Hm, wij zijn zo te zien ook ineens verhoogd (Alles-in-1-plus):
Postcode: 95xx
Postcode: 95xx
[Voor 6% gewijzigd door Fixer op 11-08-2009 23:01]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[Voor 6% gewijzigd door Fixer op 11-08-2009 23:01]
De Mpbs die in wifi genoemd wordt is de netto bitrate van het draadloze signaal. De data doorvoer is daar ongeveer 50% van. Je zal met een 54 Mbps wifi verbinding nooit meer dan 27 Mbps data doorvoer krijgen. Zie ook http://en.wikipedia.org/wiki/IEEE_802.11Anoniem: 197857 schreef op dinsdag 11 augustus 2009 @ 21:13:
[...]
Ik haal bekabeld gewoon 48~49mbit met de dir-825 met Firmware Version: 2.01EU
Met wifi haal ik wel maar 20~25mbit, ik verweet dit eigenlijk aan de b/g ontvanger in de laptop, niet aan de router. De statitieken van de laptop zijn op dit moment dan ook: Mode 802.11g Rate 54M Signal(%) 54 in de wireless statistieken, dus zo had ik beredeneerd dat de 25mbit daar een logisch vervolg op was.
[Voor 8% gewijzigd door -Mike- op 11-08-2009 23:47]
Je bent hopelijk niet serieus?-Mike- schreef op dinsdag 11 augustus 2009 @ 23:46:
Vandaag het modem binnen gekregen en gelijk aangesloten met dit als resultaat.
[afbeelding]
Nog niet optimaal maar ik ga er vanuit dat Ziggo dit binnenkort wel op lost
Dit is toch z3i mag ik aannemen?
[Voor 20% gewijzigd door thecompany op 12-08-2009 01:43]
★ Gas besparen door CV-tuning | Elektriciteit besparen ★
Geen vragen via privébericht die ook via het forum kunnen a.u.b.
[Voor 15% gewijzigd door F4T4L_3RR0R op 12-08-2009 03:23]
[Voor 26% gewijzigd door Anoniem: 4629 op 12-08-2009 07:54]
Volgens de helpdesk hoef je zelf helemaal niks te doen. Zij kunnen op afstand jouw modem resetten.Helsie schreef op woensdag 12 augustus 2009 @ 07:54:
Vraag aan de AiE plus mensen die verhoogd zijn: Hebben jullie niks hoeven doen qua modem reset of routerdisconnect, of iets dergelijks?
Je moet niet teveel beredeneren in dit kaderAnoniem: 197857 schreef op dinsdag 11 augustus 2009 @ 21:13:
[...]
Met wifi haal ik wel maar 20~25mbit, ik verweet dit eigenlijk aan de b/g ontvanger in de laptop, niet aan de router. De statitieken van de laptop zijn op dit moment dan ook: Mode 802.11g Rate 54M Signal(%) 54 in de wireless statistieken, dus zo had ik beredeneerd dat de 25mbit daar een logisch vervolg op was.
Ik heb dus ook hetzelfde probleem maar dan met een N-capable notebook en een 300N router. Het lukt mij maar niet om de notebook met het N protocol te connecten. 54G is max.Volkert schreef op woensdag 12 augustus 2009 @ 08:48:
[...]
Je moet niet teveel beredeneren in dit kader![]()
Zelfs als je letterlijk naast je access point zit kom je "g" WiFi niet veel verder dan dat.
De enige oplossing om hoger te komen is upgraden naar "n" WiFi, hetzij met een losse USB-stick, hetzij met een PCMCIA (PC) card, hetzij met een nieuwe interne mini-PCI card.
PSN: Kjujay
SoaDmaggot schreef op woensdag 12 augustus 2009 @ 08:13:
Ik neem aan dat de warning van het vorige topic nog steeds geldt en ik meen me te herinneren dat hier iets stond over het achterwege laten van 'mijn snelheid is verhoogd!!11~one' om de wildgroei van het topic tegen te gaan?
Het voegt IMO vrij weinig toe aan het topic, ziggo klanten merken vanzelf wel of hun verbinding voor 1 September geupgrade wordt of niet.
Zij kunnen inderdaad het modem resetten op afstand.grun93 schreef op woensdag 12 augustus 2009 @ 08:03:
[...]
Volgens de helpdesk hoef je zelf helemaal niks te doen. Zij kunnen op afstand jouw modem resetten.
[Voor 6% gewijzigd door bjck op 12-08-2009 11:35]
slimmehotspot.nl
Ik dien echter wel het hele topic bij te houden om naar nuttige informatie te scannen om in de start post te verwerken? Wanneer een topic dusdanig snel gaat dat ik het overzicht compleet kwijtraak, dan zal ik `a life` moeten `getten`.. Het was een vriendelijk verzoek, denk je dat ik voor de grap tijd steek in een nieuw verzorgde en uitgebreide startpost?
[Voor 17% gewijzigd door bjck op 12-08-2009 11:36]
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Ik heb net 5min geleden mijn modem gereset en bleek toen geupgrade te zijn AIE+:Helsie schreef op woensdag 12 augustus 2009 @ 07:54:
Vraag aan de AiE plus mensen die verhoogd zijn: Hebben jullie niks hoeven doen qua modem reset of routerdisconnect, of iets dergelijks?
[Voor 7% gewijzigd door Falconey op 12-08-2009 10:55]
Ik heb maanden geleden ook iets dergelijks gehad. De snelheid was ineens een stuk lager dan gebruikelijk en dat hield enige tijd aan. Nadat ik had gebeld was alles ineens in orde. Geen switchactie uitgevoerd. Ik herinner me nog dat ik toen ook de indruk had dat Ziggo ter plekke de juiste snelheid had ingesteld. Heel vreemd.robvanderaart schreef op dinsdag 11 augustus 2009 @ 19:10:
Ik had iets heel merkwaardigs vandaag.
Ik belde namelijk Ziggo over het feit dat de laatste week de uploadsnelheid soms lager dan de helft kon zijn wat het normaal zou moeten zijn.
Dus de vrouw van de klantenservice zegt, ja haal de router er eens tussen uit en sluit hem dan direct aan op het modem (na herstarten van het modem en de PC), dus ik krijg ineens 12.5 Mbit / 2.83 Mbit (terwijl ik Alles-in-1 Plus heb 10 / 1,5 normaliter) en daarvoor 10 / 0.64 kreeg. Ik sluit even later gewoon me router weer aan (nadat ik de modem, de router en de PC gereset had). En ik deed weer een speedtest en toen kreeg ik gewoon bijna 20 Mbit / 2.83 Mbit. Alsof de vrouw van de klantenservice ineens de snelheidsverhoging had laten doorvoeren (terwijl het 1 september pas zou gebeuren).
Postcode 1781
Ik gebruik de 7.2.00 firmware. 50mbit is dus geen probleem voor het apparaat.RichieB schreef op dinsdag 11 augustus 2009 @ 20:00:
[...]
Welke firmware draai je op je WRT54G? Ik draai DD-WRT 2.4 en verwacht niet echt veel problemen met de 50MB upgrade (80MB wordt misschien een ander verhaal).
Beauty is in the eye of the beerholder
Bij het overzetten van het telefoon nummer heb je normaal geen downtime, je zit dus normaal niet zonder telefoon: Je kunt op je oude lijn gebeld worden totdat Ziggo de lijn overneemt, vanaf dat moment kan je ook direct gebeld worden op de Ziggo lijn. Kwestie van stekkertje overpluggen.danielkraak schreef op woensdag 12 augustus 2009 @ 11:32:
Wij zitten er nu ook aan te denken om op Ziggo over te stappen. Momenteel hebben wij het internet en bellen van kpn, dus met Ziggo moet het stukken goedkoper kunnen.
Ons oog is gevallen op het Alles in 1 plus-abonnement. Nu rest ons nog wel een paar vragen, waar ik zelf al naar heb gezocht, maar niet veel wijzer ben geworden.
Allereerst willen we ons telefoonnummer houden. Nu moet Ziggo dus ons huidige abonnement zelf afzeggen en daardoor zitten we dus een tijdje zonder telefoon. Heeft iemand er ervaring mee hoe lang dat ongeveer is? Het zal vast verschillen per persoon, maar een indicatie is toch wel mogelijk?
Daarnaast hebben we thuis drie tv's analoog aangesloten. Op Ziggo staat dat je naast digitale tv ook nog analoge tv hebt. Als we op alle drie de tv's dus digitaal willen, moeten we nog twee decoders erbij kopen. Aangezien op twee tv's af en toe gekeken wordt, lijkt dat me wat overdreven. Als ik Ziggo dus goed begrijp kun je ook nog de kabel direct op je tv met analoge tv-tuner aansluiten en dan ontvang je alle zenders analoog (m.u.v. de alleen digitale zenders)? Kan iemand me ook technisch uitleggen, of een linkje geven, hoe het mogelijk is digitaal en analoog tegelijk over de kabel te laten komen, de techniek erachter dus.
Ik hoop dat mijn vragen een beetje duidelijk zijn.
Als ik het me goed herinner was de af- en aansluiting bij mij vrijwel naadloos. Ik kreeg brieven over de precieze datum en tijd waarop ik werd af- en aangesloten. Daar is dus aandacht voor bij Ziggo.danielkraak schreef op woensdag 12 augustus 2009 @ 11:32:
Allereerst willen we ons telefoonnummer houden. Nu moet Ziggo dus ons huidige abonnement zelf afzeggen en daardoor zitten we dus een tijdje zonder telefoon. Heeft iemand er ervaring mee hoe lang dat ongeveer is? Het zal vast verschillen per persoon, maar een indicatie is toch wel mogelijk?
Nummerportering:danielkraak schreef op woensdag 12 augustus 2009 @ 11:32:
Wij zitten er nu ook aan te denken om op Ziggo over te stappen. Momenteel hebben wij het internet en bellen van kpn, dus met Ziggo moet het stukken goedkoper kunnen.
Ons oog is gevallen op het Alles in 1 plus-abonnement. Nu rest ons nog wel een paar vragen, waar ik zelf al naar heb gezocht, maar niet veel wijzer ben geworden.
Daarnaast hebben we thuis drie tv's analoog aangesloten. Op Ziggo staat dat je naast digitale tv ook nog analoge tv hebt. Als we op alle drie de tv's dus digitaal willen, moeten we nog twee decoders erbij kopen. Aangezien op twee tv's af en toe gekeken wordt, lijkt dat me wat overdreven. Als ik Ziggo dus goed begrijp kun je ook nog de kabel direct op je tv met analoge tv-tuner aansluiten en dan ontvang je alle zenders analoog (m.u.v. de alleen digitale zenders)? Kan iemand me ook technisch uitleggen, of een linkje geven, hoe het mogelijk is digitaal en analoog tegelijk over de kabel te laten komen, de techniek erachter dus.
Ik hoop dat mijn vragen een beetje duidelijk zijn.
It ain't stupid if it works!
Anoniem: 1155
[Voor 40% gewijzigd door Anoniem: 1155 op 12-08-2009 11:49]
@ iedereen met AiO Extra: Ik kreeg gisteren eindelijk een mail dat het nieuwe modem onderweg is en een dezer dagen geleverd word.sjorremans schreef op woensdag 12 augustus 2009 @ 10:12:
Ik hoop dat deze week het modem een keer gebracht gaat worden, nu is er nog de hele dag iemand thuis.
Maargoed ik heb het idee dat we er nog wel even op kunnen wachten
Ik heb nog een originele WRT54G V2.02 staan.. kan ik hier ook een nieuwe firmware opzetten zodat ik volledig gebruikt kan maken van AIE ? Ik blijf via de router nu hangen op 28-30 MB...HellBeast schreef op woensdag 12 augustus 2009 @ 11:35:
[...]
Ik gebruik de 7.2.00 firmware. 50mbit is dus geen probleem voor het apparaat.
Lastig te zeggen, van de WRT54G zijn behoorlijk wat versies gemaakt. Kijk even op http://www.linksysbycisco.com/NL/nl/support/WRT54G/download voor je versie en kijk of de beschikbare firmware verbetering brengt.NiDo schreef op woensdag 12 augustus 2009 @ 12:26:
[...]
Ik heb nog een originele WRT54G V2.02 staan.. kan ik hier ook een nieuwe firmware opzetten zodat ik volledig gebruikt kan maken van AIE ? Ik blijf via de router nu hangen op 28-30 MB...
NeeTimv37 schreef op woensdag 12 augustus 2009 @ 12:36:
Ik kan het niet helemaal vinden, maar is het nu mogelijk op basis van bv postcode gebied om te zien / controleren hoe en wanneer de snelheids upgrade plaats zal vinden? ( welke gebieden ze mee bezig zijn / al gehad hebben )
Uiteindelijk zit onze manager er alleen voor spek en bonus.. - Loesje
Ik heb mijn Firmware nog nooit geupgrade. De router is net 2 jaar oud. Maar het kan nooit kwaad om het te proberen als je problemen hebt, toch?NiDo schreef op woensdag 12 augustus 2009 @ 12:26:
[...]
Ik heb nog een originele WRT54G V2.02 staan.. kan ik hier ook een nieuwe firmware opzetten zodat ik volledig gebruikt kan maken van AIE ? Ik blijf via de router nu hangen op 28-30 MB...
Beauty is in the eye of the beerholder
Als je Alles-in-Een Extra hebt kan je er wel een beetje van uitgaan dat je VOOR 31 Augustus bericht hebt gehad dat je modem onderweg is. Dat stond namelijk ook in de brief die je gehad hebt begin Juli. Ik snap best dat iedereen erop gebrandt is die upgrade en modem te krijgen maar de helpdesk nog meer te gaan belasten heeft echt weinig zin. Waarschijnlijk reageren ze daarom niet (denk je dat je de enige bent die hiervoor mailt/belt?).ikbengoofy schreef op woensdag 12 augustus 2009 @ 13:07:
Ik heb ook nog altijd geen mail gehad voor mijn upgrade.
Netjes een mailtje gestuurd maar grof asociaal gewoon niet reageren.
Het is niet dat ik problemen heb, want alles werkt heel goed.. alleen de WAN - LAN snelheid blijft hangen.. met geluk haal ik 30 MB.. Ik ben derhalve ook benieuwd of een nieuwe firmware dat verbeterd of dat ik toch moet investeren in een nieuwe router.HellBeast schreef op woensdag 12 augustus 2009 @ 13:07:
[...]
Ik heb mijn Firmware nog nooit geupgrade. De router is net 2 jaar oud. Maar het kan nooit kwaad om het te proberen als je problemen hebt, toch?
Binnen enkele dagen. Dat is nu ruim een (werk) week verder. Zou toch eens gaan bellen danmigeye schreef op woensdag 12 augustus 2009 @ 13:22:
Juist, ook ik heb 3-8 bericht gehad dat de modem eraan komt, echter nog niets ontvangen.
Wanneer er 1-9 nog niets is dan zal ik eens gaan bellen
Wellicht toch geen gek idee om te investeren in een nieuwe router in verband met de "geplande" verhoging naar 80mbit in het najaar en hoger volgend jaar. Goed, je kan het nog even uitstellen en je meer orienteren maar uiteindelijk loop je toch tegen de beperkingen aan van je huidige router.NiDo schreef op woensdag 12 augustus 2009 @ 13:33:
[...]
Het is niet dat ik problemen heb, want alles werkt heel goed.. alleen de WAN - LAN snelheid blijft hangen.. met geluk haal ik 30 MB.. Ik ben derhalve ook benieuwd of een nieuwe firmware dat verbeterd of dat ik toch moet investeren in een nieuwe router.
[Voor 42% gewijzigd door redfoxert op 12-08-2009 13:40]
Welke brief begin juli?redfoxert schreef op woensdag 12 augustus 2009 @ 13:15:
[...]
Als je Alles-in-Een Extra hebt kan je er wel een beetje van uitgaan dat je VOOR 31 Augustus bericht hebt gehad dat je modem onderweg is. Dat stond namelijk ook in de brief die je gehad hebt begin Juli. Ik snap best dat iedereen erop gebrandt is die upgrade en modem te krijgen maar de helpdesk nog meer te gaan belasten heeft echt weinig zin. Waarschijnlijk reageren ze daarom niet (denk je dat je de enige bent die hiervoor mailt/belt?).
Uiteindelijk zit onze manager er alleen voor spek en bonus.. - Loesje
Excuus, dit had natuurlijk email moeten zijnikbengoofy schreef op woensdag 12 augustus 2009 @ 13:38:
[...]
Welke brief begin juli?
Niks gezien...
De aanhef van de email met daarin het filmpje met de helicopter die een pakketje (bij de BUREN!) komt brengen.Goed nieuws! Ziggo verhoogt vanaf juli gratis alle internetsnelheden. Ook jouw snelheid wordt dus kosteloos verhoogd!
TIJDELIJKE oplossingQuinny schreef op woensdag 12 augustus 2009 @ 13:50:
Postbode kwam met het modem brengen;
Zit hier nu op:
47 down
3.25 up
Volgens speedtest.net.
Wel een beetje jammer dat het hele google.com domein onbereikbaar is sinds ik dit modem heb neergezet... (.nl doet het wel, maar ik kan niet bij gmail, analytics en adsense...) Alle andere domeinen die ik geprobeerd heb doen het wel gewoon...
[Voor 45% gewijzigd door XiniX88 op 12-08-2009 14:33]
Thanks, maar het is al opgelost, DNS cache probleempje waarschijnlijk...XiniX88 schreef op woensdag 12 augustus 2009 @ 14:25:
[...]
TIJDELIJKE oplossing
74.125.67.100 google.com
74.125.79.19 mail.google.com
74.125.79.113 calendar.google.com
tijdelijk even toevoegen in je host file
[Voor 15% gewijzigd door XiniX88 op 12-08-2009 14:34]
Zal het ook werken met de laatste tomato firmware?HellBeast schreef op woensdag 12 augustus 2009 @ 11:35:
[...]
Ik gebruik de 7.2.00 firmware. 50mbit is dus geen probleem voor het apparaat.
[Voor 10% gewijzigd door mickw op 12-08-2009 15:14]
[Voor 67% gewijzigd door wvkreg op 12-08-2009 15:26]
Anoniem: 197857
Dat dacht ik dus ook, alleen had ik het voor de compleetheid even erbij gezet omdat ze dus problemen hadden met dezelfde router als mij (dir-825).Volkert schreef op woensdag 12 augustus 2009 @ 08:48:
[...]
Je moet niet teveel beredeneren in dit kader![]()
Zelfs als je letterlijk naast je access point zit kom je "g" WiFi niet veel verder dan dat.
De enige oplossing om hoger te komen is upgraden naar "n" WiFi, hetzij met een losse USB-stick, hetzij met een PCMCIA (PC) card, hetzij met een nieuwe interne mini-PCI card.
ik heb onlangs KEMA (zo heet het toch) gekeurde kabels aangeschaft, dat zou toch goed moeten zijn?jongentje schreef op woensdag 12 augustus 2009 @ 15:56:
Zorgen voor goede afscherming van je kabels en connectoren.
Het kan ook zijn dat die brommer dicht langs je wijkkast rijdt en dat daar de storing ontstaat.DarkY schreef op woensdag 12 augustus 2009 @ 16:24:
[...]
ik heb onlangs KEMA (zo heet het toch) gekeurde kabels aangeschaft, dat zou toch goed moeten zijn?
Misschien maar eens vanavond bij de buren vragen of ze er ook last van hebben.
Hirschmann spul (coax en stekkers) is erg goed en degelijk Duits spul.DarkY schreef op woensdag 12 augustus 2009 @ 16:24:
[...]
ik heb onlangs KEMA (zo heet het toch) gekeurde kabels aangeschaft, dat zou toch goed moeten zijn?
Misschien maar eens vanavond bij de buren vragen of ze er ook last van hebben.
[Voor 9% gewijzigd door Von Henkel op 12-08-2009 17:04]
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Het nieuwe modem heeft even nodig om zich aan te melden op de servers.sjorremans schreef op woensdag 12 augustus 2009 @ 17:07:
Is het nieuwe modem binnengekomen..
Komt deze niet verder dan het knipperen bij het DS lampje..
Oude modem aansluiten en deze is binnen de minuut online![]()
Iemand enig idee waar het aan kan liggen?
[Voor 7% gewijzigd door mickw op 12-08-2009 17:30]
Klopt, bij mij duurde het ook ontiegelijk lang voordat het modem eindelijk werkte (aangemeld was?), geduld hebben dussjorremans schreef op woensdag 12 augustus 2009 @ 17:07:
Bij ziggo bestaat geen spoedThe Realone schreef op woensdag 12 augustus 2009 @ 17:50:
Iemand ervaring met die "spoed" naleveringen van Ziggo?
Dat knipperen blijft een tijdje zo, dit komt omdat hij dan nieuwe firmware aan het ophalen is en aan het installeren.sjorremans schreef op woensdag 12 augustus 2009 @ 17:07:
wacht eens 15 minuten ofzo. tis net als een verhuizing. duurt ff voordat alles online is..Barfman schreef op woensdag 12 augustus 2009 @ 18:05:
[...]
Dat knipperen blijft een tijdje zo, dit komt omdat hij dan nieuwe firmware aan het ophalen is en aan het installeren.
Als hij een update is aan het installeren knipperen ds en us simultaan.Barfman schreef op woensdag 12 augustus 2009 @ 18:05:
[...]
Dat knipperen blijft een tijdje zo, dit komt omdat hij dan nieuwe firmware aan het ophalen is en aan het installeren.
[Voor 24% gewijzigd door F4T4L_3RR0R op 12-08-2009 18:39]
[Voor 21% gewijzigd door sjorremans op 12-08-2009 18:27]
€329,00 Bestsellers.euronaldmathies schreef op dinsdag 11 augustus 2009 @ 12:32:
Is het trouwens mogelijk om bij het bestellen meteen die Humax iHDR-5050c te bestellen bij Ziggo of moet je deze dan zelf aanschaffen? ik zit namelijk eens die bestel procedure te doorlopen maar ik kom helemaal geen mogelijkheid tegen om aan te geven welke decoder ik zou willen.
Ik krijg het idee dat de lijst van ondersteunde decoders alleen maar aanwezig is om te laten zien welk in iedergeval werken. Maar standaard leveren ze (als je daarvoor kiest) een 'standaard' decoder erbij. Kan alleen niet zien welke dit is.
Anoniem: 1155
Hm, en nu is het weer 10 Mb/s bij alle tests.Anoniem: 1155 schreef op woensdag 12 augustus 2009 @ 11:48:
Volgens de verschillende speedtests hebben we in 6174 inmiddels ook 20 Mb/s down bij Alles-in-1 Plus. Afgezien van het feit dat het leechen van usenet bijna twee keer zo snel gaat, merk je er tijdens het browsen (zoals verwacht) niks van.
Heb je het ook op 5 GHz geprobeerd of alleen op de standaard 2,4 GHz?Kju schreef op woensdag 12 augustus 2009 @ 09:17:
[...]
Ik heb dus ook hetzelfde probleem maar dan met een N-capable notebook en een 300N router. Het lukt mij maar niet om de notebook met het N protocol te connecten. 54G is max.
No problemo, ik lees het bij meer mensen hier na de upgrade, zullen wel aanloop problemen zijn, ben het alleen niet gewend (ADSL was dat betreft retestabiel). Ik ga nog niet bellen met Ziggo, wacht het gewoon ff af.XiniX88 schreef op woensdag 12 augustus 2009 @ 14:25:
[...]
Btw @MeNTaL_TO, sorry voor mijn laatste reply op je bericht, heb een bril nodig, heb je complete post wel gelezen, maar niet tot me genomen... Instabiele verbinding = ziggo bellen of kijken of het direct op modem wel werkt. Als dat zo is kijken of je nog een andere router hebt of flashen naar nieuwere versie van huidige router. (in zoverre het niet al is gezegd)
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
[Voor 92% gewijzigd door Ghost81 op 13-08-2009 09:56]
It ain't stupid if it works!
uhhh, wat bedoel je precies?Anoniem: 300737 schreef op woensdag 12 augustus 2009 @ 22:48:
Volgens mij leest niemand de topicwaarschuwing ?
Anoniem: 313963
Denk dat hij dit bedoelt
Hier hetzelfde, en ik werk notabene bij de ziggo helpdesk. Wij hadden niet eens de informatie dat de upgrade eerder doorgevoerd zou worden. achja mij hoor je niet klagen[b][message=32403223,noline]Ik kan in elk geval melden dat ik door dit topic en de waarschuwing-negeerders wel wist dat het tijd was om weer eens mijn modem te resetten.
Anoniem: 313963
Het zou kunnen, maar Ziggo raad het niet aan op deze manier, omdat je dan signaal verlies kunt hebben/krijgen wat jij al aangaf.jasper2603 schreef op woensdag 12 augustus 2009 @ 23:41:
Ik wil ook graag naar Ziggo overstappen, heb nu telfort. Heb nu alles mooi in de meterkast zitten wat router betreft. Maar het witte kastje waar de kabel mijn huis binnenkomt zit in de keuken 15meter verderop. Mijn vraag is voordat ik ziggo aanvraag, kan ik een kabel trekken van dit kastje naar de meterkast en daar de kabelmodem installeren? Of krijg ik dan signaal verlies?
Mijn hoop is uitgekomen , ook hier was de storing dus de oorzaak van werkzaamheden van de upgradexdc schreef op woensdag 12 augustus 2009 @ 09:31:
net terug van vakantie
alles 1 extra , 3543 (utrecht)
de snelheid is hier helaas nog niet verhoogd.
maar heb daarnaast ook nog eens veel problemen met de verbinding erbij gekregen.
de oude snelheid van die ik normaal haal wordt nu niet eens gehaald
internet is zo traag , ook na reset modem.
haal 20kb/sec , niet eens normaal surfen
volgens ziggo (volgens website) zijn er geen werkzaamheden.
Stiekem hoop ik dat ze aan t upgraden zijn,
slimmehotspot.nl
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
Tesla Model 3 SR+ 2020 | Midnight Silver
Dit topic is gesloten.
Google Pixel 7a Macbook Pro 2023 16" LG OLED evo C3 Samsung Galaxy S23 Hogwarts Legacy Samsung Galaxy Z Fold4 Apple iPhone 14 Nintendo Switch Lite
Tweakers is samen met
Hardware Info,
AutoTrack,
Gaspedaal.nl,
Nationale Vacaturebank,
Intermediair en
Independer
onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2023
•
Hosting door True
Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.
Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details
Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details
Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.
Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details