Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azrael
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-09 20:00
In een poging m'n Ziggo CI+ module aan de praat te krijgen heb ik m'n tv gereset. Daarna had ik echter helemaal geen beeld meer!
Normaliter zou ik nu het plug & play menu moeten krijgen om de tv in te stellen, maar dat doet ie dus niet. Hij geeft alleen sneeuw (weak or no signal). Via het menu kan ik ook niet naar plug & play, dat is grijs (niet selecteerbaar).

Hoe krijg ik de boel weer aan de praat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CI+ CAM eruit
op TV kanaal staan, zelfs al heb je maar ruis.
Menu ► Land ► Andere
► Digitaal kanaal: overige
► Analoog kanaal: overige

(wordt er een pincode gevraagd is dit 0000 tenzij je dit veranderde)
eventueel is Plug & Play nu beschikbaar als je op een tv Kanaal staat. (dacht dat je op bepaalde beeldmodus ook niet alles beschikbaar hebt)

dan eventjes nalezen hoe je CI+ activeert als je toestel dit ondersteunt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azrael
Bedankt voor de tip, maar de monteur heeft de tv net meegenomen, dus kan het helaas niet meer uitproberen :P (wel snelle service van Samsung)
Monteur kon er ook niks mee (al leek 'ie niet over veel meer kennis dan ikzelf te beschikken). Heeft de firmware nog geupdate, hielp ook niet.
Dus nu mogen ze het lekker in de workshop uitzoeken, ik krijg vast wel weer een werkende tv terug :P
Heb ook een leentvtje gekregen, dus kan in ieder geval weer tv kijken in de tussentijd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Friedchicken
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-06-2015
Dit probleem heb ik van de week ook nog bij een klant meegemaakt. TV zat in een cyclus waar hij niet uit kon komen. Oplossing, start een DVD op waardoor TV naar een EXT kanaal springt. Cyclus is hierdoor doorbroken. Reset toestel, voer softwareupdate uit, Laat zenders zoeken, plaats module, en kijken maar.

Kwestie van 15 minuten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azrael
Mm lijkt me toch een wat ander probleem. Ik heb namelijk tussendoor nog wel dingen van een externe harde schijf gekeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azrael
Ok, heel suf: tv stond in hotel mode, en dan kan ie blijkbaar niet gereset worden :S
Of wel gereset, maar dan kan je 'm niet meer opnieuw instellen.

Nouja, hij doet het weer.
Pagina: 1