Apple iPad in iPods, iPhones & iTunes ipv Apple Talk?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 274941

Topicstarter
ik heb een kort maar krachtig verzoek: kan de ipad(het nieuwe speeltje van apple) worden toegevoegd aan de 3i ipv in apple computers?

bijvoorbaat dank

gegroet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10:06

SmartDoDo

Woeptiedoe

Ik wijzig de topictitel even zodat wat sneller opvalt wat je vraag is :) Inhoudelijk is het iets voor de mensen van APL om hier wat over te zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
SmartDoDo schreef op zondag 31 januari 2010 @ 00:36:
Ik wijzig de topictitel even zodat wat sneller opvalt wat je vraag is :) Inhoudelijk is het iets voor de mensen van APL om hier wat over te zeggen.
je bedoeld apple computers(daar staat hij nu) ipv apple talk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vihaio
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 16:36
Dat topic heeft toch nog geen vijf minuten in Apple Computers gestaan?
Hoedje schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 20:31:
Ik heb de titel iets aangepast en een schopje naar 3i. Het draait immers het iPhone OS en alle iPhone apps. Dus daar is meer overlap mee dan Apple Computers. Het blijft arbitrair, maar goed :P
[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neliz
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 11-02 16:54

neliz

GIGABYTE Man

wtf is 3i een nieuwe marketingnaam voor smartphones? (zie Dell 3i) de ipad is een arm gebaseerd apparaat en lijkt technologisch meer op de ZuneHD dan ander iMeuk.

[ Voor 102% gewijzigd door neliz op 31-01-2010 11:04 ]

Miss you CJ....:'( en nee... ik kan niet aan samples komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09:57
3i is de afkorting voor het forumdeel iPods, iPhones & iTunes.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Hoihoi hoi-pim...

Wat bedoel je nu met 3i, je hebt het over de StudioDock 3i @ http://www.samsontech.com...oductpage.cfm?prodID=1945 ? Als je dat ook daadwerkelijk bedoelt, er zit een dock-connector op evenals op de iPad, zou moeten kunnen dus?

[ Voor 14% gewijzigd door Jejking op 31-01-2010 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Jejking schreef op zondag 31 januari 2010 @ 11:04:
Hoihoi hoi-pim...

Wat bedoel je nu met 3i, je hebt het over de StudioDock 3i @ http://www.samsontech.com...oductpage.cfm?prodID=1945 ? Als je dat ook daadwerkelijk bedoelt, er zit een dock-connector op evenals op de iPad, zou moeten kunnen dus?
zoals hierboven al gezegd 3i is ipod, iphone, itunes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 16-06 20:15
Ik denk dat we op termijn de naam wel zullen aanpassen. Het is alleen niet voor niets dat iTunes in de naam staat. Dus we moeten nog bedenken hoe we het gaan aanpassen. Er zitten namelijk meerdere kanten aan het verhaal. Alhoewel apps van de iPhone en iPod touch draaien op de iPad, zal dat andersom niet het geval zijn. Aan de andere kant draait de iPad wel een versie van het iPhone OS. Het is een apparaat dat tussen de iPhone en de Macbook is gepositioneerd en daarom lastig is in te delen. Voorlopig neig ik wel naar 3i.

Zolang het apparaat nog niet te koop is, heeft het nog weinig haast. Immers de hoeveelheid topics over de iPad zal dan nog beperkt blijven.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Misschien iCology ofzo? De Apple-ecology, namelijk iPad/Phone/Pod/Tunes en App Store.
(Althans, ik weet niet of het zo genoemd wordt, dacht het ergens een keer gelezen te hebben)

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megaflix
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-03 19:58
3i blijft wel prima voldoen denk ik, iPad, iPhone en iPod blijft 3i, iTunes en Appstore hebben ze alle drie, dat is een onderdeel van de producten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloemstukje
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 10:53
Megaflix schreef op zondag 31 januari 2010 @ 12:25:
3i blijft wel prima voldoen denk ik, iPad, iPhone en iPod blijft 3i, iTunes en Appstore hebben ze alle drie, dat is een onderdeel van de producten.
Dan moeten ze dat wel eventjes veranderen, er staat nu altijd; iPod iPhone en iTunes, dan moeten ze er dus even iPad iPhone en iPod van maken :)

gewoon nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Anoniem: 274941 schreef op zondag 31 januari 2010 @ 12:04:
[...]

zoals hierboven al gezegd 3i is ipod, iphone, itunes.
Dan moet je je vraag anders stellen. Meerdere mensen zijn in de veronderstelling geweest dat je hier een techvraag neerzet terwijl het om iets forumtechnisch gaat. Om nou te zeggen dat dat ongelofelijk duidelijk was, nee.
Pagina: 1