Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sattertje
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 10-09 10:10
Hoi mede tringgers,

Is het nu zo dat je met een tringg abbo niet anoniem/geheim kan bellen?

Of ik nu #31# gebruik of ik stel het automatisch in op mijn telefoon (samsung star), bij beide krijg ik de melding:
Dienst niet beschikbaar

Edit:
Reeds gevonden, staat op de page van tringg, bij vragen:

Om je nummerweergave aan of uit te zetten ga je als volgt te werk:
1. Bel naar 1331
2. Kies 4 om je nummerweergave aan te passen
3. Om je nummerweergave aan te zetten kies 1 (public number)
4. Om je nummerweergave uit te zetten kies 3 (hiding the number)

[ Voor 41% gewijzigd door sattertje op 30-03-2010 20:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21:11

MsG

Forumzwerver

Ik heb aldoor met iemand dat na exact 31 minuten het gesprek wordt gestopt. Meer mensen last van?

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madsector
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 05-08 13:05

madsector

Insert Beer Here

Ben nu al weer een weekje aan het stoeien met Tringg. Wilde persé dat driehoekje van het roaming kwijtraken, dus aardig lopen prutsen, Niet gelukt, maar wel het toestel moeten resetten. Anyway, nu blijkt dat ik geen SMS'jes meer kan versturen, overigens zonder enige foutmelding... Iemand enig idee wat het nummer van de berichtencentrale is? Het is namelijk NIET hetzelfde als dat van KPN-abbo of pre-paid. En het nummer wat er stond is reeds overschreven ;-(

Verder wil ik nog even wat kwijt richting die personen die klagen over de FUP van tringg... Als je het er niet mee eens bent, realiseer dan gewoon dat wat Tringg aanbied spotgoedkoop is; 1000+ minuten bellen en voor €5,- meer data er bij. Wil je meer data verstoken, neem dan Zorgeloos Mobiel van Vodafone (€9,50) bovenop een (duurder) sim-only abbo. Betere FUP (10 maal het gemiddelde verbruik en ze sturen je een brief of zo). Dit was oorspronkelijk niet mogelijk, sim-only en blox, maar tegenwoordig kan dit wèl.

Met mijn huidige bel- en sms-gedrag ga ik bij Vodafone dik over de €60,- heen, wat Tringg extra kost bespaar ik makkelijk bij Vodafone ;-) (Ja, ik heb nu dus twee abbo's ;-). Als internet goed werkt bespaar ik nog eens €9,50.

Nog maar één servertje thuis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, het is ook heel goedkoop, maar sommige mensen hebben zo'n verkrampte gedachten-gang, dat ze zichzelf allerlei onwaarheden wijsmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dicksterk
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 05-02-2024
het nummer van de Tringg berichtencentrale is +31658807588 Als je die invoert moet het weer werken.
Vraag me wel af waarom je die vodafone internet blox nog nodig hebt. Kom je over die 1gb heen? Dat roamingtekentje hebbe meer gebruikers maar als je de buitenlandsim niet hebt kan je niet eens tegen buitenlandse tarieven internetten dus maak je dan geen zorgen. Als je die sim wel hebt zal het ook alleen in het buitenland gebeuren als je je netwerk handmatig instelt op kpn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Dat driehoekje hou je toch gewoon omdat Tringg roamt op het KPN netwerk? Had ik ook altijd met Debitel.

Ik bekijk het inderdaad net als jou, jammer dat onbeperkt niet onbeperkt is, maar daar moet je doorheen prikken. Dan blijft over: 1250 bel of sms minuten + 1000MB internet voor 30,- per maand. Vind dat maar eens bij een andere provider. Wens diegene heel veel succes :).

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marz01
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 05-09 15:33
Hier ook een tevreden gebruiker hoor met tringg-nl, geen bijzondere rekeningen als voorheen met t-mobile.
Mijn bereik is ook veel beter dan met t-mobile.

Jammergenoeg is er nog geen verandering in het tringg-buitenland; klinkt allemaal omslachtig; borg, terugbelfunctie, duur internet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Internet in het buitenland is bij niemand goedkoop. Echter weet iemand meer te vertellen hoe dat buitenland precies werkt? Aangezien er wel een soort van internetfunctionaliteit wordt verwacht? Aangezien je dan sowieso 3G erbij moet nemen. Werkt het dus ook niet op 3310's e.d.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saharoen
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 23:58
[/quote]
[quote]Ik heb aldoor met iemand dat na exact 31 minuten het gesprek wordt gestopt. Meer mensen last van?

Ik ook heb al mail verzonden naar klantenservice erover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Exact hetzelfde? Ook bij 31 minuten? Vreemd ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hi Tringgers,

Sinds deze week heb ik ook een Tringg 3g abbo.
Het feit dat er na 31min de verbinding wordt verbroken heb ik nu 2x meegemaakt.
Niet heel erg gezien het aanbod (kwestie van opnieuw bellen) maar natuurlijk wel storend.

Ik heb er een losse HTC Legend bij gekocht. Weet iemand hoe ik de TRINGG internet instellingen kan activeren? Kan momenteel nog niet op internet. Klantenservice heeft gereageerd maar tevergeefs. Instellingen per sms sturen is er nog niet doorgekomen.

Heeft iemand suggesties? Ontvangst en sms'en gaat prima tot nu toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11-09 19:31
Je kan de instellingen van KPN gebruiken, alleen moet je dan bij accesspoint de boel leeglaten. Bij KPN is het accesspoint (toegangspunt) 'internet' of 'portalmmm.nl'
Hier nog even een linkje hoe het insteld op een touch Diamond (welliswaar geen Android): http://qelp.kpn.com/HTC/P...rnet/handmatig-instellen/

Succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freaknormel
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 21-11-2023
Ik gebruik nu al sinds een maand Tringg en ben dr inmiddels al achtergekomen waar ik die stunt aan te danken heb.

Ik, en een aantal tringg collega's ervaren de volgende problemen: Om de paar oproepen, komt het weleens voor, dat je de tegenpartij niet te pakken krijgt,, hij gaat gewoon niet over. Soms ook niet na de 2e poging. ( soms zelfs 3 keer )

Als je alle tijd hebt, is het natuurlijk geen probleem, maar soms, wanneer je met spoed iemand moet bellen, en t lukt niet, dan baal je echt.

