[Nostalgie] De Doortrapper / fixie ...

Pagina: 1 ... 8 ... 22 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huig
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17-05 14:37

Huig

Merino Fanatic

Hatsieflatsie schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 17:05:
Ik kan mogelijk een fraaie achterwiel kopen. Het betreft hier een origineel baanwiel uit de jaren tachtig, waarvan het producent het destijds niet nodig vond om een lockring er op te kunnen draaien. Het is een 120mm spacing, wat kenmerkend is voor een baanwiel volgens de verkoper. De verkoper heeft zelf een singlespeed van gemaakt, met een BMX kransje erop, geen versnellingen dus.

Begrijp ik uit z'n uitleg dat het vroeger een fixed gear was, gezien dat het een baanwiel was? Zo ja,valt van dit op een veilige wijze terug te brengen naar een fixed gear?
Je bericht is een beetje tegenstrijdig. Als de producent het vroeger niet nodig vond om een lockring erop te kunnen draaien is het toch nooit een fixed wiel geweest? Baanfietsen kunnen ook fietsen met vrijloop zijn (pin me er niet of vast) maar het lijkt me erg onpraktisch. Je zou zelf even naar de naaf moeten kijken, als daar aan de rechterkant twee schroefdraden zitten (een grotere en een wat kleinere) kan je dr gewoon een fixed achterwiel van maken door er een lockring op te zetten. Qua spacing klopt het wel, 120mm achter is redelijk typisch voor baanwielen.

5D MK II | 24-105L | 35 1.44 Art | 50 1.8 MKII | 100L | 15" RMBP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 243552

Vroeger had je geen lockring op de naaf zitten (zoals aangegeven) maar het nadeel daar van is is dat je je tandwiel los kan trappen (terug trappen), Op een baanfiets niet zo'n enorm probleem omdat je gewoon kan uitrijden en eigenlijk niet terug trapt om af te remmen. Op de weg is het echt wel een probleem omdat je wil remmen en hem dus los kan trappen.

Singlespeed gaat prima omdat je die niet los kan trappen, een fixed er van maken kan ook wel maar is heel gevaarlijk omdat je dan gewoon kans hebt dat je cog er ineens afvliegt en dan moet je dus op een andere manier remmen

Suicide hub noemen ze dat als ik het goed heb en je kan het oplossen door er een lockring naast te plaatsen en deze goed vast te draaien of een tweede tandwiel
http://www.flickr.com/photos/stefanhoffmann/544936507/

Of je maakt dit er van
Afbeeldingslocatie: http://static.lfgss.com/attachments/28319d1280058147-18447_279658572516_731112516_3944613_7725952_n.jpg

Ik zou het iig niet aanraden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jean-Bob
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 28-05 13:36
Mijn project is dan eindelijk ook af. Of in ieder geval rijdt het, af is het natuurlijk nooit. Foto's volgen. Op mijn verlanglijstje staan in ieder geval nog een nieuw zadel en een nieuw bottom bracket. Ik heb dezelfde crank als jij Wagori. En ook een Peugeot. Heb je al een nieuwe BB er in zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hatsieflatsie
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 29-05 15:45
Anoniem: 243552 schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 20:39:
Vroeger had je geen lockring op de naaf zitten (zoals aangegeven) maar het nadeel daar van is is dat je je tandwiel los kan trappen (terug trappen), Op een baanfiets niet zo'n enorm probleem omdat je gewoon kan uitrijden en eigenlijk niet terug trapt om af te remmen. Op de weg is het echt wel een probleem omdat je wil remmen en hem dus los kan trappen.

Singlespeed gaat prima omdat je die niet los kan trappen, een fixed er van maken kan ook wel maar is heel gevaarlijk omdat je dan gewoon kans hebt dat je cog er ineens afvliegt en dan moet je dus op een andere manier remmen

Suicide hub noemen ze dat als ik het goed heb en je kan het oplossen door er een lockring naast te plaatsen en deze goed vast te draaien of een tweede tandwiel
http://www.flickr.com/photos/stefanhoffmann/544936507/
Hartelijk bedankt voor je duidelijke uitleg. Ik zal eens kijken of ik een lockring ernaast kan plaatsen en deze vast kan draaien.

En wat is dat precies in je tweede plaatje? Kauwgom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zal wel een sterke component ofzo zijn, heb ik niet echt veel info over kunnen vinden. Je kan hem iig gewoon vastlassen mocht je dat willen of er sterke epoxy op smeren. Ook een lockring zal lukken (een 2e kog kun je sterker aandraaien) maar ik zou het als nog niet doen tenzij het een geweldig wiel is maar dan kun je wellicht beter de as laten vervangen om zo toch nog "veilig" (blijft een fixie) de weg op te gaan, of heb je handremmen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wâldpyk
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 29-05 10:56

wâldpyk

kwaliteit uit de friese wouden

iemand nog inbreng voor het nieuwe topic?

If water polo was easy, it would be called football

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dinsdag avond dit wiel ophalen, oud wiel met platte spaken
Afbeeldingslocatie: http://img99.imageshack.us/img99/1760/knipsel4h.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wâldpyk

wâldpyk

Anoniem: 243552 schreef op zondag 24 juni 2012 @ 19:42:
Dinsdag avond dit wiel ophalen, oud wiel met platte spaken
[afbeelding]
ziet er leip uit net als of het van een koets komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADMK
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-05-2022
waldpyk schreef op zondag 24 juni 2012 @ 16:47:
iemand nog inbreng voor het nieuwe topic?
Shopping guide? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Helaas word het em niet, de persoon die hem verkoopt was hem aan het schoon maken en gaf aan dat er een scheur in de velg zat :(

Weet iemand of zo'n wiel nog een specifieke naam heeft zodat ik verder kan zoeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hammy87
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 22:34
Anoniem: 243552 schreef op maandag 25 juni 2012 @ 20:49:
Helaas word het em niet, de persoon die hem verkoopt was hem aan het schoon maken en gaf aan dat er een scheur in de velg zat :(

Weet iemand of zo'n wiel nog een specifieke naam heeft zodat ik verder kan zoeken?
De velgen zijn van een Giant TCR, staan af en toe te koop
http://link.marktplaats.nl/572401636

Hopelijk is mijn fixed achterwiel wel goed die ik morgen bij hem ophaal ;) Ga het ook eens proberen, staat hier al een tijdje een achtergelaten batavus te vergaan in de schuur.

Iemand nog een tip voor een geheel blauwe of witte band (25c). En een site voor goedkope cogs en ketting?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hatsieflatsie
hammy87 schreef op maandag 25 juni 2012 @ 22:54:
[...]

De velgen zijn van een Giant TCR, staan af en toe te koop
http://link.marktplaats.nl/572401636
Hoe wil je van zulke velgen op een veilige wijze fixed maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik wil er een als voorwiel gebruiken. Zijn lang niet sterk genoeg voor fixed denk ik

@ hammy87, Bedankt voor de naam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjebakka
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 29-05 19:02

Tjebakka

PSN: Currahee_Ross

hammy87 schreef op maandag 25 juni 2012 @ 22:54:
[...]
Iemand nog een tip voor een geheel blauwe of witte band (25c). En een site voor goedkope cogs en ketting?
Cog zou ik niet op bezuinigen. Die heb je namelijk zo krom. Een cogje van BLB is natuurlijk prima, maar neem geen hele goedkope cog. :)

In ieder geval: shop.singlespeed.nl

If it aint fixed, it's broken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjebakka

Tjebakka

Anoniem: 243552 schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 08:37:
Ik wil er een als voorwiel gebruiken. Zijn lang niet sterk genoeg voor fixed denk ik

@ hammy87, Bedankt voor de naam
waar ga je een hub vinden die geschikt is voor die spaken? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jean-Bob
Mijn fiets vorige week in elkaar gezet. Dit is het resultaat voor zover. Nu nog een ander zadel (het racezadel dat ik er op had gezet was lam) en de andere crank, alleen daarvoor heb ik een ander bb nodig. Wat voor slot gebruiken jullie trouwens om je fiets vast te zetten?

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/QGgsw.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaymzHetfield
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-04 14:57
Hangen jullie trouwens het achterwiel gewoon los in de dropouts, of maken jullie gebruik van zo'n dingetje (geen idee hoe dat heet) waarmee je met een schroefje de stand van de as in de dropout kan verschuiven?

Metal up your ass

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADMK
JaymzHetfield schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 16:20:
Hangen jullie trouwens het achterwiel gewoon los in de dropouts, of maken jullie gebruik van zo'n dingetje (geen idee hoe dat heet) waarmee je met een schroefje de stand van de as in de dropout kan verschuiven?
Een chain tensioner neem ik aan? Ik heb hem er gewoon los inzitten, merk eerlijk gezegd weinig verschil dan dat ik hem om de zoveel tijd even strak moet trekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tjebakka schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 10:29:
[...]

waar ga je een hub vinden die geschikt is voor die spaken? :P
Ik hoef er geen hub voor te vinden want ik wil zo'n voorwiel, niet zo'n achterwiel ;)

Dus als ze die dingen als set verkopen heb ik er vrij weinig aan, alleen een los voorwiel. Dat blijft gewoon zoeken dus. Zodra mijn nieuwe BB binnen is (moet deze week toch wel gebeuren, 22ste is hij bij de douane afgeleverd) ga ik deze bestellen.

En ik heb er toch maar van afgezien om zelf al het gereedschap te kopen, dat doe ik nog wel een keer, ik breng me frame en achterwiel gewoon naar de fietsenmaker zodat hij de BB kan doen en de lockring goed vast kan zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter91
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 26-04 17:30

Peter91

<=]

Net even deze gekocht voor 25 ex verzenden:
http://fietsen-brommers.m...-stuur-incl-stuurpen.html

Eens kijken of dat beter is dan een recht stuur..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jean-Bob
Anoniem: 243552 schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 18:03:
[...]

Ik hoef er geen hub voor te vinden want ik wil zo'n voorwiel, niet zo'n achterwiel ;)

Dus als ze die dingen als set verkopen heb ik er vrij weinig aan, alleen een los voorwiel. Dat blijft gewoon zoeken dus. Zodra mijn nieuwe BB binnen is (moet deze week toch wel gebeuren, 22ste is hij bij de douane afgeleverd) ga ik deze bestellen.

En ik heb er toch maar van afgezien om zelf al het gereedschap te kopen, dat doe ik nog wel een keer, ik breng me frame en achterwiel gewoon naar de fietsenmaker zodat hij de BB kan doen en de lockring goed vast kan zetten
Je kan die man van Tonta ook vragen of hij het kransje en lockring er op kan zetten, als je die daar ook bestelt. Bij mij had hij ze er zelf al opgedraaid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wâldpyk

wâldpyk

Ik vind het zelf mooier/beter fietsen dan een recht stuur van een mtb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jean-Bob schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 09:10:
[...]

Je kan die man van Tonta ook vragen of hij het kransje en lockring er op kan zetten, als je die daar ook bestelt. Bij mij had hij ze er zelf al opgedraaid.
Ik heb alleen al de kog hier liggen.....
Kog kan ik er makkelijk zelf op draaien zonder tools en vastzetten maar dan kan ik mijn lockring niet goed vastzetten. En als ik toch al de fietsenmaker mijn BB laat doen dan laat ik hem ook ff die lockring doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hatsieflatsie
Jean-Bob schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 13:25:
Mijn fiets vorige week in elkaar gezet. Dit is het resultaat voor zover. Nu nog een ander zadel (het racezadel dat ik er op had gezet was lam) en de andere crank, alleen daarvoor heb ik een ander bb nodig. Wat voor slot gebruiken jullie trouwens om je fiets vast te zetten?

[afbeelding]
Bij welke prijs overweeg je hem te verkopen, om weer een nieuwe te maken? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikmattie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-05 15:53
Jean-Bob schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 13:25:

[afbeelding]
Hoeveel tandjes voor en achter heb je?
Ziet er uit als een behoorlijk zwaar verzet...

Mijn Flickr; Sony A7iii

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maks
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 28-05 17:30
Dit weekend voor het eerst kramp op mijn fixie gehad, dat is wel even wat minder leuk als je hard gaat zeg. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jean-Bob
Hatsieflatsie schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 13:25:
[...]
Bij welke prijs overweeg je hem te verkopen, om weer een nieuwe te maken? :9
Haha, thanks maar ik blijf er eerst even zelf op fietsen.
ikmattie schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 14:05:
[...]

Hoeveel tandjes voor en achter heb je?
Ziet er uit als een behoorlijk zwaar verzet...
Klopt, dit is nog de originele crank. Ik heb de ketting nu op het buitenblad liggen ivm de kettinglijn. 52 voor en 17 achter. Ik heb nog een andere crankset met 48 liggen maar moet eerst een geschikte bottom bracket aanschaffen. Het is geen koffiemolen maar er valt wel goed op te fietsen. Skidden probeer ik nog maar niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter91

Peter91

<=]

Stuurtje is binnen en ziet er prima uit, alleen past m'n remhendel niet op m'n nieuwe stuur.
Dus moet ik daar maar even achter aan. Skid stops maken is het nog niet helemaal voor mij..

Zijn er eigenlijk nog standaard maten in? Diktes van het stuur ofzo?

Wel nice om te zien zo zonder rem ;p

Afbeeldingslocatie: http://i279.photobucket.com/albums/kk131/hoettienouw/th_IMG020.jpg

[ Voor 44% gewijzigd door Peter91 op 28-06-2012 20:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikmattie
Jean-Bob schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 17:49:
[...]
Klopt, dit is nog de originele crank. Ik heb de ketting nu op het buitenblad liggen ivm de kettinglijn. 52 voor en 17 achter. Ik heb nog een andere crankset met 48 liggen maar moet eerst een geschikte bottom bracket aanschaffen. Het is geen koffiemolen maar er valt wel goed op te fietsen. Skidden probeer ik nog maar niet...
Je zou ook nu (tijdelijk) je binnen- en buitenblad kunnen omwisselen (en je ketting een stukje inkorten)
Zoiets dus:
Afbeeldingslocatie: http://farm9.staticflickr.com/8016/7459997822_f309f793fd_z.jpg
033fea5c-40d7-49fa-babc-c8ff4c1e20d1 by ikmattie, on Flickr

(slechte crop van een flickr foto)

Mijn Flickr; Sony A7iii

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjebakka

Tjebakka

Yeaa. Morgen Alleycat fietsen in Groningen! Bandjes op 't hardst, ketting ff gespannen. woop woop.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/cErZV1NejDgo3Xfzt2sycQG9/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geertkb
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19-03 09:42
Ik heb deze week mijn singlespeed/fixie project afgerond.

Het betreft een Jan Jansen frame uit 1980, type Tour de France.

Afbeeldingslocatie: http://ouderos.files.wordpress.com/2012/06/photo-1.jpg?w=584

Meer info over dit project is te vinden op http://ouderos.files.wordpress.com/

[ Voor 24% gewijzigd door geertkb op 30-06-2012 00:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vette fiets en super chill dat Jan Jansen je het logo willen opsturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wâldpyk

wâldpyk

laast werd er gevraagd naar een band die een beetje tegen het skidde kan, nu ben ik in 1 week door mijn bandjes heen geskid in een rondje om drachten heen, dit gaat wat te snel.

ik zoek witte banden die aardig skid proef zijn, 1keer in de 2 maand vervangen (stads gebruik)

iemand aanbevelingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huig
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17-05 14:37

Huig

Merino Fanatic

waldpyk schreef op maandag 02 juli 2012 @ 19:38:
laast werd er gevraagd naar een band die een beetje tegen het skidde kan, nu ben ik in 1 week door mijn bandjes heen geskid in een rondje om drachten heen, dit gaat wat te snel.

ik zoek witte banden die aardig skid proef zijn, 1keer in de 2 maand vervangen (stads gebruik)

iemand aanbevelingen?
De Vittoria Zafiro heeft een goede prijs kwaliteit verhouding. Ik hem hem nu zelf 2 a 3 weken en hij houdt het goed uit. Die is er ook in het wit (700X25C) en heeft mij 12 euro gekost.

5D MK II | 24-105L | 35 1.44 Art | 50 1.8 MKII | 100L | 15" RMBP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wâldpyk

wâldpyk

Huig schreef op maandag 02 juli 2012 @ 20:38:
[...]

De Vittoria Zafiro heeft een goede prijs kwaliteit verhouding. Ik hem hem nu zelf 2 a 3 weken en hij houdt het goed uit. Die is er ook in het wit (700X25C) en heeft mij 12 euro gekost.
ty, en besteld :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter91

Peter91

<=]

Precies de bandjes waar ik vandaag naar keek, zag ze online voor ongeveer 10 euro.
Alleen even kijken hoe het zit met verzenden. De vouw versie kost 16.
Dan wil ik ook wel all-white, niet met zwarte randen er op..

Maar tot dusver houden m'n witte slicks die op de wielen zaten, het ook best aardig uit..

Waar heb jij ze besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wâldpyk

wâldpyk

Peter91 schreef op maandag 02 juli 2012 @ 23:10:
Precies de bandjes waar ik vandaag naar keek, zag ze online voor ongeveer 10 euro.
Alleen even kijken hoe het zit met verzenden. De vouw versie kost 16.
Dan wil ik ook wel all-white, niet met zwarte randen er op..

Maar tot dusver houden m'n witte slicks die op de wielen zaten, het ook best aardig uit..

Waar heb jij ze besteld?
http://www.bikesnparts.nl...acefiets/Vittoria-Zaffiro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter91

Peter91

<=]

@wagori
Weer een gespot op MP: http://link.marktplaats.nl/574702066

Acties:
  • 0 Henk 'm!

thx voor de update maar voor die prijs laat ik hem maar schieten. Ik blijf maar zoeken alleen ik vind de helft niet heb ik het idee :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADMK
Voor geïnteresseerden onder ons: Aanstaande Zondag organiseert Fixed Gear Den Haag een alleycat race: http://www.facebook.com/events/242656282514686/ Zou heel tof zijn als er een aantal Tweakers langs zouden komen :)

Afbeeldingslocatie: http://a2.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/559221_456804417677276_322330069_n.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb mijn bike naar de fietsenmaken gebracht zodat ze mijn nieuwe trapas kunnen installeren. Ik kreeg alleen één crank niet los (kranktrekker trok ik er gewoon uit) dus hoop dat hij hem nog los krijgt en dat het lukt om mijn trapas goed te instaleren zodat ik mijn nieuwe crank erop kan zetten en mijn fietsje nog mooier/beter word

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaymzHetfield
Ik heb een stuur met 25.4 mm diameter besteld en ben nu op zoek naar een passende remhendel. Past op een 25.4 mm stuur alleen een 25.4 mm remhendel of heb ik meer keus?

Edit:
Stom, 25.4 is natuurlijk de clamp-size. Nu even uitvinden hoe dik dat stuur rond de uiteinden is.

[ Voor 24% gewijzigd door JaymzHetfield op 05-07-2012 21:20 ]

Metal up your ass

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hatsieflatsie
Ik kreeg het aanbod om een KMC bmx ketting op m'n wielrenfiets-fixie te laten zetten. Dat ketting zou sterker zijn. Weet iemand of dat raadzaam is? Een BMX-ketting is toch dikker, of is het zwaarder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaymzHetfield
Hatsieflatsie schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 21:56:
Ik kreeg het aanbod om een KMC bmx ketting op m'n wielrenfiets-fixie te laten zetten. Dat ketting zou sterker zijn. Weet iemand of dat raadzaam is? Een BMX-ketting is toch dikker, of is het zwaarder?
Wat gebruik je nu? Een BMX ketting is volgens mij 'gewoon' 1/8", wat weliswaar breder is dan je standaard racefietsketting, mocht je die nog gebruiken.

Metal up your ass

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hatsieflatsie
JaymzHetfield schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 11:17:
[...]

Wat gebruik je nu? Een BMX ketting is volgens mij 'gewoon' 1/8", wat weliswaar breder is dan je standaard racefietsketting, mocht je die nog gebruiken.
Ik gebruik nu een standaard racefietsketting. Maar omdat ik m'n tandwiel wil vergroten van 39 naar 50 tands, is de huidige ketting te klein. Ik vraag mij af of de BMX ketting te nadele is van de prestaties/comfort?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaymzHetfield
Hatsieflatsie schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 15:22:
[...]
Ik gebruik nu een standaard racefietsketting. Maar omdat ik m'n tandwiel wil vergroten van 39 naar 50 tands, is de huidige ketting te klein. Ik vraag mij af of de BMX ketting te nadele is van de prestaties/comfort?
Ik ben geen expert op dit gebied, maar het lijkt me niet aan te raden om zo'n bredere BMX ketting (er van uit gaande dat je 1/8" bedoelt) op normale race-tandwielen te gebruiken.

Metal up your ass

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Lekker ritje vanochtend... 16km oid van mijn ouders naar m'n eigen huis.

Midden tussen de weilanden vliegt m'n ketting er af, achterwiel blokkeert. Gelukkig is de weg nat en glijd ik rustig door met een geblokkeerd achterwiel. Die ketting had ik dus toch moeten spannen. Dit alles was recht voor een autogarage en de eigenaar zag het gebeuren, nog voordat ik naast m'n fiets stond zei hij "Kom het binnen maar even maken, daar ligt het gereedschap en je kan daar je handen wassen." Chill.

Nog geen twee kilometer later ging ik op m'n bek. Ik weet niet precies waarom, maar ik denk dat ik van mijn trapper af gleed door natte zolen/aluminium. Ging redelijk hard, maar ik kon nog net het gras in duiken. Heel diepe snee in m'n rechterhand en een schaafwond op m'n heup. Verder alleen een deuk in m'n ego gelukkig.

Schade ketting: een spaak of drie.
Schade vallen: een paar krassen op de fiets en mezelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Póg mo Thóin
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
TheZeroorez schreef op maandag 09 juli 2012 @ 15:27:
Lekker ritje vanochtend... 16km oid van mijn ouders naar m'n eigen huis.

Midden tussen de weilanden vliegt m'n ketting er af, achterwiel blokkeert. Gelukkig is de weg nat en glijd ik rustig door met een geblokkeerd achterwiel. Die ketting had ik dus toch moeten spannen. Dit alles was recht voor een autogarage en de eigenaar zag het gebeuren, nog voordat ik naast m'n fiets stond zei hij "Kom het binnen maar even maken, daar ligt het gereedschap en je kan daar je handen wassen." Chill.

Nog geen twee kilometer later ging ik op m'n bek. Ik weet niet precies waarom, maar ik denk dat ik van mijn trapper af gleed door natte zolen/aluminium. Ging redelijk hard, maar ik kon nog net het gras in duiken. Heel diepe snee in m'n rechterhand en een schaafwond op m'n heup. Verder alleen een deuk in m'n ego gelukkig.

Schade ketting: een spaak of drie.
Schade vallen: een paar krassen op de fiets en mezelf.
Zie daar de reden dat ik niet fixed wil rijden :D

Snee in de hand is kut! Sterkte!

Riamh mé ag dul a thabhairt duit suas, ní bheidh mé in iúl duit síos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Dit is wel de eerste (twee) keer dat het fout gaat in 3 jaar oid.

De snee zit in de aanhechting van m'n pols naar hand en is erg kort, maar wel goed diep. Ik heb vanmiddag de stukjes gras er uit gevist en nu het schoon is ziet het er best netjes uit. Mijn heup is een beetje beurs maar dat is ook nog goed te doen. Overigens was ik denk ik niet gevallen als ik kliks of beugels/gespen had. Maar die heb ik niet.

Mijn vader belde vanmiddag, hij is een Viner frame tegen gekomen ergens, en hij schijnt er erg goed uit te zien, ook de goede maat. Hopelijk zit 'ie echt zo goed in de lak als ik hoorde, dan kan ik gewoon alles om schroeven en hoef ik m'n eigen fiets niet opnieuw te verven :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter91

Peter91

<=]

@TheZeroorez
Hoop dat het frame wat is ja!
Kut dat je gevallen bent, beterschap :P

Ik heb net ff 4 zaffiro's gekocht, kost geen drol hier: http://www.itekwebwinkel.nl/c-1445147/buitenbanden/

Edit:
Leiden heeft kut fietspaden.
Dat gare wegdek heeft zojuist m'n achterband gesloopt.
Gelukkig mocht ik m'n fiets mee de bus in nemen :)
Dus morgen maar eens kijken wat de lokale fietsen maker voor me heeft.

Iemand nog speciale dingen voor een binnen band?

[ Voor 41% gewijzigd door Peter91 op 10-07-2012 19:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hatsieflatsie
Afbeeldingslocatie: http://mashsf.com/_img/photos_modules/project_space/08.jpg

Wat voor nut heeft zo'n schuin aflopnende bovenbuis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nedra
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 17-10-2023
sjeez wat een mooi fietsje. Een aflopende buis geeft je een iets agressievere houding. Dit valt nog heel erg mee, veel pursuit fietsen gaan nog veel schuiner
Afbeeldingslocatie: http://arden.nl/wp-content/uploads/cache/2012/06/bianchi-001/-1158230721.jpg?38b086

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 295814

komen er nog how to's? ik wil weer een fiets :) En waarom niet zelf eentje bouwen dacht ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hatsieflatsie
Thnx voor je reply. Merk je overigens iets of je op een 58cm of 55cm frame zit, daar de zadel en stuur zodanig voor je aangepast worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _ferry_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

In theorie wel, want de andere afmetingen veranderen mee, dus je komt bij een kleiner frame automatisch dichter op je stuur. Dan kun je dus wel een langere stuurnok monteren, maar dat geeft weer een ander stuurgedrag.
Maar tussen 58 en 55 zijn die verschillen minimaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hatsieflatsie
Thnx. Dus maar genoegen nemen met een 58-frame.

Op zoek naar inspiratie om een fiets te bouwen, kwam ik deze tegen:

Afbeeldingslocatie: http://i1144.photobucket.com/albums/o484/Jeetje_photos2/cannondales/Messenger2.jpg

Van dit topic: http://www.mountainbike.n...hp?f=14&t=89387&view=next
Damn, dat is een mooie fiets. Zoiets wil ik dus bouwen, maar dan fixed. Helaas kan ik geen Cannondale messenger frames meer vinden. :P

[ Voor 13% gewijzigd door Hatsieflatsie op 12-07-2012 21:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikmattie
Op vanakntie (Lucca, Toscane) kwam ik deze bijzondere fiets tegen.
Mooi vind ik hem niet, wel bijzonder
Afbeeldingslocatie: http://farm9.staticflickr.com/8292/7568390448_51c12ebee8_z.jpg
20120605-DSC02848 by ikmattie, on Flickr

Mijn Flickr; Sony A7iii

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Zie ik dat nou goed, heeft 'ie een 'Canadian' uit South Park als dop voor z'n stuurpen gebruikt? :D Ik vind het ook net iets te geforceerd 'apart', maar apart is 'ie zeker.

Dat frame was trouwens niks, het achterwiel heb ik wel weer recht gespaakt *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Word er echt helemaal gek van, heb ik me bike naar de fietsenmaker gebracht krijgen ze de trapas er niet uit omdat er nog een crank aan zat. Ik zeg: het is een losse as, haal de andere kant eraf en je kan hem er zo uit tikken (had ik toen ik hem wegbracht nog niet bedacht). Nee dat lukte niet omdat die kant vast zat al heb ik dat ding er al vaak zat uitgehaald. Ik haal hem op en inderdaad, muurvast, zelfs met WD-40 niet meer los te krijgen. Denk dat ze hem de verkeerde kant opgedraaid hebben, kan gewoon niet anders >_>

Ik denk dat ik het straks nog ff probeer en als het niet lukt haal ik een ander frame, ben deze helemaal zat. Nog ff kijken of ik er een haal via marktplaats of dat ik helemaal van het gezeik af wil zijn en een nieuwe koop. Voor het geval dat het de 2e optie word, heeft iemand nog tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nedra
Niet frans kopen als ie 2ehands is, haha. Wat voor frame zou je voor willen gaan? Metaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter91

Peter91

<=]

Lekker verhaal,
Kom ik uit werk, gelukkig hele rit al gehad, trap ik bij m'n achterpoort m'n lockring en tandwiel los..
Straks maar eens kijken of dat weer simpel vast te zetten is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Niet frans kopen idd >_>

een metalen frame ja want ik hou niet van die dikke aluminium buizen.
deze of deze zien er leuk uit maar kans is groot dat ik voor deze ga. super mooi afgewerkt en daar weet ik 100% zeker dat het goed zit met alles

Nu ff mijn bike weer in elkaar zetten en over twee weken ofzo die denk bestellen, of de lugged base maar als ik dat geld er al aan uitgeef....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter91

Peter91

<=]

Iemand nog tips om een lockring vast te zetten zonder tool?
Als die niet krom is, want zo zag het er even uit..

Nevermind,
Lockring is krom, of het het draad op m'n achterwiel is naar de klote. Er zat wel ijzerslijpsel bij, dat kan nooit goed zijn..

[ Voor 39% gewijzigd door Peter91 op 17-07-2012 19:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Lockring vastzetten zonder tools zou ik niet doen, ga dan ff langs de fietsenmaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter91

Peter91

<=]

Ja zal ik donderdag even doen.
Als die zegt dat er niets meer van te maken is, zal ik maar een garantie claimen.
Want ja, ik rijd op zo'n create bike..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Griptang heeft me daar vorige week bij geholpen. Wel goed in een nokje zetten met zijn bek, dan hoeft hij niet zo strak. En nog voordat hij er compleet afgedraaid is de tang los maken en met de hand verder draaien, anders knijp je hem denk ik fijn tot een ei.

[ Voor 3% gewijzigd door TheZeroorez op 17-07-2012 21:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nedra
Anoniem: 243552 schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 17:30:
Niet frans kopen idd >_>

een metalen frame ja want ik hou niet van die dikke aluminium buizen.
deze of deze zien er leuk uit maar kans is groot dat ik voor deze ga. super mooi afgewerkt en daar weet ik 100% zeker dat het goed zit met alles

Nu ff mijn bike weer in elkaar zetten en over twee weken ofzo die denk bestellen, of de lugged base maar als ik dat geld er al aan uitgeef....
Als ik de euro's had zou ik absoluut voor een tonta gaan, ik vind het hele coole frames gebouwd uit een mooie filosofie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Over deze fiets heb ik net een mail gekregen dat het standaard BSA draad is. Het is wel een stuk goedkoper als een heel nieuw frame

Ik ga iig mijn fiets nog even wegbrengen, broer van een collega heeft ook een fietsenzaak en die specialiseert in fixed gear dus wellicht dat het hem wel lukt.

Moeilijke keuze, het liefst zou ik een heel nieuw frame willen, enige wat me tegen houd is de prijs (ook het powdercoaten bij tonta zelf vind ik nogal duur)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r3v0ss
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 29-11-2021
Heb m'n donorfiets uit elkaar liggen en nu wil ik de buitenbanden vervangen, deze vallen uit elkaar en er staat geen maataanduiding (meer) op. Op de binnenband staat de maat 700x20c. Moet er dan ook een 700x20c buitenband op of kan daar een 700x23c buitenband op, aangezien deze algemener zijn? De info en tabellen die ik online vind geven niet echt uitsluitsel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjebakka

Tjebakka

r3v0ss schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 09:53:
Heb m'n donorfiets uit elkaar liggen en nu wil ik de buitenbanden vervangen, deze vallen uit elkaar en er staat geen maataanduiding (meer) op. Op de binnenband staat de maat 700x20c. Moet er dan ook een 700x20c buitenband op of kan daar een 700x23c buitenband op, aangezien deze algemener zijn? De info en tabellen die ik online vind geven niet echt uitsluitsel.
Gewoon een 23c omheen doen. Buitenband is natuurlijk breder dan de binnenband :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r3v0ss
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 29-11-2021
Tjebakka schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 09:55:
[...]

Gewoon een 23c omheen doen. Buitenband is natuurlijk breder dan de binnenband :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wâldpyk

wâldpyk

iemand met create wielset? ik heb nu andere buitenbanden er op zitten, maar vandaag een klapband gehad toen ik plat door de bocht ging.

blijkbaar passen de buitenbanden niet goed, ben dus op zoek naar een goede vervanger voor de standaard banden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter91

Peter91

<=]

Ik heb Vittoria Zaffiro's erop en geen problemen?
Maar hij staat nu te koop, ga toch liever zelf wat bouwen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wâldpyk

wâldpyk

Peter91 schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 22:34:
Ik heb Vittoria Zaffiro's erop en geen problemen?
Maar hij staat nu te koop, ga toch liever zelf wat bouwen..
same op de create wiel set, tot nu toe 5 klapbanden gehad en 4keer leg gereden, in 2 week tijd -.-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter91

Peter91

<=]

Ik ook op create, maar nog nergens last van. Pas 1 weekje, dat wel.
Maar als ik dat ding verkocht krijg, wil ik denk voor dit gaan: http://rat-bikes.com/the-fixer-fixed-gear-framekit.html
Net even wat betaalbaarder dan een leader 725, omdat hier al een voorvork bij zit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 202119

Ik heb sinds kort ook een baan fiets gekocht voor naast mijn racefiets.

Afbeeldingslocatie: http://farm9.staticflickr.com/8294/7537591918_aae9d65777_z.jpg

Foto's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark de man
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 22-05 10:09

mark de man

Wij zullen doorgaan...

Nice! Mooie foto's!
De Bianchi Pista Blijft één van mijn favorieten.

[ Voor 10% gewijzigd door mark de man op 23-07-2012 21:15 ]

Join het DPC Whatpulse team

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dank je! Ik heb afgelopen weekend gemerkt dat je er heel makkelijk heel hard op kan rijden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nedra
wow yeh, de Bianchi Pista is inderdaad één van de mooiste! Is dit nog altijd in Barcelona? Heb daar een paar keer fixed gereden..heerlijk! Overigens, wat mocht ie kosten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjebakka

Tjebakka

Anoniem: 202119 schreef op maandag 23 juli 2012 @ 18:11:
Ik heb sinds kort ook een baan fiets gekocht voor naast mijn racefiets.

[afbeelding]

Foto's
Nice bike! Maar slam that stem! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hatsieflatsie
Zijn er hier ook mensen die een racefiets met remmen en al naar fixed gear met remmen ombouwen, vanwege zijn heerlijke gevoel van 'drive'die je alsmaar dwingt om door te blijven trappen?

En dus niet vanwege onderhoud of gewicht.

[ Voor 13% gewijzigd door Hatsieflatsie op 24-07-2012 12:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@Nedra: Ik woon nog steeds in BCN inderdaad :-)
@Tjebakka: Die Ritchey Classic stem is echt heerlijk, alleen gaat die niet dieper dan dit. Voor mij is de geometrie prima zo omdat ik vrij lang ben en anders echt mijn rug ga bezeren.

Afgelopen weekend gefietst:

Route: Barcelona - Can Parpers - Barcelona
Distance: 70,44 km
Time: 2:33:20
Avg Speed: 27,6 km/h
Elevation Gain: 622 m
Calories: 1.837 C
Avg Temperature: 34,1 °C
Bike: Jan Janssen road bike
Link: http://connect.garmin.com/activity/200818168

Route: Barcelona - Can Parpers - Mataro - Barcelona
Distance: 70,00 km
Time: 2:31:07
Avg Speed: 27,8 km/h
Elevation Gain: 517 m
Calories: 1.606 C
Avg Temperature: 27,3 °C
Bike: Bianchi Pista 48/15 fixed gear
Link: http://connect.garmin.com/activity/201102086

Route: Barcelona - Calella - Barcelona
Distance: 100,18 km
Time: 3:14:53
Avg Speed: 30,8 km/h
Elevation Gain: 428 m
Calories: 2.086 C
Avg Temperature: 27,7 °C
Link: http://connect.garmin.com/activity/201434171

Route: Barcelona - Sitges - Barcelona
Distance: 91,38 km
Time: 3:06:57
Avg Speed: 29,3 km/h
Elevation Gain: 721 m
Calories: 1.861 C
Avg Temperature: 29,2 °C
Link: http://connect.garmin.com/activity/201813882

----

Distance: 332 km
Avg Speed: 28,9 km/h
Elevation Gain: 2288 m

Dit zijn wat kilometer tijden van de zaterdag rit.... echt belachelijk hard lopen blazen met z'n 3'en:

Afbeeldingslocatie: http://farm9.staticflickr.com/8145/7608926582_795e45c7d2_o.png

Afbeeldingslocatie: http://farm8.staticflickr.com/7266/7615358306_fc2f9d5303.jpg

1 x Bianchi pista
1 x Cinelli Mash Bolt
1 x Cinelli Mash Histogram

Allemaal met 48/15

https://vimeo.com/46142690

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjebakka

Tjebakka

Anoniem: 202119 schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 13:01:
@Nedra: Ik woon nog steeds in BCN inderdaad :-)
@Tjebakka: Die Ritchey Classic stem is echt heerlijk, alleen gaat die niet dieper dan dit. Voor mij is de geometrie prima zo omdat ik vrij lang ben en anders echt mijn rug ga bezeren.
Ik bedoel dat je die spacers onder je stuurpen weg moet halen. Naja, moet niks natuurlijk maar is wel mooier. En je stem staat dan dus lager.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Klopt, maar zoals ik al eerder aangaf is de geometrie voor mij nu beter (ik ben 1.96 namelijk) en anders zit ik de hele tijd zo diep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hatsieflatsie
Jspr, mooie foto's en data! Mag ik vragen waarom je als wielrenner fixed rijdt? Dan blijf je als wielrenner in nadeel op heuvels en bochten kun je niet scherp nemen i.v.m. doordraaiende pedalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik noem mijzelf geen wielrenner eigenlijk, eerder een fietser! Ik heb er een baanfiets bij omdat ik het mooi vind voor erbij, en omdat het een goede manier van trainen is over vlak (kijk maar naar de snelheden in de tabel).

Een baanfiets heeft het bottombracket hoger zitten waardoor je schuiner kan fietsen, tevens gebruik ik SPD pedalen van Shimano waardoor ik nog meer speling heb voor ik de grond raak.
Ik kan nou niet zeggen dat ik echt veel nadeel ondervind in de bochten (enkel de snelheid als ik op mijn max. cadence zit), alhoewel ik op mijn Jan Janssen wel sneller kan afdalen omdat ik dan een lagere cadence heb vanwege de versnellingen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hatsieflatsie
Thnx voor je reply. Op dit moment ben ik een fraaie wielrenfiets aan het ombouwen tot een fixed 14/48, en dat als m'n vaste wielrenfiets te gaan gebruiken. Alhoewel ik fixed nog uitgebreid moet ervaren, denk ik niet dat het verzet mij zwaar zal vallen. Immers, ik deed jarenlang iedere dag met 13/52 op m'n oude wielrenfiets en had geen drang om te schakelen, op enkele steile hellingen na.
Nadat ik hem omgebouwd heb, zal de fixed m'n vaste en enige wielrenfiets zijn. Er komt dan geen wielrenfiets met versnellingen meer bij aan pas.
Ik doe het niet voor het lichtere gewicht, of onderhoud, maar vanwege het heerlijke gevoel van 'drive'die je alsmaar dwingt om door te blijven trappen. Je ervaart meer snelheidsgevoel omdat hij je 'trekt'. O+.

Vreemd genoeg lees ik hier daarover niemand wat zeggen, waardoor ik mij afvroeg of ik de enige was die om dat bijzondere reden gaat doen.... :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pennu
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 05-11-2024
Hatsieflatsie schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 19:40:
Ik doe het niet voor het lichtere gewicht, of onderhoud, maar vanwege het heerlijke gevoel van 'drive'die je alsmaar dwingt om door te blijven trappen. Je ervaart meer snelheidsgevoel omdat hij je 'trekt'. O+.

Vreemd genoeg lees ik hier daarover niemand wat zeggen, waardoor ik mij afvroeg of ik de enige was die om dat bijzondere reden gaat doen.... :o
Dat is precies wat mij tegenhoudt om nog een 'echte' koersfiets te kopen. Ik heb een leuke stalen Colnago met chroom, Campagnolo-spul en andere swag, maar uiteindelijk staat deze vooral binnen mooi te zijn. Ik rij voornamelijk op mijn cheapo en bijna stock Fuji pistefiets juist omdat die, zoals jij het noemt, drive zo leuk is.
Loopt als een spreekwoordelijke trein.

Ripped and sweet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nedra
Hatsieflatsie schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 19:40:
Thnx voor je reply. Op dit moment ben ik een fraaie wielrenfiets aan het ombouwen tot een fixed 14/48, en dat als m'n vaste wielrenfiets te gaan gebruiken. Alhoewel ik fixed nog uitgebreid moet ervaren, denk ik niet dat het verzet mij zwaar zal vallen. Immers, ik deed jarenlang iedere dag met 13/52 op m'n oude wielrenfiets en had geen drang om te schakelen, op enkele steile hellingen na.
Nadat ik hem omgebouwd heb, zal de fixed m'n vaste en enige wielrenfiets zijn. Er komt dan geen wielrenfiets met versnellingen meer bij aan pas.

Ik zal je zeggen dat het mij behoorlijk tegen viel, 46x12 voelde op m'n fixie veel zwaarder aan dan toen het nog een racefiets was. Ik rij nu 46x12, moeiteloos door de stad heen scheuren

@jspr, ziet er leuk uit! Barcelona is echt een fijne stad om fixed te rijden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ook is het gewenning en simpelweg sterkere benen hebben/krijgen ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter91

Peter91

<=]

Net voor 250 een groene Leader 725 gekocht, met balhoofd stuurpen en BB.
Word opgebouwd met witte onderdelen :)

Iemand nog tips voor een goede witte crankset van max 70euro?

Afbeeldingslocatie: http://a1.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/480405_339154046168443_554940689_n.jpg

[ Voor 22% gewijzigd door Peter91 op 28-07-2012 21:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mooie frames zijn dat, ik vind alleen de stem niet echt mooi, maar dat is kwestie van smaak.
Crankset, wat zoek je precies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter91

Peter91

<=]

Stem zat erbij, bij het koga stuurtje dat hier ligt zit wel een mooie en witte :)

Er zit een Miche PISTA 107mm BB in, 165mm of 170mm en 46 tands.
Blad hoeft niet persé wit te zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wellicht een Sram Omnium Zwart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjebakka

Tjebakka

Die omniums zijn 300 euro jspr. :p

Peter91, zoek eens naar een Pake crank. Niet de allerbeste cranks, maar wel in 1001 kleuren verkrijgbaar en niet te duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter91

Peter91

<=]

Budget zal iets om hoog moeten, ik vind ze vanaf 80 euro. Moet wel witte crank-arm hebben..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Volgens mij gaan die Omniums al vanaf 250 trouwens, maar verder anders iets van Origin8?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wâldpyk

wâldpyk

iemand een adres om velg stickers goedkoop custom te laten maken?

ik wil de volgende tekst op mijn achter wiel : live fast die young

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjebakka

Tjebakka

waldpyk schreef op zondag 29 juli 2012 @ 22:34:
iemand een adres om velg stickers goedkoop custom te laten maken?

ik wil de volgende tekst op mijn achter wiel : live fast die young
Ben ik ook wel benieuwd naar! Al weet ik wel dat de vrouw/vriendin van een teamgenoot van mij in de Tour For Life custom stickers uitdraait.

Pagina: 1 ... 8 ... 22 Laatste