Somniferous whisperings of scarlet fields. Sleep calling me and in my dreams i wander. My reality is abandoned (I traverse afar). Not a care if I never everwake.
Ik had niet echt problemen toen ik mijn Apple ID maakte, om mijn creditcard toe te voegen.alienfruit schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 09:03:
Lion kopen was nog een bitch voor mij. Te weinig krediet op mijn US account. Click&Buy zat te bitchen voor een of andere verificatiecode en mijn credit card deed ook moeilijk bij Apple. Uiteindelijk via itunescodes.nl een giftcard gekocht.
Ja, het scrollen werkt nu out-of-the-box precies tegenovergesteld, alleen wanneer je een trackpad (en magicmouse?) gebruikt. Met je vingers van onder naar boven, om naar beneden te scrollen:iOS stijl scrollen? Dat klinkt behoorlijk bagger... Ik moet Lion nog installeren
YouTube: Getting Ready for Lion: Scroll Reverser - YouTube
[ Voor 10% gewijzigd door OkkE op 21-07-2011 09:11 ]
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Held! Ja, inderdaad. Die onthoud ik voor de volgende keer. Normaal gesproken krijg ik met een of twee keer proberen de goede sessie wel.BtM909 schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 00:14:
[...]
Kan je niet op die bestaande sessie inhaken zoals je dat ook met een bestaande RDP sessie kan doen (via je Task Manager | Users | Rechtermuisknop op je sessie | Connect)?
* jip_86 is lekker gaan slapen
Met een Magicmouse ook inderdaad. Er zijn ook nog wat gestures verandert. Leuk om aan te wennen.OkkE schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 09:11:
Ja, het scrollen werkt nu out-of-the-box precies tegenovergesteld, alleen wanneer je een trackpad (en magicmouse?) gebruikt.
Je kunt een B op twee manieren converteren. Naar een A via A's conversion ctor, of naar een C via de conversion operator op B. C heeft een ctor voor A en een (impliciet gegenereerde) copy ctor. Het is dus niet duidelijk welke van de twee hij aan moet roepen.farlane schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 09:09:
[...]
Hmm ik snap 'em niet geloof ik : dat komt doordat B een 'operator C' heeft en A een constructor die een B accepteert? Hoe zou dat eigenlijk moeten werken?
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Gewoon bij de supermarkt halenalienfruit schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 09:03:
Lion kopen was nog een bitch voor mij.

NomNomNom
The #1 programmer excuse for legitimately slacking off: "My code's compiling"
Firesphere: Sommige mensen verdienen gewoon een High Five. In the Face. With a chair.
Ik kan t ook niet helemaal volgen maar zover ik kan zien. Als regel 35 mag, dan is het vreemd dat hij op 36 een fout geeft.farlane schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 09:09:
[...]
Hmm ik snap 'em niet geloof ik : dat komt doordat B een 'operator C' heeft en A een constructor die een B accepteert? Hoe zou dat eigenlijk moeten werken?
M.a.w als hij in de constructor van C een afgeleide van A accepteert, waarom geeft hij dan die foutmelding bij equals operator overload?
Nou is mijn c++ erg roestig maar ik zou verwachten dat dit gewoon zou moeten kunnen. Maar blijkbaar niet, vandaar dat oisyn zegt: bug!
edit: Ah erg roestig indeed.
Tis echt lang geleden, @ oisyn ik snap wat je zegt, maar ik haal t niet echt uit de code.
Wat is dat stukje op regel 23?
[ Voor 10% gewijzigd door D-Raven op 21-07-2011 09:28 ]
wtf, als ik code uit een code tag op mijn ipad kopieer dan zijn spaties ineens geen spaties meer

[ Voor 28% gewijzigd door .oisyn op 21-07-2011 09:30 ]
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Gebruikt hij in het tweede geval wel de copy constructor? Dat is toch alleen bij initialisatie, zoals bij het eerste geval (regel 35)?.oisyn schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 09:18:
Je kunt een B op twee manieren converteren. Naar een A via A's conversion ctor, of naar een C via de conversion operator op B. C heeft een ctor voor A en een (impliciet gegenereerde) copy ctor. Het is dus niet duidelijk welke van de twee hij aan moet roepen.
[edit]
Damm ook mijn C++ wordt roestig
[ Voor 4% gewijzigd door farlane op 21-07-2011 09:32 ]
Somniferous whisperings of scarlet fields. Sleep calling me and in my dreams i wander. My reality is abandoned (I traverse afar). Not a care if I never everwake.
@Deathraven: dat is de implementatie voor A's ctor.
ik duik m'n bed weer in want ik ben fucking verkouden
[ Voor 13% gewijzigd door .oisyn op 21-07-2011 09:37 ]
Protip: Download IE8, open developer console (F12), stel compatibility mode in op IE7 en zet de script debugger aan. De IE7 JS engine, die in compatmode gebruikt wordt, is naar mijn ervaring vrijwel altijd gelijk aan IE6.alienfruit schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 10:26:
Tjonguh, wat zijn IE javascript errors toch een verschrikking om te debuggen. Ik ga dit maar eens mooi uitstellen
Met de debugger heb je nette error traces en variable watch mogelijkheden.
Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden
Waar maak jij uit op dat hij IE6 errors moet debuggenGamebuster schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 10:31:
[...]
Protip: Download IE8, open developer console (F12), stel compatibility mode in op IE7 en zet de script debugger aan. De IE7 JS engine, die in compatmode gebruikt wordt, is naar mijn ervaring vrijwel altijd gelijk aan IE6.
.
Gewoon JS vanuit VisualStudio debuggenGamebuster schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 10:31:
[...]en zet de script debugger aan.
Ruilen? Ik moet als front-end developer nu een wijziging gaan doen in onze Drupal Core.alienfruit schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 10:26:
Tjonguh, wat zijn IE javascript errors toch een verschrikking om te debuggen. Ik ga dit maar eens mooi uitstellen
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
JaloersOkkE schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 10:48:
[...]
Ruilen? Ik moet als front-end developer nu een wijziging gaan doen in onze Drupal Core.
Dat moet je bij dat bedrijf wel kunnen ja• Ability to work in a pressurised environment and to meet agreed deadlines
vakanties van collega's opvangen == #busydayatworkD-Raven schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 08:49:
vakantietijd == #slowdayatwork
Firesphere: Sommige mensen verdienen gewoon een High Five. In the Face. With a chair.
Klinkt als een prima baan als je webdev bent. Beetje jammer dat 't management er nogal schijnt te zuigen.CyCloneNL schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 11:31:
Web developer @ Rockstar
[...]
Dat moet je bij dat bedrijf wel kunnen ja
[ Voor 8% gewijzigd door PrisonerOfPain op 21-07-2011 11:58 ]
helaas had een lid van de late ploeg een folder naam aangepast. dag verwijzingen dag includes. (zit zelf in de vroege ploeg. half 9 beginnen 5 uur klaar.).Gertjan. schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 08:59:
[...]
Ik hoop het ooit nog andersom te doen. Kapot achterlaten en de volgende dag binnenkomen en zien dat alles werkt. Maar helaas
Dat ging toch meer over Team Bondi?PrisonerOfPain schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 11:57:
[...]
Klinkt als een prima baan als je webdev bent. Beetje jammer dat 't management er nogal schijnt te zuigen.
Ik zou sowieso niet bij een triple-a developer willen werken, al die werkdruk en langdradige projecten.
Die hebben ze niet alleen bij triple-a developers hoorCyCloneNL schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 12:53:
Ik zou sowieso niet bij een triple-a developer willen werken, al die werkdruk en langdradige projecten.
Het voelt vandaag inderdaad als moet. Krijg geen zak gedaan vandaag
Nog een totaal van 9 aanwezigheidsuurtjes (vandaag +/- 2 en morgen 7) en dan kunnen ze allemaal de klere krijgen heb ik vakantie
Herkenbaar.Gertjan. schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 13:04:
[...]
Het voelt vandaag inderdaad als moet. Krijg geen zak gedaan vandaagBeetje mijn tijd aan het verspillen. Als ik 10 regels code heb geschreven is het veel
Wel wat bestanden getest, maar mijn gedachten zijn helemaal deadlocked.
Nog een totaal van 9 aanwezigheidsuurtjes (vandaag +/- 2 en morgen 7) en dan kunnen ze allemaal de klere krijgen heb ik vakantie
Ik heb vannacht dan totaal niet geslapen, dus ik zit beetje brak hier op mijn stoel.
Morgen expres vrij genomen zodat ik kan bijslapen!
Er is daar meer aan de hand...CyCloneNL schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 12:53:
[...]
Dat ging toch meer over Team Bondi?
http://www.gamasutra.com/..._collected_themselves.php

Juist
Fixed that for you!
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Je eigen tweaker.me redirect
Over mij
Bekende bug? Volgens mij wordt 't tijd voor een career-change naar 't MS bughunting team
Kan je tussen de bughunts gewoon games blijven devven
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Heb hier een keer een tooltje gehad die dat kon met WPF applicaties. Leverde ook wel leuke plaatjes op
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
En hoofdpijn?BM schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 14:13:
[...]
Heb hier een keer een tooltje gehad die dat kon met WPF applicaties. Leverde ook wel leuke plaatjes op
Weet niet of je daar iets aan hebt, maar toch.
[ Voor 32% gewijzigd door CodeCaster op 21-07-2011 14:30 ]
https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...
Grappig want dat idee is wel vaker door mij heengegaan... Ideale manier om zo je site devv en design technisch te bekijken. Cool dat het daadwerkelijk gedaan is door iemand
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Ik kom er niet uit (of beter gezegd: mijn antwoord was fout). Wie kan mij toelichten waarom het welk antwoord moet zijn?alle hoeken zijn punten - sommige rondjes zijn hoeken
A. sommige punten zijn rondjes
B. sommige rondjes zijn punten
C. geen punten zijn rondjes
D. geen conclusie mogelijk
[ Voor 3% gewijzigd door Aloys op 21-07-2011 14:43 ]
A en B kunnen idd beide
[ Voor 28% gewijzigd door Woy op 21-07-2011 14:46 ]
“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”
• A: Sommige X zijn Y
• B: Sommige Y zijn X
Dus of ze zijn beide waar, of geen van beide.
Toch wel.
[ Voor 6% gewijzigd door CoolGamer op 21-07-2011 14:52 ]
¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸<º)))><¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸
Verwijderd
Devilly schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 14:40:
[...]
Ik kom er niet uit (of beter gezegd: mijn antwoord was fout). Wie kan mij toelichten waarom het welk antwoord moet zijn?
1
| class Hoek implements Punt, Rondje |
Zowel A als B zijn juist.
[ Voor 4% gewijzigd door Gamebuster op 21-07-2011 14:50 ]
Misschien interpreteren we de vraagstelling anders. Ik ga uit van de verzamelingenleer:TheCoolGamer schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 14:48:
Het is niet symmetrisch. Het eerste deel van de stelling geldt voor "alle" hoeken, terwijl het tweede geldt voor "sommige" rondjes.
Vanwege de associativiteit van de intersectie-operator zijn A en B equivalent, en uit de gegeven vergelijkingen volgt dan dat A en B waar zijn en C onwaar.Gegeven: H⊆P, R⋂H≠∅
A. P⋂R≠∅
B. R⋂P≠∅
C. P⋂R=∅
Hoe kan B onjuist zijn?
Alle Hoeken zijn Punten...
Sommige Rondjes zijn Hoeken. Omdat alle Hoeken ook Punten zijn, zijn Sommige Rondjes ook Punten. B is dus sowieso juist.
Verwijderd
OwjaVerwijderd schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 14:57:
Wat gamebuster zegt gaf ik net ook aan. Hier is het laatste woord nog niet over gesproken :-) (nu eerst koffie.)
Ik kreeg wel hoofdpijn van die tool, maar dat had weinig met dat effect te maken
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Als in: appels zijn fruit, maar fruit zijn niet per se appels.
[ Voor 25% gewijzigd door CoolGamer op 21-07-2011 15:12 ]
¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸<º)))><¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸
Dat zou betekenen dat er punten zijn die geen hoeken zijn, maar volgens mij verandert dat niets aan het feit dat een deel van de rondjes hoeken zijn en die hoeken vervolgens weer puntjes en dus B niet uitgesloten kan worden.TheCoolGamer schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 15:10:
Misschien gaat het op als "zijn" wordt gebruikt als A = B en waarbij dan B ≠ A mogelijk blijft.
Als in: appels zijn fruit, maar fruit zijn niet per se appels.
Edit: ik zie net dat dat hierboven ook al is gezegd.
[ Voor 5% gewijzigd door Devilly op 21-07-2011 15:16 ]
Soultaker schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 14:46:
A en B zijn compleet symmetrisch:
• A: Sommige X zijn Y
• B: Sommige Y zijn X
Dus of ze zijn beide waar, of geen van beide.
Da's ook niet helemaal waar, "sommige" impliceert dat het niet altijd geldt. Als X=dier en Y=hond, dan wordt er bedoeld dat alleen A waar is. B niet, want niet sommige maar juist álle honden zijn dieren.Soultaker schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 14:53:
Misschien interpreteren we de vraagstelling anders. Ik ga uit van de verzamelingenleer:
[...]
Vanwege de associativiteit van de intersectie-operator zijn A en B equivalent, en uit de gegeven vergelijkingen volgt dan dat A en B waar zijn en C onwaar.
In verzamelingenleer, "Sommige X zijn Y" betekent dus niet alleen dat (X and Y) != 0, maar ook dat (X and Y) != X.
That said, dit gaat in de gegeven vraagstelling niet op. Zowel A als B zijn waar, en ik zie geen andere manier om het te interpreteren.
Daar klopt dus niets van. Jij zegt nu dat álle hoeken rondjes zijn.Gamebuster schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 14:49:
[...]
code:
1 class Hoek implements Punt, Rondje
Zowel A als B zijn juist.
[ Voor 96% gewijzigd door .oisyn op 21-07-2011 15:49 ]
"A: sommige punten zijn rondjes". Gegeven is dat sommige rondjes hoeken zijn die weer punten zijn. Sommige punten zouden dus een rondje kunnen zijn als je het terug gaat herleiden. A klopt dus.alle hoeken zijn punten - sommige rondjes zijn hoeken
A. sommige punten zijn rondjes
B. sommige rondjes zijn punten
C. geen punten zijn rondjes
D. geen conclusie mogelijk
"B: sommige rondjes zijn punten". Gegeven is dat sommige rondjes hoeken zijn die weer punten zijn. Er zijn dus ook rondjes die geen hoeken en dus geen punten zijn.
Dus A en B lijken me beide waar
[ Voor 8% gewijzigd door jacobras op 21-07-2011 15:52 ]
Mijn laatste (grote) reviews: Medal of Honor (VR), Half-Life: Alyx (VR)
[ Voor 15% gewijzigd door Gamebuster op 21-07-2011 15:55 ]
You're on to something here, maar je trekt precies de verkeerde conclusie. B kun je niet stellen. Er staat alleen dat sommige rondjes hoeken (en dus punten) zijn. Maar nergens staat dat de overige rondjes geen punten zijn, dus "sommige [maar niet álle] rondjes zijn punten" is een foute conclusie.jacobras schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 15:50:
"B: sommige rondjes zijn punten". Gegeven is dat sommige rondjes hoeken zijn die weer punten zijn. Er zijn dus ook rondjes die geen hoeken en dus geen punten zijn.
Het enige juiste antwoord is dus A
[ Voor 8% gewijzigd door .oisyn op 21-07-2011 15:54 ]
Dat wordt niet tegengesproken. Er staat alleen dat sommige rondjes hoeken zijn, niet dat niet alle hoeken rondjes zijn..oisyn schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 15:28:
[...]
Daar klopt dus niets van. Jij zegt nu dat álle hoeken rondjes zijn.
Jij zegt eigenlijk "sommige X zijn Y" is gelijk aan "sommige X zijn niet Y". Dat vond ik niet de meest voor de hand liggende interpretatie (vooral omdat "sommige Y zijn X" er nu niet meer uit volgt) maar hij is zeker ook mogelijk. Het probleem met natuurlijke taal is dat dit soort uitspraken ambigu zijn totdat je er een formele betekenis aan koppelt..oisyn schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 15:28:
Da's ook niet helemaal waar, "sommige" impliceert dat het niet altijd geldt. In verzamelingenleer, "Sommige X zijn Y" betekent dus niet alleen dat (X and Y) != 0, maar ook dat (X and Y) != X.
Maar ook niet bevestigt. Je kunt het dus niet stellen.
Wacht, wacht, wacht. Dat had ik eerst, maar halverwege mijn reactie ben ik dat kwijtgeraakt. Vervelende strikvraag maakt me in de war.oisyn schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 15:53:
[...]
You're on to something here, maar je trekt precies de verkeerde conclusie. B kun je niet stellen. Er staat alleen dat sommige rondjes hoeken (en dus punten) zijn. Maar nergens staat dat de overige rondjes geen punten zijn, dus "sommige [maar niet álle] rondjes zijn punten" is een foute conclusie.
Het enige juiste antwoord is dus A
Professor! I've solved it!
[ Voor 8% gewijzigd door jacobras op 21-07-2011 16:00 ]
Dat kan ik wel, dat zie je toch.oisyn schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 15:55:
[...]
Maar ook niet bevestigt. Je kunt het dus niet stellen.
edit: ik vind "sommige" er nu heel raar uitzien.
[ Voor 10% gewijzigd door Soultaker op 21-07-2011 16:02 ]
http://english.stackexcha...necessarily-imply-not-all
Same hereSoultaker schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 16:01:
edit: ik vind "sommige" er nu heel raar uitzien.
hij is nog net niet hoekig
[ Voor 86% gewijzigd door PeterSelie op 21-07-2011 17:59 ]
Verwijderd
programmeren ftw!Gamebuster schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 15:52:
Systeembeheerders zitten hier te spelen met backup tapes. Staat er 1tje hier gewoon een kwartier lang een tape met de hand uit te rollen en weg te gooien, nadat hij de behuizing behandeld had met een hamer.
https://connect.microsoft...ts.aspx?UserHandle=.oisynBtM909 schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 13:43:
[...]
Bekende bug? Volgens mij wordt 't tijd voor een career-change naar 't MS bughunting team
Kan je tussen de bughunts gewoon games blijven devven
(En daar staan al mijn bugs die ik voor de VC++ 2003 closed beta heb gesubmit niet eens tussen - daar heb ik een T-shirt voor gekregen; ik zat ergens in de top 50 van de meeste bug submitters
[ Voor 21% gewijzigd door .oisyn op 21-07-2011 23:25 ]
Krijg je daar een t-shirt voor. Had eerder verwacht dat je "weggewerkt" zou worden op dezelfde manier als men vroeger in Rusland deed.oisyn schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 23:21:
[...]
https://connect.microsoft...ts.aspx?UserHandle=.oisyn
(En daar staan al mijn bugs die ik voor de VC++ 2003 closed beta heb gesubmit niet eens tussen - daar heb ik een T-shirt voor gekregen; ik zat ergens in de top 50 van de meeste bug submitters)
Vandaag laatste dag, dan is het vakantie!!!!

Eigenlijk heb ik een ontiegelijke hekel aan die reclame, als je hem hoort zit dat k*t stemmetje de hele dag in je hoofd. Maar speciaal voor jullie haal ik hem even uit de mottenballen
Hartelijk dank voor de irri reclame, zeker omdat mijn vakantie nog 4 weken weg is.Gertjan. schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 07:55:
[...]
Krijg je daar een t-shirt voor. Had eerder verwacht dat je "weggewerkt" zou worden op dezelfde manier als men vroeger in Rusland deedStaat er ook nog een mooie tekst op het shirt?
Vandaag laatste dag, dan is het vakantie!!!!![]()
[video]
Eigenlijk heb ik een ontiegelijke hekel aan die reclame, als je hem hoort zit dat k*t stemmetje de hele dag in je hoofd. Maar speciaal voor jullie haal ik hem even uit de mottenballenVoor de liefhebbers is er ook nog een met een of andere vage zanger erbij
, maar dat doe ik jullie niet aan
Gefeliciteerd alvast met je vakantie!.Gertjan. schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 07:55:
Vandaag laatste dag, dan is het vakantie!!!!![]()
[video]
Eigenlijk heb ik een ontiegelijke hekel aan die reclame, als je hem hoort zit dat k*t stemmetje de hele dag in je hoofd. Maar speciaal voor jullie haal ik hem even uit de mottenballenVoor de liefhebbers is er ook nog een met een of andere vage zanger erbij
, maar dat doe ik jullie niet aan
p.s. die reclame is inderdaad bloedirritant, hij is de laatste tijd weer regelmatig op TV
Kater? Eerst water, de rest komt later
Haan schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 08:14:
[...]
Gefeliciteerd alvast met je vakantie!
p.s. die reclame is inderdaad bloedirritant, hij is de laatste tijd weer regelmatig op TV

In before the: "Een mac kan niet kapot"Gamebuster schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 09:06:
Zijn er hier al devs over op OS X Lion? Blijft je unix-troep veilig werken of gaat alles kapot?
Heb gisteren een review zitten lezen over Lion, ziet er best leuk uit. Ben totaal geen fan van Mac (wel eens met een Mac gewerkt, maar heb er zelf geen) maar vind dat ze het nu grafisch best mooi hebben gemaakt. Ik vond op de oude versies de GUI altijd een beetje schreeuwerig en kinderachtig, maar de nieuwe schermelementen ogen een stuk rustiger (en dus professioneler)
Heb het alleen op mijn MacBook thuis gezet om te testen, ik ben nog geen problemen tegengekomen. Vind het erg lekker werken allemaal.Gamebuster schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 09:06:
Zijn er hier al devs over op OS X Lion? Blijft je unix-troep veilig werken of gaat alles kapot?
Maar mocht je willen weten of bepaalde apps nog werken of niet, hier een handige website:
http://roaringapps.com/apps:table
Was dat betaald? Ik hoefde er toen alleen een gratis developers account voor te maken, volgens mij?
[ Voor 20% gewijzigd door OkkE op 22-07-2011 09:33 ]
Yeah!! Kunnen we weer een jaartje langer codenType: Upgrade Subscription for Commercial License
Applicable Software: PhpStorm
Expiration Date: 7 July 2012
Number of Authorized Users: 1
"If you see a light at the end of a wormhole, it's probably a photon torpedo!"
Zit je net lekker in een project, krijg je een email met een nieuwe planning waar in staat dat ik vandaag ingepland staat op een project van een 'collega' en hij op mijn project om data in te kunnen lezen als deze aanwezig zou zijn, terwijl hij niet weet hoe de structuur van de database in elkaar zit en ik niet weet hoe zijn project in elkaar zit.
Echt wtf?! Kan wel zien dat mijn 'collega' invloed heeft en alleen het mooie werk eruit pikt - voor vandaag in de planning XML data inlezen en alles netjes in een databeestje zetten. Vieze gore galbak

Heb zin om iemand gigantisch op zijn bek te rossen als deze arriveert..
/me Misschien maar alvast naar ander werk zoeken gaat
Klagen lucht altijd wel weer een beetje op..
[ Voor 3% gewijzigd door console op 22-07-2011 09:54 ]
Jij bent er wel heel erg zeker van dat je baas en collega hier niet op Got zitten...console schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 09:54:
*Zucht*
...
...
Mwah, zal me een reet roesten als ze dit zouden lezen, ze weten onderhand wel wie ik ben en hoe ik in elkaar zit en weten dat ik niet op mijn mondje ben gevallen, dus hun komen vandaag ook nog aan de beurtPete schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 09:57:
[...]
Jij bent er wel heel erg zeker van dat je baas en collega hier niet op Got zitten...
Mac zelf niet, de software die erin draait, mits niet ontwikkeld door Apple zelf, wel.
Het zijn net mensen
Je kunt natuurlijk ook naar je meerdere gaan en uitleggen dat het wisselen van projecten tussen mensen op deze manier niet handig is.console schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 09:54:
*Zucht*
Zit je net lekker in een project, krijg je een email met een nieuwe planning waar in staat dat ik vandaag ingepland staat op een project van een 'collega' en hij op mijn project om data in te kunnen lezen als deze aanwezig zou zijn, terwijl hij niet weet hoe de structuur van de database in elkaar zit en ik niet weet hoe zijn project in elkaar zit.
Echt wtf?! Kan wel zien dat mijn 'collega' invloed heeft en alleen het mooie werk eruit pikt - voor vandaag in de planning XML data inlezen en alles netjes in een databeestje zetten. Vieze gore galbak![]()
Klagen lucht altijd wel weer een beetje op..
Je zou het wel zeggen, hé?.Gertjan. schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 10:10:
[...]
Apple maakt ook wel eens dingen kapot hoor
Anders zou ik niet om de haverklap update meldingen van Safari + iTunes krijgen...
Het zijn net mensen
Net als de gebruikers, die zou je ook bijna mensen kunnen noemen.
Overigens staat het streepje op je e de verkeerde kant uit. Mij is altijd geleerd dat de é wordt uitgespreken als de e in een, en de è als de e in elf. Ezelsbruggetje was dat je het moest zien als een wijzer van de klok, afhankelijk of hij de 1 of 11 aan zou wijzen kun je de klank bepalen.
Écht waar?.Gertjan. schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 10:15:
[...]
Overigens staat het streepje op je e de verkeerde kant uit. Mij is altijd geleerd dat de é wordt uitgespreken als de e in een, en de è als de e in elf. Ezelsbruggetje was dat je het moest zien als een wijzer van de klok, afhankelijk of hij de 1 of 11 aan zou wijzen kun je de klank bepalen.![]()
[ Voor 9% gewijzigd door jacobras op 22-07-2011 10:22 ]
Bij mij was het ezelsbruggetje dat hij omhoog wees en dus een hoge / lange klank kreeg, omlaag betekent dus een lage / korte klank. Hij was overigens wel zo bedoelt, als in 'ey?'.Gertjan. schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 10:15:
[...]
Net als de gebruikers, die zou je ook bijna mensen kunnen noemen.
Overigens staat het streepje op je e de verkeerde kant uit. Mij is altijd geleerd dat de é wordt uitgespreken als de e in een, en de è als de e in elf. Ezelsbruggetje was dat je het moest zien als een wijzer van de klok, afhankelijk of hij de 1 of 11 aan zou wijzen kun je de klank bepalen.![]()
Even zien of ik me er onderuit kan lullen en er mee weg kom
iTunes is sowieso al kapot, wat is dat een verschrikkelijke software.Gertjan. schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 10:10:
[...]
Apple maakt ook wel eens dingen kapot hoor
Anders zou ik niet om de haverklap update meldingen van Safari + iTunes krijgen...
Het zijn net mensen

“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”
jacobras schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 10:20:
[...]
Écht waar?Ik schrijf zelf hé ook altijd verkeerd, terwijl ik weet dat je het als hè moet schrijven
SoaDmaggot schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 10:20:
[...]
Bij mij was het ezelsbruggetje dat hij omhoog wees en dus een hoge / lange klank kreeg, omlaag betekent dus een lage / korte klank. Hij was overigens wel zo bedoelt, als in 'ey?'![]()
![]()
Even zien of ik me er onderuit kan lullen en er mee weg kom
Dit topic is gesloten.
Dit topic is niet de plaats om te lopen helpdesken. De Coffee Corner is primair bedoeld als uitlaatklep, niet als vraagbaak