Daarnaast zijn we soms gewoon onbereikbaar. Na een tweede poging werkt het meestal weer wal ( t zelfde probleem als hiervoor dus ... ) Dit alles, ondankst het bereik wel redelijk is.

Na het lezen van een de reacties kwam ik erachter, dat ik en mijn collega's niet de enige waren.
Ik zie wel hoe het verder gaat, ik hoop maar dat het tijdelijk is ( aangezien ze nieuw zijn )

Voor de mensen die veel bellen, raad ik het aan. Maar als het bij jou meer om KWALITEIT gaat, dan raad ik je toch wat anders aan , voor een hogere prijs.

[ Voor 10% gewijzigd door freaknormel op 03-04-2010 00:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Mee eens. Hier als privégebruiker ervaar ik hetzelfde. Je selecteert iemand om te bellen, maar je hoort gewoon geen kiestoon en er gebeurt verder niets.

En dan soms die 31 minuten ophang dingen, wat niet leuk is naar je vriendin toe :).

Maar ik wilde van de hoge kosten per maand af, en dat heb ik. Daar wil ik best wat belgemak voor inleveren, maar voor 100% uptime en altijd bereikbaarheid zou ik dit ook niet super aanraden nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0k
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23-03-2024

s0k

Is het dan ook zo dat jij als tringg-gebruiker niet altijd bereikbaar bent voor anderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Hebben jullie ook dat Tringg betrekkelijk raar factureert?

Ik heb in december een abbo afgesloten. Heb toen pas in februari en maart een incasso gehad. En krijg nu ineens een factuur voor december, januari en april in 1 keer. Februari was bij mij 1 keer duurder door nummerbehoud (iets van 9 euro meer oid), echter nu zie ik datzelfde verhoogde bedrag ook nog terug bij het bedrag van december. Ik ga toch niet 2 keer nummerbehoud betalen? :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freaknormel
Die 31min kan ik wel begrijpen ( zo voorkomen ze het gebruik als babyfoon )
@s0k: Inderdaad, soms blijk ik onbereikbaar te zijn. Een aantal keren ook zelf getest, en inderdaad ik krijg dan het bekende liedje van"" door technische redenen bla bla ""

Msg, dat het goedkoop is, wil toch niet zeggen dat de bereikbaarheid gewoon SLECHT mag zijn? Daar betalen we gewoon niet voor, wat het ook mag kosten. Volgens mij hebben we gewoon recht op een goed werkende verbinding, tenzij anders is vermeld in de algemene voorwaarden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou ja zeg, ik vind het beetje onzin dat ze zomaar je verbinding verbreken, ook al zou het ter voorkomen van de babyfoon zijn. FUP is niets mis mee, maar het moet niet te arbitrair worden.

Er is niets vervelender dan 30 minuten met de klantenservice aan de lijn zijn en dan verbroken te worden. Ik heb nog nooit een gesprek gehad van 30+ minuten via Tringg. Je zou je haast afvragen waarom ik voor Tringg heb gekozen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Ik hoop dat de 31 minuten een technisch tijdelijk foutje is, maar geen sociale controle. Ik heb dit abonnement niet om nooit te bellen uiteraard. Ik bel heel vaak even een uurtje met iemand, daar heb ik dan ook tringg voor genomen. Dus Tringg, laat even wat weten over die 31 minuten! We weten dat jullie meelezen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freaknormel
Ik heb nu een nieuw toestel waarmee ik vergader gesprekken kan voeren ( met 3 mensen tegelijk bijvoorbeeld )
Is dat vragen om extra kosten by Tringg, of is het gewoon binnen je bunde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand me helpen??? kom er niet uit pfff....

Ik heb een LG GW620 dus android progamma
en heb sinds kort een tringg abbonement met internet....me internet doet het prima net als het bellen en smsen helemaal geen problemen mee.

op de telefoon wil ik steeds gebruik maken van moxiermail , gmail, googletalk en voor mijn heel belangrijk Market want daar kan je spelletjes enzo downloaden...

als ik en vandeze progammas selecteer moet ik me aanmelden bij me google-account...als ik dat doe lukt het niet en krijg een foutmelding dit staat er:

KAN GEEN BETROUWEBARE GEGEVENSVERBINDING MET SERVER TOT STAND BRENGEN
dit is mogelijk een tijdelijk probleem of uw simkaart is niet geschikt voor gegevensservics.

me internetinstellingen heb ik via een link van Tringg gekregen......kan iemand me helpen en weet wat ik moet doen....

alvast bedankt!! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadioAir
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11-09 16:23
Ik zal wel achterlijk zijn, maar ik krijg het gewoon niet voor elkaar om te internetten met mijn Tringg simkaart. Gewoon voor een Tringg 3G abonnement gekozen, en gisteren afgeleverd. In Mijn Tringg staat ook netjes een datacounter (die natuurlijk op 0 staat...)

Ik heb al van alles geprobeerd, alle instellingen van mijn iPhone (uit België, FW 3.1.2, BB 05.11.07, officiëel simunlocked) mbt netwerk gereset en als APN ook al internet.bt geprobeerd, maar wat ik ook doe, hij krijgt geen verbinding met het internet. Dit terwijl ik toch een doorgewinterde internetter ben met Vodafone...

Iemand die mij even de goede weg kan wijzen? De Tringg Helpdesk is gesloten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Kan je wel bellen en SMSen met je SIM?

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadioAir
En ik maar denken dat een T-Mobile-branded Touch Diamond simlocked is. Niet dus! Even geprobeerd in dit toestel (en in een iPhone 2G, wil het gebruiken in een 3GS) en ook hier geeft ie geen sjoegem om te verbinden met het GPRS netwerk. Time to call Tringg dus, mail is al verstuurd :)

Bellen/SMS gaat overigens prima!

Even résume:

Toestellen getest:

HTC Touch Diamond (T-Mo branded)
Apple iPhone 2G
Apple iPhone 3GS

Instellingen getest:

APN/User/Pass leeg
APN: internet.bt; username/pass leeg

Of ik zie iets over het hoofd, of 't zit bij Tringg ;) Ik ben ook geen vreemde als 't gaat om internet via 3G, hence ik heb zelf 't topic over mobiel internet in 't buitenland geschreven :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marz01
probeer eens als netwerkaanbieder in te vullen; kpn
rest leeg.

