ik heb een kort maar krachtig verzoek: kan de ipad(het nieuwe speeltje van apple) worden toegevoegd aan de 3i ipv in apple computers?
bijvoorbaat dank
gegroet
bijvoorbaat dank
gegroet
je bedoeld apple computers(daar staat hij nu) ipv apple talk.SmartDoDo schreef op zondag 31 januari 2010 @ 00:36:
Ik wijzig de topictitel even zodat wat sneller opvalt wat je vraag isInhoudelijk is het iets voor de mensen van APL om hier wat over te zeggen.
Hoedje schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 20:31:
Ik heb de titel iets aangepast en een schopje naar 3i. Het draait immers het iPhone OS en alle iPhone apps. Dus daar is meer overlap mee dan Apple Computers. Het blijft arbitrair, maar goed
[...]
[ Voor 102% gewijzigd door neliz op 31-01-2010 11:04 ]
Miss you CJ....:'( en nee... ik kan niet aan samples komen
[ Voor 14% gewijzigd door Jejking op 31-01-2010 11:05 ]
zoals hierboven al gezegd 3i is ipod, iphone, itunes.Jejking schreef op zondag 31 januari 2010 @ 11:04:
Hoihoi hoi-pim...
Wat bedoel je nu met 3i, je hebt het over de StudioDock 3i @ http://www.samsontech.com...oductpage.cfm?prodID=1945 ? Als je dat ook daadwerkelijk bedoelt, er zit een dock-connector op evenals op de iPad, zou moeten kunnen dus?
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Dan moeten ze dat wel eventjes veranderen, er staat nu altijd; iPod iPhone en iTunes, dan moeten ze er dus even iPad iPhone en iPod van makenMegaflix schreef op zondag 31 januari 2010 @ 12:25:
3i blijft wel prima voldoen denk ik, iPad, iPhone en iPod blijft 3i, iTunes en Appstore hebben ze alle drie, dat is een onderdeel van de producten.
gewoon nee.
Dan moet je je vraag anders stellen. Meerdere mensen zijn in de veronderstelling geweest dat je hier een techvraag neerzet terwijl het om iets forumtechnisch gaat. Om nou te zeggen dat dat ongelofelijk duidelijk was, nee.Anoniem: 274941 schreef op zondag 31 januari 2010 @ 12:04:
[...]
zoals hierboven al gezegd 3i is ipod, iphone, itunes.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq