Da's nog geen tien jaar oud, dus krijgt het predikaat 'proven technology' niet
* YopY tikt zichzelf op de hand terwijl hij naar de bak met M&Ms graait
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Da's nog geen tien jaar oud, dus krijgt het predikaat 'proven technology' niet
Kater? Eerst water, de rest komt later
Kut... nou heb ik zin in M&M's!YopY schreef op maandag 25 juli 2011 @ 13:06:
[...]
Da's nog geen tien jaar oud, dus krijgt het predikaat 'proven technology' niet.
* YopY tikt zichzelf op de hand terwijl hij naar de bak met M&Ms graait
Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden
[ Voor 36% gewijzigd door Gamebuster op 25-07-2011 15:38 ]
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
1
| let numbers = [1 .. 10];; |
1
2
| > val numbers : int list = [1; 2; 3; 4; 5; 6; 7; 8; 9; 10] |
1
| let numbers = [ for x in 1 .. 10 -> x * x ];; |
1
2
| > val numbers : int list = [1; 4; 9; 16; 25; 36; 49; 64; 81; 100] |
1
2
3
4
| // array(0, 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12) foreach (range(0, 12) as $number) { echo $number; } |
Of Enumerable.Range().Avalaxy schreef op maandag 25 juli 2011 @ 16:20:
F#:
1 let numbers = [1 .. 10];;
code:
1 2 > val numbers : int list = [1; 2; 3; 4; 5; 6; 7; 8; 9; 10]
En:
F#:
1 let numbers = [ for x in 1 .. 10 -> x * x ];;
code:
1 2 > val numbers : int list = [1; 4; 9; 16; 25; 36; 49; 64; 81; 100]
Of is dat wat anders? Heb de webpagina niet goed doorgenomen
Kater? Eerst water, de rest komt later
Kan ook, maar ik probeer zo weinig mogelijk afhankelijk te zijn van functies uit de .NET library in m'n F# code.
Uit nieuwsgier: waarom?Avalaxy schreef op maandag 25 juli 2011 @ 16:29:
[...]
Kan ook, maar ik probeer zo weinig mogelijk afhankelijk te zijn van functies uit de .NET library in m'n F# code.
putStr $ map (x -> chr $ round $ 21/2 * x^3 - 92 * x^2 + 503/2 * x - 105) [1..4]
Een Range-object in Ruby is geen array. Het is een object met 3 params: Een start, een eind en of het einde "inclusive" of "exclusive" is.Avalaxy schreef op maandag 25 juli 2011 @ 16:20:
1
2
| (1..30) === 5 # => true (1..30) === 31 # => false |
[ Voor 8% gewijzigd door Gamebuster op 25-07-2011 17:36 ]
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Ja, ik bedoel inderdaad eigenlijk de syntax zelf in combinatie met het object..oisyn schreef op maandag 25 juli 2011 @ 17:36:
Volgens mij vind je de class zelf niet zozeer bijzonder, alswel de built-in syntax die je ervoor in de taal hebt.
[ Voor 5% gewijzigd door Gamebuster op 25-07-2011 17:37 ]
Eigenlijk kun je er dus hetzelfde mee maar is deze 'lazy'? Dat doe ik in F# dan weer met:Gamebuster schreef op maandag 25 juli 2011 @ 17:34:
[...]
Een Range-object in Ruby is geen array. Het is een object met 3 params: Een start, een eind en of het einde "inclusive" of "exclusive" is.
Vervolgens kan je met dit range object heel makkelijk loops draaien of controleren of een bepaalde waarde binnen dat bereik valt:
Ruby:
1 2 (1..30) === 5 # => true (1..30) === 31 # => false
Zo kan je bijv. ook -1024..1024 doen zonder dat je een array krijgt met 2049 waarden erin.
1
| let sequence = seq {0 .. 10};; |
1
2
| > val it : seq<int> = seq [0; 1; 2; 3; ...] |
1
2
| for i in sequence do printfn "i = %d" i;; |
Ik vind het wat imperatieve trekjes hebben, zeker als je met GUI libraries, datastructuren en I/O libraries gaat werken. Dat is perfectly fine aangezien F# een multi-paradigmataal is, maar aangezien ik juist functioneel wil leren programmeren probeer ik dat soort dingen (net als mutable variabelen) te vermijden.Infinitive schreef op maandag 25 juli 2011 @ 17:07:
[...]
Uit nieuwsgier: waarom?
