Dat lukt je aardig, want het sluit mooi aan bij de beschrijving van de Van Dale: he.SoaDmaggot schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 10:20:
[...]Hij was overigens wel zo bedoelt, als in 'ey?'![]()
![]()
Even zien of ik me er onderuit kan lullen en er mee weg kom
Devilly schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 10:26:
[...]
Dat lukt je aardig, want het sluit mooi aan bij de beschrijving van de Van Dale: he.
Sluit perfect aan500 Servlet Exception
java.lang.NullPointerException
Resin-3.0.25 (built Wed, 05 Dec 2007 08:19:34 PST)
The #1 programmer excuse for legitimately slacking off: "My code's compiling"
Firesphere: Sommige mensen verdienen gewoon een High Five. In the Face. With a chair.
Leuk die link zonder sessie:Devilly schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 10:26:
[...]
Dat lukt je aardig, want het sluit mooi aan bij de beschrijving van de Van Dale: he.
500 Servlet Exception
java.lang.NullPointerException
Resin-3.0.25 (built Wed, 05 Dec 2007 08:19:34 PST)
Prima werk van de webbouwer daar
Na een refresh werkt het wel. Maar ik zie niets in het artikel dat zijn argument kracht bij zet, want volgens het artikel heb ik gelijk. Hij kletst zich dus vooralsnog nergens onderuit 
he De betekenis van dit woord is te vinden in Van Dale Online basis en Van Dale Online professioneel.
hé tw uitroep om iems aandacht te trekken
hè tw uitroep van opluchting, teleurstelling, bewondering enz.
He De betekenis van dit woord is te vinden in Van Dale Online basis en Van Dale Online professioneel.
Firesphere: Sommige mensen verdienen gewoon een High Five. In the Face. With a chair.
Het is dan wel weer "écht waar". Om een nadruk te leggen gebruik je altijd het streepje naar rechtsboven, of de klank nou lang of kort is.jacobras schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 10:20:
[...]
Écht waar?Ik schrijf zelf hé ook altijd verkeerd, terwijl ik weet dat je het als hè moet schrijven
.edit: oh wacht dat staat er ook. Door het kleine font zag ik het niet goed

.edit2: nee wacht, volgens mij heb je 'm geëdit
.edit3: zit de sh-klank ook in 't kofschip?
.edit4: ja dus
Aan de stemloze medeklinkers van 't kofschip moeten we voor Engelse werkwoorden de sisklanken /sj/ en /tsj/ toevoegen.
[ Voor 36% gewijzigd door .oisyn op 22-07-2011 10:44 ]
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
FUUU-- de live server plat...
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Maar verder gaat het wel allemaal goed met je?.oisyn schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 10:38:
[...]
Het is dan wel weer "écht waar". Om een nadruk te leggen gebruik je altijd het streepje naar rechtsboven, of de klank nou lang of kort is.
.edit2: nee wacht, volgens mij heb je 'm geëdit(die ik niet zag, want je reactie was geautorefresht)
Bij echt heb ik overigens geen flauw benul of welke kant het streepje op moet. Bij twijfel zoek ik gewoon een andere optie. Voor het leggen van nadruk is [b] en [i] uitgevonden toch
Ontwikkelaars maken zich niet druk over servers. Daar zijn systeembeheerders voor, gewoon een call loggen en rondsurfen tot de rommel is opgeruimd door mensen die daar voor betaald worden
Ik leg het toch uit? Bij nadruk áltijd die naar réchtsboven, ónafhankelijk van de klank. Véél simpeler kan het niet..Gertjan. schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 10:44:
Bij echt heb ik overigens geen flauw benul of welke kant het streepje op moet.
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Altijd leuk als problemen alleen voorkomen bij de klant
Ik zit nu al een tijdje te klungelen om een probleem te reproduceren. Maar niks.
Gewoon waiven met "can't reproduce". Je zoeken het zelf maar uit
Verwijderd
luilak.Gertjan. schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 10:45:
[...]
Ontwikkelaars maken zich niet druk over servers. Daar zijn systeembeheerders voor, gewoon een call loggen en rondsurfen tot de rommel is opgeruimd door mensen die daar voor betaald worden

