Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 315629

Digitaal verlies door signaalstoring? Sluit alleen de blu-ray aan, en haal de kabelaansluiting van de flatscreen en de CI+ cam eruit gebeurt het nog met de blu-ray? heb je een andere 1.3 HDMI kabel? Als je deze gebruikt gebeurt het nog steeds? Indien het niet meer voorkomt: CI+ cam erin en opnieuw proberen, dan de kabelaansluiting.
Staan er draadloze toestellen kortbij je apparatuur (draadloze telefoon, babyfoon?) Gebruik je ethernet powerline op je stopcontacten? Zit alles op dezelfde stroomkring? Plaats flatscreen op andere stroomkring (verlengkabel naar slaapkamer of zo) ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xnergy
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 01-07 19:46
Anoniem: 315629 schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 16:14:
Digitaal verlies door signaalstoring? Sluit alleen de blu-ray aan, en haal de kabelaansluiting van de flatscreen en de CI+ cam eruit gebeurt het nog met de blu-ray? heb je een andere 1.3 HDMI kabel? Als je deze gebruikt gebeurt het nog steeds? Indien het niet meer voorkomt: CI+ cam erin en opnieuw proberen, dan de kabelaansluiting.
Staan er draadloze toestellen kortbij je apparatuur (draadloze telefoon, babyfoon?) Gebruik je ethernet powerline op je stopcontacten? Zit alles op dezelfde stroomkring? Plaats flatscreen op andere stroomkring (verlengkabel naar slaapkamer of zo) ....
Mijn excuses, dit had ik zelf gelijk kunnen vermelden..

Wat ik heb gedaan:

- Alle kabels losgehaald inclusief de smartcard van Ziggo eruit gehaald.
- Draadloze apparaten uitgeschakeld zoals Wifi netwerk, draadloze telefoon, Wii etc.
- Ethernet Powerline adapters uit het stopcontact gehaald.
- Andere kabeldoos geprobeerd en de tv daarna direct op het stopcontact aangesloten (heb nu even geen verlengkabel dus die ga ik ergens vandaan toveren)
- Digitaal verlies heb ik niet, mijn signaal ligt tussen de 80 en de 90, bitfoutfrequentie staat constant op 0.
- Digitenne heb ik in huis, maar ook die heb ik uit het stopcontact gehaald.

En het probleem blijft zich voordoen. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 20096

Ik heb twee vragen over een LE37B650T2WXXN met firmware T-CHL7DEUC 2005.0

Is de nieuwste firmware versie 2006.0 van de samsung site alleen te installeren op een T2P model?

Ik kan in het servicemenu komen zoals beschreven in het starttopic (Standby -> Info -> Menu -> Mute -> Power (On)
Maar hoe stel ik dan in om de 'Zap time' te versnellen?

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 20096 op 04-02-2010 17:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xnergy
Kom er net achter dat mijn ue46b7020 krom is, als ik vanaf boven naar beneden kijk is het scherm gebogen. :( Ook langs de bovenrand zit er een knik in. Meer mensen met dit probleem?

Dit is niet mijn tv, heb dit op internet gevonden maar het lijkt er wel op.

Afbeeldingslocatie: http://www.pbase.com/image/118615266.jpg

Komt van deze site.

[ Voor 43% gewijzigd door xnergy op 04-02-2010 18:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

GekkeHekke®, LE37B650T2W Upgrade File (ver.T-CHL7DEUC-2005.0) is de laatste firmware voor jou CI model, de andere is een CI+, andere hardware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@xnergy, zal dan wel aan de flatscreen liggen zeker?Vreemd dat je het alleen met blu-ray en ziggo voorhebt, niet met digitenne of zit daar geen HD op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xnergy
Digitenne geeft alleen een digitaal signaal, met ziggo heb ik het alleen met HD zenders, niet met de digitale zenders. Het ligt vast aan me scherm, wil gewoon een nieuwe. Ik ga morgen terug naar de winkel, ben er echt zat van. Maar waarschijnlijk heb ik gewoon pech. ;(

[ Voor 33% gewijzigd door xnergy op 04-02-2010 21:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pietje63
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17:11

pietje63

RTFM

pietje63 schreef op maandag 01 februari 2010 @ 20:34:
Ik heb de Samsung LE37B650 (afgelopen weekend gekocht bij de Mediamarkt). Tot nu toe zeer tevreden, zelfs sd digitale TV ziet er top uit. Wat ik niet voor elkaar krijg (maar wel een logische functie lijkt) is het volgende:

Ik wil graag MP3 muziekjes luisteren via de USB (of streamend vanaf mijn computer) en tegelijkertijd het scherm uitzetten. Tijdens TV kijken kan ik het scherp uitzetten (menu-instellingen-algemeen-spaarstand-beeld uit). Het vervelende is dat de menu optie 'niet beschikbaar' is tijdens het afspelen van MP3 muziek.

Iemand hier al een oplossing voor?
Kleine kick..

De grootste Nederlandstalige database met informatie over computers met zoekfunctie!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Volkert
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 26-05 16:08
Als je nu gewoon die HT-BD1220 koopt, dan kun je daar je stick insteken :)

Maar even serieus:Qua media play is Samsung in zijn algemeenheid erg beperkt qua extra mogelijkheden, dus ik houd dit op een "nee, je kunt het beeld niet uitzetten tijdens het afspelen van MP3."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
  • Laatst online: 02-07 07:30
Er is een leuke site voor Samsung TV's.

Met het programma SamyGO ChanEdit kun je de zendervolgorde op je PC aanpassen en weer naar de TV sturen. Werkt super op een LE32B650 en geen gedoe meer om alles in te stellen op je TV.
Zendervolgorde is ook niet mogelijk op de meeste Samsung's.

Op de site staat nog meer info o.a hoe je Telnet kunt activeren op de TV. Dit gaat met aanpaste firmware's en daar heb ik mij nog niet aan gewaagd. Maar onderstaande net getest en werkt prima.

Alleen het hernoemen van TV zenders heeft geen zin. Deze werken even en dan krijgt het de onginele naam weer terug.

De stappen

Steek een USB stick in de TV en zet de TV aan.
Nadat de TV de stick heeft herkend sluit je dat scherm af.
Druk nu op de TV 1x Vol Down en dan direct hou je de ENTER toets net zolang vast todat je een scherm ziet.

If this doesn't work, check that "Speaker Select" in "Sound Menu" is set to "TV Speaker". Anynet+ (HDMI-CEC) should be disabled.

Kies voor TV to USB
De bestanden worden op de USB stick gekopiëerd.

Verwijderd de USB stick uit je TV en steek deze in de PC.

Software downloaden en opstarten.
Ik ga er van uit dat Java Runtime Environment is geinstalleerd (http://java.com/en/download/manual.jsp).
Zo niet deze eerste installeren via de link.

Controleer compatibility op http://samygo.sourceforge.net/
Dan onder "SamyGO File Downloads" bij "SamyGO Applications" download "SamyGO ChanEdit v0.42.tar.bz2"
Ook onder "SamyGO Applications" onder "SamyGO ChanEdit SWT Libraries" download "SamyGoChanEd_lib-Win32.tar.bz2"
Pak "SamyGO ChanEdit v0.42.tar.bz2" uit zodat je de "SamyGO ChanEdit" folder hebt.
Pak in deze folder "SamyGoChanEd_lib-Win32.tar.bz2" uit.
In de folder "SamyGO ChanEdit" staat dan een folder "SamyGoChanEd_lib".
Start SamyGoChanEd.jar

Kies voor File --> Open
Blader naar je USB stick en ga naar de folder: T-CHLCIPDEUC/Clone
Open het bestand: map-CableD
Sleep de kanalen in de juiste volgende en sla het bestand weer op.

Steek de USB stick weer in de TV
Druk nu op de TV 1x Vol Down en dan direct hou je de ENTER toets net zolang vast todat je een scherm ziet.

Kies voor USB to TV
De aangepaste bestanden worden gekopiëerd naar de TV.
De TV zal uit gaan en weer aan en de nieuwe volgorde is actief.

Uiteraard alles op eigen risco en maak voor je een aanpassing doet een kopie van de Clone map zodat je altijd alles terug kunt zetten zoals het was.

Bron: http://sourceforge.net/ap..._ChanEdit_-_Chanel_Editor

[ Voor 5% gewijzigd door MikeOO op 06-02-2010 10:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VivaAtloni
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20:13
Ik heb gisteren mijn philips 42pfl8404 weer teruggebracht, vanwege de verschrikkelijke kijkhoek. Als ik in een hoe van 25 graden vanaf het midden zat, was het beeld al flets en het zwart overbelicht. Is ook een bekend issue bij deze tv lees ik op de forums.
Ik heb nu mijn oog laten vallen op een samsung le40b650. Hoe is de kijkhoek van deze televisie?

24x sf175s + gw5000-dt op oost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JKratos
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 21:46
VivaAtloni schreef op zaterdag 06 februari 2010 @ 23:23:

Ik heb nu mijn oog laten vallen op een samsung le40b650. Hoe is de kijkhoek van deze televisie?
Ik heb hier de 37 inch variant staan en heb me nog nooit geirriteerd aan de kijkhoek. Vanuit elke hoek heb ik perfect scherp beeld en de goede en juiste kleuren. Of dit nou dmv digitale tv is, gamen op de Wii via component of een HD film via hdmi. De kijkhoek blijft altijd even prima en fijn om naar te kijken.

''Choose your enemies carefully because they will define you. Make them interesting, cos in some ways they will find you. They're not there in the beginning but when your story ends. Gonna last with you longer than your friends.''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VivaAtloni
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20:13
Ok, kijkhoek is dus goed. Ik lees op diverse fora, dat het belangrijk is dat er een SQ paneel in de tv zit.
Ik ben benieuwd naar ervaringen van personen die een le40b650 hebben welk paneel ze hebben. En dan de ziggo gecertificeerd dus PXXN. Het staat op de stikker aan de rechter zijkant van de tv:

AA (Followed by 2 numbers) = AU Panel
CN (Followed by 2 numbers) = CMO Panel
SQ (Followed by 2 numbers) = Samsung Panel

24x sf175s + gw5000-dt op oost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pietje63

pietje63

RTFM

VivaAtloni schreef op zondag 07 februari 2010 @ 10:49:
Ok, kijkhoek is dus goed. Ik lees op diverse fora, dat het belangrijk is dat er een SQ paneel in de tv zit.
Ik ben benieuwd naar ervaringen van personen die een le40b650 hebben welk paneel ze hebben. En dan de ziggo gecertificeerd dus PXXN. Het staat op de stikker aan de rechter zijkant van de tv:

AA (Followed by 2 numbers) = AU Panel
CN (Followed by 2 numbers) = CMO Panel
SQ (Followed by 2 numbers) = Samsung Panel
Bij mij staat er AC... Wel tevreden overigens.

De grootste Nederlandstalige database met informatie over computers met zoekfunctie!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 30-06 09:51
JKratos schreef op zondag 07 februari 2010 @ 00:17:
[...]

Ik heb hier de 37 inch variant staan en heb me nog nooit geirriteerd aan de kijkhoek. Vanuit elke hoek heb ik perfect scherp beeld en de goede en juiste kleuren. Of dit nou dmv digitale tv is, gamen op de Wii via component of een HD film via hdmi. De kijkhoek blijft altijd even prima en fijn om naar te kijken.
Of je hebt een Samsung zonnebril op, OF je wilt gewoon niet toegeven dat de inkijkhoek van alle LCD tv's op een gegeven moment voor kleurverloop zorgen.

Dit is inhetert aan de LCD-techniek en dit zal denk ik altijd blijven. Het is nu in mindere mate dan bij de eerdere tv's, maar het blijft wel. Het zwart wordt lichter/grijzig en de keuren verlopen.

Als je echt een goede inkijkhoek wilt hebben, zal je voor plasma moeten gaan. Als je kan leven met een mindere inkijkhoek, dan is LCD een optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 327004

Een probleempje :
Ik heb thuis een samsung lcd-tv serie 5 staan,Deze TV heeft onder andere een usb-poort
Bij aanschaf had ik gedacht dat het mogelijk zou zijn om films op een gegevensdrager te zetten, op deze usb-uitgang aan te sluiten en naar deze films te kijken.Dus heb ik een film op mijn ipod nano 16gb gezet en deze ipod aangesloten op de tv,De tv herkent de ipod en er komt een menu te voorschijn waar je kunt kiezen om audiobestanden of foto's die op de iPod staan weer te geven maar de film die er op staat kan ik niet vinden en dus bijgevolg niet laten afspelen,overigs heb ik deze film er gewoon opgezet via windows verkennner en het is een AVI-bestand.
Kan iemand mij helpen? :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvM
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22:12

NvM

Anoniem: 327004 schreef op zondag 07 februari 2010 @ 18:40:
Een probleempje :
Ik heb thuis een samsung lcd-tv serie 5 staan,Deze TV heeft onder andere een usb-poort
Bij aanschaf had ik gedacht dat het mogelijk zou zijn om films op een gegevensdrager te zetten, op deze usb-uitgang aan te sluiten en naar deze films te kijken.Dus heb ik een film op mijn ipod nano 16gb gezet en deze ipod aangesloten op de tv,De tv herkent de ipod en er komt een menu te voorschijn waar je kunt kiezen om audiobestanden of foto's die op de iPod staan weer te geven maar de film die er op staat kan ik niet vinden en dus bijgevolg niet laten afspelen,overigs heb ik deze film er gewoon opgezet via windows verkennner en het is een AVI-bestand.
Kan iemand mij helpen? :w
Volgens mij kan de 5 serie 'officieel' geen videobestanden afspelen. Er is wel een manier om het wel aan de gang te krijgen. Of het werkt weet ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21:50
NvM schreef op zondag 07 februari 2010 @ 19:59:
[...]

Volgens mij kan de 5 serie 'officieel' geen videobestanden afspelen. Er is wel een manier om het wel aan de gang te krijgen. Of het werkt weet ik niet.
Procedure werkt prima op mijn B650, echter op de B550 van mijn zwager helaas niet.

Edit : de B550 kan sowieso geen videobestanden aan, slechts audio en foto's.

[ Voor 8% gewijzigd door dafmay op 07-02-2010 21:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JKratos
StealthyPeanut schreef op zondag 07 februari 2010 @ 12:22:
[...]

Of je hebt een Samsung zonnebril op, OF je wilt gewoon niet toegeven dat de inkijkhoek van alle LCD tv's op een gegeven moment voor kleurverloop zorgen.

Dit is inhetert aan de LCD-techniek en dit zal denk ik altijd blijven. Het is nu in mindere mate dan bij de eerdere tv's, maar het blijft wel. Het zwart wordt lichter/grijzig en de keuren verlopen.
Ik heb geen zonnebril op dus dat kan het sowieso niet zijn ;) en ik wil best toegeven dat de inkijkhoek op een gegeven moment voor kleurverloop zorgt als dat zo is. Dit kan ik echter nog niet zeggen omdat ik de TV nog niet zolang heb maar tot nu toe is het mij (nog) niet opgevallen. Tot nu toe, zoals gezegd, prima beeld en niets te klagen.

''Choose your enemies carefully because they will define you. Make them interesting, cos in some ways they will find you. They're not there in the beginning but when your story ends. Gonna last with you longer than your friends.''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Volkert
dafmay schreef op zondag 07 februari 2010 @ 21:16:
[...]
Edit : de B550 kan sowieso geen videobestanden aan, slechts audio en foto's.
Hoezo niet? http://www.avforums.com/f...v-divx-xvid-playback.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sparda
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13-08-2019
Iemand hier die zijn ervaringen over de B620 even kwijt wil? Ik vind de 650 er echt spuuglelijk uitzien, maar deze heeft wel een ander paneel... Scheelt ook "maar" 50 EUR ofzo in prijs... Dan moet ie al aardig beter performen wel, want het model vind ik echt maar niks ^^

PS: De 650-reeks zou (zogezegd) ook meer last hebben van input lag als ik het juist begrijp? Dan neig ik sowieso meer richting 620, daar ik de TV veel voor PS3 gaming zou gebruiken...

[ Voor 25% gewijzigd door sparda op 08-02-2010 19:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwelgh
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-07 14:50

zwelgh

-**-

sparda schreef op maandag 08 februari 2010 @ 18:51:
Iemand hier die zijn ervaringen over de B620 even kwijt wil? Ik vind de 650 er echt spuuglelijk uitzien, maar deze heeft wel een ander paneel... Scheelt ook "maar" 50 EUR ofzo in prijs... Dan moet ie al aardig beter performen wel, want het model vind ik echt maar niks ^^

PS: De 650-reeks zou (zogezegd) ook meer last hebben van input lag als ik het juist begrijp? Dan neig ik sowieso meer richting 620, daar ik de TV veel voor PS3 gaming zou gebruiken...
Verschil tussen de Samsung LE 40B620 en LE 40B650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sparda
Echt concreet komt daar niets uit de bus he :p Ok juist op vlak van de BD en DNIe+ e.d. wordt er wat gezegt, maar echt naar performance toe komt er niet veel uit de bus he ;) Ook merk ik op dat sommige sites zeggen dat de 620 een High dynamic contrast heeft, waar samsung zelf beweert dat het ultra is... Iemand die me op dit vlak kan verlichten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goman_NL
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21-09-2022
Weet iemand hoe je de ondertiteling in MKV of VOB files kan afspelen?
Wanneer ik mijn Externe HD via usb aan de tv hang speelt hij de mkv/vob files prima af maar ik kan de ondertiteling niet aanzetten.

Thx!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RvL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23:41

RvL

Als ik me niet vergis moet je de ondertitel er uit halen (b.v. met MKV toolnix) en deze in dezelfde map zetten als de MKV en met dezelfde naam als de MKV (op de extensie na dus ;))

Zo werkt het op mijn B6000 (aangepast naar B7000 in service menu) in ieder geval :)

Liefde maakt een smal bed breed!
Nu de dekens nog...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 30-06 12:24

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

MikeOO schreef op zaterdag 06 februari 2010 @ 10:35:

De stappen

Steek een USB stick in de TV en zet de TV aan.

If this doesn't work, check that "Speaker Select" in "Sound Menu" is set to "TV Speaker". Anynet+ (HDMI-CEC) should be disabled.
Bij mij werkt dit niet :(

Er gebeurt gewoon niets. Ik heb een UE37B6000

Misschien even ter bevestiging:
TV gewoon aanzetten (in dit geval even op NED 1 HD), druk eenmalig op Volume -, loslaten, dan direct 10 sec op ENTER drukken.

Er gebeurt dan niets.

Ook werkt het programma wat je nodig hebt niet. Misschien dat ik het verkeerd neerzet, maar hij klaagt over het missen van classes en weet ik wat nog meer. Ik heb alles gedownload en keurig uitgepakt, maar dat werkt blijkbaar niet.

[ Voor 27% gewijzigd door Hann1BaL op 09-02-2010 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GVR
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23:43

GVR

Goman_NL schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 12:28:
Weet iemand hoe je de ondertiteling in MKV of VOB files kan afspelen?
Wanneer ik mijn Externe HD via usb aan de tv hang speelt hij de mkv/vob files prima af maar ik kan de ondertiteling niet aanzetten.

Thx!!
subs moeten in een apart bestand staan, dus eerst extracten uit de MKV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Volkert
GVR schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 13:17:
[...]
subs moeten in een apart bestand staan, dus eerst extracten uit de MKV.
Dat is redelijk monnikenwerk, om via OCR er weer een SRT van te maken.

Makkelijker is in de praktijk om er op www.ondertitel.com de juiste SRT bij te zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GVR

GVR

Uit een MKV is met mkvextract de ondertitel makkelijk te halen. Vanuit VOB files heb ik het zojuist met subrip gedaan. 1x alle karakters ingeven, niet het leukste werk, maar in 5 min heb je de subs eruit. Moet nog gaan testen hoe de tv het slikt.

Met aparte subs downloaden zit je vaak weer met het synchroon lopen toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RvL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23:41

RvL

Redelijke monnikenwerk??

Welgeteld 2 commando's in de DOS prompt:
mkvmerge om te kijken welke stream in de MKV de ondertitels bevat
mkvextract om die stream er ook daadwerkelijk uit te plukken

Paar minuutjes wachten et voila: ondertitels. Geen gedoe met niet synchroon lopen of wazige vertaal/spellingsvauten bij custom ondertitels.

Voor een voorbeeld, zie ook deze post eens.

Liefde maakt een smal bed breed!
Nu de dekens nog...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
  • Laatst online: 02-07 07:30
Hann1BaL schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 13:02:
[...]

Bij mij werkt dit niet :(

Er gebeurt gewoon niets. Ik heb een UE37B6000

Misschien even ter bevestiging:
TV gewoon aanzetten (in dit geval even op NED 1 HD), druk eenmalig op Volume -, loslaten, dan direct 10 sec op ENTER drukken.

Er gebeurt dan niets.

Ook werkt het programma wat je nodig hebt niet. Misschien dat ik het verkeerd neerzet, maar hij klaagt over het missen van classes en weet ik wat nog meer. Ik heb alles gedownload en keurig uitgepakt, maar dat werkt blijkbaar niet.
Of het met elke TV werkt kan ik helaas ook niet vertellen. Kwestie van proberen en even daar op de site zoeken. Heb je ook gekeken of dit uit staat.

classes
Heb je het bestand SamyGoChanEd_lib-Win32.tar.bz2 uitgepakt. Je moet de inhoud kopieeren naar de map SamyGO ChanEdit

Je krijgt dan c:\\SamyGO ChanEdit\SamyGoChanEd_lib

Tevens dien je Java Runtime Environment te installeren als dat nog niet gebeurt is.

Als het dan nog niet werk dan houdt dat voor mij ook. Het programma werkt wel prima dus mogelijk dat je Windows omgeving hier problemen mee heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 01-07 23:53

SalimRMAF

SpaceX - 4K

In Canada heb je op sites reclame, waarin vermeldt staat dat de nieuwste Samsung 3D LED's vanaf morgen te koop zijn... O.a. bij BestBuy Canada. Ikzelf heb Bestbuy.ca bezocht maar hier nog niets over gevonden.

Ikzelf ben geinterreseerd in de 42C8700 O+

Superdun, zuinig, DVBC,T en S... >:)

Bron was btw AVSforum!

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

volgende 3D LED TV's komen op de markt lente/zomer:
40 duim: UE40C7000, UE40C7020, UE40C8000, UE40C9000
46 duim: UE46C7000, UE46C7020, UE46C8000, UE46C9000
55 duim: UE55C8000, UE55C9000!
geen weet van een 42 duim 3D LED?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 237909

hier vind ik wel een c8700 http://blog.fvdshop.be/20...9000-op-komst-met-3d-led/

De 700 staat blijkbaar voor 200 hertz schermen (klopt dat?). Maar idd worden er geen 42 inch schermen genoemd.

[ Voor 26% gewijzigd door Anoniem: 237909 op 10-02-2010 19:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Anoniem: 237909 schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 19:41:
hier vind ik wel een c8700 http://blog.fvdshop.be/20...9000-op-komst-met-3d-led/

De 700 staat blijkbaar voor 200 hertz schermen (klopt dat?). Maar idd worden er geen 42 inch schermen genoemd.
Ja sorry mensen, over dat ik 42 had gezegd; ik ben ook geinterreseerd in de LG's, en die zijn weer wel in 42". Samsung heeft dus alleen 40", my bad.

C8000: dit is de algemene serienaam, deze naam werd genoemd op CES2010. Naarmate de weken vorderde, lijkt het alsof de officiele naam is veranderd naar C8700. Alle 8-series hebben een 200HZ-scherm. ;)

Ik twijfel zeer tussen de 40C7600/7020, de 40C8700, en de LG 42?/47LE8500...

[ Voor 5% gewijzigd door SalimRMAF op 10-02-2010 21:07 ]

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank7
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10-12-2021
Voor een voorbeeld, zie ook deze post eens.
Heb een paar keer je post en je link geopend en gelezen, maar de uitleg vind ik nogal summier (sorry..)

Ben op het gebied van mkv en zeker in combinatie met ondertitels aardig nieuw, maar wil erg graag via de samsung led tv ondertitels zien. Via google vind je wel de meest exotische oplossingen (toch lopen de meningen op dit onderwerp aardig uiteen), maar een echt duidelijk stappenplan ben ik nog niet tegengekomen.
Enige hulp wordt erg gewaardeerd. Alvast bedankt.

Anoniem: 343230

Hallo heb zojuist een le40b650 gekocht.
Welke firmware update moet er op zitten en wat is het verschil nadat de nieuwe update op me tv zit?

In afwachting van jullie reactie,

Johnny

Anoniem: 344936

Kan iemand mij helpen met het volgende. Ik heb een Samsung UE40B7020 Led TV en een Buffalo HS-Live nas drive. Zoals eerder in forums gemeld krijg je steeds problemen met bestandstype niet herkend.
Nu blijkt dat mijn NAS drive XFS (linux) geformatterd is en dat de Samsung TV alleen maar het FAT16/32 of NTFS formaat ondersteund.
Is er iemand die een oplossing hiervoor weet, Zie wel alle mappen op mijn NAS drive maar verder kom ik niet

• NvM
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22:12

NvM

Anoniem: 343230 schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 07:45:
Hallo heb zojuist een le40b650 gekocht.
Welke firmware update moet er op zitten en wat is het verschil nadat de nieuwe update op me tv zit?

In afwachting van jullie reactie,

Johnny
Google.

Anoniem: 344975

Gister de LE37B650 voor mijn pa geïnstaleerd.
Hij kijkt maar naar een beperkt aantal kanalen en daarvan zitten sommigen onder getallen als 989 enzo.
Ik wil deze zenders achter elkaar zetten zodat 't te zappen valt met de "channel"knop.
Nu heb ik een aantal zenders "favoriet" gemaakt, er staat dan een hartje achter. Ik heb nu 2 probleempjes:
1. het lukt me niet alle kanalen die hij wil met een hartje te voorzien en 2. ik krijg ze niet in zijn volgorde (rtl7 staat bv op kanaal5)
Kan iemand me vertellen hoe ik zijn favoriete kanalen mooi achter elkaar kan krijgen?
Bij voorbaat dank.

• Volkert
Anoniem: 343230 schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 07:45:
T-CHL7DEUC-2005.0 van 30 oktober 2009.

• elpino.rv
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 02-07 11:23
Nicap schreef op zondag 24 januari 2010 @ 20:55:
lol, ok zo'n ding.

Nou, ik heb hem nog wel en hij werkt ook nog wel. Ik had alleen ineens last van "storingen" zoals ik omschreef in mijn andere post. Die traden dus op sinds ik een Samsung B650 heb. Ik las op een ander forum dat er meer mensen waren die dat hadden i.c.m. een samsung LCD. Het schijnt dat de samsung op een of andere manier stoort. Maar soms gaat het wel goed.
beetje late reactie, maar lees niet elke dag GoT... ik had ook problemen met mijn Samsung en mijn XBOX met XBMC en de afstandsbediening. Sinds ik de Samsung had pakte hij toetsen niet lekker of soms dubbel enzo, bleek na lang zoeken een energiebeheerstand te zijn in het menu (niet service menu, maar standaard menu). Je moet energie spaarstand uit zetten! Anders werken sommige afstandsbedieningen/ontvangers niet lekker.

• Joop557
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 20-07-2021
Anoniem: 344936 schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 13:44:
Kan iemand mij helpen met het volgende. Ik heb een Samsung UE40B7020 Led TV en een Buffalo HS-Live nas drive. Zoals eerder in forums gemeld krijg je steeds problemen met bestandstype niet herkend.
Nu blijkt dat mijn NAS drive XFS (linux) geformatterd is en dat de Samsung TV alleen maar het FAT16/32 of NTFS formaat ondersteund.
Is er iemand die een oplossing hiervoor weet, Zie wel alle mappen op mijn NAS drive maar verder kom ik niet
ALs je nas via het netwerk benaderd wordt door de tv maakt het niet uit hoe de schijf geformatteerd is. Alleen als het apparaat aan de usb ingang van de tv is gekoppeld en dus gebruik maakt van de dirversoftware in de tv, moet die fat32 of ntfs zijn geformatteerd. Maar de NAS/netwerkschijf aan het netwerk moet wel DLNA supporten, anders zal het helaas niet werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 344936

Joop557 schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 22:00:
[...]

ALs je nas via het netwerk benaderd wordt door de tv maakt het niet uit hoe de schijf geformatteerd is. Alleen als het apparaat aan de usb ingang van de tv is gekoppeld en dus gebruik maakt van de dirversoftware in de tv, moet die fat32 of ntfs zijn geformatteerd. Maar de NAS/netwerkschijf aan het netwerk moet wel DLNA supporten, anders zal het helaas niet werken.
Nas schijf ondersteund inderdaad DLNA, zit in het menu van de NAS en heet PCast, waar je e.e.a kan aansturen, verder werk ik met de TV met de USB dongle om draadloos verbinding te krijgen,Situatie is modem/router (fritzbox 7170) en daarachter een netgear switch hieraan is de NAS gekoppeld. Lijkt mij geen probleem te zijn. Kan in de mappen (op de TV) ook wel de bestandsnamen zien zowel foto's (jpeg) als muziek(mp3), maar kan geen van alle afspelen/zien. komt dan met de melding "bestandformaat niet herkend" of iets dergelijks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wat vinden jullie van het beeld van de LE40B650? Sommigen vinden de kleuren te overheersend.
Wat vinden jullie van de 100hz motion op deze tv is het allemaal mooi strak? Of vinden jullie het tegen vallen?

Ik hoop van jullie te horen!

Johnny

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pietje63

pietje63

RTFM

Anoniem: 344936 schreef op vrijdag 12 februari 2010 @ 06:47:
[...]

Nas schijf ondersteund inderdaad DLNA, zit in het menu van de NAS en heet PCast, waar je e.e.a kan aansturen, verder werk ik met de TV met de USB dongle om draadloos verbinding te krijgen,Situatie is modem/router (fritzbox 7170) en daarachter een netgear switch hieraan is de NAS gekoppeld. Lijkt mij geen probleem te zijn. Kan in de mappen (op de TV) ook wel de bestandsnamen zien zowel foto's (jpeg) als muziek(mp3), maar kan geen van alle afspelen/zien. komt dan met de melding "bestandformaat niet herkend" of iets dergelijks
Je kunt nog kijken naar http://samygo.sourceforge.net/ hiermee kun je netwerkshares ook op een alternatieve manier benaderen. Ondersteund meer bestandsformaten (alle formaten die USB ondersteund). Maar de vraag is of je je TV zo wilt 'Tweaken'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:13

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

Ik heb er dan toch eindelijk een Samsung B7000 40" gekocht en ben toch erg tevreden met de game performance.

Hier een mooi voorbeeld filmpje net vandaag gemaakt:

(er is nog een hele kleine hint van lag maar het is goed speelbaar ook in first person shooters online heb ik geen problemen zoals COD: WAW)

[ Voor 24% gewijzigd door BruceLee op 13-02-2010 02:51 ]

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sparda
Iemand enig idee of het mogelijk is om op de B530 te kijken hoeveel speeluren ie al heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcusso
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 22:37
BruceLee schreef op zaterdag 13 februari 2010 @ 02:48:
Ik heb er dan toch eindelijk een Samsung B7000 40" gekocht en ben toch erg tevreden met de game performance.

Hier een mooi voorbeeld filmpje net vandaag gemaakt:
[video]
(er is nog een hele kleine hint van lag maar het is goed speelbaar ook in first person shooters online heb ik geen problemen zoals COD: WAW)
Mooi gereden! Welk spel eigenlijk?

No Shame, only Fame!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robino
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:45
sparda schreef op zaterdag 13 februari 2010 @ 15:24:
Iemand enig idee of het mogelijk is om op de B530 te kijken hoeveel speeluren ie al heeft?
Zal vast wel ergens in het service-menu staan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sparda
OK :) 't was voor een maat dus ik kon het niet direct doornemen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 344829

Samsung gaat een nieuwe lijn LED TV's introduceren vanaf maart en daar komt ook een limited edition van.

Je kunt hier een glimp opvangen van deze limited edition. Zelf ben ik geen fan van deze kleur, maar wellicht iemand anders wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Anoniem: 344829 schreef op zondag 14 februari 2010 @ 13:43:
Samsung gaat een nieuwe lijn LED TV's introduceren vanaf maart en daar komt ook een limited edition van.

Je kunt hier een glimp opvangen van deze limited edition. Zelf ben ik geen fan van deze kleur, maar wellicht iemand anders wel :)
Ik zie alleen dat deze wit is, en dat terwijl samsung sowieso ook van de nieuwere series (voglens mij de C6-series) een zwarte, bruine en witte-variant op de markt gaat brengen.

Dit is zo te zien een C8700 in het wit; dat is wel exclusief... :>

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azrael
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-06 11:14
Samsung LE37B650 geen tv-beeld meer
Iemand enig idee? Na een reset geeft m'n tv geen beeld meer :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 344829

Ik kan het er persoonlijk niet uithalen welke versie dit exact is. Ik heb ook weer ergens gelezen dat de nieuwe Bluray speler ook in het wit uitgevoerd zal worden. Ik weet echter niet of het werkelijk om een limited edition gaat en hoeveel er dus geproduceerd gaan worden. Het lijkt mij dat een limited edition ook nog iets speciaals heeft ten opzichte van het standaard model. Ook dit kan ik weer niet vinden (behalve dan de kleur).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:13

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

S2801 schreef op zaterdag 13 februari 2010 @ 15:48:
[...]

Mooi gereden! Welk spel eigenlijk?
Dat is rFactor ;) www.rFactor.net

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S0epkip
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 01-07 16:42
Weet iemand of er via het (service)menu ook te achterhalen is hoeveel uur een TV al heeft aangestaan? Het gaat om een LE37M86BD.

Ook vraag ik mij af wat jullie ervaringen zijn met Digitenne op 37" fullHD, go or no-go?

PVO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giant87
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 02-07 08:57
Even een kleine waarschuwing, sluit geen Linux pc/netbook etc via VGA aan op Samsung tv's. Dit kan er voor zorgen dat je een rode waas krijgt over beeld dat bijvoorbeeld via HDMI binnenkomt. Is niet op te lossen zonder monteur.

http://forums.cnet.com/52...1139&tag=forum-w;forums06

Vreemd verhaal, maar toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastPinguin
  • Laatst online: 02-07 10:06
S0epkip schreef op zondag 14 februari 2010 @ 16:09:

Ook vraag ik mij af wat jullie ervaringen zijn met Digitenne op 37" fullHD, go or no-go?
Als je het externe kastjes gaat gebruiken is het een no-go. Je ziet duidelijk blokken. Ook met een redelijke afstand. Deze ervaring heb ik met een LE37B650.

Met zo'n CAM module heb ik geen ervaring. Ik durfde het risico niet te nemen om er 1 te kopen en ben overgegaan op UPC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Volkert
S0epkip schreef op zondag 14 februari 2010 @ 16:09:
Tja, 't is een kwestie van voor- en nadelen tegen elkaar afwegen.

Voordelen Digitenne:

- Goedkoper per maand

Nadelen Digitenne:

- Geen HD-beeld
- Storingsgevoeligheid
- Veel minder zenders, o.a. geen Duitsland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GVR

GVR

Sinds ik de LE37B650 heb, heb ik digitenne eruit gegooid. De extra abbo-kosten voor 'echte' digitale tv waren het betere beeld mij wel waard. Vond digitenne er niet mooi uitzien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdwardvGelder
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 23-05 19:15
Ik heb digitenne nu besteld, krijg deze week waarschijnlijk mijn 32inch led tv binnen, dan kijk ik wel hoe het beeld is, als het een beetje goed is houd ik het abonnement gewoon en anders stuur ik het binnen een maand gratis terug, dat kan zonder problemen als je de site leest.
Zou normaal een CAM module voor beter beeld zorgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 345511

Hallo Allemaal,

Ik ben nieuw hier en heb een vraagje.

Ik heb gister bij de media markt de Samsung LE37B530 37" Full HD gekocht.

Ik had thuis al een digitale decoder plus smartcard dus dit was snel aangesloten echter zit ik nu nog steeds met 2 afstandsbedieningen.

Er zit in de tv wel een sleuf in waar z'n kaart in moet. Is het mogelijk om de smartcard van ziggo rechtstreeks in de tv te plaatsen.

De ene verkooper zij van wel de andere niet.

Wie kan mij helpen.

Alvast bedankt.

Voor specificaties van het toestel:
http://www.mediamarkt.nl/...rerId=&pos=22&display=all

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Volkert
Anoniem: 345511 schreef op maandag 15 februari 2010 @ 13:11:
Hallo Allemaal,

Ik ben nieuw hier en heb een vraagje.

Ik heb gister bij de media markt de Samsung LE37B530 37" Full HD gekocht.

Ik had thuis al een digitale decoder plus smartcard dus dit was snel aangesloten echter zit ik nu nog steeds met 2 afstandsbedieningen.

Er zit in de tv wel een sleuf in waar z'n kaart in moet. Is het mogelijk om de smartcard van ziggo rechtstreeks in de tv te plaatsen.

De ene verkooper zij van wel de andere niet.

Wie kan mij helpen.

Alvast bedankt.

Voor specificaties van het toestel:
http://www.mediamarkt.nl/...rerId=&pos=22&display=all
Nope, helaas, forget it but, je had bijvoorbeeld een LE37B550A5PXXN moeten kopen met dus expliciet PXXN aan het einde.

Zie https://www.ziggo.nl/#pro...sie-module-ci/televisies/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Werewolf336
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 24-08-2020
Een tijd terug vroeg ik of je in de Youtube widget ook terug of verder kunt spoelen.
Jan Gruuthuse reageerde met het volgende:
Anoniem: 315629 schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 10:34:
met ◄◄ of ►► onderaan afstandsbediening indien online, met de mediaplayer is het met de cursortoetsen.
Dit werkt alleen bij mijn LE37B650 niet.
Kan iemand anders met hetzelfde type toestel dat eens testen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastPinguin
  • Laatst online: 02-07 10:06
Werewolf336 schreef op maandag 15 februari 2010 @ 20:47:
Een tijd terug vroeg ik of je in de Youtube widget ook terug of verder kunt spoelen.
Jan Gruuthuse reageerde met het volgende:

[...]

Dit werkt alleen bij mijn LE37B650 niet.
Kan iemand anders met hetzelfde type toestel dat eens testen?
Ik heb een LE37B650 en die pijltjes werken inderdaad niet. Ik kan helaas met geen mogelijkheid doorspoelen ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JKratos
Hier nog één!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hebben jullie ook last van blur of ghosting?

Ik wil volgende week een lcd kopen het wordt de 42LH5000 of de 40B650 !
Ik wil natuurlijk de gene met het mooiste beeld! Kleur en smoothness!

Wie kan me adviseren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Volkert
Anoniem: 343230 schreef op maandag 15 februari 2010 @ 22:37:
Hebben jullie ook last van blur of ghosting?

Ik wil volgende week een lcd kopen het wordt de 42LH5000 of de 40B650 !
Ik wil natuurlijk de gene met het mooiste beeld! Kleur en smoothness!

Wie kan me adviseren!
Natuurlijk ga je voor de Samsung en niet voor de LG!

Wel even opletten dat je de LE40B650T2PXXN krijgt/neemt, qua dat daar een CI+ module in kan. Da's wel erg prettig, volledig geintegreerd digitale (HD)TV kijken zonder losse kastjes en snoeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hoi Folkert,

Helaas hebben wij hier in Leeuwarden geen ziggo (nog?) Ik hoop dat we ook ooit ziggo hier in het noorden krijgen want upc is stinkend duur. Ook hoorde ik tijdens werk overleg dat KPN ook komt met HD tv!

Ik begon te twijvelen tussen de LG of de Samsung omdat een verkoper van plasma discounter mij de LG sl8000 of de LH5000 aanraad boven de Samsung LE40B650! Hij zegt het beeld is beter van de LG ivm 200hz

Krijg ik met de samsung ook mooie strakke beelden?.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 345666

Hallo, wij hebben sinds 2 weken een LCD LE40B650T2WXXN.
Mooi ding,en heb mijn laptop erop aangesloten ,en kan zo m'n foto's en liedjes luisteren maar: Ik krijg na ongeveer 1 minuut een foutmelding :verbindingmedia player verbroken apparaat wiselink pro pc server ?????????????
Samsung is al 2 x geweest en een nieuw ding in de tv gezet en nog die fout,Ziggo gebeld en die zeiden je moet echt bij Samsung zijn.
Nu moest ik vandaag bellen naar Samsung en nu was diegene er niet, die mij (mogelijk kan helpen)
Morgen bellen ze terug!!

Heb al op google gekeken en op de site van Samsung,maar kan er niks over vinden !!

Dus ik baal,want vind het juist leuk om dat er allemaal op te hebben.

Kan iemand mij helpen????//// :'( 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joelie
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 14-06 22:29
Anoniem: 345666 schreef op dinsdag 16 februari 2010 @ 11:05:
Hallo, wij hebben sinds 2 weken een LCD LE40B650T2WXXN.
Mooi ding,en heb mijn laptop erop aangesloten ,en kan zo m'n foto's en liedjes luisteren maar: Ik krijg na ongeveer 1 minuut een foutmelding :verbindingmedia player verbroken apparaat wiselink pro pc server ?????????????
Samsung is al 2 x geweest en een nieuw ding in de tv gezet en nog die fout,Ziggo gebeld en die zeiden je moet echt bij Samsung zijn.
Nu moest ik vandaag bellen naar Samsung en nu was diegene er niet, die mij (mogelijk kan helpen)
Morgen bellen ze terug!!

Heb al op google gekeken en op de site van Samsung,maar kan er niks over vinden !!

Dus ik baal,want vind het juist leuk om dat er allemaal op te hebben.

Kan iemand mij helpen????//// :'( 8)7
Begrijp even niet waarom je uberhaubt Ziggo hebt gebeld? Je probleem heeft toch totaal niks met het tv signaal te maken. Hoop voor je dat ze het kunnen oplossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephaN900
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
De eerste, weliswaar Italiaanse, review van de c8000
http://translate.google.d...&sl=it&tl=en&hl=&ie=UTF-8

Alleen jammer van die 'lelijke' voet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF

SalimRMAF

SpaceX - 4K

StephaN900 schreef op dinsdag 16 februari 2010 @ 15:02:
De eerste, weliswaar Italiaanse, review van de c8000
http://translate.google.d...&sl=it&tl=en&hl=&ie=UTF-8

Alleen jammer van die 'lelijke' voet...
Wow, ik heb gezien dat de "neiuwe C8000" van het nieuws gisteren op de frontpage er een STUK lelijker uitziet dan tijdens de CES2010. :/

De C8000 uit de revieuw ziet er gewoon wel mooi uit.

Samsung heeft te kennen gegeven dat ze met de nieuwe C-lijn een agressieve prijspijl willen. Dat betekend dat ze prijzen zullen overnemen van de Launch van de vorige generatie. De C9 vervangt de B8, etc.

De verwachtte adviesprijzen:

40C8000/C8700: 1399 Euro.
46C8000/C8700: 1799 Euro.
55C8000/C8700: 2399 Euro.

EDIT: De VASTE prijs van de Design-Erik Kuster 46 C8000 (Waarschijnlijk) kost 2299 Euro. :P De EERSTE Officiele prijs van de C-serie dus. Ikzelf gok dat die 500 euro duurder is dan de adviesprijzen, en ja dan kom je op de bovengenoemde prijzen uit.

[ Voor 39% gewijzigd door SalimRMAF op 17-02-2010 15:56 ]

Gulfstream G650

Ik lees af en toe over blur en ghosting bij de le40b640... hoe ervaren jullie dat?
Valt het mee?

• xxtremexx
  • Laatst online: 23-06 11:49
Sinds vanmiddag de eigenaar van een 46b7020, incl. beugel (samsung ultra) en bezorging 1699.

Beeld is mooi, morgen even aan de slag met de instellingen, internet functies vind ik tot nu toe erg traag reageren misschien tijd voor een bluetooth toetsenbord. Verder mis ik de mogelijkheid om de analoge tuner uit te schakelen, ik kijk via een sat receiver en via twee HDMI devices, analoog mag er wel uit, misschien een optie voor een volgende firmware.

Geluid is beroerd in vergelijking met mijn oude Philips 42"plasma

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -36-
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 26-06 16:51

-36-

Trust me. I'm an amateur

Sinds kort staat er een Samsung b530 op me bureau 8)

Maar pixelmapping 1:1 werkt nu alleen met een dvi-hdmi kabel en niet via de hdmi-hdmi kabel. :(
Zijn er meer mensen met dit probleem? het lijkt namelijk alsof de 'pc' of 'pc-dvi' modus niet werkt als ik de hdmi uitgang van de pc op de hdmi 1 ingang van de TV aansluit. 8)7 Of moet ik het probleem in de ati drivers zoeken?

Win 7 x64
Radeon 5770
catalyst 10.1

[ Voor 13% gewijzigd door -36- op 19-02-2010 01:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF

SalimRMAF

SpaceX - 4K

xxtremexx schreef op donderdag 18 februari 2010 @ 23:13:
Sinds vanmiddag de eigenaar van een 46b7020, incl. beugel (samsung ultra) en bezorging 1699.

Beeld is mooi, morgen even aan de slag met de instellingen, internet functies vind ik tot nu toe erg traag reageren misschien tijd voor een bluetooth toetsenbord. Verder mis ik de mogelijkheid om de analoge tuner uit te schakelen, ik kijk via een sat receiver en via twee HDMI devices, analoog mag er wel uit, misschien een optie voor een volgende firmware.

Geluid is beroerd in vergelijking met mijn oude Philips 42"plasma
Waarom niet even (2 Maandjes) gewacht op de 46C8700? Kostte je misschien wel 100 Euro meer, maar dan had je wel en 3D-functie, interne satelliet-HD Tuner, en een stuk meer verbeteringen t.o.v. de 7020.

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxtremexx
  • Laatst online: 23-06 11:49
Ik heb overwogen om nog even te wachten op de 3d maar de Samsung 46cxx00 komt standaard zonder 3D bril en een aantal brillen + scherm maakt het dan al snel weer een stuk duurder. Ook is er voor 3d een nieuwe Bluray speler nodig of een PS3 en de content komt nu wel langzaam beschikbaar maar ik verwacht dat het nog wel een jaar of 2 duurt voordat er veel 3d spul uit is en misschien duurt het nog wel langer voordat er 3d HD uitzending te ontvangen zijn. De komende twee a drie jaar ben ik hier wel tevreden mee en mocht 3d eerder aanslaan dan een verhuist de 7020 naar de speelkamer en kan er altijd nog een 3d komen.

... en ik vergeet dan natuurlijk nog het feit dat een interne Sat receiver waarschijnlijk geen mogelijkheden biedt tot card sharing en dat maakt het totaal dan nog weer wat duurder.

[ Voor 13% gewijzigd door xxtremexx op 19-02-2010 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicap
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19:28

Nicap

Tsssk....

Ik heb even een vraag over de beeldkwaliteit van de 37B650(welke ik zelf heb).

Als ik een film kijk of serie, dan valt het me soms op dat bij personen die in de voorgrond redelijk snel bewegen er een soort waas rond het hoofd zit. Ik heb geen idee of het door de videosource komt of dat het aan de TV ligt. Ik heb het zowel bij de aangesloten WD HDTV als met de mediaplayer van de TV zelf. Ik zal eens een Bluray (untouched) bekijken of het probleem daar ook mee is.

Iemand die dezelfde symptomen heeft?

PVoutput 3.4 kWp Solar Frontier SF-170 + Omnik 4.0 TLII

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JKratos
Nicap schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 22:31:
Ik heb even een vraag over de beeldkwaliteit van de 37B650(welke ik zelf heb).

Als ik een film kijk of serie, dan valt het me soms op dat bij personen die in de voorgrond redelijk snel bewegen er een soort waas rond het hoofd zit. Ik heb geen idee of het door de videosource komt of dat het aan de TV ligt. Ik heb het zowel bij de aangesloten WD HDTV als met de mediaplayer van de TV zelf. Ik zal eens een Bluray (untouched) bekijken of het probleem daar ook mee is.

Iemand die dezelfde symptomen heeft?
Ik heb hier ook een 37B650 en ook een WDTV maar nog nooit last gehad van de dingen die jij beschrijft. Niet tijdens gewoon tv kijken en ook niet tijdens het (HD) film kijken via de WDTV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankver
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 15-06 20:17
Ik heb een probleem met mijn LE40A552 samsug tv. Sinds vandaag ging ineens het volume naar 0 en bleef daar opstaan. De knop lijkt in een button loop te zitten. Afstandbediening uitgezet maar helpt niet. Als het volume via de tv harder zet gaat hij direct weer naar 0. Vind het niet zo'n probleem want gebruik externe speakers, maar wel irritant is dat de balk met volume 0 in beeld blijft staan, doordat hij in een loop zit. Iemand een oplossing hiervoor of iemand die met hetzelfde probleem kampte. Graag een reactie.

Mvg Frank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tonysettanta
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 12-07-2023
Kan iemand mij zeggen hoe ik mijn tv de L32b650 kan aansluiten op internet, op een modem van ziggo?
en wat ik ervoor nodig heb.
bij voorbaat dank
gr Thomas.

[ Voor 10% gewijzigd door tonysettanta op 20-02-2010 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Samsung PC share manager ver.2.33 is nu op de Samsung website te verkrijgen via download voor jou model.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pietje63

pietje63

RTFM

tonysettanta schreef op zaterdag 20 februari 2010 @ 13:07:
Kan iemand mij zeggen hoe ik mijn tv de L32b650 kan aansluiten op internet, op een modem van ziggo?
en wat ik ervoor nodig heb.
bij voorbaat dank
gr Thomas.
Met behulp van een netwerkkabel ethernetkabel)? Kabel in de achterkant van je pc (is maar een plek waar dit inpast) en in je ziggo modem (als je ziggo modem hier geen aansluiting meer voor heeft heb je misschien een hub / router nodig).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Volkert
pietje63 schreef op zaterdag 20 februari 2010 @ 17:06:
[...]
(als je ziggo modem hier geen aansluiting meer voor heeft heb je misschien een hub / router nodig).
Hub (of switch) aansluiten op het Ziggo modem gaat sowieso niet werken omdat er maar 1 IP-adres uit het modem komt.

Altijd een router nodig dus bij meer dan 1 apparaat op het modem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AUijtdehaag
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
Koop dan meteen een gigabit router en een synology diskstation, kun je gelijk je films (MKV) en muziek afspelen via dlna.

PVOutput Github - Div ESP TK: MHI - Clack - Marstek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 334431

Ik wil een nieuwe TV kopen zit alleen heel erg te twijfelen tussen de UE46B7020 of de LE46B750. Wat ik vooral belangrijk vind is: dat ik er normaal op kan gamen, voetbal kan kijken etc. Ik hoef geen CAM aansluiting oid omdat ik een HD-tuner heb met opneemfunctie.

Wie kan mij helpen om de beste keuze te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Volkert
Anoniem: 334431 schreef op zondag 21 februari 2010 @ 20:49:
Ik wil een nieuwe TV kopen zit alleen heel erg te twijfelen tussen de UE46B7020 of de LE46B750. Wat ik vooral belangrijk vind is: dat ik er normaal op kan gamen, voetbal kan kijken etc. Ik hoef geen CAM aansluiting oid omdat ik een HD-tuner heb met opneemfunctie.
Wie kan mij helpen om de beste keuze te maken?
Tja, ik kon ook moeilijk kiezen tussen de UE40B6000 of de LE40B550, beetje hetzelfde verhaal.

Toch gekozen voor de LE40B550, die kostte maar de helft en het beeld is niet of nauwelijks slechter. De UE serie is ook helemaal geen LED-TV, waar zo vrolijk mee geadverteerd wordt en waar mensen zich blind op staren. OK, hij heeft wel LED achtergrondverlichting (i.p.v. CFL TL-buisjes) waardoor hij maar 3 cm dik is, maar het LCD scherm zelf is bij beiden precies hetzelfde.

Je kunt je geld maar 1 keer uitgeven en wellicht is er over 3 jaar weer iets VEEL beters voor minder geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk007
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-04 00:29
Ik heb een LE40B650 en ik vind de teletekst eigenlijk te fel. Is er een manier om contrast/helderheid hiervan in te stellen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 334431

Ben vandaag bij de Saturn geweest. B750 met de UEB7000 vergeleken en vond de B750 nagenoeg even mooi, misschien wel mooier. Maar je raad het al, niet op voorraad. Dus heb hem nu bij een internetwinkel besteld dus nu is het afwachten wanneer hij er is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wouter37
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-06 18:38
weet er ook iemand of ik de volgorde van mijn externe kanalen kan vervanderen? (LE32A656) redelijk iritant als je iederen keer lang een aantal HDMI kanalen moet zappen voordat je bij de PC ingang bent

kijk voor mijn kitcar project hier: http://wouters-stekkie.synology.me/joomla/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joop557
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 20-07-2021
frankver schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 22:59:
Ik heb een probleem met mijn LE40A552 samsug tv. Sinds vandaag ging ineens het volume naar 0 en bleef daar opstaan. De knop lijkt in een button loop te zitten. Afstandbediening uitgezet maar helpt niet. Als het volume via de tv harder zet gaat hij direct weer naar 0. Vind het niet zo'n probleem want gebruik externe speakers, maar wel irritant is dat de balk met volume 0 in beeld blijft staan, doordat hij in een loop zit. Iemand een oplossing hiervoor of iemand die met hetzelfde probleem kampte. Graag een reactie.

Mvg Frank
Frank, wat dacht je van een reset????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ari3
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
wouter37 schreef op maandag 22 februari 2010 @ 17:46:
weet er ook iemand of ik de volgorde van mijn externe kanalen kan vervanderen? (LE32A656) redelijk iritant als je iederen keer lang een aantal HDMI kanalen moet zappen voordat je bij de PC ingang bent
Nee, kan niet op een Samsung. Een oplossing is met een universele afstandbediening (Harmony) direct de PC ingang kiezen.

"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand

• DeMol13
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 14-06 16:17
Ik probeer samsung PC share manager te deinstalleren, maar dat lukt niet. Ik gebruik Windows 7.
Iedere keer als ik het probeer te deinstalleren krijg ik het bericht dat de installatiebron niet beschikbaar is. (in de map windows/installer/6ab9e.msi) (die map kan ik ook niet vinden. Ik wil het programma (versie2.32) verwijderen, omdat oude bestanden, waarvan ik het delen heb opgeheven op de TV blijf zien. Als ik versie 2.33 wil installeren geeft hij aan dat ik de oude eerst moet verwijderen. Maar dat lukt me niet.

Iemand suggesties?? Of het bestand voor mij?

• Volkert
DeMol13 schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 09:44:
Ik probeer samsung PC share manager te deinstalleren, maar dat lukt niet. Ik gebruik Windows 7.
Iedere keer als ik het probeer te deinstalleren krijg ik het bericht dat de installatiebron niet beschikbaar is. (in de map windows/installer/6ab9e.msi) (die map kan ik ook niet vinden. Ik wil het programma (versie2.32) verwijderen, omdat oude bestanden, waarvan ik het delen heb opgeheven op de TV blijf zien. Als ik versie 2.33 wil installeren geeft hij aan dat ik de oude eerst moet verwijderen. Maar dat lukt me niet.
Iemand suggesties?? Of het bestand voor mij?
System Restore naar een datum voordat je die 2.32 geinstalleerd had?

@DeMol13
2.32 terug installeren als dit lukt (setup bestanden zijn gewist) dan de 2.33 en normaal vindt deze dan de installatie bestanden van 2.32?

• tonysettanta
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 12-07-2023
hallo, heb een vraag over de Samsung LE 32-650 B.ik heb onlangs de CI + module geinstalleerd.
en heb nu iedere keer autorisatie wordt gestart in beeld, en vervolgens de mededeling vervormd signaal.
en toch heb ik vlgns mij wel een goed beeld.ben er mee terug geweest naar de M..markt.
die zeiden vervolgens dat ik een antenne versterker erbij moest kopen en het dan wel beter werd.
maar kan dat wel zo zijn?
is er niets mis met de module? soms start ik ook de tv op, dan begint het muziek signaaltje [samsung]
en gaat dan soms spontaan weeer uit, en begint weer opnieuw op te starten.
ik weet nu niet of het een met het andere te maken heeft maar meld het toch even.
of is het misschien verstandig er een monteur van Samsung bij te halen,er zit nog garantie op tot volgend jaar
en hoe werkt t dan vervolgens? eerst weer naar de Media of zelf Samsung bellen voor een monteur.
Tonny.

• Henk007
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-04 00:29
Reset je TV eens naar fabrieksinstellingen en voer de installatie exact uit zoals beschreven in de handleiding die in dit topic staat. (Op Ziggo gebruikers forum)

[ Voor 6% gewijzigd door Henk007 op 25-02-2010 21:41 ]

• Nicap
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19:28

Nicap

Tsssk....

Ik heb een 37B650 met exact dezelfde symptomen als jij. Ik denk dat het idd aan een minder goed signaal ligt. Geen idee of een versterker daarbij gaat helpen. Beter kun je je bekabeling nakijken en wellicht vervangen voor betere kabel. Ik weet namelijk dat het bij mij wel beter kan, maar het ligt op een dusdanige rotplek, dat ik geen zin heb om het netjes te vervangen.
Het beeld na die autorisatie is namelijk prima. Dat opnieuw opstarten gebeurd bij mkij maar 1 keer per twee weken ofzo.

PVoutput 3.4 kWp Solar Frontier SF-170 + Omnik 4.0 TLII

Pagina: 1 ... 14 ... 75 Laatste