Heb namelijk zelf geen ervaring met F#
Ik zou verwachten dat F# grotendeels op het .Net framework leunt, en daar niet al teveel standaard bibliotheken naast heeft. Hooguit wat bibliotheken voor typisch functionele abstracties zoals cons-lijsten?
Nee, het is gewoon geen array.Avalaxy schreef op maandag 25 juli 2011 @ 18:10:
[...]
Eigenlijk kun je er dus hetzelfde mee maar is deze 'lazy'?
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
| class Range { private int start; private int end; private boolean end_inclusive; public Range(int start, int end, int end_inclusive) { // ... } public operator===(object o) { if(self.end_inclusive && o == self.end) return true; if(o >= self.end) return false; if(o < self.start) return false; return true; } public operator==(Range r) { return r.start() == this.start() && r.inclusive_end() == this.inclusive_end(); } public inclusive_end() { if(self.end_inclusive) return self.end; else return self.end-1; } public each(Function func) { for(int i=self.start; i<self.inclusive_end(); i++) func(i); } } |
1
| r = 1..10 |
[ Voor 8% gewijzigd door Gamebuster op 25-07-2011 20:53 ]
Ga jij maar eens een range maken van -(2^31) tot (2^31)-1 met een sequence/array vol ints en met een Range-object. Dan kom je erachter of je hetzelfde kan met een Array/sequence als met een Range-object.Avalaxy schreef op maandag 25 juli 2011 @ 20:52:
Maar dat was ook niet wat ik vroegIk snap dat het een object is, maar mijn vraag was of je er niet gewoon precies hetzelfde mee kon als met een simpelere variant in een andere taal.
Het verschil is simpel. Met een F# sequence kost het O(n) tijd om te controleren of een getal voorkomt. Met een Range object kost het slechts O(1) tijd.Avalaxy schreef op maandag 25 juli 2011 @ 21:19:
Ik vroeg naar de functionaliteit. Soms kun je met 2 compleet verschillende dingen nagenoeg hetzelfde you know.
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
Vink ik ze allemaal uit en refresh ik zijn ze weer aangevinkt. Vink ik alles uit en vink ik alleen Bolivia bijvoorbeeld aan, zijn bovenstaande 7 + Bolivia aangevinkt. Zó irritantChina
Egypte
Kazachstan
Kroatië
Saoedi-Arabië
Servië
Turkije
Verenigde Arabische Amiraten
Mijn laatste (grote) reviews: Medal of Honor (VR), Half-Life: Alyx (VR)
VerhelderendRayNbow schreef op maandag 25 juli 2011 @ 21:40:
[...]
Het verschil is simpel. Met een F# sequence kost het O(n) tijd om te controleren of een getal voorkomt. Met een Range object kost het slechts O(1) tijd.
Is F# lazy of eager? Ik heb het nooit echt gebruikt tijdens mijn experimenten met haskell (dus of het echt nuttig is weet ik niet) maar ik vond het concept [1..] vrij geniaal.Avalaxy schreef op maandag 25 juli 2011 @ 16:20:
F#:
1 let numbers = [1 .. 10];;
code:
1 2 > val numbers : int list = [1; 2; 3; 4; 5; 6; 7; 8; 9; 10]
En:
F#:
1 let numbers = [ for x in 1 .. 10 -> x * x ];;
code:
1 2 > val numbers : int list = [1; 4; 9; 16; 25; 36; 49; 64; 81; 100]
Kan beidenst0p schreef op maandag 25 juli 2011 @ 21:45:
[...]
Is F# lazy of eager? Ik heb het nooit echt gebruikt tijdens mijn experimenten met haskell (dus of het echt nuttig is weet ik niet) maar ik vond het concept [1..] vrij geniaal.
[ Voor 13% gewijzigd door Avalaxy op 25-07-2011 21:57 ]
cool!Avalaxy schreef op maandag 25 juli 2011 @ 21:56:
[...]
Kan beiden
In http://tomasp.net/articles/fsharp-i-introduction/article.pdf is er wat meer over te vinden.
Ik heb zelf geen ervaring met F#, maar ik kan iedereen aanraden om een paar druilerige zondagmiddagen te besteden aan een functionele taal (in mijn geval haskell). Met name javascript ben ik er veel meer door gaan waarderen en het heeft mijn kijk op bepaalde aspecten van programmeren zeker gewijzigd.defcon84 schreef op maandag 25 juli 2011 @ 22:10:
F#.. daar moet ik ook nog eens dringend mee beginnen..
[ Voor 9% gewijzigd door st0p op 25-07-2011 22:18 ]
Ik heb zo'n docent op school die de hele tijd maar loopt te flamen richting OOP en aan een stuk door FP loopt op te hemelen als 'de absolute shit'st0p schreef op maandag 25 juli 2011 @ 22:16:
[...]
Ik heb zelf geen ervaring met F#, maar ik kan iedereen aanraden om een paar druilerige zondagmiddagen te besteden aan een functionele taal (in mijn geval haskell). Met name javascript ben ik er veel meer door gaan waarderen en het heeft mijn kijk op bepaalde aspecten van programmeren zeker gewijzigd.
[edit]
FP is niet perse beter, maar wel anders en even valide als OO.
AaarrghAvalaxy schreef op maandag 25 juli 2011 @ 21:19:
4 posts terug zei ik al dat ik ook wel snap dat het technisch anders in elkaar steekt
[ Voor 5% gewijzigd door .oisyn op 25-07-2011 23:07 ]
Verwijderd
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 25-07-2011 23:24 ]
[ Voor 57% gewijzigd door .oisyn op 25-07-2011 23:28 ]
[ Voor 53% gewijzigd door mrc4nl op 26-07-2011 00:03 ]
ora et labora
Grappig die code, maak je nu een project om vluchtgegevens en dergelijke mee bij te houden en misschien ook vluchten te boeken? Doe je dat voor jezelf of in opdracht? Volgens mij werk ik aan een min of meer zelfde projectYopY schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 14:54:
Jeuj, vandaag lekker productief, geen afleiding of collegae, en ik zit ook niet hopeloos vast of snap het niet.
Moet wel zeggen dat iPhone development niet echt voor de beginners onder ons lijkt te zijn. Ik heb bijvoorbeeld een custom table cell (jaja, voor iphone is het nog cool om tabellen voor opmaak te gebruiken) waarin een gekozen datum moet komen te staan. Dat moet dus via een tekstveld die je daarin zet, op dat tekstveld moet je de inputView aanpassen zodat het je eigen view gebruikt. Dit heeft als effect dat je de standaard 'toetsenbord'-popup vervangt met - in dit geval - een date picker met wat knoppies erboven.
Veel werk om views te maken, die te 'wiren' met je achterliggende code, dat weer te 'wiren' met de code die het hoofdscherm aanstuurt... Beuh. En begin me niet over het opbouwen van je layout. Je kunt je zelfgebouwde UI elementen niet makkelijk in de interface designer gebruiken - dat mag je via code toevoegen. Dus krijg je dit soort bakkesen:
code:
1 // lap code
Microsoft Windows: A thirty-two bit extension and graphical shell to a sixteen-bit patch to an eight-bit operating system originally coded for a four-bit microprocessor which was written by a two-bit company that can't stand one bit of competition.
Ik bouw de NS Reisplanner (opnieuw), in opdracht van het bedrijf waar het over gaatMacWolf schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 08:26:
[...]
Grappig die code, maak je nu een project om vluchtgegevens en dergelijke mee bij te houden en misschien ook vluchten te boeken? Doe je dat voor jezelf of in opdracht? Volgens mij werk ik aan een min of meer zelfde project
1
2
3
4
| [controller setLocationSelectedBlock: ^(Station *station) { Cell *cell = [self getCell:indexPath]; cell.text = station.name; } |
1
2
3
4
| Cell *cell = [self getCell:indexPath]; [controller setLocationSelectedBlock: ^(Station *station) { cell.text = station.name; } |
Verwijderd
Dat krijg je als je geen semicolons hebt.Gamebuster schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 10:16:
Kut ruby... ternairy operator kan niet eens over meerdere regels.
Vooral als het allemaal op een regel geplempt word is het vaak een nachtmerrie maar mocht iemand het zonodig willen gebruiken; format het dan alsjeblieft met genoeg whitespace en newlines. Bijvoorbeeld zo:alienfruit schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 11:17:
Ach ja, vaak zijn meerdere ternairy operators toch onleesbaar
1
2
3
4
5
6
7
8
| bool x = y == z ? i == j ? true : false : q < r ? true : false; |
Owjaa, natuurlijk.
alienfruit schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 11:17:
Ach ja, vaak zijn meerdere ternairy operators toch onleesbaar
1
| <% SiteConfig.use_header_html_page_as_html_document_title ? current_concert.html_pages.find_by_name(:header).title : current_concert.send(:name) %> |
[ Voor 14% gewijzigd door Gamebuster op 26-07-2011 11:42 ]
Ew, queries in je view!
1
2
3
| foo = false bar = foo ? \ true : false |
[ Voor 38% gewijzigd door Leftblank op 26-07-2011 13:12 ]
[ Voor 80% gewijzigd door Gamebuster op 26-07-2011 13:33 ]
If you can't beat them, try harder
q-f-t
https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...
Zo werkt marketing nu eenmaal niet.Chris5488 schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 15:52:
Dat spotje van die cloud bijvoorbeeld: wat zegt me dat over de kostprijs, de implementatie in mijn gebruikte programma's, hoe dat technisch in elkaar zit, of er een datalimiet is, of er een maximale grootte van de individuele bestanden is, of dit OS-onafhankelijk is,... niks natuurlijk!
Daarvoor dienen de laatste 10 secondesPrisonerOfPain schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 17:00:
Zo werkt marketing nu eenmaal niet.
If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time
Less ziet er wel tof uit. Waarom converteren naar Sass?
[ Voor 5% gewijzigd door OkkE op 26-07-2011 17:21 ]
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Ik gebruik zelf eigenlijk alleen maar statische CSS. Wel probeer ik middels classes veel uniform te houden. Zo heb ik een standaard-CSS bestand, waarin een hele hoop classes en id's zitten die ik met grote regelmaat gebruik.OkkE schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 17:21:
Gebruiken veel mensen hier Sass of Less? Ik ben nog niet overtuigd. Ik zie niet echt de voordelen, wat het toevoegt mis ik niet in "static" CSS en ik vind de CSS er niet overzichtelijker op worden. Hoe is de performance?
Met sass hou je gewoon overzichtelijke css (.sass-bestanden) die eenmalig worden omgezet naar .css-bestanden. Op performance ga je dus niet achteruit, maar je hebt wel de voordelen die sass biedt (zie sass-lang.com voor wat voorbeelden).OkkE schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 17:21:
Gebruiken veel mensen hier Sass of Less? Ik ben nog niet overtuigd. Ik zie niet echt de voordelen, wat het toevoegt mis ik niet in "static" CSS en ik vind de CSS er niet overzichtelijker op worden. Hoe is de performance?
Mijn laatste (grote) reviews: Medal of Honor (VR), Half-Life: Alyx (VR)
Mijn god. Ik ben niet eens een webhippie, maar ik roep al jaren dat CSS variabelen mist. Leuk hoor, het idee dat je je site kunt redesignen door simpelweg de stylesheets aan te passen, maar door die godgloeiende ^#$%!@#$@^@ duplicatie van allerlei kleuren en groottes is het een ramp om aan te passen.OkkE schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 17:21:
Ik zie niet echt de voordelen, wat het toevoegt mis ik niet in "static" CSS
[ Voor 33% gewijzigd door .oisyn op 26-07-2011 18:42 ]
Mijn vraag blijft daarbij onbeantwoord; Wat maakt sass beter dan less? Of, waarom will je een converter schrijven. Die effort die je daarin steekt, zal toch wel enigszins nuttig zijnjacobras schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 18:22:
Met sass hou je gewoon overzichtelijke css (.sass-bestanden) die eenmalig worden omgezet naar .css-bestanden. Op performance ga je dus niet achteruit, maar je hebt wel de voordelen die sass biedt (zie sass-lang.com voor wat voorbeelden).
[ Voor 11% gewijzigd door Matis op 26-07-2011 18:45 ]
Ik ben, toevallig, naar beiden aan 't kijken maar momenteel lijkt mij (op 't eerste gezicht) meer voordeel in Sass te zitten:Matis schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 18:45:
[...]
Mijn vraag blijft daarbij onbeantwoord; Wat maakt sass beter dan less? Of, waarom will je een converter schrijven. Die effort die je daarin steekt, zal toch wel enigszins nuttig zijn
This looks very promising: Coffeescript, Sass and Less integration in VS2010 http://riii.nl/dcxr5 (via @shanselman). #VS2010 is awesome!
Less is uitgebreider/flexibeler (van wat ik er tot op heden van begrepen heb (lees: ijsberg/topje)) maar vereist zover ik 't begreep client/server-side code (node.js) waarbij Sass "compiled" naar "static CSS".Sass could mean Super Awesome Style Sheets. It's a meta-language on top of CSS. A better, redesigned CSS that is still a super set of CSS itself. CSS, cascading though it is, is still very flat.
...
Your Sass files are converted into CSS as you click save in Visual Studio. It's a wonderfully clean integration.
Less extends CSS and adds more dynamic behaviors, variables, functions and more. Because it's more complex and a more dynamic translation, LESS actually runs on the client side and is supported by a client side JavaScript file called http://lesscss.googlecode.com/files/less-1.1.3.min.js.
Because of this, the Web Workbench doesn't do the same automatic developer-time conversion of LESS files. For me, this makes LESS (ahem) less attractive.
[ Voor 24% gewijzigd door RobIII op 12-10-2012 00:18 ]
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Je eigen tweaker.me redirect
Over mij
[ Voor 99% gewijzigd door MacWolf op 26-07-2011 19:19 . Reden: niet de bedoeling ]
Microsoft Windows: A thirty-two bit extension and graphical shell to a sixteen-bit patch to an eight-bit operating system originally coded for a four-bit microprocessor which was written by a two-bit company that can't stand one bit of competition.
Geen idee, ik ken beide "talen" amper. Ik weet alleen dat op mijn todo-lijst stond dat ik alle LESS naar SASS moest omzetten van een paar projecten.Matis schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 18:45:
[...]
Mijn vraag blijft daarbij onbeantwoord; Wat maakt sass beter dan less? Of, waarom will je een converter schrijven. Die effort die je daarin steekt, zal toch wel enigszins nuttig zijn
[ Voor 5% gewijzigd door Gamebuster op 26-07-2011 19:35 ]
[ Voor 21% gewijzigd door armageddon_2k1 op 26-07-2011 21:51 ]
Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.
Jep, vrijdag launch partie op het werkarmageddon_2k1 schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 20:48:
Mijn website ontwikkeling (hobbymatig tegenwoordig) is wel een heel stuk makkelijker geworden door SASS + Compass. Kan me haast niet meer voorstellen daar zonder te moeten. Daadwerkelijk een tree opbouwen van styles is heel prettig.
Daarnaast had ik een site gebouwd op 900px, waar alles dus van die grootte afgeleid was d.m.v. berekeningetjes in de SCSS files. Toen wilde ik die site naar 800px breedte schalen en dat was maar 1 var omzetten en hij werkte weren. Vooral de 'watch' mode van compass is erg prettig.
EDIT: Kan overigens niet wachten totdat Symfony2 echt gereleased is. Kan ik meteen weer mooie hobbyprojectjes starten. Razendsnel (mits goed gebruikt). Origineel (Annotation implementatie!). Doctrine2. PHP5.3. Handige componenten.
Ook Silex (www.silex-project.org) is erg leuk.
[ Voor 23% gewijzigd door Rutix op 26-07-2011 23:57 ]
Nothing to see here!
Congratz!Rutix schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 23:36:
=D Poos geleden dat ik hier was ^_^. Maar ik ben dus afgestudeerd met een 9 en heb al een baan[,,]
Ik heb de beta een tijdje terug al geinstalleerd. Het zag er op zich wel leuk uit om snel een database applicatie te maken. Maar verder heb ik er nog niet veel mee gedaan.Avalaxy schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 19:50:
Lightswitch is uit. Iemand ervaring mee?
Hail to the king baby!
When life gives you lemons, start a battery factory
Oeh jah lekker, beetje suiker en minimaal melk aubKabouterSuper schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 09:03:
Koffie halen voor collega's wordt altijd gewaardeerd, en is een effectieve manier van werkontwijkend gedrag.
Pfff, veel te hard gewerkt dus. Waar is de tijd gebleven van de 6-jes mentaliteitRutix schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 23:36:
=D Poos geleden dat ik hier was ^_^. Maar ik ben dus afgestudeerd met een 9 en heb al een baanen moest daarna dus even vakantie houden maar ben nu weer terug. Ik ga meteen maar eens verder werken aan een paar hobby projectjes.
Ik was gisteren begonnen aan het filmpje, maar halverwege was de batterij van mijn telefoon leeg. Ik zal hem vandaag even afkijken.EDIT:
Interessant praatje van iemand van github btw.
http://www.ustream.tv/recorded/16026028
Over hoe zij shippen en productie doen.
Verwijderd
Laat me een beetje denken aan Slim.armageddon_2k1 schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 20:48:
Mijn website ontwikkeling (hobbymatig tegenwoordig) is wel een heel stuk makkelijker geworden door SASS + Compass. Kan me haast niet meer voorstellen daar zonder te moeten. Daadwerkelijk een tree opbouwen van styles is heel prettig.
Daarnaast had ik een site gebouwd op 900px, waar alles dus van die grootte afgeleid was d.m.v. berekeningetjes in de SCSS files. Toen wilde ik die site naar 800px breedte schalen en dat was maar 1 var omzetten en hij werkte weren. Vooral de 'watch' mode van compass is erg prettig.
EDIT: Kan overigens niet wachten totdat Symfony2 echt gereleased is. Kan ik meteen weer mooie hobbyprojectjes starten. Razendsnel (mits goed gebruikt). Origineel (Annotation implementatie!). Doctrine2. PHP5.3. Handige componenten.
Ook Silex (www.silex-project.org) is erg leuk.
[ Voor 45% gewijzigd door YopY op 27-07-2011 09:51 ]
Iets wat leuk, leerzaam en uitdagend is? Bijvoorbeeld een spelletje proberen te maken met HTML5 canvas. Geen idee wat voor werk je doet overigens en of dat jouw ding is.GoTCoast schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 08:59:
Bleg, vandaag heb ik een low-energy day.
Iemand tips wat ik toch kan doen om mijn dag toch nog nuttig te besteden?
Mijn werkgebied is wel webtechnologie ja.Michali schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 09:51:
[...]
Iets wat leuk, leerzaam en uitdagend is? Bijvoorbeeld een spelletje proberen te maken met HTML5 canvas. Geen idee wat voor werk je doet overigens en of dat jouw ding is.
Of een nieuw framework uitproberen, meestal helpt me dat wel goed de dag door te komen dan en heb je ook nog eens wat geleerd.
zo'n dag kom ik meestal door met veel koffie en wilskracht. En als je wilt knutselen of tijd er voor hebt zou ik dat altijd houden in de bruikbare hoek voor andere projecten zo kan je die " het zou handig zijn als" klusjes ook nog wegwerkenGoTCoast schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 08:59:
Bleg, vandaag heb ik een low-energy day.
Iemand tips wat ik toch kan doen om mijn dag toch nog nuttig te besteden?
Mja, er zit een knop op, kun je hem weer aan zetten.Avalaxy schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 19:50:
Lightswitch is uit. Iemand ervaring mee?
1
2
3
4
5
6
7
8
| var Deathraven = (thee) => Code(thee)); var boss = new PointyHairedBoss(); var project = new RandomProject(); while(!project.IsFinished()) { project.AddProgress(Deathraven(boss.ProduceRandomThee())); } |
Hard gewerkt omdat het een leuke opdracht wasMatis schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 09:23:
[...]
Pfff, veel te hard gewerkt dus. Waar is de tijd gebleven van de 6-jes mentaliteit
Ja die gifs waren geweldigMatis schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 09:23:
[...]
Ik was gisteren begonnen aan het filmpje, maar halverwege was de batterij van mijn telefoon leeg. Ik zal hem vandaag even afkijken.
Ik vind zijn presentatie geweldig, allemaal van die gif-meme's
[ Voor 32% gewijzigd door Rutix op 27-07-2011 10:12 ]
Nothing to see here!
Intel i7-12700KF/Giga-Byte B760I Aorus Pro DDR4/MSI Geforce 1080Ti 11Gb/Corsair 2x16.384MB DDR4-3200/Samsung SSD 980 Pro 1 Tb/Crucial MX500 1 Tb/Seagate 1 Tb
.Gertjan.: Er is maar een goede Mac en dat is die gele M langs de snelweg :D
Heeft hij de volgende code toegevoegdPrisonerOfPain schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 14:07:
D'r komt hier al 2 dagen een collega aan m'n bureau zeuren dat de boel te traag is met 0.6ms/frame en om eerlijk te zijn het kan sneller maar zit binnen het budget. Kijk ik net door de changelist staat er "added 0.3ms", check diff, heeft die flapdrol 5 regels code toegevoegt die praktisch m'n werk ongedaan maken
1
2
3
4
5
| DelayUs( 60 ); DelayUs( 60 ); DelayUs( 60 ); DelayUs( 60 ); DelayUs( 60 ); |
“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”
Je zou het hopenWoy schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 14:10:
[...]
Heeft hij de volgende code toegevoegd
C:
1 2 3 4 5 DelayUs( 60 ); DelayUs( 60 ); DelayUs( 60 ); DelayUs( 60 ); DelayUs( 60 );
[ Voor 15% gewijzigd door PrisonerOfPain op 27-07-2011 14:12 ]
Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq