Jawel, ik ben present. Vandaag weer verder met een grote refactoringslag. Altijd leuk als je vanaf het begin mag aannemen dat twee entiteiten gelijk zijn en dat ze dat uiteindelijk totaal niet blijken te zijn. Als je toch eens in de toekomst kon kijken.Hoogie2004 schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 07:57:
Nog niemand wakker?
Ben alweer bezig met de koffie en bugfixing (ofja bugs, dingen die niet zijn geimplementeerd en die wel verwacht werden..)
Owja... en koffie!
Dat je mag aannemen dat ze gelijk zijn, en vervolgens afwijken, geld ook voor omgevingen etcAmras schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 08:05:
[...]
Jawel, ik ben present. Vandaag weer verder met een grote refactoringslag. Altijd leuk als je vanaf het begin mag aannemen dat twee entiteiten gelijk zijn en dat ze dat uiteindelijk totaal niet blijken te zijn. Als je toch eens in de toekomst kon kijken.
Owja... en koffie!
Heb meer het idee in het verre verleden aan het kijken te zijn
Zo af en toe zie ik een dinosaurus langshobbelen in de code
The #1 programmer excuse for legitimately slacking off: "My code's compiling"
Firesphere: Sommige mensen verdienen gewoon een High Five. In the Face. With a chair.
Hup, recompilen geblazen!.Gertjan. schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 08:34:
[...]
Heb meer het idee in het verre verleden aan het kijken te zijn![]()
Zo af en toe zie ik een dinosaurus langshobbelen in de code
Soms heb ik nog wel eens te maken met de nukken van Eclipse, die me een optie voorschotelt, welke onherroepelijk compile errors geeft.
Dat vind ik jammer.
If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time
Als ik een f intik, is de kans groter dat ik de zojuist gedefinieerde variabele foo wil hebben dan een exotische systeemfunctie.
Hoe schrijven jullie eigenlijk unit tests? Ik schrijf eerst een interface en vervolgens mock ik deze na een object met de bijhorende returns en mock verify code. Vervolgens schrijf ik hiervoor de verschillende tests in de test case klasse. Als deze allemaal succesvol zijn. Begin ik pas met het implementeren van de echte klasse. Vervolgens als deze geimplementeerd is haal ik de mock code weg uit de test case en ga ik drinken halen terwijl de units test lopen...
[ Voor 4% gewijzigd door alienfruit op 10-05-2011 09:35 ]
Nothing to see here!
en haal jij niet altijd eerst het volledige project binnen?
of wou je aan een ander gaan werken?
iig vervelend
Ik moest ergens aan werken waar ik de latest commit voor nodig haddefcon84 schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 11:22:
altijd eerst koffie!
en haal jij niet altijd eerst het volledige project binnen?
of wou je aan een ander gaan werken?
iig vervelend
Nothing to see here!
wat doe je hier dan nog??!
hup werken jij!!

Ik heb een debug-sessie gestart en ben nu op een breakppoint gestuit. In het locals-veld wil ik de variabele registeredItems exporteren naar (bijvoorbeeld) xml of cvs, zodat ik ze kan analyseren.
Dit lijkt gewoon niet mogelijk te zijn om dit in VS2010 te realiseren

Daarin is Eclipse toch wel weer een stuk makkelijker
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Je eigen VS addin makendefcon84 schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 13:03:
idd, en gewoon plakken in Excel, daar kan je dan weer opslaan als CSV of XML als je dat wil
Soms niet.
Ik had i.v.m. SharePoint 2007 een addin gemaakt waarbij je op een folder (van een feature) in je solution kon klikken, en dan kon kiezen voor install, enable, disable, uninstall etc. eventueel optie tot forcen van de actie, etc. Die add-in scheelde me bijzonder veel tijd bij het aanmaken / testen van nieuwe SharePoint features, omdat ik anders ellenlange stsadm commando's elke keer helemaal moest gaan typen....

Het is een array van objecten, welke weer parameters bevatten.
Hoezo
Nothing to see here!
5 min later.... ow mn schijf is vol..
Irritant..
Simpel op te lossen door "svn checkout /dev/null" Dat zal wel passenD-Raven schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 13:23:
Probeer een Tag op te halen uit SVN. Krijg ik allemaal vage errors van tortoiseSVN....
5 min later.... ow mn schijf is vol..
Irritant..
Wat nou als die geen linux gebruikt!?Otherside1982 schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 13:34:
[...]
Simpel op te lossen door "svn checkout /dev/null" Dat zal wel passen
Nothing to see here!
En ja ik gebruik Windows
G:\temp>svn co "http://repo/path" /Device/Null svn: Can't check path 'NUL': De parameter is onjuist.
Maar dat werkt dus niet, ook niet vanuit TortoiseSVN, omdat /Device/Null (en /dev/null) files zijn en geen directories.
Ik ben zelf ook niet echt een Linux-man, maar het was gewoon makkelijker te typen dan een voorbeeld voor Windows te vinden
[ Voor 9% gewijzigd door Otherside1982 op 10-05-2011 14:13 ]
Verwijderd
IntelliJ doet dat. Die suggereert als eerste lokaal gedeclareerde variabelen van hetzelfde type.Davio schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 09:34:
Intelligentie is wel een vereiste.
Als ik een f intik, is de kans groter dat ik de zojuist gedefinieerde variabele foo wil hebben dan een exotische systeemfunctie.
Misschien kan je verfraaien hoe het eruitziet in de debugger met Debugger Display Attributes?Matis schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 13:09:
Dat je het kunt kopieren weet ik ook; Alleen geeft dat nog niet het gewenste resultaat. Je kunt wel geautomatiseerd inklappen, maar uitklappen (zoals dat in Explorer met * gaat) doet hij weer niet
Het is een array van objecten, welke weer parameters bevatten.
Heb er ff mee zitten klooien en een Add-In geknutseld: http://barad-dur.nl/net/export-locals/Matis schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 12:23:
Pff, ik ben weer aan het stoeien met VS2010
Ik heb een debug-sessie gestart en ben nu op een breakppoint gestuit. In het locals-veld wil ik de variabele registeredItems exporteren naar (bijvoorbeeld) xml of cvs, zodat ik ze kan analyseren.
Dit lijkt gewoon niet mogelijk te zijn om dit in VS2010 te realiseren
Daarin is Eclipse toch wel weer een stuk makkelijker
Nu met Land Rover Series 3 en Defender 90
Zal het nog even in het "welke tools" topic gooien
Wat ik ook fijn zou vinden/hebben gevonden, is (indien je met de rechtermuis op een object in de Locals-view klikt) je vanaf dat object een x-aantal lagen diep de waardes ophaalt.
Ik heb geen idee of het mogelijk is en of het veel werk is, maar op deze manier wordt er wel heel veel (voor mij althans) onnodig opgeslagen
Nou daar heb ik wel naar zitten kijken maar het blijkt dat die Locals window uit een of ander debugger package komt en dat is C++ dus daar kan ik niet zo makkelijk de interfaces etc van achterhalenMatis schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 08:12:
Ja doe dat!
Wat ik ook fijn zou vinden/hebben gevonden, is (indien je met de rechtermuis op een object in de Locals-view klikt) je vanaf dat object een x-aantal lagen diep de waardes ophaalt.
Ik heb geen idee of het mogelijk is en of het veel werk is, maar op deze manier wordt er wel heel veel (voor mij althans) onnodig opgeslagen
Als ik tijd heb zal ik er nog wel ff naar kijken.
Ik ga eens kijken of ik er een mooie XSLT tegenaan kan gooien!
Natuurlijk, dat was ook mijn ideeMTWZZ schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 09:12:
Als je een leuke XSLT hebt wil ik hem er wel bij zetten als je dat goed vindt.
We are shaping the future
Nader onderzoek wees uit dat het de dashboard apps als 64 bit wilt laten draaien, en .Net 4.0 nodig heeft. Waarom heeft de installatie dan de apps in applicationpools gezet welke 32 bit only en .Net 2.0 zijn ?
Helaas werkte het nadat ik dat gefixed had nog steeds niet..
* D-Raven doet Format C en heeft de CD naar onderzetter status gepromoveerd.
edit: Owja had ik al gezegd dat het de final release versie is?
[ Voor 4% gewijzigd door D-Raven op 11-05-2011 11:06 ]
Niet goed om te horen. Was eigenlijk van plan te gaan upgraden naar WHS 2011 vanaf WHS 1D-Raven schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 11:05:
Wat is Windows Home Server 2011 toch een rukzooi. Er zit zo'n dashboard applicatie bij ingebakken welke je via server roles kunt installeren (of het zit er standaard in zou ook kunnen). Maar er gaat iets helemaal mis tijdens installatie. Dat dashboard applicatie is een soort van sharepoint app en op een of andere manier vernaait ie compleet de installatie daarvan, waardoor het dus niet werkt.
Nader onderzoek wees uit dat het de dashboard apps als 64 bit wilt laten draaien, en .Net 4.0 nodig heeft. Waarom heeft de installatie dan de apps in applicationpools gezet welke 32 bit only en .Net 2.0 zijn ?
Helaas werkte het nadat ik dat gefixed had nog steeds niet..
* D-Raven doet Format C en heeft de CD naar onderzetter status gepromoveerd.
edit: Owja had ik al gezegd dat het de final release versie is?
Nouja, ik kan ook een unlucky basterd zijn.... Maar ik zou t zeker eerst los uitproberen, of iig een backup maken van je systeem. Overigens kan ik van de problemen die ik omschrijf vrij weinig vinden... wat het alleen maar irritanter maakt.Hoogie2004 schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 11:07:
[...]
Niet goed om te horen. Was eigenlijk van plan te gaan upgraden naar WHS 2011 vanaf WHS 1
Plan was om een nieuwe HDD te monteren (2 TB, net zoals er nu inzit). Installatie te doen, data terugzetten, en dan de bestaande 2 TB disk als RAID in te zetten (mirror). Al moet ik dat RAID nog even uit gaan zoeken hoe dat zit (totaal geen ervaring mee_)D-Raven schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 11:11:
[...]
Nouja, ik kan ook een unlucky basterd zijn.... Maar ik zou t zeker eerst los uitproberen, of iig een backup maken van je systeem. Overigens kan ik van de problemen die ik omschrijf vrij weinig vinden... wat het alleen maar irritanter maakt overigens.
Vandaag is het me geluktRayNbow schreef op maandag 09 mei 2011 @ 08:07:
Mijn doelstelling van vandaag: Een 25 gieg file op YouTube pleuren...
...of niet. YouTube killt telkens de verbinding.

* RayNbow moest wel de YouTube API lezen om te kijken hoe resumable uploads werken...
Nu maar eens kijken hoe lang YouTube over het processen doet.
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
Nothing to see here!
Verwijderd
Je kunt toch ook gewoon in het immediate window de vars uitlezen? Of is dat teveel werk?Matis schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 08:12:
Ja doe dat!
edit: typo
Grafisch kan ik de tekst dus wel uitlijnen, maar optisch staat hij dus altijd te hoog

Edit; WTF; Hoe krijgt Google.nl dat nu weer voor elkaar middels deze sprite
http://www.google.nl/logos/2011/graham11-hp-sprite.png
Doen ze goed
[ Voor 18% gewijzigd door Matis op 11-05-2011 15:38 ]
Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa
Makkelijk schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 15:59:
Dankje creator1988, voor http://glamour.tweakblogs...to-gallery-breakdown.html. Wie je ook bent
Daar zit trouwens wel een hele vage bug in onder FireFox 4. Maar had ook al een reactie geplaatst op je blog.
Het lijkt wel alsof hij eerst weer alle foto's afgaat alvorens de volgende te tonen.
[ Voor 15% gewijzigd door D-Raven op 11-05-2011 16:11 ]
Gek genoeg komen die recruiters altijd uit de UK, en hebben ze vreemd genoeg altijd een baan in de buurt voor me
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Nothing to see here!
Echte mannen doen niet aan graphics418O2 schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 16:42:
Houden jullie ook van Front-enders? Of zijn dat nepdevvers?
https://niels.nu
418O2 schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 16:49:
Ik doe ook niets grafisch, alleen het implementeren!
HTML/CSS en jQuery voornamelijk.

Ophoepelen naar /13 jij!
Front-end development is niet per definitie grafisch
Eche mannen doen niet aan webdevelopment
Idd, echte mannen drinken heel de dag bier en roepen alleen maar KUT!
* Matis is gelukkig geen echte man
[ Voor 9% gewijzigd door Matis op 11-05-2011 18:02 ]
Dan ben ik geen echte man. Pech. Ik voel me goed bij WebDevPrisonerOfPain schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 18:01:
[...]
Eche mannen doen niet aan webdevelopment
Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Hoe voelt 't dat Crysis 2 de complete stad van New York 3 keer heeft gerenderd in een gemiddelde page requestSnake schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 18:10:
[...]
Dan ben ik geen echte man. Pech. Ik voel me goed bij WebDev
Heb een half uur zitten wachten voordat Windows Update klaar was met het afronden van de updates die gisterenavond waren geïnstalleerd, maar vond het na 30 minuten wel meer als genoeg geweest, ram op reset en PC boot ineens wel direct door naar het inlog scherm
En dat half uur ligt niet aan mijn machine, het is een dikke i5 laptop, dus dat wil wel
Hopelijk is het geen voorteken....

Eerst koffie dan maar
Firesphere: Sommige mensen verdienen gewoon een High Five. In the Face. With a chair.
Verwijderd
Ik had vanochtend ook een update en die duurde beduidend langer dan normaal. Toch wel 5 minuten geduurd terwijl ik er normaal doorheen vlieg..Gertjan. schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 07:44:
Nou de dag begint goed hoor
Heb een half uur zitten wachten voordat Windows Update klaar was met het afronden van de updates die gisterenavond waren geïnstalleerd, maar vond het na 30 minuten wel meer als genoeg geweest, ram op reset en PC boot ineens wel direct door naar het inlog schermEr zit ergens een update dwars in mijn Windows 7 en deze zorgt er voor dat een update sessie iedere keer wordt gerollbacked
Lekker, kan ik naast ontwikkelen vandaag ook nog even uitpluizen wat er nu mis is met mijn laptop
Had al de update die vermoedelijk faalde uitgeschakeld, maar er is vast meer mis.
En dat half uur ligt niet aan mijn machine, het is een dikke i5 laptop, dus dat wil wel(over het algemeen)
Hopelijk is het geen voorteken....Ellende komt zelden alleen...
Eerst koffie dan maar
Een collega heeft zo'n apparaat van zijn vorige baas meegekregen (zij ontwikkelden die apparaten, zowel HW als SW).
Gisteren even gewone Aroma bonen van de DE gehaald; Man, wat is dat beter dan die Autobar en/of Senseo meuk
* Hoogie2004 is jaloersMatis schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 08:21:
Heerlijk, we hebben sinds kort een Krups koffieautomaat op de afdeling staan, waar gewoon echte koffiebonen in kunnen
Een collega heeft zo'n apparaat van zijn vorige baas meegekregen (zij ontwikkelden die apparaten, zowel HW als SW).
Gisteren even gewone Aroma bonen van de DE gehaald; Man, wat is dat beter dan die Autobar en/of Senseo meuk
@hieronder: mwoh, onze geeft smaakloos gekleurd water, zelfs op de sterkste stand, en als je het bekertje eruitpakt als ie alleen nog maar water toevoegd.
[ Voor 13% gewijzigd door Hoogie2004 op 12-05-2011 08:30 ]
Matis schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 08:21:
Heerlijk, we hebben sinds kort een Krups koffieautomaat op de afdeling staan, waar gewoon echte koffiebonen in kunnen
* Ryur is ook jaloers
Wij moeten het doen met een koffiemachine die gekleurd water haalt, en daarnaast ook veelste warm is!
Maar hopelijk gaan we binnenkort ook naar een bonenmachine.
Als ik thuis werk heb ik het voordeel van goede koffie
[ Voor 36% gewijzigd door Ryur op 12-05-2011 08:27 ]
'Gewoon' even de 'fix problems with my pc'-wizard draaien en aangeven dat je problemen hebt met windows update. Dat heeft het bij mij gefixt (maar ik had er een week of twee geleden last van...).Gertjan. schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 07:44:
Er zit ergens een update dwars in mijn Windows 7 en deze zorgt er voor dat een update sessie iedere keer wordt gerollbacked
Verwijderd
PrisonerOfPain schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 18:27:
[...]
Hoe voelt 't dat Crysis 2 de complete stad van New York 3 keer heeft gerenderd in een gemiddelde page request![]()
** Zit weer aan de koffie **
Nu weer even met Android bezig(best leuk
Nothing to see here!
Een server de toestemming geven automatisch te rebooten na een update is überhaupt nogal onhandigRutix schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 08:52:
Nice dat heeft een of andere sukkel de "install updates every day at 3:00" aangezet. Nu was dus vannacht de server waar testen op draaien (met vmware) gereboot >.> Gelukkig maar 5 uurtjes weg maar ngo steeds is het super stom :\

1
2
| void* ptr = malloc(1+1) memset(ptr, 0, sizeof(ptr) |
Binnenkort moet ik toch echt eens een static code analyzer integreren als ik de buildstraat eindelijk heb geconverteerd van een verzameling losse shellscripts naar cmake.
Enigste bug die ik zie is een haakje te weinigxos schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 09:29:
Zojuist een bug gefixt die al meer dan 15 jaar aanwezig was![]()
code:
1 2 void* ptr = malloc(1+1) memset(ptr, 0, sizeof(ptr)
Binnenkort moet ik toch echt eens een static code analyzer integreren als ik de buildstraat eindelijk heb geconverteerd van een verzameling losse shellscripts naar cmake.
En je neemt de sizeof de pointer. Is dat niet (bijna) altijd 32 bit?
Ik ook, al 2 keer op de laptop, en pc van ouders doet ook moeilijk. Oplossing is iedere update appart installeren, maar 2 keer achter elkaar? Ik vind het maar gek...Matis schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 09:29:
Idd, ik had de reboot-loop ook te pakken op Windows 7
[ Voor 23% gewijzigd door Snake op 12-05-2011 09:31 ]
Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8
Ligt aan het platform. Als je bijv. compileert voor 64-bits systemen is je pointer 64-bits lang.Snake schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 09:30:
En je neemt de sizeof de pointer. Is dat niet (bijna) altijd 32 bit?
¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸<º)))><¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸
Serieus? DE Aroma bonen, die ik had waren vergelijkbaar met Senseo smaak. Zelfs de sterkte van de maling aangepast, maar dat hielp niet veel. De bonen van de Aldi vond ik wel lekkerder, maar ook niet helemaal top. Ben thuis wat bonen aan het uitproberen van een lokale koffie- & theeboer, die zijn een stuk beter. Starbucks bonen zijn ook goed te drinken (die ik heb geprobeerd dan).Matis schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 08:21:
Hoorde dat de Illy bonen van de AH prima zijn.
Ook de (professional?) bonen van DE zijn wel goed te drinken, hebben we op kantoor (groene tinten).
Ben dus nog op zoek naar bonen die echt lekker zijn en goed verkrijgbaar in een supermarkt.
Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ
Niet echt een server. Gewoon een monster bak met windows 7 en vmwareSoaDmaggot schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 09:26:
[...]
Een server de toestemming geven automatisch te rebooten na een update is überhaupt nogal onhandig
Nothing to see here!
(test)Software die een onverwachte reboot niet overleefd schrijven is natuurlijk ook een optieSoaDmaggot schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 09:26:
[...]
Een server de toestemming geven automatisch te rebooten na een update is überhaupt nogal onhandig

Tsjah, als je zelf de zorg er niet voor neemt dat een `server` niet automatisch mag gaan rebooten heb je ook geen recht van klagen. Hier, neem nog handvol macrobonen.Rutix schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 09:53:
[...]
Niet echt een server. Gewoon een monster bak met windows 7 en vmware. Zowiezo draai controlleer je op een server zelf welke updates erop komen om problermen te voorkomen ect.

[ Voor 54% gewijzigd door PeterSelie op 12-05-2011 09:56 ]
[ Voor 107% gewijzigd door PeterSelie op 12-05-2011 09:56 ]
Helaas hebben ze hier bij de supermarkt weinig keuze in de gewone koffiebonen (lees alleen maar DE). Espresso bonen zijn er daarentegen wel weer in 100 smaken beschikbaar.Jan_V schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 09:38:
Serieus? DE Aroma bonen, die ik had waren vergelijkbaar met Senseo smaak. Zelfs de sterkte van de maling aangepast, maar dat hielp niet veel. De bonen van de Aldi vond ik wel lekkerder, maar ook niet helemaal top. Ben thuis wat bonen aan het uitproberen van een lokale koffie- & theeboer, die zijn een stuk beter. Starbucks bonen zijn ook goed te drinken (die ik heb geprobeerd dan).
Misschien binnenkort maar een zakje espresso bonen proberen, maar eerst wennen aan deze rijke aroma zonder gruis
Het grote voordeel van koffie bonen, is dat ze geen varkensvet toevoegen om een schuimkraagje te krijgen
[ Voor 6% gewijzigd door Matis op 12-05-2011 09:57 ]
maar het machine doet ook veel..
mijn nieuwe Saeco smaakt beter met de dezelfde bonen als onze oude Saeco
in ander nieuws: Eindelijk is men boxspring gearriveerd
hopelijk eens wat beter slapen nu!!
Ik ben ook nog op zoek naar een nieuwe boxspring, helaas zijn die (goede!) krengen vaak schrikbarend duur (€ 2500+).. Misschien toch maar eens in de IKEA op één van die dingen gaan liggen, m'n ouders hebben die ook en zweren erbij.defcon84 schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 09:58:
in ander nieuws: Eindelijk is men boxspring gearriveerd
hopelijk eens wat beter slapen nu!!
wij hebben nu een norma gekocht (van 2450) voor 2150
idd veel geld, maar je doet er hopelijk heel lang mee
Iemand een idee voor een 'flinke' klok die gewoon weken en dagen afteld voor een schappelijke prijs. Alles dat ik online kan vinden is voor powerpoint etc/extreem duur etz.
Klopt, mooi zijn ze bij de IKEA niet. Betaalbaar zijn ze daarentegen wel en er is altijd nog de optie zelf een bak om het bed heen te bouwen.defcon84 schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 10:01:
Die van Ikea ligge idd echt goddelijk, maar zijn zo aars lelijk!
wij hebben nu een norma gekocht (van 2450) voor 2150
idd veel geld, maar je doet er hopelijk heel lang mee
€ 2150 vind ik inderdaad veel geld, ook voor een bed. Daarbij heb ik nét een huis gekocht (wat in maart 2012 af zou moeten zijn) en heb ik mijn budget dus even te verdelen binnen de nieuwe inboedel, in die verdeling is - vrees ik - niet de plek voor een dergelijk grote uitgave voor een nieuw bed, hoe lekker 'ie ook slaapt
When life gives you lemons, start a battery factory
Updates schmupdates.Matis schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 09:29:
Idd, ik had de reboot-loop ook te pakken op Windows 7
* .oisyn geniet lekker van z'n momenteel 91 dagen tellende uptime van z'n Windows 7 bak @ work
[ Voor 43% gewijzigd door .oisyn op 12-05-2011 10:20 ]
haha ja snap ik.. ik huur nu nog (sinds april dit jaar pas) dus had nog wel wat spaargeldSoaDmaggot schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 10:04:
[...]
Klopt, mooi zijn ze bij de IKEA niet. Betaalbaar zijn ze daarentegen wel en er is altijd nog de optie zelf een bak om het bed heen te bouwen.
€ 2150 vind ik inderdaad veel geld, ook voor een bed. Daarbij heb ik nét een huis gekocht (wat in maart 2012 af zou moeten zijn) en heb ik mijn budget dus even te verdelen binnen de nieuwe inboedel, in die verdeling is - vrees ik - niet de plek voor een dergelijk grote uitgave voor een nieuw bed, hoe lekker 'ie ook slaapt
maar vanaf nu is het ook weer even gedaan met grote aankopen
nu weer verder sparen voor men koophuisje (hopelijk over 3jaar)
dat is idd heel ergKabouterSuper schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 10:05:
Ik ben erg tevreden over de koffiebonen van de V&D. Overigens is alles beter dan de koffie van mijn werk....ik meng daar de cappucino met chocolademelk om nog iets van smaak aan mijn koffie te krijgen.
opt werk hoef ik niet over de koffie te klagen eigenlijk..
zo een siroopmachine maakt verrassend goede koffie..
Weet ikSoaDmaggot schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 09:54:
[...]
Tsjah, als je zelf de zorg er niet voor neemt dat een `server` niet automatisch mag gaan rebooten heb je ook geen recht van klagen. Hier, neem nog handvol macrobonen.
Alleen koffiebonen
EDIT: waarom kijkt die

[ Voor 8% gewijzigd door Rutix op 12-05-2011 10:16 ]
Nothing to see here!
Ben er in mijn avonduurtjes ook eens mee aan de gang gegaan, maar vind het niet zo heel lekker werken dat ontwikkelen voor Android. Best wat problemen met de AVD loader (hij laadt geregeld de applicatie niet in en voordat de image is geladen ben je ook weer even verder), daarnaast vind ik zowel Eclipse als IntelliJ niet echt lekker werken. Beetje jammer, wil iets van een Widget maken om te oefenen, maar op de een of andere manier loop ik alleen maar tegen problemen aan.Verwijderd schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 08:48:
[...]
![]()
** Zit weer aan de koffie **
Nu weer even met Android bezig(best leuk)
Android

Ontwikkelen voor Android

Ik heb laatst dus wel van die belachelijk dure matrassen aangeschaft en ze zijn echt enorm veel beter als de ikea dingen. Heeft ook geen zin om er op te besparen aangezien je er waarschijnlijk de komende 10 jaar nog op moet liggen.SoaDmaggot schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 10:00:
[...]
Ik ben ook nog op zoek naar een nieuwe boxspring, helaas zijn die (goede!) krengen vaak schrikbarend duur (€ 2500+).. Misschien toch maar eens in de IKEA op één van die dingen gaan liggen, m'n ouders hebben die ook en zweren erbij.
Klopt, maar het geld dat er niet is, is er niet. Ik slaap nu op een (voor IKEA begrippen duur) IKEA matras en éénpersoonsbed en krijg van werkelijk iedereen die ooit op het bed geslapen heeft (vriendin, logés) te horen dat het bed goddelijk slaapt. Als ik 't vergelijk met andere bedden moet ik ze wel gelijk geven. Volgens mij heeft dat bed in totaal niet meer dan €400 gekost.PrisonerOfPain schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 10:24:
[...]
Ik heb laatst dus wel van die belachelijk dure matrassen aangeschaft en ze zijn echt enorm veel beter als de ikea dingen. Heeft ook geen zin om er op te besparen aangezien je er waarschijnlijk de komende 10 jaar nog op moet liggen.
Mja, nu ben ik toch op zich naar tweepersoons voor in het nieuwe huis, zometeen

Ik had 10 uur genomen voor wat android development..Gertjan. schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 10:18:
[...]
Ben er in mijn avonduurtjes ook eens mee aan de gang gegaan, maar vind het niet zo heel lekker werken dat ontwikkelen voor Android. Best wat problemen met de AVD loader (hij laadt geregeld de applicatie niet in en voordat de image is geladen ben je ook weer even verder), daarnaast vind ik zowel Eclipse als IntelliJ niet echt lekker werken. Beetje jammer, wil iets van een Widget maken om te oefenen, maar op de een of andere manier loop ik alleen maar tegen problemen aan.
Android![]()
Ontwikkelen voor Android
Voordat ik eclips had draaien op mijn x64 machine met de (juiste) android plugins en het voorbeeldje had draaien was ik 8 uur verder. Daarna gekeken of ik door wat klikken in de editor wel wat leuks in elkaar kon draaien, niet dus.

Hier op 't werk een verse koffie machine staan. Volgens mij heeft hij helaas een paar keer onderhoud overgeslagen. De koffie is wel heel goed maar na 1,5 jaar ook wat saai. Altijd dezelfde bonen water hier in het gebouw is ook niet zo lekker. Maar mij hoor je niet klagen.
Auping?PrisonerOfPain schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 10:24:Ik heb laatst dus wel van die belachelijk dure matrassen aangeschaft en ze zijn echt enorm veel beter als de ikea dingen. Heeft ook geen zin om er op te besparen aangezien je er waarschijnlijk de komende 10 jaar nog op moet liggen.
ikzelf ben voor Norma gegaan
Dit topic is gesloten.
Dit topic is niet de plaats om te lopen helpdesken. De Coffee Corner is primair bedoeld als uitlaatklep, niet als vraagbaak