Kan heel goed zijn dat je simkaart niet goed geactiveerd is dus gewoon bellen as dinsdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadioAir
Bellen lukt dus gewoon niet, krijg ik de mededeling dat het nummer niet bij hun bekend is. Mail beantwoorden ze redelijk vlot, maar ik ben voorlopig nog niet te spreken over Tringg.

Ik heb toch echt een Tringg 3G aangevraagd via internet, en ze hebben ZELF dat geactiveerd als een Tringg zonder internet abbo. Leuk en aardig, maar ik wil gewoon 3G! "Ja dat kunnen wij niet meer aanpassen"...

Ik hoop voor ze dat ze hier een positieve reactie op kunnen geven, want ik ga niet een jaar vast zitten aan alleen een bel-abbo.

Update:
Ik heb het 0900 nummer geprobeerd, maar daar wordt mijn 06 nummer niet herkend. Zodoende het nummer van 6GMOBILE zelf gebeld, en uitgelegd waarom ik niet het 0900 nr belde, en er werd direct actie ondernomen, ik word zo teruggebeld :)

Update 2
Ben na een 20 minuten ook daadwerkelijk teruggebeld door Bas van Tringg. Ook hij zei dat ik het normale Tringg knopje aangeklikt zou hebben op de website, maar dat weerlegde ik direct met mijn orderbevestiging. Deze heb ik doorgemaild naar info@tringg.nl en hij zei "hmm, da's vaag" ;) en knalde toen gewoon mijn 3G aan. Als excuses voor het ongemak hoef ik zelfs de eerste maand geen 29,95 maar gewoon 24,95 te betalen!

Grappige is wel dat toen ik ophing er een mailtje in m'n inbox stond dat ik maar moest upgraden naar Tringg 3G Buitenland, dan zou 3G ook geactiveerd worden. Conclusie: Als je gewoon in je recht staat met je order gewoon Tringg of 6GMOBILE bellen en je wordt netjes teruggebeld en alles wordt rechtgezet!

_/-\o_ voor Bas van Tringg!

[ Voor 52% gewijzigd door RadioAir op 07-04-2010 09:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Bij mij werkt Tringg momenteel niet, 0,0 ontvangst. Ik heb de SIM in twee toestellen geprobeerd.

Meer mensen met problemen? Later vandaag ga ik sowieso eens met ze bellen, tenzij het 'spontaan' op wordt gelost. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ferdw
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
pven schreef op donderdag 08 april 2010 @ 07:51:
Bij mij werkt Tringg momenteel niet, 0,0 ontvangst. Ik heb de SIM in twee toestellen geprobeerd.

Meer mensen met problemen? Later vandaag ga ik sowieso eens met ze bellen, tenzij het 'spontaan' op wordt gelost. ;)
Hier het zelfde, collega met KPN heeft wel verbinding, probleem zal dus wel bij Tringg liggen.

Canon 7D ★ 200-400 ★ 70-200/2.8 II ★ 17-40 ★ 15-85 ★ 50/1.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Er was inderdaad een storing, dit heeft de helpdesk bevestigd.

Ik heb net op aanraden van de helpdesk het netwerk even naar iets anders gezet en vervolgens weer terug op KPN gezet, alles werkt weer. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dicksterk schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 16:14:
Ik ben wel erg benieuwd naar jullie mening over het nieuwe Tringg-buitenaldn aanbod. Zijn hier klanen van tringg die het 24.95 abonnement hebben? Zouden jullie overstappen naar het 3gabonnement om in het buitenland te kunnen bellen?
Jammere is dat gebruikers van het tringg abo die toch naar tringg3g willen,.... en buitenland niet nodig hebben... toch worden geforceerd om voor tringg 3g buitenland te kiezen en daarmee die 100 euro borg af moeten staan.

ik heb gewoon tringg.. en overwoog om is internet te proberen... voor die 5 euro pm.. och...
maar nu.. die borg... lama. geen trek in. jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Ik heb een HTC legend los besteld en ben van plan om een Tringg 3G (Buitenland) abo te nemen. Op het moment zit ik bij Simyo en wil heel graag mijn nummer behouden, dat lijkt me geen probleem. Maar hoe kan ik dit het beste regelen met nummerbehoud? Ik vind heel die beschrijving op de site maar onduidelijk, volgens mij is het ook meer beschreven voor abonnementen. Maar met het tijdelijke nummer kan je neem ik aan gewoon al bellen?
Ik wil ook 3G Buitenland erbij hebben om bereikbaar te blijven, voor het geval als ik in het buitenland ben. Maar dit heeft geen haast. Is het dan handiger om eerst gewoon een 3G abo te nemen en later pas 3G Buitenland erbij te bestellen of zal dit niks uitmaken?
Het aantal belminuten lijkt me ruim genoeg, maar ik vraag me af of 1000 mb aan dataverkeer niet een beetje krap is icm een smartphone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

xileS schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 14:27:
Ik heb een HTC legend los besteld en ben van plan om een Tringg 3G (Buitenland) abo te nemen. Op het moment zit ik bij Simyo en wil heel graag mijn nummer behouden, dat lijkt me geen probleem.

Het aantal belminuten lijkt me ruim genoeg, maar ik vraag me af of 1000 mb aan dataverkeer niet een beetje krap is icm een smartphone.
Bij Simyo heb je 200 of 250 MB dus dan lijkt het me wel voldoende voor je :p

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Niet online
Haha, ja maar gebruik simyo nog niet icm met een smartphone ;). Gebruik nu inet alleen soms om er even mee te msen ofzo, dit kost me 400 kB aan dataverkeer ofzo xD, wat gelijk staat aan 0,40 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Zolang je niet video en audio gaat streamen verbruikt mobiel internet heel weinig data. Mail en dergelijke daar wordt bijvoorbeeld alleen de eerste zo veel kb van binnengehaald en internetpagina's daar krijg je vaak een mobiele versie van te zien.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Wordt er bij jullie wel gemaild vanaf Tringg? Ik heb een week ofzo geleden een mail gestuurd en zou binnen 2 dagen antwoord krijgen, maar ik krijg nooit een reactie van Tringg :S. Eerder ook al niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Ja: toen ik ze heb gemaild (en gebeld ;)) over die storing, kreeg ik enkele uren later keurig antwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Niet online
Marzman schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 14:57:
Zolang je niet video en audio gaat streamen verbruikt mobiel internet heel weinig data. Mail en dergelijke daar wordt bijvoorbeeld alleen de eerste zo veel kb van binnengehaald en internetpagina's daar krijg je vaak een mobiele versie van te zien.
Een android smartphone haalt denk ik wel iets meer data binnen, maar ik denk zelf, dat het ook wel redelijk te doen is. Gewoon als ik thuis ben meer gebruik maken van wifi ofzo.
Maar iemand advies over nummerbehoud van mijn Simyo (prepaid) nummer? Lees wel eens verhalen dat het niet helemaal goed gaat enzo en ik wil dit nummer echt niet verliezen. En het buitenland abo kan altijd nog later aan aangevraagd worden zie ik, dus heeft weinig voordelen om dat direct te doen.

Hoe lang duurt nummerbehoud eigenlijk met een prepaid nummer? Geen 6 weken neem ik aan. En kan ik ondertussen dan al gewoon bellen met me tijdelijke Tringg nummer?

[ Voor 9% gewijzigd door xileS op 10-04-2010 23:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
Ja je kan gewoon bellen met je tijdelijke nummer. De rest weet ik niet. Bij mij duurde het 4 weken, dat was van T-Mobile naar Tringg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GuiTo
  • Laatst online: 12-08-2020
xileS schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 14:27:
Ik heb een HTC legend los besteld en ben van plan om een Tringg 3G (Buitenland) abo te nemen. Op het moment zit ik bij Simyo en wil heel graag mijn nummer behouden, dat lijkt me geen probleem. Maar hoe kan ik dit het beste regelen met nummerbehoud? Ik vind heel die beschrijving op de site maar onduidelijk, volgens mij is het ook meer beschreven voor abonnementen. Maar met het tijdelijke nummer kan je neem ik aan gewoon al bellen?
Ik wil ook 3G Buitenland erbij hebben om bereikbaar te blijven, voor het geval als ik in het buitenland ben. Maar dit heeft geen haast. Is het dan handiger om eerst gewoon een 3G abo te nemen en later pas 3G Buitenland erbij te bestellen of zal dit niks uitmaken?
Ik heb zelf Tringg 3G i.c.m. een HTC Hero. Ik gebruik eigenlijk voornamelijk 3G en geen WiFi op m'n telefoon. De Google diensten (Gmail, weather en nog een aantal feeds) en het dagelijkse surfen brengen mijn verbruik maandelijks op ca. 500MB per maand. Bij "normaal" gebruik van Android moet je dus prima uitkomen met 1000MB!

M3 LR AWD | MSM | Black | Aero - Order 2-10 | RN 14-10 | VIN 27-11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GuiTo
  • Laatst online: 12-08-2020
Ik heb Tringg nu sinds januari en ben er tot op heden tevreden over. De belkwaliteit is op zich prima en de dekking zeer zeker. Helaas heb ik ook met enige regelmaat dat de verbinding verbroken wordt en dat ik iemand niet kan bellen (geen kiestoon). Echter, de frequentie hiervan ten opzichte van mijn totale verbruik is zeer laag. Ook de internetsnelheden zijn ruim voldoende, al haal je nooit de maximale 7.2 Mbps welke op de website staan aangegeven. Ook de nieuwe selfservice m.b.t. je dagelijkse verbruik werkt erg goed.

Het enige grote nadeel vind ik de borgsom voor het buitenland bellen. Ik moet in mei een tweetal weken naar het buitenland en hiervoor zou buitenland dekking dus zeer aangenaam zijn. Echter, de borgstelling van €100,- weerhoudt me hiervan en daarom neem ik misschien toch maar een pre-paid kaartje van een andere provider mee.

M3 LR AWD | MSM | Black | Aero - Order 2-10 | RN 14-10 | VIN 27-11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dicksterk
@xiles: nummerbehoud levert met een prepaidkaart geen problemen op. Je hoeft niet op te zeggen omdat het geen abonnement is dus de provider doet ook niet moeilijk. Na aflevering van je simkaart krijg je een mail waarin je wat gegevens moet invoeren bij jou iets als provider/aanbieder: Simyo netwerk: Kpn en je simkaartnummer en telefoonnummer. IK heb ook weleens gelezen over problemen met nummerporteringen maar nog nooit dat een nummer echt is kwijtgeraakt dus dat zal niet gebeuren. Je kan gewoon bellen met je tijdelijke tringg-nummer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freaknormel
GuiTo schreef op zondag 11 april 2010 @ 14:19:
Ik heb Tringg nu sinds januari en ben er tot op heden tevreden over. De belkwaliteit is op zich prima en de dekking zeer zeker. Helaas heb ik ook met enige regelmaat dat de verbinding verbroken wordt en dat ik iemand niet kan bellen (geen kiestoon). Echter, de frequentie hiervan ten opzichte van mijn totale verbruik is zeer laag.
Wacht maar tot je van mensen te horen krijgt dat je vaak onbereikbaar bent.

[ Voor 3% gewijzigd door freaknormel op 13-04-2010 10:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
freaknormel schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 10:27:
[...]

Wacht maar tot je van mensen te horen krijgt dat je vaak onbereikbaar bent.
Wat een lekker onderbouwde stemmingmakerij weer zeg ... Als je dit soort uitspraken doet, kom dan op zijn minst met feiten (bv: wat heeft Tringg je hierover gemeld?).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freaknormel
pven schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 10:40:
[...]

Wat een lekker onderbouwde stemmingmakerij weer zeg ... Als je dit soort uitspraken doet, kom dan op zijn minst met feiten (bv: wat heeft Tringg je hierover gemeld?).
Dit is bekend bij ons.
Wij zijn bezig met het netwerk te verbeteren en hopen dit spoedig opgelost te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe het zit met Tringg en het bellen naar 0900-nrs (zie: http://www.bellen.com/con...-0900-nummers-bellen.aspx)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Helaas is het niet mogelijk betaalde servicenummers te bellen. Voor sommige betaalde servicenummers is echter een 'normaal' telefoonnummer als alternatief beschikbaar. Een overzicht van alternatieve nummers voor 090X nummer vind je op deze website. 0900-8844, het nummer van de politie is wel bereikbaar.
http://www.tringg.nl/vragen

Héél klein beetje zelf zoeken mag tegenwoordig toch wel? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Excuse moi. Het is weer een tijdje geleden dat ik Tringg als potentiele provider zie. Had toen wel de FAQ doorgenomen, maar hett was me even ontschoten dat dit erin stond. Thnx.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
freaknormel schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 11:21:
[...]

