The #1 programmer excuse for legitimately slacking off: "My code's compiling"
Firesphere: Sommige mensen verdienen gewoon een High Five. In the Face. With a chair.
Wij hebben flexibele werktijden icm glijtijden. Dat wil zeggen dat iedereen tussen 0930 en 1530 aanwezig moet zijn en minimaal 6 uur en maximaal 10 uur per dag kan/mag werken.Hoogie2004 schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 08:03:
respect
(ik begin om half 7, wel omdat ik dat zelf wil)
3 uur vanmiddag klaar
De uren die je meer/minder werkt worden je zogenaamde glijtijd-uren.
Normaliter word ik altijd door mijn ouders afgezet, zij komen immers langs mijn werk. Daardoor maak ik die dagen werkdagen van 0800 tot 1730. Daardoor krijg ik per dag een uur glijtijd er bij.
Het is zo, dat aan het eind van de maand, je maximaal 10 uur in de plus mag staan.
Aan het eind van vorige week stond ik er nog op +13, daarom moeten er nog minstens 3 uur vanaf, omdat dat anders zonde is
Daarom begin ik deze week lekker laat (0900) en ga ik weer vroeg weg (1530) op die manier ben ik precies 6 uur aan het werk en lopen mijn glijtijden dus mooi terug en kan ik ze deze maand weer rustig opbouwen.
If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time
Hier kennen we ongeveer dezelfde richtlijnen, beginnen tussen 06:30 en 09:00 dacht ik, en dan 8 uur (of whatever in je contract staat). Het is niet de bedoeling dat je 10 uur per dag werkt, en elke vrijdag pleite bent, dat dan weer niet (of je moet dit afspreken met HR)Matis schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 09:49:
[...]
Wij hebben flexibele werktijden icm glijtijden. Dat wil zeggen dat iedereen tussen 0930 en 1530 aanwezig moet zijn en minimaal 6 uur en maximaal 10 uur per dag kan/mag werken.
De uren die je meer/minder werkt worden je zogenaamde glijtijd-uren.
Normaliter word ik altijd door mijn ouders afgezet, zij komen immers langs mijn werk. Daardoor maak ik die dagen werkdagen van 0800 tot 1730. Daardoor krijg ik per dag een uur glijtijd er bij.
Het is zo, dat aan het eind van de maand, je maximaal 10 uur in de plus mag staan.
Aan het eind van vorige week stond ik er nog op +13, daarom moeten er nog minstens 3 uur vanaf, omdat dat anders zonde is
Daarom begin ik deze week lekker laat (0900) en ga ik weer vroeg weg (1530) op die manier ben ik precies 6 uur aan het werk en lopen mijn glijtijden dus mooi terug en kan ik ze deze maand weer rustig opbouwen.
[ Voor 5% gewijzigd door Hoogie2004 op 01-06-2011 09:53 ]
Ja, dat zijn inderdaad de flexibele werktijden. Dat is sws al erg prettig. Wij mogen idd ook tussen 0630 (of 0700) en 0930 beginnen.Hoogie2004 schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 09:52:
Hier kennen we ongeveer dezelfde richtlijnen, beginnen tussen 06:30 en 09:00 dacht ik, en dan 8 uur (of whatever in je contract staat).
Bij jullie moet je dan ook per dag 8 uur maken, dus je kunt 8,5 uur later weg dan dat je binnenkomt. Wij kunnen dus ook eerder/later weg.
Dat is voor de medewerkers prettig, maar het vergt ook een bult administratie/registratie.
"Elluk voordeel hep zun nadeel" zullen we maar zeggen
Gelukkig leent de ICT zich prima voor flexibele werktijden.
[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]
Wij hebben zeer regelmatig mensen thuis zitten, ook tijdens de scrummmeetings. Ook consultants uit verwegistan en collega's uit Stockholm doen gezellig mee.Avalaxy schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 10:29:
Helaas zorgt Scrum er juist weer voor dat het niet meer kan. Als je elke ochtend een scrummeeting wilt doen dan heb je geen fluit aan flexibele werktijden en thuiswerken.
Het kan dus wel
Dat valt wel mee hoor. Je kan prima je dagelijkse stand-up aan het begin van de middag doen, is iedereen aanwezig. Het gaat vooral om de voortgang en de meeste mensen vinden het prettig als je dat 's ochtends doet. Wij hebben hier ook mensen die binnen komen tussen 7:30 en 9:30, waarbij we de standup om 9:45 doen. Alle andere overleggen zijn pas later in de ochtend.Avalaxy schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 10:29:
Helaas zorgt Scrum er juist weer voor dat het niet meer kan. Als je elke ochtend een scrummeeting wilt doen dan heb je geen fluit aan flexibele werktijden en thuiswerken.
Assumptions are the mother of all fuck ups | iRacing Profiel
Het is vooral dat laatste inderdaad. Het werkt imho beter om aan het begin van de dag van iedereen te horen wat ze gaan doen die dag zodat je ook meer grip op de progress hebt.Salandur schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 10:37:
[...]
Dat valt wel mee hoor. Je kan prima je dagelijkse stand-up aan het begin van de middag doen, is iedereen aanwezig. Het gaat vooral om de voortgang en de meeste mensen vinden het prettig als je dat 's ochtends doet.
Echter werkt dit niet voor thuiswerkers, iedereen moet wel fysiek aanwezig zijn.
[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]
Laat 't 'm voor doen, https://www.copilot.com/alienfruit schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 10:47:
Zucht klant heeft problemen met het downloaden van PDF documenten in IE9. Maar ik krijg het niet voor elkaar om het probleem te reproduceren. Iemand bekend met dit probleem? Ik begin een beetje radeloos te worden... Ik zit nu zelf te denken aan een of andere brakke firewall of antivirus software.
Daarom hebben we toch ook bloktijden, dat zijn tijden dat collega's verplicht aanwezig moeten zijn. In ons geval tussen 930 en 1630. Als je om 1000 een Scrummeeting hebt, dan is er toch niets aan de hand?Avalaxy schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 10:29:
Laat m Adobe updaten, en controleer of jullie wel met de zelfde versie van adobe reader zitten te werken. Loop er ook regelmatig (2x per 3 maanden zeker) tegenaan met een paar van onze klanten. Updaten van Adobe reader verhelpt het probleem meestal.alienfruit schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 10:47:
Zucht klant heeft problemen met het downloaden van PDF documenten in IE9. Maar ik krijg het niet voor elkaar om het probleem te reproduceren. Iemand bekend met dit probleem? Ik begin een beetje radeloos te worden... Ik zit nu zelf te denken aan een of andere brakke firewall of antivirus software.
Verwijderd
Laat hem eens CTRL inhouden tijdens het hele proces vanals hij op de link klikt. Heb ook ooit zo iets voorgehad. Automatische pdf laten generen en de klant kreeg een link waarop hij moest klikken om te downloaden. Quick fix was door ctrl in te blijven houden alvorens op de link te klikken (en niet los te laten voor hij volledig was geopend, anders gaf het ook nog eens problemenalienfruit schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 10:47:
D'r word veel naar Javascript gecompiled tegenwoordig; http://hildr.luminance.org/Platformer/Platformer.html
Hmm, goed punt qua updaten van de pdf reader. Maar de PDF documenten downloads wordt gewoon afgehandeld door Apache. Er zit geen server-side code of zo tussen. Er wordt gewoon gelinkt naar de pdf in een submap. Dat kan het probleem dus niet zijn... of Apache zelf moet verkeerd ingesteld zijn.Verwijderd schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 11:09:
Laat hem eens CTRL inhouden tijdens het hele proces vanals hij op de link klikt. Heb ook ooit zo iets voorgehad. Automatische pdf laten generen en de klant kreeg een link waarop hij moest klikken om te downloaden. Quick fix was door ctrl in te blijven houden alvorens op de link te klikken (en niet los te laten voor hij volledig was geopend, anders gaf het ook nog eens problemendefenitieve oplossing was de manier veranderen waarom de download naar klant werd gestuurd + headers enz goedzetten
)
1
2
3
4
5
6
7
8
| HTTP/1.1 200 OK Date: Wed, 01 Jun 2011 09:35:41 GMT Server: Apache Last-Modified: Mon, 11 Apr 2011 15:35:22 GMT ETag: "1e5e09c-4462-4a0a652dbe280" Accept-Ranges: bytes Content-Length: 17506 Content-Type: application/pdf |
Lijkt mij prima...
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
Ipad's browser crashte bij een paar demo's
Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden
Deze kwam ik gister tegen op reddit: http://hildr.luminance.org/Platformer/Platformer.html
C# -> JS compiler
[edit]
hmm eerst de rest van de draad lezen voor ik iets post, alle hulde aan PrisonerOfPain...
[ Voor 15% gewijzigd door st0p op 01-06-2011 13:13 ]
Die werd al gelinked door PrisonerOfPainst0p schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 13:11:
[...]
Deze kwam ik gister tegen op reddit: http://hildr.luminance.org/Platformer/Platformer.html
C# -> JS compiler
[edit]
hmm eerst de rest van de draad lezen voor ik iets post, alle hulde aan PrisonerOfPain...
Nothing to see here!
Broodje Hamburger DeLuxe hier, best of both worlds.EddoH schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 13:05:
Broodje? pffft! friet-dag!
Nja, het gaat in elk geval een keer niet over koffieEddoH schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 13:57:
Nee sorry, dat zou een broodje friet moeten zijn dan.
Pain Americain, dat at ik eigenlijk alleen op een vage Franse camping, maar wel gruwelijk.EddoH schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 13:57:
Nee sorry, dat zou een broodje friet moeten zijn dan.
Long shot: vink "Do not save encrypted pages to disk" aan/uit?alienfruit schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 10:47:
En nu mag ik er alles lekker gaan in 'hacken', dat word weer lekker ouderwets vloeken

We are shaping the future
Dat wordt lachen! Als het goed is komt het ook nog wel in het nieuws/op de buis ivm reclame etc
Ik ben zelf al bekend met HTML en CMS (WordPress,Joomla,Drupal)
Maar wil nu een stap verder gaan, want met CMS is het leuk, maar net niét dat vanjezelf.Je kan zeggen dat het van jou is, maar iedereen weet dat het een WordPress is.
En sites in HTML, stellen nou eenmaal weinig voor.
Ik dacht zelf aan PHP, maar hoe begin je met leren?
Ik heb Adobe Dreamweaver al op mijn PC staan, die je corrigeert wanneer je een fout maakt.
Hoe hebben jullie PHP geleerd, en hoe zijn jullie ermee begonnen?
Alvast bedankt!
(Sorry dat ik hier vraag,maar vond het overbodig hiervoor een topic te maken*)
An a day keeps the doctor away.
Uiteraard is het een leuke uitdaging. Wat flash betreft, dat maken ze gewoon via Adobe Flash Professional?

Verwijderd
Nothing to see here!
Vraag me wel af wat voor gevolgen het zou hebben als je het 3 dagen later ingeleverd zou hebben?
No trees were harmed in creating this message. However, a large number of electrons were terribly inconvenienced.
JavaServer Pages of Faces?roy-t schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 18:07:
Zelf een eigen CMS schrijven van scratch terwijl je ook nog PHP/Asp.net/Java (hoe heet de java variant van asp.net ook alweer?)
You only need two tools in life: WD-40 and Duct-Tape, if it doesn't move and it should, use the WD-40. If it does move and it shouldn't, use the Tape.
Verwijderd
ter verduidelijking: examen vandaag = implementatie van algoritmen op papier. Theorie examen zijn de bewijzen (waarom bijvoorbeeld insertion sort O(n^2) is etc.)
Artificial intelligence studie?Verwijderd schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 20:38:
Pffff, net een 4uur durende examen gemaakt over algoritmen. En dit was de theorie nog niet eens. Die komt volgende week vrijdag.
ter verduidelijking: examen vandaag = implementatie van algoritmen op papier. Theorie examen zijn de bewijzen (waarom bijvoorbeeld insertion sort O(n^2) is etc.)
---
Wat is nou een goede website/online paper die dat nou eens helder uitlegt? Ik mag developer zijn, maar daar heb ik (helaas) vooralsnog weinig kaas van gegeten.[b][message=36148271,noline]
No trees were harmed in creating this message. However, a large number of electrons were terribly inconvenienced.
Friet-dag? Pff, farmer menu-dag. Jammer dat het project over is, de keuken kon mij zeer bekorenEddoH schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 13:05:
Broodje? pffft! friet-dag!
Vrijdagen steakdag was ook prettig.
En om de zoveel tijd hamburgerdag
Probeer toch het schoner achter te laten dan het was - neem geen genoegen met 'hacken tot het werkt', maar doe net dat stapje extra. Zie ook Boy Scout Rule. En probeer natuurlijk aan te tonen dat door de lelijke code, je drie keer zo lang bezig bent (of het drie keer zo duur is) om de features toe te voegen dan dat het zou zijn als het goeie code was - en waarschijnlijk meer.console schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 15:11:
En nu mag ik er alles lekker gaan in 'hacken', dat word weer lekker ouderwets vloekenEn kut opmerkingen maken naar diegene die het gebouwd heeft
Doe eens gek, pak Scala met Scala of Scalatra, of maak een 100% offline webapplicatie met HTML5, LocalStorage, en een Javascript framework zoals Backbone. Kun je op zich leuke dingen mee maken zonder dat je ook maar 1 letter server-side code hoeft te schrijven - en als je toch iets server-side wilt doen kun je dat heel eenvoudig houden omdat je niks te maken hebt met templates. Da's 1 laag uit het MVC gebeuren dat je over kunt slaan.quote: HardCoreGamerIk wil zelf graag websites gaan bouwen. Nu is de vraag, met welke xCode zou ik gaan beginnen?
De view-laag zit dan aan de client, waarbij je gebruik kunt maken van client-side / JS template talen als het behoorlijk straightforward Mustache, Pure, of het complexere (lees: feature-rijkere) Ext.Template of Google Closure Templates.
Moet wel zeggen dat ik bevooroordeeld ben, het project dat we net afgerond hebben is op zo'n basis opgebouwd. De serverside waren eenvoudige (Java / Spring) controllers die DAO's aanroepten die iets uit een database haalden. Door eenvoudigweg Jackson op het classpath te zetten werd elk teruggegeven object automagisch naar JSON geconverteerd, dat Backbone gewoon slikt. Het tonen van de data deden we met Mustache (was behoorlijk eenvoudig) en voor het grootste deel met [url=http://www.datatables.net/Datatables[/url], alhoewel ik niet erg blij werd van de tweede ivm een vage API. Werkt perfect als je niet teveel customization doet.
En w3schools zou ik niet doen. Zie ook http://w3fools.com/.
Ik ook. Gatver, wat een vuil boek, ver vanaf blijven, hopeloos verouderd en leert de bad practices keihard aan (tenminste, de versie die ik iets van 6 jaar geleden had). Denk aan bakken HTML printen via echo, mysql_query gebruiken ipv prepared statements, PDO, of een framework of ORM. Natuurlijk zonder escaping oid, volgens mij nog net met addslashes().Verwijderd schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 18:19:
Ik heb php op school geleerd, met het handboek "Basiscursus PHP 5" van Peter Kassenaar: http://www.kassenaar.com/1boek.asp?isbn=9039522642
Ik heb met programma's als FrontPage gewerkt, maar toen ondekte ik CMS zoals WordPress. Nu wil ik toch verder dan dit HTML,CMS geval. Ik wil kunnen coderen.
Wat je schrijft is zeer interessant, en snap het wel, maar helaas niet helemaal. Vandaar dat ik me ook in die dingen wil verdiepen en niet 100% webapplicatie zoals FrontPage.
Gewoon mooi boek over PHP bestellen, als je graag niet al te taaie (saaie) stof leest, dan kan ik je de Head First boeken van harte aanbevelen, die vind ik namelijk erg prettig weg te lezen!HardCoreGamer schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 22:30:
Aha...Precies ja, ik begrijp je helemaal.
Ik heb met programma's als FrontPage gewerkt, maar toen ondekte ik CMS zoals WordPress. Nu wil ik toch verder dan dit HTML,CMS geval. Ik wil kunnen coderen.
Wat je schrijft is zeer interessant, en snap het wel, maar helaas niet helemaal. Vandaar dat ik me ook in die dingen wil verdiepen en niet 100% webapplicatie zoals FrontPage.
You only need two tools in life: WD-40 and Duct-Tape, if it doesn't move and it should, use the WD-40. If it does move and it shouldn't, use the Tape.
Ik weet niet wat jullie van Apple vinden, maar steeds als ik Apple zie geeft het mij weer motivatie om xCode te leren.
[ Voor 68% gewijzigd door iApp op 01-06-2011 23:26 ]

iemand heeft een leuke username gekozen
Ik dacht, laat ik gewoon eens "bijzondere" tekens toelaten, zodat men ook usernames met accenten kan nemen. Krijg je dit
[ Voor 64% gewijzigd door Gamebuster op 02-06-2011 02:47 ]
Je wil dit leren?HardCoreGamer schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 23:11:
geeft het mij weer motivatie om xCode te leren.

Ik neem aan dat je bedoelt dat je wil leren om apps te ontwikkelen voor het Apple platform (OS X / iOS)? In dat geval zul je met Objective-C aan de slag moeten... persoonlijk niet een taal waar ik blij van word als ik kijk naar de syntax. Maar dat is smaak en voorkeur.
Ik *denk* dat het handiger is eenvoudig te beginnen. Leer HTML, CSS, JavaScript en eventueel PHP en ga prutsen met het customizen van een bestaand CMS. Daar krijg je het goedkoopst en gemakkelijkst 'praktijkervaring' mee. Het belangrijkste is dat je goed leert coden. Dat gaat om algemene principes die los staan van specifieke talen. PHP is wat dat betreft een inconsistent stuk vreten. JavaScript drukt je IMHO sneller richting best practices door hoe de taal in elkaar steekt.HardCoreGamer schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 23:11:
Bedankt! Zal hem vanavond eens door lezen op me'n iPad!
Ik weet niet wat jullie van Apple vinden, maar steeds als ik Apple zie geeft het mij weer motivatie om xCode te leren.Tja, een bedrijf dat snel groeit, misschien waar ik mijn eerste aandelen in wil beleggen.:) (Hoe oud moet je zijn voor aandelen?
)
En daarnaast is Xcode een pakket met ontwikkelingstools en geen taal.
Verwijderd
Nope, http://hogent.be/studeren/opleidingen/infoteksten/iiiMA.cfm
Er is wel een keuze vak van Artificial intelligence, maar het wordt jammer genoeg niet gegeven door een goede docent. Hij weet het misschien wel allemaal, maar hij kan zijn leerstof niet overbrengen. Dus zoveel mensen volgen het vak niet.
Pfff eerlijk gezegd, het is wel interessant maar om zelf zo een dingen te berekenen over je eigen algoritme is gewoon pure hel.Freeaqingme schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 21:35:
[...]
Wat is nou een goede website/online paper die dat nou eens helder uitlegt? Ik mag developer zijn, maar daar heb ik (helaas) vooralsnog weinig kaas van gegeten.
Misschien is dit wel een goeie begin uitleg over big O notation: http://rob-bell.net/2009/...-guide-to-big-o-notation/
HTML en CSS heb ik onder de knie.Mei schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 02:59:
[...]
Ik *denk* dat het handiger is eenvoudig te beginnen. Leer HTML, CSS, JavaScript en eventueel PHP en ga prutsen met het customizen van een bestaand CMS. Daar krijg je het goedkoopst en gemakkelijkst 'praktijkervaring' mee. Het belangrijkste is dat je goed leert coden. Dat gaat om algemene principes die los staan van specifieke talen. PHP is wat dat betreft een inconsistent stuk vreten. JavaScript drukt je IMHO sneller richting best practices door hoe de taal in elkaar steekt.
En daarnaast is Xcode een pakket met ontwikkelingstools en geen taal.
Scripten voor iOS lijkt mij het leukst voor later, dus applicaties maken voor de iPhone of iPad maken enz... )
Maar zelf bezit ik alleen over een Windows pc, en uiteraard de genoemde iDevices waar ik nu op type.
Dus xCode van de Mac kan ik nu toch niet realiseren.
Je hebt een mooi artikel op Wikipedia, wat ook door linkt naar gerelateerde topics. Het is redelijk leesbaar, maar je moet wel een degelijke greep op wiskundige abstractie hebben,Freeaqingme schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 21:35:
[...]
Wat is nou een goede website/online paper die dat nou eens helder uitlegt? Ik mag developer zijn, maar daar heb ik (helaas) vooralsnog weinig kaas van gegeten.
1
| #include "fritzl.h" |
Begin met JavaScript. Is een degelijke taal en je kan het zeer eenvoudig in een webpagina stoppen om te testen. Werken met het document object model is ook een handige en relatief concrete manier om objecten te leren begrijpen. Als je dat onder de knie hebt kan je eens naar node.js kijken, wat niets meer is dan server-sided JavaScript.HardCoreGamer schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 14:02:
[...]
HTML en CSS heb ik onder de knie.Met xCode bedoelde ik eigelijk x = PHP,Java of wat anders...
Scripten voor iOS lijkt mij het leukst voor later, dus applicaties maken voor de iPhone of iPad maken enz... )
Maar zelf bezit ik alleen over een Windows pc, en uiteraard de genoemde iDevices waar ik nu op type.
Dus xCode van de Mac kan ik nu toch niet realiseren.
Verwijderd
Ben je bekend met basiswiskunde zoals (hogere graads) functies en logaritmen e.d.? Het is handig om daar wat inzicht in te hebben. Inzien dat O(n) trager is dan O(log n), dat soort dingen.Freeaqingme schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 21:35:
[...]
Misschien vind je dit wel nuttig: http://www.academicearth....ntroduction-to-algorithms asymptotische analyse komt ter sprake enz.
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 02-06-2011 22:07 ]
Ik ben informatica-ir en gebruik >>90% van de opgedane kennis niet direct. Gelukkig gaat het niet alleen om directe kennis en de toepassing daarvan, maar ook om de vorming. In m'n dagelijkse codeklopavontuurtjes merk ik dat een achtergrond in wiskunde (oh wat haatte ik dat toch) en algoritmisch inzicht me helpt bij het oplossen van wat basisprobleempjes. Die oplossingen zijn vaak simpel en door een willekeurig persoon met het juiste boekje ook in te tikken, maar inzicht in, bijvoorbeeld, algoritmische complexiteit heeft zo z'n voordelen.Verwijderd schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 21:53:
Nu vraag ik me af, ik zie heel de berekening van algoritmen enzo op school, maar face it: als developer later zal ik toch nooit of zelfs amper ermee nog in contact komen?
Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.
Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.
Verwijderd
Introduction to Algorithms, Second Edition
Thomas H. Cormen
Charles E. Leiserson
Ronald L. Rivest
Clifford Stein
Gebruiken, beetje het standaard werk, wordt ook bij die course van MIT gebruikt.
IMDB vote history | Next-gen OS, audio en video player, search engine en Movie DB
[ Voor 4% gewijzigd door Andurin op 03-06-2011 09:15 ]
Win7 64 bit. Ben nu aan het zoeken naar een IE8 download, maar alles redirect naar de algemene windows IE pagina (IE9 dus
Verwijderd
Omdat het verplicht is? Heb het zelf ook =P Ben bijna klaar maar heb echt totaal geen zin meer >.<Verwijderd schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 12:39:
Bezig met een stageverslag, waarom is het zoveel leuker om nog wat te refactoren aan je applicatie
Verwijderd
Desalniettemin, het is echt slopend... Vooral omdat er een minimum aantal pagina's voor staat

Hmm, Ik heb het tegenovergestelde probleem... Ik heb een maximum van 25 pagina'sVerwijderd schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 12:56:
Hahah dat is wel denk ik ja
Desalniettemin, het is echt slopend... Vooral omdat er een minimum aantal pagina's voor staat

Verwijderd
Hahaha ja klopt, ik wilde er eigenlijk iemand voor inhuren ^^Ken het ja. Dat verslag stel je altijd zo lang mogelijk uit. Tot dat het niet meer anders kan. Laatste paar weken van mijn afstuderen heb ik alleen maar tekst zitten kloppen. Moest ook nog een onderzoek doen enzo
Gast.... 115Hmm, Ik heb het tegenovergestelde probleem... Ik heb een maximum van 25 pagina's Mijn onderzoeksrapport komt onderhand op 115 pagina's uit, met daarbij nog het stage verslag dat geschreven moet worden...

Edit: Typo
Overigens nog drie dagen om alles af te krijgen. Tijd gaat snel zo op het eind
Dat klinkt bekend... School wil het in drievoud hebben >.< Op Papier... bij een ICT opleiding >.< Hele school gebruikt een digitaal portfolio, maar de Informatica afdeling wil alles op papier hebbenCaelorum schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 13:12:
Ik ben alles aan het uitprinten hier en ondertussen verslag aan het uittypen. Stapeltje met papieren begint te groeien hier. Moet ook alles in drievoud uitprinten vandaar(stapeltje is nu ongeveer 2.5 cm hoog ^^)

Edit:
Waarom?Verwijderd schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 13:10:
Gast.... 115Dat maakt mijn dag er niet beter op
Edit: Typo
[ Voor 18% gewijzigd door Andurin op 03-06-2011 13:22 ]
Verwijderd
Ja dat vind ik wel het meest vreemde idd.... Waarom geen pdf accepteren?Andurin schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 13:18:
[...]
Dat klinkt bekend... School wil het in drievoud hebben >.< Op Papier... bij een ICT opleiding >.< Hele school gebruikt een digitaal portfolio, maar de Informatica afdeling wil alles op papier hebben
Edit:
[...]
Waarom?Je hoeft hem toch niet door te lezen
En "Its not the size that matters"
De informatica afdeling weet dat papier nog altijd het beste leest ;-). Vooral als je ze 115 pagina's voorschotelt.Caelorum schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 13:12:
Ik ben alles aan het uitprinten hier en ondertussen verslag aan het uittypen. Stapeltje met papieren begint te groeien hier. Moet ook alles in drievoud uitprinten vandaar(stapeltje is nu ongeveer 2.5 cm hoog ^^)
Inderdaad, en die afdeling weet waarschijnlijk ook dat het klauwen vol met geld kost om het af te drukken in drievoud.HMS schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 13:29:
[...]
De informatica afdeling weet dat papier nog altijd het beste leest ;-). Vooral als je ze 115 pagina's voorschotelt.
Maar als het op een digitale manier ingeleverd had mogen worden dan was het bij mij ook geen standaard document geworden. Dan had ik er een los web project van gemaakt, of misschien zelfs een app (naar aanleiding van mijn opdracht
Bovendien is dat ook een stuk leuker te maken, en geeft de docenten ook een betere manier van controleren lijkt mij.
Ik ben er dan ook vrij zeker van dat we op dezelfde hogeschool zitten.Andurin schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 13:18:
[...]
Dat klinkt bekend... School wil het in drievoud hebben >.< Op Papier... bij een ICT opleiding >.< Hele school gebruikt een digitaal portfolio, maar de Informatica afdeling wil alles op papier hebben
Overigens zou ik zelf ook alles op papier willen hebben aangeleverd. 300+ pagina's ga ik niet zitten uitprinten voor elke student die ik zou begeleiden en om dat nu allemaal op een computerscherm te lezen zou ik ook niet willen.
Ik heb voor de gelegenheid overigens maar gewoon alle documenten uitgeprint en in een multimap + tabbladen gestouwd. Scheelt hun weer tijd en ergernis (en vooral dat laatste willen we voorkomen he
Verwijderd
^^ php zekeralienfruit schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 13:57:
Zucht, hele tijd lopen zoeken na een probleem. Blijk ik een bestand met verkeerde naam in te laden...
Verwijderd schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 13:30:
Gewoon in google translate proppen en op luisteren drukken toch

Jammer dat die slechts korte berichten voor kan lezen
En dan zit word ik ook nog getempted om de leaked prebuild van deus ex te checken -.- .
[ Voor 18% gewijzigd door Rutix op 03-06-2011 14:32 ]
Nothing to see here!
IE 8 kun je niet downloaden voor Win7, dat zit daar standaard al ingebakken. Gewoon IE 9 removen via Add/Remove Programs.D-Raven schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 10:08:
Grmbl IE9 blijft maar crashen/vastlopen/freezen. Al 2 keer opnieuw geïnstalleerd, gezocht naar known issues maar noppes.
Win7 64 bit. Ben nu aan het zoeken naar een IE8 download, maar alles redirect naar de algemene windows IE pagina (IE9 dus)
[ Voor 5% gewijzigd door alienfruit op 03-06-2011 16:33 ]
---
Werkt hier gewoon in Firefox 4.
In linux exporteer ik het altijd als Jar en gebruik nooit installers ofzo
Dit topic is gesloten.
Dit topic is niet de plaats om te lopen helpdesken. De Coffee Corner is primair bedoeld als uitlaatklep, niet als vraagbaak