Succes! ^^ En goede morgen allemaal trouwensRutix schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 09:21:
goede morgen! Nog snel ff wat documentatie typen voordat me afstudeerdocent komt om het concept van me scriptie te bespreken

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Succes! ^^ En goede morgen allemaal trouwensRutix schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 09:21:
goede morgen! Nog snel ff wat documentatie typen voordat me afstudeerdocent komt om het concept van me scriptie te bespreken
Valt mee; de CreateFile call die er voor zorgt dat er admin-privileges nodig zijn staat er niet in.RobIII schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 02:18:
[...]
http://www.voidtools.com/Everything-SDK.zip
Ought to be peanuts. 't Is dat ik er op dit tijdstip geen zin in heb
Ja, dat wilde dus ook niet werken. Uiteindelijk wegens te weinig tijd maar opbasis van item type gedaan ipv. item index. showMessage = ( prevItemType != "message" );
Heb je niets aan. Everything communiceert met je app dmv window messages. Een service draait typisch gezien in een andere window station, en kan dus niet communiceren met jouw windows.RobIII schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 02:18:
[...]
http://www.voidtools.com/Everything-SDK.zip
Ought to be peanuts. 't Is dat ik er op dit tijdstip geen zin in heb
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...
alienfruit schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 10:57:
[...]
Ja, dat wilde dus ook niet werken. Uiteindelijk wegens te weinig tijd maar opbasis van item type gedaan ipv. item index. showMessage = ( prevItemType != "message" );
1
2
3
4
5
| u32 highlight = 0; foreach(...) { highlight ^= 1; } |
Kun je niet gewoon doen:
Heeft Chrome ook last van. Als je chrome start, en snel begint te tikken en op enter ramt, dan gaat ie ineens naar chrome://newtabCodeCaster schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 11:02:
Vervolgens, als ik halverwege het tikken van de URL ben, besluit IE9 ineens dat het nodig is om naar de welkomstpagina te navigeren, in de huidige tab! Weg URL!
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Agree. Héél irritant...CodeCaster schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 11:02:
Welke mongoloïde developers hebben nou eigenlijk aan Internet Explorer gewerkt en schamen zich daar niet voor?
Het ding start nog trager dan Visual Studio, en dat op een SSD en met 8 GB RAM. Vervolgens ga ik in de adresbalk tikken, waarbij het lijkt alsof een stoned aapje mijn aanslagen overtikt met een typemachine, zo langzaam gaat het. Vervolgens, als ik halverwege het tikken van de URL ben, besluit IE9 ineens dat het nodig is om naar de welkomstpagina te navigeren, in de huidige tab! Weg URL!
Baggersoftware, en dan heb ik het nog niet eens over de rendering.
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Ik denk dat die bij mij thuis in ongeveer ~80ms helemaal geladen, inclusief tweakers.net. Ook een SSD en 8GB RAM.CodeCaster schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 11:02:
Welke mongoloïde developers hebben nou eigenlijk aan Internet Explorer gewerkt en schamen zich daar niet voor?
Het ding start nog trager dan Visual Studio, en dat op een SSD en met 8 GB RAM. Vervolgens ga ik in de adresbalk tikken, waarbij het lijkt alsof een stoned aapje mijn aanslagen overtikt met een typemachine, zo langzaam gaat het. Vervolgens, als ik halverwege het tikken van de URL ben, besluit IE9 ineens dat het nodig is om naar de welkomstpagina te navigeren, in de huidige tab! Weg URL!
Baggersoftware, en dan heb ik het nog niet eens over de rendering.
Of dat chrome://newtab er enkele seconde over doet goed weer te geven, vlak nadat je Chrome start. Het ding is er om mij snel te laten navigeren, als het zo traag is dan type ik wel..oisyn schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 11:08:
[...]
