volledig...Styxxy schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 09:47:
[...]
Valt niet mee hoor, afbeelding is 3 keer zo groot buiten Word. En die grootte is nodig om alles goed te kunnen zien / lezen. In Word zag je bij wijze van spreke enkel zwarte lijntjes waar de tekst staat... Niet bepaald praktisch.
Dat klopt, staat er volledig in, vandaard CTRL+C -> Paint -> CTRL+V.Gertjan. schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 09:50:
[...]
Vaak kun je het plaatje gewoon nog oprekken binnen Word. Word maakt hem kleiner qua display, maar zover ik weet staat het plaatje er gewoon volledig...
Dan moet je ook niet zo klagen heStyxxy schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 09:54:
[...]
Dat klopt, staat er volledig in, vandaard CTRL+C -> Paint -> CTRL+V. (Het was overigens een ingescand document
.) Die procedure was sneller dan in Word proberen die afbeelding er leesbaar uit te laten zien.
In oude versies van Outlook werd een plaatje als BMP meegezonden als deze ge-paste werd (vooral vanuit MSPaint), daar word je ook niet vrolijk van...
Het kan altijd erger hoor. Bij mijn vrouw op het werk presteren ze het om een attachment van 50MB (een pdf met gescande handouts) in een agenda verzoek te plakken en deze aan een grote afdeling te sturen. Vervolgens worden er geregeld updates en nieuwe verzoeken (met de zelfde attachment ) verzonden... Vervolgens wordt er na het agenda verzoek nog een mail met exact dezelfde attachment verzonden naar iedereen... Leuk idee, maar niet als je mail limit 120MB is

Mijn motto is altijd: 's avonds een vent, 's ochtends lekker uitslapen.Gertjan. schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 09:14:
[...]
...
Maar goed, in de avond een vent, dan ook in de ochtend een vent.
...
sig69 schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 09:59:
[...]
Mijn motto is altijd: 's avonds een vent, 's ochtends lekker uitslapen
's avonds een vrouw, 's ochtends een vent
Ik zat in de auto en het ging echt in 2 minuten van helder naar nachtmodus... Was net binnen toen het echt hard begon te regenen. Gebouw waar we in zitten is nieuw, maar ze zijn nu toch driftig op zoek naar lekkages.Woy schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 09:00:
Het lijkt alsof het hier weer nacht begint te worden, gelukkig had ik al gezien dat er een flinke bui aankwam en ben ik wat eerder naar mijn werk gefietst
Ik zit me nu overigens een beetje te verdiepen in Sax / WinWrap Basic voor een project. Man, wat is het lang geleden dat ik iets heb gedaan met Basic-achtige talen
Het waren wat aardige buien vanmorgen onderweg naar kantoor. Op sommige stukken leek het net of je een boot was zoveel water stond er op de weg....Ram0n schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 10:12:
[...]
Ik zat in de auto en het ging echt in 2 minuten van helder naar nachtmodus... Was net binnen toen het echt hard begon te regenen. Gebouw waar we in zitten is nieuw, maar ze zijn nu toch driftig op zoek naar lekkages.
Ik zit me nu overigens een beetje te verdiepen in Sax / WinWrap Basic voor een project. Man, wat is het lang geleden dat ik iets heb gedaan met Basic-achtige talen
En dan die mensen die op de snelweg 20 gaan rijden, ja ik begrijp dat het hard regent en dat je dan iets langzamer gaat rijden maar 20.
Tijd voor koffie! (En terug naar de duffe powerpoint presentaties typen voor een training bij de klant)
01101000 01100101 01101100 01110000
20?? Dan maak je de situatie gewoon nog gevaarlijker... Ik minder dan ook zeker aardig wat vaart, maar je moet er rekening mee houden dat niet iedereen dat doet en als het zicht dan ook al minder is...13rapsac schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 10:18:
[...]
Het waren wat aardige buien vanmorgen onderweg naar kantoor. Op sommige stukken leek het net of je een boot was zoveel water stond er op de weg....
En dan die mensen die op de snelweg 20 gaan rijden, ja ik begrijp dat het hard regent en dat je dan iets langzamer gaat rijden maar 20.

Ik weet niet hoe erg het bij jou was, maar op 6 augustus ben ik toch echt stil gaan staan op de vluchtstrook tijdens een gigantische bui. Door de regen was het zicht toen een meter of vijf en dan is het gewoon onverstandig om door te rijden. De matrixborden stonden toen op 50, maar zelfs dat was te hard.13rapsac schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 10:18:
[...]
Mmmhh koffie +1 (mogelijk zelfs +2)
01101000 01100101 01101100 01110000
Inderdaad, zo bizar hoeft het niet te zijn. Heb ooit met zware sneeuw ook 20 ~ 30 moeten rijden op de snelweg. Toen viel binnen een zeer korte tijd best wat sneeuw waardoor er een behoorlijke laag sneeuw op de snelweg kwam te liggen.dev10 schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 10:26:
[...]
Ik weet niet hoe erg het bij jou was, maar op 6 augustus ben ik toch echt stil gaan staan op de vluchtstrook tijdens een gigantische bui. Door de regen was het zicht toen een meter of vijf en dan is het gewoon onverstandig om door te rijden. De matrixborden stonden toen op 50, maar zelfs dat was te hard.
Ik was gelukkig niet de enige, maar je ziet dan ook de mensen die overmoedig zijn... Kwam op een gegeven moment met een rotvaart een vrachtwagen inclusief trailer langs het treintje auto's welke voorzichtig reden. Ik denk dat die dus gewoon 80 gereden heeft ofzo... En uiteraard witte platen met de letter combinatie PL...

Ik heb toch een hele boel fixes voor bovenstaande quote.Gertjan. schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 10:00:
[...]
Ach alles beter dan:
's avonds een vrouw, 's ochtends een vent
BE/NL én sneeuw, geen goede combinatie.Gertjan. schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 10:29:
[...]
Inderdaad, zo bizar hoeft het niet te zijn. Heb ooit met zware sneeuw ook 20 ~ 30 moeten rijden op de snelweg. Toen viel binnen een zeer korte tijd best wat sneeuw waardoor er een behoorlijke laag sneeuw op de snelweg kwam te liggen.
Styxxy schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 10:37:
Ik heb toch een hele boel fixes voor bovenstaande quote.
'S avonds een vent 's ochtends absentsig69 schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 09:59:
[...]
Mijn motto is altijd: 's avonds een vent, 's ochtends lekker uitslapen
True, denk dat ik aan het einde van dit jaar mooi twee weken neem. En hopen dat we een nieuwe programmeur erbij hebben tegen die tijdWoy schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 16:52:
[...]
Dat is toch juist mooi, dan heb je het nog tegoed

's Avonds een vent, 's Ochtends 2 vrouwen..
Waarom niet gewoon CTRL+scrollwieltje, zoom je in kun je alles goed zienStyxxy schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 09:54:
[...]
Dat klopt, staat er volledig in, vandaard CTRL+C -> Paint -> CTRL+V. (Het was overigens een ingescand document
.) Die procedure was sneller dan in Word proberen die afbeelding er leesbaar uit te laten zien.
On topic: ze hebben daar ook een Nespresso apparaat
[ Voor 20% gewijzigd door creator1988 op 26-08-2011 11:27 ]
Dit topic is gesloten.
Dit topic is niet de plaats om te lopen helpdesken. De Coffee Corner is primair bedoeld als uitlaatklep, niet als vraagbaak