Dit is bekend bij ons.
Wij zijn bezig met het netwerk te verbeteren en hopen dit spoedig opgelost te hebben.
Wanneer hebben ze dat gemeld? Ik heb er zeker anderhalve maand geen last van gehad, terwijl ik toch meerdere telefoontjes per dag pleeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freaknormel
pven schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 21:49:
[...]

Wanneer hebben ze dat gemeld? Ik heb er zeker anderhalve maand geen last van gehad, terwijl ik toch meerdere telefoontjes per dag pleeg.
Ze hebben het mij begin april gemeld. Ik ben echt niet de enige die problemen ervaart. _MsG_ bijvoorbeeld, had ook dezelfde klachten. Hopen dat het snel voorbij is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Zou het misschien lokatie-gebonden zijn? Ik zwerf over het algemeen tussen Breda en Rotterdam heen-en-weer, daar gaat het dus eigenlijk altijd goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Niet online
Gisteravond ook besteld, hopelijk blijf ik wel gewoon bereikbaar xD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
Ik heb het probleem ook. De afgelopen week alleen nog niet. Ik voer diverse gesprekken per dag en regelmatig komt het voor dat ik de eerste keer niks hoor.

Ik ben eigenlijk wel heel erg benieuwd naar wat ze gaan aanbieden als je wilt gaan verlengen :9~ normaal gesproken kan je 3 maand van te voren verlengen. De eerste abonnementen dateren van augustus (geloof ik).

[ Voor 40% gewijzigd door Binnetie op 14-04-2010 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freaknormel
Binnetie schreef op woensdag 14 april 2010 @ 10:09:
Ik heb het probleem ook. De afgelopen week alleen nog niet. Ik voer diverse gesprekken per dag en regelmatig komt het voor dat ik de eerste keer niks hoor.

Ik ben eigenlijk wel heel erg benieuwd naar wat ze gaan aanbieden als je wilt gaan verlengen :9~ normaal gesproken kan je 3 maand van te voren verlengen. De eerste abonnementen dateren van augustus (geloof ik).
Als ze bereikbaarheid aanbieden wil ik wel verlengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Mensen ik wil jullie even er op wijzen dat er mogelijk ook bij jullie een fout mbt nummerbehoudgeld is gegaan.

Bij mij is toen ik tringg in december had, pas in februari iets gefactureerd, waarbij toen ook de nummerbehoud is gefactureerd. Pas in April kreeg ik de rekening van december, januari en april (maart was na december wel gewoon gefactureerd). Echter is bij zowel februari (eerste keer factuur) als december (1e contractsdatum) een bedrag gefactureerd voor nummerbehoud, resulterende in 39,95 ipv 29,95 voor die maanden.

Controleer dit dus goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freaknormel
By mij gaat het factureren goed, alleen merk ik dat ze een beetje haastig zijn met het incasseren ( Ze kunnen geen volle maand wachten )

Edit: Ik kan diensten niet aanvragen , zoals SMS "HOTMAIL" naar 3010 en ontvang gratis de juiste instellingen voor Hotmail op je mobiele telefoon.....

De sms kan niet verzonden worden, hebben jullie dat ook ?

[ Voor 44% gewijzigd door freaknormel op 15-04-2010 10:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Volgens mij werken die verkortdingen net als 0900-dingen ook niet. Ik had met Tele2 namelijk ook dat 0900 niet kon (als feature geadverteerd :P) en kon dergelijke dingen toen ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Niet online
Oh, dat is dan lkr. Ik heb ook een abo om via sms te betalen voor parkeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freaknormel
Bellen met 14010 ( gemeente rotterdam ) werkt ook al niet..

Ik merk nu echt dat ik , naast het feit dat ik onbereikbaar ben, en af en toe niet kan bellen , van steeds meer dingen word uitgesloten.. Dit gaat niet de goeie kant op i.i.g.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Niet online
Laten we hopen, dat het alleen nog maar beter kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Dat van van die verkorte SMS-nummers en 0900-nummers is toch al lang bekend? Tringg heeft, voor zover ik weet, altijd al aangegeven dat dit niet mogelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marz01
dat van 0900 nummers is al vanaf het begin bekend dus snap het probleem niet helemaal.

Onbereikbaar had ik ook met t-mobile dus lijkt meer een algemeen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• minotaurus
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23-05-2022
Ik heb een Samsung Omnia (i900) met Tringg 3G maar ik krijg 't internet maar niet werkend. Op een iPhone werkt 't direct, maar zodra ik op de Samsung i900 (T-Mobile branded) gebruikt, dan probeert ie steeds naar een T-mobile netwerk te connecteren.

Ik heb het toestel al een harde reset gegeven en een custom firmware erop gezet, maar niets helpt. Help?!

Gadgets: [Canon Ixus-50], [Nokia N95 + Emtac Trine II GPS], TV: [Philips 32pf9731], PC: [Medion MD8833], [Asus P5K Premium + E6600]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadioAir
Stel eens als "Naam Toegangspunt" op je Omnia (bij Start, Instellingen, Verbindingen, Verbindingen) als APN in:

internet.bt

User/password leeglaten, dan zou het goed moeten gaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• minotaurus
tha_bulldog schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 09:57:
Stel eens als "Naam Toegangspunt" op je Omnia (bij Start, Instellingen, Verbindingen, Verbindingen) als APN in:

internet.bt

User/password leeglaten, dan zou het goed moeten gaan!
Je bent een held!

APN: "internet.bt" dat doet 't m

[ Voor 17% gewijzigd door minotaurus op 19-04-2010 16:50 ]

Gadgets: [Canon Ixus-50], [Nokia N95 + Emtac Trine II GPS], TV: [Philips 32pf9731], PC: [Medion MD8833], [Asus P5K Premium + E6600]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
Ik kreeg vanmiddag de volgende SMS:
Beste Tringger,
Dit is je laatste waarschuwing. Als je de openstaande fakturen niet binnen 2 werkdagen betaalt zetten we je SIM stil. Vriendelijke groet, Tringg
WTF? Welke openstaande facturen? De factuur van vorige maand voor de extra units heb ik al halverwege maart voldaan. De helpdesk is niet meer te benaderen dit weekend. Vind dit een beetje vreemde aanpak. Ik heb ook niks geen mailtje oid gehad.

Iemand ook zoiets al eens ontvangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Ik vind het sowieso allemaal wat shabby qua contacteren :), inconsistente u/jij-gebruik. Mijn dubbele nummerbehoud was inderdaad zo en wordt weer teruggestort, dus ben tevreden verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freaknormel
Beste Tringger,
Dit is je laatste waarschuwing. Als je de openstaande fakturen niet binnen 2 werkdagen betaalt zetten we je SIM stil. Vriendelijke groet, Tringg

Die : VRIENDELIJKE GROET mochten ze van mij wel weg laten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Ik heb dat SMSje niet ontvangen. Voor de zekerheid heb ik de afschriften gecontroleerd, alles is keurig afgeschreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
Alles is bij mij ook keurig afgeschreven. Misschien een factuur die ze nooit hebben verzonden. Want de extra units factuur moet je binnen 7 dagen betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

freaknormel schreef op zaterdag 17 april 2010 @ 23:28:
Beste Tringger,

Die : VRIENDELIJKE GROET mochten ze van mij wel weg laten.
En dan heb je zeker ook nog een borg betaald? Erg vriendelijk is de communicatie niet als dit de herrinnering is. Sowieso een vreemd bericht om op zaterdag te krijgen met een termijn van twee dagen aangezien de banken in het weekend dicht zijn. werkdagen :)

[ Voor 16% gewijzigd door Marzman op 18-04-2010 01:18 ]

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• minotaurus
als ik ín Nederland een buitenlands oproep wil ontvangen, moet ik opeens ook upgraden naar "Tring Buitenland"! En en dus een borg van 100 euro nog 's betalen. Echt vreemde praktijken van Tringg.

Update 1: Tringg antwoord: Als je in Nederland bent kun je door iedereen gebeld worden, ook vanaf buitenlandse nummers. Hiervoor heb je geen Tringg Buitenland nodig.

Nu moet ik gaan achterhalen waarom buitenlandse oproepen niet aankomt... :F want bij m'n T-mobile als BEN-nummer gaat dat namelijk wel goed.

Update 2: blijkt dus dat mijn contact in 't buitenland via een speciaal nummer moest draaien (via een centrale) om m'n Tringg's nummer te bereiken. Vreemd, maar probleem opgelost :z

[ Voor 56% gewijzigd door minotaurus op 20-04-2010 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freaknormel
Hetzelfde geld voor wanneer je in nederland, een 06 nummer wilt bellen, welke zich in het buitenland bevind..

[ Voor 7% gewijzigd door freaknormel op 19-04-2010 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
freaknormel schreef op maandag 19 april 2010 @ 15:30:
Hetzelfde geld voor wanneer je een 06 nummer wilt bellen, welke zich in het buitenland bevind..
Daar geloof ik dus werkelijk helemaal niets van. Tringg kan namelijk niet controleren waar het betreffende 06-nummer zich bevindt, tenzij het een Tringg-nummer is.
minotaurus schreef op maandag 19 april 2010 @ 14:27:
als ik ín Nederland een buitenlands oproep wil ontvangen, moet ik opeens ook upgraden naar "Tring Buitenland"! En en dus een borg van 100 euro nog 's betalen. Echt vreemde praktijken van Tringg.
En dit wil er bij mij ook niet in. Wat is je bron?

[ Voor 34% gewijzigd door pven op 19-04-2010 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freaknormel
pven schreef op maandag 19 april 2010 @ 15:33:
[...]

Daar geloof ik dus werkelijk helemaal niets van. Tringg kan namelijk niet controleren waar het betreffende 06-nummer zich bevindt, tenzij het een Tringg-nummer is.

[...]

Werk jij voor Tringg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Wat doet mijn baan er toe? :?

Ik geloof niet alles wat er in dit topic wordt gemeld, zonder concrete bron zijn die meldingen niets waard. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Ligt er aan, je kan natuurlijk ook zelf de bron zijn :p (al zou het handig zijn dat er bij te vermelden)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Ik werk niet in de telecom (dit is met wat klikwerk overigens ook zo boven tafel ;)).

Ik ben gewoon kritisch; er wordt veel gemeld in dit topic zonder concrete bron en gebaseerd op veel aannames, waardoor ik al die meldingen niet zo maar voor waar aan wil nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Ik ben vandaag overgegaan naat Tringg buitenland, portering verliep perfect. Ik heb net mijn internet instellingen goed gezet en werkt ook prima.
Nu probeer ik alleen nog mijn email goed functionerend te krijgen maar dat lukt me niet op mijn Nokia E71. Iemand van hier die ook een Nokia E71 heeft en weet wat ik moet doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Wat lukt er niet; ophalen of verzenden? Voor het ophalen van mail moet je de pop-server van je provider gebruiken, voor het verzenden moet je bv uitwijken naar gmail (Tringg heeft geen SMTP-server).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Sinds kort heeft Tringg zelf ook een SMTP-server als ik hun Twitter-account mag geloven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Interessant:
De Tringg SMTP server is live! Mocht je problemen hebben met het versturen van e-mail via je mobiel, gebruik dan vanaf nu: smtp.tringg.nl
Ook leuk dat je dat via twitter moet ontdekken. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Tja het blijft Tringg he ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dicksterk
Tringg heeft een prijsverhoging doorgevoerd op alle nieuwe en bestaande abonnementen. Dit is te zien bij je selfservicepagina( je mag opzeggen wegens een prijsverhoging). DE gewonen TRingg en Tringg 3g zijn beide met 5 euro verhoogd. Tringg kost nu 29,95 en Tringg 3g 34,95
Zelf zal ik niet opzeggen want het blijft een prima deal. Ben benieuwd naar jullie reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boyette
  • Laatst online: 00:04
Beste Tringger,

Bedankt dat je onze klant bent! Mede dank zij jou is Tringg in korte tijd een succes geworden.