Heeft Chrome ook last van. Als je chrome start, en snel begint te tikken en op enter ramt, dan gaat ie ineens naar chrome://newtab
If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time
Dat klinkt bekend... Ik moest ook pinnen voor mijn HTC Wildfire. Ik woonde toen alleen nog in een uithoek van het land waar de dekking niet echt geweldig was, dus het pin ding wou ook niet... Gelukkig op kunnen lossen door een printje te maken van mijn telebankieren pagina. Kereltje heeft daar toen een foto van gemaakt samen met mijn ID kaart + bankpas... Nooit gezeik mee gehad verder. Beetje jammer dat ze bij jou zo moeilijk doenMatis schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 11:45:
Gisteren nieuwe telefoon besteld icm abonnement. Contact gehad met de verzender of ik ook mag/kan pinnen bij de bezorger. Geen probleem, wordt beweerd, want bij een nieuw contract moet altijd gepind worden ter verificatie van het rekeningnummer.
Staat de bezorger voor de deur, kan ik niet pinnen, want dat kan nooit bij de TNT. Kerel was ook niet voor rede vatbaar, dus is weggegaan met mijn pakketje
Ik heb twee jaar terug wel gewoon gepind bij de mevrouw van de TNT toen.
Mooi klote dit
Kater? Eerst water, de rest komt later
Nope, het zit in een event handler na dat een item is afgespeeld. Alleen tussen elke item moet reclame komen...Davio schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 11:05:
Ik neem immers aan dat hij gewoon in een loopje staat...
Nouja is het niet juist intentioneel dat er geen page file stond ingesteld? Ik weet niet wat voor software jij ontwikkeld, maar als het uit 4GB geheugen loopt is dat wel een error waard :)>Haan schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 11:48:
Een development server op het werk gaf af en toe een OutOfMemoryException, wat opzich vrij zeldzaam is. Blijkt bij nader onderzoek gewoon dat er geen page file stond ingesteld.. Dan heb je inderdaad een probleem als je 4GB geheugen vol is gelopen
Zodra het ook maar even kan schaf ik m'n telefoon compleet af.Matis schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 11:45:
Gisteren nieuwe telefoon besteld icm abonnement
Ik moest ook nog betalen voor de verzendkosten en mijn toestel. Misschien dat daar de crux van het verhaal zit.Andurin schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 11:47:
Dat klinkt bekend... Ik moest ook pinnen voor mijn HTC Wildfire. Ik woonde toen alleen nog in een uithoek van het land waar de dekking niet echt geweldig was, dus het pin ding wou ook niet... Gelukkig op kunnen lossen door een printje te maken van mijn telebankieren pagina. Kereltje heeft daar toen een foto van gemaakt samen met mijn ID kaart + bankpas... Nooit gezeik mee gehad verder. Beetje jammer dat ze bij jou zo moeilijk doen
[ Voor 32% gewijzigd door Z-Dragon op 26-05-2011 11:54 ]
^ Wat hij zegt.
Ach, zo'n vaart zal het wel niet lopen. Vakantiegeld is weer binnen en ik kan ook nog eens een aardig bedrag rood staanZ-Dragon schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 11:54:
Zul je zien dat je daar alleen kunt pinnen en na deze opname je saldo niet meer voldoet.
Die werden bij mij bij de eerste factuur afgeschreven, samen met de aansluit kosten >.< Niets geen gezeik verder eigenlijkMatis schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 11:52:
Ik moest ook nog betalen voor de verzendkosten en mijn toestel. Misschien dat daar de crux van het verhaal zit.
Enniehoe, hij heeft voorgesteld het pakketje vanavond om 1645 bij het postkantoor af te geven, zodat ik het daar kan ophalen en desgewenst kan pinnen.
Mij gaan ze overigens niet meer foppen, ik zorg wel dat het ik het geld contant bij me heb.
@hierboven; hoe bedoel je ?
Zoals Matis ook al zegt.PrisonerOfPain schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 11:52:
[...]
Zodra het ook maar even kan schaf ik m'n telefoon compleet af.
Gewoon. Geen telefoon.
[ Voor 35% gewijzigd door PrisonerOfPain op 26-05-2011 12:02 ]
Een implantaatPrisonerOfPain schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 12:01:
Gewoon. Geen telefoon.
Denk dat een heleboel collega's dat hier wel zouden willen... geen telefoon op hun bureau
Het was niet de bedoeling dat er geen pagefile stond ingesteldroy-t schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 11:52:
[...]
Nouja is het niet juist intentioneel dat er geen page file stond ingesteld? Ik weet niet wat voor software jij ontwikkeld, maar als het uit 4GB geheugen loopt is dat wel een error waard :)>
Kater? Eerst water, de rest komt later
Mja, ik gebruik het ding alleen om ING codes te ontvangen en voor vrouwelijk contact. Zodra die twee dingen ook op een fatsoenlijke manier zonder telefoon kunnen gaat 'ie de deur uit.Andurin schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 12:03:
[...]
Denk dat een heleboel collega's dat hier wel zouden willen... geen telefoon op hun bureau
Ah, die eerste heb ik hem al niet meer voorPrisonerOfPain schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 12:06:
Mja, ik gebruik het ding alleen om ING codes te ontvangen en voor vrouwelijk contact. Zodra die twee dingen ook op een fatsoenlijke manier zonder telefoon kunnen gaat 'ie de deur uit.
Hell no.Andurin schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 12:09:
En de 2e wordt volgens mij alleen opgelost door geen vrouwlijk contact nemen of thuiswerken toch? ^^
Ik snap het probleem niet echt want, uit 0%2 komt toch echt 0?alienfruit schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 11:50:
[...]
Nope, het zit in een event handler na dat een item is afgespeeld. Alleen tussen elke item moet reclame komen...
Ik doe vrouwelijk contact eigenlijk liever zonder telefoonPrisonerOfPain schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 12:06:
[...]
Mja, ik gebruik het ding alleen om ING codes te ontvangen en voor vrouwelijk contact. Zodra die twee dingen ook op een fatsoenlijke manier zonder telefoon kunnen gaat 'ie de deur uit.
“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”
Ik ook, chloroform is een stuk effectiever.Woy schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 12:22:
[...]
Ik doe vrouwelijk contact eigenlijk liever zonder telefoon
Of anders gewoon een ouderwetse knuppelPrisonerOfPain schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 12:25:
[...]
Ik ook, chloroform is een stuk effectiever.
“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”
En dat kan dan weer met een telefoon als je geen knuppel bij de hand hebt
Alleen als je een ouderwetse koelkast hebt, met een modern smartphone zie mezelf niet zo snel iemand neerknuppelenAndurin schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 12:35:
[...]
En dat kan dan weer met een telefoon als je geen knuppel bij de hand hebt
1
2
3
4
| var __oldAlert = window.alert; var __oldConfirm = window.confirm; window.alert = function(msg) { __oldConfirm(msg); } window.confirm = function(msg) { __oldAlert(msg); return true; } |
We are shaping the future
Mwa, dat heeft meer met (gebrek aan) gewicht te maken. Ik beschouw ook telefoon als een gebruiksvoorwerp, dus als er krassen op komen: so be it. Bloedsporen en dna resten zijn ivm mogelijk politie onderzoek natuurlijk een ander verhaalalwinuzz schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 12:45:
Ja zou toch zonde zijn, straks komt er nog een kras op je mooie smartphone...
Wat dacht je van deze dan: http://kilianvalkhof.com/...-js-how-to-be-an-asshole/ ? ^^Alex) schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 12:58:
JavaScript:
1 2 3 4 var __oldAlert = window.alert; var __oldConfirm = window.confirm; window.alert = function(msg) { __oldConfirm(msg); } window.confirm = function(msg) { __oldAlert(msg); return true; }
Tralala, lekker usertjes fucken.
toch maar niet gedaan
[ Voor 3% gewijzigd door PrisonerOfPain op 26-05-2011 13:25 ]
Ja, en bij -1, 0 en 1 ook. Maar ja, dat laat ie dus drie keer achter elkaar de reclame zien. Maar ik moet toegeven dat ik te gaar ben.Davio schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 12:21:
Ik snap het probleem niet echt want, uit 0%2 komt toch echt 0?
Al een paar keer aangehaald in dit topicPrisonerOfPain schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 13:21:
Blijkbaar is er een Code Bubbles achtig iets als VS plugin per Juni.
http://research.microsoft.com/en-us/projects/debuggercanvas/
Nothing to see here!
Klopt maar iedere keer in een stadium dat nog niet ver genoeg gevorderd was voor een release; blijkbaar hoeven we nog maar een paar weken te wachten
Bij 1 sowieso niet. En bij -1 is het afhankelijk van je platform.alienfruit schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 13:25:
[...]
Ja, en bij -1, 0 en 1 ook. Maar ja, dat laat ie dus drie keer achter elkaar de reclame zien. Maar ik moet toegeven dat ik te gaar ben.
[ Voor 34% gewijzigd door PrisonerOfPain op 26-05-2011 13:34 ]
NiceRutix schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 13:31:
Ander nieuws: Me docent is geweest en hij vond concept goed, paar kleine aanpassingen maar ik kan nu werken aan het definitief verslag.
Dat is heel vaag. Maar als je alles maal twee doet, dan heb je er geen last meer van. Al vermoed ik dat er ergens anders iets mis is als je dit moet toepassen.alienfruit schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 13:25:
[...]
Ja, en bij -1, 0 en 1 ook. Maar ja, dat laat ie dus drie keer achter elkaar de reclame zien. Maar ik moet toegeven dat ik te gaar ben.
[ Voor 9% gewijzigd door HuHu op 26-05-2011 13:54 ]
Ow?alienfruit schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 13:25:
[...]
Verwijderd
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 26-05-2011 15:15 ]
[ Voor 33% gewijzigd door EddoH op 26-05-2011 15:25 ]
modulo, oftewel de rest na een deling.Verwijderd schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 15:15:
Wanneer leer je wat de % operator doet sowieso op school? Toen ik een keer probeerde C te lerenkwam ik dat ding ook al tegen. Alleen nog niet gehad op school.
[ Voor 20% gewijzigd door alienfruit op 26-05-2011 15:25 ]
Ik vind het nog steeds een goed idee! Geen idee waarom het in jouw geval niet werkt, zou toch ergens een foutje ingeslopen zijn na die 18 uur.alienfruit schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 15:24:
Ach, dit werkt prima. Toch een kromme gedachte om hiervoor % te gebruiken. Leek vannacht na 18 uur werken wel een goed idee. Overigens heb ik een kunstopleiding gedaan ipv. informatica
NiceEddoH schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 15:20:
Dus je wacht nu braaf op de les waarin de %-operator wordt behandeld?
Je krijgt 90% van programmeertheorie niet 'op school'. Zul je zelf achteraan moeten...
Ik gok ergens in groep 4 of 5 van de basisschool, op het moment dat je leert rekenen. In die lage klassen hou je namelijk altijd een rest over na een deling, omdat komma-getallen nog niet zijn behandeld.Verwijderd schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 15:15:
Wanneer leer je wat de % operator doet sowieso op school? Toen ik een keer probeerde C te lerenkwam ik dat ding ook al tegen. Alleen nog niet gehad op school.
Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden
Het ging toch om wat de operator doet? Namelijk: rest na deling. Dat leer je al heel vroeg. Dat je er in C-achtige talen de % voor gebruikt leer je uiteraard later (of nooit).oisyn schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 16:32:
Jij hebt op de basisschool geleerd wat de %-operator in C-achtige talen betekent? Wauw...
Als ik aan een bestuurder van een auto vraag wat een bepaald knopje doet, dan zegt hij toch ook dat het bijv. de airco aanzet, en gaat hij niet uitleggen hoe een airco werkt of zeggen dat ik dat op de airco-school heb geleerd. Ik heb op de airco-school niet geleerd waar dat knopje voor is, noch heeft Coltragon op de basisschool geleerd waar de %-operator voor dient. Dus.
[ Voor 15% gewijzigd door .oisyn op 26-05-2011 16:45 ]
QBasic, ftw, lekker het standaard Snake-programma aanpassen zodat je 2x zo snel gaat of 2x zo lang wordt!Gamebuster schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 16:34:
Jij niet dan?
Wij zaten allemaal al zwaar te PHP'en hoor. C kregen we pas in groep 7.
Verwijderd
hij is ook ontwikkelaar, geen functioneel analystVerwijderd schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 18:45:
Wat een gebrek aan creativiteit. Twee keer zo lang.Doe dan 100x zo lang zodat het hele spel compleet fubarred is.
This message was sent on 100% recyclable electrons.
nice zoveel woorden gaat mijn scriptie niet hebbenAndurin schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 16:18:
Tijd om mijn onderzoeks rapport te bugfixes, de eerste helft is af... Is zien hoeveel van de 17.800 woorden er fout zijnEn dan morgen een dagje vrij omdat iemand in de familie besluit te trouwen... Nooit verkeerd ^^
Nothing to see here!
You only need two tools in life: WD-40 and Duct-Tape, if it doesn't move and it should, use the WD-40. If it does move and it shouldn't, use the Tape.
Als ooit blijkt dat er giftige stoffen in roerstaafjes zitten moet ik denk ik ook even naar de dokter. Als ik een cup-a-soupje heb gemaakt zit ik een uur nadat de soep op is nog steeds met dat roerstokje in mijn mond. Meestal gaat deze pas weg als ik door lompigheid dat ding op de vloer laat vallen, maar anders zit ik geregeld met dat ding te klooienKzargid schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 18:58:
Wat moet je zonder roerstaafje in je mond, men moet toch iets te kauwen hebben...GRtVR weer mijn staafje doorgeslikt!
The #1 programmer excuse for legitimately slacking off: "My code's compiling"
Firesphere: Sommige mensen verdienen gewoon een High Five. In the Face. With a chair.
Hier is hij leegHoogie2004 schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 07:17:
Vroeg, ik nies me een ongeluk, en de eerste 3 bekertjes koffie kon ik meteen weer wegdoen, omdat de automaat kuren hadHet is weer zo'n vrijdag hoor
Firesphere: Sommige mensen verdienen gewoon een High Five. In the Face. With a chair.
Sterker nog, als je niet gebruikt maakt van API calls waar een breaking change in zit dan ben je heel erg snel klaarHoogie2004 schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 07:33:
Ik mag vandaag 7 uurtjes werken. In die tijd wat SharePoint 2007 functionaliteit porteren naar SharePoint 2010, ben benieuwd hoe dat allemaal gaat. Moet op zich niet zo'n probleem zijn, aangezien het gaat om een aantal custom webparts, die wat data tonen, niets SharePoint 2007 specifieks dus.
[ Voor 7% gewijzigd door mindcrash op 27-05-2011 08:15 ]
"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)
Mwoh, de webparts maken gebruik van een aantal stored procedures op een heel oud datamodel, dat nog werkt met een of ander prehistorie ding. Dat moet ik dus nog even ombouwen naar Linq2Sqlmindcrash schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 08:13:
[...]
Sterker nog, als je niet gebruikt maakt van API calls waar een breaking change in zit dan ben je heel erg snel klaar
Er zitten al een stel binding redirects in van de v12 naar de v14 DLL's. Hoef je ze alleen nog maar uit te rollen, en done.
[ Voor 3% gewijzigd door Hoogie2004 op 27-05-2011 08:16 ]
Doe het dan gelijk goed en pak Entity Framework. L2S is min of meer abandoned technology, alle effort in Microsoft rond data access wordt op dit moment in EF gestoken (en de laatste release begint al aardig op een fatsoenlijke effort om een OR mapper te bouwen te lijken)Hoogie2004 schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 08:15:
[...]
Mwoh, de webparts maken gebruik van een aantal stored procedures op een heel oud datamodel, dat nog werkt met een of ander prehistorie ding. Dat moet ik dus nog even ombouwen naar Linq2SqlVerder doen ze eigenlijk niets met de SharePoint OM
"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)
Wat je daarbij vergeet is dat het gaat om .NET 3.5 (SharePoint 2010). En in .NET 3.5 is Linq2Sql beter als EF, wat daar nog niet feature-complete is, dat is het eigenlijk pas vanaf .NET 4. Tevens performed Linq2Sql beter als EF (iig in 3.5, volgens mij ook nog in 4, maar in de toekomst zal dat idd EF worden).mindcrash schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 08:18:
[...]
Doe het dan gelijk goed en pak Entity Framework. L2S is min of meer abandoned technology, alle effort in Microsoft rond data access wordt op dit moment in EF gestoken (en de laatste release begint al aardig op een fatsoenlijke effort om een OR mapper te bouwen te lijken)
[ Voor 9% gewijzigd door Hoogie2004 op 27-05-2011 08:24 ]
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Winkelwagen gebruik ik eigenlijk best vaak. Bij sommige producten vind je niet direct webshops, maar vooral informatie pagina's door een term als winkelwagen of kopen te gebruiken kom je vaak op een webshop uit.OkkE schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 09:05:
Kleding webshop vroeg zich af waarom ze niet goed gevonden worden in Google, dus komen nu naar ons voor advies... Als ik zo de top 5 keywords bekijk, snap ik het wel. Welke bezoeker vult in Google nu de volgende termen in:
1. beschikbare
2. maten
3. voorraad
4. kleuren
5. winkelwagen
Denk dat het tijd is de teksten eens te herschrijven.
Nee, want ik speelde het zelf.Verwijderd schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 18:45:
Wat een gebrek aan creativiteit. Twee keer zo lang.Doe dan 100x zo lang zodat het hele spel compleet fubarred is.
Klopt, de term "winkelwagen" is zeker niet zo verkeerd; je kan je wel afvragen of die op plek 5 moet staan.
Nothing to see here!
https://fgheysels.github.io/
HeldOkkE schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 10:30:
Matis, ik zag toevallig gister een tweet met de volgende workaround langs komen:
http://heartbeat.skype.co...igning_into_skype_an.html
Misschien helpt dat?
Dat is de vorige partner behoorlijk gelukt als ik zo naar de code kijk. Echter hebben zij hun job niet echt goed secured
Altijd overal een Manager-class voor hebben, het ergste wat iemand kan doen is een belachelijk groot systeem opzetten dat maanden duurt om te doorgronden, repareren en vervangen. Maar goed, als het moet iemand mij betaald, is alle code leesbaar te krijgen natuurlijk.
[ Voor 15% gewijzigd door PrisonerOfPain op 27-05-2011 11:11 ]
Een manager class om managers te managenPrisonerOfPain schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 11:11:
[...]
Altijd overal een Manager-class voor hebben, het ergste wat iemand kan doen is een belachelijk groot systeem opzetten dat maanden duurt om te doorgronden, repareren en vervangen. Maar goed, als het moet iemand mij betaald, is alle code leesbaar te krijgen natuurlijk.
1
2
3
| public class God { //Manage the managers } |
[ Voor 25% gewijzigd door alienfruit op 27-05-2011 11:51 ]
Dat heb ik een keer ontcijferen (broncode behorend bij een sumiere paper was compleet in het frans) en dat heeft me inderdaad wel enige tijd gekostalienfruit schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 11:51:
Natuurlijk verder de comments in Pools of Servisch of een andere taal die niemand kent. Alle functie en variabele namen ook maar meteen in die taal.
Of CyrillischPrisonerOfPain schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 11:55:
[...]
Dat heb ik een keer ontcijferen (broncode behorend bij een sumiere paper was compleet in het frans) en dat heeft me inderdaad wel enige tijd gekost
Nothing to see here!
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq