“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/
In 3i is de titel en het randje in de header de kleur rood, terwijl in alle andere fora in de categorie Mobile is deze de kleur Aqua. Zou dat hier niet ook moeten?

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Deadalus, graag zie je reactie spoedig tegemoet.
Mocht ik vandaag geen reactie ontvangen, dan post ik hetzelfde bericht opnieuw, omdat deze in mijn optiek op geen enkele wijze in strijd is met de policy. .
Dus om niet in strijd met dit topic te zijn is de algemene richting van mijn vraag als volg:
Als er in een topic een legitieme vraag gesteld wordt, die door een andere lezer onjuist geïnterpreteerd wordt, en daar vervolgens in zijn reactie op afstemd, is het dan fair dat een topic gesloten wordt door een moderator?
Moderen op GoT is vrijwillgers werk, wat we met veel liefde doen. Velen van ons werken overdag en hebben een sociaal leven. Derhalve kun je niet verwachten dat er binnen 24 uur een reactie op een e-mail komt. Het is prima dat je een e-mail stuurt met het verzoek tot uitleg, maar wacht een paar dagen voordat je verdere actie onderneemt. Je gesloten topic opnieuw openen is daarbij niet een goede actie. Mocht je er niet uitkomen, dan kun altijd contact opnemen met de hoofdgroepadmin, wat in dit geval Oscar the Grouch is.Bijltje666 schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 10:20:
Aangezien gister een post van mij verwijderd is op basis van tegenstrijdigheid met de policy, zou ik graag een reactie ontvangen op de mail die ik naar de moderator heb gestuurd.
Deadalus, graag zie je reactie spoedig tegemoet.
Mocht ik vandaag geen reactie ontvangen, dan post ik hetzelfde bericht opnieuw, omdat deze in mijn optiek op geen enkele wijze in strijd is met de policy. .
Als er een topic met legitieme vraag wordt geopend, dan blijft deze ook open afgezien van de reactie van anderen. Alleen als een topic uit de hand loopt of als de vraag in strijd is met het beleid, gaat deze op slot.Dus om niet in strijd met dit topic te zijn is de algemene richting van mijn vraag als volg:
Als er in een topic een legitieme vraag gesteld wordt, die door een andere lezer onjuist geïnterpreteerd wordt, en daar vervolgens in zijn reactie op afstemd, is het dan fair dat een topic gesloten wordt door een moderator?
“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/
Hiermee wordt dan een scheiding gemaakt tussen de mobiele devices (iPod/iTouch/iPhone/iPad) en een dienst/software als iTunes.
Staat hiervoor al iets op stapel?

[Voor 4% gewijzigd door Arnold op 11-02-2010 09:34]
Voor wat betreft iTunes in 3i: dat is met opzet gedaan. Alhoewel iTunes Appe software is (en dus in ASD zou passen), is iTunes onlosmakelijk verbonden met de iPod's en de iPhone's. Om alle relevante topics bij elkaar te houden staan iTunes-topics daarom in 3i.
Ik snap dat niet het he. In Telecom wordt je als poster direct keihard afgestraft als je over de goedkoopste aanbiedingen/leveranciers/levertijden praat in een ervaringen topic. En hier is het schijnbaar weer de normaalste zaak van de wereld. Het modje in de thread wijst 2x zelfs dat het niet wenselijk is, maar vervolgens gaat het vrolijk weer verder - zonder afstraffing (bij Telecom worden je posts gewoon verwijderd)...Dit maakt het voor buitenstaanders allemaal niet echt logisch dit soort totaal tegenstrijdige beleidshandhavingen. Wat in het een wel mag, mag keihard niet in het ander. En andersom. Dit komt de toegankelijkheid voor buitenstaanders niet bepaald ten goede.
Het lijkt me toch vrij logisch om ' ervaringen & discussie ' te scheiden, van (slowchat) ' shopping ' threads ?
[Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 69767 op 12-03-2010 17:28]

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Niet dat ik jullie wil overreden ofzo, maar ben gewoon nieuwsgierig

Heb met interesse het topic gelezen. Zelf vond ik het behoorlijk goed gaan. Heb je concrete voorbeelden wat jij niet goed vond en was het niet beter om gewoon normaal die reacties te modereren i.p.v op z'n vreemde wijze de discussie te beëindigen, want een beetje abrupt is het wel. Je hebt het niet eens de kans gegeven?Hoedje schreef op zaterdag 03 april 2010 @ 14:26:
Sorry mensen, maar er volgen alweer kortzichtige reacties en flames. Het is jammer dat er op GoT, niet op een normale manier over het verschijnsel kan worden gediscussieerd. Een slotje dus maar
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Dan is het wel weer mooi geweest...

Lekker kort.

Oh, spuit11

[Voor 65% gewijzigd door jmxd op 06-04-2010 20:16]

Daar vallen dan weer niet alle ipods onder,Twylight schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 20:50:
[iTouch devices]?
Beter lijkt me om iTunes te schoppen naar Apple Software & Diensten en het hier 3i te houden met een titelfix.
Lekker kort.
Gewoon iPods, iDevices & iTunes doen, niet te moeilijk willen

De vraag was om [iPhone, iPod touch & iPad] een andere naam te geven, dat ging om een topic niet om het forumHoite schreef op donderdag 08 april 2010 @ 02:56:
[...]
Daar vallen dan weer niet alle ipods onder,
Beter lijkt me om iTunes te schoppen naar Apple Software & Diensten en het hier 3i te houden met een titelfix.

3i => 4i => iPads, iPods, iPhones & iTunes \o/
Wat dus ook resulteert in het titelfix van dit topic

[Voor 26% gewijzigd door Wiethoofd op 09-04-2010 12:11]
FixoredWiethoofd schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 12:11:
Even voor wie het nog niet gezien had:
3i => 4i => iPads, iPods, iPhones & iTunes \o/
Wat dus ook resulteert in het titelfix van dit topic

De inhoud idd even tweaken, de titels kloppen

iPad mini valt onder iPad, de iPod reeks is uit te breiden, maar valt dan nog gewoon onder iPods en de iPhone HD is gewoon een iPhone. En het lijkt me niet dat iTunes afgeschaft of vervangen gaat wordenchronoz schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 10:47:
Kunnen we er niet meteen 10i van maken, want ik heb nog wel het gevoel dat er een paar bij gaan komen.

Als ik er niet zeker van ben dan laat ik me nog horen.

Booster in "[iPhone & iPod touch] App Store Ervaring..."
Lekker kort.
Zat ik ook naar te kijken. Ben ik opzich niet zo blij mee, want iTunes, die hoort ook bij de iPad's.Hoite schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 20:11:
4i word nu weer 3i zoals vanouds?
Kans is groot dat na morgen, of zeker na het weekend de meeste waar is hij te krijgen praat wel afgelopen is.
Denk dat iedereen die daar meeleest het wel interessant vindt op dit moment....
Het is wel zo dat we waarschijnlijk geen gevolg gaan geven aan een SC/Kroeg topic als de regels nu met voeten getreden worden.
Kortom: voor nu gewoon lekker slowchatten op IRC, of in de topics die wij daar specifiek voor aanwijzen. Dan kijken wij naar de mogelijkheden om in de toekomst een dedicated SC topic te openen.

Launching containers into space
Dacht dat je d'r nog steeds een ouderwetse client voor moest installeren

* Whieee heeft een oldschool text-mode IRC client

Launching containers into space
Waarom zou je het doen mensen die alleen toegang hebben tot de beta? Ik heb er zelf geen toegang tot maar vind de discussies wel informatief om te lezen.Daedalus schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 13:14:
Prima, wat ons betreft, met dien verstande dat een dergelijk topic natuurlijk alleen voor mensen is die officeel toegang hebben tot de beta.
Het probleem is alleen dat de beta's in principe alleen toegankelijke zijn voor ontwikkelaars, die daarvoor ook een NDA ondertekenen. In die zin is het topic alleen zinvol voor hen, aangezien zij alleen officieel toegang hebben tot de beta. Dat betekent dus ook dat voor ondersteuning om de beta te downloaden en te installeren, je bij Apple moet wezen en niet op dit forum.
PSN: MercyfulF8_HD // XBL: MercyfulF8 HD
KevinJ schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 11:47:
Ik weet niet hoe de tekst achter de onderwerpen bepaald wordt, maar er staat nu achter iPod, iPhones en iTunes het volgende: Apple, iPhone, Watch, iOS, Galaxy S, Samsung.
oftwel er wordt nog vrijveel over Samsung gepraatPopulaire onderwerpen
Apple Belkin Ervaring Galaxy S Hoes Import iOS iPad iPhone Iphone os iPod iPod Nano iPod Touch Jailbreak Levertijd Provider Samsung Telefonie TV Watch

PSN: MercyfulF8_HD // XBL: MercyfulF8 HD
Beste mensen en moderators, wellicht beetje offtopic, beetje omdat het toch ook wel te maken heeft met deze topic, maar even het volgende:
Het zou fijn zijn dat regels mbt wat wel, wat niet posten worden nageleefd door de gebruikers/tweakers maar net zo fijn als moderators correct onderhoud plegen en alvorens ze deze topic tijdelijk sluiten, ons hiervan op de hoogte stellen, bijv dat het over een kwartier dichtgaat vanwege onderhoud etc. Ook vind ik onzorgvuldigheid in deze absoluut niet kunnen. Hiermee bedoel ik dat onterecht posts worden verwijderd en posts die echt verwijderd zouden moeten, intact worden gelaten. Daarnaast vind ik het ook niet meer dan normaal dat je bepaalde boodschappen volwassen/professioneel overbrengt en niet als "dan is het straks over met de pret".
Met bovenstaand heb ik als doel dat we elkaar helpen om topics als deze vruchtbaar te houden en vooral met plezier ermee om te gaan, want uiteindelijk gaat het bij de meeste van ons daarom.
[Voor 5% gewijzigd door Daedalus op 26-10-2017 17:03]
Het is weer bijna september 2023 :)
We krijgen veel klachten over het topic, en er is een grote groep mensen die het topic nu mijden. Ze zijn niet geinteresseed in alle slowchatten. Onderwerpen die maar zijdelings met de iPhone X hebben te maken, zoals het bestellen, leveringen, Apple Pay e.d. passen daarnaast beter in hun eigen
topic (bijvoorbeeld [iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 4 en [iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 6).
Het iPhone X Ervaringen & Discussie topic is enkel bedoeld is voor de ervaringen met, en discussie over de iPhone X. Uiteraard, aangezien de iPhone X nog niet uit is, valt er nog niet veel aan ervaringen te delen.
We hebben al diverse malen gewaarschuwd, en ook mensen hierop aangesproken. Desondanks blijft men doorgaan, dus op een gegeven moment is het dan ook 'uit met de pret'. We willen dat het forum bruikbaar en zinvol is voor iedereen, en niet een select groepje mensen.
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Done. Voor de volgende keer is een topicreport wat handiger/snellerlaredo schreef op woensdag 13 december 2017 @ 20:04:
Kunnen jullie de titel van het topic [iPhone 7 & 7 Plus] schermbescherming / screenprotectors aanpassen naar [iPhone 7/8 & 7/8 Plus] schermbescherming / screenprotectors ? Bvd!

Kunnen bepaalde topics, zoals iOS11 en 12 als sticky (bovenaan) het forum worden geplaatst ?
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Hoezo als sticky? Topics die actief zijn staan toch bovenin, of ben je bang dat, wanneer 12 uitkomt jouw topic vergeten wordt?Hackus schreef op zaterdag 2 juni 2018 @ 21:24:
@Oscar the Grouch
Kunnen bepaalde topics, zoals iOS11 en 12 als sticky (bovenaan) het forum worden geplaatst ?
Waarom zouden deze topics sticky moeten zijn?Hackus schreef op zaterdag 2 juni 2018 @ 21:24:
@Oscar the Grouch
Omdat het gebruikelijk is, dat een belangrijk/groot topic bovenaan een forumsectie staat.Daedalus schreef op maandag 4 juni 2018 @ 23:09:
[...]
Waarom zouden deze topics sticky moeten zijn?
TLDR; ik zie geen reden om het iOS 11 of iOS 12 topic (of welk andere groot topic zoals voor de iPhones en iPads) stucky te maken.

RigolleM schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 07:49:
Wordt het niet stilletjes aan tijd voor een ATV Ziggo topic...
meesje schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 07:57:
Dan kunnen we ook wel een ATV NLziet topic starten. Moeten we straks voor elke app voor de ATV een apart topic starten.....?
Ik denk persoonlijk dat we beter moeten gaan naar een apart subforum voor de Apple TV onder "Apple talk" @Oscar the Grouch @Daedalus @Whieee @HoedjeRigolleM schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 13:05:
Apple TV hardware topic vs Apple TV software topic zou geen slecht idee zijn, vind je niet?..
Dit topic is één grote vuilnisbak geworden voor echt ALLES, maar dan ook echt ALLES wat maar met de Apple TV te maken heeft, van hardware, kabeltjes, tvOS, tvOS apps, movie deals via iTunes, etc., waardoor door de bomen het bos niet meer gezien wordt zonder te zoeken of dat sommige zaken niet door iedereen interessant gevonden wordt, maar dan toch verplicht wordt om door de nodige pagina's te moeten bladeren in dit topic om wel iets interessants tegen te komen.
Als we dit onder kunnen brengen in een apart subforum, dan kunnen er tenminste aparte topics geopend worden, met verschillende onderwerpen, waarbij de gebruikers dan in ieder geval zelf kunnen bepalen welke Apple TV topics ze interessant genoeg vinden om te volgen zoals bv:
- tvOS ervaringen en discussie (over tvOS werking, gebruikers ervaringen/vragen etc)
- tvOS BETA ervaringen en discussie (over tvOS BETA werking, gebruikers ervaringen/vragen etc)
- tvOS app X ervaringen en discussie (alleen dus over die ene tvOS app X, over werking, gebruikers ervaringen/vragen etc)
- ...vul maar in
Maar omdat een subforum voor de Apple TV ontbreekt in "Apple Talk", worden bovenstaande topics niet zo snel door gebruikers aangemaakt, omdat deze toch verzuipen tussen de iPhones/iPads topics, wat het overzicht niet ten goede komt voor Apple TV gebruikers.
De Tweakers website gaat met zijn tijd mee, maar het forum gedeelte lijkt in de tijd stil te staan (qua subforums) en gaat niet in dezelfde vaart als de website mee, dus ben benieuwd wat anderen van het voorstel vinden om een apart subforum voor de Apple TV te maken, waar meer ruimte en overzicht beschikbaar is, om Apple TV gerelateerde topics aan te maken, die dan voor elk wat wils bieden

my 2¢
XBL gamertag StayingPow3r
En anders een glazen bol topic of zo.
[Voor 12% gewijzigd door amphora op 29-05-2019 16:10]
nickdekruijk.nl Websites & Fotografie, Fuji X-T3, 10-24, 18-55/2.8-4, 35/1.4, 50-230, DJI Mini 3 pro, 16" MacBook Pro M1 Max

[Voor 29% gewijzigd door tcviper op 29-05-2019 17:24]
PSN: tcviper | Steam: Viper | TechConnect - MikeRedfields
RicoK schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 09:18:
Het risico bij meerdere (sub)forums bestaat er m.i. derhalve dan ook uit dat posts in een verkeerd gedeelte gaan worden geplaatst.
Waar praat ik over verschillende sub forumsMr. Freeze schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 16:08:
Ik ben bang dat best stil zou kunnen worden als iedereen naar speciale subfora wordt doorverwezen.

Ik ben het helemaal met je eens dat het beter is als er voor specifieke vragen en problemen losse topics worden aangemaakt. Alleen zie je dat dat in praktijk toch niet werkt. Een subforum toevoegen met de hoop dat dat leidt tot meer topics is daarom ook ijdele hoop.
Maar vanuit mijn standpunt bekeken, vind ik persoonlijk dat gebruikers nu niet getriggerd worden om nieuwe Apple TV topics aan te maken, omdat deze topics verdwijnen tussen de iphone/iPad/iOS enz topics.
Ikzelf zou best bereid zijn om een aantal Apple TV topics op te zetten, waar eventueel behoefte aan is, maar de omgeving waar dat nu plaats moet vinden belemmerd mij om daar überhaupt tijd in te steken, omdat er geen subforum voor de Apple TV aanwezig is. Dus dan krijg je de kip en het ei verhaal.
Dat er nu niet voldoende discussie is voor het opzetten van een Apple TV subforum, komt naar mijn mening voornamelijk omdat alles nu in 1 topic gedumpt wordt, waar niet iedereen blij mee is. Dus ook hier weer de kip en het ei verhaal.
Een eerste stap zou zijn om die discussies uit elkaar te halen en te starten in aparte topics. Dit geeft je ook de mogelijkheid een mooie topicstart per onderwerp aan te maken en bij te houden. Mocht de Apple TV topics erg populair zijn, dan is het vroeg genoeg om hier een apart subforum voor aan te maken. Daarnaast, als we nu een nieuw Apple TV subforum zouden aanmaken zul je daar ook aparte topics moeten aanmaken

We zijn niet zo happig op het maken van nieuwe subfora, omdat er al zoveel zijn. Het is moeilijk om het overzicht te houden. Het is een beperking van de forumsoftware dat er geen sub-subfora kunnen worden aangemaakt, zoals Emby dat doet. Er was een tijd geleden sprake van dat je je eigen 'virtuele' subfora op basis van de onderwerptags zou kunnen maken, maar ik weet niet wat de status daar van is.
Dit bericht is afgesplitst van [iPadOS beta] Ervaringen & Discussie, aangezien het beter past in het feedback topic

[Voor 45% gewijzigd door Daedalus op 06-06-2019 21:31]
Xbox Live: Rivanov | PSN: RivanovNL | LG OLED65CX :: Xbox Series X :: PlayStation 5 :: PSVR 2 :: Fanatec GT DD Pro 8nm | Ryzen 7 5800x3D - PNY RTX 4080 - 32GB Fury Renegade - Samsung 980 Pro 2TB NVMe (Main) + Kingston 2TB NVMe (Storage)
Ik weet niet of je de keynote goed bekeken hebt, maar iPadOS is afgesplitst van iOs, dus ja, hier is een aparte thread voor nodig.Rivanov schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 13:05:
Kan dit topic niet gesloten worden, om versplintering met het iOS 13 beta topic te voorkomen.
[Voor 146% gewijzigd door Donstil op 14-06-2019 10:36]
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Aangezien er twee topics zijn, en iPad een 'eigen' OS heeft is het meer overzichtelijk om dat in een apart topic te houden. het is ff wennen, maar zo hou je een duidelijk topic.TR1969 schreef op donderdag 13 juni 2019 @ 21:29:
[...]
[...]
Volgens mij was er in de eerste dagen na de release van iOS 13 afgesproken alles in dit topic te houden vanwege de overzichtelijkheid maar in het Ipad OS topic wordt af en toe ook nog wat gepost.
Wellicht kan een moderator hier antwoord opgeven en eventueel het andere topic sluiten/samenvoegen of een duidelijke verwijzing geven.
Misschien is het zelfs mogelijk de naam van dit topic te wijzigen
iPadOS is tijdens restore en na installatie gewoon nog iOS 13 dus past daarmee wat mij betreft prima in het iOS 13 topic.TR1969 schreef op donderdag 13 juni 2019 @ 21:29:
Volgens mij was er in de eerste dagen na de release van iOS 13 afgesproken alles in dit topic te houden vanwege de overzichtelijkheid maar in het Ipad OS topic wordt af en toe ook nog wat gepost.
Wellicht kan een moderator hier antwoord opgeven en eventueel het andere topic sluiten/samenvoegen of een duidelijke verwijzing geven.
Misschien is het zelfs mogelijk de naam van dit topic te wijzigen
iPadOS een los topic geven voelt als Windows 10 Home en Windows 10 pro aparte topics geven. Ze hebben zoveel gelijken dat het alleen maar dubbele vragen gaat opleveren enz.
Dit dus. Kom op, maak er 1 topic van want op de achtergrond is iOS gewoon een ‘uitgeklede’ versie van iPadOSDonstil schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 10:36:
[...]
iPadOS is tijdens restore en na installatie gewoon nog iOS 13 dus past daarmee wat mij betreft prima in het iOS 13 topic.
iPadOS een los topic geven voelt als Windows 10 Home en Windows 10 pro aparte topics geven. Ze hebben zoveel gelijken dat het alleen maar dubbele vragen gaat opleveren enz.
Misschien i(Pad)OS13?
Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!
Het zit je wel hoog he? Ik stel voor dat we de arme forum moderator hem nu niet laten samenvoegen om hem dan over een paar maand weer te moeten laten splitsen. Scheelt weer.Donstil schreef op zaterdag 15 juni 2019 @ 13:40:
Of het kan in de toekomst altijd nog als het nodig blijkt.
Waarom zit het mij precies hoog terwijl jij ook gewoon meermaals reageert? Door deze reactie zou ik eerder zeggen dat het jou hoog zitCopyCatz schreef op zaterdag 15 juni 2019 @ 15:03:
Het zit je wel hoog he?

[Voor 18% gewijzigd door Donstil op 15-06-2019 18:32]
• 1: Gescheiden zoals nu
• 2: Bij iPhones in iOS 13
Ook een poll maken? Klik hier
Die krijgt wél een apart topic, toch?

Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!
Dit is inmiddels wel duidelijk denk ikHackus schreef op zaterdag 15 juni 2019 @ 18:40:
Poll: Topic iPad bij iOS of gescheiden zoals nu ?
• 1: Gescheiden zoals nu
• 2: Bij iPhones in iOS 13
[Afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier

Zoals Daedalus hierboven aangeeft, zijn er nu nog veel overeenkomsten. Aangezien naar verwachting iOS en iPadOS verder uit elkaar groeien, willen we het vanaf volgend jaar echt in aparte topics zien. Het risico wat we zien is namelijk dat de specifieke nieuwe functionaliteiten in iPadOS ondersneeuwen in het iOS topic en daar eigenlijk ook niet meer thuishoren.
Gaan de posts in het algemene Watch topic die gaan over Watch OS7 of Watch 6 dan verplaatst worden naar de betreffende topics? Het is niet echt consistent nu. Kan met ook niet herinneren dat er een Watch OS5 of Watch 5 topic was. Wat heb je aan een topic waar niemand in post (WatchOS7, tvOS14, etc...).Hoedje schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 19:38:
We zien het liefst zoveel mogelijk specifieke topics. Juist dat maakt het overzichtelijker. De mega topics waar alles in wordt gedumpt helpen daar juist niet in mee. Daarbij zie je dat sommige topics, waaronder het Watch topic ook erg hard gaan bij nieuwe releases.
We zouden het huidige watch topic ook kunnen sluiten maar dat gaat natuurlijk ook wat ver. Als niemand er post, dan is er ook niets aan de hand toch?ZiSE schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 22:48:
[...]
Gaan de posts in het algemene Watch topic die gaan over Watch OS7 of Watch 6 dan verplaatst worden naar de betreffende topics? Het is niet echt consistent nu. Kan met ook niet herinneren dat er een Watch OS5 of Watch 5 topic was. Wat heb je aan een topic waar niemand in post (WatchOS7, tvOS14, etc...).