Lol. Wel jammer van die Bud Light
(sowieso, Bud
)

[ Voor 20% gewijzigd door .oisyn op 22-07-2011 10:48 ]
Dit inderdaad:
En ondertussen alle boze klanten te woord staan. Wij ontwikkelen websites, hosting nemen we ook gewoon af..Gertjan. schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 10:45:
[...]
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Ik ga ze eerst maar een mailtje sturen. In brak Frans natuurlijk:
Assez tristement se trouve que j'ai des problèmes avec la production de votre problème du rapport. Pourriez-vous expliquer les étapes que vous faites pour obtenir le problème?
Assez tristement se trouve que j'ai des problèmes avec la production de votre problème du rapport. Pourriez-vous expliquer les étapes que vous faites pour obtenir le problème?
Ik ken het. En zie dan maar eens alle benodigde info (browser, OS, instellingen, ...) te achterhalen. Soms echt heel frustrerend.alienfruit schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 10:46:
Altijd leuk als problemen alleen voorkomen bij de klantIk zit nu al een tijdje te klungelen om een probleem te reproduceren. Maar niks.
Ja meester .oisyn, je legt het uit, maar mij is geleerd niet alles op internet te geloven.oisyn schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 10:46:
[...]
Ik leg het toch uit? Bij nadruk áltijd die naar réchtsboven, ónafhankelijk van de klank. Véél simpeler kan het niet.
Vind het niet leuk, maar je hebt gelijk
Volgens mij wel, want:.Gertjan. schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 10:30:
Maar ik zie niets in het artikel dat zijn argument kracht bij zet, want volgens het artikel heb ik gelijk. Hij kletst zich dus vooralsnog nergens onderuit
SoaDmaggot schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 10:20:
[...]Hij was overigens wel zo bedoelt, als in 'ey?'![]()
![]()
Even zien of ik me er onderuit kan lullen en er mee weg kom
hé tw uitroep om iems aandacht te trekken
Nou ja, de systemen zouden hetzelfde moeten zijn...
onzetaal.nl mag je dan wel weer best geloven: http://www.onzetaal.nl/advies/klemtoon.php.Gertjan. schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 10:50:
[...]
Ja meester .oisyn, je legt het uit, maar mij is geleerd niet alles op internet te geloven
Altijd leuk, zo'n edit-conversatie met jezelf hé?.oisyn schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 10:38:
[...]
.edit2: nee wacht, volgens mij heb je 'm geëdit(die ik niet zag, want je reactie was geautorefresht)
.edit4: ja dus
.Gertjan. schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 10:44:
Voor het leggen van nadruk is [b] en [i] uitgevonden toch
Mijn laatste (grote) reviews: Medal of Honor (VR), Half-Life: Alyx (VR)
Hé als in hey, zou ik daar persoonlijk niet verwachten. Het kwam bij mij meer over als:Devilly schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 10:50:
Volgens mij wel, want:
"Je verwacht het niet, hè"
#vrijdag
Ben niet altijd lui, wel vaak, maar zeker niet altijd
Hé, je bedoelt daar "hè"!jacobras schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 10:52:
[...]
Altijd leuk, zo'n edit-conversatie met jezelf hé?
Maar had je 'm nou geëdit of niet?
[ Voor 9% gewijzigd door .oisyn op 22-07-2011 10:55 ]
Lui zijn is toch een vereiste eigenschap voor een programmeur?
.oisyn schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 10:55:
[...]
Hé, je bedoelt daar "hè"!
Ik had 'm geëdit, maar niet het Écht waar-gedeelte.oisyn schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 10:55:
[...]
Hé, je bedoelt daar "hè"!
W00t! Ik heb 5 boostpunten gekregen

[ Voor 14% gewijzigd door jacobras op 22-07-2011 11:04 ]
Pfff, ik heb standaard 5 boostpunten
Helaas genoeg heb ik toevallig problemen met de productie van uw probleem rapport. Kunt u uitleggen van de stappen die u hebt gemaakt om het probleem te krijgen?alienfruit schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 10:49:
Ik ga ze eerst maar een mailtje sturen. In brak Frans natuurlijk:
^^ Google translate
[ Voor 3% gewijzigd door Hoogie2004 op 22-07-2011 11:22 ]
Haha! Dat klopt wel ongeveer
[ Voor 72% gewijzigd door alienfruit op 22-07-2011 11:31 ]
Bwugh, ik zie het niet meer 
Vandaag de laatste dag en wil nog een kleine release vrijgeven zodat men tijdens mijn vakantie kan testen (don't ask, ik was er geen fan van, maar men wilde absoluut gaan testen, nou goed dan). Kom ik me toch een knoepert van een bug tegen. Kan ik dat eerst gaan oplossen. En momenteel zit mijn hoofd zo ontzettend vol/op slot dat ik gewoon mijn eigen code niet meer begrijp.
Nog 1,5 uur en dan kan iedereen het spreekwoordelijke dak op en ga ik lekker van mijn welverdiende vakantie genieten
Is inmiddels al 2 jaar geleden dat ik echt vakantie heb gehad (vorig jaar alleen een weekendje Antwerpen), ik kan je vertellen, dat is niet goed voor een mens.
Vandaag de laatste dag en wil nog een kleine release vrijgeven zodat men tijdens mijn vakantie kan testen (don't ask, ik was er geen fan van, maar men wilde absoluut gaan testen, nou goed dan). Kom ik me toch een knoepert van een bug tegen. Kan ik dat eerst gaan oplossen. En momenteel zit mijn hoofd zo ontzettend vol/op slot dat ik gewoon mijn eigen code niet meer begrijp.
Nog 1,5 uur en dan kan iedereen het spreekwoordelijke dak op en ga ik lekker van mijn welverdiende vakantie genieten
Wikipedia: Rubber duck debugging.Gertjan. schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 11:49:
En momenteel zit mijn hoofd zo ontzettend vol/op slot dat ik gewoon mijn eigen code niet meer begrijp.
Aunt bunny is coming to get me!
Verwijderd
Laat ik dan de eerste zijn die je alvast een prettige vakantie toewenst..Gertjan. schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 11:49:
Nog 1,5 uur en dan kan iedereen het spreekwoordelijke dak op en ga ik lekker van mijn welverdiende vakantie genietenIs inmiddels al 2 jaar geleden dat ik echt vakantie heb gehad (vorig jaar alleen een weekendje Antwerpen), ik kan je vertellen, dat is niet goed voor een mens.
Awesome, toch eens kijken of ik een rubber duckie mee kan nemen.
Hahaha, cool
Na mijn vakantie eens een eendje meenemen naar kantoor
Zit net even naar de verkeersinformatie te kijken en besef ineens weer waarom ik niet graag op vrijdag bij een klant zit en waarom ik al helemaal niet bij een klant wil zitten op de laatste dag van de 4-daagse. Om 12 uur stond er al +/- 30 minuten file op de A50 bij Nijmegen
Vrees dat ik via Amersfoort/Utrecht naar huis moet. Is 20 minuten extra reistijd, maar goed dan rijd je wel enigszins door. En wie weet hoe extreem die file rondom Nijmegen nog wordt...
Slopend deze bug. Zit nu al uren te klooien. Maar de stappen "systeem opstarten, inloggen en wachten" zorgen niet voor de fout. Ik wil naar huis
Heel veel mensen zijn toe aan weekend zo te horen. Ik doe mee hoor... Ik ben ook toe aan weekend! >.<
Ik heb al weekend. Dag eerder gestopt.
Heb deze week teveel uur gemaakt. Gemiddelde werkdag was 11 uur.
Heb deze week teveel uur gemaakt. Gemiddelde werkdag was 11 uur.
Inderdaad, het zit er bijna op. Wel toe aan weekend ook na al die onvoorziene ellende tussendoor.
Pfff. Ik me afvragen waarom webapplicatie waaraan ik werk voor klant opeens gigántisch traag was. Gemiddelde execution time kwam neer op 11 seconden. Herinnerde ik me net dat ik de log treshold van 1 naar 4 had gezet. Vrij vertaald: 1 = warnings, 4 = elk klein schijtdingetje loggen
.
Nu is alles weer warp speed en rainbow pony's
Verwijderd
En nu nog herinneren waarom je hem ook alweer op 4 had gezet.jacobras schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 14:48:
Pfff. Ik me afvragen waarom webapplicatie waaraan ik werk voor klant opeens gigántisch traag was. Gemiddelde execution time kwam neer op 11 seconden. Herinnerde ik me net dat ik de log treshold van 1 naar 4 had gezet. Vrij vertaald: 1 = warnings, 4 = elk klein schijtdingetje loggen.
Een syntax error in een 8 regels grote, op basis van een data model gegenereerde, query op vrijdag middag is nooit grappig...
Jeuj, vandaag lekker productief, geen afleiding of collegae, en ik zit ook niet hopeloos vast of snap het niet
.
Moet wel zeggen dat iPhone development niet echt voor de beginners onder ons lijkt te zijn. Ik heb bijvoorbeeld een custom table cell (jaja, voor iphone is het nog cool om tabellen voor opmaak te gebruiken) waarin een gekozen datum moet komen te staan. Dat moet dus via een tekstveld die je daarin zet, op dat tekstveld moet je de inputView aanpassen zodat het je eigen view gebruikt. Dit heeft als effect dat je de standaard 'toetsenbord'-popup vervangt met - in dit geval - een date picker met wat knoppies erboven.
Veel werk om views te maken, die te 'wiren' met je achterliggende code, dat weer te 'wiren' met de code die het hoofdscherm aanstuurt... Beuh. En begin me niet over het opbouwen van je layout. Je kunt je zelfgebouwde UI elementen niet makkelijk in de interface designer gebruiken - dat mag je via code toevoegen. Dus krijg je dit soort bakkessen:
Sections, rows in sections, cellen per row / section...
.

Moet wel zeggen dat iPhone development niet echt voor de beginners onder ons lijkt te zijn. Ik heb bijvoorbeeld een custom table cell (jaja, voor iphone is het nog cool om tabellen voor opmaak te gebruiken) waarin een gekozen datum moet komen te staan. Dat moet dus via een tekstveld die je daarin zet, op dat tekstveld moet je de inputView aanpassen zodat het je eigen view gebruikt. Dit heeft als effect dat je de standaard 'toetsenbord'-popup vervangt met - in dit geval - een date picker met wat knoppies erboven.
Veel werk om views te maken, die te 'wiren' met je achterliggende code, dat weer te 'wiren' met de code die het hoofdscherm aanstuurt... Beuh. En begin me niet over het opbouwen van je layout. Je kunt je zelfgebouwde UI elementen niet makkelijk in de interface designer gebruiken - dat mag je via code toevoegen. Dus krijg je dit soort bakkessen:
Objective-C:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
| -(NSInteger)numberOfSectionsInTableView:(UITableView *)tableView { return 2; } - (NSInteger)tableView:(UITableView *)tableView numberOfRowsInSection:(NSInteger)section { switch (section) { case 0: return 3; case 1: return 2; default: return -1; } } - (UITableViewCell *)tableView:(UITableView *)tableView cellForRowAtIndexPath:(NSIndexPath *)indexPath { UITableViewCell *result = nil; if (indexPath.section == 0) { result = [self getOrCreateTripLocationCellWithIndex: indexPath.row]; } else if (indexPath.section == 1) { if (indexPath.row == 0) { result = [self getOrCreateTripDateCell]; } else if (indexPath.row == 1) { result = [self getOrCreateArrivalOrDepatureCell]; } } if (result == nil) { [NSException raise:@"Invalid indexPath" format: @"No UITableViewCell found for section %d, row %d", indexPath.section, indexPath.row]; } return result; } |
Sections, rows in sections, cellen per row / section...

De reden daarvoor was een bug die inmiddels al gefixt is. Ik dacht dat de lage snelheid kwam doordat m'n intern geheugen tot de rand vol zat (3,9 van de 3,956 GB intern geheugen in gebruik).Verwijderd schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 14:51:
[...]
En nu nog herinneren waarom je hem ook alweer op 4 had gezet.
Blijkbaar kan het systeem niet meer dan drie timers tegelijk draaien. Zo dat duurde maar 6 uur om uit te vinden
Maar een topic openen hoe dit op te lossen.

Ik zat op https://github.com/wearefractal/fusker en las dit:
. Dat was een fout!
Toen was ik nieuwsgierig en ging naar *snip*goatse - Redirects attacker to goatse.bz (WARNING: Harmful to eyes)

[ Voor 5% gewijzigd door RobIII op 22-07-2011 16:47 ]
Nog twee uur.. 
Staat thuis een nieuwe Xbox 360 Slim incl Kinect op me te wachten.

Staat thuis een nieuwe Xbox 360 Slim incl Kinect op me te wachten.

Zo, met een biertje er bij zijn die laatste 30min toch een stuk minder erg.
Je kent de goatse man niet? Shame on you. Hij is dood, trouwens.Devilly schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 15:37:
Ik zat op https://github.com/wearefractal/fusker en las dit:
[...]
Toen was ik nieuwsgierig en ging naar *snip*. Dat was een fout!
[ Voor 2% gewijzigd door RobIII op 22-07-2011 16:50 ]
Kinda? Dan wil ik niet weten wat je onder echt NSFW verstaat......
"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney
Aangenomen dat dit linkte naar estaog .be/.fr/whatever , dan stond er wel een heel grote disclaimer boven welke waarschuwt welke voor de content die daar op volgt
No trees were harmed in creating this message. However, a large number of electrons were terribly inconvenienced.
Kreeg vandaag een "thank you" mail van een andere studio die erg blij waren met mijn werk
maakt mijn week in ieder geval goed
Heeft iemand Introduction to Algorithms weleens helemaal doorgelezen? Ik ben het een tijdje aan het proberen, maar het is zo verschrikkelijk droge korst, je moet echt continu je aandacht er 100% bij houden om het te begrijpen (ik iig, want mijn wiskunde zuigt).
Nop maar ik kan er van uit gaan dan TAOCP nog erger is dan dat boek (ik ben nu bezig in TAOCP).Avalaxy schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 22:42:
Heeft iemand Introduction to Algorithms weleens helemaal doorgelezen? Ik ben het een tijdje aan het proberen, maar het is zo verschrikkelijk droge korst, je moet echt continu je aandacht er 100% bij houden om het te begrijpen (ik iig, want mijn wiskunde zuigt).
Gloeiende. 
Vorig jaar heb ik het beheer van een website overgedragen aan een andere partij. Ik heb een Google Analytics account waar dus mijn eigen website, wat andere websites en dus deze website die ik niet meer beheer in staan. Die persoon heeft dus toen gevraagd of hij toegang kon krijgen tot deze account en dat heb ik toen gedaan. Later wilde hij ook administrator rechten en dat is in goed overleg gedaan.
So far, so good, maar nu wilde ik iets gaan veranderen in m'n instellingen. Ben ik in eens geen administrator meer. Heb ik een kwaad mailtje gestuurd, krijg ik het volgende antwoord:
Vorig jaar heb ik het beheer van een website overgedragen aan een andere partij. Ik heb een Google Analytics account waar dus mijn eigen website, wat andere websites en dus deze website die ik niet meer beheer in staan. Die persoon heeft dus toen gevraagd of hij toegang kon krijgen tot deze account en dat heb ik toen gedaan. Later wilde hij ook administrator rechten en dat is in goed overleg gedaan.
So far, so good, maar nu wilde ik iets gaan veranderen in m'n instellingen. Ben ik in eens geen administrator meer. Heb ik een kwaad mailtje gestuurd, krijg ik het volgende antwoord:
Eens kijken of ik op een andere manier (via Google) ook toegang kan krijgen. Lijkt me wel.Beste Wim,
Helaas ga ik je geen administrator toegang geven. Mijn voorstel is dat je voor dev10.nl of met beperkte rechten blijft werken zoals het nu is of een nieuw account aanmaakt.
Met vriendelijke groet,
XXX
Waarom heb je dan niet gewoon je site verwijderd uit je eigen account en de andere partij zijn eigen analytics code erop laten zetten?
Omdat die persoon graag de gegevens wilde bewaren, snap ik, wil ik ook graag, en omdat ik er van uit ging dat het wel goed zat, omdat het voor een christelijke vereniging was en ik die personen ook wel goed kende. Assumptions are the mother of all fuckups. Dat blijkt maar weer.
Als het jouw account is, kan je die dan niet gewoon terug claimen?
Daar ben ik al mee bezig.Styxxy schreef op zaterdag 23 juli 2011 @ 17:26:
Als het jouw account is, kan je die dan niet gewoon terug claimen?
Ik zou daarna meteen de desbetreffende site uit jou account pleuren, en die gast maar lekker zelf een account aan laten maken. Als ze je op zo'n manier buiten spel zetten, terwijl jij zelf de oorspronkelijke account holder bent, dan hoef je daar ook geen medelijden mee te hebben IMHO
CooleBoR schreef op zaterdag 23 juli 2011 @ 20:18:
nog niet hier langs zien komen maar een leuke app voor de C# programmeur.
c# to go
lekker c# op je android telefoon.
Weet je wát pas cool is? Zes miljoen requests / seconde op een enkele JVM thread: martinfowler.com/articles/lmax.html
Iedereen is er sprakeloos van
Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden
OmnomnomnomYopY schreef op zaterdag 23 juli 2011 @ 22:40:
[...]
Weet je wát pas cool is? Zes miljoen requests / seconde op een enkele JVM thread: martinfowler.com/articles/lmax.html
Vooral als je kijkt naar wat ze bedoelen met één 'transaction':
checking the target market is open to take orders
checking the order is valid for that market
choosing the right matching policy for the type of order
sequencing the order so that each order is matched at the best possible price and matched with the right liquidity
creating and publicizing the trades made as a consequence of the match
updating prices based on the new trades
If you can't beat them, try harder
Ik dacht dat je nu eindelijk met een echte taal applicaties voor android kon schrijveneBoR schreef op zaterdag 23 juli 2011 @ 20:18:
nog niet hier langs zien komen maar een leuke app voor de C# programmeur.
c# to go
lekker c# op je android telefoon.

[/knuppelInHoenderhok]
Wat is het nut van een C# parser op een android telefoon
monodroid.Gertjan. schreef op zondag 24 juli 2011 @ 13:54:
[...]
Ik dacht dat je nu eindelijk met een echte taal applicaties voor android kon schrijven![]()
[/knuppelInHoenderhok]
Potverdorie, dat ziet er fraai uit
Eens even kijken in mijn vakantie of dat interessant is.
C#:
1
| teleurstelling--; |
Kijk ik nu niet goed of is er geen download te vinden
[ Voor 21% gewijzigd door .Gertjan. op 24-07-2011 16:14 ]
Nog een linkje: http://android.xamarin.com/.Gertjan. schreef op zondag 24 juli 2011 @ 13:54:
[...]
Ik dacht dat je nu eindelijk met een echte taal applicaties voor android kon schrijven![]()
[/knuppelInHoenderhok]
Misschien ook interessant?
Edit: dit is dus Mono voor Android, was best wel volwassen al. Maar toen Novell werd overgekocht was het even een puinhoop. Miguel de Icaza is toen bij Novell weggegaan en z'n eigen bedrijf begonnen om het verder te ontwikkelen.
(Ook voor de iPhone en de Mac vziw.)
[ Voor 30% gewijzigd door alwinuzz op 24-07-2011 16:20 ]
.Gertjan. schreef op zondag 24 juli 2011 @ 16:11:
[...]
Potverdorie, dat ziet er fraai uit
Eens even kijken in mijn vakantie of dat interessant is.
C#:
1 teleurstelling--;
Kijk ik nu niet goed of is er geen download te vindenZie wel dat er speciale prijzen zijn voor studenten licenties, maar kan nergens een downloadje vinden
moet je ff zoeken naar een beta die was toen nog gratis, en de studenten versie kost ook bijna niks
Ben alleen geen student.eBoR schreef op zondag 24 juli 2011 @ 16:57:
[...]
![]()
moet je ff zoeken naar een beta die was toen nog gratis, en de studenten versie kost ook bijna niks
Zal eens naar de trial kijken, en anders inderdaad een beta versie weten te bemachtigen. Wil het puur eens bekijken uit interesse en vind het nog niet meteen nodig om dan meteen een licentie te kopen
Bron?.oisyn schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 16:39:
[...]
Je kent de goatse man niet? Shame on you. Hij is dood, trouwens.
Na eventjes googlen:
http://www.newgrounds.com/bbs/topic/624467
Family both mourn, celebrate Goatse's death
POSTED: 1:35 p.m. EST, December 19, 2006
Newgrounds.com (Reuters) -- Thousands of Chileans, some praying and many in tears, flocked to a chapel in Santiago on Monday to pay their respects to Gerald Denton, the man who streched out his anal cavaity.
Denton, who streched his asshole with objects for 17 years, died Sunday in a hospital after suffering a heart attack a week ago. He had appeared to be recovering from the attack before his health suddenly deteriorated, doctors said.
News of his death prompted an outpouring of conflicting emotions in Newgrounds where, a third of a century after he swept to power in a swift and violent anal experiment, Denton's legacy is still hotly disputed. (Watch rising smoke and raging fires as police clash with demonstrators Video)
Some Ngers say the goatse saved their site from being bland, while others regard him as a murderer who escaped justice and should have been tried for human rights abuses.
Several thousand people waited in line outside the carnival where Denton's body lay in state ahead of his funeral on Tuesday.
They entered the chapel, prayed, cried and filed past his glass-topped coffin, pausing to pay their respects to his asshole. Denton's widow and at least two of his five Grandchildren were in the chapel.
Gerald Denton was vast ook heel goed in wat 'ie deed, maar de man van Goatse was toch echt Kirk Johnson.
No trees were harmed in creating this message. However, a large number of electrons were terribly inconvenienced.
Pro ASP.NET MVC 3 Framework is onderweg
Nouja, soort van... Levertijd van 5 dagen.

Die ga ik ook maar eens bestellen denk ik, laatste tijd veel bezig met MVC 3.Avalaxy schreef op maandag 25 juli 2011 @ 00:42:
Pro ASP.NET MVC 3 Framework is onderweg![]()
Kater? Eerst water, de rest komt later
SharePoint 2010 Client Object Model
Werkt lekker, ben aan het knutselen met de ECMAscript variant

Werkt lekker, ben aan het knutselen met de ECMAscript variant
[ Voor 28% gewijzigd door Hoogie2004 op 25-07-2011 08:06 ]
Zit hier weer met Mac OS X 10.6... meteen weer wennen aan scrollen 
Ik mis Lion's features
unrelated topic...
Is het al vrijdag?
Ik mis Lion's features
unrelated topic...
Is het al vrijdag?
[ Voor 18% gewijzigd door Gamebuster op 25-07-2011 09:29 ]
De iPhone SDK UI designer kan nog wel wat werk gebruiken, imho - met name mbt customisatie van standaard UI-elementen (denk dat ik daar vrijdag al een post over maakte). Om een foute gradient achter een searchveld te verwijderen mag je bijvoorbeeld het volgende stukje code uitvoeren:
jaja: haal het textveld uit de UI, verwijder alles, pleur dan het tekstveld weer terug op z'n plek. Ziet er iig beter uit dan de bestaande oplossing, die geprobeerd hebben de achtergrond te maskeren door het dezelfde kleur te geven. zie je nog wel, helaas,
.
Objective-C:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
| for (UIView *subview in searchForm.subviews) { if ([subview isKindOfClass:NSClassFromString(@"UISearchBarTextField")]) { UITextField *sbTextField = (UITextField *)subview; [sbTextField removeFromSuperview]; [self.view addSubview:sbTextField]; sbTextField.frame = searchForm.frame; [searchForm removeFromSuperview]; break; } } |
jaja: haal het textveld uit de UI, verwijder alles, pleur dan het tekstveld weer terug op z'n plek. Ziet er iig beter uit dan de bestaande oplossing, die geprobeerd hebben de achtergrond te maskeren door het dezelfde kleur te geven. zie je nog wel, helaas,
YopY schreef op maandag 25 juli 2011 @ 09:34:
...verwijder alles...

Wat is er morgen?
Dinsdag, de hele dag.
Woepie
Gebruik nu al een aantal dagen deze website om wat Java Exceptions op te zoeken die worden gebruikt in de C# omgeving... <-- Onduidelijke taal... Maandag ochtend
Zie 2 posts verderop maar... http://rymden.nu/exceptions.html
Merk nu alleen pas de omschrijvingen die erbij staan ^^ Maakt de maandag ochtend toch een stukje beter

Merk nu alleen pas de omschrijvingen die erbij staan ^^ Maakt de maandag ochtend toch een stukje beter
[ Voor 13% gewijzigd door Andurin op 25-07-2011 11:33 ]
Java exceptions die worden gebruikt in een C# omgeving
hmm, achteraf gezien is die zin best wel krom... Volgende poging:
Ben iets voor C# aan het omzetten zodat het ook op Android kan draaien. Dus ik ben nu aan het zoeken welke errors in Java lijken op die wie in C# eruit gegooid worden. Beter?
Ben iets voor C# aan het omzetten zodat het ook op Android kan draaien. Dus ik ben nu aan het zoeken welke errors in Java lijken op die wie in C# eruit gegooid worden. Beter?
AWTException: You are using AWT, which means your GUI will be ugly. This exception is only a warning and can be ignored.
Maar wat je bedoelt met "Java Exceptions op te zoeken die worden gebruikt in de C# omgeving" is me een raadsel. Maar qua omschrijving voor veel voorkomende Java exceptions is het wel grappig
"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney
Nu bezig met mijn eerste grote Drupal module te schrijven.
Best leuk werk, moet van een form van mij, gegevens opvangen en dat doorsturen naar iemand anders module.
Wordt veel doorlezen en documenteren.
Best leuk werk, moet van een form van mij, gegevens opvangen en dat doorsturen naar iemand anders module.
Wordt veel doorlezen en documenteren.
Wellicht iets als, java.io.FileNotFoundException vs. System.IO.FileNotFoundException?Creepy schreef op maandag 25 juli 2011 @ 11:31:
[...]
Maar wat je bedoelt met "Java Exceptions op te zoeken die worden gebruikt in de C# omgeving" is me een raadsel. Maar qua omschrijving voor veel voorkomende Java exceptions is het wel grappig
Bezig met migreren van een asp.net MVC 2.0 site naar MVC 3.0. Inclusief Autofac integratie, MvcContrib en Spark.
Owja, en de Telerik MVC UI toolkit ook nog.
* D-Raven houd zich wel bezig vandaag
edit: Verduidelijking
edit: Verduidelijking
[ Voor 10% gewijzigd door D-Raven op 25-07-2011 13:21 ]
Waarom niet meteen naar 4.0 dan?D-Raven schreef op maandag 25 juli 2011 @ 12:24:
Bezig met migreren van een asp.net 2.0 site naar 3.0. Inclusief Autofac integratie, MvcContrib en Spark.
Kater? Eerst water, de rest komt later
Dit topic is gesloten.
Let op:
Dit topic is niet de plaats om te lopen helpdesken. De Coffee Corner is primair bedoeld als uitlaatklep, niet als vraagbaak
Dit topic is niet de plaats om te lopen helpdesken. De Coffee Corner is primair bedoeld als uitlaatklep, niet als vraagbaak