Tringg is en blijft de eerste en enige dienst die je helpt om je telefoonkosten echt goed te beheersen: royale belbundels voor een bescheiden bedrag en geen onverwachte hoge rekeningen als je een keer wat meer gebruikt. We zijn blij dat onze klanten dit waarderen.

We willen Tringg graag zo houden maar worden net als alle bedrijven in de mobiele telecom geconfronteerd met prijsverhogingen. Daarom zijn we gedwongen een aantal wijzigingen door te voeren. Dit houdt in:

· De maandelijkse bedragen gaan met €5,- omhoog. Ondanks dat blijven we de aanbieder met de laagste minuutprijs!

· De lengte van gesprekken wordt voortaan per minuut afgerekend. Omdat de Tringg bundels zo royaal zijn maakt dat eigenlijk alleen iets uit voor degenen die extreem veel bellen. De gemiddelde gebruiker zal er niets van merken.

· Deze wijzigingen gaan per 1 Mei 2010 in.

Ook na deze aanpassingen blijft Tringg de beste deal. We kunnen we ons echter ook voorstellen dat je het niet met deze wijzigingen eens bent. Daarom stellen we je in de gelegenheid om je Tringg-abonnement met ingang van je eerstvolgende serviceperiode kostenloos te annuleren. Bijvoorbeeld: je Tringg SIM is geactiveerd op 15 januari 2010; je besluit op 25 april dat je wilt opzeggen; de opzegging gaat dan in per 15 mei omdat dat de startdatum van de eerstvolgende serviceperiode is. Dit kun je doen via de Tringg website. We zetten dan je SIM stil en stoppen de automatische incasso.

Opzegging gaat zo:

· Ga naar de website en log in op My Tringg

· Vul het opzegformulier in

· We sturen je dan een automatische mail met het verzoek deze te bevestigen

· Als je deze bevestiging stuurt wordt de opzegging afgehandeld

Vanzelfsprekend willen we je klant blijft, vandaar dat we je binnenkort een leuke aanbieding zullen doen om je Tringg contract te verlengen. In de zomer van 2010 introduceren we Tringg All In, als opvolger van de bestaande Tringg-services. Nadere bijzonderheden volgen, maar we zijn er nu al zeker van dat je Tringg All In interessant zult vinden.

We hopen dat je nog lang een tevreden Tringg gebruiker zult zijn!

Met vriendelijke groet, Tringg

P.S.

Omdat je Tringg Buitenland-gebruiker bent sturen we je binnenkort de fakturen voor Tringg Buitenland over de afgelopen maanden. Omdat we het vervelend vinden dat je hier op hebt moeten wachten zullen we de verhoging van het maandbedrag voor jou 2 maanden later laten ingaan, dus per 1 juli 2010.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roytoch
  • Laatst online: 21:13

Roytoch

Nietes

Ik kreeg die mail ook, maar ik ben nog geeneens klant. Wekt niet veel vertrouwen in ieder geval, want pas over een maand ofzo zou ik klant moeten zijn maar die PS rept wel over facturen die ik nog toegestuurd krijg.

Welles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom Yam
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09-09 16:54

Tom Yam

(>'.')>

jammer, ben net ruim een week bij Tringg en nu gaat het tarief omhoog :/

Then again, elke maand 100 a 200 euro naar VF werd mij een beetje te gek dus wat dat betreft valt het me nog mee.

Wat ik niet zo tof vind is het afrekenen per minuut. Ik bel regelmatig in de trein tussen de randstad en het oosten van NL, en merk dat per rit mijn netwerkverbinding toch al gauw 2x uitvalt, soms vaker. Waarom zou ik die minuten dan verliezen? :S. Sowieso, paar jaar geleden was het als telco een marketing kreet ('afrekenen per seconde ipv per minuut, dus je betaalt alleen wat je belt!') maar nu is er een tendens de andere kant op.

Verder tevreden tot nu toe, internet is wel een stuk langzamer dan VF, maar de overvloed aan minuten die ik nu heb vind ik wel erg prettig, voor een relaxte prijs. :)

[ Voor 13% gewijzigd door Tom Yam op 21-04-2010 10:36 ]

oke op die fiets ^_^ dan weet ik dat ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
roy.ahuis schreef op woensdag 21 april 2010 @ 10:33:
Ik kreeg die mail ook, maar ik ben nog geeneens klant.
Ik ben wel klant, maar heb die mail niet ontvangen. 8)7

35 euro per maand vind ik net iets te veel, dan kan ik net zo goed weer naar een ander abbo overstappen. Ik ben 'weken' aan het rekenen geweest en kwam er toen achter dat Tringg de goedkoopste is, maar met die vijf euro erbij zijn ze dat (met mijn belgedrag in het achterhoofd) dus niet meer. Jammer, maar het biedt wel weer een kans voor een nieuw toestel. :)

Maar goed: ik wacht nog maar even af wat die all-in-optie nou precies gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freaknormel
""Vaste prijs, geen verrassingen""
is geworden:
"" Geen vaste prijs, volop verrassingen"" !!

Het afrekenen per SECONDE was voor mij de aanleiding geweest om over te stappen.. Nu ze dat niet meer gaan doen, EN alsof dat niet genoeg is, ook nog € 5 er bovenop doen..
Ik was laatste tijd toch alle ellende goed zat, dus dit is een goeie kans voor mij om het abonnement stop te zetten.

Mijn nummer is pas 2 dagen overgenomen... die € 10 euro kosten + activeringskosten € 35 ,.. krijgen we die nog terug ??
Anders hebben ze binnen 2 maanden van mij 2 x € 30 ( abonnementsprijs ) + 35 activering + 10 nummerbehoud = 105 euro verdiend

[ Voor 93% gewijzigd door freaknormel op 21-04-2010 12:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
freaknormel schreef op woensdag 21 april 2010 @ 12:03:
Het afrekenen per SECONDE was voor mij de aanleiding geweest om over te stappen..
Waar haal je dat afrekenen per seconde vandaan? Je hebt toch een bundel van 1250 minuten+SMSjes?
Mijn nummer is pas 2 dagen overgenomen... die € 10 euro kosten + activeringskosten € 35 ,.. krijgen we die nog terug ??
Anders hebben ze binnen 2 maanden van mij 2 x € 30 ( abonnementsprijs ) + 35 activering + 10 nummerbehoud = 105 euro verdiend
Je hoeft er geen Tringg-medewerker voor te zijn om te kunnen bedenken dat je daar niets van terug krijgt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freaknormel
pven schreef op woensdag 21 april 2010 @ 12:27:
[...]

Waar haal je dat afrekenen per seconde vandaan? Je hebt toch een bundel van 1250 minuten+SMSjes?

[...]

Je hoeft er geen Tringg-medewerker voor te zijn om te kunnen bedenken dat je daar niets van terug krijgt. ;)
Heb jij de e-mail wel gelezen ???
""De lengte van gesprekken wordt voortaan per minuut afgerekend""

[ Voor 15% gewijzigd door freaknormel op 21-04-2010 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
freaknormel schreef op woensdag 21 april 2010 @ 12:30:
[...]

Heb jij de e-mail wel gelezen ???
Nee, want die heb ik niet ontvangen. ;)
""De lengte van gesprekken wordt voortaan per minuut afgerekend""
Hmz, bummer ... :/

* pven gaat maar eens rond kijken naar een andere provider

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dicksterk
IK denk ook niet dat je wat terug krijgt. maar het is natuurljk ook niet heel gebruikelijk om een abonnement te nemen om het binnen een paar maanden weer op te zeggen.
IK weet niet hoeveel je belt maar als je niet elke maand precies op de 1250 units zit heb je helemaal geen last van dat afrekenen per minuut. Qua financieel voordeel likt het me voor jou verstandiger om te blijven, anders verlies je er alleen maar op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Van dat afrekenen per minuut zal ik idd geen last hebben, maar het gaat me om het idee. Tringg komt om de paar maanden met een nieuwe verrassing, ik begin dat aardig beu te worden. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freaknormel
Laten we nou allemaal eerlijk zijn, we waren allemaal op zoek naar een voordelig abonnement, waarbij we geen extra kosten zouden maken ( GEEN verrasingen ) , echter is het tegenovergestelde gebeurd. De hoge aansluitkosten + nummerbehoud, en dan dit ook nog eens. ( soms niet kunnen bellen, onbereikbaarheid beschouw ik maar als een toetje )
Binnen een paar maanden meer geld kwijt dan wat je zou uitgeven aan de bekende providers.

Ik bied de klanten die ik Tringg heb geadviseerd mijn excuses aan |:(

Kl**** T***** ***** ********* ***** pieeep pieep

[ Voor 27% gewijzigd door freaknormel op 21-04-2010 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• minotaurus
pven schreef op maandag 19 april 2010 @ 15:33:
[...]
Probleem opgelost. Zie: http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/33854889

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
De aansluitkosten en de kosten voor het nummerbehoud waren natuurlijk al bekend voordat je een abonnement af ging sluiten. Als je dat niet wist, dan heb je geen vooronderzoek gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
Verdorie. Heb de mail ook gekregen.
Ik wilde Tringg noggebruiken tot september en dan eens kijken wat er allemaal voor aanbiedingen zijn.

Omdat ik voordelig een HTC Desire heb kunnen bestellen met een 1 jarig T-Mobile Relax 15 abonnement (zie: Belcompany actie met HTC Desire) baal ik nu. Ik had namelijk dat abonnement kunnen ophogen zodat de Desire uiteindelijk gratis was.

Nu heb ik de keus of Tringg opzeggen en een nieuw abonnement nemen of een nieuw abonnement nemen en het T-Mobile abonnement aan de kant schuiven (kost 165 eu per jaar en als ik er niks mee doe is die 165 eigenlijk de prijs voor het toetsel geweest).

Ook kan het ik abonnement beeindigen en dan deze aanbieding gaan nemen: http://www.gsmeasy.nl/abo...HTC-Desire/?bundelid_1=72

Wat is verstandig om te doen?

Twijfels...

Overigens als je nu kijk op de site van Tringg zie je dat de Tringg en de Tringg 3G beide 29,95 kosten...

[ Voor 18% gewijzigd door Binnetie op 21-04-2010 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freaknormel
pven schreef op woensdag 21 april 2010 @ 12:49:
De aansluitkosten en de kosten voor het nummerbehoud waren natuurlijk al bekend voordat je een abonnement af ging sluiten. Als je dat niet wist, dan heb je geen vooronderzoek gedaan.
Tuurlijk was het bekend.. Alleen het is toch balen voor die 2 maandjes..Daar sta je niet op te wachten natuurlijk.. Maar jah.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen210
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18-06 17:43
Ik ben hier zelf ook niet zo blij mee. Tringg beviel me eigenlijk alleen goed omdat het zo spotgoedkoop was. Nadelen die ik ondervind:
- Niet altijd bereikbaar (mensen moeten mij soms vaker bellen)
- Niet altijd met 1x bellen gelijk verbinding (moet dus soms vaker mensen bellen voor ik ze aan de lijn krijg)
- Niet naar buitenland kunnen zonder een veel te hoge borg te hoeven betalen
- Geen 0900 nummers kunnen bellen (bijv. Rabofoon, al is daar natuurlijk ook een alternatief nummer voor)
- Alleen via geheim nummer kunnen bellen met een omweg, #31# voor een nummer draaien werkt niet meer

Ik heb een ander abonnement gevonden wat ik met jullie wil delen namelijk:
http://shop.telfort.nl/si...-sim-only-500-12-mnd.html

Aangezien het Telfort is gaat het ook via het KPN netwerk! Opbouw van het abonnement is net iets anders
- 500 Belminuten
- 1000 SMS
- Onbeperkt Internet (zal vast fair use zijn)

Wat denken jullie hiervan? Ik zit sterk te twijfelen om over te stappen, want ik denk dat ik aan 500 minuten en 1000 sms'jes ook wel genoeg heb.

[ Voor 5% gewijzigd door jeroen210 op 21-04-2010 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freaknormel
Ik krijg voor 500 min en 1000 sms + internet een prijs van € 32,45 te zien.
http://shop.telfort.nl/si...-sim-only-500-24-mnd.html

Nadelen:
- Je kan het resterende aantal belmin niet tussentijds inzien.
- Een gesprek van 1.10sec word afgerond naar 2 min
- Telfort begint bij 700 / 800 mb dataverbruik al te zeuren.

[ Voor 11% gewijzigd door freaknormel op 21-04-2010 14:14 ]

Pagina: 1 ... 7 ... 13 Laatste